Nieuwe service ervaring met de app..
Koplamp led strip kapot. Aangemeld via app. SMS gekregen: "Welke kant en kunt u een foto maken?" Foto gemaakt en geupload. Uiteraard een aantal weken wachten voordat ik terecht kon.
Daar aangekomen: we gaan even een foto maken van uw koplamp meneer!
Want? Je hebt toch een foto al?
Lang verhaal kort; geen koplamp op voorraad, nieuwe afspraak 5 weken verder. Wel gvd ik kan daar zo niet tegen he.. waarom is dat ding niet gelijk besteld? Waarom vragen ze om een foto als ze er toch niks mee doen?
Deur zat ook scheef, hebben ze ter plekke gefixt. Ik moet zeggen, alles dat ze tot nu toe gefixt hebben is wel goed.
Ik heb dus een nieuwe afspraak voor die koplamp. Intussen is er ineens een gele rand verschenen op het scherm. Gemeld in de app bij de bestaande afspraak. Toch maar even via SMS gemeld ook. En ja hoor, een reactie! Hebben ze nu een speciaal apparaat voor, duurt 3 uur of ik wil wachten dan. Ze nemen het wel gelijk mee in dezelfde afspraak. Scheelt mij toch wel een tijd wachten.
Maar goed, ik werk wel vanuit het service center die middag
Lijst tot nu toe;
- Alarm spontaan afgaan
- Achterklep scheef
- Deur scheef
- Gele rand
- Koplamp stuk
- Aandrijf assen voor vervangen (2x voor geweest, 2e x werden ze vervangen door nieuwe)
Technisch leveren ze goed werk. De procedures eromheen is gewoon ruk helaas. Het niet kunnen bellen is echt vervelend.