Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:01
Hassiebassie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:54:
[...]

Op de Xbox is dat met de Y knop, dus op Playstation driehoekje.

Overigens zet ik vaak een verdediger in het doel. Vaak doen mensen van die dropshots (omhoog omlaag) en die kan je er dan uitkoppen.
kijk, hier kan ik wat mee, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:36
bebopper schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:07:
[...]

Speel ik ook al een tijd mee, in offline wedstrijden (SB) kan dit voor mij nog een verschil maken, online (Rivals) is zo delayed en puinhoop, dat ik daarmee helaas niks verander. Maar wel leuk om mee te variëren inderdaad!

[...]

Heb Benzema en Suarez TOTS, speel afwisseld met allebei als spits (en soms tegelijk). Suarez lijkt wat consistenter, Benzema is in sommige wedstrijden briljant en in andere onzichtbaar. Maarrrr... ik ben een verre van goede speler, dus hecht maar niet teveel waarde aan mijn 'review' :P
Op stay forward en met Engine chem style.
Zelfde hier.. alleen mist hij soms enorme kansen.

Geef hem nog even de tijd en anders vervang ik hem voor griezman fb met z'n 5* wf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:28

bebopper

I'm an absolute beginner...

Augy schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:38:
[...]

Zelfde hier.. alleen mist hij soms enorme kansen.

Geef hem nog even de tijd en anders vervang ik hem voor griezman fb met z'n 5* wf
Tsja, die intikballetjes voor open doel worden bij mij door iedereen gemist, van Suazer en Messi t/m Griezman. Bijna onmogelijk te doen, maar toch naast of tegen de paal. Maar soms schieten ze er dan wel vanuit een onmogelijke hoek eentje in de kruising. Realistisch is het wat dat betreft toch niet echt.

Heb in SB ook echt het idee dat een hogere moeilijkheidsgraad niet alleen je tegenstander beter maakt, maar ook je eigen spelers slechter. Snelheid gaat erop achtreruit, passing wordt slechter (vanaf minuut 1). Daar wordt het natuurlijk ook moeilijker van, daar niet van. Maar zou liever hebben dat mijn team gelijk blijft en alleen de tegenstander beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-07 23:24

hmr

Is RTTF Militao beter dan NIF Ramos?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:58
hmr schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:29:
Is RTTF Militao beter dan NIF Ramos?
NIF Ramos heb ik geen ervaring mee. Heb zelf Ramos SIF en Militao RTTF in het centrum staan. Dan is Ramos wel iets beter, maar Militao RTTF speel ik al veel langer mee en bevalt me nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

MadMoody schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:47:
[...]

NIF Ramos heb ik geen ervaring mee. Heb zelf Ramos SIF en Militao RTTF in het centrum staan. Dan is Ramos wel iets beter, maar Militao RTTF speel ik al veel langer mee en bevalt me nog steeds prima.
Ik mis af en toe snelheid bij Ramos.. dat heeft Militao wel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:58
hmr schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:50:
[...]

Ik mis af en toe snelheid bij Ramos.. dat heeft Militao wel.
Ja dat klopt, Militao is inderdaad sneller. Maar zelfs in deze fase ben ik nog steeds tevreden over Militao.
Wat mij wel helpt is 2 snelle backs. Soms verdedig ik daar meer mee dan met mijn centrum verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Militao fb is echt een eindbaas! Blij dat ik die heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07 15:46
Advies gevraagd;

D. Carlos TOTS, Militao FB en Ter Stegen TOTS

Of

D. Carlos TOTS, D. Luiz SH en Alisson TOTS/TOTY

Als tegenstander heb ik meer moeite met Ter Stegen dan Alisson, hoe is dat voor jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:30
Altijd Ter Stegen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 15:37
DeeleNL schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:15:
Advies gevraagd;

D. Carlos TOTS, Militao FB en Ter Stegen TOTS

Of

D. Carlos TOTS, D. Luiz SH en Alisson TOTS/TOTY

Als tegenstander heb ik meer moeite met Ter Stegen dan Alisson, hoe is dat voor jullie?
Ik zeg altijd maar zo.....

- Met Ter Stegen krijg je nauwelijks goals tegen....
- Met Alisson is je goal net een schietsalon....

Eigenlijk zeg ik dit nooit....maar toch :F

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Maichel schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:46:
[...]

Ik zeg altijd maar zo.....

- Met Ter Stegen krijg je nauwelijks goals tegen....
- Met Alisson is je goal net een schietsalon....

Eigenlijk zeg ik dit nooit....maar toch :F
Dan zat mijn gevoel ook al aan de goede kant :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb ze beide gehad..

Ter stegen IF is al briljant en houd veel tegen (al liet hij ze vandaag wat lopen 🤣)

Alisson is iig minder ondanks z'n rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Augy schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:40:
[...]

Wat vond je van benzema? Heb hem nu 3 wedstrijden maar hij overtuigt nog niet. Welke positie en opdracht en chemstyle gaf je mee?
Benzema TOTS is voor mij met afstand de beste speler waarmee ik dit jaar heb gespeeld! Speel met een engine chemstyle. Hij staat altijd in de spits in zowel een 4-2-3-1, 4-1-2-1-2(2), 3-5-2 en een 4-4-2 met verschillende instructies. Hij maakt vooral geweldig loopacties uit zichzelf en elke pass is goed. Hij is ook erg snel en bewegelijk voor zijn lengte en is heel moeilijk van de bal te zetten. Ik wil deze Fifa nog veel spelers uit proberen maar de enige voorwaarde voor mijn nieuwe team is dat Benzema er wel in staat!
DeeleNL schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:31:
Is Militao FB nog de coins waard om te doen? Ik moet zeggen dat zijn RTTF kaart me nog best bevalt. Of zouden jullie een andere CB voorstellen?

[Afbeelding]
Absoluut! Als je met veel ruimte in je rug wilt spelen dan is het eigenlijk wel een must. Als je kijkt naar snelheid en agility dan hoort hij bij de top. Maar met een serie a team is Manolas ook een geweldige optie. Deze 2 zijn stukken beter dan alle andere verdedigers waar ik mee gespeeld heb (met mijn speelstijl). Hoop met Lenglet een nieuwe optie te hebben, SBC gedaan maar nog niet mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07 22:39
Pogba is voor mij alweer sbc materiaal geworden. Is gewoonweg te lomp voor Fifa 20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Callejon vs Alexis Sanchez.. ik ga toch voor Alexis. Zijn 89 FB kaart vond ik geweldig soepel spelen. Mocht hij een +3 upgrade krijgen zou het helemaal geen verkeerde zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:56:
Pogba is voor mij alweer sbc materiaal geworden. Is gewoonweg te lomp voor Fifa 20 :(
Gaat bij mij als een malle als balanced cm. Samen met fabinho en modric op t middenveld

Alleen z'n schot valt me tot nu toe tegen, vrije trappen zijn geweldig overigens. Moet nog even aan hem wennen denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:52:
[...]

Gaat bij mij als een malle als balanced cm. Samen met fabinho en modric op t middenveld

Alleen z'n schot valt me tot nu toe tegen, vrije trappen zijn geweldig overigens. Moet nog even aan hem wennen denk
Ja als cm zou hij denk ik ook wel goed zijn, maar ik speel met een cam en 1 cdm. En op beide posities is hij het net niet.

Heb nu weer Ribéry op cam en dan is het toch makkelijker om kansen te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
K ben net geswitcht naar 4-3-1-2. Bevalt tot nog toe prima.

Tweede helft ga ik, afhankelijk van de stand en de speelwijze van de tegenstander, over op 4-2-2-2 en dan loopt hij lcam. Meestal wissel ik hem dan ook met hazard moments. Want ik hoor wat je zegt, zowel op cdm als cam net niet goed genoeg

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 22-07-2020 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Nog even wat sbc gegrind. Niks bijzonders maar wel hoge sbc fodder. Hassan, Callejon en Alexis gedaan. Morgen hopen op mooie rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:54:
[...]

Ja als cm zou hij denk ik ook wel goed zijn, maar ik speel met een cam en 1 cdm. En op beide posities is hij het net niet.

Heb nu weer Ribéry op cam en dan is het toch makkelijker om kansen te creëren.
Ook geprobeerd als CCAM in 4231 met come-back-on-defence ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 00:07:
[...]

Ook geprobeerd als CCAM in 4231 met come-back-on-defence ?
Nee want letterlijk iedereen speelt zo. Daar ben ik niet zo van, liever anders en verliezen dan kopiëren en plakken.

Ik speel zelf 41212 wijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
bebopper schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:08:
[...]

Heb in SB ook echt het idee dat een hogere moeilijkheidsgraad niet alleen je tegenstander beter maakt, maar ook je eigen spelers slechter. Snelheid gaat erop achtreruit, passing wordt slechter (vanaf minuut 1). Daar wordt het natuurlijk ook moeilijker van, daar niet van. Maar zou liever hebben dat mijn team gelijk blijft en alleen de tegenstander beter wordt.
Ik neem aan dat je weet dat in Squad Battles, jouw team dezelfde teamgeest hanteert als je tegenstander?

Dus een tegenstander met een rating van 60 en 26 TG ziet er leuk uit, Maar jouw team heeft dan dus ook maar 26 TG. (Ongeacht je normale 100 TG in je startopstelling.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:59
DeeleNL schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:37:
Iemand enig idee of er weer een nieuwe promo aan zit te komen? Heb redelijk wat packs opgespaard en vrijdag loopt de summer heat promo af, volgens velen.
Je kunt ze beter nu openen want alle totssf kaarten van topleagues zitten tm morgen 19:00 in packs. Beter wordt t niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
buurman3 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 07:23:
[...]

Je kunt ze beter nu openen want alle totssf kaarten van topleagues zitten tm morgen 19:00 in packs. Beter wordt t niet.
Dat heb ik ook maar meteen gedaan. Kovacic en Bosquets TOTS en nog wat 87-88 fodder. Meteen in de Militao SBC gegaan. Eerste paar wedstrijden met hem gespeeld en wat een wereld van verschil met Smalling-De Vrij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
DeeleNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:10:
[...]

Dat heb ik ook maar meteen gedaan. Kovacic en Bosquets TOTS en nog wat 87-88 fodder. Meteen in de Militao SBC gegaan. Eerste paar wedstrijden met hem gespeeld en wat een wereld van verschil met Smalling-De Vrij!
ik speel ook al een paar maanden met Militao FB. Goede keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lala en dumfries uit de beloningen, tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Zo! Laat de WL maar beginnen!

Twee nieuwe teams gemaakt waarvan alles zonder vinkje nieuw is (plus Lenglet en Verdi). En dan heb ik nog steeds mijn spelers van mijn teams van vorige week en daarnaast nog 2,5 miljoen... Zou niet weten waar ik dat nog aan uit moet geven.

https://www.futbin.com/20/squad/17429086
https://www.futbin.com/20/squad/17429084

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeeleNL
Het was een behoorlijke grind met leuke gelijkopgaande wedstrijden, wedstrijden die de aftrap niet gehaald hebben (tegen bronze teams uiteraard...), wedstrijden waarbij ik na 5 minuten al 2-0 achter stond en wedstrijden waarbij mijn tegenstander zelfs met een 5-0 achterstand nog bleef spelen (chapeau, die zijn er niet veel tegenwoordig). Maar ik denk dat de grind voor 25 rival wins het waard was >:)

Uit de Rare Players Pack:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZPYLyZzVmZyUW6sFYKCp4NOorI=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2EjrZyyF91OICN7PbG12rIr5.jpg?f=fotoalbum_small

Uit de Jumbo Rare Players Pack:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdVMO599KKwXnneIM9FK9akFogg=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uv7awHUClBNfDYry4MgLu3Vh.jpg?f=fotoalbum_small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

LukeSpangas schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 04:44:
[...]

Ik neem aan dat je weet dat in Squad Battles, jouw team dezelfde teamgeest hanteert als je tegenstander?

Dus een tegenstander met een rating van 60 en 26 TG ziet er leuk uit, Maar jouw team heeft dan dus ook maar 26 TG. (Ongeacht je normale 100 TG in je startopstelling.)
Ja, wist ik, daarom zou ik ook niet verwachten dat tegen betere teams (met ook hogere team chem, 90+) mijn eigen team slechter speelt. En dan heb ik het echt over basis dingen. Natuurlijk snap ik dat ik het lastiger ga krijgen, das ook de bedoeling. Maar ik wil dat dat komt doordat mijn tegenstander beter wordt niet doordat mijn eigen team echte basis dingen opeens gaat verprutsen (Suárez TOTS die een intikkertje voor een leeg goal van een meter tegen de paal schuift, Ramos RB die een pas over 10 meter in zijn voeten niet tegenhoud maar over de zijlijn laat lopen, etc.)

Tegen een team met een slechte team chem zou dat inderdaad een hele goede verklaring kunnen zijn waarom bepaalde basis dingen niet meer goed lopen in je eigen team.

-------------

Kun je in Rivals tegen meerdere mensen tegelijk spelen (meerdere controllers in gebruik bij je tegenstander)?

Had net een potje waarbij er continue 3 spelers actief waren bij mijn tegenstander (wit driehoekje), is bijna onmogelijk om tegen te spelen. Vooral als ze met 3 man druk gaan zetten.

Heb dit wel eens gezien als er veel delay is, dan is het driehoekje nog zichtbaar terwijl de speler eigenlijk al gewisseld is, maar daarvan was hier geen sprake, geen delay en het waren er 3! Is me uiteindelijk wel gelukt om er een 3-3 gelijkspel uit te halen :)

-------------

Potje ervoor was mijn "highlight" van vandaag. Tegenstander maakt overtreding (tackle), maar krijgt hierna toch op een of andere manier de bal mee in de loop (mijn CB ligt nog op de grond), er wordt voordeel gegeven :? ... hij scoort ... en hij krijgt alsnog een gele kaart (alleen linksbovenin zichtbaar niet door de scheidrechter in het spel).

[ Voor 29% gewijzigd door bebopper op 24-07-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henderson PL POTY volgens vi.nl

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-07 13:53
Bossie schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:09:
Henderson PL POTY volgens vi.nl
Nee is een uitreiking van de FWA en niet de PFA. PFA is leidend hierin.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Komt er nog een nieuwe promo of is dit het einde? Anders ga ik al mijn spelers in sbc's gooien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:38
Is militao het waard 3 elftallen inleveren waaronder 1 van 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wulfric92 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:35:
Komt er nog een nieuwe promo of is dit het einde? Anders ga ik al mijn spelers in sbc's gooien :p
Zou mooi zijn om prime moments sbc te releasen nadat de prime verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:22:
Is militao het waard 3 elftallen inleveren waaronder 1 van 88
Kort gezegd:
JA

Wat een eindbaas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 08:46
Een aantal tots SBCs gedaan en getrolled met die gast van Celtic en Olympic Lyon. Maar de aanhouder heeft gewonnen 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dg7klW1L8Bz6JhpsQevhYF6NArI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKnUyEhG8OVjzHuCfCC3grzZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Het fifa feest begint weer 4 2 verloren 18 kansen tegen 5, alles komt niet aan en weer de tegenstander elk schot op doel erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Luxe problemen alhier.

Heb nu dit team staan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RfAeN86SHPq5qRYGMxOOh93KPs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2s7SnBpTd2CbUghuzk2sz0hR.png?f=fotoalbum_large

Was van plan om KDB (TOTY) en Aguero (TOTS) aan te schaffen, heb hiervoor flink wat verkocht en nu 1.9 miljoen klaar staan. Dan wordt het dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDnQLRp1PL-RcWSplnM_asOiaVg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uOFdDpRy9FBRKiOqcapb84ZI.png?f=user_large

En dan open ik een pakje gekregen van een objective en komt daar Timo Werner TOTS uitlopen (untradable)... kan em natuurlijk op de bank zetten als supersub.

Of zijn er nog andere leuke ideeen hoe ik Werner misschien in mijn team kan integreren (alternatieven ipv KDB en Aguero, of liefst eigenlijk met KDB). Budget is 1.9 miljoen :)

Ben er zo een die liefst alle spelers op 10 chem heeft, vandaar ook Aguero erbij, anders blijft KDB steken op 7 chem :P

Heb al wat lopen puzzelen, maar volgens mij gaat deze puzzel niet passen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Markvd1984 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 19:00:
Het fifa feest begint weer 4 2 verloren 18 kansen tegen 5, alles komt niet aan en weer de tegenstander elk schot op doel erin
Ik neem aan dat jij die 18 kansen kreeg... Dus alles komt niet aan kan niet echt kloppen toch? Maar deze statistieken zijn voor mij vrij normaal bij een verlies. Dit heb ik elke weekend wel een paar keer. Maar is het dan een onterecht verlies? Niet altijd, ik krijg 18 redelijke kansen omdat ik met 8 man om zijn strafschopgebied sta en hij verdedigd met 11. Als hij er dan wel uit komt dan is het vaak 3 aanvallers tegen 2 verdedigers en zijn de kansen gewoon een stuk groter. En uiteindelijk is het ook gewoon mijn schuld dat ik die kans weg geef. En verder is het ook niet zo erg om zo te verliezen. Ik troost mezelf dat ik een veel leukere wedstrijd heb gespeeld dan hem (75-80% balbezit). Die 30-0 ga ik toch niet halen dus wat boeit het dat je een paar keer verliest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
bebopper schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 19:44:
Luxe problemen alhier.

Heb nu dit team staan
[Afbeelding]

Was van plan om KDB (TOTY) en Aguero (TOTS) aan te schaffen, heb hiervoor flink wat verkocht en nu 1.9 miljoen klaar staan. Dan wordt het dit:
[Afbeelding]

En dan open ik een pakje gekregen van een objective en komt daar Timo Werner TOTS uitlopen (untradable)... kan em natuurlijk op de bank zetten als supersub.

Of zijn er nog andere leuke ideeen hoe ik Werner misschien in mijn team kan integreren (alternatieven ipv KDB en Aguero, of liefst eigenlijk met KDB). Budget is 1.9 miljoen :)

Ben er zo een die liefst alle spelers op 10 chem heeft, vandaar ook Aguero erbij, anders blijft KDB steken op 7 chem :P

KDB staat op 8 met de juiste coach. Maar stel hij heeft een engine chem style (meest populaire als een CAM) dan is dit het enige verschil tussen 8 en 10 chem:
Acceleration 93 => 94
Sprint Speed 92 => 93
Agility 90 => 91
Balance 90 => 93
FK. Accuracy 96 => 99

Je kan 1000 potjes met hem spelen maar dat verschil ga je dus echt nooit merken. En zonder spelers op 8 chem gaat dat idd niet passen met Werner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Volgens mij heb ik één van de meest irritante aanval gecreëerd....

Mertens, Sanchez (Inter)
Vinicius Junior, Ribéry, Sanchez (Dortmund)

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
bebopper schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 19:44:
Luxe problemen alhier.

Heb nu dit team staan
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Niet blind staren op chem. 100 team chem is redelijk belangrijk maar spelers zijn nu zo goed dat 10 chem niet altijd nodig is.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Denk aan spelers zoals Ibrahimovic die de agility nodig hebben. Maar zelfs dan maakt het niet heel veel verschil tussen 8 chem en 10 chem.

Voorbeeld mijn team:
https://www.easports.com/...Id=b4TiD9R9nTZaA:FFA20PS4

[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 24-07-2020 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Wulfric92 op 24-07-2020 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb Fifa uitgespeeld. Ik vind het team wel af zo. Voorin enkel 5*5*, De Bruyne TOTS op CDM naast Fabinho, die toch wel veel weg heeft van PIM Vieira.
De verdediging is om alles kloppend te maken.

De bank zit vol voor 3 elftallen, maar de meest gebruikelijke zijn Mbabu, Ribery, Eriksen of Perisic.

Ik hoop dat Trezeguet nog een update krijgt :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5F6yYNo0g7pHlOD3Spc36qGoVzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z37LkLfow9Un3X4NaKzKYTkt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hassiebassie schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 07:37:
Ik heb Fifa uitgespeeld. Ik vind het team wel af zo. Voorin enkel 5*5*, De Bruyne TOTS op CDM naast Fabinho, die toch wel veel weg heeft van PIM Vieira.
De verdediging is om alles kloppend te maken.

De bank zit vol voor 3 elftallen, maar de meest gebruikelijke zijn Mbabu, Ribery, Eriksen of Perisic.

Ik hoop dat Trezeguet nog een update krijgt :)[Afbeelding]
Wie staat rechts achter en links buiten? Lala en Perisic oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:09:
[...]

Wie staat rechts achter en links buiten? Lala en Perisic oid?
Rechtsachter staat Lala en links buiten Trezeguet. Ingame speel ik 4231.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 09:53
LukeSpangas schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 04:44:
[...]

waar baseer je dit op? alleen maar een bijdrage aan de complottheorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
bvbal79 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 09:21:
[...]

waar baseer je dit op? alleen maar een bijdrage aan de complottheorie.
Dat staat er toch gewoon bij als je Squad Battles opent? ''Squad Battles uses your opponents chemistry"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Markuss schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:06:
[...]

Dat staat er toch gewoon bij als je Squad Battles opent? ''Squad Battles uses your opponents chemistry"
Deze discussie is al 2 jaar hier gevoerd, en blijkbaar leest iedereen het nog verkeerd. SB uses your opponents chemistry...lees nou eens letterlijk wat er staat. SB gebruikt de chemistry van je opponent, er staat niet dat in SB je team de chemistry van je opponent krijgt (want dan stond er in SB you use your opponents chemistry)

Dit is het antwoord:
The chemistry of the AI teams and the users teams are not swapped.

Your players get the chemistry boost that they should get as shown in your team screen. The opponents team gets the chemistry boosts they should get as shown in their team screen.

The part about using your opponents chemistry is only there because previously in ultimate team single player you could only play against real teams in single player seasons. Those played just according to the usual player stats and had no chemistry boosts. However in squad battles you play against other ultimate teams. The stats of those players are determined using the opponents team chemistry
Daarnaast is mijn 2 jaar SB ervaring dat teams met lagere chem wel degelijk slechter spelen en mijn team echt niet knudde is en ik makkelijk win van een bronzen team met low chem

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 25-07-2020 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 07:37:
Ik heb Fifa uitgespeeld. Ik vind het team wel af zo. Voorin enkel 5*5*
Ik ben ook wel klaar met mijn team.

https://www.futbin.com/20/squad/17449773

Ingame wissel ik modric en firminho van plek zodat m'n hele voorhoede 5* WF is, modric en pogba de b2b middenvelders zijn en fabinho de verdedigende hulp is.

Kwam tactiek heb k ook gevonden bij bij me past dus ga het nu lekker uitspelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Augy schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:12:
[...]

Ik ben ook wel klaar met mijn team.

https://www.futbin.com/20/squad/17449773

Ingame wissel ik modric en firminho van plek zodat m'n hele voorhoede 5* WF is, modric en pogba de b2b middenvelders zijn en fabinho de verdedigende hulp is.

Kwam tactiek heb k ook gevonden bij bij me past dus ga het nu lekker uitspelen :)
Ik ben ook klaar, heb zelfs 6 teams bij elkaar gekregen die er mogen zijn
End game (heb niet meer gewacht op een POTY de Bruyne, gezien er geen datum bekend is): https://www.futbin.com/20/squad-builder/7912612
Premier League (heb helaas geen verdedigers): https://www.futbin.com/20/squad/7912778
La Liga + Ribery: https://www.futbin.com/20/squad/7912683
Serie A: https://www.futbin.com/20/squad/11069557
Bundesliga (gisteren HL Lewa gekocht, kreeg hij nog een upgrade vannacht): https://www.futbin.com/20/squad/8095874
Ligue1: https://www.futbin.com/20/squad/7947895

heb nog 600k over, dus als iemand zegt, die spelers moet je nog halen dan sta ik er voor open.

Fodder ga ik wrs in FB Boateng en FB Luiz gooien

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 25-07-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Had Agüero veel eerder moeten halen. Verwoestend schot in zijn benen en kan goed omgaan met de kleine ruimtes. Heb een TOTS De Bruyne nodig maar die is veel te duur. Dus voor nu Fernandinho op de cm positie.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TGd4D72t/1164-B017-5-BB3-4-D77-A618-BE5-C2-CFF1-C64.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 18:05:
Had Agüero veel eerder moeten halen. Verwoestend schot in zijn benen en kan goed omgaan met de kleine ruimtes. Heb een TOTS De Bruyne nodig maar die is veel te duur. Dus voor nu Fernandinho op de cm positie.
[Afbeelding]
Zo, mooie verdediger picks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik ben ook wel aardig klaar...heb met de coins die ik nog een Atal gehaald als super sub. De rest is allemaal untradable
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qpbsDIEZoliXHcESgxhLd3Ae3BI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TAbUT6cJfeMTDOcxSgac38GE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Het zijn inderdaad goede verdedigers ;). Mag ook wel met minimaal een waarde van 1.5 miljoen coins.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
pacod schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 19:07:
Ik ben ook wel aardig klaar...heb met de coins die ik nog een Atal gehaald als super sub. De rest is allemaal untradable
[Afbeelding]
Hoe bevalt je opstelling, ik speel vaak 433-4 maar krijg veel tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Belachelijk prime icon 86 en 88 elftal, hiervoor was het nog alleen een 88 elftal, bizar dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Had nog wat untradables in mijn club: moments Del Piero, ach kan ik mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:30:
[...]

Hoe bevalt je opstelling, ik speel vaak 433-4 maar krijg veel tegen
Op zich steekt het defensief nu wel redelijk in elkaar. Maar ik creëer weer weinig haha..sta nog niet diep genoeg. Net een hele vieze overwinning gehaald in WL. Mijn tegenstander 63% balbezit en 90% passnauwkeurigheid en zoveel aan het skillen. 16 schoten op mijn doel en het was alleen maar tegenhouden. Totdat ik 1 counter van de 3 er doordrukte dankzij Vinicius.😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Rivals is echt de waan van de dag haha waar ik eindelijk div 8 had gehaald ben ik het hele weekend door domme fouten al aan t verliezen 🤣

We gaan maar weer naar boven kijken haha

Nog wel even de sbc masuaku gedaan. Past prima in m'n team en lijkt beter als roussilion. Nu hopen dat ie de upgrade krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poggy en Lenglet inmiddels ook ff opgepikt voor 100k + untradeables :)
Poggy is simpelweg kapot en op CAM ook nog eens erg bepalend, Lenglet moet ik nog mee gaan spelen.

Baal nu wel dat ik Mendy vorig seizoen niet ff opgepakt heb, maar Swaps Carlos doet het ook leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 18:05:
[Afbeelding]
Ramos en Varane beste cb duo? Mooie picks man damn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Erg jammer dat er te laat achter kwam dat de Icon sbc ook nog eens de gewone prime kan bevatten.... had er twee gedaan met de karrevracht aan untradables... moments Hagi en de prime Figo

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Nu de rewards voor de WL niet zo interessant meer zijn is de WL deze week leuker dan ooit. Ga zelf lekker met mijn nieuwe teams (12-3) en bijna iedereen speelt wel (redelijk) aanvallend en niet alleen op het resultaat.

Waarschijnlijk spelen nu alleen nog de spelers die het spelletje echt leuk vinden en niet degenen die alleen voor de rewards spelen.

Van de nieuwe spelers maken Son, Lenglet en de Jong vooral indruk. Ook Telles, Cuadrado, Marquinhos, Suarez en Verdi doen het goed. Richarlison valt me wat tegen voor de prijs al is dat misschien een kwestie van wennen, de laatste wedstrijden speelt hij beter. Heb wel spijt dat ik Vinícius Júnior niet gedaan heb. Had in mijn team gepast maar dacht doe toch niks met die 5 skills... Maar ook zonder is het een erg lastige speler om tegen te spelen.

Over Fabinho en Cazorla was ik vorige week nog tevreden maar in mijn nieuwe teams kunnen ze toch eigenlijk niet meer mee. Eens kijken wat ik daar volgende week als vervangers voor kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:12:
Over Fabinho en Cazorla was ik vorige week nog tevreden maar in mijn nieuwe teams kunnen ze toch eigenlijk niet meer mee. Eens kijken wat ik daar volgende week als vervangers voor kan halen.
Ik vond Storyline Fred veel meer impact/utility hebben in mijn team dan Fabinho.
Fredje is gisteren samen met Fabinho in de Pogba SBC gedaan, maar achteraf had ik heb er nog graag als optie erbij gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:17:
[...]

Ik vond Storyline Fred veel meer impact/utility hebben in mijn team dan Fabinho.
Fredje is gisteren samen met Fabinho in de Pogba SBC gedaan, maar achteraf had ik heb er nog graag als optie erbij gehad.
Ik speel geen rivals/squadbattles dus die storyline of andere objective spelers zijn voor mij niet te halen. Fabinho past wel perfect in mijn team als schakel tussen de PL aanval en de Brazilaanse verdediging. Misschien er een Duits driehoekje van maak want Ndombele is ook niet geweldig (maar wel veel beter dan Fabinho). Allan en de Jong zijn veel beter, net als bankzitters als Witsel. Heb ook Delaney gedaan, daar heb ik de 1e maand (voor mij december) ook veel plezier mee gehad (NIF versie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 18:55
Ik vind het knap dat jullie het nog zo lang hebben uitgehouden, speel al sinds begin juli niet meer omdat er niet echt iets is om naar toe te werken. Al moet ik wel zeggen dat als de geruchten waar zouden zijn dat met deze nieuwe promo op woensdag je spelers voor Fifa 21 zou kunnen vrijspelen, dat ik weer zou gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Pompi schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:57:
Ik vind het knap dat jullie het nog zo lang hebben uitgehouden, speel al sinds begin juli niet meer omdat er niet echt iets is om naar toe te werken. Al moet ik wel zeggen dat als de geruchten waar zouden zijn dat met deze nieuwe promo op woensdag je spelers voor Fifa 21 zou kunnen vrijspelen, dat ik weer zou gaan spelen.
Tsja ik heb nooit voor de rewards gespeeld dus voor mij maakt het geen verschil. Ik probeer wel zo goed mogelijke teams te maken met het geld dat ik heb maar het maakt voor mij niet uit of dat nu een team van 25 miljoen of van een kwart miljoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:57:
Hetzelfde, ik heb tijdens de lockdown erg veel gespeeld inclusief WL en sindsdien ben ik er wel klaar mee.
Afgelopen seizoen geskipped, gisteren even ingelogd om mijn untradeables in de SBC’s te doen en daar ff mee te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 21:24
Hoop onsportieve spelers dit weekend. Al 2x gehad dat iemand weg ging, nadat de wedstrijd was gekanteld en ik de gelijkmaker maakte. Erg matige lui.

Het wordt tijd dat je gewoon een win krijgt als de ander weg gaat ongeacht de stand.

[ Voor 22% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-07-2020 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
sjakieman schreef op zondag 26 juli 2020 @ 14:10:
[...]

Tsja ik heb nooit voor de rewards gespeeld dus voor mij maakt het geen verschil. Ik probeer wel zo goed mogelijke teams te maken met het geld dat ik heb maar het maakt voor mij niet uit of dat nu een team van 25 miljoen of van een kwart miljoen is.
Dit!!! Veel plezier hebben en ontspanning halen (soms ook niet 🤣) daar speel k het voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
sjakieman schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:50:
[...]

Ik speel geen rivals/squadbattles dus die storyline of andere objective spelers zijn voor mij niet te halen. Fabinho past wel perfect in mijn team als schakel tussen de PL aanval en de Brazilaanse verdediging. Misschien er een Duits driehoekje van maak want Ndombele is ook niet geweldig (maar wel veel beter dan Fabinho). Allan en de Jong zijn veel beter, net als bankzitters als Witsel. Heb ook Delaney gedaan, daar heb ik de 1e maand (voor mij december) ook veel plezier mee gehad (NIF versie).
Allan is idd een stuk beter als fabinho. Helaas heb k fabinho nodig om alles op chem te houden:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 18:55
sjakieman schreef op zondag 26 juli 2020 @ 14:10:
[...]

Bedoelde ook niet zo zeer voor rewards maar ben wel zo competitief dat ik een goede rang bij WL wil halen en toen ik er mee stopte zijn de meeste andere spelers ook gestopt, kan dan wel door blijven spelen maar dan staat wat je als resultaat kan halen niet meer helemaal in verhouding met de rest van het jaar omdat veel goede spelers al gestopt zijn en het dus mogelijk makkelijker zou zijn. Ik zat het hele jaar 1 of 2 winsten af van Elite 3, dat wil ik dan ook tegen de beste kunnen halen en niet als nog maar de helft van de playerbase speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gelijkspel westham - Aston villa, beide +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:58:
Gelijkspel westham - Aston villa, beide +1
Jammer, Trezeguet had echt die +3 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:09:
[...]

Jammer, Trezeguet had echt die +3 nodig
Masuaku was al ietsjes beter dan roussilion voor mijn gevoel. Die +1 is een kadootje! Bovendien linkt hij een stuk makkelijker in m'n team

Al hou ik roussilion nog wel even vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:49:
[...]

Allan is idd een stuk beter als fabinho. Helaas heb k fabinho nodig om alles op chem te houden:(
Ook voor de chem ben ik teruggevallen op Fabinho, hij knapt wel zijn verdedigende taken wel goed op. Doet hij beter dan mijn Pogba.

Oblak TOTS is eindelijk de goede keeper die ik de hele tijd zocht. Wie werken er het best voor jullie? Zelfs op 8 chem. Heb TOTS Alisson, TOTS Courtois en Lloris voornamelijk gebruikt de laatste tijd. Alisson was erg wisselvallig en keepte niet naar z'n rating. Courtois erg goed in de 1 op 1, maar ook hij voldeed niet op andere gebieden. Oblak is echt een puntenpakker!

Had weer eens packluck een Prime Icon Moments Kaka uit een 7500 pack. Verkocht voor 1,5 miljoen en Ramos TOTS, Telles TOTS, Benzema en Fekir gehaald. Paar potjes mee gespeeld en heb veel meer balans in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:30
Winter refresh Areola blijft prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben van ter stegen IF (92) naar zijn TOTS gegaan. Wat mij betreft beste keeper ooit gehad, die beste man heeft m'n reet al erg vaak gered. Meer als VDS of Alisson

Pogba is bij mij meer een CM op een cam positie(4-2-2-2) balanced defending en vrij spel. ben zeker niet ontevreden maar ook weer niet helemaal tevreden haha. Begin wel aan hem te wennen maar twijfel om hem in te ruilen voor sissoko.

Iemand ervaring met sissoko? Wil hem graag als een b2b middenvelder die een hele kant bestrijkt en zowel aanvallend als verdedigend z'n steentje bijdraagt (denk aan modric fb) zit ik dan goed?

Griezman fb was vandaag ouderwets in vorm, knalde alles er in! In de spits tot op heden erg goed!

[ Voor 68% gewijzigd door Augy op 26-07-2020 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:57:
Ben van ter stegen IF (92) naar zijn TOTS gegaan. Wat mij betreft beste keeper ooit gehad, die beste man heeft m'n reet al erg vaak gered. Meer als VDS of Alisson

Pogba is bij mij meer een CM op een cam positie(4-2-2-2) balanced defending en vrij spel. ben zeker niet ontevreden maar ook weer niet helemaal tevreden haha. Begin wel aan hem te wennen maar twijfel om hem in te ruilen voor sissoko.

Iemand ervaring met sissoko? Wil hem graag als een b2b middenvelder die een hele kant bestrijkt en zowel aanvallend als verdedigend z'n steentje bijdraagt (denk aan modric fb) zit ik dan goed?

Griezman fb was vandaag ouderwets in vorm, knalde alles er in! In de spits tot op heden erg goed!
Zowel Modric, Pogba als Griezman FB moeten prima als b2b middenvelder kunnen.
Ik speel poggy zelf op CM in 442 of als CAM in andere formaties. Als je niets met zijn aanvallende kwaliteiten doet dan zul je waarschijnlijk weinig verschil merken met bijvoorbeeld Sissoko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
17 wins ben tevreden, snap niet dat mensen 30 wins of 25 kunnen halen, ik heb echt om de 3 wedstrijden waar echt alles tegen zit en niks aan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren was de gameplay in de WL echt rampzalig. Hevige delay en passes gingen echt alle kanten op, behalve de goed..

Voor het eerst moeite moeten doen voor goud 2. Terwijl zaterdag en vrijdag alles redelijk smooth ging. Bizar eigenlijk hoeveel impact het heeft dan :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-07 13:53
Was niet helemaal tevreden over Sissoko op CDM, heb hem hierdoor eens naar CB gezet en dat maakte meteen een gigantisch verschil. Hij komt hier voor mij veel beter uit de voeten dan op CDM.

Heb hierdoor moments Ramos ingame naar RB verplaatst en Danilo SH naar CDM.

Squad in-game (let niet op chem): https://www.futbin.com/20/squad/17506540

[ Voor 12% gewijzigd door xavento op 27-07-2020 10:46 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:11:
[...]

Ook voor de chem ben ik teruggevallen op Fabinho, hij knapt wel zijn verdedigende taken wel goed op. Doet hij beter dan mijn Pogba.

Oblak TOTS is eindelijk de goede keeper die ik de hele tijd zocht. Wie werken er het best voor jullie? Zelfs op 8 chem. Heb TOTS Alisson, TOTS Courtois en Lloris voornamelijk gebruikt de laatste tijd. Alisson was erg wisselvallig en keepte niet naar z'n rating. Courtois erg goed in de 1 op 1, maar ook hij voldeed niet op andere gebieden. Oblak is echt een puntenpakker!

Had weer eens packluck een Prime Icon Moments Kaka uit een 7500 pack. Verkocht voor 1,5 miljoen en Ramos TOTS, Telles TOTS, Benzema en Fekir gehaald. Paar potjes mee gespeeld en heb veel meer balans in mijn team.
Denk dat mensen gewoon veel te veel verwachten van een 97 rated keeper. Bij mij doet de beste man gewoon ze ding en heeft soms ook echt bizarre reddingen. Ter stegen b.v. is ook echt een goede keeper maar ook echt teveel gehypte, ook die maakte bij mij soms vage ketsers.

Denk dat al die keepers lood om oud ijzer zijn en allemaal het zelfde doen. Ze hebben allemaal wel een geweldige redding of soms een vage ketser.

Gister voor het eerst weer even Rivals gespeeld. Kom echt alleen maar SH teams tegen aangevuld met een verdwaalde Icon of TOTS. Vind dat ze een beetje te ver doorgegaan zijn met deze promo :)

Wel al me potjes zonder problemen gewonnen :) Vind PIM Cannavaro echt een heerlijke CV :) Hem eens gekocht om uit te proberen en bevalt zeer goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Voor CDM vind ik Fabinho SH samen met TOTS de Bruyne heerlijk. Met de hoogste ingame stats merk je gewoon dat de Bruyne alles kan. In 4231 speelt hij naast Fabinho en als hij opkomt staat hij gewoon goed om eventuele rebounds of andere aanvallen erin te knallen.

Fabinho is vrijwel gelijk aan PIM Vieira maar voor de chem staat hij er in. Lang, sterk en hoge defense workrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-07 09:02

allstarted1

WTRFTS

De prijzen op de transfermarkt zijn het afgelopen weekend wel flink omhooggegaan, zeg. :/

Heb een paar spelers op het oog, maar die waren voor het weekend een flink stuk goedkoper. Allemaal vanwege de Icons SBC, of zijn het nog naweeën van de Weekend League?

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
allstarted1 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:00:
De prijzen op de transfermarkt zijn het afgelopen weekend wel flink omhooggegaan, zeg. :/

Heb een paar spelers op het oog, maar die waren voor het weekend een flink stuk goedkoper. Allemaal vanwege de Icons SBC, of zijn het nog naweeën van de Weekend League?
Alle tots en specials zijn uit packs. Dus prijzen stijgen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

buurman3 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:23:
[...]

Alle tots en specials zijn uit packs. Dus prijzen stijgen nu.
Er zit nu dus eigenlijk nog maar weinig interessants in packs? (ja, icons, maar de kans daarop is wel erg klein)

Gaat er nog iets komen naar verwachting? Heb iets gelezen over spelers voor fifa21 die misschien in packs gaan komen? Ga ik niet blij van worden want deze fifa was mijn eerste en laatste.

Heb nog wat packs en ben op zoek naar het beste moment om deze nog te openen :)

Rivals is echt een jojo, de ene wedstrijd is voor mij frustrerend omdat mijn spelers opeens niks meer lijken te kunnen en elke klutsbal verkeerd valt en de wedstrijd erop is dan weer zeer frustrered voor mijn tegenstander omdat ik daar dan hetzelfde zie gebeuren (waar ik in die wedstrijd dan weer van profiteer). En dan heb ik het over ongeforceerde fouten, gewoon hele slechte passes, stilstaande spelers, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
allstarted1 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 14:00:

Vandaag vergeleken met gisteren is al een groot verschil. Zo heb ik Ramos voor 800k en is hij nu 830k....en prijzen zijn s'avonds meestal hoger nog geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Augy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:57:
Die upgrade is toch marginaal met basic erop, zonde van je coins zou ik zeggen....alleen voor +1 handeling heb ik het gewoon bij zijn 92 versie gehouden.

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 27-07-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-07 09:02

allstarted1

WTRFTS

pacod schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:52:
[...]

Vandaag vergeleken met gisteren is al een groot verschil. Zo heb ik Ramos voor 800k en is hij nu 830k....en prijzen zijn s'avonds meestal hoger nog geloof ik.
Op een tweede scherm maar even wat gehandeld net. Voor m'n Serie A-team Lautaro Martinez 92 en Mertens 91 in huis gehaald, ook Szcesny 95 op doel.

De prijzen voor LaLiga-spelers vliegen inderdaad enorm omhoog. Wilde Griezmann Gold nog vervangen door zijn FUT B'day-kaart. Die laat ik dan wel even achterwege, aangezien 'ie nu vanaf +/- 250.000 gaat. Of ik kijk nog even naar z'n 91 TOTW Moment kaart.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
allstarted1 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:52:
[...]

Op een tweede scherm maar even wat gehandeld net. Voor m'n Serie A-team Lautaro Martinez 92 en Mertens 91 in huis gehaald, ook Szcesny 95 op doel.

De prijzen voor LaLiga-spelers vliegen inderdaad enorm omhoog. Wilde Griezmann Gold nog vervangen door zijn FUT B'day-kaart. Die laat ik dan wel even achterwege, aangezien 'ie nu vanaf +/- 250.000 gaat. Of ik kijk nog even naar z'n 91 TOTW Moment kaart.
Waarom heb je niet Alexis Sanchez gedaan ipv een spits te kopen, tenzij je geen fodder hebt. Als Inter wint krijgt hij een 95 kaartje, maar zijn huidige 92 is al een van de top spitsen in serieA met alle meta eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat zit er eigenlijk in de WL rewards deze week? Ik heb toch niet voor jan met de korte achternaam gespeeld hoop ik?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
bebopper schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:47:
[...]

Er zit nu dus eigenlijk nog maar weinig interessants in packs? (ja, icons, maar de kans daarop is wel erg klein)

Gaat er nog iets komen naar verwachting? Heb iets gelezen over spelers voor fifa21 die misschien in packs gaan komen? Ga ik niet blij van worden want deze fifa was mijn eerste en laatste.

Heb nog wat packs en ben op zoek naar het beste moment om deze nog te openen :)

Rivals is echt een jojo, de ene wedstrijd is voor mij frustrerend omdat mijn spelers opeens niks meer lijken te kunnen en elke klutsbal verkeerd valt en de wedstrijd erop is dan weer zeer frustrered voor mijn tegenstander omdat ik daar dan hetzelfde zie gebeuren (waar ik in die wedstrijd dan weer van profiteer). En dan heb ik het over ongeforceerde fouten, gewoon hele slechte passes, stilstaande spelers, etc.
Klopt woensdag 19:00 pre season nieuwe promo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
hmr schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:02:
Wat zit er eigenlijk in de WL rewards deze week? Ik heb toch niet voor jan met de korte achternaam gespeeld hoop ik?
Zelfde als de afgelopen weken dacht ik. Las dat het reward menu voor deze week en volgende week niet anders was in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

buurman3 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:02:
[...]

Klopt woensdag 19:00 pre season nieuwe promo
Hoop dat er dan toch ook wat tussen zit voor mensen die niet voor FIFA21 spelers willen hebben, maar gewoon nog voor FIFA20 (alhoewel wij dan misschien in de minderheid zijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bebopper schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:07:
[...]

Hoop dat er dan toch ook wat tussen zit voor mensen die niet voor FIFA21 spelers willen hebben, maar gewoon nog voor FIFA20 (alhoewel wij dan misschien in de minderheid zijn :P )
Volgens mij wordt het gewoon een UCL promo maar gewoon betere naam. Volgende week vrijdag starten de eerste wedstrijden dus gok dat deze promo ook 1 of 2 weken zal duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bvbal79 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:04:
[...]

Die upgrade is toch marginaal met basic erop, zonde van je coins zou ik zeggen....alleen voor +1 handeling heb ik het gewoon bij zijn 92 versie gehouden.
En tog lijkt hij nog beter en stabieler maar miss is dat psychisch 🤣 works for me 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bvbal79 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 16:58:
[...]

Waarom heb je niet Alexis Sanchez gedaan ipv een spits te kopen, tenzij je geen fodder hebt. Als Inter wint krijgt hij een 95 kaartje, maar zijn huidige 92 is al een van de top spitsen in serieA met alle meta eigenschappen.
Die Sanchez is wel bizar goed trouwens..moet je nagaan als er een upgrade overheen gaat
Pagina: 1 ... 173 ... 185 Laatste