Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15:48
Weer een totaal nutteloze demo begrijp ik dus, loopt zelfs buids achter op de beta. Ik heb hem er maar weer afgegooid gezien hij speelt alsof ik een slomo fifa19 speel, we zien het volgende week wel.

• Schumaster
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:32
Er!k schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:25:
Volta is wel leuk, ook met die cutscenes erbij. Voor de rest inderdaad een opgepoetste versie van FIFA 19. Voor eenieder die is geïnteresseerd in het nieuw NL commentaar van Sierd en Jeroen:

YouTube: FIFA 20 UT MET COMMENTAAR VAN SIERD DE VOS & JEROEN GRUETER!!
Kan bij live wedstrijden wel genieten van El Sierd, maar vind het in dit filmpje nog niet heel goed over komen. Beetje het idee dat het commentaar een seconde achterloopt bij wat er op het scherm gebeurd, waardoor de one-liners niet goed uitkomen...

• gaizka
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-01 21:15
Nenoki schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:45:
Ik zit nog steeds te twijfelen welke versie van FIFA20 ik zou moeten kopen. Gewoon de normale editie of toch voor de duurdere gaan waar je eerder toegang hebt en packs krijgt, al krijg je die packs ook verdeeld in de eerste weken. Wat is jullie motivatie of reden om het wel of niet te doen? Ik vind het prijsverschil nog wel aanzienlijk.
Die duurdere is alleen interessant als je perse 3 dagen eerder wil spelen en daar ook de tijd voor hebt, anders zou het mij persoonlijk dat geld niet waard zijn.

Ik zou eerder voor standaard editie gaan en dan op dag van release bijvoorbeeld voor € 20 aan fifa points kopen, dan kan je direct pakjes openen, heb je in het begin meer aan dan in die latere weken.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19:37

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:25:
Ik begin toch wel heel erg te twijfelen.

Ik heb de hele tijd geroepen dat ik PES zou gaan halen. Nu puntje bij paaltje komt nijg ik toch naar FIFA. Dit heeft met name te maken met Ultimate Team. De rest ga ik toch niet spelen op een potje Volta na (ze zullen de career mode wel weer niet hebben aangepast). Ik ga nog even wat reviews afwachten en dan waarschijnlijk toch kiezen voor FIFA :') O-)
Ik heb zelf PES aangeschaft omdat ik wel benieuwd was naar Master league.
waarbij je met onbekende namen een team groot kunt maken en waarbij er ook teamgeest etc bij komt kijken.
in Fifa carreer heb ik dat gevoel totaal niet. Hiervoor moet je FUT spelen, maar eerlijk gezegd weet ik nooit zo goed wat ik van FUT moet vinden. Ik speel vrijwel nooit online, slechte ervaring met lang moeten wachten tot een match en slechte verbindingen. en offline FUT is nou niet bepaald leuk om te doen.
Dit komt mede doordat je voor bepaalde kaartjes zoveel moet neerleggen.
Heel misschien dit jaar toch maar oppakken, maar eens zien hoelang ik het leuk blijf vinden.
Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:55:
[...]

Zeker met je eens.

Als je de gameplay nou echt anders was, maar het is eigenlijk FIFA op een klein veld. Zou interessanter zijn geweest als de gameplay echt anders was geweest (meer richting FIFA Street of het gevoel van Panna)
Eens, waarom niet even de tricks met de Rechter stick eenvoudiger maken zoals in fifa street.
daar kan je de ene trick naar de andere doen. in Fifa 19/20 kan je niet heel veel tricks achter elkaar doen en zijn ze ook lastiger met de stick uit te voeren (als noob), hooghouden etc kan je ook niet zo goed als in fifa street.

Toch denk ik dat ik Volta zo af en toe ga spelen.
Straatvoetbal en zaalvoetbal was altijd leuk en dit komt een beetje in de buurt.
Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:16:
[...]

Ik vind het commentaar best leuk moet ik zeggen. Aardige afwisseling t.o.v. Youri en Evert. Ik hoop niet dat ik iedere wedstrijd 'Koekoek' te horen krijg, want dan ga ik snel over naar het Engelse commentaar.
ik vraag mij af of je Youri en Evert ook aan kan zetten.
net als je in het engels ook 4 stemmen hebt.

Wat mij direct opviel waren dat sommige teksten nog steeds hetzelfde waren, maar dan met een andere stem. en dat geschreeuw van Sierd spreekt mij niet aan. zo geknepen stem.
misschien komt het door de opnamen, maar je hoorde ook geluid verschil in kwaliteit tussen de ene zin en de andere. klinkt minder vloeiend dan Evert en Youri (waarschijnlijk door dat schreeuwende stem)
Luister veel liever naar Jeroen grueter.
Nenoki schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:45:
Ik zit nog steeds te twijfelen welke versie van FIFA20 ik zou moeten kopen. Gewoon de normale editie of toch voor de duurdere gaan waar je eerder toegang hebt en packs krijgt, al krijg je die packs ook verdeeld in de eerste weken. Wat is jullie motivatie of reden om het wel of niet te doen? Ik vind het prijsverschil nog wel aanzienlijk.
Ik heb zelf Origin Access premier, dus ben deze maand weer 100 euro kwijt voor het hele jaar.
Als ik daarmee dit jaar Fifa 20 en NFS heat kan spelen, ben ik weer tevreden.

Normaal koop ik altijd de standaard editie en dat komt omdat ik vrijwel geen FUT speel.
want de eerste kaartjes zitten wel wat goude spelers in, maar om nu te zeggen dat het goed is.
Je moet er geld in stoppen om FUT te kunnen spelen. Standaard editie is voor mij dus normaal voldoende.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:48
Pykow schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:46:
Je moet er geld in stoppen om FUT te kunnen spelen.
Vorig jaar heb ik FIFA 19 toch echt gewoon de basis versie aangeschaft en zonder er verder euros tegenaan te gooien divisie 1 gehaald.

Dit jaar wordt het overigens wel PES (of misschien sla ik een jaartje footies over).

• bvbal79
scrappy.doo schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:55:
[...]

Vorig jaar heb ik FIFA 19 toch echt gewoon de basis versie aangeschaft en zonder er verder euros tegenaan te gooien divisie 1 gehaald.

Dit jaar wordt het overigens wel PES (of misschien sla ik een jaartje footies over).
tja, dat heeft ook met skills te maken, als je ver boven gemiddeld ben (en dat ben je denk ik als je in div 1 zit) dan kom je er wel

• jongf7
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 28-01 15:36
Ach, tegenwoordig krijg je best snel pakjes hoor.
Je kunt online divisies doen maar ook offline een soort wekelijks toernooi.
Met allebei krijg je wekelijks als je een potje of vier per dag speelt al veel goede pakketjes, meer dan dat je bij de dure varianten van Fifa krijgt.
Ik betaal nooit extra, maar alleen al aan de pakketjes die je krijgt als je jaarlijks FUT speelt kun je in het begin al een redelijk gouden team bouwen en dan rustig door bouwen.

• joey1990
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 25-12-2019
Wanneer is Fifa 20 speelbaar voor EA Acces leden?
ben namelijk aan het twijfelen om dit aan te schaffen zodat ik ook korting krijg op de game en fifa punten.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

joey1990 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:29:
Wanneer is Fifa 20 speelbaar voor EA Acces leden?
ben namelijk aan het twijfelen om dit aan te schaffen zodat ik ook korting krijg op de game en fifa punten.
13 september preload en 19 september te spelen

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-01 10:06
voor mij ook de 1e keer met ea acces, 10 uur spelen voordat de game uit komt.
wat raden jullie aan om in die 10 uur te doen? spelen en packen of is het ook de moeite om dan al te traden?

• bvbal79
Kanters85 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:36:
wat raden jullie aan om in die 10 uur te doen? spelen en packen of is het ook de moeite om dan al te traden?
spelen, de rest kan in de web app

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13:53
Gisteren 3 potjes gespeeld normaal en 2 potjes Volta. Volta wel grappig en kwamen toch wel grappige acties uit voort. Benieuwd naar de verdere uitwerking ervan, denk dat het voor de afwisseling als tussendoortje wel leuk is paar snelle potjes te doen.

De gewone game voelt opsich goed. Voelt inderdaad wat trager aan, maar niet storend traag. Ik zag wel wat schoten, lichaamstaal en loopacties waarvan ik dacht he dit oogt wel nieuw. Verder weinig echt schokkends maar het voelde eigenlijk wel vrij prettig aan qua gameplay.

Ik vrees dat ik hem dus alsnog toch ga bestellen... Haha!

• MaartenLu
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13:22
Klopt het dat je met EA access en eerder kan spelen en 10% korting krijgt bovenop de korting van 10% die je al krijgt als je de order via Fifa 19 plaatst?

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 19:29
MaartenLu schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:21:
Klopt het dat je met EA access en eerder kan spelen en 10% korting krijgt bovenop de korting van 10% die je al krijgt als je de order via Fifa 19 plaatst?
ja klopt. Duurste versie kost dan 80 en je krijgt 10% korting op fifapunten

Het lukt mij alleen niet om ea acces af te sluiten.. PSn herkent mijn paypal acount niet... Elke x gezeik dat ww niet klopt terwijl die 100% klopt want ik log wel gewoon via mijn mobiel in..Andere optie is credit card maar die heb ik niet :(

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:22
Wat me gister wel opviel tijdens een korte demo-sessie: het direct ingooien en gooien met de keeper lijkt nu wel een stuk sneller dan FIFA19.

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 24-01 20:38
Bossie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:44:
[...]
Volta is hetzelfde als de Journey en word voornamelijk gebruikt voor als nieuwe feature voor marketing.
Zonder Volta was het idd Fifa 17.4.3
Dit is inderdaad puur marketing. Uiteindelijk gaat het om FUT. Ik heb de demo nog niet gedownload, en eerlijk gezegd ook nog geen moment het gevoel gehad om de demo te willen spelen.

I like how you keep the mouse running...

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:22
Echt enorm wennen, het lijkt of het echt 3 tandjes trager gaat.... op zich wel fijn dat je meer tijd hebt om goed te kijken aan de andere kant dat kan je tegenstander dus ook...

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online
Dat tragere vind ik niet zo erg. Dat vind ik wel lekker eigenlijk. Waar ik me meer zorgen om maak is, of ik nog steeds te vaak het gevoel heb dat je sommige potjes onmogelijk kunt winnen. En of ik deze editie meer packluck heb :P

• simons
MadMoody schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:54:
Dat tragere vind ik niet zo erg. Dat vind ik wel lekker eigenlijk. Waar ik me meer zorgen om maak is, of ik nog steeds te vaak het gevoel heb dat je sommige potjes onmogelijk kunt winnen. En of ik deze editie meer packluck heb :P
Packluck, al de voorgaande edities mag ik van geluk spreken met mijn pakjes. Op blackfriday vorig jaar pakte ik CR7 bijvoorbeeld dus geen klagen.

Dynamic difficulty zal er in zitten, dus ja de bron van frustratie zal er zijn. Moet wel zeggen sinds FIFA 14 en nu een wezenlijk groot verschil, ik ben zelden nog boos hierom, komt ook omdat je dan hier heerlijk kan zeiken :)

• MadMoody
  • Nu online
simons schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:05:
[...]

Packluck, al de voorgaande edities mag ik van geluk spreken met mijn pakjes. Op blackfriday vorig jaar pakte ik CR7 bijvoorbeeld dus geen klagen.

Dynamic difficulty zal er in zitten, dus ja de bron van frustratie zal er zijn. Moet wel zeggen sinds FIFA 14 en nu een wezenlijk groot verschil, ik ben zelden nog boos hierom, komt ook omdat je dan hier heerlijk kan zeiken :)
Ik moet wel zeggen dat ik ook gewoon slecht tegen mijn verlies kan. Maar een wedstrijd verliezen zonder dat je tegenstander 1 schot op doel heeft gelost (en ook geen eigen doelpunt) gaat er bij mij niet in!

• Fraaank
MadMoody schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:12:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik ook gewoon slecht tegen mijn verlies kan. Maar een wedstrijd verliezen zonder dat je tegenstander 1 schot op doel heeft gelost (en ook geen eigen doelpunt) gaat er bij mij niet in!
Nee dat is ook het probleem waarom je niet wint. Hij gaat er niet in...wel scherp blijven.

• simons
MadMoody schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:12:
Ik moet wel zeggen dat ik ook gewoon slecht tegen mijn verlies kan.
Ik ook, ik bedoel als je vrouw op een gegeven moment naar de man-cave komt om te zeggen dat ik de hele bijbel er uit aan het gooien ben en ze het door het Netflixen heen kan horen.... niet dat ik controllers kapot gooi maar ik ben ook een heel slecht verliezer. Maar ik weet nu al dat ik diverse keren gewoon genaaid wordt en heb mij er bij neer gelegd. Waar ik meer problemen mee heb is dat ik weet dat WL gewoon de manier is om goede spelers te krijgen, alleen ik vind het ZO zonde om vrijdagavond, zaterdag en zondag bezig te zijn om 17-20 potjes te winnen.... het beheerst op een of andere manier je weekend

• Fraaank
simons schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:18:
[...]

Ik ook, ik bedoel als je vrouw op een gegeven moment naar de man-cave komt om te zeggen dat ik de hele bijbel er uit aan het gooien ben en ze het door het Netflixen heen kan horen.... niet dat ik controllers kapot gooi maar ik ben ook een heel slecht verliezer. Maar ik weet nu al dat ik diverse keren gewoon genaaid wordt en heb mij er bij neer gelegd. Waar ik meer problemen mee heb is dat ik weet dat WL gewoon de manier is om goede spelers te krijgen, alleen ik vind het ZO zonde om vrijdagavond, zaterdag en zondag bezig te zijn om 17-20 potjes te winnen.... het beheerst op een of andere manier je weekend
Denk dat de meeste hier dat wel kunnen beamen dat het een soort van verslaving is. Misschien kun je zelfs dat "soort van" er wel uithalen.

Aan de andere kant is het ook een goeie uitlaatklep voor agressie die je door de weeks op je werkt of op school hebt opgebouwd.

• MadMoody
  • Nu online
Fraaank schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:25:
[...]

Denk dat de meeste hier dat wel kunnen beamen dat het een soort van verslaving is. Misschien kun je zelfs dat "soort van" er wel uithalen.

Aan de andere kant is het ook een goeie uitlaatklep voor agressie die je door de weeks op je werkt of op school hebt opgebouwd.
Uit voorzorg heb ik zo'n rubberen stressballetje in de buurt liggen. Alleen bij Fifa 19 heb ik die een keer uit frustratie weggesmeten, maar stuiterde deze tegen een windlicht aan op tafel, die daarmee meteen aan diggelen lag... 8)7

En ondanks de frustratie pak ik het toch telkens weer op, omdat ik footies toch gewoon leuk vind.

• Kr44nVogel
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-01 21:54
Kanters85 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:36:
traden doe je in de webapp , zorg dat als je gaat spelen dat je je bonus aan zet . Die van 1000 als eerst natuurlijk.

hoi

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:57
Kr44nVogel schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:35:
[...]

traden doe je in de webapp , zorg dat als je gaat spelen dat je je bonus aan zet . Die van 1000 als eerst natuurlijk.
Bonus aanzetten? Volgens mij moet ik het e.e.a. nog inlezen :o :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• bvbal79
Kr44nVogel schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:35:
[...]

Meneer iCy schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:40:
[...]

Bonus aanzetten? Volgens mij moet ik het e.e.a. nog inlezen :o :+
Die zijn er niet meer

bvbal79 wijzigde deze reactie 11-09-2019 15:43 (27%)

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 09:29
Ik ga dit jaar sowieso weer voor een Nederlands team. Spelers zijn nu echt heel leuk. Vorig jaar geëindigd met

Mid-Van Basten
Promes IV - Mid-Bergkamp - Depay SBC
Frenkie FS - Wijnaldum IV
vAanholt X-mas - vDijk - deLigt IV - Tete IV
Cilessen IV

Behaald zonder er geld in te stoppen en sporadisch maar WL, maar voor het eerst echt pack-luck met prime Kluivert (1miljoen).

Was een leuk team, dit jaar zou het nog beter moeten zijn. Misschien kan ik nog wel iets meer Icons bij elkaar sparen als ik er vanaf het begin voor ga. Ben namelijk constant gewisseld van PL -> La Liga -> PL/La Liga hybrid -> NL team.

Vervelende is dat in de end-game het team eigenlijk niet meer mee kan in div2 als iedereen TOTS/TOTY spelers heeft en sowieso uiteindelijk allemaal voor de beste spelers gaan.

Misschien als ik dit jaar vanaf het begin erop focus (en weer een beetje pack-luck heb) dat ik ook mijn NL team nog sterker kan maken (wederom zonder er geld in te stoppen).

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16:35
Niet?? Das mooi klote dan. Dat was nou juist de manier om nog een beetje coins te harken aan het begin zodat je redelijk snel een goed basisteam had. Jammer zeg.

Ik ga er dit jaar met de start maar is wat geld tegenaan gooien. Prijzen van spelers zijn dan nog belachelijk hoog, zeker de eerste week. Dan zelf spelen met een basisteampje en wachten tot de prijzen wat dalen.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 09:29
Serieus? Zijn al die rewards weg? Ook uitbreiden van je transferlijst etc.?

Heb overigens niks gehoord over gast-modus in FUT. Neem aan dat het erin zit na het debacle van vorig jaar?

• bvbal79
DennisCle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:06:
[...]

Serieus? Zijn al die rewards weg? Ook uitbreiden van je transferlijst etc.?

Heb overigens niks gehoord over gast-modus in FUT. Neem aan dat het erin zit na het debacle van vorig jaar?
gast modus weet ik niet

transferlijst is standaard nu 100
Rewards zijn nu te verdienen via objectives in game. Die is totaal op de schop gegaan en er zijn heel veel objectives nu die altijd blijven en niet meer dagelijks of wekelijks zijn. Zo is een van de objectives geloof ik om met een hybrid team te spelen voor goede packs. Dus hou rekening ermee als je je team gaat maken.

• simons
Ik zag MattHD een repeatable sbc doen waar hij spelers direct al kon inleveren tegen een zeldzaam spelers pakket.... hij haalde er achter elkaar 3x 88+ speler uit... Denk dat je coin/win strategy er dit jaar wel eens heel anders uit komt te zien..

• fifanoob
simons schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:38:
Ik zag MattHD een repeatable sbc doen waar hij spelers direct al kon inleveren tegen een zeldzaam spelers pakket.... hij haalde er achter elkaar 3x 88+ speler uit... Denk dat je coin/win strategy er dit jaar wel eens heel anders uit komt te zien..
Kunnen die lui nu al spelen?

• simons
De gamechangers (lees: diegene die altijd lief doen over EA) mogen op die gamechanger-events al materiaal laten zien.
Snap dat EA dat natuurlijk rigged, maar ging mij om de mogelijkheid om snel al goeie pakjes te kunnen openen, denk niet dat wij stakkers direct 3x 88 back-2-back krijgen immers wij zijn de EA-FIFA-point-cashcows
simons schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:47:
[...]

De gamechangers (lees: diegene die altijd lief doen over EA) mogen op die gamechanger-events al materiaal laten zien.
Snap dat EA dat natuurlijk rigged, maar ging mij om de mogelijkheid om snel al goeie pakjes te kunnen openen, denk niet dat wij stakkers direct 3x 88 back-2-back krijgen immers wij zijn de EA-FIFA-point-cashcows
Dan moet jij het spel ook al kunnen spelen want jij bent ook een vriend van EA.

Maar idd ik verwacht heel weinig wat er uit de packs gaat komen. Iedereen zal ook weer moeten wennen nu ze recent in elke pack wel 3 TOTS spelers kregen. Dadelijk trekken ze er in 100 packs een keer een 85 rated speler. Gaat weer leuk worden. Nog ruim een weekje nog.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• simons
Bean77 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:03:
[...]

Dan moet jij het spel ook al kunnen spelen want jij bent ook een vriend van EA.
Ik zal de komende tijd de nodige schepjes er bovenop gooien dan..
Maar idd ik verwacht heel weinig wat er uit de packs gaat komen. Iedereen zal ook weer moeten wennen nu ze recent in elke pack wel 3 TOTS spelers kregen. Dadelijk trekken ze er in 100 packs een keer een 85 rated speler. Gaat weer leuk worden. Nog ruim een weekje nog.
De afgelopen weken post-tots kon je alvast wennen aan de droprate… dat was als vanouds...

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 27-01 15:20
simons schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:18:
[...]

Hier ben ik het volledig mee eens. Ik ga top 100 nooit halen simpelweg omdat ik het de tijd niet waard vind. 1-15 potjes ok, maar 30 (het waren er blijkbaar vroeger zelfs meer heb ik gehoord) potjes spelen is gewoonweg teveel van het goede. Ik werk gewoon vrijdag tot een uur of 18-19 uur en begin om 07:30. Dan wil ik graag nog even eten en sporten dus ga voor mij is een WL 2 dagen heel intensief spelen. Ik ga dan ook nooit hoger dan goud 3.

Overigens heb ik dit jaar wel in een half jaar een team van 3-4-5 miljoen bij elkaar geharkt zonder enige FUT ervaring. Ik moest het niet hebben van online spelen en ben pas vanaf maart, toen ik eindelijk het handelen een beetje doorkreeg, echt winst gaan maken zonder een enkele euro in het spel te stoppen.
Ik heb in mei de prime moments Kluivert gedaan en hem toegepast in een premier League team. In juni nog anderhalve maand pauze genomen en eind juli weer even intensief gespeeld en daar nog veel winst gemaakt met wat pack luck en sbc doen.
Maar ik heb er nooit extra geld tegenaan gegooid. Het is dus zeker mogelijk!

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 20:01
Heb je wat handeltips?

• Delano1992
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17:39
Ik neem dat de webapp al een week eerder uitkomt net als vorig jaar of vergis ik me? Ik ga voor de normale editie en dan 50 eu aan packs openen, dit werkt vooral in het begin beter dan elke week een pack krijgen.
Hopelijk heb ik het geduld om eerst draft te spelen voor betere packs.

• bvbal79
simons schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:38:
ik verwacht dat dat een event promo is...waarom zou je 12 rare gold krijgen voor 11 non rare

• bvbal79
Delano1992 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:02:
Ik neem dat de webapp al een week eerder uitkomt net als vorig jaar of vergis ik me? Ik ga voor de normale editie en dan 50 eu aan packs openen, dit werkt vooral in het begin beter dan elke week een pack krijgen.
Hopelijk heb ik het geduld om eerst draft te spelen voor betere packs.
je kunt searchen in dit topic...wist je dat?

Anyway 18 sept webapp

• michi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-01 16:07
Ben er weer ingetrapt. Toch maar weer fifa 20 gepreorderd. Nu potje spelen na een half jaar. Beter niet kunnen doen. Sta tegen een compleet icon en tots team.

• peeweeherman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16-01 20:43

peeweeherman

energieleverend.nl

Pykow schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:31:
[...]

13 september preload en 19 september te spelen
Volgens mij staat bij mij in origin toch echt 18 september om 5u CEST spelen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

peeweeherman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:41:
[...]

Volgens mij staat bij mij in origin toch echt 18 september om 5u CEST spelen
bewijs

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

• MisterMarcFR
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 28-12-2019
Pykow schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:46:
[...]

Ik heb zelf PES aangeschaft omdat ik wel benieuwd was naar Master league.
waarbij je met onbekende namen een team groot kunt maken en waarbij er ook teamgeest etc bij komt kijken.
in Fifa carreer heb ik dat gevoel totaal niet. Hiervoor moet je FUT spelen, maar eerlijk gezegd weet ik nooit zo goed wat ik van FUT moet vinden. Ik speel vrijwel nooit online, slechte ervaring met lang moeten wachten tot een match en slechte verbindingen. en offline FUT is nou niet bepaald leuk om te doen.
Dit komt mede doordat je voor bepaalde kaartjes zoveel moet neerleggen.
Heel misschien dit jaar toch maar oppakken, maar eens zien hoelang ik het leuk blijf vinden.
Hoe bevalt de Master League je tov carrière in FIFA?

• bvbal79
Jammer, hij is aangepast er stond eerst 18 september. Nou dan gaan we geen div rivals spelen maar eerst alle SB potjes doen en objectives binnen harken daarmee

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik wou vanavond de demo spelen op mijn pc met PS4 controller, maar deze werkt niet lekker, terwijl ik vlak daarvoor nog een potje FIFA19 heb gespeeld, weet iemand hoe dit kan?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

MisterMarcFR schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:08:
[...]

Hoe bevalt de Master League je tov carrière in FIFA?
Speel pas net 1 dag en kan dus niet zeggen of het nu veel beter is.
Maar lijk wel het gevoel te hebben dat Teamgeest een rol speelt in je team.
Dat heb ik in de carreer mode van fifa niet gemerkt.

ben nog aan het leren ;)

peeweeherman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:00:
Ik wou vanavond de demo spelen op mijn pc met PS4 controller, maar deze werkt niet lekker, terwijl ik vlak daarvoor nog een potje FIFA19 heb gespeeld, weet iemand hoe dit kan?
Ik moest een tooltje installeren (DS4Windows) om het goed te laten werken, hoewel het de menu's leek alsof alle input voor zowel P1/P2 met dezelfde controller ging. Ingame geen enkel probleem.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:08:
[...]

Ik moest een tooltje installeren (DS4Windows) om het goed te laten werken, hoewel het de menu's leek alsof alle input voor zowel P1/P2 met dezelfde controller ging. Ingame geen enkel probleem.
Dat tooltje heb ik al, maar bij de demo gaat het menu alle kanten op...

peeweeherman schreef op donderdag 12 september 2019 @ 07:23:
[...]

Dat tooltje heb ik al, maar bij de demo gaat het menu alle kanten op...
Hetzelfde hier, ingame gaat het prima.
Denk dat er iets fout herkend word aangezien als ik aan het begin kies om met de controller te spelen er blijkbaar meteen player 1 en 2 met de controller geselecteerd worden.

• fifanoob
Demo speelt wel lekker, iets langzamer, weinig verandering die ik echt merk om eerlijk te zijn. Maar heb er alsnog veel zin in :)

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 10:28
fifanoob schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:10:
Demo speelt wel lekker, iets langzamer, weinig verandering die ik echt merk om eerlijk te zijn. Maar heb er alsnog veel zin in :)
Ik heb een aantal potjes gespeeld op legendarisch om alvast Squad Battles te kunnen inschatten.
Tuurlijk spelen er dadelijk zaken als chemistry mee, maar tot op heden lijkt het erop dat pace minder relevant is. Dit zou ook verklaren waarom ze verschillende spelers een behoorlijke pace drop hebben gekregen.
Zo kwam ik bijv met Kane en Alli makkelijk achter de verdediging, en was het verdedigen met Sanchez, Hummels etc tegen een Sancho of Lucas ook prima te doen. Vooralsnog draait het nu om timing en het tactisch gebruiken van de voordelen van je eigen verdediger/aanvaller tegenover de nadelen van de tegenstander.

Bijv: Kane is sneller dan Hummels, waardoor je tegen Hummels beter de bal diep kan geven dan in de voet.
Speel je met Kane tegen Azpi dan is het verstandiger om de bal in de voet te spelen waarna je de bal afschermt en er zo voorbij drukt.

Tot op heden lijkt het er dus op dat spelers als Costa, Kane, Lukaku, Batshuayi, Cavani etc. vanaf het begin af aan bruikbaar zullen zijn zonder enkel voor te hoeven geven.

Dit kan natuurlijk bij de eerste beste patch compleet verkracht worden, maar laten we dit jaar hopen op verbetering.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:24
net even de demo gespeeld.
Vond het niet baanbrekend. Eigenlijk zit je voor je gevoel fifa19 te spelen met een patch.
Desalniettemin, ga hem waarschijnlijk wel weer kopen. Speelt iets rustiger en soepeler dan F19.

Iemand tips om hem zo voordelig mogelijk te kopen via de PS Store? (Ultimate edition)

wijze woorden

• fifanoob
Valandil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:19:
net even de demo gespeeld.
Vond het niet baanbrekend. Eigenlijk zit je voor je gevoel fifa19 te spelen met een patch.
Desalniettemin, ga hem waarschijnlijk wel weer kopen. Speelt iets rustiger en soepeler dan F19.

Iemand tips om hem zo voordelig mogelijk te kopen via de PS Store? (Ultimate edition)
Ea acces afnemen en dan in fifa19, fifa 20 pre orderen dan kost ie 80 ipv 100

• joey1990
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 25-12-2019
fifanoob schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:30:
[...]

Ea acces afnemen en dan in fifa19, fifa 20 pre orderen dan kost ie 80 ipv 100
Thanks voor de tip! _/-\o_

• MrGeek
  • Laatst online: 24-01 23:37
Even ter info voor mensen die op PC de demo hebben en graag eens online willen spelen tegen een vriend.

https://parsecgaming.com/

Geen lag gehad (verbinding België - Nederland)

Enkel het geluid ging niet altijd optimaal. Maar fijn om alvast wat potjes te spelen tegen iemand "echt".

Volta modus kan enkel in hetzelfde team omdat je niet op voorhand je kant kan kiezen.

Enjoy!
Iedereen al bezig met het orienteren op leuke start teams?

Op youtube word je wel doodgegooid met content met leuke OP spelers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 16:30
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:17:

Jij doet het eerste week puur op pack luck wat je starters team wordt?

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:05

Ja wel een beetje maar omdat ik toch weer voor een Nederlands team ga in 433 aanvallend ligt het al redelijk vast. Dus ik ga gelukkig niet zoveel last hebben van prijs beïnvloedingen door die filmpjes op youtube, persoonlijk vind ik mensen die zo'n filmpje volgen ook niet heel slim want 1. de prijs voor die spelers gaan stukken hoger liggen omdat veel mensen het kopiëren en 2. omdat je als je zelf een beetje rond kijkt en slim nadenkt je ook prima andere spelers kunt vinden die misschien even goed zijn of beter en dus minder gaan kosten.
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:19:
[...]

Jij doet het eerste week puur op pack luck wat je starters team wordt?
Ja. Ik focus mij op Neymar en Mbappe. Dat zijn wel de spelers die voor een langere tijd het verschil zullen blijven maken, ook zonder upgrade. De rest zal waarschijnlijk goedkoop en OP spelers zijn. De andere coins zou ik willen investeren in spelers. Misschien probeer ik die ook wel in het team te passen.

Maar ja, als ik nu eindelijk eens 5x cr7 pack in het begin wordt het wel wat makkelijker :P
Pompi schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:21:
[...]

Ja wel een beetje maar omdat ik toch weer voor een Nederlands team ga in 433 aanvallend ligt het al redelijk vast. Dus ik ga gelukkig niet zoveel last hebben van prijs beïnvloedingen door die filmpjes op youtube, persoonlijk vind ik mensen die zo'n filmpje volgen ook niet heel slim want 1. de prijs voor die spelers gaan stukken hoger liggen omdat veel mensen het kopiëren en 2. omdat je als je zelf een beetje rond kijkt en slim nadenkt je ook prima andere spelers kunt vinden die misschien even goed zijn of beter en dus minder gaan kosten.
Je kan dit jaar echt een leuk NL team maken.
cilissen
dumfries-de ligt - VVD/Ake - Van Aanholt
De Jong - Op de Beek - Wijnaldum
Promes - Depay - Bergwijn

in een 4321.

Bean77 wijzigde deze reactie 13-09-2019 11:34 (41%)

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-01 16:27
Ik hoor iedereen zeggen 'het speelt rustiger/langzamer dan FIFA 19', beseft iedereen wel dat de spelsnelheid op 'normaal' staat in de demo en in FUT op 'snel' ?
Dat maakt nogal een verschil :)

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10:46
Ik ga dit jaar voor een hybrid van Ajacieden en ex Ajacieden. Kan je toch een mooi team mee maken.

Doel is dit jaar om Cruijff te krijgen, maar dat zal wel bij een droom blijven. De nieuwe Koeman icon lijkt mij ook gaaf om te hebben.
Jamesl schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:36:
Ik hoor iedereen zeggen 'het speelt rustiger/langzamer dan FIFA 19', beseft iedereen wel dat de spelsnelheid op 'normaal' staat in de demo en in FUT op 'snel' ?
Pff is dat echt zo? Waarom doen ze dat nou weer... Brengt me toch wel aan het twijfelen, ik hou namelijk van een rustiger tempo.

kwdtje wijzigde deze reactie 13-09-2019 11:38 (48%)

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:17
Ik ga het laten afhangen van wat ik pack. Ik kan er nu nog weinig over zeggen.

Stel dat ik meteen een icon pack dan gaat mijn team er heel anders uit ziet dan wanneer ik alleen maar bagger pack.

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-01 16:27
kwdtje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:36:

[...]

Pff is dat echt zo? Waarom doen ze dat nou weer... Brengt me toch wel aan het twijfelen, ik hou namelijk van een rustiger tempo.
Yes, de FUT online wedstrijden zijn sneller, squad battles etc. zijn vgm wel gewoon op 'normale' snelheid. Google maar.. en ja weet ook niet waarom
Goelan schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:37:
Ik ga het laten afhangen van wat ik pack. Ik kan er nu nog weinig over zeggen.

Stel dat ik meteen een icon pack dan gaat mijn team er heel anders uit ziet dan wanneer ik alleen maar bagger pack.
Je gaat alleen maar bagger packen :P
Tenzij je er een absurd bedrag tegenaan gooit haha

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:17
Jamesl schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:43:
[...]

Je gaat alleen maar bagger packen :P
Tenzij je er een absurd bedrag tegenaan gooit haha
Dat realiseer ik mij maar al te goed, haha. Daarom zie ik het tegen die tijd wel ;) Zou wel lekker zijn als je iets packt wat 10k waard is. Kan je toch een redelijk basis teampje maken.

• Valandil
Jamesl schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:36:
Echt?

Dat is wel ruk zeg...... vind het juist prima (lees realistischer) op deze snelheid.
Nu twijfel ik wel of ik dan voor fifa20 ga....

Als ik arcade wil spelen, speel ik wel een shooter...

wijze woorden

• Fraaank

Leuk die Youtubers, maar die zorgen er weer voor dat goedkope OP-spelers weer een stuk duurder worden.
Fraaank schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:29:
[...]

Leuk die Youtubers, maar die zorgen er weer voor dat goedkope OP-spelers weer een stuk duurder worden.
Klopt, maar in tegenstelling tot vorig jaar heb je dit jaar wel meer lagere rated spelers die vrij OP zijn. Tenminste voor mijn gevoel.

POTM Pukki, altijd leuk :P

• kwdtje
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:38:
[...]

Klopt, maar in tegenstelling tot vorig jaar heb je dit jaar wel meer lagere rated spelers die vrij OP zijn. Tenminste voor mijn gevoel.
Heb je wat voorbeelden? Ik ben niet zo van de YouTube filmpjes kijken.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
FIFA 20 demo op de pc, zelfde als FIFA 19 wat ik in eerste instantie. Alleen andere kleurtjes.
Ziet en speelt prima. Beter dan de PES demo vind ik.

Alleen...als de ai dit jaar weer zo overheersend is als vorige editie, dan maakt het dus niet veel uit welke speler je haalt en met wat voor rating en stats, dan bepaalt ea weer hoe het spel verloopt in mijn geval aangezien ik geen pro ben. Dus al dat geouwehoer over geweldige eigenschappen van een bepaalde speler kunnen dan aardig de prullenbak in.
Dat is eigenlijk de enige no-go factor voor mij. Heb mij in decennia niet zo geërgerd aan een voetbalspel dan FIFA 19. EA heeft mi met zijn commerciële bedoelingen de gameplay aardig de nek weten om te draaien. Vraag me dan ook af hoe dit in FIFA 20 zal zijn. Neem aan dat ze wel wat kritiek hebben gehad (?).

Harribo wijzigde deze reactie 13-09-2019 14:17 (26%)

• fifanoob
merk wel heel erg dat als je van die halve lobpasses geeft in de loop. Die balletjes die beetje knie hoogte gaan.. Als je zulke ballen daarna in 1x op de pantoffel neemt is het 90% van de tijd goal? Vond het eerst wel kicken om zo te scoren en dacht echt wow knap, maar tis eigenlijk vet easy en je scoort er wel heel makkelijk mee.. Doet me beetje denken aan die rare flikflaks op de vleugel en dan voorgeven die ook bijna altijd goal was..
En binnenkant voet verre hoek is ook weer terug. Maar goed, daar zullen ze met de patches wel wat aan gaan veranderen. Net zoals die firsttouch goals vanuit de draai vorig jaar in begin van fifa19..

Youtube zal er straks wel weer mee vol staan en dus gaat iedereen weer zo spelen.. Best jammer.. Doordat ea het zo competitief maakt gaan veel mensen ook echt zakelijk spelen en boeit het ze niet als ze 5x op dezelfde manier scoren omdat ze weten dat dat OP is..
Najah ik blijf lekker 433 hollandse school spelen. Zoals ik al 20 jaar fifa speel :D

Ben ook benieuwd wanneer hier weer de mensen gaan vragen naar welke opstelling is het "best " ..
Nee speel dit spel zoals JEZELF het fijnst vind spelen..

• Valandil
fifanoob schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:17:
merk wel heel erg dat als je van die halve lobpasses geeft in de loop. Die balletjes die beetje knie hoogte gaan.. Als je zulke ballen daarna in 1x op de pantoffel neemt is het 90% van de tijd goal? Vond het eerst wel kicken om zo te scoren en dacht echt wow knap, maar tis eigenlijk vet easy en je scoort er wel heel makkelijk mee.. Doet me beetje denken aan die rare flikflaks op de vleugel en dan voorgeven die ook bijna altijd goal was..
En binnenkant voet verre hoek is ook weer terug. Maar goed, daar zullen ze met de patches wel wat aan gaan veranderen. Net zoals die firsttouch goals vanuit de draai vorig jaar in begin van fifa19..

Youtube zal er straks wel weer mee vol staan en dus gaat iedereen weer zo spelen.. Best jammer.. Doordat ea het zo competitief maakt gaan veel mensen ook echt zakelijk spelen en boeit het ze niet als ze 5x op dezelfde manier scoren omdat ze weten dat dat OP is..
Najah ik blijf lekker 433 hollandse school spelen. Zoals ik al 20 jaar fifa speel :D

Ben ook benieuwd wanneer hier weer de mensen gaan vragen naar welke opstelling is het "best " ..
Nee speel dit spel zoals JEZELF het fijnst vind spelen..
klopt.. je moet je afvragen; wil je voetbalspelletje spelen of wil je spelen voor de winst...

De pro's zoeken steeds na de patch op wat de volgende "one-trick-pony" is, halen veel coins en passen hun team na de volgende patch weer aan op het volgende OP stukje.

Of ze echt plezier hebben, ik betwijfel het.
Moet zeggen dat ik al een paar maanden niet meer online ben geweest en vooral offline career heb gespeeld. Daar heb ik me echt weer ouderwets mee vermaakt. Dus de irritatie is daarmee ook weg. Gewoon lekker voetballen op een stevig niveau en niet steeds 4x dezelfde goal om je oren krijgen.

Kortom; koop je FIFA 20 alleen voor FUT, dan moet je je ook voorbereiden op een hoop frustratie.
Ik kocht FIFA19 voor FUT, maar uiteindelijk meeste offline gespeeld. FIFA 20 ga ik dan ook kopen in eerste instantie voor offline, maar zal zeker ook FUT spelen, echter niet meer met die enorme drang naar meer en beter team en packs dan daarvoor.

wijze woorden

kwdtje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:29:
[...]

Heb je wat voorbeelden? Ik ben niet zo van de YouTube filmpjes kijken.
Nope, ik ben niet zo van de werkverschaffing voor luie mensen die geen youtube filmpjes willen kijken ;)

Maar genoeg 78-83 rated spelers met goede gebalanceerde stats (excl. chemistry stijl).

• fifanoob
Valandil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:22:
[...]

klopt.. je moet je afvragen; wil je voetbalspelletje spelen of wil je spelen voor de winst...

De pro's zoeken steeds na de patch op wat de volgende "one-trick-pony" is, halen veel coins en passen hun team na de volgende patch weer aan op het volgende OP stukje.

Of ze echt plezier hebben, ik betwijfel het.
Moet zeggen dat ik al een paar maanden niet meer online ben geweest en vooral offline career heb gespeeld. Daar heb ik me echt weer ouderwets mee vermaakt. Dus de irritatie is daarmee ook weg. Gewoon lekker voetballen op een stevig niveau en niet steeds 4x dezelfde goal om je oren krijgen.

Kortom; koop je FIFA 20 alleen voor FUT, dan moet je je ook voorbereiden op een hoop frustratie.
Ik kocht FIFA19 voor FUT, maar uiteindelijk meeste offline gespeeld. FIFA 20 ga ik dan ook kopen in eerste instantie voor offline, maar zal zeker ook FUT spelen, echter niet meer met die enorme drang naar meer en beter team en packs dan daarvoor.
klopt helemaal wat je zegt. Maar offline spelen doe ik al jaren niet meer.. Dat kan ik op 1 of andere manier niet.. Heb altijd het idee dat omdat ik tegen de computer speel hij daardoor ook nooit in mijn skillmoves trap.. En haal veel meer voldoening uit als ik van een echt persoon win dan van de computer..
Ook ga ik dit jaar wat fifapunten in begin kopen dus ga wel echt voor FUT. Hoop dat mij de irritaties bespaard blijven maar ja zal wel niet.
Maar ach, ben wel van het winnen enzo, maar heb me er ook al lang bij neergelegd dat ik 23/24 win de max is in WL en daar kan ik prima mee leven maar dat er gescheld gaat worden dat weet ik nu al :+ hoort er ook een beetje bij vind ik haha.
Blijf toch verslaafd aan fifa :o

• bvbal79
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:26:
[...]

Nope, ik ben niet zo van de werkverschaffing voor luie mensen die geen youtube filmpjes willen kijken ;)

Maar genoeg 78-83 rated spelers met goede gebalanceerde stats (excl. chemistry stijl).
Ik vind dit jaar juist dat er teveel 83-85 rated spelers zijn. Ben echt benieuwd wat dat op de SBC markt gaat doen. Je hebt nu veel meer mogelijkheden om een 83 of 84 squad te maken.

• kwdtje
[...]

Touché ;-)
In elke league (premier league, bundesliga, serie A en ook de ligue 1) zijn nu wel leuke spelers te vinden. Futbin is ook een handige website om rond te kijken naar leuke spelers.
bvbal79 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:43:
[...]

Ik vind dit jaar juist dat er teveel 83-85 rated spelers zijn. Ben echt benieuwd wat dat op de SBC markt gaat doen. Je hebt nu veel meer mogelijkheden om een 83 of 84 squad te maken.
Elk pakje wordt dadelijk een board. Er zijn idd wel erg veel bijgekomen. Flinke nivellering van de voetballers.

• Valandil
[...]

Je bent gewoon bang dat de waarde explodeert voordat je ze hebt :o

wijze woorden

Valandil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:43:
[...]

Haha nou met die tig filmpjes met alle tips heb ik die illusie allang niet meer hoor ;)

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:04
Valandil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:43:
[...]

Ja, daar zal Bean wakker van liggen.. 78-83 rated spelers :+

• bvbal79
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:51:
[...]

In elke league (premier league, bundesliga, serie A en ook de ligue 1) zijn nu wel leuke spelers te vinden. Futbin is ook een handige website om rond te kijken naar leuke spelers.

[...]

Elk pakje wordt dadelijk een board. Er zijn idd wel erg veel bijgekomen. Flinke nivellering van de voetballers.
Denk daarom dat dit jaar handelen toch ook weer anders wordt dan in fifa19

• Fraaank
bvbal79 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:24:
[...]

Squad-fitness tussen maandag en donderdag kopen om het vervolgens in het weekend te verkopen levert meestal wel iets op. Niet veel natuurlijk, maar het is beter dan niets.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 10:28
Harribo schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:01:
FIFA 20 demo op de pc, zelfde als FIFA 19 wat ik in eerste instantie. Alleen andere kleurtjes.
Ziet en speelt prima. Beter dan de PES demo vind ik.

Alleen...als de ai dit jaar weer zo overheersend is als vorige editie, dan maakt het dus niet veel uit welke speler je haalt en met wat voor rating en stats, dan bepaalt ea weer hoe het spel verloopt in mijn geval aangezien ik geen pro ben. Dus al dat geouwehoer over geweldige eigenschappen van een bepaalde speler kunnen dan aardig de prullenbak in.
Dat is eigenlijk de enige no-go factor voor mij. Heb mij in decennia niet zo geërgerd aan een voetbalspel dan FIFA 19. EA heeft mi met zijn commerciële bedoelingen de gameplay aardig de nek weten om te draaien. Vraag me dan ook af hoe dit in FIFA 20 zal zijn. Neem aan dat ze wel wat kritiek hebben gehad (?).
Als je Fifa 20 al gaat starten met je aluminium hoedje over EA invloeden dan kan je beter PES gaan spelen. Hoop sowieso over t algemeen gezien, minder negativiteit in dit topic tegen te komen. Al die theorieën over scripting, voordeel voor youtubers etc is gewoon onzin. Momentum is een feit, dat wel.
nvt

Bean77 wijzigde deze reactie 13-09-2019 20:20 (99%)

• Delano1992
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17:39
Zojuist een paar potjes met spurs gespeeld, valt me op dat Kane echt een heerlijke speler is veel beweeglijker dan voorheen. En het franse blok op het middenveld is ook lekker. Heel snel maar voor kane en son sparen
bvbal79 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:24:
[...]

Mwoah, waarschijnlijk hebben ze het er simpelweg uitgehaald zodat de enige boost aan het begin fifa points zijn :+

Kon eigenlijk in voorgaande jaren altijd met de coinboost een leuk team bijelkaar spelen wat vervolgens wat vervolgens goed met de markt mee stijgde.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20:17
Volgens mij zijn ze er nog wel, maar onderdeel van de nieuwe objectives.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Leoleo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 24-01 19:44
Het mag van mij beginnen!!

• Kanters85
  • Laatst online: 14-01 10:06
Beste lezers, die 10 speeluren hoe kan je dat doen als het spel pas de 24e kan downloaden .
Is dat via de ea acces app ofzo ?
En wanneer wordt de webapplicatie gelanceerd ?

• Fraaank
Kanters85 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:59:
Beste lezers, die 10 speeluren hoe kan je dat doen als het spel pas de 24e kan downloaden .
Is dat via de ea acces app ofzo ?
En wanneer wordt de webapplicatie gelanceerd ?
Je kunt zoeken in dit topic. Deze vragen staan hier al zeker 10x beantwoord. Wat dacht je om te beginnen van de openingspost?

Fraaank wijzigde deze reactie 14-09-2019 15:05 (6%)

• bvbal79
Fraaank schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:05:
[...]

Je kunt zoeken in dit topic. Deze vragen staan hier al zeker 10x beantwoord. Wat dacht je om te beginnen van de openingspost?
Pas maar zometeen is dat alleen maar jouw mening en niet een feit :) :) :)

• kwdtje
bvbal79 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:56:
[...]

Pas maar zometeen is dat alleen maar jouw mening en niet een feit :) :) :)
Haha :D

• simons
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:51:
[...]
Futbin is ook een handige website om rond te kijken naar leuke spelers.
Ja inderdaad leuk om naar te kijken, alleen voor de echte EA-FIFA 20 database spelers moet je bij FUTHEAD en FUTWIZ zijn. Die twee hebben naar overeenkomst met EA de database toegang gekregen voor dit jaar.
simons schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:25:
[...]

Ja inderdaad leuk om naar te kijken, alleen voor de echte EA-FIFA 20 database spelers moet je bij FUTHEAD en FUTWIZ zijn. Die twee hebben naar overeenkomst met EA de database toegang gekregen voor dit jaar.
Jammer is dat, ivm Futbin zijn die twee kwalitatief toch een stuk minder.

simons schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:25:
[...]

Grappig dat je bij Futbin bij bijv. een lagere rated speler als Thiago Mendes gewoon alle stats kunt zien en bij futwiz alleen de 6 main ratings. Dan maakt zo'n database toegang dus helemaal niks uit :P

Dus Futbin is tot op heden gewoon de beste keus. Maar ieder zijn eigen keuze.

• simons
Bean77 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:56:
[...]
Dan maakt zo'n database toegang dus helemaal niks uit :P
Dus Futbin is tot op heden gewoon de beste keus. Maar ieder zijn eigen keuze.
Toegang tot de database maakt alles uit... en futbin is helemaal niet de beste keus. Je zet mensen op het verkeerde been. Misschien dat voor nu het nog voor futbin is bij te houden maar straks gaat het sneller en bovendien de prijzen komen dadelijk bij release ook om de hoek kijken. Dan is futbin (ondanks dat ze qua layout en keuzemogelijkheden echt beter zijn) niet correct meer en dus niet meer betrouwbaar.
Bossie schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:28:
[...]
Jammer is dat, ivm Futbin zijn die twee kwalitatief toch een stuk minder.
Inderdaad, heel erg jammer futbin was echt een uitstekende site...
simons schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:45:
[...]

Toegang tot de database maakt alles uit... en futbin is helemaal niet de beste keus. Je zet mensen op het verkeerde been. Misschien dat voor nu het nog voor futbin is bij te houden maar straks gaat het sneller en bovendien de prijzen komen dadelijk bij release ook om de hoek kijken. Dan is futbin (ondanks dat ze qua layout en keuzemogelijkheden echt beter zijn) niet correct meer en dus niet meer betrouwbaar.
Vooralsnog is op futbin alle info te halen zoals alle jaren. Nergens gelezen dat dit niet meer het geval gaat zijn. Dus totaal geen noodzaak om te veranderen. Kan me ook niet voorstellen dat futbin niet actueel gaat blijven. Tot op heden had geen enkele website een overeenkomst en toch waren ze up to date.
We zien het wel. Mocht het zo zijn dat ze niet meer actueel zijn dan switch ik wel over. Tot op heden gebruiken al mijn bronnen nog steeds futbin als basis.

Pagina: 1 ... 4 ... 93 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True