Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Valandil schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 18:48:
Als fifa21 weer een paceh#%ren game wordt, dan haak ik af en de zieke community helpt ook niet echt bij de keuze.

Goede spelers in lage divisies.
Topspelers die redelijk onbruikbaar zijn
Shushen voor de RQ
1 depth tactieken
Slechte servers etc

De game (met name de spelers) is gewoon verziekt. Vroagah speelde je om de lol, het voetbal en gewoon plezier. Ik geen enkel spel waar frustratie en plezier zo dicht op elkaar zitten.

Alles voor de win... helaas
paceh#%ren valt wel mee toch? Dat was meer in Fifa 17/18 geloof ik. Nu zijn aanvallers normaal wel te achterhalen door langzamere verdedigers.

Voor de andere punten zijn vaak wel makkelijke oplossingen te bedenken:
Goede spelers in lage divisies => maak objectives makkelijker haalbaar in hoge divisies, net als WL punten of maak een nieuwe game mode voor objectives

Topspelers die redelijk onbruikbaar zijn => dit gaat vaak om spelers met weinig snelheid, nu je dat weet geef je deze spelers een boost op de andere stats, misschien zijn ze dan wel bruikbaar. Daarnaast zijn een 5WF en snelheid e.d. juist te goed. Dus geef dan spelers als Ben Yedder een hoop minder stats. Dan heb je alleen nog spelers als Sissoko die je veel minder stats moet geven. Waarom heeft hij meer stats als Kante?? Dat was sowieso al niet logisch.

Shushen voor de RQ: laat spelers in de instellingen kiezen wat ze willen zien bij een (tegen)doelpunt. Ik zou bijvoorbeeld graag de herhaling zien met de normale wedstrijd camera. Dan mag de tegenstander lekker in z'n eentje shushen terwijl ik kan leren van mijn foute verdedigingsactie.

1 depth tactieken: dit moet op zich kunnen, al moeten ze niet te sterk zijn. Ik vind het zelf niet zo'n probleem om tegen te spelen. Heb zelf veel de bal dus dan maakt ik er zelf wel een leuke wedstrijd van. Snap alleen niet dat de tegenstander er veel plezier aan beleefd ondanks dat hij wel eens met een counter goaltje wint. Maar dat is zijn probleem.

Dat waren allemaal makkelijke oplossingen voor EA die nauwelijks tijd/geld kosten. Dan kunnen ze zich helemaal focussen op het grootste probleem: de slechte servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:32
Weet iemand hoe je met spits makkelijk wegdraait bij een verdediger, ik merk dat veel dit doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ligt het aan mij of zijn de servers op het dieptepunt pfff.
Speel geen WL alleen wat Rivals potjes, zowel gisteren als vandaag maar gestopt, echt haperend beeld dat heb ik nog niet mee gemaakt maar ook gewoon niet reageren, selecteer de speler die krijgt de bal wil gaan lopen maar hij blijft gewoon stil staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
jerommeke96 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:14:
Speel geen WL alleen wat Rivals potjes, zowel gisteren als vandaag maar gestopt, echt haperend beeld dat heb ik nog niet mee gemaakt maar ook gewoon niet reageren, selecteer de speler die krijgt de bal wil gaan lopen maar hij blijft gewoon stil staan...
WL servers zijn ook niet te doen vandaag. Alles met vertraging. Sta nu 4-8 geloof ik en de TOTS Ronaldo's en TOTS Messi's ben ik denk ik 80% van m'n wedstrijden tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
MadMoody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:44:
Aaaaarrrrrggggghhhh, scoren van buiten de 16... al 5x de paal geraakt, maar nog 0x het doel.
Even een bericht sturen naar de tegenstander als je bij hem ook Mendy ziet, lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Hassiebassie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:34:
[...]

Even een bericht sturen naar de tegenstander als je bij hem ook Mendy ziet, lekker makkelijk.
Ja, ik doe dat eigenlijk nooit. Misschien toch eens doen. Inmiddels 7x paal, maar ook 1x raak. Nog 1 nu. Gaat uiteindelijk wel lukken. Ik vind die voorzet geven eigenlijk lastiger. Is ook nog maar 1x gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
MadMoody schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:36:
[...]

Ja, ik doe dat eigenlijk nooit. Misschien toch eens doen. Inmiddels 7x paal, maar ook 1x raak. Nog 1 nu. Gaat uiteindelijk wel lukken. Ik vind die voorzet geven eigenlijk lastiger. Is ook nog maar 1x gelukt.
Ik had daarom die objective in een paar games. De voorzet met Mendy is echt lastig. Altijd weer een of andere TOTS die er tussen hangt 8)7
Ik probeerde het eerst zelf maar na 4 verliespartijen was ik het wel beu. Ik kwam een Engelse gast tegen en toen heb ik ook gelijk de helft van de Kessie objectives gedaan.
De eindstand was dan ook 11-13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hoe stuur je snel in game iemand een berichtje, ik doe er altijd erg lang over om iemand te zoeken als ik bericht wil schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:18
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:04:
Hoe stuur je snel in game iemand een berichtje, ik doe er altijd erg lang over om iemand te zoeken als ik bericht wil schrijven
Denk het snelst via je telefoon icm PS4 app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:04:
Op de xbox kijk ik aan het begin van de match (als zijn team in beeld komt) met wie ik het laatst heb gespeeld. Als het iemand is met minder dan een minuut geleden dan stuur ik "hey" via de xbox en ga vervolgens in de app op mijn telefoon verder. Denk dat het bij Playstation ongeveer gelijk werkt?

EA denkt namelijk leuk te zijn door, als je op het xbox menu zit, na 10 seconden forfeit te geven :(

[ Voor 5% gewijzigd door Hassiebassie op 20-06-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hassiebassie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:21:
[...]

Op de xbox kijk ik aan het begin van de match (als zijn team in beeld komt) met wie ik het laatst heb gespeeld. Als het iemand is met minder dan een minuut geleden dan stuur ik "hey" via de xbox en ga vervolgens in de app op mijn telefoon verder. Denk dat het bij Playstation ongeveer gelijk werkt?

EA denkt namelijk leuk te zijn door, als je op het xbox menu zit, na 10 seconden forfeit te geven :(
Hoe kun je met je spits wegdraaien bij een verdediger knoppen combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:05:
[...]

Denk het snelst via je telefoon icm PS4 app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:45:
[...]

Ik had daarom die objective in een paar games. De voorzet met Mendy is echt lastig. Altijd weer een of andere TOTS die er tussen hangt 8)7
Ik probeerde het eerst zelf maar na 4 verliespartijen was ik het wel beu. Ik kwam een Engelse gast tegen en toen heb ik ook gelijk de helft van de Kessie objectives gedaan.
De eindstand was dan ook 11-13 :+
Toch nog gelukt op eigen kracht. Nu alleen de laatste doelstellingen voor Mendy 93 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:39:
[...]

Scoop turn met een 5*skiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Meru94 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:15:
[...]

Scoop turn met een 5*skiller.
Oké, hoe doe ik dat? En kan dat niet met suarez of lewa bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Google? Genoeg video's van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net een potje gedaan met mijn objectives team vs andermans Mendy objectives team. Kon dus mooi aankloten, maar een voorzet van Mendy telde niet en outside of the box is lastig schieten met hem. Geen zin om Yedder opnieuw te kopen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jovic :D

Daar hoopte ik al op maar ging er vanuit dat Kent het toch zou worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:17:
Jovic :D

Daar hoopte ik al op maar ging er vanuit dat Kent het toch zou worden.
Fijn, heb expres voor hem gekozen omdat ik die sprinters van Musa en Kent niet tegen wou komen maar had echt gedacht dat het toch Kent zou worden. Dus misschien hebben er meer mensen zoals ik gedacht en expres een andere speler gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pompi schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 20:58:
[...]

Fijn, heb expres voor hem gekozen omdat ik die sprinters van Musa en Kent niet tegen wou komen maar had echt gedacht dat het toch Kent zou worden. Dus misschien hebben er meer mensen zoals ik gedacht en expres een andere speler gekozen.
Ik ging uit dat Kent het zou gaan worden dus Jovic gestemd omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Is er een cheat dat je altijd een perfect timed shot kan doen? Net een tegenstander die had AL zijn schoten groen getimed. Ook als hij perongeluk de bal ineens voor z'n voeten kreeg....Verder kon hij me ongestraft maar van achteren tackelen...Volgens jaar nog een poging met FIFA21, anders is het wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, blijkbaar mag ik niet aan de Mendy grind beginnen. Tweemaal een Rivals potje gestart en tweemaal een disconnect van de tegenstander voor de kick-off :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 15:53
Vandaag de Kessie (que no) objective afgerond. Heb hem met shadow chem in mijn team nu, is echt een beest. Hij doet me denken aan FBD Sissoko, die ik untradeable gepackt heb destijds. Niet heel wendbaar, maar dat zou ik ook niet direct verwachten, wel een raket in zijn rechterbeen!

Heb ook op Jovic gestemd, omdat... ja... Kent. Zijn 84 versie is al goed genoeg en met al die pacewh*res die deze community al kent, is een geupgrade versie van deze kaart geen noodzaak :)

Daarnaast ben ik vandaag voor de 2e keer tegen de CR7 SS troll aangelopen, thanks EA!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7sGgzSoAqv4ka55tnER66sFYuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IRerV2Tyso7DJ77Uo5BhQNnX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 01:28
Fifa 21 komt al bijna uit
en het is nog altijd gvd niet mogelijk om na alle updates er voor te zorgen in FUT dat het tenue van de scheidsrechter afwijkt van de rest van de spelers?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BlE5mg03XZcps0mZBhw7XQGiSY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hj2wLzzExKNSfNEj2xuMdvO5.png?f=fotoalbum_large

al 2 wedstrijden zo vanavond

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik ben nu echt overtuigd dat fifa corrupt is, ik heb nu 3x een tegen doelpunt voorspelt, ik kan de bal niet eens aanemen of ben hem al weer kwijt, pass geven duurt minimaal 10 sec voordat die aankomt en dan heeft de tegenstander hem al weer, ik vind dit echt erg dat ea dit toelaat is gewoon gemaakt door cpu dit is bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is daglish 87 eigenlijk niet hetzelfde als ben yedder 87? Als ik na de stats enzo kijk of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 01:28
Markvd1984 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 01:57:
Ik ben nu echt overtuigd dat fifa corrupt is, ik heb nu 3x een tegen doelpunt voorspelt, ik kan de bal niet eens aanemen of ben hem al weer kwijt, pass geven duurt minimaal 10 sec voordat die aankomt en dan heeft de tegenstander hem al weer, ik vind dit echt erg dat ea dit toelaat is gewoon gemaakt door cpu dit is bizar
ja dat is bekend toch
is bewust gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben nu de laatste potten voor Mendy 89 away from keyboard aan het doen. Simpelweg door mijn pookjes van de xbox controller aan elkaar vast te maken dmv een elastiek. Zo bewegen mijn spelers wel en word je niet uit Rivals gekickt wegens inactiviteit.

Ik hoef alleen een match op te starten en bij de rust op A te klikken. Hallo Mendy 89 in 3.2.1. En hallo divisie tien, maar het is juni bijna juli het spel kan me niet meer boeien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 12:58:
maar het is juni bijna juli het spel kan me niet meer boeien.
Blijkbaar voldoende on dit op deze manier te doen ...
Je hebt een maand voor Mendy, je kan toch simpelweg een paar potjes spelen wanneer je daar wel trek in hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:02:
[...]

Blijkbaar voldoende on dit op deze manier te doen ...
Je hebt een maand voor Mendy, je kan toch simpelweg een paar potjes spelen wanneer je daar wel trek in hebt ?
Neuh, niet meer. Ik pak Mendy 89 en vind het wel best. Die is beter dan Reguilon 92. Kan ik mooi in de tussentijd genieten van de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier nog 7x een assist (en winnen) en 1x scoren, dan is Mendy 93 binnen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Ik ben nu de laatste potten voor Mendy 89 away from keyboard aan het doen. Simpelweg door mijn pookjes van de xbox controller aan elkaar vast te maken dmv een elastiek. Zo bewegen mijn spelers wel en word je niet uit Rivals gekickt wegens inactiviteit.

Ik hoef alleen een match op te starten en bij de rust op A te klikken. Hallo Mendy 89 in 3.2.1. En hallo divisie tien, maar het is juni bijna juli het spel kan me niet meer boeien.
Het boeit niet meer, maar toch de moeite doen om hem op deze belachelijke manier te bekomen. De community is zeer ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Yes! Mendy en Kessie binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Daglish 87 lijkt veel kwa stats op ben y 88 iemand idee of ze ong zelfde zijn of verschil ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:23:
Daglish 87 lijkt veel kwa stats op ben y 88 iemand idee of ze ong zelfde zijn of verschil ofzo?
Dalglish is voor mijn gevoel sterker terwijl Yedder meer agile is.
Geen ervaring met de 87, maar heb de 90 opgepikt in swaps 3.

Bij de review niet vergeten dat dit de 90 is en voor TOTSSF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:47:
[...]

Dalglish is voor mijn gevoel sterker terwijl Yedder meer agile is.
Geen ervaring met de 87, maar heb de 90 opgepikt in swaps 3.

[YouTube: WORTH THE UNLOCK?! 90 ICON SWAPS KENNY DALGLISH PLAYER REVIEW! FIFA 20 Ultimate Team]

Bij de review niet vergeten dat dit de 90 is en voor TOTSSF :)
Ik keek naar de stats en aangezien hij het 3 dubbele kost was ik benieuwd naar het verschil, en hoe is butra? Is die ook vergelijkbaar met daglish of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:59:
[...]

Ik keek naar de stats en aangezien hij het 3 dubbele kost was ik benieuwd naar het verschil, en hoe is butra? Is die ook vergelijkbaar met daglish of?
Ik vind Dalglish veelzijdiger waarbij Butra een pure spits is.
Meer meta dan Butra word het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:01:
[...]

Ik vind Dalglish veelzijdiger waarbij Butra een pure spits is.
Meer meta dan Butra word het sowieso niet.
Wat bedoel je met meta? Haha, maar een spits zoals ben y kwa wegdraaien bewegelijkheid wie is dan de betere keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Meru94 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:52:
[...]

Het boeit niet meer, maar toch de moeite doen om hem op deze belachelijke manier te bekomen. De community is zeer ziek.
Tegenstanders krijgen de win, kunnen alle objectives doen voor hun Mendy. Dus hoe zo is dat toxic _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Joosie200 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:03:
[...]

Tegenstanders krijgen de win, kunnen alle objectives doen voor hun Mendy. Dus hoe zo is dat toxic _O-
Ja, of niet spelen om te winnen, maar degraderen om objectives te halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
MadMoody schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:20:
[...]

Ja, of niet spelen om te winnen, maar degraderen om objectives te halen.....
Doe maar de bovenste dan, mendy objectives kost je dan paar verliespotjes daar degradeer je niet op toch. Net 1 die mij berichten of hij mocht winnen met assist en score middenvelder en ik mijn mendy objectives. Prima toch, daarvoor lopen klote en objectives niet gelukt maar wel gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
jerommeke96 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:29:
[...]

Doe maar de bovenste dan, mendy objectives kost je dan paar verliespotjes daar degradeer je niet op toch. Net 1 die mij berichten of hij mocht winnen met assist en score middenvelder en ik mijn mendy objectives. Prima toch, daarvoor lopen klote en objectives niet gelukt maar wel gewonnen.
Ik wil net zeggen. Zit nog steeds in div 9, Mendy 89 in de pocket, maar ik moet nog 1 schot van buiten de 16 + 1 voorzet van Mendy 87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
K weiger ook echt te gaan afdalen naar 10 :p

Headliner Mertens (cam) gehaald om icm insigne tots de kessie objectives te gaan doen.. word regelmatig scheel getikt door veel betere spelers.. ach daar kan k alleen maar van leren denk k dan maar.

Daarna rustig met Mandy beginnen.. geen prio aangezien k Alex Sandro moments al heb op LA

Bijna level 22 voor Maradona leen. Ben benieuwd of daar nog een objective mee komt

Ps. Zat net trouwens te kijken. Als Napoli dinsdag wint van Hellas Verona hebben ze er 4 op een rij gewonnen. Krijgt ie nog een upgrade ook :)

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 21-06-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kan iemand mij miss helpen ik verlies op dit moment alles en krijg er standaard 5 per wed tegen, ik kan gewoon niet verdedigen als ik bv tegen neymar moet speelt daadwerkelijk met truc en bewegelijk echt 4 a 5 spelers uit, tegenstander staat altijd 1 op 1 bij mij verdedigers van mij zijn altijd weg, ik switch iedere keer van opstelling omdat ik niet weet hoe ik tegen goals moet voorkomen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Markvd1984 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 23:29:
Kan iemand mij miss helpen ik verlies op dit moment alles en krijg er standaard 5 per wed tegen, ik kan gewoon niet verdedigen als ik bv tegen neymar moet speelt daadwerkelijk met truc en bewegelijk echt 4 a 5 spelers uit, tegenstander staat altijd 1 op 1 bij mij verdedigers van mij zijn altijd weg, ik switch iedere keer van opstelling omdat ik niet weet hoe ik tegen goals moet voorkomen
Paar posts geleden heb je het nog over corruptie (waarbij ik gok dat je op scripting doelt), en nu wil je ineens hulp? Dus ligt het nu aan de scripting of aan jezelf.
Gezien je eerdere post, denk ik niet dat je een aantal keer herhalingen en potjes van jezelf hebt teruggekeken. Aan een goal gaat in 99.9% een fout van jezelf vooraf. Dat het er soms wat knullig uitziet kan, maar die fout is er wel degelijk.
Mijn enige tip is, kijk terug hoe je de goals tegen krijgt, en wat je op dat moment doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vooral niet happen en enigszins op afstand blijven.

Alleen is dat makkelijker gezegt dan gedaan 🤣 k ga ook regelmatig nat tegen de zogenaamde skillers en zeker in de 16. Weghouden daar dus met eerder goed timen en onderscheppen.

En idd terugkijken maar daar zul je waarschijnlijk bovenstaande conclusie trekken

Overigens heb k een opstelling gevonden die bevalt. Ligt meer aan de spelers zelf hoe ze lopen en spelen. Miss passen sommige spelers niet bij jou. Zou heb k bijvoorbeeld Messi verkocht omdat hij me niet beviel terwijl hij tog een vd beste in t spel is.

Is het in Rivals? Dat klopt op dit moment sws niet kwa matching. Zkr in div 9/10

[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 22-06-2020 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Moments guaranteed gaf mij Alex Sandro. De SBC die ik niet meer wilde/kon doen want drie squads voor nodig. En dan pack je hem. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
boyette schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:54:
Fifa 21 komt al bijna uit
en het is nog altijd gvd niet mogelijk om na alle updates er voor te zorgen in FUT dat het tenue van de scheidsrechter afwijkt van de rest van de spelers?
[Afbeelding]

al 2 wedstrijden zo vanavond
Dat valt nog mee. Ik speelde in m'n Brazil-thuisshirt tegen die Bob-Marley outfit...ook niet te doen.

Had net wel Player Moments Hazard uit dat gegarandeerde packie. Ik klaag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Fraaank schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Dat valt nog mee. Ik speelde in m'n Brazil-thuisshirt tegen die Bob-Marley outfit...ook niet te doen.

Had net wel Player Moments Hazard uit dat gegarandeerde packie. Ik klaag niet meer.
Dat had ik ook een keer: Speelde ik in dat klassieke Chelsea-tenue (die je kon vrijspelen), tegen het huidige Chelsea-tenue. Was ook bijzonder lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00
Herkenbaar. Had ook lichtblauw tegen lichtblauw. Bijna identieke kleur shirts.
Daarom speel ik nooit met het Barca tenue.. de scheids valt amper op

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tenues van NL kom ik het eigenlijk nooit tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 11:02
Tijd voor een FIFA 21 topic 8)7

"Ok, maak maar aan!" :+

[ Voor 30% gewijzigd door Maichel op 22-06-2020 11:51 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00
Augy schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:23:
Tenues van NL kom ik het eigenlijk nooit tegen :)
Ik speel met het thuis en uit tenue van NL. d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 15-07 09:59
Fraaank schreef op maandag 22 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Hier ook Hazard.

Gek genoeg niet eens echt blij mee, de LM/LB positie is binnen de club al erg goed bezet....

had stiekem de hoop op Sergio Ramos :X

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Patrick_D_GTS schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:43:
[...]

Hier ook Hazard.

Gek genoeg niet eens echt blij mee, de LM/LB positie is binnen de club al erg goed bezet....

had stiekem de hoop op Sergio Ramos :X
Ik kreeg Trezeguet maar weet niet zo goed wat ik er mee moet. Verder vind ik het wel een leuk idee, die SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik blijf me verbazen over de markt. Ik zat te kijken naar Pique. Vanmorgen nog rond de 200.000, nu ineens 224.000! En over een uur kan het zomaar weer 10.000 minder zijn. Ik volg dat niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
MadMoody schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:39:
Ik blijf me verbazen over de markt. Ik zat te kijken naar Pique. Vanmorgen nog rond de 200.000, nu ineens 224.000! En over een uur kan het zomaar weer 10.000 minder zijn. Ik volg dat niet zo.
10k op 200k zijn geen grote variablen in de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oke, ik vond de schommelingen opvallend, maar op grotere bedragen snap ik dat het normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:00:
[...]

Ik speel met het thuis en uit tenue van NL. d:)b
Het Ajax logo kom ik daarentegen juist heel vaak tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier ook hazard.

Prima in te passen als k nog een goede cm haal uit la liga.

Alleen Allan naar de bank verwijzen en een middenveld maken met casemiro (link met Alex Sandro) - modric - openstaande vacature.

Of tog maar Mendy gaan doen haha

Iemand ervaring met Marcelo SS als cm/cam?

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 22-06-2020 19:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01

Dikke lame actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou indd zeg best niveautje pffff. En iedereen maar vreemd vinden waarom fifa steeds meer toxic word. Nou door dit soort praktijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Na 9 prime sbc's eindelijk mijn eerst (redelijk) goede speler gekregen.

Kaka! Met een deadeye ziet hij eruit als een leuke cam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wulfric92 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 22:04:
Na 9 prime sbc's eindelijk mijn eerst (redelijk) goede speler gekregen.

Kaka! Met een deadeye ziet hij eruit als een leuke cam :)
Alleen jammer dat je die ook uit icon swaps 3 kon halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op maandag 22 juni 2020 @ 22:32:
[...]

Alleen jammer dat je die ook uit icon swaps 3 kon halen :(
En dat is dan slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jeetje zeg. Mijn elftal loopt echt als een trein op dit moment. Modric op CAM is zo bizar goed en Allan en casemiro zitten overal tussen.

Nu heb ik alleen hazard moments nog.. nu in twijfel. Haal k Allan eruit en zit ik bijv Kroos op t middenveld erbij (hazard voor insigne die k weer kan verkopen) of laat k het even zo 🤣

Iemand ervaring met de prime van desailly of de SS van Marcelo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:17
@Augy Marcelo ss is zeker een aanrader, daar hoef je niet over na te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb na wat twijfelen ivm bodytype tog maar Jovic SBC gedaan en Moreno ernaast gezet om hazard moments in te passen en m'n middenveld in tact te houden

Eerste wedstrijd gelijk 3 goals. Tot op heden dus tevreden :) nu even doorsparen voor Benzema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
jerommeke96 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:14:
Ik moet hier toch even op terug komen, vandaag achter gekomen dat de verbinding door de kids op wifi gezet was (omdat ik de internet had afgesloten) ipv de kabel :o dus niks servers maar eigen verbinding. |:(
Mendy objectives doet zn werk weer iedereen weer afgezakt blijkbaar....alleen maar Mendy en veel te sterke tegenstanders..bij 5 verlies maar gestopt dan maar geen Mendy gebruik hem toch niet dus waarom ik hem probeerde 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Net even al mijn bronzen en zilveren spelers in de upgrade packs gehooid. En de gewone gouden ook. En weer genoeg spelers gekregen voor een prime sbc!

Gerard, de top speler gaat een keer komen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Wulfric92 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:13:
Net even al mijn bronzen en zilveren spelers in de upgrade packs gehooid. En de gewone gouden ook. En weer genoeg spelers gekregen voor een prime sbc!

Gerard, de top speler gaat een keer komen! ;)
Ik ben mijn bronzen aan het listen, kom af en toe nog spelers tegen uit minor leagues die 1k+ zijn en sommige zijn zelfs bijna extinct met maar 1 andere op de markt en daar kan je dus soms ook nog rond de 8k voor krijgen. Erg verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Pompi schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:28:
[...]

Ik ben mijn bronzen aan het listen, kom af en toe nog spelers tegen uit minor leagues die 1k+ zijn en sommige zijn zelfs bijna extinct met maar 1 andere op de markt en daar kan je dus soms ook nog rond de 8k voor krijgen. Erg verrassend.
Ja klopt zo maak ik bij de start van fut altijd coins. Maar had zo'n 1000 bronzen en zilveren spelers en geen zin om het uit te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 09:53
Hmm. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld. Ik wil nu mijn transferlijst even leeg maken om wat nieuwe spelers te kopen van de TOTSSF.
Ik gebruikte hier altijd een chrome extention voor om de LBIN prijzen te zien. Maar die zie ik niet meer. Welke was dat? Of is er een die goed werkt?

Het is echt mega relevant nu blijkbaar, want ik verkocht tolisso 83 zojuist voor 1600 terwijl hij 8k waard is vanwege al die SBCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 17:02

bebopper

I'm an absolute beginner...

Je moet toch een beetje bezig blijven , ook als je als speler zeer matig (ehm slecht) bent :)

Na mijn enorme packluck met Neymar heb ik nog steeds wat coins in kas en ben ik toch maar weer eens aan het puzzelen geslagen.

In mijn huidige team is iedereen tradable behalve Modric en Ramos en ik heb zo'n 1,6 miljoen in kas.

Huidige team, hierin valt de meeste verbetering volgens mij te halen op LB (Renan Lodi) en CB (Kondogbia):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cQWn7YtzB4NoD56zS5eTq-TVUQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wmQMwMMQFMbaqhrXweKNqDb8.png?f=fotoalbum_large

Nu kan ik Kondogbia vervangen door Varane, maar dat is een hele dure oplossing, wat voor ongeveer 4k minder (hierin neem ik de verkoop van Renan Lodi, Kondogbia en Ter Steegen mee) te realiseren is is onderstaand:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80p-S6e2piqwlSw4d7LfruXWfbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mxHjeQraMUPVpkk6M7jAgR7e.png?f=fotoalbum_large

Heb ook zitten kijken voor een vervanging van Griezman, maar die is met zijn 5*WF en HH work rates lastig te vinden. Ivan Perisic is misschien een optie, maar dan zou ik ook weer een RM moeten toevoegen om de chemistry op orde te houden en wie moet daar dan weer komen (en wie gaat er dan uit). Plus (en dat is nog wel het belangrijkste): dan blijft mijn verdediging zoals ie is.

Ook heb ik begrepen dat er misschien nog wat ge-upgrade kaarten gaan komen met futties? Zou het verstandig zijn om daar nog op te wachten, of gaat dat sowieso allemaal maar minimaal zijn qua verbeteringen?
DeBers schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:45:
Ik gebruikte hier altijd een chrome extention voor om de LBIN prijzen te zien. Maar die zie ik niet meer. Welke was dat? Of is er een die goed werkt?
Waarschijnlijk bedoel je die van Tampermonkey?

[ Voor 7% gewijzigd door bebopper op 23-06-2020 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
bebopper schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:54:
Je moet toch een beetje bezig blijven , ook als je als speler zeer matig (ehm slecht) bent :)

Na mijn enorme packluck met Neymar heb ik nog steeds wat coins in kas en ben ik toch maar weer eens aan het puzzelen geslagen.

In mijn huidige team is iedereen tradable behalve Modric en Ramos en ik heb zo'n 1,6 miljoen in kas.

Huidige team, hierin valt de meeste verbetering volgens mij te halen op LB (Renan Lodi) en CB (Kondogbia):

[Afbeelding]

Nu kan ik Kondogbia vervangen door Varane, maar dat is een hele dure oplossing, wat voor ongeveer 4k minder (hierin neem ik de verkoop van Renan Lodi, Kondogbia en Ter Steegen mee) te realiseren is is onderstaand:

[Afbeelding]

Heb ook zitten kijken voor een vervanging van Griezman, maar die is met zijn 5*WF en HH work rates lastig te vinden. Ivan Perisic is misschien een optie, maar dan zou ik ook weer een RM moeten toevoegen om de chemistry op orde te houden en wie moet daar dan weer komen (en wie gaat er dan uit). Plus (en dat is nog wel het belangrijkste): dan blijft mijn verdediging zoals ie is.

Ook heb ik begrepen dat er misschien nog wat ge-upgrade kaarten gaan komen met futties? Zou het verstandig zijn om daar nog op te wachten, of gaat dat sowieso allemaal maar minimaal zijn qua verbeteringen?

[...]

Waarschijnlijk bedoel je die van Tampermonkey?
Spelers zijn nu zo goed dat chem niet zoveel uitmaakt. Zolang je maar 100 team chem hebt is het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Er gaan vermoedens dat wat er nu is eigenlijk futties is, want ze hebben vergelijkbare stemmingen en boosts. Je kan altijd wachten, bijvoorbeeld op Fifa 21 dan zullen er vast ook boosts zijn :+. Nee maar zonder grappen het is uiteraard mogelijk dat futties nog komt maar dat weet niet, al hebben ze wel een extra maand want Fifa 21 wordt een maand later gereleased vergeleken met alle voorgaande Fifa's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 17:02

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wulfric92 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:06:
[...]

Spelers zijn nu zo goed dat chem niet zoveel uitmaakt. Zolang je maar 100 team chem hebt is het prima.
Het is ook meer iets tussen mijn oren waarschijnlijk dat ik liefst alles op 10 chem heb :D

Maar ik krijg Perisic er niet in zonder dat ik twee spelers op respectievelijk 3 en 7 chem krijg (zonder dat ik ook nog andere spelers ga vervangen). En dat moet toch wel impact hebben (hoewel het totaal dan nog steeds 100 zal zijn). 3 chem zul je toch wel merken op een speler of zelfs dat niet?

Andere optie is om Perisic nu toch te halen en als supersub erbij te hebben, wel lekker die 5*WF :) Hij neemt dan het plekje in van Fuenzalida.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
bebopper schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:23:
[...]

Het is ook meer iets tussen mijn oren waarschijnlijk dat ik liefst alles op 10 chem heb :D

Maar ik krijg Perisic er niet in zonder dat ik twee spelers op respectievelijk 3 en 7 chem krijg (zonder dat ik ook nog andere spelers ga vervangen). En dat moet toch wel impact hebben (hoewel het totaal dan nog steeds 100 zal zijn). 3 chem zul je toch wel merken op een speler of zelfs dat niet?

Andere optie is om Perisic nu toch te halen en als supersub erbij te hebben, wel lekker die 5*WF :) Hij neemt dan het plekje in van Fuenzalida.
Eventueel kan je Haland voor Benzema doen en Sancho erin voor? Modric?

Dan zou je wel op aardig wat chem moeten komen met 4-3-3.

Ikzelf heb Haland nu en Benzema tots ook gehad. Maar Haland is veel fijner en behendiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moments guarenteed sbc gedaan. Bernardo Silva kon slechter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:18:
Moments guarenteed sbc gedaan. Bernardo Silva kon slechter :)
Ik had hazard moments :)

Uit de goodiebag Mertens SS, fijne sub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:49:
[...]

Ik had hazard moments :)

Uit de goodiebag Mertens SS, fijne sub!
Hazard wil ik ook nog hebben, afgelopen weekend was die nog 650K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zou carvajal kopen + Eder Militão premium + Ramos TOTS + SH Mendy d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Iemand die toevallig coins wil swappen van PS4 naar Xbox?

Ik stap namelijk over naar de PS4 en heb nu 1,85 mio aan coins waar ik niets mee doe... en die ik indien mogelijk zou willen switchen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Pompi schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:15:
[...]

Er gaan vermoedens dat wat er nu is eigenlijk futties is, want ze hebben vergelijkbare stemmingen en boosts. Je kan altijd wachten, bijvoorbeeld op Fifa 21 dan zullen er vast ook boosts zijn :+. Nee maar zonder grappen het is uiteraard mogelijk dat futties nog komt maar dat weet niet, al hebben ze wel een extra maand want Fifa 21 wordt een maand later gereleased vergeleken met alle voorgaande Fifa's
Ja dat is waarom ik nu alleen nog maar prime sbc doe.

Bijna iedereen, en ik, heeft een top team. De ene net iets beter dan de ander. Maar dat maakt echt niet meer zoveel uit.

Zelfs Ronaldo baby icon heb ik in de sbc gegooid. Je kan spelers houden maar als je ze niet gebruikt, waarom dan houden?

Ben nu 11 sbc's verder en de beste was Kaka. Gewoon doen wat je wilt, en niet verder kijken want de goede spelers die je nu nog krijgt kan je maar even gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:49:
[...]

Hazard wil ik ook nog hebben, afgelopen weekend was die nog 650K
Vind wel dat Hazard enorm verstoppertje speelt. Soms zie je hem gewoon de hele wedstrijd niet 🤣 nog even zoeken naar de ideale instructies voor meneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:07:
[...]

Vind wel dat Hazard enorm verstoppertje speelt. Soms zie je hem gewoon de hele wedstrijd niet 🤣 nog even zoeken naar de ideale instructies voor meneer
Jij zit toch aan de knoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:57:
[...]

Jij zit toch aan de knoppen :+
Dat klopt 🤣 een insigne tots mengt zich alleen meer in t spel bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Mertens HL uit de ‘Best Of’ Party bag SBC. Niet ontevreden :) Hopelijk pakken ze hun 4e overwinning op rij, dan wordt hij 91. Kan hem altijd gebruiken, alleen voor nu zal hij op de bank plaats nemen want CR7 nif heeft de voorkeur, aangezien ik al met Insigne TOTS, Gomez TOTS en Salvio TOTS speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:31:
Mertens HL uit de ‘Best Of’ Party bag SBC. Niet ontevreden :) Hopelijk pakken ze hun 4e overwinning op rij, dan wordt hij 91. Kan hem altijd gebruiken, alleen voor nu zal hij op de bank plaats nemen want CR7 nif heeft de voorkeur, aangezien ik al met Insigne TOTS, Gomez TOTS en Salvio TOTS speel.
Hebben ze die gisteravond al niet gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:38:
[...]

Hebben ze die gisteravond al niet gewonnen?
Als dat zo is moet hij nog een upgrade krijgen! Heb het ook niet gevolgd maar even opgezocht, en daar stond 3/4, misschien was die site nog niet bijgewerkt.

EDIT: je hebt gelijk inderdaad. Een upgrade is aanstaande :)

[ Voor 9% gewijzigd door DeeleNL op 24-06-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Weet ff niet wat ik met mijn team moet doen:
https://www.futbin.com/20/squad/17066006
Op elke positie staat een wereldspeler. Maar nog steeds denk ik geregeld: wat een waardeloze pass....

Ik blijf middelmatig spelen (divisie 5) ondanks dat ik een super team heb. Ik hoop dat Firmino wint. Lijkt me wel grappig wat die doet.
Verder weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 12:10
Hassiebassie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:41:
Op elke positie staat een wereldspeler. Maar nog steeds denk ik geregeld: wat een waardeloze pass....

Ik blijf middelmatig spelen (divisie 5) ondanks dat ik een super team heb. Ik hoop dat Firmino wint. Lijkt me wel grappig wat die doet.
Nou....Als jij met dit team denk: "Wat een waardeloze pass.." dan zou ik het bij jezelf zoeken en niet bij het team.

Daarnaast soms geeft het spel gewoon waardeloze passes hea, dus soms is er ook gewoon niks aan te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:41:

Niets, zoals vaker gezegd het spel is simpelweg te slecht om serieus te nemen.
Gewoon lekker spelen, veel variëren voor de afwisseling en misschien komen er nog wel leuke aanvullingen langs :)

@Arwintju
Idd, dat dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
Arwintju schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:53:
[...]
Daarnaast soms geeft het spel gewoon waardeloze passes hea, dus soms is er ook gewoon niks aan te doen!
Dit. Het is gewoon een slecht spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Hassiebassie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 16:29:
[...]

Dit. Het is gewoon een slecht spel :p
Denk je niet dat het spel veel slechter zou zijn als je met deze spelers elke bal perfect zou geven? Ik denk eigenlijk van wel.

Waarschijnlijk werkt het gewoon zo: er wordt gekeken naar passing (en andere relevante stats van de speler), druk op de speler en moeilijkheid van de pass. Daar komt een succes percentage uit. Dan wordt er met een dobbelsteen gegooid om te kijken of de pass daadwerkelijk goed gegeven wordt.

Als spelers met 99 short passing en vision elke pass perfect zouden geven dan zou ik er 11 van opstellen en net zo lang overtikken tot ik de bal in het doel kan passen. Denk niet dat het spel daar beter van wordt. Messi geeft in het echt ook wel eens een slechte pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
sjakieman schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 16:58:
[...]

Denk je niet dat het spel veel slechter zou zijn als je met deze spelers elke bal perfect zou geven? Ik denk eigenlijk van wel.

Waarschijnlijk werkt het gewoon zo: er wordt gekeken naar passing (en andere relevante stats van de speler), druk op de speler en moeilijkheid van de pass. Daar komt een succes percentage uit. Dan wordt er met een dobbelsteen gegooid om te kijken of de pass daadwerkelijk goed gegeven wordt.

Als spelers met 99 short passing en vision elke pass perfect zouden geven dan zou ik er 11 van opstellen en net zo lang overtikken tot ik de bal in het doel kan passen. Denk niet dat het spel daar beter van wordt. Messi geeft in het echt ook wel eens een slechte pass.
Tuurlijk, alleen zou het wel fijn zijn als je als bestuurder van deze speler de bal recht naar voren speelt dat hij dan iig wel die kant op gaat en niet naar links ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oef je zou de Fernandez SBC maar gedaan hebben voor 1 mil+ en hem nu krijgen bij 5 Rivals wins 🤣

Andere kant heb je er vet lang plezier van gehad en kan je er nu eigenlijk niks meer mee behalve als sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Die bruno ziet er wel leuk uit. Zouden Cancelo en Walker ook nog komen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 19:54:
Oef je zou de Fernandez SBC maar gedaan hebben voor 1 mil+ en hem nu krijgen bij 5 Rivals wins 🤣

Andere kant heb je er vet lang plezier van gehad en kan je er nu eigenlijk niks meer mee behalve als sub
Waarschijnlijk is zijn POTM nog steeds een van de beste en meest allround box to box Premier League middenvelders.

Bizar goede kaart, het is simpelweg een meer agile TOTS KDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Bossie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:58:
[...]

Waarschijnlijk is zijn POTM nog steeds een van de beste en meest allround box to box Premier League middenvelders.

Bizar goede kaart, het is simpelweg een meer agile TOTS KDB.
Ik heb nog een tijdje met zijn winter refresh kaart gespeeld om CR7 op 10 chem te krijgen, dat vond ik ook een prima kaart!
Pagina: 1 ... 167 ... 185 Laatste