Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:10
Geen sbc vandaag?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:53

allstarted1

WTRFTS

bvbal79 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:58:
[...]

Waarom heb je niet Alexis Sanchez gedaan ipv een spits te kopen, tenzij je geen fodder hebt. Als Inter wint krijgt hij een 95 kaartje, maar zijn huidige 92 is al een van de top spitsen in serieA met alle meta eigenschappen.
Dit weekend had ik een grote schoonmaak gehouden in m'n club en alles eruit gegooid. In totaal had ik daardoor 360.000 coins en heb ik drie teams van een update kunnen voorzien (Premier League, Serie A en Eredivisie). Nu alleen nog Untradeables van max. rating 83/84 over. Daar krijg ik die SBC helaas niet mee rond :P Zie de prijs van Martinez op Futbin nu ook lekker oplopen, dus wat mij betreft op het juiste moment gekocht.

Zojuist met het Serie A-team gespeeld. Mertens legde er 3 in, terwijl Martinez 2x het net raakte. Deels m'n tegenstander, maar die twee zijn zo enorm snel. Mertens blijft trouwens maar lopen en Martinez is qua fysiek ook goed voor m'n team. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GAXi4aDvAeeU7e5ZsjH3j5_kzIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZXkNZqmZquyS2bKpgAiPefD.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is op dit moment m'n Serie A-team. Alleen Chiellini op LB zit me niet helemaal lekker, die hoort gewoon centraal, maar Koulibaly is een muur. Pakt alle ballen. Had graag wat anders voor Hateboer. Cuadrado speelt top op RM. Chiellini en Koulibaly zijn allebei untradeable.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-07 13:13
Check loading screen.... tots/toty....

https://twitter.com/fifau.../1287795379715612678?s=21

[ Voor 26% gewijzigd door buurman3 op 27-07-2020 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
allstarted1 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:24:
[...]

Dit weekend had ik een grote schoonmaak gehouden in m'n club en alles eruit gegooid. In totaal had ik daardoor 360.000 coins en heb ik drie teams van een update kunnen voorzien (Premier League, Serie A en Eredivisie). Nu alleen nog Untradeables van max. rating 83/84 over. Daar krijg ik die SBC helaas niet mee rond :P Zie de prijs van Martinez op Futbin nu ook lekker oplopen, dus wat mij betreft op het juiste moment gekocht.

Zojuist met het Serie A-team gespeeld. Mertens legde er 3 in, terwijl Martinez 2x het net raakte. Deels m'n tegenstander, maar die twee zijn zo enorm snel. Mertens blijft trouwens maar lopen en Martinez is qua fysiek ook goed voor m'n team. :)

[Afbeelding]

Dit is op dit moment m'n Serie A-team. Alleen Chiellini op LB zit me niet helemaal lekker, die hoort gewoon centraal, maar Koulibaly is een muur. Pakt alle ballen. Had graag wat anders voor Hateboer. Cuadrado speelt top op RM. Chiellini en Koulibaly zijn allebei untradeable.
Cuadado op linksback en Lozano FB op RM? Zou verder ook nog wel wat andere keuzes maken trouwens. Als je Hateboer ook wilt vervangen dan nog even sparen en Hernandez FB (119k) voor LB halen en Cuardado TOTS kan dan gewoon op rechts.

Als je wat nog wat meer geld hebt dan zou ik sowieso Manolas TOTS halen. Kost maar 90k en hoort wat mij betreft bij de beste verdedigers van het spel (als je met veel ruimte achter je verdediging speelt). Luiz Felipe FS (33k) zou ik ook boven jouw huidige CD's verkiezen. Nainggolan headliners is een leuke speler voor de CM voor 59k. En met meer budget kan je later Milinkovic-Savic TOTS (113k) ernaast zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 27-07-2020 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:51

bebopper

I'm an absolute beginner...

Das wel de makkelijke weg kiezen, gewoon alle TOTS en TOTY nog een keer in de packs (voelt lekker Teletubbie aan... nog een keer). Klinkt als EA :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-07 01:24
bebopper schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:45:
[...]

Das wel de makkelijke weg kiezen, gewoon alle TOTS en TOTY nog een keer in de packs (voelt lekker Teletubbie aan... nog een keer). Klinkt als EA :P
Ik verwacht dat ze er gewoon voor kiezen om deze kaarten naast de gewone promo in packs te doen (kijk naar Summer heat). Ik verwacht een promo waarbij je bepaalde dingen vrij kan spelen voor Fifa 21 (packs, OTW-spelers?) en daarnaast dan kaarten in packs zodat je ook nog beloont kan worden in Fifa 20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-07 13:13
bebopper schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:45:
[...]

dat eea terugkomt in packs is een aanname ;-)

Kan ook wat anders betekenen. Gaan t meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Sanchez 95! Staat nu al in mijn basis als 92 rated speler. Hij wordt echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
destroye schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:36:
[...]

Ik verwacht dat ze er gewoon voor kiezen om deze kaarten naast de gewone promo in packs te doen (kijk naar Summer heat). Ik verwacht een promo waarbij je bepaalde dingen vrij kan spelen voor Fifa 21 (packs, OTW-spelers?) en daarnaast dan kaarten in packs zodat je ook nog beloont kan worden in Fifa 20.
Ja dat denk ik ook. Maar ik verwacht eigenlijk een hele hoge droprate voor Fifa 20 kaarten.

En voor Fifa 21 denk ik dat je packs kan vrij spelen. Speler kaarten verwacht ik niet en zeker geen goede spelers.

Het is en blijft EA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:56:
[...]

Ja dat denk ik ook. Maar ik verwacht eigenlijk een hele hoge droprate voor Fifa 20 kaarten.

En voor Fifa 21 denk ik dat je packs kan vrij spelen. Speler kaarten verwacht ik niet en zeker geen goede spelers.

Het is en blijft EA ;)
Idd, tenzij de pre-order sales tegenvallen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 11:59
Offtopic voor FIFA 20, maar toch:

https://www.esportsclub.n...1-ultimate-team-fut-co-op
EA Sports heeft aangekondigd dat er in FIFA 21 een functie toegevoegd wordt aan Ultimate Team waar al lange tijd vraag naar is. Het is in FUT straks eindelijk mogelijk om samen met een vriend co-op wedstrijden te spelen.

In FUT was het tot nog toe alleen mogelijk om samen met een vriend te spelen als je bij elkaar op de bank zat. De speler waar de PlayStation van was kon zijn FUT team selecteren en vrienden konden met extra controllers meedoen. In FIFA 21 wordt het mogelijk om online samen te spelen, zoals dat al jaren met 'normale' teams mogelijk is in Online Seasons.

EA laat weten dat je samen met een vriend ook voor rewards kunt spelen. Het wordt mogelijk om Division Rivals en Squad Battles samen te spelen en unieke doelstellingen te behalen. Ook komen er nieuwe mogelijkheden om een club aan te passen naar de wens van de speler.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Augy schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:52:
[...]

Die Sanchez is wel bizar goed trouwens..moet je nagaan als er een upgrade overheen gaat
En dat krijgt hij nu ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Wulfric92 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:56:
[...]

Het is en blijft EA ;)
Packs kreeg je altijd al op basis van je jaren dat je FUT speelt. Extra packs cadeau geven is leuk, maar EA wil packs verkopen, en wanneer verkoop EA vooral de goedkope pakjes goed, dat is aan het begin. Special cards weggegeven denk ik ook niet, want je krijgt nu bij je pre-order een keuzespeler dacht ik, de rest moet je zelf maar bemachtigen door packs te kopen is altijd het motto van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Iemand een idee waarom die CL live kaarten +3 hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 18:44
Nou hier ga ik niet weer voor spelen, vind het maar magertjes
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/burnrqrmwtd51.jpg?width=1024&auto=webp&s=4fdc5351ce5ece1b153e27a955d7dc1e76e0a4c9
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/d8llfq7ovtd51.png?width=1024&auto=webp&s=2fad5d6b58cf195001176f189ff0c70a69de4f00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 18:44
tukkerterror90 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:16:
Iemand een idee waarom die CL live kaarten +3 hebben gekregen?
Gewoon als bonus om de spelers beetje speelbaar te maken nu de CL weer begint en de TOTS spelers al uit zijn en die stukken beter waren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-07 15:49
Heb mijn Ramos verkocht en Diego Carlos gekocht. Met het verschil pakketjes geopend om de club weer wat aan te vullen. Komt daar TOTY Messi uitgerold....verhandelbaar 😆

Past alleen niet in mijn team...ben te blij met Mbappe. Misschien kan ik dan nu alsnog SH Dembele en Ribéry doen 😎

[ Voor 26% gewijzigd door pacod op 29-07-2020 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:53

allstarted1

WTRFTS

Pompi schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 19:30:
[...]

Gewoon als bonus om de spelers beetje speelbaar te maken nu de CL weer begint en de TOTS spelers al uit zijn en die stukken beter waren.
Best fijn! Hierdoor heeft Dybala in m'n Serie A-team ineens een boost gekregen naar 93 en ook Dembele in de La Liga-squad komt ineens een stuk lekkerder mee. :*)
Bossie schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:18:
Ik wil Valverde halen maar betaalbare RM spelers lijken vrijwel uitgestorven op de markt.
Het lijkt erop dat POTM Benzema halen de beste oplossing is aangezien ik nog wel een untradeable 80 rated RM speler heb .
Heb hem net binnengehaald. Ik had nog untradables van Vazquez en....Valverde! Daarnaast had ik nog een paar spelers uit de SBC-oplossing, dus heb hem voor ongeveer 30k kunnen oppikken. 8) Later vandaag kijken of hij Casemiro 88 kan vervangen op het middenveld.

[ Voor 41% gewijzigd door allstarted1 op 30-07-2020 09:30 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil Valverde halen maar betaalbare RM spelers lijken vrijwel uitgestorven op de markt.
Het lijkt erop dat POTM Benzema halen de beste oplossing is aangezien ik nog wel een untradeable 80 rated RM speler heb .

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:25
Leuk al die leen spelers weer. Sta je met 3-0 voor word er ineens zowel Messi als Ronaldo en mbappe ingebracht 🤣

Uiteindelijk wel gewoon gewonnen gelukkig.

Miss ben ik daar een uitzondering in maar k gebruik ze alleen voor de objectieve en vriendschappelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Augy schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:11:
Miss ben ik daar een uitzondering in maar k gebruik ze alleen voor de objectieve en vriendschappelijk
Normale loans die me niet echt boeien burn ik op door ze in WL in te zetten. Maar Messi/CR7/Mbappe wil ik behouden voor mijn friendlies team. Dus vier potjes max.

Gisterenavond maar meteen ingezet in een potje friendlies. Tegen een vriend via invite. Hij had ook dezelfde vijf opgesteld. Speelt toch anders dan de gouden versie. Mag ook wel voor die prijs maar ja. Voelde soms zelfs te overpowered aan, de raarste voorzetten pikte toty Mbappe/Messi mee die een andere speler anders niet had weten op te pikken.

Eerste potje fifa in drie weken tijd overigens. Ik ben druk bezig squad fitness te hamsteren. Om zo die laatste 100 tot 150k erbij te regelen voor mid Gullit. De nieuwe prime/icon moments SBC kan ik niet eens meer doen. Had nog 1 elftal 88 rated en 55 chem klaar staan voor de prime icon sbc die afliep. Maar niet benut want geruchten over een prime moments.. moet je nu een extra 86 team inleveren die ik niet meer heb aan fodder _O-

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 30-07-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09-07 20:36
Iemand ervaring met sissoko 94, heb nu pogba die vind ik iets te traag met handelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:40:
Iemand ervaring met sissoko 94, heb nu pogba die vind ik iets te traag met handelingen
Ik ervaar hetzelfde.

Alleen ligt het er een btje aan hoe je hem gebruikt. Wil je dat hij meer aanvallend bezig is dan pogba. Verdedigend is sissoko veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:15:
[...]

Ik ervaar hetzelfde.

Alleen ligt het er een btje aan hoe je hem gebruikt. Wil je dat hij meer aanvallend bezig is dan pogba. Verdedigend is sissoko veel beter
Ik heb ze vaak naast elkaar staan en kan inderdaad bevestigen dat Sissoko verdedigend beter is en Pogba beter is in het creëeren van kansen. Sissoko is fysiek ook zo sterk, dat gevoel heb ik minder bij Pogba.

Heb de Ribery en Dembele SBC's voltooid na het verkopen va TOTY Messi. Daarnaast nog wat over om toch maar Varane centraal te doen. Dit om wat opties over te houden, gezien mijn team voornamelijk bestaat uit Brazilianen, Fransozen en La Liga spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:47:
[...]

Ik heb ze vaak naast elkaar staan en kan inderdaad bevestigen dat Sissoko verdedigend beter is en Pogba beter is in het creëeren van kansen. Sissoko is fysiek ook zo sterk, dat gevoel heb ik minder bij Pogba.

Heb de Ribery en Dembele SBC's voltooid na het verkopen va TOTY Messi. Daarnaast nog wat over om toch maar Varane centraal te doen. Dit om wat opties over te houden, gezien mijn team voornamelijk bestaat uit Brazilianen, Fransozen en La Liga spelers :)
Hoe doet sissoko het aanvallend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:21:
[...]

Hoe doet sissoko het aanvallend?
Ik heb hem wel de opdracht mee gegeven om niet mee aan te vallen en Pogba op gebalanceerde instructies.
Zijn pass en schot zijn voldoende om ook aanvallend een steentje bij te dragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rival rewards 2 gratis pakketjes gehad aangezien ik amper gespeeld heb.

1ste - chiellini
2de - Prime Crespo eerste icon die ik ooit gepacked heb :D wel een echte grap dat ik eerst een UCL kaart in beeld kreeg en daarachter een icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Merk helaas weinig van de verhoogde kansen op wat leuks in de packs. Had er 20 opgespaard (3 megapacks, aantal rare player packs, een aantal rare electrum en een stuk of 6 van die 2 rare gold player packs) en het allerbeste wat ik eruit heb gekregen is een gold 84 Ndidi (die ik al untradeble had LOL). Maar het blijft leuk om ze open te maken en even de hoop te hebben dat er wie weet iets leuks uit komt lopen :)

Merkt er iemand anders in Rivals dat er iets veranderd is aan het schieten? Heb nu zo'n 7 potjes Rivals gedaan en het goede schotpercentage is iedere keer tussen de 40 en 50 % waar dat normaal altijd boven de 80% zit. Ik doe niks anders dan anders, maar krijg werkelijk geen bal meer zelfs ook maar in de richting van het doel geschoten (met spelers die qua schieten hoog in de 90 zitten zonder chem style). Zeker de helft van deze schotkansen is zonder dat er druk op zit van een tegenstander, gewoon mooi vrijgespeeld, open schietkans, die er normaal 8 op de 10 keer ingaat, nu vliegen ze gewoon naast of er komt een heel triestig rolballetje wat niet eens de doellijn zou halen.

Ik blijf volhouden, maar snap niet wat ik verkeerd doe waardoor de schoten opeens zo vreselijk belabberd zijn. Dus als iemand hier een tip heeft, heel graag : ) Of ik moet gewoon accepteren dat het "one of those days" is en er maar mee ophouden.

[ Voor 53% gewijzigd door bebopper op 30-07-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat het vandaag ook wel extreem vertraagd speelt hoor.. herken wel wat je zegt. Vanochtend speelde het perfect.. vanaaf slappe rolletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik las iets ivm fifa 21 rewards voor de nieuwe fifa ofzo dat je nu al kunt sparen, en zag vandaag bij de SBC pre season wat is het nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
1 pagina terug staat het precies!

Orsic uit de totsf sbc, had gehoopt op een andere League als bijv serie a, kan hier weinig mee 🤣

Nu is gaan kijken hoe ik Sanchez moet gaan linken #upgrade

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 30-07-2020 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:26:

Orsic uit de totsf sbc, had gehoopt op een andere League als bijv serie a, kan hier weinig mee 🤣

Ik zie daar geen abtw op mijn vraag eigenlijk, packs die er nu zijn, zijn deze ook voor fifa 21 of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:26:

Ik kreeg Hradecky oid. Want ja die had ik nou net nodig terwijl VDS mijn nummer 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nee je kan wat dingen verdienen voor fut21

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFNYYNDAOVlLMPpRzeJwDjDdNrg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mAHLdgoa1L6JONOuzldeE930.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Haha dus opdrachten die ik nu speel krijg ik die crapy rewards als ik fifa 21 haal en met mijn account inlog is dit gekoppeld begrijp ik het nu goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:10
Markvd1984 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:40:
Om dezelfde reden pogba weer ingewisseld voor Vidal.... veel fijner

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Mbappe Toty uit een standaard gouden upgrade pack!!

https://www.easports.com/...Id=b2CyDQIKnT0iA:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Zijn TOTS is echt een gamechanger voor mij, have fun :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had jij zijn FB ook niet gepacked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Die 90+ TOTSSF guaranteed is best redelijk (wat je erin moet stoppen). Gokje wagen dus 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:04:
Die 90+ TOTSSF guaranteed is best redelijk (wat je erin moet stoppen). Gokje wagen dus 😁
idd, heb echter alleen nog maar 10k :D
Fedde Valverde inmiddels wel binnen, nu nog even wachten totdat Madrid dadelijk keurig het seizoen voor City ten einde brengt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Bossie schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:08:
[...]

idd, heb echter alleen nog maar 10k :D
Fedde Valverde inmiddels wel binnen, nu nog even wachten totdat Madrid dadelijk keurig het seizoen voor City ten einde brengt :D
Ben nog aan het twijfelen over Valverde, als ie een upgrade krijgt verdient ie zeker een plekje. Heb een tijd met zijn future stars gespeeld, die ik heb ik toen met pijn in mijn hart uit mijn team gezet, heerlijke speler. Maar ben ook nieuwsgierig of er nog andere, leukere SBCs komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:48:
[...]

Had jij zijn FB ook niet gepacked ?
Ja maar niet zijn FB kaart maar zijn 93 rated championship kaart :P maar die is in de icon sbc gegaan. Zola prime moments eruit gekregen...

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 31-07-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
pacod schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:46:
[...]

Zijn TOTS is echt een gamechanger voor mij, have fun :-)
Ik heb nu een paar wedstrijden met hem gespeeld naast Sanchez in de spits. Maar tot nut toe scoort Sanchez meer!

Maar met deze 2 spitsen wordt G1 wel redelijk gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ik geef het op... van Basten 94 heeft het in de laatste wedstrijd gepresenteerd om 2x een intikkertje in een leeg!!! goal te missen. Breed gelegd voor de keeper dus echt vanaf 1-2 meter inschuiven. De eerste tegen de paal en de tweede net naast. Dit is me echt nog nooit gebeurd, weet niet wat ik hier verkeerd doe. Ik geef geen richting aan voor het schot, gewoon kort rondje en meer niet.

Ik creëer (voor mijn doen) veel hele mooie doelkansen, maar het afronden is gewoon compleet bagger. Met Suárez TOTS vlogen vorige dat soort ballen erin, deze week gewoon niks. Heb denk ik al 5 wedstrijden niet 1 goal gemaakt (en verloren). Verdedigend ben ik niet goed, dus moet het echt van meer doelpunten scoren hebben, maar ze gaan er gewoon met geen mogelijkheid meer in.

[ Voor 32% gewijzigd door bebopper op 31-07-2020 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Wulfric92 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:32:
[...]

Ik heb nu een paar wedstrijden met hem gespeeld naast Sanchez in de spits. Maar tot nut toe scoort Sanchez meer!

Maar met deze 2 spitsen wordt G1 wel redelijk gemakkelijk :)
Volgens mij had ik in de eerste 20 potjes maar 9 goals met hem. Nu heb ik schandalig veel gespeeld, maar sta op 136 goals in 120 potjes. Even wennen dus :)

Heb inmiddels de SBC's van Ribery en Dembele gedaan. Erg leuke kaartjes om bij te hebben. Vooralsnog gebruik ik Ribery als supersub, omdat ik een full chem autist ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
bebopper schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:05:
Ik geef het op... van Basten 94 heeft het in de laatste wedstrijd gepresenteerd om 2x een intikkertje in een leeg!!! goal te missen. Breed gelegd voor de keeper dus echt vanaf 1-2 meter inschuiven. De eerste tegen de paal en de tweede net naast. Dit is me echt nog nooit gebeurd, weet niet wat ik hier verkeerd doe. Ik geef geen richting aan voor het schot, gewoon kort rondje en meer niet.

Ik creëer (voor mijn doen) veel hele mooie doelkansen, maar het afronden is gewoon compleet bagger. Met Suárez TOTS vlogen vorige dat soort ballen erin, deze week gewoon niks. Heb denk ik al 5 wedstrijden niet 1 goal gemaakt (en verloren). Verdedigend ben ik niet goed, dus moet het echt van meer doelpunten scoren hebben, maar ze gaan er gewoon met geen mogelijkheid meer in.
Soms moet je de game gewoon ff aan de kant leggen en vliegen ze er de volgende keer wel weer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb tog naar afscheid genomen van pogba en sissoko gedaan. Die word nu m'n verdedigende duo met fabinho en modric en firminho op de flanken (4-2-2-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NG9OMX3bMUgoXUJZDJ45gvK-zpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/19S8xqDXgeSFSNd4AKkkCYJI.jpg?f=fotoalbum_large

En het begint weer alles opeens mis en elke schot tegen een goal, super fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Ja hier loopt het ook niet zo best in vergelijking met vorige week.
Het spel loopt ook veel trager in vergelijking met vorige week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dit ook weer heb leen mbappe en kante in de basis, speler geeft meteen op, ik heb geen win maar wel een wedstrijd kwijt met deze spelers gewoon echt oneerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:09:
Dit ook weer heb leen mbappe en kante in de basis, speler geeft meteen op, ik heb geen win maar wel een wedstrijd kwijt met deze spelers gewoon echt oneerlijk
Tja....stond 2-0 achter. Maar ik kreeg de overhand terug.....2-2 en er volgt een ragequit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dan moet je gewoon de win krijgen of leen spelers niet een wedstrijd verliezen is gewoon lomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:32
speel friendlies, kost geen contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Moet ook wel zeggen dat ik het vreemd vind dat je leenspelers kan inzetten met WL en snap ook wel dat het frustrerend is voor je tegenstander omdat je die spelers normaal misschien niet zou hebben of niet zou kunnen betalen, moet wel zeggen dat het in deze fase van de game wel minder erg is omdat iedereen eigenlijk wel teams heeft met ratings boven de 90, maar heb nu zelf ook al een paar keer gehad deze WL dat ik bij een gelijk opgaande wedstrijd mijn tegenstander leen Ronaldo TOTY , leen Messi TOTY en leen Mbappe TOTY erin zetten rond de 60e minuut en dan maken dat soort leen spelers even het verschil dat zou niet helemaal de bedoeling kunnen zijn lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
tukkerterror90 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 22:35:
[...]

Moet ook wel zeggen dat ik het vreemd vind dat je leenspelers kan inzetten met WL en snap ook wel dat het frustrerend is voor je tegenstander omdat je die spelers normaal misschien niet zou hebben of niet zou kunnen betalen, moet wel zeggen dat het in deze fase van de game wel minder erg is omdat iedereen eigenlijk wel teams heeft met ratings boven de 90, maar heb nu zelf ook al een paar keer gehad deze WL dat ik bij een gelijk opgaande wedstrijd mijn tegenstander leen Ronaldo TOTY , leen Messi TOTY en leen Mbappe TOTY erin zetten rond de 60e minuut en dan maken dat soort leen spelers even het verschil dat zou niet helemaal de bedoeling kunnen zijn lijkt mij.
Helemaal met je eens, rondom TOTY kon je ook een leen-Ronaldo voor een bepaalde aantal wedstrijden vrijspelen. Daar werd in de WL toen volop van geprofiteerd, dat zou niet moeten kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:58:
[...]

Waarom heb je niet Alexis Sanchez gedaan ipv een spits te kopen, tenzij je geen fodder hebt. Als Inter wint krijgt hij een 95 kaartje, maar zijn huidige 92 is al een van de top spitsen in serieA met alle meta eigenschappen.
Was een goede tip! Had 'm een beetje over het hoofd gezien maar net voor de deadline nog gedaan al kon ik hem vorig weekend nog niet kwijt in mijn team. Nu een paar wedstrijdjes mee gespeeld, erg leuke speler! zeker als hij samen met Verdi gaat combineren/dribbelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik vind het überhaupt vervelend dat je zo buiten friendlies om kan inzetten.

Dit zijn wel de mannen wanneer ze in minuut 60 worden gebracht een enorm verschil maken. Ook in Rivals al de hele ochtend.. sta je in een heerlijke gelijkopgaande pot, krijg je in minuut 60 het trio gewisseld. Met vermoeide spelers is dat nauwelijks nog te verdedigen haha maar ik heb besloten me niet meer te irriteren aan FIFA maar gewoon lekker te spelen, dat helpt haha

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 01-08-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Zojuist Fati vrijgespeeld. Alleen de steekpass assist met een Spaanse La Liga speler was wat lastiger. Zette daarvoor Ramos op het middenveld en Sissoko centraal. Werkte prima uiteindelijk. Daarna een potje WL wat erg lekker ging....6-2 (tegenstander met 2 schoten dat weer wel.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:13:
Zojuist Fati vrijgespeeld. Alleen de steekpass assist met een Spaanse La Liga speler was wat lastiger. Zette daarvoor Ramos op het middenveld en Sissoko centraal. Werkte prima uiteindelijk. Daarna een potje WL wat erg lekker ging....6-2 (tegenstander met 2 schoten dat weer wel.)
Ben hard op weg. Nog 2 x assist met Spaanse en 2x winnen. Zit alleen niet bepaald in een winning streak dit weekend 🤣🤣 en het ontbreekt me nogal aan tijd

Even snel een potje voor ik de hele dag weg ben, krijg k weer een vingertje bij een 4-3 in de 89e minuut, moet er altijd wel om lachen maar waarom 🤣

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 02-08-2020 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Joi4y7VJRWWxS44ABgpXDUdqK5k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iojThzYNStSYnG2jskVdbvlr.jpg?f=user_large

Dit is mijn team op dit moment, wat vinden jullie ervan? Speel ingame 4-2-2-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
netjes, ik zou Kroos wisselen voor bijvoorbeeld Vidal of Valverde. Het is lastig om je team meer hybrid te maken, omdat je veel verschillende landen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Messje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 18:38:
netjes, ik zou Kroos wisselen voor bijvoorbeeld Vidal of Valverde. Het is lastig om je team meer hybrid te maken, omdat je veel verschillende landen hebt :)
Bedankt voor je reactie, Vidal lijkt me een goede versterking aangezien hij ook high/high workrates heeft👍 Valverde lijkt me niet beter dan Kroos, zelfde workrates en wat stats betreft weinig verschil en kroos heeft 5*weakfoot dat is ook wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Dit is mijn huidige team en zal er ook weinig meer aan veranderen. Tenzij er echt iets beters langskomt. Ik speel in game trouwens dezelfde formatie alleen Sissoko en Pogba als cdm. Met deze bank kan ik zonder het verlies van teveel chem nog een beetje afwisselen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tXe81ofy4-o6VHGiIwiDJ6RVsM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gqhn8GjABJ4JHmfV79fzWNuV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:12
Wat is er met de pack weight aan de hand? Sinds de promo van afgelopen woensdag niet hoger dan 83 rated gepackt, waar ik vorige week nog diverse speciale kaarten in 1 pack tegen kwam. Nu zitten toch weer TOTS en TOTY’s in packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:42
Bijna alleen maar 90+ specials in de packs. Het was even leuk toen de Shapeshifters etc er nog in zaten maar de pack weight is alweer beduidend lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
77% op futbin vindt deze SBC niet de moeite waard...

Maar met een Serie A team kan je Henrikh Mkhitaryan eigenlijk niet laten liggen! Ik werd overgehaald door deze review: YouTube: 93 RTTF MKHITARYAN PLAYER REVIEW! SBC PLAYER - FIFA 20 ULTIMATE TEAM. Inception FC is sowieso een tip voor reviews voor de manier waarop hij naar de spelers kijkt.

Maar Henrikh Mkhitaryan speelt geweldig en heeft dus ook nog eens een 5 WF en kan nog beter worden als Roma verder komt in de EL. Hoewel ik heel tevreden was over Verdi, zit hij nu op de tribune. Henrikh Mkhitaryan speelt zelfs beter dan Sanchez in zijn 1e wedstrijden!

En dat voor nog geen 80k!

[ Voor 10% gewijzigd door sjakieman op 02-08-2020 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
sjakieman schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:01:

Maar met een Serie A team kan je Henrikh Mkhitaryan eigenlijk niet laten liggen! Ik werd overgehaald door deze review: YouTube: 93 RTTF MKHITARYAN PLAYER REVIEW! SBC PLAYER - FIFA 20 ULTIMATE TEAM. Inception FC is sowieso een tip voor reviews voor de manier waarop hij naar de spelers kijkt.

Maar Henrikh Mkhitaryan speelt geweldig en heeft dus ook nog eens een 5 WF en kan nog beter worden als Roma verder komt in de EL. Hoewel ik heel tevreden was over Verdi, zit hij nu op de tribune. Henrikh Mkhitaryan speelt zelfs beter dan Sanchez in zijn 1e wedstrijden!

Ik heb Mkhitaryan ook voltooid, tot nu toe een erg fijne speler. Toch wil ik nog CR7 SS hebben voor de ST positie, jammer dat er zo’n gigantisch prijsverschil zit tussen zijn 94 TOTYN en 99 TOTY/TOTS. Ik heb 2.3 mln, dus die kan ik helaas niet betalen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:01:

Denk dat het niet aan de speler ligt maar aan EA. We hebben nog geen week geleden Callejon gehad als RM voor serieA. Na heel lang geen optie te hebben. Toen kwam Bernadeshi die je over enkele weken gratis kan vrijspelen met seasons. Dus iedereen heeft nu Callejon en heeft geen interesse in Mikhi of ze willen een gratis Bernadeschi (link met Danilo).

EA met SH geprobeerd om de mensen weer FIFA21 pre-orders te laten plaatsen, maar nu slaan ze toch weer echt de plank mis.

- upgrade packs zijn totaal zinloos: 81+ en 82-88 kun je geen specials meer uit krijgen gezien de best of...iets te best of is
- Icon sbc grinden heeft dus ook geen zin, gezien je dus een 88 team team moet inleveren en dat dus niet gaat met deze upgrade SBC's

Maar pack weight is ook voor augustus belachelijk. Waar we de afgelopen jaren zelfs uit gold packs specials haalden krijg je nog net een walk out uit een ultimate pakket.

En die UCL kaarten, tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
bvbal79 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:04:
[...]EA met SH geprobeerd om de mensen weer FIFA21 pre-orders te laten plaatsen, maar nu slaan ze toch weer echt de plank mis.

- upgrade packs zijn totaal zinloos: 81+ en 82-88 kun je geen specials meer uit krijgen gezien de best of...iets te best of is
- Icon sbc grinden heeft dus ook geen zin, gezien je dus een 88 team team moet inleveren en dat dus niet gaat met deze upgrade SBC's

Maar pack weight is ook voor augustus belachelijk. Waar we de afgelopen jaren zelfs uit gold packs specials haalden krijg je nog net een walk out uit een ultimate pakket.

En die UCL kaarten, tja
Dit ben ik met je eens ja, maar de pack weight van Juli was ook weer belachelijk, in werkelijk ieder pakket had je wel een walkout te pakken voor mijn gevoel.

Die 81+ en 82-88 zijn inderdaad kut met peren, zelden haal je er een walkout uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Markuss schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Dit ben ik met je eens ja, maar de pack weight van Juli was ook weer belachelijk, in werkelijk ieder pakket had je wel een walkout te pakken voor mijn gevoel.

Die 81+ en 82-88 zijn inderdaad kut met peren, zelden haal je er een walkout uit.
Die van juli, valt mee. Ik heb toen alle league SBC gedaan en dat leek wrs zo (80 packs ofzo geopend 3x TOTS maar gepacked). Heb je niet toevallig veel 85-92 gedaan? Daar liep uit elke wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Osimhen uit de totsf gegarandeerd, kan slechter maar ook btr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
En het toppunt is bereikt. Een rare mixed player pack voor een daily sbc...

untradable, rest my case...

En ondertussen willen mensen zo graag een 90+sbc fodder dat ze minimaal 30k betalen voor een 81 rated totw. die gingen vanochtend voor discard🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bvbal79 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:20:
En het toppunt is bereikt. Een rare mixed player pack voor een daily sbc...

untradable, rest my case...

En ondertussen willen mensen zo graag een 90+sbc fodder dat ze minimaal 30k betalen voor een 81 rated totw. die gingen vanochtend voor discard🤣
Gelukkig had ik voldoende in m'n club haha ook untradable uit een flut sbc waarschijnlijk 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
87 elftal voor 2 spelers 89+ untradable, lekker hoor ea, not

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08:45
Markvd1984 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:11:
Je hoort mij niet klagen met TOTSSF Richarlison en TOTSSF Atal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 12:19
TOTSSF Joe Gomez eruit gekregen, team maar meteen omgegooid:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1M7niNeWjOjyydpan0-UCjz8qdk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Sf6HNe3Np2r7XPgjscSZp3S.jpg?f=fotoalbum_medium

SH Vidal/Vinicius Jr./Jovic/Danilo + FB Militao naar de bank verwezen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
_Uploader_ schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:59:
[...]

Je hoort mij niet klagen met TOTSSF Richarlison en TOTSSF Atal ;)
Ter stegen en kane gold nou geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markvd1984 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

Oei, dat is niet best en kon bijna niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
TOTS Aguero en goud Chiellini hier. Leuke supersub erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet wat er mis was in drafts gister ;( Bleef echt de meest slechte drafts krijgen met soms maar 1 icon of TOTS. Maar wel een team tegen krijgen met PIM R9, Gullit en Maradona :+ Zo ging het heel de avond door :+

Uiteindelijk wel een leuke uitdaging met mijn pauper draft team tegen geweldige teams spelen. Vaak genoeg nog gewonnen ook :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
TOTY Messi :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
Markvd1984 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

Gisteren nog klagen dat de SBC zo'n slechte deal is en 'm dan alsnog de volgende dag doen...en dan klagen over het resultaat... 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door sjakieman op 05-08-2020 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Ja... en dan denk ik, moet ik ook doen :P (maar toch maar niet, bewaar mijn high rated spelers nog even, hoop dat er nog een leuke SBC komt met wat meer zekerheid)

Al honderd keer meegemaakt en toch verbaast de totale randomness van de gameplay me, de ene dag lopen spelers vloeiend over het veld, tik-tak passes etc. De andere dag alles dikke stront en zelfs een pass over 2 meter blijft nog vasthangen in het natte hoge gras. Bij mijn tegenstanders lijkt het dan wel precies omgekeerd te zijn, mijn slechte dagen zijn bij hen goed en vice versa. Het is toch intens slecht dat EA dit niet kan balanceren, nou ja, waarschijnlijk niet wil balanceren want dat kost geld.

Op mijn goede dagen heb ik medelijden met mijn tegenstanders omdat ik de frustratie die zij dan kennen maar al te goed zelf ook ken.

Probeer wel nog steeds ook op mijn zogenoemde slechte dagen te zien of ik door anders te spelen nog een goaltje kan meepikken (meer variatie in tactiek, minder tik-tak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
sjakieman schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

[...]

Gisteren nog klagen dat de SBC zo'n slechte deal is en 'm dan alsnog de volgende dag doen...en dan klagen over het resultaat... 8)7
Als mensen goede spelers krijgen waag ik een poging, maar dan blijft mijn punt hetzelfde dat het een lompe deal is en blijkbaar wat ik kreeg heb ik gelijk toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
19h app open, 19.01h app dicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Het lijkt erop dat EA wil dat ik nog een SBC doe... Benzema en Di Maria als player picks die ik beide al had. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:53
Mbappe toty hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Haaland TOTS en Oblak gold. Kan er beide niks mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Guaranteed TOTSSF gedaan tegen beter weten in en.... dromgeroffel ... Teruhito Nakagawa (wie? wie? wie? een 85 rated RM uit Japan die in de J league speelt).
Precies wat ik nodig had voor mijn team, past perfect! (8)7)

Hiernaast ook een oprechte vraag om mijn spel te verbeteren.

Speel zelf combinerend en aanvallend (eigenlijk nooit lange ballen naar voren en dan sprinten), aanvallend gaat me dat redelijk goed af. De meeste tegengoals komen doordat ik de bal na een duel ('uit de kluts') eigenlijk nooit heb, hij valt beter voor mijn tegenstander / mijn speler doet niets om die bal te pakken (ik beweeg er dan naartoe, maar er gebeurt eigenlijk gewoon niks, ik ben altijd te laat, krijg de kans niet om er een pass/tik tegen te geven). Dit is ook als de bal niet wegspringt maar blijft liggen, mijn tegenstander gaat er eigenlijk altijd wel mee vandoor en ik sta te kijken hoe dat gebeurt.

Is hier een knop(pencombinatie)/actie voor die ik direct na/tijdens een duel kan gebruiken? Wat ik in mijn verdediging nu doe is zo snel mogelijk de bal wegrammen omdat ik er geen controle over krijg (tenzij dat wonderlijk wel een keer lukt, dan kan ik er ook prima mee combineren om weg te komen achteruit).

Kan ook zijn dat dit simpelweg komt door delay op mijn verbinding (dat ik steeds te laat lijk te zijn), dan heb ik gewoon botte pech, want daar verander ik niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
bebopper schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 16:31:
Guaranteed TOTSSF gedaan tegen beter weten in en.... dromgeroffel ... Teruhito Nakagawa (wie? wie? wie? een 85 rated RM uit Japan die in de J league speelt).
Precies wat ik nodig had voor mijn team, past perfect! (8)7)

Hiernaast ook een oprechte vraag om mijn spel te verbeteren.

Speel zelf combinerend en aanvallend (eigenlijk nooit lange ballen naar voren en dan sprinten), aanvallend gaat me dat redelijk goed af. De meeste tegengoals komen doordat ik de bal na een duel ('uit de kluts') eigenlijk nooit heb, hij valt beter voor mijn tegenstander / mijn speler doet niets om die bal te pakken (ik beweeg er dan naartoe, maar er gebeurt eigenlijk gewoon niks, ik ben altijd te laat, krijg de kans niet om er een pass/tik tegen te geven). Dit is ook als de bal niet wegspringt maar blijft liggen, mijn tegenstander gaat er eigenlijk altijd wel mee vandoor en ik sta te kijken hoe dat gebeurt.

Is hier een knop(pencombinatie)/actie voor die ik direct na/tijdens een duel kan gebruiken? Wat ik in mijn verdediging nu doe is zo snel mogelijk de bal wegrammen omdat ik er geen controle over krijg (tenzij dat wonderlijk wel een keer lukt, dan kan ik er ook prima mee combineren om weg te komen achteruit).

Kan ook zijn dat dit simpelweg komt door delay op mijn verbinding (dat ik steeds te laat lijk te zijn), dan heb ik gewoon botte pech, want daar verander ik niks aan.
Gebruik je de sprint knop veel? En niet te snel nee zeggen want ik denk dat bijna iedereen deze onbewust teveel gebruikt. Hoewel ik weet dat het beter is deze niet teveel te gebruiken lukt het me ook niet om me hier altijd aan te houden. Maar als het me wel lukt dan merk ik dat ik heel veel van die 50/50 duels juist win of gelukkig de bal mee krijg. Als ik me goed herinner is jouw connectie wel dramatisch (of was jij dat niet?) dus misschien ligt het deels daar aan maar het is de moeite van het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kon de 89+ double upgrade niet doen want te weinig over. Maar net de 86+ player pick kunnen doen. Kreeg de keuze uit Isco goud en vier keepers: De Gea, Edison, Neuer ook goud en... Alisson toty. Die laatste maar gekozen voor mijn PL fun squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik heb zoals de laatste tijd weer geluk had thiago Silva 87 als beste keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kovacic toty oa ingeleverd en kane 89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben vanavond weer aan het draften. Super leuk om toch met spelers te spelen die normaal totaal niet haalbaar zijn. Net met Pim Gullit en Pim Maradona gespeeld. Die Pim gullet is echt geweldig maar die Maradona is echt buitenaards. Heb nog nooit zo’n goede dribbelaar gehad, hoe mega wendbaar hij is ook niet te stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markvd1984 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 19:56:
Kovacic toty oa ingeleverd en kane 89
Ik leverde Hradecky in, Laporte en nog een andere tots nobody naast een zooi 79/80 spelers. Tots Hradecky en die andere tots passen niet in mijn team dus tja hop in de SBC. Alisson past er wel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
De duvel speelt er mee, stond op het punt om dit weekend maar TOTY Messi te kopen om de beste kaarten te hebben. Loopt hij uit de 86+ PP!

Messi en Mbappe in de spits en Neymar op CAM...

https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
bvbal79 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 20:31:
De duvel speelt er mee, stond op het punt om dit weekend maar TOTY Messi te kopen om de beste kaarten te hebben. Loopt hij uit de 86+ PP!

Messi en Mbappe in de spits en Neymar op CAM...

https://www.futbin.com/20/squad/7912612
Wat een bazenteam zeg!

Heb Benzema TOTSSF gepakt in de 86+PP! Past perfect nu maar even bekijken of het een upgrade is voor Richarlison. https://www.futbin.com/20/squad/14951130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zoals al het hele jaar zit de packluck niet bij mij. Ter stegen gold als hoogste.. en ik heb z'n NIF al 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Uit de 89+ shape shifter ribery, kon erger kon beter.

Uit de 86+ pick tots griezmann, alsof ik niet genoeg lws had :') wel goede speler.
Pagina: 1 ... 174 ... 185 Laatste