Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:48
Gameplay goed vanochtend. ik niet 🤣

1 gewonnen 2 verloren waarvan de laatste tegen yedder, ribery en dembele voorin. Wat een voorhoede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 09:08:
Gameplay goed vanochtend. ik niet 🤣

1 gewonnen 2 verloren waarvan de laatste tegen yedder, ribery en dembele voorin. Wat een voorhoede :)
Voor het eerst in weken voor wl aan het spelen ook. Kom alleen maar summer heat spelers tegen. Vind dat ze een beetje overdreven hebben met die promo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Traeces schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:04:
[...]

Voor het eerst in weken voor wl aan het spelen ook. Kom alleen maar summer heat spelers tegen. Vind dat ze een beetje overdreven hebben met die promo :)
Summerheat was in verhouding inderdaad te goed. Pre season viel daardoor juist tegen. Ik denk dat weekend league nu een combo is van summerheat en toty loans. Plus de nodige icons van icon swaps en natuurlijk de icon objective die genoeg wss al gegrind hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:59
Volgend jaar mogen ze van mij wel alleen de totw en toty toevoegen de rest gewoon normale spelers, word een beetje to much zo, en hopelijk is fifa 21 weer beetje normaal ipv dat het nu meer fifa street is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik vind persoonlijk Icons helemaal niks toevoegen. Mogen ze wat mij betreft er helemaal uit laten. Vond het 2 FIFA’ s terug een keer leuk om met jeugd idool Henke Larsson te spelen, maar dat was even leuk. Ik gebruik nooit icons. Kan het niet echt onderbouwen eigenlijk, heb er gewoon niks mee. Die spelers zijn voor mij geweest. Ik speel fifa 20, geen fifa 1978.

Vind het juist wel leuk zoals met Summer Heat dat bepaalde “minder bekende” spelers goede kaarten krijgen. Om daar lekker mee te klooien in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:12:
[...]

Summerheat was in verhouding inderdaad te goed. Pre season viel daardoor juist tegen. Ik denk dat weekend league nu een combo is van summerheat en toty loans. Plus de nodige icons van icon swaps en natuurlijk de icon objective die genoeg wss al gegrind hebben.
Klopt krijg haast altijd Dembele , Ribéry, vinicius, Mendy en lenglet sh tegen. Ga nu 5-1 die ene pot ging gelijk op maar verloor door de verhoede toty Ronaldo, toty mbappe, Toty Messi en daar achter kante toty en Zidane pim.

Naja niks aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Krijg je toch wel in augustus.

Ik slinger rivals maar eens aan voor de icon objectives. Kijken of ik opnieuw Dalglish, Ferdinand, Overmars of Pep Guardiola kan packen. Dat zijn iig de vier die ik uit de icon packs wist te halen tot nu. Ferdinand/Overmars/Pep zijn ondertussen allemaal in andere SBC's gestopt. Juist omdat menig SH / tots kaart idd beter is specswise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:40:
[...]

Krijg je toch wel in augustus.

Ik slinger rivals maar eens aan voor de icon objectives. Kijken of ik opnieuw Dalglish, Ferdinand, Overmars of Pep Guardiola kan packen. Dat zijn iig de vier die ik uit de icon packs wist te halen tot nu. Ferdinand/Overmars/Pep zijn ondertussen allemaal in andere SBC's gestopt. Juist omdat menig SH / tots kaart idd beter is specswise.
Vind niet erg als gewoon normale spelers zijn maar het zijn al die leen kaarten. Vind dat ze die echt moeten verbieden in de wl 3 van die kaarten kunnen een hele wedstrijd draaien.

Van de week ook maar eens doen die objectives. Waarschijnlijk voor barnes ofzo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
KDB wint PL POTS, maar geen sbc. Filmpje eindigt met zijn tots kaart in packs

https://twitter.com/EASPO.../1294921842935959552?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tots gomez nu paar wedstrijden gebruikt. Wat een heerlijke speler en bizar wendbaar. Hij samen met kdb tots is echt bizar goed :) momenteel 8-1 in de wl niet slecht voor weken geen wl gespeeld te hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Nice!

Doe net de 81+ Upgrade en haal Haaland TOTSFF uit de pack. Jammer dat ik Giroud er niet in had gegooid - die had in de squad gepast :+ Hoe vaak ik die al niet tevoorschijn heb zien komen...

Tweede pack kwam Iago Aspos Scream tevoorschijn. Niet heel boeiend, dus kan weer ergens een SBC in.

Edit: Ben nog wat competitie SBC's aan het doen. Komt nu Thiago Silva uitgelopen. De packs zijn goed gevuld vandaag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejcWekYQyzyxH3bj1fClQQVVgoI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bZYFqGLYSZiKrBeMKcOCxFiM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 16-08-2020 14:04 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Net uit de totssf objectives tots vardy :) totaal niet verkeerd voor een gratis packje !

Edit :

Momenteel 10-1 in de wl moet niet gekker worden :) net in de verlening een enorme pisvlek verslagen.

1-0 voor krijg ik een penalty tegen, Diego Carlos tackelt de bal en de speler valt erna over heen. Penalty 1-1. Gaat hij me sushe.....

Toen heb ik express Pim cruijf , Pim Pelé en kante toty in gegooid want wou echt niet verliezen van zo’n misselijk persoon. 2-1 cruijf 115 min succes ermee :)

[ Voor 70% gewijzigd door Traeces op 16-08-2020 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou net alle objectives voor een icon gedaan. Komt er baby Eusebio uitlopen. Leuk hoor en meteen twaalf potten Rivals gedaan voor de xp/rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Traeces schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:54:
Net uit de totssf objectives tots vardy :) totaal niet verkeerd voor een gratis packje !

Edit :

Momenteel 10-1 in de wl moet niet gekker worden :) net in de verlening een enorme pisvlek verslagen.

1-0 voor krijg ik een penalty tegen, Diego Carlos tackelt de bal en de speler valt erna over heen. Penalty 1-1. Gaat hij me sushe.....

Toen heb ik express Pim cruijf , Pim Pelé en kante toty in gegooid want wou echt niet verliezen van zo’n misselijk persoon. 2-1 cruijf 115 min succes ermee :)
Nou nou, hij zal inderdaad zijn lesje wel geleerd hebben 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
Traeces schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:54:

Edit :

Traeces schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:51:
[...]

Vind niet erg als gewoon normale spelers zijn maar het zijn al die leen kaarten. Vind dat ze die echt moeten verbieden in de wl 3 van die kaarten kunnen een hele wedstrijd draaien.
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik ze normaal nooit ;) alleen als je zo stront vervelend tegen me doet zet ik ze in. Heb geen spelers in me club meer behalve me basis 11 en vardy tots, Ronaldo en 86 James.

Snap niet waarom mensen in deze fase van de game nog moeten sushen , irriteren met start drukken 2x achter elkaar en mega verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
83/84 squad voor een repeatable any icon pack.
85/86 squad voor een repeatable any prime moments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Joosie200 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:05:
83/84 squad voor een repeatable any icon pack.
85/86 squad voor een repeatable any prime moments.
Heb maar eentje geprobeerd. Kwam Makalele uit, geen idee of hij bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
pacod schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:59:
[...]

Heb maar eentje geprobeerd. Kwam Makalele uit, geen idee of hij bruikbaar is.
Ik ben benieuwd hoeveel prime moments SBC ik kan regelen voor 2.8 miljoen. Of ik ga full yolo op de any icons want goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:01:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel prime moments SBC ik kan regelen voor 2.8 miljoen. Of ik ga full yolo op de any icons want goedkoper.
Heb een paar streams gezien van icon pack openen. Je ziet amper iets behoorlijk er uit komen. Ik ga er persoonlijk niet meer aan beginnen is een enorme coin verspilling.

Zou gewoon 1 dikke icon kopen of 2 of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23

bebopper

I'm an absolute beginner...

Uit mijn 91+ TOTS SBC pack komt de meest nutteloze van allemaal lopen, Lodeiro. Zo snel mogelijk maar in een andere SBC stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:20:
Uit mijn 91+ TOTS SBC pack komt de meest nutteloze van allemaal lopen, Lodeiro. Zo snel mogelijk maar in een andere SBC stoppen...
Ik kreeg daar Trauner uit. Kandidaatje voor een nieuwe SBC.
Traeces schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:18:
[...]

Heb een paar streams gezien van icon pack openen. Je ziet amper iets behoorlijk er uit komen. Ik ga er persoonlijk niet meer aan beginnen is een enorme coin verspilling.

Ik kijk nu ook een paar live streams op twitch en zie idd niet de top 10/20 langs komen. Wel Bergkamp moments wanneer je na 🇱🇺 en CF Gullit of Cruyff wilt zien.

Dus ja, kan ook een dikke icon naar keuze halen. Al heb ik inmiddels dus de Portugese Cruyff inmiddels in de pocket: baby ice.

[ Voor 51% gewijzigd door Joosie200 op 16-08-2020 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 11:10
Moments sbc gedaan en Gerrard gepakt, geen idee of dat een vervanger van De Jong TOTY kan zijn, maar betwijfel het. Uit de 85 Suarez tradable gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En een of andere Nederlander haalde in MattHD gamer zijn Twitch stream prime moments Butragueno. Is pas na 25 packs een van de betere imo.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 16-08-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:23
Paar van die Double 81+ SBC’s gedaan, moet zeggen dat daar best leuke spelers uit komen. Davies TOTSSF, Areola Winter Refresh en nog wat high rated kaarten.

Uit de Moments Upgrade haalde ik Nedved, is nog 500K waard, ga hem gewoon eens uitproberen. Lijkt me wel een prima kaart. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

DeeleNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:13:
Paar van die Double 81+ SBC’s gedaan, moet zeggen dat daar best leuke spelers uit komen. Davies TOTSSF, Areola Winter Refresh en nog wat high rated kaarten.
Doe ik ze schijnbaar toch verkeerd, heb er 5 gedaan, 1*84, 2*83, 2*82 en 5*81, alles rare gold, niks speciaals ertussen. Moet ik nog ergens extra op klikken? ;) :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Rio Ferdinand uit de Moments SBC _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
bebopper schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:43:
[...]

Doe ik ze schijnbaar toch verkeerd, heb er 5 gedaan, 1*84, 2*83, 2*82 en 5*81, alles rare gold, niks speciaals ertussen. Moet ik nog ergens extra op klikken? ;) :P
Had ze via de companion app gekregen. Moet zeggen dat me dit normaal gesproken niet veel oplevert hoor, maar was niet in de buurt van de console.

Andere nadeel van die app is weer het bieden. Was met iemand aan het bieden op Messi SS. 866k bood diegene en ik kon niet meer bieden, iedere keer een foutmelding, terwijl ik nog 200k over had om over te bieden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Even weer ongelooflijk frustratie 9wl potten achter elkaar verloren wat ik ook doe krijg er gewoon 4 per wed tegen en vaak 5 kansen tegen ik weet niet hoe het kan maar alles gaat erbij mij in ik twijfel gewoon of er daadwerkelijk vals wird gespeeld, ook zie ik iedereen bal aanemen en doorspelen bij mij duurt het echt 3 sec voordat mijn spelers de bal onder controle hebben is echt bizar snsp niet hoe mensen zo snel net spelers kunnen aanemen en wegdraaien, ook met de spitsen mijn verdedigers staan erbij en kijken erna ook als ik scoor krijg 8 van de 10 een doelpunt uit de aftrap tegen en kan de bal niet raken of in de buurt komen snsp er niks van, ook ribery maxim etc slalommen door mijn verdediging en kan gewoon niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Leuke SBC voer uit squad battle rewards gekregen. Sterling Headliner 92. En uit een 81+ sbc Luis Alberto TOTS 97 en uit een 80+ playerpick Handanovic 94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Traeces schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:18:
[...]

Het is eind augustus...wat ga je nog met je coins doen. Als je nog een doel hebt oke. Maar 99% heeft zijn eind team al. ik heb 3M. mijn beste upgrade is gullit prime en die kost 7M..

Dus ik ga me 3M waar ik anders toch niks mee doe in de pim sbc gooien

heb er al 2 gedaan. eerste 82-88 spammen
1. Bergkamp...troll met CF en NL vlag
2. Figo

voorlopig met spelers nog uit me club gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Tog maar de icon objective afgemaakt ondanks een frustrerend weekend met rivals. Komt daar viera moments uitlopen, niet gek lijkt me. Iemand ervaring met deze man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Augy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:09:
Tog maar de icon objective afgemaakt ondanks een frustrerend weekend met rivals. Komt daar viera moments uitlopen, niet gek lijkt me. Iemand ervaring met deze man?
Vind hem 1 van de beste CDM's van het spel :)
Hij heeft uitschuifbare benen, groot, sterk, redelijk snel. Zijn moments kan je prima met engine gebruiken om zijn agility en balance nog wat te boosten.
Maar je kan echt heel blij zijn! Ik had vorige week besloten om nog 1x de icon sbc te doen... komt er prime Okocha uitlopen :(

Misschien binnenkort nog ff mn club leeggooien in sbc en dan nog wat icons doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

DeeleNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:47:
[...]
Had ze via de companion app gekregen. Moet zeggen dat me dit normaal gesproken niet veel oplevert hoor, maar was niet in de buurt van de console.
Ook via de companion app gedaan, dus daar heeft het iig niet aan gelegen :P
DeeleNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:47:
[...]
Andere nadeel van die app is weer het bieden. Was met iemand aan het bieden op Messi SS. 866k bood diegene en ik kon niet meer bieden, iedere keer een foutmelding, terwijl ik nog 200k over had om over te bieden :F
Ik ken het gevoel, heb nog altijd de hoop dat het ook een keer de andere kant op gebeurt, dat ik met een lekker laag bod een speler binnenhengel omdat mijn tegenbieder(s) vastlopers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wie van de season objectives pakken jullie? Ik ben er gek genoeg al bijna haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Op level 15 koos ik voor Gomes voor in mijn PL team. Heb je een la liga team: Morales. Heb je een Ligue1: Tete. Of bedoel je lvl 30? Die vind ik zelf het minst boeiende en ik ga wss niet eens voor lvl 30 alles uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Augy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 13:33:
Wie van de season objectives pakken jullie? Ik ben er gek genoeg al bijna haha
Can, gezien ik Witsel niet gedaan heb. Kan mooi naast SH Delaney en TOTS Kimmich op het middenveld in mijn Bundesliga team
https://www.futbin.com/20/squad/8095874

ingame 41212 met Perisic en Sancho in de spits en Reus erachter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Klopt lvl 30. Dacht zelf aan bernardischi. Leuk om Sanchez, Allan en Danilo te linken naar martial ziet er ook leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:03:
Klopt lvl 30. Dacht zelf aan bernardischi. Leuk om Sanchez, Allan en Danilo te linken naar martial ziet er ook leuk uit
Als ik lvl 30 weet te halen ga ik voor Martial.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Even frustratie luchten - kun je daar niet tegen, lees dan vooral niet verder.

Gameplay is dramatisch, geen consistentie whatsoever. Speel tegen de raarste combinaties van teams, met zilveren spelers erin met speed 54 (heb het na afloop even opgezocht), knap genoeg rennen deze zilveren 54-ers er wel TOTS Werner uit in volle sprint voor de bal (dus allebei nog zonder bal en na ongeveer 10 minuten). Heb echt het idee dat hoe lager de speler hoe groter de boost ie nu gratis en voor niks erbij krijgt, common gold spelers van rond de 80 denderen gewoon over (niet langs, over) VVD TOTS heen.

Ondertussen zijn mijn spelers met vakantie, Griezman staat de hele wedstrijd halverwege de helft van de tegenstander de zijlijn te bekijken, niks diepgaan of naar binnen trekken, of waar dan ook naartoe rennen, gewoon stilstaan. Kon ik em maar een straftraining geven, ideetje voor FIFA22, gratis en voor niks :-)

Verder zijn al die eikels die zich laten afzakken voor objectives ook weer terug. En degenen die dat niet doen disconnecten na 10 minuten als ze dan nog steeds niet gescoord hebben, want dan duurt het te lang.

Het is dat ik verslaafd ben en perse dat icon pakje wil openmaken })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
bebopper schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:20:
Even frustratie luchten - kun je daar niet tegen, lees dan vooral niet verder.

Gameplay is dramatisch, geen consistentie whatsoever. Speel tegen de raarste combinaties van teams, met zilveren spelers erin met speed 54 (heb het na afloop even opgezocht), knap genoeg rennen deze zilveren 54-ers er wel TOTS Werner uit in volle sprint voor de bal (dus allebei nog zonder bal en na ongeveer 10 minuten). Heb echt het idee dat hoe lager de speler hoe groter de boost ie nu gratis en voor niks erbij krijgt, common gold spelers van rond de 80 denderen gewoon over (niet langs, over) VVD TOTS heen.

Ondertussen zijn mijn spelers met vakantie, Griezman staat de hele wedstrijd halverwege de helft van de tegenstander de zijlijn te bekijken, niks diepgaan of naar binnen trekken, of waar dan ook naartoe rennen, gewoon stilstaan. Kon ik em maar een straftraining geven, ideetje voor FIFA22, gratis en voor niks :-)

Verder zijn al die eikels die zich laten afzakken voor objectives ook weer terug. En degenen die dat niet doen disconnecten na 10 minuten als ze dan nog steeds niet gescoord hebben, want dan duurt het te lang.

Het is dat ik verslaafd ben en perse dat icon pakje wil openmaken })
Kom net in rivals in 1 minuut tijd 2x tegen dezelfde tegenstander. Quit direct. Stuur je een bericht dat hij gewoon moet spelen, krijg je terug;
“Hjb speknek, no lifer, ga huilen”

Hahaha wat een community :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

DeeleNL schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:41:
[...]

Kom net in rivals in 1 minuut tijd 2x tegen dezelfde tegenstander. Quit direct. Stuur je een bericht dat hij gewoon moet spelen, krijg je terug;
“Hjb speknek, no lifer, ga huilen”

Hahaha wat een community :')
Maar wat heb je nou aan dat direct quiten? Ik snap er werkelijk niks van, op de raarste momenten quiten mensen, zelfs als het gelijk staat in de 88 minuut. WAAROM???

Ben nu wel zelf ook zover dat als ik na een half uur achtersta en al ~5 hele goede kansen heb gehad die allemaal tegen de paal of naast gaan, tegen een tegenstander die de bal iedere keer naar voren ramt in de hoop dat Ibra (of wie dan ook) hem erin vogelt... dan quit ik ook, geen zin om dat soort non-voetbal potjes uit te spelen (en als de bal er echt niet in wil, dan blijft dat bij mij meestal toch de hele wedstrijd zo)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
bebopper schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:51:
[...]

Maar wat heb je nou aan dat direct quiten? Ik snap er werkelijk niks van, op de raarste momenten quiten mensen, zelfs als het gelijk staat in de 88 minuut. WAAROM???

Ben nu wel zelf ook zover dat als ik na een half uur achtersta en al ~5 hele goede kansen heb gehad die allemaal tegen de paal of naast gaan, tegen een tegenstander die de bal iedere keer naar voren ramt in de hoop dat Ibra (of wie dan ook) hem erin vogelt... dan quit ik ook, geen zin om dat soort non-voetbal potjes uit te spelen (en als de bal er echt niet in wil, dan blijft dat bij mij meestal toch de hele wedstrijd zo)
Mee eens. Zie dat nut er niet van in. Een leuke pot spelen na het werk zit er ook niet in op deze manier. Dan word je door een knulletje op zijn zolderkamer uitgemaakt voor 15 jarig kind. Kan me niet voorstellen dat je dan lol hebt in het spelletje. Maar ach, zal mijn 30+ mindset wel zijn :+

Edit: ik ben ook altijd benieuwd waarom spelers dan quitten, div. 7 is niet makkelijker dan 6 met al die spelers, daarom maar een berichtje aan gewaagd. Maar een normaal antwoord kan je ook niet echt meer verwachten. Áls ik al een bericht stuur is het vaak om te vragen hoe bepaalde spelers bevallen oid.

[ Voor 13% gewijzigd door DeeleNL op 17-08-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
bebopper schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 17:51:
[...]

De fifa community is nogal 'toxic'. Niemand gunt elkaar iets.
Als je bij gelijke stand quit krijgt je tegenstander de winst ook niet.
Veel spelers verliezen bewust om in lagere divisies terecht te komen, dan is het makkelijker om opdrachten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Vandaag redelijk wat potjes gespeeld en moet zeggen dat ik geen 1 keer geshusht ben en dat men netjes doorklikte bij elke goal 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:58
Ik heb juist het gevoel dat het wat minder toxic is de laatste tijd. Had zelf bedacht dat het komt omdat het einde seizoen is. De grootste frusties zouden wel zijn gestopt inmiddels.

Maar ik heb schijnbaar geluk.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben het met pacod eens.. weinig gekke dingen meegemaakt vandaag en tog veel gespeeld.

Ook gelijkwaardige wedstrijden in, inmiddels weer, divisie 9. Was dit weekend wel anders haha

Overigens idd vaak dat met een leave doet bij het begin. Snap k niet, kost je nog een contract ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bij elke winnende die ik maakte in de 85+ minuut ben ik het volledige veld over gaan sushen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Net een prime Moments SBC gedaan, nadat ik genoeg fodder binnengehaald had. Komt daar Henry uit😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

4 keer achter elkaar pauze direct na de start om dan te quitten, alleen de 4e had ik mooi, lukte me om te scoren voordat de bal uit het spel ging, hij quitte wel, maar met een loss :*)

In div10 geen normaal potje meer te spelen.

Heb wel mijn icon objective gehaald met die laatste win, Eusebio 89, als ik zijn prijs bekijk geen slechte vangst kennelijk. Maar qua stats is ie toch niet beter als mijn TOTS spitsen, wat maakt het verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
Net een potje maar op fysiek verloor ik alles! Telkens als ik de bal had, meteen weer kwijt. Ik kwam gewoon niet aan normaal spelen toe. Hoe dat dan weer kan.... nog nooit zo erg gehad dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Win net een pot in div 6 (ja, waar ik thuis hoor :') ) met 10-1, hulde voor het doorzettingsvermogen van mijn tegenstander. Alles lukte voor mij en aan de andere kant niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
bebopper schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 19:45:
4 keer achter elkaar pauze direct na de start om dan te quitten, alleen de 4e had ik mooi, lukte me om te scoren voordat de bal uit het spel ging, hij quitte wel, maar met een loss :*)

In div10 geen normaal potje meer te spelen.

Heb wel mijn icon objective gehaald met die laatste win, Eusebio 89, als ik zijn prijs bekijk geen slechte vangst kennelijk. Maar qua stats is ie toch niet beter als mijn TOTS spitsen, wat maakt het verschil dan?
Ik heb zijn prime, die best vaak op de bank zit bij mij tegenwoordig vanwege Mbappe. Maar het is wel een geweldige spits om erbij te hebben....zijn schot is geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Pfffff, doe net de 90+ TOTSSF Guaranteed - krijg ik van alle mogelijke spelers.....Szczesny. |:( Die had ik dus al. Gelukkig wel tradeable, maar al die spelers zijn nu zo volatiel in prijs...niet normaal.
DeeleNL schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:22:
Win net een pot in div 6 (ja, waar ik thuis hoor :') ) met 10-1, hulde voor het doorzettingsvermogen van mijn tegenstander. Alles lukte voor mij en aan de andere kant niks.
Ook wel een keer fijn, toch? Voor je tegenstander minder, maar goed...fijn dat het eens een keer geen toxic frusti is.

[ Voor 49% gewijzigd door allstarted1 op 17-08-2020 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
allstarted1 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 21:37:
Pfffff, doe net de 90+ TOTSSF Guaranteed - krijg ik van alle mogelijke spelers.....Sczesny. |:( Die had ik dus al. Gelukkig wel tradeable, maar al die spelers zijn nu zo volatiel in prijs...niet normaal.

[...]

Ook wel een keer fijn, toch? Voor je tegenstander minder, maar goed...fijn dat het eens een keer geen toxic frusti is.
Kreeg net ‘gewoon’ weer 2 tegenstanders die na een snelle 2-0 achterstand terug komen naar 2-1 en vervolgens heel het veld rond rennen. Daarna 4-1 afdrogen is het mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Net 1 potje met hem gespeeld, naast Suárez TOTS in de spit en hij heeft gelijk 2 keer gescoord (eentje met links en eentje met rechts, lekker zo'n 5* wf) fijn schot en lekker snel. Denk dat ie wel vaker mee mag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-10 21:26
Ben nu bezig met die 8 wins in rivals, iedereen haalt alles uit de kast op dit moment in Rivals echt niet normaal🤣 allemaal leenspelers en maximaal sushen haha🙈 meer mensen last van?😛 heb nu 5 van de 8 winst binnen ga morgen wel verder😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:41:
Ben nu bezig met die 8 wins in rivals, iedereen haalt alles uit de kast op dit moment in Rivals echt niet normaal🤣 allemaal leenspelers en maximaal sushen haha🙈 meer mensen last van?😛 heb nu 5 van de 8 winst binnen ga morgen wel verder😅
Ja dit weekend zelfde ervaren 🤣 vanochtend 'even' afgemaakt. Ging een stuk btr.

Loopt net Saint maximin fb uit een pakketje. Untradable helaas maar leuke supersub. Tog maar eens kijken of k wat kan hobbyen naast mn basis team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De icon factor. Ik heb te vaak meegemaakt dat om het even welke icon in mijn team getackled werd, weer op stond er door kon met dribbelen of scoren. En ook Eusebio 89 nice, ice ice kwam er ook bij mij uit. Qua specs vind ik hem net de Portugese baby Cruyff. En stats van tots spitsen zegt ook niet alles, plus voordeel van een icon: sowieso oranje linkjes met de rest van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
Eusebio 89.... nice, die had ik ook wel gewild. Ik kreeg helaas Zola 85, op zich leuk, maar had gehoopt op iets meer. Zeker voor de effort die ik er in division 10 in moet steken met mijn squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pfff baby deco. Doe ik daar nou die moeite voor?
Icon moments Klose net gehad, die gaat weer regelrecht de sbc in :P
Nummer 2: Campbell Icon moments...

[ Voor 13% gewijzigd door Hassiebassie op 18-08-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
JMaster schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:35:
Eusebio 89.... nice, die had ik ook wel gewild. Ik kreeg helaas Zola 85, op zich leuk, maar had gehoopt op iets meer. Zeker voor de effort die ik er in division 10 in moet steken met mijn squad.
Ik okocha moment deels tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Moore 93 uit icons gekregen. Toch wel een fijne verdediger hoor.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Wel geinig die prime icon upgrade SBC's...:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByTKvXOx94yRdZj7wT-CqyjHkks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/snoiR17WIJgE1VZlILDPLWDz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door xavento op 18-08-2020 15:04 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

xavento schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:03:
Wel geinig die prime icon upgrade SBC's...:

[Afbeelding]
Wel heel jammer dat je plaatje het niet doet, neem aan dat er iets heeeeel leuks uitgekomen is?

Never mind, toen deed ie het weer wel.

[ Voor 4% gewijzigd door bebopper op 18-08-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Ben ook die icon objective aan het doen. Inmiddels gedegradeerd van DIV7 naar DIV9, bijna 10....

Vanmorgen een beetje de club opgeruimd. Bijna 2000 spelers lijkt me niet zo nuttig meer.
Dus de bronzen in de upgrade, daarna de zilveren in de upgrade en uiteindelijk de gouden in de upgrade (82-88, 81+). inmiddels 500 spelers minder, maar wel 4 TOTS spelers erbij (Marquinhos, Wan Bissaka, Hummels en als klap op de vuurpijl Griezmann).
Speel met een LaLiga squad dus die laatste is wel leuk.

Opstelling nu 433
Schmeichel 93
Semedo SH - Lenglet SH - Kimpembe SH Mendy 89
Ndombele SH - Modric 96 - Cruyff 91
Messi 94 - Benzema 92 - Griezman

Cruyff en Schmeichel zijn de enige tradable.

Ik vraag me wel af of ik niet een betere Messi, Benzema TOTS en Ter Stegen TOTS zou moeten doen ipv Cruyff. Denk dat dat wellicht iets beter is, maar vind het toch wel erg leuk om met JC te spelen :)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:08:
maar vind het toch wel erg leuk om met JC te spelen :)
En dat is volgens mij het enige dat telt, gewoon lekker JC houden als je het leuk vind met hem te spelen.

Ben zelf ook aan het kijken en puzzelen en zie nog wel wat upgrades die dan misschien het team weer iets beter maken. Maar dan denk ik, ga ik dat leuker vinden, die spelers? Neuh... dus ik wacht nog even en hoop dat er nog iets (SBC?) komt met een speler waar ik wel blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Drie icon moments SBC's gedaan.
Gerrard (speelt bij mij in de basis ipv De Jong TOTY en doe het naar behoren). Klose in de volgende SBC gedaan en Nakata gepakt, ik ben nu wel even genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Even met Campbell moments gespeeld. Een enorme tank maar draait heeft het rotatiesnelheid van een olietanker. Totaal niet bruikbaar tegen snelle spelertjes. Die gaat weer de volgende sbc in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
JMaster schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:35:
Kluivert 88 :') :F

Edit: de 92+ TOTSSF SBC maakt veel goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVIkjB1O7nxBqbK3pq_7yu7x2Z4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tOXk4pnqhL6VYYYkdkBYzmPC.jpg?f=fotoalbum_small

[ Voor 39% gewijzigd door DeeleNL op 18-08-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Atal uit de 92+

Mooie supersub.

Iemand enig idee waarom die Saint maximin zo duur is? Zo spectaculair vond ik hem niet in z'n eerste wedstrijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik kreeg Renato Sanches uit mijn 92+ pakketje. Past er prima bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mandanda uit mijn 92+ pack.
Niks uit mijn twitch prime pack.
Wel Rakitic en Pique tots uit mijn 81+ double upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:31:
Atal uit de 92+

Mooie supersub.

Iemand enig idee waarom die Saint maximin zo duur is? Zo spectaculair vond ik hem niet in z'n eerste wedstrijden :p
Veel spelers gebruiken hem als spits en voor velen schijnt het een superspits te zijn en 5* WF. Zelf heb ik hem ook uitgeprobeerd, maar kon niet goed met hem overweg. Hij werd nogal onderuit gebeukt en hij was mij te bonkig.

Atal is een stuk behendiger en heeft ook 5*wf, ik wissel hem af met Vinicius of Bernardo Silva.

Heb zelf Cuadrado uit de 92+ gehaald, mooi als reserve.

[ Voor 13% gewijzigd door _Uploader_ op 18-08-2020 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Als ik dit jaar al packluck heb gehad, dan is het op denk ik. :9

Na Sczcesny gisteren haal ik vandaag Acerbi uit de 92+ TOTSFF. Ik kom al om in de centrale verdedigers uit de Serie A (De Ligt OTW, Koulibaly TOTW Moments, Juan Jesus RTTF en Luiz Felipe HL)

Uit de Twitch-pack kwamen Kamara HL en Valverde HL. Wel veel 83+ spelers, maar ook spelers die je tig keer langs ziet komen gedurende het jaar. En allemaal onverhandelbaar helaas anders was er nog wel een mooie winst te draaien met alle SBC's.

Terugkijkend zijn Hierro 92 en Koulibaly 92 tot nu toe m'n beste pulls van het jaar geweest als ik kijk naar het aantal wedstrijden dat ik met ze heb gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 18-08-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
DeeleNL schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 18:39:
[...]

Kluivert 88 :') :F

Edit: de 92+ TOTSSF SBC maakt veel goed

[Afbeelding]
Hier ook TOTS Werner! Benieuwd of die beter is dan mijn TOTS Benzema of Prime Butragueno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:31:
Atal uit de 92+

Mooie supersub.

5* / 5* daarbij echt mega wendbaar. Vond hem
Echt geweldig spelen op iedere positie voorin. Verkocht om weer eens wat anders uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
allstarted1 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:51:
Na Sczcesny gisteren haal ik vandaag Acerbi uit de 92+ TOTSFF. Ik kom al om in de centrale verdedigers uit de Serie A (De Ligt OTW, Koulibaly TOTW Moments, Juan Jesus RTTF en Luiz Felipe HL)
Maar geen enkele verdediger uit die lijst is goed genoeg op dit moment. Je kan voor heel weinig Manolas TOTS (65k) en Smalling TOTS (70k) halen die veel beter zijn. Vooral Manolas doet niet onder voor de La Liga en PL van 600k en meer. Juan Jesus en Luiz Felipe waren voor TOTS nog leuke verdedigers maar zijn nu echt niet goed genoeg meer. Acerbi, de Ligt OTW en Koulibaly TOTW zijn zelfs nooit goed genoeg geweest.

Als je het geld hebt probeer het dan eens, zal een wereld van verschil zijn!

Edit: Ik had zelf Thiago Silva die ik laatst ook al uit de WL rewards had.

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 18-08-2020 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Kreeg niet eens meer een beetje spanning van EA voor de 92+ TOTS, een Zwitserse vlag... dan houdt het gewoon direct op: Sommer :F :'( 8)7

Nu maar eens een SBC vinden waar ik em in kan stoppen.

Kreeg daarna wel vrolijk Josip Ilicic TOTS uit het pakje van de UCL half-time challenge, dat is dan wel weer een leuke verrassing :) Hoewel ik er helaas in mijn team helemaal niks mee kan, dus ook deze gaat richting een SBC.

Wat denken jullie dat er nog te verwachten is aan SBCs?
  • UCL half-time challenge voor OL-Bayern
  • UCL half-time challenge voor de finale
  • 93+ TOTS guaranteed / 94+ TOTS guaranteed / ...
  • Icon moments **+ guaranteed

[ Voor 60% gewijzigd door bebopper op 19-08-2020 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
bebopper schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 22:44:
Kreeg niet eens meer een beetje spanning van EA voor de 92+ TOTS, een Zwitserse vlag... dan houdt het gewoon direct op: Sommer :F :'( 8)7

Nu maar eens een SBC vinden waar ik em in kan stoppen.

Kreeg daarna wel vrolijk Josip Ilicic TOTS uit het pakje van de UCL half-time challenge, dat is dan wel weer een leuke verrassing :) Hoewel ik er helaas in mijn team helemaal niks mee kan, dus ook deze gaat richting een SBC.

Wat denken jullie dat er nog te verwachten is aan SBCs?
  • UCL half-time challenge voor OL-Bayern
  • UCL half-time challenge voor de finale
  • 93+ TOTS guaranteed / 94+ TOTS guaranteed / ...
  • Icon moments **+ guaranteed
Ik verwacht nog de 5x89+ SBC......zal wel een 88+ rated squad voor nodig zijn. Heb nog genoeg fodder gecraft om deze te kunnen doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Misschien is het even leuk om wat beste pulls dit jaar op een rijtje te zetten? :P

Nummer 1: SS Messi tijdens de shapeshifters promo. Dikke 2 miljoen coins.
Nummer 2: Hmmm, ik zou zeggen Icon moments Makélélé, heeft toch meer gespeeld dan ik in de eerste instantie zou denken. Uit een ultimate onverhandelbaar pakketje.
Nummer 3: Ter Stegen TOTS uit een dagelijks pakketje met 1 zeldzame speler (kon mn gekochte gelijk de transfer list op :P )
Nummer 4: Ramos TOTS verhandelbaar

Grootste flops:
1. Wright uit icon swaps 3 prime pakket (ik baal er nog steeds van, had gewoon voor Icon moments cannavaro moeten gaan)
2: Prime Okocha uit Prime of moments icon upgrade
3: baby deco uit icon grind.

De rest is niet interessant genoeg of noemenswaardig :P

[ Voor 6% gewijzigd door Hassiebassie op 19-08-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier tot aan de garanteed niks bijzonders. Alleen mbappe gold

Uit de icon grind laatst vieira moments,hazard moments uit de garanteed sbc en gister Atal al was die ook t mimale kwa rating maar kan slechter.

Maldini uit swaps 2 of 3 staat nog steeds in de basis overigens haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Beste pulls?
1. Toty Kante uit SB pack, tradeable.
2. Toty Kante uit 89+ pack, untradeable.
3. Baby Eusebio uit gratis any icon objective pack.

Slechtse pulls?
1. Prime Overmars in icon swaps 3 uit een prime icon pack NADAT ik eerst PIM Overmars koos uit mijn eerste tien tokens. :F
2. Pep Guardiola uit prime icon sbc.
3. Mandanda/Hradecky uit 90/92+ guaranteed totsf pack.

Die drie wil je gewoon niet zien. Als compensatie kreeg ik dan weer mid Dalglish uit het mid icon sbc nadat ik de overbodige prime Overmars en Pep Guardiola erin had geknald.

[ Voor 58% gewijzigd door Joosie200 op 19-08-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Beste pulls:
1. PIM R9 (UT)
2. TOTSSF VVD (Tradeable)
3. TOTSSF Lewa (UT)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Beste pulls:

1. Prime Eusebio (untradeable)
2. TOTS Neymar (untradeable)
3. Prime Pele (untradeable)
4. TOTS Mbappe (untradeable)
5. TOTY Messi (tradeable)
6. Kaka Icon Moments (tradeable) 2x

Meeste plezier van (willekeurige volgorde)
- Mbappe TOTS (Zoveel goals en assists heb ik nog nooit met een ander speler in een ander Fifa gehad)
- Moses Simon pas recent "ontdekt" maar wat een raket
- Prime Eusebio - minder goals dan Mbappe maar dodelijk voor de goal
- Prime Moments Essien - heerst defensief over het middenveld en knalt er regelmatig ook nog eentje in :)

Tegenvallers
- SH Pogba - heb hem inmiddels in een SBC gegooit
- TOTS Alisson - rare goals tegen, ondanks dat heb ik hem vanwege de chem best vaak gebruikt
- Prime Pele - erg wisselvallig, maar desondanks gebruik ik hem nog steeds regelmatig

Al met al best wel veel geluk gehad dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Mid eusebio tr
Toty mbappe untr
Prime gattuso tr
Vardy tots untr
Salah tots untr
Griezmann tots untr
Ter stegen tots untr
Taa tots untr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Gisteravond een hele leuke actie gedaan....

Prime Moments van der Sar in een gouden upgrade sbc gedaan.

Nu geen keeper en geen coins meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Een hele tijd niets (max 85/86 gold) en daarna in ongeveer de onderstaande volgorde:
  • Begin juni Neymar TOTS tr (verkocht en heel veel andere leuke spelers van gekocht)
  • TAA TOTY untr
  • Werner TOTS untr (mijn vaste supersub)
  • Griezman TOTS untr
  • Andre TOTS untr (gaat een SBC in)
  • Eusebio 89 untr
  • Sommer TOTS untr (gaat een SBC in)
  • Ilisic TOTS untr (gaat een SBC in)
Toch best een mooi lijstje :)
Wulfric92 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:47:
Gisteravond een hele leuke actie gedaan....
Prime Moments van der Sar in een gouden upgrade sbc gedaan.
Nu geen keeper en geen coins meer haha
Ouch, pijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste pulls:

1. TOTS Messi - tradeable ( Klapper van 2,5 miljoen uit een gratis 7,5k pakketje )
2. TOTS de Bruyne - PP untradeable
3. Mbappe gold ( toen hij nog ruim 700k was ) - tradeable
4. SS Mahrez tradeable ( 300k toen hij net uit was gekomen ).
5. TOTS TAA - PP
6. TOTS Insigne - untradeable
7. TOTS Vardy - untradeable
8. Prime Crespo ( Me eerste icon gepacked buiten sbc's etc ). tradeable

Meeste fun :

1. Ronaldo - voor het eerst echt een top speler als CR7 + ben een CR7 fan boy :+
2. TOTS KDB - Zo bizar goed.
3. TOTS TAA - Heel bizar omdat het een back is maar vind het echt een mega fijne speler.
4. MID Gerrard - Favo voetballer van vroeger :)
5. PIM Laudrup - Uit de Swaps. Vond hem voor het TOTS geweld echt een bizar goede nummer 10.
6. Prime Hernandez - Speelt echt heerlijk alleen jammer van die 3*WF.
7. PIM Essien - Beste CDM die ik dit jaar gebruikt heb zit echt overal tussen :)

Spelers waar ik veel minder plezier uit haalde :

Mensen gaan me voor gek verklaren :) - Messi - Heb iedere variant gebruikt behalve de POTM versies en SS. Ik kan gewoon niet wennen aan de M/L workrates van hem. Hij doet zo weinig op het veld dat soms lijkt of hij er niet is. Zonde want zijn TOTS vond ik echt heerlijke dribbelen en een bizar schot hebben.

- MID Ferdinand - Vond hem echt bizar slecht, zo raar dat zijn baby, prime en PIM zo anders aanvoelen.

- PIM - van der Sar - Vond hem totaal de munten niet waard en pakte echt niks bij mij 8)7

- Alle versies van Salah - Heb iedere versie van Salah gehad maar vind echt 3x niks. Iedere zetje ligt hij van
de bal en zijn WF is echt klote voor z'n dure speler.

Vervelendste speler van het hele jaar :

BEN YEDDER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Traeces schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:28:
Messi - Heb iedere variant gebruikt behalve de POTM versies en SS. Ik kan gewoon niet wennen aan de M/L workrates van hem. Hij doet zo weinig op het veld dat soms lijkt of hij er niet is. Zonde want zijn TOTS vond ik echt heerlijke dribbelen en een bizar schot hebben.
Mocht je nog ~935k aan coins over hebben probeer dan Messi SS een keer, juist bij deze versie zijn zijn workrates een verschil (low-high). Staat bij mij al een hele tijd in de basis en doet het goed. Heb meer last van bijvoorbeeld Griezman TOTS (high-high) die vaak uit zijn neus staat te vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:36:
[...]

Mocht je nog ~935k aan coins over hebben probeer dan Messi SS een keer, juist bij deze versie zijn zijn workrates een verschil (low-high). Staat bij mij al een hele tijd in de basis en doet het goed. Heb meer last van bijvoorbeeld Griezman TOTS (high-high) die vaak uit zijn neus staat te vreten.
Past helaas niet meer in me elftal :) Had indd gezien dat die afwijkende workrates heeft :)

M/L en H/H vind ik zelf echt verschrikkelijk voor aanvallers. M/L doen amper iets en H/H staan heel vaak niet op hun plek. Son als spits was qua afronden en dribbelen in begin van de game geweldig. Maar die man stond zo vaak niet in de spits. Als pure spits heb ik gewoon het liefste H/L. Voor me buiten spelers H/M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik dacht dat de online draft bedoeld was om eens met leuke spelers te spelen die je anders niet snel in je team krijgt.

Dat viel even tegen:
1 icon - Gatusso 89
Ronaldo gold & Mbappe gold
In totaal 3 CB uit alle spelers, alledrie verschillende competities en landen, was dus niks van te maken, hoogste was een 85
Had gekozen voor een opstelling zonder LW/RW/LM/RM en had in totaal 7 spelers voor die posities (omdat de alternatieven echt te slecht voor woorden waren, hoog in de 70 gold, daar kun je niks meer mee)

En dan speel je je eerste wedstrijd tegen Gullit prime, Pele Prime, nog 2 icons, VVD (S)IF en Alisson TOTS in de goal. Dat wilde om een of andere reden niet zo heel goed lukken (viel me nog mee eigenlijk, 3-2 verloren).

Maar op die manier is een online draft niet echt leuk te noemen. Vorige keren had ik echt een leuk team met ook wat icons zoals Ronaldinho, Maradonna etc.

Iemand anders trouwens ook last van 'allemaal dezelfde kleur shirtjes aan'? In Rivals (en ook in online draft) krijg ik nu vreselijk vaak dat mijn team en dat van mijn tegenstander allebei wit aanhebben. Maakt niet uit of ik vantevoren voor beide partijen selecteer of het aan FIFA overlaat om een contrasterende kleur te kiezen, gebeurt in allebei de gevallen. Heb ik tot deze week nog nooit last van gehad, selecteerde altijd 'home' voor mezelf en 'away' voor mijn tegenstander (licht en donker in mijn geval). Dat werkt nu dus niet meer.

En heel vemoeiend die jochies die met full pressure, aggresive interception, alles op de aanval beginnen en als ze dan binnen 5 minuten niet gescoord hebben zijn ze pleite

Wel ook een hele leuke wedstrijd gespeeld met mijn NL team tegen een fransoos met een FR team, ging lekker heen en weer, aanvallend, alles doorklikken... zoals het zou moeten zijn 8)

Tsja, vandaag is zo'n dag dat ik FIFA beter niet had kunnen opstarten, er mag gewoon niks lukken, wat ik ook probeer mijn passing bestaat uit pisballetjes, schoten hobbelen richting paal of naast, iedere schouderduw is rood... laat maar, ik houd het voor vandaag weer gezien. Een andere dag misschien weer beter. (wedstrijd of 10 gespeeld, maar 1 wedstrijd waarbij spelers responsive waren, en alles beetje vloeiend liep, de rest was dramatisch)

[ Voor 44% gewijzigd door bebopper op 19-08-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
2x nu icon moment gedaan, desailly was redelijk, en dan..... Pires😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:28:
Beste pulls:

1. TOTS Messi - tradeable ( Klapper van 2,5 miljoen uit een gratis 7,5k pakketje )
2. TOTS de Bruyne - PP untradeable
3. Mbappe gold ( toen hij nog ruim 700k was ) - tradeable
4. SS Mahrez tradeable ( 300k toen hij net uit was gekomen ).
5. TOTS TAA - PP
6. TOTS Insigne - untradeable
7. TOTS Vardy - untradeable
8. Prime Crespo ( Me eerste icon gepacked buiten sbc's etc ). tradeable

Meeste fun :

1. Ronaldo - voor het eerst echt een top speler als CR7 + ben een CR7 fan boy :+
2. TOTS KDB - Zo bizar goed.
3. TOTS TAA - Heel bizar omdat het een back is maar vind het echt een mega fijne speler.
4. MID Gerrard - Favo voetballer van vroeger :)
5. PIM Laudrup - Uit de Swaps. Vond hem voor het TOTS geweld echt een bizar goede nummer 10.
6. Prime Hernandez - Speelt echt heerlijk alleen jammer van die 3*WF.
7. PIM Essien - Beste CDM die ik dit jaar gebruikt heb zit echt overal tussen :)

Spelers waar ik veel minder plezier uit haalde :

Mensen gaan me voor gek verklaren :) - Messi - Heb iedere variant gebruikt behalve de POTM versies en SS. Ik kan gewoon niet wennen aan de M/L workrates van hem. Hij doet zo weinig op het veld dat soms lijkt of hij er niet is. Zonde want zijn TOTS vond ik echt heerlijke dribbelen en een bizar schot hebben.

- MID Ferdinand - Vond hem echt bizar slecht, zo raar dat zijn baby, prime en PIM zo anders aanvoelen.

- PIM - van der Sar - Vond hem totaal de munten niet waard en pakte echt niks bij mij 8)7

- Alle versies van Salah - Heb iedere versie van Salah gehad maar vind echt 3x niks. Iedere zetje ligt hij van
de bal en zijn WF is echt klote voor z'n dure speler.

Vervelendste speler van het hele jaar :

BEN YEDDER !
Hier nog een, ik heb ook maanden met mijn untradeable CR7 gold gespeeld met veel plezier. Hij voegt voor mij gewoon een stukje fun toe aan de game met onvoorspelbare acties en zijn eigen body type.

Ik heb laatst zijn SS versie gekocht gen gelinkt met Danilo. Daarna packte ik TOTS Ramos en heb ik Militao voltooid, die vervingen TOTS De Vrij en De Ligt TOTY, wereld van verschil voor mij.

Heb nu dit team staan wat me tot nu toe erg bevalt!

Messi, Fekir, De Jong, Ronaldo en Ter Stegen zijn tradeable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hNv1WfSJb-n7jpR2YPP3Ayh0fgg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ybpc7ywa6nnhfIGvjBKuy4V7.jpg?f=fotoalbum_medium

De enige positie waar ik aan twijfel is die van Fekir, die heb ik vanmiddag gekocht en niet goed uitgeprobeerd. Ik had daar eerst Marcelo SS staan die me goed is bevallen, daarna packte ik Nedved PIM uit de ICON SBC en die valt me ook niet tegen.

Messi SS is ook een hele goede speler maar voor mij niet zo bepalend als CR7 SS, die blijft briljant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
https://www.futbin.com/20/squad/17660227

Ik speel op het moment op deze manier. Bernat is na zijn update echt bizar goed geworden en cazorla verbaast me iedere wedstrijd weer met z'n pegels van buiten de 16. Firmino en jovic zorgen voor de goals en sissoko icm vieira houden de tent dicht.

Ben nu mijn tweede team aan het bouwen.
https://www.futbin.com/20/squad/17679075

Die is nu bijna af. Wil namelijk graag nog een elftal met Sanchez, Allan en Ribéry in de basis. Dat is mijn doel nog deze FIFA haha

• bebopper

bebopper

Meest gepulled: Ndidi 84

Vandaag 7 pakjes opengemaakt, 3x Ndidi, en is niet voor het eerst dat ik de beste man tegenkom, kan me herinneren hem al zeer vaak verwelkomt te hebben :P

Vandaag steeds in de 81+ upgrade SBC gemikt, maar daar kwam ie dus gewoon weer opnieuw uitlopen :+
Hij wil schijnbaar heel graag bij mij in de club (maar hij begrijpt niet zo goed dat ie daar al ergens op een bankje zit). Heb em de laatste keer maar gewoon ge-discard, anders blijf ik bezig.
PP - TOTS Aouar -
Rivals pakjes - FS Greenwood.

Kon zeker slechter :)

• Saekerhett
Beste pulls:
TOTS Neymar uit de Ligue 1 guaranteed TOTS SBC.
TOTS Varane uit de La Liga guaranteed TOTS SBC.
TOTS Mané.
Moments Ferdinand uit de moments SBC.
Prime Butragueno uit een prime icon upgrade
Mid Matthaus uit de mid icon upgrade.
TOTS Vardy uit een 7,5k pakketje.
WL player pick TOTS Frenkie de Jong.

Meeste plezier:
POTM Ben Yedder. Meer dan 1000 wedstrijden. Kapot goed. Komt nu helaas fysiek tekort.
Mid Maldini.
TOTS Frenkie.

Minder plezier:
TOTS Mane. Mist zoveel kansen...

• pacod
Rivals rewards wat fodder binnen gehaald:
- Betancur TOTS 88
- Cancelo FB 87
- Lukaku Gold

Nog een 82-88 upgradepackje gedaan en hier kwam Berardi uit.

Heb niet zoveel Fut Champs gespeeld en had Silver 3, hier kwam een 87 Nigeriaanse CV uit de playerpick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Top! Net Alaba uit de UCL-confrontatie gehaald.

Had nog een hoop untradable fodder binnengehaald/bewaard en heb 'm uiteindelijk voor ongeveer 3.500 coins afgerond. Ik ben er heilig van overtuigd dat Bayern Munchen de finale gaat winnen, dus dan wordt Alaba een goedkope 95! :)
DeeleNL schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:16:
Iemand de 90+ double upgrade SBC voltooid?

Ik kreeg er Hradecky 91 TOTS en Nainggolan 93 TOTS, de laatste had ik helaas al untradeable.
Hoop dat ik hem morgen in een leuke sbc kan stoppen, dan recover ik zijn gediscarde kaart wel via de companion app :)
Orsic 95 TOTSSF en Johnathan 91 TOTSFF. Allebei spelers waar je eigenlijk niet veel aan hebt, haha.

[ Voor 47% gewijzigd door allstarted1 op 20-08-2020 20:22 ]

Pagina: 1 ... 177 ... 185 Laatste