Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23

bebopper

I'm an absolute beginner...

Joosie200 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:04:
[...]

Die.

Drie gratis ttosf fodder voor welke SBC dan ook met tien gespeelde squad battles (hoef je niet te winnen) en vijf gespeelde rivals waarin je minstens 1x scoort.
Jammer, dacht even dat ik misschien iets gemist had ergens (die triple threat heb ik al gedaan) - toch altijd leuk om als echte verslaafde tenminste even de hoop te hebben dat je een echt leuke TOTSSF speler krijgt :9
bvbal79 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:49:
[...]

je kunt ook 10 rivals spelen en de bundesliga en serie A speler erin subben. scheelt weer SB spelen en 5 potjes minder...
Of je doet de SB met een elastiekje om je controller (vind ik bij Rivals niet kunnen, maar bij SB mag je van mij je gang gaan).

[ Voor 26% gewijzigd door bebopper op 11-08-2020 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bvbal79 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:49:
[...]

je kunt ook 10 rivals spelen en de bundesliga en serie A speler erin subben. scheelt weer SB spelen en 5 potjes minder...
Fair enough. Maar ik vind rivals de meest vervelende spelmodus die er is. Dus hou ik het liever bij 5 al zit in SB geen uitdaging.

Ik gebruik Ibra en Coutinho in mijn team vanavond. Dan start ik na 6 weken weer eens een potje in Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:48
Zit te denken om Pablo sarabia nog te doen. maar aan de andere kant is t ook zonde van de folder want k hoop op nog een paar mooie bruikbare sbc.

Felix vind k ook (nog) niet helemaal top, al begint hij beter te wennen :)

Theo Hernandez uit de 86+ sbc. Niet ontevreden. kan zelfs direct mijn team in om masuaku te vervangen. Al ziet die er kwa stats wel beter uit. Andere kant kan k Allan fb weer gebruiken ipv sissoko. Keuzes haha

[ Voor 32% gewijzigd door Augy op 11-08-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:23
Augy schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:37:
Zit te denken om Pablo sarabia nog te doen. maar aan de andere kant is t ook zonde van de folder want k hoop op nog een paar mooie bruikbare sbc.

Felix vind k ook (nog) niet helemaal top, al begint hij beter te wennen :)

Theo Hernandez uit de 86+ sbc. Niet ontevreden. kan zelfs direct mijn team in om masuaku te vervangen. Al ziet die er kwa stats wel beter uit. Andere kant kan k Allan fb weer gebruiken ipv sissoko. Keuzes haha
Ik had weer eens de keuze uit 86-89 rated spelers van de picks. Weer niks dus helaas. Moet zeggen dat Felix bij mij ook beter begint te draaien, gebruik hem nu met hawk chem, is verrassend snel in zijn handelen. Eerste wedstrijden viel het me wat tegen, normaal is dit andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fifa 21 staat ook in preorder :) toch voor de ultimate editie gegaan. Speel eigenlijk toch alleen FIFA dus wat maakt het uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:45:
Fifa 21 staat ook in preorder :) toch voor de ultimate editie gegaan. Speel eigenlijk toch alleen FIFA dus wat maakt het uit :)
Haha en wat dan nog? De uren die je aan de game besteed haal je het er al lang en breed uit. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:56:
[...]

Haha en wat dan nog? De uren die je aan de game besteed haal je het er al lang en breed uit. :)
Daarom :) ga dit jaar wel minder FIFA points kopen. Alleen aan het begin om een start kapitaal te hebben :) sbc voor packs laat ik ook achterwegen daar heb ik echt nog nooit wat uit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Wie oh wie als nieuwe aanwinst in de spits naast Suarez?

Aguero TOTS met 10 chem (4*WF) of Richarlison TOTS met 8 chem (5*WF)

Compare op futbin

Basic stats van Aguero zijn natuurlijk iets beter, maar die 5*WF van Richarlison kan ook wel weer erg handig zijn. Hier iemand ervaring met (een van) beide heren?

[ Voor 5% gewijzigd door bebopper op 12-08-2020 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:32
Ik zou voor Richairlison gaan. Die weak foot is erg handig natuurlijk. Heb alleen ervaring met Aguero als supersub en die deed het niet voor me

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:10:

Compare op futbin

Basic stats van Aguero zijn natuurlijk iets beter, maar die 5*WF van Richarlison kan ook wel weer erg handig zijn. Hier iemand ervaring met (een van) beide heren?
Zou voor Richarlison gaan met een engine chem style. Die 5*WF is voor een spits gewoon veel handiger dan iets betere stats.

Die 8 chem merk je helemaal niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had de keuze: nieuwe 86+ playerpick doen of toch de 89+ double upgrade. Uit mijn eerste 86+ player pick kon ik kiezen uit vier keepers waaronder toty Alisson. Die maar toegevoegd aan mijn premier league team. Maar man man wat een grabbelaar. Met dat team tien potten SB gedaan voor de triple ttosf treat en niks had ie balvast.

Samen met Casemiro als eerste uit mijn drie packs en fodder in de 89+ double upgrade gestopt. Ik kreeg terug: Gomez tots (Serie A) en Jaoa Felix future stars. Dat had ook Koulibaly en Kane kunnen zijn in goud. Dus prima. Casemiro zou ik niet gaan gebruiken omdat Gueye de betere cdm is. En Alisson kon echt niet als 97 keeper. 89 VDS staat beter te keepen naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb ook zowel VDS als alisson gebruikt. VDS was inderdaad veel stabieler en alisson liet de meest gekke ballen lopen.

Nu ter stegen IF. Beste keeper die ik tot nu toe heb gebruikt!

Al moet ik zeggen dat iedere keeper wel rare dingen doet maar TS nog maar 1x de afgelopen maanden dat hij onder een corner door dook.

[ Voor 38% gewijzigd door Augy op 12-08-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:16:
Ik heb ook zowel VDS als alisson gebruikt. VDS was inderdaad veel stabieler en alisson liet de meest gekke ballen lopen.

Nu ter stegen IF. Beste keeper die ik tot nu toe heb gebruikt!

Al moet ik zeggen dat iedere keeper wel rare dingen doet maar TS nog maar 1x de afgelopen maanden dat hij onder een corner door dook.
Ik wilde de commentaren op futbin eerst niet geloven. Maar in online friendlies, rivals en sb had Alisson echt teveel rare fratsen. VDS soms ook, maar in verhouding veel minder. Ter Stegen goud heb ik in november nog wel even gebruikt voor mijn la liga team en die is inderdaad een standvastige keeper.

Als ik twee crappy tots uit de andere packs haal doe ik die 86+ pack nog wel een keertje. Maar hopen doe je toch dat Mbappe/Neymar/Messi/Yedder/Kante eruit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Zou het liefste ook weer Ter Stegen in mijn doel zetten (heel lang gehad toen mijn verdediging ook nog La Liga was). Nu met VVD en Luiz als centrale verdedigers heb ik minder keuze; ofwel een PL keeper of een Icon.

Heb nu Alisson TOTS erin staan.

Enige icon opties die ik zou hebben (gezien de weinige coins die ik nog heb):
  • Schmeichel 92
  • vd Sar 91 (moet ik wel eerst nog wat coins sprokkelen)
  • Yashin 91
En van die 3 vraag ik me dan af of ik echt een verschil zou merken. Volgens mij hebben alle keepers rare capriolen (behalve dan Ter Stegen ;) )
pacod schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:24:
Ik zou voor Richairlison gaan. Die weak foot is erg handig natuurlijk. Heb alleen ervaring met Aguero als supersub en die deed het niet voor me
Traeces schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:08:
[...]
Zou voor Richarlison gaan met een engine chem style. Die 5*WF is voor een spits gewoon veel handiger dan iets betere stats.

Die 8 chem merk je helemaal niks van :)
Het gaat Richarlison worden, hoop dat ie nog iets in prijs zakt morgen na de rewards, probeer em dan op te pikken.

[ Voor 35% gewijzigd door bebopper op 12-08-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij bevalt TOTS Alisson gewoon. Heeft soms wel eens rare dingen maar dat had TOTS Ter Stegen ook. Heb ook Moments VDS gebruikt die heb ik HEEL snel weer verkocht die is ze prijs 0,0 waard. Moments Lehmann schijnt ook een goede keeper te zijn maar vond ik ook heel erg tegenvallen.

Heb deze FIFA 5 top keepers gebruikt en ze hebben allemaal gekke ketsers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
bebopper schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:10:

Compare op futbin

Ik heb met beide spelers gespeeld. Aguero vanaf de 1e week toen hij in packs zat tot nu en Richarlison later tijdens 2 WL's. Ik zou kiezen voor Aguero! Beide scoren ze erg gemakkelijk maar Aguero is veel meer in het spel betrokken (als CAM en ST) en maakt veel betere loopacties. Richarlison vond ik bij een slechte connectie ook best houterig aanvoelen, meer nog dan de langere Benzema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Ik heb al tijdenlang TOTS Oblak op goal. Sierd noemt hem altijd bij een geweldige redding 'de beste keeper van de wereld' :P

En ik moet zeggen, hij bevalt prima, niet slechter of beter dan een Ter Stegen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
https://www.easports.com/...fId=hz7Pg2nlco88:FFA20XBO

Speel nu hiermee. (Ja heb een paar weken geleden gezegd dat ik niks meer ging doen, maar begon toch weer te kriebelen.)

Ingame switch ik naar 4-4-2, 4-2-3-1 of 4-2-2-2, afhankelijk van de tegenstander. Begin standaard op 4-2-3-1.
Alles untradable op De Jong na.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
https://www.futbin.com/20/player/48080/dante

Ik heb iets gemist denk ik, maar ik verkoop deze net voor dik 40K

Iemand enig idee waarom? er waren er maar 3 op de markt, dus wellicht een op hol geslagen buy robot?

Edit:
Wesley https://www.futbin.com/20/player/42900/wesley
ging voor de max 30K direcht weg :o

[ Voor 18% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 12-08-2020 16:22 ]

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Denk door de 86+ sbc. moet een totw of tots inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:58
Snel even wat tots spelers uit de club verkocht. Gingen allemaal voor de max prijs van 30000 weg. Zelfs een speler met een rating van 78... toch even makkelijk 180.000 verdient.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:34
Augy schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:33:
Denk door de 86+ sbc. moet een totw of tots inzitten
Klopt helemaal, heb Neuer NIF eruit mogen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou de andere twee packs...
Eerste: Casemiro
Tweede: Mariano (Galatasaray)
Derde: Aouar

Valt me niks tegen. Twee main leagues en eentje voor een 86+ player pack als fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 19:07:
Nou de andere twee packs...
Eerste: Casemiro
Tweede: Mariano (Galatasaray)
Derde: Aouar

Valt me niks tegen. Twee main leagues en eentje voor een 86+ player pack als fodder.
Mariano staat bij mij nog gewoon in de basis hoor. ;)
Doet niet onder voor de meeste verdedigers uit de topcompetities, maar staat er vooral in omdat ik Visca dan kan opstellen.

https://www.futbin.com/20/squad/17558234

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 19:15:
[...]

Mariano staat bij mij nog gewoon in de basis hoor. ;)
Doet niet onder voor de meeste verdedigers uit de topcompetities, maar staat er vooral in omdat ik Visca dan kan opstellen.

https://www.futbin.com/20/squad/17558234
Valt wel mooi te linken want Brazilië. Maar zo kan ik een tweede 89+ pack doen die net weer verschenen is. Aouar ga ik zeker inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
89+ double pack gedaan en Ribery SS en Kane 89 gepakt, niet echt waar ik op hoopte.

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 12-08-2020 19:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
_Uploader_ schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 19:47:
89+ double pack gedaan en Ribery SS en Kane 89 gepakt, niet echt waar ik op hoopte.
Hier ook Kane 89, MAAR: ook Messi TOTY 99, past perfect in mijn La Liga team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
MadMoody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 20:10:
[...]

Erg nice, die had ook zeker 100% in mijn team gepast naast Dembele SH, De Jong TOTY en Ribery SH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
MadMoody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 20:10:
[...]

Lekker hoor! Hier gisteren TAA TOTY en Kane 89, nu Nainggolan en Telles TOTS. Prima pull de laatste denk ik. Flink in waarde gezakt, maar dat zijn de meeste. Gewoon leuk om deze sbc te voltooien als je veel fodder hebt nog. Maar dat is nu ook wel ver op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lala tots & chiellini.

Kan met beide niets, voor RA heb k semedo & Danilo al waar Semedo op dit moment m'n voorkeur geniet.

Worden beide fodder

[ Voor 56% gewijzigd door Augy op 12-08-2020 21:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtg_tLtZzMLNepbeMQBxna79LZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uq9utfziO9NZknteC81mkHPj.png?f=fotoalbum_large
Met 89+ kreeg ik Griezmann en Paulinho, Griezmann had ik al dus ik kon de 86+ doen, kwam Reus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mariano geprobeerd en op zich viel me alleszins mee. Maar toch heb ik hem, Gomez uit mijn eerdere 89+ pack, Handanovic 91, Overmars uit icon swaps met een zut 80 kaarten in de nieuwe 89+ double upgrade geknald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bf1qvkYyjunu3sQOlXMZPKeK81E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w1ksz6fVs6dH0FtNIObYuqP5.jpg?f=user_large

Why hello we meet again Kante. Zeven maanden geleden packte ik hem in Squad Battle elite 1 rewards tradeable. Verkocht om zo Messi/Ney/Mbappe te verwelkomen. En nu issie terug untradeable ditmaal. oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
Ik kreeg TOTS Benzema uit mijn pakketje, past prima in mijn team mocht ik een variatie erin willen gooien. Daarnaast helaas Future Star Felix, waar ik de SBC al van had gedaan.... Op naar de volgende SBC dus :)

• Joosie200
  • Niet online
Vanochtend maar untradeables gekozen bij mijn rival rewards. Daarmee de 86+ player pick kunnen doen. Rakitic, Kane, Koulibaly, Godin en nog eentje 88/89 lol. Uiteindelijk maar Kane gekozen als aanvulling op mijn premier league squad.

Waren de 89+ packs toch leuker.

• Moody2204
pacod schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 08:21:
Ik kreeg TOTS Benzema uit mijn pakketje, past prima in mijn team mocht ik een variatie erin willen gooien. Daarnaast helaas Future Star Felix, waar ik de SBC al van had gedaan.... Op naar de volgende SBC dus :)
Ik had Future Stars Felix ook, uit zo'n pakketje dat je 2x moet scoren met een speler uit een club met die mijlpalen doelstellingen (had 2x gescoord met Fekir van Betis, toen kreeg ik zo'n pakketje). Goeie sub voor als ik naar 4-4-2 switch ingame.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb regelmatig in de webapp dat mijn coins niet worden bijgewerkt na een verkoop. Soms het ik het idee dat deze helemaal nooit meer bij worden gestort. Een refresh van de webapp of de app openen op m'n mobiel werkt ook niet. Kwestie van de server refresh afwachten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HmLo6TcXr6zqlzwJPU0xMtubZ9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y1Ewdg2qavlHfAJRZl3LZ3WQ.png?f=fotoalbum_large

• bvbal79
  • Laatst online: 06-10 11:18
Ronwiel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:19:
Ik heb regelmatig in de webapp dat mijn coins niet worden bijgewerkt na een verkoop. Soms het ik het idee dat deze helemaal nooit meer bij worden gestort. Een refresh van de webapp of de app openen op m'n mobiel werkt ook niet. Kwestie van de server refresh afwachten?

[Afbeelding]
quick sells eens een nutteloze item (manager ofzo) kijkt wat hij dan doet...

• Ronwiel
  • Niet online
@bvbal79 geld van de manager komt er bij, maar van de speler lijk ik nog altijd kwijt te zijn.

• bvbal79
Ronwiel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:25:
@bvbal79 geld van de manager komt er bij, maar van de speler lijk ik nog altijd kwijt te zijn.
raar, in de tussentijd niks gekocht?

• Ronwiel
  • Niet online
@bvbal79 zelf niks gekocht, wel weer verkocht. Wordt er allemaal bijgeteld. Nu maar een berichtje naar EA Help gestuurd :)

• bebopper

bebopper

Kwam erachter dat ik de puzzle master SBC helemaal nooit had ingeleverd (ontbrak nog een beetje loyalty); loyalty erbij gespeeld voor een rare mega pack. Dat klinkt toch fantastisch.

Alleen kwam er daarna uit die rare mega pack als hoogste een 81 rare gold speler uit |:(

Hoe spannender de naam van het pakketje, hoe minder de inhoud volgens mij :P
Ronwiel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:19:

[Afbeelding]
Heel herkenbaar met de webapp, ik los dat altijd op met een ctrl+f5 wat bijzonder slecht is helaas.
Ingame werkt het echter prima.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ronwiel
  • Niet online
@Bossie net ingelogd via incognito maar heb niet het idee dat het uitmaakte. Had het eerder deze week ook al. Misschien gaat er gewoon een paar uur overheen, kan me haast niet voorstellen dat dit soort simpele handelingen ergens verloren gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ronwiel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:44:
@Bossie net ingelogd via incognito maar heb niet het idee dat het uitmaakte. Had het eerder deze week ook al. Misschien gaat er gewoon een paar uur overheen, kan me haast niet voorstellen dat dit soort simpele handelingen ergens verloren gaan.
Ctrl+f5 is niet incognito, het lijkt erop dat de transactie wel serverside word doorgevoerd maar echter niet in de webapp zelf. Een reconnect/reload van de web-app lost dit op.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bvbal79
Bossie schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:03:
[...]

Ctrl+f5 is niet incognito, het lijkt erop dat de transactie wel serverside word doorgevoerd maar echter niet in de webapp zelf. Een reconnect/reload van de web-app lost dit op.
Dat laatste heeft hij al gedaan volgens zijn eerste post..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:59
89+ sbc hopen op x wat leuks

En eindelijk 97 kante en 94 de Jong Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y4MucRwU6USq3uRWlI0x-AMnkPM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5jCzllICnANHid4gwXsbPwy.jpg?f=fotoalbum_large

• Markvd1984
En uit wl, havertz 94 en verrati 95

• Ronwiel
  • Niet online
Ronwiel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:44:
Heel bizar. EA kan de transactie niet terugzien in mijn account en kan daardoor ook geen hulp bieden. Ik weet bijna zeker dat ik dit eerder van de week ook met een andere kaart heb gehad via de webapp. Bizar dat dit zo onbetrouwbaar kan zijn.

• bebopper

bebopper

Ronwiel schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Heel bizar. EA kan de transactie niet terugzien in mijn account en kan daardoor ook geen hulp bieden. Ik weet bijna zeker dat ik dit eerder van de week ook met een andere kaart heb gehad via de webapp. Bizar dat dit zo onbetrouwbaar kan zijn.
Bizar inderdaad en tegelijkertijd ben ik niet eens echt verbaast, ik sta er niet van te kijken dat dit kan misgaan bij EA. Maar dit zegt meer over het beeld dat ik van hen heb gekregen dan wat anders >:) Vooral de webapp en companion app (same thing achter de schermen volgens mij) is gewoon echt slecht, ook als je aan het bieden bent loopt het zo vaak vast.

Voor jou gewoon heel erg balen, voorbeeld van je screenshot was maar een laag bedrag, maar goed, het zal je maar gebeuren met een (iets) duurdere speler, je zult het vaak misschien niet eens doorhebben.

• Ronwiel
  • Niet online
@bebopper dat is het, je hebt het waarschijnlijk niet door. Wie gaat er nou na rekenen of alles is bijgestort. En inderdaad sta ik er ook niet van te kijken. Met name de mobiele app is extreem buggy. Hoe vaak ik die wel niet moet force quitten.

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Zo! Er gaan een hoop specials op dit moment extinct - alleen al in m'n Eredivisie-team zijn Depay, Bergwijn en Promes TOTW, Ziyech RTTF en Tagliafico Headliners niet meer geïndexeerd op Futbin.

Het is dat ik dat team nog heerlijk vind spelen in deze samenstelling en dat Depay, Ziyech en Promes TOTYSF enorm overpriced zijn op het moment , anders had ik een en ander vervangen.

Daarnaast: ik heb Dembele RTTF in m'n hybride Barcelona/Real Madrid-team staan. Destijds voor 80k gekocht en nu geïndexeerd op 255.000. Houden of verkopen? Voor de coins is dat op zich wel lekker, maar weet niet wie ik 1,2,3 moet plaatsen op de vleugel. Iemand een idee? Op dit moment 500k op de rekening staan, maar zou ook graag Pique een upgrade geven. Benzema, Valverde en Hierro zijn untradeable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNOMCl5tIeRf4sHe9Tr-Fa659BA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SoGkSgKsDhN58xvV2B3px0b2.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

allstarted1 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 16:07:
Zo! Er gaan een hoop specials op dit moment extinct - alleen al in m'n Eredivisie-team zijn Depay, Bergwijn en Promes TOTW, Ziyech RTTF en Tagliafico Headliners niet meer geïndexeerd op Futbin.

Het is dat ik dat team nog heerlijk vind spelen in deze samenstelling en dat Depay, Ziyech en Promes TOTYSF enorm overpriced zijn op het moment , anders had ik een en ander vervangen.

Daarnaast: ik heb Dembele RTTF in m'n hybride Barcelona/Real Madrid-team staan. Destijds voor 80k gekocht en nu geïndexeerd op 255.000. Houden of verkopen? Voor de coins is dat op zich wel lekker, maar weet niet wie ik 1,2,3 moet plaatsen op de vleugel. Iemand een idee? Op dit moment 500k op de rekening staan, maar zou ook graag Pique een upgrade geven. Benzema, Valverde en Hierro zijn untradeable.

[Afbeelding]
Tsja, 255k + 500k = 755k en Messi 96 CL TOTT staat nu rond de 745k (ben je wel gelijk al je coins kwijt en moet je nog even wachten voordat je iets met Pique kunt doen) :)

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

bebopper schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 16:14:
[...]

Tsja, 255k + 500k = 755k en Messi 96 CL TOTT staat nu rond de 745k (ben je wel gelijk al je coins kwijt en moet je nog even wachten voordat je iets met Pique kunt doen) :)
Is inderdaad een optie, maar dan kan ik verder even niet meer vooruit. Denk dat het slim is om nog even wachten totdat sommige SBC's deze week aflopen. Joao Felix, 86+/89+ Upgrade en de Icon Upgrade-SBC doen de prijzen ook geen goed. :+

• bebopper

bebopper

allstarted1 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 16:23:
[...]

Is inderdaad een optie, maar dan kan ik verder even niet meer vooruit. Denk dat het slim is om nog even wachten totdat sommige SBC's deze week aflopen. Joao Felix, 86+/89+ Upgrade en de Icon Upgrade-SBC doen de prijzen ook geen goed. :+
Had zelf ook de hoop dat er wat prijzen zouden dalen (ben aan het loeren op Aguero TOTS / Richarlison TOTS), maar nog niet heel veel beweging. Voor de 'duurdere' kaarten weet ik niet of er nog heel veel zal gebeuren.

Denk trouwens dat die 89+ SBC en die Icon upgrade SBC nog wel een paar keer verlengt worden. Mensen kopen packs om kaarten te hebben om in die SBCs te stoppen en dat ziet EA graag.

• Markvd1984
Ik twijfel tussen Richarlison Tots of Dalglish 92 iemand een tip

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
Dalglish!
Richarlison gehad maar vond ik niet top.

wijze woorden

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:58
Ik had Oblak (91) en Richarlison (93, TOTS). Viel een beetje tegen. Aan spitsen heb ik geen gebrek...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Augy
Spelers staan weer met de poten in de modder vanavond 🤣na 1 potje maar uitgezet!

Wel weer eens divisie 8 binnen gevoetbald. Kijken hoe lang het deze x duurt 🤣

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:02:
Spelers staan weer met de poten in de modder vanavond 🤣na 1 potje maar uitgezet!

Wel weer eens divisie 8 binnen gevoetbald. Kijken hoe lang het deze x duurt 🤣
Hier ook. Vanavond weer alles gezien waarom ik zo twijfel of ik FIFA 21 wel ga kopen.

Gisteren ALLES gewonnen en vandaag ALLES veloren. Dit is nu al zo vaak gebeurd dat het geen toeval meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
K dacht ook dat ik het potje wel moest verliezen. was overal net te laat enz enz

Uiteindelijk 2-1 gewonnen door rustig te blijven verdedigen en een btje geluk.

Voordat ik me dan überhaupt ga irriteren leg ik gewoon de controller weg. Moet voor de lol en ontspannen blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 23:34:
K dacht ook dat ik het potje wel moest verliezen. was overal net te laat enz enz

Voordat ik me dan überhaupt ga irriteren leg ik gewoon de controller weg. Moet voor de lol en ontspannen blijven :)
Ik focus me meestal op mijn passing en neem net wat meer mijn tijd. Maar verdedigen gaat zo bagger momenteel, maar gelukkig gaat scoren vaak wel goed. Wel vaak uitslagen als 7-5, 5-4 en gisteren zelfs 15-0😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 07:57:
[...]

Ik focus me meestal op mijn passing en neem net wat meer mijn tijd. Maar verdedigen gaat zo bagger momenteel, maar gelukkig gaat scoren vaak wel goed. Wel vaak uitslagen als 7-5, 5-4 en gisteren zelfs 15-0😆
Klopt 8-4 komt regelmatig voor haha

En idd wat je zegt. Net even wat meer tijd nemen en net wat meer focus als de gameplay zo traag is.. zelf ook iets trager worden haha 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand nog tips?
Spits positie heb ik felix suarez 97 en hazard 93, maar allemaal net niet heb nog 8 ton

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vnBRA9zgLlySpUoyzuW_FvFVFI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qqQHUS9v8dIw8P0pynNlCSM2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 23:34:

Speel je PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
de codes voor vanavond
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfWJfT5XgAI1w_f?format=png&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfWJffWXoAEx95V?format=png&name=360x360

Gaming packs, zijn Twitch packs (nieuwe naam blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
bvbal79 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:04:
de codes voor vanavond
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat is wel nice, dacht dat het gebeurd was met de twitch packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
pacod schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:09:
[...]

Dat is wel nice, dacht dat het gebeurd was met de twitch packs :)
Wie weet levert de PL POTS dit jaar wel een SBC op (afgelopen jaren niet geweest) en krijgen we een KDB SBC. Dan doe ik die nog en dan gooi ik me overgebleven 4M in de PIM SBC en dat was het het wel voor FIFA voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:13:
[...]

Wie weet levert de PL POTS dit jaar wel een SBC op (afgelopen jaren niet geweest) en krijgen we een KDB SBC. Dan doe ik die nog en dan gooi ik me overgebleven 4M in de PIM SBC en dat was het het wel voor FIFA voor mij.
Juist wel toch, volgens mij was de PL POTY altijd een SBC samen met de YPOTY.

@allstarted1
Ik zou Dembele verkopen en dan switchen naar een start formatie zonder wingers.
Vervolgens FB Griezman halen, upgrade voor Pique, en een andere aanvaller/CM om het af te maken (ivm moments Griezman).

In de huidige situatie zou je je team met jouw budget toch een stevige boost kunnen geven

[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 14-08-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Dat was PFA awards, dit jaar hebben we (nog) geen PFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:04:
de codes voor vanavond
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dus toch prime moments only :9
Ea kennende: prime of prime moments was 86 + 88 squad, prime alleen een 88 squad... dan prime moments only een 90 squad?

Daar wil ik mijn 2,9 mil wel op stuk slaan. Kan nog geen mid Gullit of prime Cruyff betalen, laat staan een moments versie.

En natuurlijk zullen ze strooien met Giggs, Puyol, Baresi, Lineker, Rivaldo, Bergkamp :+, Gerrard, Laudrup. Maar hey door hun hoge rating is dat prima fodder voor andere packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:48:
[...]

Dus toch prime moments only :9
Ea kennende: prime of prime moments was 86 + 88 squad, prime alleen een 88 squad... dan prime moments only een 90 squad?

Daar wil ik mijn 2,9 mil wel op stuk slaan. Kan nog geen mid Gullit of prime Cruyff betalen, laat staan een moments versie.

En natuurlijk zullen ze strooien met Giggs, Puyol, Baresi, Lineker, Rivaldo, Bergkamp :+, Gerrard, Laudrup. Maar hey door hun hoge rating is dat prima fodder voor andere packs.
Ja en echt slecht zijn die PIM's ook niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:50:
[...]

Ja en echt slecht zijn die PIM's ook niet toch?
Geen idee, ze zijn iig spotgoedkoop. En een 90 rated squad niet echt. Maarja eind augustus. Ik heb inmiddels door al die 86/89/5x88 packs inmiddels twee leuke untradeable elftallen. Met als gevolg: fodder is opgedroogd. Maar ik heb nog wel geld om stuk te slaan. En dat doe ik niet als ik een prime versie kan packen nu. Ik wil all in gaan op prime moments only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:53:
[...]

Geen idee, ze zijn iig spotgoedkoop. En een 90 rated squad niet echt. Maarja eind augustus. Ik heb inmiddels door al die 86/89/5x88 packs inmiddels twee leuke untradeable elftallen. Met als gevolg: fodder is opgedroogd. Maar ik heb nog wel geld om stuk te slaan. En dat doe ik niet als ik een prime versie kan packen nu. Ik wil all in gaan op prime moments only.
Valt ook nog wel mee toch? stel hij is 300-400k dan is minimaal de helft meer waard

https://www.futbin.com/pl...t&sort=ps_price&order=asc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:57:
[...]

Valt ook nog wel mee toch? stel hij is 300-400k dan is minimaal de helft meer waard

https://www.futbin.com/pl...t&sort=ps_price&order=asc
Ja, van de 90 is ongeveer de helft nog boven 300k / 400k, helft de onder. Maar je hebt niet 1 op 90 kans natuurlijk door de droprate waar EA invloed op heeft. De 45 goedkope moments komen wss sneller uit die packs dan de 45 duurdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 12:17:
[...]

Ja, van de 90 is ongeveer de helft nog boven 300k / 400k, helft de onder. Maar je hebt niet 1 op 90 kans natuurlijk door de droprate waar EA invloed op heeft. De 45 goedkope moments komen wss sneller uit die packs dan de 45 duurdere.
Dat zeker, maar het is einde FIFA en veel verlies maak je er niet op bedoel ik :) Wat wil je uberhaupt nog met je coins en fodder deze versie

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 14-08-2020 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 12:22:
[...]

Dat zeker, maar het is einde FIFA en veel verlies maak je er niet op bedoel ik :) Wat wil je uberhaupt nog met je coins en fodder deze versie
Klopt. En toch zou ik het mooi vinden om je huidige club in FUT wel overdraagbaar te maken naar een nieuw FUT seizoen. Bedoel in carriere/pro volgt het ene na het andere seizoen zich op met alle ontwikkelingen van dien. Maar in fut sta je elke keer in september / oktober weer op nul.

Precies waarom ik geen zin heb om opnieuw te beginnen. En ook waarom ik bijv in World of Warcraft best pissed was toen Burning Crusade kwam. Kon ik eindelijk een beetje van end game content genieten (in fifa is dat je ultieme team met prime moments / toty / tots / summer heat) poof it's gone: ga maar opnieuw grinden.

In de wetenschap dat je toch niks kunt overhevelen behalve wat pre season kits die je kunt unlocken ga ik mijn bij elkaar gehandeld coins stuk slaan vanavond op de prime moments. Je moet toch wat. Kan wel bezig blijven om nog meer coins te verzamelen, maar de top 10 prime moments blijven net zo onbetaalbaar en onbereikbaar. Dan maar all in op het sbc casino / voor die ene lot uit de loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Yes! Ben geen groot talent maar haal er veel plezier uit haha ook m'n eerste jaar FIFA die ik als leerjaar zie.

Hik een btje tegen divisie 8 aan dus ben erg tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 07:57:
[...]

Scoren gaat me ook redelijk goed af. Jovic en firmino ben k heel tevreden over. Daarbij felix en modric op cam met fabinho en sissoko erachter op t middenveld. Goed in balans (4-2-2-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 12:42:
[...]

Scoren gaat me ook redelijk goed af. Jovic en firmino ben k heel tevreden over. Daarbij felix en modric op cam met fabinho en sissoko erachter op t middenveld. Goed in balans (4-2-2-2)
TOTS Mbappe is mijn goal veelvraat....die is per wedstrijd aan meer dan 1,5 goals betrokken inclusief assists. Heb ook al een verschrikkelijke bank die de meesten in hun basis hebben zoals Pelé 98 en Eusebio 93. Maar is lekker om dan nog even gas te kunnen geven in andere opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

@allstarted1
Ik zou Dembele verkopen en dan switchen naar een start formatie zonder wingers.
Vervolgens FB Griezman halen, upgrade voor Pique, en een andere aanvaller/CM om het af te maken (ivm moments Griezman).

In de huidige situatie zou je je team met jouw budget toch een stevige boost kunnen geven
Dembele staat nu op de markt. Gokje maar eens wagen - had sowieso Gerard Moreno TOTSSF nog untradeable uit een van de packs. Die staat nu tijdelijk op RB als opvulling en heb vandaag toch geen tijd om te spelen.

Mocht (naar wat ik vermoed) Barcelona vanavond klop krijgen van Bayern, koop ik Dembele misschien terug voor een fractie van de prijs en kan ik met het verschil Griezmann TOTW verkopen en zijn FB als vervanger halen zonder bij te leggen >:)

Iemand trouwens een idee wanneer die Twitch Prime Gaming-packs worden vrijgegeven? :)

[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 14-08-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Kijk de totw kaarten helemaal door het dak gaan kwa prijs (35k minimaal) terwijl er een sbc is voor totw spelers met 81 rated spelers 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Heb TOTS Theo Hernandes tradable gepakt uit de UCL half time sbc. Nu twijfel ik of ik deze verkoop en Ter Stegen koopt die VD Sar 91 vervangt. Wat is in jullie een grotere upgrade, Hernandez voor Rousillion of MATS voor vd Sar 91? Ik neig naar het laatste. https://www.futbin.com/20/squad/14951130 is mijn huidig team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:05:
Heb TOTS Theo Hernandes tradable gepakt uit de UCL half time sbc. Nu twijfel ik of ik deze verkoop en Ter Stegen koopt die VD Sar 91 vervangt. Wat is in jullie een grotere upgrade, Hernandez voor Rousillion of MATS voor vd Sar 91? Ik neig naar het laatste. https://www.futbin.com/20/squad/14951130 is mijn huidig team.
Ik vond Hernandez niet beter als een roussilion of masuaku. Ter stegen maakt bij mij wekelijks het verschil. Zou wel voor z'n IF gaan (92) die vind k beter keepen en reageren dan zijn tots. je breng dat wel De Ligt naar 8 chem. En Lenglet naar 10.

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 14-08-2020 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:17:
[...]

Ik vond Hernandez niet beter als een roussilion of masuaku. Ter stegen maakt bij mij wekelijks het verschil. Zou wel voor z'n IF gaan (92) die vind k beter keepen en reageren dan zijn tots. je breng dat wel De Ligt naar 8 chem. En Lenglet naar 10.
Dank je! Dan zal ik Ter Stegen 92 inpassen en Rousillion op LA houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:56:
Kijk de totw kaarten helemaal door het dak gaan kwa prijs (35k minimaal) terwijl er een sbc is voor totw spelers met 81 rated spelers 🤣
Ik was aan het zoeken naar een totw speler voor die nieuwe 90+ ttosf sbc. Maar ze gaan idd door het dak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gewoon de sbc doen voor 10k ofzo :p

Mits je geen 81 squad in je club hebt. Scheelt je 25k 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:47:
Gewoon de sbc doen voor 10k ofzo :p

Mits je geen 81 squad in je club hebt. Scheelt je 25k 🤣
Dat laatste dus }:O

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

allstarted1 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:28:
[...]

Dembele staat nu op de markt. Gokje maar eens wagen - had sowieso Gerard Moreno TOTSSF nog untradeable uit een van de packs. Die staat nu tijdelijk op RB als opvulling en heb vandaag toch geen tijd om te spelen.

Mocht (naar wat ik vermoed) Barcelona vanavond klop krijgen van Bayern, koop ik Dembele misschien terug voor een fractie van de prijs en kan ik met het verschil Griezmann TOTW verkopen en zijn FB als vervanger halen zonder bij te leggen >:)
Missie geslaagd: Dembele verkocht voor 267k, teruggekocht voor 143k. Griezmann FB gekocht met het verschil én de opbrengst van zijn TOTW Momenten. Op het middenveld Modric IF vervangen voor Kroos TOTSSF, in de verdediging Pique Gold voor zijn TOTSSF kaart.

Modric zit nu op de bank. Mocht ik hem verkopen zit ik ongeveer op m'n startkapitaal dat ik had aan het begin van de week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Uit de half time sbc als hoogste 79 rated en uit de 90+ TOTSSF sbc Matheus Pereira 91.

Hopen op nog zo’n sbc waar ik hem weer kwijt kan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Baby Kluivert uit de icon objective... Was wel even blij met de Nederlandse vlag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Trauner uit die 90 guaranteed totsf. Krijg er eerder tranen of trauma van. Wie is die gast? Iemand uit de Oostenrijkse bundesliga. Het zal wel.. kandidaatje voor een nieuwe SBC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je merkt wel weer duidelijk dat je wins moet hebbben in Rivals. Wat een try hards weer en een leger aan leenspelers tegen :')

Hoop echt dat ze in 21 stoppen met leenspelers voor Rivals en zeker voor de wl. Gaat denk alleen niet gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ja eens allemaal terugzakken en op de counter na elke doelpunt op pauze zetten in de hoop dat je weggaat, heerlijk om die lui te verslaan zielige lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kwam er nu nog een sbc met icon moment? Dacht dat ik dat las

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:58:
Las iets van morgen. Dan komen ook de 5x89+ SBCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 17:00

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ervaar iets geks. Ik heb een speler met een ALG van 92 gekregen uit een pakketje. Permanente toevoeging aan de club. Als ik een SBC doe, kan ik hem niet vinden. Als ik een teamopstelling wil maken, kan ik hem niet vinden. Als ik door mijn clubspelers blader, kan ik hem niet vinden. Bij mijn gewonnen transfers, of toe te wijzen spelers, kan ik hem niet vinden. (Zowel in de app op Android, in de webapp op Windows laptop en op de PS4 in Fut zelf) Als ik de SBC-builder een team laat maken op mijn telefoon, dan komt ie er wel tussen. Klik ik dan op hem en zeg ik toewijzen, dan staat ie daarna nog steeds niet in mijn club.

Wat is hier aan de hand en hoe los ik dat op?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markvd1984 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:58:
De huidige prime of prime moments moet eerst verlopen binnen 24h. Dus morgen om 19u wss de nieuwe SBC met prime moments only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Jorgen schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:20:
Ik ervaar iets geks. Ik heb een speler met een ALG van 92 gekregen uit een pakketje. Permanente toevoeging aan de club. Als ik een SBC doe, kan ik hem niet vinden. Als ik een teamopstelling wil maken, kan ik hem niet vinden. Als ik door mijn clubspelers blader, kan ik hem niet vinden. Bij mijn gewonnen transfers, of toe te wijzen spelers, kan ik hem niet vinden. (Zowel in de app op Android, in de webapp op Windows laptop en op de PS4 in Fut zelf) Als ik de SBC-builder een team laat maken op mijn telefoon, dan komt ie er wel tussen. Klik ik dan op hem en zeg ik toewijzen, dan staat ie daarna nog steeds niet in mijn club.

Wat is hier aan de hand en hoe los ik dat op?
Heb je toevallig al een andere versie van deze speler in het team staan, dan zou het logisch zijn dan je 'm niet kan vinden. Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 17:00

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:14:
[...]

Heb je toevallig al een andere versie van deze speler in het team staan, dan zou het logisch zijn dan je 'm niet kan vinden. Anders zou ik het ook niet weten.
Ik ben erachter wat het probleem is.

Als een speler niet verhandelbaar is, dan staat hij in je club pas vermeld onder de bronzen spelers wanneer je de standaardinstelling van snelleverkoopprijs hanteert. Pas toen ik erachter kwam dat je dat kunt wijzigen kwam hij ineens wel naar boven. Wist dus niet dat je voor 90+ spelers ook nog onder je bronzen kaarten moet kijken.

Of hij al die tijd al daar stond of pas toen ik hem via de automatische sbc-bouwer kon toewijzen, dat weet ik niet. Ik blijk dus nog veel meer goede spelers te hebben, die ik allang weer was vergeten. :+ 8)7

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Zo van divisie 4 naar 7 heb nu 8 wed na 20 min opgegeven omdat vanavond alleen maar blok goals tegen krijg tegenstander krijgt alles mee is echt nuet normaal dit
Pagina: 1 ... 176 ... 185 Laatste