Is een simpel stopcontact met de Tesla oplader, gaat zo'n 15-17 km/h.Sunri5e schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:58:
[...]
15km per uur? Is dat standaard? Al die Allego palen laden met 11kwh. Dat is wel wat sneller dan 15km per uur.
Hier zijn wel wat metingen van te vinden via Google, lijkt om [zo'n 15%](https://old.reddit.com/r/..._state_of_charge/ejy7dzh/) te gaan. Misschien is het erger in combinatie met lage temperaturen, want het verschil voel ik vrij sterk.stormfly schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 18:56:
[...]
Je bent de eerste die dat benoemd, dat is mijn ervaring ook. Bij 90% is het echt een kanon en bij 25% is dat wat minder. Dat is mijn persoonlijke ervaring.
Let trouwens ook op dat als er een auto voor je zit dan beperkt je Tesla het vermogen om te voorkomen dat je daar achterin rijdt. Dit kan je eventueel in de instellingen uitzetten. Als dat aan staat kan dat het beeld vertekenen.
Niet helemaal eerlijk om Sentry bij zuinigheid van de auto mee te rekenen. Het is een feature die je uit kan zetten en dan heb je een auto net als elke andere auto.Divak schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:02:
Trouwens, smiddags rijd ik met 450km via de snelweg naar huis, 15 km verder. En de volgende ochtend stap ik met 400km weer in de auto... Zo zuinig is het echt niet als je al het sentry verlies optelt.