Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:57
Nu zat het een keer niet mee met de 86+.....89 Koulibaly..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:23

bebopper

I'm an absolute beginner...

sjakieman schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:07:
[...]

Gebruik je de sprint knop veel? En niet te snel nee zeggen want ik denk dat bijna iedereen deze onbewust teveel gebruikt. Hoewel ik weet dat het beter is deze niet teveel te gebruiken lukt het me ook niet om me hier altijd aan te houden. Maar als het me wel lukt dan merk ik dat ik heel veel van die 50/50 duels juist win of gelukkig de bal mee krijg. Als ik me goed herinner is jouw connectie wel dramatisch (of was jij dat niet?) dus misschien ligt het deels daar aan maar het is de moeite van het proberen waard.
Thanks, gebruik natuurlijk de sprint knop helemaaaal niet veel, alleen maar zo'n beetje constant :P Dus hier kan ik zeker wat mee, ga ik proberen (mijn vinger van die sprintknop af te houden)!

Verder blijft het gewoon knudde dat sommige dingen echt niet kloppen; het kan gewoon niet dat een Semedo SH die al 80 minuten full press gespeeld heeft Werner TOTS die net 1 minuut in het veld is bijhaald van 20 meter achterstand.

Eerste keer weekend league (jaja, I know, eerst speelde ik geen Rivals, toen had ik gewoonweg niet genoeg punten, en toen had ik geen tijd); na 5 wedstrijden heb ik de wonderschone brons 3 ranking :P
  • 3 keer verloren van een betere speler (waarvan 2 keer heeeel veeeeel beter)
  • 1 keer verloren in een wedstrijd die beide kanten op had kunnen gaan (in de 2e helft verlenging helaas)
  • 1 wedstrijd verloren die echt nergens over ging; ik was veel beter, creerde mooie kansen, maar er ging gewoonweg niks in (paal, keeper, meest onmogelijke dingen); 1 tegenaanval en hoppakee een bal die er via een verdediger en onderkant lat invliegt na een belabberd schot
  • 1 wedstrijd die ik dacht gewonnen te hebben, maar toen bleek na afloop dat ik Rivals aan het spelen was :P :D (dus wel gewonnen maar niet in de WL)
Geen al te goed begin dus zullen we maar zeggen, maar we gaan het meemaken, als ik nu gematcht wordt en meer wedstrijden krijg waarbij het gelijk op gaat dan is het soms een leuk spelletje. Alleen frustrerend dat er soms van die rare dingen gebeuren.

[ Voor 34% gewijzigd door bebopper op 07-08-2020 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bebopper schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:09:
[...]

Thanks, gebruik natuurlijk de sprint knop helemaaaal niet veel, alleen maar zo'n beetje constant :P Dus hier kan ik zeker wat mee, ga ik proberen (mijn vinger van die sprintknop af te houden)!

Verder blijft het gewoon knudde dat sommige dingen echt niet kloppen; het kan gewoon niet dat een Semedo SH die al 80 minuten full press gespeeld heeft Werner TOTS die net 1 minuut in het veld is bijhaald van 20 meter achterstand.

Eerste keer weekend league (jaja, I know, eerst speelde ik geen Rivals, toen had ik gewoonweg niet genoeg punten, en toen had ik geen tijd); na 5 wedstrijden heb ik de wonderschone brons 3 ranking :P
  • 3 keer verloren van een betere speler (waarvan 2 keer heeeel veeeeel beter)
  • 1 keer verloren in een wedstrijd die beide kanten op had kunnen gaan (in de 2e helft verlenging helaas)
  • 1 wedstrijd verloren die echt nergens over ging; ik was veel beter, creerde mooie kansen, maar er ging gewoonweg niks in (paal, keeper, meest onmogelijke dingen); 1 tegenaanval en hoppakee een bal die er via een verdediger en onderkant lat invliegt na een belabberd schot
  • 1 wedstrijd die ik dacht gewonnen te hebben, maar toen bleek na afloop dat ik Rivals aan het spelen was :P :D (dus wel gewonnen maar niet in de WL)
Geen al te goed begin dus zullen we maar zeggen, maar we gaan het meemaken, als ik nu gematcht wordt en meer wedstrijden krijg waarbij het gelijk op gaat dan is het soms een leuk spelletje. Alleen frustrerend dat er soms van die rare dingen gebeuren.
Ik heb toen een oefenpot tegen je gespeeld een hele tijd geleden. Heb je toen nog iets met de punten gedaan welke ik je aangaf ?

Als ik me herinner hapte / stapte je enorm snel in met je spelers en was je team echt totaal niet gebalanceerd. Daarbij gebruikte je 0 skillmoves en was je afronding vrij beroerd, zelfs als ik je express open kansen gaf. ( niet lullig bedoeld he :) )

Wanneer je in de WL hapt zeker tegen betere spelers is het gewoon haast altijd raakt, zeker met die OP spelers in deze fase van de game. Meesstal spelen die gasten ook nog eens amper diepte en dropback dus moeten jouw 100% kansen ook gewoon raak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Mijn spel is ook zo bagger... In Rivals gaat het nog wel, maar in Fut Champions tref ik de ene dichtgetimmerde ploeg na de andere...100x drawback. Begon met 2 overwinningen om er vervolgens 11 te verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Traeces schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:00:
[...]

Ik heb toen een oefenpot tegen je gespeeld een hele tijd geleden. Heb je toen nog iets met de punten gedaan welke ik je aangaf ?

Als ik me herinner hapte / stapte je enorm snel in met je spelers en was je team echt totaal niet gebalanceerd. Daarbij gebruikte je 0 skillmoves en was je afronding vrij beroerd, zelfs als ik je express open kansen gaf. ( niet lullig bedoeld he :) )

Wanneer je in de WL hapt zeker tegen betere spelers is het gewoon haast altijd raakt, zeker met die OP spelers in deze fase van de game. Meesstal spelen die gasten ook nog eens amper diepte en dropback dus moeten jouw 100% kansen ook gewoon raak zijn.
Happen doe ik minder (alleen Suarez probeer ik soms zo ver te krijgen, maar tot nog toe wil ie niet bijten :X ).
Skillmoves is nog steeds vrijwel onbestaand, ik krijg het gewoon niet goed in mijn vingers.
En afronding, dat blijft blijkbaar mijn probleem, de paal is mijn grootste vriend. Maar weet niet wat ik daar nog aan kan veranderen.

Team ziet er ondertussen toch leuk uit (al zeg ik het zelf): https://www.futbin.com//20/squad/17600027

Alexandor Arnold kwam uit de 89+ SBC lopen 8) , maar zie niet hoe ik em leuk ingebouwd krijg (misschien met Puyol als CB erbij). Heb nog 940k staan om te spelers bij te kopen. Als iemand nog een tip heeft, zeer welkom. Werner is nu mijn vaste supersub rond de 70e minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:05
Ik gebruik ook nauwelijks skillmoves.. k krijg t gewoon niet voor elkaar dat goed te timen ed. Miss is dat wel waarom ik niet uit div 9 kom.

Kwa happen was ik ook altijd heel goed.. tegenwoordig tegen de skillers neem ik echt veel afstand met verdedigen en blijf ik geduldig en dat werpt z'n vruchten wel af. Al helpt het ook dat sissoko en fabinho op t middenveld beide te tent dicht houden.

Daarin tegen lekker voetballen en afmaken gaat me goed af nu ik mijn tactiek gevonden heb. beste keuze was van de meta 4231 afstappen naar 4-2-2-2. Sindsdien loopt t veel beter met zelfs een kort avontuur in divisie 8. 🤣

Verliezen doe ik overigens vaak op details. Ik ga er niet meer met tig nul vanaf. Vaak is het gewoon scherpte

Pff 5 moment icons als leen. Dan weet je wel wat je tegen gaat komen in Rivals & WL

[ Voor 30% gewijzigd door Augy op 07-08-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skill moves is gewoon oefenen :) ik ben er dit jaar ook echt mee bezig geweest. Dan wel de simpele en effectieve zoals een ball roll, fake shot, dragback. Je hoeft echt niet een elastico ofzo te leren. Zeker in de 16 kan een simpele fake shot je precies genoeg ruimte geven om te schieten.

Gewoon oefenen gaat keer fout pech gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Drie totssf packs kunnen vrijspelen met 10 squad battle potjes of rivals met 3 premier league, la liga en Ligue 1 spelers en scoren in 5 rivals met serie A en Bundesliga spelers is een leuke objective.

En ach die loan packs. 99 Pele, 97 Zizou kunnen mooi in mijn friendlies team. En Maldini had ik nog 1 contract van over dus die is aangevuld tot 5. Alleen Best en Matthaus zijn de spelers die ik niet snel zal benutten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• pacod
Hard 10 potjes squad battle zitten grinden voor een TOTS. Met dit als beloning
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pw0AgfElxKVObku2zSoLsJwblU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3qgt6CYnKVJfX1jxskmUblvJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Na mijn WL avonturen van gisteren wil ik vandaag weer verder, vanochtend heel snel 1 potje kunnen spelen, en zelfs gewonnen.

Nu weer aan het kijken, maar krijg alleen maar matches aangeboden met een verbinding van 30+ (soms zelfs tot in de 50). Gisteren had ik ze tussen de 18-22 en dat is goed te spelen.

Tegen beter weten in net wel eentje geprobeerd die op 28 uitkwam, maar dat was 1 groot delay drama, stotterend en al. Dus dat doe ik niet meer. Dan speel ik ze nog liever helemaal niet.

Nu ff aan het kijken of er nog eentje tussenkomt rond de 20 en anders ga ik ook maar SB doen voor die SBC (en dan maar hopen dat daar ook een Neymar oid uit komt lopen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
bebopper schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:14:
Na mijn WL avonturen van gisteren wil ik vandaag weer verder, vanochtend heel snel 1 potje kunnen spelen, en zelfs gewonnen.

Nu weer aan het kijken, maar krijg alleen maar matches aangeboden met een verbinding van 30+ (soms zelfs tot in de 50). Gisteren had ik ze tussen de 18-22 en dat is goed te spelen.

Tegen beter weten in net wel eentje geprobeerd die op 28 uitkwam, maar dat was 1 groot delay drama, stotterend en al. Dus dat doe ik niet meer. Dan speel ik ze nog liever helemaal niet.

Nu ff aan het kijken of er nog eentje tussenkomt rond de 20 en anders ga ik ook maar SB doen voor die SBC (en dan maar hopen dat daar ook een Neymar oid uit komt lopen :P).
Ben met de 2e objective bezig voor de overige 2 tots pakketjes, loont me nu meer dan WL. Mijn team niet op volle kracht, maar toch al 3 van de 5 potjes gehaald. Net wou ik iemand hulp bieden en bood ik een goal aan. Ging hij gek juichen, dus alles aan gedaan om zijn 2e goal niet te laten maken😁 Zoals alleen zijn Bundesliga speler dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
De andere 2 packs waren teleurstellend haha, maar had ook niks verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

WL niet mee aangeraakt, maar wel de 10 games gedaan met La Liga/Ligue/PL en uit die SBC kwam zowaar zomaar Griezman TOTS lopen :)

Heb ongeveer 950k aan coins en zit nu te denken om er dit van te maken, ik moet dan Salah en Kante aankopen. In game gooi ik dat dan nog een beetje door elkaar afhankelijk van de strategie/opstelling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfGfAUDT2rsVIHcG66cZSjEmAGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R846Xl5CuKw0tSeCUXJAfpmh.png?f=fotoalbum_large

Mijn luxe reserve bank ziet er dan als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7IbZ-cbTGs9BgpWjjh1Ify1mlos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iE21XwI76VaURVhrNFIRopOM.png?f=fotoalbum_large

Enige haalbare alternatief (qua prijs) voor Kante SS is Puyol 94 (maar is wel veel trager). Gomez TOTS of Luiz SH zou ik het liefste erbij zetten, maar helaas beiden te duur en heb niks meer om in de verkoop te doen.

Of ziet iemand anders nog andere leuke opties (met de reserves in het team en nog een mogelijke aankoop (of twee) erbij?

Is er trouwens nog een kans dat de prijzen helemaal in elkaar storten ergens eind deze maand of blijven die nu wel stabiel? (met het oog op Gomez TOTS of Luiz SH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Vandaag Sarabia sbc gedaan. Mertens fb eruit gehaald en Ribéry speelt nu op Rm ipv Cam.

Sarabia valt me heel erg mee. Behendiger dan ik dacht en een heel goed schot! 4 wedstrijden, 3 doelpunten en 2 assist.

Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=jAAUEsGrnT1Tq:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
bebopper schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:33:
WL niet mee aangeraakt, maar wel de 10 games gedaan met La Liga/Ligue/PL en uit die SBC kwam zowaar zomaar Griezman TOTS lopen :)

Heb ongeveer 950k aan coins en zit nu te denken om er dit van te maken, ik moet dan Salah en Kante aankopen. In game gooi ik dat dan nog een beetje door elkaar afhankelijk van de strategie/opstelling.

[Afbeelding]

Mijn luxe reserve bank ziet er dan als volgt uit:
[Afbeelding]

Enige haalbare alternatief (qua prijs) voor Kante SS is Puyol 94 (maar is wel veel trager). Gomez TOTS of Luiz SH zou ik het liefste erbij zetten, maar helaas beiden te duur en heb niks meer om in de verkoop te doen.

Of ziet iemand anders nog andere leuke opties (met de reserves in het team en nog een mogelijke aankoop (of twee) erbij?

Is er trouwens nog een kans dat de prijzen helemaal in elkaar storten ergens eind deze maand of blijven die nu wel stabiel? (met het oog op Gomez TOTS of Luiz SH).
Ik heb sinds tots prijzen niet meer in de gaten gehouden, enige wat ik heb gedaan is wedstrijden spelen en sbc's voltooid. 950k is misschien leuk om nu nog te hebben. Maar je hebt ontzettend veel sbc's gemist.

Tip voor volgend jaar, na tots zijn coins niet zo belangrijk meer. Probeer op sbc's te focussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Een of andere 87 lm uit Polen uit de tots. Straks even kijken of k nog zin heb in de rest met dit weer.

Denk dat ik Felix ook maar meepak, lijkt me een heerlijk spelertje

Ben trouwens maar wat aan t oefenen gegaan met de ball roll & fakeshot.

Nu nog toepassen in Rivals haha

[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 09-08-2020 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Wulfric92 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:40:
[...]

Ik heb sinds tots prijzen niet meer in de gaten gehouden, enige wat ik heb gedaan is wedstrijden spelen en sbc's voltooid. 950k is misschien leuk om nu nog te hebben. Maar je hebt ontzettend veel sbc's gemist.

Tip voor volgend jaar, na tots zijn coins niet zo belangrijk meer. Probeer op sbc's te focussen :)
Volgens jaar geen FIFA meer voor mij, spel heeft te veel mankementen om leuk te blijven.

Heb de SBCs toch wel in de gaten gehouden en diegenen waarvan ik dacht dat ik er wat mee zou kunnen ook wel gedaan. Welke heb ik volgens jou gemist die echt in mijn team zou passen? (dat zou balen zijn)

Ben nu aan het puzzelen voor de SBC van David Luiz, moet nog wat spelers bijkopen, maar kom toch nog een heel eind. Daarna is mijn club dan wel echt leeg leeg :P En wil eigenlijk die SBC van Fekix ook nog doen...

@sjakieman die tip om de sprint knop los te laten ben ik flink mee aan het oefenen, dat werkt echt :)

[ Voor 5% gewijzigd door bebopper op 09-08-2020 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bebopper schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 11:52:
[...]

Volgens jaar geen FIFA meer voor mij, spel heeft te veel mankementen om leuk te blijven.

Heb de SBCs toch wel in de gaten gehouden en diegenen waarvan ik dacht dat ik er wat mee zou kunnen ook wel gedaan. Welke heb ik volgens jou gemist die echt in mijn team zou passen? (dat zou balen zijn)

Ben nu aan het puzzelen voor de SBC van David Luiz, moet nog wat spelers bijkopen, maar kom toch nog een heel eind. Daarna is mijn club dan wel echt leeg leeg :P En wil eigenlijk die SBC van Fekix ook nog doen...

@sjakieman die tip om de sprint knop los te laten ben ik flink mee aan het oefenen, dat werkt echt :)
Ball roll en fake shot ook aanrader. Daar stuur je al veel mensen verkeerde het bos in! En ik gebruik t pas sinds gisteravond

Nu ik Felix heb afgerond heb k griezmann verkocht en nu dit team overgehouden.

https://www.futbin.com/20/squad/17279915

Nu is mijn twijfel, Felix of firminho in de spits :)

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 09-08-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:59
Augy schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 13:28:
[...]

Ball roll en fake shot ook aanrader. Daar stuur je al veel mensen verkeerde het bos in! En ik gebruik t pas sinds gisteravond

Nu ik Felix heb afgerond heb k griezmann verkocht en nu dit team overgehouden.

https://www.futbin.com/20/squad/17279915

Nu is mijn twijfel, Felix of firminho in de spits :)
Hoe doe je Ball roll en fake shot? En felix is denk ik beter als Firmino alleen 5 weakfoot Firmino beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ball roll is simpelweg alleen het rechter knuppeltje bewegen.

Fakeshot is schieten - passen (0-X) achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-10 21:26
Heb maar weer eens een WL meegepakt, 17 win gehaald, had beter gekund maar niet geheel ontevreden, weet iemand toevallig wat voor playerpicks je krijgt op het moment? En vraag me af wanneer de RTTF kaarten hun upgrade krijgen iemand wie dat weet toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind altijd zo prachtig altijd janken op de game hier ( ja heb zelf ook gedaan soms ) maar ondertussen weten sommige niet eens hoe je een fake shot of ball roll doet. Ook tegen mensen hier gespeeld om ze te helpen en dan niet weten als je rechter stick naar voren duwt dat je speler sprint / versnelt.

Dat meeste simpele dingen in FIFA niet kunnen maar wel vreemd vinden dat je maar in divisie 8 t/m 10 blijft hangen.

Maar het ligt altijd aan de game _/-\o_ :')

Er zit soms genoeg vage shit in deze game maar aub ga ook eens naar je eigen kijken ipv de game te schuld te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Traeces schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 19:58:
Vind altijd zo prachtig altijd janken op de game hier ( ja heb zelf ook gedaan soms ) maar ondertussen weten sommige niet eens hoe je een fake shot of ball roll doet. Ook tegen mensen hier gespeeld om ze te helpen en dan niet weten als je rechter stick naar voren duwt dat je speler sprint / versnelt.

Dat meeste simpele dingen in FIFA niet kunnen maar wel vreemd vinden dat je maar in divisie 8 t/m 10 blijft hangen.

Er zit soms genoeg vage shit in deze game maar aub ga ook eens naar je eigen kijken ipv de game te schuld te geven.
Fijn dat je iedereen gelijk op een hoop gooit, denk dat @bebopper andere dingen aan het spel gewoon minder vind en hij ook het recht heeft om dan te stoppen. Ik doe ook geen drag back, ball roll of enige andere skill. Maar zit in div 6 door gewoon voetbal te spelen. Echter zitten er echt wel dingen in waardoor ik het spel links laat liggen.

Toppunt is nu gisteren om 6 golds in te leveren om een een untradable gemengd rare pakket te krijgen.

Het idee van rare zilvers is dat er soms wat tussen zit wat wat waard is...maar dat kun je nu dus niet eens verkopen...

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 09-08-2020 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-10 21:26
Al mensen FIFA 21 gepreorderd? Ik wel van de week😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Weet niet wat je probleem of punt is maar als ik of iemand niet weet wat het betekent heeft niks met of het spel slecht is te maken vriend ik heb voetbal verstand niks te maken met of je trucjes kent daarom is fifa vaak focked up omdat het niks meer te maken heeft met leuk spelen maar met wie welke truc kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nog een vraag als het van de feyenoord fan mag dan
Ik krijg vaak goals tegen dat iemand in mijn 16 komt of vanaf de buitenkant en hem in de korte hoek in de kruising knalt, ik gebruik hoe doe je dit schot? Ik schiet alles met geplaats maar dat ik niet hoe ik ze tegen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Sommige SBC hebben geen einddatum..
dacht dat het idee was dat je dan aan het eind er toch beetje naar toe kon werken..

Maar EA heeft het goed bedacht, wil je Ousame Dembele doen moet je 2M neerleggen ipv 1M nog geen maand geleden... Lucas ook 2M...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had verleden week honderd squad fitness kaartjes lopen hamsteren. Gemiddelde inkoopprijs: 500 coins, kreeg ze een week lang niet verkocht voor bid: 2000, buy now 2500. Tot ik twee uur geleden de boel weer ging relisten. Ene uur: 30x verkocht, tweede uur: 70x verkocht.

Nu nog een keertje herhalen en ik sta over het 3 miljoen. Nog steeds te weinig om mid Gullit te bemachtigen, verleden week ging er nog eentje weg voor 2.95 mil, kon dat nog niet betalen en nu wel. Nu kost ie minstens 3,3 mil.
In twee uur tijd net zoveel verdiend als 21x squad battle spelen en 12k per keer meepakken. Handelen bevalt me beter met deze zomerse temperaturen. Ik heb mijn xbox one x of PS4 pro mooi uitgelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

bvbal79 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 20:38:
[...]

Fijn dat je iedereen gelijk op een hoop gooit, denk dat @bebopper andere dingen aan het spel gewoon minder vind en hij ook het recht heeft om dan te stoppen. Ik doe ook geen drag back, ball roll of enige andere skill. Maar zit in div 6 door gewoon voetbal te spelen. Echter zitten er echt wel dingen in waardoor ik het spel links laat liggen.

Toppunt is nu gisteren om 6 golds in te leveren om een een untradable gemengd rare pakket te krijgen.

Het idee van rare zilvers is dat er soms wat tussen zit wat wat waard is...maar dat kun je nu dus niet eens verkopen...
Heb meer dan eens mijn gal hier gespuwd over FIFA en sommige van de dingen waar ik het dan over heb gehad hebben me er ook toe doen besluiten dat ik geen FIFA21 meer hoef. Maar wat iig helemaal niks met die beslissing te maken heeft is het feit dat ik lekker onderin divisie 10 rondwandel of dat ik wel of geen trucjes ken.

Ik vind (en daar mag iedereen het mee (on)eens zijn) dat het spel teveel zaken bevat die niet goed op orde zijn, dat zit met name op de server capaciteit voor online (duidelijk te weinig, zie ik ook niet snel veranderen, want waarom zouden ze daar geld instoppen) en consistentie in gameplay (maar dat heeft dan ook weer sterk met het vorige punt te maken).

Dit was mijn eerste FIFA en ik heb met name het handelen, SBCs etc. met veel plezier gedaan en heb hiermee ook een erg leuk team opgebouwd (terwijl ik nooit WL gespeeld heb en ook zeer minieme Rivals rewards had). Het spelletje zelf was te wisselvallig (deels lag dat aan mij en deels lag dat aan de al eerder genoemde zaken) en daarom heb ik besloten dat ik dat volgend jaar niet nog een keer ga doen. Misschien dat ik PES een keertje ga proberen, wie weet.

Wat ik ook met veel plezier gedaan heb dit hele seizoen is op dit forum rondgehangen, gelezen en meegeschreven. Natuurijk vliegen er ook allerlei zeer ongenuanceerde dingen rond, maar volgens mij weten de meesten hier toch redelijk goed alles te plaatsen en te relativeren. Alleen is dat 'in the heat of the moment' nog wel eens lastig :P

Zal volgend jaar zeker wel eens een keer door het FIFA21 forum scrollen om te zien of ik herkenbare dingen lees. Of dat het misschien allemaal is opgelost, dan kan ik voor FIFA22 altijd een terugkeer overwegen :*)

===========================================

En omdat FIFA20 nog niet helemaal voorbij is ook nog even mijn (waarschijnlijk) laatste gepuzzel. Heb er 4 opties van gemaakt, maar weet nog niet wat mijn voorkeur heeft... (zoals al gezegd, het puzzelen vind ik wel leuk, dus bij voorbaat excuses voor alle opties hieronder :P)

Team 1 (https://www.futbin.com//20/squad/17600027)
David Luiz SBC doen en hem samen met Alexander Arnold erin om een PL verdediging te vormen en Salah erbij op rechts, houdt dan nog 400k over aan coins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLqfAmMvxW2qKinDdXfPbwOaaf4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F4d8kVxh8IaQImcgSk7eDVxM.png?f=user_large

Team 2 (https://www.futbin.com//20/squad/17617518)
Eigenlijk alleen Aguero erbij, de reserve bank blijft rijkelijk gevuld, houdt dan nog 470k over aan coins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ODawcGgaoogzJlhmVL9C0v2jDU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y5wqKj2GKG9Z69YGxqBSuJVY.png?f=user_large

Team 3 (https://www.futbin.com//20/squad/17617533)
Messi SS en De Bruyne TOTY in de verkoop en in plaats daarvan Messi TOTS erin en Benzema op de bank erbij voor een variant met 2 spitsen, houdt dan nog 600k over aan coins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3OOKU0GBKX9o7HZaMGvOTasrAI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P3oaHPEBT29NsFVywaX0uGZ8.png?f=user_large

En waarom ook niet team 4 (https://www.futbin.com//20/squad/17617775)
Er blijft niks meer over van mijn La Liga team en we gaan helemaal PL, voordeel hier is dat zowel de Bruyne als Son een 5* WF hebben :) Messi SS en Suarez in de verkoop en dan houd ik nog 400k over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Px0ja42TjJHoj_N2a1vYkclcToc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hFczciSrTum9EqyBGbYwnFnv.png?f=user_large

Heeft iemand het trouwens al eens meegemaakt dat je 2 exact dezelfde spelers krijgt in 1 pack, krijg net Drinkwater 77 CM twee keer in een gold pack (tradeable). Heel raar.

[ Voor 24% gewijzigd door bebopper op 10-08-2020 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Power shot. Niet plaatsen met finesse, maar l2 en shieten. Of gewoon normaal schieten en meer power geven. Het helpt als je speler 45 graden naar de goal staat overigens.

Jij bent toch Failsnail?!

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 10-08-2020 12:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Het is niet nodig om skill moves of speciale schoten te kunnen om op een redelijk niveau mee te draaien. Ik kan geen enkele skillmove en kan alleen normaal schieten (nou ja heel soms een chip shot) maar haal als ik volledige WL speel wel goud 1 en zit bij rivals in divisie 4 (al speel ik daar maar zo'n 2 wedstrijdjes per maand gemiddeld).

Als ik me hier in verdiep zal ik misschien nog wel wat hoger kunnen halen maar het spreekt me totaal niet aan. Tactiek vind ik dan wel weer leuk en met deze kennis pak ik wel af en toe wat extra wins. Als je echt zo hoog mogelijk wilt spelen dan zal je alles moeten kunnen, maar wordt het spel dan leuker? Ik denk het niet want als ik een keer heel goed begin in de WL dan krijg je alleen nog maar tegenstanders die geen echt voetbal (willen) spelen maar alleen de meest OP skill moves en manieren om te scoren gebruiken/misbruiken om te kunnen winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01

Heb je al x elite gehaald? Dat was jij toch die zei dat je als je even serieus zou spelen dat wel zou halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
sjakieman schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:44:
Het is niet nodig om skill moves of speciale schoten te kunnen om op een redelijk niveau mee te draaien. Ik kan geen enkele skillmove en kan alleen normaal schieten (nou ja heel soms een chip shot) maar haal als ik volledige WL speel wel goud 1 en zit bij rivals in divisie 4 (al speel ik daar maar zo'n 2 wedstrijdjes per maand gemiddeld).

Als ik me hier in verdiep zal ik misschien nog wel wat hoger kunnen halen maar het spreekt me totaal niet aan. Tactiek vind ik dan wel weer leuk en met deze kennis pak ik wel af en toe wat extra wins. Als je echt zo hoog mogelijk wilt spelen dan zal je alles moeten kunnen, maar wordt het spel dan leuker? Ik denk het niet want als ik een keer heel goed begin in de WL dan krijg je alleen nog maar tegenstanders die geen echt voetbal (willen) spelen maar alleen de meest OP skill moves en manieren om te scoren gebruiken/misbruiken om te kunnen winnen.
Ik verlies zovaak in de wl van iemand die 0 skills moves kan. Die lui spelen gewoon met 10 man voor de 16 gokken op 1 counter en gaan dan vervolgens continu op bal bezit spelen..
Dan tikken ze continu rond komen ze bij mijn 16m gebied gaan ze weer terug, of zodra ik ook maar een beetje druk zet spelen ze de bal weer helemaal terug etc..

Ja zo kan je ook ver komen in de wl en zo hoef je idd geen skillsmoves te kunnen. Het is maar net wat men leuk vindt.

Ik ben een fifa speler die graag fifa speelt zoals ik in het echt ook zou willen voetballen. Dominant aanvallend met veel goals.
In fifa is dat heel anders daar spelen zoveel lui zo toxic puur voor de winst.
Zodra ik achter kom in een potje WL gaat 8 van de 10 zo triest spelen.
Verdedigen doen ze niet, ze staan gewoon met 10 man voor hun eigen 16 en als ze gaan aanvallen gaan ze eerst 100 x over spelen met hun middenvelders in de hoop dat je uitstapt.

Maar goed we zitten ook op het eind en dat soort toxic spelers die nog een x een rang hoger willen eindigen in de WL blijven vaak over. Kijken te veel youtube en kopieren de manier van spelen..
Vorig jaar had je dat met 100 lakroketta's en de flikflak langs de zijlijn met hoge voorzet richting 2e paal.

Wat dat betreft verneukt youtube een hoop op gebied van gaming. In elk game worden youtubers gekopieerd. Maar echt voetbal spelen in fifa wordt maar door weinig gedaan. Hopelijk maakt EA het verdedigen volgend jaar wat moeilijker en uitgebreider. Ik wil bv heel graag dat mijn verdediging bij balbezit rond middenlijn gaat staan en ik bij balverlies heel makkelijk met heel mijn team druk kan zetten.
Zo zou ik ook veel makkelijker die kneusjes kunnen aanpakken die achterin met hun keeper en backs de bal rond spelen omdat ze 1-0 voor staan.
Dan moeten die spelers opeens gaan nadenken hoe ze gaan spelen als ze onder druk komen te staan.
In fifa 20 kan je gewoon niet genoeg druk zetten. Ook al veranderd ik naar 424 opstelling dan nog loop ik continu achter de feiten aan als ik achter sta, puur omdat die spelers het spelletje dan kapot maken door zo rond te tikken.

Wat dat betreft klopt het wel wat je zegt. Wil ik hoger spelen zou ik ook zo lelijk moeten gaan spelen. Maar dat is niet hoe ik voetbal speel. Voetbal is entertainment en dus goals maken. Voor velen is Fifa winnen en zo hoog mogelijk in de WL eindigen voor rewards en foto's op social media plaatsen als ze bv elite of hoger halen... :O

Oke genoeg geklaagd, fifa 20 is voor mij klaar, het is wachten op 21

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 10-08-2020 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:48:
[...]

Heb je al x elite gehaald? Dat was jij toch die zei dat je als je even serieus zou spelen dat wel zou halen?
Eeuh dat was ik niet hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
fifanoob schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:11:
[...]

Ik verlies zovaak in de wl van iemand die 0 skills moves kan. Die lui spelen gewoon met 10 man voor de 16 gokken op 1 counter en gaan dan vervolgens continu op bal bezit spelen..
Dan tikken ze continu rond komen ze bij mijn 16m gebied gaan ze weer terug, of zodra ik ook maar een beetje druk zet spelen ze de bal weer helemaal terug etc..

Ja zo kan je ook ver komen in de wl en zo hoef je idd geen skillsmoves te kunnen. Het is maar net wat men leuk vindt.

Ik ben een fifa speler die graag fifa speelt zoals ik in het echt ook zou willen voetballen. Dominant aanvallend met veel goals.
In fifa is dat heel anders daar spelen zoveel lui zo toxic puur voor de winst.
Zodra ik achter kom in een potje WL gaat 8 van de 10 zo triest spelen.
Verdedigen doen ze niet, ze staan gewoon met 10 man voor hun eigen 16 en als ze gaan aanvallen gaan ze eerst 100 x over spelen met hun middenvelders in de hoop dat je uitstapt.

Maar goed we zitten ook op het eind en dat soort toxic spelers die nog een x een rang hoger willen eindigen in de WL blijven vaak over. Kijken te veel youtube en kopieren de manier van spelen..
Vorig jaar had je dat met 100 lakroketta's en de flikflak langs de zijlijn met hoge voorzet richting 2e paal.

Wat dat betreft verneukt youtube een hoop op gebied van gaming. In elk game worden youtubers gekopieerd. Maar echt voetbal spelen in fifa wordt maar door weinig gedaan. Hopelijk maakt EA het verdedigen volgend jaar wat moeilijker en uitgebreider. Ik wil bv heel graag dat mijn verdediging bij balbezit rond middenlijn gaat staan en ik bij balverlies heel makkelijk met heel mijn team druk kan zetten.
Zo zou ik ook veel makkelijker die kneusjes kunnen aanpakken die achterin met hun keeper en backs de bal rond spelen omdat ze 1-0 voor staan.
Dan moeten die spelers opeens gaan nadenken hoe ze gaan spelen als ze onder druk komen te staan.
In fifa 20 kan je gewoon niet genoeg druk zetten. Ook al veranderd ik naar 424 opstelling dan nog loop ik continu achter de feiten aan als ik achter sta, puur omdat die spelers het spelletje dan kapot maken door zo rond te tikken.

Wat dat betreft klopt het wel wat je zegt. Wil ik hoger spelen zou ik ook zo lelijk moeten gaan spelen. Maar dat is niet hoe ik voetbal speel. Voetbal is entertainment en dus goals maken. Voor velen is Fifa winnen en zo hoog mogelijk in de WL eindigen voor rewards en foto's op social media plaatsen als ze bv elite of hoger halen... :O

Oke genoeg geklaagd, fifa 20 is voor mij klaar, het is wachten op 21
Mijn minst aanvallende opstelling (4231) speelt op 7 depth en pressure on heavy touch. 1 CDM staat op stay back while attacking (net als de 2 CD's) en verder speelt iedereen balanced of aanvallend (ook de backs). Ik sta elke wedstrijd minstens een aantal keer met 2 tegen 3 of 3 tegen 4 aanvallers achterin.

Ik tik de bal wel rond maar altijd met de intentie om een kans te creëren. Je kunt zonder skill moves dus ook anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
sjakieman schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:23:
[...]

Mijn minst aanvallende opstelling (4231) speelt op 7 depth en pressure on heavy touch. 1 CDM staat op stay back while attacking (net als de 2 CD's) en verder speelt iedereen balanced of aanvallend (ook de backs). Ik sta elke wedstrijd minstens een aantal keer met 2 tegen 3 of 3 tegen 4 aanvallers achterin.

Ik tik de bal wel rond maar altijd met de intentie om een kans te creëren. Je kunt zonder skill moves dus ook anders spelen.
je kan zeker zonder skill moves spelen, ik zou het alleen nooit willen. Je wilt in voetbal toch ook een x een man voorbij komen met een actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
@bvbal79 ga je voor fifa21?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
fifanoob schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:32:
[...]

je kan zeker zonder skill moves spelen, ik zou het alleen nooit willen. Je wilt in voetbal toch ook een x een man voorbij komen met een actie?
Ik kan zeker een man voorbij komen met een actie, door gewoon te dribbelen met de linkerstick. Mijn zoon kan wel alle skill moves en hij keek af en toe verbaasd als ik zoiets deed: welke skill move is dat?? ;)

De skill moves zelf vind ik wat overdreven maar iedereen moet het spel zo spelen zoals hij dat zelf wil.
Op zich zou ik wel willen dat ik 1-3 per wedstrijd een verrassende skillmove kon doen, Maar ik ben bang dat als ik het ga leren dat ik ze dan teveel ga gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door sjakieman op 10-08-2020 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
sjakieman schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:36:
[...]

Ik kan zeker een man voorbij komen met een actie, door gewoon te dribbelen met de linkerstick. Mijn zoon kan wel alle skill moves en hij keek af en toe verbaasd als ik zoiets deed: welke skill move is dat?? ;)

De skill moves zelf vind ik wat overdreven maar iedereen moet het spel zo spelen zoals hij dat zelf wil.
Op zich zou ik wel willen dat ik 1-3 per wedstrijd een verrassende skillmove kon doen, Maar ik ben bang dat als ik het ga leren dat ik ze dan teveel ga gebruiken.
ja doe ik ook wel eens in de 16, omdat tegenstanders vaak sprint knop ingedrukt houden. Dan vliegen ze je zo voorbij terwijl ik rustig de bal aan de voet houdt.

Ik kan wel redelijk wat skillmoves, gebruik ze ook te vaak omdat ikhet mooi vind. Net als dat ik graag een panna maak om vervolgens de assist te geven, daar geniet ik van.
Maar daardoor loop ik vaak vast in wl op goud1 niveau. Die lui weten prima daar tegen te verdedigen en zeker als ze met 10 man rond hun eigen 16 staan te wachten. Dan kom ik er nog 1 voorbij en de 2e soms ook wel maar nummer 3 en 4 niet. Bal afspelen kan wel maar dan staat daar hetzelfde te wachten..
Daarom ben ik er nu ook mee gestopt. Afgelopen WL was het toppunt van tegenstanders.. heb nog wel foto's van lui met 75% balbezit 1 schot op goal en 1-0 voor staan in de rust. Gelukkig beuq ik ze nog wel van het veld af met 4-1 en shush ik die lui helemaal kapot.
Net als in het echt heb ik een hekel aan teams die anti voetbal spelen zoals Mourinho vaak deed. Ga dan maar korfballen ofzo. Voetbal is om aan te vallen en om goals te maken. Doelstelling nummer 1 van een team zou naar mijn beleving altijd scoren moeten zijn. Maar heel veel teams hebben tegenwoordig goals VOORKOMEN als doelstelling en gokken op die ene kans... En dan heb je nog die schijt EA die er ook nog vaak voor zorgt dat hij/zij die kans ook nog krijgt..
De aanvallende team wordt vaker benadeeld in fifa heb ik het idee. NEt als diegene met de beste ping vaak de slechte verbinding heeft.. IVM lagcompensatie gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke editie van FIFA 21 gaan jullie aanschaffen ? Ik denk dat ik zelf de Ultimate edition ga nemen, zeker met de kans op een goede OTW.

Vind de nieuwe features in de trailer wel leuk om te zien. Hoop alleen niet dat ze mega OP worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik wil eigenlijk de normale versie gaan halen. Aangezien de rewards uit die packs die je dan 15 week lang krijgt ofzo altijd ruk zijn. Die 50 euro zou je dan bij wijze van beter uit kunnen geven aan fifa punten.

Het kutte is dat ik mijzelf vaak niet kan beheersen als ik mensen uit mijn lijst de game zie spelen dan wil ik hem ook gaan spelen en dus kom je weer op die duurdere uit wat ik EA niet gun :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Heb zelf de ultimate edition ge pre-ordered. Heb besloten komende fifa eens een first owner RTG te doen. Coins enkel naar SBC's. Kijken waar het schip strand.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:49:
ik wil eigenlijk de normale versie gaan halen. Aangezien de rewards uit die packs die je dan 15 week lang krijgt ofzo altijd ruk zijn. Die 50 euro zou je dan bij wijze van beter uit kunnen geven aan fifa punten.

Het kutte is dat ik mijzelf vaak niet kan beheersen als ik mensen uit mijn lijst de game zie spelen dan wil ik hem ook gaan spelen en dus kom je weer op die duurdere uit wat ik EA niet gun :X
En dan alsnog die 50e aan fifa points koopt :+

Ik denk dat ik hem ook wel ff meepak, stop er elk jaar toch wel redelijk wat tijd maar dat is vaak rondom de winter.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 10-08-2020 13:02 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Net mijn laatste twee TOTSF pakketjes geopend uit de SBC;

1) Franse vlag.... ST .... ooh ooh, Mbappe of Benzena of Ben Yedder *O* _/-\o_ ... ehm, nee toch niet... André-Pierre Gignac

Had EA me toch even op het puntje van mijn stoel :)

2) Servie, GK, Predrag Rajkovic

Ach, ze kunnen met waardes 89 en 93 weer een SBC in voor het een of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Ik haal gewoon de meest goedkope versie. Vind het echt geen probleem om bij de start met mindere spelers te spelen. Vind het eigenlijk zelfs leuker. Toen ik 2 jaar geleden direct Aubameyang packte was ik daar eigenlijk niet eens blij mee. Wilde gewoon beginnen met een 10k team ipv direct naar de 300k (en dat heb ik toen ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Nee, ik kijk wel hoe het gaat en misschien haal ik hem met de PS5, maar voorlopig hebben ze het plezier weggehaald, deze promo is ook wel het toppunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:07:
[...]

Nee, ik kijk wel hoe het gaat en misschien haal ik hem met de PS5, maar voorlopig hebben ze het plezier weggehaald, deze promo is ook wel het toppunt :)
Hoe is de gameplay dan verandert met deze promo?
Ik heb al een tijdje niet gespeeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Hoe is de gameplay dan verandert met deze promo?
Ik heb al een tijdje niet gespeeld.
Voor mij is naast gameplay ook content belangrijk, dat mis ik deze promo. Tuurlijk weer een paar live kaarten, waarvan bij mikhi en felix de originaliteit eraf spat. maar de puzzel sbc zijn untradable. upgrade sbc zijn kul en het packen van specials is ook bijna onmogelijk. Dat reflecteert zich ook op de markt helaas....augustus en voor een 85 rated 20k betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
bvbal79 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:16:
[...]

Voor mij is naast gameplay ook content belangrijk, dat mis ik deze promo. Tuurlijk weer een paar live kaarten, waarvan bij mikhi en felix de originaliteit eraf spat. maar de puzzel sbc zijn untradable. upgrade sbc zijn kul en het packen van specials is ook bijna onmogelijk. Dat reflecteert zich ook op de markt helaas....augustus en voor een 85 rated 20k betalen...
Tja lastig, ik vindt daarin tegen de content van de afgelopen 2 maanden geweldig, heb zo ongelooflijk veel SBC's gedaan :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:49:

Wat packs betreft heb je zeker gelijk ook echt nog nooit iets uit die pakjes gehad. Dan kan je indd beter die 50 euro in fifa pakketjes stoppen aan het begin om een start kapitaal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
xavento schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:25:
[...]

Tja lastig, ik vindt daarin tegen de content van de afgelopen 2 maanden geweldig, heb zo ongelooflijk veel SBC's gedaan :)
Ow zeker. SH promo was echt goed. Daarom zal deze pre-season promo ook wel extra tegenvallen.

edit/ Alhoewel mijn pack luck wel een stuk hoger ligt deze promo (TOTY Messi en TOTS Varane uit de 89+ en player pick packs)

Ze kunnen wat mij betreft weer een repeatable 85-92 sbc erin stoppen, dat zou best weer leuk zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 10-08-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Ik heb afgelopen week Greenwood gedaan en het is veruit de beste spits die ik het hele jaar geprobeerd heb. 99 Lewa en Suarez zijn hierdoor op de bank beland. Geen idee waarom maar deze man is zo ongelooflijk goed.

Meteen Felix erbij gedaan, hier moet ik echter nog wat meer potjes mee spelen, ben er nog niet helemaal over uit of hij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:26:
[...]

Ow zeker. SH promo was echt goed. Daarom zal deze pre-season promo ook wel extra tegenvallen
Wat mij betreft hadden ze juist wel mogen stoppen met de promo's na TOTS. Tijdens en direct na TOTS zag je elke wedstrijd andere teams, na SH speelt meer dan 50% met hetzelfde La Liga team met dezelfde SH spelers. Met de TOTS spelers had je tot FIFA 21 elke week al je team kunnen wisselen omdat er al zoveel keus was. Maar nu heeft iedereen alleen nog maar untradable spelers en valt er weinig meer af te wisselen.

Maar dit is sowieso niet de leukste tijd om te spelen. De spelers van nu kunnen alles en hebben bijna geen zwakke plekken meer. Het leuke bij de start is juist dat je niet alleen rekening moet houden met de kracht van de spelers maar ook met de zwakke punten. Je moet dan echt keuzes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
bvbal79 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:07:
[...]

true, je kan de ps4 versie fifa straks meenemen naar de ps5 he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

bebopper schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:03:
Net mijn laatste twee TOTSF pakketjes geopend uit de SBC;

1) Franse vlag.... ST .... ooh ooh, Mbappe of Benzena of Ben Yedder *O* _/-\o_ ... ehm, nee toch niet... André-Pierre Gignac

Had EA me toch even op het puntje van mijn stoel :)

2) Servie, GK, Predrag Rajkovic

Ach, ze kunnen met waardes 89 en 93 weer een SBC in voor het een of ander.
Door deze twee heren + aanvullingen in te leveren heb ik Joao Felix mogen verwelkomen in mijn clubje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

bvbal79 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:16:
[...]
Dat reflecteert zich ook op de markt helaas....augustus en voor een 85 rated 20k betalen...
De prijzen worden nu inderdaad kunstmatig hoog gehouden met al die promo's. Heb daar natuurlijk zelf ook van geprofiteerd de laatste dagen door meer dan 300k te pakken met allerlei fodder, maar heb geen idee waar ik het in wil investeren.

Wil op zich een leuk Premier League-samenstellen, maar de prijzen liggen zo hoog dat ik met 470k en enkele bestaande spelers in het team nog niet veel mogelijkheden heb om een leuk team samen te stellen. Hopelijk zakken de prijzen weer iets nadat woensdag de 89+ promo afloopt. Tot die tijd speel ik wel met mijn La Liga-, Serie A-, of Eredivisie-team. :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
hmr schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:35:
[...]

Power shot. Niet plaatsen met finesse, maar l2 en shieten. Of gewoon normaal schieten en meer power geven. Het helpt als je speler 45 graden naar de goal staat overigens.

Ik ik doe idd alles met r1 en schieten
Maar l2 en schieten kan dus ook dat wist ik niet

Failsnail? Mijn ps4 naam bedoel je? Nee
Jij bent toch Failsnail?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Hier zie je een mooi overzichtje van alle soorten schoten: https://www.fifplay.com/f...ting-and-finishing-guide/

Dacht trouwens dat de flair shot (L2 + O) alleen/vooral goed gaat met spelers die dat als trait hebben? (bvb. Mbappe, Griezman, CR, Neymar)

[ Voor 8% gewijzigd door bebopper op 10-08-2020 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

bebopper schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 17:12:
[...]

Hier zie je een mooi overzichtje van alle soorten schoten: https://www.fifplay.com/f...ting-and-finishing-guide/

Dacht trouwens dat de flair shot (L2 + O) alleen/vooral goed gaat met spelers die dat als trait hebben? (bvb. Mbappe, Griezman, CR, Neymar)
Discussie eerder gehad, maar L2+O is ook hard schieten 90% van de tijd. Is een power shot.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Rivals is een complete iconen parade geworden, ze spelen allemaal met Pele, Maradona en Zidane en...

Ook wel weer leuk om te proberen daar wat tegenin te brengen met mijn normale team en vaak lukt dat ook nog redelijk.

Je merkt alleen dat die spelers echt het verschil kunnen maken, dan hoef je nog niet eens een goede speler (achter de knoppen) te zijn, bijvoorbeeld een schot van Zidane vanaf 40 meter dat snoeihard in de kruising gaat, tsja, zag er wel heel mooi uit :) En als Pele de bal in de 16 heeft, dan kun al bijna ophouden met verdedigen LOL

Maar goed, dat duurt nog even en dan zijn al die loans ook weer op.
hmr schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 17:39:
[...]
Discussie eerder gehad, maar L2+O is ook hard schieten 90% van de tijd. Is een power shot.
Nou nou, volgens mij heb ik nergens een discussie over opgestart hoor. Dat had ook gewoon als informatief antwoord gekunt.

[ Voor 21% gewijzigd door bebopper op 10-08-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
bebopper schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:08:
Rivals is een complete iconen parade geworden, ze spelen allemaal met Pele, Maradona en Zidane en...

Ook wel weer leuk om te proberen daar wat tegenin te brengen met mijn normale team en vaak lukt dat ook nog redelijk.

Je merkt alleen dat die spelers echt het verschil kunnen maken, dan hoef je nog niet eens een goede speler (achter de knoppen) te zijn, bijvoorbeeld een schot van Zidane vanaf 40 meter dat snoeihard in de kruising gaat, tsja, zag er wel heel mooi uit :) En als Pele de bal in de 16 heeft, dan kun al bijna ophouden met verdedigen LOL

haha dat lijkt zo, tot je er zelf mee speelt dan denk je huh zijn ze niet beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

fifanoob schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:11:
[...]

haha dat lijkt zo, tot je er zelf mee speelt dan denk je huh zijn ze niet beter..
Heb het zelf nog niet geprobeerd, behalve met een all-icons team een keer een friendly, maar dat was zo'n mystery ball gebeuren, dat kun je ook niet serieus uitproberen noemen. Zal binnenkort eens een icon in mijn team gooien voor een Rivals game, eens kijken wat er dan gebeurt :*)
(verwachting is natuurlijk dat ik daarmee als vanzelf 5 divisies omhoog ga zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
xavento schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:25:
[...]

Eens! Vooral de zomer confrontatie sbc vond k erg tof.

Dan ben je ineens een wedstrijd van west ham aan t volgen 🤣

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 10-08-2020 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel paar hele vette icons welke er bij komen met Cantona, Cech, Torres, Xavi en lahm _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

bebopper schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:08:

[...]

Nou nou, volgens mij heb ik nergens een discussie over opgestart hoor. Dat had ook gewoon als informatief antwoord gekunt.
Haha bedoelde het niet verkeerd hoor en niet specifiek tegen jou :). Meer als in, doe er je voordeel mee!

[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 10-08-2020 19:21 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wilde niet voor de Rivals tots uitdaging gaan maar ik ga een poging doen. Met Werner HL en Sanchez SH in de spits 🤣

Was sws al benieuwd naar Werner dus mooie kans hem eens te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Augy schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:36:
[...]

Eens! Vooral de zomer confrontatie sbc vond k erg tof.

Dan ben je ineens een wedstrijd van west ham aan t volgen 🤣
ja precies, ze hadden een CL showdown aangekondigd...duurt nog even, wrs na de finales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fitness en trainings items ook uit fut.

Benieuwd of je spelers dan na iedere wedstrijd weer 100% fit zijn. Anders moet je een flink reserve elftal opbouwen.

Dat de trainings kaartjes er uit gaan vind ik niet zo vreemd dat voegde echt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 19:42:
Wilde niet voor de Rivals tots uitdaging gaan maar ik ga een poging doen. Met Werner HL en Sanchez SH in de spits 🤣

Was sws al benieuwd naar Werner dus mooie kans hem eens te proberen
Binnen 5 wedstrijden gehaald.

En dan tegen beter weten in hoop je tog...

92 cam uit weetikhetwaar
Turkse 88 linksachter

🤣 Weg hoop haha

Vond Werner HL niet heel spectaculair btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Eerste any totssf pack: Casemiro.

Morgen in 5 potten Rivals scoren met Bundesliga / Serie A voor de andere twee packs. Ben allang blij dat ie uit de la liga komt en high rated is. Al vervangt ie specs wise mijn Gueye bij lange na niet atm. Wel mooie links naar mijn Thiago Silva en Mendy.

Mooie bankzitter dus of toch in afwachting van een prime moments only sbc (we zitten al bijna halverwege augustus kom op EA) goede fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:23
Joosie200 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 23:40:
Eerste any totssf pack: Casemiro.

Morgen in 5 potten Rivals scoren met Bundesliga / Serie A voor de andere twee packs. Ben allang blij dat ie uit de la liga komt en high rated is. Al vervangt ie specs wise mijn Gueye bij lange na niet atm. Wel mooie links naar mijn Thiago Silva en Mendy.

Mooie bankzitter dus of toch in afwachting van een prime moments only sbc (we zitten al bijna halverwege augustus kom op EA) goede fodder.
Heb de squadbattle objective los van de rival gedaan, want had uit de gevraagde leagues geen beste spelers. Rivals was wel in 5 potjes gefixt met TOTSSF Haland en o.a. Palacio/Ribery/Sanchez 95.

Ik kreeg Laba 91, Muliele 89 en Doyle 87 uit de TOTSSF packs *O* ze weten wel wat ze weggeven hoor!

Uit de elite 2 SB toch zeker een 83 rated gepackt! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Traeces schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 21:30:
Fitness en trainings items ook uit fut.

Benieuwd of je spelers dan na iedere wedstrijd weer 100% fit zijn. Anders moet je een flink reserve elftal opbouwen.

Dat de trainings kaartjes er uit gaan vind ik niet zo vreemd dat voegde echt niks toe.
All players in FUT 21 will start every game at full Fitness.
https://www.ea.com/games/...1-ultimate-team-deep-dive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:58
Ik moet zeggen dat ik wel enthousiast word van het lijstje.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DeeleNL schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 00:53:
[...]

Ik kreeg Laba 91, Muliele 89 en Doyle 87 uit de TOTSSF packs *O* ze weten wel wat ze weggeven hoor!

Uit de elite 2 SB toch zeker een 83 rated gepackt! :+
Ik had me ook ingesteld op de niet main leagues maargoed vanavond dus de andere twee. EA blijft EA de kans om Messi, R7 ed te pakken: het kan maar echt niet dat je dat uit deze gratis tots zo krijgt. Zelfde met de 89+ pack. Menig youtuber vist er toty KDB, Lewa, Virgil, Mbappe, Neymar of Messi uit. Menig doorsnee speler mag het doen met Koulibaly, Kane, Busquets, Ter Stegen goud }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top bedankt had een youtube filmpje gezien daar werd niet verteld !
kw_nl schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 05:51:
[...]

Ik moet zeggen dat ik wel enthousiast word van het lijstje.
Hier nog 1. Nu nog hopen dat het in praktijk ook gewoon goed werkt en dat sommige nieuwe functies niet mega OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
Fitness cards waren wel super voor traden altijd :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:04:
Fitness cards waren wel super voor traden altijd :)
Mee eens. Van het weekend 250k mee verdiend. Niet superveel in vergelijking tot wat andere spelers makkelijk bij elkaar schrapen. Maar ja, prima resultaat.

Dus daar gaat mijn steady inkomstenbron ;w
En toch boeit het me niet. Want ik ga PES eens proberen en blijf bij fut 20. Dus of ze moeten het ook uit fifa 20 gaan halen, maar anders blijf ik het nog even volhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:03
Traeces schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:55:
Wel paar hele vette icons welke er bij komen met Cantona, Cech, Torres, Xavi en lahm _/-\o_
Is Torres nou echt een Icon? Die heeft op jaartje of 2 bij Liverpool na niks meer klaar gestoomd nadat hij naar Chelsea was gegaan. Het is dan wel heel gemakkelijk om een icon te worden. Dan had ik liever weer een Davids of een andere echte Icon gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Joosie200 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

Mee eens. Van het weekend 250k mee verdiend. Niet superveel in vergelijking tot wat andere spelers makkelijk bij elkaar schrapen. Maar ja, prima resultaat.

Dus daar gaat mijn steady inkomstenbron ;w
En toch boeit het me niet. Want ik ga PES eens proberen en blijf bij fut 20. Dus of ze moeten het ook uit fifa 20 gaan halen, maar anders blijf ik het nog even volhouden :+
Dat zou ook een reden kunnen zijn waarom dit weg gaat. EA wil het traden zo moeilijk mogelijk maken al een tijd....dit was voor mij altijd een goed item om te traden (en voor vele andere).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Traeces schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:55:
Vind je dat ja? Ik vind dit niet echt icons. Tuurlijk, waren goeie spelers....maar Icons...niet echt. Heb hier zelf maar weinig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:18
Maichel schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:54:
[...]

Vind je dat ja? Ik vind dit niet echt icons. Tuurlijk, waren goeie spelers....maar Icons...niet echt. Heb hier zelf maar weinig mee :)
Is natuurlijk hoe je er naar kijkt en wat je verstaat onder een Icon. Ik denk namelijk dat als je deze spelers geen Icons vind er weinig spelers meer op de lijst zouden moeten staan. Een Xavi zou je namelijk ook kunnen vergelijken met een Pirlo, Seedorf etc. Ik denk dat je onder een Icon gewoon moet verstaan een populaire ex-voetballer die nu in de game wordt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Maichel schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:54:
[...]

Xavi en Lahm niet icon waardig? Dan heb je die in hun goede tijd nog nooit zien spelen? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Partypooper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:01:
[...]

Xavi en Lahm niet icon waardig? Dan heb je die in hun goede tijd nog nooit zien spelen? :)
Zeg al, absoluut goeie spelers maar zoveel spelers zijn nu "icons". Vergeleken met de eerste batch icons van het begin zijn deze niet echt icon waardig, vind ik. Neemt niet weg dat het goeie spelers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
Altijd leuk een paar nieuwe icons. Zelf zou ik graag nog een paar Nederlanders zien, zoals Davids, Van Hanegem, Neeskens, Krol, etc.

Totti moet ook een icon worden. Net als Buffon.

Zo kun je nog een hele rits opnoemen: Paolo Rossi, Claudio Gentile, Mario Kempes, Platini, Zico, Romario, Cafu, Batistuta, Gascoigne, Beckenbauer, etc.

Dat zijn voor mij wel meer iconwaardige spelers, dan sommige die je nu hebt, of er bij gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Ik zie nu alweer aan de Patch Notes dat EA totaal niet begrijpt wat we willen, waarom zou ik in FUT mijn stadion willen kunnen aanpassen(?!?) dat hoort in career mode en daar hebben ze het jaren geleden uit gesloopt. En who gives a rats ass about de weersomstandigheden, want in het plaatje van het Community event staat dat je "cold rainy night" kan ontlocken als stadium theme. Ik wil gewoon in een stadion kunnen voetballen zonder schaduwen en andere invloeden die het lastiger maken om het goed te zien, dat was de hele reden dat ze voor WL naar hun FUT stadium zijn gegaan omdat iedereen klaagde over schaduwen en verschillende camera hoogtes in de verschillende stadions.
Team events
At the end of the competition the winning Team will be rewarded with new customization Items to show off your allegiance, Coins or Packs.
Whooptiedoo, wat ben ik blij met dingen om mijn allegiance te laten zien.... maar niet heus. Ze hebben dus trainings en fitness kaarten eruit gehaald maar we zullen nu vast met dit soort dingen plat gegooid worden in de packs om de packs dezelfde winkanst als eerst te geven.

Daarnaast lijkt het alsof ze alles er aan doen om het voor de casual gamer minder eng te maken. Vind dat maar jammer, want vond zelf het juist zo leuk dat je er echt voor moest gaan zitten om beter te worden. Staat ook niks over hoe ze gaan voorkomen dat mensen zich gaan laten afzakken, dat was nog het grootste probleem en zeker minder dan mensen van SQB naar Rivals te krijgen.

Ook apart dat ze alleen nog maar Gold Healing items hebben, je krijgt dus in bronzen en zilveren pakketten nu geen healing items meer terwijl je die eerst wel kreeg. Alles zodat je meer gouden pakketten koopt.

En WTF sinds wanneer is Ashley Cole een ICON? Puskas kan ik nog begrijpen maar een middelmatige LB die alleen wordt gekozen omdat hij Engels is en in de Premier League heeft gespeeld niet. Ze mogen meer Icons uit "kleinere" landen doen, waarom moeten we zoveel Duitsers, Spanjaarden en Engelsen hebben waarvan een gedeelte echt middelmaat is en niet ICON waardig.

Als ik dit zo zie heb ik een redelijk cynisch beeld van 21 gekregen, ze hebben weer eens totaal op de verkeerde dingen gefocussed.

[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 11-08-2020 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30
Het lijkt ook wel wat selectief m.b.t. welke speler wel een icon krijgt en welke niet, aangezien nu ook recent gestopte spelers die al een icon kaart krijgen, terwijl dit eerder juist vanuit historie bekende namen waren.
Wellicht zijn ze gebonden aan rechten en royalties etc. en komen daardoor op deze namen uit omdat dat voor de een makkelijker te regelen is dan een ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
MadMoody schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:15:
Altijd leuk een paar nieuwe icons. Zelf zou ik graag nog een paar Nederlanders zien, zoals Davids, Van Hanegem, Neeskens, Krol, etc.

Zo kun je nog een hele rits opnoemen: Paolo Rossi, Claudio Gentile, Mario Kempes, Platini, Zico, Romario, Cafu, Batistuta, Gascoigne, Beckenbauer, etc.

Dat zijn voor mij wel meer iconwaardige spelers, dan sommige die je nu hebt, of er bij gaan komen.
Beckenbauer is volgens mij een PES exclusive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
MadMoody schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:15:

Ja, eens. Alleen Nederlanders zijn er al bijzonder veel. Ik zou die namen als Van Hanegem, Neeskens, Krol ook zeker tof vinden, maar qua naam betekenen die weinig voor het huidige (en best jeugdige) FIFA publiek, lijkt me. Dan is een Xavi enzo beter vanuit EA oogpunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Qua icons kunnen ze beter de baby/base en mid versie schrappen. Begin gewoon met de prime als standaard versie (en die is uitgebreid voor elke icon mogelijk) en voor het handjevol legendarische icons (Cruyff, Gullit, Pele, R9, Maradonna, Zidane) maak je de prime moments versie gewoon een legendary kaart.

Als je dan ook nog eens een reguliere icon zou kunnen laten evolueren in een legendary versie na x wedstrijden / doelpunten / x xp maak je de echte handjevol boeiende icons bereikbaar. Lijkt mij een beter idee.

Want ook in fifa 20 zie je gewoon dat 75% van de icon kaarten gewoon niet benut worden. En EA voegt er alleen maar meer toe, terwijl de bruikbaarheid nul is en ze erin zitten om nostalgische redenen en omdat het kan.

Het is toch van de zotte dat met de komst van toty/tots/sh kaarten een sloot aan icons niks meer voorstellen in het spel? Wat is er dan iconisch aan zo'n kaart? Ze zouden juist hun meerwaarde moeten hebben los van de handige links voor team chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Joosie200 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:27:
Qua icons kunnen ze beter de baby/base en mid versie schrappen. Begin gewoon met de prime als standaard versie (en die is uitgebreid voor elke icon mogelijk) en voor het handjevol legendarische icons (Cruyff, Gullit, Pele, R9, Maradonna, Zidane) maak je de prime moments versie gewoon een legendary kaart.

Als je dan ook nog eens een reguliere icon zou kunnen laten evolueren in een legendary versie na x wedstrijden / doelpunten / x xp maak je de echte handjevol boeiende icons bereikbaar. Lijkt mij een beter idee.

Want ook in fifa 20 zie je gewoon dat 75% van de icon kaarten gewoon niet benut worden. En EA voegt er alleen maar meer toe, terwijl de bruikbaarheid nul is en ze erin zitten om nostalgische redenen en omdat het kan.

Het is toch van de zotte dat met de komst van toty/tots/sh kaarten een sloot aan icons niks meer voorstellen in het spel? Wat is er dan iconisch aan zo'n kaart? Ze zouden juist hun meerwaarde moeten hebben los van de handige links voor team chem.
Juist, helemaal mee eens! Icons zijn later in het spel geen fuck meer waard, plus als je zegt dat 25% maar gebruikt word dan zit je nog aan de hoge kant denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
Joosie200 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:27:

Eens, het is wel een overload inderdaad. Ze mogen er van mij gerust ook een paar schrappen die er nu bij staan en inderdaad vrijwel nutteloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:30:
[...]

Juist, helemaal mee eens! Icons zijn later in het spel geen fuck meer waard, plus als je zegt dat 25% maar gebruikt word dan zit je nog aan de hoge kant denk ik O-)
True. De hele reden waarom alles en iedereen die prime of prime moments SBC doet is omdat je de top 10/25 icons wilt: van het kaliber Butragueno, Cruyff, Gullit, R9, Pelle, Maradona en Zidane. Maar in plaats daarvan krijgt het leeuwendeel icons waar je op dit moment na toty/tots/sh kaarten in verhouding niks mee kan.

En juist in het begin hebben ze dan dus wel hun meerwaarde maar is er niet zo'n SBC geweest. Wel icon swaps en dat idee was op zich goed, maar again: waarom grinden voor een base Gullit, als de mid versie pas echt oké is. Waarom 23 swaps eisen voor Zizou, waarom een base Maradonna erin knallen. Kun je zeggen dat de toegankelijkheid vergroot is maar eerder de toegankelijkheid van crappy icons. De legendarische icons zijn nog even onbereikbaar als eerder.

En als EA dan bang is dat door icon swaps en dikke icons niemand meer packs koopt.. mwah genoeg die met de komst van toty/tots kaarten juist packs willen kopen om erop te gokken dat je zulke kaarten krijgt. Dus met dikke icons toegankelijk continu gooien ze echt niet hun eigen glazen in.

De modus heet ultimate team. Welnu mijn ultieme team bestaat uit Cruyff, Gullit en co. Daar speel ik liever al tegen zeg december/januari mee dan nu in de laatste maand. En voor anderen is dat Pele/Zidane/Maradonna.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 11-08-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 10:30:
[...]

Eens, het is wel een overload inderdaad. Ze mogen er van mij gerust ook een paar schrappen die er nu bij staan en inderdaad vrijwel nutteloos zijn.
Van mij ook :) Z'n Overmars, Wright, Gatusso, Pires, Essien, Deco, Barnes, Veron, Hernandez, Riquelme mogen van mij best weg en vind ik totaal niet Icon waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Toty opdracht gedaan, kreeg die keeper van leipzig, johanatan, en rare cv uit Oostenrijk, kortom niks, dacht doe dan icon opdracht dacht mss krijg ik nu iets naar de teleurstelling van de toty krijg ik lehmann moment 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:58
Beckham heeft ook nooit een Icon kaart gehad toch? Zou ook wel een licentie verhaal zijn.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
van Persie mag er van mij ook wel in. Topscoorder allertijden bij het NL elftal, die geweldige kopbbal tegen spanje en engeland een aantal jaar aan flarden geschoten.

Voor fifa 21 ben ik wel blij dat de fitness kaarten weg zijn en dat er een cap zit op Rivals wedstrijden. Wellicht droppen mensen nu minder voor objectives. Al kunnen mensen alsnog 30 potjes spelen, daarna droppen en de objectives halen natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door 038Zwolle op 11-08-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Markvd1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:21:
Toty opdracht gedaan, kreeg die keeper van leipzig, johanatan, en rare cv uit Oostenrijk, kortom niks, dacht doe dan icon opdracht dacht mss krijg ik nu iets naar de teleurstelling van de toty krijg ik lehmann moment 😴
Wat is de TOTY opdracht? Kan er geen SBC van vinden (of een objective).

Of bedoel je misschien de 89+ double upgrade SBC of de TOTSSF Triple Threat objective?

Wat is die &*(%^&^$% Companion app / website toch een gedrocht. Ben aan het bieden op Salah TOTS en heb het hoogste bod en telt af tot 1 seconde en hierna gaat ie over op processing en dat blijft zo'n 5 seconden draaien. Dan opeens toch een hoger bod en ik kan niet meer bieden, gaat ie voor 1k meer weg... (en nog steeds ver onder de huidige futbin prijs)

{edit}
Daarna wordt het nog leuker, hij verschijnt onderaan bij Expired items voor 426k (ik had 425 geboden en dacht em dus te hebben). Kijk ik net nog eens, staat ie daar nu als verkocht voor 432k. Lijkt wel of ze gewoon 5 minuten nodig hebben om alle biedingen volledig te verwerken en dan krijgt iemand em toegewezen (en de rest kan niet meer bieden). Het is meer een loterij. Wat een puinhoop, mijn gok is dat het gewoon ook weer een gebrek aan server capaciteit is (want dat kost immers teveel centjes en EA verdient nu eenmaal niet genoeg aan FIFA).

[ Voor 50% gewijzigd door bebopper op 11-08-2020 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:38:
[...]

Of bedoel je de TOTSSF Triple Threat objective?
Die.

Drie gratis ttosf fodder voor welke SBC dan ook met tien gespeelde squad battles (hoef je niet te winnen) en vijf gespeelde rivals waarin je minstens 1x scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:04:
[...]

Die.

Drie gratis ttosf fodder voor welke SBC dan ook met tien gespeelde squad battles (hoef je niet te winnen) en vijf gespeelde rivals waarin je minstens 1x scoort.
je kunt ook 10 rivals spelen en de bundesliga en serie A speler erin subben. scheelt weer SB spelen en 5 potjes minder...
Pagina: 1 ... 175 ... 185 Laatste