Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Koning-Admiraal schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:54:
Ibrahimovic in het team. Alleen zo zonde dat hij zo weinig stamina heeft. Anders had ik geen andere spits meer gebruikt.
[Afbeelding]
Word je zo niet helemaal overlopen op het middenveld zonder ook maar 1 verdedigende speler? Als ik zo'n team zie dan win ik er eigenlijk altijd wel van, totaal geen balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Koning-Admiraal schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:54:
Ibrahimovic in het team. Alleen zo zonde dat hij zo weinig stamina heeft. Anders had ik geen andere spits meer gebruikt.
[Afbeelding]
je speelt met 6 aanvallers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:37:
[...]

Word je zo niet helemaal overlopen op het middenveld zonder ook maar 1 verdedigende speler? Als ik zo'n team zie dan win ik er eigenlijk altijd wel van, totaal geen balans.
Dan speel je waarschijnlijk in hogere divisies, en ga je teveel uit van de kaarten. Voor sommige mensen is de aanval de beste verdediging. Waarom denk je dat er genoeg video's te vinden zijn waarin men met volledig bronzen en/of zilveren teams ongeslagen blijft in WL. Dus je aanname dat je "eigenlijk wel even zou winnen" is van een zeer grote hoogmoed. Sterker nog ik zou het tegenovergestelde stellen. Daarnaast hangt het van de formatie af of je een verdedigende middenvelder nodig hebt. In een 451 formatie wordt er uitgegaan van een centrale middenvelder en niet van een verdedigende. Als je op de Xbox platform zit, stuur mij maar dan een DM voor een wedstrijd.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:16:
[...]

je speelt met 6 aanvallers.....
Nogmaals kijk naar de formatie en de statistieken van de spelers die er staan. Het kan prima in die formatie. Daarnaast zitten we bijna in juli. Een beetje vermaak met verschillende kaarten kan nooit kwaad. Witsel en Sabitzer zijn er ook nog. Dit is bijvoorbeeld hetzelfde team maar dan 4231, welke in een 433 formatie begint.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fL4bh49V/A1-C0-D040-9-EA9-41-FF-B860-6-E47-A8-F51-BB1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik ben ook een beetje beginnen te spelen met de opstelling.

Ik had veel coins in Varane zitten. Besloten die te verkopen en Sarr geprobeerd. Die doet het voor mij net zo goed achterin dus die coins steek ik dan liever in betere aanvallende opties. Toch gelukt om Ben Ketser totss te halen hierdoor, man man, wat een heerlijke kaart. In game Ribery em Mbappe via de vleugels en CR7 en BK die centraal voor oorlog zorgen, speelt erg lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tyT7kIIEpbXygQKIsTAbpPgqg2k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WV2bTaZP8IwxQyNv2eLZYzpI.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 15-09 21:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OaRW9pOP2cIWlajzDoExHzvg3Og=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqPjiJ0Ay7VSP2aNYXV8DIxz.jpg?f=fotoalbum_large

Een team met wissels gemaakt. Had nog wat cash liggen. Eens kijken hoe Varane speelt.
Alleen Richarlison, Varane en Mandada hoeven kopen. De rest met fodder/unlocked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik ben afgelopen weekend ook weer bezig geweest. Had nog zat waarde in de club, dus dit verkocht. Ik heb vrijdagnacht de Kubo objective afgerond, waardoor ik deze kon inpassen voor Messi (NIF)

Ik heb nu dit team: https://www.futbin.com/20/squad/17146819

Ingame switch ik nu voornamelijk naar 4-2-3-1, dit blijft voor mij toch de fijnste formatie.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op maandag 29 juni 2020 @ 01:57:
[...]

Dan speel je waarschijnlijk in hogere divisies, en ga je teveel uit van de kaarten. Voor sommige mensen is de aanval de beste verdediging. Waarom denk je dat er genoeg video's te vinden zijn waarin men met volledig bronzen en/of zilveren teams ongeslagen blijft in WL. Dus je aanname dat je "eigenlijk wel even zou winnen" is van een zeer grote hoogmoed. Sterker nog ik zou het tegenovergestelde stellen. Daarnaast hangt het van de formatie af of je een verdedigende middenvelder nodig hebt. In een 451 formatie wordt er uitgegaan van een centrale middenvelder en niet van een verdedigende. Als je op de Xbox platform zit, stuur mij maar dan een DM voor een wedstrijd.
Nou zoveel video's zijn er ook niet van ongeslagen bronzen en zilveren team, dat zijn alleen de beste Fifa spelers die dat kunnen. En ja die verslaan mij ook wel met een random bronzen team waarschijnlijk. Degene achter de knoppen is inderdaad veel belangrijker dan de spelers die je op het veld hebt staan.

Maar ik speel eigenlijk alleen WL en daar speel ik normaal gesproken tegen spelers die ongeveer even goed als mij zijn en mijn ervaring is dat als iemand met alleen maar aanvallende spelers op het middenveld speelt dat ik dan eenvoudig win. Of dat is omdat ik daar rekening mee hou of omdat de tegenstander normaal met een ander team speelt weet ik niet. Ik speel trouwens op de PS4 en niet op de Xbox maar dat had anders ook weinig gezegd. Alleen als we normaal dezelfde rank zouden halen.

Dat team met Sabitzer en Witsel ziet er een stuk logischer uit, kan me niet voorstellen dat je het beter doet met het andere team. Een CM positie is niet in elke formatie hetzelfde, het kan namelijk de meest aanvallende of de meest verdedigende positie op het middenveld zijn in de formatie. En het gaat niet alleen maar om de stats maar ook om de workrates.

Verder moet je natuurlijk zelf weten hoe je speelt. Als dit leuk speelt dan moet je het ook vooral doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00
Partypooper schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:17:
Ik ben afgelopen weekend ook weer bezig geweest. Had nog zat waarde in de club, dus dit verkocht. Ik heb vrijdagnacht de Kubo objective afgerond, waardoor ik deze kon inpassen voor Messi (NIF)

Ik heb nu dit team: https://www.futbin.com/20/squad/17146819

Ingame switch ik nu voornamelijk naar 4-2-3-1, dit blijft voor mij toch de fijnste formatie.
Grappig kaartje die Kubo. Heb de objective met toeval behaald, maar ik vind Messi (rare gold) echt een stuk fijner spelen.

Vooralsnog mag hij op de bank plaats nemen, maar een 94 kaartje is ook interessant als SBC voer voor de prima icon sbc. Game is toch op zijn eind aangekomen.

Bijna alle spelers hebben wel een 90+ kaartje 8)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:17:
[...]

Nou zoveel video's zijn er ook niet van ongeslagen bronzen en zilveren team, dat zijn alleen de beste Fifa spelers die dat kunnen. En ja die verslaan mij ook wel met een random bronzen team waarschijnlijk. Degene achter de knoppen is inderdaad veel belangrijker dan de spelers die je op het veld hebt staan.

Maar ik speel eigenlijk alleen WL en daar speel ik normaal gesproken tegen spelers die ongeveer even goed als mij zijn en mijn ervaring is dat als iemand met alleen maar aanvallende spelers op het middenveld speelt dat ik dan eenvoudig win. Of dat is omdat ik daar rekening mee hou of omdat de tegenstander normaal met een ander team speelt weet ik niet. Ik speel trouwens op de PS4 en niet op de Xbox maar dat had anders ook weinig gezegd. Alleen als we normaal dezelfde rank zouden halen.

Dat team met Sabitzer en Witsel ziet er een stuk logischer uit, kan me niet voorstellen dat je het beter doet met het andere team. Een CM positie is niet in elke formatie hetzelfde, het kan namelijk de meest aanvallende of de meest verdedigende positie op het middenveld zijn in de formatie. En het gaat niet alleen maar om de stats maar ook om de workrates.

Verder moet je natuurlijk zelf weten hoe je speelt. Als dit leuk speelt dan moet je het ook vooral doen!
Je doet aannames, je weet niet hoe ik speel en je kan dan ook niet tot de conclusie doen komen of het nu wel of niet beter speelt. Ik weet dat wel, en ik kan je zeggen dat vooral in deze formatie, het noodzakelijk is, dat je goede passers hebt.

Wat CDM's over het algemeen niet zijn. En ja ook hiermee win ik redelijk makkelijk, in mijn divisie (3) en WL (gold1). Het gaat er met name om of je ermee om kunt gaan, en dat is skill gebaseerd. En dat workrates zeer belangrijk zijn in dit spel hoef je mij niet te zeggen.

Als je echt had gekeken naar de workrates dan had je kunnen weten dat Boëtius over de juiste workrates beschikt, vooral op die positie. Wat voor de één werkt, werkt voor de ander niet. Dat is de enige conclusie die wij hieruit kunnen trekken. Je hebt tig verschillende speeltijden. Het moet je maar net liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kubo ga ik vanavond binnen halen. Ziet eruit als een leuke vervanging voor mijn trouwe werkpaard Messi met 600 games gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Joosie200 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:22:
Kubo ga ik vanavond binnen halen. Ziet eruit als een leuke vervanging voor mijn trouwe werkpaard Messi met 600 games gespeeld.
Messi eruit, Kubo erin.....als je niet naar de kaarten kijkt klinkt het alsof je niet helemaal lekker bent :+ :+
Alleen daarom zou ik het al niet doen, gelukkig heb ik Messi 99 dus kom niet in de verleiding :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jerommeke96 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:30:
[...]

Messi eruit, Kubo erin.....als je niet naar de kaarten kijkt klinkt het alsof je niet helemaal lekker bent :+ :+
Alleen daarom zou ik het al niet doen, gelukkig heb ik Messi 99 dus kom niet in de verleiding :+
Gaat in mijn geval om gouden Messi vs summer heat Kubo ;)

Messi blijft Messi, maar is naast Neymar de enige tradeable die ik nog in mijn club heb. En als ik zo sneller in bereik kom van een mid Gullit waarom niet. Spel is gespeeld, tis juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heilige poep, wat loopt dat wisselteam als een tiet! Eriksen is echt een meester op de CAM positie! Dribbelt iedereen voorbij met zijn 5* skill moves. Ik dacht dat pace nog een issue ging zijn, maar hij is meer dan prima! Met een sniper er op is hij zo bewegelijk en dodelijk.

Verder Varane TOTS met Sarr, man man, ik dacht dat Ramos TOTS goed was maar Varane is gewoon de allerbeste. Staat altijd goed, beukt iedereen opzij en werkt prima samen met Sarr.

Richarlison en Firmino op de vleugels is net als in Fifa 19 meer dan prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:36:
[...]
Je doet aannames, je weet niet hoe ik speel en je kan dan ook niet tot de conclusie doen komen of het nu wel of niet beter speelt. Ik weet dat wel, en ik kan je zeggen dat vooral in deze formatie, het noodzakelijk is, dat je goede passers hebt.

Wat CDM's over het algemeen niet zijn. En ja ook hiermee win ik redelijk makkelijk, in mijn divisie (3) en WL (gold1). Het gaat er met name om of je ermee om kunt gaan, en dat is skill gebaseerd. En dat workrates zeer belangrijk zijn in dit spel hoef je mij niet te zeggen.

Als je echt had gekeken naar de workrates dan had je kunnen weten dat Boëtius over de juiste workrates beschikt, vooral op die positie. Wat voor de één werkt, werkt voor de ander niet. Dat is de enige conclusie die wij hieruit kunnen trekken. Je hebt tig verschillende speeltijden. Het moet je maar net liggen.
CDM's hebben tegenwoordig juist toch minstens 90+ passing? Niet minder dan aanvallende spelers in ieder geval. Ik ben ook iemand die vooral passend kansen creëer. Maar ik zou persoonlijk liever met 6 allround middenvelders spelen in de 451 dan met 6 aanvallers. Bijvoorbeeld de middenvelders die ik gebruik als CDM's: van Witsel kan je met de juiste chemstyle wel een behoorlijk goede spits of CAM maken, van Allan en Ndombele bijvoorbeeld goede vleugelspelers en Goretzka zou op elke aanvallende positie uit de voeten kunnen. Maar Boetius heeft zelfs met de meest defensieve chem style nog steeds dramatische def stats.

Maar goed we worden het blijkbaar toch niet eens, behalve dan over het feit dat het uiteindelijk het belangrijkste is wie er achter de knoppen zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:18
Zit te denken om casemiro (puur verdedigend) te vervangen voor kroos.

Hoe is kroos tots kwa verdediging ingame? Iemand ervaring met hem als CDM naast Allan FB en achter Modric fb als cam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Augy schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:57:
Zit te denken om casemiro (puur verdedigend) te vervangen voor kroos.

Hoe is kroos tots kwa verdediging ingame? Iemand ervaring met hem als CDM naast Allan FB en achter Modric fb als cam?
Ik heb Kroos in mijn team, alleen in een andere samenstelling. Ik heb Gatusso er naast ook als CDM. Gatusso is de echte verdedigende middenvelder, en Kroos de mag van mij wat meer mee naar voren, want dan komt hij toch wat meer tot zijn recht. Met anchor als chem is Kroos verdedigend niet slecht, maar zijn kracht ligt veel meer in de passing en hij heeft een erg goed schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thnx!

Wanneer zou Mertens HL zijn upgrade krijgen? Napoli zit al op 5 wins achter elkaar in de Seria A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:30:
Thnx!

Wanneer zou Mertens HL zijn upgrade krijgen? Napoli zit al op 5 wins achter elkaar in de Seria A
Kroos is meer een playmaker CDM maar goed genoeg met Shadow, daarnaast scoort hij makkelijk met vrije trappen.

Zou hem wel combineren met het type kante/fred/modric etc.

Ga zelf denk ik even Fabinho oppikken, maakt veel hybrid geneuzel icm Firmino ook meteen een stuk makkelijker :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fabinho gaat echt gruwelijk worden als Liverpool wint!

Wanneer krijgt Diaby nou eindelijk eens een upgrade? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:14
Fabinho ook gehaald. Met Allan uit de flashback sbc wordt Militao doen nu wel erg tempting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Fabinho ook gedaan, op 8 chem nog steeds veel beter als casemiro. Had niet eens gezien dat hij bij winst een upgrade kreeg 🤣

Militao word idd een steeds betere optie, al voldoet Miranda prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:47
Twijfel om Fabinho te doen, ik moet dan ook de verdediging omgooien.
Heb nu Frenkie de Jong als CDM, als ik Fabinho haal, dan moet ik ook TOTY de Ligt en TOTS Cuadrado vervangen door TOTS Carvajal en TOTS Ramos. Op zich geen ramp :D ik twijfel alleen aan de workrates van Ramos. Heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nachtapotheker schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:42:
Twijfel om Fabinho te doen, ik moet dan ook de verdediging omgooien.
Heb nu Frenkie de Jong als CDM, als ik Fabinho haal, dan moet ik ook TOTY de Ligt en TOTS Cuadrado vervangen door TOTS Carvajal en TOTS Ramos. Op zich geen ramp :D ik twijfel alleen aan de workrates van Ramos. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vind Ramos een prima verdediger. Duikt wel echt op de aanvaller af. Als je hem gewoon op stay back hebt staan (wat standaard is), dan is het gewoon een zeer goede endgame verdediger. Met Cuadrado heb ik geen ervaring maar Carvajal TOTS is ook zeer goed. Ik heb niks op hem aan te merken.

Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik Varane halen i.p.v. Ramos. Varane is gewoon de allerbeste. Die gast loopt altijd goed, beukt iedereen omver en doet altijd wat je wilt doen.

Misschien heb je toevallig ook Sarr gehaald? Prima duo met Mandanda op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:30:
Thnx!

Upgrade naar 91 gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:10:
[...]

Upgrade naar 91 gehad!
Diaby ook, mocht eens tijd worden :P

Fabinho net geprobeerd. Weet het niet, Vieira voelt nog steeds beter. Misschien moet ik nog aan hem wennen, maar soms blijft hij gewoon staan als de tegenstander voorbij loopt terwijl Vieira nog wel meerent. Maar waar dat nou aan ligt.....

Ik hoop dat Liverpool wint want dan wordt hij echt gruwelijk :P

Ik DENK trouwens dat aanstaande donderdag TOTS terug komt in de pakketjes. We hebben onlangs best of gehad, met vrijwel alle dingen voor TOTS, dus het lijkt me aannemelijk dat ze daarna terugkomen. Ik verwacht een gigantische prijsdrop. Ik speel nog even wat squad battles en Division Rivals en ga daarna de spelers verkopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 30-06-2020 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 17:02

bebopper

I'm an absolute beginner...

Had nog twee mega packs en geen zin meer om deze nog langer te bewaren... uit de eerste kreeg ik als hoogste Boetius, maar dan wel de gold 78 versie 8)7 en uit de tweede Demirbay, oh ja, ook hier de gold versie (82) - WTF moet ik daar nu nog mee doen, is niet eens meer fatsoenlijke SBC fodder...

Edit: had beloofd nooit meer te klagen na mijn packluck, en bovenstaand lijkt daar toch iets teveel op, weg ermee dus :+

Weer wat nieuwe ideeen :-) VVD gebruiken om mijn La Liga team en mijn Dutchies team dichter bij elkaar te brengen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/neQvwU5iyVHL97gamDmFcBP2c5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d5P3qO0t4s96f3J92w8LgZQn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DM-Zv5hwINh7nR1wLzOF-A10Qt8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MiOJFsxTfHvrVXYVAsJ0uJ0x.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnLJ76S4MU6xulsMFR0QAKMcj2o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GfCW0hHXysuYRqMTXGruzCw8.png?f=fotoalbum_large

VVD, Robertson en Alisson staan nu dus op mijn verlanglijstje. En daarna is het dan ook echt afgelopen 8)

[ Voor 77% gewijzigd door bebopper op 30-06-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hassiebassie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:09:
[...]

Ik vind Ramos een prima verdediger. Duikt wel echt op de aanvaller af. Als je hem gewoon op stay back hebt staan (wat standaard is), dan is het gewoon een zeer goede endgame verdediger. Met Cuadrado heb ik geen ervaring maar Carvajal TOTS is ook zeer goed. Ik heb niks op hem aan te merken.

Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik Varane halen i.p.v. Ramos. Varane is gewoon de allerbeste. Die gast loopt altijd goed, beukt iedereen omver en doet altijd wat je wilt doen.

Misschien heb je toevallig ook Sarr gehaald? Prima duo met Mandanda op doel.
Dank voor de inzichten.
Puur kijkend naar de stats zou de Ligt beter moeten zijn dan Varane. Krijg Varane ook niet op 10 chem helaas.
Ik merk idd vaak dat ik het zelf moeilijk heb tegen Ramos TOTS, omdat je bijna geen tijd krijgt om uit het duel te blijven :D Wellicht toch maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nachtapotheker schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:32:
[...]

Dank voor de inzichten.
Puur kijkend naar de stats zou de Ligt beter moeten zijn dan Varane. Krijg Varane ook niet op 10 chem helaas.
Ik merk idd vaak dat ik het zelf moeilijk heb tegen Ramos TOTS, omdat je bijna geen tijd krijgt om uit het duel te blijven :D Wellicht toch maar eens proberen.
Dat was ook mijn eerste gedachte! Als je naar de statistieken kijkt is Varane niet de beste, maar nu ik met hem speel vind ik hem geweldig! Hij staat gewoon altijd goed. Samen met Sarr geweldig duo. :)

Iemand anders wees me ook al eens op het feit dat Varane beter zou zijn dan Ramos. En ik dacht eerlijk van: ja vast. Maar nu ik hem voor mijn wissels team nodig had toch maar de nodige coins op tafel gesmeten en er is geen woord van gelogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nog één wijziging aangebracht, Baby Cannavaro eruit, Varane HL ervoor in de plaats. Voorlopig wel even klaar want de coins zijn op. :)

Dus nu staat het zo: https://www.futbin.com/20/squad/17167774

Alisson heeft overigens gewoon 8 chem, merk er tbh niks van ingame. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bebopper schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:26:
Had nog twee mega packs en geen zin meer om deze nog langer te bewaren... uit de eerste kreeg ik als hoogste Boetius, maar dan wel de gold 78 versie 8)7 en uit de tweede Demirbay, oh ja, ook hier de gold versie (82) - WTF moet ik daar nu nog mee doen, is niet eens meer fatsoenlijke SBC fodder...

Edit: had beloofd nooit meer te klagen na mijn packluck, en bovenstaand lijkt daar toch iets teveel op, weg ermee dus :+

Weer wat nieuwe ideeen :-) VVD gebruiken om mijn La Liga team en mijn Dutchies team dichter bij elkaar te brengen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

VVD, Robertson en Alisson staan nu dus op mijn verlanglijstje. En daarna is het dan ook echt afgelopen 8)
Ook al heb je het al door gestreept, uit een mega pack zou ik ook niet zoveel meer verwachten. Uit 2/3e van de mega packs haal ik niets beters dan dit. 82 rated spelers kan je op dit moment trouwens eenvoudig kwijt voor de hoofdprijs: 7-9k. Ik heb de afgelopen tijd al een aantal Demirbays verkocht voor 7,5k per stuk. Je moet even geduld hebben tot er een SBC oplossing met hem bovenaan staat maar dan raak je 'm zeker kwijt voor die prijs. Dit geldt trouwens zelfs voor 78 rated spelers als Boetius al duurt dat meestal wat langer.

Ik list tegenwoordig alle dubbele uit pakjes voor minstens 7,5k per stuk. Op het moment dat ik een SBC of WL rewards krijg dan heb ik er altijd weer genoeg verkocht voor die prijs om mijn nieuwe dubbele weer te listen. Dit werkt voor elke willekeurige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Kimpembe, Balde of Thiago Mendes?

Zelf zou ik voor Kimpembe gaan vanwege de link met Sarr :+

[ Voor 48% gewijzigd door Hassiebassie op 30-06-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Alaba SS uit de goodiebag. Had beter gehoopt maar prima voor in een sbc 🤣

Spel voelt wat log aan vandaag. Alsof alle spelers in de modder lopen :p

Miss einde avond wat meer geluk en snelheid :)

[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 30-06-2020 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Augy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:40:
Alaba SS uit de goodiebag. Had beter gehoopt maar prima voor in een sbc 🤣

Spel voelt wat log aan vandaag. Alsof alle spelers in de modder lopen :p

Miss einde avond wat meer geluk en snelheid :)
Misschien ben je op de achtergrond bezig met Warzone updaten :+

Wel Kimpembe voten hé :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:53
Iemand al ervaring met Eriksen Summer Heat? Misschien dat ik hem wil voltooien voor mijn Serie A team, als centrale CAM in 4231 of CM in 41212. Iemand advies, is hij het waard of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Na Kubo dan eindelijk 93 Mendy in de pocket. En met wat serie A naast Kessie bezig nu voor Zlatan. Lijkt een mooie funcard in FIFA en in het echt is het een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hassiebassie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:47:
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte! Als je naar de statistieken kijkt is Varane niet de beste, maar nu ik met hem speel vind ik hem geweldig! Hij staat gewoon altijd goed. Samen met Sarr geweldig duo. :)

Iemand anders wees me ook al eens op het feit dat Varane beter zou zijn dan Ramos. En ik dacht eerlijk van: ja vast. Maar nu ik hem voor mijn wissels team nodig had toch maar de nodige coins op tafel gesmeten en er is geen woord van gelogen :+
Ik heb nu Ramos gehaald en die speelt idd prima. Hij staat nu naast VVD tots dat is ook echt een geweldenaar. Helaas is rivals helemaal verziekt, dus vrijdag in dd WL maar eens goed testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:04:
Iemand al ervaring met Eriksen Summer Heat? Misschien dat ik hem wil voltooien voor mijn Serie A team, als centrale CAM in 4231 of CM in 41212. Iemand advies, is hij het waard of niet?
Als Cam is hij echt goddelijk! Met een sniper erop is hij een 2 benige messi! Het enige wat ontbreekt is nog een klein beetje pace en wat extra strength, maar zijn shooting en passing is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

"It looks like your EA Account doesn't have a FUT 20 Club."

Meer mensen die hier last van hebben deze ochtend? Heb het al wel eens een keer eerder gehad maar toen was het vrij snel weer in orde na opnieuw in te loggen. Nu blijf ik echter deze boodschap krijgen (Companion App en Web App).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Hassiebassie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:09:
[...]

Als Cam is hij echt goddelijk! Met een sniper erop is hij een 2 benige messi! Het enige wat ontbreekt is nog een klein beetje pace en wat extra strength, maar zijn shooting en passing is geweldig.
En jij hebt toch al met behoorlijke spelers gespeeld geloof ik ;)

Ik twijfel een beetje tussen 2 start opstellingen:
Team A speel ik nu mee. De lege plaats was bezet door Gomez TOTS die ik voor 500k gekocht had. Afgelopen weekend schoot hij ineens naar 590k dus heb hem verkocht. Misschien dat ik hem nog wel terug haal.
Team B heb ik mee gespeeld maar ik wilde Messi SS erg graag uittesten. Na zo’n 20 wedstrijden merk ik dat hij voor mij niet de ‘gamechanger’ is die je misschien wel verwacht voor 1mln coins. Heb het gevoel dat de combinatie Trend-Mahrez TOTS beter functioneerde dan Zanetti Prime-Messi SS.

De eerste selectie is inclusief alle wissel- en reserve spelers die ik ingame ook in mijn team heb.

Mertens HL heb ik uit de Party Bag SBC en bevalt wel, alleen matige stamina, net als Zlatan en Messi SS. Normaal vind ik 1 speler met mindere stamina niet erg, maar 3 in de voorhoede vind ik wat veel.

Ik heb nog 1.3 mln coins naast Messi en Salvio, wat zouden goede volgende upgrades zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
bebopper schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:22:
"It looks like your EA Account doesn't have a FUT 20 Club."

Meer mensen die hier last van hebben deze ochtend? Heb het al wel eens een keer eerder gehad maar toen was het vrij snel weer in orde na opnieuw in te loggen. Nu blijf ik echter deze boodschap krijgen (Companion App en Web App).
Ja heb ik ook, toppers daar. |:( |:(
Ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Straks is iedereen zijn team kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 08:24:
[...]

Ja heb ik ook, toppers daar. |:( |:(
Ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren
Zal wel loslopen, klinkt als een authenticatie issue tussen het EA generieke gedeelte en het fifa gedeelte.
Is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
is planned maintenance, is gister aangekondigd op twitter.

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1278168953211154432

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Thanks, dat verklaart :)

EA logica volgende zetten ze dan natuurlijk geen "maintenance" boodschap neer als je inlogt, maar liever iets met 'je hebt geen club (meer)' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bebopper schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:05:
[...]

Thanks, dat verklaart :)

EA logica volgende zetten ze dan natuurlijk geen "maintenance" boodschap neer als je inlogt, maar liever iets met 'je hebt geen club (meer)' :P
Mooier was dat in game EA zei 7AM GMT en in hun communicatie 7AM BST. Had de gok gewaagd en dus al om 7.50 heel wat specials gebid op 10k, gezien deze verwarring. We zullen wel om 12h zien hoeveel ik binnen heb gehengeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Mijn team is denk ik wel "af" na zoveel maanden.

Zou ook geen versterking meer weten, plus coins heb ik toch niet echt meer.
Messi wil ik nog wel eens upgraden, maar dat is zoveel coins.. dat gaat me nooit lukken.

Probeer zoveel mogelijk te spelen met spelers die ik leuk vind om mee te spelen.

Deze week bijvoorbeeld Cannavaro gekocht. Wellicht zijn er betere opties, maar wat was die man toch een kunstenaar als verdediger vroeger. Overigens een hele fijne speler achterin om al die dribbelaars te stoppen. HIj is zelf ook kleiner, snel en wendbaar.

Speelde gisteren tegen iemand met TOTS Neymar, TOTS Di Maria en zelfs TOTS Ben Yedder.
Cannavaro won alle duel en na 2-0 ging de tegenstander maar voor een RQ :)

https://www.easports.com/...Id=cXSh585DnTSW0:FFA20PS4

Misschien TOTS Kroos nog vervangen voor TOTS Kimmich.
Maar zijn workrates houden me wat tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 01-07-2020 10:13 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Iemand ervaring met TOTS Kimmich?
Hij vormt dan en centraal duo met Icon Vieira 88

[ Voor 199% gewijzigd door Valandil op 01-07-2020 10:58 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

bvbal79 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 09:38:
[...]

Mooier was dat in game EA zei 7AM GMT en in hun communicatie 7AM BST. Had de gok gewaagd en dus al om 7.50 heel wat specials gebid op 10k, gezien deze verwarring. We zullen wel om 12h zien hoeveel ik binnen heb gehengeld.
Hij doet ut weer. Heb je nog wat leuks binnengehengeld?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvbal79
bebopper schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:15:
[...]

Hij doet ut weer. Heb je nog wat leuks binnengehengeld?
yup.. Grootste klapper was denk ik HL Sterling voor 10k. maar ong 38 spelers voor 10k met een verkoop range van 15 tot 60k

Grootste gedeelte verkocht en ong 300k winst al. Dat voor 10 minuten bidden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:32
bvbal79 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:19:
[...]

yup.. Grootste klapper was denk ik HL Sterling voor 10k. maar ong 38 spelers voor 10k met een verkoop range van 15 tot 60k

Grootste gedeelte verkocht en ong 300k winst al. Dat voor 10 minuten bidden :)
Gebruik je die autobuyer ofzo dat programma lees er wel is wat over maar geen idee wat het is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Markvd1984 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:09:
[...]

Gebruik je die autobuyer ofzo dat programma lees er wel is wat over maar geen idee wat het is
Nee dit was ivm met de aangekondige onderhoud (die ik toevallig op twitter tegen kwam). Als de servers dan plat gaan tikt de tijd op de transfermarkt wel gewoon door. Dus voor dat ze plat gaan even 50 open bids geplaatst op special cards voor discard. Uur later heb je dan nog steeds het winnende bod terwijl niemand dus over je heen kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
bvbal79 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:44:
[...]

Nee dit was ivm met de aangekondige onderhoud (die ik toevallig op twitter tegen kwam). Als de servers dan plat gaan tikt de tijd op de transfermarkt wel gewoon door. Dus voor dat ze plat gaan even 50 open bids geplaatst op special cards voor discard. Uur later heb je dan nog steeds het winnende bod terwijl niemand dus over je heen kan bieden.
Oeh dat is wel slim zeg!
Heb zelf een paar IF van 84+ ingekocht voor discard prijs.
Als ze niet verkopen kan ik ze alsnog discarden en verlies ik niks.

(letterlijk 3... meer coins had ik niet :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Valandil op 01-07-2020 16:11 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:32
Weet iemand hoe je met je spits makkelijk wegdraait bij een verdediger, het lukt mij maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:26
Markvd1984 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:24:
Weet iemand hoe je met je spits makkelijk wegdraait bij een verdediger, het lukt mij maar niet
Hangt er vanaf hoe je wil wegdraaien.
Wil je gelijk bij je eerste balcontact wegdraaien. Dan linkerpookje gebruiken en L1 tegelijkertijd indrukken.
Ik ben zelf ook niet heel bedreven in wegdraaien als ik er al dicht bij sta, dan is meestal een kaats effectiever.

Belangrijk is ook dat jij een inschatting maakt wat jouw tegenstander verwacht. Als jij steeds dezelfde beweging probeert dan kan de tegenstander daar natuurlijk heel makkelijk op inspelen.

Leukste vind ik altijd gewoon rechtdoor blijven lopen op sommige momenten. tegenstander verwacht dat je een richtingsverandering gaat plaatsen, loop je ineens recht op hem af dan zijn ze soms flink verbaasd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Krijg gewoon Militao 90 uit de flasback SBC. Kostte me lettterlijk 0 coins.

Nadeel: mijn idool Cannavaro kan weer in de verkoop.
Kimmich moet nu wel komen anders krijg ik Boateng niet meer op 10 chem.

Wel daardoor 400k in de pocket met de verkoop van Cannavaro. Helaas te weinig voor een upgrade van Messi rare gold. Kan zijn 95 inform wel kopen, maar vind +1 de coins niet waard (400k) en zijn 96 live CL kost weer 800k.

https://www.easports.com/...Id=dcDoeB2BnTS42:FFA20PS4

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Valandil schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:38:

Wel daardoor 400k in de pocket met de verkoop van Cannavaro. Helaas te weinig voor een upgrade van Messi rare gold. Kan zijn 95 inform wel kopen, maar vind +1 de coins niet waard (400k) en zijn 96 live CL kost weer 800k.

Waarom zou je Boateng op 10 chem willen dan? Tussen 10 en 8 merk je echt het verschil niet hoor. In 1 van mijn teams heeft het halve team 6,7,8 chem en zit onder de 90 team chem maar dat is totaal geen probleem met al die TOTS spelers. Beter stel je dus je beste/favo spelers op ipv iedereen op 10 chem proberen te krijgen. Op futbin kan je trouwens het verschil in stats bekijken met minder player of team chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ibrahimovic is binnen! :)

Speel nu met dit team:
https://www.easports.com/...Id=g2zndHoQnTS5N:FFA20PS4

Opstelling 41212
Haland Ibrahimovic
Mbappe Perisic Sancho
Essien
Mendy Sarr Militao Lala
Vd Sar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Valandil schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:38:

Kreeg SS Mertens. Van de week zijn HL uit de andere party bag, alsof ze het erom doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
sjakieman schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:31:
[...]

Waarom zou je Boateng op 10 chem willen dan? Tussen 10 en 8 merk je echt het verschil niet hoor. In 1 van mijn teams heeft het halve team 6,7,8 chem en zit onder de 90 team chem maar dat is totaal geen probleem met al die TOTS spelers. Beter stel je dus je beste/favo spelers op ipv iedereen op 10 chem proberen te krijgen. Op futbin kan je trouwens het verschil in stats bekijken met minder player of team chem.
Ja eens.
Wilde alleen toch al kroos vervangen voor Kimmich om die eens te proberen.

Eventueel Messi vervangen voor Sancho TOTSS, maar sentiment houd me nog even tegen, plus die standaard gouden messi blijft een geweldige speler en scoren.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zlatan dan eindelijk ook binnen. Fernández alleen de basis versie maar die is prima op de bank als wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Joosie200 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:07:
Zlatan dan eindelijk ook binnen. Fernández alleen de basis versie maar die is prima op de bank als wissel.
Fernandez is niet heel lastig te halen, zeker niet zodra hij niet in je basis hoeft te starten voor bepaalde objectives

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 18:57
De Prime Icon packs zijn redelijk goed geweest afgelopen week. Zo begon het met Desailly, Henry en van Nistelrooy.....maar ruilde ik van Nistelrooy in bij een nieuwe SBC en kreeg ik Eusebio en vervolgens Zambrotta. Gisteren mijn laatste prime icon pack gedaan en hier kwam Pelé uit! 2e keer dat ik hem pack sinds FIFA 15😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
pacod schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:24:
De Prime Icon packs zijn redelijk goed geweest afgelopen week. Zo begon het met Desailly, Henry en van Nistelrooy.....maar ruilde ik van Nistelrooy in bij een nieuwe SBC en kreeg ik Eusebio en vervolgens Zambrotta. Gisteren mijn laatste prime icon pack gedaan en hier kwam Pelé uit! 2e keer dat ik hem pack sinds FIFA 15😁
‘Redelijk goed’ :')

Ik heb hem 2x gedaan en kreeg Nesta en Gerrard O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Kreeg net een 83 winter refrein uit een zilveren pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
DeeleNL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:42:
[...]

‘Redelijk goed’ :')

Ik heb hem 2x gedaan en kreeg Nesta en Gerrard O-)
gerrard en daarna keane.....tsja....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:49:
Kreeg net een 83 winter refrein uit een zilveren pakket?
Dan was de normale variant van deze kaart een zilver ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:55
Ik speel de laatste weken helemaal ruk... van divisie 6 naar bijna 10. Geen idee waar het aan ligt... Zelf van Basten moments die tot voor kort er alles in knalde raakt telkens de paal of naast. Net of je tegoed op is of zo...

Maar goed, deze week twee Prime Icon SBC gedaan. Ik mag niet klagen volgens mij.

Del Piero
Ronaldhino

Del Piero raakt bij mij geen pepernoot, is de bal ook alweer kwijt voordat hij hem heeft. Bal telkens ver van zijn voet... Het zou wel aan mij liggen, maar kan er weinig mee.
Ronaldhino ga ik vanavond meemaken :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
kw_nl schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:24:
Ik speel de laatste weken helemaal ruk... van divisie 6 naar bijna 10. Geen idee waar het aan ligt... Zelf van Basten moments die tot voor kort er alles in knalde raakt telkens de paal of naast. Net of je tegoed op is of zo...

Maar goed, deze week twee Prime Icon SBC gedaan. Ik mag niet klagen volgens mij.

Del Piero
Ronaldhino

Del Piero raakt bij mij geen pepernoot, is de bal ook alweer kwijt voordat hij hem heeft. Bal telkens ver van zijn voet... Het zou wel aan mij liggen, maar kan er weinig mee.
Ronaldhino ga ik vanavond meemaken :)
Pff ik zit ondertussen op 16 sbc's en mijn beste is tot nu toe 2* Kaka haha. Ronaldinho ga je wel plezier aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Wulfric92 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:46:
[...]

Pff ik zit ondertussen op 16 sbc's en mijn beste is tot nu toe 2* Kaka haha. Ronaldinho ga je wel plezier aan hebben!
16x hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je zoveel fodder liggen....lijkt me echt zonde van je fodder daar niet van trouwens :) Haal ik liever een fabinho en foden van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
bvbal79 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:05:
[...]

16x hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je zoveel fodder liggen....lijkt me echt zonde van je fodder daar niet van trouwens :) Haal ik liever een fabinho en foden van
Alle tots erin gooien die ik had, maar mijn club is nu aardig leeg nog 300 spelers over. Had er 2000 haha

Maar mijn team is al goed genoeg en de upgrades die nu komen zijn zo minimaal. Dan gok ik liever op een goede prime kaart :)

Edit:
Ik heb bijvoorbeeld ook baby R9 in een sbc gedaan. Gebruikte hem niet meer en zo heb ik naar de spelers gekeken die ik had.

[ Voor 11% gewijzigd door Wulfric92 op 02-07-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Over geen knikker raken gesproken....die bruno fernandes...hoe ga je daarmee van buiten de 16 scoren? Lukt mij met hem alleen op een lege goal of met een pingel. Gaat een berichtje naar de tegenstander worden ben ik bang en overwinning weg geven in ruil voor een goal..en dan hebben we weer een sbc speler haha al die moeite voor niks eigenlijk.

Prime icon 1x gedaan kreeg Hierro, weekend nog maar keertje doen altijd leuk.
Speel inmiddels met 3 verschillende teams, toch wel leuk. Kamada had ik uit de vorige goodiebag die doet het geweldig in de SB

[ Voor 23% gewijzigd door jerommeke96 op 02-07-2020 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

jerommeke96 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:41:
Over geen knikker raken gesproken....die bruno fernandes...hoe ga je daarmee van buiten de 16 scoren?
Gewoon Finesse schieten, dan vliegen ze er in, na 2 a 3 wedstrijden heb je vaak tegenstanders die er weinig van bakken, die ruimte krijg je dan vanzelf.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:24

lasharor

7 december 2004

Deze week uit mijn rewards:

Rivals: 91 Lopez
WL (Gold2): Insigne en Alexander-Arnold

Volgens mij zijn die picks wel redelijk goed, beide meer waard dan 250k (PC). Dus heb ze maar gelijk in mijn team verwerkt. Onderhand gebruik ik 7 player picks in mijn team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Player pick voor goud 3 een of andere 88 cam uit 2e engelse divisie en Tots Osimhen. Wist niet eens dat die laatste er in zat. Lijkt mij wel leuke speler om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
simons schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:37:
[...]

Gewoon Finesse schieten, dan vliegen ze er in, na 2 a 3 wedstrijden heb je vaak tegenstanders die er weinig van bakken, die ruimte krijg je dan vanzelf.
Haha nou echt niet zelfs tegen sommer 84 mist hij werkelijk alles of natuurlijk de paal of lat. En dat lukt me met elke willekeurige speler wel, hij voelt voor mij aan als een zilveren speler zo slecht.

Kan nu al een tijdje geen tegenstanders vinden in Rivals....meer last van?

[ Voor 7% gewijzigd door jerommeke96 op 02-07-2020 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik verwacht dat TOTS straks weer terug komt en de prijzen weer gaan zakken :)

Mijn spelers verkocht, ben dit weekend toch weg. Weer wat icon geflipt en weer 400K winst gemaakt.

Genoeg pakketjes klaarstaan, veel league sbc kosten vrij weinig en heb dus weer wat sbc fodder aangevuld :D
We gaan het zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Hassiebassie op 02-07-2020 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
K speel het spel nog maar weinig serieus.

Doe nog wat SB ter ontspanning en de sbc haal k nog lol uit. Verder wil ik nog 1 x de WL spelen (als t uitkomt kwa tijd) en dan is t wel klaar. Vind wel dat packluck enorme impact kan hebben op t spel kwa coins die je ermee verdiend, heb je tog een stapje voor.

Verder heb k veel spelers getest en gehad en heb k nu 2 leuke teams staan!

Best lang en veel gespeeld voor de eerste x. FIFA 20 was z'n geld prima waard! Veel geleerd, fouten gemaakt en vol goede moed:

Op naar FIFA 21🤣

Ow en vanaaf Liverpool - man city! Goooo Liverpool (fabinho)🤣

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 02-07-2020 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zlatan Ibrahimovic valt toch tegen. Terug naar Reus gegaan en het geluk gehad dat er nog een verse op de markt te verkrijgen was. Man, wat is dat toch een complete spits.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TRyCZLqG/6-A975-C56-B969-47-E5-A64-A-1-ECD155-CFB12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Blehh, Liverpool met 3-0 achter tegen City. Maar de bal is rond, komop! Voor Fabinho 95! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Met Haland en Ibrahimovic in de spits is het wel heel anders spelen. Je kan duidelijk merken dat ze sterk zijn en veel agressie hebben.

Kan je er niet doorheen voetballen heb je altijd nog de optie om er doorheen te beuken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik heb de Kimpembe sbc gedaan en zet deze naast Desailly neer. Ik heb echter nog een goede link nodig met Kimpembe. Dus zat te denken aan een icon keeper. Geen idee wat een goede keeper hier zou zijn. Van de Sar of Yashin 91? Prime Schmeichel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
pacod schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:20:
Ik heb de Kimpembe sbc gedaan en zet deze naast Desailly neer. Ik heb echter nog een goede link nodig met Kimpembe. Dus zat te denken aan een icon keeper. Geen idee wat een goede keeper hier zou zijn. Van de Sar of Yashin 91? Prime Schmeichel?
Mandanda TOTS. Prima keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:33:
[...]

Mandanda TOTS. Prima keeper.
Jammer alleen dat die extinct is. Ik probeer nu Prime Icon Moments Lehman eens uit :-)

Mijn team tot op dit moment
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0ybbscBVDyDSrKjkhsMhw_-fd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nT2RCd8u2I23sx050r4SWB6I.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door pacod op 02-07-2020 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:25:
Met Haland en Ibrahimovic in de spits is het wel heel anders spelen. Je kan duidelijk merken dat ze sterk zijn en veel agressie hebben.

Kan je er niet doorheen voetballen heb je altijd nog de optie om er doorheen te beuken ;)
Of vanaf 20m een gat in het net schieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:57:
[...]

Of vanaf 20m een gat in het net schieten _/-\o_
Dat gebeurt nu bijna te vaak en zelfs kopballen :p

Het is wel echt een leuke speler om in je team te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Wat ik nog wel wil melden. Is dat er zo'n groot verschil zit tussen 6e en 4e divisie. Door al de objectives ben ik uiteindelijk gezakt naar de 6e divisie.

Maar in de 6e divisie is de taktiek. Zes spelers op Stay back. En drie spelers op stay forward met get behind lines.

Hoe hogere divisie je speelt hoe aanvallender ze gaan ze spelen. Ikzelf had ontzettend veel moeite om uit de 6e divisie te komen.

Maar wanneer je daaruit bent en je komt in de hogere 5e / begin 4e divisie terecht. Wordt het spel echt leuker. Mede vanwege het meer aanvallende spel dat er wordt gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
pacod schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 23:47:
[...]

Jammer alleen dat die extinct is. Ik probeer nu Prime Icon Moments Lehman eens uit :-)
Laatst tegen gespeeld. Die stond toen echt goed te keepen zeg!
Voor nu Ter Stegen op doel en doet het prima, maar deze zou zeker mijn tweede keus zijn.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Wulfric92 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 02:04:
Wat ik nog wel wil melden. Is dat er zo'n groot verschil zit tussen 6e en 4e divisie. Door al de objectives ben ik uiteindelijk gezakt naar de 6e divisie.

Maar in de 6e divisie is de taktiek. Zes spelers op Stay back. En drie spelers op stay forward met get behind lines.

Hoe hogere divisie je speelt hoe aanvallender ze gaan ze spelen. Ikzelf had ontzettend veel moeite om uit de 6e divisie te komen.

Maar wanneer je daaruit bent en je komt in de hogere 5e / begin 4e divisie terecht. Wordt het spel echt leuker. Mede vanwege het meer aanvallende spel dat er wordt gespeeld :)
Moet je eens in 9 spelen... .daar kom je amper uit.
Veel goede spelers in lage divisies. Heel lang vast gezeten in div 9. Hier speelde ik liever tegen een topteam dan een standaard gouden objective team omdat je weet dat die spelers daar zitten voor de objectives.

Dit moeten ze echt aan gaan passen in FIFA21.
Weekend League probeer ik al nieteens meer, maar op deze manier wordt ook rivals verziekt.

Nu imiddels aangekomen in div 8 en dat speelt veel fijner van div 9. Win ook meer, behalve als je toch weer een grindteam tegen komt.

(ben ook geen ster in fifa, maar div 7 moet voor mij wel haalbaar zijn).

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Koning-Admiraal schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:38:
Zlatan Ibrahimovic valt toch tegen. Terug naar Reus gegaan en het geluk gehad dat er nog een verse op de markt te verkrijgen was. Man, wat is dat toch een complete spits.
[Afbeelding]
Boetius en Sabitzer goed genoeg? Vond Sabitzer erg matig, z'n kompaan Nkunku TOTS vond ik vele malen beter. En mogelijk Goretzka Moments in plaats van Boetius?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:51:
Die Reus is mij toch een partij goed. Veel eerder moeten halen.
En 1 dag later...
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:22:
Shevchenko en Reus verkocht en Gnabry, Insigne en Zola voor gehaald. Dit team speelt fijn :).
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:30:
Ik moest Zlatan hebben. Op zijn Stamina na de beste spits die je kunt hebben.
Koning-Admiraal schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:38:
Je verandert wel snel van mening... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Een nieuwe speler valt bij mij meestal de eerste paar potten positief/negatief op. Pas na stuk of 10 / 20 wedstrijden kan ik echt zeggen of hij bevalt.

Nu TOTS Kimmich aan proberen. Eerste 3 potten vond ik TOTS Kroos vele malen beter.
Na 7 potten nog steeds, maar wel een stuk minder groot verschil. Moet zelf ook even wennen aan de speler.
Houd Kimmich nog even aan, want ik vind hem wat beweeglijker dan Kroos. Kroos is iets wat lomp vergeleken met Kimmich, maar zijn dominantie in het spel (playmaker rol) is extreem hoog.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:09:
[...]

En 1 dag later...

[...]

[...]

[...]

Hangt ook allemaal van je speelstijl af he. Dan kan boetius prima als CDM staan. Maar goed speelstijl kan een dag later totaal anders zijn blijkt maar weer :P

Zlatan was te voorspellen gezien zijn balans, moet je echt mee kunnen spelen en anders spelen dan wat de standaard is deze FIFA. Maar goed Koning Keizer Admiraal, Popla kent het allemaal

[ Voor 19% gewijzigd door bvbal79 op 03-07-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Zlatan gebruik ik gewoon als supersub.
Lekker het laatste half uur inbrengen en hij pakt 9 vd 10 keer minimaal 1 goaltje mee.

In deze fase gaat het mij meer om de spelers gebruiken omdat ze leuk zijn om te gebruiken dan dat ze passen in het meta profiel.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Valandil schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:50:
Zlatan gebruik ik gewoon als supersub.
Lekker het laatste half uur inbrengen en hij pakt 9 vd 10 keer minimaal 1 goaltje mee.

In deze fase gaat het mij meer om de spelers gebruiken omdat ze leuk zijn om te gebruiken dan dat ze passen in het meta profiel.
Zekers dat ontken ik niet, maar er werd hier neergezet dat Zlatan de meest complete spits is....en dat is het dus niet met die balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Markuss schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Boetius en Sabitzer goed genoeg? Vond Sabitzer erg matig, z'n kompaan Nkunku TOTS vond ik vele malen beter. En mogelijk Goretzka Moments in plaats van Boetius?
Boëtius heeft alle attributen om op de CM positie te spelen. En Sabitzer is gewoon een beest, heb ook Witsel maar nu heeft hij de voorkeur. Mede ook omdat het een echte CM is, met goede verdedigende statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:09:
[...]

En 1 dag later...

[...]

[...]

[...]

Hoelang zal het nog duren voordat fut20 niet meer relevant is, en men over zal gaan op fut21. Niet lang meer. Dus ja dan is dit het moment om zoveel mogelijk spelers, waar je nog niet eerder mee hebt gespeeld, te gebruiken. En soms kan een eerder gebruikte speler, je van mening doen veranderen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
bvbal79 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:58:
[...]

Zekers dat ontken ik niet, maar er werd hier neergezet dat Zlatan de meest complete spits is....en dat is het dus niet met die balans.
Nee compleet is hij zeker niet.
Persoonlijk vind ik Lewandoski Headliner die ik heb een vrij complete spits:
Scoort makkelijk, snel genoeg, fysiek sterk, kan ook koppen (nu nog in het doel), goede workrates.

Hij past goed bij mijn speelstijl.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik speel ook enkel nog voor de lol. Het probleem is dat op het einde van Fifa alles super goedkoop is en je dus veel meer kunt gaan experimenteren.

Volgende week ga ik een vrijwel geheel Frans team maken met Fut birthday Mbappe in de spits.

Mandanda
Lala, Sarr, Kimpembe, Mendy
Vieira, Ndombele
Atal, Zidane, Neymar
Mbappe

Of Dembele er tussen :) kijken wie de vote wint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Hassiebassie schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:07:
Ik speel ook enkel nog voor de lol. Het probleem is dat op het einde van Fifa alles super goedkoop is en je dus veel meer kunt gaan experimenteren.
De rest van het jaar hopelijk toch ook? :)

Zo niet dan kan ik je aanraden om vanaf de start met deze mindset te spelen.
Dus voor geen enkele swap of speler gaan grinden in rivals. Wat hoeveel hebben jullie deze spelers nu uiteindelijk gebruikt en hoeveel frustratie was er voor nodig om ze te halen? Hoewel er soms spelers bij zaten die perfect in mijn team zouden passen heb ik het het hele jaar volgehouden om er geen enkele te doen.
Ook in de WL gewoon stoppen als je er klaar mee bent en niet doorspelen omdat je misschien deze week wel een keer een packluck zal hebben. Dit punt is wat lastiger als je met moeite 11 wins haalt maar anders ook goed te doen.

En ook op deze manier heb je genoeg geld om elke week nieuwe spelers en teams uit te proberen. Je zoekt alleen een categorie lager. En zelfs dan heb je aan het eind ook gewoon een geweldig team vol TOTS spelers.
Pagina: 1 ... 169 ... 185 Laatste