Set your goals high, and don't stop till you get there.
Want in div8 mag je niet gefrustreerd raken om dit soort dingen? Lijkt me ook dat dit probleem in elke divisie had kunnen voorkomen, dus snap de relatie met divisie ook niet zo goed. Daarnaast raak je met alle divsion droppers overigens sneller gefrustereerd denk ik in lage divisies dan in hogere divisies, zeker als je niet zo goed bent en je constant spelers van een veel hoger niveau tegenkomt. Beetje krom om dan mensen aan te raden om maar met het spel te stoppen dan....Solotov schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 02:20:
[...]
Als je door dit soort dingen al gefrustreerd raakt in divisie 8, kan je beter stoppen denk. Hoe hoger de divisie, hoe hoger de frustratie.
[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 16-07-2020 16:42 ]
Nog even snel Mendy doen? en dan Hakimi vervangen door Lala? Gezien je aanvallend speelt kan Mendy dan doorschuiven eventueel naar het middenveld in een 3-5-2 constuctieKoning-Admiraal schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:01:
Zowel Ramos als Varane gepackt. Absoluut waard geweest.
[Afbeelding]
En dan in-game 4-4-2 of 4-2-3-1.
Had er nog niet op gereageerd. Maar tis gewoon ruk als je eindelijk na een half jaar ploeteren eindelijk uit divisie 9 kan komen en dan door een haperende gameplay word tegen gezeten. En dan maakt het idd geen snars uit welke divisie je naar toe stijgt.bvbal79 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 16:38:
[...]
Want in div8 mag je niet gefrustreerd raken om dit soort dingen? Lijkt me ook dat dit probleem in elke divisie had kunnen voorkomen, dus snap de relatie met divisie ook niet zo goed. Daarnaast raak je met alle divsion droppers overigens sneller gefrustereerd denk ik in lage divisies dan in hogere divisies, zeker als je niet zo goed bent en je constant spelers van een veel hoger niveau tegenkomt. Beetje krom om dan mensen aan te raden om maar met het spel te stoppen dan....
Vanavond griezmann fb uittesten!
Ben blij met m'n team zo. Goed in balans
https://www.futbin.com/20/squad/17337255
Of
https://www.futbin.com/20/squad/17279915
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 16-07-2020 17:32 ]
Gewoon plezier in het spel hebben, en als je dat niet hebt dan inderdaad iets anders gaan doen. Iedereen raakt wel eens een keer gefrustreerd (ik nu te vaak waardoor ik besloten heb geen FIFA21 te halen)Augy schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:30:
[...]
Had er nog niet op gereageerd. Maar tis gewoon ruk als je eindelijk na een half jaar ploeteren eindelijk uit divisie 9 kan komen en dan door een haperende gameplay word tegen gezeten. En dan maakt het idd geen snars uit welke divisie je naar toe stijgt.
Vanavond griezmann fb uittesten!
Ben blij met m'n team zo. Goed in balans
ik zou voor team 2 gaan
Misschien, vorig jaar had je tijdens futties ook nog rondes waarbij spelers de kans op een upgrade hadden nadat ze het eerst niet waren geworden.bebopper schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:40:
In een draft met Joao Felix 94 gespeeld, heerlijk, beweeglijk en ongenadig schot. Zou er een kans zijn dat ie ook nog 'gewoon' beschikbaar komt?
Nu kante, pogba en walker. Allemaal leuke kaarten, maar zelf ga ik voor een leuke betaalbare kaart van Kante.
Maar Pogba lijkt me ook leuk als box to box.
Verkoop spelers totdat ik weer 15k eruit heb, en de rest gaat naar mijn club.
Online draft? En hoeveel wins haal je meestal?Wulfric92 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:01:
Denk dat ik volgens jaar meer draft ga spelen. Mijn club wordt nu weer zo snel aangevuld!
Verkoop spelers totdat ik weer 15k eruit heb, en de rest gaat naar mijn club.
Ja online draft, zit nu op 1 op de 3 winnen. Niveau is duidelijk lager dan in Rivals.DeeleNL schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:09:
[...]
Online draft? En hoeveel wins haal je meestal?
Meestal kom ik minimaal in ronde 3 en dan ligt het maar net aan wat voor tegenstander je tegen komt.
:strip_exif()/f/image/oYRH8T8KhhryTkvrjoEECiKT.jpg?f=fotoalbum_medium)
Heb met dit team ook gespeeld vanavond, en dat ging toch redelijk makkelijk naar 4 overwinningen
[ Voor 40% gewijzigd door Wulfric92 op 16-07-2020 23:15 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 16-07-2020 23:45 ]
Bij zulke tegenstanders moet je druk zetten. Niet gelijk tackelen, maar er kort opblijven zitten. Laat ze hun trucjes maar doen.MadMoody schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:44:
Draft is op zich wel leuk, toevallig vanavond ook gedaan. Maar of het toeval is weet ik niet, maar ik had me daar toch een paar hele vervelende spelers tegen me! Na de aftrap meteen 5x dat over de bal heen trappen, dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. Nog los van of ik dan win of verlies. Speel gewoon!
Vaak weten ze dan op een gegeven moment niet meer wat ze moeten doen. Want echt combinatie spel spelen ze niet. Maar je moet wel druk blijven houden.
Kan door hoog verdedigen, maar wat voor mij goed werkt is cam op voorin blijven zetten.
Dan kan je met je cam de cdms makkelijker onder druk zetten.
Ik kon het niet laten en heb de Belotti sbc gedaan en het is wel een echte goalgetter! Heb een paar potjes met hem gespeeld en hij scoorde een paar goals die mijn andere topspitsen hadden gemist. Dribbel met zijn 3* skills is ok, maar denk dat het een goede super sub is! Ik heb echter teveel goede spitsen. Zo wisselde ik al af met Prime Eusebio, Zlatan SH en Jovic SH.Messje schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:10:
Iemand al ervaring met Belotti? Ik zie wel aardig super sub potential en ik kan ook nog een redelijk serie a team op de been brengen
Vind het voor dit jaar wel weer leuk geweest, ik ben tevreden over het team, het speelt prima genoeg voor mij.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
probeer hem eens als spitsHassiebassie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:56:
Even 2 summer heats die tot nu toe erg tegenvallen:
Bruno Fernandes 94: moet qua statistieken iets beter zijn dan Eriksen, maar deze kerel breekt geen potten bij mij. Waar Eriksen regelmatig de bal in het doel ramt schiet Bruno vaak naast of over...
Bernardo Silva: nickrunthefutmarket was altijd zeer te spreken over zijn speciale kaart maar deze kerel kan echt niets op de flank. Verliest altijd het duel, geen 5* sm of 5* wf en kan ook het net maar niet vinden. Geen idee waar deze kerel wel moet spelen maar bij mij krijgt hij geen plek. Zou volgens sommige op Cam moeten spelen maar daar heb je tegenwoordig gewoon betere opties.
Bernardo Silva moments heeft bij mij erg lang op RCAM in 4231 gespeeld en soms als CCAM.Hassiebassie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:56:
Even 2 summer heats die tot nu toe erg tegenvallen:
Bruno Fernandes 94: moet qua statistieken iets beter zijn dan Eriksen, maar deze kerel breekt geen potten bij mij. Waar Eriksen regelmatig de bal in het doel ramt schiet Bruno vaak naast of over...
Bernardo Silva: nickrunthefutmarket was altijd zeer te spreken over zijn speciale kaart maar deze kerel kan echt niets op de flank. Verliest altijd het duel, geen 5* sm of 5* wf en kan ook het net maar niet vinden. Geen idee waar deze kerel wel moet spelen maar bij mij krijgt hij geen plek. Zou volgens sommige op Cam moeten spelen maar daar heb je tegenwoordig gewoon betere opties.
Bijzondere goede dribbeler en icm hunter erg veelzijdig.
Gezien je opmerking over Bruno Fernandes, misschien zijn kleine dribbelaars of high/high spelers gewoon geen match voor jouw speelwijze terwijl het juist mijn voorkeur heeft
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zoooo herkenbaar... En inderdaad speel gewoon.MadMoody schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:44:
Draft is op zich wel leuk, toevallig vanavond ook gedaan. Maar of het toeval is weet ik niet, maar ik had me daar toch een paar hele vervelende spelers tegen me! Na de aftrap meteen 5x dat over de bal heen trappen, dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. Nog los van of ik dan win of verlies. Speel gewoon!
Gisteren ook iemand die constant met zijn achterste linie "step-overs" en "drag-back" aan het doen was op eigen helft. Ik was niet eens in de buurt.
Bij 3-0 besloot hij maar te kiezen voor de rage-quit.
Valt me overigens op dat ik weinig potjes waarbij ik voorsta ook daadwerkelijk uitspeel tot de 90ste minuut.
Meestal stoppen ze bij 2 goals achter.
Ik speel het spel om te spelen, winnen is mooi meegenomen.
Sta ik kansloos achter, dan probeer ik te kijken hoe ik mezelf kan verbeteren.
wijze woorden
[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 17-07-2020 15:41 ]
Werkt ook prima voor Klopp toch, in Fut zijn de potjes waarbij beide spelers willen voetballen sowieso altijd het leukst.sjakieman schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:36:
Vorig weekend hier al gepost dat ik de WL eindigde met een ultra aanvallende opstelling (alle 4 mijn opties met verschillende formaties, blijf dus ook zo spelen bij een voorsprong) waarin er vaak maar 2-3 man achterin stonden (tegen vaak ook 3-4 tegenstanders). Moet zeggen dat dit nog steeds goed bevalt! Je hebt meestal bij balverlies de bal heel snel terug door alle spelers op zijn speelhelft en bij een counter is het verdedigen echt een uitdaging! Kwam net door 3 gelukkige counters van de tegenstander direct op 0-3 achterstand na nog geen 20 minuten... In de 37e minuut stond het alweer 3-3 nadat hij ongeveer 5% balbezit had gehad in de tussentijd. Uiteindelijk won ik met 5-4 (nadat ik eerst opnieuw achter kwam). Hij had 5 schoten aan het eind van de wedstrijd en ik 23.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hangt er vanaf. Eriksen SH is ook high/high en die speelt echt de pannen van het dak! Afstandschot, 5*sm en 5*wf, high/high, 99 stamina. Zelfs zijn pace merk ik niks van, hij knokt keihard en staat altijd goed en ramt regelmatig de ballen in het net. Waarom het dan met Bruno Fernandes dan niet lukt, ik heb geen idee. Hij heeft ook 5*wf maar hij schiet vaak naast of over.Bossie schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:18:
[...]
Bernardo Silva moments heeft bij mij erg lang op RCAM in 4231 gespeeld en soms als CCAM.
Bijzondere goede dribbeler en icm hunter erg veelzijdig.
Gezien je opmerking over Bruno Fernandes, misschien zijn kleine dribbelaars of high/high spelers gewoon geen match voor jouw speelwijze terwijl het juist mijn voorkeur heeft

Wel leuk om mijn baby Cruyff leenspeler door moments Cruyff te vervangen in mijn friendlies team. En die James Daniels kaart in SB
Had laatst het geluk dat ik tegen moments Cruyff mocht spelen, die beste man is echt niet te verdedigen 🤣Joosie200 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 19:18:
Wel leuk om mijn baby Cruyff leenspeler door moments Cruyff te vervangen in mijn friendlies team. En die James Daniels kaart in SB
De lijst met de batch:
https://docs.google.com/s...r8*5xEiOyc8UiYC89POmWrkog
[ Voor 5% gewijzigd door pacod op 17-07-2020 19:55 ]
Ribery is dan wel super
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Omdat je alleen de berichten ziet van de succesvolle packs. Ik had zelfs 2 ultimate packs, 2x goud 2 rewards en nog een aantal andere goede packs bewaard maar had ook helemaal niets.allstarted1 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:58:
Mijn Ultimate-pakket gaf helemaal niets. Hoogst geklasseerde was Sergio Asenjo, een 82 DM.Geen idee wat daar mis is gegaan als ik alle andere packs hier en op Reddit langs zien komen.
Hier niet beter hoor, misschien dat ik dadelijk nog eens ga kijken of ik Vidal kan meepakken met mijn laatste fodder.allstarted1 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:58:
Mijn Ultimate-pakket gaf helemaal niets. Hoogst geklasseerde was Sergio Asenjo, een 82 DM.Geen idee wat daar mis is gegaan als ik alle andere packs hier en op Reddit langs zien komen.

Momenteel 8-2 en dat is voor mij gewoon een prima start
Wel net weer een vervelend potje, tegenstander komt op 2-0, doet de hele tijd die roer in de pap celebration en bij de 2e goal gelijk sushen....
Pffff waar is dat nou voor nodig? Maar hij speelde met veel druk en dan weet je dat je kansen vanzelf komen. Net voor de rust staat het alweer gelijk
Naarmate de helft vorderde begonnen zijn spelers moe te worden en denderen Mbappé en Firmino er elke keer langs en win ik met 5-3.
Gaat ie mij nog een bericht sturen dat ik een coward ben en cheap ass heb gewonnen
Achja, waar maken mensen zich toch altijd druk om...

Verder vooral Draft en Rivals aan het spelen, WL brand ik mijn vingers (nog) niet aan, voor je het weet kan je weer een nieuwe controller kopen😛. Vooral Draft heb ik wederom erg veel plezier in. Overigens heb ik geen Ultimate Pack gekregen, helemaal niets zelfs. Komt dat omdat ik weinig heb ingelogd?
Idd, is gebaseerd op hoeveel dagen je tijdens de SH promo hebt ingelogd.SH-FR schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 14:13:
Verder vooral Draft en Rivals aan het spelen, WL brand ik mijn vingers (nog) niet aan, voor je het weet kan je weer een nieuwe controller kopen😛. Vooral Draft heb ik wederom erg veel plezier in. Overigens heb ik geen Ultimate Pack gekregen, helemaal niets zelfs. Komt dat omdat ik weinig heb ingelogd?
Het maakt aan het eind niet uit, wie het hele jaar speelt eindigt met zelfde team als je na 2 weken begint aan het einde.SH-FR schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 14:13:
Ik ben vanwege de vakantie toch maar weer begonnen na bijna een half jaar afwezigheid. Credits voor EA, want heb binnen 2 weken weer een fantastisch team bij elkaar. SBC’s goed geprijsd, zeer goede objective spelers (Ibra) en veel content. Mag ook wel eens gezegd worden.
Misschien maar voor EA gaat het erom dat je gedurende de gamecycle continue nieuwe maar relatief kleine upgrades gepresenteerd krijgt om de speler te verleiden tot het aanschaffen van packs.bvbal79 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Het maakt aan het eind niet uit, wie het hele jaar speelt eindigt met zelfde team als je na 2 weken begint aan het einde.
De laatste 1-2 Promo's zijn er simpelweg voor om ervoor te zorgen dat de speler de gamecycle met een positief gevoeld afsluit om de speler te verleiden om de nieuwe editie ook weer aan te schaffen.
of
Ter Stegen TOTS en boateng op 8 chem
Lehmann is tradable en levert me 295k op
Ter Stegen pack ik net untradable
Lastige keuzes, beide prima keepers en heel lang met ter Stegen gespeeld, maar Lehman is wel erg goed zeg...
wijze woorden
Nu goud 3 al in de pocket, ook leuke gelijk opgaande potjes, soepele gameplay. Zo is het zowaar een leuk spel
Bedoel je dat je qua aantal untradables 90 stuks hebt of een elftal met 90 rated spelers? In het laatste geval kun je de elftallen vantevoren op futbin invullen om het zeker te weten. Maar volgens mij moet dat dan zeker wel lukken.Bossie schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:47:
Ik heb een volledig squad met 90+ untradeables, de vraag is nu of dat icm 170k voldoende is voor Poggy/Lenglt
Lenglet bevalt mij trouwens erg gied naast Boateng, een goede uprade tov Hummels! Pogba sla ik even over, heb Ndombele en Wijnaldum (op de bank) al.
[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 19-07-2020 16:57 ]
Dat laatste, een volledig squad met 90+ rated untradables_Uploader_ schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Bedoel je dat je qua aantal untradables 90 stuks hebt of een elftal met 90 rated spelers? In het laatste geval kun je de elftallen vantevoren op futbin invullen om het zeker te weten. Maar volgens mij moet dat dan zeker wel lukken.
Lenglet bevalt mij trouwens erg gied naast Boateng, een goede uprade tov Hummels! Pogba sla ik even over, heb Ndombele en Wijnaldum (op de bank) al.
Volgens mij moet dat makkelijk lukken, mijn hoge untradales zijn allemaal op gegaan aan Dembele en RiberyBossie schreef op zondag 19 juli 2020 @ 17:03:
[...]
Dat laatste, een volledig squad met 90+ rated untradables
Hmm dan moet ik het ook maar weer eens onder het stof vandaan halen denk ikNachtapotheker schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 22:52:
Zo bagger als het vorige week ging, zo lekker gaat het deze week. Heb wel mijn team helemaal omgegooid, alleen Nederlanders + Tagliafico en Messi
Nu goud 3 al in de pocket, ook leuke gelijk opgaande potjes, soepele gameplay. Zo is het zowaar een leuk spel
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb hem uit swaps 3 en heb hem onlangs vervangen door SH Firmino. Gebruik hem nog regelmatig.Markvd1984 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 20:07:
Iemand ervaring met Dalglish 90? Heb nu suarez 97 maar wil iets meer bewegelijke spits, is Dalglish 90 een aanrader of..?
Aangezien hij in swaps 3 zat staan er meer dan genoeg reviews op youtube die je even kan checken.
Ok.. Maar hoe is die? Heb nu Maradona 91 in de spitsBossie schreef op zondag 19 juli 2020 @ 20:22:
[...]
Ik heb hem uit swaps 3 en heb hem onlangs vervangen door SH Firmino. Gebruik hem nog regelmatig.
Aangezien hij in swaps 3 zat staan er meer dan genoeg reviews op youtube die je even kan checken.
Ik kreeg hem uit mijn mid icon pack.Markvd1984 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 20:07:
Iemand ervaring met Dalglish 90? Heb nu suarez 97 maar wil iets meer bewegelijke spits, is Dalglish 90 een aanrader of..?
Heb hem in 41212 op cam positie. Stay forward. Ideaal als icon om iedereen te voorzien van een average link. En ik vind hem niet zo bewegelijk als een Neymar, Messi, Cruyff maar hij kan wel prima een eentweetje opbouwen met de twee spitsen en zo is hij eentje die de goaltjes meepikt. Met hunter als chemistry style.
Had ook een poos de reguliere Suarez maar alleen in de spits positie. Andere plek, andere rol. Wel vond ik Suarez bewegelijker aan de bal dan Dalglish. Tegelijkertijd houdt Dalglish de bal gemakkelijker vast door zijn bouw, daar waar Suarez met een douw zo op de grond ligt. Dalglish gaat ook wel neer na een flinke botsing of goed getimede tackle. Maar niet door een schouderduw.
Ik heb dit weekend alle league SBC's opnieuw gedaan. dat zijn aardig wat packs. Laat ik zeggen dat TOTS Salvio het beste was. Daarnaast maar 6 TOTS gepackt die eigenlijk fodder zijnallstarted1 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:58:
Ik kan me eerlijk gezegd geen andere speler voor de geest halen die beter was dit jaar.bvbal79 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 12:07:
vrijdag wordt POTY Premier League bekend gemaakt. Wilde net TOTS de Bruyne halen, maar nu maar even wachten of hij POTY gaat winnen.
Zou hij de eerste 100 rating krijgen? xD
zal wrs tussen de Bruyne en Henderson gaan, alleen Henderson zijn TOTS is al 100k ofzoHassiebassie schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:17:
[...]
Ik kan me eerlijk gezegd geen andere speler voor de geest halen die beter was dit jaar.
Zou hij de eerste 100 rating krijgen? xD
Ik vind niet dat Henderson hem verdient. Tuurlijk is Liverpool kampioen geworden, maar hij was nooit echt een enorme uitblinker. Ondanks dat hij ook captain van Liverpool is, hij scoorde geen belangrijke goals, het is wel een vechter, maar als je mij vraagt wie hem verdient dan zeg ik 100% de Bruyne. Die kerel speelt echt op de top van zijn kunnen en mag zich voortaan de captain noemen en krijgt het dikste salaris van de PL. Bovendien schiet hij ze er van alle hoeken in. Links of rechts, ze gaan er allemaal in.bvbal79 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:20:
[...]
zal wrs tussen de Bruyne en Henderson gaan, alleen Henderson zijn TOTS is al 100k ofzo
Summer heat KdB met 5* 5* zou helemaal sick zijn
KDB is verreweg de beste speler in de Premier League maar ze hebben daar nogal de gewoonte om Engelse spelers groter te maken dan ze zijn. Daardoor wil ik Henderson niet meteen uitsluiten.dutchgio schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:59:
Lijkt me inderdaad De Bruyne favoriet, tenzij ze per se iemand van kampioen Liverpool gaan kiezen. Dan zou een Van Dijk of Mane logischer zijn.
Wat zijn de kandidaten YPOTY?
Eerst mijn spelers uit mijn team verkocht. Meeste spelers die ik in mijn club had waren red picks omdat ik redelijk laat ben begonnen. Salah (94) verkocht voor 300k. Pakjes mee gekocht. Krijg ik Ramos TOTSSF. Dus nu 1000000 muntjes op de bank.
Vervolgens besluit ik vandaag om alle mega packs te kopen, na 8 mega packs weer 3 TOTSSF spelers
Toch wel jammer dat ik deze pulls heb nadat ik ben gestopt
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Pffff....in divisie 8 is het nog moeilijker dan in 7 en 6...MadMoody schreef op zondag 19 juli 2020 @ 14:30:
Pffff... in divisie 6 was het makkelijker dan in 7.....
Speel normaal altijd wel divisie 4 maar mede door het team (speel met een full-Dortmund team) ben ik wat afgezakt en het niveau is in 6 eigenlijk pittiger dan 4..MadMoody schreef op maandag 20 juli 2020 @ 20:26:
[...]
Pffff....in divisie 8 is het nog moeilijker dan in 7 en 6...
Volgende week Tete maar binnenharken als dat een beetje kan.
Edit: Iemand ervaring met Kimmich TOTS? Heb z'n Moments kaart en die workrates (def - high vooral) zijn prima. Bij z'n TOTS komen die te vervallen en is aanvallend hoog. Dan moet hij Witsel komen te vervangen die het eigenlijk goed doet..
Zoiets moet het worden dan (normale team is dus alleen maar BVB), ja ietwat erg aanvallend maar ik hou wel van kamikaze en speel toch nu alleen voor fun.
/f/image/OMgOsOnvKN5jGzwDKfaNQaa4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Markuss op 20-07-2020 21:49 ]
Zou zelf kiezen voor Witsel maar als je Kimmich er toch in wil zetten dan kan je 'm ingame ook als linksback gebruiken en Davies als CDM. Zijn 86 versie heb ik eerder dit jaar ook gebruikt als CDM (en CD) en dat deed ie goed.Markuss schreef op maandag 20 juli 2020 @ 21:03:
[...]
Speel normaal altijd wel divisie 4 maar mede door het team (speel met een full-Dortmund team) ben ik wat afgezakt en het niveau is in 6 eigenlijk pittiger dan 4..
Volgende week Tete maar binnenharken als dat een beetje kan.
Edit: Iemand ervaring met Kimmich TOTS? Heb z'n Moments kaart en die workrates (def - high vooral) zijn prima. Bij z'n TOTS komen die te vervallen en is aanvallend hoog. Dan moet hij Witsel komen te vervangen die het eigenlijk goed doet..
Zoiets moet het worden dan (normale team is dus alleen maar BVB), ja ietwat erg aanvallend maar ik hou wel van kamikaze en speel toch nu alleen voor fun.
[Afbeelding]

Daarna ging het alle kanten op, van na 5minuten in game 2-0 achter naar de volgende wedstrijd 4-0 voorsprong met rust. Niveau verschil is gigantisch! Gelukkig wel in skill points gestegen in div 6.
Gaan vrijdag de special cards weer uit packs? Anders moet ik voor die tijd even de 25 wins bij elkaar harken
Denk dat TAA er vandoor zal gaan met die young player award. Niet echt een SBC om wakker van te liggen denk ik. Maar de koop van KDB stel ik evenuit om te kijken of ik al me untradables eindelijk ergens in kwijt kanBossie schreef op maandag 20 juli 2020 @ 14:37:
[...]
KDB is verreweg de beste speler in de Premier League maar ze hebben daar nogal de gewoonte om Engelse spelers groter te maken dan ze zijn. Daardoor wil ik Henderson niet meteen uitsluiten.
Wat zijn de kandidaten YPOTY?
Lucky bastard, zit je al op de ps4, je weet beginners hebben meer pack luck
Jup, ben overgestaptbvbal79 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 01:29:
[...]
Lucky bastard, zit je al op de ps4, je weet beginners hebben meer pack luck
Speel nu met:
Gomez tots - Dybala tots
Neymar tots - Veron prime - Modric FB - Vini SH
Lodi FS - Varane Nif - Ramos Nif - Mendy SH
Ter Stegen Nif
[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 21-07-2020 10:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zit alleen ook een beetje met griezmann fb. Die lijkt niet helemaal lekker te functioneren. 5* WF is een pre
Iemand tips van rond de 250k?
Zo speel k met alles op 10 chem
Lenglet gaat geen upgrade zijn tov maldini. Lekker laten staan.Augy schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:03:
Zit enorm te twijfelen om de lenglet sbc te doen. Maldini 92 loopt daar nu en ik moet nagenoeg m'n hele club leeggooien voor hem
Zit alleen ook een beetje met griezmann fb. Die lijkt niet helemaal lekker te functioneren. 5* WF is een pre
Iemand tips van rond de 250k?
Zo speel k met alles op 10 chem
250k voor een 5*wf upgrade tov griezz ga je niet vinden, tenzij je iets meer kan sparen en bijvoorbeeld saint-maxi FB erin kan verwerken.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ben ook altijd aan het rondkijken en heb ook Griezman FB rondlopen. Maar als ik ze vergelijk zie ik, met de meest gebruikte chem styles erop, niet direct grote verschillen. Waarom zou ik dan eventueel toch moeten overwegen om Griezman FB te vervangen door Saint Maximin FB?xavento schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:10:
[...]
Lenglet gaat geen upgrade zijn tov maldini. Lekker laten staan.
250k voor een 5*wf upgrade tov griezz ga je niet vinden, tenzij je iets meer kan sparen en bijvoorbeeld saint-maxi FB erin kan verwerken.
https://www.futbin.com/20...pchem=10,10&schem=100,100
Saint-maxi wordt gezien als 1 van de, zo niet de beste dribbelaar in de game. Face stats zeggen wel wat, maar nooit blind van uit gaan. Sommige kaarten zijn een stuk beter dan je op papier ziet, en sommige een stuk minder dan je op papier ziet. Er zijn veel factoren die een speler goed of minder goed maken. Traits, body type, SM/WF, player model enzv.
Zie bijvoorbeeld Ben Yedder ongeacht welke kaart, het hele jaar is deze meneer al een geweldige spits terwijl op papier het helemaal niet zo bijzonder lijkt.
Voorbeeld: Een speler met een stocky body type en 99 agility/balance zou nooit zo lekker dribbelen als een speler met 90 agi/balance met een lean body type.
edit: Daar bovenop, omtrent chem kaarten. Naarmate de wedstrijd vordert neemt de invloed van de chem kaart af door de stamina van de speler. Waardoor een hogere base rating van stat "x" bijna altijd beter is. Zo blijft een speler met 96 base pace altijd die pace houden, terwijl een speler met een hunter steeds minder hard gaat rennen
[ Voor 28% gewijzigd door xavento op 21-07-2020 11:51 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Zowel op CDM als op CM is het echt een speler die constant aanwezig is, zowel verdedigend als aanvallend. Dribbelend is natuurlijk modric beter, echter vindt ik het fysieke van pogba en zijn aanwezigheid fijner dan bij modric, die verdween soms nog wel eens.
Nu eens kijken of ik vidal of modric op CM zet, ben er nog niet over uit.
Dat zouden er een stuk minder zijn als ik de mogelijkheid weet hoe het muurtje opspringt.
Iemand enig idee hoe ik dat doe?
Op de Xbox is dat met de Y knop, dus op Playstation driehoekje.joenes30 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:46:
Regelmatig krijg ik een vrije trap tegen.
Dat zouden er een stuk minder zijn als ik de mogelijkheid weet hoe het muurtje opspringt.
Iemand enig idee hoe ik dat doe?
Overigens zet ik vaak een verdediger in het doel. Vaak doen mensen van die dropshots (omhoog omlaag) en die kan je er dan uitkoppen.
Heb de nieuwe Poggy nog niet gehaald, maar zijn Futties was echt een beest vorig jaar.xavento schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 15:30:
Gebruik zelf ook Pogba, had hem initieel op CDM maar besloot weer eens 41212 op te pakken. Nu op CM samen met SH Vidal (Modric voor nu even op de bank) en SS kante op CDM.
Zowel op CDM als op CM is het echt een speler die constant aanwezig is, zowel verdedigend als aanvallend. Dribbelend is natuurlijk modric beter, echter vindt ik het fysieke van pogba en zijn aanwezigheid fijner dan bij modric, die verdween soms nog wel eens.
Nu eens kijken of ik vidal of modric op CM zet, ben er nog niet over uit.
De perfecte CAM in 4231, zowel kracht icm agility en 5* SM
Ik had hem vorig jaar als CDM staan naast Vieira, prima box to box destijds. Pikte met zijn afstandschoten regelmatig zijn goaltje meeBossie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:05:
[...]
Heb de nieuwe Poggy nog niet gehaald, maar zijn Futties was echt een beest vorig jaar.
De perfecte CAM in 4231, zowel kracht icm agility en 5* SM
Dat jaar had ik overigens ook TOTY De Bruyne, maar die stond toen op 10, nu laat ik die graag spelen als CDM naast, je raadt het al PIM Vieira
Ik heb nu als CAM Summer heat Firmino staan, vind hem meer agile dan Zidane op 10. Er om heen staan Fut Birthday Mbappe, SH Ribery en Fut Birthday ASM.
Lekker allemaal 5* 5* voorin, als de tegenstander verkeerd gokt op de scoop turn is het een goal. Afgelopen weekend goud 1 gehaald ermee, maar vond het wel eentonig worden, had er halverwege echt geen zin meer in.
Dit is een beetje wat mij zo misselijk maakt van FIFA (niet persoonlijk bedoeld hé). Maar de vele scoop turn's en dragback's rondom de 16 maken het spel zó enorm niet realistisch. Hoe vaak zie je nou een drag-back in het echt? Gewoon zelden, en in FIFA lukken ze ook nog eens altijd. Laat dan in ieder geval 25% lukken van de dragbacks etc. want dan zit er nog iets van realisme in. Door al die achterlijke trucjes is het mijn inziens meer een FIFA Street op het veld. Tot zover mijn ergernis over FIFAHassiebassie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:12:
[...]
Ik had hem vorig jaar als CDM staan naast Vieira, prima box to box destijds. Pikte met zijn afstandschoten regelmatig zijn goaltje mee![]()
Dat jaar had ik overigens ook TOTY De Bruyne, maar die stond toen op 10, nu laat ik die graag spelen als CDM naast, je raadt het al PIM Vieira![]()
Ik heb nu als CAM Summer heat Firmino staan, vind hem meer agile dan Zidane op 10. Er om heen staan Fut Birthday Mbappe, SH Ribery en Fut Birthday ASM.
Lekker allemaal 5* 5* voorin, als de tegenstander verkeerd gokt op de scoop turn is het een goal. Afgelopen weekend goud 1 gehaald ermee, maar vond het wel eentonig worden, had er halverwege echt geen zin meer in.
Misschien, maar zeker in WL kunnen het goed beheersen van skillmoves zeker het verschil maken.Markuss schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:42:
[...]
Dit is een beetje wat mij zo misselijk maakt van FIFA (niet persoonlijk bedoeld hé). Maar de vele scoop turn's en dragback's rondom de 16 maken het spel zó enorm niet realistisch. Hoe vaak zie je nou een drag-back in het echt? Gewoon zelden, en in FIFA lukken ze ook nog eens altijd. Laat dan in ieder geval 25% lukken van de dragbacks etc. want dan zit er nog iets van realisme in. Door al die achterlijke trucjes is het mijn inziens meer een FIFA Street op het veld. Tot zover mijn ergernis over FIFA
Ik irriteer me zelf ook aan het eindeloos herhalen van dragbacks etc, maar 5*SM spelers maken het echt veel leuker.
Lekker offline oefenen en vervolgens heb je gewoon extra moves waarmee je je tegenstanders op het juiste moment twee/driemaal per wedstrijd kunt verrassen, zeker als je tot dat moment nog geen enkele move hebt gedaan
Je hebt zeker gelijk hoor! Ik geef ook eerlijk toe dat ik het zelf ook eentonig vond worden en dat blij was toen het afgelopen was. Ik beleef eerlijk gezegd meer plezier de laatste tijd aan squad battles omdat de gameplay dan altijd soepel is. Met enorme vertraging doe ik vaak blijkbaar volgens het spel de verkeerde inputs. Doe je opeens een Berbatov turn in plaats van een heel to heelMarkuss schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:42:
[...]
Dit is een beetje wat mij zo misselijk maakt van FIFA (niet persoonlijk bedoeld hé). Maar de vele scoop turn's en dragback's rondom de 16 maken het spel zó enorm niet realistisch. Hoe vaak zie je nou een drag-back in het echt? Gewoon zelden, en in FIFA lukken ze ook nog eens altijd. Laat dan in ieder geval 25% lukken van de dragbacks etc. want dan zit er nog iets van realisme in. Door al die achterlijke trucjes is het mijn inziens meer een FIFA Street op het veld. Tot zover mijn ergernis over FIFA

Anyway, Fifa is voor mij wel over nu. Ik heb met de beste kaarten gespeeld, ik heb dit jaar een keer elite gehaald en dat was voor mij toch wel een grote overwinning. Hoe hoger je komt in de weekend League en naarmate je tegenstanders beter worden, wordt het meer een soort van raar schaakspel en moet je wachten op een fout van de tegenstander (ook saai).
Overigens weet ik eindelijk waarom ultimate niveau zo moedig is met squad battles, blijkbaar krijgen dan ALLE spelers van de tegenstander een boost naar 99, geen wonder waarom dat dan zo moeilijk gaat
Helemaal eens.Markuss schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:42:
[...]
Als voetbalfan ben je overgeleverd aan PES of fifa.
PES is realistischer maar zit enorm omslachtig in elkaar, kleine community, slechte menu’s en heerlijk gameplay
Fifa20 had net zo goed fifa streets kunnen heten.
Spelers moeten minimaal 90+ pace en dribbel hebben. Daarnaast 5* skills en weakfoot.
Het is best eentonig geworden. Losse van alle idiote trucs etc, speelt iedereen puur voor de winst en niet eens voor het voetbal zelf.
Kortom: 1 depth, dikke muur optrekken, meta spelers in de spits en shush na een goal om te zorgen dat je zo snel mogelijk rage quit....
Vandaag de demo van F1 2019 gedownload. Het concept bouwen aan een team en er mee spelen vind het geweldig.... misschien maar met formule 1 proberen met MyTeam. Nieuwe feature in F1 2020. Maar eerst even kijken of het überhaupt bevalt.
wijze woorden
Heb mijn team weer bijna teruggekocht en verbeterdhmr schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:01:
[...]
Jup, ben overgestapt.
Speel nu met:
Gomez tots - Dybala tots
Neymar tots - Veron prime - Modric FB - Vini SH
Lodi FS - Varane Nif - Ramos Nif - Mendy SH
Ter Stegen Nif
https://www.futbin.com/20/squad/7912612
Nog altijd dankbaar voor die scoop turn skill met mbappe neymar en tegenwoordig ook ribery als supersub

Set your goals high, and don't stop till you get there.
Benzema tots &. Jovic in de spits
Balanced middenvelders pogba en modric, CAM firminho sh en cvm/cm fabinho
Ben erg benieuwd!
https://www.futbin.com/20/squad/17449773
Heb mijn team ook weer aardig omgegooid, met David Luiz, Pogba en Daniel James.
https://www.easports.com/...Id=idBHeZ1hnTYvy:FFA20PS4
[ Voor 47% gewijzigd door Wulfric92 op 22-07-2020 08:58 ]
Is dit echt de moeite waard? Wat schaffen jullie aan?
Eens kijken na vrijdag of er een speciale kaart komt als KDB player of the year wordt (als!) en of er dan misschien ook iets met de prijzen van de andere KDB kaartjes gebeurt.
Ik ga er waarschijnlijk niet beter van spelen, maar dit beetje puzzelen is het enige aan het spelletje wat nog een beetje leuk is
Wat ik zelf nog wel leuk vond om te doen om toch eens te kijken naar je taktieken onder de knoppen. Ik weet niet of je dat al gedaan hebt, maar dat heeft mij wel geholpen. Vooral het kunnen switchen van 1 taktiek naar een andere tijdens een wedstrijd kan goed helpen!bebopper schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:41:
Ben nu aan het kijken voor KDB TOTY en Aguero TOTS, hiervoor zouden in de basis dan Modric Flashback en Benzema TOTS plaats moeten maken. Modric blijft wel op de bank zitten. Benzema staat in de verkoop.
Eens kijken na vrijdag of er een speciale kaart komt als KDB player of the year wordt (als!) en of er dan misschien ook iets met de prijzen van de andere KDB kaartjes gebeurt.
Ik ga er waarschijnlijk niet beter van spelen, maar dit beetje puzzelen is het enige aan het spelletje wat nog een beetje leuk is(Rivals heeft geen zin meer met een stevige delay in mijn verbinding en een volledig verziekte divisie 10 met alleen maar goede objectives teams).
Ik zou persoonlijk gewoon voor de normale versie gaan, zeker met hoe flut de game dit jaar was en er nog nauwelijks iets bekend is over Fifa 21. Daarnaast zijn de bonussen nou niet echt zo denderend. Je zou bijvoorbeeld ook naast de normale versie 1 maand EA Access kunnen kopen en dan kan je ook al eerder spelen. Verder zou je het prijsverschil ook in FP kunnen stoppen en dan heb je meer flexibiliteit om het te besteden dan 12 weken te wachten op steeds 2 pakketten. Die Ones to Watch klinkt leuker dan het is, als je terug gaat kijken naar begin deze fifa zie je volgens mij dat bijna iedereen de slechts mogelijke OTW heeft gekregen dus je hebt er waarschiijnlijk niet veel aan.rspoe schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:10:
Wat zijn nou echt de voordelen van de ultimate of champions edition die uitkomen van FIFA 21? Je kunt die met de pre-order reserveren: https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-21/buy/playstation
Eens met Pompi. Ik heb van Fifa 20 de meest uitgebreide versie gedaan, om meer en hopelijk betere pakketjes te krijgen, maar dat gebeurt nauwelijks. Oftewel is het eigenlijk zonde van je geld. Als ik Fifa21 al koop, dan wordt het dit jaar sowieso de minst dure versie. Ook wel een beetje met het oog dat de PS5 er aan komt.Pompi schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:17:
[...]
Ik zou persoonlijk gewoon voor de normale versie gaan, zeker met hoe flut de game dit jaar was en er nog nauwelijks iets bekend is over Fifa 21. Daarnaast zijn de bonussen nou niet echt zo denderend. Je zou bijvoorbeeld ook naast de normale versie 1 maand EA Access kunnen kopen en dan kan je ook al eerder spelen. Verder zou je het prijsverschil ook in FP kunnen stoppen en dan heb je meer flexibiliteit om het te besteden dan 12 weken te wachten op steeds 2 pakketten. Die Ones to Watch klinkt leuker dan het is, als je terug gaat kijken naar begin deze fifa zie je volgens mij dat bijna iedereen de slechts mogelijke OTW heeft gekregen dus je hebt er waarschiijnlijk niet veel aan.
Het is elk jaar hetzelfde, je krijgt in theorie een voorsprong maar in praktijk is dit alleen op de korte termijn minimaal. Uiteindelijk eindigt iedereen met dezelfde teams rond deze tijd.rspoe schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:10:
Wat zijn nou echt de voordelen van de ultimate of champions edition die uitkomen van FIFA 21? Je kunt die met de pre-order reserveren: https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-21/buy/playstation
Doe ik ook, als het een vrije trap dichtbij de 16 is, rechtvoor het doel...dan ga ik met 1 speler in de hoek staan....ik heb de bal daar al behoorlijk vaak weggekopt.Hassiebassie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:54:
[...]
Op de Xbox is dat met de Y knop, dus op Playstation driehoekje.
Overigens zet ik vaak een verdediger in het doel. Vaak doen mensen van die dropshots (omhoog omlaag) en die kan je er dan uitkoppen.
Burp
Wat vond je van benzema? Heb hem nu 3 wedstrijden maar hij overtuigt nog niet. Welke positie en opdracht en chemstyle gaf je mee?bebopper schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:41:
Ben nu aan het kijken voor KDB TOTY en Aguero TOTS, hiervoor zouden in de basis dan Modric Flashback en Benzema TOTS plaats moeten maken. Modric blijft wel op de bank zitten. Benzema staat in de verkoop.
Dat is het inderdaad, mensen hopen en denken dat ze betere packs krijgen, maar het zijn gewoon "normale" packs met hun normale odds die alleen op dat moment vaak niet te koop zijn voor spelers die de goedkoopste versie gekocht hebben. Maar omdat die odds niet veranderen heb je nog steeds maar een paar procent om iets goeds te krijgen, wat dus ongeveer even groot is als met de wel voor iedereen verkrijgbare packs.MadMoody schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Eens met Pompi. Ik heb van Fifa 20 de meest uitgebreide versie gedaan, om meer en hopelijk betere pakketjes te krijgen, maar dat gebeurt nauwelijks. Oftewel is het eigenlijk zonde van je geld. Als ik Fifa21 al koop, dan wordt het dit jaar sowieso de minst dure versie.
Je weet dat EA al gezegd hebt dat je een upgrade krijgt naar dezelfde PS5 variant als je eerst gewoon de PS4 variant koopt? Dus normale PS4 Fifa 21 krijgt een upgrade naar normale PS5 Fifa 21, als je eenmaal die console gekocht hebt. Kijk maar:Ook wel een beetje met het oog dat de PS5 er aan komt.
Alle progressie van FIFA 21 Ultimate Team gaat mee van de huidige consoles naar de volgende generatie, als spelers upgraden. Dat geldt niet voor progressie in Online Seasons, Co-Op Seasons, Career Mode en Pro Clubs. De progressie daarin is gekoppeld aan de console waarop wordt gespeeld.
Spelers die FIFA 21 kopen voor de PS4 of Xbox One, kunnen een update downloaden als ze hun console upgraden en dan van de verbeterde versie gebruikmaken. Als spelers de fysieke versie kopen, moeten ze vermoedelijk ook een next-genconsole met schijflade kopen. EA geeft nog niet de mogelijkheid om van een versie op schijf te upgraden naar een versie die alleen digitaal is, wel zegt de uitgever na na te denken over mogelijkheden.
Ik had dat begrepen ja. Zie alleen wel dat je dan de digitale versie moet kopen(deed ik toch altijd al), en niet het fysieke schijfje. Benieuwd of het in de praktijk zo simpel gaat als gezegd wordt.Pompi schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:53:
[...]
Je weet dat EA al gezegd hebt dat je een upgrade krijgt naar dezelfde PS5 variant als je eerst gewoon de PS4 variant koopt? Dus normale PS4 Fifa 21 krijgt een upgrade naar normale PS5 Fifa 21, als je eenmaal die console gekocht hebt. Kijk maar:
[...]
Speel ik ook al een tijd mee, in offline wedstrijden (SB) kan dit voor mij nog een verschil maken, online (Rivals) is zo delayed en puinhoop, dat ik daarmee helaas niks verander. Maar wel leuk om mee te variëren inderdaad!MadMoody schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:13:
[...]
Wat ik zelf nog wel leuk vond om te doen om toch eens te kijken naar je taktieken onder de knoppen. Ik weet niet of je dat al gedaan hebt, maar dat heeft mij wel geholpen. Vooral het kunnen switchen van 1 taktiek naar een andere tijdens een wedstrijd kan goed helpen!
Heb Benzema en Suarez TOTS, speel afwisseld met allebei als spits (en soms tegelijk). Suarez lijkt wat consistenter, Benzema is in sommige wedstrijden briljant en in andere onzichtbaar. Maarrrr... ik ben een verre van goede speler, dus hecht maar niet teveel waarde aan mijn 'review'Augy schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:40:
[...]
Wat vond je van benzema? Heb hem nu 3 wedstrijden maar hij overtuigt nog niet. Welke positie en opdracht en chemstyle gaf je mee?
Op stay forward en met Engine chem style.