Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:05
Iemand de 90+ double upgrade SBC voltooid?

Ik kreeg er Hradecky 91 TOTS en Nainggolan 93 TOTS, de laatste had ik helaas al untradeable.
Hoop dat ik hem morgen in een leuke sbc kan stoppen, dan recover ik zijn gediscarde kaart wel via de companion app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:10
DeeleNL schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:16:

Ik kreeg er Hradecky 91 TOTS en Nainggolan 93 TOTS, de laatste had ik helaas al untradeable.
Hoop dat ik hem morgen in een leuke sbc kan stoppen, dan recover ik zijn gediscarde kaart wel via de companion app :)
Ter Stegen TOTS en Handanovic TOTS gekregen. Ter Stegen had ik al tradable.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:03
DeeleNL schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:16:

Ik had Varane 97 TOTS (heel blij mee) en Handanovic 94 TOTS. Handa kan ik verder niet gebruiken. Maar ik mag niet klagen dus!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

bebopper

I'm an absolute beginner...

Smalling 94 en Hamdallah 92, niet blij mee want kan er niks mee en dan had ik liever hogere kaarten gehad waar ik niks mee kan :P

Ben aan het overwegen of ik alles wat ik nog heb aan hoge waarde spelers die ik toch niet gebruik in de KDB SBC zal gooien, ik vermoed dat ik er dan nog 150-200k bij moet kopen. Daarna kan ik dan KDB TOTY verkopen voor ~835k.

Dan heb ik daarna totaal 1450k in kas en KDB geupgrade (weliswaar miniem, maar toch, ach, ik ga het niet merken 8)). Kan ik voor die 1450k een leuke speler gaan zoeken.

Maar dan kan ik verder ook helemaal niks meer aan SBCs enzo doen. En dan denk ik, misschien komt er toch nog wat anders leuks...

[ Voor 67% gewijzigd door bebopper op 20-08-2020 22:25 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Savenier en Casemiro.

Ik gooide er Kane gold in en Felix future stars. Beide gekregen uit 89+ double packs en geen plek voor. Met een Aouar, Kante, Saint Maximin past Savenier er wel in. En met Mendy, Ramos, Thiago Silva past Casemiro er ook wel bij.

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:38
Veratti en Acerbi, sbc fodder

• Joosie200
  • Niet online
Voor de xp een online friendlies gedaan met prime Cruyff, Pele, Maradonna loans. Wat is die Cruyff een cheat kaart. Als een mes door de boter, verdedigers deden hem niks. Pele idem.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Uit de 90+ sbc Vela en Cuadrado.... Fodder dus😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:28:
Voor de xp een online friendlies gedaan met prime Cruyff, Pele, Maradonna loans. Wat is die Cruyff een cheat kaart. Als een mes door de boter, verdedigers deden hem niks. Pele idem.
Die PIM Cruyff is indd zo bizar goed. Vind hem in de spits eigenlijk fijner speler dan PIM R9. Maradona is ook zo bizar goed qua dribbelen etc. Vind Pele eigenlijk best tegenvallen voor ze rating :)

Ook maar even de 90+ SBC gedaan, Acerbi en Manolas. We hebben er weer SBC fodder bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:41:
[...]

Die PIM Cruyff is indd zo bizar goed. Vind hem in de spits eigenlijk fijner speler dan PIM R9. Maradona is ook zo bizar goed qua dribbelen etc. Vind Pele eigenlijk best tegenvallen voor ze rating :)

Ook maar even de 90+ SBC gedaan, Acerbi en Manolas. We hebben er weer SBC fodder bij :+
Ik had ook nog toty Mbappe, Messi ed erin staan en die waren onzichtbaar naar verhouding. Varane naast Virgil beide loan. De doelpunten kwamen dan ook niet van rechtstreeks door het midden maar vanuit de vleugel omdat Mendy 93 en Ramos de zwakste schakels waren tussen al het toty en icon geweld.

Zit nu op lvl 20 qua storyline. Nog even een weekje benutten door lvl 22 te worden voor PIM Eusebio in mijn friendies loanteam. Kan moeilijk nog dikker uitgerust worden lol. Zit nu op 96 rating en 100 chem, op naar de 99 rating en 100 chem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
Dus, de prime icon sbc gedaan: Ian Rush 92.
Geen idee, is het wat? Als ik op de waarde af moet gaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
JMaster schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:34:
Dus, de prime icon sbc gedaan: Ian Rush 92.
Geen idee, is het wat? Als ik op de waarde af moet gaan niet.
Schijnt wel fantastisch schot te hebben en 5* weak foot :) Je kan het altijd proberen!
Ik tot nu toe Henry en Raul. Moet zeggen dat ik ze zo niet vaak gebruik tot nu toe.

Net mijn eerste 2 potjes WL gewonnen (om er straks 10 achtereen te verliezen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Brandt - 90
Mislav Orsic - 95

Uit de 90+ SBC

[ Voor 77% gewijzigd door rspoe op 21-08-2020 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nu een 90+ player pick.
En vier tots opnieuw vrij te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Na Klose, Campbell, nu Matthäus uit de icon moments sbc *O*
In fifa 19 ben je me door mijn vingers geglipt, maar nu blijf je mooi in de club oOo

[ Voor 50% gewijzigd door Hassiebassie op 21-08-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-10 19:42
Lekker hoor, ik heb desailly, gerrard en sheva, alleen sheva bevalt niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had geen zin om te wachten. Eerst 90+ player pick: Verati. Die in de prime moments sbc geknald.. krijg ik Shearer eruit. De Engelse vlag wil je liever niet zien. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:09:
Na Klose, Campbell, nu Matthäus uit de icon moments sbc *O*
In fifa 19 ben je me door mijn vingers geglipt, maar nu blijf je mooi in de club oOo
Mattheus is echt een beest met zijn high/high workrates. Passing blijft bij mij wat achter, maar speel hem met een shadow. Maakt ook uitstekende vrije trappen.
Joosie200 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:21:
Ik had geen zin om te wachten. Eerst 90+ player pick: Verati. Die in de prime moments sbc geknald.. krijg ik Shearer eruit. De Engelse vlag wil je liever niet zien. -O-
Gerrard valt mij niet tegen, maar over het algemeen is dat niet best idd. Pakte Lineker gister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
_Uploader_ schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:25:

[...]

Gerrard valt mij niet tegen, maar over het algemeen is dat niet best idd. Pakte Lineker gister...
Scheelt dat ik maar 100k aan fodder kwijt was. Moest twee plekken opvullen, eentje in de 86 squad en eentje in de 85.

Kan ie mooi Kane zijn plek innemen in mijn premier league squad. Maar ik zie liever een Nederlandse, Franse of Braziliaanse vlag natuurlijk. Dit weekend maar 4 tots spelers unlocken en kijken of ik weer voor weinig een pim icon sbc kan doen.

Shearer is eigenlijk een geupgrade Kane als ik ze allebei vergelijk }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 21-08-2020 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Joosie200 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 23:32:
[...]

Scheelt dat ik maar 100k aan fodder kwijt was. Moest twee plekken opvullen, eentje in de 86 squad en eentje in de 85.

Kan ie mooi Kane zijn plek innemen in mijn premier league squad. Maar ik zie liever een Nederlandse, Franse of Braziliaanse vlag natuurlijk. Dit weekend maar 4 tots spelers unlocken en kijken of ik weer voor weinig een pim icon sbc kan doen.
Dat valt dan nog wel wat mee, maar de packluck met deze sbc valt tegen en ik ben benieuwd wat er uit jouw volgende komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
bebopper schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:03:
Een hele tijd niets (max 85/86 gold) en daarna in ongeveer de onderstaande volgorde:
  • Begin juni Neymar TOTS tr (verkocht en heel veel andere leuke spelers van gekocht)
  • TAA TOTY untr
  • Werner TOTS untr (mijn vaste supersub)
  • Griezman TOTS untr
  • Andre TOTS untr (gaat een SBC in)
  • Eusebio 89 untr
  • Sommer TOTS untr (gaat een SBC in)
  • Ilisic TOTS untr (gaat een SBC in)
Toch best een mooi lijstje :)

[...]

Ouch, pijnlijk...
Heb gelukkig vandaag tots Ter Stegen gepacked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:09
Bij mij geen hele spannend dingen uit de tots objective. Cuadrado en rashford. Kan er beide niks mee dus Ribéry afgerond voor m'n tweede team.

Morgen even 10 potjes SB voor de laatste 2.

Uit de 2 packs (vd 3) van de icon objective nog 2 leuke 88 rated. Al met al prima avondje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
Na Ramos TOTS untradeable een paar weken geleden nu deze uit de 90+ Upgrade player pick oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5TwI-EgLiDC443M2X1x0khrj9Q=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KfpagzglM8s9ZeeEmgl8MB3x.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 7% gewijzigd door DeeleNL op 22-08-2020 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Ik kreeg Alex Telles uit de pick. Schijnt een van de beste linksbacks in het spel te zijn. Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Saekerhett schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 07:37:
Ik kreeg Alex Telles uit de pick. Schijnt een van de beste linksbacks in het spel te zijn. Ervaringen?
Staat al 450 potjes in mijn basis. Stabiele betrouwbare back. 45 assists, maar defensief staat hij ook z'n mannetje. Meestal heb ik hem op 8 chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 02:39:
Na Ramos TOTS untradeable een paar weken geleden nu deze uit de 90+ Upgrade player pick oOo
[Afbeelding]
Jezus lekker picks, ik krijg niks anders als troep uit die upgrade sbc haha . Ik kreeg de vrij er uit. Had greenwood fs er in gedaan en kreeg die weer als keuze 7(8)7 Samen met de vrij en oblak precies weer spelers die ik allemaal heb gehad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Tot nu toe Trent Alexander en Mariano uit de objectives. Ben ook alweer bijna klaar met de overige 2😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Nu online

bebopper

Augy schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:25:
Uit de 2 packs (vd 3) van de icon objective nog 2 leuke 88 rated. Al met al prima avondje!
Welke icon objective is dat? Ik zie alleen een mesmerising moments en een top tier totssf objective. Bedoel je de top tier totssf objective misschien? Of heb ik iets gemist gisteravond?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Nee die met die 3 icon moments die je moet spelen. Betoverende momenten. Krijg je klein gouden top spelers pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wat een heerlijke speler is tots papu gomez. Zie die echt nooit gebruikt worden eigenlijk maar hij speelt zo lekker. De loop acties van de beste man zijn ook zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 13:44:
Nee die met die 3 icon moments die je moet spelen. Betoverende momenten. Krijg je klein gouden top spelers pakket
Betoverende momenten = mesmerizing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Lekker! Hummels uit de 90+ picks :)

Wel m'n Premier League-team opgeheven en eigenlijk volgestouwd met de leenspelers voor de obligate Friendlies. Was toch al niet heel spannend qua opzet, aangezien ik dit jaar vooral heb ingezet op LaLiga, Serie A en Eredivisie. De laatste weken kwam daar vanuit de packs een redelijk Bundesliga-team bij met Haaland TOTSFF, FB Havertz, Alaba uit de CL-SBC en onder andere Hernandes, Tolisso, Perisic en Thiago uit de packs.

Edit: eerste potje gespeeld met Hummels en er kwam nog niks door icm. Alaba. Bundesliga-team heeft nog nergens chem op zitten, dus best bemoedigend hoeveel meer er uit te halen is. :)
Markvd1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:28:
Word zo moe van al die teams met dembele ribery en vinicius, hoop echt dat ze dat in fifa 21 anders gaan doen
Het wordt wel redelijk vermoeiend ja. Ja, ik heb Dembele RTTF en Vinicius Jr., maar ik heb echt meer aan FB Griezmann en verrassend: TOTSSF Kroos. Wat mij betreft enorm onderschat: pakt iedere bal, overal op het veld te vinden en dus ook in de zestien. Pakt relatief gezien meer goals mee dan Vinicius Jr. (Shapeshifters). Zeker in combinatie met Carvajal TOTSSF die lekker mee opkomt over het middenveld heb je al snel een overtal voorin. Blijft echter verbazingwekkend hoe snel Griezmann mee terugkomt. Bewust niet op 'stay forward'. :*)

[ Voor 53% gewijzigd door allstarted1 op 23-08-2020 02:14 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Word zo moe van al die teams met dembele ribery en vinicius, hoop echt dat ze dat in fifa 21 anders gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 00:28:
Heb ze alle 3, op de bank 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:27:

[...]

Het wordt wel redelijk vermoeiend ja. Ja, ik heb Dembele RTTF en Vinicius Jr., maar ik heb echt meer aan FB Griezmann en verrassend: TOTSSF Kroos. Wat mij betreft enorm onderschat: pakt iedere bal, overal op het veld te vinden en dus ook in de zestien. Pakt relatief gezien meer goals mee dan Vinicius Jr. (Shapeshifters). Zeker in combinatie met Carvajal TOTSSF die lekker mee opkomt over het middenveld heb je al snel een overtal voorin. Blijft echter verbazingwekkend hoe snel Griezmann mee terugkomt. Bewust niet op 'stay forward'. :*)
Ben het helemaal met je eens over Kroos. Die gebruik ik al heel lang en is 1 van mijn meest waardevolle spelers! Hij is gewoon heel veelzijdig. Ook ik heb Carvajal, prima combi met hem. Zelf heb ik Griezmann TOTSSF, ook niet verkeerd. Wat voor mij deze FIFA het beste heeft gewerkt is om spelers te zoeken die het best bij mijn speelstijl pasten en niet te focussen op bepaalde goeie spelers of sbc's, tenzij die juist goed pasten uiteraard. Ook probeer ik op sommige plekken een soort van aanvullende koppeltjes te vinden.

Het is bij mij nu een mooie Real Madrid/Barcelona combi geworden, waarbij ik het geluk had dat ik nog Varane 97 packte en Messi 99. Messi in combinatie met Suárez TOTSSF werkt ook prima! En voor mij was Fekir TOTSSF een positieve verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Vandaag een Futchampions potje gewonnen die ik naar mijn idee niet zou mogen winnen. Tegenstander erg veel pech...en ik weinig kansen. Zilver 1 gehaald en nu vind ik het wel weer best :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
MadMoody schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 07:06:
[...]

Ben het helemaal met je eens over Kroos. Die gebruik ik al heel lang en is 1 van mijn meest waardevolle spelers! Hij is gewoon heel veelzijdig. Ook ik heb Carvajal, prima combi met hem. Zelf heb ik Griezmann TOTSSF, ook niet verkeerd. Wat voor mij deze FIFA het beste heeft gewerkt is om spelers te zoeken die het best bij mijn speelstijl pasten en niet te focussen op bepaalde goeie spelers of sbc's, tenzij die juist goed pasten uiteraard. Ook probeer ik op sommige plekken een soort van aanvullende koppeltjes te vinden.

Het is bij mij nu een mooie Real Madrid/Barcelona combi geworden, waarbij ik het geluk had dat ik nog Varane 97 packte en Messi 99. Messi in combinatie met Suárez TOTSSF werkt ook prima! En voor mij was Fekir TOTSSF een positieve verrassing.
Laatst ook Kroos gepackt, nog niet gebruikt. Welke chemstyle gebruiken jullie op hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

pacod schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:32:
[...]

Laatst ook Kroos gepackt, nog niet gebruikt. Welke chemstyle gebruiken jullie op hem?
Bij mij zit er een Hunter op. Geloof dat ik 'm zo heb gekocht en doet een hoop voor z'n snelheid en acceleratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt je komt amper meer een origineel team tegen in de wl. Iedereen heeft summerheat Pogba , Dembele en Ribéry :')

Gaat opzicht niet slecht in de wl 8-2. Eerste wedstrijd verdiend verloren. 2de zat alles tegen en bij hem alles mee. Kan gebeuren :)

Ondertussen ook even de objectives voor de tots aan het doen in Rivals. Kreeg uit de eerste een Braziliaanse cam van west-brom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Pack een team of the year......Mbappe.... Heb zijn TOTS al... Welke zal ik mee verder gaan😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Het was weer genieten om te spelen voor de 90+ TOTSSF spelers. Een hele hoop shushende tegenstanders na een late tegengoal. Heel het veld rondrennen als je de 3-1 maakt in blessuretijd, terwijl je aan mijn opstelling ziet dat ik voor objectives speel en een win geen must is lol :')

Skill punten na 10 rival matches ongeveer gelijk gebleven, valt niet tegen.

De TOTSSF spelers uit de packs zijn grotendeels fodder;
1. Insigne 93
2. Orsic 95
3. Trauner 90
4. Rossi 91
pacod schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:24:
Pack een team of the year......Mbappe.... Heb zijn TOTS al... Welke zal ik mee verder gaan😝
TOTY loan net tegen me gehad, in een elftal vol TOTY en ICON Moment loan spelers.. die moeten ze verbieden in Rivals :+

[ Voor 25% gewijzigd door DeeleNL op 23-08-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
DeeleNL schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 18:36:
Het was weer genieten om te spelen voor de 90+ TOTSSF spelers. Een hele hoop shushende tegenstanders na een late tegengoal. Heel het veld rondrennen als je de 3-1 maakt in blessuretijd, terwijl je aan mijn opstelling ziet dat ik voor objectives speel en een win geen must is lol :')

1. Insigne 93
2. Orsic 95
3. Trauner 90
4. Rossi 91
[...]

TOTY loan net tegen me gehad, in een elftal vol TOTY en ICON Moment loan spelers.. die moeten ze verbieden in Rivals :+
Fodder dus 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:32:
[...]

Anchor (Anker) omdat hij als CVM speelt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier hetzelfde helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Insigne 93
2. Orsic 95
3. Trauner 90
4. Rossi 91
[...]

Krijg vooral mensen tegen die hun controller weg leggen...... zwaar irritant. Die loan spelers ben ik helemaal klaar mee zeker in de wl. Continu die Pim Eusebio tegen net pfffff.

Edit : ondertussen goud 2 binnen, vind weer mooi. Alle galbakken zijn weer wakker geworden heb daar geen zin in :) geef me laatste wedstrijden wel gratis weg :)

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 23-08-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Leuk die CL finale met de sbc nog beschikbaar 🤣

Misschien dat ik het alsnog wel doe ondanks ik er niks mee kan. 95 spelers altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime icon moments sbc gedaan. Shevchenko :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:51:
Leuk die CL finale met de sbc nog beschikbaar 🤣

Misschien dat ik het alsnog wel doe ondanks ik er niks mee kan. 95 spelers altijd leuk
Heb Alaba ook maar ff gedaan net :)
Traeces schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:08:
Prime icon moments sbc gedaan. Shevchenko :(
Ai dat is niet best net als jouw vorige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik merk dat de zondagavond echt heerlijk is om fut champs te doen. Met 17-6 goud 2 gehaald. Helaas geen meer tijd.

Overigens, winnen van een team met icon moments Gullit, moments Vieira, Moments Eusebio, toty Ronaldo en de rest van alle elite is heerlijk :)F

[ Voor 39% gewijzigd door Hassiebassie op 24-08-2020 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hebben jullie ook last dat je niet meer weet wie je op moet stellen, ik speelde heel lang 4 3 3 - 4 maar liep niet meer nu 41212 alleen kan nu messi niet meer kwijt, zo frusterend, ook omdat ik prime desailly zanneti gerrard heb, en toty de Jong en kante en pim pele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ik word zo moe van die Rafa in packs! :'( Minimaal 1x per week komt 'ie wel een keer naar voren als Gold. Nu zijn TOTSSF. Gelijk in de verkoop gedaan, haha.

Waarom zit er niet gewoon een keer een Yedder in, zodat ik in een keer alle spelers kan kopen die ik in m'n teams wil hebben? :9

Edit: ik vervloek overigens die 'CAPTCHA-puzzel' van de Companion-app. Die foto's zijn toch totaal niet duidelijk?

[ Voor 16% gewijzigd door allstarted1 op 24-08-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markvd1984 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 01:45:
Hebben jullie ook last dat je niet meer weet wie je op moet stellen, ik speelde heel lang 4 3 3 - 4 maar liep niet meer nu 41212 alleen kan nu messi niet meer kwijt, zo frusterend, ook omdat ik prime desailly zanneti gerrard heb, en toty de Jong en kante en pim pele
Dat heb ik nu met mijn aanvallers. Zou graag 424 hebben met echt 2 cdm's op het middenveld en 4 aanvallers maar je krijgt als nog twee vleugelspelers erbij op het middenveld. Ik wil graag Eusebio, Saint Maximin, Zlatan, Dalglish, Shearer een beetje combineren met Aouar en Kante dan op het middenveld.

Nu heb ik soms een spits maar op RF/LF/CF/CAM positie staan om diegene iig kwijt te kunnen. Maar afhankelijk van de positie eindig je met 2/3 chemistry. Ik wil niet continu CF naar CAM kaartjes a 5k aftikken als ik ga husselen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Joosie200 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:29:
[...]

Dat heb ik nu met mijn aanvallers. Zou graag 424 hebben met echt 2 cdm's op het middenveld en 4 aanvallers maar je krijgt als nog twee vleugelspelers erbij op het middenveld. Ik wil graag Eusebio, Saint Maximin, Zlatan, Dalglish, Shearer een beetje combineren met Aouar en Kante dan op het middenveld.

Nu heb ik soms een spits maar op RF/LF/CF/CAM positie staan om diegene iig kwijt te kunnen. Maar afhankelijk van de positie eindig je met 2/3 chemistry. Ik wil niet continu CF naar CAM kaartjes a 5k aftikken als ik ga husselen }:O
Heb ik dus ook speel nu ook 424 maar heb teveel goede spelers op de bank
Wou eerst 352 maar misschien iets te aanvallend, ivm de snelle buitenspelers wat iedereen nu heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Is een luxeprobleem mannen! ;-)

Ik zou zeggen speel met welke je het lekkerste speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Nu online

bebopper

MadMoody schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:46:
Is een luxeprobleem mannen! ;-)

Ik zou zeggen speel met welke je het lekkerste speelt.
Op dit moment hebben we volgens mij allemaal alleen nog maar luxe problemen.

Zoals mijn enorme luxe probleem dat ik Salah TOTS eerst moet verkopen om daarna Kante TOTY te kunnen kopen :P

Ben voor de objectives bezig met een team waarin Kante 89 gold een plekje heeft gekregen om eens te proberen hoe die speelt en die speelt echt heerlijk (of past goed bij mijn speelstijl). Dus nu wil ik natuurlijk de TOTY versie een definitiever plekje geven :*)

Salah heb ik wel mee gespeeld, maar kreeg er niet echt veel uit. Als het lukt om met em naar binnen te komen en een schot eruit te krijgen met links dan hangt ie 9 van de 10 keer in de touwen. Maar helaas lukt mij dat niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:38:
[...]

Op dit moment hebben we volgens mij allemaal alleen nog maar luxe problemen.

Zoals mijn enorme luxe probleem dat ik Salah TOTS eerst moet verkopen om daarna Kante TOTY te kunnen kopen :P

Ben voor de objectives bezig met een team waarin Kante 89 gold een plekje heeft gekregen om eens te proberen hoe die speelt en die speelt echt heerlijk (of past goed bij mijn speelstijl). Dus nu wil ik natuurlijk de TOTY versie een definitiever plekje geven :*)

Salah heb ik wel mee gespeeld, maar kreeg er niet echt veel uit. Als het lukt om met em naar binnen te komen en een schot eruit te krijgen met links dan hangt ie 9 van de 10 keer in de touwen. Maar helaas lukt mij dat niet zo vaak.
Salah lag bij mij altijd direct tegen de vlakte in duels werd je helemaal gek van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Net icon moments Henry gekregen. Qua stats ongeveer gelijk met Ibra Summer heat. Wie van de 2 zal ik houden? De andere gaat in de icon moments sbc :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:55:
Net icon moments Henry gekregen. Qua stats ongeveer gelijk met Ibra Summer heat. Wie van de 2 zal ik houden? De andere gaat in de icon moments sbc :P
Zou Henry recyclen. Maar dat komt omdat ik Zlatan een baas vind qua voetballer. Zlatan needs no prime moments upgrade, prime moments upgrade needs Zlatan. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 06-10 11:18
Joosie200 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:57:
[...]

Zou Henry recyclen. Maar dat komt omdat ik Zlatan een baas vind qua voetballer. Zlatan needs no prime moments upgrade, prime moments upgrade needs Zlatan. }:O
ik zou ze alle 2 recyclen ( ow wacht heb ik ook gedaan) :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
Net een icon sbc gedaan..... komt daar Prime Moments Ronaldinho uitgelopen😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

pacod schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:20:
Fodder :+

Krijg net Smalling uit de 92+ Guaranteed. Weer een Serie A-verdediger. Maar dan wel een goede, haha!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1xCMbtIxbhjK59zSfOmBNaLeBc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrCpO60rAktMxQpOTqwQFKg5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door allstarted1 op 24-08-2020 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
allstarted1 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:31:
[...]

Krijg net Smalling uit de 92+ Guaranteed. Weer een Serie A-verdediger. Maar dan wel een goede, haha!
Die had ik eerder vandaag uit een gouden upgrade pack. Uit de 92+ Upamecano terwijl ik eerder van de week Diego Carlos gekregen heb en gister Alaba heb gedaan. SH Lenglet is mijn andere CV. Samen met Alaba 95 een mooi koppel hoop ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
allstarted1 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:31:
[...]

[Afbeelding]
Ik kreeg de Vrij uit die SBC en vervolgens in de pre season SBC weer een de Vrij... Deze maar in de Jong gestopt. En de Vrij ook in de SBC voor Ronaldinho 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
pacod schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:20:
Bij mij kwam er Rush uitgelopen, wat een top SBC! Na Lineker, Gerrard, Drogba zal ik deze wel voor gezien houden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Twee van de drie tots geopend: Renato Augusto en Slimani. Hallo sbc tots fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 09:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verdienen jullie deze met spelen of met sbc's?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik had die Icon Moments upgrade gedaan. Daar kreeg ik Hagi 92 uit. Had op een andere gehoopt, want deze is onbruikbaar voor mij. Kreeg ook nog wel Son 95 er uit, maar heb geen Premier League team, dus ook niet echt bruikbaar. Helaas, het blijft een gok met zo'n sbc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 00:52:
Verdienen jullie deze met spelen of met sbc's?
Deze met spelen. Speel tien potten Rivals of Squad Battle met 3 la liga, 3 ligue 1 en 3 serie A spelers in je team. Scoor 20 doelpunten. Moet nu nog doen: speel tien potten Rivals of Squad Battles met 3 premier league en 3 Bundesliga spelers in je team. Ben nu 99 Lewandowski aan het uitproberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Joosie200 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:01:
[...]

Deze met spelen. Speel tien potten Rivals of Squad Battle met 3 la liga, 3 ligue 1 en 3 serie A spelers in je team. Scoor 20 doelpunten. Moet nu nog doen: speel tien potten Rivals of Squad Battles met 3 premier league en 3 Bundesliga spelers in je team. Ben nu 99 Lewandowski aan het uitproberen ;)
Ja, ook gedaan, is allemaal goed te doen. Dus makkelijk te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Nu online

bebopper

Heb uit de pakketjes van die riedel objectives waar je in totaal 4 * 90+ TOTSSF mee krijgt (Top Tier TOTSSF) de volgende spelers gekregen:
Immobile (96)
Orsic (95)
Reus (95)
Rangel (90)

Mag dus zeker niet klagen qua ratings, ben alleen bang dat ik ze geen van allen echt kan inpassen (luxe problemen wederom),dus ze gaan waarschijnlijk allemaal weer een SBC in.

Wil die van Luuk de Jong nog doen (5* WF :), waarschijnlijk als vervanger van Depay in mijn NL team naast van Basten/Bergkamp, bij Depay merk ik toch wel vaak dat ie maar een 3* WF heeft, als het met links moet komt er vaak niet veel uit) en denk dat ik ook KDB doe, dan verkoop ik daarna mijn tradeble KDB TOTY.

En natuurlijk die 92+ TOTSSF nog, weer een kans op ... tsja... en daar kwam dus Busquets (93) uitlopen, hoera! :F

[ Voor 3% gewijzigd door bebopper op 25-08-2020 10:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik heb gisteren de Luuk de Jong SBC gedaan.

Moet zeggen, hij is verrassend goed, shooting is meer dan goed, enig minpuntje is misschien zijn agility, al merk ik er ingame niks van, hij draait verrassend snel voor een spits met zijn postuur.

Gebruik hem in het volgende team: https://www.easports.com/...fId=cDS02ayCcpHG:FFA20XBO

Ingame switch ik naar 4-2-3-1.

De Jong
Vinicius - Joao Felix - Kubo
Modric - De Jong
Sandro - Diego Carlos - Militao - Carvajal
Alisson

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Nu online

bebopper

Zo... de club is leeg, geen SBC fodder meer te bekennen, de kas is bijna leeg en ik heb Award Winners KDB en Luuk de Jong mogen verwelkomen in mijn clubje _/-\o_

KDB TOTY staat te koop, met droevig hart voor nog maar minder als de helft van wat ik ervoor betaald heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

bebopper schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:39:
Zo... de club is leeg, geen SBC fodder meer te bekennen, de kas is bijna leeg en ik heb Award Winners KDB en Luuk de Jong mogen verwelkomen in mijn clubje _/-\o_

KDB TOTY staat te koop, met droevig hart voor nog maar minder als de helft van wat ik ervoor betaald heb :P
Ach...al m'n investeringen van de afgelopen anderhalve week zijn ook al de helft minder waard geworden. :P Maakt het nog steeds niet minder leuk (al baal je wel van die 200k als je net een paar andere spelers erbij wil hebben om een extra team naar wens te krijgen).

Heb nu nog ongeveer 200k over. Wat zouden jullie doen? Bewaren en over een week of twee kijken hoe de prijzen ervoor staan? Of gewoon nog kopen wat je kopen kan en nu ermee spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
allstarted1 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:56:
[...]
Heb nu nog ongeveer 200k over. Wat zouden jullie doen? Bewaren en over een week of twee kijken hoe de prijzen ervoor staan? Of gewoon nog kopen wat je kopen kan en nu ermee spelen?
Altijd dat laatste, het is een blijft een game :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Net van mijn laatste fodder de guaranteed 92+ sbc gedaan, kreeg Smalling. Die krijg ik helaas niet passend in mijn team.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:20:
[...]

Altijd dat laatste, het is een blijft een game :)
Ik heb geluisterd...ik heb Van Aanholt Wintervernieuwing gekocht :+ Kon ik m'n SBC-team afronden om Thiago in het Bundesliga-team te krijgen. Daar zat overigens ook Thiago Gold in - mooie upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik kreeg uit de 92+ en de sbs 4 tots
Tevez 95
Brand90
Juve keeper 95
Anselmo 90
Jonathan 91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Uit de 92+ kwam Eduardo. Na Savenier, Mandanda heb ik weinig vertrouwen meer in die guaranteed tots packs. Maargoed met vier tots vrij te spelen erbij heb ik zo weer wat erbij voor een tweede prime moments sbc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Henry ingeleverd, Nedved terug. Weer opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:47:
Henry ingeleverd, Nedved terug. Weer opnieuw :P
Henry is nog best wel aardig toch ik heb hem nog wel ergens in de club prime Moments😁....ik heb vanavond een Nakata gepackt.... Morgen maar kijken na de rewards of ik nog eentje kan en ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb suarez 97 en ter stegen 95 gepackt in 90+ sbc
Had ze helaas allebij al dus nu prime icon gegooid komt hierro eruit

Iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 21:00:
Heb suarez 97 en ter stegen 95 gepackt in 90+ sbc
Had ze helaas allebij al dus nu prime icon gegooid komt hierro eruit

Iemand ervaring met hem?
Heb hem eerder dit jaar een keer gepackt en staat nog steeds in m'n La Liga-team. Voor mij een heel fijne verdediger naast Pique Gold en nu Pique TOTSSF. Niet al te snel, maar wel altijd op de juiste plek. Passing zou iets beter kunnen, maar speel vaker over de flanken en verwacht dus geen flitsende steekpasses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik Aouar en Eriksen Winter Refresh, de eerste kan ik best gebruiken al stikt het van de cm/cvm spelers in mijn club. Linked goed met mijn Mbappe TOTS/ TOTY😁

Ronaldinho is zo'n leuke speler om erbij te hebben trouwens, ik kan wel wat skills...maar lang niet altijd gecontroleerd haha.. Maar left stick dribbels en de basic skills gaan zo soepel!

Ben trouwens vandaag 3 keer geshusht, terwijl ik ruim voor stond en mijn tegenstander eindelijke scoorde 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Parejo en Handanovic tots uit mijn 89+ double upgrade. Moest Acerbi kopen maargoed dat is 45k bijleggen voor twee tots spelers. Kan straks een tots squad samenstellen met ondertussen 6 tots spelers en nog 2 vrij te spelen lol. Dan nog een drietal icons en klaar.

Ergens is het fodder voor fodder doen al deze 89+/90/92+ guaranteed sbcs op dit moment. Aan de andere kant heb ik zo nu wel toty Kante en ik vind helemaal niet erg om zo nog een toty KDB, Messi, Neymar, Mbappe, Ronaldo eruit te slepen. Dus ik blijf doorgaan met deze fodder voor fodder caroussel. Of EA moet op de valreep de 5x88 pack nog gaan herhalen. Want er komt een punt dat ik 0 fodder overhou :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:30:
[...]

Henry is nog best wel aardig toch ik heb hem nog wel ergens in de club prime Moments😁....ik heb vanavond een Nakata gepackt.... Morgen maar kijken na de rewards of ik nog eentje kan en ga doen.
Henry is best aardig, maar merkte vrijwel geen verschil in vergelijking met ibrahimovic SH die in mijn rust team staat. Miste de 5* skill moves van Ibra. En het is het einde van Fifa, je moet toch nog wat.

Ik pack best aardige icons:
Klose (niet eens geprobeerd)
Campbell, logge tank die nauwelijks kan draaien, maar wel een muur is, maar David Luiz doet het beter.
Matthaüs, deze heb ik gehouden. In Fifa 19 had ik hem net niet, maar nu blijft hij lekker in mijn team :) Staat in mijn rustteam naast Nainggolan.
Henry, even mee gespeeld, maar zie verhaal boven
Nedved. Is al minder dan Eriksen in mijn rustteam, dus ook geen nut.

[ Voor 29% gewijzigd door Hassiebassie op 26-08-2020 22:31 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Eigenlijk best jammer dat op het eind van de cyclus je het beste team mogelijk hebt kunnen krijgen en je er dan nergens meer wat mee kunt qua uitdagingen dan.

Echt ongelofelijk jammer dat je bijvoorbeeld niet 3 spelers naar keuze kan meenemen naar het volgende seizoen.... misschien ook wel belachelijk eigenlijk, je steekt er enorm veel tijd in en na een jaar ben je het kwijt, kan mij geen spel bedenken wat je jaarlijks zo straft.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• JMaster
simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:37:
Eigenlijk best jammer dat op het eind van de cyclus je het beste team mogelijk hebt kunnen krijgen en je er dan nergens meer wat mee kunt qua uitdagingen dan.

Echt ongelofelijk jammer dat je bijvoorbeeld niet 3 spelers naar keuze kan meenemen naar het volgende seizoen.... misschien ook wel belachelijk eigenlijk, je steekt er enorm veel tijd in en na een jaar ben je het kwijt, kan mij geen spel bedenken wat je jaarlijks zo straft.
Euhm, eigenlijk bijna elk spel toch?
- GT Sport => Je moet alle auto's weer opnieuw vrijspelen etc
- Elke ander sportspel => Alle speleres etc weer vrijspelen
- bijna elke shooter => alle perks, guns etc weer unlocken
- RTS en RPG => nieuwe game, nieuw verhaal => bijna altijd alles perks etc weer vrijspelen (diablo 1 tm 3).

Dat is toch ook wel een beetje de bedoeling van de game.

Maar ontopic: Mijn sbc fodder is helaas uitgedroogd, ik kan geen 84+ squad meer maken. Misschien moet ik alle bronzen en zilveren in gaan leveren om enkele gouden te halen in de hoop daar fodder in te vinden

• simons

simons

LETS GO BRANDON

JMaster schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:50:
[...]
Euhm, eigenlijk bijna elk spel toch?
- GT Sport => Je moet alle auto's weer opnieuw vrijspelen etc
- Elke ander sportspel => Alle speleres etc weer vrijspelen
- bijna elke shooter => alle perks, guns etc weer unlocken
- RTS en RPG => nieuwe game, nieuw verhaal => bijna altijd alles perks etc weer vrijspelen (diablo 1 tm 3).

Dat is toch ook wel een beetje de bedoeling van de game.
Weet niet welke spelen jij speelt maar die van mij:

FH4: Nieuw seizoen, ik heb al mijn auto's nog
MW: Nieuw seizoen, ik heb al mijn wapens nog
WOT: Nieuw seizoen, ik heb al mijn tanks nog

Dus nee, volgens mij is het niet de bedoeling daar waar je voor betaalt of investeert dat je dat weer kwijt raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
simons schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:37:

Ik blijf gewoon 20 spelen :)
Nee gekheid....je hebt natuurlijk wel gelijk hier in en eigenlijk zijn het maar een paar maanden wanneer je je sterkste team hebt. Ik ben Fifa nog nooit geëindigd met zo'n sterk team als ik nu heb, met spelers die ik wellicht volgend jaar niet meer zal krijgen/packen als Ronaldinho PIM, Eusebio Prime, Pele Prime..

Nu geven ze wel extra "rewards" als je bepaalde opdrachten of sbc's voltooid, maar dat is niet de moeite waard...

• JMaster
Een nieuw seizoen is natuurlijk niet te vergelijken met een nieuwe game.
Ik betwijfel of jij je auto's van FH1,2 en 3 hebt meegenomen naar FH4.
Net als MW => MW 1,2 etc, neem je ook niet alle perks etc mee naar de volgende in de reeks.

Alle nieuwe transfers binnen een jaar worden gewoon ge-update bij fifa. Net als elke TOTW etc.

Anyway genoeg gel*ld hierover ;)
Zullen we maar weer ontopic? Ik vind het juist wel verfrissend om weer opnieuw te beginnen, zodat je nog meerdere mogelijkheden hebt en alles nog moet uitvinden wat het beste werkt voor je. Tevens kom je heel veel teams van verschillende niveau's tegen.
Ik hoop dat ze iets gevonden hebben op de combi objectives-rivals, voor mij als casual/beginner/noob is division 9 & 10 in rivals erg lastig. Als je dan ook nog niet veel speelt, is een objective halen niet zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

JMaster schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:28:
Een nieuw seizoen is natuurlijk niet te vergelijken met een nieuwe game.
Fifa is feitelijk gezien het jaar gewoon een nieuw seizoen, de game is allesbehalve nieuw of vernieuwend. Sterker de gamemechanics worden steeds matiger.
Ik betwijfel of jij je auto's van FH1,2 en 3 hebt meegenomen naar FH4.
Net als MW => MW 1,2 etc, neem je ook niet alle perks etc mee naar de volgende in de reeks.
De games die je aanhaalt zijn games die over diverse jaren worden gespeeld, ook totaal andere setting van game-omgeving e.d. dit wordt met elke nieuwe release van de game totaal anders. Bijvoorbeeld FH, ene keer was het in Australie, daarna in Engeland. Niet vergelijkbaar met een game als Fifa.
Alle nieuwe transfers binnen een jaar worden gewoon ge-update bij fifa. Net als elke TOTW etc.
??
Elk jaar is gewoon een gehele reset van de game, alles wat je hebt gekregen ben je gewoon kwijt. TOTW? je eerder verdiende TOTW is veelal qua waarde gedecimeerd met de nieuwe versie van je kaart, spreken we niet eens over alle promo's waardoor kaarten praktisch niets meer waard zijn, gedurende het jaar.
Anyway genoeg gel*ld hierover ;)
Zullen we maar weer ontopic?
Volgens mij hartstikke ontopic.

• Augy
Gomez en hakimi uit de packs van Rivals. Helemaal niet gek

• pacod
Ik niet veel bijzonders, een Winter Refresh Schulz en Saibitzer Scream. Benieuwd naar de WL rewards, wat de player pick gaat worden :)

• bebopper
  • Nu online

bebopper

Pfff, echt helemaal niks uit 4 Prime Mixed Players packs, hoogste een 79 gold, daar heb ik qua fodder zelfs geen ene kl*te aan. Kreeg vooral veel van die Conmebol in de 50-60 qua waardering, waarom delen ze die zelfs nog uit nu.

[ Voor 39% gewijzigd door bebopper op 27-08-2020 10:06 ]

• Joosie200
  • Niet online
Tots Oblak uit een prime electrum player pack. Koos express voor untradeables voor dubbele aantal packs. Werkt goed uit. En Fabinho 85. Verder crap zooi.

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 27-08-2020 09:53 ]

• Markvd1984
Dat ga ik dus ook doen geld hrb je nu niet meer zoveel aan

• Joosie200
  • Niet online
Kon 25k coins kiezen, deed ik tot april continu. Maar sindsdien en zeker vanaf juni zet het toch niet zo zoden aan de dijk.

• pacod
Uit mijn Silver 1 red pick, Kimmich TOTS. Ik had zijn TOTS al untradeable, maar die gaat dus in de fodder bak :) Daarnaast uit 1 van de 2 pakketjes TOTS Ter Stegen, kan ik nog eens kiezen tussen Oblak en Ter Stegen. Iemand ervaring in de vergelijking van die 2?
PP : v/d Beek en Smalling
Packetjes TOTS Vardy, TOTS v/d Beek in 1 pakket. Rest was troep.

Rivals rank 2 voor de coins gegaan had haast niks meer :) Straks maar even de 92 upgrade doen :)

• Markvd1984
Icon nog een gedaan,.. Bergkamp
Pagina: 1 ... 178 ... 185 Laatste