Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-04 23:39
DeeleNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:10:
[...]

Ik twijfel nog hoe ik hem ga gebruiken. Als rechter ST naast FB Alexis Sanchez met Politano als CAM (41212-2) of als ST met Alexis als LCAM, Politano als CCAM en Mertens TOTGS als RCAM.
Met deze spelers er omheen zou ik hem ook in de spits zetten idd.
Maichel schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:01:
[...]

Ik heb momenteel TOTGS Ter Stegen, maar twijfelde ook. TOTGS TS is wel veel beter dus denk dat ik 'm lekker skip.
Maakt niet echt uit toch, met basic hebben ze sowieso vrijwel alles op max.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
DeeleNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:31:
Ik zoek een Serie A - of ICON die zowel als CM (in 41212-2) en CAM 4231 zijn ding kan doen. Ik twijfel over Nainggolan HL en bijv. een ICON als Baggio (fan van geworden in FIFA 19). Budget is zo'n 500/600k. Iemand tips?
88 Seedorf. Nog niet dit jaar mee gespeeld maar vorig jaar was hij top. Zijn lichaamsbouw helpt ook altijd om spelers van de bal af te houden. Verdedigend minder qua stats maar kan je met chem boosten. Geen idee of hij in het budget valt

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-04 22:22
RemkoDJ schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:13:
Ok, ik twijfel tussen Scream Gameiro + Hunter of MOTM Inaki + Deadeye... Iemand ervaringen met beide?
Heb een La Liga team gehad met Scream Gameiro. Die gozer speelde heerlijk! Snel, lichtvoetig en ramde ballen er makkelijk in. Ik was er zeer tevreden over, dus kan hem zeker aanraden. Al heb ik geen ervaring met MOTM Inaki. Lijkt me ook een prima optie. Mocht je voor Gameiro gaan, denk ik dat je heel tevreden met hem zult zijn.

• Prins32
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 01-04 16:28
Tomori FS of VVD 90? Ik kan niet kiezen!
Prins32 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:03:
Tomori FS of VVD 90? Ik kan niet kiezen!
Ik heb mijn VVD 90 ingewisseld voor Tomori. Ik had met David Luiz al een trage/logge verdediger en heb daar dus nu met Tomori een snellere en behendige verdediger naast staan.

Tielemans/Mount ervoor als CDMs/CM's aanvankelijk van de formatie.

• Prins32
Bossie schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:15:
[...]

Ik heb mijn VVD 90 ingewisseld voor Tomori. Ik had met David Luiz al een trage/logge verdediger en heb daar dus nu met Tomori een snellere en behendige verdediger naast staan.

Tielemans/Mount ervoor als CDMs/CM's aanvankelijk van de formatie.
Is Tomori in jouw ogen ook een vooruitgang als je hem vergelijkt met VVD?

Ik heb HL Wijnaldum (aanvallend) en EUL Live Torreira (verdedigend) op cdm staan (speel ingame 4-2-2-2). Is Tielemans/Mount een verbetering tov Torreira? Ga er eigenlijk vanuit dat Torreira nog 1 a 2 ratings omhoog gaat. :9

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:21
Sleehond schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:01:
[...]

Heb een La Liga team gehad met Scream Gameiro. Die gozer speelde heerlijk! Snel, lichtvoetig en ramde ballen er makkelijk in. Ik was er zeer tevreden over, dus kan hem zeker aanraden. Al heb ik geen ervaring met MOTM Inaki. Lijkt me ook een prima optie. Mocht je voor Gameiro gaan, denk ik dat je heel tevreden met hem zult zijn.
Thanks ik ga hem proberen :)
Prins32 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:22:
[...]

Is Tomori in jouw ogen ook een vooruitgang als je hem vergelijkt met VVD?

Ik heb HL Wijnaldum (aanvallend) en EUL Live Torreira (verdedigend) op cdm staan (speel ingame 4-2-2-2). Is Tielemans/Mount een verbetering tov Torreira? Ga er eigenlijk vanuit dat Torreira nog 1 a 2 ratings omhoog gaat. :9
Vind Torreira sowieso altijd vervelend, voelt als een meer aggressievere versie van Kante.
Tielemans zou eigenlijk de meevoetballende CDM moeten zijn naast een echte CDM, maar beide zijn ook prima als CM's. Ik speel voornamelijk 442/433-2 dus baseer van spelers daarop ipv op de 4231 die ik veel als derde formatie speel.

Uiteindelijk zou Storyline Kova de plek van Mount moeten innemen waarna mount eventueel een linie verder kan naar voren.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:56
Prins32 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:27:
[...]

Is het ook mogelijk om tegenstanders die met een headset spelen te horen wat hij/zij zegt? Ik zie af en toe zo'n icoontje met een luidsprekertje, maar hoor nooit iets over de speakers (vroeger op m'n Xbox wel). Speel zelf niet met een headset, maar lijkt me leuk te horen wat er geroepen wordt :-p
Lijkt mij ook heerlijk. Kreeg laatst een partyverzoek en toen iemand die racistisch in mijn oren ging blerren. HEERLIJK :D. Zoo hard gelachen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12:44
Paulinho eindelijk een 4* WF, dat wordt genieten vanavond met ze FB! :D

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:27
Bossie schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:38:
[...]

Maakt niet echt uit toch, met basic hebben ze sowieso vrijwel alles op max.
Ik bedoel dat TOTGS Ter Stegen sowieso een betere kaart is dan Courtois, dus dat ik 'm daarom niet doe

PSN: Maichel

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:35
Prins32 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:27:
[...]
Is het ook mogelijk om tegenstanders die met een headset spelen te horen wat hij/zij zegt? Ik zie af en toe zo'n icoontje met een luidsprekertje, maar hoor nooit iets over de speakers (vroeger op m'n Xbox wel). Speel zelf niet met een headset, maar lijkt me leuk te horen wat er geroepen wordt :-p
Volgens mij gaat dat niet meer.
Althans speel geregeld met headset, zie ook icoontjes boven de speler maar hoor ze niet.
Denk is maar beter ook....
simons schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 17:50:
[...]

Volgens mij gaat dat niet meer.
Althans speel geregeld met headset, zie ook icoontjes boven de speler maar hoor ze niet.
Denk is maar beter ook....
Idd, heb ook al een tijdje geen tegenstanders horen ragen op de PS4.

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 22:25
Mag weg

[Voor 95% gewijzigd door 038Zwolle op 11-02-2020 18:49]

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15:06
Iemand Ajax-Martinez geprobeerd op CB? Ik twijfel om mn team om te gooien en dan Martinez te wisselen met Koeman.

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14:24
Eerste 2 potjes in divisie 4 gespeeld, alle 2 gewonnen :) gelijk naar gestopt _O-

eerste team op papier bizar Messi tott, ronaldo, toty mane. Socrates mid, kante toty. Gozer kon er alleen vrij weinig van makkelijke 2-0. Tweede wedstrijd beetje zelfde alleen minder team,1-0 winst. Miste alleen wel serieuze kansen dat moest beter.

Valt me wel op dat geplaatste schoten echt bizar goed werken :) ik scoor hier zoveel mee met Son en Eriksen if.

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 31-03 19:54
Zit weer eens in zo'n serie waarin je alles verliest. Waarin je ballen er niet in krijgt die er normaal makkelijk invliegen. Ik denk dat inmiddels iedereen dat hier wel herkent.

Ook krijg je dan de meest bizarre tegengoals waarvan ik jullie deze, van een tijdje terug, niet wil onthouden:

[Voor 3% gewijzigd door MadMoody op 11-02-2020 22:32]

• Sleehond
@MadMoody

Die goal.... daar raak je helemaal leip van inderdaad, gaat nergens over.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
MadMoody schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:30:
Zit weer eens in zo'n serie waarin je alles verliest. Waarin je ballen er niet in krijgt die er normaal makkelijk invliegen. Ik denk dat inmiddels iedereen dat hier wel herkent.
Ik had hetzelfde vanavond. Verlies op verlies op verlies. Tot half tien: toen gingen de wedstrijden weer zoals ik ze gewend ben. Steekpasses kwamen aan, voorzetten idem door de lucht, spelers gingen weer proberen de bal af te pakken. Eigenlijk alles wat daarvoor niet wilde.

Rang 2 div 9 en ik zit op skill 255, op naar de 350. Al bungelde ik vanavond op de 160 8)7

• Nachtapotheker
De consistentie van de gameplay wordt met het jaar slechter. Gisteren liep alles prima echte leuke potten gespeeld. Vanavond drama, dikke inputlag de gekste dingen gebeurden, tegenstanders lopen zo door de verdediging heen... kortom ea maakt er echt een dikke puinhoop van.

• MadMoody
Joosie200 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:35:
[...]

Ik had hetzelfde vanavond. Verlies op verlies op verlies. Tot half tien: toen gingen de wedstrijden weer zoals ik ze gewend ben. Steekpasses kwamen aan, voorzetten idem door de lucht, spelers gingen weer proberen de bal af te pakken. Eigenlijk alles wat daarvoor niet wilde.

Rang 2 div 9 en ik zit op skill 255, op naar de 350. Al bungelde ik vanavond op de 160 8)7
Ik ben nog nooit zo heen en weer gevlogen in de divisies als in deze FIFA. Zit nu in div. 7, maar heb ook afwisselend in 5,6 en 8 gezeten... 8)7

• Sleehond
Ik zat in 18 en 19 continue tussen divisie 5 en 6 te bungelen. Daarmee was ik gewoon een redelijke speler, niks meer niks minder.

Nu rond de 125 punten in divisie 9....

GILLER!

Die ranking is compleet kansloos geworden en slaat helemaal nergens meer op.

[Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 11-02-2020 22:40]

2 a 3 uur squadbattles gespeeld op lage niveaus, maar het lukt maar niet om een chip shot/volley met Daniël James te scoren.

Bizar, zitten potjes tussendoor waarbij de cpu speelt alsof het ultimate is maar dan zonder de genadeloosheid met het afmaken.

@Sleehond ik zit in D5 en speel rivals vrijwel alleen voor objectives, hoewel mijn winrate in WL beter is dan Rivals

[Voor 19% gewijzigd door Bossie op 11-02-2020 22:44]

• Joosie200
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13345628
Toch Griezmann opnieuw teruggekocht en 10k winst gepakt (verkocht voor 45k en ingekocht voor 35k) Lenglet / Ter Stegen probeer ik te slijten maar dat lukt nog niet. Wil naar de 250/300k voor een tweede icon. Jullie nog ideeën? Zat te denken om Fabinho te upgraden met een icon.

[Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 11-02-2020 22:43]

Joosie200 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:43:
Toch Griezmann opnieuw teruggekocht en 10k winst gepakt (verkocht voor 45k en ingekocht voor 35k) Lenglet / Ter Stegen probeer ik te slijten maar dat lukt nog niet. Wil naar de 250/300k voor een tweede icon. Jullie nog ideeën? Zat te denken om Fabinho te upgraden met een icon.
Als je met dat team in D9 zit, zou ik me niet teveel op je team focussen maar op andere dingen.

Zou misschien Koeman vervangen.

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:46:
[...]

Als je met dat team in D9 zit, zou ik me niet teveel op je team focussen maar op andere dingen.

Zou misschien Koeman vervangen.
Ik begon in div 10 vanaf de start in oktober met een crappy team. Nu ik dit team heb staan begint het pas een beetje te lopen. Sinds januari in deze setting met Koeman als nieuwe aanwinst eindelijk uit div 10 naar 9 gepromoveerd en op weg naar 8.

Koeman weg ja? Heb Lenglet/Umtiti al geprobeerd. Pique wil ik graag de scream versie van want zijn base vind ik niet echt je van het.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Ach ja, hier divisie 10 en precies 0 vaardigheidspunten 🤷‍♂️

• Prins32
Heeft iemand Hudson odoi FS geprobeerd? Ik wil graag een LM die ingame naar Cam gaat, maar weet niet wie ik moet kiezen.
Of beter Son 88 LM kopen om hem naar de spits te swappen en aguero cam?

Heb mane 89 met aguero RB in de spits.
Op RM heb ik Silva die dus ingame ook naar cam gaat. Speel dan 4-2-2-2.

Edit: Ben nog verder aan het zoeken. Misschien is Sterling HL een betere optie voor de CAM positie of anders een Icon, maar de stats van de icons lijken allemaal een stuk minder? Heb bijna 500K om hierin te investeren.

[Voor 26% gewijzigd door Prins32 op 12-02-2020 10:23]

• Meru94
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 15:10
Vandaag ook zo’n dag dat ik precies niet meer kon verdedigen; normaal houden mijn Allan en Tonali FS alles dicht, vandaag liepen ze gewoon constant naar voor terwijl ze ingesteld staan om te blijven hangen. Leuk spelen zo.
Bossie schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:42:
2 a 3 uur squadbattles gespeeld op lage niveaus, maar het lukt maar niet om een chip shot/volley met Daniël James te scoren.

Bizar, zitten potjes tussendoor waarbij de cpu speelt alsof het ultimate is maar dan zonder de genadeloosheid met het afmaken.

@Sleehond ik zit in D5 en speel rivals vrijwel alleen voor objectives, hoewel mijn winrate in WL beter is dan Rivals
Heb beide in 1 en dezelfde wedstrijd gehaald Tegen zo 60 rated team op legendary.

Houd je de toets ingedrukt totdat die in het doel is beland? En gaat de bal daadwerkelijk over de keeper? Vooral dat laatste is essentieel.

Voor die volley heb ik de Rechterstick ingedrukt zodat die hem opwipt. Toevallig had ik ook in de wedstrijd daadwerkelijk een volley uit een voorzet dus weet niet zeker maar moet voldoende zijn. Die uit een voorzet doe ik dan niet vanaf de zijkant, maar met me cam of sp een 1 2tje en dan zo trough lobpass werkte voor mij wel goed.

Hoop dat het je hiermee lukt, is namelijk wel een fijne speler als supersub wel de moeite waard

Vond zelf met die 1 assist en 1 goal op wereldklasse met sommige wedstrijden frustrerend want je gaat er bewust op spelen, gaat dan ten koste van mij normale spel :p

[Voor 22% gewijzigd door FidoDido op 12-02-2020 06:10]

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:41
Bossie schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:42:

Moet zeggen dat deze objective me redelijk snel gelukt was. Ik had James als ST gezet met get in behind instructies. Keepertje een beetje voor de goal en chippen maar. L1 en O ingedrukt op de PS4, vergeet inderdaad niet daadwerkelijk over de keeper heen en L1 in te houden tot de bal over de lijn is.

De volley had ik door te dribbelen in de 16, en James op te zoeken, heel kort op 'vierkantje' te drukken en vervolgens direct uit te halen zonder de bal de grond te laten raken. Meestal werkt voor mij een tegenstander met lage rating en lage chem beter dan voor een lager spelniveau kiezen
DeeleNL schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:01:
[...]

Moet zeggen dat deze objective me redelijk snel gelukt was. Ik had James als ST gezet met get in behind instructies. Keepertje een beetje voor de goal en chippen maar. L1 en O ingedrukt op de PS4, vergeet inderdaad niet daadwerkelijk over de keeper heen en L1 in te houden tot de bal over de lijn is.

De volley had ik door te dribbelen in de 16, en James op te zoeken, heel kort op 'vierkantje' te drukken en vervolgens direct uit te halen zonder de bal de grond te laten raken. Meestal werkt voor mij een tegenstander met lage rating en lage chem beter dan voor een lager spelniveau kiezen
yep, had hetzelfde in het eerste potje vanavond meteen met de volley voor Gerard, vanavond maar ff de herkansing met James doen aangezien dit idd een nuttige aanvulling op mijn team is.

• N2LSWw
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15:20
Bossie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:48:
[...]

yep, had hetzelfde in het eerste potje vanavond meteen met de volley voor Gerard, vanavond maar ff de herkansing met James doen aangezien dit idd een nuttige aanvulling op mijn team is.
Penalty's zou ook werken als je hem lobbed. Ik heb gewoon 1 potje gespeeld en de overige 3 geskipt vorige week. Je krijgt toch nooit wat uit die rewards dus gewoon kijken of je een LB in doel tegen komt. Daar moet het wel tegen lukken

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:21
Sleehond schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:40:
Ik zat in 18 en 19 continue tussen divisie 5 en 6 te bungelen. Daarmee was ik gewoon een redelijke speler, niks meer niks minder.

Nu rond de 125 punten in divisie 9....

GILLER!

Die ranking is compleet kansloos geworden en slaat helemaal nergens meer op.
Exact hetzelfde, ik kom der gewoon NIET uit... Tewijl ik afgelopen jaren idd ook in 5 en 6 zat.

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:41
Het is volgens mij ook megadruk in divisie 9 en 10.. :-)

Inmiddels ben ik divisie 8, maar ook daar is het moeilijk uitkomen. Was er laatst bijna, maar dan krijg ik op zaterdag weer een aantal van die skillmove dribbelaars en sta ik binnen de korste keren weer rond de 350 punten.

Nu maar even SB om James 86 binnen te slepen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Traeces
Niet aanvallend bedoeld maar iedereen die in divisie 10 / 9. Het zal echt niet allemaal aan het spel liggen maar ook vooral veel aan je zelf :)

Ik scheld soms ook echt wel op het spel dat er achterlijke dingen gebeuren. Maar 9/10x als ik me tegen doelpunt terug kijk, zie ik dat ik zelf gewoon faal :) Te vroeg instappen, dom weglopen bij me tegenstander etc.

Daarbij zou ik toch ook eens naar je tactieken kijken, sinds ik ben overgestapt naar 4-2-3-1 heb ik gewoon veel meer stabiliteit in me elftal. Het staat verdedigend goed en aanvallend heb je ook genoeg opties. Kijk ook eens naar meerdere tactieken te kunnen gebruiken in een wedstrijd :) Als het niet loopt met 4-2-3-1 schakel ik over naar 4-1-2-1-2 (2) voor meer aanvallende power.

Youtube heeft mij ook heel veel geholpen, zeker boraslegend geeft hele goed tips :) !

ps. ik ben ook echt geen top fifa speler hoor maar kijk altijd wel kritisch naar me eigen spel :P

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:41
Het ligt zeker ook aan mezelf, maar het zou gewoon fijn zijn als je spelers krijgt van je eigen niveau en niet iemand die je compleet van de mat speelt met allerlei skillmoves die niet in die divisie thuis horen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DeeleNL
Traeces schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:38:
Niet aanvallend bedoeld maar iedereen die in divisie 10 / 9. Het zal echt niet allemaal aan het spel liggen maar ook vooral veel aan je zelf :)

Ik scheld soms ook echt wel op het spel dat er achterlijke dingen gebeuren. Maar 9/10x als ik me tegen doelpunt terug kijk, zie ik dat ik zelf gewoon faal :) Te vroeg instappen, dom weglopen bij me tegenstander etc.

Daarbij zou ik toch ook eens naar je tactieken kijken, sinds ik ben overgestapt naar 4-2-3-1 heb ik gewoon veel meer stabiliteit in me elftal. Het staat verdedigend goed en aanvallend heb je ook genoeg opties. Kijk ook eens naar meerdere tactieken te kunnen gebruiken in een wedstrijd :) Als het niet loopt met 4-2-3-1 schakel ik over naar 4-1-2-1-2 (2) voor meer aanvallende power.

Youtube heeft mij ook heel veel geholpen, zeker boraslegend geeft hele goed tips :) !

ps. ik ben ook echt geen top fifa speler hoor maar kijk altijd wel kritisch naar me eigen spel :P
Dit ben ik dus ook kritisch gaan doen sinds ik teruggezakt was van Div 5 naar Div 8. Nu zit ik weer boven in Div 6 en ik ben inderdaad ook maar een matige speler. Ik neem steeds meer tijd om rustig een aanval op te bouwen en gebruik veel minder de sprint knop. Tikkie terug, niet altijd leuk maar zeker effectief. Op die manier loop ik mezelf minder snel vast want feit is dat een sprintende speler voorspelbaarder is in zijn bewegingen dan een 'dribbelende' speler, voor een verdediger dus ook gemakkelijker op te anticiperen, althans dat ervaar ik zelf!

Ik betrap mezelf nog altijd op het geven van te 'doorzichtige' passes. Passes waarvan je weet dat de tegenstander dit gaat onderscheppen, bijvoorbeeld als je het commando hebt gegeven om te passen, maar je speler de animatie nog moet afmaken waardoor je tegenstander ondertussen het gat is dichtgelopen, of de loopactie heeft ingezet. Simpelweg is de pass d.m.v. vierkantje of rondje weer af te breken met een schijnschot, maar dit zit nog niet helemaal in mijn systeem. Nog altijd veel te verbeteren dus! :+

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 01-04 11:48
Joosie200 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 22:43:
Ik zou starten in 433(3) zodat je ook Griezmann op 10 chem kan krijgen

• Traeces
M@cer schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:43:
Het ligt zeker ook aan mezelf, maar het zou gewoon fijn zijn als je spelers krijgt van je eigen niveau en niet iemand die je compleet van de mat speelt met allerlei skillmoves die niet in die divisie thuis horen.
Vooral gewoon goed afstand houden en niet direct als gek happen :) Meeste die enorm veel skills gebruiken willen alleen showen en gebruiken ze totaal niet effectief :) Als je rustig blijft werkt gewoon het beste _/-\o_
DeeleNL schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 11:27:
[...]

Dit ben ik dus ook kritisch gaan doen sinds ik teruggezakt was van Div 5 naar Div 8. Nu zit ik weer boven in Div 6 en ik ben inderdaad ook maar een matige speler. Ik neem steeds meer tijd om rustig een aanval op te bouwen en gebruik veel minder de sprint knop. Tikkie terug, niet altijd leuk maar zeker effectief. Op die manier loop ik mezelf minder snel vast want feit is dat een sprintende speler voorspelbaarder is in zijn bewegingen dan een 'dribbelende' speler, voor een verdediger dus ook gemakkelijker op te anticiperen, althans dat ervaar ik zelf!

Ik betrap mezelf nog altijd op het geven van te 'doorzichtige' passes. Passes waarvan je weet dat de tegenstander dit gaat onderscheppen, bijvoorbeeld als je het commando hebt gegeven om te passen, maar je speler de animatie nog moet afmaken waardoor je tegenstander ondertussen het gat is dichtgelopen, of de loopactie heeft ingezet. Simpelweg is de pass d.m.v. vierkantje of rondje weer af te breken met een schijnschot, maar dit zit nog niet helemaal in mijn systeem. Nog altijd veel te verbeteren dus! :+
Gewoon je tijd nemen om een goede aanval op te zetten en niet zomaar van alle standen op doel schieten :) Je kan beter goed je kans afwachten dan 5x nutteloos op doel knallen :P

Daarbij het gebruik van het sprinten inderdaad goed doseren d:)b Zoals je zelf al aangeeft, dribbelen is veel minder voorspelbaar. Gister ook een TOTY Mane tegen, persoon achter de knoppe was alleen bezig met sprinten. Walker had een hele makkelijke wedstrijd })

Niks mis met een keer terug passen. Altijd de betere optie dan een kansloze pass naar voren geven met balverlies als gevolg :7

Maar laatste maanden ben ik er zeker achter dat rustig blijven echt de KEY tot succes is _/-\o_
Traeces schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:26:
[...]

Vooral gewoon goed afstand houden en niet direct als gek happen :) Meeste die enorm veel skills gebruiken willen alleen showen en gebruiken ze totaal niet effectief :) Als je rustig blijft werkt gewoon het beste _/-\o_

[...]

Gewoon je tijd nemen om een goede aanval op te zetten en niet zomaar van alle standen op doel schieten :) Je kan beter goed je kans afwachten dan 5x nutteloos op doel knallen :P

Daarbij het gebruik van het sprinten inderdaad goed doseren d:)b Zoals je zelf al aangeeft, dribbelen is veel minder voorspelbaar. Gister ook een TOTY Mane tegen, persoon achter de knoppe was alleen bezig met sprinten. Walker had een hele makkelijke wedstrijd })

Niks mis met een keer terug passen. Altijd de betere optie dan een kansloze pass naar voren geven met balverlies als gevolg :7

Maar laatste maanden ben ik er zeker achter dat rustig blijven echt de KEY tot succes is _/-\o_
Composure is key, maar vaak is dat na 2-3 potjes verdwenen. Teveel triggers in deze game :)

• Nachtapotheker
Ohjee een patch, wat zullen ze nou weer gesloopt hebben :+

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:10
Nachtapotheker schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:37:
Ohjee een patch, wat zullen ze nou weer gesloopt hebben :+
Geen wijzigingen in FUT of gameplay zoals ik het zag

• Nachtapotheker
Terranova schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:38:
[...]

Geen wijzigingen in FUT of gameplay zoals ik het zag
Wat dat betreft heb ik maar 1 wens en dat is dat de gameplay consistent wordt. Niet dat de ene pot je tegenstander overal eerder is en je niet eens weg kan draaien en dat de andere pot je tegenstander hetzelfde probleem heeft en jij zomaar overal doorheen loopt 8)7

• Terranova
Nachtapotheker schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:40:
[...]

Wat dat betreft heb ik maar 1 wens en dat is dat de gameplay consistent wordt. Niet dat de ene pot je tegenstander overal eerder is en je niet eens weg kan draaien en dat de andere pot je tegenstander hetzelfde probleem heeft en jij zomaar overal doorheen loopt 8)7
Haha dat zal er niet uit gaan. Dat heeft iets te maken met DDA(Dynamic Difficulty Adjustment) waar EA een patent op heeft aangevraagd maar wel claimed dat het niet in FIFA zit, al bewijzen Squad Battles alleen al dat het tegendeel waar is.

Maar gezien het ook in de rechtzaak tegen EA in Frankrijk naar voren zal komen(https://www.reddit.com/r/..._lawsuit_filed_in_france/) zullen we wel zien of het er echt bewust in zit(ik denk zelf van wel, want $$$)

• Joosie200
  • Niet online
Joster schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 12:16:
[...]

Ik zou starten in 433(3) zodat je ook Griezmann op 10 chem kan krijgen
Ik heb uiteindelijk 433(4) gekozen want ik heb Griezmann als cam zo gekocht.

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13:17
Terranova schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:10:
[...]

Haha dat zal er niet uit gaan. Dat heeft iets te maken met DDA(Dynamic Difficulty Adjustment) waar EA een patent op heeft aangevraagd maar wel claimed dat het niet in FIFA zit, al bewijzen Squad Battles alleen al dat het tegendeel waar is.

Maar gezien het ook in de rechtzaak tegen EA in Frankrijk naar voren zal komen(https://www.reddit.com/r/..._lawsuit_filed_in_france/) zullen we wel zien of het er echt bewust in zit(ik denk zelf van wel, want $$$)
belangrijke is wel dat ze dan onderscheidt maken tussen offline DDA (die er inderdaad daadwerkelijk is. maar imo is dat niet persé verkeerd) en Online DDA. Darbij heb ik mn twijfels of het erin zit, maar zou niet moeten. Daar zou mijns inziens de directe input van de speler niet aangepast mogen worden door DDA. (server delay en alle problemen die daarmee te maken hebben stat hier los van)

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Terranova
Arwintju schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:31:
[...]

belangrijke is wel dat ze dan onderscheidt maken tussen offline DDA (die er inderdaad daadwerkelijk is. maar imo is dat niet persé verkeerd) en Online DDA. Darbij heb ik mn twijfels of het erin zit, maar zou niet moeten. Daar zou mijns inziens de directe input van de speler niet aangepast mogen worden door DDA. (server delay en alle problemen die daarmee te maken hebben stat hier los van)
Precies, ook al is DDA niet alleen voor het moeilijker maken van het online spel. Maar ook dat je opeens tegen spelers komt met een Mega Team, zodat je getriggerd wordt ook geld uit te gaan geven omdat je keihard verloren hebt(Voorbeeld uit het patent was voor een ander spel, maar wel dat je tegen tegenstanders wordt gezet met hele zeldzame items waardoor je getriggerd moet worden om ook ingame purchases te doen).
[...]

Offline is het duidelijk aanwezig, maar ik blijf erbij dat online het merendeel van rare momenten etc idd veroorzaakt worden door latency, lag etc

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13:17
Terranova schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:44:
[...]

Precies, ook al is DDA niet alleen voor het moeilijker maken van het online spel. Maar ook dat je opeens tegen spelers komt met een Mega Team, zodat je getriggerd wordt ook geld uit te gaan geven omdat je keihard verloren hebt(Voorbeeld uit het patent was voor een ander spel, maar wel dat je tegen tegenstanders wordt gezet met hele zeldzame items waardoor je getriggerd moet worden om ook ingame purchases te doen).
Oke maar het tegenkomen van een mega team kan ook voorkomen als DDA niet in het spel zou zitten. Dat heeft nou eenmaal te maken met het matchen op basis van skill ipv temarating o.i.d. Dat is mijns inziens ook het probleem niet. De keren dat ik van een mega team gewonnen heb zijn vergelijkbaar met de keren dat ik tegen een "slecht team" verlies.
Bossie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:04:
[...]

Offline is het duidelijk aanwezig, maar ik blijf erbij dat online het merendeel van rare momenten etc idd veroorzaakt worden door latency, lag etc
Vind ik ook hoor. Ik merk online niet veel van DDA. anders zou ik elke keer als ik met 2-0 voor kom bijvoorbeeld moeten merken dat het voor mij moeilijker wordt en voor de tegenstander makkelijker. Dat gevoel heb ik niet. Ik zou eerder het gevoel hebben dat het beter worden van de tegenstander dan meer te maken heeft met het aanpassen van de tactics die hij dan gebruikt. (dus high press, overload ball side etc.) Veel mensen vergeten echter dat dit blijkbaar kan want alles wordt op DDA gegooid. Ik heb talloze keren iemand helemaal van de mat gespeeld zelfs al stond ik met 2-0 voor.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Nachtapotheker
Terranova schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:44:
[...]

Het zou kunnen, maar ik word met mijn 10 miljoen team ook zeer regelmatig weggespeeld door een normaal gouden team. :/
Maja ik ben ook niet zo heel erg goed :+
Ik denk ook dat het met lag te maken heeft dat je soms alles kan doen wat je wilt en een potje verder overal te laat bent. Vroeger haperde het spel bij lag, dat is nu opgelost, maar de manier waarop is natuurlijk drama 7(8)7

• Terranova
Arwintju schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:30:
[...]

Oke maar het tegenkomen van een mega team kan ook voorkomen als DDA niet in het spel zou zitten. Dat heeft nou eenmaal te maken met het matchen op basis van skill ipv temarating o.i.d. Dat is mijns inziens ook het probleem niet. De keren dat ik van een mega team gewonnen heb zijn vergelijkbaar met de keren dat ik tegen een "slecht team" verlies.
Tuurlijk kan het voorkomen, maar het patent is er juist omdat ze zo veel mogelijk ingame purchases willen hebben. Dus ze proberen je te sturen naar het uitgeven van geld door je ongeacht de matchmaking tegen een Megateam te matchen. Mits dit ook echt in FIFA zit.

Nog een leuke quote uit het patent(https://patents.google.com/patent/US20170259177A1/en)
Another solution that may be used in some types of competitive video games, such as racing games, is to vary the ability of the user or the user's competitor based on the relationship between the user and the user's competitor. For example, supposing that the video game is a racing game, the user's car may be made faster when the user is doing poorly and may be made slower when the user is doing well. This solution may result in what is sometimes referred to as a “rubber band effect.” This solution is often noticeable by the user because the user's vehicle will behave inconsistently based on the location of the vehicle with respect to the user's competitor. As a result, instead of appealing to a user, the user may be driven away. Further, this solution can be challenging to implement with some types of video games that do not measure a user against a specific competitor.
Dus het vertragen van je spelers is wel dus mogelijk wel degelijk een bewussie van EA.

• N2LSWw
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15:20
Arwintju schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:30:
[...]

[...]

Vind ik ook hoor. Ik merk online niet veel van DDA. anders zou ik elke keer als ik met 2-0 voor kom bijvoorbeeld moeten merken dat het voor mij moeilijker wordt en voor de tegenstander makkelijker. Dat gevoel heb ik niet. Ik zou eerder het gevoel hebben dat het beter worden van de tegenstander dan meer te maken heeft met het aanpassen van de tactics die hij dan gebruikt. (dus high press, overload ball side etc.) Veel mensen vergeten echter dat dit blijkbaar kan want alles wordt op DDA gegooid. Ik heb talloze keren iemand helemaal van de mat gespeeld zelfs al stond ik met 2-0 voor.
Online kun je het ook duidelijk zien. Je ziet patronen terug komen zowel aanvallend als verdedigend. Ik had afgelopen weekend in WL 2 keer op dezelfde manier een goal tegen gekregen waar de bal naar Gomez werd gespeeld, die vervolgens de bal op een gekke manier door speelde naar de aanvaller van de tegenstander die zo kon scoren. Zeker tegen tegenstanders die zonder inzicht spelen zie ik vaak van zulk soort taferelen waar mijn tegenstander op een vreemde manier scoort of überhaupt de bal krijgt. Zelfde geld voor passing, ook tijdens extreem goede gameplay kan het zomaar zijn dat mijn spelers niet meer kunnen passen.

• simons
Spannend!!!
Frenkie na de wedstrijd snel gekocht, prijs staat nu rond de 260k
Ik weet dat je in de hype moet verkopen maar daar het traden als zodanig ruk is ga ik voor de kill :)

Frenkie geen IF..... dan huilen en 10x rivals winnen met alleen maar sussen en dabben.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:38
Weet niet of ie veel meer waard wordt met die IF...

• Terranova
Frenkie!

• simons
YES!!

• simons
Ha! gemist en ook nog Ben Ketser!!
Lieve mensen!

• Arazogia
  • Laatst online: 01-04 16:19
Gister eindelijk Ronaldinho binnen kunnen halen uit de swaps, toch wel aardig teampje nu :+ https://www.futbin.com/20/squad/9681998

Eerstvolgende upgrade zal de linksback gaan worden denk ik, maar hoe of wat nog geen idee.. Iemand tips? Wil wel graag beginnen met iedereen op 10 chem.

• 038Zwolle
2 firminos opgepikt voor 320 en zie dat hij weer naar 365 gestegen is. Nu hopen op een +2 upgrade 🙏

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 01-04 15:12
grote vraag vandaag, wat gebeurt er met ben yedder zijn potm ten opzichte van zijn hoogste IF?

• 038Zwolle
cubert20 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:31:
grote vraag vandaag, wat gebeurt er met ben yedder zijn potm ten opzichte van zijn hoogste IF?
Zal wellicht een winter upgrade krijgen dus blijft interessant.
Met een kleine vertraging:

• Joosie200
  • Niet online
Frenkie otw gekocht voor 200k. Eens zien naar hoeveel ie gaat stijgen. Fabinho een toty nominee van gehaald. Ter Stegen en Lenglet met winst kunnen verkopen. Eens zien hoe snel ik nu van 260k aan coins naar de 350k kan voor Rivaldo/Socrates als vervanger voor Fabinho.

• Vestendrie
  • Laatst online: 10:13
Iemand met Koeman 88, Veron 88 en/of Larsson 90 heeft gespeeld? Wil ze eigenlijk alledrie of een van de drie sowieso (voorkeur bij Koeman/Larsson) halen, maar meningen zijn vooralsnog verdeeld op Futbin. Wellicht dat jullie hierin van beter advies kunnen voorzien.

• 038Zwolle
Vestendrie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:58:
Iemand met Koeman 88, Veron 88 en/of Larsson 90 heeft gespeeld? Wil ze eigenlijk alledrie of een van de drie sowieso (voorkeur bij Koeman/Larsson) halen, maar meningen zijn vooralsnog verdeeld op Futbin. Wellicht dat jullie hierin van beter advies kunnen voorzien.
Ik heb ongeveer 50 wedstrijden met Koeman gespeeld en hij staat nog in mijn team (wel als CDM). Ik heb nog geen moment spijt gehad van de swap tokens. Hij voelt soms wat traag en log aan maar hij onderschept enorm veel, heeft een geweldig schot en zijn vrije trappen en corners (opeens scoor ik af en toe uit een corner ) . Zijn geweldig.

EA weet het wel te verzinnen met Zaniolo.. 7 verschillende wedstrijden een assist met een steekpass door de lucht....met ødegaard heb ik er ook nog steeds geen 1. En nu moet je nog winnen ook

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:24
Joosie200 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:56:
Frenkie otw gekocht voor 200k. Eens zien naar hoeveel ie gaat stijgen. Fabinho een toty nominee van gehaald. Ter Stegen en Lenglet met winst kunnen verkopen. Eens zien hoe snel ik nu van 260k aan coins naar de 350k kan voor Rivaldo/Socrates als vervanger voor Fabinho.
Ben ook wel benieuwd. Had hem voor 190k, maar ga nu twijfelen of ik hem niet wil houden. Andere kant, kan hem later misschien weer terugkopen als de storm voorbij is.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Joosie200
  • Niet online
kw_nl schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:26:
[...]

Ben ook wel benieuwd. Had hem voor 190k, maar ga nu twijfelen of ik hem niet wil houden. Andere kant, kan hem later misschien weer terugkopen als de storm voorbij is.
Ik ga hem sowieso vanavond voor Rivals inzetten. En ik heb zijn gouden versie toch untradeable als back up. Winterupgrade komt er nog aan dus goeie kans dat je hier mooie winst mee kan behalen.

• Nachtapotheker
Hier met Veron gespeeld, uitstekende speler beetje log, maar wel altijd op de goede plek. Scoorde als cm ook nog regelmatig. Uiteindelijk is hij vervangen door Matthaus, die overigens wel minder scoort :+.

[Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-02-2020 19:02]

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 01-04 22:46
Weet iemand hier toevallig wanneer de otw kaart van Frenkie zijn upgrade krijgt?

• MadMoody
[...]

Ik denk dat het er wel in zit, want als er teveel spelers zijn die nooit wat winnen, dan haken ze af en kopen het spel niet meer. Daarom zorgt EA er voor dat zwakke spelers af en toe ook kunnen winnen. Dat denk ik.
Eindelijk mijn eerste promo special card deze fifa had level 18 gehaald mega pack, Olmo :) zat al te kijken of dat een leuke speler is. Aangezien die toch onderhandelbaar is maar ff gebruiken kan ik Lewandowski weer verkopen na winter upgrade hopelijk met leuke winst

• Vestendrie
  • Laatst online: 10:13
Denk dat dit mijn nieuwe team gaat worden: https://www.futbin.com/20/squad/13363640

Wel leuk zo origineel ook. Iemand tips vor verbeteringen evt? Heb na aanschaf van dit team geen budget meer, dus evt ter vervanging (Insigne, Ronaldinho, kante en Cancelo zijn untradeable)
Veron is heerlijk allround, prima als CM of tweede CDM. Heb niet met de andere twee gespeeld.

• Frantz
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 14:50
Bijna gedegradeerd uit Div 5 omdat ik de Icon Swap spelers probeer vrij te spelen, kom alleen maar tegen monsterploegen. Iemand een idee wanneer ik het beste Rivals kan spelen, buiten het weekend om.

• 038Zwolle
Frantz schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:29:
Bijna gedegradeerd uit Div 5 omdat ik de Icon Swap spelers probeer vrij te spelen, kom alleen maar tegen monsterploegen. Iemand een idee wanneer ik het beste Rivals kan spelen, buiten het weekend om.
Woensdag is altijd het minste. Spelers die bewust gedegradeerd zijn door objectives gaan op woensdag vol aan de bak om zo hoog mogelijk te komen. (Geweldig systeem EA)

• Joosie200
  • Niet online
Bij nader inzien weet ik niet of ik wel winst eruit ga halen laat staan quitte draai met otw Frenkie. Ze gaan nu al voor 140k tot 150k :/

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:24
Voor het eerst divisie 6 gehaald. Kwam nooit verder dan begin divisie 7. Maar laatste dagen liep het erg lekker. Eerste potje wel gelijk verloren :p

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Joosie200 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:35:
Bij nader inzien weet ik niet of ik wel winst eruit ga halen laat staan quitte draai met otw Frenkie. Ze gaan nu al voor 140k tot 150k :/
Altijd in de hype/de dagen voor het uitkomen van TOTW verkopen, vaak genoeg daalt de prijs als de kaarten daadwerkelijk uit zijn en zeker als uiteindelijk blijkt dat ze er helemaal niet bij zitten.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:38
Pfff die Essien is echt slecht. Moet high/high hebben. Pakt niks af. Pirlo zit meer overal tussen. Lijkt net of ik een downie versie van die gast heb gekregen. Wtf man

• Frantz
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 14:50
038Zwolle schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 21:54:

Woensdag is altijd het minste. Spelers die bewust gedegradeerd zijn door objectives gaan op woensdag vol aan de bak om zo hoog mogelijk te komen. (Geweldig systeem EA)
Voor objectives is het inderdaad geen goed idee om op woensdagavond te spelen. Binnenkort maar een weekend geen WL spelen en dan kijken of ik een aantal objectives kan halen.

• Traeces
Waarom zijn alle team fitness kaartjes zo aso duur momenteel ? Goedkoopste zag ik voor 1800 voorbij komen ......

• MadMoody
Traeces schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:24:
Waarom zijn alle team fitness kaartjes zo aso duur momenteel ? Goedkoopste zag ik voor 1800 voorbij komen ......
Ja dat stoort mij ook. Er zijn tijden geweest, dan kocht ik ze voor 700/800. Maar nu was de goedkoopste 1300! Maar buiten dat het mij stoort, snap ik ook niet dat die prijs zo is gestegen.

• Prins32
MadMoody schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:32:
[...]

Ja dat stoort mij ook. Er zijn tijden geweest, dan kocht ik ze voor 700/800. Maar nu was de goedkoopste 1300! Maar buiten dat het mij stoort, snap ik ook niet dat die prijs zo is gestegen.
Ik denk dat zo'n beetje iedereen weet dat dit "goed" handelsmateriaal is :+

• Traeces
MadMoody schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:32:
[...]

Vind het toch al bizar dat je die dingen moet kopen om te spelen. Wou wl spelen deze week maar met deze prijs gaat dat hem niet worden :) weiger rond de 30k aan kaartjes te kopen.

• DeeleNL
Traeces schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:35:
[...]

Vind het toch al bizar dat je die dingen moet kopen om te spelen. Wou wl spelen deze week maar met deze prijs gaat dat hem niet worden :) weiger rond de 30k aan kaartjes te kopen.
Vind ik ook, tot op heden heb ik ze niet aan hoeven schaffen omdat ze ook vaak in packs zitten uit SB/Rival rewards. Er zal wel weer een strategie vanuit EA achter zitten, want dan ga je een 2e 'fitness' team bouwen, waarvan je ook wilt dat die mee kan draaien in de WL, kost weer coins :+

• Meneer iCy
  • Laatst online: 01-04 15:39
Prins32 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:34:
[...]

Ik denk dat zo'n beetje iedereen weet dat dit "goed" handelsmateriaal is :+
En de voorraad raakt op den duur ook een keer op. Begon met 150 kaartjes en op den duur zijn ze op, dan stap ik over naar player fitness :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Valandil
  • Registratie: november 2002
Joosie200 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:35:
Zie ze niet voor onder de 205k staan voor instant buy of 180 open bid.
Hij krijgt waarschijnlijk nog een winterupgrade dus gaat deze kaart naar 88.
Zou hem dan nog even vasthouden. Plus het is ook een fijne speler om mee te spelen. Heb m ook een tijd gehad.

wijze woorden

• Maichel
  • Laatst online: 13:27
[...]

Psies, dit moet toch echt aangepast worden bij een volgende FIFA want zo is t echt ruk.

PSN: Maichel

• DeeleNL
Heeft hier iemand de Barella SBC gedaan? Op futbin ondanks de negatieve beoordeling (duimpjes) toch veel lovende reacties. Zijn lage 'strengt' schijnt geen probleem te zijn door zijn hoge Aggression en Stamina. Wordt veel vergeleken met Kante maar dan met betere aanvallende stats.
Ik heb onlangs Dominguez FS en Nainggolan HL gehaald. Met 4231 spelen Koeman en Dominguez als CDM, Nainggolan HL als CAM, misschien niet ideaal maar ik speel vaker 41212-2 met Dominguez CDM, Koeman LCM en Nainggolan HL RCM.

Misschien is in dat geval Barella een goede vervanger voor Nainggolan? Of misschien voor Dominguez? Heb een aantal high rated untradeables in mijn team waarmee ik de SBC voor 80% kan voltooien.

• Traeces
[...]

Dat blijkt wel gister voor het eerst sinds tijden compleet weg gespeeld :+ stond na 30min al 3-0 achter niet best :P

• Luncatic12
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 11:43
Wat verwachten jullie, zal morgen de OTW winter promo beginnen? Of slaan ze die deze keer over?
Luncatic12 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:38:
Wat verwachten jullie, zal morgen de OTW winter promo beginnen? Of slaan ze die deze keer over?
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Vandaag en morgen tot 6uur zitten de FS nog in packs. Als daarna meteen de OTW-winterpromo begint...

Wacht sowieso wel met het openen van packs, want zo spannend is het sowieso niet (en de kans is zó klein).

Overigens asociaal van EA:

Als je in de webapp je WL-rewards claimt, kun je daarna je gelijk inschrijven voor de WL (ook 's middags) en DAARNA nog je Rivals rewards claimen. In de game zelf gaat dit botweg niet. Als je dan je WL-rewards claimt en je wilt je inschrijven voor de WL, MOET je eerst je Division Rivals rewards claimen, waardoor die punten gewoon weg zijn.

Player Picks uit Goud 3 natuurlijk een 82 en een 84!

[Voor 31% gewijzigd door Fraaank op 13-02-2020 09:43]

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15:10
Weer matige packs (86 Doucoure en nog 82 gastje). Twee Jumbo Rare Player Packs (100K) leverde als hoogste spelers Szszcesny op (15K waard) verder wat random 84 en 83 spelers. En daarvoor bereik je dan Goud 1, zucht.

Overigens belachelijk dat die conditie kaarten zo duur zijn, ik vind er geen enkele meer voor onder de 1800 coins ofzo?!

• Luncatic12
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 11:43
Laten we hopen dat de promo er komt! Ik heb namelijk nog zo'n 60 otw kaarten...
Fraaank schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:41:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af inderdaad. Vandaag en morgen tot 6uur zitten de FS nog in packs. Als daarna meteen de OTW-winterpromo begint...

Wacht sowieso wel met het openen van packs, want zo spannend is het sowieso niet (en de kans is zó klein).

Overigens asociaal van EA:

Als je in de webapp je WL-rewards claimt, kun je daarna je gelijk inschrijven voor de WL (ook 's middags) en DAARNA nog je Rivals rewards claimen. In de game zelf gaat dit botweg niet. Als je dan je WL-rewards claimt en je wilt je inschrijven voor de WL, MOET je eerst je Division Rivals rewards claimen, waardoor die punten gewoon weg zijn.

Player Picks uit Goud 3 natuurlijk een 82 en een 84!

• Nachtapotheker
Ik zie EA geen promo's overslaan, alles voor de $$$$ >:)
Casual_T schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:51:
Weer matige packs (86 Doucoure en nog 82 gastje). Twee Jumbo Rare Player Packs (100K) leverde als hoogste spelers Szszcesny op (15K waard) verder wat random 84 en 83 spelers. En daarvoor bereik je dan Goud 1, zucht.

Overigens belachelijk dat die conditie kaarten zo duur zijn, ik vind er geen enkele meer voor onder de 1800 coins ofzo?!
idd, dan zou ik mijn pre-order OTW kaartje ook eens kunnen gebruiken (Maguire).
heb sinds het begin ook een OTW van Rodri waar ik ook veel mee gespeeld heb, dat was een speler waarvan ik zeker een paar IFs van had verwacht :X

Bossie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:50:
[...]

idd, dan zou ik mijn pre-order OTW kaartje ook eens kunnen gebruiken (Maguire).
heb sinds het begin ook een OTW van Rodri waar ik ook veel mee gespeeld heb, dat was een speler waarvan ik zeker een paar IFs van had verwacht :X
Ik had Barella uit m'n pre-order en heb direct Lozano OTW gekocht toen...

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:25
Voor degene die overwegen een icon te kopen, wacht tot morgen (eind) van de middag.

Prijzen zullen waarschijnlijk hard dalen door de prime moments.

Daarna gaan ze weer hard stijgen omdat iedereen erachter komt dat de prime moments heel erg duur zijn en er bijna geen aanbod is.

Edit:
Alleen als morgen de prime moments uitkomen

[Voor 8% gewijzigd door darretje92 op 13-02-2020 11:39]

Pagina: 1 ... 100 ... 126 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True