Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:45
Mensen met EA Access:
1. hoe koop je de punten met korting in EA Access?
2. is de webapp/companion app op 19 september ook al online?

Edit punt 2: Zie dat webapp 18 september online gaat

bvbal79 wijzigde deze reactie 27-08-2019 14:24 (17%)

• d-vine
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:43
risse schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:
[...]
Ik heb de PES demo geprobeerd. Vond het echt een verschrikking.
Ik ben over op PES puur omdat het voetbal natuurlijk over brengt.
Ja het kost tijd om het onder de knie te krijgen ben immers nog bezig met die demo. Maar het speelt gewoon lekker.
En een uitdaging gaan we niet uit de weg.
Als ik dan weer even fifa speel zie je hoe erg dat arcade play erin zit.
Daarnaast is de tactische mogelijkheden in pes vele maler beter dan fifa. Gevolg je moet nog beter je best doen met bepaalde potjes voetbal of verast worden door de tegenstander.
Falastine schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:34:
[...]

Probeer eens PES zonder je roze FIFA bril en wees eens verrast zoals ik dat was nooit meer teruggegaan naar FIFA.
Alleen al vanwege licenties is het al geen optie voor mij. Dan komt de online actieve spelers en dan zijn we niet eens begonnen met het spel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15:38

Falastine

Think about my signature...

Bean77 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:08:
[...]

Alleen al vanwege licenties is het al geen optie voor mij. Dan komt de online actieve spelers en dan zijn we niet eens begonnen met het spel.
Piemonte Calcio😄

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Goh het enige voorbeeldje. Zegt genoeg als je hiermee je punt moet behalen., ook daarom dus gewoon Fifa. Er is geen serieus alternatief voor veel fifa spelers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• d-vine
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:43
Bean77 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:57:
[...]

Goh het enige voorbeeldje. Zegt genoeg als je hiermee je punt moet behalen., ook daarom dus gewoon Fifa. Er is geen serieus alternatief voor veel fifa spelers.
Met een kleine update file heb je zo alle officiële teams en kits dat is echt niet het probleem. Ligt meer aan dat je geen tijd in een ander spel wilt investeren.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 04-12 16:40
Jongens we zitten hier in een FIFA topic. PES promoten en fifa afzeiken doe je maar lekker in t PES topic. Graag on-topic houden.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:11
bvbal79 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:23:
Mensen met EA Access:
1. hoe koop je de punten met korting in EA Access?
2. is de webapp/companion app op 19 september ook al online?

Edit punt 2: Zie dat webapp 18 september online gaat
Gewoon ingame. Korting wordt daar ook getoond. Of via de Xbox store (ook in de App alleen dan zie je de korting niet verrekend worden. Hij wordt wel toegepast zie ik.). Je hoeft niets in de EA Access app zelf te doen gelukkig.

exactor it wijzigde deze reactie 27-08-2019 18:21 (5%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15:38

Falastine

Think about my signature...

Solotov schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:19:
Jongens we zitten hier in een FIFA topic. PES promoten en fifa afzeiken doe je maar lekker in t PES topic. Graag on-topic houden.
Ik mag als FIFA speler sinds 1996 en PES speler gewoon mijn mening geven hier. Probeer ze beide jaarlijks gewoon uit.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Falastine schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:22:
[...]

Ik mag als FIFA speler sinds 1996 en PES speler gewoon mijn mening geven hier. Probeer ze beide jaarlijks gewoon uit.
Alleen is dit het fifa 20 ultimate team topic. Niks met pes te maken dus ;)
Misschien moet je in het pes topic schrijven dat het zo'n verschrikkelijk goed spel is, dan zullen er misschien wel spelers over gaan stappen.

• exactor it
Discussies over welk spel of console beter is werken niet zo goed als er fans van series met elkaar in discussie gaan. Het loopt vrijwel altijd uit op gebash en ingegraven stellingen. Daarom zien we het liever niet. Zelfs al zou er een nette discussie ontstaan dan is het topic over een gamemode van fifa niet de plek ervoor.

• bvbal79
exactor it schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:20:
[...]

Gewoon ingame. Korting wordt daar ook getoond. Of via de Xbox store (ook in de App alleen dan zie je de korting niet verrekend worden. Hij wordt wel toegepast zie ik.). Je hoeft niets in de EA Access app zelf te doen gelukkig.
Ok vanavond eens checken, zou al met fifa 19 moeten werken toch?

• exactor it
bvbal79 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:31:
[...]

Ok vanavond eens checken, zou al met fifa 19 moeten werken toch?
Ja, in 19 werkt het sinds september vorig jaar. :)

• bvbal79
exactor it schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:37:
[...]

Ja, in 19 werkt het sinds september vorig jaar. :)
Ik heb een PS4..dus zo van zelfsprekend is het nog niet voor mij

bvbal79 wijzigde deze reactie 27-08-2019 19:56 (3%)

• exactor it
bvbal79 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:56:
[...]

Ik heb een PS4..dus zo van zelfsprekend is het nog niet voor mij
Ah. Tuurlijk. Ik was vergeten dat EA Access er nu ook voor PS4 is.

Lijkt me aannemelijk dat het ook voor fifa 19 werkt. De korting is er voor alles van EA. Tenminste zo is het op de Xbox.

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15:31
exactor it schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:00:
[...]

Ah. Tuurlijk. Ik was vergeten dat EA Access er nu ook voor PS4 is.

Lijkt me aannemelijk dat het ook voor fifa 19 werkt. De korting is er voor alles van EA. Tenminste zo is het op de Xbox.
Op PC ook. Korting staat in de store.

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15:25
Via ea acces en FIFA 19 in game heb je in totaal 20 procent korting op de duurste versie ... 10 procent van ea acces en 10 procent vanuit fifa19

psn: taker-mart

• bvbal79
Ja zag de kortingprijs staan in de store

Heeft iemand trouwens ervaring met cdkeys? en kun je eenmalig weer je fifa19 punten overzetten naar fifa20?

bvbal79 wijzigde deze reactie 28-08-2019 10:18 (44%)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:38
Zo, FIFA 20 besteld d:)b

Haat/liefde relatie gehad met 19, maar kan het niet laten. Krijgen wederom het voordeel van de twijfel.

Nog een maandje... pff :9

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 04-12 19:04
Sleehond schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:14:

Haat/liefde relatie gehad met 19, maar kan het niet laten. Krijgen wederom het voordeel van de twijfel.

Hier nog 1........ 8)7

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 12:22
Ik niet. Ik ga alles uit 19 persen de komende tijd :)

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 30-08 10:44

Same! Kan niet wachten om weer FUT te knallen.

Wanneer komt de webapp uit?

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:54
taker1987 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:31:
Via ea acces en FIFA 19 in game heb je in totaal 20 procent korting op de duurste versie ... 10 procent van ea acces en 10 procent vanuit fifa19
Misschien domme vraag; maar waar zie je dat laatste dan? Ik zie vanuit de game enkel de mogelijkheid om EA Access aan te schaffen..

• jerommeke96
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22-11 10:45

Haha ik nog steeds niet, meer haat dan liefde dus nog steeds niet overtuigd...maar uiteindelijk zal ook fifa 20 wel een kansje krijgen idd

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:31

Ik zit toch nog echt in dubio.

Vroegah altijd PES gespeeld.
Vervolgens overgestap naar Fifa 17, met name vanwege de licenties.
Fifa 18 was echt een draak van een spel. Hier voor het eerst begonnen met FUT, maar al vrij snel mee gestopt vanwege het "pace" issue..
Fifa19 was in dat opzicht een enorme verbetering, maar het "arcade" gehalte is vrij hoog.

Fifa 20 vind ik op dit moment nog niet echt een verbetering tov Fifa 19. Spelers bewegen min of meer het zelfde, ze bewegen sneller dan de realiteit en wederom is het "arcade" gehalte vrij hoog. Hier ben ik minder goed in, dus met FUT heb ik het altijd lastig.

Het is gewoon Fifa 19 met een speler update qua stats en clubs.... ik mis nog echt de vernieuwing waardoor ik bang ben dat ik straks voor met gevoel al 2 jaar exact hetzelfde spel aan het spelen ben.

PES ziet er wat realistischer uit, maar vind ik weer minder qua:
- FUT systeem
- Menu structuur etc.
- Community omvang
- Licentiegebruik
- Grafisch iets minder

Kortom... ik ben er nog niet uit.

wijze woorden

• maversne
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 30-10 15:41
Zeg, fifa punten zullen toch wel gewoon beschikbaar zijn in nederland voor fifa 20? Die hele lootbox ding heb ik al een hele tijd niks meer over gehoord

PC Specification

• Fraaank
Valandil schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Ik zit toch nog echt in dubio.

Vroegah altijd PES gespeeld.
Vervolgens overgestap naar Fifa 17, met name vanwege de licenties.
Fifa 18 was echt een draak van een spel. Hier voor het eerst begonnen met FUT, maar al vrij snel mee gestopt vanwege het "pace" issue..
Fifa19 was in dat opzicht een enorme verbetering, maar het "arcade" gehalte is vrij hoog.

Fifa 20 vind ik op dit moment nog niet echt een verbetering tov Fifa 19. Spelers bewegen min of meer het zelfde, ze bewegen sneller dan de realiteit en wederom is het "arcade" gehalte vrij hoog. Hier ben ik minder goed in, dus met FUT heb ik het altijd lastig.

Het is gewoon Fifa 19 met een speler update qua stats en clubs.... ik mis nog echt de vernieuwing waardoor ik bang ben dat ik straks voor met gevoel al 2 jaar exact hetzelfde spel aan het spelen ben.

PES ziet er wat realistischer uit, maar vind ik weer minder qua:
- FUT systeem
- Menu structuur etc.
- Community omvang
- Licentiegebruik
- Grafisch iets minder

Kortom... ik ben er nog niet uit.
FIFA 18 was een prima spel wat mij betreft, maar dit topic gaat over FUT 20. Iedereen weet dat FIFA arcade-achtig is. Meeste mensen noemen het inderdaad "een upgrade van de vorige FIFA". Totdat je veel tijd FIFA steekt en merkt dat het allemaal net weer iets anders werkt.

• bvbal79
Yogibeer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Same! Kan niet wachten om weer FUT te knallen.

Wanneer komt de webapp uit?
Misschien de zoek functie eens gebruiken....ik heb het net daarvoor nog gepost.....

• maversne
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 30-10 15:41
maversne schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:03:
Zeg, fifa punten zullen toch wel gewoon beschikbaar zijn in nederland voor fifa 20? Die hele lootbox ding heb ik al een hele tijd niks meer over gehoord
Heeft iemand hier al info over. In belgie gaat het niet mogen. Hoe zit dat hier.

PC Specification

• risse
maversne schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Heeft iemand hier al info over. In belgie gaat het niet mogen. Hoe zit dat hier.
In Nederland gewoon fp.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:31
Lees hier en daar dat “pace” weer een belangrijk dingetje gaat worden.
Krijgen we straks weer alle “pacewhores” achter fifa18 vandaan....

Ik had vanmiddag de pes demo even gespeeld. Opzich fijn, maar blijf bij FIFA. Echter de pre order skip ik dit keer. Eerst maar afwachten of pace weer de main feature gaat worden, want dan blijf ik wel bij fifa19.

wijze woorden

• Fraaank
Valandil schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:24:
Lees hier en daar dat “pace” weer een belangrijk dingetje gaat worden.
Krijgen we straks weer alle “pacewhores” achter fifa18 vandaan....

Ik had vanmiddag de pes demo even gespeeld. Opzich fijn, maar blijf bij FIFA. Echter de pre order skip ik dit keer. Eerst maar afwachten of pace weer de main feature gaat worden, want dan blijf ik wel bij fifa19.
Is pace weggeweest dan? Misschien minder aanwezig...wel belangrijk.

• risse
Fraaank schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:08:
[...]

Is pace weggeweest dan? Misschien minder aanwezig...wel belangrijk.
idd. Heb je wel eens die klote Sterling tots tegen gehad? 8)7

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Pace was in Fifa 19 echt niet zo belangrijk hoor, je 90 pace spits wordt over 20 meter gewoon bijgehaald door een verdediger met 65 pace..

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• risse
AntraXxX schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:36:
Pace was in Fifa 19 echt niet zo belangrijk hoor, je 90 pace spits wordt over 20 meter gewoon bijgehaald door een verdediger met 65 pace..
Dat is zeker niet altijd het geval. Sprinten en afschermen met L2 icm een steekpass en een spitsen met high attacking workrate..... die rennen echt hard :)

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Krijg Fifa 20 van mijn vriendin :P. Krijg er nu wel zin in. Laatste keer dat ik Fifa speelde was Fifa 18.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 04-12 22:04
Grudgie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:44:
Krijg Fifa 20 van mijn vriendin :P.
Ik zou mij zorgen maken over je relatie....

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:59
Ik ben echt hyped voor Fifa 20 :)
Lang geleden dat ik echt uitkeek naar een nieuwe game. De laatste was smashbrothers brawl uit 2008 wat uitliep op een enorme teleurstelling. Ben benieuwd wat de stats van spelers worden en of ik alvast een teampje kan samenstellen via futbin :)

Fifa 19 was de eerste Fifa die ik speelde sinds 99 en mijn allereerste FUT. Dat ik in minder dan een paar maanden alles doorkreeg wat betreft SBC's, anticiperen op kaartjes en de hele FUT markt zodat ik uiteindelijk wel goede winst kon maken stemt me hoopvol. Het team bouwen vond ik uiteindelijk wel leuker dan het spelen en dit doet mij afvragen of Fifa 19 dus echt zo slecht speelde als dat sommige kenners beweren.

Eerst nog even een paar weken Gears 5 en daarna Fifa :p

• MadMoody
Ik vond Fifa 19 vooral slecht omdat je (te) veel wedstrijden had waarin je duidelijk de bovenliggende partij was, maar toch verloor. Heb zelfs een paar wedstrijden verloren waarbij mijn tegenstander 0 schoten op doel had (en geen eigen doelpunten van mijn kant). Sommige wedstrijden kon ik voor mijn gevoel onmogelijk winnen, wat ik ook deed. Ik hoop dat ik vooral DAT gevoel minder heb bij Fifa 20!

• Hassiebassie
MadMoody schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:50:
Ik vond Fifa 19 vooral slecht omdat je (te) veel wedstrijden had waarin je duidelijk de bovenliggende partij was, maar toch verloor. Heb zelfs een paar wedstrijden verloren waarbij mijn tegenstander 0 schoten op doel had (en geen eigen doelpunten van mijn kant). Sommige wedstrijden kon ik voor mijn gevoel onmogelijk winnen, wat ik ook deed. Ik hoop dat ik vooral DAT gevoel minder heb bij Fifa 20!
Ik snap je, maar ergens ben ik het toch niet helemaal met je eens. Ja, er waren zeker partijen waarbij ik ook de bovenliggende partij was maar de bal er maar niet in wilde. En dan via de kluts schiet de tegenstander hem er wel in bij zijn enige doelpoging... David verslaat Goliath en in het echte voetbal zitten ze er soms ook zulke wedstrijden tussen.

Waar ik wel een hekel aan heb zijn wedstrijden waarbij hij gewoon een goede volle verbinding aangeeft maar ik wel enorme button delay heb. Dit resulteert dan in enorm slechte wedstrijden en dan kan toch anno 2019 echt niet meer met een miljardenbedrijf als EA.

EDIT: volledige Icon list bekend! Dit zijn de toegevoegde spelers:
Zinedin Zidane – France
Didier Drogba – Côte d’Ivoire
Ronald Koeman – Holland
Ian Wright – England
Andrea Pirlo – Italy
Carlos Alberto – Brazil
Ian Rush – Wales
John Barnes – England
Hugo Sánchez – Mexico
Pep Guardiola – Spain
Kaká – Brazil
Gianluca Zambrotta – Italy
Michael Essien – Ghana
Garrincha – Brazil

Geen Davids ;w

Hassiebassie wijzigde deze reactie 01-09-2019 18:51 (16%)

• MadMoody
Wel leuk lijstje Icons. Sommige spelers heb je al zo lang niks van gehoord dat je denkt: O ja! (Ian Rush, John Barnes)
MadMoody schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:27:
Wel leuk lijstje Icons. Sommige spelers heb je al zo lang niks van gehoord dat je denkt: O ja! (Ian Rush, John Barnes)
Als ze zo doorgaan kunnen ze fifa 21 the icon edition van gaan maken met alleen maar icon spelers uit het verleden. Of je krijgt het garnituur ala David Ginola etc.
Volgens mij hebben we het aantal icons in een game wel bereikt.

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-09 19:59
Hi hi, ff een vraagje. Ik heb een belgisch psn account maar ik woon in nederland. Als ik bijvoorbeeld een duurdere editie wil kopen bij bol dan staat er niet beschikbaar in Belgie. Is dat dan alleen dat ze niet naar Belgie leveren of is dat ook dat de disc niet werkt op een belgisch account?

Alvast bedankt!

Psn: stone-face-lock

• cubert20
  • Laatst online: 16:17
tommiboy96 schreef op zondag 1 september 2019 @ 20:19:
Hi hi, ff een vraagje. Ik heb een belgisch psn account maar ik woon in nederland. Als ik bijvoorbeeld een duurdere editie wil kopen bij bol dan staat er niet beschikbaar in Belgie. Is dat dan alleen dat ze niet naar Belgie leveren of is dat ook dat de disc niet werkt op een belgisch account?

Alvast bedankt!
Zal te maken hebben met de regelgeving.
Je koopt met die duurdere versie natuurlijk ook packs die je wekelijks krijgt.
En dat mag niet in belgie, dus ik vermoed dat de disc wel zal werken maar dat je niks extra krijgt.

• shameblaster
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 04-12 22:35

shameblaster

BB4E^Cons

Toch maar een maandje EA acces genomen. 10% korting op FP. En vanaf de 19e kan ik de futmarkt verzieken en starten met SB ;)

Cons:::BB4E

• Hassiebassie
Bean77 schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:47:
[...]

Als ze zo doorgaan kunnen ze fifa 21 the icon edition van gaan maken met alleen maar icon spelers uit het verleden. Of je krijgt het garnituur ala David Ginola etc.
Volgens mij hebben we het aantal icons in een game wel bereikt.
Met meer icons zou ik gewoon de meerdere versies van Icons scrappen. Er is eigenlijk niemand die persé een baby versie van een icon wil.

Hoe zit het eigenlijk met Prime Moments/Optimus Prime versies van Icons? Komen er 3 of 4 versies van een Icon?
Hassiebassie schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:08:
[...]

Met meer icons zou ik gewoon de meerdere versies van Icons scrappen. Er is eigenlijk niemand die persé een baby versie van een icon wil.

Hoe zit het eigenlijk met Prime Moments/Optimus Prime versies van Icons? Komen er 3 of 4 versies van een Icon?
Denk dat veel spelers liever een baby cruyff hebben dan helemaal geen cruyff omdat de prime onbetaalbaar voor hen is.
Gewoon het aantal icons maximeren tot een x aantal. Wil je toevoegen in nieuwe edities, dan moet je icons schrappen. Maar dat zal EA ongetwijfeld anders zien.

• Hassiebassie
Bean77 schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:12:
[...]

Denk dat veel spelers liever een baby cruyff hebben dan helemaal geen cruyff omdat de prime onbetaalbaar voor hen is.
Gewoon het aantal icons maximeren tot een x aantal. Wil je toevoegen in nieuwe edities, dan moet je icons schrappen. Maar dat zal EA ongetwijfeld anders zien.
Ik bedoel eigenlijk dat je straks misschien zoveel icons hebt dat je misschien met een andere speler ook uit de voeten kan. Misschien is er een andere mindere speler met 5* SM en 5*WF. Ok, die combinatie is al extreem zeldzaam en duur maar met 4*SM en 5*WF mag je ook niet klagen :p

• bvbal79
Begrijp ik het nu goed en lees ik overal dat EA Access al op 18 september FIFA 20 online gooit vanaf een uur of 17h? Dat betekent dan dat je donderdag al je DR rewards kunt binnenhalen.
Verder is de verwachting dan ook dat TOTW1 die dag uit is?

• RR21
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16:54
Er is al het e.e.a. gezegd over EA Access maar ik heb nog een aantal vragen:

- Ik heb de normale FIFA 20 versie al besteld via bol.com. Als ik EA Access voor een maand neem. Kan ik dan 10 uur spelen vóór de release datum van 27 september 2019?

- Op het begin van FIFA haal ik altijd voor € 100 euro Fifa Points voor pakjes. Krijg je daar dan 10% korting op met EA Access? Als dat het geval is heb ik € 10,- korting en heb ik mijn EA Acces er al uit voor die maand.

Ik hoor het graag, alvast bedankt.

• Solotov
Hassiebassie schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:38:
[...]

Ik snap je, maar ergens ben ik het toch niet helemaal met je eens. Ja, er waren zeker partijen waarbij ik ook de bovenliggende partij was maar de bal er maar niet in wilde. En dan via de kluts schiet de tegenstander hem er wel in bij zijn enige doelpoging... David verslaat Goliath en in het echte voetbal zitten ze er soms ook zulke wedstrijden tussen.

Waar ik wel een hekel aan heb zijn wedstrijden waarbij hij gewoon een goede volle verbinding aangeeft maar ik wel enorme button delay heb. Dit resulteert dan in enorm slechte wedstrijden en dan kan toch anno 2019 echt niet meer met een miljardenbedrijf als EA.

EDIT: volledige Icon list bekend! Dit zijn de toegevoegde spelers:
Zinedin Zidane – France
Didier Drogba – Côte d’Ivoire
Ronald Koeman – Holland
Ian Wright – England
Andrea Pirlo – Italy
Carlos Alberto – Brazil
Ian Rush – Wales
John Barnes – England
Hugo Sánchez – Mexico
Pep Guardiola – Spain
Kaká – Brazil
Gianluca Zambrotta – Italy
Michael Essien – Ghana
Garrincha – Brazil

Geen Davids ;w
Het is toch schandalig dat sommige spelers als “icons” worden toegevoegd. Zambrotta, Essien, Sanchez, Barnes en Carlos Alberto mogen geen icon genoemd worden. Het waren goede voetballers, meer ook niet. Ze mogen wel wat zorgvuldiger omgaan met de term icon.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:26
Solotov schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:00:
[...]

Het is toch schandalig dat sommige spelers als “icons” worden toegevoegd. Zambrotta, Essien, Sanchez, Barnes en Carlos Alberto mogen geen icon genoemd worden. Het waren goede voetballers, meer ook niet. Ze mogen wel wat zorgvuldiger omgaan met de term icon.
Ik kan het begrijpen dat ze misschien meer "icons" uit andere landen willen hebben dan ze nu al hebben, maar het is zo onlogisch om nog meer Engelse icons toe te voegen. De Engelsen mogen dan wel denken dat ze voetbal hebben uitgevonden maar er zijn buiten hun landgrenzen nog genoeg erg goede spelers te vinden.

• bvbal79
Pompi schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:05:
[...]

Ik kan het begrijpen dat ze misschien meer "icons" uit andere landen willen hebben dan ze nu al hebben, maar het is zo onlogisch om nog meer Engelse icons toe te voegen. De Engelsen mogen dan wel denken dat ze voetbal hebben uitgevonden maar er zijn buiten hun landgrenzen nog genoeg erg goede spelers te vinden.
en de echte icon figuur zit er niet in :) (Beckham)

• Hassiebassie
Solotov schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:00:
[...]

Ik snap wat je bedoelt. Icons zijn voor mij spelers die echt enorm uitmuntend hebben gepresteerd. Spelers waar je vroeger een shirt van wilde hebben of de speler die jij wilde zijn op het pleintje.
Zambrotta, tsja, daar kan ik enigszins nog iets bij voorstellen. Maar Essien? Kan me niet herinneren dat iemand ooit zijn naam noemde.

Beckham sta ik ook volledig achter. Davids de pitbull had ik graag willen zien. Of Jaap Stam, maar dat is natuurlijk door een Oranjebril bekeken.

• Pompi
EA heeft "per ongeluk" de ratings van Zidane geleaked
https://pbs.twimg.com/media/EDg9URPXsAAjkx4.jpg
Maar als zijn Prime al 96 is dan moet Cruijff toch wel omhoog gegaan zijn of ben ik dan te chauvinistisch?

Er zijn ook veel leaks van de ratings van andere speler omdat er in Spanje blijkbaar al spelers zijn met de fysieke discs. Via drafts worden er zo veel ratings bekend, ChuBoi (whoever the f*ck that may be) is er erg gefrustreerd over en volgens mij werkt/heeft hij gewerkt met EA dus dan mag ik aan nemen dat de leaks waar zijn. O.a. Frenkie 85 en VvD 90

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:02
RR21 schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:04:
Er is al het e.e.a. gezegd over EA Access maar ik heb nog een aantal vragen:

- Ik heb de normale FIFA 20 versie al besteld via bol.com. Als ik EA Access voor een maand neem. Kan ik dan 10 uur spelen vóór de release datum van 27 september 2019?

- Op het begin van FIFA haal ik altijd voor € 100 euro Fifa Points voor pakjes. Krijg je daar dan 10% korting op met EA Access? Als dat het geval is heb ik € 10,- korting en heb ik mijn EA Acces er al uit voor die maand.

Ik hoor het graag, alvast bedankt.
YouTube: het antwoord op je vraag is ja

Ja ja ja ja en ja :-)

Was per ongeluk vergeten ea access. Je kan met ea access ook de digitiale versie kopen met 10% korting :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• bvbal79
Pompi schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:42:
[Afbeelding]
Maar als zijn Prime al 96 is dan moet Cruijff toch wel omhoog gegaan zijn of ben ik dan te chauvinistisch?

Er zijn ook veel leaks van de ratings van andere speler omdat er in Spanje blijkbaar al spelers zijn met de fysieke discs. Via drafts worden er zo veel ratings bekend, ChuBoi (whoever the f*ck that may be) is er erg gefrustreerd over en volgens mij werkt/heeft hij gewerkt met EA dus dan mag ik aan nemen dat de leaks waar zijn. O.a. Frenkie 85 en VvD 90
Kun je misschien die leaks met ons delen?
Hassiebassie schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:38:
[...]

Ik snap wat je bedoelt. Icons zijn voor mij spelers die echt enorm uitmuntend hebben gepresteerd. Spelers waar je vroeger een shirt van wilde hebben of de speler die jij wilde zijn op het pleintje.
Zambrotta, tsja, daar kan ik enigszins nog iets bij voorstellen. Maar Essien? Kan me niet herinneren dat iemand ooit zijn naam noemde.

Beckham sta ik ook volledig achter. Davids de pitbull had ik graag willen zien. Of Jaap Stam, maar dat is natuurlijk door een Oranjebril bekeken.
Eens, of je hebt een kleine groep icons als endgame spelers waarbij de 3 versies prima mee kunnen werken want kleine groep (evt met upgrade mogelijkheden) of je hebt een brede groep met een versie per speler waarbij je eigenlijk weer een paar lagen binnen de icons zelf hebt.

Essien is natuurlijk wel een topspeler geweest, maar zou naar mijn inziens alleen rechtvaardigd zijn als EA voor optie twee was gegaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Pompi
bvbal79 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:11:
[...]

Kun je misschien die leaks met ons delen?

https://pbs.twimg.com/media/EDE455ZX4AAAwzq.jpg
https://pbs.twimg.com/media/EDh3xNaXkAA9lZZ.jpg

Als je op twitter zoekt op fifa20 komen er meer dingen langs.

https://pbs.twimg.com/media/EDh984UWkAAQFt4.png
Vind Koeman wel laag

Pompi wijzigde deze reactie 03-09-2019 12:03 (13%)

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 00:03
Snap die raiting echt nooit..

VVD. 90
Oké dat kan. Maar die zie je zijn stats. Zoals passing en pace etc allemaal onder de 90 en toch heeft ie 90 overal?
Of snap ik er geen reet van?

• bvbal79
fifanoob schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:11:
Snap die raiting echt nooit..

VVD. 90
Oké dat kan. Maar die zie je zijn stats. Zoals passing en pace etc allemaal onder de 90 en toch heeft ie 90 overal?
Of snap ik er geen reet van?
Er zit ook een factor international reputation in

• Pompi
bvbal79 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:12:
[...]

Er zit ook een factor international reputation in
Positie maakt soms ook nog uit, want Vidal is blijkbaar -2 gegaan maar wel meer pace omdat hij nu een CDM in plaats van een CM is.

• gaizka
  • Laatst online: 04-12 14:08
Pompi schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:58:
[...]

[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Als je op twitter zoekt op fifa20 komen er meer dingen langs.

[Afbeelding]
Vind Koeman wel laag
Koeman moet ook CDM, nu heb je weinig aan zijn schot en passing!

• gaizka
  • Laatst online: 04-12 14:08
[Afbeelding]

Mee eens, Zidane was een topspeler, maar Cruyff is buitencategorie.

• Hassiebassie
Ik wil graag weten of Zidane 5* WF heeft en wat zijn skill moves zijn.
Als hij 5* WF heeft zie ik hem serieus als een potentiële nummer 10 kandidaat. Zal natuurlijk overpriced zijn maar dromen kan altijd ;)

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Reken er maar op dat Cruijff 100% omhoog gaat, minimaal 96 maar ik verwacht ook nog wel een 97.
Als je bijvoorbeeld op de EA Sports forums leest dan is er niets dan lof voor Cruijffs kaarten en onbegrip voor zijn lage rating van 94.
Denk dat wellicht de petitie van Koen Weijland https://www.change.org/p/...rts-fifa-rating-cruyff-98 ook wel een beetje meehelpt in zoiets.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• bvbal79
AntraXxX schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:21:
[...]

Reken er maar op dat Cruijff 100% omhoog gaat, minimaal 96 maar ik verwacht ook nog wel een 97.
Als je bijvoorbeeld op de EA Sports forums leest dan is er niets dan lof voor Cruijffs kaarten en onbegrip voor zijn lage rating van 94.
Denk dat wellicht de petitie van Koen Weijland https://www.change.org/p/...rts-fifa-rating-cruyff-98 ook wel een beetje meehelpt in zoiets.
Tja Eusebio is ook maar 93 rated....of heb alleen ik geen oranje bril...
EA marketing heeft Zidane wel kapot gemaakt. 93 was een prima rating geweest in verhouding tot cruyff, eusebio, marradona.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 13:23
Goed topic!

Ik ben benieuwd wat voor FUT-team ik dit jaar zal maken. Vorige FIFA was eigenlijk de eerste dat ik ging FUT’en (was in januari begonnen) en had een 3-5-2 Belgisch team gemaakt. Ging wel lekker volgens mij. Deze keer ben ik er vanaf het begin bij, maar ik heb nog geen idee wat voor een team ik zal maken.

Aan de ene kant zou ik wel een Nederlands team willen maken, maar ik vind niet dat ik dan veel keus heb of goede aanvallers tot mijn beschikking. Belgisch weet ik niet of dat wel twee keer achter elkaar wil.

Ach ja, we zullen zien.

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Meneer iCy
mr.JamesBond schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:54:
Aan de ene kant zou ik wel een Nederlands team willen maken, maar ik vind niet dat ik dan veel keus heb of goede aanvallers tot mijn beschikking. Belgisch weet ik niet of dat wel twee keer achter elkaar wil.
Flashbacks komen vast ook wel weer en dan komen er vast wel leuke aanvallers ;-)

• Fraaank
Bean77 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 21:22:
EA marketing heeft Zidane wel kapot gemaakt. 93 was een prima rating geweest in verhouding tot cruyff, eusebio, marradona.
Zidane heeft 99 head acc. daarom is z'n rating omhoog geschoten.

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:53
Laatste keer dat ik fifa heb gespeeld is Fifa 15 denk ik. FUT lijkt me erg leuk maar heb een aantal vragen, misschien dat jullie ze kunnen verduidelijken:

1. FUT is een online gamemode, maar je kan ook tegen de AI spelen voor quests/packs/coins?
2. Jullie hebben het telkens over LaLiga/Bundesliga teams. Is dit omdat je dan goeie chemistry hebt? Ik zie wel eens op streams van tournooien dat die pro's gewoon de beste spelers bij elkaar hebben geplaatst. Dit gaat dan ook vaak mega snel.
3. Blijft je FUT gewoon bestaan tot de volgende fifa komt? of zijn er "seizoenen" waarna de boel gereset wordt?
4. Is het zonder geld te investeren voor packs leuk genoeg?
5. Hoeveel tijd van je leven kost het om een beetje een leuk team te hebben met een aantal leuke spelers als Messi, Ronaldo of Neymar? Of moet op zulke spelers als casual speler niet hopen.
6. Loop je achter als je niet direct begint bij de release? Of merk je dat niet.

• Fraaank
Supreme schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:41:
Laatste keer dat ik fifa heb gespeeld is Fifa 15 denk ik. FUT lijkt me erg leuk maar heb een aantal vragen, misschien dat jullie ze kunnen verduidelijken:
1. FUT is een online gamemode, maar je kan ook tegen de AI spelen voor quests/packs/coins?
Je kunt ook Squad Battles spelen. Daarbij speel je tegen squads van andere spelers, maar bestuurd door AI. Aan het einde van de week krijg je aan de hand van je plaatsing daarin packs toebedeeld. Ook heb je Squad Building Challenges (SBCs), wat eigenlijk een soort puzzles zijn waarbij je spelers moet inleveren voor packs.

2. Jullie hebben het telkens over LaLiga/Bundesliga teams. Is dit omdat je dan goeie chemistry hebt? Ik zie wel eens op streams van tournooien dat die pro's gewoon de beste spelers bij elkaar hebben geplaatst. Dit gaat dan ook vaak mega snel.
Teams moeten inderdaad goede chemistry hebben. Die krijg je op basis van club/competitie/land. Als je dus allemaal spelers uit 1 competitie hebt, heb je automatisch goede chemistry (indien ze ook over de juiste positie e.d. beschikken)

3. Blijft je FUT gewoon bestaan tot de volgende fifa komt? of zijn er "seizoenen" waarna de boel gereset wordt?
Mijn FUT-account bestaat al sinds 2011, echter begin je bij elke FIFA weer vanaf 0.

Prima te doen. Dit jaar bijvoorbeeld maar 1x voor 20 euro aan packs gekocht aan het begin, verder niks.

5. Hoeveel tijd van je leven kost het om een beetje een leuk team te hebben met een aantal leuke spelers als Messi, Ronaldo of Neymar? Of moet op zulke spelers als casual speler niet hopen.
Ligt er compleet aan hoeveel tijd je investeert en hoe goed je bent. Dat kan goed zijn qua skill in de game, maar ook met bijvoorbeeld het verhandelen van spelers (traden). Ben je goed in FIFA, dan haal je met Squad Battles betere rewards/packs binnen dan iemand die niet zo goed is. In het oude FIFA-topic vind je nog wel eens tips over handelen op de transfer-market. Het kan zeker hoor, want vanaf FIFA 18 en zeker in FIFA 19 is het binnenhalen van coins best goed te doen en kun je in potentie zeker na een paar maanden wel Neymar of Messi halen. Ronaldo ligt daar dan vaak nog weer wat boven in aanschafprijs.

6. Loop je achter als je niet direct begint bij de release? Of merk je dat niet.
Zeker als je alleen offline gaat spelen, merk je daar niet veel van. Er zijn ook zat mensen die een paar maanden later instappen. Het niveau an sich ligt dan misschien niet veel hoger, maar men beschikt dan vaak wel over betere/duurdere spelers.
Fraaank schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:00:
[...]

Zidane heeft 99 head acc. daarom is z'n rating omhoog geschoten.
Agressie 99 zou ik mij nog kunnen voorstellen, maar 99 head acc? Zo zie je maar weer dat er aan gesleuteld is. Maar ik vergeef het EA als hij netjes in mijn pakjes zit :P

• Meneer iCy
Supreme schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:41:
0 euro ingestoken, ben in december ergens begonnen en had door goed te handelen relatief snel een aardig team bij elkaar.

Uiteraard ook een beetje luck zo nu en dan, maar luck wordt niet afgekocht door het met echt geld te kopen.

• Fraaank
Bean77 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:08:
[...]

Agressie 99 zou ik mij nog kunnen voorstellen, maar 99 head acc? Zo zie je maar weer dat er aan gesleuteld is. Maar ik vergeef het EA als hij netjes in mijn pakjes zit :P
Die kopstoot was anders toch goed raak

Fraaank schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:13:
[...]

Die kopstoot was anders toch goed raak

[Afbeelding]
Mwa qua techniek kan het wel veel beter.

Maar belangrijker..... nog 2 weken. Kan niet snel genoeg beginnen.

• cubert20
Ik ben van plan om voor mijn verjaardag eens een monitor voor de ps4pro aan te schaffen.
Nu zet ik hem in dit topic omdat ik er toch vooral veel fifa op ga spelen.

Ik hoef niet perse aanraders qua merken enzo, maar zou iemand me op weg kunnen helpen welke specificaties vooral belangrijk zijn.

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bean77 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:43:
[...]

Mwa qua techniek kan het wel veel beter.

Maar belangrijker..... nog 2 weken. Kan niet snel genoeg beginnen.
Voor mij ook niet. Krijg er nu erg veel zin aan! Vriendin heeft voor mij de Champions Edition gepre-ordered.

LG OLED B6V - Denon AVR-X3300W - Dali Zensor 7 - Dali Zensor 3 - Dali Zensor Vokal - Nvidia Shield

cubert20 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:20:
Ik ben van plan om voor mijn verjaardag eens een monitor voor de ps4pro aan te schaffen.
Nu zet ik hem in dit topic omdat ik er toch vooral veel fifa op ga spelen.

Ik hoef niet perse aanraders qua merken enzo, maar zou iemand me op weg kunnen helpen welke specificaties vooral belangrijk zijn.
@Lorenzoaliandro Was jij niet een tijdje geleden met een monitor voor oa fifa?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 04-12 09:44
Bean77 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:26:
[...]

@Lorenzoaliandro Was jij niet een tijdje geleden met een monitor voor oa fifa?
Jazeker heb een benq zowie monitor destijds aangeschaft, nog steeds zeer tevreden. Gebruiken e sporters als Tonie kok ook.

• cubert20
Lorenzoaliandro schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:19:
[...]

Jazeker heb een benq zowie monitor destijds aangeschaft, nog steeds zeer tevreden. Gebruiken e sporters als Tonie kok ook.
Ziet er inderdaad wel goed uit. Denk dat ik voor de Rl2455S ga. Heb onderstaande vergeleken, en behalve het formaat vind ik de 24 eigenlijk wel het beste.

BenQ ZOWIE RL2755
BenQ ZOWIE RL2455S

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 04-12 09:44
cubert20 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 23:49:
[...]

Ziet er inderdaad wel goed uit. Denk dat ik voor de Rl2455S ga. Heb onderstaande vergeleken, en behalve het formaat vind ik de 24 eigenlijk wel het beste.

BenQ ZOWIE RL2755
BenQ ZOWIE RL2455S
Dit zijn inderdaad mbt prijs kwaliteit verhouding goede monitors. Vind persoonlijk voor de huidige ps4 het 4k gedeelde niet relevant. Wellicht dat de PS5 daar verandering in brengt.

• peeweeherman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:46

peeweeherman

energieleverend.nl

Pff, speel al een week geen FIFA, kan het niet meer opbrengen na 3500+ potjes en gebrek aan WL.
Heb echt zin weer van vooraf te beginnen, hopelijk gelijk weer een Icon vanaf dag 1

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Fraaank
peeweeherman schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:06:
Pff, speel al een week geen FIFA, kan het niet meer opbrengen na 3500+ potjes en gebrek aan WL.
Heb echt zin weer van vooraf te beginnen, hopelijk gelijk weer een Icon vanaf dag 1
Speel al een week of 8 niet meer. Ging een wereld voor me open man! Ondertussen wel weer zin in FIFA20, maar nog niet zo erg als FIFA19 vorige jaar rond deze tijd.

Is ook niet leuk als je gelijk een Icon hebt...CR7 daarentegen
Welke console gaat iedereen spelen? Ik gewoon weer op de ps4 in ieder geval.

• Fraaank
Bean77 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:28:
Welke console gaat iedereen spelen? Ik gewoon weer op de ps4 in ieder geval.
Console is voor katjes, PC is waar het gebeurd!

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-09 19:59
Weten jullie of er webwinkels zijn die fifa doorgaans al eerder versturen? of is via de PS store bestellen het snelst?

Psn: stone-face-lock

tommiboy96 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:12:
Weten jullie of er webwinkels zijn die fifa doorgaans al eerder versturen? of is via de PS store bestellen het snelst?
Digitaal download vanuit de PS Store, de pre-load zal binnenkort alwel beschikbaar komen als deze er inmiddels nog niet is.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:03
Fraaank schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:31:
[...]

Console is voor katjes, PC is waar het gebeurd!
En dan wel met een controller spelen zeker. :9

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Solotov
dutchgio schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:40:
[...]

Maakt dat PC minder goed dan? :+

• Fraaank
dutchgio schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:40:
[...]

Nee man, ik speel met m'n Microsoft SideWinder Joystick

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 04-12 12:20
Ik heb ergens gelezen dat je een gegarandeerd otw speler krijgt bij de ultimate edition.
Kan iemand dit bevestigen, en met ea acces kun je al vanaf de 19e spelen?

• peeweeherman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:46

peeweeherman

energieleverend.nl

Is er iemand die met een widescreen speelt, en hoe bevalt dat? Ik heb nu een 27” met 2560-1440 resolutie, maar voetbal leent zich natuurlijk wel lekker voor breedbeeld.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Fraaank
peeweeherman schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:54:
Is er iemand die met een widescreen speelt, en hoe bevalt dat? Ik heb nu een 27” met 2560-1440 resolutie, maar voetbal leent zich natuurlijk wel lekker voor breedbeeld.
Vorig jaar nog niet in ieder geval, niet zonder had. Heb daar ook een keer naar zitten kijken.
Kanters85 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 16:50:
Ik heb ergens gelezen dat je een gegarandeerd otw speler krijgt bij de ultimate edition.
Kan iemand dit bevestigen, en met ea acces kun je al vanaf de 19e spelen?
Ja en volgens mij ja.

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Die OTW speler krijg je alleen als je de preorder uiterlijk 5 augustus hebt geplaatst.
(PRIME) ULTIMATE EDITION - PreOrder that expires August 5 and receive OTW player (digital download only)
https://www.ea.com/en-gb/...ame-and-offer-disclaimers

Edit: Staat ook in de topicstart d:)b

SR8 wijzigde deze reactie 06-09-2019 19:54 (64%)

• Hassiebassie
SR8 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 19:37:
Die OTW speler krijg je alleen als je de preorder uiterlijk 5 augustus hebt geplaatst.

[...]

https://www.ea.com/en-gb/...ame-and-offer-disclaimers

Edit: Staat ook in de topicstart d:)b
Ik hoop daarom ook op een mooie premier League spits :9

• Solotov
Fraaank schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:55:
[...]

Vorig jaar nog niet in ieder geval, niet zonder had. Heb daar ook een keer naar zitten kijken.

[...]

Ja en volgens mij ja.
Speel zelf met 21:9 ultrawide 3440x1440p monitor. Werkt perfect voor Fifa.

• Fraaank
Solotov schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:20:
[...]

Ah, dan was het misschien bij 18 nog dat het niet werkte.
Solotov schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:20:
[...]

Ik heb een Dell 34” UW maar nog nooit gebruikt om te game, heb sowieso al een paar maar gelezen dat Fifa op pc sowieso de beste gameplay heeft.

Zodra de demo uit is moet ik deze ook maar eens op mijn 34/PC gaan doen ipv PS4.

Pagina: 1 2 3 ... 65 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True