Markvd1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:44:
[...]
Nee hoor, ieder ze eigen visie en over cios wat moet ik daar opzeggen ik heb dat niet gedaan maar al 15 jaar jeugdtrainer op die manier kun je ook tc3 en 2 halen, mijn punt is dat fifa (street) niks meer te maken heeft met het leuk spelen van fifa gaat iedereen om de beste trucs, ik gebruik er ook wel is 1 hoor maar doe bijna alles met een 1 tweetjes, en idd ook omdat ik de trucs niet kan maar ook omdat ik gewoon een leuk potje fifa wil spelen en niet tegen de hele tijd trucs of gesusht wil spelen
Waar heb je die TC2 diploma gehaald dan? En hoe heb je die behaald?
Want beetje 15 jaar jeugdtrainer zijn geeft je niet het recht om TC 3 en of 2 te halen.
Genoeg huisvaders die al 20 jaar training geven.. Zegt niks..
Wat heeft shushen met truuckjes te maken?
Zo ken ik er ook nog wel 1.
Ik wil niet tegen iemand FIFA spelen die nooit een duel durft aan te gaan. Van die FIFA spelers die op dezelfde manier spelen als tegen de CPU.. Passen passen en nog eens passen. En als ze dan scoren geshusht worden..??? Van die laffe spelers die geen acties kunnen.. Ja nu plaats ik jou in een hoekje wat je ook bij mij doet.
Jij stelt steeds dat ik alleen maar truucjes zou doen. Terwijl ik al heb aangegeven dat mijn voorhoede spelers de spelers zijn die eventueel de truucs doen.
Mijn punt is dat je in FIFA truucs moet kennen, anders wordt aanvallend voetbal wel heel lastig.
Ja prima dat je doormiddel van passen eventueel een vrije man vindt. Maar succes tegen iemand die zich ingraaft voor zijn eigen 16. Depth1 users. Maar nogmaals als jij lekker zoals bij het korfballen de bal rond laat gaan moet jij weten. Ik hou van aanvallend voetbal en dus bij een 1op1 situatie met mijn voorhoede spelers ga ik altijd voor het duel en dus gebruik ik een skillmove.
Mijn spits en vleugelspelers mogen in het echt bij 1 op 1 ALTIJD een actie maken.
Als ze met ze 2 tegen 1 zijn dan weer niet dan speel je het uit. Maar hoevaak komt het voor dat je een mannetje meer hebt? Dat komt vaak pas naar voren als iemand anders een man uitgespeeld heeft..
En hoe speel je een mannetje uit? Precies ja, cirkeltje weer rond.
Je stelt eerst nog al een harde conclusie dat ik nooit zelf gevoetbald zou hebben en dat ik zo'n irritante shusher zou zijn etc etc.
Terwijl dat gebaseerd is op jouw eigen visie, een visie die ook nog eens niet aantrekkelijk is voor de gemiddelde voetballiefhebber als je het mij vraagt. Namelijk behoudend op balbezit en wachten tot de tegenstander een fout maakt..