Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:51
sjakieman schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:22:
[...]

Makkelijk, Neuer is na Ter Stegen de beste keeper van het spel. De NIF versie is goed genoeg.
Heb het gemerkt. Wat een saves had die beste man vanavond! Beste keeper samen met Ter Stegen!

Sane is trouwens echt bizar goed! Wat een klasse zeg

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 30-08-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-06 10:45
Jorgen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:42:
Even nog een vraagje. Ik heb 2 sbc's over die loyalty vereisen. Als ik nu gewoon de 6 spelers die ik daarvoor nodig heb (3 voor de ene en 3 voor de andere) koop en in een baggerteam hun wedstrijden laat spelen, ben ik er dan? Of kan dit nog handiger?

Edit: inmiddels kon ik 3 Fransmannen combineren voor de een, dus dat was mooi.
Nu nog 1tje over en die moet met de 3 comps en 3 landen
Misschien een hele gekke vraag in jouw ogen, maar heb je dit al gegoogled?
Als ik namelijk google kom ik alleen al op pagina 1, 6x het juiste antwoord tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Solotov schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

Als ik namelijk google kom ik alleen al op pagina 1, 6x het juiste antwoord tegen.
Natuurlijk wel, maar misschien niet met de goede zoektermen 🤷🏻‍♂️😳

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Klopt het dat weekend league nu nog 1dag en 8 uur duurt? Zag dat net staan. Ga nu 8 om 7, voor mij doen mijn beste weekend league ooit. Met nog 15 potten te gaan wil ik daar morgenmiddag na werk goed voor gaan zitten. Maar dan wil ik niet meemaken dat ie dus wel om 9u eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Solotov schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

Jorgen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:44:
[...]

Natuurlijk wel, maar misschien niet met de goede zoektermen 🤷🏻‍♂️😳
Ik heb nu 3 spelers met LB, CA en RB omgevormd naar LV, SP en RV zoals ik het gelezen had. Nu is de loyalty van 9 naar 11 gegaan. Alleen de middelste speler staat nog op 3. Kennelijk doe ik iets verkeerd, maar ik zie niet wat

Edit: toevallig zomaar een andere SP erin geprobeerd en ik had alsnog die 12 chemistry. Heel bijzonder, maar het lukte dus. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 31-08-2020 04:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01
Jorgen schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 01:37:
[...]

[...]

Ik heb nu 3 spelers met LB, CA en RB omgevormd naar LV, SP en RV zoals ik het gelezen had. Nu is de loyalty van 9 naar 11 gegaan. Alleen de middelste speler staat nog op 3. Kennelijk doe ik iets verkeerd, maar ik zie niet wat

Edit: toevallig zomaar een andere SP erin geprobeerd en ik had alsnog die 12 chemistry. Heel bijzonder, maar het lukte dus. :)
Dan had die eerste geen loyalty. Gekochte spelers hebben alleen loyalty als je er minimaal 10 wedstrijden mee speelt. Gepackte spelers hebben direct loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 19:00

bebopper

I'm an absolute beginner...

Pff, zelfs geen SBC fodder uit mijn SB pakketjes, hoogste wat erin zat was een 79 :|

En de 92+ daar kwam Kostic uitlopen, heb ik helaas ook niks aan, past nergens in mijn teams. Ach, dat is iig een 94 en geen 92, had ook heel goed gekunt :P

Heb met mijn aller aller allerlaatste fodder (+ 2 gekochte 82-ers) de 92+ en de Matuidi SBCs nog kunnen doen. Matuidi kan ik in mijn PL team inpassen met chem op 8, hij komt dan op CDM naast Kante te staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Heb Matuidi gedaan met beloningen van squad battles. Misschien pak ik Thiago ook nog even mee.

Matuidi is trouwens beter dan icon moments Vieira mensen, mocht je hem nog kunnen inpassen, zeker doen.

Alleen jammer dat De Bruyne nu weer op 8 chem komt bij mij :p

Misschien met de moments sbc Gullit halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Hassiebassie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:20:
Als je daar een zekerheidje voor vindt, laat het hier ook even weten :D (en anders: good luck!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-06 16:57
Heb Matuidi gedaan met beloningen van squad battles. Misschien pak ik Thiago ook nog even mee.

Matuidi is trouwens beter dan icon moments Vieira mensen, mocht je hem nog kunnen inpassen, zeker doen.

Ik heb hem net ook gedaan ingepast en zoals meestal op Ultimate tegen een bronzen team gespeeld :P
Jaagt hij een afstandschot strak in de kruising met zijn zwakke been :+

Vraag me alleen af of het niet te defensief is met 2 brekers op het middenveld. Prime Moments Essien en Matuidi. In ieder geval 2 partijtjes met 4-0 gewonnen op Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Matuidi word een uitdaging om in te passen voor mij helaas.. wacht nog even de sbc de komende dagen af en ga nog even puzzelen of ik hem ingepast krijg :)

Vieira moments is echt een eindbaas dus als hij nog beter is moet het wel haha

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 31-08-2020 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov

Waar baseer jij op dat Matuidi beter is dan Vieira moments? Heb je met allebei gespeeld? Of kijk je alleen naar de stats en dat is t wel zon beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Wie-o-wie zal ik in de spits naast Eusebio 89 zetten in mijn verder vooral PL team? Budget ~630k

In-game husselt dit trouwens om naar 4-2-3-1 / 4-3-1-2 / 3-4-1-2 afhankelijk van hoe het gaat in de wedstrijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EsqFPF9ugBN1hPzzMPkZsgWNLR4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S0FbTzMPI6rv0ilui0xjKQt1.png?f=fotoalbum_large

De kandidaten:
  • Aguero 96 TOTSSF; voordeel dat ie ook icm Messi SS in een andere (La Liga mix) opstelling past, met zijn gewone gold versie (loan) gespeeld en dat ging goed
  • Aubameyang 96 TOTSSF; lage balance en aggression, maar merk je daar iets van? 2x met zijn loan versie gespeeld: 1x was ie onzichtbaar en 1x speelde ie goed
  • Vardy 95 TOTSSF; nooit mee gespeeld, lijkt me een echte spits, stuk goedkoper dan de andere heren
  • Henry 93 (icon); qua stats de mindere, maar dan weer wel de voordelen (en magic touch) van een icon
Wat zijn jullie ideeen / ervaringen met deze heren?

Moet nog even doorbuffelen in season progress, maar bij lvl30 komt daar dan Ziyech (Chelsea versie) uit, die kan het daar dan ook proberen :) (de Ajax versie vind ik fantastisch, dus ben erg benieuwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:28:
Wie-o-wie zal ik in de spits naast Eusebio 89 zetten in mijn verder vooral PL team? Budget ~630k

In-game husselt dit trouwens om naar 4-2-3-1 / 4-3-1-2 / 3-4-1-2 afhankelijk van hoe het gaat in de wedstrijd.

[Afbeelding]

De kandidaten:
  • Aguero 96 TOTSSF; voordeel dat ie ook icm Messi SS in een andere (La Liga mix) opstelling past, met zijn gewone gold versie (loan) gespeeld en dat ging goed
  • Aubameyang 96 TOTSSF; lage balance en aggression, maar merk je daar iets van? 2x met zijn loan versie gespeeld: 1x was ie onzichtbaar en 1x speelde ie goed
  • Vardy 95 TOTSSF; nooit mee gespeeld, lijkt me een echte spits, stuk goedkoper dan de andere heren
  • Henry 93 (icon); qua stats de mindere, maar dan weer wel de voordelen (en magic touch) van een icon
Wat zijn jullie ideeen / ervaringen met deze heren?

Moet nog even doorbuffelen in season progress, maar bij lvl30 komt daar dan Ziyech (Chelsea versie) uit, die kan het daar dan ook proberen :) (de Ajax versie vind ik fantastisch, dus ben erg benieuwd)
Vardy vond ik echt 3x niks continu weg van ze plek, Auba vond ik ook niet heel speciaal. Aguero nooit mee gespeeld maar wel paar x tegen gehad, die heeft echt een kanonskogel in ze benen.

Andere opties :

Richarlison TOTS
Prime Butra
Prime Dalglish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Traeces schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:29:
[...]

Vardy vond ik echt 3x niks continu weg van ze plek, Auba vond ik ook niet heel speciaal. Aguero nooit mee gespeeld maar wel paar x tegen gehad, die heeft echt een kanonskogel in ze benen.

Andere opties :

Richarlison TOTS
Prime Butra
Prime Dalglish
Thanks!

Mooie 5*WF opties :)

Richarlison TOTS heb ik ooit geprobeerd, vond ik erg statisch, weinig beweging in te krijgen.

Butra en Dalglish kunnen allebei, maar ik zou me erg zorgen maken over hun physicality (strength 65 en 67 respectievelijk), worden ze niet constant gewoon weg en/of omver geduwd? (heb al meerdere spelers gehad met low strenght waarbij dat gebeurde)

Aguero staat bij mij bovenaan het lijstje omdat ik em vreselijk vind om tegenover me te hebben :P

En ik blijf natuurlijk net als @Hassiebassie op Prime Gullit hopen, dan is het gelijk duidelijk :9~

[ Voor 5% gewijzigd door bebopper op 31-08-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Solotov schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:21:
[...]

Waar baseer jij op dat Matuidi beter is dan Vieira moments? Heb je met allebei gespeeld? Of kijk je alleen naar de stats en dat is t wel zon beetje?
Ja, heb met Moments Vieira bijna 300 wedstrijden gespeeld. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik zie nu pas net dat de keuze qua storyline spelers ook wel een interessante is. Qua lvl 15 ga ik voor Douglas Costa, linkt makkelijk met andere Brazilianen. Lvl 30 Ziyech, Bale of prime/prime moments icon pack is een lastigere. Heb Ziyech tots ajax versie en die voetbalt best lekker zo vanaf de bank, ik scoorde binnen twee minuten een goal met hem. Maar je zult maar wat leuks uit dat gratis prime/prime moments pack krijgen.

Wel mooi om pim Gullit als loan te krijgen vanaf lvl 8. Kan ik Gullit tenminste in friendlies nog uitproberen want zijn mid versie is nog steeds even onbetaalbaar als altijd. En gelet op de pack weight van de huidige prime/prime icon moments sbc is het onmogelijk om hem of Pele 99 te packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

Thanks!

Mooie 5*WF opties :)

Richarlison TOTS heb ik ooit geprobeerd, vond ik erg statisch, weinig beweging in te krijgen.

Butra en Dalglish kunnen allebei, maar ik zou me erg zorgen maken over hun physicality (strength 65 en 67 respectievelijk), worden ze niet constant gewoon weg en/of omver geduwd? (heb al meerdere spelers gehad met low strenght waarbij dat gebeurde)

Aguero staat bij mij bovenaan het lijstje omdat ik em vreselijk vind om tegenover me te hebben :P

En ik blijf natuurlijk net als @Hassiebassie op Prime Gullit hopen, dan is het gelijk duidelijk :9~
Je moet gewoon uit duels blijven met zulke spitsen :) zijn enorm wendbaar dus moet geen probleem zijn. Speel nu zelf met TOTS Gomez heeft ook maar 64 strenght heb er totaal geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Hassiebassie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:41:
[...]

Ja, heb met Moments Vieira bijna 300 wedstrijden gespeeld. Hoezo?
Dat Matuidi inderdaad goed is maar vind m totaal niet beter dan moments Vieira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Joosie200 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:50:
Ik zie nu pas net dat de keuze qua storyline spelers ook wel een interessante is. Qua lvl 15 ga ik voor Douglas Costa, linkt makkelijk met andere Brazilianen. Lvl 30 Ziyech, Bale of prime/prime moments icon pack is een lastigere. Heb Ziyech tots ajax versie en die voetbalt best lekker zo vanaf de bank, ik scoorde binnen twee minuten een goal met hem. Maar je zult maar wat leuks uit dat gratis prime/prime moments pack krijgen.
Ja, de kans om wat leuks te krijgen uit zo'n prime/prime moments pack is natuurlijk heel aantrekkelijk, maar tegelijkertijd volgens mij ook bizar klein. Denk dat ik daar voor een zekerheid ga met Ziyech, dan kan ie ook in een PL team meedoen. De ajax versie is heerlijk vind ik (in mijn NL/eredivisie team). Maar toch... wat als...

Zit ergens te wachten... verveling... companion app om eens te kijken... Agüero komt voorbij voor 435k... mijn team heeft er een nieuwe spits bij :D

[ Voor 8% gewijzigd door bebopper op 31-08-2020 19:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-06 10:39
Markvd1984 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:30:
[...]

Het gaat om realistisch dat het spel is fifa draait om voetbal niet alleen om trucs, of vanaf de aftrap scoren of iemand niet af te kunnen stoppen. Denk dat jij nooit gevoetbald hebt anders zou je niet zo'n vergelijking maken
Jij bent dus in mijn optiek ook iemand die trucs doet om iemand te venedere niet omdat je fifa zo leuk vind
Een simpele schijnbeweging noem ik al een "truc", in het echt kom je toch ook niet zo maar je man voorbij. Je moet je tegenstander op een dwaal spoor zetten ( een truc ). Op het niveau waar ik voetbalde kwam je niet iemand rennend voorbij. Nee daarvoor moest je toch eerst een handeling verrichten, kappen draaien een schaar of iets allemaal "trucs".
En ik zeg ook nergens dat het alleen om trucs gaat maar het hoort er wel bij. Het is geen korfbal dat je maar gaat rondpassen tot je de vrije ruimte een x hebt gevonden..?

Maar leuke conclusies trek je. Dat ik niet gevoetbald hebt en dat ik trucs doe om iemand te vernederen ipv omdat ik fifa zo leuk vindt..

Ten eerste speel ik al bijna 25 jaar fifa. En ben ik juist een speler die voor mooi aantrekkelijk voetbal gaat. Ik hou van de visie van Cruyff, aanvallend dominant voetbal. Waarbij ik graag truucs doe met mijn voorhoede spelers. Voetbal is entertainment, je wilt het publiek vermaken. En als het mij lukt om jou een panna te geven zou ik het maar al te graag doen. Dat valt bij onder publiek vermaken.

Ten tweede heb ik op het Cios gezeten en daar mijn oefenmeesters behaald. TC 3 en 2. Iemand die zelf een beetje verdiept heeft in voetbal weet waar ik het dan over heb.

Maar goed verhaal verder hoor. Mooie conclusie.
NOT

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 31-08-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:50:

Wel mooi om pim Gullit als loan te krijgen vanaf lvl 8. Kan ik Gullit tenminste in friendlies nog uitproberen want zijn mid versie is nog steeds even onbetaalbaar als altijd. En gelet op de pack weight van de huidige prime/prime icon moments sbc is het onmogelijk om hem of Pele 99 te packen.
K ga voor Douglas Costa ivm wat k al heb in m'n club, z'n FB was briljant. Lvl 30 neem k Bale, past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou ik ging 8 om 7, nieuwe dag nieuwe kansen. Of niet lol. Verneuk zelf 5 potten aan een combinatie van te offensief en gejaagd spelen, slordig passen waarna de counter open ligt. Maar zelfs dan nog hield mijn middenveld of verdediging het niet bij.

Andere potten verliepen beter: kwam in de gelegenheid om tig kansen voor doel te creëren bij de tegenstander. Maar afmaken ho maar. Ga je eraf met 1-0 in de blessuretijd. Of zoals Atlanta, tot 87e minuut niks aan de hand. En zo is je middenveld/verdediging een gatenkaas oid. Wederom vijf potten niks.

Laatste vijf potten maar volop de loans gebruikt. Weten noch tots Yedder, Messi, pim Cruyff/Pele het verschil te maken. Naja weet ik dus het verschil niet te maken. Maar ik weet echt niet wat het zo'n verschil maakte met vrijdag. Toen ging ik aardig 1:1 en je begint met het idee: 3 uit 15 winnen moet lukken als je zo goed uit de startblokken komt.

Geef me dan maar mjjn traditionele start verknallen en op het eind goed maken. Dit leek nergens op. Zilver 2 geëindigd dus. Geen goud eindigen, poof it's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:34
fifanoob schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 19:01:
[...]

Een simpele schijnbeweging noem ik al een "truc", in het echt kom je toch ook niet zo maar je man voorbij. Je moet je tegenstander op een dwaal spoor zetten ( een truc ). Op het niveau waar ik voetbalde kwam je niet iemand rennend voorbij. Nee daarvoor moest je toch eerst een handeling verrichten, kappen draaien een schaar of iets allemaal "trucs".
En ik zeg ook nergens dat het alleen om trucs gaat maar het hoort er wel bij. Het is geen korfbal dat je maar gaat rondpassen tot je de vrije ruimte een x hebt gevonden..?

Maar leuke conclusies trek je. Dat ik niet gevoetbald hebt en dat ik trucs doe om iemand te vernederen ipv omdat ik fifa zo leuk vindt..

Ten eerste speel ik al bijna 25 jaar fifa. En ben ik juist een speler die voor mooi aantrekkelijk voetbal gaat. Ik hou van de visie van Cruyff, aanvallend dominant voetbal. Waarbij ik graag truucs doe met mijn voorhoede spelers. Voetbal is entertainment, je wilt het publiek vermaken. En als het mij lukt om jou een panna te geven zou ik het maar al te graag doen. Dat valt bij onder publiek vermaken.

Ten tweede heb ik op het Cios gezeten en daar mijn oefenmeesters behaald. TC 3 en 2. Iemand die zelf een beetje verdiept heeft in voetbal weet waar ik het dan over heb.

Maar goed verhaal verder hoor. Mooie conclusie.
NOT

Haha ik heb ook die 2 gedaan gelukkig leer ik ze positiespel aan en simpel te voetballen, weet niet wast jij iets gevolgd hebt, maar volgens mij leer je niet hoe je trucjes doet maar 3 hoekjes maken dmv pasen en trucendoos die niet effectief is stimuleer jij dus haha, ipv not moet jij het helemaal met mij eens zin, fifa en voetbal draait idd ook om kappen en draaien eens, maar volgens mij rent neymar in het echt niet hele veld over en past die ook wel is dan alleen maar trucs, maar again ik kan het fout hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Uit de garanteed atal en savanier. Tevens matuidi afgerond.

Vanaaf lekker zitten prutsen en nu 3 combinatie teams gemaakt.
- vooral serie A
- bundesligue 1
- premier liga

Morgen maar eens lekker gaan spelen om te kijken of ze bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Waar zeg ik dat hij het hele veld over rent met truucs? Waar zeg ik dat positiespel totaal niet hoeft?
Maar om een man meer situatie te creëren moet er wel iemand zijn die zijn man voorbij komt he..

Maar goed deze discussie is zinloos met jou. Succes met 1000x rondpassen, misschien vind je wel die opening! En als je spits 1 op 1 komt te staan, gewoon lekker terug passen naar je middenvelder!
Zeker geen actie maken!

Grappig dat je zegt dat je ook je oefenmeesters hebt behaald maar dat het je niks zegt dat ik ze op het Cios heb gedaan. Volgens mij heb je nog steeds geen idee

[ Voor 12% gewijzigd door fifanoob op 01-09-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:53
Augy schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:40:
Uit de garanteed atal en savanier. Tevens matuidi afgerond.

Vanaaf lekker zitten prutsen en nu 3 combinatie teams gemaakt.
- vooral serie A
- bundesligue 1
- premier liga

Morgen maar eens lekker gaan spelen om te kijken of ze bevallen
Atal in de spits is top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Waar ik 2 weken terug nog wel eens iets voor een SBC (een 81, 82, soms 83) in packs (van de pre season SBCs, daily, etc) kreeg. De afgelopen anderhalve week echt alleen maar 76/77/78, daar heb je gewoon echt helemaal niks meer aan. Heeft EA de kansen weer wat omlaag gedraaid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kennelijk ter faveure van de 5x82+ pack. Ik kreeg daar toty De Ligt, scream Medel en drie andere 83ers uit. Oke het is geen nieuwe 5x89+ pack, maar dit vond ik zeker niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik heb weer eens geen club meer volgens EA, zal wel weer een storing zijn (Companion app en web app). Stelletje amateurs. Wilde even kijken naar die 5*82+ SBC waar @Joosie200 zo'n succes mee had, of ik daar misschien nog net genoeg spelers voor heb :)

[ Voor 36% gewijzigd door bebopper op 02-09-2020 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
bebopper schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:03:
Ik heb weer eens geen club meer volgens EA, zal wel weer een storing zijn (Companion app en web app). Stelletje amatuers.
Onderhoud tot 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Thanks! Okay, dat is dan iig een goede reden, maar nog steeds [amateurs] - dat kunnen ze toch eenvoudig melden in de Companion app / web app ipv een melding dat je geen club hebt.

Had ik eerder moeten weten, dan had ik net voordat ze ermee begonnen nog wat leuke lage biedingen uitgebracht op spelers die binnen een uur zouden verlopen >:)

[ Voor 20% gewijzigd door bebopper op 02-09-2020 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Juist daarom zullen ze het wel niet vooraf melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:53
bebopper schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:06:
[...]

Thanks! Okay, dat is dan iig een goede reden, maar nog steeds [amateurs] - dat kunnen ze toch eenvoudig melden in de Companion app / web app ipv een melding dat je geen club hebt.

Had ik eerder moeten weten, dan had ik net voordat ze ermee begonnen nog wat leuke lage biedingen uitgebracht op spelers die binnen een uur zouden verlopen >:)
Dat melden ze vooraf op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:06:
[...]

Ik stond ook te kijken vanochtend. Webapp geen melding, companion app geen melding. Dan maar even de game opstarten: bam melding. Dacht even dat iemand mijn club had verwijderd en de boel had ontbonden tussen mijn EA account en de game. :O

Aan dat tweede heb ik nog niet eens gedacht _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 13:41
Vraag me af hoeveel mensen een hartverzakking kregen van die melding. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhUe5iGBlFkM0HDem7li50b_Vw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7kSD4GMSoowv26ZZZS0C9PZQ.jpg?f=fotoalbum_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Joosie200 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:18:
[...]
Aan dat tweede heb ik nog niet eens gedacht _O-
Ik voorheen ook nooit, bij het vorig onderhoud had iemand hier dat gedaan en die had voor heel weinig een aantal hele leuke spelers opgepikt.

Eigenlijk ook belachelijk, ze zouden natuurlijk gewoon die hele transfer markt even moeten pauzeren en na het onderhoud weer opnieuw activeren.

[ Voor 18% gewijzigd door bebopper op 02-09-2020 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Joosie200 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:07:
Kennelijk ter faveure van de 5x82+ pack. Ik kreeg daar toty De Ligt, scream Medel en drie andere 83ers uit. Oke het is geen nieuwe 5x89+ pack, maar dit vond ik zeker niet tegenvallen.
Ik had ook ribery91 en toty cazorla en nog 3 84 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markvd1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:35:
[...]

Ik had ook ribery91 en toty cazorla en nog 3 84 spelers
Prima roi niet? Merk nu wel dat ik moeilijker nog de openstaande 89+ double upgrade en 92+ tots player meer kan doen. Qua club is het beeld nu: zooi tots/toty/icons >>>>>>>>>>>>>>> 78/77/76 spelers. Daarmee ga ik geen 83/84 rated squads meer mee krijgen tenzij ik wat tots spelers opoffer. Maar dan voelt het een tots voor een TOTS inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:19
Joosie200 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:48:
[...]

Prima roi niet? Merk nu wel dat ik moeilijker nog de openstaande 89+ double upgrade en 92+ tots player meer kan doen. Qua club is het beeld nu: zooi tots/toty/icons >>>>>>>>>>>>>>> 78/77/76 spelers. Daarmee ga ik geen 83/84 rated squads meer mee krijgen tenzij ik wat tots spelers opoffer. Maar dan voelt het een tots voor een TOTS inruilen.
O, dat doe ik zo vaak als hij niet in mijn team past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
fifanoob schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:56:
[...]

Waar zeg ik dat hij het hele veld over rent met truucs? Waar zeg ik dat positiespel totaal niet hoeft?
Maar om een man meer situatie te creëren moet er wel iemand zijn die zijn man voorbij komt he..

Maar goed deze discussie is zinloos met jou. Succes met 1000x rondpassen, misschien vind je wel die opening! En als je spits 1 op 1 komt te staan, gewoon lekker terug passen naar je middenvelder!
Zeker geen actie maken!

Grappig dat je zegt dat je ook je oefenmeesters hebt behaald maar dat het je niks zegt dat ik ze op het Cios heb gedaan. Volgens mij heb je nog steeds geen idee
Hij is nog aan het googlen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

5*82+

Lucas Digne 86
Coman 84
3* een 82

Kan niet zeggen dat ik er blij mee ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
bvbal79 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:13:
[...]

Hij is nog aan het googlen....
Nee hoor, ieder ze eigen visie en over cios wat moet ik daar opzeggen ik heb dat niet gedaan maar al 15 jaar jeugdtrainer op die manier kun je ook tc3 en 2 halen, mijn punt is dat fifa (street) niks meer te maken heeft met het leuk spelen van fifa gaat iedereen om de beste trucs, ik gebruik er ook wel is 1 hoor maar doe bijna alles met een 1 tweetjes, en idd ook omdat ik de trucs niet kan maar ook omdat ik gewoon een leuk potje fifa wil spelen en niet tegen de hele tijd trucs of gesusht wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bebopper schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:27:
5*82+

Lucas Digne 86
Coman 84
3* een 82

Kan niet zeggen dat ik er blij mee ben :(
Hier nog slechter. Medel scream en verder alleen maar 82 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:48:
[...]

K loop nu tegen hetzelfde aan. De tots spelers die ik niet gebruik (nog maar 2 of 3 geloof k) gebruik ik liever voor een sbc met spelers die k echt kan gebruiken. Al moet ik zeggen dat ik nu 3 teams heb die eigenlijk al enorm goed zijn. Zou alleen nog een nieuwe verdediging willen maken aangezien k die in 2 teams gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Augy schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:25:
[...]

Hier nog slechter. Medel scream en verder alleen maar 82 :(
Volgens mij loopt EA specifiek ons te fucken :P

Ach, zonder gekheid, hopelijk binnenkort weer eens een beetje packluck onze kant op.

Maar inderdaad met de spelers die er nu uitkomen ben ik ook niet snel geneigd om hogere (TOTS) spelers te gebruiken voor een SBC waar een pack uitkomt. Dan wacht ik inderdaad even af om te zien of er nog een bruikbare speler SBC voorbij komt, iets meer zekerheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVO_3ynPkWAcn6j_E96MB_x2RK4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L6pP2ZvEr5KnIopv5QHlejBu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Team is wel klaar nu op naar fifa 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:44:
[...]

Nee hoor, ieder ze eigen visie en over cios wat moet ik daar opzeggen ik heb dat niet gedaan maar al 15 jaar jeugdtrainer op die manier kun je ook tc3 en 2 halen, mijn punt is dat fifa (street) niks meer te maken heeft met het leuk spelen van fifa gaat iedereen om de beste trucs, ik gebruik er ook wel is 1 hoor maar doe bijna alles met een 1 tweetjes, en idd ook omdat ik de trucs niet kan maar ook omdat ik gewoon een leuk potje fifa wil spelen en niet tegen de hele tijd trucs of gesusht wil spelen
Waar heb je die TC2 diploma gehaald dan? En hoe heb je die behaald?
Want beetje 15 jaar jeugdtrainer zijn geeft je niet het recht om TC 3 en of 2 te halen.
Genoeg huisvaders die al 20 jaar training geven.. Zegt niks..

Wat heeft shushen met truuckjes te maken?

Zo ken ik er ook nog wel 1.

Ik wil niet tegen iemand FIFA spelen die nooit een duel durft aan te gaan. Van die FIFA spelers die op dezelfde manier spelen als tegen de CPU.. Passen passen en nog eens passen. En als ze dan scoren geshusht worden..??? Van die laffe spelers die geen acties kunnen.. Ja nu plaats ik jou in een hoekje wat je ook bij mij doet.

Jij stelt steeds dat ik alleen maar truucjes zou doen. Terwijl ik al heb aangegeven dat mijn voorhoede spelers de spelers zijn die eventueel de truucs doen.

Mijn punt is dat je in FIFA truucs moet kennen, anders wordt aanvallend voetbal wel heel lastig.
Ja prima dat je doormiddel van passen eventueel een vrije man vindt. Maar succes tegen iemand die zich ingraaft voor zijn eigen 16. Depth1 users. Maar nogmaals als jij lekker zoals bij het korfballen de bal rond laat gaan moet jij weten. Ik hou van aanvallend voetbal en dus bij een 1op1 situatie met mijn voorhoede spelers ga ik altijd voor het duel en dus gebruik ik een skillmove.

Mijn spits en vleugelspelers mogen in het echt bij 1 op 1 ALTIJD een actie maken.
Als ze met ze 2 tegen 1 zijn dan weer niet dan speel je het uit. Maar hoevaak komt het voor dat je een mannetje meer hebt? Dat komt vaak pas naar voren als iemand anders een man uitgespeeld heeft..
En hoe speel je een mannetje uit? Precies ja, cirkeltje weer rond.

Je stelt eerst nog al een harde conclusie dat ik nooit zelf gevoetbald zou hebben en dat ik zo'n irritante shusher zou zijn etc etc.
Terwijl dat gebaseerd is op jouw eigen visie, een visie die ook nog eens niet aantrekkelijk is voor de gemiddelde voetballiefhebber als je het mij vraagt. Namelijk behoudend op balbezit en wachten tot de tegenstander een fout maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:17:
[...]

Waar heb je die TC2 diploma gehaald dan? En hoe heb je die behaald?
Want beetje 15 jaar jeugdtrainer zijn geeft je niet het recht om TC 3 en of 2 te halen.
Genoeg huisvaders die al 20 jaar training geven.. Zegt niks..

Wat heeft shushen met truuckjes te maken?

Zo ken ik er ook nog wel 1.

Ik wil niet tegen iemand FIFA spelen die nooit een duel durft aan te gaan. Van die FIFA spelers die op dezelfde manier spelen als tegen de CPU.. Passen passen en nog eens passen. En als ze dan scoren geshusht worden..??? Van die laffe spelers die geen acties kunnen.. Ja nu plaats ik jou in een hoekje wat je ook bij mij doet.

Jij stelt steeds dat ik alleen maar truucjes zou doen. Terwijl ik al heb aangegeven dat mijn voorhoede spelers de spelers zijn die eventueel de truucs doen.

Mijn punt is dat je in FIFA truucs moet kennen, anders wordt aanvallend voetbal wel heel lastig.
Ja prima dat je doormiddel van passen eventueel een vrije man vindt. Maar succes tegen iemand die zich ingraaft voor zijn eigen 16. Depth1 users. Maar nogmaals als jij lekker zoals bij het korfballen de bal rond laat gaan moet jij weten. Ik hou van aanvallend voetbal en dus bij een 1op1 situatie met mijn voorhoede spelers ga ik altijd voor het duel en dus gebruik ik een skillmove.

Mijn spits en vleugelspelers mogen in het echt bij 1 op 1 ALTIJD een actie maken.
Als ze met ze 2 tegen 1 zijn dan weer niet dan speel je het uit. Maar hoevaak komt het voor dat je een mannetje meer hebt? Dat komt vaak pas naar voren als iemand anders een man uitgespeeld heeft..
En hoe speel je een mannetje uit? Precies ja, cirkeltje weer rond.

Je stelt eerst nog al een harde conclusie dat ik nooit zelf gevoetbald zou hebben en dat ik zo'n irritante shusher zou zijn etc etc.
Terwijl dat gebaseerd is op jouw eigen visie, een visie die ook nog eens niet aantrekkelijk is voor de gemiddelde voetballiefhebber als je het mij vraagt. Namelijk behoudend op balbezit en wachten tot de tegenstander een fout maakt..
Knvb junioren cursus via een club kun je altijd tc3 club betaald gewoon die 1500 euro en als je 1e klasse of hoofdklasse wil trainen kun je tc2 ook aangeboden krijgen hoor

Ik heb niet gezegd dat jij susht als je iets beter leest, ik zeg dat ik het vervelend vind, en als iemand er diep op ingaat op trucs etc voelt die zich aangesproken schijnbaar en wat ik lees klopt mijn aanname ook

En idd ik kan de trucs niet klopt als ik het zou kunnen had ik ze mss gebruikt, daarom is het nog wel ongelooflijk vervelend aks mensen het tegen mij in dit geval doen en je er gewoon daadwerkelijk niks tegen kan doen. Ze moeten gewoon in divisie gaan werken met wl waar ik dan mensen uit divisie 5 tref, maar alleen trucs en uiteindelijk sushen of elke herhaling kijken is gewoon irritant en geloof me er zijn er ontzettend veel die ook zo denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:19
Jammer dat jullie elkaar zo afzeiken...

Want op zich is de discussie wel leuk. Ik hou ook niet van al die trucs. Ik hou meer van taktische dingen. Ik gebruik ook niet veel trucjes, en heb er ook een hekel aan als iemand dat goed beheerst, maar dat is voor een deel misschien jaloezie ;-)

Nee, ik vind het heel leuk om goed te combineren en nog leuker als je met een steekpassje iemand 1 tegen 1 voor de keeper kan zetten. Of met een aanval over een paar schijven een verdediging uit elkaar kan spelen, wat best mogelijk is in Fifa zonder ook maar 1 trucje te gebruiken. En nee, ik speel niet op de counter. Vaak vol op de aanval.

En wat ik dan ook interessant vind, is om een team zo samen te stellen dat het goed bij elkaar past. Zo maak ik vaak koppeltjes. Bijv. 1 centrale verdediger die een goede passing heeft, en daarnaast er 1 die meer een sloper is.

Ik moet wel zeggen dat het tactische gedeelte van Fifa nog wel wat beter zou kunnen.

Oftewel: ieder zijn/haar stijl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:33:
[...]

Knvb junioren cursus via een club kun je altijd tc3 club betaald gewoon die 1500 euro en als je 1e klasse of hoofdklasse wil trainen kun je tc2 ook aangeboden krijgen hoor

Ik heb niet gezegd dat jij susht als je iets beter leest, ik zeg dat ik het vervelend vind, en als iemand er diep op ingaat op trucs etc voelt die zich aangesproken schijnbaar en wat ik lees klopt mijn aanname ook

En idd ik kan de trucs niet klopt als ik het zou kunnen had ik ze mss gebruikt, daarom is het nog wel ongelooflijk vervelend aks mensen het tegen mij in dit geval doen en je er gewoon daadwerkelijk niks tegen kan doen. Ze moeten gewoon in divisie gaan werken met wl waar ik dan mensen uit divisie 5 tref, maar alleen trucs en uiteindelijk sushen of elke herhaling kijken is gewoon irritant en geloof me er zijn er ontzettend veel die ook zo denken
Er zit nog al een verschil in junioren en senioren. Ten tweede zou ik als jou was minder aannames doen want je maakt telkens de verkeerde. Jij zei dat mensen die veel truucs doen dat doen om een andere te irriteren..
Zeg dat maar tegen aanvallers uit je team.

Maar goed, jij kan geen truucs en daar hebben we het al. Ik speelde ( ben nu maandje gestopt ) div 1/2 . En kan je vertellen dat op dat "niveau " je zonder truucs het wel kan vergeten.

Net als in het echt. Maar dat kon je zelf ook wel bedenken als je op degelijk niveau training gaf of gespeeld had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:55:
Jammer dat jullie elkaar zo afzeiken...

Want op zich is de discussie wel leuk. Ik hou ook niet van al die trucs. Ik hou meer van taktische dingen. Ik gebruik ook niet veel trucjes, en heb er ook een hekel aan als iemand dat goed beheerst, maar dat is voor een deel misschien jaloezie ;-)

Nee, ik vind het heel leuk om goed te combineren en nog leuker als je met een steekpassje iemand 1 tegen 1 voor de keeper kan zetten. Of met een aanval over een paar schijven een verdediging uit elkaar kan spelen, wat best mogelijk is in Fifa zonder ook maar 1 trucje te gebruiken. En nee, ik speel niet op de counter. Vaak vol op de aanval.

En wat ik dan ook interessant vind, is om een team zo samen te stellen dat het goed bij elkaar past. Zo maak ik vaak koppeltjes. Bijv. 1 centrale verdediger die een goede passing heeft, en daarnaast er 1 die meer een sloper is.

Ik moet wel zeggen dat het tactische gedeelte van Fifa nog wel wat beter zou kunnen.

Oftewel: ieder zijn/haar stijl!
Juiste balans vinden. Maar om te stellen dat iets irritant is en dat alleen mensen dat doen om andere mensen te irriteren vind ik nog al een rare conclusie.

Vervolgens word ik daarop bekritiseerd en worden er allemaal rare aannames gedaan die ook nog tegenovergesteld zijn van de waarheid.
Ik spiegel hem heel erg en zijn argumenten haal ik heel simpel onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Kon het toch niet laten, maar had geen fodder meer, dus wat doe je dan, fodder maken :)

Stuk of 15x de gold upgrade gedaan (met allemaal gold common spelers rond de 75/76, daar heb ik er meer dan genoeg van :D)

Uit de 2x rare gold pakjes hiervan kwamen een 10-tal spelers van 80/81/82. Deze gecombineerd met Coman 84 uit mijn vorige 5*82+ upgrade pakje was voldoende voor een... 5*82+ upgrade pakje.

Ben net een teletubbie, blijf gewoon doorgaan, tegen beter weten in :+

En toen... kwam er toch daadwerkelijk wel wat leuks uit:
  • Henderson 94 TOTS
  • Mandanda 92 TOTS
  • Cilessen 83
  • Carrasco 83
  • Bartra 83
Dus als je club ook nog volzit met gold common waar je verder toch niks meer aan hebt, ik zou zeggen: waarom niet eenzelfde poging wagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op woensdag 2 september 2020 @ 17:09:
[...]

Juiste balans vinden. Maar om te stellen dat iets irritant is en dat alleen mensen dat doen om andere mensen te irriteren vind ik nog al een rare conclusie.

Vervolgens word ik daarop bekritiseerd en worden er allemaal rare aannames gedaan die ook nog tegenovergesteld zijn van de waarheid.
Ik spiegel hem heel erg en zijn argumenten haal ik heel simpel onderuit.
Nogmaals ik heb niet gezegd dat mensen trucs doen om mij te irriteren ik vind het vervelend, ik zal uitleggen wat verschil tussen een mening en een feit is

Ik vind teveel trucs irritant, Ik vind dat veel mensen juigen en sushen bewust doen, en mij onderuit halen met alle respect een mening kun je niet onderuit halen alleen feit, ik bekritiseer jou niet ik zeg wat ik vind jij gaat door over tc etc ik geef aan wat MIJN mening is wat ik vervelend vind dat jij er over doorgaat zegt meer over jou

Maargoed genoeg over gezegd ik vind het een leuk forum ik hoop dat de fouten van fifa er meer uit gaan en dat er tactisch leuker word das alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 17:51:
[...]

Nogmaals ik heb niet gezegd dat mensen trucs doen om mij te irriteren ik vind het vervelend, ik zal uitleggen wat verschil tussen een mening en een feit is

Ik vind teveel trucs irritant, Ik vind dat veel mensen juigen en sushen bewust doen, en mij onderuit halen met alle respect een mening kun je niet onderuit halen alleen feit, ik bekritiseer jou niet ik zeg wat ik vind jij gaat door over tc etc ik geef aan wat MIJN mening is wat ik vervelend vind dat jij er over doorgaat zegt meer over jou

Maargoed genoeg over gezegd ik vind het een leuk forum ik hoop dat de fouten van fifa er meer uit gaan en dat er tactisch leuker word das alles
En ik zeg vervolgens daar weer op wat ik daar van vind. Jij wil een fifa zonder truucs daar begon je over. en vervolgens zei je nog
" Denk dat jij nooit gevoetbald hebt anders zou je niet zo'n vergelijking maken
Jij bent dus in mijn optiek ook iemand die trucs doet om iemand te venedere niet omdat je fifa zo leuk vind"

Maar goed zinloos dit.

[ Voor 10% gewijzigd door fifanoob op 02-09-2020 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 21:10
fifanoob schreef op woensdag 2 september 2020 @ 18:03:
[...]

En ik zeg vervolgens daar weer op wat ik daar van vind. Jij wil een fifa zonder truucs daar begon je over. en vervolgens zei je nog
Jij bent dus in mijn optiek ook iemand die trucs doet om iemand te venedere niet omdat je fifa zo leuk vind"

Maar goed zinloos dit.
Ja volgens mij gaan jullie het niet eens worden en dat hoeft ook niet perse.

Gisteren heb ik KDB Award winner SBC gedaan, speelt erg lekker en gebruik hem als een cm of cam achter Ribery en Dembele. Wie heeft tips mbt instructies en positie met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 19:36

allstarted1

WTRFTS

fifanoob schreef op woensdag 2 september 2020 @ 18:03:
[...]

Maar goed zinloos dit.
We zijn nu al zo'n twee pagina's verder. Kunnen we eindigen met de conclusie dat jullie 'agree to disagree'? Anders wordt het nog een paar pagina's welles-nietes. :P :>

Had net ook even tijd voor de 5 x 82+ en daar kwam Richarlison TOTSSF uit. Is dat wat? Of kan die gewoon weer beter een SBC in? Zie z'n naam regelmatig langskomen, maar de meningen zijn wat verdeeld.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:37:
[...]

We zijn nu al zo'n twee pagina's verder. Kunnen we eindigen met de conclusie dat jullie 'agree to disagree'? Anders wordt het nog een paar pagina's welles-nietes. :P :>

Had net ook even tijd voor de 5 x 82+ en daar kwam Richarlison TOTSSF uit. Is dat wat? Of kan die gewoon weer beter een SBC in? Zie z'n naam regelmatig langskomen, maar de meningen zijn wat verdeeld.
Lekker hoor, heb bijna geen 81tot 84 spelers meer in me team hahs, Richarlison wel handig en 5 weakfoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:37:
[...]
Dat ligt aan wat jouw voorkeur heeft. Hij is voor mij niet wendbaar genoeg en ok geef de Voorkeur aan Dembele of Ribery SH of zelf FB Mertens en Felix 94. Maar Richarlison is wel sterker en zijn 5 WF is lekker meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:39:
[...]

Lekker hoor, heb bijna geen 81tot 84 spelers meer in me team hahs, Richarlison wel handig en 5 weakfoot
Haha, mijn voorraad is ook bijna op hoor. Gooi er nu ook gewoon spelers in die ik niet in de teams gebruik. Verdwaalde TOTW's, Winter Upgrades of TOTSSF die totaal nergens passen.

Wel opvallend dat ik de laatste paar dagen alleen maar TOTSSF-spelers uit de Premier League krijg: Aubamayang, Richarlison, Son. Leest EA hier mee, ofzo? Vorige week post ik nog dat m'n PL-team alleen uit leenspelers en niet indrukwekkende spelers bestaat :P Week eerder was het Bundesliga dat de klok sloeg.
_Uploader_ schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:56:
[...]

Dat ligt aan wat jouw voorkeur heeft. Hij is voor mij niet wendbaar genoeg en ok geef de Voorkeur aan Dembele of Ribery SH of zelf FB Mertens en Felix 94. Maar Richarlison is wel sterker en zijn 5 WF is lekker meegenomen.
Heb hem nu naast Aubamayang geposteerd met Son achter hem. Morgen maar eens testen hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik beschik over de volgende goede spelers in mijn selectie en zou het wel prettig vinden om weer 2 goede selecties te hebben zodat ik vanwege conditie kan wisselen van team.

Bundesliga en La Liga spelers:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6PtoTl7.png

NL en Eredivisie spelers:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xxBIvHu.png

Dan heb ik nog Gabriel 92 (Benfica) een handjevol gewone gouden spelers uit mijn Engelse team (niemand hiervan hoger dan 81) (dat ik gestript en gebruikt heb voor SBC's) en een berg aan gratis leenspelers

Heeft iemand suggesties voor een goed hybride team?

Het nadeel lijkt me dat zowel Alba en Kostic op links zijn. Ik zou voor Kroos kunnen sparen of voor bijv. Boetiës (en dan Luuk de Jong en Frenkie overhevelen van mijn NL team). Het liefst houd ik Luuk en Frenkie in mijn NL team.

Ik heb een heleboel gelezen over goede spelers uit de BL en La Liga. Ik zou bijv.ook Lucas Hernandez, Kroos, Mbabu etc kunnen kopen, maar ik zit dan nog te dubben over de aanval. Wederom omdat Kostic eigenlijk op links moet en Alba ook. Ik kom er gewoon niet uit wat goed is. Een andere optie dan 4-3-3 mag ook, maar ik speel wel graag met spelers op de flankenl.

Dan nog even terug naar mijn NL team. Ik denk eraan om voor Bizot (88), De Vrij (95) of Blind (92) te sparen in de verdediging.en dan in de aanval links en rechts van Luuk weer mooiere kaartjes van Berghuis en Bergwijn te zetten, of evt toch Promes te kopen. Ik zie voor hem namelijk geregeld goede deals van <50k. Dat is een bedrag wat voor mij bijeen te sparen is. Veel meer kan ik sowieso niet spenderen aan spelers.

Alle 90+ kaartjes heb ik uit SBC's en dat kostte met mijn kleine budget al best wat moeite. Als iemand goede ideeën heeft over hoe ik deze 2 teams zo goed mogelijk kan vullen, hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
Promes mag niet missen in je nl team :)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Messje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:55:
Promes mag niet missen in je nl team :)
Dat wordt dan sparen...
Wat zou je met de rest doen?

NL wil ik eigenlijk sowieso 433, voor Spaans Duitse hybride maakt me dat minder uit

• kw_nl
Jorgen schreef op donderdag 3 september 2020 @ 01:42:
[...]

Dat wordt dan sparen...

NL wil ik eigenlijk sowieso 433, voor Spaans Duitse hybride maakt me dat minder uit
Persoonlijk vind ik Wijnaldum (Headliners Upgrade) meer toevoegen. Maar dat komt omdat bij mij vleugelspelers het niet zo doen voor me. Wijnaldum is een heerlijke box to box speler. Verdedigt en doet mee met de aanval.

• bebopper

bebopper

Jorgen schreef op donderdag 3 september 2020 @ 01:42:
[...]

Dat wordt dan sparen...

Ook goedkoop in La Liga is Santi Cazorla (CM, maar zou je kunnen ombouwen tot CAM, CF of ST, afhankelijk van wat het beste past in je opstelling), heeft een 5* WF, goed schot en hele goede passing en dribble (een zogenaamde dribbeldwerg). Heb een tijd lang met hem gespeeld, beviel mij goed. Vaak genoeg onder de 50k te vinden.

En als je het met de season objectives tot lvl30 haalt dan wacht daar Bale 95 op je :)

-----------------

Die Chiellini lijkt me ook een beest als CB (alleen beetje uit balans, vooral DEF en PHY); jammer dat ie bij mij in geen enkel team past (heb niks met serie A of Italianen), anders had ik em wel willen proberen. Redelijk goekope SBC.

En een 86 team voor de 92+ double upgrade, daar moet ik even over nadenken, heb bijna geen fodder meer.

[ Voor 32% gewijzigd door bebopper op 03-09-2020 08:12 ]

• pacod
Ronaldinho is zo leuk om mee te spelen, ben zelf erg beperkt in skillmoves....maar dribbelen met hem is erg leuk!

YouTube: Ronaldinho

• kw_nl
pacod schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:12:
Ronaldinho is zo leuk om mee te spelen, ben zelf erg beperkt in skillmoves....maar dribbelen met hem is erg leuk!

YouTube: Ronaldinho
Ik schaam me oprecht dat ik met z’n 94 versie niet uit de voeten kan. Heb hem uit een Icon sbc gekregen. Maar hij is mij bij constant de bal kwijt.

Dat ligt 100% zeker aan mij. Ik ben gewoon niet goed met dribbelen en trucjes.

• bebopper

bebopper

kw_nl schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:19:
[...]

Ik schaam me oprecht dat ik met z’n 94 versie niet uit de voeten kan. Heb hem uit een Icon sbc gekregen. Maar hij is mij bij constant de bal kwijt.

Gebruik je de sprint knop (R2) veel? Dat is heel lang een probleem geweest bij mij, onbewust hield ik die veel te veel in. Heb dat (bijna :)) afgeleerd en dat scheelt echt enorm, veel meer controle over de bal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:19:
[...]

Je hoeft je echt niet te schamen. Ben echt fan van Ronaldinho qua voetballer maar ik vind hem in FIFA ook echt niet fijn spelen. Denk dat het door ze body type ofzo komt want aan zijn stats ligt het niet.

Ga vanavond eens die Chielini SBC doen. Vind hem in het echt een geweldige verdediger, alleen in fifa is hij nogal traag en niet wendbaar. Met een schaduw er op heeft hij ieder geval nog genoeg pace. Inpassen word nog wel een probleem met mijn enorme mix elftal met Brazilianen.

• kw_nl
bebopper schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:21:
[...]

Gebruik je de sprint knop (R2) veel? Dat is heel lang een probleem geweest bij mij, onbewust hield ik die veel te veel in. Heb dat (bijna :)) afgeleerd en dat scheelt echt enorm, veel meer controle over de bal.
Grappig dat je dat zegt, ik let er sinds een week op. Het maakt een wereld van verschil, gelijk van divisie 9 naar 7 gegaan. Maar bij Ronaldinho wil het nog niet veel uitmaken helaas. Heb er nu Promes staan, die doet het wat beter naar mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:11:
[...]Ga vanavond eens die Chielini SBC doen. Vind hem in het echt een geweldige verdediger, alleen in fifa is hij nogal traag en niet wendbaar. Met een schaduw er op heeft hij ieder geval nog genoeg pace. Inpassen word nog wel een probleem met mijn enorme mix elftal met Brazilianen.
Misschien linken met Alex Sandro en die nieuwe Douglas Costa kaart? 2 Brazilianen van Juventus.
Vergeet zelfs nog die rechtsback Danilo.
Markuss schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:14:
[...]
Misschien met Alex Sandro en die nieuwe Douglas Costa kaart proberen? 2 Brazilianen van Juventus.
Vergeet zelfs nog die rechtsback Danilo.
Alex sandro SBC heb ik gelukkig inderdaad ook, maar moet even kijken hoe ik het met de rest doe. Heb namelijk ter Stegen als keeper, Eder Militiao als CV en RB TAA :P Daarvoor SBC Witsel, TOTS KDB en PIM essien.

Van mij mag FIFA 21 snel komen, ben wel klaar met al die bizarre kaarten :P Weer lekker met normale gold kaarten beginnen :)

Overigens wat een packluck bij iedereen momenteel :P Krijg geen klote uit al die upgrade SBC's. Geluk is op na TOTS Messi en TOTS KDB dit jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 03-09-2020 09:21 ]

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Gisteravond nog de Chiellini SBC-gedaan ter vervanging van De Ligt OTW centraal in m'n Serie A-team. De Ligt nu 'verbannen' naar LB bij gebrek aan een goede optie.

Ook de 92+ nog even gedaan en, ja hoor: weer een Premier League TOTSSF. Mahrez. :P Kan mooi op de vleugel met Torres achter hem.

Daarnaast Gerard Moreno gepackt. Op zich een prima speler in m'n La Liga-team. Had hem eerder al, maar toen toch in een SBC gedaan. Daar kreeg ik toch een beetje spijt van, want was voor mij echt een supersub in dat team. Pikte iedere keer wel 1 of 2 goals mee.

allstarted1 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:21:
Gisteravond nog de Chiellini SBC-gedaan ter vervanging van De Ligt OTW centraal in m'n Serie A-team. De Ligt nu 'verbannen' naar LB bij gebrek aan een goede optie.

Ook de 92+ nog even gedaan en, ja hoor: weer een Premier League TOTSSF. Mahrez. :P Kan mooi op de vleugel met Torres achter hem.

Daarnaast Gerard Moreno gepackt. Op zich een prima speler in m'n La Liga-team. Had hem eerder al, maar toen toch in een SBC gedaan. Daar kreeg ik toch een beetje spijt van, want was voor mij echt een supersub in dat team. Pikte iedere keer wel 1 of 2 goals mee.
Hoe bevalt voor jouw Torres ?

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:22:
[...]

Hoe bevalt voor jouw Torres ?
Deze week weinig tijd gehad om de PS4 op te starten (dochtertje die 's avonds even veel aandacht opeist door niet te gaan slapen :P ) Heb een wedstrijd met het PL-team opgestart en hij is 'mwah'. Wel snel, maar niet zo opvallend aanwezig in het spel als bv. Son. Moet hem nog beter uitproberen om echt een mening te vormen. In ieder geval voor de cost van de SBC een prima speler, denk ik.

• Augy
Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:11:
[...]

Je hoeft je echt niet te schamen. Ben echt fan van Ronaldinho qua voetballer maar ik vind hem in FIFA ook echt niet fijn spelen. Denk dat het door ze body type ofzo komt want aan zijn stats ligt het niet.

Ga vanavond eens die Chielini SBC doen. Vind hem in het echt een geweldige verdediger, alleen in fifa is hij nogal traag en niet wendbaar. Met een schaduw er op heeft hij ieder geval nog genoeg pace. Inpassen word nog wel een probleem met mijn enorme mix elftal met Brazilianen.
Heb hem gisteren getest. Verdedigend is hij echt heel sterk alleen z'n stamina zorgt ervoor dat hij einde wedstrijd wel echt op is.

Linken is idd even lastig. Moet er een serie A keeper voor gaan zoeken die goed bevalt. Met danilo en maldini is die afgekaart. Denk dat ik kwa keeper voor handanovic ga

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:19:
[...]

Alex sandro SBC heb ik gelukkig inderdaad ook, maar moet even kijken hoe ik het met de rest doe. Heb namelijk ter Stegen als keeper, Eder Militiao als CV en RB TAA :P Daarvoor SBC Witsel, TOTS KDB en PIM essien.

Van mij mag FIFA 21 snel komen, ben wel klaar met al die bizarre kaarten :P Weer lekker met normale gold kaarten beginnen :)

Overigens wat een packluck bij iedereen momenteel :P Krijg geen klote uit al die upgrade SBC's. Geluk is op na TOTS Messi en TOTS KDB dit jaar.
Haha ook maar voor 3 weken, dan heeft EA er al wel weer 2 promo's doorheen getrapt ben ik bang. Ik sla FIFA op de console even over in het begin, ga wel wat op de webapp handelen en kijken hoe dat bevalt. Heb dit jaar meerdere prima teams in elkaar gezet maar vind het wel welletjes.

Fifa kost ook gewoon een flinke klap tijd en die wil ik lekker aan andere dingen uitgeven + ik heb FM weer herontdekt. Vind het opbouwen van een club met Football Manager eigenlijk veel meer voldoening geven dan online tegen een stel van die sushende/dabbende/domme dansjes doende mensen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pacod
Ik weet dat het September is, maar pack net Ronaldo TOTY! :D

• bebopper

bebopper

pacod schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:37:
Uit welk pack kwam ie lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Ik speel nu met dit NL team. Dat loopt als een trein. Met als grote verrassing Boëtius. Die scoort aan de lopende band. Zijn schoten zijn in en op het randje van de 16 dodelijk. Zijn geen bijzonder mooie schoten, maar van die doffe harde schoten in de verre hoek.

Zoek alleen nog naar een manier hoe ik mijn vleugelspeler beter kan gebruiken. Ze scoren echt nauwelijks. Alleen Bergwijn maakt er af en toe eentje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8Zm8v0lhIDu2Ova71Rw9Oztai0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DpKdkHLI5oh2YFGaUlOZVSR0.png?f=fotoalbum_large

• pacod
bebopper schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:41:
[...]

Uit welk pack kwam ie lopen?
92+ pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

LOL, nu voel ik natuurlijk enorme drang om die toch maar te doen :o
allstarted1 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:26:
[...]

Deze week weinig tijd gehad om de PS4 op te starten (dochtertje die 's avonds even veel aandacht opeist door niet te gaan slapen :P ) Heb een wedstrijd met het PL-team opgestart en hij is 'mwah'. Wel snel, maar niet zo opvallend aanwezig in het spel als bv. Son. Moet hem nog beter uitproberen om echt een mening te vormen. In ieder geval voor de cost van de SBC een prima speler, denk ik.
Okey duidelijk. Heb hem flink vaak gebruikt in de WL als invaller voor FB Saint-Maximen maar beetje zelfde mening enorm snel. Maar voor de rest vind ik hem niet heel boeiend :)
Augy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:30:
[...]

Heb hem gisteren getest. Verdedigend is hij echt heel sterk alleen z'n stamina zorgt ervoor dat hij einde wedstrijd wel echt op is.

Linken is idd even lastig. Moet er een serie A keeper voor gaan zoeken die goed bevalt. Met danilo en maldini is die afgekaart. Denk dat ik kwa keeper voor handanovic ga
Die stamina is inderdaad wel echt bizar laag met 70 gelukkig is het een CV dus hoeft niet zoveel te rennen :) Ga hem gewoon doen heb toch nog wat high rated kaarten over en zo WL rewards.

Ga denk eens kijken om me hele team te verkopen om een fun team te bouwen voor de komende tijd :) Essien PIM is geweldig maar heb ik nu wel gezien, zelfde geld voor Diego Carlos, Saint-Maximen en Gomez. Wil eigenlijk wel een keer Frenkie TOTS en Kaka proberen :)
pacod schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:37:
Ik ben zo jaloers wil die kaart zo graag :'(
Markuss schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:36:
[...]

Haha ook maar voor 3 weken, dan heeft EA er al wel weer 2 promo's doorheen getrapt ben ik bang. Ik sla FIFA op de console even over in het begin, ga wel wat op de webapp handelen en kijken hoe dat bevalt. Heb dit jaar meerdere prima teams in elkaar gezet maar vind het wel welletjes.

Fifa kost ook gewoon een flinke klap tijd en die wil ik lekker aan andere dingen uitgeven + ik heb FM weer herontdekt. Vind het opbouwen van een club met Football Manager eigenlijk veel meer voldoening geven dan online tegen een stel van die sushende/dabbende/domme dansjes doende mensen.
Klopt fifa kost ook enorm veel tijd, heb b.v. de hele SH promo gemist waardoor ik gewoon een flinke achterstand heb. Waar ik pauper spelers als wissel heb komen mensen in de WL even met TOTS mahrez, Gnabry etc als wissel :P

FM blijft geweldig, helaas dit jaar vrij weinig gespeeld. Dit weekend maar eens op Dortmund game verder oppakken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 03-09-2020 09:58 ]

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:03
Vanavond die nieuwe chiellini kaart maar eens aan de tand voelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_UJtMEGFArMYAksjwpOGZsTkxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c98WMXAcmAtHrcAQXXCSP7kU.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:53:

[...]

Klopt fifa kost ook enorm veel tijd, heb b.v. de hele SH promo gemist waardoor ik gewoon een flinke achterstand heb. Waar ik pauper spelers als wissel heb komen mensen in de WL even met TOTS mahrez, Gnabry etc als wissel :P

FM blijft geweldig, helaas dit jaar vrij weinig gespeeld. Dit weekend maar eens op Dortmund game verder oppakken :)
Hoe kan je nu nog geen goede wissels hebben? Een speler als Visca die veel beter is dan Mahrez en Gnabry (heb met alle 3 veel gespeeld) kan je al oppikken voor 70k of minder.
bebopper schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:21:
[...]

Mooi dat dit bij jou werkt! Had het wel vaker als tip gegeven maar vond het wel bijzonder dat er eigenlijk nooit een reactie op kwam want dit maakt voor mij echt een wereld van verschil.
sjakieman schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:13:
[...]

Hoe kan je nu nog geen goede wissels hebben? Een speler als Visca die veel beter is dan Mahrez en Gnabry (heb met alle 3 veel gespeeld) kan je al oppikken voor 70k of minder.

[...]

Mooi dat dit bij jou werkt! Had het wel vaker als tip gegeven maar vond het wel bijzonder dat er eigenlijk nooit een reactie op kwam want dit maakt voor mij echt een wereld van verschil.
Teveel munten en spelers pompen in sbc's met de hoop op een TOTS / TOTY Ronaldo :+ had vorige WL nog maar 8K op de balans :+

• _Uploader_
Uit de WL rewards (goud 2) Ilicic 96 en Vardy 95 gepakt en uit de pakketten o.a. Perez 88 en Saul 90. Kan ik zo de Matuidi SBC doen 😀.

• Joosie200
  • Niet online
Niks boeiends uit player pick en packs. Wel fodder genoeg. Maar doe ik dan de guaranteed tots 92+, double upgrade 90+ of nog een 5x82+?

• bebopper

bebopper

bebopper schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:47:
[...]

LOL, nu voel ik natuurlijk enorme drang om die toch maar te doen :o
Dat had ik dus beter niet kunnen doen, een 96, 94, 85 en nog een zwik erin gemikt en wat krijg ik... de Vrij 95 (duplicate, want die heb ik al) en een 92 Franse ST :'( :F
PP - TOTS Carvajal.
Pakjes - TOTS Cuadrado

Rest allemaal 81 troep :P

• Joosie200
  • Niet online
Ik had niet eens gekeken naar die Chiellini kaart. Maar met Sandro, Toty De Ligt en Handanovic beschikbaar kan ik net zo goed een serie A backline er van maken. En dan krijg ik iig iets fatsoenlijks ipv weer een random tots waar ik niks mee kan. Kortom die SBC net voltooid ipv de zoveelste tombola ingaan met guaranteed tots / double upgrade packs.

Ik benutte eerst toty Kante op CB bij gebrek aan andere CB's, maar nu staat De Ligt naast Chillieni en Alex Sandro op 1 linie. Prima, ga ik dat eens proberen. Had eerst een la liga backline, maar tots Pique was al gesneuveld in een SBC dus tja beetje afwisseling is key?

Net maar Hateboer SS gekocht om het compleet te krijgen. Kunnen SH mendy en ramos op de bank.

[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 03-09-2020 11:05 ]

• kw_nl
Gaat Stefan de Vrij (TOTS) beter of gelijk zijn aan van Dijk (goud)? Van Dijk goud is soms net iets te traag om mee te kunnen met de huidige spelers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:46:
Gaat Stefan de Vrij (TOTS) beter of gelijk zijn aan van Dijk (goud)? Van Dijk goud is soms net iets te traag om mee te kunnen met de huidige spelers...
Heb de vrij een WL gebruikt maar vond hem veel te traag en lomp aanvoelen :) van Dijk gold al een hele tijd niet gebruikt dus even geen vergelijking te maken :P

• Markvd1984
Heb ribery ss gepakt maar heb nu Dalglish 92in de spits wie is handiger? Of Dalglish naar het middenveld dat een optie?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Traeces schreef op donderdag 3 september 2020 @ 09:19:
[...]

Ik had voorheen nooit echt goede kaarten gepacked, maar met de 90+ en 92+ upgrades kreeg ik ook meteen Ramos, Reus, enz

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

bebopper schreef op donderdag 3 september 2020 @ 08:03:
[...]

Ook goedkoop in La Liga is Santi Cazorla (CM, maar zou je kunnen ombouwen tot CAM, CF of ST, afhankelijk van wat het beste past in je opstelling), heeft een 5* WF, goed schot en hele goede passing en dribble (een zogenaamde dribbeldwerg). Heb een tijd lang met hem gespeeld, beviel mij goed. Vaak genoeg onder de 50k te vinden.

En als je het met de season objectives tot lvl30 haalt dan wacht daar Bale 95 op je :)

-----------------

Die Chiellini lijkt me ook een beest als CB (alleen beetje uit balans, vooral DEF en PHY); jammer dat ie bij mij in geen enkel team past (heb niks met serie A of Italianen), anders had ik em wel willen proberen. Redelijk goekope SBC.

En een 86 team voor de 92+ double upgrade, daar moet ik even over nadenken, heb bijna geen fodder meer.
Ik ben nu level 5 geloof ik.... Dus Bale is nog heeeeeeeel ver weg

Bovendien wil ik eigenlijk een bundesliga hybride. Met Kostic op links en bijv Bale op rechts, kan ik weinig meer met Alba. Of kan je die dan ook gewoon op rechts droppen?

Anyway dit is allemaal toekomstmuziek. Momenteel heb ik nog maar 22k coins

• Augy
Szchecny tots of handanovic tots, iemand ervaring met beide?

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:22:
Szcheny had ik als fodder opgebruikt. Handanovic gold beviel mij prima. Zijn tots ga ik deze week eens uitproberen met mijn serie A backline.

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:22:
Szchecny is een degelijke keeper, pakt veel ballen en z'n lengte is een voordeel. Alleen niet heel sterk in met de voet uitverdedigen. Helaas geen ervaring met Handanovic.

Pagina: 1 ... 180 ... 185 Laatste