Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Net Vinicius gratis gedaan. Zal hoogstwaarschijnlijk ook de upgrade naar 95 krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/xnBkHNF0/D36-EE3-D2-9-E32-4-EB1-8030-9020-A82-F6-D37.jpg
WL dit weekend laat ik links liggen. Geen interessante spelers die te verkrijgen zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-07-2020 01:24 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 18:57
Ik ga deze week ook nog even WL spelen denk ik, de vrouw is zondag de hele dag weg.....heb dan wel tijd voor wat potjes :)

Mijn team is helemaal untradeable, heb nog wel wat coins liggen maar heb zo nu eigenlijk geen wensen. Al denk ik wel Alba te vervangen voor wat beters.

Mijn meest leuke kaarten om mee te spelen zijn ook de meest kostbare:

- Eusebio Prime, dodelijk voor de goal
- Pele Prime
- Vinicius 92 (en straks misschien 95) is ook een hele fijne kaart!
- Modric 96 was bij mij de missende schakel in de opbouw! Blij dat ik die SBC nog heb gedaan.

https://www.futbin.com/20/squad/17310543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
pacod schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 00:27:
Ik ga deze week ook nog even WL spelen denk ik, de vrouw is zondag de hele dag weg.....heb dan wel tijd voor wat potjes :)

Mijn team is helemaal untradeable, heb nog wel wat coins liggen maar heb zo nu eigenlijk geen wensen. Al denk ik wel Alba te vervangen voor wat beters.

Mijn meest leuke kaarten om mee te spelen zijn ook de meest kostbare:

- Eusebio Prime, dodelijk voor de goal
- Pele Prime
- Vinicius 92 (en straks misschien 95) is ook een hele fijne kaart!
- Modric 96 was bij mij de missende schakel in de opbouw! Blij dat ik die SBC nog heb gedaan.

https://www.futbin.com/20/squad/17310543
gelijk heb je!
Ik ben ook net weer begonnen na het spel een aantal maanden niet meer heb gespeeld.
En het is zoveel leuker nu!
Spelers zijn er in overvloed en goedkoop.
Snap ook niet dat heel veel mensen gestopt zijn.
Ook veel You Tubbers.
Dan heb je eindelijk je TOTS waar je het hele jaar op wacht en dan stop je omdat er geen interessante beloningen zijn.
Zijn ze dan een liefhebber van dit spel of is het meer de verslaving van winnen van goede kaarten door spelen vraag ik me weleens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Heb ook de WL meegepakt maar het is af en toe een drama qua connectie 7(8)7

Haha, maar ik maak me er niet druk om. Ga 6-4 maar het had makkelijk 9-1 kunnen zijn. De potten die ik verloor waren zo houterig, met teveel button delay :-( kon nauwelijks skill moves doen en ruimte creëeren.

Heb Zidane PIM maar in de verkoop gezet, ik heb ontzettend veel plezier van die kaart gehad maar op de een of andere manier is hij soms net te traag. Volgende week eens kijken of Neymar TOTS nog daalt en die dan op CAM proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Koning-Admiraal schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:25:
Net Vinicius gratis gedaan. Zal hoogstwaarschijnlijk ook de upgrade naar 95 krijgen.
[Afbeelding]
WL dit weekend laat ik links liggen. Geen interessante spelers die te verkrijgen zijn.
sbc zijn in principe nooit gratis, elke speler die je erin hebt gestopt heeft als untradable altijd een waarde. Maar voor je gevoel voelt het als gratis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Net de 88+ Guaranteed SBC gedaan en moet zeggen dat ik niet geheel ontevreden ben! Alleen iets ingeleverd op Benzema, die ik net vorige week had gekocht in plaats van zijn TOTSSF-versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbOaS9jhKkaZdszGZLmZEUlbTKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YuiLJRZTrvUq7uO4UWmgY6fZ.jpg?f=fotoalbum_large

Duidelijk is dat mijn Serie A-team een flinke upgrade heeft ontvangen met Costa, Koulibaly en Goudin. Van 82 rating naar 86. Uit de 85-92 Upgrade kwam vervolgens nog Chiellini naar buiten gewandeld. O+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
allstarted1 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:40:
Net de 88+ Guaranteed SBC gedaan en moet zeggen dat ik niet geheel ontevreden ben! Alleen iets ingeleverd op Benzema, die ik net vorige week had gekocht in plaats van zijn TOTSSF-versie.

[Afbeelding]

Duidelijk is dat mijn Serie A-team een flinke upgrade heeft ontvangen met Costa, Koulibaly en Goudin. Van 82 rating naar 86. Uit de 85-92 Upgrade kwam vervolgens nog Chiellini naar buiten gewandeld. O+
Ik zou geen Godin achterin zetten, dan ben je nog beter af met NIF Manolas. Je kunt naar Scream Romangoli of RTTF Juan Jesus kijken (die zijn beide cheap) om naast Koulibaly te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:37:
[...]

sbc zijn in principe nooit gratis, elke speler die je erin hebt gestopt heeft als untradable altijd een waarde. Maar voor je gevoel voelt het als gratis
Het is gratis, in de zin van dat je er nooit coins in hebt gestopt. Je tijd kun je niet in waarde uitdrukken. Want dat zou nu ook het geval zijn door rond te neuzen op een forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
[...]

Het is gratis, in de zin van dat je er nooit coins in hebt gestopt. Je tijd kun je niet in waarde uitdrukken. Want dat zou nu ook het geval zijn door rond te neuzen op een forum.
Wat jij wil, ik geloof ook in eenhoorns

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 10-07-2020 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:11:
[...]

Wat jij wil, ik geloof ook in eenhoorns
Je mag overal in geloven, blijft je eigen keuze namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-07-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Deed net de summer heat voting en kreeg: toty nominee David Silva en Diego Costa. Heb ik door de 88+ pack en andere sbcs op de verdedigingslinie na een premier league squad erbij naast mijn main squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt einde FIFA en nog enorme tryhard spelers. Ik heb echt nog geen 1 leuk potje wl gespeeld alleen maar weer een schaakspel.

Daarbij wtf is er mis met die scheidsrechters / beoordelingen van overtredingen ? De meest bizarre omver schoffel acties kunnen gewoon en een duel word dan weer afgefloten geen pijl op te trekken

Weet alweer waarom ik weken geen wl heb gespeeld .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:00:
Echt einde FIFA en nog enorme tryhard spelers. Ik heb echt nog geen 1 leuk potje wl gespeeld alleen maar weer een schaakspel.

Daarbij wtf is er mis met die scheidsrechters / beoordelingen van overtredingen ? De meest bizarre omver schoffel acties kunnen gewoon en een duel word dan weer afgefloten geen pijl op te trekken

Weet alweer waarom ik weken geen wl heb gespeeld .....
Haha, zo herkenbaar!

Die summer heats van vandaag zijn ook wel een mop....
David Luiz (alweer?) en 2 Franse (alweer?) bundesliga waarvan 1 linksback (alweer) en een linker middenvelder van Bayern (alweer?)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:21:
[...]

Haha, zo herkenbaar!

Die summer heats van vandaag zijn ook wel een mop....
David Luiz (alweer?) en 2 Franse (alweer?) bundesliga waarvan 1 linksback (alweer) en een linker middenvelder van Bayern (alweer?)
8)7
Net het toppunt van triestheid speelde tegen een Duitser. Kreeg continu berichten in beeld onder het spelen , dus iemand anders zat voor hem ps berichten naar me te sturen terwijl hij aan het spelen was :') en dan toch verliezen >:)

De vrij en overmars weer heel snel geloosd wat zijn die slecht. Daar in tegen wat een monster is prime icon moments Seedorf, die afstandstandschoten zijn te bizar voor woorden hoe hard. Van der sar moments is ook tot nu toe een geweldige keeper _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
*knip* niet zo op de man...

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 11-07-2020 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Matuidi is binnen! Bij het begin van dit seizoen wou ik hem al hebben, als vervanging voor prime Essien.

Maar nu ik Mendy heb is het anders. Matuidi gaat linksback spelen en Mendy wordt mijn cdm :)

Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=gexCWMhEnTVPn:FFA20PS4

[ Voor 21% gewijzigd door Wulfric92 op 11-07-2020 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Wulfric92 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 01:17:
Matuidi is binnen! Bij het begin van dit seizoen wou ik hem al hebben, als vervanging voor prime Essien.

Maar nu ik Mendy heb is het anders. Matuidi gaat linksback spelen en Mendy wordt mijn cdm :)

Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=gexCWMhEnTVPn:FFA20PS4
93 mbappe op de bank en die flut ibra in de basis 🤷‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
*snip* voegt niks toe...

[ Voor 106% gewijzigd door Geronimous op 11-07-2020 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Meer problemen met EA Servers hier? Dacht even simpel via SB die Roussilon binnen te harken voor m'n Bundesliga team: 3 x eruit gegooid..

Wel eens met bovenstaande hoor, de Summer Heat promo hadden ze net zo goed de Vive Le France Promo kunnen noemen. Met Ribery, Ndombele, Dembele, Roussilon, Mendy, Sarr, Kimpembe o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Markuss schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:46:
Meer problemen met EA Servers hier? Dacht even simpel via SB die Roussilon binnen te harken voor m'n Bundesliga team: 3 x eruit gegooid..

Wel eens met bovenstaande hoor, de Summer Heat promo hadden ze net zo goed de Vive Le France Promo kunnen noemen. Met Ribery, Ndombele, Dembele, Roussilon, Mendy, Sarr, Kimpembe o.a.
Servers doen inderdaad vreemd - ook de Web App ligt er bij mij ineens uit. Net toen ik een speler aan het snipen was...*zucht*

Edit: En de app is weer terug

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:35
Coman is echt matig :{ maar ik heb ook nog niet voldoende bdl spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buurman3 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:29:
[...]

Moest even wennen aan Zlatan, maar het is wel echt een beest. In de 16 ram je echt alles met hem er in. Zeker in een 2 spitsen systeem werkt hij geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een paar weken niet gespeeld maar als je dan tussendoor toch ff een paar potjes doet dat valt het wel ontzettend op hoe slecht deze game is en hoe weinig controle je daadwerkelijk hebt over je spelers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
buurman3 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:29:
[...]

Ja heb hem al een tijdje, eerst als spits daarna op de flank. Ben een beetje op hem uitgekeken. Is wel een aardige wissel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:43
Ik heb nu met Zlatan 83x gespeeld: 85 goals en 40 assists.

Dus ik vind hem niet echt flut.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
Gisteren toch maar voor een paar grote SBCs gegaan. Heb inmiddels nauwelijks nog spelers in mijn club over, maar mijn nieuw centraal duo: David Luiz 94 en Eder Militao. En zo ziet het er nu uit for now:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fQ_wAJexA40T_-SQZ9PMNhZ-wLI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wmXjFi0O9xVK8EEOnsXyhlBK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
pacod schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:38:
Gisteren toch maar voor een paar grote SBCs gegaan. Heb inmiddels nauwelijks nog spelers in mijn club over, maar mijn nieuw centraal duo: David Luiz 94 en Eder Militao. En zo ziet het er nu uit for now:

[Afbeelding]
Hoe bevalt David Luiz? Ik heb nu Sarr en Kimpembe met Militao op de bank. Ik vraag me alleen of het echt een verbetering is.

Heb je Pelé gepacked!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik werd dit weekend een beetje gek van alle schaakwedstrijden waarin ik voorin rond tik maar er heel moeilijk doorheen kom en de tegenstander die of af en toe countert of ook de bal voorin rond tikt tot er een keer ruimte komt...

Toen kreeg ik opeens een tegenstander die wel ultra aanvallend speelde, maar nu werd ik compleet weggetikt en mocht nog erg blij zijn met een 4-3 nederlaag...

Was er wel een beetje klaar mee voor vandaag (of dit weekend) en besloot nog even voor de laatste wedstrijd mijn standaard 4231 in een op het 1e gezicht te aanvallende variant te veranderen met 7 depth, pressure on heavy touch en long ball en behalve de 2 centrale verdedigers iedereen mee aanvalt en alle aanvallende spelers op come back on defence... De 1e wedstrijd kwam ik binnen 10 minuten 2 keer vrij voor de keeper maar stond na 20 minuten wel 0-2 achter door 2 counters... 10 minuten later was het 3-2 voor mij en na de 4-2 en 15 schoten op doel in de 1e helft gaf hij al op... Daarna volgde een zegereeks van 6 overwinningen op rij met grote cijfers en zo goed als geen tegendoelpunten ook al stond ik elke wedstrijd regelmatig achterin met 2 verdedigers tegen 3 aanvallers... Ik ga zeker nog vaak genoeg pijnlijk weggecounterd worden maar het spelletje is zo wel weer leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Wulfric92 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:45:
[...]

Hoe bevalt David Luiz? Ik heb nu Sarr en Kimpembe met Militao op de bank. Ik vraag me alleen of het echt een verbetering is.

Heb je Pelé gepacked!?
Bevalt erg goed tot nu toe. Heb echter nog niet veel gespeeld vandaag.
Pelé en Eusebio had ik kort na elkaar gepacked met de prime icon packs. Eusebio is echter degene die het dodelijkst voor de goal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
pacod schreef op zondag 12 juli 2020 @ 00:13:
[...]

Bevalt erg goed tot nu toe. Heb echter nog niet veel gespeeld vandaag.
Pelé en Eusebio had ik kort na elkaar gepacked met de prime icon packs. Eusebio is echter degene die het dodelijkst voor de goal is.
Pff dat zijn goede spelers om te krijgen! Leuk man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Vanavond voor het eerst Matuidi gebruikt en hij is beter dan prime Essien! Zo snel, ook met draaien.

Dacht in eerste instantie om Matuidi als Lb te gebruiken en Mendy op cdm. Maar heb dat toch teruggedraaid.

Matuidi is mijn cdm, en zijn zwakke been merk ik niets van want alles gaat met buitenkant links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:55
MadMoody schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 20:21:
Ik heb nu met Zlatan 83x gespeeld: 85 goals en 40 assists.

Dus ik vind hem niet echt flut.
Gister tegen Zlatan mogen spelen, beste man is echt moeilijk te verdedigen

Sinds gisteren van tactiek veranderd

https://www.futbin.com/20/squad/17279915

Van 4231 naar 4222

Alles start op 10 chem en ben een stuk aanvallender gaan spelen. Maakt het speler weer een stuk leuker en de weg naar boven is weer ingezet :)

Verbazend om te zien dat veel spelers niet kunnen omgaan met aanvallende tegenstanders haha

Edit: server eruit? Edit: was erg kort 🤣

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 12-07-2020 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is echt me laaste wl geweest dit jaar, samenvatting :

- Schaakspel
- Maar 1x een leuke wedstrijd gehad tegen een speler die ook aanvallend speelde.
- wat een bizarre dingen er soms in dit spel gebeuren.

- wat een bizarre toxic community heeft FIFA. Hoe vervelend mensen nu nog zijn echt bizar.

Als dit weer de speelstijl word van fifa 21 ga ik hem 100% niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:08:
Dit is echt me laaste wl geweest dit jaar, samenvatting :

- Schaakspel
- Maar 1x een leuke wedstrijd gehad tegen een speler die ook aanvallend speelde.
- wat een bizarre dingen er soms in dit spel gebeuren.

- wat een bizarre toxic community heeft FIFA. Hoe vervelend mensen nu nog zijn echt bizar.

Als dit weer de speelstijl word van fifa 21 ga ik hem 100% niet kopen.
Ik heb dezelfde twijfel of ik Fifa21 wel wil kopen.

Hier wat ik iedere week meemaak: gisteren AL mijn wedstrijden gewonnen (waren er 7 geloof ik). Vandaag: ook ongeveer 7 wedstrijden, nog GEEN ENKELE gewonnen. Dat is voor mij zo Fifa 20 he? Op zo'n dag als vandaag, waarin ik niks minder speel dan gisteren, maak je dan de gekste capriolen mee.

Blijf het raar vinden hoor. Je hebt dan toch telkens het gevoel dat het voor je bepaald wordt, of in ieder geval dat je zelf te weinig invloed hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Ik ben sws geen fan van de WL. Wat is er leuk aan 30 potjes moeten spelen in een weekend en niemand speelt t omdat t leuk is maar allemaal lekker achteruit hangen.

Dan liever wat Rivals, alleen word dat weer verneukt door de objectives

Dan blijft SB over wat op een redelijk niveau nog wel leuk is...

Ik ga FIFA 21 wel proberen omdat het spel mij (ons) tog alweer maanden aan t spelen houd en hoop op een aantal verbeteringen in het spel:

- Weekend League een hele week doen. Rustig de tijd om te gamen wanneer het past
- aparte objective game modus of anders het degraderen tegen gaan om de beloningen veel beter te maken en hoe hoger je speelt hoe sneller je hem afrond
- troep zoals badges Ed uit seizoensdoelstellingen halen (of iig stuk minder), dan liever niks of meer packs of bijvoorbeeld token voor draft ofzo :)

Vandaag en gister heerlijk gespeeld in Rivals want de try hards zitten dan in de WL. 🤣

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 12-07-2020 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Vanmiddag de 88 guarantee sbc gedaan. Kreeg er weinig leuks uit. Vervolgens alle spelers van die sbc en nog wat andere spelers die ik gekocht had de Prime Icon Upgrade sbc gedaan. Heb hier Koeman uit gekregen!

Team is nu als volgt: https://www.futbin.com/20/squad/17343559

Ik twijfel alleen nog over Koeman op CB en Rijkaard CDM, of Rijkaard CB en Koeman CDM. Iemand ideeën? Rijkaard is overigens tradable dus die kan ik nog swappen voor wat anders.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:53:
Vanmiddag de 88 guarantee sbc gedaan. Kreeg er weinig leuks uit. Vervolgens alle spelers van die sbc en nog wat andere spelers die ik gekocht had de Prime Icon Upgrade sbc gedaan. Heb hier Koeman uit gekregen!

Team is nu als volgt: https://www.futbin.com/20/squad/17343559

Ik twijfel alleen nog over Koeman op CB en Rijkaard CDM, of Rijkaard CB en Koeman CDM. Iemand ideeën? Rijkaard is overigens tradable dus die kan ik nog swappen voor wat anders.
Koeman ze pace is momenteel echt een probleem. Ik heb zijn icon moments kaart en die is al mega traag en draait als een tank.

Had eerst moments Ferdinand daar kan je nog wel mee iemand bijhalen dat hoef je met Koeman niet te proberen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:41
MadMoody schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:48:
[...]

Ik heb dezelfde twijfel of ik Fifa21 wel wil kopen.

Hier wat ik iedere week meemaak: gisteren AL mijn wedstrijden gewonnen (waren er 7 geloof ik). Vandaag: ook ongeveer 7 wedstrijden, nog GEEN ENKELE gewonnen. Dat is voor mij zo Fifa 20 he? Op zo'n dag als vandaag, waarin ik niks minder speel dan gisteren, maak je dan de gekste capriolen mee.

Blijf het raar vinden hoor. Je hebt dan toch telkens het gevoel dat het voor je bepaald wordt, of in ieder geval dat je zelf te weinig invloed hebt.
Idd dat dus weer bijna zeker dat je sommige wedstrijden word tegen gewerkt, gisteren 6x een doelpunt voorspelt nadat mijn speler opeens naar de andere kant past en idd 30 sec later doelpunt tegen dit 6x voorspelt dan is er idd wel iets mis denk ik met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
En ik heb nu alweer 4 miljoen en daarnaast 2 goede teams...

Hebben jullie nog tips voor spelers die ik echt uit moet proberen? Die bij jullie elke wedstrijd weer het verschil maken over een langere periode?

Bij mij zijn dat Visca en Benzema! Die lijken wel geen slechte wedstrijd te kunnen spelen, zelfs als ik heel slecht speel... Laatst kreeg ik de tip om Haland uit te proberen, had er veel van verwacht maar kon er helaas echt niets mee. Scoren deed ie nog wel maar verder deed ie zo goed als alles verkeerd. Vreemd genoeg scoorde ik meteen veel meer nadat ik Haland op de TL gezet had en verdedigende middenvelder Witsel als zijn vervanger erin had gezet (Perisic schoof door naar de spits en Goretzka naar de CAM).

Een paar leuke spelers die ik wel uit wil proberen zijn de TOTS versies van Son, Reus, Jonathan David, Suarez, Atal en de SBC van Lenglet. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

[ Voor 27% gewijzigd door sjakieman op 12-07-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Augy schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:47:
Ik ben sws geen fan van de WL. Wat is er leuk aan 30 potjes moeten spelen in een weekend en niemand speelt t omdat t leuk is maar allemaal lekker achteruit hangen.

Dan liever wat Rivals, alleen word dat weer verneukt door de objectives

Dan blijft SB over wat op een redelijk niveau nog wel leuk is...

Ik ga FIFA 21 wel proberen omdat het spel mij (ons) tog alweer maanden aan t spelen houd en hoop op een aantal verbeteringen in het spel:

- Weekend League een hele week doen. Rustig de tijd om te gamen wanneer het past
- aparte objective game modus of anders het degraderen tegen gaan om de beloningen veel beter te maken en hoe hoger je speelt hoe sneller je hem afrond
- troep zoals badges Ed uit seizoensdoelstellingen halen (of iig stuk minder), dan liever niks of meer packs of bijvoorbeeld token voor draft ofzo :)

Vandaag en gister heerlijk gespeeld in Rivals want de try hards zitten dan in de WL. 🤣
Je hoeft ook niet alle 30 potjes te spelen. Maar WL is juist het enige wat ik leuk vind om te spelen.
SB is het meest verschrikkelijk, sowieso vind ik het spelen tegen de computer niets maar dan zitten er ook nog rare dingen in waardoor je opeens onmogelijk kan scoren soms.

Dat rivals verpest is door de objectives is duidelijk maar daar heb ik in divisie 4/5 niet zoveel last van nog. Alleen dat je soms tegenstanders tegen komt die veel te goed of veel te slecht zijn, bij de WL is de matchmaking beter. Maar de grootste problemen zijn dat je nooit even wat leuke potjes kan spelen omdat de tegenstander meestal al weg is als je op 1-0 voor komt of als je bij 0-0 al veel kansen krijgt. Ik kan mezelf ook heel moeilijk motiveren voor zulke potjes omdat je eigenlijk nergens voor speelt.

Dan blijft de WL over en daar is de matchmaking wel gewoon goed en hier kan ik me echt veel meer voor motiveren. Enige nadeel is dat je alleen in het weekend kan spelen. Maar ik speel dit dus wel omdat het leuk is!

@Traeces en @MadMoody? Geen Fifa 21 maar in juli nog volop de vorige versie spelen? Ik gok dat jullie er in september gewoon weer bij zijn! ;)
Markvd1984 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:13:
[...]

Idd dat dus weer bijna zeker dat je sommige wedstrijden word tegen gewerkt, gisteren 6x een doelpunt voorspelt nadat mijn speler opeens naar de andere kant past en idd 30 sec later doelpunt tegen dit 6x voorspelt dan is er idd wel iets mis denk ik met het spel
Als je het kan voorspellen dan kan je die pass beter niet geven! Maar dit komt gewoon omdat je te gehaast wilt spelen (sprintknop ingedrukt) in combinatie met een slechte connectie. Ik gebruik de sprint knop niet veel en pass bijna nooit verkeerd (en als ik dat doe dan is dat mijn eigen schuld). Maar soms heb ik wel eens van die dagen dat ik met een slechte reeks bezig ben en dan ga je teveel rennen, te snel passen e.d. waardoor zulke dingen fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zo, met restjes sbc fodder Lenglet voltooit en straks nog even de laatste potten van de WL spelen :)

Ben benieuwd hoe hij speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:52:
[...]

Je hoeft ook niet alle 30 potjes te spelen. Maar WL is juist het enige wat ik leuk vind om te spelen.
SB is het meest verschrikkelijk, sowieso vind ik het spelen tegen de computer niets maar dan zitten er ook nog rare dingen in waardoor je opeens onmogelijk kan scoren soms.

Dat rivals verpest is door de objectives is duidelijk maar daar heb ik in divisie 4/5 niet zoveel last van nog. Alleen dat je soms tegenstanders tegen komt die veel te goed of veel te slecht zijn, bij de WL is de matchmaking beter. Maar de grootste problemen zijn dat je nooit even wat leuke potjes kan spelen omdat de tegenstander meestal al weg is als je op 1-0 voor komt of als je bij 0-0 al veel kansen krijgt. Ik kan mezelf ook heel moeilijk motiveren voor zulke potjes omdat je eigenlijk nergens voor speelt.

Dan blijft de WL over en daar is de matchmaking wel gewoon goed en hier kan ik me echt veel meer voor motiveren. Enige nadeel is dat je alleen in het weekend kan spelen. Maar ik speel dit dus wel omdat het leuk is!

@Traeces en @MadMoody? Geen Fifa 21 maar in juli nog volop de vorige versie spelen? Ik gok dat jullie er in september gewoon weer bij zijn! ;)

[...]

Als je het kan voorspellen dan kan je die pass beter niet geven! Maar dit komt gewoon omdat je te gehaast wilt spelen (sprintknop ingedrukt) in combinatie met een slechte connectie. Ik gebruik de sprint knop niet veel en pass bijna nooit verkeerd (en als ik dat doe dan is dat mijn eigen schuld). Maar soms heb ik wel eens van die dagen dat ik met een slechte reeks bezig ben en dan ga je teveel rennen, te snel passen e.d. waardoor zulke dingen fout gaan.
Volop spelen totaal niet meer, nu toevallig een keer wl weer gespeeld. Al die weken zonder bevielen me prima en weet nu weer waarom.

Alleen maar tegen een bus aan beuken en tegen toxic mensen spelen. Zelf nu nog als FIFA zowat dood is.

Sorry maar als dit weer de speel style word zie je mij geen 21 spelen. haal hier totaal geen plezier uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 12 juli 2020 @ 22:21:
[...]

Volop spelen totaal niet meer, nu toevallig een keer wl weer gespeeld. Al die weken zonder bevielen me prima en weet nu weer waarom.

Alleen maar tegen een bus aan beuken en tegen toxic mensen spelen. Zelf nu nog als FIFA zowat dood is.

Sorry maar als dit weer de speel style word zie je mij geen 21 spelen. haal hier totaal geen plezier uit.
Tja, ik irriteer me vooral aan het gebrek aan controle over mijn spelers.

Mijn input als speler word simpelweg te vaak en voor mijn gevoel ook systematisch gegeneerd waardoor ik het gevoel om steeds zowel tegen de tegenstander en de game te spelen. Daarnaast snap ik ook niet waarom mijn spelers per potje steeds verschillend aanvoelen (zwaaaaar).

Als ze er nou eens voor zorgen dat mijn team/spelers constant hetzelfde aanvoelen, het kunstmatig beinvloeden van gameplay verminderen dan hoeft er niet eens iets aan de game zelf veranderd worden voor 21.

@MadMoody ik win gemiddeld 3/5 van de potjes die ik speel maar toch herken ik exact wat je zegt. In vorige edities had ik daar ook veel last maar tegenwoordig niet echt meer. Wat ik nog wel regelmatig zie is nadat ik een potje door BS heb verloren dat ik vervolgens het volgende potje zelf meteen een bs goal meekrijg in het begin.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja er lijkt wel een soort logica in te zitten, maar het is niet mijn logica: de ene dag alles winnen en een dag later niks. Het is toch niet zo dat je het ineens niet meer kan! Dus dat geeft een gevoel van onmacht. Het is ook voor het eerst sinds tijden dat ik het spel links heb laten liggen vanavond. Was er ff zo klaar mee...

@sjakieman Die kans is aanwezig, haha! ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 13-07-2020 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
En met het duo Militão en Lenglet achterin weer even door de laatste potten van de weekend league gefietst :)
Wat een verschil ook met Ter Stegen terug in de goal. Die pakt weer zoveel ballen.
Het oude trio van Mandanda, Sarr en Kimpembe mag weer naar de bank :D
Ibra was weer op dreef, miste laatste pot wel een paar kansjes maar schoot er desondanks weer 4 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:07:
[...]

Koeman ze pace is momenteel echt een probleem. Ik heb zijn icon moments kaart en die is al mega traag en draait als een tank.

Had eerst moments Ferdinand daar kan je nog wel mee iemand bijhalen dat hoef je met Koeman niet te proberen.....
Ik weet dat zijn pace niet super is, mee eens, maar heb er nu een shadow op zitten, vind hem nog behoorlijk rap en tot dusver *even afkloppen* zit die overal tussen. Maar goed, ga nog wat potjes met hem proberen, voor nu laat ik hem op CB staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 14:23
Even wat potjes rivals want had wat vrije tijd gevonden. Na 5 minuten 2-0 achter door 2 onmogelijke goals van TOTSSF Ben Yedder.. wat is dit genieten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 14:58
Mijn 2 centrale verdedigers (Koeman en van Dijk) zijn nu ook een probleem. Ze gaan al een paar honderd wedstrijden mee, maar heb steeds vaker dat ik er uit wordt gelopen door de steeds snellere kaartjes die nu op de markt zijn. Ik wil niet helemaal naar achteren leunen, wordt wel een uitdaging om vervanging te vinden voor deze twee. Qua verdedigen zijn ze ijzersterk.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Het team voor mijn komende weekend league net samengesteld;
De week daarop ga ik iets met Engelse spelers doen en Bundesliga :)
Haaland, Philips en Sancho komen er dan in, net als Trent en waarschijnlijk Van DIjk.
Anyway, deze week is het de mix van La Liga met Frankrijk en 2 braziliaanse Premier League poppetjes.
https://www.futbin.com/20/squad/17353345

Ik ga Messi in de as proberen, FUT birthday Mbappe in de spits en Dembele en Ribery op de flanken.
Zoals altijd staat de rots Vieira met zijn uitschuifbenen op CDM en ik heb PIM Essien gekocht omdat ik veel plezier met zijn Prime heb gehad voor de andere CDM en hij gaat als box to box fungeren.

Vanachter staan Mendy, Eder en Zanetti als trouwe klanten, maar dit keer vergezelt met David Luiz en Alisson. Eens kijken hoe die laatste 2 alles tegenhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
DeeleNL schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:32:
Even wat potjes rivals want had wat vrije tijd gevonden. Na 5 minuten 2-0 achter door 2 onmogelijke goals van TOTSSF Ben Yedder.. wat is dit genieten haha
Tja, voor Fifa was Ben Yedder mij nooit echt opgevallen in het echte leven, wist niet eens wie hij was. Maar sinds Fifa weet ik dat hij de beste spits ter wereld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Matige content vanavond. Danilo is nog aardig voor een Braziliaanse hybrid link, maar Lukaku, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dit soort fratsen... dan weet je het wel weer he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Danilo Summer Heat SBC. Ik heb nu Zanetti 92, Cuadrado TOTS en Trend TOTS allemaal untradeable. Misschien mooi om hem te voltooien om CR7 SS op RM te linken. Speel hem toch als ST. Ik laat CR7 gold vaak invallen voor Zlatan, pakt vaak een goal mee.

115k is misschien wel de moeite, zeker als het een 95 rated kaart wordt, wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
MadMoody schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:43:

[YouTube: FIFA 20 Sux]
Helaas ja...
Die goal uit een corner is dan wel heel goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bijzonder slecht ingeschoten, je mag blij zijn dat je keeper er sowieso nog aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:47:
Danilo Summer Heat SBC. Ik heb nu Zanetti 92, Cuadrado TOTS en Trend TOTS allemaal untradeable. Misschien mooi om hem te voltooien om CR7 SS op RM te linken. Speel hem toch als ST. Ik laat CR7 gold vaak invallen voor Zlatan, pakt vaak een goal mee.

115k is misschien wel de moeite, zeker als het een 95 rated kaart wordt, wat denken jullie?
Ik weet niet, ze zouden allebei leuk kunnen zijn.
Lakoeke voor een 352 formatie als fulltime wingback. Danilo is leuk voor een Serie A defensie, met eventueel De Ligt (waar blijft zijn Tots versie?), maar ik vind de vision van hem veel te laag waardoor je geen dieptepass kunt verwachten.
Als, als, als....
Gelukkig loopt hij volgende week pas af en dan zit TOTS al terug in de paketten, dus dan zal de sbc waarschijnlijk ook veel goedkoper zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 13-07-2020 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Hassiebassie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 21:05:
[...]

Ik weet niet, ze zouden allebei leuk kunnen zijn.
Lakoeke voor een 352 formatie als fulltime wingback. Danilo is leuk voor een Serie A defensie, met eventueel De Ligt (waar blijft zijn Tots versie?), maar ik vind de vision van hem veel te laag waardoor je geen dieptepass kunt verwachten.
Als, als, als....
Gelukkig loopt hij volgende week pas af en dan zit TOTS al terug in de paketten, dus dan zal de sbc waarschijnlijk ook veel goedkoper zijn.
De Ligt staat ook nog op mijn verlanglijstje. Danilo is dan een mooie link. Ik heb nu dit team staan met nog 2.3mln coins ‘op de bank’.

Wacht nog eventjes op batch 3, misschien dat dan een hoop prijzen dalen inderdaad. Ik ben nu niet zo tevreden over de handeling snelheid van mijn beide CB’s. Defensief goed, maar komen echt wat handeling snelheid te kort. Smalling vind ik nog wel de beste van de 2. Daarnaast is Handanovic ook twijfelachtig, maar dat zijn (bijna) alle keepers in FIFA 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op maandag 13 juli 2020 @ 22:35:
[...]

De Ligt staat ook nog op mijn verlanglijstje. Danilo is dan een mooie link. Ik heb nu dit team staan met nog 2.3mln coins ‘op de bank’.

Wacht nog eventjes op batch 3, misschien dat dan een hoop prijzen dalen inderdaad. Ik ben nu niet zo tevreden over de handeling snelheid van mijn beide CB’s. Defensief goed, maar komen echt wat handeling snelheid te kort. Smalling vind ik nog wel de beste van de 2. Daarnaast is Handanovic ook twijfelachtig, maar dat zijn (bijna) alle keepers in FIFA 20.
Van de keepers die ik gedurende het jaar heb getest stak Ter Stegen altijd boven iedereen uit. Waarschijnlijk komt dit door zijn trait 'saves with feet'. Met Lenglet en Eder Militão ervoor is het allemaal erg solide.
Ik denk dat summer heat Pope zelfs nog iets beters is vanwege zijn lengte, maar ik heb (nog) geen premier league/Engelse defensie.

Mocht je de coins straks hebben, ga voor Fut birthday Mbappé. Ik gebruik hem nu een weekje maar die gast is zo ongelofelijk goed. Hij heeft zelfs prime R9 uit de basis gespeeld bij mij. Ik had wel verwacht dat hij goed zou zijn, maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Ik heb een tijdje geen fifa gespeeld en nog 8 kaartjes voor icon spelers. Komen die nog terug? Want ik zie er nu geen meer bij staan..

Wel leuk trouwens dat iemand net als ik nu eenvoudig Zlatan kan halen. Dan is het wel leuk om FUT te spelen. Anders maak ik geen kans tegen een team waar zowel Messi, Mbappe als Maradonna in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 22:55:
[...]

Van de keepers die ik gedurende het jaar heb getest stak Ter Stegen altijd boven iedereen uit. Waarschijnlijk komt dit door zijn trait '
Ik denk dat summer heat Pope zelfs nog iets beters is vanwege zijn lengte, maar ik heb (nog) geen premier league/Engelse defensie.
Ter stegen is voor mij inderdaad de beste keeper die ik heb gehad. Heb nu z'n 92 IF. Die beste man pakt echt bizar veel ballen. Heb nagenoeg alle keepers gehad en alleen hij bevalt echt gled!, Geen gele fratsen tot nu toe.

Pope was voor mij echt drama, daar ging op SB zelfs alles langs hem 🤣 hij hield echt niks tegen.

Maja keepers in FIFA 20. Lijkt zelfs in dezelfde kaartjes onderling verschil te zetten 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 20:50:
[...]

Helaas ja...
Die goal uit een corner is dan wel heel goed :)
Haha, thx!

Het zegt wel iets over het spel: de ene dag kan je alles, de andere dag niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Hassiebassie schreef op maandag 13 juli 2020 @ 22:55:
[...]

Van de keepers die ik gedurende het jaar heb getest stak Ter Stegen altijd boven iedereen uit. Waarschijnlijk komt dit door zijn trait 'saves with feet'. Met Lenglet en Eder Militão ervoor is het allemaal erg solide.

Mocht je de coins straks hebben, ga voor Fut birthday Mbappé. Ik gebruik hem nu een weekje maar die gast is zo ongelofelijk goed. Hij heeft zelfs prime R9 uit de basis gespeeld bij mij. Ik had wel verwacht dat hij goed zou zijn, maar dit?
Ik gebruik WR Areola, na TS mijn favoriete keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb trouwens Danilo wel klaar staan. zou bij mij ramos gaan vervangen die er vaak uitgelopen word op de flank. Bijkomend voordeel is dat ik gelijk alex Sandro kan vervangen voor roussilion.

Nu nog even verder twijfelen.

Iemand trouwens ervaring met griezmann of linker of rechter cam? Twijfel wat over z'n WF op z'n normale kaart en ben aan t sparen voor z'n FB kaart maar zou t echt uitmaken ivm z'n treats?

[ Voor 37% gewijzigd door Augy op 14-07-2020 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 07:40:
Heb trouwens Danilo wel klaar staan. zou bij mij ramos gaan vervangen die er vaak uitgelopen word op de flank. Bijkomend voordeel is dat ik gelijk alex Sandro kan vervangen voor roussilion.

Iemand trouwens ervaring met griezmann of linker of rechter cam? Twijfel wat over z'n WF op z'n normale kaart en ben aan t sparen voor z'n FB kaart maar zou t echt uitmaken ivm z'n treats?
Griezmann kun je prima op lam spelen als je wilt. Zou wel voor zijn Fut Birthday kaart gaan, die 5* WF merk je namelijk wel ten opzichte van zijn normale kaarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 07:40:

Kan Mendy niet op leftback? Misschien Mbabu dan op rechtsback? Mendy is sowieso DE leftback van de game. Roussillon ook gebruikt en is ook meer dan dikke prima, maar als het kan zou ik voor Mendy gaan.

Mbabu gebruikt tijdens het unlocken van Coman, maar die Zwitser is net een wandelende tank. Ik krijg hem helaas in mijn huidige team niet ingepast, maar Carvajal doet het ook prima :)

Voor jouw geval, ik zweer persoonlijk bij 5* wf in de voorhoede, dus ik vind die trait wel erg belangrijk. Ook in mijn rust/squad battles team heb ik Richarlison, Firmino en Eriksen, ik hoef daar nooit na te denken over naar welke voet ik moet draaien :)

Fijn dat Madrid weer heeft gewonnen, heb ook de sbc van Vinicius gedaan, maar nog steeds niet gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01

vlgmsij word je gewoon hard gefopt door de dragback?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
buurman3 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:17:
[...]

vlgmsij word je gewoon hard gefopt door de dragback?
Ik hapte inderdaad te snel daar. Maar, het doelpunt had nog voorkomen worden, ware het niet dat alles over elkaar heen struikelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Aaaaaarggggghhhh. Ik heb ook nooit eens geluk... gaat het met de wedstrijden al vrij matig de laatste 2 dagen, pack ik onverhandelbare Kroos uit de La Liga SBC. Die had ik al, ook onverhandelbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ok... zeg het maar jongens, op wie moet ik stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:49:
Ok... zeg het maar jongens, op wie moet ik stemmen?
Heb zelf Rebic gestemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
Ik ben denk ik klaar voor dit seizoen, al twee weken lang maar sporadisch een leuke pot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:15:
Ik ben denk ik klaar voor dit seizoen, al twee weken lang maar sporadisch een leuke pot gespeeld.
Ach, ik vind al die goedkope spelers wel leuk, alleen mijn club raakt wel leeg.
Verder speel ik wel leuke potjes, laatst weer even de weekend league meegepakt maar wel gestopt bij goud 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:15:
Hier ook. Al 3 dagen is het echt drama. Zat al een tijd in div. 6, maar in 3 dagen tijd nu in 7. De mafste dingen zitten tegen. Lijkt wel nooit zo erg geweest te zijn als de laatste 3 dagen.

Krijg daardoor steeds minder zin om te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 14-07-2020 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

MadMoody schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:38:
Aaaaaarggggghhhh. Ik heb ook nooit eens geluk... gaat het met de wedstrijden al vrij matig de laatste 2 dagen, pack ik onverhandelbare Kroos uit de La Liga SBC. Die had ik al, ook onverhandelbaar.....
Hier hetzelfde.... kreeg Carvajal weer eens nadat ik deze al untradable had gekregen... wel triest dat je dat zoveel ziet gebeuren, is geen toeval.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hassiebassie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:47:
[...]

Ach, ik vind al die goedkope spelers wel leuk, alleen mijn club raakt wel leeg.
Verder speel ik wel leuke potjes, laatst weer even de weekend league meegepakt maar wel gestopt bij goud 3
De WL is idd het enige wat waar nog leuke potjes bij zitten. Al heb ik me daar zwaar aan de matchmaking en lag gestoord afgelopen weekend. Ik stond 8-2 en heb goud 3 niet gehaald (alle potjes gespeeld 8)7 )... ook een reden waarom ik er klaar mee ben. Normaal haal ik goud3 makkelijk en regelmatig goud2.

Rivals is sinds die regenboogkaarten helemaal verziekt en het duurt maar met die kaartjes, dus het wordt niet meer beter voor fifa 21 vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:10:
[...]
Rivals is sinds die regenboogkaarten helemaal verziekt en het duurt maar met die kaartjes, dus het wordt niet meer beter voor fifa 21 vrees ik.
Ik verwacht dat er in Fifa 21 nog veel meer van deze objectives komen om kaartjes vrij te spelen.
Is het inmiddels nog niet tijd voor wat meer info mbt de nieuw FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 09:56

bebopper

I'm an absolute beginner...

bebopper schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:38:
[...]
De spelers waar ik op aan het azen ben (met name VVD TOTS en Robertson TOTS) blijven echter stabiel qua prijs.
Toch goed dat ik nog een weekje gewacht heb, VVD TOTS is ondertussen al ~300k omlaag ten opzichte van vorige week. maar ik wacht nog even, als ie met futties fase 3 weer in packs komt verwacht ik nog een leuke drop. Robertson TOTS beweegt helaas nog niet zoveel, maar wat niet is kan nog komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:39:
[...]

Ik verwacht dat er in Fifa 21 nog veel meer van deze objectives komen om kaartjes vrij te spelen.
Is het inmiddels nog niet tijd voor wat meer info mbt de nieuw FUT?
Ze kunnen ze beter in de packs duwen voor het verdienmodel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:02:
[...]

Ze kunnen ze beter in de packs duwen voor het verdienmodel :+
Het verdienmodel gaat deze season objectives uiteraard achter een paywall zetten.

Packs blijven, maar uiteraard werkt EA aan het scenario waarin packs verboden gaan worden en het merendeel van de content betaald gespeeld kan gaan worden. Dit soort objectives/promo's worden de triggers om de speler te verleiden om bijvoorbeeld toch een seasons-pass te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wat slecht zeg :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGiem-Ir-H94uvuE9CFqQZQ_ST8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nosjdgwcKowuo4PbpTy5frG5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 09:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_fUS_pVYNPAAg55mGu_xQY3X_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1YfbjdjSvrl7Op7LLiTRnwUP.png?f=fotoalbum_large

Ik heb nogal wat nieuwe SBC spelers verzameld en wil eigenlijk Saint-Maximin FB en Richarlison TOTS invoegen vanwege de 5* WF. Momenteel heb ik 1.1 mln coins.
Hebben jullie ervaringen met beide spelers of kan ik beter een andere opstelling kiezen met andere spelers? Griezmann FB heb ik en Benzema TOTS zou bv ook kunnen met Vinicius SH aan de linkerkant. Maar dan kan ik Son TOTS weer niet inpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 09:56

bebopper

I'm an absolute beginner...

Beetje aan het oefenen in SB om vooral rustig en gecontroleerd te (blijven) spelen, wat me in Rivals nogal eens slecht afgaat :P .

En na 3 wedstrijden gewonnen te hebben merk je dan hoe lachwekkend slecht de scripting in SB toch wel niet is.

2-0 voor, volledig rustig en controlerend aan het spelen, tegenstander misschien 2 kansen gehad. En dan na de 85e minuut kunnen mijn spelers opeens niks meer (balletje over 5 meter breed wordt gewoon niet meer gestopt door Ramos en gaat over de zijlijn) en vliegen er 3 hele aparte tegengoals in (lange bal vanaf de middenlijn die na 3 keer doorkoppen in mijn doel beland, waarbij mijn verdedigers natuurlijk niet meedoen in kopduels, waarom zouden ze ook). En deze keer was het een keer niet aan mijn eigen gefrustreerde paniek voetbal te danken 8)7

Ach ja, je weet het... en toch verbaast het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Belotti en Verdi zijn weer typisch van die spelers waarvan ik twijfel om ze te voltooien. Belotti is 3*SM 5*WF, leuk maar ik heb Ibra SH, CR7 gold en daar komt straks nog wat anders als spits bij. Ik heb zijn story line al gehad en daar was ik niet erg over te spreken. Verdi is 4*SM en 5*WF, erg leuk voor een CAM. Ik heb Eriksen SH al voltooid maar ik vind die kaart niet erg fijn spelen, hij reageert op een of andere manier als een tank, als je Insigne Scream, Gomez TOTS en Ribery SH gewend bent >:)

Ik zou dus op dit moment liever Eriksen inleveren voor Verdi SH, dat is meer mijn type speler deze FIFA.

Iemand al ervaring met Verdi? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Baby Cruyff voor 990k teruggekocht. Die zit duidelijk in een flinke daling naar beneden. Zo ook de mid versie die nu rond de 1.5 mil schommelt. Maar mid Gullit blijft op 3.6/3.7 mil. Vraag me af of die ooit nog een daling tegemoet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
DeeleNL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 19:47:
Belotti en Verdi zijn weer typisch van die spelers waarvan ik twijfel om ze te voltooien. Belotti is 3*SM 5*WF, leuk maar ik heb Ibra SH, CR7 gold en daar komt straks nog wat anders als spits bij. Ik heb zijn story line al gehad en daar was ik niet erg over te spreken. Verdi is 4*SM en 5*WF, erg leuk voor een CAM. Ik heb Eriksen SH al voltooid maar ik vind die kaart niet erg fijn spelen, hij reageert op een of andere manier als een tank, als je Insigne Scream, Gomez TOTS en Ribery SH gewend bent >:)

Ik zou dus op dit moment liever Eriksen inleveren voor Verdi SH, dat is meer mijn type speler deze FIFA.

Iemand al ervaring met Verdi? :)
Ik zit wel te denken aan Verdi, zou dan ipv Mertens flashback komen. Kan Verdi op cam spelen en Ribéry gaat dan van cam naar de spits. Naast Ibrahimovic.

Mja of Verdi dag waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Wulfric92 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:14:
[...]

Ik zit wel te denken aan Verdi, zou dan ipv Mertens flashback komen. Kan Verdi op cam spelen en Ribéry gaat dan van cam naar de spits. Naast Ibrahimovic.

Mja of Verdi dag waard is...
Moet ook zeggen dat 1 of 2 van die SH kaartjes leuk zijn, maar kan op deze manier een half elftal opstellen haha :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
DeeleNL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:20:
[...]

Moet ook zeggen dat 1 of 2 van die SH kaartjes leuk zijn, maar kan op deze manier een half elftal opstellen haha :')
Ben vanavond voor het eerst dit jaar echt een avondje draft aan het spelen. Spelers prijzen zijn nu zo hoog dat je de coins er makkelijk uit haalt.

Heb nu 1 88 en 2 87 spelers aan mijn club kunnen toevoegen.

Verdi gaat er komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Eindelijk laatste wedstrijd die k moest winnen voor promotie naar divisie 8.

Flipt het hele beeld (snel, langzaam, hakkelend beeld )met een 1-2 voorsprong in de 80e minuut. Kon helemaal niks meer met de besturing :(

De tegenstander had vrij spel dus ging k er nog 3-2 af. Wat een frustratie zeg

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 15-07-2020 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:40:

Flipt het hele beeld (snel, langzaam, hakkelend beeld )met een 1-2 voorsprong in de 80e minuut. Kon helemaal niks meer met de besturing :(

Dit soort dingen begrijp ik nooit zo goed, de frustratie.

Het gebeurt, helaas volgende keer beter. Het is maar een spelletje, niet meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Augy schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:40:

Als je door dit soort dingen al gefrustreerd raakt in divisie 8, kan je beter stoppen denk. Hoe hoger de divisie, hoe hoger de frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Even 2 summer heats die tot nu toe erg tegenvallen:
Bruno Fernandes 94: moet qua statistieken iets beter zijn dan Eriksen, maar deze kerel breekt geen potten bij mij. Waar Eriksen regelmatig de bal in het doel ramt schiet Bruno vaak naast of over...
Bernardo Silva: nickrunthefutmarket was altijd zeer te spreken over zijn speciale kaart maar deze kerel kan echt niets op de flank. Verliest altijd het duel, geen 5* sm of 5* wf en kan ook het net maar niet vinden. Geen idee waar deze kerel wel moet spelen maar bij mij krijgt hij geen plek. Zou volgens sommige op Cam moeten spelen maar daar heb je tegenwoordig gewoon betere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Wulfric92 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:15:
[...]

Ben vanavond voor het eerst dit jaar echt een avondje draft aan het spelen. Spelers prijzen zijn nu zo hoog dat je de coins er makkelijk uit haalt.

Heb nu 1 88 en 2 87 spelers aan mijn club kunnen toevoegen.

Verdi gaat er komen ;)
Ik dacht dat ik die SBC waar je de draft token voor kreeg al voltooid had, of nog open had staan. Maar blijkbaar niet voltooid en is nu verdwenen.

Verdi ga ik ook maar halen hoor. Type Gomez TOTS voor mijn gevoel. Dan pak ik straks CR7 SS in de spits met Ribery CAM, Verdi RAM, en nog een n.t.b. snelle behendige speler op LAM (misschien wel Gomez).

Daarnaast mijn verdedigers aanpassen van:
Sandro 91 - De Vrij 95 - Smalling 94 - Trent 95
—————-— Handanovic 94———————-

Naar:
Sandro 91 - Militao 90 - D. Carlos 91 - Danilo 92
———————-Ter Stegen 95———————-

Een verdediging met De Ligt TOTY en VVD zou ook kunnen, maar ik wil graag Danilo ipv Trent, puur om verschillende spelers te proberen. Een speler als Militao kan ik altijd wel kwijt en is volgensmij gewoon een end game CB?

Dat moet allemaal met een budget van <2.3mln ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Iemand al ervaring met Belotti? Ik zie wel aardig super sub potential en ik kan ook nog een redelijk serie a team op de been brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Hassiebassie schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 08:56:
Even 2 summer heats die tot nu toe erg tegenvallen:
Bruno Fernandes 94: moet qua statistieken iets beter zijn dan Eriksen, maar deze kerel breekt geen potten bij mij. Waar Eriksen regelmatig de bal in het doel ramt schiet Bruno vaak naast of over...
Bernardo Silva: nickrunthefutmarket was altijd zeer te spreken over zijn speciale kaart maar deze kerel kan echt niets op de flank. Verliest altijd het duel, geen 5* sm of 5* wf en kan ook het net maar niet vinden. Geen idee waar deze kerel wel moet spelen maar bij mij krijgt hij geen plek. Zou volgens sommige op Cam moeten spelen maar daar heb je tegenwoordig gewoon betere opties.
Runthefutmarket was ook erg enthousiast over Dembele, moet zeggen dat deze mij enorm tegen valt.
Van alle SH kaarten die ik heb bevallen mij eigenlijk Mendy, Kessie en Endombele mij goed. Dembele, Kubo, Diaby, Fernandes werken niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Firminho en jovic spelen voor mij echt lekker!

Roussilion en danilo kan ik nog niet beoordelen. Kubo doet z'n ding als sub richting minuut 80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zowel Ramos als Varane gepackt. Absoluut waard geweest.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/rc2Cb5VX/2-C36-C9-DC-D253-47-AA-9726-32-B9-BB9-AB9-E5.jpg

En dan in-game 4-4-2 of 4-2-3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

[b]Koning-Admiraal schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:01:[/b

En dan in-game 4-4-2 of 4-2-3-1.
Vraag mij af wie het verdedigende werk dan doet op het middenveld, lijkt mij veel te licht zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Sta je dan met je 4231 met 5 aanvallers en een box-to-box middenvelder :p

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
xavento schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:50:
Sentinel op Reus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

xavento schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:50:
Jij gebruikt nooit wisselspelers zo te horen.

Pagina: 1 ... 171 ... 185 Laatste