Handanovic RTTF kaart echt een hele tijd gebruikt. Geweldige kaart en hij is nu nog veel hoger rated dus zal niet slechter zijn gewordenAugy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:22:
Szchecny tots of handanovic tots, iemand ervaring met beide?
Bale op lvl30 is een ST, die zou je in een andere opstelling misschien kunnen linken met Casemiro en Parejo, gewoon even puzzelen. Maar inderdaad lvl30 is (ook voor mij) nog een eind te gaanJorgen schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:03:
[...]
Ik ben nu level 5 geloof ik.... Dus Bale is nog heeeeeeeel ver weg
Bovendien wil ik eigenlijk een bundesliga hybride. Met Kostic op links en bijv Bale op rechts, kan ik weinig meer met Alba. Of kan je die dan ook gewoon op rechts droppen?
Anyway dit is allemaal toekomstmuziek. Momenteel heb ik nog maar 22k coins
En om je kas wat te spekken: mocht je nog wat team fitness kaarten hebben, gooi hiervan een aantal op je transfer lijst voor 5k, om de zoveel tijd verkoop je er gewoon eentje voor die prijs
En uit prime moment pakketje nummer 11 komt de Schotse held Dalglish.
Ik kan waarschijnlijk nog wel 3-4 keer zo met wat kaartjes een icon sbc doen omdat ik flink de 82+ heb misbruikt (dat schiet wel op met soms 2 TOTSSF er uit
)
Tot nu toe:
Klose (2x), Matthaüs, Nedvet, Petit, Makelele, Stoichkov, Henry, Campbell, Larsson.
Ik kan waarschijnlijk nog wel 3-4 keer zo met wat kaartjes een icon sbc doen omdat ik flink de 82+ heb misbruikt (dat schiet wel op met soms 2 TOTSSF er uit
Tot nu toe:
Klose (2x), Matthaüs, Nedvet, Petit, Makelele, Stoichkov, Henry, Campbell, Larsson.
Kost inderdaad een flinke klap tijd, die ik in de avond ook geregeld over heb hoor dus zo erg is het niet. Maar ik ben een 33% wedstrijdspeler, 33% handelaar en 33% (league) sbc-invuller zeg maar. Vaak kon je met spelers uit je league sbc's pakketten weer leuk handelen.Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:53:Klopt fifa kost ook enorm veel tijd, heb b.v. de hele SH promo gemist waardoor ik gewoon een flinke achterstand heb. Waar ik pauper spelers als wissel heb komen mensen in de WL even met TOTS mahrez, Gnabry etc als wissel![]()
FM blijft geweldig, helaas dit jaar vrij weinig gespeeld. Dit weekend maar eens op Dortmund game verder oppakken
Maar nu ze de reward packs bij league sbc's enorm gedowngrade hebben, evenals de speler die je er uiteindelijk mee vrij kan spelen, en de normale sbc's vaak met untradeable pakketten ingeruild hebben is er voor mij de lol er een beetje af. Nu voelt het niet meer echt als eer naar werken voor mij.
Ik wil niet zeggen dat EA alleen alles over heeft voor de betalende speler want dat is echt niet zo. Kijk alleen maar naar de spelers die je dit seizoen hebt vrij kunnen spelen door middel van objectives. Daar zitten gewoon zeer goede spelers bij. Maar voor mij is de liefde voor FIFA gewoonweg eventjes bekoeld en heb m'n resterende 3 miljoen coins een paar maanden terug nog mooi voor 280 euro verkocht.
Zoek daarom m'n heil in Football Manager en speel nu soms nog 1 of 2 potjes per week als het meezit met ene keer dit team en de andere x het andere:
/f/image/mUBrYRUAGgnrGI0EVdwKqWi8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TlGECcamRe3LCSPO1cCJom5n.png?f=fotoalbum_large)
https://www.futbin.com/20/squad/17765573 dit team gaan kopen
Iemand ervaring met PIM Raul, lijkt me namelijk een geweldige spits. Hoe speelt Frenkie TOTS / TOTY ?
Ga in 21 zeker niet zoveel FIFA punten meer kopen, dan maar een wat minder team.
FM is ook gewoon super leuk om te spelen zeker een kleine club of gevallen top club naar de top brengen is gewoon leuk om te doen.
Snap je punt volledig. Heb in de tijd van summer heat ook gewoon even een pauze genomen, werd alleen maar ge-irriteert van het spel. Al dat gezeik in Rivals met mensen die objectives willen halen. Dat i.c.m. de enorme toxic community in b.v. WL had ik er geen zin meer in. Heb nu wel me spel vreugde terug laatste tijd en als ik me begin te irriteren stop ik gewoon.Markuss schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:24:
[...]
Kost inderdaad een flinke klap tijd, die ik in de avond ook geregeld over heb hoor dus zo erg is het niet. Maar ik ben een 33% wedstrijdspeler, 33% handelaar en 33% (league) sbc-invuller zeg maar. Vaak kon je met spelers uit je league sbc's pakketten weer leuk handelen.
Maar nu ze de reward packs bij league sbc's enorm gedowngrade hebben, evenals de speler die je er uiteindelijk mee vrij kan spelen, en de normale sbc's vaak met untradeable pakketten ingeruild hebben is er voor mij de lol er een beetje af. Nu voelt het niet meer echt als eer naar werken voor mij.
Ik wil niet zeggen dat EA alleen alles over heeft voor de betalende speler want dat is echt niet zo. Kijk alleen maar naar de spelers die je dit seizoen hebt vrij kunnen spelen door middel van objectives. Daar zitten gewoon zeer goede spelers bij. Maar voor mij is de liefde voor FIFA gewoonweg eventjes bekoeld en heb m'n resterende 3 miljoen coins een paar maanden terug nog mooi voor 280 euro verkocht.
Zoek daarom m'n heil in Football Manager en speel nu soms nog 1 of 2 potjes per week als het meezit met ene keer dit team en de andere x het andere:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ga in 21 zeker niet zoveel FIFA punten meer kopen, dan maar een wat minder team.
FM is ook gewoon super leuk om te spelen zeker een kleine club of gevallen top club naar de top brengen is gewoon leuk om te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 03-09-2020 16:00 ]
Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:59:
https://www.futbin.com/20/squad/17765573 dit team gaan kopenIemand ervaring met PIM Raul, lijkt me namelijk een geweldige spits. Hoe speelt Frenkie TOTS / TOTY ?
Had pim raul uit sbc gekregen, vond hem niet super in de beweging en liep te weinig diep en fysiek
[...]
Snap je punt volledig. Heb in de tijd van summer heat ook gewoon even een pauze genomen, werd alleen maar ge-irriteert van het spel. Al dat gezeik in Rivals met mensen die objectives willen halen. Dat i.c.m. de enorme toxic community in b.v. WL had ik er geen zin meer in. Heb nu wel me spel vreugde terug laatste tijd en als ik me begin te irriteren stop ik gewoon.
Dat wordt dan nog een hoop spelen voor mij.bebopper schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:54:
[...]
Bale op lvl30 is een ST, die zou je in een andere opstelling misschien kunnen linken met Casemiro en Parejo, gewoon even puzzelen. Maar inderdaad lvl30 is (ook voor mij) nog een eind te gaanTegen die tijd heb je er hopelijk al weer een zwik andere spelers bij.
En om je kas wat te spekken: mocht je nog wat team fitness kaarten hebben, gooi hiervan een aantal op je transfer lijst voor 5k, om de zoveel tijd verkoop je er gewoon eentje voor die prijs, tikt toch weer leuk aan. Vooral zorgen dat je transfer lijst gevuld blijft en deze vaak opnieuw listen (voor een uur). Ook zou je eens in je club kunnen speuren naar wat pareltjes die misschien meer waard zijn dan je zou verwachten (mbv futbin oid).
Bescheiden winst maken lukt op zich nog wel, alhoewel ik het idee heb dat het nu moeilijker aan het worden is.
Vond het wel erg leuk om te merken dat ik zoveel leuke BL en LaLiga kaartjes kreeg, maar die zijn nog verdraaid lastig te linken Beste gaat met Ter Steegen, Kroos en Alcacer. Die heb ik weer alle drie niet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zojuist m'n Serie A elftal klaar, zeer benieuwd hoe die speelt.
https://www.futbin.com/20/squad/17751722
Verder heb ik nu de mix van Premier League en la Liga. Deze is echt lekker in balans
https://www.futbin.com/20/squad/17660227
En ben ik aan het bouwen aan Bundesliga en L1 maar die is nog niet af. Moet nog een goede cam in ipv savanier
https://www.futbin.com/20/squad/17738685
Speel altijd 4-2-2-2 met de cams op vrij spel en naar de 16. Is voor mij de juiste gebleken dit jaar.
Laatste missie is het laatste team afmaken en dan vind k hem mooi geweest aangezien nu zowel de coins als de high rated spelers op zijn 🤣
Verder heb ik nu de mix van Premier League en la Liga. Deze is echt lekker in balans
https://www.futbin.com/20/squad/17660227
En ben ik aan het bouwen aan Bundesliga en L1 maar die is nog niet af. Moet nog een goede cam in ipv savanier
https://www.futbin.com/20/squad/17738685
Speel altijd 4-2-2-2 met de cams op vrij spel en naar de 16. Is voor mij de juiste gebleken dit jaar.
Laatste missie is het laatste team afmaken en dan vind k hem mooi geweest aangezien nu zowel de coins als de high rated spelers op zijn 🤣
94+ wie gaat er een gokje wagen?😆 Mijn club is leeg....en een totssf van 94+ gaat mijn team niet versterken denk ik
Zou savanier op moeten offeren om hem te kunnen doen. Zoek tog nog een betere. Iets van Neymar of mbappe 🤣pacod schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:08:
94+ wie gaat er een gokje wagen?😆 Mijn club is leeg....en een totssf van 94+ gaat mijn team niet versterken denk ik
Heb ze beiden wel haha....maar sauvenier is wel het risico waard lijkt me😁Augy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:20:
[...]
Zou savanier op moeten offeren om hem te kunnen doen. Zoek tog nog een betere. Iets van Neymar of mbappe 🤣
Heb nou weer een belachelijke bug. Me cam staat ingame geruild met me rm. Maar als je de opstelling wil wisselen staat het gewoon goed.
Van de Beek erin gezet en Szczesny gepakt....😀🥳pacod schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:08:
Haha, niet echt een win. Sowieso komen er wel heel vaak keepers uit. Zou tof zijn als je gewoon van EA de keuze zou krijgen: een verdediger, middenvelder of aanvaller packen. Dan is er met alle TOTSSF nog genoeg aanbod om je te verrassen met een goede speler of fodder._Uploader_ schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:56:
[...]
Van de Beek erin gezet en Szczesny gepakt....😀🥳
Net even twee potjes Rivals gespeeld. Ik haat de modus gewoon, maar nu ging het best ok. Ben overigens een constante Div 9-speler.
De eerste stopte al bij 1-0 na 14 min. spelen met een ragequit. Er wilde hem/haar niet veel lukken. Tweede potje was een nipte 2-1 in mijn voordeel, maar de laatste 15 min leek het wel alsof m'n spelers hun loden schoenen hadden aangetrokken. Alaba en Thiago hebben de wedstrijd in hun eentje gered. Zo'n enorm goede spelers.
Haha, als ik tegen Alisson speel, pakt 'ie juist alles. Dan heb ik minder moeite met Handanovic.Hassiebassie schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:33:
de 94+ gedaan en Alisson gekregen.
Voor mij prima, ik wilde hem al een tijdje hebben maar had nooit de moeite gedaan om hem te kopen.
Schijnt deze Fifa nogal een grabbelaar te zijn. Nouja, kan ik David Luiz eindelijk eens gebruiken
[ Voor 23% gewijzigd door allstarted1 op 03-09-2020 20:52 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
de 94+ gedaan en Alisson gekregen.
Voor mij prima, ik wilde hem al een tijdje hebben maar had nooit de moeite gedaan om hem te kopen.
Schijnt deze Fifa nogal een grabbelaar te zijn. Nouja, kan ik David Luiz eindelijk eens gebruiken
Ja keeper komen er vaak uit. Dat is een goed idee!allstarted1 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:29:
[...]
Haha, niet echt een win. Sowieso komen er wel heel vaak keepers uit. Zou tof zijn als je gewoon van EA de keuze zou krijgen: een verdediger, middenvelder of aanvaller packen. Dan is er met alle TOTSSF nog genoeg aanbod om je te verrassen met een goede speler of fodder.
Net even twee potjes Rivals gespeeld. Ik haat de modus gewoon, maar nu ging het best ok. Ben overigens een constante Div 9-speler.Rivals boeit me gewoon niet genoeg om m'n bloeddruk over de kling te jagen.
De eerste stopte al bij 1-0 na 14 min. spelen met een ragequit. Er wilde hem/haar niet veel lukken. Tweede potje was een nipte 2-1 in mijn voordeel, maar de laatste 15 min leek het wel alsof m'n spelers hun loden schoenen hadden aangetrokken. Alaba en Thiago hebben de wedstrijd in hun eentje gered. Zo'n enorm goede spelers.Misschien later vanavond toch nog even proberen om Sané te halen....
Over de Rivals wedstrijden. Elk spelletje is weer anders. Soms heb ik de pressing wat te lang aan staan en dan kan ik de 'loden schoenen' wel verklaren, maar soms gebeuren de raarste dingen.
Zat in div 7, na de Sane objective in div 8. Maar ben mij nu weer aan het omhoog werken. Ik weet uit ervaring dat het niet gemakkelijk is om uit div 9 te komen en div 8 en 7 voelen voor mij gemakkelijker aan.
Heb trouwens Matuidi ook een paar potjes gespeeld ter vervanging van Pogba, verdedigend erg sterk!
[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 03-09-2020 21:10 ]
Nee, nooit van gehoord. Is het wat?Markvd1984 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:11:
[Afbeelding]
Kreeg deze uit de 94+ iemand ervaring mee?
Ik heb zijn loan opgebruikt tijdens weekend league. Moet zeggen dat die vijf potten geen evenwichtig beeld opleverde. Waarom niet? Werd volledig weg getikt

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 03-09-2020 21:44 ]
Alex telles. Schijnt een zeer goed back te zijn. Past prima in m'n team ipv bernat. We gaan het zien
** Niet wat ik had gehoopt als uitkomst
** Niet wat ik had gehoopt als uitkomst
Ik vond hem wel relaxt, maar dat was voor Summer Heat. Maestro er op en prima spits.Markvd1984 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:11:
[Afbeelding]
Kreeg deze uit de 94+ iemand ervaring mee?
Heeft dynamiet in in zijn schoenen, kan goed draaien en is snel. Balance merkte ik destijds af en toe, maar vond hem prima spelen.
Nieuw doel: 800k bij elkaar traden voor begin FIFA21, praktisch in 6 weken tijd. Om zo Gullit èn Cruyff in het team te hebben. Meer voor de panini collectie. Blijft absurd dat een mid, niet eens prime of prime moments in september (elf maand na release) nog 2.8 miljoen kost.
Things you love to see.Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:56:
[Afbeelding]
Krijg even een team tegen in Rivalsstront vervelend met alleen maar skill moves en uitdagen . 1-0 achter 1-1 2-1 achter 2-2.... 3-2 voor direct rq geweldig hahah.
Goed, toch die nieuwe 94+ gedaan: Johnnathan ingewisseld voor Milinkovic Savic. Betere fodder want iig 94 en geen 91 maar meh.
Hmm dan kan ik wel zo eindigen:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/17767563
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 03-09-2020 22:24 ]
Hier andersom: zat in div. 6, maar vanavond verlies ik ALLES. Ik blijf me daar toch aan ergeren, de ene avond kan je alles, de andere avond niets. Hoe goed je ook speelt._Uploader_ schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:55:
[...]
Ja keeper komen er vaak uit. Dat is een goed idee!
Over de Rivals wedstrijden. Elk spelletje is weer anders. Soms heb ik de pressing wat te lang aan staan en dan kan ik de 'loden schoenen' wel verklaren, maar soms gebeuren de raarste dingen.
Zat in div 7, na de Sane objective in div 8. Maar ben mij nu weer aan het omhoog werken. Ik weet uit ervaring dat het niet gemakkelijk is om uit div 9 te komen en div 8 en 7 voelen voor mij gemakkelijker aan.
Heb trouwens Matuidi ook een paar potjes gespeeld ter vervanging van Pogba, verdedigend erg sterk!
Ging vanavond nog ff zitten voor sane. Moest 6 wedstrijden winnen met een Duitser die scoorde. Helaas maar tot 4 gekomen zo’n 12 potten gespeeld. Niks verloren 2 gelijk maar met een Duitser scoren was een ramp.
Ben maar begonnen met eigen doelpunten maken. In de hoop dat ze aanvallender gaan spelen
Speel zelf aanvallend en als ik in de 20ste minuut merk dat de verdedigers achter blijven hangen, scoort ik een eigen doelpunt.
En moet eerlijk zeggen het werkt vaker dan ik dacht. De potjes daarna zijn veel leuker. Af en toe iemand die met verdedigen door blijft gaan. Maar dan ga ik uit het potje.
PS. Bij het begin van onmogelijke afstanden schieten werkt ook. De standaard doelpunten doe ik niet (meer) aan. Achterlijn halen, Pasen en schieten.
Speel zelf aanvallend en als ik in de 20ste minuut merk dat de verdedigers achter blijven hangen, scoort ik een eigen doelpunt.
En moet eerlijk zeggen het werkt vaker dan ik dacht. De potjes daarna zijn veel leuker. Af en toe iemand die met verdedigen door blijft gaan. Maar dan ga ik uit het potje.
PS. Bij het begin van onmogelijke afstanden schieten werkt ook. De standaard doelpunten doe ik niet (meer) aan. Achterlijn halen, Pasen en schieten.
[ Voor 16% gewijzigd door Wulfric92 op 03-09-2020 23:33 ]
Net maar wat potten Rivals gespeeld. Vier potten: allemaal gewonnen. Allemaal geragequit door de tegenstander. En man wat is mid Gullit toch een heerlijke speler naast Kante. Zorgt er zelfs voor dat toty Kante een beetje onzichtbaar wordt. Speelt goed opbouwend mee, heeft heerlijke finesse shots maar ik kan met Gullit net zo goed de beuk in een aanvaller zetten en hij herovert de bal tenminste. Vier potten gespeeld, 8 doelpunten gescoord met Gullit. Meteen twee objectives voor Sane af kunnen maken, nu nog x potten spelen en winnen met Duitsers.
Snap zelf niet wat mensen in Cuadrado als rechtsback zien. Was in 19 een leuke vleugelaanvaller maar verdedigen kan ie niet.Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:56:
[Afbeelding]
Krijg even een team tegen in Rivalsstront vervelend met alleen maar skill moves en uitdagen . 1-0 achter 1-1 2-1 achter 2-2.... 3-2 voor direct rq geweldig hahah.
Hij had beter Danilo daar neer kunnen zetten.
Daglish is een leuke supersub. Dacht dat hij qua stats niet zo interessant zou zijn maar heeft me vanavond toch ff 2 potten gered door in de laatste minuten er ff een winnende in te knallen
Ik ben ook met die grind bezig geweest. Heb een wedstrijd of 6 gespeeld, waarin ik in vier wedstrijden 100% zeker met Müller en/of Kimmich scoorde. Teller blijft op twee steken?Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:43:
Ging vanavond nog ff zitten voor sane. Moest 6 wedstrijden winnen met een Duitser die scoorde. Helaas maar tot 4 gekomen zo’n 12 potten gespeeld. Niks verloren 2 gelijk maar met een Duitser scoren was een ramp.

Ook de Prem. League-assist objective: stond op 1/2. Ik geef een assist met Son, scoor met Aubamayang. Aubamayang geeft ook Müller nog een assist. Tenminste.....einde wedstrijd: objective 1/2. Schiet mij maar lek. En nog afgezakt naar Div. 10 ook. Morgen lekker vrij, dus ik hoop dat m'n dochter morgenochtend en -middag lekker slaapt. Hopelijk sleep ik Sané dan nog binnen voor het verstrijken van de objective.
[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 04-09-2020 01:10 ]
Heb vandaag mijn eerste rivals potje in tijden gewonnen. Het kon alle kanten op, maar het werd uiteindelijk 7-3 voor mij. Het potje daarna werd weer pijnlijk duidelijk dat ik er gewoon niks van kan. 8-0... 
Ik hoef nog maar 4 goals met Duitsers te scoren (dat komt natuurlijk door mijn 7-3) maar de vraag is of dat wel gaat lukken. Morgen overdag komt het er waarschijnlijk niet van. Had wel weer een pakketje spelers willen winnen.
Vandaag wel mijn allerbeste packluck ooit gehad. Waar ik eerst al Ramos 96 en wat andere TOTSF spelers had gekregen in de afgelopen weken, had ik nu Kroos 96 én Verratti 95 en daarnaast nog Aké 84 en Joao Moutinho 84 in 1 pakketje zitten. Aké kan mooi als wissel in mijn NL team. Moutinho kan of op de bank of in een SBC. Kroos zou wel eens heel handig kunnen blijken voor mijn wens om een Bundesliga - La Liga hybride te maken. Verratti ga ik niks mee doen, denk ik, dus die kan misschien in een 90+/92+/94+ SBC te steken.
Ik heb nog even gekeken hoe ik die hybride voor elkaar ga krijgen, maar dat blijft een lastige. Gelukkig met Kroos dus wel een heel goede link-optie erbij.
Ik hoef nog maar 4 goals met Duitsers te scoren (dat komt natuurlijk door mijn 7-3) maar de vraag is of dat wel gaat lukken. Morgen overdag komt het er waarschijnlijk niet van. Had wel weer een pakketje spelers willen winnen.
Vandaag wel mijn allerbeste packluck ooit gehad. Waar ik eerst al Ramos 96 en wat andere TOTSF spelers had gekregen in de afgelopen weken, had ik nu Kroos 96 én Verratti 95 en daarnaast nog Aké 84 en Joao Moutinho 84 in 1 pakketje zitten. Aké kan mooi als wissel in mijn NL team. Moutinho kan of op de bank of in een SBC. Kroos zou wel eens heel handig kunnen blijken voor mijn wens om een Bundesliga - La Liga hybride te maken. Verratti ga ik niks mee doen, denk ik, dus die kan misschien in een 90+/92+/94+ SBC te steken.
Ik heb nog even gekeken hoe ik die hybride voor elkaar ga krijgen, maar dat blijft een lastige. Gelukkig met Kroos dus wel een heel goede link-optie erbij.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Heb je die potjes ook gewonnen? Anders telt het n.l. niet. Heb deze eerder met Werner HL gedaan.allstarted1 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:05:
[...]
Ik ben ook met die grind bezig geweest. Heb een wedstrijd of 6 gespeeld, waarin ik in vier wedstrijden 100% zeker met Müller en/of Kimmich scoorde. Teller blijft op twee steken?Heel veel Duitser dan die twee wordt het niet.
Hopelijk wordt dat met 21 beter, want dit is wel een probleem. Als ik dit constateer, dan hou ik het bij twee potjes en ga ik wat anders doen.MadMoody schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:40:
[...]
Hier andersom: zat in div. 6, maar vanavond verlies ik ALLES. Ik blijf me daar toch aan ergeren, de ene avond kan je alles, de andere avond niets. Hoe goed je ook speelt.
Dat zal het dan zijn geweest...._Uploader_ schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:05:
[...]
Heb je die potjes ook gewonnen? Anders telt het n.l. niet. Heb deze eerder met Werner HL gedaan.
Dat staat er wel bij:allstarted1 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:42:
[...]
Dat zal het dan zijn geweest....Maar dat staat er niet bij, haha. Vandaar mijn verbazing. Hopen op een lucky streak dan maar...
Score in 6 separate Rivals wins using German players.
I stand corrected - overheen gelezen na een drukke weekSaekerhett schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 07:48:
[...]
Dat staat er wel bij:
Score in 6 separate Rivals wins using German players.
[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 04-09-2020 08:25 ]
Het is trouwens ook wel min of meer klaar met de markt voor consumables. Waar eerst mijn rare gold player contracts voor 350-400 werden verkocht, raak ik ze nu aan de straatstenen niet meer kwijt. Iedereen heeft intussen genoeg van die dingen, is gestopt of verwacht niet meer zoveel te spelen in aanloop naar 21.
Jammer
Jammer
Klopt echt een mega slechte back. Daarbij is hij vaak van ze plek weg dus kan je zo zonder problemen een steekbal geven in de diepteHassiebassie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:00:
[...]
Snap zelf niet wat mensen in Cuadrado als rechtsback zien. Was in 19 een leuke vleugelaanvaller maar verdedigen kan ie niet.
Daglish is een leuke supersub. Dacht dat hij qua stats niet zo interessant zou zijn maar heeft me vanavond toch ff 2 potten gered door in de laatste minuten er ff een winnende in te knallen
Heb totaal geen problemen gister vanavond in Rivals was iedere pot gewoon veel beter. Maar mensen weten dat je naar de Duitser gaat om te scoren dus die word continu afgeschermd. Waarna je al dat prutsen toch een tegen doelpunt krijgallstarted1 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:05:
[...]
Ik ben ook met die grind bezig geweest. Heb een wedstrijd of 6 gespeeld, waarin ik in vier wedstrijden 100% zeker met Müller en/of Kimmich scoorde. Teller blijft op twee steken?Heel veel Duitser dan die twee wordt het niet.
![]()
Ook de Prem. League-assist objective: stond op 1/2. Ik geef een assist met Son, scoor met Aubamayang. Aubamayang geeft ook Müller nog een assist. Tenminste.....einde wedstrijd: objective 1/2. Schiet mij maar lek. En nog afgezakt naar Div. 10 ook. Morgen lekker vrij, dus ik hoop dat m'n dochter morgenochtend en -middag lekker slaapt. Hopelijk sleep ik Sané dan nog binnen voor het verstrijken van de objective.
Vanavond een uur de tijd om het te halen. Ga denk gewoon volgas aanval spelen met alles hoge druk in 4-1-2-1-2
fitnesskaarten gaan btw verdwijnen in 21 dus daar zit ook geen handel meer in.Saekerhett schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:31:
Het is trouwens ook wel min of meer klaar met de markt voor consumables. Waar eerst mijn rare gold player contracts voor 350-400 werden verkocht, raak ik ze nu aan de straatstenen niet meer kwijt. Iedereen heeft intussen genoeg van die dingen, is gestopt of verwacht niet meer zoveel te spelen in aanloop naar 21.
Jammer
Zat nog te denken: Cuadrado of Hateboer. Danilo is mij te duur nuTraeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:03:
[...]
echt een mega slechte back. Daarbij is hij vaak van ze plek weg dus kan je zo zonder problemen een steekbal geven in de diepte
[...]
Heb totaal geen problemen gister vanavond in Rivals was iedere pot gewoon veel beter. Maar mensen weten dat je naar de Duitser gaat om te scoren dus die word continu afgeschermd. Waarna je al dat prutsen toch een tegen doelpunt krijg![]()
Vanavond een uur de tijd om het te halen. Ga denk gewoon volgas aanval spelen met alles hoge druk in 4-1-2-1-2Zie wel hoever ik dan kom
En als ik moet scoren met een Duitser, Fransoos of wat dan ook; ik wissel het af. Scoor gewoon met Eusebio / Ibra eerst en dan wel met Lewa of Werner. Boeiend wie hem er het eerste in legt. Gewoon aan de lopende band scoren.
Ik merk vaker dat als ik me puur ga concentreren op de objective het niet wil. Zo ook met assists en voorzetten of scoren met een lobbed through ball. Type voorzetten gewoon afwisselen. Je hebt helaas geen invloed op of EA hem telt of niet. Zo liep ik Scream Ozil mis omdat ondanks aardig wat chips hij niks telde

Cuadrado is gewoon een RM/RW op RB kan voor geen meter verdedigenJoosie200 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:13:
[...]
Zat nog te denken: Cuadrado of Hateboer. Danilo is mij te duur nu![]()
En als ik moet scoren met een Duitser, Fransoos of wat dan ook; ik wissel het af. Scoor gewoon met Eusebio / Ibra eerst en dan wel met Lewa of Werner. Boeiend wie hem er het eerste in legt. Gewoon aan de lopende band scoren.
Ik merk vaker dat als ik me puur ga concentreren op de objective het niet wil. Zo ook met assists en voorzetten of scoren met een lobbed through ball. Type voorzetten gewoon afwisselen. Je hebt helaas geen invloed op of EA hem telt of niet. Zo liep ik Scream Ozil mis omdat ondanks aardig wat chips hij niks telde
Gelukkig gaan die krengen er uit, vind echt belachelijk die fitness kaarten.buurman3 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:08:
[...]
fitnesskaarten gaan btw verdwijnen in 21 dus daar zit ook geen handel meer in.
EDIT : Is er nou gewoon WL deze week nog ?
Is er al een fifa 21 topic? Kan het namelijk niet vinden, best opvallend
Cuadrado is voetballend en aanvallend wel heel goed, dat kan best een voordeel zijn. 
Met Sentinel kun je z'n verdedigende stats flink boosten.
Voor Serie A teams heb je naast Danilo SBC enkel Hateboer als andere optie, maar die is 86 rated.
Dan zou ik toch liever met Cuadrado spelen en veel de aanval zoeken.
Voor Serie A teams heb je naast Danilo SBC enkel Hateboer als andere optie, maar die is 86 rated.
Ik heb spijt dat ik de Danilo in een SBC had gegooid, was wel een beest van een speler en had goed kunnen linken met CR7 ...dutchgio schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:14:
Cuadrado is voetballend en aanvallend wel heel goed, dat kan best een voordeel zijn.
Ik denk dat het niemand nog boeit, kan wmb gewoon in dit topicDelano1992 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:04:
Is er al een fifa 21 topic? Kan het namelijk niet vinden, best opvallend
Door de verkoop van PIM Essien toch flink kunnen verbeteren aan me elftal
https://www.futbin.com/20/squad/17769668
Kan TOTS Gnabry en TOTS Gomez nog verkopen waardoor ik nog zon 200k er bij krijg
Kan TOTS Gnabry en TOTS Gomez nog verkopen waardoor ik nog zon 200k er bij krijg
Hoe krijg je de boel op full chemistry?Traeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:52:
Door de verkoop van PIM Essien toch flink kunnen verbeteren aan me elftal![]()
https://www.futbin.com/20/squad/17769734
Niet alle spelers op 10 maar daar merk je geen drol van met zulke goede spelers
ah helder, nee dat klopt.....ik dacht 3 chem is echter wel erg weinigTraeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:13:
[...]
https://www.futbin.com/20/squad/17769734
Niet alle spelers op 10 maar daar merk je geen drol van met zulke goede spelers
Ik speel momenteel zo, maar krijg jammergenoeg niet Ronaldo en Neymar tegelijkertijd in het team. Ik ben wel een full chem autist
/f/image/3kv3TgBR8YvvZNGjeAflcVbj.png?f=fotoalbum_large)
Jezus wat een elftal, wie moet er uit voor neymar dan? Als ze 7 chem hebben merk je echt niks van bij spelers al ronaldo, neymar etc.pacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:15:
[...]
ah helder, nee dat klopt.....ik dacht 3 chem is echter wel erg weinig
Ik speel momenteel zo, maar krijg jammergenoeg niet Ronaldo en Neymar tegelijkertijd in het team. Ik ben wel een full chem autist
[Afbeelding]
Dat is inderdaad mijn probleem, heb daarentegen ook een erg sterke bank en reserves.....Traeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:18:
[...]
Jezus wat een elftal, wie moet er uit voor neymar dan? Als ze 7 chem hebben merk je echt niks van bij spelers al ronaldo, neymar etc.
Matuidi 95, Vinicius 95, Pele 98, Neymar 98, Ribery 94, Modric 96, Renato Sanches 94, Sane 96, Thiago 96, Davies 92, Kimmich 96, Cannavaro PIM
En dan nog in de club:
Depay 94, Benzema 97, Di Maria 96 en Dembele SH 93
Ik wissel regelmatig wat af......maar het is wel een beetje klaar
Moet zeggen dat ik dit jaar wel erg veel packluck heb gehad......zijn namelijk allemaal untradeable
Ben benieuwd wat/of er nieuwe objectives komen vanavond. Kan wel wat nieuwe fodder gebruiken. Heb nog maar 1 94 TOTS speler als fodder en helemaal niks meer boven de 80 gold. Dus wacht nu even op nieuw fodder en/of een nog leukere SBC, 97+ guaranteed ofzo 
Dat is de overtreffende trap van packluck, in het kwadraatpacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:24:
[...]
Moet zeggen dat ik dit jaar wel erg veel packluck heb gehad......zijn namelijk allemaal untradeable
[ Voor 36% gewijzigd door bebopper op 04-09-2020 12:06 ]
Die 97 kan je denk wel vergetenbebopper schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:04:
Ben benieuwd wat/of er nieuwe objectives komen vanavond. Kan wel wat nieuwe fodder gebruiken. Heb nog maar 1 94 TOTS speler als fodder en helemaal niks meer boven de 80 gold. Dus wacht nu even op nieuw fodder en/of een nog leukere SBC, 97+ guaranteed ofzo
[...]
Dat is de overtreffende trap van packluck, in het kwadraat
Om je verdriet wat minder te maken: het had ook nog Renato Augusto, Alex Telles, Thiago Silva, Hulk, Paulinho of Marquinhos kunnen zijnTraeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:16:
[...]
Die 97 kan je denk wel vergetenWerd gister helemaal blij met een dooie mus, 94+ sbc - Braziliaanse vlag...... GK...... GRRRR Alisson. Dacht Neymar maar was even onze vriend van Liverpool vergeten
Ik werd enorm blij gemaakt met spits Martinez, die speler uit de Amerikaanse league. Wordt dus nog snel in een Icon Moments gegooid voordat die verloopt. Uit 3 Icon Moments had ik: Nedved, Hagi en Drogba. Niet denderend maar ook weer niet megaslecht. Nadeel bij alledrie is wel dat je bij het zien van de vlag direct weet wie het is, al was er een lichte twijfel bij Drogba of het nou Iers of Ivoriaans was.
Ja zag het laterMarkuss schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:34:
[...]
Om je verdriet wat minder te maken: het had ook nog Renato Augusto, Alex Telles, Thiago Silva, Hulk, Paulinho of Marquinhos kunnen zijn
Ik werd enorm blij gemaakt met spits Martinez, die speler uit de Amerikaanse league. Wordt dus nog snel in een Icon Moments gegooid voordat die verloopt. Uit 3 Icon Moments had ik: Nedved, Hagi en Drogba. Niet denderend maar ook weer niet megaslecht. Nadeel bij alledrie is wel dat je bij het zien van de vlag direct weet wie het is, al was er een lichte twijfel bij Drogba of het nou Iers of Ivoriaans was.
Heb hem net binnen! Kwam een paar teams tegen die duidelijk niet Div. 10 thuishoorden en me nog dieper het moeras in hebben getraptTraeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:03:
[...]
Heb totaal geen problemen gister vanavond in Rivals was iedere pot gewoon veel beter. Maar mensen weten dat je naar de Duitser gaat om te scoren dus die word continu afgeschermd. Waarna je al dat prutsen toch een tegen doelpunt krijg![]()
Vanavond een uur de tijd om het te halen. Ga denk gewoon volgas aanval spelen met alles hoge druk in 4-1-2-1-2Zie wel hoever ik dan kom
Paar potten later echt een paar prima tegenstanders tegengekomen, waarvan 2 echt leuke potten. Eentje had een compleet Gold-team maar kon daar prima mee uit de voeten. Helaas had íe last van de balmagneet in paal en lat en dus veel pech. De ander was niet beter dan dat ik was (dat kan blijkbaar -

[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 04-09-2020 13:23 ]
K speel in m'n serie A elftal met ribery sh op 4 chem ondanks dat ik altijd alles van mezelf op 10 moet hebben. Je merkt er niks van 🤣 alleen de chemistry is nagenoeg wegpacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:15:
[...]
ah helder, nee dat klopt.....ik dacht 3 chem is echter wel erg weinig
[Afbeelding]
Lekker hoor ! Ja als je vrij bent kan je hem nog makkelijk halenallstarted1 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:12:
[...]
Heb hem net binnen! Kwam een paar teams tegen die duidelijk niet Div. 10 thuishoorden en me nog dieper het moeras in hebben getraptNiet dat ik het erg vind, want ik laat me niet over de kling jagen daardoor. Ik kom puur voor de objective om het team compleet te maken.
Paar potten later echt een paar prima tegenstanders tegengekomen, waarvan 2 echt leuke potten. Eentje had een compleet Gold-team maar kon daar prima mee uit de voeten. Helaas had íe last van de balmagneet in paal en lat en dus veel pech. De ander was niet beter dan dat ik was (dat kan blijkbaar -), en pakte ik met 6-2. Bij 5-2 achter wilde hij toch nog even even de shush, replays en teruglopen naar de middenstip meenemen. Prima joh...ik heb een vrije dag.
Bizar dat mensen zich zover laten afzakken voor een objective. Zit zelf in 5 en daar is het prima te doen om te halen. Gister in 3 uurtjes alle objectives gehaald behalve de 6 wins met Duitsers die scoren.
Dat misselijk gedrag word je toch moe van, snap het ook totaal niet. Kost je zelf toch ook alleen maar tijd met dat achterlijke gedrag.
Pak hem altijd in t weekend al, speel geen wl en de rest dan wel 🤣Traeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:51:
[...]
Lekker hoor ! Ja als je vrij bent kan je hem nog makkelijk halenBen helaas pas 18:00 thuis dus heb een uur voor 2 wins met DE spelers die scorens
![]()
Bizar dat mensen zich zover laten afzakken voor een objective. Zit zelf in 5 en daar is het prima te doen om te halen. Gister in 3 uurtjes alle objectives gehaald behalve de 6 wins met Duitsers die scoren.
Dat misselijk gedrag word je toch moe van, snap het ook totaal niet. Kost je zelf toch ook alleen maar tijd met dat achterlijke gedrag.
Waarom niet van LM>LB>LVAugy schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:40:
[...]
K speel in m'n serie A elftal met ribery sh op 4 chem ondanks dat ik altijd alles van mezelf op 10 moet hebben. Je merkt er niks van 🤣 alleen de chemistry is nagenoeg weg
Dan zit je wel op 7 chem
Ik vind Cuardrado juist een hele fijne back maar speel dan ook 95% van de wedstrijden met backs die meer als buitenspelers spelen dan dat ze moeten verdedigen. Maar ik vind het wel onzin dat Cuardado niet kan verdedigen, met de juiste chem. style heeft hij alle verdedigende stats dik in de 90. Danilo vond ik niet de moeite waard om te doen. Vooral zijn vision stond me tegen.Hassiebassie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 01:00:
[...]
Snap zelf niet wat mensen in Cuadrado als rechtsback zien. Was in 19 een leuke vleugelaanvaller maar verdedigen kan ie niet.
Maakt een Franse manager het dan nog 8 chem of is dat niet mogelijk?pacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:53:
[...]
Waarom niet van LM>LB>LV
Dan zit je wel op 7 chem
Wauw thnx kerel! Nooit aan gedacht hahapacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:53:
[...]
Waarom niet van LM>LB>LV
Dan zit je wel op 7 chem
Dat helaas niet hahaMarkuss schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:00:
[...]
Maakt een Franse manager het dan nog 8 chem of is dat niet mogelijk?
Grom - TOTSSF 94+ gegarandeerd net gedaan. Ook hier de vloek van Alisson ontvangen. Ah well, hij kan Llorris vervangen... 
82+ Upgrade aan het doen. Vier keer TOTSSF - wel drie keepers. Dat is wel een beetje teveel van het goede.
:strip_exif()/f/image/Nyd8iohKRHXcX9qspAv2kdo1.jpg?f=fotoalbum_large)
Doe 'm net nog een keer en komt Griezmann TOTSFF uit! Griezmann FB gaat in de verkoop, net als Vinicius Jr. SS. Nu alleen nog even een goede middenvelder erbij!
82+ Upgrade aan het doen. Vier keer TOTSSF - wel drie keepers. Dat is wel een beetje teveel van het goede.
:strip_exif()/f/image/Nyd8iohKRHXcX9qspAv2kdo1.jpg?f=fotoalbum_large)
Doe 'm net nog een keer en komt Griezmann TOTSFF uit! Griezmann FB gaat in de verkoop, net als Vinicius Jr. SS. Nu alleen nog even een goede middenvelder erbij!
[ Voor 96% gewijzigd door allstarted1 op 04-09-2020 18:05 ]
Nou ik heb hem ook nog binnengeharkt in een half uurallstarted1 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:12:
[...]
Heb hem net binnen! Kwam een paar teams tegen die duidelijk niet Div. 10 thuishoorden en me nog dieper het moeras in hebben getraptNiet dat ik het erg vind, want ik laat me niet over de kling jagen daardoor. Ik kom puur voor de objective om het team compleet te maken.
Paar potten later echt een paar prima tegenstanders tegengekomen, waarvan 2 echt leuke potten. Eentje had een compleet Gold-team maar kon daar prima mee uit de voeten. Helaas had íe last van de balmagneet in paal en lat en dus veel pech. De ander was niet beter dan dat ik was (dat kan blijkbaar -), en pakte ik met 6-2. Bij 5-2 achter wilde hij toch nog even even de shush, replays en teruglopen naar de middenstip meenemen. Prima joh...ik heb een vrije dag.
In anderhalf uur Sané gehaald. Wel gekke wedstrijden want alles zat mee.
Eens kijken of hij Perisic uit de basis speelt.
Ja hier ook. In 5 min voor tijd in de pocket. Niet Mathaus, Lewa scoorde maar StindlHassiebassie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:00:
In anderhalf uur Sané gehaald. Wel gekke wedstrijden want alles zat mee.

Omdat ik niet perse een Bundesliga team heb. Stindl/Lewa waren loans. Maar extra high rated fodder voor nop is altijd prima.pacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:08:
Haha waarom zijn jullie er zo laat mee begonnen?
Ik werk ookpacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:08:
Net weer even een 82+ gedaan en daar komt Courtois TOTSSF uitlopen. Ik zweer bij Ter Stegen maar zal hem eens uittesten
Ook nog Fut birthday Lozano en Winter refresh Ake. Waarschijnlijk gaan ze allemaal weer in de icon grind
Is bij jullie de matchmaking ook zo drama de laatste week? Duurt lang. Vaak melding dat de connectie verbroken is...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Hele week geen tijd behalve laatste 2 dagenpacod schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:08:
En wat is die Pim zola bizar slecht

[ Voor 25% gewijzigd door Traeces op 04-09-2020 19:52 ]
Ja dat is al een paar dagen drama.kw_nl schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:33:
Is bij jullie de matchmaking ook zo drama de laatste week? Duurt lang. Vaak melding dat de connectie verbroken is...
Wat vinden jullie eigenlijk de beste Bundesliga keeper? Heb enkele TOTSSF en met Hummels erbij en Meunier kan ik langzaam bouwen aan een Bundesliga elftal 
Wie zal ik daar neerzetten?
Niet de beste in de game, maar wel de keeper die het meest natuurgetrouw is. Neuer (90) komt veel mee in het spel, ook de zestien uit. En veel werken met handen en voeten. Vind dat persoonlijk wel leuk om mee te spelen. Maakt natuurlijk ook goede reddingen, maar het is geen boosted Ter Stegen of Oblak.Hassiebassie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:38:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste Bundesliga keeper? Heb enkele TOTSSF en met Hummels erbij en Meunier kan ik langzaam bouwen aan een Bundesliga elftal
Wl begon goed 4 uit 4 en nu zijn de kindjes weer wakker met dembele mbappe ribery trucje trucjes trucjes, word er zo moe van
Haha versla net een 10 miljoen team. Die gozer was echt alleen maar aan het zuigen. 122 min corner militao kopt hem tegen zijn Ramos ze hoofd doelpunt 3-2 gewonnenMarkvd1984 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:51:
Wl begon goed 4 uit 4 en nu zijn de kindjes weer wakker met dembele mbappe ribery trucje trucjes trucjes, word er zo moe van

Lekker hoor, zo hoort hetTraeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 20:54:
[...]
Haha versla net een 10 miljoen team. Die gozer was echt alleen maar aan het zuigen. 122 min corner militao kopt hem tegen zijn Ramos ze hoofd doelpunt 3-2 gewonnen
Word weer een flinke grind voor kane, geen idee of ik er ook zin in heb haha..
10x scoren met een Engelse speler word wat lastig. Die moet ik even gaan halen! De rest moet lukken in een week.
Vanavond even de wekelijkse punten binnenhalen en verder zie ik wel.
Serie A team speelt echt heerlijk. Zit alleen te denken handanovic weer van de hand te doen en ter stegen maar op 8 chem te gaan spelen. Die is echt stabieler in de goal
10x scoren met een Engelse speler word wat lastig. Die moet ik even gaan halen! De rest moet lukken in een week.
Serie A team speelt echt heerlijk. Zit alleen te denken handanovic weer van de hand te doen en ter stegen maar op 8 chem te gaan spelen. Die is echt stabieler in de goal
Toty Ronaldo in de aanbieding ? 4 wedstrijden wl 3x toty ronaldo ....
En nog een icon moments!
spoiler:
Rui Costa 

Goede speler johHassiebassie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:45:
En nog een icon moments!
spoiler:Rui Costa
WL gaat totaal niet soepel, kom allemaal gelijkwaardig spelers tegen met monster teams.
Valt iedere keer net niet mijn kant op helaas.
Ben wel echt zo klaar met die kut leen spelers. Kom nu dus al continu Pim vieira tegen die echt overal op het laatste moment tussen zit.
[ Voor 40% gewijzigd door Traeces op 04-09-2020 21:57 ]
Snap het qua marketing ook niet van EA. Kom gewoon met fodderpacks die je ook voor de SBC's kan gebruiken. Zeker nu challenges aan FIFA 21 gekoppeld worden. Dat maakt het motiverender om de SBC's te doen en de game opnieuw te kopen, dan vijf wedstrijden lang Rivals 'ownen' met een stapel Icons.Traeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:52:
[...]
Ben wel echt zo klaar met die kut leen spelers. Kom nu dus al continu Pim vieira tegen die echt overal op het laatste moment tussen zit.

Weet iemsnd hoe je zorgt dat je cv en backs bij de man blijven, bij mij staan ze daadwerkelijk nooit bij een spits of buitenspeler, is er een tactiek behalve stay behind dat weet ik wel
En waarom eigenlijk Kane nog een keer, hij zit al in de objectives op lvl30. Er zijn natuurlijk ook bijna geen andere spelers in het spel die je hiervoor zou kunnen kiezen... 
Iets origineler zou wel leuker zijn geweest.
Ik heb geen Engelse spelers hiervoor😁. Ik heb al wel Douglas Costa binnengehaald en ga op het eind voor een PIM.....laatste kans op R9😎😆Augy schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:30:
Word weer een flinke grind voor kane, geen idee of ik er ook zin in heb haha..
Kane zit daar niet in . Ziyech, Bale en PIMbebopper schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 08:20:
En waarom eigenlijk Kane nog een keer, hij zit al in de objectives op lvl30. Er zijn natuurlijk ook bijna geen andere spelers in het spel die je hiervoor zou kunnen kiezen...
Ik ook niet, geen Engelse te bekennen in m'n club, tenminste van Nico 🤣 maar wil hem wel halen ivm de reward voor fut21 🤣pacod schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 08:23:
[...]
Ik heb geen Engelse spelers hiervoor😁. Ik heb al wel Douglas Costa binnengehaald en ga op het eind voor een PIM.....laatste kans op R9😎😆
Douglas Costa erg fijne speler!
Ik vind het niet erg als iemand in zijn team 1 of 2 leenspelers heeft. Maar sommige proppen hun team er helemaal mee vol. Wat overigens geen garantie is op succes. Al is Cruyff echt wel de hel...Traeces schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:52:
[...].
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Net weer 2x 82+ upgrade gedaan. Tots Busquets en Promes eruit gekregen. En Wr Chesa en Witsel. Door te grinden voor Sané had ik genoeg fodder voor die SBC. Vind hem leuker dan de guaranteed tots versies want repeatable en minder hoge req.
Klopt gister een voorhoede met cruijf , toty mbappe en Eusebio en daar achter vieiera allemaal leen. Krijg je helemaal de schijt van.kw_nl schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:15:
[...]
Ik vind het niet erg als iemand in zijn team 1 of 2 leenspelers heeft. Maar sommige proppen hun team er helemaal mee vol. Wat overigens geen garantie is op succes. Al is Cruyff echt wel de hel...
Ik heb gewoon me normale wissels op de bank, maar andere brengen dood leuk in de verlening ff toty Ronaldo etc.
In zo’n competitie vorm als wl vind ik het gewoon vreemd dat je spelers kan gebruiken die je eigenlijk niet heb
Gisteravond alle spelers waar ik niet mee speel in SBC's gedaan 
Heb Meunier nu binnen voor de RB-positie in m'n Bundesliga-team, waardoor Bayern's Hernandez (CV) eindelijk naar de bank is verhuisd. Heb nu nog 90k aan coins over en verwacht nog wel wat uit de Squad Battle- en Rivals-rewards deze week. Hopelijk kan ik dan Davies nog als linksback bemachtigen als vervanger voor Schulz. Dan is FIFA 20 voor mij uitgespeeld.
Ook Douglas Costa uit de storyline is binnen. Nog even kijken hoe ik hem ga inpassen in het Serie A-team. Misschien gewoon rechtstreeks als vervanger van zijn FB-kaart.
Verder nog een paar keer de 82+ SBC gedaan en daar kwamen telkens keepers uit. Of precies 83-rated spelers. Heb daarom soms even spelers erbij gekocht om de SBC af te ronden en was uiteindelijk zo'n 90k verder zonder iets bruikbaars te krijgen. Ik was er dus wel een beetje klaar mee. Nah, nog 1x dan....FUT Birthday-confetti...Saint-Maximin! Getuigende de prijs op Futbin is dat een win
Heb nu een nieuw fun-team in elkaar gezet. Vanmiddag eens kijken of ik er iets mee kan 
Heb Meunier nu binnen voor de RB-positie in m'n Bundesliga-team, waardoor Bayern's Hernandez (CV) eindelijk naar de bank is verhuisd. Heb nu nog 90k aan coins over en verwacht nog wel wat uit de Squad Battle- en Rivals-rewards deze week. Hopelijk kan ik dan Davies nog als linksback bemachtigen als vervanger voor Schulz. Dan is FIFA 20 voor mij uitgespeeld.
Verder nog een paar keer de 82+ SBC gedaan en daar kwamen telkens keepers uit. Of precies 83-rated spelers. Heb daarom soms even spelers erbij gekocht om de SBC af te ronden en was uiteindelijk zo'n 90k verder zonder iets bruikbaars te krijgen. Ik was er dus wel een beetje klaar mee. Nah, nog 1x dan....FUT Birthday-confetti...Saint-Maximin! Getuigende de prijs op Futbin is dat een win
:strip_exif()/f/image/XPdC87f054SpplZRc14HdYzE.jpg?f=fotoalbum_large)
Nice, die Saint Maximim stond ook op mijn verlanglijstje, samen met Ben Yedder. Ach er is altijd nog Fifa 21 en je kan niet alles hebben😁
Misschien komt er nog ergens een Engelse speler uitrollen. Vandaag kan er lekker veel gespeeld worden, de vrouw is gaan shoppen met haar zus en heb het rijk alleen😎😁 Probeer ook nog Elite 1 Squad Battles te halen....al was het alleen maar om mijn club weer een beetje aan te vullenAugy schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:15:
[...]
Ik ook niet, geen Engelse te bekennen in m'n club, tenminste van Nico 🤣 maar wil hem wel halen ivm de reward voor fut21 🤣
Douglas Costa erg fijne speler!
Wat een freakshow is het spel de laatste dagen weer. De gekste dingen, pfffff.... je vliegt net zo makkelijk van div. 6 weer naar 8 en vice versa. Geen peil op te trekken. Dit heeft niks meer te maken met hoe goed (of slecht) je bent.
Oepspacod schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 08:24:
[...]
Kane zit daar niet in . Ziyech, Bale en PIM
Die saint-maximum is zo mega snel in draaien etc der is echt bizar. Die 5 star wf is ook heerlijk.allstarted1 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 09:41:
Gisteravond alle spelers waar ik niet mee speel in SBC's gedaan
Heb Meunier nu binnen voor de RB-positie in m'n Bundesliga-team, waardoor Bayern's Hernandez (CV) eindelijk naar de bank is verhuisd. Heb nu nog 90k aan coins over en verwacht nog wel wat uit de Squad Battle- en Rivals-rewards deze week. Hopelijk kan ik dan Davies nog als linksback bemachtigen als vervanger voor Schulz. Dan is FIFA 20 voor mij uitgespeeld.Ook Douglas Costa uit de storyline is binnen. Nog even kijken hoe ik hem ga inpassen in het Serie A-team. Misschien gewoon rechtstreeks als vervanger van zijn FB-kaart.
Verder nog een paar keer de 82+ SBC gedaan en daar kwamen telkens keepers uit. Of precies 83-rated spelers. Heb daarom soms even spelers erbij gekocht om de SBC af te ronden en was uiteindelijk zo'n 90k verder zonder iets bruikbaars te krijgen. Ik was er dus wel een beetje klaar mee. Nah, nog 1x dan....FUT Birthday-confetti...Saint-Maximin! Getuigende de prijs op Futbin is dat een winHeb nu een nieuw fun-team in elkaar gezet. Vanmiddag eens kijken of ik er iets mee kan
[Afbeelding]
En uit de 82+ komt zo TOTSSF Benzema lopen. Stiekem hoopte ik toch op Ben Ketser 
Heb even een Frans teampje gemaakt. Eens kijken hoe het speelt
https://www.futbin.com/20/squad/17775104
Heb even een Frans teampje gemaakt. Eens kijken hoe het speelt
https://www.futbin.com/20/squad/17775104