Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Valandil schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:36:
[...]

Nee compleet is hij zeker niet.
Persoonlijk vind ik Lewandoski Headliner die ik heb een vrij complete spits:
Scoort makkelijk, snel genoeg, fysiek sterk, kan ook koppen (nu nog in het doel), goede workrates.

Hij past goed bij mijn speelstijl.
Ik weet het niet hoor die ibra heeft niks nodig, bij stoppen al mn verdidigers met functioneren zodra hij aan de bal is. Typerend vond ik dat mn tegenstander een vrije trap met hem van 30 meter serieus wou scoren met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
jerommeke96 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:44:
[...]

Ik weet het niet hoor die ibra heeft niks nodig, bij stoppen al mn verdidigers met functioneren zodra hij aan de bal is. Typerend vond ik dat mn tegenstander een vrije trap met hem van 30 meter serieus wou scoren met hem.

Edit: ook maar geprobeerd en jawel 2 onmogelijke goals, gaat echt nergens over. Gevolgd door 2 aftrapgoals 7(8)7 echt leuk dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Ter stegen 92 ingeruild voor Yashin.
Hele fifa met ter Stegen gespeeld maar helaas hij stopt niet zoveel meer.
Ben benieuwd hoe deze is.iemand ervaring mee?
Vd Sar was trouwens ook duur zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
pacod schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:47:
[...]

Jammer alleen dat die extinct is. Ik probeer nu Prime Icon Moments Lehman eens uit
Die Lehman paar keer tegen gekomen vandaag, niet te passeren die kerel..
Ben benieuwd wat je er van vind.
Heb nu yashin 95 maar die pakt ook niks bijzonders, en voor 700k verwacht ik wel iets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 18:57
jerommeke96 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 20:21:
[...]

Die Lehman paar keer tegen gekomen vandaag, niet te passeren die kerel..
Ben benieuwd wat je er van vind.
Heb nu yashin 95 maar die pakt ook niks bijzonders, en voor 700k verwacht ik wel iets meer
Ben weer terug naar Allison tots gegaan met een normale van Dijk er voor. Yashin 94 heb ik geprobeerd en was drama voor mij. Lehman was het ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15:45
pacod schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 22:43:
[...]

Ben weer terug naar Allison tots gegaan met een normale van Dijk er voor. Yashin 94 heb ik geprobeerd en was drama voor mij. Lehman was het ook niet helemaal.
Ik zat ook te denken van dijk in te passen maar vroeg me af of hij niet te langzaam is in dit stadium van t spel?? (91 variant, speel nu met Miranda fb)

Tevens iemand ervaring met pope fb?

Wil alisson tots graag vervangen met pope en dan moet VVD ervoor komen te staan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 03-07-2020 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Augy schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 23:39:
[...]

Ik zat ook te denken van dijk in te passen maar vroeg me af of hij niet te langzaam is in dit stadium van t spel?? (91 variant, speel nu met Miranda fb)

Tevens iemand ervaring met pope fb?

Wil alisson tots graag vervangen met pope en dan moet VVD ervoor komen te staan :)
Pope is er nu als doelstelling he, super makkelijk te halen. Ik heb Pope fb 87 nog, keept aardig, maar wel minder als ter Stegen.

Yashin vandaag wel paar keer gered. Maar wat een verschil 6e of 7e divisie..was gedegradeerd maar binnen mum van tijd weer terug door paar redelijk makkelijke overwinningen. En ook die linksback uit BL al bijna binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
jerommeke96 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:55:
[...]

Pope is er nu als doelstelling he, super makkelijk te halen. Ik heb Pope fb 87 nog, keept aardig, maar wel minder als ter Stegen.

Yashin vandaag wel paar keer gered. Maar wat een verschil 6e of 7e divisie..was gedegradeerd maar binnen mum van tijd weer terug door paar redelijk makkelijke overwinningen. En ook die linksback uit BL al bijna binnen
Die heb k al binnen ;) ziet er gewoon goed uit als keeper en alisson is m'n enige verhandelbare speler nog. Tog weer 200k :)

Vandaar dat ik pope in wil passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
De pack Luck is al gestegen of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02

bebopper

I'm an absolute beginner...

Hassiebassie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:54:
Ligt aan jou, tenminste, ik heb er nog weinig van gemerkt :P

Is het al feest bij jou bij het openen van packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bebopper schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:14:
[...]

Ligt aan jou, tenminste, ik heb er nog weinig van gemerkt :P

Is het al feest bij jou bij het openen van packs?
Had een 12 gouden spelers pakket met 6 zeldzame: een oranje 83, 86 goud en 83 CL....
Vind ik iets te hoog voor 1 pakket. Ik spaar de pakketjes overigens nog steeds op. Ik had verwacht dat Tots nu al zou komen.

Ik houd nog even vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ribéry is binnen! Gaat als cam spelen. Heb hem een paar keer tegenover me gehad en echt een irritant goede speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:54:
Zeker weten, uit mn gratis pakket 2x 88totw oranje 86 kaart. Daarna fb rashfort uit een van de donderdag puzzels en net oranje plea uit 2 zeldzame spelers pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:19:
[...]

Zeker weten, uit mn gratis pakket 2x 88totw oranje 86 kaart. Daarna fb rashfort uit een van de donderdag puzzels en net oranje plea uit 2 zeldzame spelers pakket
Mijn beste was 82 Lecomte :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:35:
Ribéry is binnen! Gaat als cam spelen. Heb hem een paar keer tegenover me gehad en echt een irritant goede speler
Zit nog steeds te twijfelen, mja heb hazard moment al op LB :)

Heb m'n hoop gezet op dembele als player choice vanaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:40:
[...]

Zit nog steeds te twijfelen, mja heb hazard moment al op LB :)

Heb m'n hoop gezet op dembele als player choice vanaaf
Laat die hoop maar gaan. Wat slecht zeg. Veel te overpriced

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:10:
[...]

idd, had gehoopt hem mee te kunnen pakken aangezien hij ook prima voor chem zou kunnen passen icm Mendy. Heb een leuke stapel untradables, maar dit is toch ff too much helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik hang net tegen de laatste 88 squad aan.. maar dan ben k ook echt alles tot m'n wissels aan toe kwijt...

Dan nog maar even door met kubo denk.. jammer dat er op messi na weinig goed rm/rb is in la liga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:46:
Ik hang net tegen de laatste 88 squad aan.. maar dan ben k ook echt alles tot m'n wissels aan toe kwijt...

Dan nog maar even door met kubo denk.. jammer dat er op messi na weinig goed rm/rb is in la liga
Je kan altijd in 4231/4222 starten want La Liga heeft meer dan genoeg opties voor de CAM positie die ook prima als winger uit de voeten kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 18:57
Heb vandaag een Mandanda weten te snipen. Daarnaast kon ik het niet laten zo'n 25k pack te openen....en guess what. Kreeg ik zomaar een Prime Moments Kaka! Dik 1,5 miljoen erbij en heb nu een goed centraal duo. Varane 97 met Kimpembe 93😁 Eerste indruk.....wat een beest. Sterkste CV die ik tot nu toe gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Met al die objectives spelers kon ik een tweede prime icon doen. Liep daar toch mooi Pep Guardiola uit -O- Ben nu Tevez, Kessie, Fernandes kwijt maarja als of ik hun nog ga benutten verder. Guardiola zeker niet dus als ze nog eens komen met: upgrade je prime icon naar een prime moments SBC heb ik alvast een kandidaat. :+

Eerste keer Rio Ferdinand.
Tweede keer Pep Guardiola.
Wie weet nog een derde binnen nu en 20 dagen. Driemaal scheepsrecht en een Overmars, Dalglish of VDS zeker? :P

[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 04-07-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iedereen is altijd zo laaiend over Militao

Ik heb zelf de Miranda fb rondlopen (op 8 chem)

Is militao nou echt zoveel btr los van z'n snelheid? (Op 10 chem)

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 04-07-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Hassiebassie schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:10:
[...]

Pittig duur idd, maar op de markt zou hij toch ook wel makkelijk 1.2 tot 1.5 miljoen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Augy schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:58:
Iedereen is altijd zo laaiend over Militao

Ik heb zelf de Miranda fb rondlopen (op 8 chem)

Is militao nou echt zoveel btr los van z'n snelheid? (Op 10 chem)
Nou ja niet alleen zijn snelheid. Zijn agilty, balance en stamina is ook een stuk beter. En zijn NIF kaart was al erg goed (beter dan zijn stats doen vermoeden), dus dat de FB versie geweldig zou zijn was geen verrassing.

Ik heb hem zelf ook en heb nog geen betere verdediger gehad. Enige verdediger die het net zo goed doet is Manolas TOTS!

Met Miranda heb ik niet gespeeld dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Heb me team reeds verkocht om te cashen op batch3 crash

Heb dembele wel gehaald, twijfel om ook Ribery te halen, maar wil denk ik toch tots neymar.

Dan wordt dit end game na SH promo

https://www.futbin.com/20/squad/7912612

en speel dan 4231 met mbappe of dembele in de spits

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 05-07-2020 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Markuss schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:01:
[...]

Pittig duur idd, maar op de markt zou hij toch ook wel makkelijk 1.2 tot 1.5 miljoen zijn?
Inderdaad pittig duur, en toch ga ik hem denk ik toch doen :+
Al tijdje aan het zoeken naar LCAM, nu Benzema, Griezmann fb al geprobeerd.
Allemaal goed maar net niet voor mij.
Deze met zn snelheid zwakke been en skills, en ach als je hem kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
jerommeke96 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:16:
[...]

Inderdaad pittig duur, en toch ga ik hem denk ik toch doen :+
Al tijdje aan het zoeken naar LCAM, nu Benzema, Griezmann fb al geprobeerd.
Allemaal goed maar net niet voor mij.
Deze met zn snelheid zwakke been en skills, en ach als je hem kan betalen.
Ja ik bedoel het ook meer in de trant van: hij is pittig duur maar dat is toch ook vrij logisch? Zal in het spel echt een van de beste spelers zijn met deze stats en mocht zo'n speler op de markt beschikbaar zijn dan is hij toch ook wel 1,5 mln? Vind de SBC persoonlijk niet echt overpriced, hij is duur maar daarvoor krijg je waarschijnlijk wel één van de beste spelers uit het spel voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:41
Icon wissel gedaan kreeg gerrard 91 was ik niet zo blij mee, nog een x gedaan en tuurlijk kreeg weer gerrard, dus moest er 1 gratis wegdoen untradable natuurlijk, dacht nog 1x krijg ik lehmann, 3x een 88 elftal gewoon weg 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand een goede tip voor een beetje een all round spits voor tussen de 350 en 410 k?

Wil, zelf prime bergkamp halen misschien hebben jullie betere/andere ideeën?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Wii4all schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:22:
Iemand een goede tip voor een beetje een all round spits voor tussen de 350 en 410 k?

Ik had zelf wat moeite om in de TOTS periode een spits te vinden waar ik echt tevreden over was. Ik packte Aguero al snel en wilde hem eigenlijk weer verkopen wanneer ik een wat goedkopere spits had die ook voldeed. Veel spelers geprobeerd maar niemand kwam in de buurt van Aguero. Tot ik drie weken geleden Benzema als player pick kreeg. Hij heeft inmiddels 26 wedstrijden en 40 goals (en ook nog een hoop assists maar dat kan ik niet checken in de app)! Met afstand de beste spits die ik ooit gehad heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00

92 Bergkamp gehad uit de prime sbc. Na een paar wedstrijden weer in een SBC gedaan.
Hij is het op alles net niet.

Had stoichkov 92 eruit gekregen. Beter dan Bergkamp, maar ook geen gamechanger.
Van de Icons zijn er eigenlijk maar een paar die je echt wilt hebben:
R9, Ronaldinho, Eusebio, Cruyff, Vieira, Cannavaro, Maldini, Dalgish, etc... de rest zijn al gewoon goede kaarten voor te verkrijgen tegen een schappelijke prijs.

Teveel icons die in deze fase gewoon te kort komen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

FB Griezman kun je overal voorin kwijt in een 4231, hunter erop en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Markuss schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:28:
[...]

Ja ik bedoel het ook meer in de trant van: hij is pittig duur maar dat is toch ook vrij logisch? Zal in het spel echt een van de beste spelers zijn met deze stats en mocht zo'n speler op de markt beschikbaar zijn dan is hij toch ook wel 1,5 mln? Vind de SBC persoonlijk niet echt overpriced, hij is duur maar daarvoor krijg je waarschijnlijk wel één van de beste spelers uit het spel voor terug.
Nou hij is binnen hoor, uiteindelijk 200k gekost en nu wel ongeveer al mijn hoge spelers die ik echt niet gebruik uit mn club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:37

lasharor

7 december 2004

Drie keer achter elkaar Gold 2 gehaald :)

Dit weekend ging het ook wel weer prima. Kom wel veel teams tegen die echt alleen maar bestaan uit TOTSSF of Icons. Alhoewel ik merk dat er nog genoeg variaties in de teams zitten.

* Die Ibrahimovic kaart is echt irritant. Het lijkt wel alsof EA die kaart een of andere eigenschap heeft gegeven waardoor zijn strength echt veel hoger is dan andere spelers. Ik snap dat hij sterk is maar in een rechte lijn kan je hem bijna niet van de bal afzetten. Daarnaast zijn kopduels tegen hem een beetje kansloos.
* Ribery! Whow, elke keer als ik tegen hem moest spelen had ik enorm veel moeite met verdedigen. Mocht ik die kaart kunnen betalen dan ga ik hem zeker proberen
* Fifa op de PC is helemaal ruk. Zeker omdat ik dit weekend met 3-0 voorstond, mijn tegenstander pauzeerde (waarschijnlijk om te quitten) en opeens mijn focus van het game venster afgaat. Dus gelijk DC en match verloren :/. Ik weet ook niet wat het is want er is verder geen notificatie te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil

Lewandoski Headliner. Goedkoop en dodelijk in de 16.
Zelfs als hij vrij onzichtbaar is tijdens een wedstrijd pakt hij weer een goal mee.

Andere opties zijn Benzema TOTS, Haaland TOTS, of een Icon zoals Butragueno.
Hangt ook een beetje van je speelstijl af.

Ik heb graag een sterke aanvaller voorin om af te maken en snelle spelers er omheen.
Voorin spelen dus bij mij: Lewandoski HL, Messi, Perisic summer heat en Stoichkov 92.

Stoichkov ga ik vervangen voor Suarez TOTS, maar moet nog even 70k sparen.

[ Voor 23% gewijzigd door Valandil op 05-07-2020 18:52 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:31
Net 88+ SBC gedaan, krijg ik 4 keepers....

Lloris, Ederson, De Gea en Courtois.

Enige veldspeler: Dani Olmo.

Jammer, want leek op voorhand een leuke en makkelijke SBC. Ach, het heeft niks gekost, dus vooruit maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/inbbEF6Nc6oOYMSn5o9O9sGM-xs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QzOCsRyqXtjG3ntHZHsvoXyN.jpg?f=user_large

Ik denk doe eens gek en probeer die 5x 88+ player SBC. :*)

Moest wel 80k uitgeven om Griezmann, Casemiro en Bale te halen voor de 86 rated squad. Maar het is waard.

[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 05-07-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:23:
[Afbeelding]

Ik denk doe eens gek en probeer die 5x 88+ player SBC. :*)

Moest wel 80k uitgeven om Griezmann, Casemiro en Bale te halen voor de 86 rated squad. Maar het is waard.
Is 1 van die spelers goed genoeg voor je team dan? Anders is het toch gewoon SBC materiaal en zijn ze niet echt veel waard als untradables.

[ Voor 22% gewijzigd door sjakieman op 05-07-2020 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:28:
[...]

Is 1 van die spelers goed genoeg voor je team dan? Anders is het toch gewoon SBC materiaal en zijn ze niet echt veel waard als untradables.
Nee, eigenlijk niet. Wel vijf voor in een derde prime icon pack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:29:
[...]

Maar daar had je ook Griezmann, Casemiro en Bale en die andere spelers die je gebruikt hebt voor de SBC voor kunnen gebruiken. ;)

Ik had 1x die 85-92 SBC gedaan en haalde Torreira 86 eruit. Was ik ook snel klaar mee.
Heb nu inmiddels wel 3 miljoen maar geen idee wat ik er mee zal doen. Heb al 2 teams zonder zwakke plekken.

[ Voor 23% gewijzigd door sjakieman op 05-07-2020 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:31:
[...]

Maar daar had je ook Griezmann, Casemiro en Bale en die andere spelers die je gebruikt hebt voor de SBC voor kunnen gebruiken. ;)

Ik had 1x die 85-92 SBC gedaan en haalde Torreira 86 eruit. Was ik ook snel klaar mee.
Heb nu inmiddels wel 3 miljoen maar geen idee wat ik er mee zal doen.
Fair enough. Maarja moet toch wat proberen. Zit op 2.6/2.7 mil en heb zoiets: wat moet ik nog kopen. Te weinig voor Gullit, te veel voor Cruyff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:35
Ik snap echt niet waarom je prime icon zou doen. 90% is kut, 88 fodder is prima bruikbaar voor sbcs zoals ribery, dembele, fabinho en dat soort spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Joosie200 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:33:
[...]

Fair enough. Maarja moet toch wat proberen. Zit op 2.6/2.7 mil en heb zoiets: wat moet ik nog kopen. Te weinig voor Gullit, te veel voor Cruyff.
FIFA is toch dood, koop een thema team en ga een weekend spelen? Past and present team x, team van willekeurig land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Messje schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:34:
Ik snap echt niet waarom je prime icon zou doen. 90% is kut, 88 fodder is prima bruikbaar voor sbcs zoals ribery, dembele, fabinho en dat soort spelers.
Wat moet ik met die spelers? Al die SBC's zijn het niet voor mij op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Joosie200 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:39:
[...]

Wat moet ik met die spelers? Al die SBC's zijn het niet voor mij op dit moment.
Haha er komen genoeg anderen die wel passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Messje schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:42:
[...]

Haha er komen genoeg anderen die wel passen :)
Ik bewaar ze wel voor een toekomstig prime moments icon sbc O-) Dromen mag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wohoo! 2e dikke pack luck dit jaar! Uit het 88+ pakket: FUT birthday Mbappé! oOoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dZW1Js28EuhomelfkK1CA5y5mQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dF96brdBoj8mmbhfceHlSZl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik kreeg aubameyang 90 als enige noemenswaardige speler....
Mbappe fut is echt een vette packluck

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Joosie200 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:29:
[...]

Haha Maximin als potentieel SBC materiaal..... dan moet je team echt werelds zijn

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, ik heb ook 1x prime icon gedaan. Ik kreeg Scholes, heb ik helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
simons schreef op maandag 6 juli 2020 @ 08:26:
[...]

Haha Maximin als potentieel SBC materiaal..... dan moet je team echt werelds zijn
Neuh, verre van. Ik kan ASM niet echt kwijt in mijn team zonder Franse of PL links.

Ik heb een ratjetoe van alles:
Dalglish, Overmars, VDS als icons.
Sandro/Ramos player moments.
Gueye, Kubo, Zlatan, Mendy 93 objectives.
Thiago Silva HL uit mijn 200 rivals wins pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Prime Icons sbc zijn leuk tot TOTS uitkomen. Daarna niet meer.
Icons zijn nu vooral handig voor chemistry, nostalgie of omdat je toevallig een meta icon packt.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Joosie200 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 09:52:
[...]

Neuh, verre van. Ik kan ASM niet echt kwijt in mijn team zonder Franse of PL links.
Wat opzicht natuurlijk een prestatie op zichzelf is gezien de enorme stortvloed van franse summerheat spelers.... :)
Ik heb een ratjetoe van alles:
Dalglish, Overmars, VDS als icons.
Sandro/Ramos player moments.
Gueye, Kubo, Zlatan, Mendy 93 objectives.
Thiago Silva HL uit mijn 200 rivals wins pack.
ASM is zo'n beetje de meta op rechts ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb ook even de 88+ SBC gedaan. Ik had gehoopt op een echte versterking voor mijn team maar helaas...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zoQ7c3kRsg8uuxXSPZfBqUYM8N4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XA45zR2XcYLKD33U5m0Hw5tO.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik had vanochtend na het openen van mijn 88+ pack nog 3 2 player packs staan en ja hoor.... Tradeable!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2eL1zN-HQfqtwkPIsRM8mLLMjA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBaxdmtiU8mbsF4rcqO0jUb6.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik ga eerst eens even kijke hoe lekker hij speelt en anders heb ik dus gewoon weer even 5miljoen om te besteden aan andere spelers. mijn 88+ pakketspelers zullen wel weer in een volgende sbc verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ZodiacBomber schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:31:
Ik had vanochtend na het openen van mijn 88+ pack nog 3 2 player packs staan en ja hoor.... Tradeable!!!

[Afbeelding]

Ik ga eerst eens even kijke hoe lekker hij speelt en anders heb ik dus gewoon weer even 5miljoen om te besteden aan andere spelers. mijn 88+ pakketspelers zullen wel weer in een volgende sbc verdwijnen.
Dat zijn de betere pulls. d:)b

Maar fut is jarig, dat klinkt totaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Nou ik ben er helemaal klaar mee.
3 uur puzzelen dembele binnen, leuk ff uitproberen..krijg je weer alle ballen de verkeerde kant op, paal paal paal en nog eens paal, 5x ondereruit geschoffelt in de 16 zonder pingel,continu de verkeerde speler geselecteerd krijgen kolderieke eigen goal en een keeper die vandaag weer eens alle ballen door laat. Dit waren mijn laatste 4 fifa potjes deze fifa.
Tevens heel fifa 20 in een notendop,nog nooi zo weinig plezier gehad aan een spel en toch blijven spelen.
Fifa 21 komt er ook niet ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

*snip* tegen onze huisregels, is in principe V&A. Bovendien gaat het tegen de regels van de game in, dus dubbel ongewenst op Tweakers..

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 07-07-2020 23:44 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

*snip* hou je bij een TR...

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 07-07-2020 23:44 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Koning-Admiraal schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:15:
[...]

Illegaal volgens de EA TOS. En je krijgt er een permanente ban door als het ontdekt wordt. Maar hé niemand houdt je tegen.
Af en toe onderling spelertje verkopen kraait geen haan naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

buurman3 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:32:
[...]

Af en toe onderling spelertje verkopen kraait geen haan naar.
Doe wat je wilt doen, niemand die je tegen zal houden. Blijft alleen wel tegen de regels van EA te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Koning-Admiraal schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:49:
[...]

Doe wat je wilt doen, niemand die je tegen zal houden. Blijft alleen wel tegen de regels van EA te zijn.
I stand corrected. :X

[ Voor 33% gewijzigd door hmr op 06-07-2020 14:25 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

hmr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:11:
[...]

Volgens mij staat er nergens in de TOS dat heeft kopen van een speler van iemand niet mag toch? Volgens mij is het doneren van coins, zonder dat daar een vergoeding tegenoverstaat, en sich ook niet in strijd met de TOS en daardoor ook niet vatbaar voor een ban..
Dit is wat je schrijft:
*snip*
Dit is absoluut tegen de regels in.
https://help.ea.com/uk/help/fifa/fifa-rules/

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 08-07-2020 00:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Koning-Admiraal schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:20:
[...]

Dit is wat je schrijft:

[...]

Dit is absoluut tegen de regels in.
https://help.ea.com/uk/help/fifa/fifa-rules/
Ik zie inderdaad dat zelfs coin distrubition agaisnt de tos is. Vermoeiend *** bedrijf. Anyways, offer still stands want ik ben toch gestopt en heb 1.8 mio aan coins waar nu niets mee gebeurd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heeft iemand de Vinicius Junior sbc gedaan? Ik heb nu Ribéry maar met een beetje om goochelen kan ik hem toevoegen.

Ik heb zijn shapeshifter gehad en die was erg goed. Maar is hij beter op de flank dan Mbappe 93?

Of toch voor Ribéry op de flank gaan en Vinicius Junior als cam.

Mbappe is degene die dan op de bank komt

[ Voor 20% gewijzigd door Wulfric92 op 07-07-2020 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Wulfric92 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 00:29:
Heeft iemand de Vinicius Junior sbc gedaan? Ik heb nu Ribéry maar met een beetje om goochelen kan ik hem toevoegen.

Ik heb zijn shapeshifter gehad en die was erg goed. Maar is hij beter op de flank dan Mbappe 93?

Of toch voor Ribéry op de flank gaan en Vinicius Junior als cam.

Mbappe is degene die dan op de bank komt
Ribery CAM en Vinicius flank, 5*WF altijd in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik merkte dat het spelen met 'echte' buitenspelers tog wel zijn beperkingen had dus ik heb m'n team wat omgegooid!

https://www.futbin.com/20/squad/16195945

Firminho: wat een klasbak, niet normaal hoe goed die aanvoelt ingame
Gabriel Jesus: ramt werkelijk alles erin wat ie voor zijn voeten krijgt, merk niks van de WF
Alleen de Bruyne z'n kaartje lijkt niet echt mee te kunnen in het geweld (nu rcam, straks proberen als middelste cam. Nu Hunter, straks engine proberen?) maar wat voelt dit elftal lekker aan. Zoveel lopende mensen op het middenveld waarvan er telkens wel eentje diepgaat :)

Veel h/h workrates die ik normaal verschrikkelijk vond maar nu mooi passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 07:56:
Ik merkte dat het spelen met 'echte' buitenspelers tog wel zijn beperkingen had dus ik heb m'n team wat omgegooid!

https://www.futbin.com/20/squad/16195945

Firminho: wat een klasbak, niet normaal hoe goed die aanvoelt ingame
Gabriel Jesus: ramt werkelijk alles erin wat ie voor zijn voeten krijgt, merk niks van de WF
Alleen de Bruyne z'n kaartje lijkt niet echt mee te kunnen in het geweld (nu rcam, straks proberen als middelste cam. Nu Hunter, straks engine proberen?) maar wat voelt dit elftal lekker aan. Zoveel lopende mensen op het middenveld waarvan er telkens wel eentje diepgaat :)

Veel h/h workrates die ik normaal verschrikkelijk vond maar nu mooi passen :)
H/H is prima voor de CAMs in 4231 :)
Heb zelf nu Firmino als CCAM, Jovic als ST en Vini/Kubo aan de zijkanten, heb de game echter al een week niet gestart :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
*snip* op de man

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 08-07-2020 00:06 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

*snip* Als je het nu bij een TR had gehouden was dit niet gebeurd...

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 08-07-2020 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moraalridder of niet, maar volgens mij mag ook niet hier toch ?
Bizar overigens, zou gewoon moeten kunnen maar dit is alleen maar om EA's eigen verdienmodel te versterken.

[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 08-07-2020 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bossie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:54:
[...]

moraalridder of niet, maar volgens mij mag ook niet hier toch ?
Bizar overigens, zou gewoon moeten kunnen maar dit is alleen maar om EA's eigen verdienmodel te versterken.
Dat is precies de reden. Alles om de verkoop van Fifa coins te stimuleren. Daarom beperken ze het in de voorwaarden, met als bullshit reden om de economie niet te verstoren in het spel.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
2x 84 SBC gedaan, jammer genoeg 2x sterling 90 dus 1 gratis weg moeten doen 😌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Markvd1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:45:
2x 84 SBC gedaan, jammer genoeg 2x sterling 90 dus 1 gratis weg moeten doen 😌
Je zou hem nog in een SBC van Ribery, Dembele, Vinicius, Machis etc. kunnen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Weet iemand hier wanneer vorig jaar (FIFA19) de TOTS kaarten weer in packs kwamen (tijdens futties?)?

Wil graag eens terug kijken wat dat met de prijs deed. Heb al wel gekeken op futbin, en het lijkt erop dat het begin augustus ergens gebeurt is, maar kan niet specifiek 1-2 dagen vinden waar er echt een enorme drop was. Maar ja, misschien was die er ook wel gewoon niet :)

Verwacht dat ze eind volgende week dit wel eens zouden kunnen doen en zit te denken of het slim is om nu al wat in de verkoop te gooien om dan lekker te gaan winkelen 8) (en misschien sommige van dezelfde spelers weer terug te kopen voor minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
bebopper schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:55:
Weet iemand hier wanneer vorig jaar (FIFA19) de TOTS kaarten weer in packs kwamen (tijdens futties?)?

Wil graag eens terug kijken wat dat met de prijs deed. Heb al wel gekeken op futbin, en het lijkt erop dat het begin augustus ergens gebeurt is, maar kan niet specifiek 1-2 dagen vinden waar er echt een enorme drop was. Maar ja, misschien was die er ook wel gewoon niet :)

Verwacht dat ze eind volgende week dit wel eens zouden kunnen doen en zit te denken of het slim is om nu al wat in de verkoop te gooien om dan lekker te gaan winkelen 8) (en misschien sommige van dezelfde spelers weer terug te kopen voor minder).
Grote kans batch 3, 17 juli. De tots gaan dan flink zakken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb het echt geprobeerd met pope sh op doel maar man wat is die slecht..zelfs op SB liet hij alles binnenvallen 🤣

Nu ter stegen totwm aangezien iedereen hem tog wel de beste vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
bebopper schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:55:

Voor een groot deel is de markt al aardig ingestort voor mijn gevoel. Als ik kijk naar de verhandelbare spelers in mijn team, dan zijn die stuk voor stuk veel minder waard dan pakweg vorige week of die week daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

MadMoody schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:08:
[...]

Voor een groot deel is de markt al aardig ingestort voor mijn gevoel. Als ik kijk naar de verhandelbare spelers in mijn team, dan zijn die stuk voor stuk veel minder waard dan pakweg vorige week of die week daarvoor.
Dat zie ik inderdaad ook wel, maar met name voor de niet-TOTS spelers (bvb. Messi SS nog maar bijna de helft waard van wat ik er ~5 weken geleden voor betaald heb). Dit is ook wel logisch aangezien die nu in packs hebben gezeten. Heb echter ook nog wel wat TOTS spelers die zelfs iets gestegen zijn.

De spelers waar ik op aan het azen ben (met name VVD TOTS en Robertson TOTS) blijven echter stabiel qua prijs.

Heb toch gewoon nog wat spelers te koop gezet, zie wel of ik ze verkoop, zo niet dan niet. En heb nu ongeveer 2,8 miljoen aan coins, hopelijk kan ik daar na 17 juli leuk voor winkelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
bebopper schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:38:
[...]

Dat zie ik inderdaad ook wel, maar met name voor de niet-TOTS spelers (bvb. Messi SS nog maar bijna de helft waard van wat ik er ~5 weken geleden voor betaald heb). Dit is ook wel logisch aangezien die nu in packs hebben gezeten. Heb echter ook nog wel wat TOTS spelers die zelfs iets gestegen zijn.

De spelers waar ik op aan het azen ben (met name VVD TOTS en Robertson TOTS) blijven echter stabiel qua prijs.

Heb toch gewoon nog wat spelers te koop gezet, zie wel of ik ze verkoop, zo niet dan niet. En heb nu ongeveer 2,8 miljoen aan coins, hopelijk kan ik daarna 17 juli leuk voor winkelen >:)
Inderdaad sommige kaartjes blijven altijd wel vrij stabiel in prijs.
Zelf ben ik een meester in het op het verkeerde moment een speler kopen en verkopen... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 15-07 09:59
MadMoody schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:41:
[...]

Zelf ben ik een meester in het op het verkeerde moment een speler kopen en verkopen... 8)7
haha, hier nog zo 1.
Voorbeeldje: vorige week leek Neymar een koopje met 150K, die gaat nu voor 85~90 K |:(

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:40:
[...]

haha, hier nog zo 1.
Voorbeeldje: vorige week leek Neymar een koopje met 150K, die gaat nu voor 85~90 K |:(
Die had ik ook, 1 potje gespeeld en maandag verkocht om vini te halen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:53
MadMoody schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:41:
[...]

I feel you.. :')

Ik heb mezelf daar deze FIFA erg goed in ontwikkeld moet ik zeggen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Wellicht nog bekend de rapportage van Reporter.
Naar aanleiding van de rapportage heeft Michiel van Nispen hierover Kamervragen gesteld:
https://www.rijksoverheid...okelementen-in-videogames

Michiel heeft dit al eerder gedaan. Goede zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
simons schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:17:
Wellicht nog bekend de rapportage van Reporter.
Naar aanleiding van de rapportage heeft Michiel van Nispen hierover Kamervragen gesteld:
https://www.rijksoverheid...okelementen-in-videogames

Michiel heeft dit al eerder gedaan. Goede zaak!
Zeker een goede zaak. Hopelijk levert het alleen wel wat op, want ik las ook ergens dat er nog geen mogelijkheid was gevonden om het te verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

MadMoody schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:23:
[...]
Zeker een goede zaak. Hopelijk levert het alleen wel wat op, want ik las ook ergens dat er nog geen mogelijkheid was gevonden om het te verbieden.
Naar aanleiding van o.a. de reactie van PEGI en de tegenstrijdigheid, dat KSA bijvoorbeeld wel Valve heeft gedreigd met boetes waarop Valve wel is gaan bewegen zijn er zeker wel mogelijkheden. Alleen KSA geeft aan geen handvatten te hebben en in de antwoorden (overigens in mijn ogen erg zwakke antwoorden) wordt dat tegen gesproken.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74uUO8osbp4ngNMKP4hC5J2aiT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yTijPqNZ5qqhKYZvE1lPA0Ee.jpg?f=fotoalbum_large

Ben wel tevreden met mijn speler pick 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
simons schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:59:
[...]

Naar aanleiding van o.a. de reactie van PEGI en de tegenstrijdigheid, dat KSA bijvoorbeeld wel Valve heeft gedreigd met boetes waarop Valve wel is gaan bewegen zijn er zeker wel mogelijkheden. Alleen KSA geeft aan geen handvatten te hebben en in de antwoorden (overigens in mijn ogen erg zwakke antwoorden) wordt dat tegen gesproken.
Oke dat van Valve wist ik niet. Maar nogmaals goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:55
Wijnaldum SBC kost echt helemaal niks... Zo'n beetje iedereen die kan die zonder kosten halen.

Wel grappig, zo'n kaart had in september een paar miljoen gekost...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Rivals competitie gesloten? Iemand idee waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Markvd1984 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:39:
Rivals competitie gesloten? Iemand idee waarom
Grappig vroeg ik mij ook af!
Zal wel afgesloten zijn omdat het zo toxic was dat het zelfs voor EA te erg werd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met pim Rijkaard ? Ben zoveel mogelijk nl spelers in me team aan het passen. Maar twijfel over hem zeker door ze balance....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:55:
Iemand ervaring met pim Rijkaard ? Ben zoveel mogelijk nl spelers in me team aan het passen. Maar twijfel over hem zeker door ze balance....
Ik heb wel ervaring met zijn prime, die gebruik ik zelf nog. Heerlijke kaart, de balance merk ik zelf niks van. Hij staat bij mij altijd goed, goede intercepties, heerlijke passing. En dat is met zijn normale prime, zijn pim schijnt nog een stuk beter te zijn. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

kw_nl schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:32:
Wijnaldum SBC kost echt helemaal niks... Zo'n beetje iedereen die kan die zonder kosten halen.

Wel grappig, zo'n kaart had in september een paar miljoen gekost...
Heb in mijn NL team nu van de Beek en De Jong TOTS, waarbij de tweede ook nog eens de link is waardoor ik mijn La Liga team en NL team kan mixen. En toch wil ik Wijnaldum dan ook hebben :P Hoewel ik em volgens mij dus eigenlijk helemaal niet veel speeltijd zal geven.

Ach, kan het er altijd op gooien dat het me meer variatie mogelijkheden geeft en ik eens met 3 centrale middenvelders zou kunnen spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
bebopper schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:15:
[...]

Heb in mijn NL team nu van de Beek en De Jong TOTS, waarbij de tweede ook nog eens de link is waardoor ik mijn La Liga team en NL team kan mixen. En toch wil ik Wijnaldum dan ook hebben :P Hoewel ik em volgens mij dus eigenlijk helemaal niet veel speeltijd zal geven.

Ach, kan het er altijd op gooien dat het me meer variatie mogelijkheden geeft en ik eens met 3 centrale middenvelders zou kunnen spelen 8)
Je kan ook evt 4-1-2-1-2 gaan spelen, zet je De Jong op CDM en Wijnaldum en Van de Beek op CM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Partypooper schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:52:
[...]

Je kan ook evt 4-1-2-1-2 gaan spelen, zet je De Jong op CDM en Wijnaldum en Van de Beek op CM?
Dat gaan we zeker proberen, heb Wijnaldum ondertussen binnen, wilde hem er toch gewoon bij hebben voor mijn NL teampje :*)

Maar zal eerder iets met 4-5-1 of 4-4-1-1 worden, wil Promes TOTS op links er ook graag inhouden.

[ Voor 12% gewijzigd door bebopper op 09-07-2020 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
bebopper schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:21:
[...]

Dat gaan we zeker proberen, heb Wijnaldum ondertussen binnen, wilde hem er toch gewoon bij hebben voor mijn NL teampje :*)

Maar zal eerder iets met 4-5-1 of 4-4-1-1 worden, wil Promes TOTS op links er ook graag inhouden.
Anders doe je iets van 4-5-1 als start formatie? Switch je ingame naar 4-1-2-1-2 en dan zet je Promes op ST/CAM oid? Je moet het uiteraard helemaal zelf weten, probeer even met je mee te denken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Partypooper schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:30:
[...]

Anders doe je iets van 4-5-1 als start formatie? Switch je ingame naar 4-1-2-1-2 en dan zet je Promes op ST/CAM oid? Je moet het uiteraard helemaal zelf weten, probeer even met je mee te denken. :)
Das inderdaad een hele goeie, begint ondertussen lastig te worden om te kiezen uit alle mogelijkheden :). Echte luxe problemen in mijn NL team, heb van Basten 94, Bergkamp 93 en Depay TOTS al als spitsen beschikbaar 8) Leuk om mee te variëren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
bebopper schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:36:
[...]

Das inderdaad een hele goeie, begint ondertussen lastig te worden om te kiezen uit alle mogelijkheden :). Echte luxe problemen in mijn NL team, heb van Basten 94, Bergkamp 93 en Depay TOTS al als spitsen beschikbaar 8) Leuk om mee te variëren!
Genoeg keuze dus! Veel plezier met experimenteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wat een luxe heb je ondertussen qua CDM/CM posities. Zelfs Summer Heat Ndombele zit niet eens meer op de bank bij mij. Wijnaldum, Kessie Fabinho, Modric...

En dan heb ik zelf nog prime Essien, PIM Makélélé, Henderson achter de hand. Ben vollop aan het roteren elke match. Echt leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze week weer eens wl spelen met me “fun” Squad met nl spelers en spelers waar ik fan van ben. ( behalve Sandro )

https://www.futbin.com/20/squad/17309734
Pagina: 1 ... 170 ... 185 Laatste