Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
fifanoob schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 12:37:
niet lullig bedoeld maar je opstelling testen in squad battles lijkt me geen goede graadmeter.
Squadbattles is scripted als de pest.
Je heb idd gelijk, echter is mijn opmerking voornamelijk omdat de offline swaps objectives nog even moesten :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Valandil schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:29:
[...]

SB is redelijk voorspelbaar en zou ik dieper gaan spelen met mijn spitsen. Rivals is wel totaal anders.
Ik blijf een hekel hebben aan die 5* skillers... pfff, maak dan een zaalvoetbal spel hier van.
Je ziet dingen gebeuren die je normaal 1x in een wedstrijd ziet, alleen dan 5 x achter elkaar. Onrealistisch.
5 star skillers zijn af en toe maar raar, of ze laten je alle hoeken van het veld zien of ze doen alles voor de show.

Zelfs een keer gehad dat iemand de eerste 20 minuten de bal had en truukjes deed maar er niet doorheen kwam. Na 20 minuten scoorde ik op de counter en weg was ie :+

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 25-01 17:06
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:03:
[...]

5 star skillers zijn af en toe maar raar, of ze laten je alle hoeken van het veld zien of ze doen alles voor de show.

Zelfs een keer gehad dat iemand de eerste 20 minuten de bal had en truukjes deed maar er niet doorheen kwam. Na 20 minuten scoorde ik op de counter en weg was ie :+
tegen die skillers blijf ik altijd op ongeveer anderhalve meter afstand verdedigen met L2 ingedrukt.
Moet er wel bij zeggen dat ik al meerdere jaren verdedig met L2 en dit ook wel redelijk beheers.
Voor een ieder die amper L2 gebruikt met verdedigen wil ik ze dit echt aanraden.
Net als tegen spelers die veel dragback toepassen. Op den duur herken je gewoon wanneer spelers dat in gaan zetten.
Op moment dat je tegenstander in een volle sprint is, maar opeens langzamer gaat, dan weet je bijna 90% zeker dat er dan een skill gaat aankomen. Dan is het heel snel zelf ook de sprintknop loslaten en L2 indrukken en wachten. Niet zelf uitstappen of happen nee de tegenstander een actie laten inzetten.
Doordat je op anderhalve meter afstand verdedigt heb je voor jezelf iets meer de tijd om te anticiperen op wat de tegenstander zijn actie gaat worden.
Op moment dat je dit goed beheerst zul je merken dat tegenstander meer tikkie takka gaat doen. Wat ik persoonlijk mij helemaal bont en blauw aan erger.

Ik heb heel vaak wedstrijden dat ik bv maar 35% balbezit heb maar wel met 3-1 voorsta met rust. Dit omdat de tegenstander de bal voornamelijk doeloos rond speelt rond mijn 16m. Ik sta dan vaak op een afstandje maar een beetje toe te kijken.

Moet er wel bij zeggen dat ik voornamelijk WL speel waar de mensen hun potjes vaak net wat serieuzer nemen.
Ben overigens geen super speler ofzo, meestal goud1.

Maar wellicht kunnen mensen hier iets mee, of hebben ze extra toevoegingen hierbij :)

• rgroeneveld1981
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-01 14:07
Voor het eerst wl aan het spelen. Wat een hel is dat. Eerste 4wed 2om2 daarna kansloos 4 verloren. Geen bal die aankomt, alle ballen in de klust tegendoelpunt. Geen bal onderscheppen. Terwijl dat juist me kracht is. Echt om te janken. Terwijl ik normaal div5 stabiel in zit. Maak deze wl af en daarna nooit meer. Voor mij is geen lol aan

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:21
Denk dat ik van het weekend maar weer eens een paar filmpjes van Ovvy ga bekijken. Verdedigen doe ik nou maar in 20% vd gevallen goed en dan vooral met Aké. Voor de rest word ik compleet uitgespeeld op semi.

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:42

RBH

Wazzup?

Ik vraag me af waarom sommige mensen in Divisie 10 of 9 zitten, die horen veel hoger te zitten. Vanmiddag ook weer een aantal, de hele trukendoos ging open, de dragbacks en pirouettjes waren in de aanbieding leek het wel. Wel heb ik iemand die overduidelijk zijn Kaka doelstelling probeerde te halen met nog maar 1 leenbeurt over (wedstrijd tegen mij) compleet vernederd toen hij ook de trukendoos opengooide. Dat voelde wel lekker. ;)

Heb mijzelf maar weer af laten zakken naar divisie 10 in de hoop dat ik daar meer mensen van mijn niveau tegen kom om het leuk te houden. :)

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 15:32
rgroeneveld1981 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:40:
Voor het eerst wl aan het spelen. Wat een hel is dat. Eerste 4wed 2om2 daarna kansloos 4 verloren. Geen bal die aankomt, alle ballen in de klust tegendoelpunt. Geen bal onderscheppen. Terwijl dat juist me kracht is. Echt om te janken. Terwijl ik normaal div5 stabiel in zit. Maak deze wl af en daarna nooit meer. Voor mij is geen lol aan
Had je dan verwacht dat je bij je eerste WL meteen goud 1 zou gaan halen omdat je in rivals div 5 haalt?
Voor gold 3 heb je 14 overwinningen nodig, dus mag je er 16 verliezen.

Als je nu niet meteen opgeeft, en WL leert te spelen zal je na een paar WL's wel richting gold 3 tm 1 gaan.

• rgroeneveld1981
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-01 14:07
Idd geval een stuk kansloos ten onder

• fifanoob
RBH schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:10:
Ik vraag me af waarom sommige mensen in Divisie 10 of 9 zitten, die horen veel hoger te zitten. Vanmiddag ook weer een aantal, de hele trukendoos ging open, de dragbacks en pirouettjes waren in de aanbieding leek het wel. Wel heb ik iemand die overduidelijk zijn Kaka doelstelling probeerde te halen met nog maar 1 leenbeurt over (wedstrijd tegen mij) compleet vernederd toen hij ook de trukendoos opengooide. Dat voelde wel lekker. ;)

Heb mijzelf maar weer af laten zakken naar divisie 10 in de hoop dat ik daar meer mensen van mijn niveau tegen kom om het leuk te houden. :)
Zou het kunnen dat het mensen zijn met een 2e "nieuwe" account die dan onderaan starten? Dat ze in de 5 potjes die je moet spelen voor je rang expres verliezen? Dat ze al wel een goed team hebben omdat ze met hun 1e account alles bij elkaar hebben gesprokkeld en dan langzaam hun coins over hebben gezet naar hun 2e account zodat ze daar "fresh" opnieuw kunnen beginnen?

Zie er sommige lui wel voor aan die geilen zo op hun statistieken met aantall losses en wins

• fifanoob
rgroeneveld1981 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:40:
Het niveau is op vrijdag wel het hoogst. Zeker als je zo vroeg op de dag al begint. De meeste mensen die wl spelen zitten dan nog op school of op werk. Die lui die te veel tijd over hebben en dus al behoorlijk wat uurtjes in de game hebben zitten spelen dan voornamelijk of de pro's omdat ze er van kunnen leven.
De eerste 5 potjes die je speelt heb je nog geen matchmaking profiel. Hoe meer je verliest hoe lager je matchmaking profiel en hoe makkelijker de tegenstander zouden moeten zijn.
Echter aangezien het niveau op vrijdag hoger is, kom je dus automatisch tegen betere tegenstanders te spelen.

Mocht je het voor jezelf qua tijd kunnen indelen dan raad ik je aan om veel op zondag te spelen. De lui die echt serieuze prestaties willen afleveren in de WL zijn dan vaak al klaar of die gaan al 10-0 en hebben dus een hele andere matchmaking profiel dan jij.

Blijf vooral rustig, neem de verliezen voor lief, alleen zo kom je er doorheen. Accepteer dat het niveau heel anders is dan in rivals. Ik speel bv in Rivals in div1 maar in WL kom ik niet verder dan een goud1.
Rivals niveau zegt op moment niet zoveel omdat vele mensen met die swaps bezig zijn.

Ook zijn de servers in de WL anders dan bij rivals. Ook dat is gewenning. Ik heb dat zelf met rivals, als ik dat soms speel dan gaat het zo snel dan moet ik echt weer ff schakelen want in de WL gaat alles een tempootje lager ( meer delay? ). Dus ook je timing verloopt dan iets anders dan je gewend bent.
Op moment dat jij denkt te passen en dus richting geeft, kan het zijn dat door de delay dat vertraagt gaat. Jij verwacht dat je al richting hebt gegeven en doet de volgende handeling/beweging met je sticks en fifa denkt hey, hij wil toch die kant op qua richting en voila het spel doet totaal iets anders dan jij verwacht.
Daar moet je even aan wennen.

Succes hoop dat je er wat aan hebt. Neem de verliezen op de koop toe. Dat doe ik ook, anders is het nogmaals niet vol te houden. WL is eigenlijk meer een competitie voor pro's en zou bijna zeggen speel pas WL als je bovenin div4 zit. Of accepteer gewoon dat je meer gaat verliezen dan winnen in de wl. Wat overigens niet erg is, je leert het spelletje wel sneller omdat het niveau daar simpel weg hoger is.

• fifanoob
Jorgen schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:40:
Denk dat ik van het weekend maar weer eens een paar filmpjes van Ovvy ga bekijken. Verdedigen doe ik nou maar in 20% vd gevallen goed en dan vooral met Aké. Voor de rest word ik compleet uitgespeeld op semi.
Dan heb je het over verdedigen tegen de computer? Dat kan ik namelijk ook niet. Bij de computer is het volgens mij meer een kwestie van passen onderscheppen, terwijl ik online juist meer verdedig met L2 en dus duels aanga.

• Jorgen
In beide gevallen heb ik het lastig, maar online lukt het bijna helemaal niet inderdaad.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 15:32
Jorgen schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 13:40:
Wat bedoel je met semi? Semi-prof op offline of semi assistentie bij controls?
Advies is toch wel om minimaal wereldklasse 99% te kunnen winnen voordat je online gaat spelen, anders wordt het allemaal erg lastig en vind je er weinig plezier in.

Kijk vooral genoeg herhalingen van je eigen spel terug om beter te kunnen worden. Je kan bijv zien of je te snel instapt, of juist niet instapt. Ook hoe je de bal over het veld verplaatst is belangrijk. Juiste mix van hoge en lage en lange en korte passes is de manier.

• RBH

RBH

Wazzup?

fifanoob schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 14:36:
[...]

Zou het kunnen dat het mensen zijn met een 2e "nieuwe" account die dan onderaan starten? Dat ze in de 5 potjes die je moet spelen voor je rang expres verliezen? Dat ze al wel een goed team hebben omdat ze met hun 1e account alles bij elkaar hebben gesprokkeld en dan langzaam hun coins over hebben gezet naar hun 2e account zodat ze daar "fresh" opnieuw kunnen beginnen?

Zie er sommige lui wel voor aan die geilen zo op hun statistieken met aantall losses en wins
Dat zou kunnen, alleen een team had Scream Pique, en een andere had die objective Tagliafico. Lijkt mij dat je die niet kunt overhevelen, toch?

• Prins32
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 25-01 00:40
Vraagje: die objectives voor Icons. Ik zie dat er met singleplayer met SB op legendary gespeeld moet worden. Ik zit altijd rond div 6/7 en kom niet hoger of lager. Is het dan wel uberhaupt mogelijk om die objectives te halen? Als ik soms een potje speel op wereldklasse heb ik het af en toe al moeilijk en nu moet dit ook nog met eredivisie spelers :F ... Hoe ervaren jullie dit?

• RBH

RBH

Wazzup?

Prins32 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:02:
Vraagje: die objectives voor Icons. Ik zie dat er met singleplayer met SB op legendary gespeeld moet worden. Ik zit altijd rond div 6/7 en kom niet hoger of lager. Is het dan wel uberhaupt mogelijk om die objectives te halen? Als ik soms een potje speel op wereldklasse heb ik het af en toe al moeilijk en nu moet dit ook nog met eredivisie spelers :F ... Hoe ervaren jullie dit?
Zo slecht mogelijke teams uitkiezen, zo is het mij ook uiteindelijk gelukt. Het zijn overigens maar 9 eredivisie spelers, dus direct na de aftrap drie wisselen = nog maar 6 "slechte" Eredivisie spelers. Als je divisie 6 a 7 haalt dan moet dit ook prima lukken. Mij lukt het niet om boven Divisie 9 uit te komen en het is mij zonder problemen gelukt. :)

• fifanoob
Solotov schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:01:
[...]

Advies is toch wel om minimaal wereldklasse 99% te kunnen winnen voordat je online gaat spelen, anders wordt het allemaal erg lastig en vind je er weinig plezier in.

Kijk vooral genoeg herhalingen van je eigen spel terug om beter te kunnen worden. Je kan bijv zien of je te snel instapt, of juist niet instapt. Ook hoe je de bal over het veld verplaatst is belangrijk. Juiste mix van hoge en lage en lange en korte passes is de manier.
Ik speelde eerder WL dan dat ik squadbattles op wereldklasse speelde :P

Ik zou tegen de computer sowieso links laten liggen. Speel gewoon online daar leer je het meeste van en haal je denk ik ook de meeste voldoening uit. Maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. Ik vind het sowieso geen reet aan om tegen de computer te spelen. Zodra ik een skillmove doe, weet de computer dat want ik geef hem die comando, ja lekker voetballen is dat..

Tegen de computer spelen is gewoon kwestie van doorhebben hoe de computer speelt als je dat eenmaal doorhebt dan win je ze easy. Online speelt iedereen anders en reageert iedereen anders en leer je ook van je tegenstander als je verliest. Kijk bv hoe hun verdedigen.

• fifanoob
RBH schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:02:
[...]

Dat zou kunnen, alleen een team had Scream Pique, en een andere had die objective Tagliafico. Lijkt mij dat je die niet kunt overhevelen, toch?
Klopt, dan zijn het gewoon lui die zwaar afgezakt zijn. Kom soms in rivals ook wel eens iemand tegen met een compleet bronze team die ook meteen racequit..
Ipv dat ze mij dan die win ook ff geven nee meteen racequit en met bronze team omdat ze geen contracten willen verspillen op hun goede spelers.. Jaaa.. je hebt er lui tussen zitten |:( 8)7

• fifanoob
Bekend met de fakeshot glitch? ( of werkt die inmiddels al niet meer? )

Mocht je bv voor komen te staan dan kan je deze glitch toepassen.

De tegenstander moet met zijn hele team op eigen helft staan ( nu weet ik niet meer zeker of je met je eigen team ook compleet op zijn helft moet staan volgens mij niet ). Vervolgens doe je een fakeschot en raak je je controller niet meer aan. Als het goed is ( tenzij die glitch aangepakt is ) valt de CPU je dan niet meer aan. Ze lopen dan wat maar zetten niet de tackle in om de bal te veroveren. Dit kan je ingame zo'n 20min doen dan begint de CPU soms weer aan te vallen. Dan herhaal je het truucje opnieuw tot de wedstrijd is afgelopen.

Probeer het anders eerst eens uit op een wat lagere niveau squad battles potje zodat je weet of je de glitch kan en of deze nog werkt. Kies vervolgens dan wat hier ook net gezegd werd de wat zwakkere tegenstander uit dan hopen dat je voor komt te staan ;p

Overigens hoor ik van velen dat er niet zoveel verschil zit in wereldklasse of legadarisch

• RBH

RBH

Wazzup?

fifanoob schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:14:
[...]

Bekend met de fakeshot glitch? ( of werkt die inmiddels al niet meer? )

Mocht je bv voor komen te staan dan kan je deze glitch toepassen.

De tegenstander moet met zijn hele team op eigen helft staan ( nu weet ik niet meer zeker of je met je eigen team ook compleet op zijn helft moet staan volgens mij niet ). Vervolgens doe je een fakeschot en raak je je controller niet meer aan. Als het goed is ( tenzij die glitch aangepakt is ) valt de CPU je dan niet meer aan. Ze lopen dan wat maar zetten niet de tackle in om de bal te veroveren. Dit kan je ingame zo'n 20min doen dan begint de CPU soms weer aan te vallen. Dan herhaal je het truucje opnieuw tot de wedstrijd is afgelopen.

Probeer het anders eerst eens uit op een wat lagere niveau squad battles potje zodat je weet of je de glitch kan en of deze nog werkt. Kies vervolgens dan wat hier ook net gezegd werd de wat zwakkere tegenstander uit dan hopen dat je voor komt te staan ;p

Overigens hoor ik van velen dat er niet zoveel verschil zit in wereldklasse of legadarisch
Die glitch bestaat nog steeds, vanochtend ook nog een paar keer gedaan. Hoe hoger het niveau, hoe sneller de AI weer de bal zal gaan afpakken overigens. Op Amateur niveau vielen ze me een complete tweede helft niet aan. :+

• Prins32
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 25-01 00:40
RBH schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:44:
[...]

Die glitch bestaat nog steeds, vanochtend ook nog een paar keer gedaan. Hoe hoger het niveau, hoe sneller de AI weer de bal zal gaan afpakken overigens. Op Amateur niveau vielen ze me een complete tweede helft niet aan. :+
En hoe snel is dat dan op legendarisch of wereldklasse? Spreken we dan over 10 minuten of maar 5 ofzo?

• RBH

RBH

Wazzup?

Prins32 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 15:48:
[...]

En hoe snel is dat dan op legendarisch of wereldklasse? Spreken we dan over 10 minuten of maar 5 ofzo?
Volgens mij 20 minuten zoals hierboven ^ werd gezegd. Maar heel zeker weet ik dat niet, want ik heb die wedstrijden gewoon uitgespeeld, maar 1 of 2x de glitch gedaan. Ik vond het niet bijster spannend overigens, de AI geeft veel meer ruimte weg op die hoge niveaus want ze vallen meer aan.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:54
Legendary is wel te doen hoor.
Na aftrap gelijk 3 toppers inbrengen (bij voorkeur je as)

Speel tegen de lage SB teams, na elke 2 potjes refesh je de tegenstanders (2 zijn vaak laag qua rating en chemistry)

wijze woorden

• _Uploader_
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:25
Ik heb hulp nodig met mijn upgrades.
Twijfel om straks voor de POTM Yedder te gaan, wordt waarschijnlijk geen goedkope optie en is natuurlijk untradable. Speel nu https://www.futbin.com/20/squad/12513584 ingame. Begin opstelling heb ik nu https://www.futbin.com/20/squad/12363926. Verder heb ik Vardy POTM, Futmas Cazorla, Futmas Witsel, Scream Chong, Scream Milner.

Kan ik het beste toch voor Ketser POTM gaan of bv Mbappe als ik Kante verkoop. Of toch mijn team helemaal weer omgooien en POTM Werner en Lewa 91 in gaan brengen. Twijfels, twijfels, twijfels. Hebben jullie nog tips? Yedder IF speelt nu wel lekker, maar toch.

Edit: budget is nu 500K

• Jorgen
[...]

Semi pro bij squad battles.

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 02:18
4231 werkt voor mij echt niet meer. 5 gespeeld en 3 verloren en nog geen pot goed gespeeld. Iemand nog suggesties voor wat anders?😅

038Zwolle wijzigde deze reactie 24-01-2020 18:03 (18%)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
038Zwolle schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 18:03:
4231 werkt voor mij echt niet meer. 5 gespeeld en 3 verloren en nog geen pot goed gespeeld. Iemand nog suggesties voor wat anders?😅
Ik zit met 442 te spelen. Bevalt prima met mijn voorhoede nu. Of 424 als ik achtersta en de gelijkmaker wil forceren.

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 17:20:
Ik heb hulp nodig met mijn upgrades.
Twijfel om straks voor de POTM Yedder te gaan, wordt waarschijnlijk geen goedkope optie en is natuurlijk untradable. Speel nu https://www.futbin.com/20/squad/12513584 ingame. Begin opstelling heb ik nu https://www.futbin.com/20/squad/12363926. Verder heb ik Vardy POTM, Futmas Cazorla, Futmas Witsel, Scream Chong, Scream Milner.

Kan ik het beste toch voor Ketser POTM gaan of bv Mbappe als ik Kante verkoop. Of toch mijn team helemaal weer omgooien en POTM Werner en Lewa 91 in gaan brengen. Twijfels, twijfels, twijfels. Hebben jullie nog tips? Yedder IF speelt nu wel lekker, maar toch.

Edit: budget is nu 500K
Oh Futmas Rebic en Cuadrado RB horen ook tot de verzameling

• 038Zwolle
Hmmm nieuwe doelstelling.: maak goals in 5 verschillendre gewonnen rivals wedstrijden in dv 4 of hoger...met Kroatische spelers ... ik kom dr laatste weken div5 niet eens meer uit

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:05
038Zwolle schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 18:03:
433(4)
4222

Trakt | Last.fm | discogs

• noodel1988
Lol headliner gini 600k

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:58
Ja maximaal overpriced. Ik ga mooi voor de 86 variant.

Vorige week uiteindelijk geüpgrade van firmino naar de Bruyne. Bevalt nog niet helemaal goed, ik zal hem wel niet goed gebruiken. Waarschijnlijk gaat ie voor komende WL ingeruild worden voor Maddison headliner

PS. Dure prijs van wijnaldum zal ook wel komen door de upgrade voor 4 winst op rij denk ik
Nog steeds geen Yedder SBC ?

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14:43
Vandaag wat spelers verkocht en Eriksen ge-upgrade naar IF Eriksen. Daarbij ook nog Headliner SBC van Alli gedaan als upgrade voor me IF alli , toch genoeg spelers in de club dus kon zowat gratis.

SBC pakketje geopend 1 of andere gare 78 CL kaartje, dus was al aan het zuchten...... zit er toch mooi even Varane en Ziyech achter :o Toch z'n 180k bij elkaar :) Nog nooit eerder wat uit een sbc pakketje gehad dus was er zeer blij mee :)

Momenteel me team : https://www.futbin.com/20/squad/12902821

Eens even kijken of ik met me Rivals rewards van deze week Son kan kopen als Spits :)
Vind de nieuwe Headliners niet echt interessant op Gini na. Die kan nog wel 2 of meer upgrades pakken als Liverpool zo doordendert.

Had dus laatst HL Vardy gepackt maar direct verkocht voor 170K. Is nu al gezakt naar 140K dus goed aan gedaan :)

Ook die Kroatische speler hoef ik me gelukkig niet druk over te maken.

Over 2 weken waarschijnlijk weer weekend league dus tot die tijd rustig handelen.

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10:48
Hassiebassie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:49:
Vind de nieuwe Headliners niet echt interessant op Gini na. Die kan nog wel 2 of meer upgrades pakken als Liverpool zo doordendert.

Had dus laatst HL Vardy gepackt maar direct verkocht voor 170K. Is nu al gezakt naar 140K dus goed aan gedaan :)

Ook die Kroatische speler hoef ik me gelukkig niet druk over te maken.

Over 2 weken waarschijnlijk weer weekend league dus tot die tijd rustig handelen.
Je kan toch maximaal één upgrade krijgen door overwinningen? Dus als ze nu nog 10 x op rij winnen zal hij naar 88. Mocht hij in de tussentijd IF's krijgen dan stijgt hij natuurlijk wel meer. Maar op basis van wedstrijden is geloof ik maar één upgrade maximaal.

Vind zelf Werner wel interessant met het oog op de Winterupgrades, Werner zal naar 85 gaan gok ik dus zal deze ook flink stijgen.

• Joosie200
  • Niet online
038Zwolle schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 19:03:
Hmmm nieuwe doelstelling.: maak goals in 5 verschillendre gewonnen rivals wedstrijden in dv 4 of hoger...met Kroatische spelers ... ik kom dr laatste weken div5 niet eens meer uit
Zag het idd. Die Kroaat maakt me niks uit. Ga wel wat objectives doen voor Felipe Anderson. Ben lvl 19, nog 7 dagen voor de laatste beetje xp.

• Jorgen
Ik begrijp geloof ik niks van jullie laatste paar posts. Wat zijn headliners en waarom stijgen sommige spelers? Krijgen die dan nieuwe kaarten en stijgen de huidige in je bezit dan ook? Wat zijn IF spelers?

• Vestendrie
  • Nu online
Dat handelen met otw spelers is een goudmijn. Bijna een miljoen coins binnen een week aan winst ontvangen. Nog 200k en ik kan de 95 versie van Maradona kopen. Hopelijk ook snel die icon swaps voorbij zodat ik met Ronaldinho en Maradona kan spelen. Boeit niet dat het geen metaspelers zijn. Dit zijn jeugd helden en waar je het spel uiteindelijk voor speelt. Althans, ik dan
Vestendrie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 22:14:
Dat handelen met otw spelers is een goudmijn. Bijna een miljoen coins binnen een week aan winst ontvangen. Nog 200k en ik kan de 95 versie van Maradona kopen. Hopelijk ook snel die icon swaps voorbij zodat ik met Ronaldinho en Maradona kan spelen. Boeit niet dat het geen metaspelers zijn. Dit zijn jeugd helden en waar je het spel uiteindelijk voor speelt. Althans, ik dan
Leg uit :)

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 25-01 00:39
Jorgen schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 22:11:
Ik begrijp geloof ik niks van jullie laatste paar posts. Wat zijn headliners en waarom stijgen sommige spelers? Krijgen die dan nieuwe kaarten en stijgen de huidige in je bezit dan ook? Wat zijn IF spelers?
Doe maar rustig aan in het begin is het teveel info.
Kijk eens rond op futbin dan wordt je in ieder geval wat wijzer.
IF zijn kaartjes die spelers kunnen krijgen als ze een goede wedstrijd hebben gespeeld. Die zijn zwart.

Voor nu eerst genoeg info :)

• Vestendrie
  • Nu online
Heel simpel. Een niet nader te noemen otw speler voor een x bedrag kopen via bieden. Te koop zetten met buy now voor 2,5k meer. Minus de 5% tax houdt je ongeveer 1,5-2k aan winst over per speler. Heb er nu 27 stuks van gelist, soms wordt er niets gekocht en soms verkoop je ze allemaal. Gewoon regelmatig listen op verschillende momenten op de dag. Het werkt in ieder geval altijd wel.

Dacht dat jij een heel investeringsboek had geschreven? Zou jou ook niet onbekend moeten zijn deze methode toch?
Vestendrie schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 23:18:
[...]

Heel simpel. Een niet nader te noemen otw speler voor een x bedrag kopen via bieden. Te koop zetten met buy now voor 2,5k meer. Minus de 5% tax houdt je ongeveer 1,5-2k aan winst over per speler. Heb er nu 27 stuks van gelist, soms wordt er niets gekocht en soms verkoop je ze allemaal. Gewoon regelmatig listen op verschillende momenten op de dag. Het werkt in ieder geval altijd wel.

Dacht dat jij een heel investeringsboek had geschreven? Zou jou ook niet onbekend moeten zijn deze methode toch?
Nouja, een miljoen in een week is altijd leuk ;)

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 25-01 13:46
Vraagje.
Als de ratings geupgrade worden van spelers. Veranderen CL TOTT kaarten ook mee? Of alleen de IF's?
Yedder is terug, en nu buiten mijn budget |:(

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:15
Die headliner Sanson is ook wel een hele fijne speler moet ik zeggen, zeker voor de coins als je net zoals ik niet super veel te besteden heb, nog meer mensen positieve ervaringen? :)

Ik speel ingame met het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/12914936

Start formatie: https://www.futbin.com/20/squad/12914966 Diego Carlos en Allan staan op 8 chem, maar ingame merk ik er helemaal niks van. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Jorgen
Je hebt geen 100% chemie.

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:34

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Z'n startformatie wel :) Dat is het belangrijkste. Tijdens het spel kan hij via dat ultra verdedigend - ultra aanvallend menu ook zijn tactieken en opstelling aanpassen, zodat iedereen op de plek staat zoals hij dat wilt hebben.

• _Uploader_
Partypooper schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 10:22:
Die headliner Sanson is ook wel een hele fijne speler moet ik zeggen, zeker voor de coins als je net zoals ik niet super veel te besteden heb, nog meer mensen positieve ervaringen? :)

Ik speel ingame met het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/12914936

Start formatie: https://www.futbin.com/20/squad/12914966 Diego Carlos en Allan staan op 8 chem, maar ingame merk ik er helemaal niks van. :)
Ja ik gebruik hem ook en hij is overal te vinden op het veld, passt vrij aardig en zijn inzet is goed. Vind hem beter in mijn spel passen dan Pogba.
https://www.futbin.com/20/squad/12513584
Ik heb nu onderstaand team en wilde eigenlijk Yedder erbij halen (voor CAM/CF/ST afhankelijk van formatie).
https://www.futbin.com/20/squad/8154634 (alles op full-chem).

Nu heb ik een paar opties, waar ik tussen twijfel:
- Alsnog Yedder halen
- Sane halen en verdere chem issues voorkomen en terugschakelen naar PL (Heb Potm Auba en Story Batsman op de bank, HL Alli en KDB erbij)
- Niets doen of een leuke icon upgrade meepakken (Socrates, Barnes of Nedved)

Ter aanvulling: het plan is om Zambrotta als RB te halen met swaps.

Bossie wijzigde deze reactie 25-01-2020 11:07 (7%)

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 02:42
Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 11:07:
Ik heb nu onderstaand team en wilde eigenlijk Yedder erbij halen (voor CAM/CF/ST afhankelijk van formatie).
https://www.futbin.com/20/squad/8154634 (alles op full-chem).

Nu heb ik een paar opties, waar ik tussen twijfel:
- Alsnog Yedder halen
- Sane halen en verdere chem issues voorkomen en terugschakelen naar PL (Heb Potm Auba en Story Batsman op de bank, HL Alli en KDB erbij)
- Niets doen of een leuke icon upgrade meepakken (Socrates, Barnes of Nedved)

Ter aanvulling: het plan is om Zambrotta als RB te halen met swaps.
Persoonlijk zou ik optie 2 kiezen, maar dat is voornamelijk omdat di maria mij niks lijkt. Hoe speelt David luiz? Zit te twijfelen om die sbc te doen..

Edif: weet iemand of er nog een mid icon sbc komt?
theman36 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 11:22:
[...]

Persoonlijk zou ik optie 2 kiezen, maar dat is voornamelijk omdat di maria mij niks lijkt. Hoe speelt David luiz? Zit te twijfelen om die sbc te doen..

Edif: weet iemand of er nog een mid icon sbc komt?
David Luiz is prima, ik moet bekennen dat zowel niet negatief als positief opvalt omdat de Ligt een klasbak is.
Had hem gehaald om VVD ernaast te zetten, maar de Ligt was veel goedkoper dan verwacht.

Di Maria speelt leuk, zijn outside foot trait compenseert voor zijn WF.

Hoe zijn mensen gecompenseerd die de 80 Ben Ketser fout al hadden voltooid? :)
Hassiebassie schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 12:53:
Hoe zijn mensen gecompenseerd die de 80 Ben Ketser fout al hadden voltooid? :)
Ik heb de indruk dat ik de ingeleverde spelers terug heb gekregen.
Inmiddels de SBC grotendeels met untradables (dankzij red player picks) kunnen afronden. Maximaal 150k uitgegeven.
Nu aan het proberen met een hunter kaart als spits (neymar terug naar cam).

WL loopt ook lekker met 4-0. Het is weer fun om lekker te spelen. Maar dat zal vrees ik niet van lange duur zijn. Dus goud 3 gaat weer het doel zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• 038Zwolle
5 potjes gespeeld, 5 verloren. Dik verdient ook. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Dit spel kost enorm veel tijd en elke keer als je het een beetje in het snotje hebt..

Normaal haal ik 11 wins uit ongeveer 15 wedstrijden. Sta inmiddels 8 -12. Dit was mijn laatste weekend league

038Zwolle wijzigde deze reactie 25-01-2020 14:35 (24%)

• bebopper
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 25-01 17:48

bebopper

I'm an absolute beginner...

WL haal ik niet, dus vandaag potje Rivals. Zat ik een keer aan de andere kant van het bizarre "geluk". Speelde tegen iemand die duidelijk beter was, stond na 5 minuten 1-0 achter. Daarna scoorde ik verdiend 1-1 en met een gelukje maar niet heel raar zelfs 1-2. Toen kwam er een stormvloed waarbij op een of andere manier ter Steegen werkelijk alles maar dan ook alles tegen hield. Ik was alleen maar ballen aan het wegroeien uit het strafschop gebied en had verder niks in te brengen. In de 88e minuut beland zo'n bal in de buurt van mijn spits (Toko) en krijg ik em er met een heel raar skill shot vanaf de achterlijn ingekruld, ging helemaal nergens over... 1-3 dus (en direct daarna een compleet te begrijpen rage quit van mijn tegenstander). Toch wel leuk om het een keer van de andere kant mee te maken dat EA besloten had dat ik moest winnen (vaak zat andersom meegemaakt). Maar te stompzinnig voor woorden dat EA/het spel zo vreselijk veel invloed uitoefend of het verloop van een wedstrijd.
[...]
Ik denk toch niet dat iedereen die online speelt 99% van alle SB op wereldklasse kan winnen, dan zouden ze allemaal Elite 1 of hoger kunnen eindigen. Probleem is meer dat de rival divisions online verziekt zijn door de challenges en je dus in een lage division niet lekker kunt beginnen tegen kneuzen zoals je zelf (= hier hoor ik zelf ook bij :9 hang lekker rond in division 10, waar ik ook thuis hoor).

Gewoon proberen jezelf niet op te winden als je weer eens (gigantisch) verliest, maar probeer ervan te leren, kijk wat je tegenstander allemaal doet etc. Soms kom je ook een tegenstander tegen in rivals die wel van hetzelfde niveau is (tenminste, ik af en toe wel) en dan is het gewoon leuk ballen.

Zonde om weg te blijven bij online totdat je gigantisch goed bent in SB, ik heb daar iig de tijd en het geduld niet voor. Veel te leuk om ook tegen niet AI tegenstanders te spelen en je leert er veel van.

bebopper wijzigde deze reactie 25-01-2020 14:33 (37%)

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Ben ik de enige die het spel sinds de patch echt heerlijk vind spelen? Niet eens omdat ik alles win, gisteren zat ik zelfs onder mijn gemiddelde maar ook de verloren wedstrijden waren leuk en ik verloor omdat ik of slechter was of omdat ik zelf fouten maakte of niet scherp genoeg was. Zaterdag overdag speel ik door de slechte connectie eigenlijk zo weinig mogelijk maar had vandaag veel tijd dus toch maar geprobeerd en ook nu speelt alles heel vloeiend.

Ik doe geen skill moves maar door de patch kan ik veel meer dribbelen met de spelers die daar goed in zijn, vergelijkbaar met de vorige Fifa. Hierdoor voelt het hele spel vloeiender aan. Ook het makkelijker scoren van goede kansen vind ik een voordeel. Het is niet meer nodig om volgens een bepaalde overpowered manier te scoren zoals het terug leggen van de zijkant of een skillmove als de keeper uit komt. Gewoon voetballend kansen creëren loont veel meer.
Omdat de spelers dus beter dribbelen wordt het verdedigen wel lastiger maar ook dit is een voordeel. Speel best aanvallend maar ben best goed in het 1 tegen 1 verdedigen en ik heb al een aantal wedstrijden gehad waar de tegenstander aan het eind van de wedstrijd maar 0-2 schoten had gedaan, dit lijkt zelfs makkelijker dan hiervoor. Weet niet precies hoe het komt. Maar heb wel het idee dat de betere speler nu vaker wint en er minder 'onterechte' uitslagen zijn. Het was al belangrijk om meerdere tactieken/speelwijzes onder de knoppen te hebben maar ook dit lijkt nog belangrijker te zijn geworden.
So far ga ik 12-2. Een potje terecht verloren, de ander had ik 22 schoten en de tegenstander 2. 2-1 verloren. Denk dat dat potje even de update niet werkte voor me. Maar kan niet klagen, het is verder best prima gegaan.

Was aan het sparen voor Pelé, maar voor hetzelfde geld kan ik bijvoorbeeld ook Messi en deze Ben Yedder SBC halen. Denk dat dat wel eens mijn voorkeur kan gaan hebben. Na de WL maar even kijken.

Gold 2 is het doel zoals altijd, en dat moet makkelijk lukken.

PSN/Steam: Xamsix

POTM Ben Yedder heeft zojuist zijn 1e goal gemaakt, je kan ze lelijker scoren :P

https://www.youtube.com/watch?v=QL2t8x_08xI

6-0, 4222 speelt weer heerlijk na de afgelopen dagen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Meru94
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 25-01 22:58
Bean77 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 15:17:
POTM heeft zojuist zijn 1e goal gemaakt, je kan ze lelijker scoren :P

https://www.youtube.com/watch?v=QL2t8x_08xI

6-0, 4222 speelt weer heerlijk na de afgelopen dagen.
Met welke player instructions speel je? Zou die formatie ook graag eens proberen.

• Valandil
Die Aouar is ook wel een fijne objective speler zeg.
Misschien dat ik hem ga inpassen voor de basis

wijze woorden

Bossie schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 10:06:
Yedder is terug, en nu buiten mijn budget |:(
Zie nu pas inderdaad dat hij nu 700k moet kosten :(

Xamsix schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 15:37:
[...]

Zie nu pas inderdaad dat hij nu 700k moet kosten :(
Ik heb veel van die 84+ player picks ingeleverd. Scheelt echt behoorlijk veel op de kosten.

Meru94 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 15:23:
[...]

Met welke player instructions speel je? Zou die formatie ook graag eens proberen.
balanced 5/5
fast build up 4/6/2/2
Spitsen stay forward
cam - get into box for cross
1 cdm (verdedigend met m/h workrate) stay back + cover center
1 cdm (allrounder) alleen cover center
backs - stay back

• 038Zwolle
Het is vast een geweldige patch met de meta spelers. Maar mijn Koeman kan er niks mee van, 83 Lucas speelt beter dan son. Heb er nog 3 geprobeerd na een pauze en weer dik verloren.

• sjakieman
  • Nu online
Bean77 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 16:28:
[...]

balanced 5/5
fast build up 4/6/2/2
Spitsen stay forward
cam - get into box for cross
1 cdm (verdedigend met m/h workrate) stay back + cover center
1 cdm (allrounder) alleen cover center
backs - stay back
Je speelt vast niet alleen 4222 toch? Ik begin altijd met 4231 en als de tegenstander 4222 speelt dan krijgt hij kans op kans, kan er totaal niets tegen doen. Als ik dan 433(2) ga spelen is het compleet omgekeerd en kan ik doen wat ik wil in de aanval, als ik het goed uit speel is bijna elke aanval een goede kans. 4222 is vooral heel erg goed tegen bepaalde opstellingen maar wordt tegen andere opstellingen ook compleet overlopen. Zelf nog bijna geen 4222 gespeeld maar dat is mijn idee erover als tegenstander.
038Zwolle schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 16:44:
Het is vast een geweldige patch met de meta spelers. Maar mijn Koeman kan er niks mee van, 83 Lucas speelt beter dan son. Heb er nog 3 geprobeerd na een pauze en weer dik verloren.
Ik vind Son juist geweldig spelen na de patch! Vooral zijn afstandschoten van randje of net buiten de 16 vliegen er erg makkelijk in (met Deadeye).

sjakieman wijzigde deze reactie 25-01-2020 16:47 (20%)

sjakieman schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 16:44:
[...]

Je speelt vast niet alleen 4222 toch? Ik begin altijd met 4231 en als de tegenstander 4222 speelt dan krijgt hij kans op kans, kan er totaal niets tegen doen. Als ik dan 433(2) ga spelen is het compleet omgekeerd en kan ik doen wat ik wil in de aanval, als ik het goed uit speel is bijna elke aanval een goede kans. 4222 is vooral heel erg goed tegen bepaalde opstellingen maar wordt tegen andere opstellingen ook compleet overlopen. Zelf nog bijna geen 4222 gespeeld maar dat is mijn idee erover als tegenstander.

[...]

Ik vind Son juist geweldig spelen na de patch! Vooral zijn afstandschoten van randje of net buiten de 16 vliegen er erg makkelijk in (met Deadeye).
4222 speel ik nu standaard. In principe is dat de formatie voor mij met de meeste fun.
Maar ik switch ook over naar 442 (met name met tegenstanders die de flanken gebruiken). Dan nog 4231(2) voor erg defensief of 3412 als erg offensief.

• Fifaflaws
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 00:59
Iemand die mij kan vertellen wat ik hier verkeerd doe? Dit gebeurt zo ongelofelijk vaak.

• Valandil
Simpel: die patch is echt niet goed.

Piqué was altijd redelijk solide in mijn team, nu fout na fout na fout.

Zelfs als ik terugloop met hem besluit hij spontaan en te stappen (uiteraard mislukt dat) en tegengoal.

Ik raakte niks aan behalve L2.
Hij is nu naar de bank verbannen en Lenglet gekocht .

Butragueno raakt geen pepernoot meer. Verliest alles.

Ga 4 uit 11 en vind er echt geen reet meer aan

wijze woorden

• sjakieman
  • Nu online
Fifaflaws schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:36:
Iemand die mij kan vertellen wat ik hier verkeerd doe? Dit gebeurt zo ongelofelijk vaak. [YouTube: Wtf do I wrong?]
Dit is heel normaal toch? Ik ben echt een tiki-taka passer maar deze pass zou ik nooit bewust geven. Hij kan de speler naar wie hij wil passen niet eens zien. Logisch dat zo'n pass verkeerd kan gaan anders was het veel te makkelijk.

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 02:42
sjakieman schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 15:07:
Ben ik de enige die het spel sinds de patch echt heerlijk vind spelen? Niet eens omdat ik alles win, gisteren zat ik zelfs onder mijn gemiddelde maar ook de verloren wedstrijden waren leuk en ik verloor omdat ik of slechter was of omdat ik zelf fouten maakte of niet scherp genoeg was. Zaterdag overdag speel ik door de slechte connectie eigenlijk zo weinig mogelijk maar had vandaag veel tijd dus toch maar geprobeerd en ook nu speelt alles heel vloeiend.

Ik doe geen skill moves maar door de patch kan ik veel meer dribbelen met de spelers die daar goed in zijn, vergelijkbaar met de vorige Fifa. Hierdoor voelt het hele spel vloeiender aan. Ook het makkelijker scoren van goede kansen vind ik een voordeel. Het is niet meer nodig om volgens een bepaalde overpowered manier te scoren zoals het terug leggen van de zijkant of een skillmove als de keeper uit komt. Gewoon voetballend kansen creëren loont veel meer.
Omdat de spelers dus beter dribbelen wordt het verdedigen wel lastiger maar ook dit is een voordeel. Speel best aanvallend maar ben best goed in het 1 tegen 1 verdedigen en ik heb al een aantal wedstrijden gehad waar de tegenstander aan het eind van de wedstrijd maar 0-2 schoten had gedaan, dit lijkt zelfs makkelijker dan hiervoor. Weet niet precies hoe het komt. Maar heb wel het idee dat de betere speler nu vaker wint en er minder 'onterechte' uitslagen zijn. Het was al belangrijk om meerdere tactieken/speelwijzes onder de knoppen te hebben maar ook dit lijkt nog belangrijker te zijn geworden.
Ik vind het het ook heerlijk spelen. Sta nu 15-2, waarbij ik beide heb verloren met penalty's. Had ook gewoon die 2 potten moeten winnen maarja. Hopen dat ik nu eens elite kan halen _/-\o_
Poggy of KDB als tweede CM naast een verdedigende CM in een 442 variant ?

Fifaflaws schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:36:
Iemand die mij kan vertellen wat ik hier verkeerd doe? Dit gebeurt zo ongelofelijk vaak. [YouTube: Wtf do I wrong?]
Santi kan niet zien waar de speler uit zijn rug naartoe loopt. Dat jij dat kan zien, wil niet zeggen dat de speler dat ook ziet. Hoe meer 'vision' stat, hoe meer de speler kan zien. Daarnaast geeft ie een bal achter zichzelf. Bedoel, hoe vaak zie je nu een blinde pass achterlangs zoals deze in het echt?

Rivals speelt echt raar, gamespeed voelt veel sneller dan normaal alsof je team opeens op constant pressure/fast build-up staat.

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 15:35
Ik moet deze WL echt werken voor mn overwinningen, moet de meeste potten echt uit het vuur slepen. Keeper van de tegenstander pakt ook heel veel (ook schoten die normaal 100% goal zijn), potjes met 15 schoten op de goal waarvan slechts 2 of 3 raak zijn geen uitzondering. Dat was vorige week toch wel anders. We staan op 11 wins uit 19 potjes dus het zal goud 3 of 2 worden zoals altijd :+

Wat de patch betreft ik merk niet heel veel verschil. Heb alleen de indruk dat keepers beter zijn :+

Ik heb wel een leuke forceer formatie gevonden. 41212 (wide) met druk na balverlies en snelle opbouw.
Achterste 5 moeten verdedigen (cdm op drop between defenders) en de voorste 5 op stay forward en get in behind en de buitenspelers op cut inside.
Als je de vanaf de cdm de cam aanspeelt dan heb je 4 afspeel mogelijkheden en dat is haast niet te verdedigen. Je bent wel kwetsbaar want er is eigenlijk geen middenveld, dus je moet alles met je verdedigers opvangen. Door de laatste 15min zo te spelen heb ik wel 3 potten nog weten te keren _/-\o_

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 26-01-2020 00:09 (85%)

• sjakieman
  • Nu online
Ik heb me hier vaker verbaasd over de packluck van sommige hier. Niet eens dat iemand een TOTY, Icon of Messi/Ronaldo of zoiets packt maar meer nog dat sommige de goud 2 WL rewards vonden tegenvallen met bijvoorbeeld Ter Stegen en de Jong...

Mijn enige packluck was een paar jaar geleden met Ramos TOTY untradable en de duurste speler die ik ooit uit de WL rewards haalde was een Firmino IF van zo'n 150k, ook al weer lang geleden.

Tijdens TOTY wilde ik een keer 2 dingen uittesten. Ik merkte hier dat degenen met goede teams wat beter leken te packen en ook degenen die de packs op vreemdere tijden openden. Ik besloot deze 2 dingen te combineren. Zelf had ik die Ramos TOTY ooit zaterdag op zondagnacht gepackt dus ik besloot op dat moment mijn pakjes te openen. Dit terwijl ik al mijn hoogste rated spelers in mijn actieve selectie gezet had (dus alle Icon leenspelers e.d.).

Dit was dus drie weken geleden en hoewel ik geen TOTY packte had ik ongeveer elk 2e pakje een walkout! Het waren helaas geen dure spelers maar zat toch vol verbazing te kijken want dit had ik nog nooit meegemaakt. Vorige week maar weer mijn WL en een paar SBC rewards laten staan en in mijn 1e gold pack(!!!!) had ik gelijk weer een walkout: Parejo. Daarna volgden er weer een paar. Geen super spelers maar 10x betere rewards dan ik gemiddeld heb. Deze week dus maar weer mijn pakjes laten staan, had alleen goud 2 rewards en nog een mega pack uit een SBC... En weer 2 walkouts waaronder Cristiano Ronaldo!!! Wow! Waarschijnlijk is het nog steeds gewoon toeval...of toch niet? Nou ja heb je altijd pech met je packs, probeer het dan volgende week eens uit!

Edit: Had toevallig ook net genoeg gespaard voor Messi, dus nu opeens van deze 2 teams
https://www.futbin.com/20/squad/12732558 en https://www.futbin.com/20/squad/12642047
naar
https://www.futbin.com/20/squad/12934544 en https://www.futbin.com/20/squad/12934547

Dat is wel even een verschil! :)

sjakieman wijzigde deze reactie 26-01-2020 02:42 (8%)

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13:15
Ik heb het geluk gehad om basis Ronaldo uit de sbc icon upgrade te krijgen. Maar daarnaast heb ik ook Agüero record breaker staan.

En Agüero scoort zoveel meer dan Ronaldo terwijl hij "maar" 570k kost.

Agüero is in mijn ogen de meest underated speler in het spel.

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:50
sjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 00:46:
Tijdens TOTY wilde ik een keer 2 dingen uittesten. Ik merkte hier dat degenen met goede teams wat beter leken te packen en ook degenen die de packs op vreemdere tijden openden. Ik besloot deze 2 dingen te combineren. Zelf had ik die Ramos TOTY ooit zaterdag op zondagnacht gepackt dus ik besloot op dat moment mijn pakjes te openen. Dit terwijl ik al mijn hoogste rated spelers in mijn actieve selectie gezet had (dus alle Icon leenspelers e.d.).
Dus als ik je goed begrijp spaar je pakjes op tot de nachten in het weekend. Prop je team vol met hoge leenspelers en open je dan je pakjes?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:18
Zojuist besloten Sancho IF te verkopen en Coutinho OTW aan te schaffen voor de LM. Heb Coutinho een jager op gezet, hele lekkere kaart zo met de stats en ook weer 4 star weak foot is fijn.

Speel nu zo 4-1-2-1-2

https://www.futbin.com/20/squad/12938417

Wat een heerlijke opstelling, win er de laatste dagen erg veel mee met deze formatie!

Erg tevreden met mijn squad nu en blij dat ik onlangs mijn La Liga squad verkocht heb en deze ben gaan bouwen. Wel zonde dat ik geïnvesteerd heb in untradable Futmas Vidal en Cazorla, dat waren best leuke spelers.

De driehoek Reus, Werner en Lewandowski is echt dodelijk, man wat heerlijk. Werner en Lewandowski scoren ook meer goals dan hun aantal wedstrijden vooralsnog. Erg benieuwd naar Coutinho, lijkt me lekker sierlijk spelertje d:)b

Gnabry is lekker snel maar scoort wel relatief weinig ten opzichte van de anderen. Maar misschien als ik upgrade naar zijn IF dat ik dan een echt merkbare upgrade heb :)

En misschien maar eens voor Delaney Headliner gaan, dat is wel een beest CDM kaart zeg :P

Sleehond wijzigde deze reactie 26-01-2020 09:33 (30%)

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10:48
@Sleehond
Ik ben je advies achterna gegaan en heb ook Lewandowski SIF (a 100K) gehaald. Z'n snelheid valt mij allesbehalve tegen, daarnaast staat Werner 2POTM en die kan de diepte in.

Als je nog wat coins + hoge untradeable spelers in je club hebt zou ik die Werner 2POTM wel aanraden. Zou mij niks verbazen als hij naar 85 gaat qua gouden kaart. Dat zal dus betekenen dat z'n 89 2POTM richting de 91 gaat. Dan heb je een prima kaart tot aan mei gok ik voor 350K. In de Bundesliga zal je niet snel een betere spits krijgen, daarnaast kan je dan nog een Lewandowski of een Haaland IF of wie weet POTM kaart kwijt.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:18
@Markuss

Goeie tip, ik zal me daar op gaan richten. Lewandowski SIF is echt goed hè? Snelheid is prima, gewoon op de juiste moment hem proberen weg te steken 1 op 1 op de keeper en je hebt gewoon serieus 90% kans op een goal. Zijn finishing is echt bizar!

Ik ga me eens op die POTM Werner mikken!
Sleehond schreef op zondag 26 januari 2020 @ 11:32:
@Markuss

Goeie tip, ik zal me daar op gaan richten. Lewandowski SIF is echt goed hè? Snelheid is prima, gewoon op de juiste moment hem proberen weg te steken 1 op 1 op de keeper en je hebt gewoon serieus 90% kans op een goal. Zijn finishing is echt bizar!

Ik ga me eens op die POTM Werner mikken!
Toevallig had ik vorige week Werner potm gedaan en sinds gisteren ook Lewandowski gekocht zijn totgs met een Hunter erop, idd heerlijke kaart in de 16 uit alle hoeken en standen.
Werner potm kan ik ook aanraden bizar snel goedkope Mbappe vind ik persoonlijk ook zijn afronding is top.

Wilde is wat andere spelers proberen, nu een aanval met bovenstaand en baby Cruijff :) moest ff puzzelen voor chem vind hem aardig creatief.

https://www.futbin.com/20/squad/10439444
Acuna is in-game CDM. Militao zit ik nog te kijken voor wie ik hem vervang

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:39
Word net uit m'n potje gegooid, kom nu FIFA niet meer in (PC). Anderen hier ook last van?

• sjakieman
  • Nu online
kw_nl schreef op zondag 26 januari 2020 @ 08:50:
[...]

Dus als ik je goed begrijp spaar je pakjes op tot de nachten in het weekend. Prop je team vol met hoge leenspelers en open je dan je pakjes?
Ja klopt. Had nog even gepuzzeld ook met mijn leenspelers e.d. zodat ik nog op 92 chemistry uit kwam, zelfs met bijvoorbeeld Reus als CD, maar waarschijnlijk is dat niet nodig. Ook mijn player picks nog laten staan en uiteindelijk alles geopend op de PS4. Zoveel pakjes waren het trouwens niet eens. Met Toty had ik wel wat SBC's (zoals die PL SBC een aantal keer) gedaan maar het was maar van 1 week (daarvoor nog alles op donderdag geopend). De week daarna nog de Marque Matchups omdat ik wat untradable lage spelers had en deze week alleen zo'n headliners SBC.

Ik had de nacht van zaterdag op zondag gekozen omdat ik dan vaak nog wat later speel. Maar je zou ook bijvoorbeeld kunnen kiezen voor de woensdagochtend. Dan worden er waarschijnlijk nog minder packs geopend.

De eerste twee keer was ik vrij laat, na 2en, maar gisteren was ik er om half 1 wel klaar mee en besloot ze toen al te openen. Dacht eerst nog dat het niet meer werkte (omdat ik te vroeg was?) want kreeg uit mijn rare player pack en electrum players pack als hoogste een 82 speler. Daarna in de 2 megapacks dus Cristiano Ronaldo (en de Jong zat daar ook nog in) en in het volgende megapack had ik Laporte.

Het is nog best lastig om alles te laten staan trouwens, want elke keer in de WL zie je die 2 player picks en de pakjes voorbij komen. Maar als het zo blijft gaan dan heb ik wel wat geduld. :)
Fraaank schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:26:
Word net uit m'n potje gegooid, kom nu FIFA niet meer in (PC). Anderen hier ook last van?
ja

• Nachtapotheker
Same here (ps4) volgens mij hebben ze weer eens storing :(
Enige voordeel mogelijk extra dagje WL :+

Hmm zit er nu weer in, wel een loss gekregen :(

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 26-01-2020 12:28 (14%)

niet ingame, maar heb hetzelfde met de webapp.

Anyway, iemand nog tips mbt tot een Premier League aanvallende of box to box CM?

PDB en Poggy zijn redelijk goedkoop, maar vraag me af ik HeadLiner Wijnaldum misschien niet een betere keuze zijn. Daarnaast is er ook nog een Alli SBC :+

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:39
Nachtapotheker schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:27:
[...]

Same here (ps4) volgens mij hebben ze weer eens storing :(
Enige voordeel mogelijk extra dagje WL :+

Hmm zit er nu weer in, wel een loss gekregen :(
Loss krijg je altijd gratis van EA als ZIJ problemen hebben.

Aan dat extra dagje heb ik niet veel als ik moet werken...kut EA.
Inmiddels weer opgelost, ik speel weer games.

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:30:
[...]

Anyway, iemand nog tips mbt tot een Premier League aanvallende of box to box CM?
Ik zit met de CM positie te puzzelen. Heb Wijnaldum en Fabinho nu op die plek gehad. En kaka als icon leenspeler. Die laatste is de beste maar ook onbetaalbaar.

Ik heb nu de keuze straks qua storyline voor Felipe Anderson en Aouar. Felipe Anderson heb ik al untradeable en Neymar staat daar als standaard versie met Scream Bernard als sub. Dus ik neig nu Aouar eens te kiezen als storyline. Qua stats komt ie aardig mee met Wijnaldum IF.

Joosie200 wijzigde deze reactie 26-01-2020 12:41 (32%)

• Nachtapotheker
Goud 3 binnen, nog 7 potten over. Wellicht vanavond nog even verder.

• sjakieman
  • Nu online
Bossie schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:30:
[...]

niet ingame, maar heb hetzelfde met de webapp.

PDB en Poggy zijn redelijk goedkoop, maar vraag me af ik HeadLiner Wijnaldum misschien niet een betere keuze zijn. Daarnaast is er ook nog een Alli SBC :+
Als je voor Alli gaat dan zou ik eerder voor de scream versie gaan dan de SBC. Ik ben ook fan van McGinn met shadow, dan kan je het geld ergens anders in je team besteden. Zijn total stats is precies gelijk aan Wijnaldum headliner! Goedkope spelers worden nog wel eens onderschat maar er zitten echt geweldige spelers tussen!
Nachtapotheker schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:29:
Goud 3 binnen, nog 7 potten over. Wellicht vanavond nog even verder.
Petje af. Hier Zilver 1 en hik er nu al tegen aan om verder te spelen.

• noodel1988
Kijk naar buiten en geniet van t daglicht en de zon😜

noodel1988 wijzigde deze reactie 26-01-2020 14:26 (8%)

sjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:30:
[...]

Als je voor Alli gaat dan zou ik eerder voor de scream versie gaan dan de SBC. Ik ben ook fan van McGinn met shadow, dan kan je het geld ergens anders in je team besteden. Zijn total stats is precies gelijk aan Wijnaldum headliner! Goedkope spelers worden nog wel eens onderschat maar er zitten echt geweldige spelers tussen!
Ik heb overigens vrij lang met Scream Alli gespeeld (heb ook een untradeable scream bernard die ik nog steeds sub).

Met Gini gaat het vooral om de vrij grote kans op IF/4 win upgrade. Zijn 90 kaartje was echt een monster afgelopen jaar :)

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15:56
noodel1988 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 14:26:
Kijk naar buiten en geniet van t daglicht en de zon😜
Net 1.5 uur buiten gevoetbald met de zoon. Voelt idd lenteachtig! 8)
risse schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:55:
[...]

Net 1.5 uur buiten gevoetbald met de zoon. Voelt idd lenteachtig! 8)
Gisteren zelf gevoetbald, dit weer is ff een dag te laat ;)

Fifa 20 heeft natuurlijk wel een hoge amusementswaarde :)
Goal tekent dit spel wel weer. Gold 3 is binnen, de overige potjes laat ik maar zitten met deze gameplay.

• sjakieman
  • Nu online
Ik heb Messi en Cristiano Ronaldo wel onderschat zeg! Dacht altijd dat ze best wat beter zouden zijn dan mijn topaanvallers (Reus, Gnabry POTM, Son e.d.) maar het verschil is echt enorm! Lijkt net of ik een cheat code gebruikt heb want ze schieten de ene na de andere bal vanuit onmogelijke hoeken binnen (misschien ook deels door de patch) en doen zulke geweldige loopacties dat ik zelf niet eens meer na hoef te denken bij het aanvallen... Kom zelf Messi ook elk 2e potje tegen en dan vond ik het meestal niet zo bijzonder, maar als je er zelf mee speelt...
Bean77 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:33:
Fifa 20 heeft natuurlijk wel een hoge amusementswaarde :)
Goal tekent dit spel wel weer. Gold 3 is binnen, de overige potjes laat ik maar zitten met deze gameplay.

[YouTube: FIFA 20_20200126163058]
Ik zag Groningen vandaag ook zo scoren dus niet heel onrealistisch. ;)
sjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:21:

[...]

Ik zag Groningen vandaag ook zo scoren dus niet heel onrealistisch. ;)
Je zal niet blij zijn denk ik als je zo'n goal tegen krijgt :P

Pagina: 1 ... 90 91 92 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True