Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik mag niet klagen, vandaag de guaranteed sbc gedaan, kreeg Alex Sandro. Uit de party bag sbc kreeg ik Hateboer, niet helemaal wat ik zocht. Uiteindelijk met alle untradables en ongeveer 80k Jovic even gehaald.

Mijn team ziet er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/17073609

Ingame switch ik naar 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Zit te twijfelen of ik morgen met de Rivals rewards een keer voor de pakketjes ga of toch weer voor het geld. Geen WL rewards, want dat heb ik niet gespeeld afgelopen weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
MadMoody schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:06:
Zit te twijfelen of ik morgen met de Rivals rewards een keer voor de pakketjes ga of toch weer voor het geld. Geen WL rewards, want dat heb ik niet gespeeld afgelopen weekend.
Ik zou als ik jouw was voor de untradeble rewards gaan. Krijg je veel spelers en die kan je weer voor sbc's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wulfric92 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:42:
[...]

Ik zou als ik jouw was voor de untradeble rewards gaan. Krijg je veel spelers en die kan je weer voor sbc's gebruiken.
Daarom twijfelde ik ook, normaal ga ik altijd voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 09:10
Partypooper schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 22:11:
Ik mag niet klagen, vandaag de guaranteed sbc gedaan, kreeg Alex Sandro. Uit de party bag sbc kreeg ik Hateboer, niet helemaal wat ik zocht. Uiteindelijk met alle untradables en ongeveer 80k Jovic even gehaald.

Mijn team ziet er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/17073609

Ingame switch ik naar 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2.
Als je (tzt) coins hebt, Ramos en Casemiro als eerst eruit, erg traag, in dit stadium van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Als ik die stats van Kent nu zo zie, ben ik blij dat ik niet voor hem had gestemd en dat het Jovic is geworden. Zou echt de meest verschrikkelijke speler van al die 1 depth dropback counter spelers zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 15:53
Pompi schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 07:54:
Als ik die stats van Kent nu zo zie, ben ik blij dat ik niet voor hem had gestemd en dat het Jovic is geworden. Zou echt de meest verschrikkelijke speler van al die 1 depth dropback counter spelers zijn
Idem, al ben ik wel nog steeds af en toe schuldig aan het misbruik van zijn 84 kaart.
Al moet ik zeggen dat Rafa en Salvio TOTS ook bevallen als super subs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
NLoldebroek schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 07:49:
[...]

Als je (tzt) coins hebt, Ramos en Casemiro als eerst eruit, erg traag, in dit stadium van de game.
Was ik wel van plan. Maar tot die tijd staan ze prima hun mannetje. Merk tbh ook niet veel van dat ze traag zijn. En op beide zit een shadow om de pace te boosten, dus dat zal ook meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:18
Partypooper schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:06:
[...]

Was ik wel van plan. Maar tot die tijd staan ze prima hun mannetje. Merk tbh ook niet veel van dat ze traag zijn. En op beide zit een shadow om de pace te boosten, dus dat zal ook meespelen.
Moet zeggen dat ik ook nog steeds met casemiro speel op verdediging ondersteunen.

Die beste man heerst op t middenveld samen met modric FB & Allan FB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo gebruik ik ook nog steeds Gattuso moments. Ook niet de snelste, maar doet het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:49:
[...]

Moet zeggen dat ik ook nog steeds met casemiro speel op verdediging ondersteunen.

Die beste man heerst op t middenveld samen met modric FB & Allan FB
Nou ja dat heb ik dus ook, die man is net een wandelende muur. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02

bebopper

I'm an absolute beginner...

Tegen beter weten in toch nog eens een poging gewaagd voor Rivals (onderin divisie 10), maar dat heeft in mijn geval gewoon echt helemaal geen zin (behalve als ik heel graag heel gefrustreerd wil raken);
  • kom alleen maar gruwelijke eikels :r tegen die zich voor objectives hebben laten zakken
  • zit ongelooflijk veel vertraging in
Ik dacht probeer het eens op donderdag overdag, of de verbinding dan iets beter is, deze is nog dramatischer dan op een woensdagavond, vertraging is gewoon meer dan zichtbaar, het beeld stottert en verspringt dat het een lieve lust is (dit ligt ook aan mijn verbinding, dat is me bekend, mijn ping is slecht, maar soms is het nog enigszins speelbaar).

Conclusie: ik moet proberen mijn laatste beetje plezier te halen uit offline wedstrijden (soms pakt zo'n SB nog best leuk uit tegen een goed team op world class) en het puzzelen en klungelen met mijn team. Het is iig heel erg duidelijk dat dit mijn eerste en laatste FIFA is (tenzij er binnenkort glasvezel wordt aangelegd hier, dan stap daartnaartoe over en probeer ik het nog eens >:)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
bebopper schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:13:
Tegen beter weten in toch nog eens een poging gewaagd voor Rivals (onderin divisie 10), maar dat heeft in mijn geval gewoon echt helemaal geen zin (behalve als ik heel graag heel gefrustreerd wil raken);
  • kom alleen maar gruwelijke eikels :r tegen die zich voor objectives hebben laten zakken
Ik dacht probeer het eens op donderdag overdag, of de verbinding dan iets beter is, deze is nog dramatischer dan op een woensdagavond, vertraging is gewoon meer dan zichtbaar, het beeld stottert en verspringt dat het een lieve lust is (dit ligt ook aan mijn verbinding, dat is me bekend, mijn ping is slecht, maar soms is het nog enigszins speelbaar).

Conclusie: ik moet proberen mijn laatste beetje plezier te halen uit offline wedstrijden (soms pakt zo'n SB nog best leuk uit tegen een goed team op world class) en het puzzelen en klungelen met mijn team. Het is iig heel erg duidelijk dat dit mijn eerste en laatste FIFA is (tenzij er binnenkort glasvezel wordt aangelegd hier, dan stap daartnaartoe over en probeer ik het nog eens >:)).
Glasvezel, koper of coax maakt niets uit. Zolang je maar een lage ping hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55

Doe.het.niet!
Gewoon stoppen!

Speelde gisteravond 1 wedstrijd, scoor na 5 minuten met perisic, tegenstander gaat weg, krijg ik later een bericht met kk leijer! -O-

Tsja..... :N

Overigens blijft PIM Vieira mijn CDM <3
Op de een of andere manier zorgt die gewoon voor rust waardoor ik zelf ook relaxter ga ballen. Net 3-4 gewonnen tegen iemand met de winnende goal uit een corner waar Henderson met een Zidane-turn even langs de eerste verdediger zoeft en vanaf een meter of 25 gewoon de bal in de winkelhaak parkeert _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Wulfric92 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:33:
[...]

Glasvezel, koper of coax maakt niets uit. Zolang je maar een lage ping hebt.
Weet ik, maar hier (in Belgie op de locatie waar ik woon) heb ik keuze tussen een fatsoenlijke (qua snelheid met ~200bpsb/20Mbps, maar dramatisch qua ping) verbinding via de (Telenet) kabel of een 10 Mbps lijntje over koper ADSL. Geen echte keuze dus. Enige hoop die ik heb is dat er ooit glasvezel komt, want andere opties zie ik niet snel een verbetering in ping met zich meebrengen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik eerder verhuist ben dan dat er hier glasvezel komt :P
Hassiebassie schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Doe.het.niet!
Gewoon stoppen!
Die kans is het allergrootst :+

[ Voor 12% gewijzigd door bebopper op 25-06-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 14:39:
[...]

Weet ik, maar hier (in Belgie op de locatie waar ik woon) heb ik keuze tussen een fatsoenlijke (qua snelheid met ~200bpsb/20Mbps, maar dramatisch qua ping) verbinding via de (Telenet) kabel of een 10 Mbps lijntje over koper ADSL. Geen echte keuze dus. Enige hoop die ik heb is dat er ooit glasvezel komt, want andere opties zie ik niet snel een verbetering in ping met zich meebrengen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik eerder verhuist ben dan dat er hier glasvezel komt :P

[...]

Die kans is het allergrootst :+
ik heb 500/500 glasvezel en dat werkt perfect met alles.
Alles met een uitzondering en dat is fifa en dat gaat niet veranderen omdat de gameservers bij Fifa het grootste probleem zijn.

Met sneller internet gaan je verwachtingen ook omhoog waardoor het nog frustrerender is als je dan opeens een reeks zwaar vertraagde potjes hebt in WL.

Ik heb sinds het nieuwe seizoen twee potjes online en 2-3 offline gespeeld, hoewel het me leukt lijkt om Mendy/Bruno vrij te spelen gaat dat waarschijnlijk toch niet gebeuren tenzij het komend weekend alleen meer regent :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Bossie schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 16:51:
[...]

ik heb 500/500 glasvezel en dat werkt perfect met alles.
Alles met een uitzondering en dat is fifa en dat gaat niet veranderen omdat de gameservers bij Fifa het grootste probleem zijn.

Met sneller internet gaan je verwachtingen ook omhoog waardoor het nog frustrerender is als je dan opeens een reeks zwaar vertraagde potjes hebt in WL.

Ik heb sinds het nieuwe seizoen twee potjes online en 2-3 offline gespeeld, hoewel het me leukt lijkt om Mendy/Bruno vrij te spelen gaat dat waarschijnlijk toch niet gebeuren tenzij het komend weekend alleen meer regent :X
Kan me voorstellen dat je verwachtingen dan nog groter worden, maar die van mij zijn nu vrij laag :P Heb bij vrienden wel eens een potje online gespeeld (buiten de drukke Rivals uren) en dat was echt een verademing (in verhouding tot wat ik gewend ben). Mijn laagste ping voor een online game zal rond de 30 liggen, meestal is het hoger.

Levert wel een hoop kaarten op trouwens, begin deze middag een nieuw record van 1 rode per wedstrijd. En dat is echt niet expres, ik vind zelf dat ik redelijk netjes speel. Maar gewoonweg omdat de tackle die ik wil doen pas * seconden later plaatsvind en dan inderdaad niet zo slim meer is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
O, o, o, wat is dat Rivals weer een ergernis: zit in div. 7. Eergisteren won ik AL mijn potjes. Dan weet je al: er komt een verliesreeks. Welnu, die heb ik nu (terwijl ik beter in vorm ben dan bij mijn winstavond). Van de tot nu toe 5 potjes: 1e 3 potjes een megasterke tegenstander en 3x kansloos verlies. Daarna 2 potjes, meteen pauze door tegenstander en weg is-tie (om te degraderen denk ik). Nou, leuk hoor dat Fifa..... ach, er komt ook weer een winstreeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:39:
O, o, o, wat is dat Rivals weer een ergernis: zit in div. 7. Eergisteren won ik AL mijn potjes. Dan weet je al: er komt een verliesreeks. Welnu, die heb ik nu (terwijl ik beter in vorm ben dan bij mijn winstavond). Van de tot nu toe 5 potjes: 1e 3 potjes een megasterke tegenstander en 3x kansloos verlies. Daarna 2 potjes, meteen pauze door tegenstander en weg is-tie (om te degraderen denk ik). Nou, leuk hoor dat Fifa..... ach, er komt ook weer een winstreeks.
ik heb dat ook wel eens maar vaak ligt de oorzaak dan toch echt bij mijzelf (vermoeidheid, onrustig door de game zelf etc).

als je het gaat herkennen, laat het dan lekker gaan en ga wat anders doen tenzij je later het weekend geen hebt om G3 ff aan te tikken O-) |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
MadMoody schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:39:
Ik wilde ongeveer hetzelfde posten maar dat heb jij al voor mij gedaan haha. Divisie 6, 6 wedstrijden, 3x weggetikt, 1x gewonnen en 2x leaved tegenstander na mijn 1e aanval. Zo van ‘oh tegen hem gaat het niet snel genoeg lukken, bye’! ;w Ondertussen dus weer bijna div. 7. En dan ben ik niet eens voor objectives aan het spelen maar wil gewoon wat spelers en formaties uittesten :')

Ik hoop net als velen anderen in FIFA 21 toch echt een soort ‘objective game mode’ te zien, tegen beter weten in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:25:
[...]

Ik wilde ongeveer hetzelfde posten maar dat heb jij al voor mij gedaan haha. Divisie 6, 6 wedstrijden, 3x weggetikt, 1x gewonnen en 2x leaved tegenstander na mijn 1e aanval. Zo van ‘oh tegen hem gaat het niet snel genoeg lukken, bye’! ;w Ondertussen dus weer bijna div. 7. En dan ben ik niet eens voor objectives aan het spelen maar wil gewoon wat spelers en formaties uittesten :')

Ik hoop net als velen anderen in FIFA 21 toch echt een soort ‘objective game mode’ te zien, tegen beter weten in.
En leave van de tegenstander moet je gewoon een win opleveren, dit gedoe heb je niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja en een leave van je tegenstander moet je ook geen spelerscontract kosten vind ik. Nu is dat wel zo opgelost, maar ik vind het niet kloppen. En ik hoop toch ook ernstig dat ze inderdaad in Fifa 21 wat anders verzinnen voor de objectives. Want dat expres degraderen vind ik nog steeds zo idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:15:
[...]

ik heb dat ook wel eens maar vaak ligt de oorzaak dan toch echt bij mijzelf (vermoeidheid, onrustig door de game zelf etc).

als je het gaat herkennen, laat het dan lekker gaan en ga wat anders doen tenzij je later het weekend geen hebt om G3 ff aan te tikken O-) |:(
Voor een deel ben ik het met je eens. Maar ook voor een deel niet, want dit gebeurt de laatste tijd zo vaak: 1 avond dan kan ik niet verliezen, zelfs als ik met mijn ogen dicht zou spelen, maar dan heb ik in dezelfde week ALTIJD een avond waarin het omgekeerd is: hoe goed ik dan ook speel , dan kan ik onmogelijk winnen (toevallig helaas vandaag dus). Dat is geen toeval meer denk ik dan. Ik denk zelf, althans zo lijkt het, dat het in de matchmaking zit. Want na zo'n winstavond krijg ik daarna echt bizar goede tegenstanders. Ik dacht dat dat alleen bij de WL zo was, maar ik ervaar het ook zo bij Rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
MadMoody schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:49:
Ja en een leave van je tegenstander moet je ook geen spelerscontract kosten vind ik. Nu is dat wel zo opgelost, maar ik vind het niet kloppen. En ik hoop toch ook ernstig dat ze inderdaad in Fifa 21 wat anders verzinnen voor de objectives. Want dat expres degraderen vind ik nog steeds zo idioot.
Eens. En ik denk dat ze dat deels willen tackelen door de Fernandes en Mendy ‘plus’ objectives waarmee je in div 4 wins moet behalen. Maar de echt goede spelers zijn zo weer gepromoveerd na het behalen van hun speler natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zielinski, Eriksen of Mkhitaryan?

Edit 1: Firmino valt wel tegen. Had stiekem gehoopt dat het een soort R9 zou worden qua stats :9

Edit 2: Halve team weer geflipt. Slordige 350K winst. Je ziet echt dat Roberto Carlos enorm lijdt onder de Summer Heat Mendy promo. Nu al voor minder dan 700K op xbox op te pikken.

[ Voor 101% gewijzigd door Hassiebassie op 25-06-2020 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eriksen gestemd. Ik kan met alledrie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Mkhitaryan gestemd. Beide anderen zijn weer CM/CAM, daar zijn erondertussen al veel van. RM kan wel toegevoegd worden aan Serie A team.

EDIT: welke optie heeft jullie voorkeur

451 startopstelling met:
RB: Zanetti Prime - RM: Mahrez TOTS
RB: Zanetti Prime - RM: Messi IF 95
RB: Zanetti Prime - RM: Salvio TOTS
RB: Trend TOTS - RM: Mahrez TOTS

Ik ben nog aan het uitproberen met CAM en ST positie. CR7 is leuk maar ik haal met TOTS Martinez betere resultaten. Mahrez als CAM achter hem lijkt een leuke optie. Tot nu toe bijna alleen maar gebruikt als RAM (4231) en RM (442)

Ik zou graag Messi SS willen uitproberen maat statswise zou hij niet heel veel beter zijn dan Mahrez of Salvio.

Ik beschik nu over dit team:
https://www.futbin.com/20/squad/16340188

Een 4222 optie zou zijn:
https://www.futbin.com/20/squad/17092113

Met team 1 heb ik naast de tradeable spelers (Salvio, Insigne en Gomez) nog 1.3mln coins over. De rest is allemaal untradeable.

Ik twijfel eerlijk gezegd of het het waard is om voor Messi SS ‘heel’ mijn team om te gooien, wil ook zeggen dat Insigne, Anderson en Mahrez geen rol meer spelen in de basis opstelling.

Ik heb laatst Messi IF bij Draft gehad, die beviel me wel prima. Ik was in het begin ook wel lovend over Salvio, maar nieuwe spelers in je team kennen vaak een fris begin en daarna wordt het minder :')

Iemand zin om te puzzelen? Ik ben benieuwd wat jullie voor team zouden bouwen met spelers die ik momenteel heb en evt. de verkoop van de verhandelbare spelers en aanschaffen van andere :) Het is niet erg als er een speler op bijv. 8 chem staat, maar veel minder moet het niet worden.. (zit tussen de oren)

[ Voor 85% gewijzigd door DeeleNL op 25-06-2020 21:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00
Heel herkenbaar.
Ik heb lang gebungeld in div 9. Veel objectives teams waar je tegen moet spelen.
Nu in div 8. Minder objective teams en tegenstanders zijn minder goed dan in 9.
Het is dat ik nu zelf met objectives bezig ben waardoor ik met een minder team gewoon vaker verlies, maar anders had ik inmiddels promotie naar div 7 gemaakt.

Tip: als je promotie wilt maken, speel dan rivals tijdens de weekend league. De meeste zijn dan daar mee bezig en kom je wat vaker normale tegenstanders tegen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Weet iemand iets tegen de kickoff goal? Ik krijg die zo regelmatig tegen, overtreding maken lukt zelfs niet..te bang rood te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
jerommeke96 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 13:06:
Weet iemand iets tegen de kickoff goal? Ik krijg die zo regelmatig tegen, overtreding maken lukt zelfs niet..te bang rood te pakken.
offside trap aanzetten en niet vol de aanval ingaan, zorg dat je tegenstander geen passes vooruit kan maken.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:55
Gisteren tegen een goud\zilver en brons team gespeeld. Alleen Pirlo Icon als topspeler, de rest was allemaal goud +/- 75. Zijn keeper was zelfs brons +/- 60. Je kon merken dat die gast veel beter is dan gemiddeld, maar uiteindelijk legt hij het toch af met 4-2. Vooral snelheid van spelers is belangrijk.

Toch leuk om te doen :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

En als je denkt dat het dieptepunt bereikt is qua zielige spelers... 2 potjes Rivals, 2 keer een tegenstander die full pressure begint en in allebei de potjes ook scoort. En daarna trekken ze snel de stekker eruit: disconnect en een win met 1-0 (loss voor mij dus). Beide keren binnen de 10 minuten, nog 80 te gaan waarin van alles kan gebeuren. Dit zou gewoon geen win mogen zijn voor die zielige gastjes :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
jerommeke96 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 13:06:
Onder de knop een ultra defensive opstelling hebben die lijkt op je gewone opstelling. 1 depth, iedereen terug, full pressure.

Zodra je de bal onderschept hebt, weer terug naar normale instructies.

Ik probeer gewoon zo snel mogelijk de aanval eruit te halen. De kickoff goal is gewoon scripted en gebeurt te vaak dat het een toeval is.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Vandaag Fernandez binnen gehaald en wat een speler is dat! Staat op cam achter Haland en Mbappe. En speelt met een Sniper op 8 chem.

Schieten is heel erg goed, behendig en kan ook nog is verdedigen :)

De objectives zijn zeer goed te doen. Makkelijker dan Mendy.

Speel nu met dit team:

https://www.easports.com/...Id=g3HxJg0pnTRJK:FFA20PS4

[ Voor 17% gewijzigd door Wulfric92 op 26-06-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Wulfric92 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 17:59:
Vandaag Fernandez binnen gehaald en wat een speler is dat! Staat op cam achter Haland en Mbappe. En speelt met een Sniper op 8 chem.

Schieten is heel erg goed, behendig en kan ook nog is verdedigen :)

De objectives zijn zeer goed te doen. Makkelijker dan Mendy.

Speel nu met dit team:

https://www.easports.com/...Id=g3HxJg0pnTRJK:FFA20PS4
Dat is wel het leuke aan deze tijd in fifa, ja kan vrij gemakkelijke leuke nieuwe spelers halen.
Al doe je de helft heb je al 2 spelers voor een SBC die een goede speler geeft.
Mendy toch maar afgemaakt, Fernandez zonder moeite al op de helft, alleen die buiten de 16 lijkt wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
jerommeke96 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:21:
[...]

Dat is wel het leuke aan deze tijd in fifa, ja kan vrij gemakkelijke leuke nieuwe spelers halen.
Al doe je de helft heb je al 2 spelers voor een SBC die een goede speler geeft.
Mendy toch maar afgemaakt, Fernandez zonder moeite al op de helft, alleen die buiten de 16 lijkt wat lastig.
Ja idd, was eigenlijk niet van plan om hem te gebruiken. Maar dacht meer aan leuk sbc materiaal. (Voor de prime sbc).

Maar bevalt beter dan ik had gedacht! Zijn 91 versie is al in een prime sbc gegaan. Socratis, voor de 2* dat ik hem pack.

Zit nu op 14 prime sbc's haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Even afgezien van de vreselijke gameplay, en gamemodus (rivals) maar zoals ze nu de content (sbc, grinden etc.) organiseren, bevalt erg goed.
Mendy, niet extreem moeilijk, maar je kan wel voor jezelf bepalen wanneer het genoeg is. Evenzeer met Fernandes.
Droprate is ook stukken beter, krijg nu zelfs met de dagelijkse zeldzame spelers pakketjes boards.
Dit is zoveel beter! Als ze dit nou eens doortrekken, ik hoef niet meteen in oktober een sbc waar je een 92-er kan krijgen, maar bijvoorbeeld een 86 of dat je POTM zo kan krijgen?

Owja als ze dan ook goede gameplay krijgen, betere modus, objective based matching etc. dan wordt het nog eens wat!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik heb niet lang na hoeven te denken over Sarr. Marquinhos tots in zijn sbc gegooid en binnengehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kreeg een pack voor 200 rival wins. Haal eruit:
Copa Tevez 92
Headliners Thiago Silva
Winter Refresh Chesa

Die Zlatan kaart ziet er goed uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
simons schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:27:
Even afgezien van de vreselijke gameplay, en gamemodus (rivals) maar zoals ze nu de content (sbc, grinden etc.) organiseren, bevalt erg goed.
Mendy, niet extreem moeilijk, maar je kan wel voor jezelf bepalen wanneer het genoeg is. Evenzeer met Fernandes.
Droprate is ook stukken beter, krijg nu zelfs met de dagelijkse zeldzame spelers pakketjes boards.
Dit is zoveel beter! Als ze dit nou eens doortrekken, ik hoef niet meteen in oktober een sbc waar je een 92-er kan krijgen, maar bijvoorbeeld een 86 of dat je POTM zo kan krijgen?

Owja als ze dan ook goede gameplay krijgen, betere modus, objective based matching etc. dan wordt het nog eens wat!
Ze waren er wel, je had bijvoorbeeld pukkie of vardy, die kwam ook redelijk snel.

Maar ik denk dat ze meer variatie erin moeten gooien, spelers die je niet goed kent, en dan een leuke upgrade krijgen. Dat si eigenlijk precies wat nu gebeurt.

Boethius (buiten nederland) en Sarr heeft waarschijnlijk de helft van de spelers nog nooit van gehoord.

Maar daardoor krijg je wel een leuke variatie aan elftallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:37:
Ik kreeg een pack voor 200 rival wins. Haal eruit:
Copa Tevez 92
Headliners Thiago Silva
Winter Refresh Chesa

Die Zlatan kaart ziet er goed uit 8)
Het enige wat hij mist is balans. En aangezien bijna iedereen cv's heeft met 99 kracht. Gaat het lastig worden om hem te gebruiken.

Maar los daarvan Zlatan is God ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
simons schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:03:
14 wedstrijden gewonnen, met nog 6 voor de boeg toch maar gestopt. Het spel was weer enorm toxic, komt de tegenstander op 2-0 dan worden de replays volledig bekeken, vingertje op de mond.... alleen dat moet je niet doen met nog 40 minuten op de klok. Als het dan 2-3 wordt dan moet er 3x gepauzeerd worden in de 89e minuut.
En dat voor een paar playerpicks van spelers die na volgende week passe zijn.
En blijkbaar gaat iedereen vanzelf mee doen merk ik nu...

In 2018 kreeg ik namelijk een berichtje na een WL game van ene Joe. Hij zei "Good game!", ik "Congrats" en hij "Thank you".

Nu zie ik pas dat we vorige week toevallig weer tegen elkaar speelden en hij won weer. Dit keer alleen geen gg maar "Ur shit" en "Hahahaha"...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zat vanmiddag maar een paar van die 81+ en 82-88 te doen. Uiteindelijk Sarr, Diaby en Boetius voor minder dan 60K kunnen doen.
Sarr gaat lekker op de bank. Helaas kan hij niet in de basis want dan komt Ter Stegen weer niet op full chem en die kerel is wel een topkeeper vind ik.

En Diaby en Boetius? Ik heb nog geen flauw idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 21:55:
Zat vanmiddag maar een paar van die 81+ en 82-88 te doen. Uiteindelijk Sarr, Diaby en Boetius voor minder dan 60K kunnen doen.
Sarr gaat lekker op de bank. Helaas kan hij niet in de basis want dan komt Ter Stegen weer niet op full chem en die kerel is wel een topkeeper vind ik.

En Diaby en Boetius? Ik heb nog geen flauw idee :+
Maar een CV ga je toch nooit wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wat een speler is die Benzema zeg! Had 'm vorige week als player pick en inmiddels heeft hij 17 wedstrijden gespeeld en daarin 25 keer gescoord en 11 assists!

Welke spelers zijn volgens jullie echt must haves? Ik heb inmiddels al weer bijna 2,5 miljoen maar geen idee wat ik er voor moet kopen. Competitie of nationaliteit maakt niet uit, elke speler is wel in te passen.
Wulfric92 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:09:
[...]

Maar een CV ga je toch nooit wisselen?
Heb je het wel eens geprobeerd? Juist als je heel ver naar voren gaat spelen dan kan een verse CV alle counters eruit halen zodat je met spitsen makkelijk kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:52:
Wat een speler is die Benzema zeg! Had 'm vorige week als player pick en inmiddels heeft hij 17 wedstrijden gespeeld en daarin 25 keer gescoord en 11 assists!

Welke spelers zijn volgens jullie echt must haves? Ik heb inmiddels al weer bijna 2,5 miljoen maar geen idee wat ik er voor moet kopen. Competitie of nationaliteit maakt niet uit, elke speler is wel in te passen.

[...]

Heb je het wel eens geprobeerd? Juist als je heel ver naar voren gaat spelen dan kan een verse CV alle counters eruit halen zodat je met spitsen makkelijk kan scoren.
Uhm ik begrijp je irritatie, maar ik speel letterlijk vanaf het begin al op 7 diepte en 4 breedte. Heb hier ook al meerdere tactieken geplaatst om zo te spelen.

Maar ja, ik heb hetzelfde als ik tegen zo'n tegenstander speel meestal ga ik dan weg. Of ik scoor 1* en laat ze naar me toe komen.

Edit:
Met pressure after heavy touch

Edit2
Ik heb Benzema ook gehad. En het is idd een zeer goede speler!
Maar Haland had toch de voorkeur voor mij, voelt veel behendiger en sneller aan. Maar is moeilijker te linken.

[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 27-06-2020 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wulfric92 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:55:
[...]

Uhm ik begrijp je irritatie, maar ik speel letterlijk vanaf het begin al op 7 diepte en 4 breedte. Heb hier ook al meerdere tactieken geplaatst om zo te spelen.

Maar ja, ik heb hetzelfde als ik tegen zo'n tegenstander speel meestal ga ik dan weg. Of ik scoor 1* en laat ze naar me toe komen.

Edit:
Met pressure after heavy touch

Edit2
Ik heb Benzema ook gehad. En het is idd een zeer goede speler!
Maar Haland had toch de voorkeur voor mij, voelt veel behendiger en sneller aan. Maar is moeilijker te linken.
Ohh kwam misschien verkeerd over maar dat was geen irritatie hoor. Ik heb nu ook geen CV op de bank omdat ik 2 teams af wissel en mijn CV's veel stamina hebben. Maar het valt me op dat iedereen altijd maar spitsen wisselt terwijl een CV of een CDM je ook zoveel extra kansen kan geven.

Haland kan ik ook wel kwijt, die stond sowieso nog op mijn lijstje om eens te proberen. Ga ik zondag als de prijzen laag zijn maar eens oppikken met misschien Reus erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 00:22:
[...]

Ohh kwam misschien verkeerd over maar dat was geen irritatie hoor. Ik heb nu ook geen CV op de bank omdat ik 2 teams af wissel en mijn CV's veel stamina hebben. Maar het valt me op dat iedereen altijd maar spitsen wisselt terwijl een CV of een CDM je ook zoveel extra kansen kan geven.

Haland kan ik ook wel kwijt, die stond sowieso nog op mijn lijstje om eens te proberen. Ga ik zondag als de prijzen laag zijn maar eens oppikken met misschien Reus erbij.
Ah oke, nja dat is dan een verschil in speelwijze. Ik speel met 1 team maar als de spelers onder de 90 stamina komen gebruik ik conditiekaarten.

Maar die krijg je tegenwoordig zoveel dat 2 teams niet meer nodig is.

Ik heb nu nog 300 gouden conditie kaarten en 60 team conditie kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
simons schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:27:

Dit klinkt heel leuk als je in oktober een goede POTM kan krijgen voor heel weinig maar dat is het helaas niet. Want dan wordt het zo'n SBC die iedereen doet en dan kan daarna iedereen weer klagen dat elke tegenstander dezelfde spelers heeft. Ook zou het jammer zijn als teams te snel te goed worden. Nu is elke speler zo allround dat ze nauwelijks zwakke plekken hebben. Het leuke van de eerste maanden is juist dat je er ook rekening mee moet houden dat sommige spelers bijvoorbeeld totaal niet kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wulfric92 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 00:25:
[...]

Ah oke, nja dat is dan een verschil in speelwijze. Ik speel met 1 team maar als de spelers onder de 90 stamina komen gebruik ik conditiekaarten.

Maar die krijg je tegenwoordig zoveel dat 2 teams niet meer nodig is.

Ik heb nu nog 600 gouden conditie kaarten en 60 team conditie kaarten.
Hoezo verschil in speelwijze dan? Ik speel ook altijd ver naar voren met in mijn meeste tactieken ook pressure on heavy touch. Daarom zei ik juist dat je met een invaller als CV de counters van de tegenstander eruit kan halen, zelfs als de tegenstander nieuwe snelle spitsen brengt.

Eens dat 2 teams niet nodig is. Maar ik vind het leuk om met meerdere teams te spelen. Met 1 team kan ik misschien net wat meer wins halen maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 00:30:
[...]

Hoezo verschil in speelwijze dan? Ik speel ook altijd ver naar voren met in mijn meeste tactieken ook pressure on heavy touch. Daarom zei ik juist dat je met een invaller als CV de counters van de tegenstander eruit kan halen, zelfs als de tegenstander nieuwe snelle spitsen brengt.

Eens dat 2 teams niet nodig is. Maar ik vind het leuk om met meerdere teams te spelen. Met 1 team kan ik misschien net wat meer wins halen maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel.
Ach zo bedoelde ik het ook niet. Verschil in speelwijze, met 2 teams vs 1 team.

Maar op zich maakt zelfs dat niet zoveel uit. Ik rouleert bijvoorbeeld veel met de spelers. Er is bijna geen een weekend League dat ik dezelfde spelers hanteer.

Maar zelfs dan heb ik nooit cv's die op een laag stamina spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 27-06-2020 00:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Het is weer feest in de lagere divisies met objectives Fernandes en Zlatan.

Niet te doen.
Gedegradeerd naar div 9 en zelfs daar niks meer in te brengen. Weekend league doe ik al nieteens meer, maar zo blijft er ook niks over om tegen gelijkwaardige tegenstanders te spelen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb me nog niet aan Rivals gewaagd.. ga ook niet eens verder als de potm kaart. Kansloze bedoeling in div 9 haha

Ibra zien we wel even nog...

Uiteindelijk gooi k ze uiteindelijk tog in sbc dus de frustratie niet waard

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 27-06-2020 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Valandil schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:31:

Niet te doen.
Gedegradeerd naar div 9 en zelfs daar niks meer in te brengen. Weekend league doe ik al nieteens meer, maar zo blijft er ook niks over om tegen gelijkwaardige tegenstanders te spelen.
Zoals zo vaak op zaterdag speelt het iid klote. Bij mij gaan 60% van de ballen de verkeerde kant op,ballen blijven kleven maar niet bij mij, als magneten gaan al mn ballen naar de tegenstander er gebeuren weer de gekste dingen. Jammer maar helaas morgen weer kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik probeer al sinds donderdag een CAM naar CF te snipen maar dat lijkt onmogelijk. Normaal lukt het wel naar poging of 10 maar deze wil maar niet. Wat is een goed moment op het te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bizar dat de headliner upgrade van Mertens nog steeds niet doorgevoerd is zeg..

Op zich heeft hij zelfs recht op een record breaker kaart ivm topscorer Napoli allertijden en dus een upgrade naar 92 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:21:
Bizar dat de headliner upgrade van Mertens nog steeds niet doorgevoerd is zeg..

Op zich heeft hij zelfs recht op een record breaker kaart ivm topscorer Napoli allertijden en dus een upgrade naar 92 :p
Lewandowski scoorde 2x, gaf een assist en bracht persoonlijk Bayern de titel. Uiteraard kreeg Haaland een totw.... :?

Dus zijn headliner kreeg geen upgrade

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 27-06-2020 15:51 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:50:
[...]

Lewandowski scoorde 2x, gaf een assist en bracht persoonlijk Bayern de titel. Uiteraard kreeg Haaland een totw.... :?

Dus zijn headliner kreeg geen upgrade
Alleen heeft Napoli 4 x gewonnen achter elkaar in de competitie dus heeft hij er sinds afgelopen dinsdag recht op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Valandil schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:31:

Niet te doen.
Ik ben net begonnen.
87 rated team.
En je komt inderdaad dikke teams tegen in div.9
Het vervelende is dat ik niet eens slechter ben maar het afmaken op beslissende momenten steeds mislukt.
Moet nog maar wat blijven oefenen maar het is bij tijd en wijle flink frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik dacht laat ik tijdens de WL aan de objective van Zlatan beginnen. 6 rival div. 6 wedstrijden verder, 2 wins.. de rest weggetikt door teams met matige spelers en natuurlijk wissels als Mbappe TOTS, Yedder TOTS pp etc. Wat zonde dat EA op deze manier totaal al het leuke uit Rivals heeft weten te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:24

lasharor

7 december 2004

Merken jullie ook dat de WL een stuk makkelijker is? Sinds dat die Ultimate TOTSSF voorbij is lijkt het niveau echt behoorlijk minder te zijn.

Sta nu 11 uit 17 potjes terwijl ik normaal eigenlijk meestal iets meer dan 50% van mijn potjes win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
lasharor schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:56:
Merken jullie ook dat de WL een stuk makkelijker is? Sinds dat die Ultimate TOTSSF voorbij is lijkt het niveau echt behoorlijk minder te zijn.

Sta nu 11 uit 17 potjes terwijl ik normaal eigenlijk meestal iets meer dan 50% van mijn potjes win.
Geen idee, ik denk af en toe wel eens: Zal ik nog een weekend league doen?

Maar dan verkoop ik mijn team op vrijdag en pak er weer dikke winst over. Maandag weer terugkopen. Afgelopen 3 weken op die manier makkelijk winst gepakt :)

Wel jammer dat Eriksen heeft gewonnen, geen slechte kaart en met zijn Winter Refresh heb ik echt veel plezier gehad, maar de Serie A heeft echt een RM nodig :-(
DeeleNL schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:39:
Ik dacht laat ik tijdens de WL aan de objective van Zlatan beginnen. 6 rival div. 6 wedstrijden verder, 2 wins.. de rest weggetikt door teams met matige spelers en natuurlijk wissels als Mbappe TOTS, Yedder TOTS pp etc. Wat zonde dat EA op deze manier totaal al het leuke uit Rivals heeft weten te trekken..
Ik denk serieus ook niet dat EA dit gaat rechttrekken in de volgende Fifa. Simpelweg omdat, als je weggetikt wordt, je jezelf de illusie kunt stellen dat je met een beter team misschien wel een kans had gehad en dus mogelijk Fifa punten gaat kopen.

En extra geld voor EA = !!!!!

[ Voor 43% gewijzigd door Hassiebassie op 27-06-2020 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Hassiebassie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:34:
[...]

Geen idee, ik denk af en toe wel eens: Zal ik nog een weekend league doen?

Maar dan verkoop ik mijn team op vrijdag en pak er weer dikke winst over. Maandag weer terugkopen. Afgelopen 3 weken op die manier makkelijk winst gepakt :)

Wel jammer dat Eriksen heeft gewonnen, geen slechte kaart en met zijn Winter Refresh heb ik echt veel plezier gehad, maar de Serie A heeft echt een RM nodig :-(

[...]

Ik denk serieus ook niet dat EA dit gaat rechttrekken in de volgende Fifa. Simpelweg omdat, als je weggetikt wordt, je jezelf de illusie kunt stellen dat je met een beter team misschien wel een kans had gehad en dus mogelijk Fifa punten gaat kopen.

En extra geld voor EA = !!!!!
Dat verwacht ik dus ook niet. Stel je voor dat ze eens om de gamers gaan geven joh.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik moest Zlatan hebben. Op zijn Stamina na de beste spits die je kunt hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wgTq7LDs/19699397-986-A-4970-9-AB8-F0435-D1406-BB.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
joenes30 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:45:
[...]

Ik ben net begonnen.
87 rated team.
En je komt inderdaad dikke teams tegen in div.9
Het vervelende is dat ik niet eens slechter ben maar het afmaken op beslissende momenten steeds mislukt.
Moet nog maar wat blijven oefenen maar het is bij tijd en wijle flink frustrerend.
Net 3 vd 6 gewonnen in div 9 tegen matige teams. Overigens elke pot minimaal 2x paal en waanzinnige saves van middelmatige keepers....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Valandil schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:30:
[...]

Net 3 vd 6 gewonnen in div 9 tegen matige teams. Overigens elke pot minimaal 2x paal en waanzinnige saves van middelmatige keepers....
Ik dacht dat keepers weinig verschil maakte maar Oblak was echt een eenmansleger.
Maar ligt ook aan m'n eigen.
Ik moet beter leren afmaken.
We gaan gewoon lekker door.
Ben net begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jezus.. ik deel de ervaringen. Teams waren echt niet beter maar alles ging tegen de paal of gouden keepers hadden de dag van hun leven 🤣 alle ballen wilde er gewoon niet in wat vast grotendeels aan mezelf lag maar als je eenmaal in die spiraal zit 😋

Weekobjectives af, kubo bijna binnen.
Ik stop ermee voor vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Morning toppers.

Voor degenen die zin hebben om te puzzelen

https://www.futbin.com/20/squad/16031446

Wil graag casemiro vervangen maar kom er helemaal niet uit. Krijg ze het op chem zeg maar.

Iemand nog een idee? (Budget +-300k maar alle opties zijn welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 28 juni 2020 @ 07:06:
Morning toppers.

Voor degenen die zin hebben om te puzzelen

Wil graag casemiro vervangen maar kom er helemaal niet uit. Krijg ze het op chem zeg maar.

Iemand nog een idee? (Budget +-300k maar alle opties zijn welkom)
Een icon?
Ballack, Seedorf?

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben met Kubo bezig en het blijft grappig hoe je de ene pot op Professional wint met 12-0 en de andere met moeite een 1-0 over de streep weet te halen alsof je op ultimate aan het spelen bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:14:
Ik ben met Kubo bezig en het blijft grappig hoe je de ene pot op Professional wint met 12-0 en de andere met moeite een 1-0 over de streep weet te halen alsof je op ultimate aan het spelen bent.
Haha, inderdaad. Ultimate is soms zo onvoorspelbaar ook, hoe bronzen spelers je TOTS dan gewoon omver beuken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zullen alle TOTS spelers aankomende vrijdag weer te koop kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:30:
Ik moest Zlatan hebben. Op zijn Stamina na de beste spits die je kunt hebben.
[Afbeelding]
Op zijn stamina na? Ben je serieus????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Koning-Admiraal schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:37:
Zullen alle TOTS spelers aankomende vrijdag weer te koop kunnen zijn?
Nee, wat bedoel je met weer te koop kunnen zijn? Ze zijn toch altijd te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:14:
Heb 'm gisteren gedaan, maar hier liep ik ook tegenaan. Ik heb Kubo inmiddels een paar wedstrijdjes geprobeerd, maar het is wel een leuk spelertje om er bij te hebben. En relatief makkelijk vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:21:
[...]

Nee, wat bedoel je met weer te koop kunnen zijn? Ze zijn toch altijd te koop
Dus opnieuw in packs (vers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:32
Future star challange elftal 85 inleveren, is dit niet een beetje veel?, welke speler van die keuzes is nog een meerwaarde dan voor een 85 elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Koning-Admiraal schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:03:
[...]

Dus opnieuw in packs (vers).
check the batches van futties 19

wrs minor leagues in batch 2 en de rest in batch3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Markvd1984 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:04:
Future star challange elftal 85 inleveren, is dit niet een beetje veel?, welke speler van die keuzes is nog een meerwaarde dan voor een 85 elftal?
waar heb je het over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zo een drama als t gisteren was zo goed liep t vanmiddag, blijft tog een bizar spelletje 🤣

Kubo binnen, Fernandes potm binnen, weekly objectives gedaan en voldoende punten voor een komende WL (mocht k er ooit zin in hebben)

Edit: word net alweer helemaal scheel getikt met iemand met Mendy 89 en Fernandes 91 in z'n team 🤣 (div 9)

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 28-06-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Denk doe die Flashback guaranteed met 84 rating/60 chemistry niet al te moeilijk met untradeables. Krijg ik Valbuena eruit. Zag liever Cyprien, of nog mooier: Eder Militao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:03:
Denk doe die Flashback guaranteed met 84 rating/60 chemistry niet al te moeilijk met untradeables. Krijg ik Valbuena eruit. Zag liever Cyprien, of nog mooier: Eder Militao.
Auw! :-( Volgens mij moest je daar destijds een 83 squad voor inleveren. Prijs was laag dus toen meegepikt. Alleen voor de icon swaps gebruikt. Later weer ingeleverd voor een sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag toch een paar potjes gespeeld en Kubo/Firmino gehaald :)

https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Vervolgens ingame dan 4231/41212 of 4222. Moet maar ff zien hoe alles weer over de kop gaat als er dadelijk weer andere promo spelers komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:03:
Ga die ook niet doen teveel kans op troep kaarten. Alleen luiz en Mertens zouden in me teams passen.

Goodiebag Sbc,s gedaan headliner auba en winter refresh Eriksen kon zeker slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Augy schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:39:
Zo een drama als t gisteren was zo goed liep t vanmiddag, blijft tog een bizar spelletje 🤣

Kubo binnen, Fernandes potm binnen, weekly objectives gedaan en voldoende punten voor een komende WL (mocht k er ooit zin in hebben)

Edit: word net alweer helemaal scheel getikt met iemand met Mendy 89 en Fernandes 91 in z'n team 🤣 (div 9)
Alleen begin van de avond ff gespeelt maar na 3 potjes dezelfde ellende als gisteren maar weer gestopt, na maanden 6e divisie nu gedegradeerd.....wat is die tots Renato Sanchez een dramatisch slechte speler zeg, ik kan het niet eens meer opbrengen om de laatste potjes voor fernandes die alleen maar gespeelt hoeven te worden met 4 Portugezen te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Nu al een paar keer gehad dat ik geen munten uitbetaald kreeg bij de verkoop van een speler.
Waren ook echt geen kleine bedragen.🤨😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar weer beetje gaan spelen. Wil Zlatan graag hebben en tot nu toe beetje gespeeld met potm Fernandes die wil ik ook wel halen speelt zeer lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:07:
Toch maar weer beetje gaan spelen. Wil Zlatan graag hebben en tot nu toe beetje gespeeld met potm Fernandes die wil ik ook wel halen speelt zeer lekker :)
Ik heb ook een beetje geslacked, gelukkig zijn de eerste van Fernandez en Mendy simpelweg "win in rivals" :)
Firmino is overigens een monster :X

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 28-06-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
Man man man, eigenlijk net begonnen met rivals. Normaal altijd simpel online potje spelen, en dat gaat allemaal prima. Divisie 7 geen probleem.

Nu rivals, divisie 9. Heb letterlijk al 3 potten verloren met 12-2, 10-1, 8-1... Dit gaat helemaal nergens over. Ik kom alleen maar teams tegen met echt top spelers... Gaat werkelijk helemaal nergens over...

Ik gooi rivals maar weer in de hoek en ga wel weer verder met simpel online spelen.. Want dit is te frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Weekend league weer vreselijk, blokballen rebounds spelers mannetjes wisselen ingame lukt niet, fifa fifa hoop echt dat 21 beter word anders denk ik dat veel mensen zullen afhaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 20:10:
[...]

Auw! :-( Volgens mij moest je daar destijds een 83 squad voor inleveren. Prijs was laag dus toen meegepikt. Alleen voor de icon swaps gebruikt. Later weer ingeleverd voor een sbc.
Ik heb nog geen enkele flashback card in mijn club. Ach prima fodder voor een party bag 2 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:10:
[...]

Ik heb ook een beetje geslacked, gelukkig zijn de eerste van Fernandez en Mendy simpelweg "win in rivals" :)
Firmino is overigens een monster :X
En Kubo, wat vind je daar van tot dusver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:24

lasharor

7 december 2004

Had gold 3 gehaald met nog ±5 games over. Ik dacht doe lief en geef er een paar weg. Hele tijd 2 goals gegeven en daarna de potjes gewoon normaal gespeeld. Eerste potje ging wel gelijk op maar kon ik niet meer terug komen. Tweede potjes opeens van 0-2 naar 4-2 :D. Daarna nog een keer zo gespeeld en dan ook nog eens met custom full attack tactics. Die ook gewonnen. Daarna uiteindelijk de laatste paar potjes nog serieus gespeeld en deze week alweer gold 2 gehaald :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:32:
[...]

En Kubo, wat vind je daar van tot dusver?
Nog niet mee gespeeld :+

edit: Kubo is wel heel erg snel/agile :o

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 28-06-2020 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ibrahimovic in het team. Alleen zo zonde dat hij zo weinig stamina heeft. Anders had ik geen andere spits meer gebruikt.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/h4GJXbC2/F034-BCE3-CE1-E-4-C0-D-BC6-D-663-F930-CAD60.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy

Kubo het team ingeslingerd samen met jovic. Benieuwd hoe dit gaat lopen :)

Anders weer snel terug naar Icardi - Di Maria en hazard op 8 chem ipv 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
13 wins nog 7 over dacht wil de 14 en verlies er 7, ik verlies er 2 terecht en 5 door fouten van het spel, vooral de bal van de voet afspringen dus voorlopig geen wl want het is daadwerkelijk niet eerlijk het is echt geprogrammeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:14
Fernandes, Kubo, Zlatan en Mendy eigenlijk vrij snel gehaald. Denk 60 potjes? Zlatan en kubo kan je makkelijk een hybrid team maken,hierdoor haal je die vrij snel tegelijk met onderstaand team (sorry voor de kwaliteit).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgwjGH2SQ85e_HV3d4aoQ41TN_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pbYOEUTiIu9wiLjwPQgtCM57.jpg?f=fotoalbum_large

Mendy is prima. Zlatan is nice, maar zijn balance verneukt de kaart. Kubo ga ik niet gebruiken, ik heb simpelweg te weinig la liga spelers.

Uit de flashback sbc nog Allan gehaald. Twijfelde al om hem te doen. Nu is de keus voor Matuidi bij season progress niet moeilijk meer.

Allan maakt de dubbele luis Alberto uit de tots guaranteed een beetje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Allan is echt een heerser op t middenveld! Ga je plezier van hebben..

Ik denk dat ik voor draxler ga.. maar ben er nog niet uit. Moet ook kijken naar hoe hij linkt aangezien die waarschijnlijk tog een sbc ingaat 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:14
Augy schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:33:
Allan is echt een heerser op t middenveld! Ga je plezier van hebben..

Ik denk dat ik voor draxler ga.. maar ben er nog niet uit. Moet ook kijken naar hoe hij linkt aangezien die waarschijnlijk tog een sbc ingaat 🤣
Wilde ik eerst ook doen, maar ga mbappe of neymar toch niet gebruiken, dus het heeft weinig zin 😬. Daarnaast heb ik genoeg Duitse cams. Verder past dit zo precies. Tenzij je betere ideeën hebt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FK2e0NOsMbsuA7XykTo0_ukXBoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbK8QNgtUs083NfzTSFL3VlY.jpg?f=fotoalbum_large Mendy op 8, so be it.
Pagina: 1 ... 168 ... 185 Laatste