@
joke_name De optie zit er niet op:
https://forums.tesla.com/...on-setting-avoid-highways
Wat betreft het regeneratief remmen, ik weet dat dit met dit weer beperkt is maar in mijn Model 3 werkt dit op het moment helemaal niet meer. Zowel in de ochtend als de avond. De "puntjes" nemen wel af tijdens de rit, maar het duurt meer dan 40km voordat alle puntjes weg zijn. En dan ben ik al thuis of op kantoor. Hebben meer mensen hier last van?
Verdere ervaringen met 2019.40.2.1:
- Automatische ruitenwisser werkt beter
- FSD lijkt beter rekening te houden met het verkeer op andere rijbanen.
- FSD remt minder abrupt, ook bij meerdere vreemde handelingen van medeweggebruikers
- Lane change (FSD) gaat iets sneller maar mag nog wat assertiever. Nog steeds vervelend dat je regelmatig bijna tegelijkertijd richting aan moet geven en druk op het stuur moet uitoefenen
- Cone detection (HW3) slaat door, witte paaltjes in de berm worden als cone gedetecteerd. Af en toe worden achterlichten van een vrachtwagen als cone gedetecteerd. Dit heeft verder nog geen negatieve impact
- Sensor aan de rechterkant van de auto detecteert regelmatig een vrachtwagen op de tweede rijbaan in plaats van de eerste (meest rechter) rijbaan.
- Nieuwe melding "right door camera blocked" in plaats van "Blind spot detection limited" bij condens op de camera
[
Voor 48% gewijzigd door
Taigu op 12-12-2019 08:10
]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.