Het grote Tesla topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 ... 138 Laatste
Acties:
  • 633.722 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
kv83 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:04:
[...]
Want het is best triest. Wie slaat er nou nog muziek op een usb stick. 8)7
Pas op, er zijn heel veel mensen die dat met FLAC bestanden doen :) Daar ben ik er overigens niet een van, ik gebruik gewoon Spotify in de auto zelf.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Heb even voor jullie allemaal een klein testje gedaan.
Als je je auto met rust laat (dus app niet gebruikt), en sentry mode niet gebruikt, verliest hij op een dikke 2 dagen maar 1% batterij. Kans is groot dat hij zelfs na morgen nog steeds op 31% stond/staat.
+ hij was continu verbonden via wifi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
bottom line schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:28:
Heb even voor jullie allemaal een klein testje gedaan.
Als je je auto met rust laat (dus app niet gebruikt), en sentry mode niet gebruikt, verliest hij op een dikke 2 dagen maar 1% batterij. Kans is groot dat hij zelfs na morgen nog steeds op 31% stond/staat.
+ hij was continu verbonden via wifi.
YouTube: Tesla Model 3 vampire drain after 22 days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Titel is wel enorme clickbait.
Bjorn toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je je contact aan laten staan in de model 3?!
Kinderen willen alvast muziek luisteren en ik loop nog even naar binnen.

Zodra er niemand op de bestuurdersstiel zit gaat het scherm op zwart.

Iemand tips?!

Telefoon ligt gewoon in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Heeft er iemand ervaring met een familyfix base op de achterbank van de model 3?
Past dit fatsoenlijk en blijft er nog voldoende ruimte over voor de bestuurder/passagier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 14:45
kv83 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:04:
[...]

Nee hoor. Zowel me Skoda Octavia uit 2014 als ook mijn Ford Fiesta (zelfde jaar) deden dit zonder moeite. iPhone ondersteund gewoon het streamen van media via usb op de meeste (alle?) radio's die usb aansluitingen hebben. Dus het is wonderbaarlijk dat dit niet kan op de Tesla. Hopelijk een software update in de toekomst? Want het is best triest. Wie slaat er nou nog muziek op een usb stick. 8)7
Meerdere autoradio’s kunnen dit inderdaad, en niet via Apple CarPlay, mijn vorige Clio bijv. ook. Voor zover ik weet kunnen Tesla’s het niet. Vond ik ook wel een tegenvaller maar de Bluetooth is (naar mijn mening) wel sterk verbeterd ten opzichte van wat ik in de Clio van Bluetooth-streaming vond.

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:51:
Hoe kun je je contact aan laten staan in de model 3?!
Kinderen willen alvast muziek luisteren en ik loop nog even naar binnen.

Zodra er niemand op de bestuurdersstiel zit gaat het scherm op zwart.

Iemand tips?!

Telefoon ligt gewoon in de auto.
Scherm aantikken nadat ie net op zwart gaat helpt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Novadecasa schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:17:
Heeft er iemand ervaring met een familyfix base op de achterbank van de model 3?
Past dit fatsoenlijk en blijft er nog voldoende ruimte over voor de bestuurder/passagier?
Wij hebben de 2-way fix en die paar prima. Ook achter mij (1.80meter). Het is best een ruime auto binnen. De achterbank heeft (te) weinig hoogte voor de benen, maar een iso fix heeft daar geen last van met z’n instelbare poot ;)

@BlakHawk, deur een beetje open houden? Eigenlijk best gek idd.

[ Voor 6% gewijzigd door Smobbo op 22-12-2019 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 14:48
Smobbo schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:34:
[...]

Wij hebben de 2-way fix en die paar prima. Ook achter mij (1.80meter). Het is best een ruime auto binnen. De achterbank heeft (te) weinig hoogte voor de benen, maar een iso fix heeft daar geen last van met z’n instelbare poot ;)

@BlakHawk, deur een beetje open houden? Eigenlijk best gek idd.
Wij hebben ook de 2-way fix, maar merken dat onze Maxi-Cosi (de Pebble Plus) wel iets meer ruimte inneemt aan de bovenkant. Maakt niet veel uit though, mijn vrouw is 1.68 (oid) en ik 1.75 (oid), dus ruimte zat voor de beentjes. Heb 'm wel aan de passagierskant gemonteerd.

Edit: Pebble Pro, niet Plus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
Nexz schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:39:
[...]

Wij hebben ook de 2-way fix, maar merken dat onze Maxi-Cosi (de Pebble Plus) wel iets meer ruimte inneemt aan de bovenkant. Maakt niet veel uit though, mijn vrouw is 1.68 (oid) en ik 1.75 (oid), dus ruimte zat voor de beentjes. Heb 'm wel aan de passagierskant gemonteerd.

Edit: Pebble Pro, niet Plus :+
Die hebben wij ook!
Ik heb hem ook aan de passagierskant gemonteerd, maar dat komt omdat ons andere zoontje gewend is om links te zitten (ook zo in de vorige auto’s), eigenlijk automatisch weer zo gedaan.
De maxicosi is idd vrij groot, aangezien die naar achteren gericht is. Past overigens wel ook achter mij (was toevallig een keer nodig).
(Wij hebben dus de pebble plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Bedankt. Duidelijk dus dat het past.
Is de M3 toch ruimtelijker van binnen dan ik in eerste instantie dacht. :)

Wij gaan ook voor de 2 way en de Pebble Pro namelijk. Maar dat laatste zal qua afmeting niet veel uitmaken.

[ Voor 32% gewijzigd door Novadecasa op 22-12-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sinds afgelopen donderdag ik mn model 3 heb, opgehaald heb ik een aantal keer bij een supercharger gestaan.

Vanochtend zag ik opeens een rekening in m'n account van 5 euro voor m'n supercharge sessie van gisteravond.

Ik krijg binnenkort nog een laadsleutelhanger van Leaseplan opgestuurd blijkbaar.

Iemand ook een Model 3 via Leaseplan ? Weet je of ik enkel gratis bij ondersteunde oplaadstations terecht kan en zo ja welke ? Superchargen bij Tesla enkel via zelf gekoppelde creditcard ? (geen idee nog of ik dat kan declareren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
mcetweaker schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:49:
Iemand ook een Model 3 via Leaseplan ? Weet je of ik enkel gratis bij ondersteunde oplaadstations terecht kan en zo ja welke ? Superchargen bij Tesla enkel via zelf gekoppelde creditcard ? (geen idee nog of ik dat kan declareren)
In nederland kan je alleen via creditcard op dit moment betalen. Dus inderdaad zelf voorschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:25
Sinds afgelopen donderdag ik mn model 3 heb, opgehaald heb ik een aantal keer bij een supercharger gestaan.

Vanochtend zag ik opeens een rekening in m'n account van 5 euro voor m'n supercharge sessie van gisteravond.

Ik krijg binnenkort nog een laadsleutelhanger van Leaseplan opgestuurd blijkbaar.

Je kunt de kosten gewoon via de portal van Leaseplan declareren. Tesla werkt niet met tankpassen.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
kv83 schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:50:
[...]

In nederland kan je alleen via creditcard op dit moment betalen. Dus inderdaad zelf voorschieten.
Ik sta de afgelopen dagen regelmatig bij een Supercharger maar ga er niet vanuit dat ik die rekening gepresenteerd krijg in m’n account (toch maar eens controleren morgen). M’n werkgever geeft ook aan dat er bij een Supercharger geladen kan worden.
Dus mogelijk is het niet de leasemaatschappij maar de werkgever die de doorslag geeft of je het zelf moet betalen uiteindelijk.

Edit: ik heb nergens mij bankgegevens aan mijn tesla account gekopppeld

[ Voor 5% gewijzigd door Novadecasa op 22-12-2019 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autopilot
  • Laatst online: 19-07-2023
kv83 schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:50:
[...]

Ik heb mijn bankrekening gekoppeld aan mijn Tesla account hoor.

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20
Superchargen zal je in ieder geval zelf moeten voorschieten...

Of je werkgever het dan vergoedt is een 2e vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j1990
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 12:14

Ik heb dit gevraagd aan Leaseplan en die hebben aangegeven vooral NIET je creditcard te koppelen. Zij verrekenen dit automatisch met Tesla na een bepaalde periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Laatst online: 22:25
j1990 schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:12:
[...]

Ik heb dit gevraagd aan Leaseplan en die hebben aangegeven vooral NIET je creditcard te koppelen. Zij verrekenen dit automatisch met Tesla na een bepaalde periode.
Heb je dit zwart op wit?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
leuk al die verschillende berichten :D
gelukkig m'n cc nog niet gekoppeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 12-09 12:14
Zeker. E-mail.
Je kunt een vraag stellen aan tesla@leaseplan.nl.

Bericht Leaseplan:

U dient deze kosten niet te betalen en ook zeker geen creditcard te koppelen. U zult in uw account wel de kosten zien oplopen bij het gebruik, maar dat is geen enkel probleem. Deze kosten zijn uiteindelijk voor LeasePlan en worden door LeasePlan betaald. Indien u wel een creditcard gekoppeld heeft raden wij u aan deze te ontkoppelen en de kosten bij ons te declareren.

Met vriendelijke groet,

Tesla Desk
Leaseplan Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:30
Ik kan voor $300 HomeLink laten installeren (https://shop.tesla.com/product/automatic-garage-opener) en zag dat het begin dit jaar nog standaard was.

Ik twijfel behoorlijk, vind het een beetje decadent maar aan de andere kant echt heerlijk om niet de afstandsbediening te zoeken elke keer als ik aan kom rijden.. Lastig lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Is het wel waar vind ik.
Je kan 3 garages programeren, en die gaat automatisch open/dicht bij het aanrijden/vertrek. Ook kan je via de app dan je garage open doen om nog dat tikje sneller weg te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:30
Ja, precies, van alle filmpjes die ik heb gekeken ziet het er super handig uit, vooral het stukje dat ik alvast vanuit de huiskamer hem open kan doen en alles klaar staat als ik weg wil rijden..

Ik had eigenlijk een ophaal afspraak voor donderdag, is nu naar voren gehaald naar dinsdag (blijkbaar hier niet zo druk als in NL).

Ik zal ze morgen is bellen of het op voorraad is zodat ik niet 2x heen en weer hoef te rijden, en of ze hem nog in kunnen bouwen voor dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:33:
[...]

Scherm aantikken nadat ie net op zwart gaat helpt niet?
Niet geprobeerd eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer is serieus aan het kijken naar de model s, nu heb ik begrepen dat de model s en model 3 serieus van elkaar verschillen qua hardware. Nu is de twijfel een beetje hoe lang gaat tesla deze wagen nog ondersteunen?? Het zal een keer stoppen met de updates. Volgens mij is er niks formeels over bekend toch??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Denk dat je bedoelt het verschil tussen de eerste model S, die nog een HW1 of HW2 hebben?

Nu geleverde Tesla Model S'en bezitten net dezelfde software / hardware als de Model 3, HW3, en die ondersteuning zal echt nog wel een lange tijd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
-Muncky- schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:03:
[...]

Ik heb de One ook binnen, maar mijn Tesla nog niet (volgende week zaterdag ophalen). Ik weet nog niet of ik de One ga houden, daar ik FM gewoon op mijn iPhone kan laten staan en gebruik kan maken van de (draadloze) oplader onder het scherm.
Of is de tel. dan niet goed afleesbaar op die plek?
Ik heb de FM One ook besteld, mijn telefoon ligt altijd op de draadloze oplader onder het scherm en hoewel het niet onwerkbaar is om daar regelmatig op te kijken is je aandacht toch langer van de weg af dan wanneer de telefoon in een houdertje staat. De geluidssignalen van de FM app mis ik ook nog wel eens om allerlei redenen.

Waar heb jij de FM One gemonteerd? En jij @Taro?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Bananeman Bij mij ligt hij nu nog in het rechter vakje van de telefoonlader op een definitieve keuze van mijn kant te wachten :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
Taro schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:22:
@Bananeman Bij mij ligt hij nu nog in het rechter vakje van de telefoonlader op een definitieve keuze van mijn kant te wachten :)
Ben ook aan het afwegen of ik de FM One ga nemen, maar wil het interieur van m'n 3 niet verpesten. Als iemand goede ideeën heeft voor plaatsing hou ik me aanbevolen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dareal
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-08-2022
Mijn truuk is een deur op een kiertje te laten. Zo gaat het scherm niet op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
Ook een FM one besteld. Volg even voor het bepalen van een juiste plek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:20:
Mijn broer is serieus aan het kijken naar de model s, nu heb ik begrepen dat de model s en model 3 serieus van elkaar verschillen qua hardware. Nu is de twijfel een beetje hoe lang gaat tesla deze wagen nog ondersteunen?? Het zal een keer stoppen met de updates. Volgens mij is er niks formeels over bekend toch??.
Er komt zelfs een upgrade van MCU1 naar MCU2 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 01:59:
[...]

Er komt zelfs een upgrade van MCU1 naar MCU2 aan.
Ik heb begrepen dat elon musk daar al heel vaak over getweet heeft(zelfs gesuggereerd dat het een diy klus zou zijn) maar dat ze bij tesla nergens van weten. Ik hoorde dat hij nu een bedrag van 2k dollar heeft genoemd.

Ik neem aan dat alle nieuwe autos vanaf fabriek komen met MCU2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 02:20:
[...]

Ik heb begrepen dat elon musk daar al heel vaak over getweet heeft(zelfs gesuggereerd dat het een diy klus zou zijn) maar dat ze bij tesla nergens van weten. Ik hoorde dat hij nu een bedrag van 2k dollar heeft genoemd.

Ik neem aan dat alle nieuwe autos vanaf fabriek komen met MCU2?
De meeste Tesla medewerkers zijn een beetje druk met auto's uitleveren. Dus vandaar dat ze het niet weten, uit mijn hoofd ongeveer vanaf 2018 is alles MCU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dareal schreef op maandag 23 december 2019 @ 01:11:
Mijn truuk is een deur op een kiertje te laten. Zo gaat het scherm niet op zwart.

[...]
Voor thuis een goede oplossing, maar bij een winkelcentrum oid niet.

Er is dus geen truukje voor...

Ik moest laatst mijn dochter van school ophalen en mijn zoon wilde even dat racespel doen. Met geen mogelijkheid lukte dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Zojuist de zoekfunctie gehanteerd en 10 pagina’s hits doorgenomen. Maar mijn antwoord nog niet gevonden, dus ik durf:

Wat zijn jullie ervaringen met de winterbandenmonteerclubs? Ik mag straks kiezen tussen profile, kwik-fit en euromaster (allemaal die in Utrecht rond afrit Maarssen), qua afstand voor mij inwisselbaar. Had met vorige leaseauto’s prima ervaring met euromaster en profile. Maar hoor enge verhalen over beschadigde velgen door idioten die (nog) geen tesla gewend zijn.

Zijn er andere Leidsche Rijners (er rijden hier genoeg, vast ook van tweakers) toevallig met ervaring? Of anders in het land?

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op maandag 23 december 2019 @ 06:15:
Zojuist de zoekfunctie gehanteerd en 10 pagina’s hits doorgenomen. Maar mijn antwoord nog niet gevonden, dus ik durf:

Wat zijn jullie ervaringen met de winterbandenmonteerclubs? Ik mag straks kiezen tussen profile, kwik-fit en euromaster (allemaal die in Utrecht rond afrit Maarssen), qua afstand voor mij inwisselbaar. Had met vorige leaseauto’s prima ervaring met euromaster en profile. Maar hoor enge verhalen over beschadigde velgen door idioten die (nog) geen tesla gewend zijn.

Zijn er andere Leidsche Rijners (er rijden hier genoeg, vast ook van tweakers) toevallig met ervaring? Of anders in het land?
Welkom! Is het dan toch nog goed gekomen bij jou? *O*

Ik zou normaal nooit voor kwikfit kiezen, maar één vestiging daarvan die bij ons zit is top. Dus toch wel voor gekozen omdat die ook op zaterdag wisselen.

Hangt dus heel erg van de vestiging af, even ervaringen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dareal
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 06:14:
[...]

Voor thuis een goede oplossing, maar bij een winkelcentrum oid niet.

Er is dus geen truukje voor...

Ik moest laatst mijn dochter van school ophalen en mijn zoon wilde even dat racespel doen. Met geen mogelijkheid lukte dat.
Ja klopt. Zou fijn zijn als er een andere manier is. Ik kon geen andere manier vinden. De momenten dat ik het doe neem ik wel mijn mobiel mee zodat de auto niet gestart kan worden. Misschien een feature request doen bij Tesla voor zo een functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Laatst online: 13-09 11:35
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 06:20:
[...]

Welkom! Is het dan toch nog goed gekomen bij jou? *O*

Ik zou normaal nooit voor kwikfit kiezen, maar één vestiging daarvan die bij ons zit is top. Dus toch wel voor gekozen omdat die ook op zaterdag wisselen.

Hangt dus heel erg van de vestiging af, even ervaringen afwachten.
Euromaster is officieel partner van Tesla, dus ik ben daarheen gegaan. Weliswaar vestiging in Nieuwegein ipv Maarssen.
Nexz schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:40:
[...]

Ben ook aan het afwegen of ik de FM One ga nemen, maar wil het interieur van m'n 3 niet verpesten. Als iemand goede ideeën heeft voor plaatsing hou ik me aanbevolen :D.
Ik heb mijn telefoon en Flitsmeister zo geconfigureerd dat FM aangaat op basis van bluetooth, en via de auto zijn signaal afspeelt. Enige irritante is dat hij dit via het 'belkanaal' doet ipv media. Dus hij onderbreekt je radio, of je telefoongesprek. Maar werkt verder prima :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 23:06

De kwikfit mijd ik altijd als de pest. Ik heb tot nu toe goede ervaringen altijd gehad met Profile voor de bandenwissel. Snel, kundig etc.. Dinsdag a.s. ga ik naar een andere vestiging aangezien ze daar nog wel plek hadden. Ik zal vooraf melden dat ik wat horrorverhalen heb gelezen over Tesla velgen dus of ze een beetje voorzichtig met mijn 19" willen doen :X

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dareal
Volgens mij is het bewust gedaan zodat je je kind niet achterlaat in de auto. Als je namelijk dog mode (https://www.google.com/am...ver-the-air-update/%3famp)
aanzet dan staat er ook een tekst dat je je kind niet mag achterlaten in de auto.
dareal schreef op maandag 23 december 2019 @ 06:32:
[...]

Ja klopt. Zou fijn zijn als er een andere manier is. Ik kon geen andere manier vinden. De momenten dat ik het doe neem ik wel mijn mobiel mee zodat de auto niet gestart kan worden. Misschien een feature request doen bij Tesla voor zo een functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
dareal schreef op maandag 23 december 2019 @ 06:32:
[...]

Ik kwam erachter dat Bluetooth vanaf onze slaapkamer binnen het bereik van de auto valt. Hij pakt hem net wel net niet. Volgens mij kunnen ze dan zomaar je auto openen?

Ik heb sleutel loos rijden sowieso uit. Maar ik heb ook de PIN code op de auto geactiveerd. Dat is minder werk dan elke avond de app afsluiten op je mobiel.

Met de kids heb ik hetzelfde probleem. Pas likte het mij door de oudste op de bestuurder stoel te plaatsen. Maar hij zei dat de auto wel gek bleef piepen, welk piepje dat was is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:33
stormfly schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:22:
[...]

Ik kwam erachter dat Bluetooth vanaf onze slaapkamer binnen het bereik van de auto valt. Hij pakt hem net wel net niet. Volgens mij kunnen ze dan zomaar je auto openen?

Ik heb sleutel loos rijden sowieso uit. Maar ik heb ook de PIN code op de auto geactiveerd. Dat is minder werk dan elke avond de app afsluiten op je mobiel.

Met de kids heb ik hetzelfde probleem. Pas likte het mij door de oudste op de bestuurder stoel te plaatsen. Maar hij zei dat de auto wel gek bleef piepen, welk piepje dat was is mij een raadsel.
Ik vroeg mij hetzelfde af en vond het volgende:

https://forums.tesla.com/...-phone-key-range-too-high

Lijkt erop dat ondanks dat je phone vanaf een langere afstand verbonden is je echt heel dicht naast de auto moet staan. Wil dit uiteraard nog wel ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
stormfly schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:22:
[...]

Er is een verschil tussen de Bluetooth verbinding hebben voor bellen enzo en de mogelijkheid om te openen. Als ik een meter of 2-3 van de auto ben dan kan ik hem al niet openen. Op slot gaat hij na een tijdje of als je verder weg bent.

De app hoef je overigens niet open/actief te hebben om de auto te kunnen ontgrendelen, dat staat los van elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:42
dareal schreef op maandag 23 december 2019 @ 01:11:

[...]
Sowieso gaat het geluid dan zachter, en, is erg lastig in de wasstraat (wasbox he, niet met dat schurende flappen).
Ik vroeg me het gisteren ook af, wilde muziekje luisteren tijdens het wassen, niet gelukt...
Ik had gedacht dat wanneer ik de telefoon in de auto zou laten liggen dat het wel voldoende zou zijn, helaas.
Vervolgens overwogen om mijn gereedschapskoffer op de stoel te leggen maar die is niet helemaal fris meer, zonde van de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rozenwater
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-11-2020
Afgelopen zaterdag ging mijn vriend even snel de winkel in en ik bleef achter op de bijrijdersstoel en hij zette de auto in p, stapte uit en sloeg de deur helemaal dicht. Scherm bleef de 10 minuten dat hij weg was aan, muziek bleef aan etc. Wij hebben de auto niet gekoppeld aan onze telefoons, dus wellicht dat het met alleen de sleutelkaart dus wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rozenwater schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:29:
Afgelopen zaterdag ging mijn vriend even snel de winkel in en ik bleef achter op de bijrijdersstoel en hij zette de auto in p, stapte uit en sloeg de deur helemaal dicht. Scherm bleef de 10 minuten dat hij weg was aan, muziek bleef aan etc. Wij hebben de auto niet gekoppeld aan onze telefoons, dus wellicht dat het met alleen de sleutelkaart dus wel werkt?
Ik heb mijn pasje en telefoon achtergelaten in de auto...
Op het moment dat ik de deur dicht doe: zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-09 12:55
Smobbo schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:47:
[...]

...

De app hoef je overigens niet open/actief te hebben om de auto te kunnen ontgrendelen, dat staat los van elkaar.
Dit is een instelling. In ieder geval op iPhones.
Ik heb expres de locatievoorzieningen (die die gebruikt voor unlocken dus) uitstaan tenzij app open is.
Geen zin dat als m'n telefoon onverhoopt gestolen wordt (die wel vergrendeld is) alsnog de persoon in gelegenheid stelt mijn auto te openen. Ook de PIN is ingesteld, dus wegrijden wordt lastig, maar ik heb het liever zo, dan "gemak".. maar dat is mijn persoonlijke mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Het viel mij vanochtend op dat nadat ik had gereden, een soort tikkend geluid hoorde.
Het geluid leek een beetje op dat spul dat je in je mond doet en dan gaat zacht gaat knetteren. Weet iemand wat dit is ?

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
knights16 schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:21:
Het viel mij vanochtend op dat nadat ik had gereden, een soort tikkend geluid hoorde.
Het geluid leek een beetje op dat spul dat je in je mond doet en dan gaat zacht gaat knetteren. Weet iemand wat dit is ?
Je was geen knetterijsje aan het eten? >:)

[/flauw]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Nieuwe update screenshots, in kort:
- Nieuwe visualisatie van stoplichten, stop borden/roadmarks etc
- Nieuwe voice commands voor bijv aanpassen temperatuur, openen glovebox of zet stoelverwarming aan
- Het lezen en antwoorden van SMS berichten via voice en op het scherm
- Favoriete contacten op je telefoon staan nu in een aparte tab in de telefoonlijst op het scherm
- Kamping modus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iHYV7iXzwhVtj0N6sBvZL6W7/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O0gtEisy2N0SiwFWp70QL10R/medium.png

[ Voor 22% gewijzigd door Cyw00d op 23-12-2019 09:42 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bottom line
@BlakHawk daar is je oplossing waarschijnlijk ;)
Camp mode

Voor mensen die geen idee hebben wat dit is:

[ Voor 50% gewijzigd door bottom line op 23-12-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meadowman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06-2022
Heeft iemand enig idee hoe je de stoelverwarming achter aanzet? Ik heb een AWD LR met premium interieur maar zie nergens de optie om dit achter aan te zetten. Zoeken in dit forum heeft ook niets opgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie81
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 16:24
Bananeman schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:09:
[...]

Ik heb de FM One ook besteld, mijn telefoon ligt altijd op de draadloze oplader onder het scherm en hoewel het niet onwerkbaar is om daar regelmatig op te kijken is je aandacht toch langer van de weg af dan wanneer de telefoon in een houdertje staat. De geluidssignalen van de FM app mis ik ook nog wel eens om allerlei redenen.

Waar heb jij de FM One gemonteerd? En jij @Taro?
Ik heb gewoon mijn iPhone FM meldingen over de speakers van mijn Tesla. mijn telefoon ligt ook op de lader. kijk er nooit naar. Maar mis nooit een melding door over de speakers gaat.
Mogelijk ook een oplossing??

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
meadowman schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:50:
Heeft iemand enig idee hoe je de stoelverwarming achter aanzet? Ik heb een AWD LR met premium interieur maar zie nergens de optie om dit achter aan te zetten. Zoeken in dit forum heeft ook niets opgeleverd.
Druk eerst op 1, daarna op 2. Vervolgens kun je alle stoelen bedienen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g2TNAjNDqoYHSPL0XjdZgZAu/medium.png

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-09 12:55
Tik op je vinnetje voor je Climate Control -> linkerkant scherm staan 3 "heatwave" streepjes, tik daarop -> Scherm veranderd van airco naar stoelverwarming -> Tik de stoelen aan die je verwarmt wil hebben (als het goed is heb je dan dus 5 opties. 1. Bestuurder, 2. Bijrijder, 3/4/5 alle secties achterbank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
Bij je climate control kan je een tabje selecteren van de stoelen.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/vCFMsgNQ8TI/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLJULI
  • Laatst online: 04-11-2021
Als je het ventilator icoontje aantikt, dan kun je aan de zijkant van het beeld kiezen voor een ander tabblad, dat van de stoelverwarming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meadowman
Cyw00d schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:53:
[...]

Druk eerst op 1, daarna op 2. Vervolgens kun je alle stoelen bedienen:

[Afbeelding]
Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meadowman
bottom line schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:53:
[...]

Bij je climate control kan je een tabje selecteren van de stoelen.
[Afbeelding]
Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kv83
Hoppa! Net even me woon-werk stuk afgelegd (rond 90km). Gewoon gehouden aan de snelheidslimieten - 172wh/km :D Heerlijk autotje is het ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Kan je eigenlijk je eigen openbare lijst van spotify laden als je niet premium bent ingelogd?

En kan je de ringtone van veranderen, schrik me elke keer de tyfus als ik gebeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:13:
Kan je eigenlijk je eigen openbare lijst van spotify laden als je niet premium bent ingelogd?

En kan je de ringtone van veranderen, schrik me elke keer de tyfus als ik gebeld wordt.
Ik heb flitsmeister aanstaan en iedere keer als flitsmeister klaar is met praten, staat de muziek van spotify of radio heel even op vol volume, volle bass en heel hard een fractie van een seconde. Ik heb soms het idee dat dit de speakers opblaast.

Anderen ook last van of zit er onder water een setting bij mij op vol volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdi
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 12:15
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:31:
[...]

Ik heb flitsmeister aanstaan en iedere keer als flitsmeister klaar is met praten, staat de muziek van spotify of radio heel even op vol volume, volle bass en heel hard een fractie van een seconde. Ik heb soms het idee dat dit de speakers opblaast.

Ik heb het zelfde , ook als ik een telefoongesprek voer en deze afsluit is de muziek daarna 1 sec ontiegelijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Net mijn auto weggebracht naar SeC Eindhoven om lakschade die ik bij aflevering geconstateerd had op te lossen. Een Model S 85 uit 2013 meegekregen als leenauto. Maar wat een andere ervaring dan een Model 3 is dat. Ding voelt lomp en groot, eigenlijk als een normale auto die toevallig electrisch is 8)7 Ik kan nu al niet wachten op mijn eigen auto terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Vanochtend toen ik bij mijn auto kwam was hij aan het voorverwarmen. Hij zat nog aan de stekker en laadde automatisch ook bij. Echter hoorde ik een hoge piep wat stopte nadat ik de laadkabel eruit haalde. Mijn vrouw had dit laatst ook al. Enig idee of dit normaal is?

Daarnaast ben ik "ineens" 9km kwijt. Week geleden was een volle lading 339km. Nu regelmatig maar 330/332km. Ik heb een SR+. Gaat wel hard zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Selfdestruction mode ingeschakeld dan.
Binnen 30 weken kan je nog maar 60km rijden ;)

Zet je range op % en dan maak je je daar nooit zorgen over.
En die piep is ook niet gevaarlijk nee.

[ Voor 12% gewijzigd door bottom line op 23-12-2019 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:37
MrBasta schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:37:
Net mijn auto weggebracht naar SeC Eindhoven om lakschade die ik bij aflevering geconstateerd had op te lossen. Een Model S 85 uit 2013 meegekregen als leenauto. Maar wat een andere ervaring dan een Model 3 is dat. Ding voelt lomp en groot, eigenlijk als een normale auto die toevallig electrisch is 8)7 Ik kan nu al niet wachten op mijn eigen auto terug :9
Exact hetzelfde! Maar dan in Rotterdam en voor glasschade.
Had gedacht dat het wel tof zou zijn om in een model S te rijden, maar verlang terug naar mijn 3. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderdi schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:35:
[...]

Ik heb het zelfde , ook als ik een telefoongesprek voer en deze afsluit is de muziek daarna 1 sec ontiegelijk hard.
Ja heb ik ook.
Heeft iedereen dit of is er iets dat wij over het hoofd zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 23:06
kv83 schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:05:
Hoppa! Net even me woon-werk stuk afgelegd (rond 90km). Gewoon gehouden aan de snelheidslimieten - 172wh/km :D Heerlijk autotje is het ook *O*
Dat is het he, het ding laat zich sportief rijden indien gewenst maar het is ook een fantastische cruiser. Ik heb hem nu omlaag naar 180wh/km voor m'n woon-werkverkeer. Lager gaat me niet lukken denk ik, dan moet ik echt gaan hypermilen/vrachtwagen plakken en dat is ook niet leuk.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:54:
[...]

Ja heb ik ook.
Hier geen last van (let op, gebruik geen spotify). Misschien dat het alleen met spotify is :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Japie81 schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:50:
[...]

Ik heb gewoon mijn iPhone FM meldingen over de speakers van mijn Tesla. mijn telefoon ligt ook op de lader. kijk er nooit naar. Maar mis nooit een melding door over de speakers gaat.
Mogelijk ook een oplossing??
Zeker een oplossing, in mijn geval heb ik 2 telefoons (privé en zakelijk) die ik altijd bij me heb en die op de oplader liggen. Welke telefoon verbonden is met de Tesla wisselt. Ik kan Flitsmeister ook op beide telefoons draaien, zodat de gesproken meldingen altijd via de speakers gaan, Kortgezegd betekent het dat ik ff moet opletten dat ik FM actief heb op beide telefoons, allemaal geen probleem maar als ik het een keer vergeet en wel op de meldingen vertrouw loop ik het risico alsnog geflitst te worden.

Daarom zoek ik een "fool proof" oplossing en de FM One zou dat kunnen zijn. Weliswaar een beetje overkill voor mijn gevoel, zeker ook qua kosten (€ 50) maar ik ga het proberen en bevalt het niet dan stuur ik hem terug.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
[...]

Ja heb ik ook.
Heeft dat misschien te maken met de instelling in FM: Instellingen > Geluidsopties > Zet op 100% bij elk geluid?

Weet niet of dat ook van invloed is als het geluid via BT gaat, of alleen via de interne speaker van de telefoon.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-09 13:52
[...]

Ja heb ik ook.
Ik heb dit ook, als ik toevallig een Len Faki technonummertje aan hebt staan op Volume Stevig en ik word gebeld, dan is het wel echt een shock als het gesprek wordt beëindigd. Weet ook niet of dat heel goed is voor de speakerset..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Bananeman schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:02:
[...]
Daarom zoek ik een "fool proof" oplossing en de FM One zou dat kunnen zijn. Weliswaar een beetje overkill voor mijn gevoel, zeker ook qua kosten (€ 50) maar ik ga het proberen en bevalt het niet dan stuur ik hem terug.
Laten we eerlijk zijn: Die heb je met 1 boete al terugverdiend :)

Ik schrik soms van mijzelf, vorige week even via de oprit (ik kwam de snelweg oprijden, niet rechts inhalen dus voor de goede orde...) langs 2 vrachtwagens, direct daarna 1-2 stroken naar links. Ik kijk op de teller: 185 km/uur... En dat in maar een paar seconden. Als ik dan geflitst word dan kan ik daar minimaal 10 FM One's voor kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 23-12-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
@Taro Absoluut waar, zo heb ik de One ook aan mezelf "verkocht" ;) Overigens heb ik de slechtste ervaringen met door een onopvallende wagen aangehouden te worden, niet eens in de Tesla overigens, dus FM (app of One) is niet zaligmakend...

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-08 08:21

Ik ben bij Profile in Hilversum geweest. De winterbanden hadden ze opgepompt tussen de 3.5 en 3.7 en m’n grijze Tesla ventieldopjes hebben ze vervangen voor drie zwarte.

Daarnaast had ik ze nog gevraagd om linksvoor bij de schokbrekers te kijken omdat ik daar soms wat hoor rammelen. Daar heb ik geen terugkoppeling over gehad, dus ga er vanuit dat ze dat niet gedaan hebben.

Verder zijn ze wel snel en vriendelijk en zijn m’n velgen niet beschadigd (overigens een uurtje later wel nadat ik zelf een stoeprandje pakte). Kom nu zo’n 8 jaar bij die zaak en vind het verder op zich een prima tent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 13:17
Taro schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:23:
[...]

Laten we eerlijk zijn: Die heb je met 1 boete al terugverdiend :)

Ik schrik soms van mijzelf, vorige week even via de oprit (ik kwam de snelweg oprijden, niet rechts inhalen dus voor de goede orde...) langs 2 vrachtwagens, direct daarna 1-2 stroken naar links. Ik kijk op de teller: 185 km/uur... En dat in maar een paar seconden. Als ik dan geflitst wordt dan kan ik daar minimaal 10 FM One's voor kopen.
Ik heb zelf een nfc tag op de oplader geplakt en met shortcuts een flow gemaakt dat als de nfc tag gescand wordt mijn iphone FM opent. Dit werkt echt perfect gezien ik mijn telefoon standaard op de oplader leg als ik de auto in stap.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0bb schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:10:
[...]

Ik heb dit ook, als ik toevallig een Len Faki technonummertje aan hebt staan op Volume Stevig en ik word gebeld, dan is het wel echt een shock als het gesprek wordt beëindigd. Weet ook niet of dat heel goed is voor de speakerset..
Vooral dat laatste was ik bang voor, het klinkt echt niet goed zo'n klap voor de speakers.
Met 12 flitspalen per enkele rit op een dag, gebeurt het echt vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelnam
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:33:
[...]

Vooral dat laatste was ik bang voor, het klinkt echt niet goed zo'n klap voor de speakers.
Met 12 flitspalen per enkele rit op een dag, gebeurt het echt vaak
bij mij dus ook en met name schrik je zodra je lang hebt zitten bellen.
lijkt overigens enkel de subwoofer te zijn die dan heel kort op 100% gaat.. dan zouden SR(+) rijders er geen last van moeten hebben lijkt mij?
iemand die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
marcelnam schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:43:
[...]

lijkt overigens enkel de subwoofer te zijn die dan heel kort op 100% gaat.. dan zouden SR(+) rijders er geen last van moeten hebben lijkt mij?
Can confirm, ik heb die klachten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Laatst online: 01-09 23:51
Ik heb ook geen klachten :) SR+

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:49

me1299

$ondertitel

[...]

Geen last van met mijn SR+

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om dit soort zaken te melden zonder direct een serviceafspraak te plannen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 02-09 08:52
Cyw00d schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:40:
Nieuwe update screenshots, in kort:
- Nieuwe visualisatie van stoplichten, stop borden/roadmarks etc
- Nieuwe voice commands voor bijv aanpassen temperatuur, openen glovebox of zet stoelverwarming aan
- Het lezen en antwoorden van SMS berichten via voice en op het scherm
- Favoriete contacten op je telefoon staan nu in een aparte tab in de telefoonlijst op het scherm
- Kamping modus

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bedankt. Welke softwareversie is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FGroentje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 15:09
[...]

Ik heb een SR+ en heb er wel last van na bellen of meldingen van FM.Kan alleen niet bevestigen of het alleen met Spotify/USB is. Luister maar af en toe radio.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doc
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

JoostvdB1974 schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:54:
[...]

Bedankt. Welke softwareversie is dit?
2019.40.50

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
[...]

lijkt overigens enkel de subwoofer te zijn die dan heel kort op 100% gaat..
Ik heb dit ook meerdere malen meegemaakt als ik het geluid heb gemute en daarna mute weer uitzet (op linker scrollwheel drukken). Dus niet als ik heb gebeld. En lijkt idd alleen de subwoofer te zijn.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2021
Hatsjoe schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:30:
[...]

Hier zie je hoe je moet beginnen als je het echt wilt losschroeven: YouTube: Model 3 Center Trim Removal

Je weet dat je dat plateau ook kan gebruiken als je via de kabel oplaadt he? Zie: YouTube: Model 3 Console Phone Connectors Removal and Installation
Dan kan je je telefoon keurig op dat plateau neerleggen ipv de passagiersstoel. Handig wanneer er iemand met je mee rijdt ;)
99 van de 100 keer zit ik er alleen in ;).
Wist inderdaad dat het ook met dat plaatje kan, maar vind de toegevoegde waarde daarvan minimaal, zit dus vooral in de weg eigenlijk haha.
Dat instructiefilmpje is wel heftig... wow. Maar eens even kijken of ik dat aandurf.

Verder mensen ervaring met het verwijderen van het 'telefoon plateautje'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:46:
Is er een manier om dit soort zaken te melden zonder direct een serviceafspraak te plannen?
Bugreport sturen.

Microfoon activeren
Bugreport zeggen, en kort erna het probleem. Daarna gaat die je bedanken voor je feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Awww, ik zag 'm in TeslaFi verschijnen en had gehoopt dat het de holiday release zou zijn (met Stardew Valley). Moet einde v/d week naar het buitenland, dus had gehoopt lekker te kunnen farmen tijdens het superchargen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar bij mij nog geen update klaar staan.
bottom line schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:08:
[...]

Bugreport sturen.

Microfoon activeren
Bugreport zeggen, en kort erna het probleem. Daarna gaat die je bedanken voor je feedback :)
Aha thnks!
Ook in het Nederlands, of enegls only?
Nexz schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:37:
[...]

Awww, ik zag 'm in TeslaFi verschijnen en had gehoopt dat het de holiday release zou zijn (met Stardew Valley). Moet einde v/d week naar het buitenland, dus had gehoopt lekker te kunnen farmen tijdens het superchargen :+.
Aha, nog niet hier dus...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Eerste cybertruck gespot in Rusland.

[ Voor 71% gewijzigd door sampoo op 23-12-2019 12:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:46:
[...]

Raar bij mij nog geen update klaar staan.
Only for Early Adapters ftm.
Duurt nog een weekje waarschijnlijk
[...]

Aha thnks!
Ook in het Nederlands, of enegls only?
I don't vahe a cleu

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 23-12-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:31:
[...]

Ik heb dit ook. Heb het idee dat het niet bij FM/DAB is, maar wel bij LastFM (of hoe heet die ingebouwde digitale radio app).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Niet online
Bananeman schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:02:
[...]

Zeker een oplossing, in mijn geval heb ik 2 telefoons (privé en zakelijk) die ik altijd bij me heb en die op de oplader liggen. Welke telefoon verbonden is met de Tesla wisselt. Ik kan Flitsmeister ook op beide telefoons draaien, zodat de gesproken meldingen altijd via de speakers gaan, Kortgezegd betekent het dat ik ff moet opletten dat ik FM actief heb op beide telefoons, allemaal geen probleem maar als ik het een keer vergeet en wel op de meldingen vertrouw loop ik het risico alsnog geflitst te worden.

Fool proof is de snelheidsbeperking aanzetten wordt je niet geflitst :)

LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:14
Is het mogelijk om een afspraak te maken bij Tesla om het gordel alarm te deactiveren voor de achterbank?
Erg irritant als we de hond meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Foody schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:28:
[...]

Fool proof is de snelheidsbeperking aanzetten wordt je niet geflitst :)
Hoe dan :? op 30 instellen :?

:P
Pagina: 1 ... 125 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Of je wel of geen update hebt ontvangen hoeft niet meer hier in het topic. Dit verschijnsel zie je ook bij elke nieuwe iOS/Android/PS4/Xbox update.

Probleem hier is dat Tesla elke week wel een update uitbrengt, waardoor de vervuiling nog erger is. Als er een nieuwe update is, kan hij natuurlijk wel inhoudelijk besproken worden.