Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
Hassiebassie schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:15:
[...]

Ik hoop daarom ook op een mooie premier League spits :9
Andy Caroll. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1251914

Eens een vraagje, hier in Belgistan is het onmogelijk om FIFA 20 champions edition of ultimate edition aan te schaffen, wat als ik deze nu aankoop in NL zou het lukken om de packs en dergelijke te openen laat staan het spel te installeren? Graag tips aub! THANKS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Anoniem: 1251914 schreef op zondag 8 september 2019 @ 10:02:
Eens een vraagje, hier in Belgistan is het onmogelijk om FIFA 20 champions edition of ultimate edition aan te schaffen, wat als ik deze nu aankoop in NL zou het lukken om de packs en dergelijke te openen laat staan het spel te installeren? Graag tips aub! THANKS!!!
VPN verbinding vanuit NL?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1251914

Via ps4 welteverstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 19:54

Kju

Ik denk dat het het makkelijkst is om je regio te wijzigen naar een ander land en de game dan aan te schaffen, als je zekerheid wil en je eigen PSN wil gebruiken. Eerste hit op google

[ Voor 11% gewijzigd door Kju op 09-09-2019 10:21 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-07 13:38
Toch wel mooi dat sommige (waaronder ikzelf) al soort van enthousiast worden dat je de game aan het einde van de week kan preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-05 08:51
Waar blijft die rating count down?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Leoleo schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:25:
Waar blijft die rating count down?
vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Nog 2 uur. Ze worden om 16:00 bekend gemaakt :)
Veel is echter al geleaked hier en daar.

Overigens is Zidane 5 star/ 5 star.

Dus hopelijk is Cruijff straks minstens 97 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:00:
[...]

Nog 2 uur. Ze worden om 16:00 bekend gemaakt :)
Veel is echter al geleaked hier en daar.

Overigens is Zidane 5 star/ 5 star.

Dus hopelijk is Cruijff straks minstens 97 :+
tuurlijk, Zidane is gewoon overpowerd door die sponsorship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Dan was ik helaas 20 dagen te laat..
Fraaank schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:55:
[...]

Vorig jaar nog niet in ieder geval, niet zonder had. Heb daar ook een keer naar zitten kijken.

[...]

Ja en volgens mij ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:06:
[...]

tuurlijk, Zidane is gewoon overpowerd door die sponsorship
itt tot Cruyff heeft Zidane ook natuurlijk nogal wat gewonnen met het Franse team.
Vind die hele discussie een beetje raar, netzoals met Kaka.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:36
Cruijff wordt echter gezien als één van de beste en grootste allertijden en staat in een illuster rijtje. Zidane mag de schoenen van dat rijtje nog niet eens poetsen.

Ben benieuwd, hopelijk heeft Tadic ook een fatsoenlijke upgrade gehad, ook qua weakfoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:20:
[...]

itt tot Cruyff heeft Zidane ook natuurlijk nogal wat gewonnen met het Franse team.
Vind die hele discussie een beetje raar, netzoals met Kaka.
Jazeker dat zal wel, maar het ging me meer om dat Cruyff nu ook een hogere rating zou moeten hebben.

Zidane heeft trouwens "maar"2 kampioenschappen gehaald met Frankrijk. Dus nogal vind ik een beetje overdreven :)
Als je dat vergelijkt met Ronaldo slaat het dus nergens op dat ze dezelfde rating hebben (2x WK en 2 x Copa America)

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 09-09-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:31:
[...]

Jazeker dat zal wel, maar het ging me meer om dat Cruyff nu ook een hogere rating zou moeten hebben.

Zidane heeft trouwens "maar"2 kampioenschappen gehaald met Frankrijk. Dus nogal vind ik een beetje overdreven :)
Als je dat vergelijkt met Ronaldo slaat het dus nergens op dat ze dezelfde rating hebben (2x WK en 2 x Copa America)
Maradonna heeft "maar" 1 kampioenschap gewonnen, dus waar hebben we het over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:39:
[...]

Maradonna heeft "maar" 1 kampioenschap gewonnen, dus waar hebben we het over :+
Daarom, tis gewoon een grote onzinnigheid, waarbij meerdere icons meer gehyped worden dan anderen... denk je dat EA nou echt een bal geeft om NL...nee alleen om geld :)

Trouwens ik ben niet de vergelijking begonnen he, shoot de messenger not me :)

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 09-09-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:43:
[...]

Daarom, tis gewoon een grote onzinnigheid, waarbij meerdere icons meer gehyped worden dan anderen... denk je dat EA nou echt een bal geeft om NL...nee alleen om geld :)

Trouwens ik ben niet de vergelijking begonnen he, shoot de messenger not me :)
NL heeft in verhouding tot veel andere toplanden toch bizar veel icons.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:58:
[...]

NL heeft in verhouding tot veel andere toplanden toch bizar veel icons.
Dat gaat naar rato van gespendeerde FIFA-points heb ik wel eens het idee ;) . Dus vooral blijven uitgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fraaank schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:12:
[...]

Dat gaat naar rato van gespendeerde FIFA-points heb ik wel eens het idee ;) . Dus vooral blijven uitgeven!
Dus in Liberia geven ze meer uit dan in België? Klopt opzich wel :P

Waar blijven die ratings? De countdown is afgelopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:25:
[...]

https://twitter.com/EA_FI...tatus/1171060787068076037

snap ook niet goed wat er met die countdown is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:25:
[...]

Belgen hebben nu al helemaal geen kans meer op een Icon doordat je geen FIFA-point meer kan kopen dit jaar (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 18:44
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/common/ratings/fifa20-grid-tile-full-rating-deligt.png.adapt.crop16x9.652w.png
Hahahah blijkbaar is de Ligt een voet kwijt geraakt, want zijn pace is van 70 na de winter refresh terug gezet naar 67 en zelfs zijn 80 kaart van vorig jaar had hogere pace. Hij is nu ongeveer even snel als Bonucci en Chiellini, ik geloof er niks van dat hij niet sneller is dan die 2 "bejaarden"

[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 09-09-2019 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Geen tadic in de top 100.... Dat vind ik toch wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
kwdtje schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:30:
Geen tadic in de top 100.... Dat vind ik toch wel jammer.
Kan dat hij ook 85 is maar dat hij net achter Ibra staat, ik hoorde dat Bale bijvoorbeeld ook niet in de top 100 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pompi schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:22:
[Afbeelding]
Hahahah blijkbaar is de Ligt een voet kwijt geraakt, want zijn pace is van 70 na de winter refresh terug gezet naar 67 en zelfs zijn 80 kaart van vorig jaar had hogere pace. Hij is nu ongeveer even snel als Bonucci en Chiellini, ik geloof er niks van dat hij niet sneller is dan die 2 "bejaarden"
Van wat ik heb gezien hebben veel spelers een hogere rating gekregen maar zijn hun stats omlaag gegaan. Vraag me dus af of pace heel belangrijk gaat worden of niet. Zelfs van Dijk die vorig jaar blijkbaar de hoogste maximum snelheid had in de Champions League is relatief langzaam.

Overigens van wat ik tot nu toe heb gezien wordt de premier League weer overpowered en wordt dat iets waar ik de komende tijd naar toe ga werken. Misschien dat ik het mix met La Liga maar dat zal tzt wel duidelijker worden.

Zidane wordt echt overpriced als icon.

Ik weet ook nog niet of ik icons het eerste half jaar moet doen omdat je dan weer kans hebt dat de prime moment uit gaat komen.
Keuzes, keuzes, keuzes. Ik heb er zin in. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Hassiebassie schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:39:
[...]

Van wat ik heb gezien hebben veel spelers een hogere rating gekregen maar zijn hun stats omlaag gegaan. Vraag me dus af of pace heel belangrijk gaat worden of niet. Zelfs van Dijk die vorig jaar blijkbaar de hoogste maximum snelheid had in de Champions League is relatief langzaam.
Dat had ik ook gezien, maar dat waren vooral ook de spelers die niet echt snel waren al is hun verlaging ook wel erg. Bijvoorbeeld een Giroud met pace van in de 40, okay hij is niet snel maar toch niet de helft van Sane. Het enigste wat het kan zijn is dat ze de Ligt hebben afgerekend op de hoge lijn van Ajax en dat hij daardoor afgelopen jaar niet veel heeft hoeven sprinten, maar ik snap niet dat ze hem in de winter refresh meer pace geven om hem een half jaar later te verminderen tot onder waar hij een jaar geleden begon terwijl hij een 20 jarige speler is die ook vaak genoeg snelle spelers achterhaalt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik denk dat ik prime Drogba maar even uit een pakje moet halen 😘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Heb er echt zin in! Knal er dit jaar ook maar wat geld tegenaan.. wil dit jaar niet weer een half jaar wachten op een goed team.

Meteen in begin die fifapunten gebruiken if raden mensen aan om te wachten? Geen idee waarom, daarom vraag ik het hier voor de zekerheid :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje aan het knippen en plakken geweest met fifa 19 ratings en clubs.
Kom tot dit team. https://www.futbin.com/19/squad/9614748
Eerst maar eens zien hoe de start gaat zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:07:
Heb er echt zin in! Knal er dit jaar ook maar wat geld tegenaan.. wil dit jaar niet weer een half jaar wachten op een goed team.

Meteen in begin die fifapunten gebruiken if raden mensen aan om te wachten? Geen idee waarom, daarom vraag ik het hier voor de zekerheid :d
Ff wachten tot de eerste promo, meestal is dat OTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Kan je de demo vanaf morgen spelen of vanaf donderdag? Zie op somigge sites 10 september staan en op andere sites weer 12 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:47
tukkerterror90 schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:01:
Kan je de demo vanaf morgen spelen of vanaf donderdag? Zie op somigge sites 10 september staan en op andere sites weer 12 september.
Het is nog niet door EA bekend gemaakt wanneer de demo van FIFA 20 verschijnt. Wel eindigt morgen een embargo van een capture event, waardoor we veel (FUT-)video's kunnen verwachten.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik zit naar die top 100 te kijken maar heeft EA alle pace gewoon weggehaald ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het lijkt er wel op. Spelers die bekend staan om hun snelheid hebben het nog wel, maarover het algemeen is er flink wat pace minder. Hopelijk haalt dit de spelsnelheid wat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Tadic 84 en weakfoot 3*. Op futhead staan alle ratings inclusief gedetailleerde stars. Toch leuk om een NL/Ajax hybrid team te maken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:01:
Het lijkt er wel op. Spelers die bekend staan om hun snelheid hebben het nog wel, maarover het algemeen is er flink wat pace minder. Hopelijk haalt dit de spelsnelheid wat omlaag.
Dat hangt er vanaf wat er met chemistry kaartjes gebeurt, denk dat ze voornamelijk willen voorkomen dat primary stats voor elke speler toch met een goedkoop kaartje gemaxed kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:04
Bean77 schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:08:
Beetje aan het knippen en plakken geweest met fifa 19 ratings en clubs.
Kom tot dit team. https://www.futbin.com/19/squad/9614748
Eerst maar eens zien hoe de start gaat zijn.
Hoe wil je dit team gelijk al krijgen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:06

Meneer iCy

swarma

Beavbusi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:03:
[...]

100 euro tegen aan stampen verwacht en dan hopen op packluck :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 19:54

Kju

dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:01:
De gameplay zelf is ook langzamer, tenminste, op de demo die ik gespeeld heb op Gamescom. Zelf vond ik het wel prettiger, meer tijd om op te bouwen en na te denken.

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beavbusi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:03:
[...]

Ik gooi er wat fifa points tegenaan. Maar dat zal voor dit team zeker niet genoeg zijn.
Ik vind zelf prettig om een focus te hebben waar je naartoe wilt werken. Dat voorkomt dat je veel en eindeloos van team wisselt. En dat scheelt heel veel EA belasting. En dat is wel heel erg zonde.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ik focus me toch op wat minder...denk dat dit jaar de BL tour ga nemen in het begin

https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/1706, prima starters team en flink wat spelers in de BL hebben een upgrade gekregen

en ook cheap zijn er nog goede alternatieven

[ Voor 33% gewijzigd door bvbal79 op 10-09-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
Wou dit jaar ook weer is serieus aan ultimate team beginnen maar heeft het wel zin als je er niet extra geld tegen aan wil knallen? Wil wel een wat duurdere editie kopen dat je elke maand extra packs krijgt maar wil niet nog los points gaan kopen ( want dan haal je natuurlijk steeds weer meer van die dingen en vindt ik gewoon zonde). Maar vraag me af of ik dan binnen een beetje redelijke tijd een leuk team kan samenstellen of moet je er dan wel echt weer 100 euro extra aan uitgeven.

Geen zin om veel energie er te stoppen als ik over een maand nog steeds alleen meer matige spelers heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 10-09-2019 12:21 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:13
Bean77 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:03:
[...]

Ik gooi er wat fifa points tegenaan. Maar dat zal voor dit team zeker niet genoeg zijn.
Ik vind zelf prettig om een focus te hebben waar je naartoe wilt werken. Dat voorkomt dat je veel en eindeloos van team wisselt. En dat scheelt heel veel EA belasting. En dat is wel heel erg zonde.
Wel een goed plan van je. Ik was zelf met start FIFA 19 inderdaad onrustig qua team bouwen, veel te veel gewisseld van spelers en dan toch weer terugkomen bij je eerdere opties. Dat is inderdaad zonde.

Hier nog steeds twijfel of ik FIFA 20 bestel. Ik had hem geannuleerd uit frustratie van FIFA 19 van afgelopen weken. Maar ben bang dat ik het toch niet kan laten.

Demo nog maar even mee pikken. Die is vaak zo gemaakt dat je toch heerlijk gemaakt wordt om te bestellen. Vervolgens komt de eerste patch uit en langzaam aan gaan de irritaties weer komen...

Ik doe maar een gokje... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:47
Stylze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:21:
Wou dit jaar ook weer is serieus aan ultimate team beginnen maar heeft het wel zin als je er niet extra geld tegen aan wil knallen? Wil wel een wat duurdere editie kopen dat je elke maand extra packs krijgt maar wil niet nog los points gaan kopen ( want dan haal je natuurlijk steeds weer meer van die dingen en vindt ik gewoon zonde). Maar vraag me af of ik dan binnen een beetje redelijke tijd een leuk team kan samenstellen of moet je er dan wel echt weer 100 euro extra aan uitgeven.

Geen zin om veel energie er te stoppen als ik over een maand nog steeds alleen meer matige spelers heb.
Met handelen en het doen van SBC's kom je echt al heel ver. Ik speelde afgelopen jaar First Owner en had alsnog eind september een 83 team met Gnabry, Gundogan, Goretzka, Werner, Tah, etc.

Uiteindelijk 0 € extra uitgegeven en geëindigd met 2x een 94 team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Met alle upgrades die in het seizoen volgen is het totaal onnodig om in de eerste weken euro's uit te geven, behalve als je van plan bent om de rest van het jaar met dat team te blijven spelen.
Door de diverse rewards en sbc's is het zo eenvoudig om je team te verbeteren. Verder is het inmiddels duidelijk dat iedereen uiteindelijk eindigt met de beste spelers in juni/juli dankzij Futties.

Ik heb jarenlang serieus geld in dit spel gepompt (500 euro per jaar ofzo) maar dat is sinds vorig jaar echt overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
Ik ben wel benieuwd hoe Frenkie gaat spelen in Fifa20.
Hij heeft overall redelijk goede stats. Kan zijn best of all of juist net niet.

Alle middenvelders en verdedigers hebben wel een lagere waardering gekregen op gebied van "pace".
Dat kan betekenen dat pace wederom ondergeschikt is (wat ik echt hoop).
Of dat uiteindelijk iedereen weer met Sane,Mane,Sterling,Cuadrado, Costa eindigt... kick-and-rush

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met een Eredivisie team kun je ook een heel eind komen aan het begin:
https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/2208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Eredivisie?

Je bedoeld Ajax.
😭
dutchgio schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:54:
Met een Eredivisie team kun je ook een heel eind komen aan het begin:
https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/2208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Kanters85 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:57:
Eredivisie?

Je bedoeld Ajax.
😭

[...]
Er staan toch 2 psv spelers rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:03:
[...]

Idd, ik ga gewoon weer voor een Franse of Braziliaanse hybrid en dan zie ik verder wel hoe de markt zich ontwikkeld. Vorige jaren vaak nu een bepaald punt naar BPL geswitched vanwege een goede POTM e.d.

Qua Frans zijn er verschillende opties van begin tot einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Ja voor de vorm 😹
bvbal79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:01:
[...]

Er staan toch 2 psv spelers rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Heb jij een betere eredivisie team dan? Hoezo moeilijk doen om niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Hoi..
Nee hoor, maar als je een team maakt uit een competitie is het wel saai om maar 2 teams te gebruiken.
Ofja 80% Ajax.
Jij noemt t moeilijk doen, ik geef slechts mijn mening
bvbal79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:41:
[...]

Heb jij een betere eredivisie team dan? Hoezo moeilijk doen om niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Kanters85 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:43:
Hoi..
Nee hoor, maar als je een team maakt uit een competitie is het wel saai om maar 2 teams te gebruiken.
Ofja 80% Ajax.
Jij noemt t moeilijk doen, ik geef slechts mijn mening

[...]
Dat komt dan ook omdat Ajax er toren hoog boven uitsteekt en er geen betere spelers voor die positie zijn. Hij geeft gewoon het beste Eredivisie team. Dat blijft een feit, saai of niet saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Dit zie ik ook als mening..
Bedankt voor je bijdrage
bvbal79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:47:
[...]

Dat komt dan ook omdat Ajax er toren hoog boven uitsteekt en er geen betere spelers voor die positie zijn. Hij geeft gewoon het beste Eredivisie team. Dat blijft een feit, saai of niet saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:06

Meneer iCy

swarma

Ik kijk wel wat ik pick en welke kant ik op ga. Van een BPL team at start naar een Hybrid 5 league team en op het einde ben ik naar een bijna volledig duits team gegaan.

Eerst picken en dan richting kiezen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

Heel benieuwd naar wat de plannen van EA zijn want dit kan slecht vallen als het betekend dat de primes pas stuk later in het jaar te krijgen zijn. Ook als ze zelfs niet in de packs zitten.

Verder ook wel een beetje teleurgesteld dat Cruijff nog steeds 94 is en een Zidane wel hoger heeft gekregen, Zidane was goed maar toch niet even groots als Pele, Maradonna en Cruijff of kijken ze alleen maar naar populariteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
Kanters85 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:52:
Dit zie ik ook als mening..
Bedankt voor je bijdrage

[...]
Gezien de prestaties vorig jaar is dat niet echt een mening, maar een feit. Er is wel een erg leuke hybrid te maken met Ajacieden en ex Ajacieden.

Dat zal dan ook mijn startpunt zijn. Vorig jaar voor het eerst FUT gedaan en weet wel dat het begin erg moeizaam was :-)

[ Voor 15% gewijzigd door kwdtje op 10-09-2019 14:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
kwdtje schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:10:
[...]

Gezien de prestaties vorig jaar is dat niet echt een mening, maar een feit. Er is wel een erg leuke hybrid te maken met Ajacieden en ex Ajacieden.

Dat zal dan ook mijn startpunt zijn. Vorig jaar voor het eerst FUT gedaan en weet wel dat het begin erg moeizaam was :-)
Inderdaad niet de moeite meer om mee in discussie te gaan als je dit als een mening ziet ipv een feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Meneer iCy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:53:
Ik kijk wel wat ik pick en welke kant ik op ga. Van een BPL team at start naar een Hybrid 5 league team en op het einde ben ik naar een bijna volledig duits team gegaan.

Eerst picken en dan richting kiezen.
Precies dat ga ik ook doen. Vorig jaar ook gedaan en toen kreeg ik meteen Suarez in 1 van me eerste packs. Dus toen was het simpel, spaans team om hem heen bouwen. Toen ik daar een redelijk team om heen had gebouwd kreeg ik een rode suarez kaartje ( was na de wedstrijd tegen madrid dat hij 2 of 3x scoorde ) en dus bleef ik bij Suarez.

Wil dit jaar meer gaan handelen en investeren vandaar dat ik ook er meteen 100 a 150 euro fifapunten tegen aan ga gooien.

Het is niet perse nodig om geld er in te stoppen, afgelopen jaar ook niet gedaan. Maar dit jaar wil ik het wel eens doen. Kijken wat voor verschil het me oplevert. Ik gok weer vele teleurstellingen maar ja we gaan het zien. in fifa 18 regelmatig x voor 20 euro packs gekocht en elke x was het een teleurstelling en voelde ik mij genaaid door fifa. Ja weet wel dat het aan me zelf ligt maar het gevoel had ik toch. Ben erg benieuwd hoe dat dit jaar gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07
fifanoob schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:02:
[...]

Ik gok weer vele teleurstellingen maar ja we gaan het zien. in fifa 18 regelmatig x voor 20 euro packs gekocht en elke x was het een teleurstelling en voelde ik mij genaaid door fifa. Ja weet wel dat het aan me zelf ligt maar het gevoel had ik toch. Ben erg benieuwd hoe dat dit jaar gaat.
Nee hoor... dat ligt echt niet aan jezelf. EA verdient een veelvoud aan alle fifa coins dan uit de verkoop van het spel zelf. Dit is HET verdienmodel van EA. Wij blijven onze centen uitgeven. Vorig jaar de ultimate editie gekocht en ik denk een 50 a 70 euro aan fifacoins. Ga ik dit jaar niet meer doen. Van alle gekochte packs kwam alleen maar prut uit. Beste picks kwamen uit verdiende packs ipv gekochte.

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13
De FIFA 20 Demo is er al trouwens al voor de liefhebbers:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:32:
[...]

Idd, ik ga gewoon weer voor een Franse of Braziliaanse hybrid en dan zie ik verder wel hoe de markt zich ontwikkeld. Vorige jaren vaak nu een bepaald punt naar BPL geswitched vanwege een goede POTM e.d.

Qua Frans zijn er verschillende opties van begin tot einde.
Precies. Mijn voorbeeld is wel wat prijzig, maar zeker in de bundesliga en ligue1 zijn leuke relatief goedkope driehoekjes (CB/LB/CM sterke links in een 4321 formatie) te vinden. Zou alleen niet voor Sule gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Stylze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:05:
De FIFA 20 Demo is er al trouwens al voor de liefhebbers:)
Ik kan hem nog niet downloaden in de PS store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:09:
[...]

Ik kan hem nog niet downloaden in de PS store
Ik ben hem aan het downloaden, dus als je even geduld hebt ;) :P

Zonder gekheid, hij is hier aan het downloaden, gaat wel erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:11:
[...]

Hij staat nu in de wachtrij, kijken of me PS4 hem oppikt in rust modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Eens even kijken hoe de demo is, wel fijn om juist vandaag vrije middag te hebben.

Leuk dat Volta in Amsterdam zich afspeelt.

Weet iemand hoe je de "nep-pass" doet? Want volgens de besturing op de PS4 is het "L + geen beweging + R1 ingedrukt houden" maar als ik dat doe hangt hij alleen met zijn voet boven de bal om te doen alsof hij aan een dribbel gaat beginnen

[ Voor 63% gewijzigd door Pompi op 10-09-2019 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:11:
[...]

Duurde <1 minuut hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Tip vergeet niet de "vergrendeling pass-ontvanger" en de "rechter joystick wisselen" aan te passen zodat hij al meteen lockt op de ontvanger van de bal als je passt en dat het niet uitmaakt wat je daarna nog voor bewegingen doet en zodat je relatief tot de bal kan switchen en niet meer aan de speler die je bestuurd

Edit: Virgil is in de demo 91 in plaats van 90, terwijl de rest van Liverpool wel allemaal de correcte waardes hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 10-09-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog echte verschillen ontdekt in de demo tov Fifa 19 muv de visuals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We wonen helaas niet allemaal in Winterswijk :+
Hier in de randstad is het meer dringen geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:13:
[...]

We wonen helaas niet allemaal in Winterswijk :+
Hier in de randstad is het meer dringen geblazen :P
De randstad? daar waar de infra etc zoveel beter dan in de rest van land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
I like the new pace, een stuk trager allemaal en dat zelfs met top teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik ben bijna klaar met werken. Ik kan niet wachten om de demo te spelen :p

Ik weet nog niet waar ik mee ga beginnen. Vorig jaar in januari voor het eerst aan FUT begonnen. Toen vrij snel bij serie A uitgekomen, de prijzen daarvan lagen een stuk lager dan BPL.
BPL wordt hoogstwaarschijnlijk weer het eindstadium :)

Benieuwd hoe het gaat spelen en of hele snelle spelers overpowered worden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Wil die ea acces voor maandje nemen ivm korting op fifa en op de fifapoints. Maar klopt het dat je die acces alleen kan afnemen met creditcard if Paypal? Ik heb genoeg tegoed staan in me portemonnee maar van dat geld mag ik het niet betalen?
Iemand tips? Sry beetje off-topic wellicht. Maar wil graag die korting ook omdat ik voor fifapunten ga in begin dus elke korting is mooi meegenomen 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwdtje schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:30:
I like the new pace, een stuk trager allemaal en dat zelfs met top teams.
hetzelfde as vorig jaar met de demo, vergeet niet dat je seasons speelt ipv Ultimate team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-07 11:29
Demo gespeeld.

Gameplay oogt wat langzamer, prima. AI lijkt gevarieerder aan de bal en daardoor is het iets moeilijker.

Verder naar mijn idee weinig veranderd. Net FIFA 19 met een nieuwe patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo gespeeld op PS4 en PC.

De game ziet er simpelweg beter uit op PS4, maar op PC speelt het veel soepeler en ik had ook geen rare glitches met passing zoals je vaak hebt op de PS4.

Interessant, het is dat ik ook al een pre-order op de PS4 heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 11:15
Volta is wel leuk, ook met die cutscenes erbij. Voor de rest inderdaad een opgepoetste versie van FIFA 19. Voor eenieder die is geïnteresseerd in het nieuw NL commentaar van Sierd en Jeroen:

YouTube: FIFA 20 UT MET COMMENTAAR VAN SIERD DE VOS & JEROEN GRUETER!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:26:
Demo gespeeld op PS4 en PC.

De game ziet er simpelweg beter uit op PS4, maar op PC speelt het veel soepeler en ik had ook geen rare glitches met passing zoals je vaak hebt op de PS4.

Interessant, het is dat ik ook al een pre-order op de PS4 heb staan
Goed om te horen. Heb FIFA20 op PC zelf al aangeschaft (Origin premier) en begon toch te twijfelen dit jaar om hem misschien toch voor console te halen. Buiten dat de prijzen van de markt daar ook lager zitten, is wel grappig om te lezen dat het er blijkbaar op console beter uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Zo, net de demo op de PS4 gespeeld, maar ik moest wel erg wennen aan het lagere tempo. Verder voelde het wel goed vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:21:
[...]

Goed om te horen. Heb FIFA20 op PC zelf al aangeschaft (Origin premier) en begon toch te twijfelen dit jaar om hem misschien toch voor console te halen. Buiten dat de prijzen van de markt daar ook lager zitten, is wel grappig om te lezen dat het er blijkbaar op console beter uit ziet.
Misschien dat het aan mijn videokaart ligt maar een GTX 1070-maxq zou redelijk up to date moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

heb ik nu goed begrepen dat die volgende week woensdag al uitkomt met access premium?
dacht dat het meestal op donderdag uitkwam, ach ja, dan maar donderdag een vrije dag nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 23:50
Bossie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:47:
[...]

Misschien dat het aan mijn videokaart ligt maar een GTX 1070-maxq zou redelijk up to date moeten zijn.
Ziet er juist extreem goed uit bij mij op de PC, heb het idee dat ze voor het eerst in jaren de boel geoptimaliseerd hebben. Mooie kleuren, betere FPS...

Nu weer een aantal jaar FIFA gespeeld op consoles, ga dit jaar terug naar de PC met een Xbox controller. Alleen al qua laadtijden is het een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:41

Pykow

Angelo OTR

Fraaank schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:21:
[...]

Weet je waarom het er beter uitziet op de Console.

BEELDSCHERM / MONITOR.

Veel mensen hebben een 4K TV met HDR.
en ze gebruiken een goedkoop beeldscherm of een TN paneel op de PC :)
Tja dan zijn de kleuren minder.

Ik speel zelf op Ultrawide en dat kan niet op je console.
Daarnaast heb ik Fifa 19 op de PS4 en PC gespeeld en je merkt gewoon dat PC vloeiender loopt ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:59:
[...]
Dagarnaast heb ik Fifa 19 op de PS4 en PC gespeeld en je merkt gewoon dat PC vloeiender loopt ;)
Dat vooral, heb een Razor Blade met een 144hz schem.
De graphics lijken idd wat flets/magertjes ivm met mijn PS4 Pro op een 4k TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:41

Pykow

Angelo OTR

Bossie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:01:
[...]

Dat vooral, heb een Razor Blade met een 144hz schem.
De graphics lijken idd wat flets/magertjes ivm met mijn PS4 Pro op een 4k TV.
Daarom heel erg logisch.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laptop is 4x maal zo duur als de PC, FIFA op mijn 34” UW lijkt me niets.

Vanmiddag wel ff aangesloten, maar het lijkt me vooral een meerwaarde hebben met strategie games of racing games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zo even een paar potjes gedaan. Was in het begin wel even wennen. Moet zeggen dat spelers wel veel betere loopacties maken dan in 19 heb ik het idee. Ik speelde met liverpool puur om van Dijk te testen bij corners. Gek genoeg lukte dat me nog niet.
Firmino was het eindstation en die tikte ze wel steeds lekker binnen, al had ik wel het idee dat keepers ook iets beter duiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44
Ik heb ook even gespeeld en heb idd ook gemerkt dat spelers betere loopacties maken. Het lagere tempo bevalt mij wel prima. Wat me ook opviel is dat je met spelers die goed kunnen dribbelen veel korter en sneller kunt draaien (Salah bijv.).
Over het algemeen is het gewoon fifa 19 met wat kleine tweaks. Ben benieuwd of de gameplay zo blijft, EA kennende weten ze het wel weer te verzieken met patches in de loop van het jaar :+

Daarbij speelt fifa 19 offline ook 10x beter dan online (speelde laatst weer eens 1vs1 tegen een vriend van me, dat speelt zoveel beter dan online), dat zal hier niet verschillen gok ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-09-2019 08:28 ]

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik begin toch wel heel erg te twijfelen.

Ik heb de hele tijd geroepen dat ik PES zou gaan halen. Nu puntje bij paaltje komt nijg ik toch naar FIFA. Dit heeft met name te maken met Ultimate Team. De rest ga ik toch niet spelen op een potje Volta na (ze zullen de career mode wel weer niet hebben aangepast). Ik ga nog even wat reviews afwachten en dan waarschijnlijk toch kiezen voor FIFA :') O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:25:
Ik begin toch wel heel erg te twijfelen.

Ik heb de hele tijd geroepen dat ik PES zou gaan halen. Nu puntje bij paaltje komt nijg ik toch naar FIFA. Dit heeft met name te maken met Ultimate Team. De rest ga ik toch niet spelen op een potje Volta na (ze zullen de career mode wel weer niet hebben aangepast). Ik ga nog even wat reviews afwachten en dan waarschijnlijk toch kiezen voor FIFA :') O-)
Volta is hetzelfde als de Journey en word voornamelijk gebruikt voor als nieuwe feature voor marketing.
Zonder Volta was het idd Fifa 17.4.3

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:13
Zijn er nog die Fifa op de PC speelt in samenwerking met een Shield TV?

Zo kan ik fijn Fifa spelen op de tv ipv op de PC.
Werkt goed maar...

Niet zo goed als rechtstreeks op PC spelen.
Ik werk met gamestream via mijn PC.
Andere games geen last van.
Problemen zijn dat het niet zo vloeiend loopt en wat trager lijkt te lopen.
Bepaalde tricks lijken op tv niet te gaan terwijl dit op pc wel goed loopt. Lijkt alsof ik paar frames telkens mis.

Iemand hier ook last van?

EDIT: hier heb ik al last van sinds Fifa 18.
Hoop telkens maar dat het bij een nieuwe versie beter wordt maar ook nu weer last van.

[ Voor 12% gewijzigd door frye op 11-09-2019 08:47 ]

• Goelan
Bossie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:44:
[...]

Volta is hetzelfde als de Journey en word voornamelijk gebruikt voor als nieuwe feature voor marketing.
Zonder Volta was het idd Fifa 17.4.3
Zeker met je eens.

Als je de gameplay nou echt anders was, maar het is eigenlijk FIFA op een klein veld. Zou interessanter zijn geweest als de gameplay echt anders was geweest (meer richting FIFA Street of het gevoel van Panna)

• Fraaank
Pykow schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:59:
[...]

Weet je waarom het er beter uitziet op de Console.

BEELDSCHERM / MONITOR.

Veel mensen hebben een 4K TV met HDR.
en ze gebruiken een goedkoop beeldscherm of een TN paneel op de PC :)
Tja dan zijn de kleuren minder.

Ik speel zelf op Ultrawide en dat kan niet op je console.
Daarnaast heb ik Fifa 19 op de PS4 en PC gespeeld en je merkt gewoon dat PC vloeiender loopt ;)
PC staat aangesloten op een 4K TV, dus dat is het niet bij mij. Buiten dat speelde ik vorig jaar op 1440p Ultrasharp van Dell.

• Laan1988
  • Laatst online: 10:50
Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:55:
[...]

Zeker met je eens.

Als je de gameplay nou echt anders was, maar het is eigenlijk FIFA op een klein veld. Zou interessanter zijn geweest als de gameplay echt anders was geweest (met richting FIFA street of het gevoel van Panna)
Precies. Het viel mij heel erg tegen moet ik zeggen, ook omdat ik amper trucjes doe/kan.

• Goelan
Er!k schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:25:
Volta is wel leuk, ook met die cutscenes erbij. Voor de rest inderdaad een opgepoetste versie van FIFA 19. Voor eenieder die is geïnteresseerd in het nieuw NL commentaar van Sierd en Jeroen:

YouTube: FIFA 20 UT MET COMMENTAAR VAN SIERD DE VOS & JEROEN GRUETER!!
Ik vind het commentaar best leuk moet ik zeggen. Aardige afwisseling t.o.v. Youri en Evert. Ik hoop niet dat ik iedere wedstrijd 'Koekoek' te horen krijg, want dan ga ik snel over naar het Engelse commentaar.

• Pompi
Hebben andere ook dat je bij een vrije trap op eigen helft niet meer kan switchen naar een beeld van achter de speler die de bal neemt? Je hebt zoveel minder overzicht omdat de ontvangers vaak niet eens in het beeld zijn en heb de afgelopen jaren vaak genoeg vrijstaande medespelers in de diepte aan kunnen spelen wat nu dan niet meer kan.

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:05
Ik zit nog steeds te twijfelen welke versie van FIFA20 ik zou moeten kopen. Gewoon de normale editie of toch voor de duurdere gaan waar je eerder toegang hebt en packs krijgt, al krijg je die packs ook verdeeld in de eerste weken. Wat is jullie motivatie of reden om het wel of niet te doen? Ik vind het prijsverschil nog wel aanzienlijk.
Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:16:
[...]

Ik vind het commentaar best leuk moet ik zeggen. Aardige afwisseling t.o.v. Youri en Evert. Ik hoop niet dat ik iedere wedstrijd 'Koekoek' te horen krijg, want dan ga ik snel over naar het Engelse commentaar.
Commentaar staat sowieso uit bij mij.

Daarnaast, ik moest eerst de trainer disablen voordat ik gameplans kon switchen ingame aangezien deze dezelfde controls/keybinds hebben 8)7 (met trainer aan, bepaal je trainer niveau, met trainer uit selecteer je je gameplan).

Pagina: 1 ... 3 ... 185 Laatste