/f/image/sw9yVBvis4hhiXgXZ7GTj5dB.png?f=fotoalbum_large)
Het levert helaas niet hetzelfde geluksgevoel op als een goede speler die je packed aan het begin van een nieuwe Fifa. Al geeft het wel weer extra motivatie om deze WL te spelen, Lionel is wel de ultieme dribbelkoning en zijn TOTSSF kaart kan ook echt uit alle hoeken en standen scoren.
Het was een gepuzzel om hem in mijn team te krijgen, ik speel al een tijd zonder buitenspelers in mijn startformatie. Aangezien ik geen van mijn 4 middenvelders uit de basiself wou halen (TOTY Kante, TOTY de Jong, SH Pogba en Prime Mattheus) heb ik ervoor gekozen om Messi een position change naar RF te geven en dan op 7 chem in de spits. Zijn relevante stats zijn toch al bijna maximaal, dan maakt het weinig uit dat hij op 7 chem speelt, hij heeft ook verder geen chemstyle nodig.
Ben benieuwd hoe bepalend Messi voor het team zal zijn. Tegen betere tegenstanders zal hij waarschijnlijk weinig ruimte krijgen om te dribbelen, dan wordt het een lastig verhaal voor hem. In de eerste wedstrijden met hem valt me op dat hij ook echt een assistkoning is, zijn steekpasses zijn loepzuiver.
Pack net sterling HL uit de 90+. Ga er dus ook maar even voor zitten komende dagenpacod schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 17:08:
Nog 4 geplaatste schoten en nog 1 goal met een premier league speler. En dat met Andrey Gray op 7 chem😆 en dan heb ik Harry binnen
Een stuk makkelijker om de objective te halen dan met een 75 gold ...maar moet nog 3 goals met hem en dan heb ik hem binnen..... Maar het is wel een grind...Augy schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:10:
[...]
Pack net sterling HL uit de 90+. Ga er dus ook maar even voor zitten komende dagen
Ik heb Aubamayang al en herinner me nog steeds de wedstrijd Ajax - Spurs. Het was niet door zijn toedoen, maar ik weiger 'm te doen....pacod schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:16:
[...]
Een stuk makkelijker om de objective te halen dan met een 75 gold ...maar moet nog 3 goals met hem en dan heb ik hem binnen..... Maar het is wel een grind...
[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 05-09-2020 19:22 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Is geen Engelsman en die heb je echt nodig voor kaneallstarted1 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:22:
[...]
Ik heb Aubamayang al en herinner me nog steeds de wedstrijd Ajax - Spurs. Het was niet door zijn toedoen, maar ik weiger 'm te doen....
Ik stop Moura altijd zo snel mogelijk in een sbc....ik gebruik hem nooit!😆allstarted1 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 19:22:
[...]
Ik heb Aubamayang al en herinner me nog steeds de wedstrijd Ajax - Spurs. Het was niet door zijn toedoen, maar ik weiger 'm te doen....
Ben nu wel ff Fifa moe naar zoveel potjes...geen WL meer haha
[ Voor 17% gewijzigd door pacod op 05-09-2020 20:45 ]
Rafa en Promes uit de sbc.Hassiebassie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:38:
Uit de 90+ Sergio Ramos. Kan zijn oude versie in de verkoop. Wat hadden jullie?
Edit: en Busquets...
[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 05-09-2020 22:46 ]
Hier ook binnen, wat een hel zijn die objectives tog 🤣pacod schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:40:
Het was een zware struggle, maar heb Kane binnen😁 Gray scoorde toch 14 keer en gaf 10 assists in 23 wedstrijden....zal ik hem erin houden? Nahhh 😂
Ben nu wel ff Fifa moe naar zoveel potjes...geen WL meer haha
Ach vond het aan de andere kant ook wel leuk om te doen. Speelde voor mijn gevoel met 10 man. Gray was fysiek erg zwak en niet erg snel. Toch kwam de mooiste goal wel van hem....Augy schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:25:
[...]
Hier ook binnen, wat een hel zijn die objectives tog 🤣
En ook Ramos 96 gepakt! Kan Alaba naar de bank. Geen verkeerde speler, maar in mijn team lastig in te passen en Ramos is gelijk 10 chem._Uploader_ schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 22:24:
[...]
Rafa en Promes uit de sbc.
Edit: en Busquets...
Dit is mijn (volledig untradable) team; https://www.futbin.com/20/squad/14951130
[ Voor 11% gewijzigd door _Uploader_ op 06-09-2020 00:08 ]
Parejo, Busquets of Hamdallah. Eerste twee had ik al, dus maar Hamdallah gekozen. Tot zover mijn fodder met 60 chemistry.Hassiebassie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:38:
Uit de 90+ Sergio Ramos. Kan zijn oude versie in de verkoop. Wat hadden jullie?
Ik gisteren ook door te switchen van tactiek meerdere keren de wedstrijd omgedraaid. Dan weet de tegenstander het vaak even niet meer..Hassiebassie schreef op zondag 6 september 2020 @ 02:30:
Pfff, nog even laat net thuis gekomen, dacht doe nog ff snel een weekend league potje. Mijn tegenstander speelde 41212(2) en sneed als zoete koek door mijn 4231. Hij komt 2-0 voor en gaat gelijk sushen en uitgebreid kijken. Pfff. Hij kon het wel aardig en ik switchte maar naar 442. Uit een corner maakt Sané met een gelukje de 2-1. Na rust walst mijn ploeg over hun heen en mijn Poolse superspits knalt er zo nog even 2 tegen het netje. Vervolgens gewoon uitgespeeld. Mooie overwinning voor het slapen.
Van 4-2-2-2 naar 4-2-3-1
Na kane gisteren te hebben binnengehaald geen FIFA voor mij vandaag 🤣
Mijn packluck is ook opgegaan na de pack met 4 TOTSSF-spelers (waarvan 2 keepers). Daarna alleen nog Saint-Maximin uit de 82+ upgrade, nu echt alleen nog maar 82/83-rated spelers.Joosie200 schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:47:
[...]
Parejo, Busquets of Hamdallah. Eerste twee had ik al, dus maar Hamdallah gekozen. Tot zover mijn fodder met 60 chemistry.
Met de laatste restjes en wat bijkopen doe ik ik de 90+....Kroos, Acerbi en Atue(? - vergeten, want kende hem niet). Kroos had ik al, maar gelukkig tradeable. Heb dus in ieder geval hetzelfde aantal coins als vanmorgen en heb alleen Erikssen TOTY Nominee opgegeven.
Heb nu Donny van de Beek en Ziyech maar alvast in de Premier League gepositioneerd.
Ben ook wel blij dat ik tots Ramos heb gehaald. Wat is die bizar goed en agressief in duels.
Edit: dat pas gemakkelijk ter vervanging van Mattheus, iedereen blijft gelukkig op 10 chem.
[ Voor 28% gewijzigd door _Uploader_ op 06-09-2020 13:01 ]
Deze sbc ga ik de komende dagen maar doen. Moments sbc vandaag lukt denk ik niet meer.
Ik heb nu een Nederlands team - Serie A - La Liga - Bundesliga en Premier League. Plus wat hybrides met hoge ratings en een team dat is samengesteld uit Icons voor de Friendlies, allemaal loan.
Op dit moment is mijn Bundesliga favoriet en wil ik alleen Davies nog. Serie A was daarvoor m'n favoriet, maar is nu al twee weken ongeveer ongebruikt. Kan daar in principe nog het een en ander aan coins uit vergaren, aangezien het zeven gekochte spelers zijn. Bundesliga/Premier League en La Liga bestaat veelal uit untradeables.
Gewoon liquideren en kopen wat ik nog hebben wil? Of starten jullie nog eens op en spelen jullie met de teams van 'weleer'?
Heb zelf nu 3 teams untradable(op de keepers na gek genoeg) Zie wel wat ik verder doe. Ligt aan de sbc's die nog komen. Gebruik alle drie de teams wel. Gewoon lekker spelenallstarted1 schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:21:
Wat doen jullie overigens met jullie teams nu op het einde?
Ik heb nu een Nederlands team - Serie A - La Liga - Bundesliga en Premier League. Plus wat hybrides met hoge ratings en een team dat is samengesteld uit Icons voor de Friendlies, allemaal loan.
Op dit moment is mijn Bundesliga favoriet en wil ik alleen Davies nog. Serie A was daarvoor m'n favoriet, maar is nu al twee weken ongeveer ongebruikt. Kan daar in principe nog het een en ander aan coins uit vergaren, aangezien het zeven gekochte spelers zijn. Bundesliga/Premier League en La Liga bestaat veelal uit untradeables.
Gewoon liquideren en kopen wat ik nog hebben wil? Of starten jullie nog eens op en spelen jullie met de teams van 'weleer'?
Constante druk kan je je ook heel makkelijk onder uit voetballen en counteren. Vind het juist heerlijk als iemand zo keihard pressure gaat spelen enorme gaten namelijk in ze verdediging.Markvd1984 schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:36:
Voor mensen die net als mij een hekel hebben aan die dembele ribery neymar etc trucs, heb iets gevonden hun te stangen, speel constante druk kom op voorsprong en dan de hele wed rond spelen, binnen no time hebben hun een rode kaart te pakken 😇
Edit : krijg er nu toevallig 2 achter elkaar eerste 3-0 binnen 20 min ingame en de tweede 4-0 binnen 35 min
[ Voor 9% gewijzigd door Traeces op 06-09-2020 16:53 ]
https://www.futbin.com/20/squad/14951130 zou het nu worden met Benzema en Ribery op de bank.
[ Voor 38% gewijzigd door _Uploader_ op 06-09-2020 21:18 ]
Het team doet z'n naam perfect eer aan_Uploader_ schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:17:
Na Ramos TOTS en Kante TOTY heb ik uit de 90+ sbc zonet Mbappe TOTY gekregen!
https://www.futbin.com/20/squad/14951130 zou het nu worden met Benzema en Ribery op de bank.
allstarted1 schreef op zondag 6 september 2020 @ 21:30:
[...]
Het team doet z'n naam perfect eer aan
Nu wel een luxeprobleem voor de cdm posities. Kante, Matuidi FB, KDB, Pogba SH, Mattheus zijn
de keuzes welke zouden jullie kiezen naast Kante? KDB kan natuurlijk ook CAM spelen. Ik dacht aan een wat langere cdm dus aan Pogba.
Wisselen tussen teams vanwege de conditie misschien?allstarted1 schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:21:
Wat doen jullie overigens met jullie teams nu op het einde?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Grapjaspacod schreef op maandag 7 september 2020 @ 06:03:
2x 90+ gedaan.....2x Neymar die ik al heb
Jammer dat de wl niet verlengd is had nog 12 wedstrijden over
[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 07-09-2020 09:50 ]
PSN: Maichel
Zolang je nog met Fifa 20 aan het spelen bent, kan het altijd nog beter. Dus waarom niet?Maichel schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:05:
Ik vind t echt knap dat mensen het nog kunnen opbrengen om hun team te veranderen updaten nu FIFA 20 al zo ver in t seizoen zit, en we over 4 weken weer helemaal opnieuw kunnen beginnen
Ja kan natuurlijk, niks mis mee. Ik ben er altijd rond januari wel klaar mee (spelen dan), traden en SBCs doe ik eigenlijk altijd wel voor de fun.MadMoody schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:06:
[...]
Zolang je nog met Fifa 20 aan het spelen bent, kan het altijd nog beter. Dus waarom niet?
Nu speel ik heel soms nog even om die FUT21 free packs vrij te spelen, pakjes altijd leuk
[ Voor 8% gewijzigd door Maichel op 07-09-2020 10:08 ]
Ik ga Fifa 21 niet spelen. Lekker makkelijkMaichel schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:05:
Ik vind t echt knap dat mensen het nog kunnen opbrengen om hun team te veranderen updaten nu FIFA 20 al zo ver in t seizoen zit, en we over 4 weken weer helemaal opnieuw kunnen beginnen
94 TOTS --> Kostic 94, kan ik helaas niks mee
Kan niet ontkennen dat ik wel teleurgesteld ben, is ook dan wel precies het minimum wat je kunt krijgen (90 en 94), dus de SBC doet zijn naam eer aan. Maar als ik hier lees dat iemand 2 keer Neymar pakt denk ik wel, waarom komt er bij mij niet wat leukers uitlopen
Idem hier, daarom zou ik het nog wel erg leuk vinden om toch nog 1 echt leuke speler uit een pack te zien komen lopen.Hassiebassie schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:13:
[...]
Ik ga Fifa 21 niet spelen. Lekker makkelijk
[ Voor 22% gewijzigd door bebopper op 07-09-2020 10:18 ]
Dat was ik ook van plan, maar FIFA op zich is wel leuk tegen vrienden (geen FUT). Ongetwijfeld ga ik FUT wel doen, maar zeker niet meer zo fanatiek als andere jaren.Hassiebassie schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:13:
[...]
Ik ga Fifa 21 niet spelen. Lekker makkelijk
Ik had nog 13 over, maar gestopt op Zilver 1, maar vond het gisteren wel best. Ik won gek genoeg 5 op een rij in de WL.....dat is me dit jaar nooit gelukt haha. Ik ben ook maar een Divisie 7 en 8 spelerTraeces schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:47:
Vanochtend toch nog ff snel 2 potten gespeeld en alle 2 gewonnen voor goud 3.
Jammer dat de wl niet verlengd is had nog 12 wedstrijden over

Already owned komt door de loan die iedereen al heeft
Heerlijk!Saekerhett schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:38:
[Afbeelding]
Already owned komt door de loan die iedereen al heeft
Met de 90+ buiten Ramos en TOTY Robertson helaas nog geen geluk, Griezmann, Ter Stegen, Oblak. Die recycle ik gewoon weer
Net in de lunchpauze even twee potjes Rivals gespeeld met Serie A, waar Douglas Costa en Arthur nieuw in zijn. Wow, Costa zit overal tussen en Arthur vlamt ook het veld rond, enorm wendbare speler. Eerste pot stond ik binnen no-time met 3-0 voor, waarna een ragequit volgde. Tweede pot besloot Szceszny al in de 19e minuut dat het prima was om een eigen doelpunt te scoren op een flutschot, daarna ineens gigantisch veel last van lag en met 3-0 eraf. Geen ragequit overigens, daar doe ik niet aan. Zeker niet als je alle replays wil zien, ook die van je schoten naast. Dat plezier gun ik je niet
Conclusie: ik houd m'n Serie A-team gewoon aan en Schulz blijft daarin voorlopig nog even LB. Davies zie ik volgend jaar wel weer
[ Voor 29% gewijzigd door allstarted1 op 07-09-2020 16:14 ]
Hoe ziet je serie A team eruit en hoe speel je? Krijg Douglas nog niet echt aan de praat en heb Arthur ook zojuist voltooidallstarted1 schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:58:
In de koffiepauze even de SBC voor Arthur afgerond. Kon daar m'n Bentancur goed als fodder voor gebruiken, aangezien hij geen potten brak op het middenveld.Was daardoor uiteindelijk zo'n 20k kwijt voor hem, met verschillende spelers uit de Squad Battle-rewards.
Net in de lunchpauze even twee potjes Rivals gespeeld met Serie A, waar Douglas Costa en Arthur nieuw in zijn. Wow, Costa zit overal tussen en Arthur vlamt ook het veld rond, enorm wendbare speler. Eerste pot stond ik binnen no-time met 3-0 voor, waarna een ragequit volgde. Tweede pot besloot Szceszny al in de 19e minuut dat het prima was om een eigen doelpunt te scoren op een flutschot, daarna ineens gigantisch veel last van lag en met 3-0 eraf. Geen ragequit overigens, daar doe ik niet aan. Zeker niet als je alle replays wil zien, ook die van je schoten naast. Dat plezier gun ik je niet![]()
Conclusie: ik houd m'n Serie A-team gewoon aan en Schulz blijft daarin voorlopig nog even LB. Davies zie ik volgend jaar wel weer
Overigens - in m'n La Liga-team heb ik een voorhoede van Griezmann TOTSSF, Benzema TOTW Moments en Dembele RTTF. Achter Dembele, op RM, staat Fekir TOTSSF. In principe kan ik op de positie van Dembele ook Saint-Maximin zetten op 10 chem. Wat denken jullie? Is het een upgrade om deze Fransoos een transfer naar La Liga te laten maken?
Kwam net ook zo'n figuur tegen. Alleen maar drop back en hopen op de counter. Je zag overduidelijk dat hij voor de Kane objective bezig was, maar hij bleef alleen maar counteren. Het stond 4-4 en toen vond ik het wel best in de 85e minuut, heb maar een beetje rond staan tikken op zijn helft. Kansloos figuur, dan mag je het lekker nog een potje tegen iemand anders proberen, dan gun ik je de overwinning die je per ongeluk had kunnen krijgen ook niet.Traeces schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:02:
Jezus wat speelt iedereen in Rivals weer belachelijk. 11 man verdedigen en stay back, heb nog geen 1 leuk potje gespeeld vandaag buiten wl vanochtend.
De opstelling is als volgt:Augy schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:28:
[...]
Hoe ziet je serie A team eruit en hoe speel je? Krijg Douglas nog niet echt aan de praat en heb Arthur ook zojuist voltooid
:strip_exif()/f/image/pulFtAxK0ijZpAdVY5Fte9BS.jpg?f=fotoalbum_large)
Verdedigende tactiek voor het team is 'Druk na fout tegenstander', aanvallende stijl 'Snelle opbouw'. Qua spelerinstructies heeft Costa de opdracht om de verdediging te ondersteunen. Geen vrijheid in positiespel.
Arthur op 'Verdediging ondersteunen' en moet eveneens in positie blijven qua positiespel. Beviel me tot nu toe erg goed.
Overigens - in m'n La Liga-team heb ik een voorhoede van Griezmann TOTSSF, Benzema TOTW Moments en Dembele RTTF. Achter Dembele, op RM, staat Fekir TOTSSF. In principe kan ik op de positie van Dembele ook Saint-Maximin zetten op 10 chem. Wat denken jullie? Is het een upgrade om deze Fransoos een transfer naar La Liga te laten maken?
[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 07-09-2020 16:14 ]
Ja snap het niet hoor in deze fase van de game er valt amper meer wat te bereiken. Ga gewoon wat Lol hebben en aanvallen.Saekerhett schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:30:
[...]
Kwam net ook zo'n figuur tegen. Alleen maar drop back en hopen op de counter. Je zag overduidelijk dat hij voor de Kane objective bezig was, maar hij bleef alleen maar counteren. Het stond 4-4 en toen vond ik het wel best in de 85e minuut, heb maar een beetje rond staan tikken op zijn helft. Kansloos figuur, dan mag je het lekker nog een potje tegen iemand anders proberen, dan gun ik je de overwinning die je per ongeluk had kunnen krijgen ook niet.
Ben zelf ook met Kane bezig maar speel gewoon me normale spel. Ondertussen de helft al gehaald dus je hoeft er ook niet extreem voor te spelen.
Had alleen speciaal futurestar greenwood gehaald , maar wat is die slecht en nooit in de spits

https://www.futbin.com/20/squad/17751722allstarted1 schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:32:
[...]
De opstelling is als volgt:
[Afbeelding]
Verdedigende tactiek voor het team is 'Druk na fout tegenstander', aanvallende stijl 'Snelle opbouw'. Qua spelerinstructies heeft Costa de opdracht om de verdediging te ondersteunen. Geen vrijheid in positiespel.
Arthur op 'Verdediging ondersteunen' en moet eveneens in positie blijven qua positiespel. Beviel me tot nu toe erg goed.
Zo ga ik spelen. Had Ribéry in de spits maar ga het zo proberen. Arthur staat dan op standaard icm vrij spel en naar de 16, Douglas costa op voorin blijven, vrij spel en naar de 16.
Normaal heb ik een extra sloper naast (sissoko) naast viera staan dus Allan is veel meer b2b. Moet ik tog even aan wennen haha.
Heel vermoeiend inderdaad. Veel te veel potjes nodig gehad omdat ik maar 1 fatsoenlijke Engelse speler hebTraeces schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:02:
Jezus wat speelt iedereen in Rivals weer belachelijk. 11 man verdedigen en stay back, heb nog geen 1 leuk potje gespeeld vandaag buiten wl vanochtend.
Had hem gelukkig in een avondje doorbijten met sterling HLMessje schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:30:
[...]
Heel vermoeiend inderdaad. Veel te veel potjes nodig gehad omdat ik maar 1 fatsoenlijke Engelse speler heb
Verder ga ik waarschijnlijk helemaal niks doen met kane 🤣 ( uiteindelijk fodder vermoed ik )haha iemand al met hem gespeeld?
Ik had Greenwood. Alle reviews zeggen dat kane niet chill is.Augy schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:39:
[...]
Had hem gelukkig in een avondje doorbijten met sterling HL
Verder ga ik waarschijnlijk helemaal niks doen met kane 🤣 ( uiteindelijk fodder vermoed ik )haha iemand al met hem gespeeld?
Ga hem wel uitproberen als ik hem haal, maar ben echt bang dat het een tank isAugy schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:39:
[...]
Had hem gelukkig in een avondje doorbijten met sterling HL
Misschien wel leuk voor een 2 spitsen systeem waarbij hij het aanspeelpunt is als je iets moet
Forceren.
Of teams waar Kane al instaat die weer op weg uit div10 zijn, ook veel te goed dus.
Lang leve de lol van dit k*T systeem wat EA bedacht heeft. Voor mij gewoonweg niet te doen met al die eikels die zich laten zakken.
En het was de afgelopen week eindelijk een beetje te doen, gelijkwaardige teams, bijna promotie naar div9... nu weer helemaal weg.
Your Friendly Neighborhood Moderator
https://www.psvfanstore.n...1/id/51839/s/fifa-21-ps4/rspoe schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:10:
Wat zijn nou echt de voordelen van de ultimate of champions edition die uitkomen van FIFA 21? Je kunt die met de pre-order reserveren: https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-21/buy/playstation
Is dit echt de moeite waard? Wat schaffen jullie aan?
dit is een leuke optie als je er een headset bij wilt
Met de ultimate of champions edities kun je 3 dagen voor launch al spelen en krijg je meer wekelijkse bonuspakketten in FUT.
[ Voor 99% gewijzigd door buurman3 op 08-09-2020 09:46 ]
had laatst dat iemand stond te verdedigen met Vinicius. Lekker hoor, van die come back on defense pussies.Traeces schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:02:
Gister ook allemaal van dat soort gevallen tegen, ik pakte de bal af en zie letterlijk heel ze aanval gelijk achteruit rennenbuurman3 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:46:
[...]
had laatst dat iemand stond te verdedigen met Vinicius. Lekker hoor, van die come back on defense pussies.

Ik kom overigens echt bizar vaak TOTY Ronaldo tegen de laatste dagen en dan hebben we het niet over ze leen versie.
Repeatable sbc's komen mooie dingen uitTraeces schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 10:13:
[...]
Gister ook allemaal van dat soort gevallen tegen, ik pakte de bal af en zie letterlijk heel ze aanval gelijk achteruit rennen![]()
Ik kom overigens echt bizar vaak TOTY Ronaldo tegen de laatste dagen en dan hebben we het niet over ze leen versie.

Net als de kans in player pick een Neymar te krijgen...deze weer in een sbc te stoppen en nog een Neymar te krijgen😝bebopper schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:10:
Ik heb nog maar 4 stuks 82 gold spelers in mijn club, en dan krijg ik uit de 81+ double upgrade 2 duplicate 82 gold spelers, kan iemand daarvan even de kans berekenen?![]()
![]()

En natuurlijk is het enige dat ik nu denk, in welke SBC kan ik deze 2 nu weer stoppen. Ben gewoon echt stapelgek
Of wacht, misschien komt er nog een challenge waar je een Poolse keeper uit de serie A voor nodig hebt gecombineerd met een Argentijnse LM die in Argentinie speelt
Ruilen? Mijn 2 duplicates voor de jouwepacod schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:28:
[...]
Net als de kans in player pick een Neymar te krijgen...deze weer in een sbc te stoppen en nog een Neymar te krijgen😝
[ Voor 21% gewijzigd door bebopper op 08-09-2020 16:45 ]
Ook iedereen is gefrustreerd dat er telkens keepers uit de packs komen. Ook deze zijn in mijn teams allemaal tradeble ofwel gekocht
FML 🤣🤣
Zo jammer he dat het niet zijn tweelingbroer is oid. Links en rechts Messi op de flank haha.
Uit welke pack kreeg je deze?
Ken je probleem 😂😂 94+ kroos , die gooi ik gelijk in de 90+. Samen met illicic , wat krijg ik illicic, courtious en hakimi. Heb echt alleen maar troep uit die sbcs haha.Augy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:45:
Zie hier van alles uit packs voorbijkomen en ik kom niet verder als kroos en verratti 🤣
Ook iedereen is gefrustreerd dat er telkens keepers uit de packs komen. Ook deze zijn in mijn teams allemaal tradeble ofwel gekocht
FML 🤣🤣
Na een seizoen magere packluck, deze packs daarentegen:Traeces schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:17:
[...]
Ken je probleem 😂😂 94+ kroos , die gooi ik gelijk in de 90+. Samen met illicic , wat krijg ik illicic, courtious en hakimi. Heb echt alleen maar troep uit die sbcs haha.
Kante TOTY, Messi TOTY, Ben Yedder TOTS, Fekir TOTS, Ter Stegen TOTS
Daarnaast depay en haland (weer in sbc gedaan)
wijze woorden
Nog maar een keer herhalen: Headliners-confetti.....Capa 84. Man-man...dit wordt niks. Klik ik verder: Vardy 95 als speler met de hoogste rating, samen met Pepe TOTSSF! Heb nu Aubamayang, Richarlison en Vardy voor in de spits. Wil het universum me iets zeggen over de Premier League ofzo?
Had je Kroos al? Voor mij is hij namelijk een van de sterkhouders op het middenveld in La Liga. Best een aanrader om eens te proberen.Traeces schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:17:
[...]
Ken je probleem 😂😂 94+ kroos , die gooi ik gelijk in de 90+. Samen met illicic , wat krijg ik illicic, courtious en hakimi. Heb echt alleen maar troep uit die sbcs haha.
[ Voor 31% gewijzigd door allstarted1 op 08-09-2020 20:48 ]
Niks mis mee kroos, vooral die afstand schoten zijn bizar.
Heb nu 3 94 rated teams staan en geen fodder meer. Hoogste kaart 79 rated.. denk dat ik maar is een team ga opofferen haha
Kreeg ik uit de 92+ kreeg messi en maxi gomezJoosie200 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:53:
[...]
Zo jammer he dat het niet zijn tweelingbroer is oid. Links en rechts Messi op de flank haha.
Uit welke pack kreeg je deze?
Heb een middenveld met tots frenkie , tots kdb en Witsel 93. Dus past niet echt in me teamallstarted1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:46:
Aangezien ik niet veel met Premier League speel (en Saint-Maximin al voor RB heb), gooide ik Mahrez 95 in de 82+. Kwam Atal 92 eruit. Aangezien ik niets met Ligue 1 heb, was dat een tegenvaller.
Nog maar een keer herhalen: Headliners-confetti.....Capa 84. Man-man...dit wordt niks. Klik ik verder: Vardy 95 als speler met de hoogste rating, samen met Pepe TOTSSF! Heb nu Aubamayang, Richarlison en Vardy voor in de spits. Wil het universum me iets zeggen over de Premier League ofzo?
[...]
Had je Kroos al? Voor mij is hij namelijk een van de sterkhouders op het middenveld in La Liga. Best een aanrader om eens te proberen.
Kane wel binnen. Kwam iemand tegen die ook ermee bezig was dus elkaar even geholpen
Hier Alisson uit de 94+. Ik begin een afkeer van die dude te krijgen.Augy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:43:
94+ kroos (again) & vela
Wat zouden jullie doen? Ik heb Dembele RTTF en Saint-Maximin. Met Benzema naast hem in de spits en Fekir in z'n rug zou Saint op 10 chem komen. Dembele is tradeable, Saint niet. Coins pakken?
[ Voor 32% gewijzigd door allstarted1 op 08-09-2020 21:46 ]

[ Voor 10% gewijzigd door Hassiebassie op 08-09-2020 21:50 ]
Ga gewoon spelen met wie je t leukst vind.
Anders altijd voor de coins gaan als je afscheid wil nemen van een van beide
Dit is wat ik nu heb:
https://www.easports.com/...Id=kdicQtmunT6il:FFA20PS4
Nu kan ik David Luiz eruit halen en Upamecano erin zetten. Dan komt Matuidi op vol chem en de keeper wordt vervangen voor Szczezny. Hierdoor komt Chielini ook op vol chem.
Doen of niet doen?
Misschien Militao er in zetten ipv Chiellini?Wulfric92 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 00:38:
Ik zit te twijfelen of ik mijn verdediging zal aanpassen.
Dit is wat ik nu heb:
Nu kan ik David Luiz eruit halen en Upamecano erin zetten. Dan komt Matuidi op vol chem en de keeper wordt vervangen voor Szczezny. Hierdoor komt Chielini ook op vol chem.
Doen of niet doen?
https://www.futbin.com/20/squad/17792226
Eder met David Luiz is een prima koppel
Chiellini is de speler die ik er juist in wou houden, puur omdat het Chiellini is haha. Militao heb ik in zijn sbc gegooidHassiebassie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 03:33:
[...]
Misschien Militao er in zetten ipv Chiellini?
https://www.futbin.com/20/squad/17792226
Eder met David Luiz is een prima koppel
Szczezny verbaast mij echt, geweldige keeper!Wulfric92 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 00:38:
Ik zit te twijfelen of ik mijn verdediging zal aanpassen.
Dit is wat ik nu heb:
Doen of niet doen?
Szczesny + alles wat ik nog had + wat gekocht erin
Sommer eruit
Ik vind het niet leuk meer, lees alleen maar mensen die Messi/Neymar en weet ik veel wat dubbel eruit krijgen en ik krijg alleen maar van die k*tkeepers die lager zijn als wat ik erin stop.
(jaja, ik weet het, al die anderen die net als ik gewoon geen ene klote eruit halen die melden zich hier niet, maar toch, zo tegen het einde zou ik ook nog graag een keer blij worden van een SBC die ik doe, das alweer een hele tijd terug...
-------
Ik denk, misschien helpt het als ik het nog een keer doe, dus Sommer erin, de rest erbij gekocht en jawel.... Verratti

(moet maar eens op zoek naar zo'n groep met een ronde kring met stoeltjes waarbij iedereen omstebeurten moet opstaan om daar te zeggen: "Ik ben Bebopper en ik ben een FIFA SBC pakketjes verslaafde")
[ Voor 25% gewijzigd door bebopper op 09-09-2020 09:22 ]
Best doe je de 90+ dan kan je nog kiezenbebopper schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:03:
94+
Sommer eruit
Ik vind het niet leuk meer, lees alleen maar mensen die Messi/Neymar en weet ik veel wat dubbel eruit krijgen en ik krijg alleen maar van die k*tkeepers die lager zijn als wat ik erin stop.
(jaja, ik weet het, al die anderen die net als ik gewoon geen ene klote eruit halen die melden zich hier niet, maar toch, zo tegen het einde zou ik ook nog graag een keer blij worden van een SBC die ik doe, das alweer een hele tijd terug...)
-------
Ik denk, misschien helpt het als ik het nog een keer doe, dus Sommer erin, de rest erbij gekocht en jawel.... Verratti![]()
![]()
(moet maar eens op zoek naar zo'n groep met een ronde kring met stoeltjes waarbij iedereen omstebeurten moet opstaan om daar te zeggen: "Ik ben Bebopper en ik ben een FIFA SBC pakketjes verslaafde")
Met mijn packluck waarschijnlijk uit Ter Steegen 90, Oblak 91 of als kers op de taart Schmeichel 90 iconHassiebassie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:49:
[...]
Best doe je de 90+ dan kan je nog kiezen
Je kan ook overdrijven. Er zijn er hier meerderen die bijv de 82+ sbc 40x hebben gedaan, en de 90+ ook een keer of 30 a 40.bebopper schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:03:
94+
Sommer eruit
(jaja, ik weet het, al die anderen die net als ik gewoon geen ene klote eruit halen die melden zich hier niet, maar toch, zo tegen het einde zou ik ook nog graag een keer blij worden van een SBC die ik doe, das alweer een hele tijd terug...)
-------
Ik denk, misschien helpt het als ik het nog een keer doe, dus Sommer erin, de rest erbij gekocht en jawel.... Verratti![]()
![]()
Denk dat er wel een stukje sarcasme bij zitSolotov schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:43:
[...]
Je kan ook overdrijven. Er zijn er hier meerderen die bijv de 82+ sbc 40x hebben gedaan, en de 90+ ook een keer of 30 a 40.
Het is wel treurig als je er nu met de huidige packweight nog niets nuttigs uithaald, wellicht is je standaard te hoog?bebopper schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:03:
94+
Sommer eruit
-------
![]()
Heb tijden met zijn FB gespeeld, iets minder snel maar kan wel overal spelen vanaf CM tot STMarkvd1984 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 00:15:
Griezman 96 gepakt uit 82+, 2 wedstrijden mee gespeeld maar vind hem als buitenspeler niet geweldig
Fifa overigens al een paar maanden niet aangeraakt, maar ik kijk hier nog regelmatig maar zie nog steeds geen updates/nieuws/ervaringen mbt Fifa 21.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919