Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:35

bebopper

I'm an absolute beginner...

Solotov schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:43:
[...]

Je kan ook overdrijven. Er zijn er hier meerderen die bijv de 82+ sbc 40x hebben gedaan, en de 90+ ook een keer of 30 a 40.
Inderdaad, je kunt ook overdrijven.
Traeces schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:45:
[...]

Denk dat er wel een stukje sarcasme bij zit ;)
Dat was wel bedoeld, maar deze keer pas aan het einde en te weinig smilies erbij. Ga er wat beter op letten dat het duidelijk is.
shoombak schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:01:
[...]
Het is wel treurig als je er nu met de huidige packweight nog niets nuttigs uithaald, wellicht is je standaard te hoog?
Dat sowieso, wil alleen maar 99 icons eigenlijk >:)

Maar zonder dollen, heb maar 1 keeper nodig en krijg wel heel vaak een nieuwe voorgeschoteld.

Is allemaal niet zo erg, knikker ze gewoon weer in de volgende SBC, heb er verder toch niks aan.

Heb 2 teams (PL/La Liga en NL/Eredivisie) en geen zin om er nog een derde naast te bouwen. Heb die twee teams ook al aardig gevuld (bijna allemaal gekocht of speler SBCs, denk maar een stuk of 4 uit packs), dus dan is de lijst met spelers die nog echt wat leuks toevoegen inderdaad niet zo heel lang meer (en voor de duidelijkheid, dat ligt dus aan mij!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:18
bebopper schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:50:
[...]

Inderdaad, je kunt ook overdrijven.

[...]

Dat was wel bedoeld, maar deze keer pas aan het einde en te weinig smilies erbij. Ga er wat beter op letten dat het duidelijk is.

[...]

Dat sowieso, wil alleen maar 99 icons eigenlijk >:)

Maar zonder dollen, heb maar 1 keeper nodig en krijg wel heel vaak een nieuwe voorgeschoteld.

Is allemaal niet zo erg, knikker ze gewoon weer in de volgende SBC, heb er verder toch niks aan.

Heb 2 teams (PL/La Liga en NL/Eredivisie) en geen zin om er nog een derde naast te bouwen. Heb die twee teams ook al aardig gevuld (bijna allemaal gekocht of speler SBCs, denk maar een stuk of 4 uit packs), dus dan is de lijst met spelers die nog echt wat leuks toevoegen inderdaad niet zo heel lang meer (en voor de duidelijkheid, dat ligt dus aan mij!).
Ik heb al 4 M in die SBC's gegooid. Ik klaag niet, maar heb wel al stuk of 200-250 van die upgrades packs geopend)

Heb uit PIM: Maldini, Vieira, Kaka en Dalglish (maar ook 5x nesta )
Uit overige SBC's: TOTS Lewandowski , TOTS Griezmann, TOTS Ramos en TOTY de Jong

dus maar 8 uit 250 die de moeite waard waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:18
Bossie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:50:
[...]

Heb tijden met zijn FB gespeeld, iets minder snel maar kan wel overal spelen vanaf CM tot ST :D
Fifa overigens al een paar maanden niet aangeraakt, maar ik kijk hier nog regelmatig maar zie nog steeds geen updates/nieuws/ervaringen mbt Fifa 21.
je bedoelt FIFA 20.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bebopper schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:03:
94+
Szczesny + alles wat ik nog had + wat gekocht erin

Sommer eruit
Maar het is dan ook zomer. Snap dat dan }:O

Nee hoor. Ik heb ook niks boeiends uit de SBC gehaald. Alleen toty Kante uit een double upgrade pack ooit. Verder is het craptastic. En wat voor mij scheelt: na de aankoop van mid Gullit heb ik geen cent meer over om welke andere SBC nog te voltooien door nieuwe spelers erbij te kopen als fodder.

En ik wil mijn voltallige tots team, premier league team en gemixt team niet opofferen voor meer craptastic zooi. Dus ik vind het wel best zo. Geen geld, geen extra SBC's en toch 3 teams aan untradeables op 94 rating. Prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Uiteindelijk de Ligt gekocht. Heb vanochtend gouden pakketten gekocht en alles erin gelijk verkocht. 170k was snel binnen door een paar Tots :)

https://www.easports.com/...Id=ff91mUHLnT6kB:FFA20PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
17.4.1.0.0

17 was de eerste met frostbite toch, of was dat al eerder?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:35
Gaan jullie voor rodrigo? 85 team wel veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:29
Wilde hem gaan doen maar past niet in mijn team kwam ik achter. Blijkt championship te zijn. Ik sla hem dus over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik dacht eerst ook: leuk spitsje, maar hij speelt niet in de premier league :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:18:
Hier nog 1 haha. Ga hem misschien doen als Super sub als ik weer drama spelers heb morgen in de wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gebruik als supersub sanchez, of sane, of papu Gomez Of nog een aantal. Daar heb k er genoeg van 🤣

Wil alleen al tijden cazorla tradeble vervangen en dacht nu eindelijk raak te hebben 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op woensdag 9 september 2020 @ 21:05:
Gebruik als supersub sanchez, of sane, of papu Gomez Of nog een aantal. Daar heb k er genoeg van 🤣

Wil alleen al tijden cazorla tradeble vervangen en dacht nu eindelijk raak te hebben 🤣
Vind Sané echt een heerlijke speler. Heeft in Fc Rust Perisic naar de bank gedreven (en die heeft toch 5* weak foot.
Op rechts staat nu Gnabry die ik gisteren ook kreeg :) nu even ter vervanging van Mkhitaryan.
Lewa in de spits met zijn rechterbeen is net een sloophamer. Kan ook even de bal vasthouden en Eriksen is echt een hele fijne CAM en met Sniper is het net een sniper. Kan soms zomaar een finesse shot vanuit de 2e lijn in de winkelhaak ploffen :)

De Ligt TOTY staat samen met Alaba achterin en dat is ook een lekker koppeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
K speel eigenlijk met 2 a 3 teams

Kwa koppels in de verdediging is maldini de schakel al 800 wedstrijden. Die combineer ik met chiellini of militao.

Sane koppel ik vaak met Thiago maar mijn voorkeur ligt momenteel echt bij jovic en firmino voorin
https://www.futbin.com/20/squad/17660227

Gomez icm Sanchez is ook echt lekker voetballen
https://www.futbin.com/20/squad/17784890

Het elftal met sane is in opbouw aangezien k geen coins en packluck heb 🤣 zoek nog een spits die yedder otw vervang en miss een andere RB die wel op 10 chem komt
https://www.futbin.com/20/squad/17796056

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 09-09-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Hassiebassie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:18:
In Fifa 21 wel, nog even geduld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
dutchgio schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:07:
[...]

In Fifa 21 wel, nog even geduld. :+
Dit is mijn laatste Fifa. Ik wil er niet meer aan beginnen. Het kost soms gewoon teveel tijd.

Al denk ik er stiekem wel eens over na om een account te maken, enkel coins te genereren en die dan straks verkopen :p

• Joosie200
  • Niet online
De 80+ player pick kan ik nog wel doen. Kreeg er scream Sabitzer, Payet en Hradecky tots uit drie pakjes. Geen slechte sbc. Restant aan niet rares gooi ik in de 82-88 sbc om er rares uit te halen als het even kan.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:51
Ik vind FIFA nu leuker dan een paar maanden geleden. Een team dat veel beter speelt dan voorheen. Goede spelers die betaalbaar zijn. Zou het bijna jammer vinden om naar FIFA 21 te gaan.

Hebben jullie dat ook?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
kw_nl schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:06:
Ik vind FIFA nu leuker dan een paar maanden geleden. Een team dat veel beter speelt dan voorheen. Goede spelers die betaalbaar zijn. Zou het bijna jammer vinden om naar FIFA 21 te gaan.

Hebben jullie dat ook?
ja

• Augy
kw_nl schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:06:

Hebben jullie dat ook?
Absoluut!

EA Offline?

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Lekker moment ook met de rewards, maar lijkt inderdaad offline te zijn

• Augy
Onderhoud lees ik op Twitter, dacht alleen dat dat vorige week ook zo was 🤣

• Joosie200
  • Niet online
Ze kondigen een keertje 2 uur vantevoren aan: en oh onderhoud de boel is offline:

• Joosie200
  • Niet online
Hradecky met anderen in de guaranteed 94+ tots gegooid: kreeg er net Marquinhos uit. Ga ik er in elk geval op vooruit qua rating. En ik heb al Handanovic en Oblak als tots keepers. Verder voor 20k coins gekozen als rival rewards. Waarom? ik ben platzak en wil nog kijken of ik wat sbc's kan fixen :P

• Hassiebassie
Atal en Depay uit de rewards. Leuk! Ik ga Atal nu eens proberen op de CDM positie en mixen met Ligue 1 en Brazilianen :)

• Wulfric92
Ben alle spelers uit de rewards in sbc aan het gooien. Om uiteindelijk de 90+ sbc te doen. Heb al een paar leuke spelers eruit zien komen. Naingolan en Benzema. Maar die zijn beide er weer terug in gegaan ;)

Maar Varane (uit de 90+ sbc) staat in mijn team! De Ligt is na 1 dag alweer verkocht :p

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:43
dutchgio schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:40:
Een of ander merkloos ding met PSV logo, lijkt me niet echt de moeite. :)

Met de ultimate of champions edities kun je 3 dagen voor launch al spelen en krijg je meer wekelijkse bonuspakketten in FUT.
Die is ook beschikbaar net wat duurder

https://www.psvfanstore.n...21-champions-edition-ps4/

[ Voor 11% gewijzigd door boyette op 10-09-2020 10:55 ]

WL :

PP : Augosto en Fernandinho.
Pakketen : 2x TOTS Kroos ( heb een abbo op die vent laatste weken ), WR Aerola, HL Madisson en TOTS Mahrez en een hele shitload redelijk hoge fodder.
SBC 94 : TOTS KROOS WTF , TOTS Havertz
90 SBC : Szczesny en nog iemand nutteloos maar die weet ik niet meer :P

Denk nog 1 gok met de PIM SBC : Hernandez

Flink wat high rated kaarten gehad maar eindelijk weer allemaal troep :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 19:53

allstarted1

WTRFTS

Shit!

Ik zat even te kijken in de Web App onder TOTSFF-spelers, werd afgeleid, en koop per ongeluk een speler waar ik niks aan heb. Handig 8)7

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:22
allstarted1 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:42:
Shit!

Ik zat even te kijken in de Web App onder TOTSFF-spelers, werd afgeleid, en koop per ongeluk een speler waar ik niks aan heb. Handig 8)7
Beter kopen dan veel te goedkoop verkopen zoals ik weleens per ongeluk heb gedaan. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

MadMoody schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:49:
[...]

Beter kopen dan veel te goedkoop verkopen zoals ik weleens per ongeluk heb gedaan. ;-)
Ik heb hem ook te duur gekocht - dat is het erge, haha. Volgens Futbin zit 'ie op 64.000, maar staat al voor 38.000 online. Hopelijk komt er nog een 'gek die er alles voor geeft' langs :P

• Wulfric92
Traeces schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:40:
WL :

PP : Augosto en Fernandinho.
Pakketen : 2x TOTS Kroos ( heb een abbo op die vent laatste weken ), WR Aerola, HL Madisson en TOTS Mahrez en een hele shitload redelijk hoge fodder.
SBC 94 : TOTS KROOS WTF , TOTS Havertz
90 SBC : Szczesny en nog iemand nutteloos maar die weet ik niet meer :P

Denk nog 1 gok met de PIM SBC : Hernandez

Flink wat high rated kaarten gehad maar eindelijk weer allemaal troep :P
Je had de 90+ moeten doen! Kan je bijna achter elkaar door doen doordat het maar een. 83 rated squad is. Denk dat ik de sbc vanochtend 20* heb gedaan. De beste was Varane Tots :)

+ Kans op Toty spelers, heb 3* Toty Allison gekregen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 10-09-2020 12:10 ]

• Hassiebassie
Net de Bruyne uit de 90+ :p
Kan ik mijn reguliere versie verkopen.
Van het geld misschien nog even de Moments icon doen :)
Wulfric92 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:09:
[...]

Je had de 90+ moeten doen! Kan je bijna achter elkaar door doen doordat het maar een. 83 rated squad is. Denk dat ik de sbc vanochtend 20* heb gedaan. De beste was Varane Tots :)

+ Kans op Toty spelers, heb 3* Toty Allison gekregen :p
Ook al paar x gedaan maar echt alles in me club is op :+ Heb helaas geen geluk bij de SBC's :|

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:39:
[...]

Ook al paar x gedaan maar echt alles in me club is op :+ Heb helaas geen geluk bij de SBC's :|
Ik heb Savanier nog te koop staan voor je, voor teveel? Mocht je nog iemand willen inlijven :+

allstarted1 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:40:
[...]

Ik heb Savanier nog te koop staan voor je, voor teveel? Mocht je nog iemand willen inlijven :+
Ik pas even :P heb nog maar 28K over en moet nog fitnes kaartjes hebben :+ Zo blij dat die klote dingen weg gaan in 21 _/-\o_

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:41:
[...]

Ik pas even :P heb nog maar 28K over en moet nog fitnes kaartjes hebben :+ Zo blij dat die klote dingen weg gaan in 21 _/-\o_
Haha, eens hoor. Vind het ook maar irritant. Hoe gaat dat trouwens lopen na einde FIFA 20 - als je hem opstart om met een sterk team te spelen, heb je dan als je kaarten op zijn, ineens een elftal dat het niveau 'Bal op het Dak' niet meer haalt? :P

Echt balen dat ik die Savanier per ongeluk heb gekocht - ik probeerde juist Davies te snipen. }:O <- me....

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:39:
[...]

Ja dit. Net 3 tots erin geknald: Hamdallah, Parejo en Vela. Kon kiezen uit Ziyech tots (heb ik al), Moreno of Sommer. Dus eigenlijk Parejo ingewisseld voor Moreno.

Heb nog geen toty mogen kiezen bij de player picks. En die double upgrade pack vind ik te weinig geven voor teveel hoge rated fodder.
allstarted1 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:45:
[...]

Haha, eens hoor. Vind het ook maar irritant. Hoe gaat dat trouwens lopen na einde FIFA 20 - als je hem opstart om met een sterk team te spelen, heb je dan als je kaarten op zijn, ineens een elftal dat het niveau 'Bal op het Dak' niet meer haalt? :P

Echt balen dat ik die Savanier per ongeluk heb gekocht - ik probeerde juist Davies te snipen. }:O <- me....
Snap je vraag niet zo heel goed :P
Joosie200 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:46:
[...]

Ja dit. Net 3 tots erin geknald: Hamdallah, Parejo en Vela. Kon kiezen uit Ziyech tots (heb ik al), Moreno of Sommer. Dus eigenlijk Parejo ingewisseld voor Moreno.

Heb nog geen toty mogen kiezen bij de player picks. En die double upgrade pack vind ik te weinig geven voor teveel hoge rated fodder.
Hoogste wat ik heb gehad is Kroos en Illicic, denk dat de mensen die al verschillende bizarre spelers hebben gehad deze sbc al een stuk of 50x hebben gedaan :)

[ Voor 36% gewijzigd door Traeces op 10-09-2020 13:59 ]

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:58:
[...]

Snap je vraag niet zo heel goed :P
Mocht je FIFA 20 nog eens willen opstarten en je team is uitgeput - kun je dan nog een beetje spelen (naast friendlies) of raken die gasten geen bal meer en zijn ze om de haverklap geblesseerd? :P

allstarted1 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:00:
[...]

Mocht je FIFA 20 nog eens willen opstarten en je team is uitgeput - kun je dan nog een beetje spelen (naast friendlies) of raken die gasten geen bal meer en zijn ze om de haverklap geblesseerd? :P
FIFA 20 gaat gewoon op de normale manier door. Dus daar kan je nog gewoon fitnes kaartjes kopen. In 21 gaan ze er pas uit :)

• bebopper

bebopper

allstarted1 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:00:
[...]

Je kunt ook een tweede team maken waarbij je eerste team op de bank zit, dan rusten ze uit en kunnen ze er daarna weer tegenaan (en dan in je eerste team je tweede team op de bank zetten).

Veel mensen hebben door steeds zo tussen teams te wisselen geen team fitness kaartjes nodig. Enige nadeel is dat je maar 1 echte wissel overhoud (de rest van de plekjes is bezet), maar je kunt natuurlijk ook prima een speler uit je 1e team in je 2e team laten invallen (of andersom) - die kun je dan weer oplappen met een player fitness kaartje :)

Heb zelf bvb. VVD TOTS in zowel mijn eerste als in mijn tweede team in de basis staan, maar die krijgt gewoon om de wedstrijd een player fitness kaartje.

• Markvd1984
Krijg alleen naar Duitsers
Stegen uit wl (dubbel)
Nu net, muller kimmich en kroos tots uit de 82+

94+ gedaan lever de keeper van juve in 95 en wie krijg ik, cazorla 94😌

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op donderdag 10 september 2020 @ 13:58:
[...]
Hoogste wat ik heb gehad is Kroos en Illicic, denk dat de mensen die al verschillende bizarre spelers hebben gehad deze sbc al een stuk of 50x hebben gedaan :)
Dat haal ik niet meer. Heb ca 100 spelers over in mijn club. En uit normale packs haal ik 75-80 rated spelers dus voor een 83 squad moet je er een paar hoge bij doen. Kortom na een paar keer is het klaar.

• Augy
Acerbi en sczechny uit de 90+

Tweede is fijn want die had k tradeble.

Uit de derde... Handanovic 🤣

[ Voor 37% gewijzigd door Augy op 10-09-2020 15:35 ]

• Augy
Augy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:45:
Zie hier van alles uit packs voorbijkomen en ik kom niet verder als kroos en verratti 🤣

Ook iedereen is gefrustreerd dat er telkens keepers uit de packs komen. Ook deze zijn in mijn teams allemaal tradeble ofwel gekocht
FML 🤣🤣
Nu 2 keepers achter elkaar 🤣

• Hassiebassie
Na wat online opgezocht te hebben hoe je Neymar TOTS nou het best kan gebruiken heb ik hem samen met Fut birthday Mbappé opgesteld in de spits in een 442 formatie.
In draft had ik hem eens op de zijkant gebruikt en daar komt hij totaal niet uit de verf.
Maar in de spits? Man man man, wat een snelle animaties, zoef zoef skillmoves en hij vliegt overal tussen. Met finisher is bijna elk schot een goal.
Straks nog even oefenen voor morgen :)

• bebopper

bebopper

Dacht even dat ik blij door de kamer kon gaan dansen, Argentijnse vlag... RW... Ocampos :+
Hassiebassie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:14:
Na wat online opgezocht te hebben hoe je Neymar TOTS nou het best kan gebruiken heb ik hem samen met Fut birthday Mbappé opgesteld in de spits in een 442 formatie.
In draft had ik hem eens op de zijkant gebruikt en daar komt hij totaal niet uit de verf.
Maar in de spits? Man man man, wat een snelle animaties, zoef zoef skillmoves en hij vliegt overal tussen. Met finisher is bijna elk schot een goal.
Straks nog even oefenen voor morgen :)
Vind Neymar op 10 en in de spits inderdaad ook veel fijner. Op de flank is het gewoon echt zonde voor zo’n goede speler.

De top 100 ratings zijn uit van fifa 21 als iemand ze wil weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Ik gebruik hem meestal wel op de vleugels en geef hem een vrije rol, werkt ook prima. :-)

• Augy
Na een reactie hier over Sane heb k hem tog nog eens de kans gegeven in onderstaand team! Wel veel balverlies in de passing maar dat ligt aan mij.

Maar wat een lekkere balans in je team zeg, onverwacht. Griezmann fb ook weergaloos.
(Alles start op 10 behalve Ribéry)
Augy schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:46:
Na een reactie hier over Sane heb k hem tog nog eens de kans gegeven in onderstaand team! Wel veel balverlies in de passing maar dat ligt aan mij.

Maar wat een lekkere balans in je team zeg, onverwacht. Griezmann fb ook weergaloos.
(Alles start op 10 behalve Ribéry)
Heb er geen last van met sane :) vind het ook een heerlijke speler met een kanonskogel :)

• pacod
Kreeg uit een gold upgrade pack een FB Bale. Kom hem nooit tegen, maar die 5* weak foot is wel weer interessant en past perfect in mijn team met supersub TOTY Ronaldo😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Met je laatste spelers en geld nog 1x 94+ gedaan weer Duitse vlag, maar gelukkig werner tots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Na mijn faal van gisteren (per ongeluk Savanier kopen) heb ik eindelijk m'n end-team compleet. Klein verlies op hem gepakt, maar Davies wel voor 15.000 onder de marktprijs mogen verwelkomen. *O*

https://www.futbin.com/20/squad/17802690

Davies vervangt Schulz op LB. Hummels en Alaba zijn voor de chem achterin gewisseld. Zometeen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Leuk man Rivals sochtends. 2 potjes gespeeld, beide worden niet afgemaakt. Zelfs met een 2-1 voorsprong de verbinding verbroken :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Iemand gister nog die ratings bekeken van FIFA 21? Man man het is toch ongekend, bij EA doen ze het er volgens mij om. Alleen al uit de Bundesliga wat voorbeelden:

- Thiago Alcantara van 87 > 85: Speelde gewoon een prima constant seizoen met als kers op de taart MOTM in CL finale.
- Gnabry 84 > 85: Een upgrade, echter hebben ze z'n pace op 82 gezet (Immobile 84). Iets waar juist een Gnabry gevaarlijk mee is.
- Alaba 85 > 84: Speelde een zeer goed seizoen na het wegvallen van Süle en L. Hernandez als CB. Kreeg als dank van EA wel een positieverplaatsing naar CB maar ook een downgrade (pace ook nog eens -6).
- Jadon Sancho 84 > 87: Lijkt een zeer positieve en terechte verbetering na 17 goals en 16 assists in de Bundesliga. Pak je z'n kaartje erbij krijg je enorme twijfels: snelheid van 83 (was 88 bij een 84-kaart), passing 81 en shooting (ja 17 goals) van 74.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6G6f8zd29Uy_W4noyM1vaWWB6dc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a60uRzULWEsMG2QaxMgK0z4Y.png?f=fotoalbum_large

- Mats Hummels 87 > 86: Afgelopen jaar de beste centrale verdediger in Duitsland, opgenomen in het team van het jaar. Als dank krijg je daar voor EA een downgrade van.
- Thomas Müller 86 = 86: Speelde denk ik het beste jaar uit z'n carrière sinds Flick aantrad, pakte het record assists geven in de Bundesliga. In Vancouver hebben ze dat allemaal niet erg door gehad blijkbaar.

Daanraast Aubameyang nog weer een downgrade van -1 (terwijl die het al 2 jaar beter doet dan Aguero die wel gewoon op 89 blijft).

Tot zover mijn visie op de lukrake ratings van Fifa 21, totaal niet consistent en gewoon uit de lucht gegrepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Markuss op 11-09-2020 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:02:
Iemand gister nog die ratings bekeken van FIFA 21? Man man het is toch ongekend, bij EA doen ze het er volgens mij om. Alleen al uit de Bundesliga wat voorbeelden:

- Thiago Alcantara van 87 > 85: Speelde gewoon een prima constant seizoen met als kers op de taart MOTM in CL finale.
- Gnabry 84 > 85: Een upgrade, echter hebben ze z'n pace op 82 gezet (Immobile 84). Iets waar juist een Gnabry gevaarlijk mee is.
- Alaba 85 > 84: Speelde een zeer goed seizoen na het wegvallen van Süle en L. Hernandez als CB. Kreeg als dank van EA wel een positieverplaatsing naar CB maar ook een downgrade (pace ook nog eens -6).
- Jadon Sancho 84 > 87: Lijkt een zeer positieve en terechte verbetering na 17 goals en 16 assists in de Bundesliga. Pak je z'n kaartje erbij krijg je enorme twijfels: snelheid van 83 (was 88 bij een 84-kaart), passing 81 en shooting (ja 17 goals) van 74.
- Mats Hummels 87 > 86: Afgelopen jaar de beste centrale verdediger in Duitsland, opgenomen in het team van het jaar. Als dank krijg je daar voor EA een downgrade van.
- Thomas Müller 86 = 86: Speelde denk ik het beste jaar uit z'n carrière sinds Flick aantrad, pakte het record assists geven in de Bundesliga. In Vancouver hebben ze dat allemaal niet erg door gehad blijkbaar.

Daanraast Aubameyang nog weer een downgrade van -1 (terwijl die het al 2 jaar beter doet dan Aguero die wel gewoon op 89 blijft).

Tot zover mijn visie op de lukrake ratings van Fifa 21, totaal niet consistent en gewoon uit de lucht gegrepen.
Ach, op die manier kunnen ze weer tig promo's draaien. Drie UCL-challenges met 12 Rival Wins als vereiste en sommige spelers zijn alweer sterker dan afgelopen jaar :P Gezien de late start van het seizoen en waarschijnlijk een zelfde einddatum, zal dat waarschijnlijk echt in een hogere versnelling gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb het verschil tussen alle oude en nieuwe ratings zo niet paraat, maar zouden ze dat dan niet bij meerdere competities doen? Anders doen ze de BL inderdaad wel tekort.

Een De Bruyne blijft bijvoorbeeld ook op 91 steken terwijl hij persoonlijk een bijzonder goed seizoen draaide.
Veel goede spelers in Engeland en Spanje blijven op dezelfde rating hangen, terwijl je juist een verbetering zou verwachten.

Waarschijnlijk is het door de vele promo's inderdaad snel gedaan met lage ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
dutchgio schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:18:
Ik heb het verschil tussen alle oude en nieuwe ratings zo niet paraat, maar zouden ze dat dan niet bij meerdere competities doen? Anders doen ze de BL inderdaad wel tekort.
Ik bedoel ook niet dat de Bundesliga tekort gedaan is ten opzichte van andere competities, ik gaf een paar voorbeelden uit de Bundesliga van inconsistentie en slechte ratings. Er zullen zo nog veel meer dwalingen voorbijkomen als bijvoorbeeld de Eredivisie ook bekend is.

Het zal inderdaad met de promo's te maken hebben, zodat die weer beter verkopen inderdaad omdat het een flinke upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]

Zitten wel een paar vreemde ratings bij. Die downgrade van auba en thiago zijn wel echt belachelijk.

Kdb had ook best wel omhoog / hoger gemogen net zoals lewa, waren denk beter dan Messi en Ronaldo dit jaar.

Dat Alex Sandro ook nog steeds 85 is, die heb al
2 jaar helemaal niks gepresteerd.

Ben ook bang dat dit jaar de pl spelers echt mega duur worden. Zoveel goede spelers in die competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ach, na 6 weken speelt niemand meer met gold kaartjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij EA hebben ze het idee dat je na je 30e niet meer kunt voetballen, dus dan krijg je geen hogere rating meer of een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:03
Markuss schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:28:
[...]

Ik bedoel ook niet dat de Bundesliga tekort gedaan is ten opzichte van andere competities, ik gaf een paar voorbeelden uit de Bundesliga van inconsistentie en slechte ratings. Er zullen zo nog veel meer dwalingen voorbijkomen als bijvoorbeeld de Eredivisie ook bekend is.

Het zal inderdaad met de promo's te maken hebben, zodat die weer beter verkopen inderdaad omdat het een flinke upgrade is.
Helemaal mee eens, gisteren de stream van runthefutmarket gekeken toen de ratings bekend werden, die lag helemaal dubbel, het is eigenlijk een grote grap. Het is begrijpelijk als je spelers een pace downgrade geeft als ze op het einde van hun carrière zitten, maar jonge spelers als Sancho en Gnabry die een geweldig seizoen hebben gespeeld, krijgen als "beloning" een -5 en -8 pace downgrade.

De Bundesliga is niet de enige waar EA rare fratsen heeft uitgehaald. Kijk naar spelers als Kimpembe en Ake. Ake krijgt met zijn goede spel een transfer naar Man City als beloning, Kimpembe haalt finale Champions League. Wat doet EA? Geeft ze beiden een -1 downgrade. Ik ben nu al bang wat ze met de Eredivisie spelers gaan doen, spelers als Boadu en Stengs die een topseizoen hebben gehad en van de Beek die zelfs een transfer naar Man Utd heeft behaald.

En dan wel alle Liverpool spelers flinke rating upgrades geven, +4 voor Trent, +3 voor Gomez, +3 Henderson, etc. Maar ondanks de rating upgrades nauwelijks extra pace, soms zelfs pace downgrades zoals bij Robertson.

Er zitten ook spelers bij die echt compleet overtuned zijn, kijk bijv. naar Valverde. Hij zal aan het begin wel idioot duur zijn, maar aan het eind van 2020 heeft 80 procent van de teams hem in de basis is mijn voorspelling.

[ Voor 5% gewijzigd door mar101 op 11-09-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
mar101 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:24:
[...]

Helemaal mee eens, gisteren de stream van runthefutmarket gekeken toen de ratings bekend werden, die lag helemaal dubbel, het is eigenlijk een grote grap. Het is begrijpelijk als je spelers een pace downgrade geeft als ze op het einde van hun carrière zitten, maar jonge spelers als Sancho en Gnabry die een geweldig seizoen hebben gespeeld, krijgen als "beloning" een -5 en -8 pace downgrade.

De Bundesliga is niet de enige waar EA rare fratsen heeft uitgehaald. Kijk naar spelers als Kimpembe en Ake. Ake krijgt met zijn goede spel een transfer naar Man City als beloning, Kimpembe haalt finale Champions League. Wat doet EA? Geeft ze beiden een -1 downgrade. Ik ben nu al bang wat ze met de Eredivisie spelers gaan doen, spelers als Boadu en Stengs die een topseizoen hebben gehad en van de Beek die zelfs een transfer naar Man Utd heeft behaald.

En dan wel alle Liverpool spelers flinke rating upgrades geven, +4 voor Trent, +3 voor Gomez, +3 Henderson, etc. Maar ondanks de rating upgrades nauwelijks extra pace, soms zelfs pace downgrades zoals bij Robertson.

Er zitten ook spelers bij die echt compleet overtuned zijn, kijk bijv. naar Valverde. Hij zal aan het begin wel idioot duur zijn, maar aan het eind van 2020 heeft 80 procent van de teams hem in de basis is mijn voorspelling.
La liga wordt weer fodder league :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net serieus goed team tegen in de wl. Gozer kon er zelf vrij weinig van. Maar verdedig iets te simpel uit zoals gewoon als ik ver voor sta.

Pim drogba krijgt op een meter of 25 dan bal in ze benen neemt hem gelijk. Hoppa stijf in de rechter kruising als een kanonskogel :+

Ben zelf Pim hernandez in de spits aan het testen. Precies de type spits waar ik van hou klein en wendbaar. Jammer alleen van ze 3wf :)

Best grappig ben over het jaar heen begonnen met ze baby, toen mid, prime en nu bij zijn Pim :)

[ Voor 30% gewijzigd door Traeces op 11-09-2020 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Ben nu wel overtuigd dat wl doorgestoken kaart is, speel tegen een monster team icons Maradona Pele kaka gullit en krijg vage rode kaart, kom voor, 89 min eigen doelpunt (deed ik niet maar com) verlinging kom 4 3 voor en 120 min ter stegen eigen goal uit een corner, ik denk als je er geld in steekt krijg je dingen mee dit was gewoon te bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:05:
Ben nu wel overtuigd dat wl doorgestoken kaart is, speel tegen een monster team icons Maradona Pele kaka gullit en krijg vage rode kaart, kom voor, 89 min eigen doelpunt (deed ik niet maar com) verlinging kom 4 3 voor en 120 min ter stegen eigen goal uit een corner, ik denk als je er geld in steekt krijg je dingen mee dit was gewoon te bizar
Zeg je dit ook als je een keer z'n kansloos doelpunt mee krijgt i.p.v. tegen ? Het valt soms jouw kant op en de andere keer niet. Pak je verlies en try again.

Ik heb dit jaar denk ook zon 500 euro in FUT gestoken buiten de aankoop. Geloof me ik heb echt geen voordelen :+ Oja als er iemand begint over waarom ik zoveel fifa punten heb gekocht, omdat het kan :) En ik heb helaas geen bakken met tijd om te handelen en te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40

[Afbeelding]

Bijzonder inderdaad... Maar de snelheidsratings kloppen natuurlijk al jaren niet. Dit vond ik bijvoorbeeld een mooi lijstje ui de CL 18/19 (https://www.voetballoopba...-champions-league-18-19):
1. Virgil van Dijk vs FC Barcelona : 34,5 km p/u
2. Leroy Sané vs Hoffenheim: 34,3 km p/u
3. Kyle Walker vs Spurs: 34,1 km p/u
4. Gareth Bale vs AS Roma: 33,8 km p/u
5. Breel Embolo vs Galatasaray: 33,6 km p/u
6. Rafa Silva vs Bayern Munchen: 33,4 km p/u
7. Leroy Sané vs Olympique Lyon: 33,4 km p/u
8. Tasion vs Hoffenheim: 33,4 km p/u
9. Loris Benito vs Man United: 33,3 km p/u
10. Christian Fassnacht vs Man United: 33,3 km p/u
11. Garry Rodrigues vs Schalke 04: 33,3 km p/u
12. Juan Cuadrado vs Man United: 33,3 km p/u
13. Gabriel vs Young Boys: 33,2 km p/u
14. Maxwel Cornet vs Man City: 33,2 km p/u
15. Eder Militao vs AS Roma: 33,1 km p/u
16. Romelu Lukaku vs FC Barcelona: 33,1 km p/u
17. Sergio Busquets vs Liverpool FC: 33,0 km p/u

Staan een paar leuke namen in die in FIFA totaal niet snel zijn. De mooiste is misschien wel de nummer 17, elk jaar ongeveer de langzaamste speler in Fifa maar ook van Dijk op 1. Zouden deze spelers dan de hoogste pace moeten hebben? Dat niet maar wel een hoge sprint speed. Het zou volgens mij veel realistischer zijn als van Dijk een sprint speed van 90 had en een acceleration van 60/70. Een kleine snelle aanvaller zit veel hoger in z'n acceleration maar over een langere afstand is een grotere speler soms wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Markvd1984 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:05:
Wat een onzin! Af en toe blunderen spelers net als in het echt. Maar het niet dat je er niks aan kan doen, je kan namelijk zorgen dat ze niet in die situatie kunnen komen.

Die icons die je noemt zijn ook niet echt heel bijzonder meer. Ze zijn duur maar echt niet beter dan de beste TOTS spelers die zelfs voor mij betaalbaar zijn terwijl ik veel later begon en niet heel veel speel. Doe je dat wel dan kan je gemakkelijk zo'n team vol spelers hebben. Dus of die speler er geld in heeft gestopt is niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:03
Hassiebassie schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:31:
[...]

La liga wordt weer fodder league :P
Op het eerste gezicht ziet La Liga er best sterk uit in Fifa 21, zeker het middenveld en de verdediging. Een middenveld trio van Valverde, de Jong en Partey. Verdediging is altijd al sterk geweest in La Liga, met Varane, Lenglet en Ramos 3 top centrale verdedigers, op doel keuze uit Ter Stegen, Courtois en Oblak.

Aanval is wel lastig, zeker als pace weer king wordt, maar kun je altijd een hybrid team maken. En veel zal afhangen van de promo kaarten die uitkomen en de TOTW's.

Ik heb het idee dat EA doelbewust de reguliere gold kaarten qua niveau heeft afgezwakt, zodat het verschil met de speciale kaarten groter wordt. Dan wordt de verleiding groter voor FIFA spelers om tijdens promo's packs te kopen, kassa voor EA! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Heb nu dit team staan: https://www.easports.com/...fId=eJ5i80FQcqnK:FFA20XBO

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2. Speelt echt heerlijk. Alles is untradable op PIM Seedorf na. (Wat een beest is dat trouwens.)

Denk dat het voor nu wel even klaar is met mijn team, tenzij er nog een leuke sbc uit komt.

Ben trouwens wel echt blij dat ik Diego Carlos heb bewaard. Blijft voor mij toch wel één van de fijnste verdedigers in deze game.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ongekend relaxed avondje FIFA gehad, soepel Werner afgerond.

Geen enorme try hards, geen geparkeerde bussen, gewoon lekker aanvallend voetballen! Dan is FIFA echt geweldig spelletje :)

Voor degene die Buffon overwegen? 100% doen. Tot op heden stabieler en beter als Ter Stegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Een icoon als Buffon kan je niet laten schieten! Ook Gomez nog uit de 90+ sbc gekregen :)

https://www.easports.com/...Id=homk5WQNnT6Aq:FFA20PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou buffon graag wil gebruiken maar past totaal niet in me team :)

• pacod
Kan wel in mijn team vanwege Cannavaro PIM maar heb liever ter Stegen. Zijn alle special cards nu uit de packs behalve de sbc trouwens?

• buurman3
pacod schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 08:51:
Kan wel in mijn team vanwege Cannavaro PIM maar heb liever ter Stegen. Zijn alle special cards nu uit de packs behalve de sbc trouwens?
Ja
Augy schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 22:59:
Ongekend relaxed avondje FIFA gehad, soepel Werner afgerond.

Geen enorme try hards, geen geparkeerde bussen, gewoon lekker aanvallend voetballen! Dan is FIFA echt geweldig spelletje :)

Voor degene die Buffon overwegen? 100% doen. Tot op heden stabieler en beter als Ter Stegen
Lucky you is nog zeldzaam. Had net een try hard in een friendly echt serieus xD

• pacod
Traeces schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 10:43:
[...]

Net de 10 goals met een Duitser gedaan, had nog een Volland liggen op 7 chem. 10 goals in 9 matches met 8 assists 😁. Premier League goals wordt lastiger....had alles al in SBCs gepleurd.... Misschien mijn loan Auba en Mané maar proberen.

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb Sane links en Saint Maximim rechts. Een Duitser en een Fransoos in de PL en gaan met die banaan. Kan Werner mooi Shearer vervangen want man wat is die slecht. Die kan nog voor een open doel op de paal/lat/over schieten _O-

• Augy
Joosie200 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:42:
Ik heb Sane links en Saint Maximim rechts. Een Duitser en een Fransoos in de PL en gaan met die banaan. Kan Werner mooi Shearer vervangen want man wat is die slecht. Die kan nog voor een open doel op de paal/lat/over schieten _O-
Eerste wedstrijd kreeg ik een bericht of k wilde meewerken. 13-12 gewonnen uiteindelijk haha en alle Duitse goals in 1 x klaar. Met firmino heb ik voor de rest gezorgd :) 5 wins in 7 wedstrijden.

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 10:43:
[...]

Dat is wel heel verdrietig

• Augy
Promo's komen ook niet meer denk? Packs blijft zonder high rated?

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 11:21
Over 3 weken komt FIFA'21, dus who cares :P Buffon ga ik ook niet vaak gebruiken.

Terugkijkend op dit jaar baal ik SBC wise dat ik 2 SBC's geskipt heb. Danilo en Bernardo Silva. Verder eigenlijk elke week elke SBC gedaan die een toevoeging is. Sommige ook weer weggedaan, zoals Ferran Torres.
Pfff wl zit alles tegen vandaag waar bij mij alles net niet valt. Komt bij me tegenstander het net wel goed. Daarbij valt me op dat de laatste weken 11 man op eigen helft weer terug is.

Naja het is niet anders we gaan gewoon door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Augy schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:06:
[...]

Promo's komen ook niet meer denk? Packs blijft zonder high rated?
Jep, alles ist vorbei.

Denk nog wel tots in je wl playerpicks ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
94 sbc gedaan. Portugese vlag - jaaaaa..... helaas pizzi _O-

• kw_nl
Traeces schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 14:29:
Pfff wl zit alles tegen vandaag waar bij mij alles net niet valt. Komt bij me tegenstander het net wel goed. Daarbij valt me op dat de laatste weken 11 man op eigen helft weer terug is.

Naja het is niet anders we gaan gewoon door :)
Ik won vanmorgen 5 wedstrijden achter elkaar. Daarna 4 verloren. Wedstrijden met 6-7 en dat soort uitslagen.

Was ergens trouwens Ronaldo 99 en KdB 99 in de aanbieding? Ik struikel over ze.

• buurman3
kw_nl schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:03:
[...]

Vrij logisch in september dat die veel meer voorkomen.

• Markvd1984
Heeft iemand een tip voor mij,
Mijn backs en cv, staan NOOIT bij de man hoe zorg ik met tactiek ofzo dat ze bij de man blijven, heb carvahal en Davies als backs, btw Davies voert helemaal niks uit, maargoed ook met cb's staan overal behalve dat ze iets dekken
kw_nl schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:03:
[...]

Ik won vanmorgen 5 wedstrijden achter elkaar. Daarna 4 verloren. Wedstrijden met 6-7 en dat soort uitslagen.

Die kom ik inderdaad ook enorm vaak tegen net zoals toty kante en toty mbappe.

• pacod
Het was een struggle met een gouden Bergwijn en een leen Auba....maar het is gelukt. Met de inhoud van de pakketjes en fb Bale toch nog Buffon gehaald. Mocht hij bevallen kan ik later alsnog een 94+ pakketje doen met ter Stegen :-)

• Hassiebassie
buurman3 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 15:25:
[...]

Jep, alles ist vorbei.

Denk nog wel tots in je wl playerpicks ofzo
Zou het wel zonde vinden. Volgende week is er ook nog weekend league volgens mij.

Niet dat ik nog veel spelers over heb :+
Zoveel in die 82+ gegooid laatst, Son, Renato Sanches nog meegenomen en uit de 90+ TOTY De Ligt en TOTY De Jong.

Vrijwel alle spelers, op CR7, Ben Ketser en Van Dijk na alles en iedereen wel in de club die noemenswaardig is.

Heb nog wat Bundesliga keepers als fodder, maar dat is het dan wel.

Ik heb de laatste maand er alles uitgeperst wat er nog te halen viel. Verder zitten veel van mijn coins in Icon moments Vieira en Zidane. Absolute pronkstukken en ook Fut Birthday loopt rond.

Kijken of na de weekend league nog iets komt.

Wel vind ik heel jammer dat ik geen idee heb op welk niveau ik zit. Vorig jaar in divisie 4 geëindigd, maar dit jaar niet verder dan 5 gekomen, terwijl ik toch het idee heb dat ik beter ben geworden.

MattHD was zeer te spreken over de beta van fifa 21, met name dat handelingssnelheid en passen is verbeterd. Ook is koppen weer beter.

Maar laten we afwachten. Ik wil hem liever niet kopen, maar ergens kriebelt het ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Hassiebassie schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 21:50:
[...]

MattHD was zeer te spreken over de beta van fifa 21, met name dat handelingssnelheid en passen is verbeterd. Ook is koppen weer beter.

Maar laten we afwachten. Ik wil hem liever niet kopen, maar ergens kriebelt het ook wel weer.
Laten we eerlijk zijn, half oktober speel jij gewoon weer FIFA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Als de 'hack' van vorig jaar opnieuw werkt haal ik FIFA 21 omdat het kan. Maar ik ben het niet van plan. Wat is de kans dat ik dit fut jaar kan evenaren? Toty Kante kunnen verkopen en zo vier maanden lang spelen met de drie bekende namen. Daarna Cruyff kunnen testen en dan nu Gullit. Zelfs al ga ik eerder dan nu (begon pas echt actief te handelen tegen december) vol inzetten op handelen dan nog denk ik niet dat ik net zoveel packluck zal hebben als deze editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot nu toe het omgekeerde van gister. Nu valt alles mijn kant op. Schaamde me net gewoon voor me 2-0 winst. Beide van richting veranderde schoten waardoor zijn buffon al in de andere kant lag xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Icon moments Vieira verkocht en met de laatste coins Van Dijk en Trent gekocht, dit wordt de laatste dag en de laatste weekend league.

Het is mooi geweest :)

https://www.futbin.com/20/squad/17812344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Lang geen WL gespeeld. Maar ik had nog punten staan om in te wisselen dus toch maar weer begonnen.

En wat een spijt heb ik. Als div. 6 speler kom ik er 9 van de 10x totaal niet aan te pas, terwijl div. 6 zo slecht nog niet is toch?

Het verschil met de WL voelt echter extreem groot dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:08:
Lang geen WL gespeeld. Maar ik had nog punten staan om in te wisselen dus toch maar weer begonnen.

En wat een spijt heb ik. Als div. 6 speler kom ik er 9 van de 10x totaal niet aan te pas, terwijl div. 6 zo slecht nog niet is toch?

WL is inderdaad wat zwaarder laatste weken. Heel veel try hards weer en veel 11 man op eigen helft hangen teams.

Daarbij kom je soms ook echt te bizarre teams tegen. Sommige van de gasten hebben betere bank spelers dan me basis 11. Zegt dat nog vrij weinig maar het is toch wel fijn als je sh Ribéry of Dembele kan inbrengen als wissel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
MadMoody schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:08:

Ervaarde juist deze weekend league enorme delay. Maarja bijna alle matches die ik vind zijn 20+
Hoog tijd dus om te stoppen :) goud 2 nu. Nog 7 matches over maar vind het wel best zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 13 september 2020 @ 20:53:
[...]

WL is inderdaad wat zwaarder laatste weken. Heel veel try hards weer en veel 11 man op eigen helft hangen teams.

Daarbij kom je soms ook echt te bizarre teams tegen. Sommige van de gasten hebben betere bank spelers dan me basis 11. Zegt dat nog vrij weinig maar het is toch wel fijn als je sh Ribéry of Dembele kan inbrengen als wissel :P
Tja dat is ook wel te verklaren aan het einde van Fifa, maar heb zelf ook niet echt een slecht team. En in Rivals gaat het best goed. Maar de WL is een drama dit weekend. Kom niet verder dan zilver 1.
Pagina: 1 ... 183 ... 185 Laatste