roybr schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:24:
Ik ben de nieuwe IF kaart van Firmino in de gaten aan het houden maar nu lees ik van alles over de winter upgrade van +2. Is dit al zeker?

Speel nu met Mbappe, Neymar, Messi en Suarez POTM waardoor ik iets teveel inlever op het gebied van passing.
Vrijwel zeker, daarnaast ook 5* skill moves dacht ik.
Heb zelf ook nog een rode Firmino, RB Aguero en POTM TAA, POTM Vardy en POTM Auba die allemaal op de upgrade lijst staan :)

Laat maar komen, die upgrades zijn vaak in theorie leuk maar ingame merk je er niet zoveel van muv skill moves/ weak foot.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Vrije ochtend en even Draft gedaan. Alles dik gewonnen. Volgens mij draait EA echt ergens aan de knoppen want in mn WL nu ook al 5-2 met 3 ragequits, 1 onterechte los en 1 waarbij EAids weer toesloeg, maar alles lijkt alweer een beetje te kloppen.

Kante TOTY is echt bizar. Kleine beuker waar je 3x langs moet en gewoon direct kan inschuiven met stepovers :)
Zidane Prime ook mogen proberen, mocht je die ooit kunnen krijgen, hij is elke coin waard haha. Bergkamp prime ook prima speler.

Die Aguero POTM ziet er ook wel sexy uit. Misschien hem halen of toch een keer zijn scream versie.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Nou het begin is weer dramatisch deze week.. 3 uit 9 manman hoe kunnen die verschillen van week tot week zo groot zijn.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:45
Ik heb relatief eenvoudig 18 icon swaps bij elkaar gespeeld, maar zit enorm in dubio of ik het pakket ga nemen of door ga voor Del Piero of Essien. Wat zouden jullie doen met dit team https://www.futbin.com//20/squad/13229641? Ik start met iedereen op full chem.
Hassiebassie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:15:
Die Aguero POTM ziet er ook wel sexy uit. Misschien hem halen of toch een keer zijn scream versie.
Scream is meer pace/phys. De POTM valt me nogal tegen aangezien ik een +2 had verwacht maar blijkbaar telt de RB dus niet als een IF ....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Duidelijk niet mijn weekend, van 6-1 naar 6-4 en vind het wel genoeg geweest voor vandaag. Krijg de meest bizarre goals tegen. Heb ze niet allemaal opgeslagen, maar 2 beslissende wilde ik toch wel even delen. De eerste verlies ik 3-2 in verlenging, de andere pot verlies ik met 4-3;

[YouTube: FIFA 20_20200207142845]

(Komt van de zijkant, zijn spits mist de bal waardoor blijkbaar mijn verdedigers hem ook beide missen. Geen idee waarom Sandro daar over de grond gaat rollen. Bal komt bij Adama, rood timed shot, en die hobbelt over mijn keeper).

[YouTube: FIFA 20_20200207162936]

(Corner slecht voorgezet, ik wil weghalen met Pele, maar die flikt em de andere kant op. In de laatste herhaling kun je zien dat ik steeds naar voren gericht ben. Waarom de bal dus teruggehaald wordt en zijn Werner hem kan inkoppen, ik heb geen idee).

Wat een game ist soms toch ook :F

[ Voor 32% gewijzigd door Xamsix op 07-02-2020 16:35 ]

PSN/Steam: Xamsix

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08-2025
Xamsix schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:33:
Duidelijk niet mijn weekend, van 6-1 naar 6-4 en vind het wel genoeg geweest voor vandaag. Krijg de meest bizarre goals tegen. Heb ze niet allemaal opgeslagen, maar 2 beslissende wilde ik toch wel even delen. De eerste verlies ik 3-2 in verlenging, de andere pot verlies ik met 4-3;

[YouTube: FIFA 20_20200207142845]

(Komt van de zijkant, zijn spits mist de bal waardoor blijkbaar mijn verdedigers hem ook beide missen. Geen idee waarom Sandro daar over de grond gaat rollen. Bal komt bij Adama, rood timed shot, en die hobbelt over mijn keeper).

[YouTube: FIFA 20_20200207162936]

(Corner slecht voorgezet, ik wil weghalen met Pele, maar die flikt em de andere kant op. In de laatste herhaling kun je zien dat ik steeds naar voren gericht ben. Waarom de bal dus teruggehaald wordt en zijn Werner hem kan inkoppen, ik heb geen idee).

Wat een game ist soms toch ook :F
De vraag is alleen altijd waar het daarvoor al mis gaat. Heb zelf ook regelmatig een rage momentje, terwijl ik zelf een paar tellen daarvoor een bal dwars door het middenveld heen schuif.

• Xamsix
Fraaank schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:59:
[...]

De vraag is alleen altijd waar het daarvoor al mis gaat. Heb zelf ook regelmatig een rage momentje, terwijl ik zelf een paar tellen daarvoor een bal dwars door het middenveld heen schuif.
Ah bij beide potjes zelf gewoon de kansen gemist hoor. Uiteindelijk kan ik zelf natuurlijk altijd beter spelen. Maar het is jammer als deze momenten op vrij beslissende punten voorbij komen. Ik had zelf ook heel vies geluksgoaltje een potje eerder, maar toen stond ik al 3-0 voor, dan maakt het toch wat minder uit.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-01 21:35
theman36 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:45:
Ik heb relatief eenvoudig 18 icon swaps bij elkaar gespeeld, maar zit enorm in dubio of ik het pakket ga nemen of door ga voor Del Piero of Essien. Wat zouden jullie doen met dit team https://www.futbin.com//20/squad/13229641? Ik start met iedereen op full chem.
Is een lastige ja. Meestal zou ik voor garantie kiezen en voor een pick gaan.
Als 1 van deze in jouw ogen je team beter maken kies voor zekerheid zou ik zeggen.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11-2025
Vanavond nog 4 icon swaps en ik heb Ronaldinho binnen. Hele middag mee bezig geweest. Pokkenwerk zeg pff. Kijk er wel naar uit om met Ronaldinho en Maradona te spelen. Daar doe je het voor.

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:24:
Politano moet k nog heel veel wedstrijden spelen en met verschillende spitsen scoren . Dat is een lange termijn klus.

Nainggolan staan basis cm

https://www.futbin.com/20/squad/13154710

Wil uiteindelijk Mertens weer in de spits en misschien insigne op lm
Ik had laatst zo'n gozer tegen mij in Rivals die hem ook wilde halen. Stuurde mij een berichtje: laat mij scoren met iedere speler in m'n team krijg jij de winst. Wie weet zoiets proberen?

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:13
Markuss schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:28:
[...]

Ik had laatst zo'n gozer tegen mij in Rivals die hem ook wilde halen. Stuurde mij een berichtje: laat mij scoren met iedere speler in m'n team krijg jij de winst. Wie weet zoiets proberen?
Meestal als ik een (slecht) team tegen kom die een objective probeert laat ik hem winnen maar vaak gaan ze al weg als ik 1-0 score |:(

Ik zie Tomori en Tielemans wel zitten, aan het einde van de week maar ff kijken hoe de prijzen er dan voor staan.

• 038Zwolle
  • Laatst online: 16-01 22:51
2 gespeeld, 2 de betere , 2x verloren op penalty's... ik stop maar weer

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:32
Bossie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:28:
[Twitter]

Ik zie Tomori en Tielemans wel zitten, aan het einde van de week maar ff kijken hoe de prijzen er dan voor staan.
Daar is ‘ie dan, Lautaro Martinez! Ik heb zijn 86 RTTF kaart die ik erg fijn vind, maar wel een upgrade kan gebruiken. Een upgrade is het zeker, 92 voor 2.6mln coins volgens Futbin. Zou leuk zijn maar deze recreatieve FIFS speler zit nu ongeveer op de helft van dat aantal coins :') Hij zal nog zakken, want is pas sinds 7u verkrijgbaar en stond eerst op 3.3mln coins.

• Vestendrie
Okee dit is gewoon fraude of er is een bug waar ik niets van af weet. Heb 2 keer gewonnen met rivals voor die icon swap van la Liga. 100% zeker dat ik het volgens de voorwaarden ook deed, maar beide keren kreeg ik geen win. Ook al uitgelogd en alles, maar dat mocht niet baten.

Iemand tips wat ik nu moet doen?
DeeleNL schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:46:
[...]

Daar is ‘ie dan, Lautaro Martinez! Ik heb zijn 86 RTTF kaart die ik erg fijn vind, maar wel een upgrade kan gebruiken. Een upgrade is het zeker, 92 voor 2.6mln coins volgens Futbin. Zou leuk zijn maar deze recreatieve FIFS speler zit nu ongeveer op de helft van dat aantal coins :') Hij zal nog zakken, want is pas sinds 7u verkrijgbaar en stond eerst op 3.3mln coins.
Greenwood was aan het eind van de week ook 400k hoger dan op vrijdag avond

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
Vestendrie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:15:
Okee dit is gewoon fraude of er is een bug waar ik niets van af weet. Heb 2 keer gewonnen met rivals voor die icon swap van la Liga. 100% zeker dat ik het volgens de voorwaarden ook deed, maar beide keren kreeg ik geen win. Ook al uitgelogd en alles, maar dat mocht niet baten.

Iemand tips wat ik nu moet doen?
Zelf nog nooit problemen mee gehad, behalve 1 keer toen het mijn eigen schuld was. Toen dacht ik dat Diego Carlos first owner was, maar die had ik een keertje helemaal in het begin van Fifa gekocht, was ik vergeten.

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid al je spelers langsgaan, als je in het squad menu het rechterpookje indrukt, dan zie je onder player details rechtsboven voor hoeveel je de speler heb gekocht. Als je hem niet gekocht heb, maar first owner is, dan staat dat erbij. Er moeten 9 first owner La Liga spelers in je startformatie staan.

Heb inmiddels genoeg Icon Swap tokens binnen voor Seedorf, mijn (oud) Ajax hybrid met Spaanse voorhoede ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/13238849

Ingame switch ik Rijkaard met Martinez, Dumfries is de enige niet-Ajax speler uit de Eredivisie. Ik had gehoopt op een Future Stars Dest vandaag, die had mooi in mijn team gepast.
WL gaat 4-0. Server speelt prima, team speelt lekker en alle potjes met dikke overwinningen binnen gehaald. Waar ik mij wel over verbaasd is dat er nog steeds mensen zijn die bij het opstarten van de game gelijk leaven. Speel nou eens gewoon, met mijn team wil dat echt niet zeggen dat ik zelf zo goed ben. Ergo, ik word zelf regelmatig weggetikt door compleet gouden teams.

Inmiddels ook weer genaaid door EA. Ivm die goat overwinningen (300 kan dat of is de max 100?)kreeg ik een 30 spelers pack. Dymbala, Benzema, kimmich, Dembele, een IF en nog wat 84,83 spul. Blijkt dit weer een untradable pack te zijn... Wat een afknapper is dat weer.

Overigens ook een IF versie van Mane (de spits variant) gekocht om in de 2e helft in te brengen voor POTM Ben Yedder. Die Mane is ook een hele fijne speler zeg. Zonde dat ik hem niet eerder ontdek heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 07-02-2020 21:05 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 21:03:
WL gaat 4-0. Server speelt prima, team speelt lekker en alle potjes met dikke overwinningen binnen gehaald. Waar ik mij wel over verbaasd is dat er nog steeds mensen zijn die bij het opstarten van de game gelijk leaven. Speel nou eens gewoon, met mijn team wil dat echt niet zeggen dat ik zelf zo goed ben. Ergo, ik word zelf regelmatig weggetikt door compleet gouden teams.
Rivals speelt anders bijzonder traag

Bossie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 21:12:
[...]

Rivals speelt anders bijzonder traag
Volgens mij is het ook compleet random en kan het per potje zomaar verschillen met EA. Kennelijk heb ik mazzel gehad, maar zal de keerzijde ook nog wel meemaken vermoed ik zomaar :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:18
Bossie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:28:
[Twitter]

Doe mij die Haland maar voor m'n Bundesliga squad.

94 pace, 94 shot, 94 fysic en 90 dribble ... _O-
Bean77 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 21:19:
[...]

Volgens mij is het ook compleet random en kan het per potje zomaar verschillen met EA. Kennelijk heb ik mazzel gehad, maar zal de keerzijde ook nog wel meemaken vermoed ik zomaar :P
Het spel zelf gaat vloeiend, maar je merk steeds 1-2 seconde delay in de animaties, vooral als een bal ff los is dan ben je standaard te laat.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Bean77 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 21:03:
Inmiddels ook weer genaaid door EA. Ivm die goat overwinningen (300 kan dat of is de max 100?)kreeg ik een 30 spelers pack. Dymbala, Benzema, kimmich, Dembele, een IF en nog wat 84,83 spul. Blijkt dit weer een untradable pack te zijn... Wat een afknapper is dat weer.
Daar kan je nog tevreden mee zijn. Ik had ook de Ultimate pack gekregen en serieus, mijn hoogste speler uit dat pakje: Ramsey 83. Sluit precies goed aan bij de packluck dit seizoen, troep.

• Vestendrie
mar101 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:46:
[...]

Zelf nog nooit problemen mee gehad, behalve 1 keer toen het mijn eigen schuld was. Toen dacht ik dat Diego Carlos first owner was, maar die had ik een keertje helemaal in het begin van Fifa gekocht, was ik vergeten.

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid al je spelers langsgaan, als je in het squad menu het rechterpookje indrukt, dan zie je onder player details rechtsboven voor hoeveel je de speler heb gekocht. Als je hem niet gekocht heb, maar first owner is, dan staat dat erbij. Er moeten 9 first owner La Liga spelers in je startformatie staan.

Heb inmiddels genoeg Icon Swap tokens binnen voor Seedorf, mijn (oud) Ajax hybrid met Spaanse voorhoede ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/13238849

Ingame switch ik Rijkaard met Martinez, Dumfries is de enige niet-Ajax speler uit de Eredivisie. Ik had gehoopt op een Future Stars Dest vandaag, die had mooi in mijn team gepast.
Thanks voor het meedenken, maar helaas heeft het niet geholpen. Iedereen was first owner. Maar heb het maar opgegeven om la Liga te doen en dan maar 1 swap extra via SB, niet mijn voorkeur, maar wel prima te doen met serie kijken. Haha.

Leuk team trouwens!
Vandaag even gaan zitten voor de Future star James objectives. Goed te doen maar wat zijn die squad Battles toch saai.

Even snel met de 86 versie gespeeld en voelt serieus lekker aan. Als hij goed presteert kan salah mooi weg :)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
theman36 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:45:
Essien.

1. Dat is gewoon een end game kaart.
2. Aanvallende spelers zijn er zoveel keus, dus del piero gaat op de duur naar je bank verhuizen
3. Zelf ben ik op gegeven moment uitgekeken op bepaalde creatieve spelers en ga je toch wel wisselen. Een solide cdm vervang je bijna nooit.

Maar kies ook gewoon een icon waar je een leuk gevoel bij hebt. Het is een spel gemaakt (althans dat zou wel moeten) voor plezier.

Essien is een prima keuze.
Voor een CAM zou ik voor Ronaldinho gaan, want: Ronnie!!! (Ookal zijn de stats van del piero beter)

wijze woorden

• 038Zwolle
Wat een frustrerend spel! Probeer odrgaard te unlocken maar hij mist zo enorm veel kansen dat is niet normaal. Speel ik net iemand weg waarbij wel eerst achter kom met 2-0 , maar vervolgens met een goal en assist van odegaard op 2-2 kom. RQ hij... ik kon het niet laten om een message te sturen . Reageert hij met " ja, ik ga jou niet dr win geven"🤬

• Valandil
038Zwolle schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 06:16:
Wat een frustrerend spel! Probeer odrgaard te unlocken maar hij mist zo enorm veel kansen dat is niet normaal. Speel ik net iemand weg waarbij wel eerst achter kom met 2-0 , maar vervolgens met een goal en assist van odegaard op 2-2 kom. RQ hij... ik kon het niet laten om een message te sturen . Reageert hij met " ja, ik ga jou niet dr win geven"🤬
Er zijn soms echt onwijze kneuzen online.

Gisteren zag ik iemand met hard aan het grinden voor icon swap en Odegaard.
Hij was niet heel goed en ik stond al snel op 1-0.

Dacht hem een handje te helpen door te zorgen dat zijn Odegaard scoort (hij zocht hem ook steeds op) en hij mocht de win opzich ook wel hebben... weet hoe frustrerend het kan zijn.

Goed, zijn Odegaard maakt 1-1 (meneer uitgebreid juichen). Ik geef hem vervolgens ook de 2-1 (weer uitgebreid juichen). Zelf was ik ook bezig met Odegaard, maar hij constant maar de bal afjagen. Flikker dan maar op, dan ga je er gewoon vanaf met 5-2.

wijze woorden

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Valandil schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:23:
[...]
Goed, zijn Odegaard maakt 1-1 (meneer uitgebreid juichen).
Sommigen weten niet hoe je na scoren direct naar de aftrap gaat.
Ik ben daar in FIFA 19 pas achter gekomen met zilverenteam challenges friendly online toen nog via de headset en iemand mij begon uit te schelden omdat ik na vrij scoren de gehele sequence liet aflopen.
Ben ff gaan kijken waarom hij boos was geworden en toen pas zal ik dat als je na het scoren RB+LB tegelijk in druk je meteen alles over sla.

Doe ik standaard altijd sindsdien.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-01 22:20
simons schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:08:
[...]

Ik ben daar in FIFA 19 pas achter gekomen met zilverenteam challenges friendly online toen nog via de headset en iemand mij begon uit te schelden omdat ik na vrij scoren de gehele sequence liet aflopen.
Ben ff gaan kijken waarom hij boos was geworden en toen pas zal ik dat als je na het scoren RB+LB tegelijk in druk je meteen alles over sla.

Daar kom ik nu pas achter, speel gelukkig pas FIFA sinds 1994....

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48
simons schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:08:
[...]

Dat ze die sneltoets niet weten kan ik begrijpen. Maar iedereen weet toch wel hoe je het juichen kan skippen door een willekeurige knop in te drukken.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

kw_nl schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:16:
[...]

Dat ze die sneltoets niet weten kan ik begrijpen. Maar iedereen weet toch wel hoe je het juichen kan skippen door een willekeurige knop in te drukken.
Ik snap waarom van dit hele topic z’n ontzettend drama word gemaakt, is maar waar je zin in hebt.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48
Bossie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:29:
[...]

Ik snap waarom van dit hele topic z’n ontzettend drama word gemaakt, is maar waar je zin in hebt.
Misschien dat ik je niet goed begrijp, maar vind jij het volledig uitzitten van het juichen niet irritant? Ze mogen het wat mij betreft eruit halen. Kost alleen maar tijd, terwijl het niks toevoegt.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:29:
[...]
Slecht geslapen?
;)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• 038Zwolle
Ook niet eerder gehad. Speel tegen iemand (met pannenkoek in zijn naam) die toty de bruyne heeft. Hij staat 2-0 voor en in de 91ste minuut loopt het spel vast. Krijg een melding dat de wedstrijd wordt beoordeelt en ik keer terug naar het fut menu.
Nee, maar het is dat hele celebration geneuzel is zo kinderachtig ;)

• DeeleNL
038Zwolle schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:47:
Ook niet eerder gehad. Speel tegen iemand (met pannenkoek in zijn naam) die toty de bruyne heeft. Hij staat 2-0 voor en in de 91ste minuut loopt het spel vast. Krijg een melding dat de wedstrijd wordt beoordeelt en ik keer terug naar het fut menu.
Ik had dit net ook man! Voor de PL icon swap. 4-0 voor, spel loopt vast en jawel hoor.. geen win voor mij :(

EDIT: alsof het grinden voor die swap spelers nog niet k*t genoeg is :F

[ Voor 7% gewijzigd door DeeleNL op 08-02-2020 13:03 ]

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-01 18:38
_Uploader_ schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:55:
[...]

Ja, die kan ik aanbevelen. Scoor er flink op los en is vaak motm. Speel hem naast Werner POTM met Neymar erachter. Zijn stamina is niet echt denderend, maar met de tactiek stay forward valt het reuze mee. Je kan eventueel ook zij OTW of een IF proberen voordat je de SBC doet.
Dank voor de tip. Heb nu zijn OTW, speelt heerlijk. Ikone is trouwens een aanrader. Veel waar voor je geld!! Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9cFSGx5/Screenshot-20200208-131251-Companion.jpg

• 038Zwolle
Spel loopt gewoon alweer vast! 🤬

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Net een bizarre situatie gehad. Iemand met een clublogo waar ik al zeer gemotiveerd door werd :+ die rage quit terwijl het 1-1 staat en ik het gevoel had de pot te gaan winnen.
Vervolgens moet ik de volgende pot weer tegen die zelfde speler 8)7
Toen hebben we het karwei maar even afgemaakt >:) dit maal zonder RQ.

• Xamsix
Valverde en Emerson passen goed in mijn La Liga team. Even afwachten op de dalende prijzen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

kw_nl schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:54:
[...]

Misschien dat ik je niet goed begrijp, maar vind jij het volledig uitzitten van het juichen niet irritant? Ze mogen het wat mij betreft eruit halen. Kost alleen maar tijd, terwijl het niks toevoegt.
tuurlijk voegt het wel wat toe. Of wil je het publiek en de namen van de spelers er ook uithalen?

Ik skip het ook bijna altijd, maar sommige mensen zullen het leuk vinden. En er zit een verschil tussen 1-0 maken en de sequence afspelen, of gaan hooghouden met Courtois en bij elk van zijn 6 goals het filmpje niet overslaan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Valandil
In fifa19 had je het juichen waarmee je na het maken van een doelpunt gewoon de bal kon oppakken en deze weer meenam naar de middenstip.

Naast celebration overslaan was dit degene die ik het meest gebruikte.

Die moeten ze echt weer terug stoppen in fifa20

wijze woorden

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:17
[quote]lwd-kevin schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:14:
[...]

Dank voor de tip. Heb nu zijn OTW, speelt heerlijk. Ikone is trouwens een aanrader. Veel waar voor je geld!! [Afbeelding]

Ah fijn!
Ja Ikone heb ik gisteren ook gehaald. Speel ingame 442 of 41212 met https://www.futbin.com/20/squad/13075926
Valandil schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:56:
In fifa19 had je het juichen waarmee je na het maken van een doelpunt gewoon de bal kon oppakken en deze weer meenam naar de middenstip.

Naast celebration overslaan was dit degene die ik het meest gebruikte.

Die moeten ze echt weer terug stoppen in fifa20
Waarschijnlijk als een filler reward in een volgend season

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:04
Ik vraag mijzelf echt niet af waarom sommige mensen zichzelf zo graag willen pijnigen. Mijn 1e 2 potjes in WL stond ik 3-0 voor binnen 20 minuten en m'n tegenstanders quitten gewoon niet. Zodra ik een potje speel waarin ik keihard outmatched ben en geen kans meer heb om te winnen dan quit ik gewoon. Vooral in de placement matches van de WL, dan weet je dat je tegen mensen dik onder/boven je niveau komt.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-01 21:35
Xamsix schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 13:43:
Valverde en Emerson passen goed in mijn La Liga team. Even afwachten op de dalende prijzen.
Vraag me af of Emerson komende weken gaat dalen. Aangezien er weinig goede betaalbare rechtsbacks zijn laliga en hij is een Braziliaan vrij populaire combi en deze promo zaten er geen backs tussen.
Heb hemzelf voor ergens tussen de 140/150k gekocht afgelopen week.
Het is wel een goede back kan hem aanbevelen eindelijk gold semedo vervangen :p

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Terranova schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:17:
Ik vraag mijzelf echt niet af waarom sommige mensen zichzelf zo graag willen pijnigen. Mijn 1e 2 potjes in WL stond ik 3-0 voor binnen 20 minuten en m'n tegenstanders quitten gewoon niet. Zodra ik een potje speel waarin ik keihard outmatched ben en geen kans meer heb om te winnen dan quit ik gewoon. Vooral in de placement matches van de WL, dan weet je dat je tegen mensen dik onder/boven je niveau komt.
1. Rq draagt niet bij aan je win loss ratio dus dan blijf je sterkere tegenstanders krijgen
2. Coins en of coin boost
3. Rivals punten
4. Om jou geen rq te gunnen :)

Ik speel ook alles uit. 3-0 is nog goed te maken overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 08-02-2020 15:53 ]

• DeeleNL
En we worden maar weer eens uit een wedstrijd gegooid bij een voorsprong om icon swaps :X :N

• 038Zwolle
4e keer dat ik tijdens een wedstrijd eruit gegooid word. Ik kom wel teruf in het fut scherm en niet naar het beginscherm dus het is geen DC. Ben bezig met Osimen ( Geen zin aan de WL in deze staat.) Wel frustrerend , of je treft een bronzen team die bezig is om te degraderen maar je geen goal gunt, of je word er gewoon uitgegooid

• Terranova
buurman3 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:51:
[...]

1. Rq draagt niet bij aan je win loss ratio dus dan blijf je sterkere tegenstanders krijgen
3. Rivals punten

1. Is totaal niet waar
2. Zou irrelevant moeten zijn, want wie geeft er nou om die 3 coins
3. Kan, maar als je WL speelt dan heb je vaak al genoeg punten?
4. Dat kan, maar dan pijnigen ze zichzelf alsnog. Dan moet je wel heel zielig zijn omdat het irriteren van anderen boven het irriteren van jezelf moeten zetten

• 038Zwolle
buurman3 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 15:51:
[...]

3. Rivals punten

1 is volgens mij niet waar (?)

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:05

RBH

Lekker dan, ik pack VVD untradeable, maar heb al De Ligt TOTY en Koeman 88 in de verdediging staan. Wat denken jullie, De Ligt verkopen en VVD gebruiken? :P
Ik RQ echt nooit. Waarom zou je ook? Lekker rivals punten grinden en bovendien zijn inmaak partijen het beste om er van te leren.

89 Mane is echt een ideale supersub gebleken. Doet het erg goed en maakt het de tegenstanders echt lastig aan het einde van de wedstrijd met zijn pace.

Ik ga volgens mij 9-2. 1 loss waar we gelijkwaardig waren en 1 door mijn eigen schuld verloren. Best een leuke WL tot nu toe. Doel blijft desondanks gewoon weer Gold 3, want waarom zullen we ons EA laten verplichten om 30 wedstrijden te spelen.

• Hassiebassie
Even een winstreak van 6 neergezet en Gold 3 binnen :+

Ik was helemaal vergeten dat afstandschoten verbeterd zijn sinds vorige patch. Gelukkig is dat 1 ding van Fifa waar ik nog wel goed in ben. Al helpt TOTY De Bruyne ook een handje met 99 distance shooting. Werkelijk alles vliegt in de winkelhaak als je groen timed met hem. Zo het zit er weer op :)

• 038Zwolle
Bean77 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 17:07:
Ik RQ echt nooit. Waarom zou je ook? Lekker rivals punten grinden en bovendien zijn inmaak partijen het beste om er van te leren.

89 Mane is echt een ideale supersub gebleken. Doet het erg goed en maakt het de tegenstanders echt lastig aan het einde van de wedstrijd met zijn pace.

Ik ga volgens mij 9-2. 1 loss waar we gelijkwaardig waren en 1 door mijn eigen schuld verloren. Best een leuke WL tot nu toe. Doel blijft desondanks gewoon weer Gold 3, want waarom zullen we ons EA laten verplichten om 30 wedstrijden te spelen.
Ik doe het alleen in de WL. Het kost al zoveel tijd , maar als je ook alle verliespartijen uitspeelt is het niet te doen voor mij.

• DeeleNL
Ik kan al zo’n 10 minuten geen tegenstanders vinden op PS4 in Rivals. Ik neem aan dat ik niet de enige ben? :')

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:05

RBH

DeeleNL schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 17:40:
Ik kan al zo’n 10 minuten geen tegenstanders vinden op PS4 in Rivals. Ik neem aan dat ik niet de enige ben? :')
Geen problemen hier..
Ff de game stoppen en opnieuw starten

Het is eenzaam aan de top zegt men wel eens ;)

• Vestendrie
Zo eindelijk klaar met die kut icon swaps grinden. Komende maand geen nieuwe icons dus heerlijk gewoon voor de fun spelen.

WL wil ook niet vlotten met Ronaldinho voorlopig. Ga nu 5 winst uit 9. Even genoeg voor vandaag.

• DeeleNL
Vestendrie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:28:
Zo eindelijk klaar met die kut icon swaps grinden. Komende maand geen nieuwe icons dus heerlijk gewoon voor de fun spelen.

WL wil ook niet vlotten met Ronaldinho voorlopig. Ga nu 5 winst uit 9. Even genoeg voor vandaag.
Ik ben er ook klaar mee gelukkig. Koeman en Sar gekozen. Nou kunnen we inderdaad ‘gwoon voor de fun’ spelen haha

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
sjakieman schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:33:
Tip in deze overload meta: coop camera!

In fifa 20 heb ik een paar keer gewisseld tussen coop en tele broadcast. Coop werkte heel goed toen iedereen full pressing speelde. Bleef uiteindelijk bij coop omdat dat goed werkte met mijn 352.

Bij deze fifa had ik in de 1e weken een paar keer gewisseld maar coop beviel me minder dan in fifa 19 dus tot nu met tele broadcast gespeeld. Maar zag een tip van NealGuides dat de coop camera nu beter dan ooit is nu iedereen overload speelt. Heb de video verder niet gezien maar het klonk logisch en vandaag een paar wedstrijden geprobeerd (ook met wisselen van camera tijdens de wedstrijd) en coop (0, 20) bevalt zeker beter! Als je nooit met coop hebt gespeeld dan zal je echt niet gelijk beter spelen want je moet er zeker aan wennen maar het is het proberen waard! Je kan tijdens de wedstrijd overigens altijd weer terug wisselen.
De afgelopen twee dagen ook uitgetest in de WL en het werkt erg goed! Het verdedigen was wel erg wennen, ben normaal juist goed in de 1 vs 1 maar de eerste potjes liepen ze langs mij alsof ik er niet stond. Was na het 2e potje waarin ik 7-6 verloor (hij had 7 schoten op doel, ik 19) bijna weer teruggegaan naar tele broadcast. Maar qua zelf kansen creëren werkt het geweldig en het verdedigen ben ik inmiddels ook wel gewend dus wil nu zeker niet meer terug!

Iets anders wat nu opeens goed werkt zijn voorzetten, ook de (half)hoge! Zeker tegen overload teams staat bij de 2e paal altijd een buitenspeler of back (die staan bij mij regelmatig aanvallend) vrij om de bal in te koppen of volleyen! Heb dit weekend al bijna meer voorzetgoals gemaakt dan in alle WL's hiervoor. De spelers hoeven niet eens groot of goede koppers te zijn. Zo kopte Messi er ook al een aantal binnen!

En dan is Piszczek als centrale verdediger een groot succes! Had de Davies SBC gedaan ook al had ik op dit moment nog geen plek op de LB positie. Heb 'm toen maar als CD in het team gezet met 7 chem en ingame gelijk gewisseld met rechtsback Piszczek flashback. Piszczek was een meer dan aardige LB maar was de laatste tijd niet meer zo bijzonder omdat de kwaliteit van mijn team en van de tegenstanders ook omhoog ging. Zeker zijn 80 stamina was wat te weinig omdat ik regelmatig met mijn backs naar voren speel. Maar als CD heeft hij eigenlijk alles! Davies kan daarnaast met zijn 4 WF ook uitstekend als RB spelen.
Heb je dus een LB/RB die je niet gebruikt en ben je niet tevreden over je logge centrale verdediger (die werken wat minder goed na de laatste patch) dan is het het uitproberen waard! 7 of 10 chem maakt qua ratings niet bijzonder veel uit.
Ben er nog steeds niet met mbt icon swaps, speel voornamelijk 4231/442/4411:

optie 1: Greenwood halen voor ST/CF en dan Campbell van Swaps
optie 2: Lineker halen voor ST van Swaps en dan FS Tomorie en Tielemans als upgrades

• Sleehond
Dikke goal van Van tegen Bayern. Laat hem maar snel een IF krijgen bij Dortmund op de CDM positie. Dan is hij een ideale CDM voor mijn Bundesliga squad.

• Fraaank
RBH schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 17:03:
Lekker dan, ik pack VVD untradeable, maar heb al De Ligt TOTY en Koeman 88 in de verdediging staan. Wat denken jullie, De Ligt verkopen en VVD gebruiken? :P
Starten met 5ATB en dan Koeman het middenveld op? Dat is wat ik wel ga doen als ik hem binnen heb. Dan gaat m'n team op de schop.
Ben ik de enige die een beetje klaar met FUT begint te raken, de gameplay is sinds de laatste patch om te janken.

Vrijwel elke online potje word de randomness van de game belist
* Mijn spelers kunnen blijkbaar niet meer rennen
* Mijn spelers geven regelmatig de simpelste passes gewoon aan de tegenstander
* Mijn spelers kunnen vrijwel niets meer in eenmaal voornamelijk schieten duurt 1-2 seconden

Bossie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:04:
Ben ik de enige die een beetje klaar met FUT begint te raken, de gameplay is sinds de laatste patch om te janken.

Vrijwel elke online potje word de randomness van de game belist
* Mijn spelers kunnen blijkbaar niet meer rennen
* Mijn spelers geven regelmatig de simpelste passes gewoon aan de tegenstander
* Mijn spelers kunnen vrijwel niets meer in eenmaal voornamelijk schieten duurt 1-2 seconden
Gameplay is niet slechter dan de slechte versies daarvoor. De klachten die jij aangeeft ervaar ik al heel fifa 20 en lijken mij niet iets van de laatste patch.

Bean77 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:07:
[...]

Gameplay is niet slechter dan de slechte versies daarvoor. De klachten die jij aangeeft ervaar ik al heel fifa 20 en lijken mij niet iets van de laatste patch.
Het is voormij sindsdien echt merkbaar slechter, het enige dat ik bedenken is dat ik nu voornamelijk Rivals doe en dat de load op de servers simpelweg veel zwaarder is omdat iederen de swaps/FFS objectives nu doet.

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:14:
[...]

Het is voormij sindsdien echt merkbaar slechter, het enige dat ik bedenken is dat ik nu voornamelijk Rivals doe en dat de load op de servers simpelweg veel zwaarder is omdat iederen de swaps/FFS objectives nu doet.
Ik heb hier ook niet meer last van dan hiervoor. Deze week toevallig wel een keer wat rivals gespeeld maar dat was woensdagochtend en middag en dan zal de verbinding altijd wel goed zijn gok ik.

De patch vind ik qua spel juist een grote verbetering!
Bossie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:14:
[...]

Ach misschien ligt het ook aan mij, want ik maak mij er lang niet meer druk over. So be it denk ik maar in zulke situaties. Ik heb er toch geen invloed op dus druk maken doe ik mij nagenoeg nooit meer.

Bean77 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:18:
[...]

Ach misschien ligt het ook aan mij, want ik maak mij er lang niet meer druk over. So be it denk ik maar in zulke situaties. Ik heb er toch geen invloed op dus druk maken doe ik mij nagenoeg nooit meer.
Ik blijf me erover verbazen, de frustratie is vooral omdat je vaak tegen de tegenstander en de game loopt te spelen.

Bossie schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:45:
[...]

Ik blijf me erover verbazen, de frustratie is vooral omdat je vaak tegen de tegenstander en de game loopt te spelen.
Ik verbaas me alleen als het eens normaal speelbaar is. Ik heb werkelijk 0,0 verwachtingen van dit spel. Dat is op zich een prima uitgangspunt dat voor mij werkt. Wat soms ook helpt is dat ik mijn eigen lucky goals turf en als ik wat tegen heb dan streep ik er weer eentje door.
Fifa 21 is verder weg dan ooit. Dat is wel een feit.

Morgen nog een verjaardag, misschien hou ik het wel gewoon bij silver 1, nog 1 overwinning voor nodig.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad/13271041

Ik heb een ander squad samengesteld. Ben bezig om te sparen voor baby Socrates. Baby Bergkamp met een mooie winst verkocht, nu nog Ter Stegen en Griezmann. Met de meest onoriginele gouden driehoek in stand 4x Brasil, Barca en Liverpool in 1 team. Fabinho, Firmino, Semedo, Robertson kan ik op den duur wel upgraden naar hun IF of hero/headliner vorm.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 09-02-2020 00:33 ]

• sjakieman
Goud 3 is al binnen, ging lekker vandaag! Morgen als ik zin heb misschien nog voor goud 1. Enige speler waar ik al weken ontevreden over ben is Gabriel Jesus IF die ik ooit als WL reward kreeg. Zie alleen niet echt een optie om die te vervangen (met ongeveer 450k budget). Het moet namelijk wel een speler met snelheid zijn die op de vleugel komt te spelen. Of hebben jullie nog ideeën?

https://www.futbin.com/20/squad/12934544

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 09-02-2020 00:42 ]

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:39:
[...]

Zal straks nog even kijken voor de Franse en Duitse maar was al begonnen met een PL teampje. Zoiets zou je dan kunnen maken: https://www.futbin.com/20/squad/13164621. Als je de verdedigende spelers (4 verdedigers en 2 middenvelders) met shadow kunt kopen heb je helemaal een leuk team! Maar dat zal niet zo heel makkelijk zijn. Is wel iets meer dan 10k geworden maar als je even zoekt kan die prijs van 19k wel wat omlaag.

Zie dat de keeper wel erg duur is vergeleken met de rest van je team. Je kan ook beginnen met Fahrman, dat scheelt weer 5k.

Ja op de bank krijgen spelers conditie als ze niet spelen of invallen. Daarom zet je dus je volledige 2e team op de bank en wissel je steeds van team.
Ik heb heel dit team wat jij aanraadde, gekocht voor 9700 coins. M.u.v. Kepa, want ik had Pickford al uit een pack. Daarenboven reserves voor dit team heb ik nog McGinn, Maguire en Lamela. Op de bank (wissels/reserve) mijn basiself van mijn nr 1 team + Lamela als 12e.

Hoe ga ik nu te werk? Elke keer als ik met team 2 speel, krijgt de basis van team 1 weliswaar een conditieboost, maar team 2 wordt op een gegeven moment toch ook moe... Als ik daar de conditiekaartjes voor gebruik, heb ik het probleem alleen verplaatst en er een dure/tijdrovende oplossing voor gezocht. 🤷‍♂️ Ik zie vast iets over het hoofd...

• Hassiebassie
Kopgoal met Insigne gemaakt in de weekend league :+

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Was dat in de allerlaatste seconde en stond je 2-0 achter?dat kreeg ik net tegen namelijk. Stond er even van te kijken maar de buit was al binnen. Mijn team aan is Brava scagha fc

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Wat een DRAMA dit weekend! Letterlijk allerlei random crap, enorme lag en schoten gaan idd pas na 2 seconden. Drama voor mensen als mij die op techniek spelen en dus baat hebben bij snelle reacties.

Ik heb de meest rare goals gezien, van keeper die helemaal mis zat, tot verdediging die helemaal niks lijkt te doen. Ga dan ook nu teleurstellend 10-7 nu. De lol is er echt compleet af na de patch, heeft iemand de patch notes?

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-01 16:25
Jorgen schreef op zondag 9 februari 2020 @ 00:55:
[...]

Ik heb heel dit team wat jij aanraadde, gekocht voor 9700 coins. M.u.v. Kepa, want ik had Pickford al uit een pack. Daarenboven reserves voor dit team heb ik nog McGinn, Maguire en Lamela. Op de bank (wissels/reserve) mijn basiself van mijn nr 1 team + Lamela als 12e.

Hoe ga ik nu te werk? Elke keer als ik met team 2 speel, krijgt de basis van team 1 weliswaar een conditieboost, maar team 2 wordt op een gegeven moment toch ook moe... Als ik daar de conditiekaartjes voor gebruik, heb ik het probleem alleen verplaatst en er een dure/tijdrovende oplossing voor gezocht. 🤷‍♂️ Ik zie vast iets over het hoofd...
Om en om spelen.

Spel maar weer uninstalled. Wat een onzin :+

• 038Zwolle
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 00:39:
Goud 3 is al binnen, ging lekker vandaag! Morgen als ik zin heb misschien nog voor goud 1. Enige speler waar ik al weken ontevreden over ben is Gabriel Jesus IF die ik ooit als WL reward kreeg. Zie alleen niet echt een optie om die te vervangen (met ongeveer 450k budget). Het moet namelijk wel een speler met snelheid zijn die op de vleugel komt te spelen. Of hebben jullie nog ideeën?

Daniel James? Speelt op 7 Chem nog steeds prima.

• sjakieman
Jorgen schreef op zondag 9 februari 2020 @ 00:55:
[...]

Team 1 zit bij team 2 op de bank en andersom. En dan speel je afwisselend beide teams.
038Zwolle schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:45:
[...]

Daniel James? Speelt op 7 Chem nog steeds prima.
Tsja zeker een leuke speler maar heb geen zin in die objectives. Genoeg spelers gezien die perfect in mijn team zouden passen die via objectives te halen zijn maar als ik daaraan begin dan heb ik er daarna geen zin meer voor een aantal weken gok ik. En hij kan alleen op CM en daar heeft hij maar 4 chem vanwege de links. Daarnaast gaan De Bruyne en Kante ook nog naar 8.
Edit: Als spits zou ook nog kunnen, dam op 7 en de Bruyne en Son naar 8.
Valandil schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:50:
[...]

Hagi, Socrates, Raul, Costa oftewel aan een icon gedacht?
Het probleem is dat hij op de vleugel moet spelen. Daar wil ik toch wel minstens een 85+ speed speler hebben. Alleen Overmars met 7 chem zou dan een optie kunnen zijn. Maar dan krijg ik ook mijn team niet meer op 100 chem (97 max).
Casual_T schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:32:
Wat een DRAMA dit weekend! Letterlijk allerlei random crap, enorme lag en schoten gaan idd pas na 2 seconden. Drama voor mensen als mij die op techniek spelen en dus baat hebben bij snelle reacties.

Ik heb de meest rare goals gezien, van keeper die helemaal mis zat, tot verdediging die helemaal niks lijkt te doen. Ga dan ook nu teleurstellend 10-7 nu. De lol is er echt compleet af na de patch, heeft iemand de patch notes?
http://www.allpatchnotes....e-update-10-january-2020/

Ik vind het spel trouwens veel beter sinds de laatste patch.
Hassiebassie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:08:
Kopgoal met Insigne gemaakt in de weekend league :+
Iedereen kan kopgoals maken dit weekend! Iedereen speelt overload dus als je de bal bij de 2e paal gooit dan staat daar vaak iemand helemaal vrij.

[ Voor 54% gewijzigd door sjakieman op 09-02-2020 02:08 ]

• Valandil

Hagi, Socrates, Raul, Costa oftewel aan een icon gedacht?

wijze woorden

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:46:
[...]

Team 1 zit bij team 2 op de bank en andersom. En dan speel je afwisselend beide teams.
Aha. Dat vermoedde ik al, maar dat is dan wel zonde van mijn originele wissels van team 1 (Tadic, Blind, Veltman, Onana, Berghuis, Neres, Tete, Van Aanholt, Luuk de Jong, Klaassen, Dost, Zoet)

Net Streli Mamba verkocht voor 6900 coins. Dat leek mij een klapper voor een bronzen speler, maar kennelijk is hij goed/in vorm/populair, want ik zie dat er nog veel hogere prijzen voor hem betaald worden.

Daarmee is nu Dumfries 82 plus heel mijn tweede team met BPM's bekostigd. Relax hoor :)

• sjakieman
Jorgen schreef op zondag 9 februari 2020 @ 02:09:
[...]

Aha. Dat vermoedde ik al, maar dat is dan wel zonde van mijn originele wissels van team 1 (Tadic, Blind, Veltman, Onana, Berghuis, Neres, Tete, Van Aanholt, Luuk de Jong, Klaassen, Dost, Zoet)

Net Streli Mamba verkocht voor 6900 coins. Dat leek mij een klapper voor een bronzen speler, maar kennelijk is hij goed/in vorm/populair, want ik zie dat er nog veel hogere prijzen voor hem betaald worden.

Daarmee is nu Dumfries 82 plus heel mijn tweede team met BPM's bekostigd. Relax hoor :)
Je wissels kan je dan mooi verkopen toch? Je hoeft ook geen eredivisie/nl wissels te hebben voor een eredivisie/nl team. Elke willekeurige speler valt in met 5 chem (groene/gele lijnen of niet).

Je had zelfs van die NL wissels je 2e team kunnen maken al zou die dan wel heel zwak zijn. Maar misschien bruikbaar voor offline.

99% procent van de spelers zijn duurder omdat ze in een SBC worden gebruikt, zoals die bronzen speler voor de Bundesliga SBC. Nog niet eens 1% van de spelers wordt gebruikt om daadwerkelijk mee te spelen. Die speler had je met wat geduld trouwens ook wel voor 10k kunnen verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door sjakieman op 09-02-2020 02:15 ]

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@sjakieman of met 3 teams spelen natuurlijk :p

Waarom zijn er eigenlijk geen Nederlandse managers die zilver of goud zijn? Advocaat zou m.i. goud moeten zijn en bijv. Van Bronckhorst, Bosz en Ten Hag zilver toch zeker. Sowieso kom ik maar bar weinig "bekende" Nederlandse managers tegen.

Voor wat betreft Mamba, ik keek inmiddels bij bronzen spelers niet meer naar hun waarde. Had me dus 3 a 4k extra kunnen opleveren. Nou ja, weer wat geleerd.

Forest Park Stadium ook voor 5000 verkocht. Heerlijk dit. :)

[ Voor 98% gewijzigd door Jorgen op 09-02-2020 02:20 ]

• sjakieman
Jorgen schreef op zondag 9 februari 2020 @ 02:13:
@sjakieman of met 3 teams spelen natuurlijk :p

Waarom zijn er eigenlijk geen Nederlandse managers die zilver of goud zijn? Advocaat zou m.i. goud moeten zijn en bijv. Van Bronckhorst, Bosz en Ten Hag zilver toch zeker. Sowieso kom ik maar bar weinig "bekende" Nederlandse managers tegen.

Voor wat betreft Mamba, ik keek inmiddels bij bronzen spelers niet meer naar hun waarde. Had me dus 3 a 4k extra kunnen opleveren. Nou ja, weer wat geleerd.

Forest Park Stadium ook voor 5000 verkocht. Heerlijk dit. :)
Daar heb je geluk dan! Dat stadion kan je op elk moment voor 200 kopen. Niet alle Nederlandse managers zitten erin, eigenlijk alleen degenen die je ziet op de transferlijst. 3 teams kan ook maar zou het niet aanraden. Alleen misschien om te ontdekken welk type speler je lekker vindt spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door sjakieman op 09-02-2020 02:23 ]

• Terranova
Het blijft echt interessant dat zodra je in de laatste paar minuten zit met een goal voorsprong dat een vol balkje wegwerken altijd betekent schiet maar in de voeten van een tegenstander op 10 meter afstand

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:42
Terranova schreef op zondag 9 februari 2020 @ 02:30:
Het blijft echt interessant dat zodra je in de laatste paar minuten zit met een goal voorsprong dat een vol balkje wegwerken altijd betekent schiet maar in de voeten van een tegenstander op 10 meter afstand
Precies dit! Zou verlies nog wel eens in de laatste minuten.

Al wijt k dat ook aan focus van mijn kant

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Terranova schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 16:05:
[...]

1. Is totaal niet waar
2. Zou irrelevant moeten zijn, want wie geeft er nou om die 3 coins
3. Kan, maar als je WL speelt dan heb je vaak al genoeg punten?
4. Dat kan, maar dan pijnigen ze zichzelf alsnog. Dan moet je wel heel zielig zijn omdat het irriteren van anderen boven het irriteren van jezelf moeten zetten
Moeilijk he, je verplaatsen in een andere mening dan die van jezelf.

Door te blijven spelen kun je ook LEREN van de betere tegenstander.

Een rq betekent 0 coins en 0 rival punten btw.

[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 09-02-2020 09:52 ]

• Fraaank
Terranova schreef op zondag 9 februari 2020 @ 02:30:
Je kunt ook rustig blijven en niet een vol balkje gebruiken, volgens mij is het balkje dan ook rood namelijk voor accuraatheid.
Tomori, Tielemans gehaald, nog een online en twee offline objectives en dan is Lineker ook binnen :)

• Sleehond

Wat dacht je van Mason Mount Future Stars met Jager erop? Lekker snel, goede dribbel en 4 star weak foot en linkt nog eens perfect met Kante.

Past prima binnen je budget en lijk me voor die positie ideaal... Toch??

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wilde eigenlijk wel voor Bergwijn 86 gaan sparen. Is echter alleen een LB ipv RB. Ik wil hem wel rechts gebruiken, want daar staat zijn normale kaart ook en links heb ik Promes al. Is dat op te lossen?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09
Jorgen schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:49:
Wilde eigenlijk wel voor Bergwijn 86 gaan sparen. Is echter alleen een LB ipv RB. Ik wil hem wel rechts gebruiken, want daar staat zijn normale kaart ook en links heb ik Promes al. Is dat op te lossen?
Op 7 chem laten spelen?
Sleehond schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:20:
[...]

Wat dacht je van Mason Mount Future Stars met Jager erop? Lekker snel, goede dribbel en 4 star weak foot en linkt nog eens perfect met Kante.

Heb hem zelf ook gehaald voor CAM/CF voornamelijk door de review van Runthemarket (vergelijkbaar met Moments Silva).
Deze rol werd in mijn vorig team door Cazorla opgepakt en miste nog zn kleine dribbelaar in mijn PL Team.

Ben nu bezig met de futswaps grind maar zal later deze week ff de ervaringen delen.

• Valandil
sjakieman schreef op zondag 9 februari 2020 @ 01:46:

Het probleem is dat hij op de vleugel moet spelen. Daar wil ik toch wel minstens een 85+ speed speler hebben. Alleen Overmars met 7 chem zou dan een optie kunnen zijn. Maar dan krijg ik ook mijn team niet meer op 100 chem (97 max).
Socrates is 82 (hunter of catalyst maakt 92)
Baggio heeft 88 (wel 90k meer). Met hunter 98

Op de vleugels is 99 pace echt overdreven hoor.
88 en hoger is prima te doen. Versnelling, postuur maar ook lenigheid en balbeheersing maken soms veel verschil.

wijze woorden

• Vestendrie
Jezus fit team kaartje kost nu 1600 coins bij bieden. Voortaan op donderdagavond maar gaan inslaan. Dacht dat ik er nog genoeg had, maar door icon swaps enzo teveel verbruikt.

• sjakieman
Sleehond schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:20:
[...]

Goede tip! Hoe kan ik deze gemist hebben? Ga 'm proberen!
Valandil schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:19:
[...]

Socrates is 82 (hunter of catalyst maakt 92)
Baggio heeft 88 (wel 90k meer). Met hunter 98

Op de vleugels is 99 pace echt overdreven hoor.
88 en hoger is prima te doen. Versnelling, postuur maar ook lenigheid en balbeheersing maken soms veel verschil.
Ja 99 is ook niet nodig maar Socrates en Costa heb ik vorige Fifa maanden gehad. Vooral Socrates was erg goed maar de keren dat ze op de vleugel moesten spelen vielen ze erg tegen. Baggio zou dan misschien wel kunnen maar zijn stats vallen nog best tegen en ik heb als nonskiller zo goed als niets aan zijn 5 skills. Maar bedankt voor de tips!
Pagina: 1 ... 98 ... 185 Laatste