Acties:
  • +16 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:17
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/fut20-hero-medium-keyart-7x2-xl.png.adapt.crop2x1.1023w.png

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 20 | Official Reveal Trailer ft. VOLTA Football

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 20 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Verschillende edities

Standard edition
Champions edition
Ultimate edition
Aantal Rare Gold Packs
Tot 3 stuks
Tot 12 stuks
Tot 24 stuks
1 uit 5 Loan Icon spelers (Mid versie) voor 5 wedstrijden
Special Edition FUT Kits
3 dagen early access
Untradeable OTW speler bij pre-order voor 5 augustus

Nieuwe features

Icons
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/fifa20-fut-icons-full-roster.png.adapt.crop16x9.640w.png

Uiteraard zijn er weer nieuwe icons te zien. Voorlopig zijn Zidane, Pirlo, Drogba, Wright, Koeman en Carlos Alberto de nieuwelingen. Zo op het oog worden er nog eens 9 nieuwe icons toegevoegd.
Ones to Watch & Design
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/common/fut-features/fifa20-fut-otw-items.png

De volgende vier spelers zijn in ieder geval verzekerd van een Ones to Watch (OTW) kaartje. Daarmee is ook de vormgeving van de rare kaarten te zien.
Season objectives
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/seasonjovicwlegal.png.adapt.crop16x9.640w.png

Season Objectives is een van de vernieuwingen in het Objectives systeem in FUT 20, waarbij objectives niet meer alleen dagelijks of wekelijks zijn. De eerste Season Objectives zullen op 19 september starten, zodat mensen met EA Access Trial alvast kunnen starten. De eerste Season Objective zal doorlopen tot het einde van oktober.

Er zullen vier vormen van objectives zijn:
  • Daily objectives zijn simpele taken die dagelijks gereleased worden en XP opleveren.
  • Weekly objectives zijn een groep van objectives die rewards en XP hebben per individuele objective op week basis. Als je een subonderdeel van de wekelijkse objective hebt gemist, dan blijft het in het spel voor een tweede week, met uitzondering van de weekly objectives in de laatste week van het seizoen.
  • Season objectives zijn objectives voor een langere termijn (seizoen) en blijven actief tot het einde van het seizoen.
  • Dynamic objectives zijn objectives die dynamisch zijn en vaak gekoppeld zijn aan real life evenementen en kennen daarmee ook geen reguliere release schema.
Door het voltooien van objectives en het daarmee krijgen van XP boek je vooruitgang in je level voor de Season. In het eerste seizoen zijn er 30 levels, elk met een eigen Season reward of Reward keuze.

Daarnaast zijn er ook Foundation Objectives voor nieuwe spelers om de fijne kneepjes van FUT te leren kennen en Milestones Objectives voor de lange termijn die niet Season gebonden zijn.
Nieuwe Customizations
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/customizationoptions.png.adapt.crop16x9.640w.png

Je kan nu ook je speciale celebration, station thema, banners toevoegen aan je club zodat het nog persoonlijker wordt (en nog meer pack fodder :X )
FUT Friendlies
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/h2h-record.png.adapt.crop16x9.640w.png

Je kan nu ook vriendschappelijke wedstrijden spelen met of zonder House Rules, waarbij dit niet ten koste van je Fitness of Contracten gaat. Dit kan zowel lokaal als Online. Naast de standaard FIFA 20 opties zijn er ook nog vier speciaal voor FUT gebouwde opties:
  • Max Chemistry zorgt ervoor dat je team en spelers de maximale chemistry krijgen, ongeacht de positie en links.
  • Swaps zorgt ervoor dat bij de start van het spel er drie spelers van elk team geswapped worden met het andere team.
  • Mystery ball zorgt ervoor dat de speler met balbezit random boosts krijgt in de stats.
  • King of the hill moet je de bal binnen een bepaalde zone brengen en het ook vasthouden, waarbij het gebied steeds kleiner en kleiner wordt. Je moet daar 3 punten scoren en dan proberen een doelpunt te maken.
Nieuwe Squad Management
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/squad-link-chem.png.adapt.crop16x9.640w.png

Vanaf nu als je een speler selecteert op een positie en je drukt op R1 / RB, dan wordt je naar een scherm gebracht met spelers uit je club gefilterd op die positie. Vanaf daar kan je met Driehoekje / Y je filter nog verder verfijnen.

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/club-swap-copy.png.adapt.crop16x9.640w.png

Door op L1 / LB te drukken ga je naar de Transfermarkt met spelers op die positie en waarbij de Buy It Now (BIN) niet hoger is dan je saldo. Mocht je nog meer details willen bij het filteren, dan is de gehele transfermarkt ook in de zoekfunctie geïntegreerd.

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/radial2.png.adapt.crop16x9.640w.png

Ook het menu voor spelers heeft een nieuw likje verf gekregen. Daarnaast zit de manager naast je reservespelers.
Squad Battles
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/07/squadbattle.png.adapt.crop16x9.640w.png

Squad Battles laat voortaan nu de top 3 spelers zien van je AI tegenstander, met custom tactics. Daarnaast is het hele proces wat anders geworden. De time refreshes zijn nu verdwenen; in plaats daarvan kan je zelf de teams refreshen, totdat je een limiet van 10 refreshes (40 wedstrijden) hebt bereikt. Deze eerste 10 refreshes tellen mee voor je Squad Battles rewards. Daarna kan je verder refreshen om objectives te halen, waarbij je dus geen punten meer krijgt voor je Squad Battles rewards.
Andere dingetjes
  • Je kan nu voortaan Consumables in Bulk gaan quick sellen.
  • FUT Champions SBC zal vanaf nu standaard actief zijn. Je kan vijf FUT Champions spelers inleveren voor een 83-86 rated FUT Champions speler.
Division Rivals heeft nieuwe skill ratings gekregen per divisie:
Divisie 1: 1900
Divisie 2: 1700
Divisie 3: 1500
Divisie 4: 1250
Divisie 5: 1000
Divisie 6: 750
Divisie 7: 550
Divisie 8: 350
Divisie 9: 115
Divisie 10: 0

Daarnaast zal er in Divisie 1 voor matchmaking een skill cap gelden van 2200. Je kan een skill rating hebben van meer dan 2200, maar voor matchmaking blijft dat 2200.
Companion App
  • De app heeft voortaan de mogelijkheid om custom tactics aan te maken.
  • De app heeft ook de mogelijkheid om spelers te beschermen tegen SBC's, zodat je die niet per ongeluk kan inleveren. Bij het toch selecteren van een beschermde SBC speler, krijg je nog een additionele waarschuwing.
  • De app heeft ook de mogelijkheid om spelers die in de basis staan, te excluden van de zoekresultaten tijdens de SBC.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de Engelse en Duitse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
WL = Weekend League, het toernooi dat in het weekend plaats vindt voor goede rewards.
UCL = UEFA Champions League speler. Spelers die vanwege hun deelname aan de CL een speciale kaart krijgen.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MNxJjUAl.jpg
Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

[ Voor 100% gewijzigd door chengbondkwok op 17-09-2019 14:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mooie OP inclusief nieuwe details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:55
Ondanks squad battles soms vreselijk is, is het wel fijn dat die refresh timers weg zijn kan je ze tenminste spelen wanneer jezelf wil.
Maar alles valt of staat met de vraag is de gameplay goed.
De toevoeging met rewards middels objectives etc een goede toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 11:22
Ligt het aan mij, of doen de afbeeldingen het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 16:30

Meneer iCy

swarma

Ben benieuwd of crossplay optie er gaat komen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-10-2023
Mooie OP!

Ik moet zeggen dat ik een aantal vernieuwingen wel een vooruitgang vind ten op zichtte van FIFA 19:

- season objectives
- 10 refreshes (40 wedstrijden) squad battles - hoef je niet meer zo lang te wachten om door te spelen als je een keertje tijd hebt.
- in de companion app een bescherming dat je bepaalde spelers niet zomaar inlevert voor een sbc (is mij meerdere keren gebeurd).
- FUT friendlies met house rules!
- Het persoonlijker maken van je club.

Ik hoop ook dat ze wat aan de game zelf gaan doen (met name voor rivals en weekend league) om het spel gevoel constant te laten zijn en niet steeds wisselende game play te ervaren.

Ook ben ik benieuwd of ze de carrière nu eindelijk een keer gaan aanpakken (maar dat is niet FUT gerelateerd ;))

Edit: Ik ben nog niet heel enthousiast over de nieuwe icons. Wright en Koeman vind ik erg leuk, maar Drogba en Pirlo zaten onlangs nog in het spel met hun 'gewone' kaart. Zet dan Beckenbauer, Beckham, di Stefano, Puskas, Gerd Muller, Pfaff, Platini, Charlton of Weah (ik kan nog wel even doorgaan) in het spel.

[ Voor 16% gewijzigd door Goelan op 01-08-2019 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 08-04 14:32
Top!

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:45
Is er ook bekend wat die "Player Instructions" inhoud op dat voorbeeld met de VvD kaart? Want is dat dan gewoon de corner nemers enzo die eerst bij Custom Tactics zaten of kan je nu je spelers nog specifiekere instructies geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Pompi schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:49:
Is er ook bekend wat die "Player Instructions" inhoud op dat voorbeeld met de VvD kaart? Want is dat dan gewoon de corner nemers enzo die eerst bij Custom Tactics zaten of kan je nu je spelers nog specifiekere instructies geven?
Lijkt me hetzelfde ja...

https://www.fifplay.com/fifa-20-player-instructions/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Jammer, gemiste kans om weer de optie van "Man Marking" terug te stoppen in de opties. Met 19 al vaak genoeg gehad dat de verkeerde CV de aanvaller van de tegenstander verdedigde, liever gehad dat ik zoals vroeger een speler aan kon wijzen die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-05 17:10
kan mij niet vroeg genoeg beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:51
Prachtige OP. Wat ik jammer vind is dat fifa20 nog geen VR mogelijkheid heeft. Die kant zal het toch wel een keer op moeten gaan? Ook een pluspunt dat je geen fitnesskaart hoeft te gebruiken bij friendlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
ea access nemen dus :) dan kun je het eerst van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
harrybeuker schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:11:
[...]

ea access nemen dus :) dan kun je het eerst van start
Alles is hier al besteld... het aftellen is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 18:29

zTz

Ik blijf het dom vinden dat je een kaartje kunt gebruiken om een speler zijn blessure te fixen.... En waarom kan het nog steeds niet midden in een wedstrijd gaan regenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
wat ik ook dom vind is dat "buitenspel" kan niet gebruikt worden in online potjes tegen elkaar en ook niet in de WL. Volgens mij alleen maar lokaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:19
In FIFA 19 nauwelijks fut gespeeld en moet zeggen dat het best lekker voelde om geen WL etc te spelen. Nu FIFA 20 uitkomt , begint het toch weer te jeuken. Ik ga uit geen geld meer uitgeven aan packs. (Alhoewel ik dat ook eerder gezegd heb)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prachtige OP. Wat ik jammer vind is dat fifa20 nog geen VR mogelijkheid heeft. Die kant zal het toch wel een keer op moeten gaan? Ook een pluspunt dat je geen fitnesskaart hoeft te gebruiken bij friendlies.
Fitness en contract kaartjes zouden sowieso beide moeten verdwijnen, totaal zinloos.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
038Zwolle schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:56:
In FIFA 19 nauwelijks fut gespeeld en moet zeggen dat het best lekker voelde om geen WL etc te spelen. Nu FIFA 20 uitkomt , begint het toch weer te jeuken. Ik ga uit geen geld meer uitgeven aan packs. (Alhoewel ik dat ook eerder gezegd heb)
Heb zelf wel fut 19 gespeeld maar twijfel of ik fut 20 ga spelen, blijft toch een beetje pay 2 win, In de weekend League bijna iedereen met Veira en Gullit op het middenveld, voorin ronaldo of mbappe team of the year enzo, je bent natuurlijk niet verplicht om er geld in te stoppen maar als je een beetje leuk wil mee doen in de weekend League ben je haast wel verplicht anders ga je het niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:19
tukkerterror90 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:02:
[...]

Heb zelf wel fut 19 gespeeld maar twijfel of ik fut 20 ga spelen, blijft toch een beetje pay 2 win, In de weekend League bijna iedereen met Veira en Gullit op het middenveld, voorin ronaldo of mbappe team of the year enzo, je bent natuurlijk niet verplicht om er geld in te stoppen maar als je een beetje leuk wil mee doen in de weekend League ben je haast wel verplicht anders ga je het niet redden.
Hmm ja dat was inderdaad met 18 ook zo. Maar dan hou ik het gewoon bij rivals (SB kan ik niet uitstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:13
Meneer iCy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 07:46:
Ben benieuwd of crossplay optie er gaat komen :-)
Dit zou echt fantastisch zijn, hoef ik ook niet meer te twijfelen of ik 'm nu voor de PC of PS moet halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Jaap. schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:47:
[...]

Dit zou echt fantastisch zijn, hoef ik ook niet meer te twijfelen of ik 'm nu voor de PC of PS moet halen..
Diverse games promoten crossplay op het moment wel, dus ben benieuwd.

Verwacht het overigens van niet dat het er komt. Fifa20 ga ik wel aanschaffen voor de xbox. De kleine zeurt er om dat hij het wil dus heb toestemming van de Bazin thuis. :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 20:55

yoris

Data-analist
Goede post man! Lekker duidelijk allemaal. Ben je vast veel tijd mee kwijt geweest. Ik ben nog steeds niet van plan hem te gaan kopen, maar het begint wel een beetje te kriebelen nu :P

Enig idee of ze iets met de VAR gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 22:19
yoris schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:45:
Goede post man! Lekker duidelijk allemaal. Ben je vast veel tijd mee kwijt geweest. Ik ben nog steeds niet van plan hem te gaan kopen, maar het begint wel een beetje te kriebelen nu :P

Enig idee of ze iets met de VAR gaan doen?
Zou leuk zijn, maar ik denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:42
Ik zie ook wel een paar leuke nieuwe dingen, maar het staat of valt toch bij de gameplay. Daarvan had ik bij Fifa19 toch te vaak het gevoel dat die oneerlijk was. Hopelijk is juist dat in Fifa20 beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 18:09
Voor de Xbox One, waar bestellen jullie de digitale Ultimate edition? Bij bol kan ik enkel de champions edition vinden en ik wil toch echt die ultimate edition :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40

Pykow

Angelo OTR

Waarom is er weer een FUT topic en weer geen Fifa 20 algemeen topic ?
Er zijn ook mensen die niet aan FUT doen.

Ik lees liever ervaringen mbt Gameplay, Volta, Carreer, Player carreer, opstellingen die ze doen etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:29:
Waarom is er weer een FUT topic en weer geen Fifa 20 algemeen topic ?
Er zijn ook mensen die niet aan FUT doen.

Ik lees liever ervaringen mbt Gameplay, Volta, Carreer, Player carreer, opstellingen die ze doen etc.
Ik zie hier een kans voor je om een Fifa 20 topic op te zetten :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:18:
Voor de Xbox One, waar bestellen jullie de digitale Ultimate edition? Bij bol kan ik enkel de champions edition vinden en ik wil toch echt die ultimate edition :P
Die is alleen digitaal geloof ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Maichel schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:37:
[...]

Die is alleen digitaal geloof ik :)
En ik hoop voor Bassie dat hij die voor 5 augustus al heeft gekocht ivm OTW speler. :9

Ik koop gewoon de standaard editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Hopelijk drukken ze ook een keer wat meer stadions erin.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Agent47 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:07:
Hopelijk drukken ze ook een keer wat meer stadions erin.
Daar ben ik het met je eens.
Eigenlijk heb ik nog de hoop dat de nederlandse competitie erin komt of dat we ook de keuken divisie erin krijgen.

We hebben al nieuwe commentaar gekregen in het Nederlands ;)
Dus de volgende logische stap lijkt mij het binnen halen van de Eredivisie.
We hebben allemaal kleine stadions, dus dat moet ook geen probleem zijn.

Ik zou al blij zijn als de keuken divisie wordt toegevoegd en 2 stadions
- De Kuip
- Philips Stadion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Pykow schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

Daar ben ik het met je eens.
Eigenlijk heb ik nog de hoop dat de nederlandse competitie erin komt of dat we ook de keuken divisie erin krijgen.

We hebben al nieuwe commentaar gekregen in het Nederlands ;)
Dus de volgende logische stap lijkt mij het binnen halen van de Eredivisie.
We hebben allemaal kleine stadions, dus dat moet ook geen probleem zijn.

Ik zou al blij zijn als de keuken divisie wordt toegevoegd en 2 stadions
- De Kuip
- Philips Stadion
NL competitie zit er al in? De Kuip moet er sws in. GelreDome lijkt me ook vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Agent47 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

Ik bedoel daarmee de volledige licentie.
Dus met de Interface en meer stadions.
Zoals ze dat nu ook hebben met Premier league, La liga en bundesliga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Pykow schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Ik bedoel daarmee de volledige licentie.
Dus met de Interface en meer stadions.
Zoals ze dat nu ook hebben met Premier league, La liga en bundesliga.
Ah excuus! De Kuip had er al jaren in moeten zitten samen met het Philips stadion vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Agent47 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

De oude Meerdijk moet er ook gewoon in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Geen zorgen, ik heb de Ultimate edition op tijd besteld. Waar kan ik eigenlijk de officiële lijst tot nu toe vinden van de OTW?

Hoop dat Joao cancelo er weer 1 krijgt nu hij waarschijnlijk naar City gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hassiebassie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:10:
Geen zorgen, ik heb de Ultimate edition op tijd besteld. Waar kan ik eigenlijk de officiële lijst tot nu toe vinden van de OTW?

Hoop dat Joao cancelo er weer 1 krijgt nu hij waarschijnlijk naar City gaat :P
https://www.gamesradar.com/fifa-20-ones-to-watch-otw/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hmmm, afgaande op de stats van Fifa 19 ga ik denk ik voor Joelinton of Pepe. Haller heeft 2* WF en dat vind ik echt te slecht. Anders was Alan Shearer veel meer een beest.

Zal uiteindelijk toch wel weer een Premier League team worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Aaron Wan-Bissaka – Manchester United
Eden Hazard – Real Madrid
João Félix – Atletico Madrid
Joelinton – Newcastle United
Luka Jović – Real Madrid
Nicolas Pépé – Arsenal
Sébastien Haller – West Ham United
Thorgan Hazard – Borussia Dortmund

Wie zal de volgende OTW speler zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-05 11:21

Falastine

Think about my signature...

Ga dit jaar toch voor PES2020 te weinig vernieuwend FIFA en sinds ik het document gelezen heb over de scripting Ben ik helemaal klaar met EA. Het is 1 grote cashcow geworden.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-05 18:15
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:27:
Aaron Wan-Bissaka – Manchester United
Eden Hazard – Real Madrid
João Félix – Atletico Madrid
Joelinton – Newcastle United
Luka Jović – Real Madrid
Nicolas Pépé – Arsenal
Sébastien Haller – West Ham United
Thorgan Hazard – Borussia Dortmund

Wie zal de volgende OTW speler zijn?
Cancelo - City?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:13
Kean - Everton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:47
De Ligt, Frenkie, Maguire, Lukaku (bijna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Here's how the FIFA 20 beta works

Beta dus, niet te verwarren met de demo 8)

UK/USA only, maar wie weet :)

[ Voor 29% gewijzigd door Maichel op 08-08-2019 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 19-02 19:19
Toch stiekem wel weer zin in een nieuwe FIFA. De oude nu al een paar weken niet aangeraakt, wat ook heerlijk voelt. Wat een vrije tijd in m'n weekend...Straks weer de koude herfst en wintermaanden waar ik me heerlijk kan irriteren en opwinden over een voetbalspelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Fraaank schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:16:
Toch stiekem wel weer zin in een nieuwe FIFA. De oude nu al een paar weken niet aangeraakt, wat ook heerlijk voelt. Wat een vrije tijd in m'n weekend...Straks weer de koude herfst en wintermaanden waar ik me heerlijk kan irriteren en opwinden over een voetbalspelletje.
Had mij van het weekend per ongeluk opgegeven voor de WL, wat matches geprobeerd maar gestaakt.

Fifa20 weer nieuwe pogingen.

Denk dat ik volgend seizoen voor een mix ga met duitsers :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRM_96
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-11-2024
Kom maar door met de FIFA 20 FUT Tweakers cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 19:12
Prachtige OP. Wat ik jammer vind is dat fifa20 nog geen VR mogelijkheid heeft.
Hoe zie je dat voor je dan in een voetbal game ? per balspeler lijkt me zowieso niet te doen, en "oversight" lijkt mij geen toevoeging geven anders dan dat je de diepte kan zien. ( wat zeker toegevoegde waarde heeft, maar dan liever gewoon op een 3D scherm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-05 15:21
EA acces op de PS4, wie gaat er gebruik van maken?
Dan zouden we dus vanaf 19 september 10 uur lang FUT kunnen spelen, en als je de digitale pre order doet van de ultimate edition, kan je op 24 september verder spelen.

En weet iemand of je dan met EA Acces om 0:00 uur op 19 september al kan spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Marmo op 16-08-2019 08:57 . Reden: data verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-05 12:29
Marmo schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:19:
EA acces op de PS4, wie gaat er gebruik van maken?
Dan zouden we dus vanaf 19-08 10 uur lang FUT kunnen spelen, en als je de digitale pre order doet van de ultimate edition, kan je op 24 september verder spelen.

En weet iemand of je dan met EA Acces om 0:00 uur op 19 augustus al kan spelen?
Moet dat niet 19-09 zijn? Kan me niet voorstellen dat ze maandag ineens het volle spel uitbrengen terwijl er nog een beta loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-05 15:21
Arwintju schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:40:
[...]

Moet dat niet 19-09 zijn? Kan me niet voorstellen dat ze maandag ineens het volle spel uitbrengen terwijl er nog een beta loopt.
Het is nog (te)vroeg voor mij deze ochtend. |:( |:( |:(

Natuurlijk bedoel ik september met alles haha.

Helaas is het niet augustus, heb er nu alweer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Meneer iCy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

Denk dat ik volgend seizoen voor een mix ga met duitsers :+ :+ :+
In Duitsland zitten best goede spelers. Ik had die optie dit seizoen niet meegenomen, maar met name Havertz 5*WF en redelijke lengte moet een geweldige speler worden.

In de premier league had je op het laatst ook veel goede aanvallers.
Met name Richarlison was fantastisch laatste gedeelte, alleen had die geen max. afstandsschoten :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:25
Wellicht een domme vraag maar ik kan het niet vinden... Zijn de wekelijkse pakketjes die je krijgt bij het pre-orderen volledig rare? Of zijn dit de normale 7,5k pakketjes met 3 rare items erin?

[ Voor 16% gewijzigd door theman36 op 17-08-2019 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Zeldzaam goud pakketjes (25k volgens mij)
In ieder geval 12 rare items. Meestal zo'n 3 spelers en voor de rest dus stadion,badges,shirtjes etc.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Hassiebassie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:25:
Hmmm, afgaande op de stats van Fifa 19 ga ik denk ik voor Joelinton of Pepe. Haller heeft 2* WF en dat vind ik echt te slecht. Anders was Alan Shearer veel meer een beest.

Zal uiteindelijk toch wel weer een Premier League team worden :P
wie zegt dat je mag kiezen...iedereen krijgt natuurlijk een flut OTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
shameblaster schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 08:48:
In ieder geval 12 rare items. Meestal zo'n 3 spelers en voor de rest dus stadion,badges,shirtjes etc.
Dan heeft het wel zin om de ultimate edition te halen in plaats van de standaard editie en 30 euro aan fifa punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 09:33:
[...]

wie zegt dat je mag kiezen...iedereen krijgt natuurlijk een flut OTW
Een 82 yedder zou meer dan prima zijn, zou me verbazen als ik sowieso een 81+ zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
theman36 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:34:
Wellicht een domme vraag maar ik kan het niet vinden... Zijn de wekelijkse pakketjes die je krijgt bij het pre-orderen volledig rare? Of zijn dit de normale 7,5k pakketjes met 3 rare items erin?
Normale 7,5k pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
shameblaster schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 08:48:
Nu begin ik toch te twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:55:
[...]

[...]

Nu begin ik toch te twijfelen :P
1e hit op google, zie de tabel "compare editions".
https://www.ea.com/games/fifa/fifa-20/buy/ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
De verschillen weet ik wel, alleen ik zit een overweging te maken tussen de standaard editie en 30 euro aan fifa punten of de ultimate edition. Als het namelijk 7,5k pakketjes zijn dan neem ik de eerste keuze, alleen als het pakketjes zijn met een hogere waarde dan neem ik de ultimate edition. Ik kan namelijk niet afleiden welke pakketjes je nu wekelijks krijgt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:13:
[...]

De verschillen weet ik wel, alleen ik zit een overweging te maken tussen de standaard editie en 30 euro aan fifa punten of de ultimate edition. Als het namelijk 7,5k pakketjes zijn dan neem ik de eerste keuze, alleen als het pakketjes zijn met een hogere waarde dan neem ik de ultimate edition. Ik kan namelijk niet afleiden welke pakketjes je nu wekelijks krijgt...
Staat letterlijk in de tabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik ben benieuwd hoe PM en OP Icon Drogba zal zijn.
In het verleden had hij 3 star skill moves had en 4 star weak foot. Dit zou wel eens een kandidaat kunnen zijn voor een goede spits :)
En anders gaan we weer Kluivert halen. Voordat TOTS uitkwam was dat echt een beast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-05 16:25
Is er al iets duidelijk over de mogelijkheid om Fifa punten te kopen? Aangezien de gok regels natuurlijk aangescherpt zijn?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
jordyyyys schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:44:
Is er al iets duidelijk over de mogelijkheid om Fifa punten te kopen? Aangezien de gok regels natuurlijk aangescherpt zijn?
Dat kan gewoon nog zover ik weet, alleen in België is het volgens mij niet mogelijk om fifa punten te kopen, ze verkopen daar ook alleen de standaard editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
FIFA 20 THE TRUTH

Ben nu wel meer benieuwd en hoopvoller voor een goed spel, als zelfs de professionele speler Kurt die vorig jaar Fifa en EA echt helemaal heeft afgebrand het een hele verbetering vind.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:19
Pompi schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:26:
[YouTube: FIFA 20 THE TRUTH]
Ben nu wel meer benieuwd en hoopvoller voor een goed spel, als zelfs de professionele speler Kurt die vorig jaar Fifa en EA echt helemaal heeft afgebrand het een hele verbetering vind.
Ik ben niet zo van de filmpjes kijken, kan je een samenvatting geven? Thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-05 15:15
ik dacht dat ie bijna moest huilen richting het einde van het filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-10-2023
Als Kurt al positief is dan moet het wel een goede FIFA worden, haha. Ik moet zeggen dat ik vaak naar zijn filmpjes kijk. Hij is altijd uiterst kritisch, maar wel fair.

Hij slaat de spijker op zijn kop overigens. Een pro die alle exploits gebruikte (El tornado voorzetten etc.) wat nu niet meer lukte die FIFA 19 beter vond 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Goelan schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:27:
Als Kurt al positief is dan moet het wel een goede FIFA worden, haha. Ik moet zeggen dat ik vaak naar zijn filmpjes kijk. Hij is altijd uiterst kritisch, maar wel fair.

Hij slaat de spijker op zijn kop overigens. Een pro die alle exploits gebruikte (El tornado voorzetten etc.) wat nu niet meer lukte die FIFA 19 beter vond 8)7
Ik baseer mijn mening liever op de versie van Fifa die we een maand na de release gaan zien.
In het begin zijn alle reviews altijd positief en vervolgens volgt er een patch waardoor alles weer anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Bossie schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:13:
[...]

Ik baseer mijn mening liever op de versie van Fifa die we een maand na de release gaan zien.
In het begin zijn alle reviews altijd positief en vervolgens volgt er een patch waardoor alles weer anders is.
idd de eerste 5 patches afwachten en op 31-12 nog eens beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Pompi schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:26:

#FREE KURT
:)

Kurt, een goede speler die weigert op de main-events de mechanics te abusen! Wat een held, kijk graag zijn filmpjes hoewel soms over the top, raakt hij wel de kern van de problemen.
Ik herken zijn kritieken, dus dat fifa20 voor hem een prima verbetering is geeft mij hoop!
Ik heb origin premiere, dus game kan ik zo ophalen, ben benieuwd.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zelfs als ze een goede game bij de start hebben, dan weten ze het nog te verkloten met alle updates die erna komen.
En laten we eerlijk zijn. Elke keer als er een nieuwe fifa gelanceerd werd zaten er vreselijke abuse mechanics in. Ik verwacht niet anders dan het in fifa 20 ook aanwezig zal zijn bij de start.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:36
Bean77 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:26:
Zelfs als ze een goede game bij de start hebben, dan weten ze het nog te verkloten met alle updates die erna komen.
En laten we eerlijk zijn. Elke keer als er een nieuwe fifa gelanceerd werd zaten er vreselijke abuse mechanics in. Ik verwacht niet anders dan het in fifa 20 ook aanwezig zal zijn bij de start.
Klopt... naar iedere update is het weer afwachten welke move/shoot/trick overpowered is.
Vervolgens slopen ze dat in de volgende update er weer uit.

Zelf ben ik niet van de moves, krijg ze simpelweg niet onder de knie.
Hou zelf meer van een echt voetbalpotje, tikken en zoeken naar een opening.

Grootste verbeterpunt blijft de factor "pace". Fifa18 vond ik echt geen ene reet meer aan, met een trucje erlangs en dan is de speler niet meer in te halen en had vrij baan naar het doel. Dat mogen ze wat mij betreft in Fifa20 onveranderd laten zoals het nu is bij Fifa19... aan de bal is pace minder belangrijk.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wat voor mij echt dikke prima is dat skillmoves hun effectiviteit verliezen bij herhaling. Dus dat hele lacroqueta gedoe, hoekschop kort en dan lekker kroketteren tot aan het doel om vervolgens te scoren is voorbij.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
simons schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:26:
Wat voor mij echt dikke prima is dat skillmoves hun effectiviteit verliezen bij herhaling. Dus dat hele lacroqueta gedoe, hoekschop kort en dan lekker kroketteren tot aan het doel om vervolgens te scoren is voorbij.
Vind dat eerlijk gezegd dat je dat nog redelijk kon verdedigen.

Of ik had gewoon veel geluk en koos gewoon steeds de goede hoek waar het kroketje naar toe ging.
En van Dijk en Militao TOTS blijven 2 beesten achterin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt heel stellig terwijl je het spel niet eens gespeeld hebt. Je zal ongetwijfeld een combinatie van verschillende nieuwe OP moves gaan krijgen.
Grappig dat mensen kennelijk denken bij elke nieuwe fifa dat het dan allemaal compleet voorbij is.
We hebben een Pace Fifa gehad, een penalty drama fifa, een elke omhaal is een doelpunt fifa, en noem maar op. Deze fifa krijgen we ook genoeg circus activiteiten. Ik ben niet zo naïef om te denken dat alles nu anders is.

Ja ik heb fifa 20 ook gekocht en ik weet dat het dikke ellende gaat brengen. Er is helaas geen enkel ander goed alternatief :(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bean77 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:22:
[...]

Klinkt heel stellig terwijl je het spel niet eens gespeeld hebt. Je zal ongetwijfeld een combinatie van verschillende nieuwe OP moves gaan krijgen.
Grappig dat mensen kennelijk denken bij elke nieuwe fifa dat het dan allemaal compleet voorbij is.
We hebben een Pace Fifa gehad, een penalty drama fifa, een elke omhaal is een doelpunt fifa, en noem maar op. Deze fifa krijgen we ook genoeg circus activiteiten. Ik ben niet zo naïef om te denken dat alles nu anders is.

Ja ik heb fifa 20 ook gekocht en ik weet dat het dikke ellende gaat brengen. Er is helaas geen enkel ander goed alternatief :(
En uiteindelijk vermaken we ons toch wel weer met FIFA 20 ;)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

En uiteindelijk vermaken we ons toch wel weer met FIFA 20 ;)
Precies. Verwachtingen op 0 en knallen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Het 'mooiste' vind ik altijd: EA die zegt dat ze weer geluisterd hebben naar de community en dan dit en dat hebben verbeterd. Ik zie daar zelden dingen in staan waar spelers het meest over klagen, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Iedereen er al een beetje over uit met welke League ze gaan beginnen dit jaar? Of wachten jullie op de eerste paar pakketten? Ik ga een Road to Ronaldo (CR7) doen dit jaar. Hopen dat ie er na de eerste paar packs al opzit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Heb je het doelpunt van Vela in MLS niet gezien...gebeurt gewoon ook in real life hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Fraaank schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:40:
Iedereen er al een beetje over uit met welke League ze gaan beginnen dit jaar? Of wachten jullie op de eerste paar pakketten? Ik ga een Road to Ronaldo (CR7) doen dit jaar. Hopen dat ie er na de eerste paar packs al opzit haha.
Ik zat vorig jaar op La Liga, maar ik denk dat ik dit jaar hybride ga maar wel met Premier League weer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
serie a was vorig jaar wel handig. kon je voor 20k een best wel goed team maken.
Maar de bundesliga is er ook wel sterker op geworden volgens mij.

Ga kijken welke leagues redelijke spelers op alle plekken hebben, maar ook wat voor spel fifa een beetje wordt.
ik vond kracht afgelopen jaar wel belangrijk voor de meeste spelers van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
cubert20 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:14:
serie a was vorig jaar wel handig. kon je voor 20k een best wel goed team maken.
Maar de bundesliga is er ook wel sterker op geworden volgens mij.

Ga kijken welke leagues redelijke spelers op alle plekken hebben, maar ook wat voor spel fifa een beetje wordt.
ik vond kracht afgelopen jaar wel belangrijk voor de meeste spelers van mij.
Vind Bundesliga altijd zwakjes in de CVs, zeker aan het begin. Wellicht dat het dit jaar inderdaad anders is. Maar het past Ronaldo zo lastig in tussen al die Duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:10:
[...]

Vind Bundesliga altijd zwakjes in de CVs, zeker aan het begin. Wellicht dat het dit jaar inderdaad anders is. Maar het past Ronaldo zo lastig in tussen al die Duitsers.
Dat die renato sanches weggaat werkt ook niet echt mee. Was een redelijke middenvelder voor de start die wel een softe link had naar cr7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Fraaank schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:40:
Serie A is redelijk betaalbaar om mee te starten (althans in FIFA 19)
Hangt beetje af vd packs , maar denk weer serie A anders la Liga.

Na paar weken zal het wel hybride worden.
Laatst ook 4 competities in mijn team (nu 3 : eredivisie, Bundesliga en serie A)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zat te denken aan Bundesliga/Serie A. Mogelijk La Liga er bij. Ik wil de Premier League eigenlijk niet doen vanwege de toch vaak hogere prijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik ga komende editie weer voor Ligue 1/ Frans gok ik zo.... (afhankelijk van mn eerste packs)
Goed betaalbaar en uiteindelijk een behoorlijk team kunnen bouwen....

En misschien hier wat vaker reageren ipv alles alleen maar mee te lezen zoals een waar reagluurder betaamt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LukeSpangas schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:07:
Ik ga komende editie weer voor Ligue 1/ Frans gok ik zo.... (afhankelijk van mn eerste packs)
Goed betaalbaar en uiteindelijk een behoorlijk team kunnen bouwen....

En misschien hier wat vaker reageren ipv alles alleen maar mee te lezen zoals een waar reagluurder betaamt... ;)
Hetzelfde, begin vaak met Frans en dit jaar ook weer met Frans geeindigd.
Vorig had ik redelijk snel een goed La-Liga team, maar na een tijdje stopt het dan omdat in la-liga het gat tussen mid-tier en end-tier bijzonder groot is en toen op de BPL bandwagon gesprongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Haha ik ben van 9 la liga spelers uiteindelijk uitgekomen op 9 bpl spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
buurman3 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:26:
Haha ik ben van 9 la liga spelers uiteindelijk uitgekomen op 9 bpl spelers :)
Speelt dat niet lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 14:30
Ik ga beginnen met Hybrid Eredivisie/Bundesliga.

Speelde op het eind met 19 toch wel met veel eredivisie spelers en dit pakte wel goed uit.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

Bean77 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:22:
[...]

Probeer eens PES zonder je roze FIFA bril en wees eens verrast zoals ik dat was nooit meer teruggegaan naar FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Falastine schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:34:
[...]

Probeer eens PES zonder je roze FIFA bril en wees eens verrast zoals ik dat was nooit meer teruggegaan naar FIFA.
Ik heb de PES demo geprobeerd. Vond het echt een verschrikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
gewoon je best doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine

Falastine

buurman3 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Dat heb ik dus nu met FIFA. Je bent FIFA gewend. Gewend elk geplaatst schot vliegt erin. Gewend elke paas komt aan. Ja dan is PES idd echt kut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
buurman3 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

In welk opzicht dan? Ik heb nog nooit zulke heerlijke potjes voetbal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
homernt schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:58:
[...]

In welk opzicht dan? Ik heb nog nooit zulke heerlijke potjes voetbal gespeeld.
Traag, sfeerloos. Ik ben ook meer een arcade gamer denk ik :)
Pagina: 1 2 ... 185 Laatste