MadMoody schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 23:20:
Ik heb 2 winstavonden gehad, dus nu 2 verliesavonden. Zo gaat het altijd bij mij in deze versie. Ik kan de klok er op gelijk zetten. Ik hoop echt dat in Fifa 21 je meer invloed hebt op het spel dan in deze versie.
Is dat niet gewoon de elo waar je last van hebt?
Ik zat bijvoorbeeld in fifa 17 & 18 tussen de divisie 1-3 en 4-6 bracket in waardoor het tenminste erg duidelijk zichtbaar was. In 4-6 was ik vrijwel ongeslagen en in 1-3 was het op precies andersom.
@
Harribo
PES geeft ook duidelijk aan dat het simpelweg een minimale update is voor het nieuwe seizoen en past de verkoopprijs daar op aan. Erg verfrissend ivm de marketing machine van EA.
Als je kijkt naar de nieuwe features dan zie je ook dat EA weer een poging doet om de collision engine te vernieuwen oftewel ze zien zelf ook dat het zo slecht is nu dat ze verbeteringen zelfs in de trailer meenemen
Misschien dat ik later dit weekend de demo nog ff ga proberen, EA loopt zoals gebruikelijk weer een maand achter
[
Voor 31% gewijzigd door
Bossie op 19-09-2020 12:06
]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919