Lozano gaat denk k naar 83 aangezien z'n normale kaart 82 is.
Otw kaart is altijd 1 hoger als z'n normale tog?
Lukaku verwacht k idd ook
Jij had toch een goede ploeg, niet?Sleehond schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:57:
[...]
Zal ik je wat leuks vertellen. Ik startte in divisie 5 en ben nu bijna divisie 10. Alleen maar door die stomme objectives en ik alleen maar bloedfanatieke en sterke tegenstander tref met de meest bizarre teams. Zelfs in divisie 9. Ik kom er niet meer uit. Normaal speel ik dus altijd schommelend tussen 5 en 6 maar door dit nieuwe systeem flikker je gewoon compleet onderuit.
Ook zoiets. Ik heb nu de Odegard 85 versie inmiddels. Maar ik sta versteld hoe mensen NIET mee werken met objectives. Ik gun ze een duidelijk doelpunt met Odegard en vervolgens denk je: ik krijg het wel terug.... NEE hoor... Verotte lui heb je soms zeg
Nee, OTW kaart is gewoon de standaard kaart. Mocht hij tussentijds een IF hebben gehad gaat die OTW natuurlijk mee.Augy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 07:54:
Lozano gaat denk k naar 83 aangezien z'n normale kaart 82 is.
Is die echt veel fijner? Fabinho bevalt ook heel goed moet ik zeggen...
Headliners zijn altijd +1 ten opzichte van de IF/TOTW. OTW is altijd gelijk aan de hoogste TOTW kaart.Augy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 07:54:
Dat zou een instant leave zijn voor mij. Als je zo graag wilt winnen en het zo belangrijk vind, mag je hem hebben ook, ga ik dan mijn tijd niet in stoppenTraeces schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:18:
[...]
Net in divisie 5 team. Zag al dat ojectives team was met al goede spelers zoals rode if mbappe, mendy futmass. Word er ff toty Messi , Frenkie en de Bruyne ingewisseld echt wtfdaarna een team met 5 icons, toty mane en potm yedder die weer duidelijk op weg was naar zijn normale divisie
toen was ik er wel klaar mee vanavond
PSN: Patrick_D
Behalve als een team van een HL 4 competitiewedstrijden op rij wint. Dan krijgt de HL kaart eenmalig een +1 waardoor hij altijd +2 zal lopen ten opzichte van z'n IF's.Fraaank schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:25:
[...]
Headliners zijn altijd +1 ten opzichte van de IF/TOTW. OTW is altijd gelijk aan de hoogste TOTW kaart.
Hij kost 3k. Zet er een shadow op en je hebt een snelle en sterke CDM.kever678 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:53:
[...]
Is die echt veel fijner? Fabinho bevalt ook heel goed moet ik zeggen...
wijze woorden
Even een tip van mij dan: koop een Sissoko met een shadow erop. Kost je nu zo'n 7K, een losse shadow als je die in je club hebt is 13,5K waard.Valandil schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:43:
[...]
Hij kost 3k. Zet er een shadow op en je hebt een snelle en sterke CDM.
Bevalt het niet, dan verkoop je hem weer. Zo duur is hij ook weer niet.
Ik heb veel Serie A ervaring, praktisch elke speler wel wat geprobeerd dus hier het advies van mij:Augy schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:55:
Vanavond de eerste wedstrijden met Medel scream gedraaid.
Liep niet helemaal lekker maar met pjanic totw erin ook niet. Kom er niet helemaal uit vandaag haha
Iemand nog een betaalbaar alternatief op allan totw na?
https://www.futbin.com/20/squad/13154710
'normaal' staan Pjanic totw op plek van Medel Scream maar zoek iets meer verdedigende power naast Luis alberto
Ik speel met dit Serie A team:Augy schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:55:
Vanavond de eerste wedstrijden met Medel scream gedraaid.
Liep niet helemaal lekker maar met pjanic totw erin ook niet. Kom er niet helemaal uit vandaag haha
Iemand nog een betaalbaar alternatief op allan totw na?
'normaal' staan Pjanic totw op plek van Medel Scream maar zoek iets meer verdedigende power naast Luis alberto
Your Friendly Neighborhood Moderator
Mwah valt mee hoor. Bundesliga squad. Heb geen slecht team hoor. Maar heb geen icon en heb geen enkele speler die duurder was/is dan 200k. Heb goede spelers hoor (Lewa 91, Reus, Werner 96, OTW Coutinho etc maar geen headliners, POTM, icon en dergelijke). Dus ja... Wat is goed

[ Voor 26% gewijzigd door Maichel op 05-02-2020 10:50 ]
PSN: Maichel
Hoe bevalt Hierro jou? Weet iemand verder nog een Icon verdediger die ik echt eens zou moeten proberen (=lees beter dan VVD) voor ongeveer 450k? Of een Icon spits voor ongeveer 450K? Ben opzoek naar een vervanger voor Aguero en Schar (PL team, ik weet het, saaiMaichel schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:49:
Met dit tutti frutti team blijf ik voorlopig spelen, speel niet zo veel meer alleen
[Afbeelding]
Op de plek van Hazard heb ik trouwens nu IF Griezman, toch fijner...maar goed kan ze afwisselen
Hierro zeker niks mis mee. Had hiervoor OTW Hernandez, daar was ik net zo tevreden over maar die paste niet meer in mijn team. Ramos is wel beter, maar niet echt mega veel verschil, gewoon goed dusPrins32 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:56:
[...]
Hoe bevalt Hierro jou? Weet iemand verder nog een Icon verdediger die ik echt eens zou moeten proberen (=lees beter dan VVD) voor ongeveer 450k? Of een Icon spits voor ongeveer 450K? Ben opzoek naar een vervanger voor Aguero en Schar (PL team, ik weet het, saai).
PSN: Maichel
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik weiger echt om zomaar op te gevenPatrick_D_GTS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:28:
[...]
Dat zou een instant leave zijn voor mij. Als je zo graag wilt winnen en het zo belangrijk vind, mag je hem hebben ook, ga ik dan mijn tijd niet in stoppen![]()
Heb zo gisteravond niet minder dan 8 potjes cadeau gedaan. Had gehoopt op een paar leuke potjes, maar iedereen was ontzettend bezig met die objectives. Snelle goal tegen, irritant lang wachten met doorklikken, overdreven juichen en dan 3 overdreven sterke erbij zetten. Prima, doei, en door!![]()
![]()
Daarna lekker met mijn Argentijnse elftal gespeeld voor de swap speler, plus Odegard en James als wissels voor die objectives. Ging prima. Doe wel eerst de 4 offline Swaps en dan later misschien nog wat online. nog tijd zat
Ik heb er nu een wedstrijdje of 500 mee. Hij speelt echt lekker, maar ik heb hem niet als CDM, maar als CM. Hij valt niet super op, maar dat is in ieder geval niet negatief.038Zwolle schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:27:
Iemand hier ervaring met 85 Blanc? Ik speel nu met kante en paulinho als CDM maar twijfel enorm door de icon kaarten. Of ik haal hierro en ben klaar. Of ik moet toch doorgrinden voor Blanc.
Denk dat er ook gewone goede alternatieven zijn voor Blanc als CDM, plus Kante en Paulinho is volgens mij al dikke prima.038Zwolle schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:27:
Iemand hier ervaring met 85 Blanc? Ik speel nu met kante en paulinho als CDM maar twijfel enorm door de icon kaarten. Of ik haal hierro en ben klaar. Of ik moet toch doorgrinden voor Blanc.
wijze woorden
Viel mij ook al op! Wilde er dinsdag ook een aantal inslaan om te traden, maar dat is niet echt "lucratief" zo.MadMoody schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:02:
Kan niemand mij uitleggen waarom die team fitness kaartjes ineens een stuk duurder zijn?
Ja hallo, waar haal jij die vandaan? Die wil ik ook welSleehond schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:27:
[...]
Mwah valt mee hoor. Bundesliga squad. Heb geen slecht team hoor. Maar heb geen icon en heb geen enkele speler die duurder was/is dan 200k. Heb goede spelers hoor (Lewa 91, Reus, Werner 96, OTW Coutinho etc maar geen headliners, POTM, icon en dergelijke). Dus ja... Wat is goed
Ja kan toch gewoon je SB refreshen totdat je van die 62 teams met 18 chem tegenkomt?RBH schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:37:
Die Daniel James objective is wel een grind zeg, moet nog 6 wedstrijden op World Class waarin hij scoort en een assist geeft, maar dat is ook nog niet zo 1,2,3 gedaan. Het is wel een heerlijke speler, past prima in mijn PL fitness team straks.
[ Voor 32% gewijzigd door Markuss op 05-02-2020 14:45 ]
Klopt hoor, maar alsnog (voor mij) niet zo 1, 2, 3 gedaan. Inmiddels wel binnen gelukkig, fijne speler hoor!Markuss schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:39:
[...]
Ja kan toch gewoon je SB refreshen totdat je van die 62 teams met 18 chem tegenkomt?
Sowieso doordeweeks de offline objectives en dan online terwijl het merendeel de WL aan het afwerken is.Patrick_D_GTS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:28:
[...]
Dat zou een instant leave zijn voor mij. Als je zo graag wilt winnen en het zo belangrijk vind, mag je hem hebben ook, ga ik dan mijn tijd niet in stoppen![]()
Heb zo gisteravond niet minder dan 8 potjes cadeau gedaan. Had gehoopt op een paar leuke potjes, maar iedereen was ontzettend bezig met die objectives. Snelle goal tegen, irritant lang wachten met doorklikken, overdreven juichen en dan 3 overdreven sterke erbij zetten. Prima, doei, en door!![]()
![]()
Daarna lekker met mijn Argentijnse elftal gespeeld voor de swap speler, plus Odegard en James als wissels voor die objectives. Ging prima. Doe wel eerst de 4 offline Swaps en dan later misschien nog wat online. nog tijd zat
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net OTW De Ligt en Lukaku verkocht om geld vrij te maken voor Cannavaro, krijgen ze beiden een IFPompi schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:33:
Aangezien nog niemand hem gepost heeft, bij deze.
[Afbeelding]
Haha ik had hetzelfde met de Ligt, moest geld hebben om HL Wijnaldum te halen. Had ik dus een dag gewacht had ik minstens 10k meer kunnen krijgen. Maar ach, zijn ergere dingen.Terranova schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:38:
[...]
Net OTW De Ligt en Lukaku verkocht om geld vrij te maken voor Cannavaro, krijgen ze beiden een IF
De Ligt otw direct verkocht 😀. Vanaf dag van score al hoog te koop gezet en ja hoor gelijk weg...Pompi schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:33:
[Afbeelding]
Mhm Sancho een CAM kaart.... Interessant.Pompi schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:33:
[Afbeelding]
Die Santi Cazorla kaart is zoo useless ivm zijn gratis kaartje afgelopen seizoen.Pompi schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:33:
[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had ze net vorige week ingeslagen omdat ik wat aan het handelen was met OTWTerranova schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:38:
[...]
Net OTW De Ligt en Lukaku verkocht om geld vrij te maken voor Cannavaro, krijgen ze beiden een IF
Insigne zalig om mee te spelen, net als die andere dwergen uit de Serie A.Augy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 18:15:
@Hassebassie
Even voor jou/jullie beeldvorming hoe ik (probeer) te spelen.
Mijn middenveld bestaat uit 2x verdedigend (nainggolan & Medel) om de tegenpartij op te vangen en 2 aanvallende spelers waarbij Luis Alberto (nu insigne) en laxalt zorgen voor de snelheid, dribbelen en passing uit t middenveld.
Lukaku loopt bij mij dikke prima met een Hunter kaartje en immobile scoort aan de lopende band. Achter de hand heb k lautaro Martinez nog. Zat ook te denken om HL ilicic te halen
Achterin staat t meer als prima en handanovic kreeg k niet lekker aan de praat.
Doel is nu kijken hoe insigne bevalt en Allan totw binnenhalen ipv Medel
Overigens doe ik het puur voor de leuk en ben k geen die hard haha moet gewoon lekker snel en aanvallend spel zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 05-02-2020 18:41 . Reden: Toevoegen ]
Speel ik sinds vorig jaar mee vind die echt top. Op me werk doen we nog wel is potje fifa staat die op default vind die nu zo slecht totaal geen overzicht heb dan altijd moeite met de andere kant van veld om diepte in te schatten.sjakieman schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:33:
Tip in deze overload meta: coop camera!
In fifa 20 heb ik een paar keer gewisseld tussen coop en tele broadcast. Coop werkte heel goed toen iedereen full pressing speelde. Bleef uiteindelijk bij coop omdat dat goed werkte met mijn 352.
Bij deze fifa had ik in de 1e weken een paar keer gewisseld maar coop beviel me minder dan in fifa 19 dus tot nu met tele broadcast gespeeld. Maar zag een tip van NealGuides dat de coop camera nu beter dan ooit is nu iedereen overload speelt. Heb de video verder niet gezien maar het klonk logisch en vandaag een paar wedstrijden geprobeerd (ook met wisselen van camera tijdens de wedstrijd) en coop (0, 20) bevalt zeker beter! Als je nooit met coop hebt gespeeld dan zal je echt niet gelijk beter spelen want je moet er zeker aan wennen maar het is het proberen waard! Je kan tijdens de wedstrijd overigens altijd weer terug wisselen.
Met je 4 icons... Pff jezus he... Nog nooit überhaupt 1 gehad...Wulfric92 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:42:
Prime Kaka is binnen! Speelt op ca in een 4411 systeem. Heerlijke speler tot nu toe!
Team:
https://www.easports.com/...Id=hmR9qCjSnSQXy:FFA20PS4
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 05-02-2020 20:47 ]
Zit wel wat geluk bij haha. Ronaldo uit base icon pack en gisteren van Dijk uit een 2 spelers (untradeble) pack. En van der Sar en Guardiola zijn uit de icon swaps had/heb je voor beide maar 6 icon swaps kaarten nodigSleehond schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:47:
[...]
Met je 4 icons... Pff jezus he... Nog nooit überhaupt 1 gehad...
Lekker team hoor, top gedaan
Ik heb er ook vierSleehond schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 20:47:
[...]
Met je 4 icons... Pff jezus he... Nog nooit überhaupt 1 gehad...
Lekker team hoor, top gedaan
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Leuk team! Maar als ik jouw was zou ik 86 bergwijn halen en op rechtsbuiten zetten. Dan heeft hij 7 chem maar is wel beter.kw_nl schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:41:
[...]
Ik heb er ook vier![]()
Twee vanuit swabs, de andere twee gekocht voor samen 900k.
Seedorf valt me wat tegen. Vooral zijn schot, al een paar keer een cruciale kansen gemist.
https://www.easports.com/...Id=LyLxbFsxnSQ0o:FFA20PS4
[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 05-02-2020 22:58 ]
Ik ga kijken naar de Bergwijn 86, wist niet dat die bestond. Een lagere chem heeft toch wel effects op je stats?Wulfric92 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:52:
[...]
Leuk team! Maar als ik jouw was zou ik 86 bergwijn halen en op rechtsbuiten zetten. Dan heeft hij 7 chem maar is wel beter.
Edit:
Je kan Seedorf vervangen voor de Jong if. Hou je coins over en je gaat er niet echt op achteruit
Your Friendly Neighborhood Moderator
Als je een speler zelfs uit packs haalt of 10 wedstrijden of meer heeft gespeeld dan heeft hij +1 chem. Met deze versie moet je dus eerst 10 wedstrijden spelen.Jorgen schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:56:
Ik heb gisteren normale Dumfries vervangen door zijn 82-kaartje. Waarom gaat dan de chem van 100 naar 99?
Futbin.com kan je ze vergelijken!kw_nl schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:13:
[...]
Ik ga kijken naar de Bergwijn 86, wist niet dat die bestond. Een lagere chem heeft toch wel effects op je stats?
Waarom zou Bergwijn maar 7 chem krijgen? Je vervangt hem toch voor dezelfde bergwijn maar dan met een hogere rating? Chem zou dan toch gewoon 10 moeten blijven?Wulfric92 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:52:
[...]
Leuk team! Maar als ik jouw was zou ik 86 bergwijn halen en op rechtsbuiten zetten. Dan heeft hij 7 chem maar is wel beter.
Edit:
Je kan Seedorf vervangen voor de Jong if. Hou je coins over en je gaat er niet echt op achteruit
FutureStar-kaartje incoming dan maar?noodel1988 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:07:
[...]
Maar hoe dan waar is Stevie Wonder als IF???
Zolang je team chem op 100 blijft heeft het iig geen effect op de rest van je spelers. Voor bergwijn heeft het dan wel effect, maar omdat het verschil tussen de 82 versie en de 86 versie zo groot is gaat die speler er alsnog op vooruit.kw_nl schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:13:
[...]
Ik ga kijken naar de Bergwijn 86, wist niet dat die bestond. Een lagere chem heeft toch wel effects op je stats?
Omdat die inform een positie wijziging gekregen heeft en dus full chem krijgt op de linker flank ipv de rechter flank. Kan per speciale kaart veranderen op welke positie ze spelen.Prins32 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:13:
[...]
Waarom zou Bergwijn maar 7 chem krijgen? Je vervangt hem toch voor dezelfde bergwijn maar dan met een hogere rating? Chem zou dan toch gewoon 10 moeten blijven?
Ik denk een winter transfer OTW. Promes liep ook een IF mis voorafgaand aan toen hij een OTW kaart kreeg.
Heb in ieder geen nieuwe rode Firmino om mee testen, Mandanda en Snodgrass as slechte picks tot nu toe038Zwolle schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 00:53:
Hmmm 88 firmino heeft 5* skills en ziet er best goed uit. Misschien maar proberen morgen.
Santi en Sancho! Die laatste ga ik niet over klagen!Bossie schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:33:
[...]
Heb in ieder geen nieuwe rode Firmino om mee testen, Mandanda en Snodgrass as slechte picks tot nu toe
Hier één of andere 81-rated en Yerry Mina 84 als player picks. Uit de WL packs als hoogste Gnabry en Dembele en als kers op de taart was de highest rated player uit een zeldzaam megapakket maar liefst 80!Terranova schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:37:
Volgens mij denkt EA dat ik fan ben van Dolberg, hij zat in al mijn player picks en heb hem daarna 3x als IF uit een pack gehad. Mijn packluck is na vorig weekend helemaal op helaas
2 waren untradableCasual_T schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:04:
[...]
Hier één of andere 81-rated en Yerry Mina 84 als player picks. Uit de WL packs als hoogste Gnabry en Dembele en als kers op de taart was de highest rated player uit een zeldzaam megapakket maar liefst 80!
Wat een drama packluck. Al het hele jaar. Dan mag je nog van geluk spreken dat je 3x een discard Dolberg krijgt.
Ah, stom van mij. Niet gekeken naar de positiewijziging.Paffelton schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:27:
[...]
[...]
Omdat die inform een positie wijziging gekregen heeft en dus full chem krijgt op de linker flank ipv de rechter flank. Kan per speciale kaart veranderen op welke positie ze spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Prins32 op 06-02-2020 11:17 ]
Je moet in het weekend spelen als iedereen in de weekend league zit.Vestendrie schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:26:
Het spel is dood. Zelfs in divisie 9 win ik geen wedstrijden meer. Kom tegen spelers die normaal minstens divisie 4 spelen en deze objectives maken het onmogelijk voor mij om icon swaps binnen te halen. Ik heb 10 kansen nodig om tot een doelpunt te komen en zij 2 ofzo. Heb niet de illusie dat het alleen maar aan de ander of het spel ligt, maar dit is echt absurd. Om over de delay nog maar te zwijgen sinds de future stars content online is.
Burp

[ Voor 16% gewijzigd door ZodiacBomber op 06-02-2020 11:44 ]
Je afbeeldingen doen het niet. Ben nu wel benieuwdZodiacBomber schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:22:
Ik zal weer eens een update plaatsen.
PSN/Steam: Xamsix
zie mijn post boven. ik heb het even aangepast. ik zie de plaatjes in ieder geval zelf wel nu....kw_nl schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:31:
[...]
Je afbeeldingen doen het niet. Ben nu wel benieuwd
Die Greenwood is trouwens een heerlijk speler... Gisteren gekocht mijn halve team verkocht en hem teruggekocht voor 1.1 miljoen.. 4 wedstrijden gespeeld en 9 doelpunten, voor zo'n noob als ik niet slecht.. Hij is sterk en heeft echt een waanzinnig schot.ZodiacBomber schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:22:
Afgelopen weekend opende ik nog een MM pakketje en daar kwam wat leuks uit lopen:
https://tweakers.net/ext/f/MluOG1yjA479d2zinyysRefU/full.jpg
[Afbeelding]
Ik had eerlijk gezegd geen idee hoeveel hij waard zou zijn maar ik was blij verrast dat ik er 1,4mil voor kon krijgen en heb hem direct verkocht. Ik zie dat zijn prijs nu al 2,5ton is gezakt dus ik ben blij dat ik hem direct verkocht heb.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hoe is Blanc ivm Guardiola, ben wel swaps aan het grinden maar qua rewards moet ik nog kiezen.ZodiacBomber schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:22:
Afgelopen weekend opende ik nog een MM pakketje en daar kwam wat leuks uit lopen:
https://tweakers.net/ext/f/MluOG1yjA479d2zinyysRefU/full.jpg
[Afbeelding]
Ik had eerlijk gezegd geen idee hoeveel hij waard zou zijn maar ik was blij verrast dat ik er 1,4mil voor kon krijgen en heb hem direct verkocht. Ik zie dat zijn prijs nu al 2,5ton is gezakt dus ik ben blij dat ik hem direct verkocht heb.
Met het geld dat ik daar van kreeg heb ik Neymar, RTTF Allan en Telles IF gekocht om het onderstaande team te maken:
https://tweakers.net/ext/f/QzBDj11VL9nRFrG7sWZ3yGBD/full.png
[Afbeelding]
Ingame switch ik dan naar een andere opstelling en staat het zo:
https://tweakers.net/ext/f/yAw0RxEtOPuFxh24X1akk2Rw/full.png
[Afbeelding]
zo staat alles op full chem en speelt het lekker. Ik heb Ferdinand en Guardiola uit de eerste icon swaps en Blanc uit deze icon swaps. Op de bank heb ik dan nog Icon baby drogba zitten samen met OTW frenkie, Futmas Vidal, Moments Morales, rode Ben Yedder 86 en nog wat toppers.
Ik wilde eigenlijk voor het Icon pack gaan maar kon Blanc toch niet weerstaan en heb daar tot nu toe nog geen spijt van.
Ik haal meestal G3 of G2 en wil komend weekend kijken of G1 er in zit met dit team.
(ik had eergisteren trouwens nog een pack met paarse flares.....future stars........Martinez van Ajax.. die is nu net aan 50K haha)
vragen en suggesties zijn altijd welkom
Blanc is wel een behoorlijke upgrade ten opzichte van Guardiola. Blanc is mega groot en met shadow kaart rete snel. Hij zit echt overal tussen en kan evt. ook een doelpuntje maken.Bossie schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:55:
[...]
Hoe is Blanc ivm Guardiola, ben wel swaps aan het grinden maar qua rewards moet ik nog kiezen.
Ik heb wel ervaring met Blanc als CB maar die is qua stats andersZodiacBomber schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:17:
[...]
Blanc is wel een behoorlijke upgrade ten opzichte van Guardiola. Blanc is mega groot en met shadow kaart rete snel. Hij zit echt overal tussen en kan evt. ook een doelpuntje maken.
Blanc dribbelt trouwens echt lekker. je verwacht bij zo'n grote speler niet de souplesse die hij dus wel heeft. Ik ben er erg blij mee.
Ik wissel Guardiola meestal in de rust voor OTW frenkie de Jong. helaas kan ik die vanwege de chem niet in de basis laten starten.
Ik heb dus baby Guardiola, baby Blanc, OTW Frenkie en RTTF Allan.
In rangorde zou ik ze alsvolgt raten:
1. Blanc
2. Frenkie
3. Allan
4. Guardiola
Niet meer genoeg voor Essien? dat lijkt me de beste optie voor CDM uit de huidige icon swapsBossie schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:23:
[...]
Ik heb wel ervaring met Blanc als CB maar die is qua stats anders
Vraag me echter af of Blanc een goede optie voor de kaartjes is terwijl je bijvoorbeeld ook Kante kan halen als CDM (beide CDMs maar dan wel weer een andere type spelers) en dan misschien iets anders kiezen.
Tsja,.. kante is geen icon. Icons hebben gewoon wat extra's ,ze zijn vaak beter dan de stats op hun kaartje. Daarnaast linkt een icon makkelijker. Kante zou ik moeilijk in bovenstaand team kunnen passen bijvoorbeeld.Bossie schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:23:
[...]
Ik heb wel ervaring met Blanc als CB maar die is qua stats anders
Vraag me echter af of Blanc een goede optie voor de kaartjes is terwijl je bijvoorbeeld ook Kante kan halen als CDM (beide CDMs maar dan wel weer een andere type spelers) en dan misschien iets anders kiezen.
Is zwaar overpriced omdat ie in de premier league speelt, maar ben bang dat ie niet veel zal zakken voorlopig. Is altijd koffiedik kijken natuurlijkPrins32 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:45:
Denken jullie dat FS Greenwood nog gaat stijgen in prijs als ie "out of packs" is? Of beter wachten om hem te kopen omdat er nu een grote hype is? Is hij die 1.1mil waard?
Max 18; denk zelf aan Lineker of misschien die tank verdediger. Beide keuzes zijn vooral gebaseerd op het vrijspelen van muntjes (500-550k) als ik mijn huidige spelers op die posities vervang.bvbal79 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:24:
[...]
Niet meer genoeg voor Essien? dat lijkt me de beste optie voor CDM uit de huidige icon swaps

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 06-02-2020 17:49 ]
Politano geen optie? Of Nainngolan IF? Anders zou ik Lozano doen, kortom wat is je budget?Augy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:14:
Op RM in serie a team: Lozano OTW of callejon?
Als Politano toch nog niet hebt, waarom dan niet gewoon Insigne, Mertens, Gomez etc en dan starten in 4222/4231 om vervolgens naar je formatie met wingers te switchen?Augy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:24:
Politano moet k nog heel veel wedstrijden spelen en met verschillende spitsen scoren . Dat is een lange termijn klus.
Nainggolan staan basis cm
Wil uiteindelijk Mertens weer in de spits en misschien insigne op lm
PSN/Steam: Xamsix
Niet beetje veel aanvallende spelers ? Zit amper verdediging op het middenveldJoosie200 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 17:49:
[Afbeelding]
Ik heb inmiddels weer 100k bij elkaar. Wie zou ik het eerst upgraden: Lenglet of Semedo? Of heel iemand andersOf kan ik beter met winst Bergkamp verkopen en voor cm een andere kiezen en Ramos/Varane combo pakken? Alle wissels zijn untradeable, de elf tradeable.
[ Voor 13% gewijzigd door lwd-kevin op 06-02-2020 21:31 ]
Ja, die kan ik aanbevelen. Scoor er flink op los en is vaak motm. Speel hem naast Werner POTM met Neymar erachter. Zijn stamina is niet echt denderend, maar met de tactiek stay forward valt het reuze mee. Je kan eventueel ook zij OTW of een IF proberen voordat je de SBC doet.lwd-kevin schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 21:11:
Kan iemand hier POTM Ben Yedder SBC aanbevelen? Twijfel om hem te doen of zijn OTW te kopen. Heb 1mln coins en wil IF Mbappe (92) untradeable in mijn team krijgen. Heb ook Aouar (87) om hem te linken..
[ Voor 6% gewijzigd door _Uploader_ op 06-02-2020 22:56 ]
Verwijderd
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ronaldinho (91).FidoDido schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:39:
alleen baby Cruijff is gekocht dat is toch wel een top koopje geweest met toty voor 1.8 gekocht staat nu gewoon op 2.7 miljoen twijfel of ik hem ga verkopen is namelijk echt veel winst. Maar ja het is Cruijff wie kan hem vervangen die goedkoper is en zo goedMocht die toch gaan zakken weer komende weken en icon swap 3 komen wellicht mooi moment
[ Voor 3% gewijzigd door Ozz op 07-02-2020 11:01 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq