Best redelijke beloningen, dus alweer 2x de moments sbc gedaan. Helaas 2x dubbel 
Eerst Klose, daarna Makélélé.

Ik kreeg Scholes.....had ik liever nog een dubbeleHassiebassie schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:23:
Best redelijke beloningen, dus alweer 2x de moments sbc gedaan. Helaas 2x dubbel
Kul.simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:50:
[...]
Fifa is feitelijk gezien het jaar gewoon een nieuw seizoen, de game is allesbehalve nieuw of vernieuwend. Sterker de gamemechanics worden steeds matiger.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Eens, eigenlijk is Fifa gewoon een game die om de 3-4 jaar een volledige refresh krijgt (is dit inline met console generations toevallig) met een jaarlijke reset zoals veel games bijvoorbeeld seasons etc hebben.simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:50:
[...]
Fifa is feitelijk gezien het jaar gewoon een nieuw seizoen, de game is allesbehalve nieuw of vernieuwend. Sterker de gamemechanics worden steeds matiger.
[...]
De games die je aanhaalt zijn games die over diverse jaren worden gespeeld, ook totaal andere setting van game-omgeving e.d. dit wordt met elke nieuwe release van de game totaal anders. Bijvoorbeeld FH, ene keer was het in Australie, daarna in Engeland. Niet vergelijkbaar met een game als Fifa.
[...]
??
Elk jaar is gewoon een gehele reset van de game, alles wat je hebt gekregen ben je gewoon kwijt. TOTW? je eerder verdiende TOTW is veelal qua waarde gedecimeerd met de nieuwe versie van je kaart, spreken we niet eens over alle promo's waardoor kaarten praktisch niets meer waard zijn, gedurende het jaar.
[...]
Volgens mij hartstikke ontopic.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is een feitelijke waarheid idd, maar de game zelf is gewoon fifa x.4.3 waarbij de x simpelweg refereerd naar de whatever welk nummer er is gebruikt voor de eerste release met de frostbite? enginexavento schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:47:
[...]
Kul.
Het is feitelijk gezien een nieuwe game. Het heeft een nieuwe naam, nieuwe registratie, het is een nieuw deel en je schaft het als nieuwe game aan
Dat de game niet vernieuwend is of in jou ogen nieuw heeft er niets mee te maken. Dat is namelijk, en dit kan als een verassing voor je overkomen, jou mening.
Dat doet niet af dat het in de markt een nieuw product is dat is uitgekomen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 8% gewijzigd door bebopper op 27-08-2020 12:04 ]
Fifa kan prima een game worden met seasons.Bossie schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:50:
[...]
Eens, eigenlijk is Fifa gewoon een game die om de 3-4 jaar een volledige refresh krijgt (is dit inline met console generations toevallig) met een jaarlijke reset zoals veel games bijvoorbeeld seasons etc hebben.
Volledig mee eens.Het is ook bizar dat je elk jaar de volle mep betaald voor een reset inclusief waarbij de content update simpelweg vergelijkbaar is met een minor release. Het merendeel van de nieuwe features zijn sowieso voornamelijk voor marketing doeleinden ipv dat de game voor mij FUT-speler echt iets nieuws heeft te bieden.
21 september is de verwachting, dus dan zal ik weer beginnenAnyway, ff lekker ranten tussendoor, is er inmiddels al een demo + release date voor Fifa 21?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Met ranten of met spelen?simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:03:
[Anyway, ff lekker ranten tussendoor, is er inmiddels al een demo + release date voor Fifa 21?]
21 september is de verwachting, dus dan zal ik weer beginnen
[ Voor 12% gewijzigd door bebopper op 27-08-2020 12:10 ]
Beiden!!
Nee na volgende week wordt fifa20 begraven vermoed ik. Rivals etc. gaat nog wel door gok ik maar geen WL (nou ja die laatste mis je toch niets aanKomt er trouwens nog een (mini) seizoen 9 dan? Om FIFA20 nog door te trekken tot 21 september.
Dit is toch echt wel een heel slecht idee als je er even over nadenkt? Dan speelt iedereen met een Messi/Pele enz. met 8 NIF spelers... Ik denk dat het aantal FUT spelers dan binnen een paar maanden met de helft lager is. Ik zou er iig niet eens aan beginnen.simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:37:
Eigenlijk best jammer dat op het eind van de cyclus je het beste team mogelijk hebt kunnen krijgen en je er dan nergens meer wat mee kunt qua uitdagingen dan.
Echt ongelofelijk jammer dat je bijvoorbeeld niet 3 spelers naar keuze kan meenemen naar het volgende seizoen.... misschien ook wel belachelijk eigenlijk, je steekt er enorm veel tijd in en na een jaar ben je het kwijt, kan mij geen spel bedenken wat je jaarlijks zo straft.
Heb PIM Lehmann gehad vond hem niks speciaals. In drafts deed hij het soms leuk voor me. Schmeichel en Yashin geen ervaring meebebopper schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:02:
Ik word knettergek van Alisson, wat een rampzalige keeper. Maar zie gewoon geen betaalbare alternatieven eerlijk gezegd.
Heb als CBs David Luiz (PL en Braziliaan) en VVD (PL en Nederlander). Om de chemistry achterin op orde te houden heb ik dan, met de beperking van budget < 300k, volgens mij de volgende opties:
- Schmeichel 92 (icon)
- Jens Lehmann 91 (icon)
Iemand ervaring met 1 van deze 2 heren? Of kan ik gewoon maar beter mijn ogen dichtknijpen bij de zoveelste blunder van Alisson en em laten staan?
Of moet ik toch nog eens goed kijken of ik nog wat kan verkopen en dan voor Lev Yashin 95 gaan?
Dit zal voor de meesten wel iets te overdreven zijn maar ik zou het liefst hebben dat iedereen begint met bronzen/zilveren en een enkele gouden speler. Je kan dan dus beginnen met eredivisie spelers bijvoorbeeld. Verder alleen TOTW of speciale spelers die ook echt een bijzondere prestatie hebben geleverd in het huidige seizoen (en dus geen speciale versies van spelers die niets presteren in het echt maar wel populair zijn in het spel of spelers die vroeger goed waren (Icons, Flashback e.d.). Dus TOTW, TOTY en TOTS en misschien bij promo's als Futmas spelers die in het 1e halfjaar echt opvielen en beter zouden moeten zijn dan de ratings die ze bij de start kregen.dutchgio schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:35:
Juist de beginperiode waarin iedereen nog geen goede teams heeft is het leukst. Helaas duurt dat met alle promo's de laatste jaren steeds korter en speelt iedereen al vrij snel met overpowered meta kaarten.
Mijn voorstel was in de huidige situatie. Daar waar fifapoints in het spel zitten en degene die er geld tegenaan gooit de beste spelers heeft. Ik zou het dan rechtvaardig vinden dat je dingen uit het vorige seizoen niet kwijt bent.sjakieman schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:29:
[...]
Dit is toch echt wel een heel slecht idee als je er even over nadenkt? Dan speelt iedereen met een Messi/Pele enz. met 8 NIF spelers... Ik denk dat het aantal FUT spelers dan binnen een paar maanden met de helft lager is. Ik zou er iig niet eens aan beginnen.
Daarnaast is het toch ook veel leuker om met 11 NIF spelers tegen elkaar te spelen dan 11 TOTS/SH spelers? In het laatste geval kan elke speler alles, er is geen enkele uitdaging meer. Bij de NIF spelers moet je keuzes maken. Kies je voor een goede WF, snelheid, e.d... Je kan dan echt iets met een speler die sterk of snel is maar je moet ook rekening houden met zijn mindere kwaliteiten.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
EA gaat dat zelf natuurlijk nooit doen. Het is wachten totdat meer landen net als België optreden tegen loot boxes, en ze verplicht worden om die betaalde optie er uit te halen.simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:09:
[...]
Mijn voorstel was in de huidige situatie. Daar waar fifapoints in het spel zitten en degene die er geld tegenaan gooit de beste spelers heeft. Ik zou het dan rechtvaardig vinden dat je dingen uit het vorige seizoen niet kwijt bent.
Ik vind jouw idee hieronder eigenlijk veel beter maar dan wel gewoon die fifapoints er uit slopen, en dat je met spelen de betere spelers kan krijgen. Dus je krijgt 30 spelers met de start, random en dan maar gaan spelen. De situatie van in het begin leuker omdat iedereen geen godlike team heeft.... duurt ook maar tot aan de eerste WL, daarna kom je al die regenboog teams tegen met icons en alles...
P2W ben ik het totaal niet mee eens. Ik versla vaak genoeg teams die tot wel 3x / 4x zo duur zijn als mijn team. ( mijn team is 4 Miljoen waard ). Soms word ik ook echt helemaal stuk gemaakt door teams met gewoon normale gouden spelers. Teamwaarde of goede spelers zegt echt geen drol. De persoon die de controller gebruikt is de persoon die het verschil maakt.dutchgio schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:33:
[...]
EA gaat dat zelf natuurlijk nooit doen. Het is wachten totdat meer landen net als België optreden tegen loot boxes, en ze verplicht worden om die betaalde optie er uit te halen.
Nu blijft het Pay 2 win, omdat eerlijke matchmaking (skill en team) ook een utopie is. En dan is de gameplay ook nog echt consistent maar voorzien van scripting.
Het is jammer dat er geen concurrentie is waardoor ze hier mee weg komen...
Ik vond de icon SBC een groot gemis dit jaar, de overdaad aan TOTSSF spelers is misschien leuk maar de echte end-game spelers blijven buiten bereik waarbij sommige ook nog duurder zijn geworden.Traeces schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:27:
Vind de huidige opzet van fifa niet veel mis mee, vind alleen dat ze de volgende punten mogen aanpakken in de volgende fifa's.
- Betere servers, de wisselvalligheid in gameplay is soms echt enorm.
- Veel minder special cards. Het is echt bizar hoeveel kaarten sommige spelers hebben b.v. Mbappe en Messi.
- Leenspelers weg uit de WL.
- Objective spelers - Vond dat een zeer goed idee alleen het is zwaar irritant dat deze objectives gehaald moeten worden in Rivals. Iedere keer als ik een normaal potje wou spelen kwam ik weer zon objective speler tegen.
- Icon SCBC - Van mij mogen de Icon SBC weer terug komen. Je kan dan makkelijker toewerken naar "onbereikbare spelers" zoals Cruijf etc.
Het is overduidelijk P2W. Dat jij betere teams verslaat omdat je een stuk beter bent, verandert niks aan het feit dat je met echt geld voordelen kunt kopen in de game. Dat is het principe van P2W. Niet dat je letterlijk alles wint als je betaald, maar dat je met echt geld gameplay voordelen krijgt. Het hele p2w principe is ook 1 van de hoofdredenen dat ik gestopt ben met het spel.Traeces schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:57:
[...]
P2W ben ik het totaal niet mee eens. Ik versla vaak genoeg teams die tot wel 3x / 4x zo duur zijn als mijn team. ( mijn team is 4 Miljoen waard ). Soms word ik ook echt helemaal stuk gemaakt door teams met gewoon normale gouden spelers. Teamwaarde of goede spelers zegt echt geen drol. De persoon die de controller gebruikt is de persoon die het verschil maakt.
Matchmaking vind ik over het algemeen ook niet slecht zeker niet in de WL. Hoe hoger ik kom met wins merk ik gewoon hoe beter me tegenstanders worden. Rivals is geen pijl op te trekken door alle objectives etc.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Nu stoichkov, dat is ook iemand die je liever niet wilt zienpacod schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:37:
[...]
Ik kreeg Scholes.....had ik liever nog een dubbele
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik heb Stoichkov ook en het is een geweldige CAM. Geef hem eens een kans.Hassiebassie schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Nu stoichkov, dat is ook iemand die je liever niet wilt zien
Nu nog even een staatslot halen of whatever momenteel de grootste jackpot heeftSaekerhett schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:09:
Vandaag was echt bizar. Deed een 80+ player pick.... Saint-Maximin!
Open ik later een 7,5k pakketje in de store: Moments Petit....
Deed later nog een Moments SBC: Vieira....
![]()
![]()
De reden is heel simpel: er is geen goed alternatief. Als je van een voetbalgame houdt en je wil met echte clubs/spelers spelen dan heb je maar 1 keus. Dus dan toch maar die ipv niks. Ik ben het er mee eens dat FIFA gewoon een monopoly uitbaat en bakken geld binnenhaalt met FIFA points. Voor zulke bedragen mag er best wat verwacht worden, bijvoorbeeld servers die gewoon goed zijn. Ze komen er mee weg omdat er geen echte concurrent is. Denk je echt dat een shooter met P2W elementen (koop met echt geld een gun die meer dmg doet, tuurlijk kun je met je slechte gun nog winnen maar het wordt wel moeilijker) in combinatie met slechte servers ooit een succes zou worden? Die game zou helemaal afgebrand worden, omdat er veel andere alternatieven zijn.Partypooper schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:09:
Het spijt me dat ik het zeg, maar ik zie mensen hier continu klagen over de gameplay, servers, teveel content, en nog ontelbaar veel redenen.. MAAR we gaan wel volgend jaar FIFA 21 aanschaffen en we gaan weer vrolijk verder met miepen en klagen.
Als de game je niet aanstaat in wat voor vorm dan ook, waarom stop je dan gewoon niet met de game spelen? Wat is de reden dat mensen toch door blijven gaan? Maar goed, dat is mijn mening en absoluut niet aanvallend bedoeld.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ben het helemaal met je eens hoor, ik wil daar nog aan toevoegen, dat soms het idee is dat kritiek hebben op de heilige graal uit den boze is. Als je het niet leuk vindt, blijf dan weg!Mitchell-CWD schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:13:
[...]
De reden is heel simpel: er is geen goed alternatief. Als je van een voetbalgame houdt en je wil met echte clubs/spelers spelen dan heb je maar 1 keus. Dus dan toch maar die ipv niks. Ik ben het er mee eens dat FIFA gewoon een monopoly uitbaat en bakken geld binnenhaalt met FIFA points. Voor zulke bedragen mag er best wat verwacht worden, bijvoorbeeld servers die gewoon goed zijn. Ze komen er mee weg omdat er geen echte concurrent is. Denk je echt dat een shooter met P2W elementen (koop met echt geld een gun die meer dmg doet, tuurlijk kun je met je slechte gun nog winnen maar het wordt wel moeilijker) in combinatie met slechte servers ooit een succes zou worden? Die game zou helemaal afgebrand worden, omdat er veel andere alternatieven zijn.
Ik vind dat juist een leuke toevoeging met de streamers. Maar misschien ook omdat ik twitch pas door FUT heb ontdekt en ik benieuwd was naar hoe anderen fifa spelen. Zo kwam ik op YouTube uit en via YouTube dan op twitch.simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:07:
[...]
Ik zou daar wel aan toe willen voegen om vooral geen youtube te kijken, niet naar runthefutmarket, Nepentez, inception fc etc.etc. als je moeite hier hebt, dan ren je daarvan helemaal snel naar de Gall&Gall.
Ben het helemaal met je eens. Een paar maanden geleden liepen bij mij de frustraties in Fifa hoog op, in de patch van toen lukte me het met geen mogelijkheid om goed combinatiespel te spelen en voldoende kansen te creëren. Daar kwam bij dat toen de servers vaak brak waren en ik me aan alle kleine bugs en glitches in het spel begon te irriteren. Ik had totaal geen plezier meer tijdens het spelen en besloot toen om een break te nemen van Fifa.Partypooper schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:09:
Het spijt me dat ik het zeg, maar ik zie mensen hier continu klagen over de gameplay, servers, teveel content, en nog ontelbaar veel redenen.. MAAR we gaan wel volgend jaar FIFA 21 aanschaffen en we gaan weer vrolijk verder met miepen en klagen.
Als de game je niet aanstaat in wat voor vorm dan ook, waarom stop je dan gewoon niet met de game spelen? Wat is de reden dat mensen toch door blijven gaan? Maar goed, dat is mijn mening en absoluut niet aanvallend bedoeld.
[ Voor 11% gewijzigd door mar101 op 27-08-2020 17:47 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 28-08-2020 00:26 ]
Dat is nog eens de moeite waardHassiebassie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:51:
Heilige bimbam, voltooi net nog even de pre season challenge met untradeable. Zo maar even Tots Lewandowski
Leuk voor de allerlaatste weekend league.
Daar heb je gelijk in. Alleen vind ik in FIFA het vrij weinig uitmaken als je goede spelers heb maar zelf geen goede speler bentMitchell-CWD schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:05:
[...]
Het is overduidelijk P2W. Dat jij betere teams verslaat omdat je een stuk beter bent, verandert niks aan het feit dat je met echt geld voordelen kunt kopen in de game. Dat is het principe van P2W. Niet dat je letterlijk alles wint als je betaald, maar dat je met echt geld gameplay voordelen krijgt. Het hele p2w principe is ook 1 van de hoofdredenen dat ik gestopt ben met het spel.
Er is totaal geen alternatief, PES is de enige tegenhanger maar die heeft zoveel licenties etc niet.Partypooper schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:09:
Ik snap het er is inderdaad geen (goed) alternatief, maar blijkbaar accepteren mensen (in het algemeen) alle fouten die deze game heeft. Maar ik vind persoonlijk wel, dat als mensen klachten hebben over een game (of dat nu fifa is of wat dan ook), maar ondertussen het wel door blijven spelen dat die groep mensen hun mond dicht moet houden.Traeces schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:13:
[...]
Daar heb je gelijk in. Alleen vind ik in FIFA het vrij weinig uitmaken als je goede spelers heb maar zelf geen goede speler bentNatuurlijk het maakt je leven makkelijker maar het maakt je niet eens een gold 1 speler terwijl je normaal zilver 1 haalt
( overigens is mijn mening, iemand anders kan wat anders vinden
)
[...]
Er is totaal geen alternatief, PES is de enige tegenhanger maar die heeft zoveel licenties etc niet.
Daarbij is de gameplay ook wisselend. Neem als voorbeeld maandag, ik start een draft betaal daar 300 fifa punten voor. Krijg in 1 team PIM Maradona, TOTY Kante, PIM Essien, IF Ronaldo en nog wat zieke spelers. Het hele zooitje was niet voorruit te branden en kon amper normaal een bal over een meter spelen.
Dan speel je b.v. vandaag en reageren ze wel normaal.
Heb gewoon veel plezier in FIFA en het is me favo spel, maar vind dat je wel kritisch kan kijken naar de tekortkomingen van de game.
ps. is het dit weekend de laatste WL ?
Hij kwam uit de rare electrum, dus zeker een schot in de roos. Uit de 90+ player pick heb ik de franse linksback hernandez gekozen. Die was het beste wat er uit kwam, die kan ik nog leuk even testenJoosie200 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:58:
[...]
Dat is nog eens de moeite waard
Deed je degene met rare electrum player pack of premium gold jumbo als rewards?
Dit is ook de reden dat ik stop met Fifa. Ik heb 19 een half jaar gespeeld en 20 een volledig jaar. Heb een volledig god squad gemaakt, met veel spelers gespeeld.Partypooper schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:28:
Maar nogmaals, dit is mijn mening. Ik vind sowieso dat de wereld steeds meer in een sneeuwvlokjescultuur veranderd, we zeggen overal ja en amen op, maar we durven niet onze meningen meer te geven als we het ergens niet mee eens zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door Hassiebassie op 28-08-2020 09:36 ]
Zou Ziyech zeker een kans geven als sub, vind het een superspeler, een van mijn favorieten (in mijn NL team en als sub). Fantastisch schot.Joosie200 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:52:
Uiteindelijk uit de laatste twee tots spelers Jonathan en Ziyech gekregen. Leuk maar kan met beide niks.
Kan me hier helemaal bij aansluiten, te veel frustratie om het waard te zijn en merk ook bij mezelf dat ik dan toch erin trap en ook dat extra pack wil hebben, want wie weet... (verslavend). Kost allemaal heel veel tijd en dat is het mij gewoonweg niet waard.Hassiebassie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:31:
Dit is ook de reden dat ik stop met Fifa. Ik heb 19 een half jaar gespeeld en 20 een volledig jaar. Heb een volledig god squad gemaakt, met veel spelers gespeeld.
Er wel veel tijd ingestoken, veel gewonnen, veel verloren, veel geleerd over Fifa.
Om over alles kort te zijn, het is de frustratie en tijd niet waard. Volgend jaar laat ik hem lekker links liggen, zal af en toe wel even op futbin kijken wat voor squad ik in 21 zou maken, maar ik ben blij dat het over is
Speel nu al veel meer warzone, maar daar ben ik veel minder tijd en frustratie aan kwijt.
Fifa speelt echt in op een verslavingsfactor en zelfs met heel weinig psychologie in mijn opleiding weet ik hoe we getriggerd worden.
Enkel en alleen als de gameplay echt goed is in 21 durf ik hem aan te schaffen, maar ik durf mijn hand in het vuur te steken dat dit niet zo zal zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door bebopper op 28-08-2020 11:51 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Joosie200 op 28-08-2020 12:03 ]
Zo die is flink lager aangeboden dan, zie dat hij meer als een miljoen is alweerJoosie200 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:52:
Net baby Cruyff voor 820k weten te kopen. Hou ik nog 2 miljoen over mocht iemand mid Gullit ipv voor 3 miljoen een keer 2 miljoen intypen door een typo. Dromen mag toch?
Hoogtepunt? Simpel: toty Kante tradeable packen in januari. Toty kante untradeable packen in augustus is leuk, maar door hem in januari te krijgen kon ik mijn team pas echt een boost geven.
Dieptepunt? Door een disconnect in de laatste pot gold 3 mislopen in weekend league. Terwijl ik aan het wisselen was stond het 0-0 in de 70e minuut met momentum aan mijn kant. Dc glitch getriggerd door mijn tegenstander want die zag de bui al hangen.
Hij staat gebroederlijk naast Eusebio in de spits. Met stay forward of false 9 instelling kan Cruyff nog prima mee. Blijft een type Butra/Messi, heeft weinig ruimte nodig.Traeces schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:52:
[...]
Zo die is flink lager aangeboden dan, zie dat hij meer als een miljoen is alweerKan hij nog een beetje meekomen momenteel ?
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 28-08-2020 13:33 ]
De kans dat Pasen en Kerst ooit op dezelfde dag gaan vallen is nog groter dan dat EA een goede FIFA gaat leveren aankomend jaar..Hassiebassie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:31:
Enkel en alleen als de gameplay echt goed is in 21 durf ik hem aan te schaffen, maar ik durf mijn hand in het vuur te steken dat dit niet zo zal zijn.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik echt nooitkw_nl schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:31:
Hebben jullie altijd een keeper als reserve?
PFFF monster team hoor die eersteHassiebassie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:36:
Deze 2 teams doen het voor mij in de weekend league vandaag
Team 1: https://www.futbin.com/20/squad/17733470
Team 2: https://www.futbin.com/20/squad/17733477
Martial het supersubje
Gomez is echt een baas! Mijn supersub samen met riberyTraeces schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:29:
https://www.futbin.com/20/squad/17733446
Dit elftal moet het gaan doen in de laatste WLDeze week tenminste wel behoorlijke wissels haha. Eens kijken of we deze fifa toch nog goud 1 gaan halen
Nooit! Wissel k tog niet. Over het algemeen zijn mijn wissels 3 aanvallers omdat ik mijn buitenste cams in 4-2-2-2 op agressieve onderschepping heb staan en de spits ook soms ter vervanging is.kw_nl schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:31:
Hebben jullie altijd een keeper als reserve?
Wat een team die eersteHassiebassie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:36:
Deze 2 teams doen het voor mij in de weekend league vandaag
Team 1: https://www.futbin.com/20/squad/17733470
Team 2: https://www.futbin.com/20/squad/17733477
Martial het supersubje
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 28-08-2020 18:26 ]
Vind die gomez echt geweldig je ziet hem nooit maar hij is mega goed. Die loop acties en dribbelen is echt super van hem. Mijn super subs zijn nu cr7 en fb hazard ( nu potje mee gespeeld in de spits was ook super wendbaar en goed schot ).Augy schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:19:
[...]
Gomez is echt een baas! Mijn supersub samen met ribery
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 28-08-2020 19:13 ]
Ik speel meestal in game wel 4-2-3-1, maar als het te dichtgespijkerd is bij de tegenstander of als het niet wil, dan schakel ik om naar 4-4-2 en ga iets breder spelen.Markvd1984 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:27:
Wat vinden jullie de beste opstelling in game om mee te spelen?
Ik speel 4-2-2-2 met mijn cams op vrij spel en naar de 16 komenMarkvd1984 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:27:
4-2-3-1 (2) begin ik mee en als ik echt moet aanvallen 4-1-2-1-2 en dat alles op volle druk.Markvd1984 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:27:
Set your goals high, and don't stop till you get there.
KdB link. En een rm, daar zijn weinig goede van.Augy schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:40:
Fernan Torres sbc.
Mis ik nou het waarom van deze kaart? Skills en WF niet bijzonder, balance niet goed genoeg, afstandschot 77 en agression van 47
Of kijk ik nou echt over het positieve heen?
[ Voor 5% gewijzigd door Messje op 29-08-2020 10:26 ]
Same - heb met alle loanplayers een Premier League-team samengesteld voor de obligate Friendlies in de objectives. Past 'ie prima naast De Bruijne.Traeces schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:55:
Toch maar even die Torres sbc gedaan. Kon hem voor 20k doen met me sbc fodder. Vanavond maar eens proberen hoe hij speelt
[ Voor 69% gewijzigd door allstarted1 op 29-08-2020 14:56 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Afhankelijk van je spelers die je voor handen hebt. Maar ik had nog een Mahrez en een loan Werner, maar heb Sane relatief makkelijk gehaald.allstarted1 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:16:
Pff....ik wil Sané best wel hebben, maar heb zo geen zin om de grind te doen. Zeker nu iedereen is afgezakt naar de lagere divisies en ik me daar ook bevind.
Sowieso...wat zijn de menu's en app traaaaaaag. Hebben ze de gameplay doorgevoerd in de menustructuur?
Ben overigens enorm te spreken over Müller TOTSFF in de spits met Kimmich TOTSSF in zijn rug. Vergeleken met Håland is Müller zoveel sneller en wendbaarder met betere dribbels, die eerste is een soort tank en z'n voeten staat telkens scheef. Ook in de vijfmeter, maar hij ramt er dan wel ineens een bal in ver buiten de zestien.
Edit: 80+ upgrade met allerlei untradeable spelers uit de doelstellingen: komt daar Gnabry TOTSSF uit! Prima vervanger voor Sancho RTTF!
[...]
Same - heb met alle loanplayers een Premier League-team samengesteld voor de obligate Friendlies in de objectives. Past 'ie prima naast De Bruijne.
Qua spelers moet het prima lukken met mijn Bundesliga-team en verdwaalde Premier League-Britten. Alleen ben ik bang dat ik tig potten tegen tryharders mag spelen met alle bijbehorende ergernissen.pacod schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:02:
[...]
Afhankelijk van je spelers die je voor handen hebt. Maar ik had nog een Mahrez en een loan Werner, maar heb Sane relatief makkelijk gehaald.
[ Voor 68% gewijzigd door allstarted1 op 29-08-2020 22:02 ]
Mijn team roept vaak een beetje haat op heb ik het idee. Redelijk vaak als ik ruim voor sta of kom en mijn tegenstander scoort eindelijk, wordt ik geshusht. Misschien omdat ik dan Prime Eusebio ofzo van de bank pluk.....maar het is Augustusallstarted1 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:14:
De 80+ is goed gevuld vandaag.Na Gnabry vanmiddag, haal ik nu Aubamayang TOTSSF uit de packs.
![]()
Uit de 90+ kreeg ik Håland dubbel. Die heb ik gelijk in de De Jong SBC gedaan.
[...]
Qua spelers moet het prima lukken met mijn Bundesliga-team en verdwaalde Premier League-Britten. Alleen ben ik bang dat ik tig potten tegen tryharders mag spelen met alle bijbehorende ergernissen.
Misschien dat ik mezelf morgen maar aan de Sane-objective ga wagen, maar ben bang dat ik me enorm ga frustreren.
Trucjes eruit? En dan? Nog meer passen om het passen? Leer gewoon beetje verdedigen met l2 dan heb je ook niet zoveel last van truukjes. Een fifa zonder truukjes is alsof je een shooter speelt zonder kogels..Markvd1984 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:57:
Zo dat was de wl voor mij deze fifa, of ik ben te slecht of mensen hebben geen leven, maar word zo moe van dembele en ribery het is gewoon niet leuk meer ze spelen alles uit (beetje lomp en totaal niet realistisch) en elk schot vliegt erin, hoop dat fifa nadenkt over 21 dat ze niet allemaal extra spelers maken gewoon 1 of 2x das alles en aub fifa of haal alle trucjes eruit of noem het fifa street beide kan niet!!!!
Het gaat om realistisch dat het spel is fifa draait om voetbal niet alleen om trucs, of vanaf de aftrap scoren of iemand niet af te kunnen stoppen. Denk dat jij nooit gevoetbald hebt anders zou je niet zo'n vergelijking makenfifanoob schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 09:58:
[...]
Trucjes eruit? En dan? Nog meer passen om het passen? Leer gewoon beetje verdedigen met l2 dan heb je ook niet zoveel last van truukjes. Een fifa zonder truukjes is alsof je een shooter speelt zonder kogels..
heb je een hekel aan truukjes ga je toch lekker tegen de cpu spelen??
Merkwaardige conclusie als je het mij vraagt.Markvd1984 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:30:
[...]
Jij bent dus in mijn optiek ook iemand die trucs doet om iemand te venedere niet omdat je fifa zo leuk vind
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Omdat je trucjes gebruikt betekend niet dat je mensen vernederd. Ik gebruik ook veel trucjes om en vooral in de 16. Zo krijg je net even de ruimte om een schot kans te krijgen.Markvd1984 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:30:
[...]
Het gaat om realistisch dat het spel is fifa draait om voetbal niet alleen om trucs, of vanaf de aftrap scoren of iemand niet af te kunnen stoppen. Denk dat jij nooit gevoetbald hebt anders zou je niet zo'n vergelijking maken
Jij bent dus in mijn optiek ook iemand die trucs doet om iemand te venedere niet omdat je fifa zo leuk vind
Ga hem denk ook even doen nog. Had hem net tegen in de wl vond hem zeer irritant om tegen te spelen.sjakieman schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:15:
Voor het weekend de Thiago SBC gedaan en de Bruyne TOTS gekocht voor mijn andere team. Beide zouden ze op dezelfde positie in mijn teams komen te spelen: als meest aanvallende CMD (in een 4231) of CM (in een 442) of als CDM in een (41212). Van de Bruyne had ik hoge verwachtingen en Thiago had ik eigenlijk niet eens nodig want ik kon ook Delaney of Goretzka gebruiken. Maar goed ik had wat tijd over voor de SBC en wilde ook een nieuwe speler voor mijn 2e team.
Maar verrassend genoeg was Thiago de man van het weekend! Wat een leuke speler is dat! En de Bruyne die viel juist heel erg tegen. Misschien dat ie als CAM (maar daar heb ik geen plek voor hem) beter is maar vond 'm in een meer verdedigende rol totaal niet fijn spelen op het middenveld.
Zelf ook gedaan voor m'n tweede team aangezien sane, alaba en hakimi al in bezit waren was dit een mooie schakel ertussen. Tevens Spaans om te koppelen met bernat. Erg leuke speler om erbij te hebben. Moet onderstaand team nog gaan testen, ben benieuwd. Alleen Moreno twijfel k over. Die ga k nog vervangen denkTraeces schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:34:
[...]
Ga hem denk ook even doen nog. Had hem net tegen in de wl vond hem zeer irritant om tegen te spelen.
Ook net op tijd gestopt, even pauze aan het nemen van de wl klappen de servers er uit. Scheelt me een gratis loss.
Ben gewoon aan het spelen momenteel. Rond een uur of 12 lag het er wel uit.Hassiebassie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:48:
Ligt de server er weer uit? Wilde nog wat potjes doen maar ik kom er weer niet in.
[ Voor 20% gewijzigd door Traeces op 30-08-2020 14:16 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Augy op 30-08-2020 15:17 ]
Makkelijk, Neuer is na Ter Stegen de beste keeper van het spel. De NIF versie is goed genoeg.Augy schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:16:
Iemand ervaring met Bundesliga keepers en wie te nemen?
Neuer, galacsy, hradecky?
Sommer kon er iig niks van haha
Your Friendly Neighborhood Moderator
Oplossing?? Op Futbin staan voorbeelden hoe je de SBC kan doen maar het is heel eenvoudig en veel goedkoper om dit zelf te doen.Jorgen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
Heeft iemand nog een mooie oplossing voor de Luuk de Jong sbc gevonden?
Zou die wel graag willen proberen in mijn NL team
Ja, ik keek niet goed, daar zie ik nu ook oplossingen staan. Die tool ga ik me even in verdiepen wat ik daarmee kan. Thanks!sjakieman schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:11:
[...]
Oplossing?? Op Futbin staan voorbeelden hoe je de SBC kan doen maar het is heel eenvoudig en veel goedkoper om dit zelf te doen.
Dit is ook een handige tool om hiervoor te gebruiken: https://elmaano.github.io/sbc/
Die tool is vooral handig als je bijvoorbeeld een 85 rated squad moeten hebben en je hebt nog wat fodder van 95 en 93 bijvoorbeeld. Dan zie je precies welke rating de andere spelers nog moeten hebben. Zeker nu de 82-85's zo duur zijn is het handig.Jorgen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:16:
[...]
Ja, ik keek niet goed, daar zie ik nu ook oplossingen staan. Die tool ga ik me even in verdiepen wat ik daarmee kan. Thanks!
Ik ben nooit zo handig geweest met SBC's, maar ik heb Luuk binnen! :-)sjakieman schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:03:
[...]
Die tool is vooral handig als je bijvoorbeeld een 85 rated squad moeten hebben en je hebt nog wat fodder van 95 en 93 bijvoorbeeld. Dan zie je precies welke rating de andere spelers nog moeten hebben. Zeker nu de 82-85's zo duur zijn is het handig.
Wat moeten we in hemelsnaam met een MLS-speler? Als 'ie nou Piemonte Calcio was, had 'ie Bentancur nog kunnen vervangenHassiebassie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:08:
Holy shit wat een beest die fb Matuidi. Past prima tussen de rest van de Fransen
[ Voor 21% gewijzigd door Jorgen op 30-08-2020 19:58 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq