Laten we niet elkaar aan gaan vallen, omdat een of andere bijdehandte kleuter hier zn PES topic komt promoten. Dus speel t niet op de man en hou t positief.Markuss schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:53:
[...]
[...]
Yeah sure, doe gewoon normaal joh. Alsof jij altijd wat boeiends te vertellen hebt.
Stukje geschiedenis die je wellicht niet kent.Markuss schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:53:
[...]
[...]
Yeah sure, doe gewoon normaal joh. Alsof jij altijd wat boeiends te vertellen hebt.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
als je fifa21 weer komt spelen gun ik je 20 euro voor fifa punten! kom op discord voor meer info
Ik heb de game ook inmiddels in de pre-order staan, we gaan het wel weer zien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In het begin van de week won ik alles in div. 5 en nu verlies ik alles, zit dus weer in div. 6 inmiddels. Het zou kunnen wat je zegt, maar eigenlijk heb ik dit in vrijwel elke divisie waar ik in zat wel meegemaakt. Zo ongeveer 2 avonden dat alles lukt en zo'n 2 avonden dat het lijkt alsof je er niks meer van kan.Bossie schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:02:
[...]
Is dat niet gewoon de elo waar je last van hebt?
Ik zat bijvoorbeeld in fifa 17 & 18 tussen de divisie 1-3 en 4-6 bracket in waardoor het tenminste erg duidelijk zichtbaar was. In 4-6 was ik vrijwel ongeslagen en in 1-3 was het op precies andersom.
Die gozer komt hier altijd alleen maar irritant doen over pes. Zoals je ziet aan de reacties speelt dit al langer dan vandaag.Markuss schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:53:
[...]
[...]
Iemand nog tips voor een spits? Budget rond de 500k ongeveer.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik vind Agüero deze WL echt een pain in the ass. Zo sterk in duels en afrondend erg goed!Partypooper schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:31:
Iemand nog tips voor een spits? Budget rond de 500k ongeveer.
Verder zit ik nu op zilver 2 met nog 8 potjes te gaan. Zilver 1 is mijn doel.
Kom die Werner echt alleen maar tegen, prima te verdedigen die kerel
Moet zeggen dat alles lekker speelt met weinig toxic spelers of Leen spelers vanavond.
Speel dit weekend met onderstand team.
https://www.futbin.com/20/squad/17796056
*Edit zilver 1 nu ook binnen met nog 5 te gaan
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 19-09-2020 23:24 ]
Denk ik maak de weekopdracht goud even af.
Geef 2 assist met midden met 4* skillmoves.
Assist gegeven met sane (lm) son (lm) Thiago (cm) dembele (rm) in totaal 15-11 gewonnen (iemand wilde 10x scoren met Werner) met elke goal een assist van bovenstaande.
Registreert die helemaal niks #fml
Assist gegeven met sane (lm) son (lm) Thiago (cm) dembele (rm) in totaal 15-11 gewonnen (iemand wilde 10x scoren met Werner) met elke goal een assist van bovenstaande.
Had ik met die objectives van scoren met een Duitser en pl speler. Pakte hij ook gewoon dood leuk even niet. Was er gelijk klaar mee xDAugy schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:50:
Denk ik maak de weekopdracht goud even af.
K ga het ook niet weer proberen hahaTraeces schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:21:
[...]
Had ik met die objectives van scoren met een Duitser en pl speler. Pakte hij ook gewoon dood leuk even niet. Was er gelijk klaar mee xD
Moet wel een aanvaller zijn hé... die had ik gemist.Traeces schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:21:
[...]
Had ik met die objectives van scoren met een Duitser en pl speler. Pakte hij ook gewoon dood leuk even niet. Was er gelijk klaar mee xD
Chelsea werner voldoet aan alle 2kw_nl schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:02:
[...]
Moet wel een aanvaller zijn hé... die had ik gemist.
Zijjn dat niet de objectives om Werner vrij te spelen.
Tuurlijk denk klaar te zijn.. pack ik messi totssf
Die moet ik nog even testen haha
[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 21-09-2020 10:04 ]
Ik had gisteren een soortgelijke ervaring...Argentijnse vlag, RB......Di Maria.Augy schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:43:
Tuurlijk denk klaar te zijn.. pack ik messi totssf
Gisteren wel voor het eerst de game even opgestart, Dembele RTTF verkocht en daarmee 165k opgehaald. Had voor die positie Saint-Maximin en hij kon door de links met Fekir en Benzema een transfer maken naar La Liga. Dembele was ik ook wel mee uitgespeeld.
Met de extra coins heb ik m'n Ajax/NL-hybride aan kunnen pakken. Tagliafico HL vervangen door TOTSSF (had ik veel eerder moeten doen...wat een beest!). Ook Depay voor 1.000 coins extra naar TOTSSF geüpgraded vanaf RTTF. Geen groot verschil, maar lijkt qua afwerken sterker te zijn. Naast hem staat Malen FS in plaats van Bergwijn TOTW. Als het lukt qua links, kan die speciale Luuk de Jong daar ook eventueel komen te staan. Denk wel dat ik dan Ziyech moet vervangen voor Frenkie de Jong op het middenveld. Denk dat ik dat qua coins net kan halen als ik Ziyech verkoop....heb nu nog zo'n 80k over.
:strip_exif()/f/image/q7JUjibvndtvCjQNsndFt71T.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 21-09-2020 11:13 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
https://www.futbin.com/20/squad/17838936
Dit gaat hem worden. Alleen dembele rttf nog even verkopen om Suarez te halen. Wilde k graag nog mee spelen.
Matuidi op 8 maar dat is dan maar zo
Dit gaat hem worden. Alleen dembele rttf nog even verkopen om Suarez te halen. Wilde k graag nog mee spelen.
Matuidi op 8 maar dat is dan maar zo
Scoren jullie nou vaak met de vleugelspelers? Ik vrijwel nooit, het is bijna altijd de CAM, SP of een andere middenvelder.
Bij mij staat Griezmann op de vleugels in La Liga met de opdracht de zestien in te trekken. Moet zeggen dat 'ie behoorlijk vaak op de juiste plek staat voor een doelpunt.kw_nl schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:46:
Scoren jullie nou vaak met de vleugelspelers? Ik vrijwel nooit, het is bijna altijd de CAM, SP of een andere middenvelder.
Ja, ik heb ook Griezmann op de vleugel en aan de andere kant Messi. Maar als je met ze naar binnen snijdt scoren ze vaak genoeg!kw_nl schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:46:
Regelmatig. Heb ze ook staan op kom in de 16 en vrij spel. Daardoor komen ze vaak in het midden. Griez zijn linker en Gomez zijn rechter zijn echt dodelijk bij het naar binnenkomen.kw_nl schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:46:
Kon echt niet overweg met Suarez. Btje zelfde verhaal als benzema en jovic SH blijft tog echt mijn goaltjesdief! Suarez dus verkocht en griezz gehaald.
Speelt nu dikke prima
https://www.futbin.com/20/squad/17845074
Messi in de spits is echt lekker.. die schiet alles erin
[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 21-09-2020 19:45 ]
Zo kan ik juist Suarez niet meer wegdenken uit mijn team! Ramt bij mij alles erin wat voor zijn voeten komt.Augy schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:43:
[...]
Regelmatig. Heb ze ook staan op kom in de 16 en vrij spel. Daardoor komen ze vaak in het midden. Griez zijn linker en Gomez zijn rechter zijn echt dodelijk bij het naar binnenkomen.
Kon echt niet overweg met Suarez. Btje zelfde verhaal als benzema en jovic SH blijft tog echt mijn goaltjesdief! Suarez dus verkocht en griezz gehaald.
Speelt nu dikke prima
https://www.futbin.com/20/squad/17845074
Messi in de spits is echt lekker.. die schiet alles erin
Speel zelf hier mee: https://www.futbin.com/20/squad/16679517
In game speel ik er 4-2-3-1 mee.
Lkkr team!
Gek hè.. zelfde had ik met sane en benzema. Kon er niet heel goed mee uit de voeten.
Ben wel benieuwd naar Bale storyline. Niet dat ik er veel mee ga spelen aangezien 21 er dan al is
Wil eigenlijk alleen bernat nog vervangen met Robertson (iets met 10 chem, niet dat t ene reet uitmaakt)
Gek hè.. zelfde had ik met sane en benzema. Kon er niet heel goed mee uit de voeten.
Ben wel benieuwd naar Bale storyline. Niet dat ik er veel mee ga spelen aangezien 21 er dan al is
Wil eigenlijk alleen bernat nog vervangen met Robertson (iets met 10 chem, niet dat t ene reet uitmaakt)
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 21-09-2020 20:21 ]
Ja sommige spelers liggen je en andere weer niet. Ik had Hazard FB als spits eerst, maar daar kon ik weer niet mee uit de voeten.
Net een bericht gelezen dat er geen demo komt van 21. Dit omdat ze willen focussen op 21 en de next gen. Opzich prima natuurlijk, maar heb nu helemaal een vermoeden dat de game nog helemaal waardeloos is
Voor diegene die ook op nieuws over de FIFA21 demo aan het wachten was:
Edit: Te laat, omdat ik zo langzaam met embedden van het Twitter bericht was
We aren't releasing a demo for FIFA 21.
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 21 september 2020
Instead we've made the decision to focus our development team's time on delivering the best full game experience for current & next-gen consoles.
We look forward to EA PLAY members jumping in 10 days from now and launching the game Oct 9.
[ Voor 21% gewijzigd door SR8 op 21-09-2020 22:51 ]
Kansloos bedrijf is EA ook. Ze doen precies alles het tegenovergestelde wat mensen willen.SR8 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:50:
Voor diegene die ook op nieuws over de FIFA21 demo aan het wachten was:
[Twitter]
En toch zullen ze wel weer verkooprecords gaan breken.
De spijker op zijn kop. Ze weten: mensen kopen het toch wel (ikzelf doe er overigens net zo hard aan mee). Het is jammer dat er niet echt een goed alternatief is. PES was vroeger geweldig, maar heeft nu ook zo z'n dingetjes.Saekerhett schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:40:
[...]
Kansloos bedrijf is EA ook. Ze doen precies alles het tegenovergestelde wat mensen willen.
En toch zullen ze wel weer verkooprecords gaan breken.
Hoe zit dat eigenlijk als ik Fifa 21 voor ps4 koop en paar maand later de PS5 heb. Kan ik gewoon verder spelen of moet ik zoals COD 10€ extra betalen.
Is daar al nieuws over, vind er niks van terug.
Staat gewoon op de EA website....2 seconden zoeken.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:26:
Hoe zit dat eigenlijk als ik Fifa 21 voor ps4 koop en paar maand later de PS5 heb. Kan ik gewoon verder spelen of moet ik zoals COD 10€ extra betalen.
https://www.ea.com/nl-nl/...dual-entitlement-info-faq
PSN: Maichel
Tnx, verkeerde zoektermen gebruiktMaichel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Staat gewoon op de EA website....2 seconden zoeken.
https://www.ea.com/nl-nl/...dual-entitlement-info-faq
Kut dat carriere save dus niet speelbaar word op andere console
Je moet wel de 'online-versie' gekocht hebben en niet het fysieke schijfje!
Edit: tenminste dat dacht ik. Ik lees nu ook dat het met het schijfje ook kan (tenzij je nieuwe console geen sleuf heeft).
Edit: tenminste dat dacht ik. Ik lees nu ook dat het met het schijfje ook kan (tenzij je nieuwe console geen sleuf heeft).
[ Voor 45% gewijzigd door Moody2204 op 22-09-2020 09:38 ]
Volgens mij niet volgens de link?MadMoody schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:36:
Je moet wel de 'online-versie' gekocht hebben en niet het fysieke schijfje!
Enkel als je de digital versie van de PS5 koopt moet je nu digitaal kopen.
Op bol.com staat dan weer dat je hem voor de release moet bestellen om next gen upgrade gratis te krijgen??

Bericht van EA zelf is dat je tot de lancering van Fifa 22 (!) gratis kunt upgraden. Het hele jaar dus. Als je niet de digital console hebt mag dat ook met disc.
Je kunt veel van EA vinden maar dit pakken ze vrij netjes aan.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 22-09-2020 10:12 ]
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:48:
[...]
Volgens mij niet volgens de link?
Enkel als je de digital versie van de PS5 koopt moet je nu digitaal kopen.
Op bol.com staat dan weer dat je hem voor de release moet bestellen om next gen upgrade gratis te krijgen??
Zit geen woord Spaans bij.Next level upgrade
Koop FIFA 21 voor PS4 vóór de release van FIFA 22 en je kunt kosteloos naar FIFA 21 voor PS5 upgraden. Ga naar ea.com/nl/nextlevel voor meer informatie.
Is wel te merken dat de try hards ook zijn gestopt in Rivals. Ben vrij soepel geklommen naar divisie 7
Het lijkt wel alsof div 9 & 10 echt veel moeilijker zijn kwa tegenstanders
Eens. Maar dan dus wel voor de releasedatum kopen? Dat is toch onzin als je tot Fifa 22 de tijd hebt?dutchgio schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:12:
Bericht van EA zelf is dat je tot de lancering van Fifa 22 (!) gratis kunt upgraden. Het hele jaar dus. Als je niet de digital console hebt mag dat ook met disc.
[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 22-09-2020 12:01 ]
O ja dat merk ik ook. Zo schoot ik ineens door naar div. 5. Daar heb ik het nu makkelijker dan toen ik in div.8 zat. Hoe dan ook, ik ben nog nooit zo door de verschillende divisies geschoten als deze editie. Heb alles meerder keren gehad tussen div. 5 t/m 9.....Augy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:34:
Is wel te merken dat de try hards ook zijn gestopt in Rivals. Ben vrij soepel geklommen naar divisie 7
Nee, daar zijn de try-hards ook gestoptAugy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:34:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze doen het echt niet om het focussen op het spel, maar is waarschijnlijk meer een actie om meer geld binnen te harken. Net zoals recent met die advertentie in EA's MMA spel. Ze hopen gewoon dat nu meer mensen dan de afgelopen jaren een maand EAplay kopen zodat ze dus eigenlijk gewoon geld krijgen voor een demo, uiteraard hopen ze dan ook dat de mensen vergeten EAplay te cancellen/op te zeggen.038Zwolle schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:47:
Net een bericht gelezen dat er geen demo komt van 21. Dit omdat ze willen focussen op 21 en de next gen. Opzich prima natuurlijk, maar heb nu helemaal een vermoeden dat de game nog helemaal waardeloos is
Idd, duidelijk een kostenbesparing maar misschien ook om het jaarlijkse ruis dat de final versie altijd anders speelt dan de demo te voorkomen.Pompi schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:32:
[...]
Ze doen het echt niet om het focussen op het spel, maar is waarschijnlijk meer een actie om meer geld binnen te harken. Net zoals recent met die advertentie in EA's MMA spel. Ze hopen gewoon dat nu meer mensen dan de afgelopen jaren een maand EAplay kopen zodat ze dus eigenlijk gewoon geld krijgen voor een demo, uiteraard hopen ze dan ook dat de mensen vergeten EAplay te cancellen/op te zeggen.
Hier niet. Wel weer 1 van mij 2 verliesavonden, dat dan weer wel...boyette schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:50:
EA servers down?
Weer ALLES gezien waar ik me zo aan erger. De balans van het spel is gewoon niet goed. Het gaat er bij mij nog steeds niet in dat je de ene keer alles kan en de andere keer niks.
Hoop echt dat Fifa 21 daar beter in is. Maar heb er weinig vertrouwen in.
[ Voor 38% gewijzigd door Moody2204 op 22-09-2020 22:13 ]
K heb FIFA niet eens aangeraakt vandaag. Kon me niet motiveren. zeker nu mijn team wel klaar en er geen sbc meer zijn is het wel wat klaar haha
Heb het sinds zondag niet meer aangeraakt. Totaal geen motivatie meer op te spelen tot 21.Augy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:07:
K heb FIFA niet eens aangeraakt vandaag. Kon me niet motiveren. zeker nu mijn team wel klaar en er geen sbc meer zijn is het wel wat klaar haha
Heb weer fm flink opgepakt
Iemand die weet waarom het niet (meer) mogelijk is om de Champions editie van FIFA 21 te kopen in de Microsoft store? Dit is toch wel mogelijk in de Nederlandse store bvb... En een fysieke Champions editie kan ik wel gewoon kopen hier in België...
Ey guys, Ben van plan om weer FIFA te spelen maar is er al een FIFA 21 topic aangemaakt want ik kan hem niet vinden. Een kleine vraag spelen er veel gamers op de PC of zal ik gaan switchen naar de Xbox? Heb zelf nog geen Xbox maar misschien wil ik hem wel aanschaven want de hardware in Xbox ziet er krachtig uit.
Vanwege de FIFA points ban in België. En die fysieke editie is dan waarschijnlijk import, want op de site van Dreamland/ Fnac / Mediamarkt BE zie ik alleen de standaard versies.Vince23 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:39:
Iemand die weet waarom het niet (meer) mogelijk is om de Champions editie van FIFA 21 te kopen in de Microsoft store? Dit is toch wel mogelijk in de Nederlandse store bvb... En een fysieke Champions editie kan ik wel gewoon kopen hier in België...
De meesten spelen hier op PlayStationgoosche schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:05:
Ey guys, Ben van plan om weer FIFA te spelen maar is er al een FIFA 21 topic aangemaakt want ik kan hem niet vinden. Een kleine vraag spelen er veel gamers op de PC of zal ik gaan switchen naar de Xbox? Heb zelf nog geen Xbox maar misschien wil ik hem wel aanschaven want de hardware in Xbox ziet er krachtig uit.
Wellicht wat off topic, maar hoop dat iemand kan helpen. Ik heb nu een Xbox maar stap voor next gen over naar ps5. Nu wil ik graag 30 september starten met traden voor ps5 via webapp. Hoe gaat dat? Moet ik dan de game voor ps4 kopen? Lukt het om dan te traden zonder dat ik een PS(4) account heb?
Volgens mij kan dat inderdaad niet. Je moet doorgaans ook de game ook gespeeld hebben op ps4 voor de transfermarkt in de web-app open gaat. Ik denk dat de web-app op de Xbox blijft staan zolang je geen FUT op de PS4/5 hebt.
een web app kan niet ergens op blijven staandutchgio schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:58:
Volgens mij kan dat inderdaad niet. Je moet doorgaans ook de game ook gespeeld hebben op ps4 voor de transfermarkt in de web-app open gaat. Ik denk dat de web-app op de Xbox blijft staan zolang je geen FUT op de PS4/5 hebt.
Je logt in met een account
Maar verder correct. Je kunt niet handelen zonder spel
sowieso voor een console gaan. de PC heeft maar een kleine player basegoosche schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:05:
Ben zelf een xbox gamer, dus geen consolewarbvbal79 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:01:
[...]
sowieso voor een consoleplaystation gaan. de PC en XBOX hebben maar een kleine player base
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Vandaag alles wat k nog had in de 94+ gedaan.. na veratti 2x, cazorla en nog meer troep eindig ik met Allison
Aangezien morgen alle sbc aflopen is het nu tog wel echt einde fifa20 denk
Dacht 'm ook te doen - eerst Ter Stegen. Prima, die kon ik nog verkopenAugy schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:22:
Vandaag alles wat k nog had in de 94+ gedaan.. na veratti 2x, cazorla en nog meer troep eindig ik met Allison
Laatste keer: Mahrez en heb geen PL-team meer.

[ Voor 8% gewijzigd door allstarted1 op 24-09-2020 21:54 ]
Nou mijn Fifa avond. Vijf potjes gespeeld. Eerste verloren door Timo Werner, tweede verloren door Timo Werner, derde verloren door Timo Werner, vierde verloren door Timo Werner en de vijfde ook verloren door Timo Werner.
Fifa 20 is voor mij echt klaar nu. En Fifa 21 ook denk ik.
Fifa 20 is voor mij echt klaar nu. En Fifa 21 ook denk ik.
Ik pakte ook messi vorige week 🤣
Net weer potje Rivals gedaan, speler deed niet eens iets behalve naar links lopen, why? Niet best
Geen reet meer aan zo. Op naar 21
Net weer potje Rivals gedaan, speler deed niet eens iets behalve naar links lopen, why? Niet best
Geen reet meer aan zo. Op naar 21
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 25-09-2020 08:56 ]
Haha ik kreeg hem ook gisteren uit de 94=Messje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:45:
[Afbeelding]
Na ook alle niet gebruikte fodder weg te doen 82-88 >94+.can't be bothered with
Dacht ik doe ook nog een laatste 94+........krijg ik Ronaldo TOTS!
Heb jammergenoeg al de TOTY...maar het is wel een beetje klaar met Fifa eigenlijk. Wil nog wel de objectives nog even doen, om een Prime Moments te openen
Heb jammergenoeg al de TOTY...maar het is wel een beetje klaar met Fifa eigenlijk. Wil nog wel de objectives nog even doen, om een Prime Moments te openen
Veel plezier met je Inzaghipacod schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:13:
Dacht ik doe ook nog een laatste 94+........krijg ik Ronaldo TOTS!
Gezien mijn packluck dit jaar ga ik een knaller packen😜
2x Mbappe TOTY en TOTS
2x Ronaldo TOTY en TOTS
Messi TOTS
Ronaldinho PIM
Prime Eusebio
Prime Pele
Nog nooit zo'n Fifa gehad als deze wat dat betreft....dus heb goede hoop😆
Ik ga ook nog voor de moments.nog 20k aan puntjes 
Jammer dat ea niet nog wat sbc erin houd zo tegen het einde
Jammer dat ea niet nog wat sbc erin houd zo tegen het einde
Mid Gullit gelist voor 3.7 miljoen, kijken of ik er een miljoen bij kan pakken. En na drie dagen listen issie gewoon verkocht. Helaas klikte niemand verkeerd op buy now voor 7.3 miljoen 
Ik kan nu rustig wachten tot ik base Cruyff voor 1 mil kan kopen en mid Gullit voor 2.7 mil. Heb ik dat doel ook nog behaald. Niet dat ik er nu meer fifa 20 om speel, want dat heb ik al drie weken niet meer aangeraakt. Maar toch mooi om zo te eindigen. Van de combo Messi/Mbappe/Ney eindigen met Cruyff, Eusebio en Gullit. Het was een mooi futjaar voor mij.
Ik kan nu rustig wachten tot ik base Cruyff voor 1 mil kan kopen en mid Gullit voor 2.7 mil. Heb ik dat doel ook nog behaald. Niet dat ik er nu meer fifa 20 om speel, want dat heb ik al drie weken niet meer aangeraakt. Maar toch mooi om zo te eindigen. Van de combo Messi/Mbappe/Ney eindigen met Cruyff, Eusebio en Gullit. Het was een mooi futjaar voor mij.
Fifa 21 al gedownload op de Xbox One X. Handige feature van Microsoft. Hoef nu alleen nog maar de CD erin te zetten.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
waarom denk je dat je mid gullit weer voor 2.7M kunt kopen? of speel je op xbox?Joosie200 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:40:
Mid Gullit gelist voor 3.7 miljoen, kijken of ik er een miljoen bij kan pakken. En na drie dagen listen issie gewoon verkocht. Helaas klikte niemand verkeerd op buy now voor 7.3 miljoen
Xbox jabvbal79 schreef op zondag 27 september 2020 @ 01:56:
[...]
waarom denk je dat je mid gullit weer voor 2.7M kunt kopen? of speel je op xbox?

Dan nog is hij op XBXOX 3.2M waarom denk je dat hij 2.7M gaat worden. Vanaf nu gaan de prijzen van dit soort spelers alleen maar stijgen....dus je kunt lang wachten
dat kan ook op een hele andere toon...
[ Voor 107% gewijzigd door BM op 27-09-2020 11:39 ]
volgende keer is enkel een topic report afdoende. Graag niet zelf op reageren
[ Voor 80% gewijzigd door BM op 27-09-2020 11:42 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Omdat ie voor 2.5 mil voor het laagste is verkocht. Cruyff kwam ook voorbij voor 350k, werd uiteindelijk wel voor een miljoen verkocht. Nu iedereen over gaat op fut 21 en fut 20 uitsterft verwacht ik wel dat je op de transfermarkt nog wel leuke deals vind. Maar dat is mijn inschatting.bvbal79 schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:26:
[...]
Dan nog is hij op XBXOX 3.2M waarom denk je dat hij 2.7M gaat worden. Vanaf nu gaan de prijzen van dit soort spelers alleen maar stijgen....dus je kunt lang wachten
Maargoed ik heb voorheen in Fifa me alleen op carrière gefocust, dus ik weet niet wat je kunt verwachten zodra de nieuwe editie straks uit is.
dan stijgen alle prijzen, dieptepunt prijzen worden helaas niet meer bereikt...of je moet gaan snipenJoosie200 schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:39:
[...]
Omdat ie voor 2.5 mil voor het laagste is verkocht. Cruyff kwam ook voorbij voor 350k, werd uiteindelijk wel voor een miljoen verkocht. Nu iedereen over gaat op fut 21 en fut 20 uitsterft verwacht ik wel dat je op de transfermarkt nog wel leuke deals vind. Maar dat is mijn inschatting.
Maargoed ik heb voorheen in Fifa me alleen op carrière gefocust, dus ik weet niet wat je kunt verwachten zodra de nieuwe editie straks uit is.
@bvbal79 21 al in de pre order staan? Op discord stopt iedereen zo'n beetje. kom samen handelen met mij
nee ik stop ermee🤣 ik ga gewoon voor een beetje fun door met fifa20 .maar merk nu al dat ik nauwelijks speelfifanoob schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:22:
@bvbal79 21 al in de pre order staan? Op discord stopt iedereen zo'n beetje. kom samen handelen met mij
daarom, het is tijd voor 21 zodat we "weer "opnieuw kunnen beginnenbvbal79 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:35:
[...]
nee ik stop ermee🤣 ik ga gewoon voor een beetje fun door met fifa20 .maar merk nu al dat ik nauwelijks speel
Nou nog 2000 xp. Een leuk gokje voor de icon moments en dan wachten tot 9 oktober
Nou kom maar door met 21 chenbodingest 😀
Ja Cheng, zoals ik vanavond al zei; actie @chengbondkwok
Weet er iemand wanneer je de gratis OTW kaart kreeg bij de Preorder ultimate edition in 2020 ? Was dat direct bij de eerste keer inloggen van fifa of later ?
Op de dag dat de OTW promo begint. Dit is doorgaans op de dag dat Fifa uitkomt zonder speciale versies. Dit jaar zal dat naar alle waarschijnlijkheid zijn op 9 oktober 19:00Traeces schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:39:
Weet er iemand wanneer je de gratis OTW kaart kreeg bij de Preorder ultimate edition in 2020 ? Was dat direct bij de eerste keer inloggen van fifa of later ?
Top bedankt voor het antwoord ! Wou namelijk wachten met me team bouwen tot ik me OTW kaart krijgdestroye schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:40:
[...]
Op de dag dat de OTW promo begint. Dit is doorgaans op de dag dat Fifa uitkomt zonder speciale versies. Dit jaar zal dat naar alle waarschijnlijkheid zijn op 9 oktober 19:00
Let wel op trouwens. EA heeft bevestigd dat de OTW promo twee weken is en dat er twee teams zullen zijn. Wanneer je de pack opent zou betekenen welke spelers je kan packen. Open je in de eerste week dan krijg je enkel een speler uit dat team. Hetzelfde voor het tweede team en dan komt er nog een periode van 2 dagen waarin als je dan opent je een speler kan krijgen uit beide teams.Traeces schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:43:
[...]
Top bedankt voor het antwoord ! Wou namelijk wachten met me team bouwen tot ik me OTW kaart krijg
Spel 2,5 week niet aangeraakt en vanmiddag weer eens een spelletje Rivals geprobeerd. Is gewoonweg helemaal niet meer te spelen, delay is nog nooit zo erg geweest. En dat terwijl ik nu vooraf prima pings zie (tussen de 16 en 20). In-game is het echter gruwelijk, stotterende/verspringende spelers, input lag. Ze zijn waarschijnlijk de servers alvast aan het voorbereiden voor FIFA21 en draaien het online platform ondertussen op de laptop van de stagair oid
Ben blij dat ik me daar voor FIFA21 niet meer aan hoef te ergeren (maar zal zeker nog eens meelezen hoe anderen dat wel doen
).
Wilde eigenlijk kijken of ik objective level 30 nog zou kunnen halen, zit nu bij 25, geen idee of dat nog kan lukken in die ~10 dagen. Laatste gokje met de icon pack op lvl30
Wilde eigenlijk kijken of ik objective level 30 nog zou kunnen halen, zit nu bij 25, geen idee of dat nog kan lukken in die ~10 dagen. Laatste gokje met de icon pack op lvl30
Je pakt volgens mij gemiddeld 20k punten per week. Geen probleem dus!bebopper schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:07:
Spel 2,5 week niet aangeraakt en vanmiddag weer eens een spelletje Rivals geprobeerd. Is gewoonweg helemaal niet meer te spelen, delay is nog nooit zo erg geweest. En dat terwijl ik nu vooraf prima pings zie (tussen de 16 en 20). In-game is het echter gruwelijk, stotterende/verspringende spelers, input lag. Ze zijn waarschijnlijk de servers alvast aan het voorbereiden voor FIFA21 en draaien het online platform ondertussen op de laptop van de stagair oidBen blij dat ik me daar voor FIFA21 niet meer aan hoef te ergeren (maar zal zeker nog eens meelezen hoe anderen dat wel doen
).
Ik ga hem ook nog even doen, ben er al bijna gelukkig (1500xp)
Ik zag op steam dat je de game al kunt pre-loaden.
Waarom kan dat nog niet op Origin ?
ow EA Desktop beta heeft Fifa 21 nog niet toegevoegd
Waarom kan dat nog niet op Origin ?
ow EA Desktop beta heeft Fifa 21 nog niet toegevoegd
[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 29-09-2020 19:04 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
[Multi] FIFA 21 Ultimate TeamJaap. schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:29:
Ja Cheng, zoals ik vanavond al zei; actie @chengbondkwok
Ik verwacht dat je mij morgen gaat carryen naar Silver II met League
Deal!chengbondkwok schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:19:
[...]
[Multi] FIFA 21 Ultimate Team
Ik verwacht dat je mij morgen gaat carryen naar Silver II met League
En goed bezig
Ik las ergens dat vanavond om 18:00 de compainion 21app online komt, klopt dit?
Ik zit inmiddels met handelen en SBC op 105k aan munten. Scheelt ook wel dat ik Lenglet voor 89k heb verkocht. Geen eigen geld erin.
Edit: moest in 21 topic.
Edit: moest in 21 topic.
[ Voor 9% gewijzigd door rspoe op 02-10-2020 16:40 ]
Hoe kan iemand 89 k neerleggen nu al, je kunt nog niet spelen, hoe komen mensen nu überhaupt aan munten zoveel dan
Als je het over 21 heb , je kan gewoon spelen hoor. Daarbij is er ook een 21 topic.Markvd1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:33:
Hoe kan iemand 89 k neerleggen nu al, je kunt nog niet spelen, hoe komen mensen nu überhaupt aan munten zoveel dan
Kun je spelen ja? En waar is dat topic zou er graag weer in willen
Ja kan via ea play 10 uur spelen. Gewoon uit dit topic gaan dan zie je 21 topic staan.Markvd1984 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:42:
Kun je spelen ja? En waar is dat topic zou er graag weer in willen
Yes! Zola uit de season objectives! 😂
Nu tot 9 oktober geen FIFA
'Tegenstander zoeken...' --> 'Er zijn geen tegenstanders gevonden. Probeer het later nog eens.' oftewel FUT 20 is online dood?
Even Fifa afsluiten en opnieuw starten. Heb het dit jaar vaak gehad. Vind zelf genoeg tegenstandersErrieseeka schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:11:
'Tegenstander zoeken...' --> 'Er zijn geen tegenstanders gevonden. Probeer het later nog eens.' oftewel FUT 20 is online dood?
Hier Prime Scholes...... Ach ik zal af en toe 20 nog eens opstarten voor een paar potjes, maar 21 gaat er niet komen.Augy schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:28:
Yes! Zola uit de season objectives! 😂
Deleted. Foute topic.
[ Voor 145% gewijzigd door rspoe op 06-10-2020 14:48 ]