• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04
Iemand suggesties, dit is mijn huidige team:

https://www.futbin.com/20/squad/12586934

Ik vind het leuk om het team een Nederlands tintje te geven. Niet zo standaard :P

Alleen nu irriteer ik me steeds meer aan van Basten, zijn afwerking is geweldig. Er knallen echt ballen in, die andere never nooit niet scoren. Maar het lijkt wel of hij de middenstip mooier vindt dan de penaltystip. Seedorf en Ziyech zijn vaker in de 16 te vinden dan San Marco. Komt waarschijnlijk omdat Marco een medium attack heeft.

Nu kan ik Seedorf en van Basten verkopen, dat levert net geen 900k op. Dan heb ik nog 300k open staan. Dus ik kan 1.2 miljoen uitgeven.

Ik dacht aan dit team:

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13280887

Maar ik die dat ook Malen een medium attack heeft. Dus ben een beetje bang dat het ook zo'n middenstip spits wordt. Daarin tegen is hij wel bloedje snel. Ik kan hem ruilen voor een Depay (UCL Live). Dan wordt het zo:

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13281132

Maar... dan heb ik weer een Depay met een chem 7...En Ziyech met chem 8... Ook niet optimaal...

Kortom, heeft iemand ervaring met Malen (Future Star)? Is het echt zo'n middenstip klever?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
kw_nl schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:28:
Iemand suggesties, dit is mijn huidige team:

https://www.futbin.com/20/squad/12586934

Ik vind het leuk om het team een Nederlands tintje te geven. Niet zo standaard :P

Alleen nu irriteer ik me steeds meer aan van Basten, zijn afwerking is geweldig. Er knallen echt ballen in, die andere never nooit niet scoren. Maar het lijkt wel of hij de middenstip mooier vindt dan de penaltystip. Seedorf en Ziyech zijn vaker in de 16 te vinden dan San Marco. Komt waarschijnlijk omdat Marco een medium attack heeft.

Nu kan ik Seedorf en van Basten verkopen, dat levert net geen 900k op. Dan heb ik nog 300k open staan. Dus ik kan 1.2 miljoen uitgeven.

Ik dacht aan dit team:

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13280887

Maar ik die dat ook Malen een medium attack heeft. Dus ben een beetje bang dat het ook zo'n middenstip spits wordt. Daarin tegen is hij wel bloedje snel. Ik kan hem ruilen voor een Depay (UCL Live). Dan wordt het zo:

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13281132

Maar... dan heb ik weer een Depay met een chem 7...En Ziyech met chem 8... Ook niet optimaal...

Kortom, heeft iemand ervaring met Malen (Future Star)? Is het echt zo'n middenstip klever?
Kan je niet iets met je tactiek instellingen doen? Juist degenen met een medium workrate lijken altijd erg goed te luisteren naar je ingestelde tactiek. Welke opstelling speel je nu en met welke instellingen?

• kw_nl
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:34:
[...]

Kan je niet iets met je tactiek instellingen doen? Juist degenen met een medium workrate lijken altijd erg goed te luisteren naar je ingestelde tactiek. Welke opstelling speel je nu en met welke instellingen?
Ik speel 433-4. Ik heb van Basten nu op achter de linies kruipen staan. En dat hij voorin moet blijven. Maar hij blijft maar op het middenveld opduiken.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Nou dit is mijn slechtste WL van dit seizoen. Met nog 4 over slechts zilver 1 gehaald 8)7
Normaal haal ik makkelijk goud2...
Gek genoeg tref ik steeds tegenstanders waaraan ik me mateloos irriteer, met vingertjes en continu tijdrekken, park the bus, je kent het wel.
Blijkbaar gaat dat voor mij ten koste van het resultaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-02-2020 13:53 ]

• sjakieman
  • Nu online
kw_nl schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:46:
[...]

Ik speel 433-4. Ik heb van Basten nu op achter de linies kruipen staan. En dat hij voorin moet blijven. Maar hij blijft maar op het middenveld opduiken.
Hoe staat je depth? Achter de linies kruipen werkt niet meer zo goed, zeker na de laatste patch en zou het sowieso niet gebruiken voor een wat langzame speler als van Basten. Weet niet zeker of het werkt maar probeer target man eens. Zou zomaar de oplossing kunnen zijn.

Verwijderd

Nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2020 18:58 ]

• kw_nl
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:57:
[...]

Hoe staat je depth? Achter de linies kruipen werkt niet meer zo goed, zeker na de laatste patch en zou het sowieso niet gebruiken voor een wat langzame speler als van Basten. Weet niet zeker of het werkt maar probeer target man eens. Zou zomaar de oplossing kunnen zijn.
Depth stond op 2. Nu verhoogd naar 4.

Target man snap ik nog niet helemaal, hoe stel je dat in?

• sjakieman
  • Nu online
kw_nl schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:17:
[...]

Depth stond op 2. Nu verhoogd naar 4.

Target man snap ik nog niet helemaal, hoe stel je dat in?
In plaats van get in behind kan je ook target man kiezen. Maar jij speelt zo te zien op Nederlands, weet niet hoe het daar precies heet.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-01 21:05
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:25:
[...]

In plaats van get in behind kan je ook target man kiezen. Maar jij speelt zo te zien op Nederlands, weet niet hoe het daar precies heet.
Aanspeelpunt

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:17
buurman3 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 09:47:
[...]

Moeilijk he, je verplaatsen in een andere mening dan die van jezelf.

Door te blijven spelen kun je ook LEREN van de betere tegenstander.

Een rq betekent 0 coins en 0 rival punten btw.
Nee hoor, maar je hebt het over een mening en aangezien jouw mening blijkbaar is gebaseerd op incorrecte informatie is, is die mening bij te stellen.

En prima hoor dat mensen kansloze wedstrijden uit blijven spelen in de WL, maar om nou te zeggen dat het voor de coins of rival punten is.
Als je WL kan spelen betekent het dat je genoeg Rivals heb gedaan om 2000 punten te krijgen, dus dan zit je al goed in de Rivals punten of je hebt een bepaald niveau gehaald in de vorige WL(volgens mij ergens in Silver voor de 2000 punten), wat ook weer betekent dat dat je normale niveau is en het dus niet erg is als je quit, want de wins krijg je toch ook wel.

En als je de matchcoins nodig hebt kan je beter Rivals/Squad battles spelen, want objectives leveren ook uiteindelijk meer coins op.

Ieder z'n eigen mening hoor, maar ik mij er echt totaal niet in vinden, vandaar ook mijn originele post. Maar blijkbaar is discussie niet mogelijk en moet je gelijk op de man gaan spelen.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:54:
[...]

Goede tip! Hoe kan ik deze gemist hebben? Ga 'm proberen!

[...]

Ja 99 is ook niet nodig maar Socrates en Costa heb ik vorige Fifa maanden gehad. Vooral Socrates was erg goed maar de keren dat ze op de vleugel moesten spelen vielen ze erg tegen. Baggio zou dan misschien wel kunnen maar zijn stats vallen nog best tegen en ik heb als nonskiller zo goed als niets aan zijn 5 skills. Maar bedankt voor de tips!
Je kan ook kijken naar een nieuwe spits icon: Raul, Shevchenko of Zola (ook gehad, heel fijn). Deze kunnen ook op de flanken uit de voeten.

wijze woorden

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-01 22:51
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:46:
[...]

Team 1 zit bij team 2 op de bank en andersom. En dan speel je afwisselend beide teams.

[...]

Tsja zeker een leuke speler maar heb geen zin in die objectives. Genoeg spelers gezien die perfect in mijn team zouden passen die via objectives te halen zijn maar als ik daaraan begin dan heb ik er daarna geen zin meer voor een aantal weken gok ik. En hij kan alleen op CM en daar heeft hij maar 4 chem vanwege de links. Daarnaast gaan De Bruyne en Kante ook nog naar 8.
Edit: Als spits zou ook nog kunnen, dam op 7 en de Bruyne en Son naar 8.

[...]

Het probleem is dat hij op de vleugel moet spelen. Daar wil ik toch wel minstens een 85+ speed speler hebben. Alleen Overmars met 7 chem zou dan een optie kunnen zijn. Maar dan krijg ik ook mijn team niet meer op 100 chem (97 max).

[...]

http://www.allpatchnotes....e-update-10-january-2020/

Ik vind het spel trouwens veel beter sinds de laatste patch.

[...]

Iedereen kan kopgoals maken dit weekend! Iedereen speelt overload dus als je de bal bij de 2e paal gooit dan staat daar vaak iemand helemaal vrij.
8 Chem of 10 Chem merk je niet echt, en James kun je halen met SB wedstrijden. Je kan de glitch gebruiken en hoeft er vrijwel niks voor te doen. Maar zelf weten natuurlijk;) ik vind hem heerlijk spelen.

• sjakieman
  • Nu online
Die future star Kehrer is echt goedkoop! Nog maar 60k en makkelijk te linken als je bijvoorbeeld met een Bundesliga team speelt (bijvoorbeeld tussen middenvelder Goretzka en keeper Neuer heeft hij al 8 chem).

Geweldige stats voor die prijs! 86 defending, 82 pace, 85 stamina, 79 agilty, 87 reactions, 89 composure en 87 short passing! En weet niet precies hoeveel een centrale verdediger aan een 5WF heeft maar het kan nooit kwaad! :)

[ Voor 12% gewijzigd door sjakieman op 09-02-2020 17:02 ]

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-12-2025
speel al jaren met 2 gelijkwaardige teams om altijd door te kunnen spelen.

Hoe doe je dat met één team zonder iedere wedstrijd fitnesssquad te gebruiken?

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Leoleo schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:09:
speel al jaren met 2 gelijkwaardige teams om altijd door te kunnen spelen.

Hoe doe je dat met één team zonder iedere wedstrijd fitnesssquad te gebruiken?
Iedere wedstrijd een fitnesssquad item is toch niet nodig? Ik gebruik om de twee wedstrijden er meestal één.
Overigens wel grappig, ik begon dus dramatisch aan de WL. Maar met een grote inhaalslag van 13-8 naar 20-9 toegewerkt!

Werd wel is tijd, want 3 weken op rij al 19-11 gehaald. Rewards zullen wel weer niks worden though :+.

• sjakieman
  • Nu online
Casual_T schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:14:
[...]

Iedere wedstrijd een fitnesssquad item is toch niet nodig? Ik gebruik om de twee wedstrijden er meestal één.
Overigens wel grappig, ik begon dus dramatisch aan de WL. Maar met een grote inhaalslag van 13-8 naar 20-9 toegewerkt!

Werd wel is tijd, want 3 weken op rij al 19-11 gehaald. Rewards zullen wel weer niks worden though :+.
Nou ik merk echt een groot verschil als ik minstens 90 minuten speel en dan nog een keer met hetzelfde team speel. Denk dat mijn winstkans groter is als ik een 50k team gebruik i.p.v. een vermoeid team van 1-2 miljoen. Alleen voor de keeper die in beide teams speelt gebruik ik pas een kaartje als hij rond/onder de 90 zit.
Knap dat je je dan nog 20-9 kan halen!

• Terranova
Nou het eerste gat zit in de muur, wat een grafspel is dit zeg. Tegenstander scoort met extreem veel mazzel de gelijkmaker in de 90e minuut. Kom ik 2 goals achter in verlenging die ik in de allerlaatste minuut ongedaan weet te maken. Aftrap, spits loop recht op m'n goal, mijn spelers willen de bal niet en hij schiet em in de kruising. Echt serieus, hoe kunnen die amateurs van EA die aftrapglitch na al die jaren nogsteeds niet gefixed hebben

• Casual_T
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:22:
[...]

Nou ik merk echt een groot verschil als ik minstens 90 minuten speel en dan nog een keer met hetzelfde team speel. Denk dat mijn winstkans groter is als ik een 50k team gebruik i.p.v. een vermoeid team van 1-2 miljoen. Alleen voor de keeper die in beide teams speelt gebruik ik pas een kaartje als hij rond/onder de 90 zit.
Knap dat je je dan nog 20-9 kan halen!
Nou je het zegt ... dit is wel een goude tip om over na te denken! Het gaat wel moeizaam hoor, haha. Speelde ook tegen een team met Neymar, Messi, Mbappe en Maradona. Nipt met penalties gewonnen.
Weet je toevallig of de pro's ook elke game een fitness-squad kaart gebruiken?

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 19:54
Ik krijg die SB glitch niet werkend. Ik doe fake shot rond de 16 van de tegenstander en verdediger blijft even voor me staan maar na 30 sec ofzo willen ze toch weer de bal afpakken.. maakt het op op welke difficulty? Dit is op legendary

• kw_nl
Malen gehaald, tot nu toe prima. Lekker doelpunt ook:

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-01 19:03
Vanmiddag voor de seizoensvoortgang punten wat rival wedstrijden gespeeld. Bijna allemaal gewonnen met afwisselen tussen mijn 1e squad en fitness team. Spel voelde verdomd soepel aan! Dat is ook wel eens fijn ;)

• Terranova
Ik weet niet waarom ie nu opeens gebruikt wordt, maar ik ben vandaag al 4x IF Nainggolan. Dat is een speler waar ik nog banger voor ben dan Mbappe oid. Knalt overal doorheen met de ba
kw_nl schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:31:
Malen gehaald, tot nu toe prima. Lekker doelpunt ook:

[YouTube: Malen (Fifa 20)]
Ben hem ook al een keertje tegengekomen, dat ging niet lekker :+

Vanmiddag meermaals onverwachts nat gegaan tegen 41212, waarbij de tegenstanders constant tussen de linies doken om vervolgens de spitsen te lanceren.

Netzoals met een false 9, worden spelers die ertussen blijven vaak niet automatisch gemarked :X
Iemand een idee waar dit vandaan komt, 41212 narrow spelen is lekker leunen op automatismes uit vorige edities.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sjakieman
  • Nu online
Casual_T schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:28:
[...]

Nou je het zegt ... dit is wel een goude tip om over na te denken! Het gaat wel moeizaam hoor, haha. Speelde ook tegen een team met Neymar, Messi, Mbappe en Maradona. Nipt met penalties gewonnen.
Weet je toevallig of de pro's ook elke game een fitness-squad kaart gebruiken?
Ik kijk daar nooit naar maar kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen. Ik heb zelf twee teams van 2 en 1,3 miljoen. Ik zou wel een beter team kunnen maken als ik al het geld gebruik voor 1 team maar vind dit leuker. En volgens mij win ik met een 3,3 miljoen team geen wedstrijd meer dan met een 1,3 miljoen team. Zo groot zijn de verschillen dan niet meer.
Vandaag gepromoveerd naar Divisie 4 :) Begin FIFA begonnen in divisie 7 en nu uiteindelijk in divisie 4 best tevreden mee voor het eerste jaar op de PS4 :)

Me laatste win die ik nodig had precies een enorm irritante tegenstander. Kwam met 2 lucky doelpunten 2-0 achter, expres bij ieder doelpunt alles afspelen en pauzeren direct erna. Hij schopte hierna expres Son van achter neer die doorgebroken was met van Dijk, rood voor hem. Kwam terug tot 2-2 doordat ik pressie ging spelen.Helaas gelijk een kick off doelpunt tegen 3-2 achter, weer expres pauze direct erna. Hierna een geweldig blunder van hem loopt met ze CV tegen de keeper en bal rolt er zo in :+ _O- 3-3. Hierna keihard druk gaan zetten de laatste 5 min , geweldig uitgespeeld doelpunt van mij 4-3 voor *O* Tegenstander RQ , iets met Karma _/-\o_

Wat een heerlijke speler is overigens James ! Ben echt heel blij dat ik alle objectives heb gedaan voor hem, speelt echt veel fijner dan Salah.

• 038Zwolle
Het meest frustrerende van het spel is nog wel dat het elke keer een vraag is hoe het gaat. Gisteren speelde ik met een objective team iedereen van de mat, vandaag lukt niks in FUT. Het team is totaal onherkenbaar.

Ik wilde tot 11 wins gaan maar na 6 potjes heb ik wel weer genoeg van deze onzin( wel 5 wins)
Vandaag nog 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen. Nu met 14-3 goud 3 gehaald en daar stop ik mee.

1 tegenstander vond het leuk om met dept 1 te spelen. Die ging uiteindelijk met 4-0 eraf en alle 4 de goals het vingertje voor de mond en dabben. Zulke spelers verpesten echt het spel met zulke tactics. Als kers op de taart ging ik na de 1-0 4231(2) spelen met ook dept 1. Kon die ook eens ervaren hoe fijn dat is. Met spelers als Ben Yedder, Mbappe, Mane, Neymar is het dan lekker counteren :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• kw_nl
In 20 minuten 3-0 achter komen. Tegenstander speelde met 5 icons. Waarvan Henry echt een plaag was. Uiteindelijk met 3-4 gewonnen van hem. Zijn toch de potjes waar je het voor doet.

• Nachtapotheker
  • Nu online
Zelfs goud 3 niet gehaald :( 2x kom ik 2-0 voor en verlies ik in de laatste minuut en komen mijn spelers niet meer vooruit (nog genoeg stamina) ik ben er klaar mee voorlopig.
Nachtapotheker schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:30:
Zelfs goud 3 niet gehaald :( 2x kom ik 2-0 voor en verlies ik in de laatste minuut en komen mijn spelers niet meer vooruit (nog genoeg stamina) ik ben er klaar mee voorlopig.
Klinkt een beetje als mijn ervaringen met Rivals dit weekend, zodra ballen los zijn duurt het gegaan steeds 2-3 seconden voordat je iets kan.

Ben wel klaar met online swaps, ff lui offline afmaken zonder die onzin.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 02:18
Heb beide premier league teams verkocht en er een serie a team voor gehaald.

Iemand nog tips? (Misschien Dybala of Pjanic?)

Circa 50k beschikbaar..

https://www.futbin.com/20/squad/13272701

• Casual_T
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:15:
[...]

Ik kijk daar nooit naar maar kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen. Ik heb zelf twee teams van 2 en 1,3 miljoen. Ik zou wel een beter team kunnen maken als ik al het geld gebruik voor 1 team maar vind dit leuker. En volgens mij win ik met een 3,3 miljoen team geen wedstrijd meer dan met een 1,3 miljoen team. Zo groot zijn de verschillen dan niet meer.
Hmm, ja dat klopt dan ook weer. Dit weekend met onderstaand team gespeeld. Ramos een tijdelijke, wil eigenlijk Varane halen omdat die gewoon wat meer meta en snel is. Voorhoede is dringend toe aan wat kwaliteitsimpulsen. Costa voelt soms zó sloom aan en ook zijn schot laat vaak te wensen over.

https://www.futbin.com//20/squad/13132416
Casual_T schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:13:
[...]

Hmm, ja dat klopt dan ook weer. Dit weekend met onderstaand team gespeeld. Ramos een tijdelijke, wil eigenlijk Varane halen omdat die gewoon wat meer meta en snel is. Voorhoede is dringend toe aan wat kwaliteitsimpulsen. Costa voelt soms zó sloom aan en ook zijn schot laat vaak te wensen over.

https://www.futbin.com//20/squad/13132416
Costa lijkt me een heerlijke spits, maar dan wel als target-man icm een snellere spits ernaast.
Als je idd 433-5 speelt, probeer dan eens Firmino.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08-2025
Futurestars Barella...dankzij Nepenthez twijfel ik nu om hem te doen. Wil gaan switchen naar NL/eredivisie maar dat duurt nog even. Hij zou voor mij 2IF Nainggolan of SBC Tonali vervangen...

• sjakieman
  • Nu online
Fraaank schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:28:
Futurestars Barella...dankzij Nepenthez twijfel ik nu om hem te doen. Wil gaan switchen naar NL/eredivisie maar dat duurt nog even. Hij zou voor mij 2IF Nainggolan of SBC Tonali vervangen...
Slecht plan lijkt me. Hij is eerder minder dan beter dan jouw twee spelers. Vooral zijn strenght is veel te laag voor een verdedigende of box to box middenvelder.

Nu ken ik Nepenthez niet echt maar ik zag laatst toevallig zijn review van Davies en die vond ik totaal onlogisch. De redenen die hij gaf om die sbc niet te doen had je bij 99% van de sbc's kunnen geven. De vergelijking met Alaba sloeg ook nergens op.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Frenkie de Jong IF incomming 😋

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• kw_nl
simons schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:47:
Frenkie de Jong IF incomming 😋
Twee ingeslagen voor de zekerheid. :p

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
Voor mijn gevoel een dramatische weekend league waar ik absoluut mn niveau heb gehaald en echt hele dwaze goals tegenkreeg. Verdediger die bal tegen doelman aan schiet, mensen die naast de bal springen, rood getimede schoten die erin gaan and so on.

Toch uiteindelijk 20 win en 8 loss, wat mn normale niveau is. Dus toch apart hoe het resultaat heel anders was dan het gevoel. Hoop toch ooit een keer Elite te halen. Maar dus niet dit weekend.

PSN/Steam: Xamsix

• Xamsix
Bean77 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:02:
Vandaag nog 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen. Nu met 14-3 goud 3 gehaald en daar stop ik mee.

1 tegenstander vond het leuk om met dept 1 te spelen. Die ging uiteindelijk met 4-0 eraf en alle 4 de goals het vingertje voor de mond en dabben. Zulke spelers verpesten echt het spel met zulke tactics. Als kers op de taart ging ik na de 1-0 4231(2) spelen met ook dept 1. Kon die ook eens ervaren hoe fijn dat is. Met spelers als Ben Yedder, Mbappe, Mane, Neymar is het dan lekker counteren :P
Tsja, ik vind dat als jij met een team van 20 miljoen komt aanzetten dat jouw tegenstander best ervoor mag kiezen om heel verdedigend te gaan spelen. Zeg niet dat ik het doe, maar begrijp het zeker wel. Als je dan vingertje voor de mond doet en dabben ben je gewoon toxic bezig en echt een stuk zieliger dan iemand die verdedigend speelt tegen een duur team.

Maar goed, ieder zn eigen manier van het spel spelen en genieten.

• Casual_T
Weet iemand of er een soort van spelwijze is waardoor verdedigers veel schoten gaan kraken en alles blokken? Ik heb vaak dat ik tegen die depth 1 gastjes steeds tegen verdedigers aanschiet, of dat ze op het laatste moment toch op gekke wijze hun voet ertussen krijgen.
Casual_T schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:30:
Weet iemand of er een soort van spelwijze is waardoor verdedigers veel schoten gaan kraken en alles blokken? Ik heb vaak dat ik tegen die depth 1 gastjes steeds tegen verdedigers aanschiet, of dat ze op het laatste moment toch op gekke wijze hun voet ertussen krijgen.
Overload ball side maakt de ruimtes erg klein, dus ook meer kans op blocks.
Leuk is anders helaas :X

• 038Zwolle
Nog even 2 potjes voor gold 3....
1e potje word ik compleet weggespeeld
2e ben ik beter maar verlies
3e ben ik beter maar scoor maar niet. Krijg een penalty en hij een rode kaart. (Rq)
4e krijg ik Een penalty en hij een rode kaart binnen 20 minuten.. (rq)!

Laat ook maar😂

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

kw_nl schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:18:
[...]

Twee ingeslagen voor de zekerheid. :p
Een bestaande kaart verandert toch niet? Wat heb je dan bij voorbaat aan twee "Frenkies"

Hoe zit dat nu eigenlijk met de ALG nummers? 2 Kaarten van dezelfde speler hebben, met dezelfde ALG score, maar van andere kaartsoort/kleur, toch altijd dezelfde puntenverdeling? Tot nu toe zag ik bijv geen verschil tussen normaal goud, rare goud en normaal CL. En ook niet bij bijv 2 verschillend "dure gekleurde kaarten" van eenzelfde speler. Bij Ziyech zijn volgens futbin zijn 86-kaarten niet gelijk. 🤷‍♂️

Ik heb nu trouwens een IF Donny van de Beek gekocht. De betere kaart van Tadic had ook gekund, maar Donny linkt beter en is meer allround, terwijl Tadic dan weer wat beter is in passen en dribbelen. Lijkt me dat ik eerst meer profijt van Donny heb.

Hoogtepunt van de avond: 4 verliespartijen, maar wel prachtig een penalty gestopt met Onana!

Heb het gevoel dat hij beter is dan Cillissen, maar hij linkt moeilijker.

[ Voor 28% gewijzigd door Jorgen op 10-02-2020 04:25 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• kw_nl
Jorgen schreef op maandag 10 februari 2020 @ 04:19:
[...]

Een bestaande kaart verandert toch niet? Wat heb je dan bij voorbaat aan twee "Frenkies"
The OTW versie uiteraard. Die wordt wel ge-update. Meestal stijgt de prijs dan.

• Vestendrie
  • Laatst online: 20-11-2025
Voorlopig laatste WL geweest. Kwam niet verder dan zilver 1! Normaal haal ik met gemak goud 3, maar het wilde dit weekend niet vlotten. Komende dagen even geen Fifa meer en verder met Days Gone. Geen gezeik, lekker zombies afknallen.
Vestendrie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:27:
Voorlopig laatste WL geweest. Kwam niet verder dan zilver 1! Normaal haal ik met gemak goud 3, maar het wilde dit weekend niet vlotten. Komende dagen even geen Fifa meer en verder met Days Gone. Geen gezeik, lekker zombies afknallen.
Niets ervan, ga je mond spoelen en keurig je icon-swaps afgrinden voor een speler die je met Max 2 maanden weer gaat vervangen :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zelfs SB ging niet zo lekker als andere weekenden. Gestopt bij gold 3 ipv grinden voor elite 3. Ik ben ook wel even fifa/fut moe.

• Vestendrie
  • Laatst online: 20-11-2025
Bossie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:30:
[...]

Niets ervan, ga je mond spoelen en keurig je icon-swaps afgrinden voor een speler die je met Max 2 maanden weer gaat vervangen :+
Ben ik blij dat het grinden al klaar is nu ik Ronaldinho binnen heb. Lekker een maandje geen gezeik meer daarmee 😊
Vestendrie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:40:
[...]

Ben ik blij dat het grinden al klaar is nu ik Ronaldinho binnen heb. Lekker een maandje geen gezeik meer daarmee 😊
Nog eentje hier, daarnaast wil ik Kovacic :(
Gelukkig is door de FS objectives wel meer variatie in de grind dan alleen de onnozele dingen in de weekly gold (zelfs tijdens de Online swap grind lobbed through ball, finesse met midfielder uit week 1 nog niet |:( )

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-01 19:04
Navas uit Squad Battle rewards, toch een leuke 21.000 opgeleverd alsmede 10.000 coins van de ranking. Toch even mooi 30k gepakt van Squad Battles waar ik vrij weinig aan heb gedaan, dus prima.

Inmiddels 110.000 in kas gaat alweer lekker. Ben nu aan het sparen voor Delaney Headliners voor CVM van mijn Bundesliga squad.

• Casual_T
Bossie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:35:
[...]

Overload ball side maakt de ruimtes erg klein, dus ook meer kans op blocks.
Sorry, die term snap ik even niet. Verklaar uw nader :+.
Of bedoel je de side roll skill?

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:27

RBH

Casual_T schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:33:
[...]

Sorry, die term snap ik even niet. Verklaar uw nader :+.
Of bedoel je de side roll skill?
Hij bedoelt de Overload Ball side van de d-pad tactics:

https://www.fifauteam.com/fifa-20-d-pad-tactics-guide/

• DeeleNL
Iemand van jullie die denk dat Barella FS de 200k coins waard is? Ik start 541 en bij 4231 schuift Koeman naar CDM naast Allan RTTF. Ilicic HL CCAM, Sanchez LCAM en Politano RCAM. Echter kom ik bij 41212-2 een CM te kort, ik vind dat Politano te aanvallend is voor deze positie.

Misschien is HL Nainggolan een oplossing, dan dien ik alleen mijn startopstelling aan te passen naar 532 o.i.d., zodat ik mijn LM en RM kan vervangen door wellicht Nainggolan HL en Mertens TOTGS?

Ik ben tot nu toe aardig tevreden over Ilicic HL, die gast is niet snel maar presteert het om toch telkens op de goede plek te staan :')
DeeleNL schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:07:
Iemand van jullie die denk dat Barella FS de 200k coins waard is? Ik start 541 en bij 4231 schuift Koeman naar CDM naast Allan RTTF. Ilicic HL CCAM, Sanchez LCAM en Politano RCAM. Echter kom ik bij 41212-2 een CM te kort, ik vind dat Politano te aanvallend is voor deze positie.

Misschien is HL Nainggolan een oplossing, dan dien ik alleen mijn startopstelling aan te passen naar 532 o.i.d., zodat ik mijn LM en RM kan vervangen door wellicht Nainggolan HL en Mertens TOTGS?

Ik ben tot nu toe aardig tevreden over Ilicic HL, die gast is niet snel maar presteert het om toch telkens op de goede plek te staan :')
Meeste 41212 Narrows staan verdedigend als een 442, check YouTube eens of dat iets is voor jouw want dat zou een optie zijn zonder dat het nodig is om spelers te wisselen.

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Afgelopen weekend voor het eerst de WL afgemaakt en Goud 1 gehaald. Paar verliespartijen die onnodig waren, maar ook wel een wedstrijd onverdiend gewonnen. Speel momenteel met dit team: https://www.futbin.com/20/squad/13305023 Ingame wissel ik naar 4231(2) of 433(4).
Zit nog twijfelen om Seedorf of Vd Sar uit de Icon swaps te halen en heb nog zo'n 1,3 mil aan coins voor eventuele verbeteringen aan het team.

• Fraaank
DeeleNL schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:07:

Had de vraag hier ook al staan. Je kunt ook Tonali gebruiken uit de SBC (die FS is niet te betalen voor de meeste).

Ik speel tegenwoordig zo:

https://www.futhead.com/20/squads/270662/

• DeeleNL
Fraaank schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:40:
[...]

Had de vraag hier ook al staan. Je kunt ook Tonali gebruiken uit de SBC (die FS is niet te betalen voor de meeste).

Ik speel tegenwoordig zo:

https://www.futhead.com/20/squads/270662/
O! Daar heb ik dan overheen gelezen. Ik zie dat je de SBC gewoon 2x gedaan hebt, voor mij voldoet Sandro NIF (nog) als LB. Dus als ik de SBC doe zou ik sowieso voor Tonali gaan, veel goeds over hem gelezen. Is hij nog altijd een meerwaarde voor je? Ik heb bij dit soort SBC's altijd het idee dat ik weer een untradeable speler erbij haal die ik toch maar even ga gebruiken. Maar vaak zegt de rating niet alles over de speler ingame! Misschien kan je dit wel bevestigen ;)

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07-2025
Ik heb momenteel onderstaand team, maar ben totaal inspiratieloos voor leuke upgrades. Mijn budget is rond de 2.2 miljoen.
https://www.futbin.com/20/squad/13306532

Alle suggesties zijn welkom! 😁

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-01 17:16
Gisteren voor het eerst in lange tijd weer wat packluck gehad. Future Stars Palacios uit een two player pack van een league player. Past prima in mijn bundesliga team, maar komt dan helaas wel op de plek van Mckennie die ik net had voltooid. Nog 2 single player objectives en dan is Koeman ook binnen. Het team komt er dan zo uit te zien, waarbij ik uiteraard koeman en rijkaard ga wisselen in-game:
Squad

Met als supersubs:
FS James (bijna binnen)
FS Mckennie
FS Osimhen (85)
IF Pépé (untradeable)
Aguëro (untradeable)
RTTF Bolasie
RTTF Kent

Op zich voor mijn doen een heel ziek team (voorgaande jaren DIV 5/6, dit jaar DIV 9 :'( ). Speel max 20 potten per week (dus ook geen WL). Wel vrijwel volledig untradeable, maar dat vind ik niet erg. Heb nu ook nog zo'n 950k coins over (wellicht nog wel met 200k op te rekken door verkopen tradeable spelers in mijn club) waar ik eerlijk gezegd niet zo goed weet wat ik er mee moet. Lijkt me leuk om VVD te halen, maar is misschien ook zonde om de helft van mijn budget in een verdediger te stoppen... Iemand ideeën?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
Luncatic12 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:46:
Ik heb momenteel onderstaand team, maar ben totaal inspiratieloos voor leuke upgrades. Mijn budget is rond de 2.2 miljoen.
https://www.futbin.com/20/squad/13306532

Alle suggesties zijn welkom! 😁
Messi? Neymar? Son ? Een TOTY?
Je centrale verdediging is dikke prima!
Je vleugels kunnen we een upgrade gebruiken.

Misschien nog een leuke icon?
Zidane, gullit, ronaldinho, kaka

[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 10-02-2020 13:24 ]

wijze woorden

• LukeSpangas
  • Laatst online: 16-10-2024
Iemand hier ervaring met Socrates (89)?

Ik wil mijn Yedder OTW gaan inruilen omdat ie op cam wat minder lekker uit de verf komt dan in de spits....

• Fraaank
DeeleNL schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:56:
[...]

O! Daar heb ik dan overheen gelezen. Ik zie dat je de SBC gewoon 2x gedaan hebt, voor mij voldoet Sandro NIF (nog) als LB. Dus als ik de SBC doe zou ik sowieso voor Tonali gaan, veel goeds over hem gelezen. Is hij nog altijd een meerwaarde voor je? Ik heb bij dit soort SBC's altijd het idee dat ik weer een untradeable speler erbij haal die ik toch maar even ga gebruiken. Maar vaak zegt de rating niet alles over de speler ingame! Misschien kan je dit wel bevestigen ;)
Speelt voor mij echt prima! Buffelt goed over het veld. Had eerst RTTF Allan, maar merk weinig tot geen verschil!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Essien gehaald maar wat een grind was het. Eerlijk gezegd als ik terugkijk erger ik me gewoon aan deze Fifa. Het speelt voor mij niet.
Veel vonden Fifa 19 slecht vanwege het first time finishen, het koppen en de fysieke spelers maar het was mijn eerste Fifa en ik mis het. Sinds de laatste patch kan ik gewoon niet meer lekker spelen, de simpelste passjes gaan verkeerd of hij wordt recht in de voeten van de tegenstander gespeeld.

Fifa 20 verwijderd en Fifa 19 weer gespeeld. Heerlijk die kopgoals en de ai ondersteuning bij de verdediging :) in plaats van die etalagepoppen in 20.

Ik zal binnenkort de guide online gooien, ik ga mijn complete team verkopen, wat pakketjes sparen en rond eind juli/augustus kom ik wel eens terug voor TOTS met gigantische pack luck.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:28
geef mij coins dan :D
LukeSpangas schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:37:
Iemand hier ervaring met Socrates (89)?

Ik wil mijn Yedder OTW gaan inruilen omdat ie op cam wat minder lekker uit de verf komt dan in de spits....
Yedder krijgt waarschijnlijk een winterupgrade, dus zou nog even afwachten.

Heb een paar weken met Socrates 89 gespeeld en is het een erg goede speler als CAM/Playmaker (vooral gebruikt als CCAM in 4231 of aanvallende CM in 433-2), hij heeft echter wel een engine nodig om de impact van zijn lage balance enigzins te compenseren.

Het blijft echter wel een trage speler, compleet anders dan Yedder, maar kan juist door zijn physiek ook weer dingen forceren / balletje vasthouden.

@Hassiebassie dan ben je 3 maanden te laat voor TOTS

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 10-02-2020 14:54 ]

• kw_nl
En daar gaat Frenkie... Gisteren voor 185.000 gekocht. Gaan nu weg voor 220.000... Ik hou er nog 1 vast. Kijken hoever het gaat...

Verwijderd

Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/13309479

Wie zouden jullie als eerst vervangen? Ik heb Hazard een tijdje gehad, maar vond hem de 200k (destijds) niet perse waard. Daarom toen verkocht en de SBC van Kubo gedaan. Vooralsnog een goede keuze geweest!

Al wel 2 nieuwe backs op het oog: Renan Lodi (Future Stars) op LB en Emerson (Future Stars) op RB
Iemand ervaring met deze spelers?

Odegaard ben ik nog voor aan het spelen om z'n beste kaart te krijgen.

Tot slot zag ik zojuist dat Courtois POTM is geworden in LaLiga. Ben heel benieuwd of dit de vervanger van de Ter Stegen kan gaan worden!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2020 15:11 ]

• Casual_T
Oeh, dat is wel een goede pagina waar de voor-en nadelen per tactiek staan. Speel op Nederlands trouwens, dus bij mij heet het volgens mij iets met 'Spelers in de buurt van de bal'.

Nooit bij stil gestaan dat dit ervoor zorgt dat je verdediging zo op elkaar gaat staan.

Verwijderd

ik heb net een team gemaakt maar ik zou echt niet weten wie ik zou moeten kopen op LW weten jullie misschien nog iets?? en mijn budget is ongeveer 100k

hier mijn team:
https://www.futbin.com/20/squad/13305512

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2020 15:59 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 08:48
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:54:
ik heb net een team gemaakt maar ik zou echt niet weten wie ik zou moeten kopen op LW weten jullie misschien nog iets?? en mijn budget is ongeveer 100k

hier mijn team:
https://www.futbin.com/20/squad/13305512
Wat is je budget?

• Joosie200
  • Niet online
Hero firmino gehaald. Kijken voor hoeveel ie weg kan nadat ie de winter upgrade gekregen heeft eind deze week. In de tussentijd past ie mooi in het team.
Joosie200 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:10:
Hero firmino gehaald. Kijken voor hoeveel ie weg kan nadat ie de winter upgrade gekregen heeft eind deze week. In de tussentijd past ie mooi in het team.
Helemaal gemist dat hij een upgrade krijgt. Heb je een bron van EA?

Tijdje geleden gehad die kaart, best wel fijne speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Joosie200
  • Niet online
Bean77 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:38:
[...]

Helemaal gemist dat hij een upgrade krijgt. Heb je een bron van EA?

Tijdje geleden gehad die kaart, best wel fijne speler.
Heb je de memo gemist? :P
Gezien de staat van Liverpool acht ik het waarschijnlijk en is het eenmaal in bezit vooral wensdenken ofc.

Gelet op zijn stats en zijn 5 weakfoot inmiddels een mooie aanwinst. Nu nog Koeman en Alisson goedkoop inslaan.
Joosie200 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:45:
[...]

Heb je de memo gemist? :P
Gezien de staat van Liverpool acht ik het waarschijnlijk en is het eenmaal in bezit vooral wensdenken ofc.

Gelet op zijn stats en zijn 5 weakfoot inmiddels een mooie aanwinst. Nu nog Koeman en Alisson goedkoop inslaan.
Heb jij de memo gemist? :P, krijgt toch alleen een upgrade naar 5* SM?
Ik zie overigens dat mijn Rode RB Firmino volgens futbin inmiddels ook 5* SM is :)

• 038Zwolle
Bossie schreef op maandag 10 februari 2020 @ 17:55:
[...]

Heb jij de memo gemist? :P, krijgt toch alleen een upgrade naar 5* SM?
Ik zie overigens dat mijn Rode RB Firmino volgens futbin inmiddels ook 5* SM is :)
En toch word er gespeculeerd dat hij een upgrade krijgt met de winterupgrades. Het is maar een gok natuurlijk, maar dan word het wel een erg mooi kaartje. Hoop dat zijn IF ook een +2 krijgt
038Zwolle schreef op maandag 10 februari 2020 @ 18:26:
[...]

En toch word er gespeculeerd dat hij een upgrade krijgt met de winterupgrades. Het is maar een gok natuurlijk, maar dan word het wel een erg mooi kaartje. Hoop dat zijn IF ook een +2 krijgt
Speculaties zijn van alle tijden. Zo zichtbaar vind ik Firmino ook weer niet voor een upgrade. Zover ik zie heeft hij maar 1 totw gekregen voor zijn prestaties. Hero kan je misschien meetellen. Zou ik matig vinden voor een upgrade. Een Adama, Bergwijn of Ben Yedder zouden eerder logisch zijn met duidelijke IF's. Maar voor risicovolle handelaren is het leuk speculeren.

• DeeleNL
Het is te merken dat de WL weer afgelopen is, weer gezellig veel ‘te goede’ spelers in div. 6 te vinden :Y

• 038Zwolle
Bean77 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 19:59:
[...]

Speculaties zijn van alle tijden. Zo zichtbaar vind ik Firmino ook weer niet voor een upgrade. Zover ik zie heeft hij maar 1 totw gekregen voor zijn prestaties. Hero kan je misschien meetellen. Zou ik matig vinden voor een upgrade. Een Adama, Bergwijn of Ben Yedder zouden eerder logisch zijn met duidelijke IF's. Maar voor risicovolle handelaren is het leuk speculeren.
Adama of yedder verdienen het wel, maar worden wel wat saai. Firmino presteert echter goed . 8 goals en 7 assists (meer dan adama, Maar Ja Liverpool.. ) en al behoorlijk wat kansen gecreëerd die een goal verdienden. Bergwijn mag van mij wel wat meer laten zien dan 1 leuk debuut
038Zwolle schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:48:
[...]

Adama of yedder verdienen het wel, maar worden wel wat saai. Firmino presteert echter goed . 8 goals en 7 assists en al behoorlijk wat kansen gecreëerd die een goal verdienden. Bergwijn mag van mij wel wat meer laten zien dan 1 leuk debuut
Als je rond kijkt welke spelers er 2 of meer IF's hebben gekregen dan lijken mij die in principe kansrijker dan Firmino. Al gooit EA er altijd wel een onnavolgbaar sausje over welke spelers een upgrade krijgen. Je kan zeggen dat het saai is weer een Liverpool speler, maar voor de poen van EA is het commercieel natuurlijk heerlijk geld vangen.

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:09:
Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/20/squad/13309479

Wie zouden jullie als eerst vervangen? Ik heb Hazard een tijdje gehad, maar vond hem de 200k (destijds) niet perse waard. Daarom toen verkocht en de SBC van Kubo gedaan. Vooralsnog een goede keuze geweest!

Al wel 2 nieuwe backs op het oog: Renan Lodi (Future Stars) op LB en Emerson (Future Stars) op RB
Iemand ervaring met deze spelers?

Odegaard ben ik nog voor aan het spelen om z'n beste kaart te krijgen.

Tot slot zag ik zojuist dat Courtois POTM is geworden in LaLiga. Ben heel benieuwd of dit de vervanger van de Ter Stegen kan gaan worden!
Ik heb Lodi nu een wedstrijd of 10 gebruikt en hij begint me steeds meer te bevallen. Snel, behendig en sterk. Echter weet ik niet of hij veel beter is dan Alba. Ik had daar tot afgelopen weekend Junior Firpo staan dus dat verschil is erg groot. Tevens kost hij 200k en ik heb hier verschillende users wel eens zien posten dat de backpositie niet de belangrijkste positie in de game is.

• Joosie200
  • Niet online
Zo, baby Koeman mag samen met Virgil nu optrekken.

• Terranova
Wat zijn Oshimen en Odegaard toch ruk spelers op de lage levels. Ik vind de objectives echt een ontzettend goed idee van EA. Maar niet in Rivals...ik kom alleen maar tegen tryhards, dus ik heb div 4 al vaarwel kunnen zeggen. Zit al bijna weer in div 6 zonder er expres voor te willen degraderen
Bean77 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:51:
[...]

Als je rond kijkt welke spelers er 2 of meer IF's hebben gekregen dan lijken mij die in principe kansrijker dan Firmino. Al gooit EA er altijd wel een onnavolgbaar sausje over welke spelers een upgrade krijgen. Je kan zeggen dat het saai is weer een Liverpool speler, maar voor de poen van EA is het commercieel natuurlijk heerlijk geld vangen.
Zou wel goedkomen, staat als 88 op sofifa.com.
Doelde meer op dat hij 5* SM zou krijgen en geen upgrade voor zijn WF.

• Augy
  • Laatst online: 23:24
Ik zit te denken om dybala op 7 chem op rm neer te zetten tot ik politano vrij heb.. (goede dribbel en passing uit t middenveld)

Maakt dat heel veel uit kwa stats als de chem daalt? Kan in futbin niet echt iets vinden.

Middenveld word dan van L naar R

Insigne totw - Allan totw - nainggolan totw - dybala

https://www.futbin.com/20/squad/13154710

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 10-02-2020 22:51 . Reden: Correctie ]

• Terranova
Augy schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:44:
Ik zit te denken om dybala op 7 chem op rm neer te zetten tot ik politano vrij heb.. (goede dribbel en passing uit t middenveld)

Maakt dat heel veel uit kwa stats als de chem daalt? Kan in futbin niet echt iets vinden.

Middenveld word dan van L naar R

Insigne totw - Allan totw - nainggolan totw - dybala

https://www.futbin.com/20/squad/13154710
Nee, het enige wat beinvloed wordt op 7 chem is de Chemistry Style. Dus als je bijvoorbeeld een Hunter op zet dan zal Dybala niet de volle 10 speed erbij krijgen.

Maar je kan ook de totw Nainggolan RW nemen. Is eentje minder dan diegene die je nu hebt. Alleen qua Chemistry wel goed. Moet je in game alleen nainggolan en dybala omruilen

• Augy
  • Laatst online: 23:24
Helder! Thnx!

• 038Zwolle
Zo Osimhen is ook binnen. Ik had echt moeite om wedstrijden te winnen waarbij hij 2x moest scoren. Uiteindelijk alles wel in div 4 kunnen halen. In mijn laatste potje scoorde hij 5x!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-01 10:03
simons schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:08:
[...]

Sommigen weten niet hoe je na scoren direct naar de aftrap gaat.
Ik ben daar in FIFA 19 pas achter gekomen met zilverenteam challenges friendly online toen nog via de headset en iemand mij begon uit te schelden omdat ik na vrij scoren de gehele sequence liet aflopen.
Ben ff gaan kijken waarom hij boos was geworden en toen pas zal ik dat als je na het scoren RB+LB tegelijk in druk je meteen alles over sla.

Doe ik standaard altijd sindsdien.
Is het ook mogelijk om tegenstanders die met een headset spelen te horen wat hij/zij zegt? Ik zie af en toe zo'n icoontje met een luidsprekertje, maar hoor nooit iets over de speakers (vroeger op m'n Xbox wel). Speel zelf niet met een headset, maar lijkt me leuk te horen wat er geroepen wordt :-p

• DeeleNL
Zijn er nog die met de NIF kaart van CR7 spelen? Ik lees op Futbin reacties dat hij na de laatste patch stukken effectiever zou zijn? Ik ga voor mijn Serie A team Dominguez FS uitproberen en heb nog zo'n 1.1mln over, CR7 zou een leuke vervanging zijn voor L. Martinez TOTGS

• Nachtapotheker
  • Nu online
DeeleNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:27:
Zijn er nog die met de NIF kaart van CR7 spelen? Ik lees op Futbin reacties dat hij na de laatste patch stukken effectiever zou zijn? Ik ga voor mijn Serie A team Dominguez FS uitproberen en heb nog zo'n 1.1mln over, CR7 zou een leuke vervanging zijn voor L. Martinez TOTGS
Yes, ik gebruik hem als rechter CAM in 4231, werkt voor mij prima. Maar ik vind Messi en 95 Hazard nog steeds fijner :)

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:28
Iemand nog tips: https://www.futbin.com/20/squad/13304390

Kan 500-600k vrijmaken voor versterkingen. Speel meestal 442 4231 of 4222 ingame.

Niet echt tevreden over de linkerflank. Heb daar nu ff Rous en Perisic 87. Misschien bevalt dat beter. Reus kan opzich ook wel vervangen worden. Is alleen red player pick. Aguero, van Dijk en Pirlo zijn tradable.

• DeeleNL
Nachtapotheker schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:52:
[...]

Yes, ik gebruik hem als rechter CAM in 4231, werkt voor mij prima. Maar ik vind Messi en 95 Hazard nog steeds fijner :)
Ik twijfel nog hoe ik hem ga gebruiken. Als rechter ST naast FB Alexis Sanchez met Politano als CAM (41212-2) of als ST met Alexis als LCAM, Politano als CCAM en Mertens TOTGS als RCAM.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Denken jullie dat er nog een ProLeague (Belgie) SBC komt? Want heb al sinds het begin die competitie klaar staan, maar kom nu beetje bij het punt waarbij ik heb "fuck it" en dat ik de spelers maar ga verkopen. Was tot nu toe echt geen touw aan vast te knopen wat betreft datums dat ze de competitie SBCs vrij gaven.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Denk dat er na de Fut Stars (en nieuwe OTW?) weer een aantal zullen komen.

De Spaanse kwam bv ook vrij kort na de TOTY promo (dacht ik)

PSN: Patrick_D

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik zou ze nu niet verkopen, de SBC zou nog wel moeten komen.
Als je ze nu wegdoet is al dat wachten helemaal voor niks geweest, en ben je straks weer duurder uit als ie alsnog uit komt.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Ok, ik twijfel tussen Scream Gameiro + Hunter of MOTM Inaki + Deadeye... Iemand ervaringen met beide?

• Xamsix
Courtois SBC kan ik in principe doen met spelers uit mn club + 20k. Vraag me af of hij het waard is though, heb momenteel gouden ter stegen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
Xamsix schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:48:
Courtois SBC kan ik in principe doen met spelers uit mn club + 20k. Vraag me af of hij het waard is though, heb momenteel gouden ter stegen.
Ik heb momenteel TOTGS Ter Stegen, maar twijfelde ook. TOTGS TS is wel veel beter dus denk dat ik 'm lekker skip.

PSN: Maichel

• DeeleNL
Ik zoek een Serie A - of ICON die zowel als CM (in 41212-2) en CAM 4231 zijn ding kan doen. Ik twijfel over Nainggolan HL en bijv. een ICON als Baggio (fan van geworden in FIFA 19). Budget is zo'n 500/600k. Iemand tips?
Pagina: 1 ... 99 ... 185 Laatste