paceh#%ren valt wel mee toch? Dat was meer in Fifa 17/18 geloof ik. Nu zijn aanvallers normaal wel te achterhalen door langzamere verdedigers.Valandil schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 18:48:
Als fifa21 weer een paceh#%ren game wordt, dan haak ik af en de zieke community helpt ook niet echt bij de keuze.
Goede spelers in lage divisies.
Topspelers die redelijk onbruikbaar zijn
Shushen voor de RQ
1 depth tactieken
Slechte servers etc
De game (met name de spelers) is gewoon verziekt. Vroagah speelde je om de lol, het voetbal en gewoon plezier. Ik geen enkel spel waar frustratie en plezier zo dicht op elkaar zitten.
Alles voor de win... helaas
Voor de andere punten zijn vaak wel makkelijke oplossingen te bedenken:
Goede spelers in lage divisies => maak objectives makkelijker haalbaar in hoge divisies, net als WL punten of maak een nieuwe game mode voor objectives
Topspelers die redelijk onbruikbaar zijn => dit gaat vaak om spelers met weinig snelheid, nu je dat weet geef je deze spelers een boost op de andere stats, misschien zijn ze dan wel bruikbaar. Daarnaast zijn een 5WF en snelheid e.d. juist te goed. Dus geef dan spelers als Ben Yedder een hoop minder stats. Dan heb je alleen nog spelers als Sissoko die je veel minder stats moet geven. Waarom heeft hij meer stats als Kante?? Dat was sowieso al niet logisch.
Shushen voor de RQ: laat spelers in de instellingen kiezen wat ze willen zien bij een (tegen)doelpunt. Ik zou bijvoorbeeld graag de herhaling zien met de normale wedstrijd camera. Dan mag de tegenstander lekker in z'n eentje shushen terwijl ik kan leren van mijn foute verdedigingsactie.
1 depth tactieken: dit moet op zich kunnen, al moeten ze niet te sterk zijn. Ik vind het zelf niet zo'n probleem om tegen te spelen. Heb zelf veel de bal dus dan maakt ik er zelf wel een leuke wedstrijd van. Snap alleen niet dat de tegenstander er veel plezier aan beleefd ondanks dat hij wel eens met een counter goaltje wint. Maar dat is zijn probleem.
Dat waren allemaal makkelijke oplossingen voor EA die nauwelijks tijd/geld kosten. Dan kunnen ze zich helemaal focussen op het grootste probleem: de slechte servers.