Ik dacht dat de online draft bedoeld was om eens met leuke spelers te spelen die je anders niet snel in je team krijgt.
Dat viel even tegen:
1 icon - Gatusso 89
Ronaldo gold & Mbappe gold
In totaal 3 CB uit alle spelers, alledrie verschillende competities en landen, was dus niks van te maken, hoogste was een 85
Had gekozen voor een opstelling zonder LW/RW/LM/RM en had in totaal 7 spelers voor die posities (omdat de alternatieven echt te slecht voor woorden waren, hoog in de 70 gold, daar kun je niks meer mee)
En dan speel je je eerste wedstrijd tegen Gullit prime, Pele Prime, nog 2 icons, VVD (S)IF en Alisson TOTS in de goal. Dat wilde om een of andere reden niet zo heel goed lukken (viel me nog mee eigenlijk, 3-2 verloren).
Maar op die manier is een online draft niet echt leuk te noemen. Vorige keren had ik echt een leuk team met ook wat icons zoals Ronaldinho, Maradonna etc.
Iemand anders trouwens ook last van 'allemaal dezelfde kleur shirtjes aan'? In Rivals (en ook in online draft) krijg ik nu vreselijk vaak dat mijn team en dat van mijn tegenstander allebei wit aanhebben. Maakt niet uit of ik vantevoren voor beide partijen selecteer of het aan FIFA overlaat om een contrasterende kleur te kiezen, gebeurt in allebei de gevallen. Heb ik tot deze week nog nooit last van gehad, selecteerde altijd 'home' voor mezelf en 'away' voor mijn tegenstander (licht en donker in mijn geval). Dat werkt nu dus niet meer.
En heel vemoeiend die jochies die met full pressure, aggresive interception, alles op de aanval beginnen en als ze dan binnen 5 minuten niet gescoord hebben zijn ze pleite
Wel ook een hele leuke wedstrijd gespeeld met mijn NL team tegen een fransoos met een FR team, ging lekker heen en weer, aanvallend, alles doorklikken... zoals het zou moeten zijn
Tsja, vandaag is zo'n dag dat ik FIFA beter niet had kunnen opstarten, er mag gewoon niks lukken, wat ik ook probeer mijn passing bestaat uit pisballetjes, schoten hobbelen richting paal of naast, iedere schouderduw is rood... laat maar, ik houd het voor vandaag weer gezien. Een andere dag misschien weer beter. (wedstrijd of 10 gespeeld, maar 1 wedstrijd waarbij spelers responsive waren, en alles beetje vloeiend liep, de rest was dramatisch)
[
Voor 44% gewijzigd door
bebopper op 19-08-2020 17:21
]