Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +16Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:34

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 20 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Verschillende edities

Standard edition
Champions edition
Ultimate edition
Aantal Rare Gold Packs
Tot 3 stuks
Tot 12 stuks
Tot 24 stuks
1 uit 5 Loan Icon spelers (Mid versie) voor 5 wedstrijden
Special Edition FUT Kits
3 dagen early access
Untradeable OTW speler bij pre-order voor 5 augustus

Nieuwe features

Icons

Uiteraard zijn er weer nieuwe icons te zien. Voorlopig zijn Zidane, Pirlo, Drogba, Wright, Koeman en Carlos Alberto de nieuwelingen. Zo op het oog worden er nog eens 9 nieuwe icons toegevoegd.
Ones to Watch & Design

De volgende vier spelers zijn in ieder geval verzekerd van een Ones to Watch (OTW) kaartje. Daarmee is ook de vormgeving van de rare kaarten te zien.
Season objectives

Season Objectives is een van de vernieuwingen in het Objectives systeem in FUT 20, waarbij objectives niet meer alleen dagelijks of wekelijks zijn. De eerste Season Objectives zullen op 19 september starten, zodat mensen met EA Access Trial alvast kunnen starten. De eerste Season Objective zal doorlopen tot het einde van oktober.

Er zullen vier vormen van objectives zijn:
  • Daily objectives zijn simpele taken die dagelijks gereleased worden en XP opleveren.
  • Weekly objectives zijn een groep van objectives die rewards en XP hebben per individuele objective op week basis. Als je een subonderdeel van de wekelijkse objective hebt gemist, dan blijft het in het spel voor een tweede week, met uitzondering van de weekly objectives in de laatste week van het seizoen.
  • Season objectives zijn objectives voor een langere termijn (seizoen) en blijven actief tot het einde van het seizoen.
  • Dynamic objectives zijn objectives die dynamisch zijn en vaak gekoppeld zijn aan real life evenementen en kennen daarmee ook geen reguliere release schema.
Door het voltooien van objectives en het daarmee krijgen van XP boek je vooruitgang in je level voor de Season. In het eerste seizoen zijn er 30 levels, elk met een eigen Season reward of Reward keuze.

Daarnaast zijn er ook Foundation Objectives voor nieuwe spelers om de fijne kneepjes van FUT te leren kennen en Milestones Objectives voor de lange termijn die niet Season gebonden zijn.
Nieuwe Customizations

Je kan nu ook je speciale celebration, station thema, banners toevoegen aan je club zodat het nog persoonlijker wordt (en nog meer pack fodder :X )
FUT Friendlies

Je kan nu ook vriendschappelijke wedstrijden spelen met of zonder House Rules, waarbij dit niet ten koste van je Fitness of Contracten gaat. Dit kan zowel lokaal als Online. Naast de standaard FIFA 20 opties zijn er ook nog vier speciaal voor FUT gebouwde opties:
  • Max Chemistry zorgt ervoor dat je team en spelers de maximale chemistry krijgen, ongeacht de positie en links.
  • Swaps zorgt ervoor dat bij de start van het spel er drie spelers van elk team geswapped worden met het andere team.
  • Mystery ball zorgt ervoor dat de speler met balbezit random boosts krijgt in de stats.
  • King of the hill moet je de bal binnen een bepaalde zone brengen en het ook vasthouden, waarbij het gebied steeds kleiner en kleiner wordt. Je moet daar 3 punten scoren en dan proberen een doelpunt te maken.
Nieuwe Squad Management

Vanaf nu als je een speler selecteert op een positie en je drukt op R1 / RB, dan wordt je naar een scherm gebracht met spelers uit je club gefilterd op die positie. Vanaf daar kan je met Driehoekje / Y je filter nog verder verfijnen.

Door op L1 / LB te drukken ga je naar de Transfermarkt met spelers op die positie en waarbij de Buy It Now (BIN) niet hoger is dan je saldo. Mocht je nog meer details willen bij het filteren, dan is de gehele transfermarkt ook in de zoekfunctie geïntegreerd.

Ook het menu voor spelers heeft een nieuw likje verf gekregen. Daarnaast zit de manager naast je reservespelers.
Squad Battles

Squad Battles laat voortaan nu de top 3 spelers zien van je AI tegenstander, met custom tactics. Daarnaast is het hele proces wat anders geworden. De time refreshes zijn nu verdwenen; in plaats daarvan kan je zelf de teams refreshen, totdat je een limiet van 10 refreshes (40 wedstrijden) hebt bereikt. Deze eerste 10 refreshes tellen mee voor je Squad Battles rewards. Daarna kan je verder refreshen om objectives te halen, waarbij je dus geen punten meer krijgt voor je Squad Battles rewards.
Andere dingetjes
  • Je kan nu voortaan Consumables in Bulk gaan quick sellen.
  • FUT Champions SBC zal vanaf nu standaard actief zijn. Je kan vijf FUT Champions spelers inleveren voor een 83-86 rated FUT Champions speler.
Division Rivals heeft nieuwe skill ratings gekregen per divisie:
Divisie 1: 1900
Divisie 2: 1700
Divisie 3: 1500
Divisie 4: 1250
Divisie 5: 1000
Divisie 6: 750
Divisie 7: 550
Divisie 8: 350
Divisie 9: 115
Divisie 10: 0

Daarnaast zal er in Divisie 1 voor matchmaking een skill cap gelden van 2200. Je kan een skill rating hebben van meer dan 2200, maar voor matchmaking blijft dat 2200.
Companion App
  • De app heeft voortaan de mogelijkheid om custom tactics aan te maken.
  • De app heeft ook de mogelijkheid om spelers te beschermen tegen SBC's, zodat je die niet per ongeluk kan inleveren. Bij het toch selecteren van een beschermde SBC speler, krijg je nog een additionele waarschuwing.
  • De app heeft ook de mogelijkheid om spelers die in de basis staan, te excluden van de zoekresultaten tijdens de SBC.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de Engelse en Duitse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
WL = Weekend League, het toernooi dat in het weekend plaats vindt voor goede rewards.
UCL = UEFA Champions League speler. Spelers die vanwege hun deelname aan de CL een speciale kaart krijgen.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

chengbondkwok wijzigde deze reactie 17-09-2019 14:21 (100%)

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:57
EA heeft "per ongeluk" de ratings van Zidane geleaked
https://pbs.twimg.com/media/EDg9URPXsAAjkx4.jpg
Maar als zijn Prime al 96 is dan moet Cruijff toch wel omhoog gegaan zijn of ben ik dan te chauvinistisch?

Er zijn ook veel leaks van de ratings van andere speler omdat er in Spanje blijkbaar al spelers zijn met de fysieke discs. Via drafts worden er zo veel ratings bekend, ChuBoi (whoever the f*ck that may be) is er erg gefrustreerd over en volgens mij werkt/heeft hij gewerkt met EA dus dan mag ik aan nemen dat de leaks waar zijn. O.a. Frenkie 85 en VvD 90

• Pompi
bvbal79 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:11:
[...]

Kun je misschien die leaks met ons delen?

https://pbs.twimg.com/media/EDE455ZX4AAAwzq.jpg
https://pbs.twimg.com/media/EDh3xNaXkAA9lZZ.jpg

Als je op twitter zoekt op fifa20 komen er meer dingen langs.

https://pbs.twimg.com/media/EDh984UWkAAQFt4.png
Vind Koeman wel laag

Pompi wijzigde deze reactie 03-09-2019 12:03 (13%)

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:39
Bean77 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:08:
[...]

Agressie 99 zou ik mij nog kunnen voorstellen, maar 99 head acc? Zo zie je maar weer dat er aan gesleuteld is. Maar ik vergeef het EA als hij netjes in mijn pakjes zit :P
Die kopstoot was anders toch goed raak

• Pompi

Hahahah blijkbaar is de Ligt een voet kwijt geraakt, want zijn pace is van 70 na de winter refresh terug gezet naar 67 en zelfs zijn 80 kaart van vorig jaar had hogere pace. Hij is nu ongeveer even snel als Bonucci en Chiellini, ik geloof er niks van dat hij niet sneller is dan die 2 "bejaarden"

Pompi wijzigde deze reactie 09-09-2019 17:23 (15%)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:13

Pykow

Pykow Gaming | BuG

peeweeherman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:41:
[...]

Volgens mij staat bij mij in origin toch echt 18 september om 5u CEST spelen
bewijs

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:39
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:39:
[...]

je kunt niet pre downloaden in EA access zelf. Dus pas vanuit EA access komt de trailversie te staan en die moet je dan downloaden. De trailversie komt trouwens al donderdag btw
Toch maar PC spelen hè jongens:

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12:33
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:21:
[...]

Las ook al dat bij NHL20 het werkte dat als je het spel steeds herstartte totdat het EA Access logo er niet meer was je langer kon spelen, stond alleen niet bij over welk platform dit ging. Dus wie weet werkt dit ook voor Fifa 20
Klopt, heb het getest op de xbox en het truukje lijkt te werken op de xbox.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Pompi
EA is officieel de weg kwijt:

https://www.ea.com/en-gb/...s/pitch-notes-fut20-icons
Want wie wil nou wachten totdat EA bepaald wanneer jij een prime of een moments mag hebben.

fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:03:
[...]

heb hier ook mee gezeten. Als je het via de ps4 zelf afsluit moet je een gekoppelde paypal account hebben of deze maken.

Maar als je via de browser ( mobiel/pc ) inlogt je psn account dan kan je het daar als goed is ook afsluiten maar dan zonder gekoppelde paypal account en gewoon van je wallet.
Heb je daar ervaring mee of heb je dat gelezen?

Pompi wijzigde deze reactie 17-09-2019 19:14 (45%)

• Pompi
fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:27:
[...]

Ervaring mee. Want wou me paypal account koppelen aan me psn account dit deed ik op de ps4 zelf en het lukte met geen mogelijkheid. Elke x gaf ie aan ww of gebruikersnaam niet correct of iets in die trend. Terwijl die gegevens gewoon kloppen. Schijnt een probleem te zijn waar meerder mensen last van hadden.
Vervolgens las ik iets dat je ps4 primair ingesteld moest worden en dat lukte me niet via de ps4.
Ben ik in gaan loggen via de laptop omdat uit te voeren. Vervolgens zag ik dat ik daar ook EA acces kon afnemen klikte er op. Dacht dat ik weer gezeik zou krijgen met paypal maar opeens was het gelukt.. En was er geld uit me wallet.
Weet het nog steeds niet helemaal 100% zeker maar t kan bijna niet anders. Heb in elk geval ea acces nu :)
Ben er wel tijdje mee bezig geweest wachtwoorden veranderd en weet ik veel wat man man
Helaas, werkt niet.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-01 15:19
Ben blij dat ik dit jaar geen FUT ga spelen, ik beloof het mij zelf :>

Zijn jullie er al klaar voor, een Nederlandse "bekende" speler wel...

Iedereen evenveel kans toch ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 25-01 07:21
Mars18 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:41:
Ben blij dat ik dit jaar geen FUT ga spelen, ik beloof het mij zelf :>

Zijn jullie er al klaar voor, een Nederlandse "bekende" speler wel...

[Afbeelding]

Iedereen evenveel kans toch ?
tja

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23-12-2019

ajaxalex

`Kroon

Morgen kan je pas starten.

• shoombak
  • Niet online
kwdtje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:47:
Frenkie en Nico al een TOTW kaartje, dat gaat snel :-)
lekker hoor

• Pompi
Web app is wel trager dan poep door een rietje te duwen. Ook veel vertraging op klikken.

Edit:
Dit is wel echt handig en eindelijk is het er:
https://tweakers.net/ext/f/iFs1bSpBLA88B8dDYQpOpZHf/full.png

Pompi wijzigde deze reactie 18-09-2019 19:17 (44%)

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 25-01 14:38
Ik ben erg benieuwd hoe je al actief kunt zijn in de webapp. Ik krijg namelijk volgende melding:

Komt dit omdat ik FIFA19 heb overgeslagen?

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• shoombak
  • Niet online
Mijn team, nog genoeg te verbeteren :+

shoombak wijzigde deze reactie 19-09-2019 08:23 (29%)

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-01 19:02
Uniek moment. Laatste dag van deze FIFA 20. Ik sta boven @Bean77 met transferprofit.

• Maichel
  • Laatst online: 22-01 13:50
EA Access lijkt live te zijn!

EDIT: Ohnee, vervolgens gaat ie de demo weer downloaden ipv full game...wazig :)

Maichel wijzigde deze reactie 19-09-2019 12:26 (33%)

PSN: Maichel

• bebopper
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 25-01 17:48

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wil ook graag beginnen, FIFA20 standard in pre-order op PS4 en hiervoor alleen FIFA18 gespeeld.

Krijg helaas in de web app alleen maar de volgende melding:

lwd-kevin schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:04:
[...]

Ik ben vandaag begonnen op de web app zonder dat ik FIFA20 al heb gekocht. Alle begin pakketten geopend en alle spelers direct verkocht. Heb nu net als El Profesor voor 11,000 IF Malen gehaald ervan uitgaande dat deze de komende weken wel zal stijgen in prijs. Komende week maar wachten tot ik kan gaan spelen en dan beginnen met een untradeable Eredivisie / Ligue 1 hybrid en sparen voor Depay. Ik denk dat het spitsen duo Depay - Malen best een tijdje mee kan.

Trouwens al beste speler Bamba (78) gepacked.

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."

Vissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:56:
Uniek moment. Laatste dag van deze FIFA 20. Ik sta boven @Bean77 met transferprofit.

[Afbeelding]
Ik kreeg een DM van @simons met wat cheatcodes. Gelijk maar gebruikt om de verhoudingen weer te krijgen zoals ze horen ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

SBC's doen zijn wel leuk :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:54
Vriendje van EA packt ineens een van de beste cards in de game op dit moment...
Iedereen gelijk hyped:

wijze woorden

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:28

Packluck is real!

Tot nu toe bijzonder goede pulls gehad, Koulibaly, Chiellini, Courtois, Pique, Aldeweireld en vanochtend Aube
Veel kunnen traden, Malcuit, Florenzi, en vanochtend echt een bijzondere klapper gemaakt met de Mendy's waar bin werd opgehoogd.
Zelfde met Gabriel Jesus.
De high rated spelers vasthouden, en voor WL verkopen.
Daarna kijken naar de goedkope icons voor de icon sbc….

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 25-01 17:06
peeweeherman schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:14:
[...]

Ik heb tampermonkey geïnstalleerd en het script ook, weet nu even niet wat ikmoet doen bij futbin zelf

Edit: heb wat gevonden bij gamestoday.info, straks maar even proberen
Ik heb het ook geïnstalleerd via gamestoday.info maar heb mozilla gebruikt ipv de chrome in zijn link. Maar krijg het niet aan de praat of ik weet niet waar ik naar moet kijken. Want zie geen veranderingen..
Heb er een foto bij. Jij of iemand anders die mij wellicht hier bij kan helpen?
foto: gaat dit werken?

Zie nergens de min prijzen staan? Heb ook geen idee waar ik naar moet kijken :D

fifanoob wijzigde deze reactie 23-09-2019 04:50 (5%)

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-09-2019
Iemand fifa 20 al op de kop kunnen tikken?

Dit zijn mijn 2 teams nu:

Psn: stone-face-lock

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 25-01 17:06
Bossie schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:38:
[...]

Check nog eens maar dan in het start menu ipv een menu waarin het scherm volledig gevuld is.
Sorry hoor, maar ik vind het maar een vage uitleg.

Welk start menu?

Ik zie niks?

• Donverdi073
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 04-10-2019
Zijn er meer mensen met problemen van de puzzels op de webapp en de companion app??

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Donverdi073 wijzigde deze reactie 24-09-2019 11:45 (7%)

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:23
Toch wat packluck gehad deze FIFA. Zelfs wat punten gekocht maar nog niet uitgegeven :+

Nu het spel nog kopen zodat ik er ook mee kan spelen 8)7
(10 uur is verlopen)

kwdtje wijzigde deze reactie 27-09-2019 13:34 (8%)

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-01 13:56
O-M-G!!

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 25-01 17:31
Heb mijn team zo goed als af hoe ik het in gedachte had, een ajax - Nederland hybrid.

Kan er ook nog een betere keeper uit de serie A bij halen en daarna misschien nog frenkie de jong. Of dat bepaalde ajax spelers een inform kaart krijgen.

• Nieuwevolger
Ik vraag nog één keer om advies, voor welk van de twee teams zou ik moeten gaan?

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:18
Dit is momenteel mijn squad, La Liga Santander.

Welke upgrade zouden jullie als eerst doorvoeren?

- Nelson Semedo / Caravajal rechtsachter?
- Goncalo Guedes linksvoor?
- Dembélé rechtsvoor?
- Jovic OTW ( 5* WF) of Inaki spits (super snel)?
- Oblak beste keeper of Ter Stegen / Curtois

Hoe zouden jullie mijn team als eerst upgraden? Benieuwd naar jullie advies.

Ik probeer dit seizoen ook meer te richten op werktempo en zwakke voet, vorig jaar te weinig naar gekeken.

Benieuwd naar adviezen, waarvoor alvast dank!

P.S. als jullie verbeter punten hebben ten aanzien van de huidige teamgeest stijlen hoor ik dat ook graag.

Sleehond wijzigde deze reactie 30-09-2019 15:43 (30%)

• Nieuwevolger

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-01 16:57
Zo me team begint nu redelijk vorm te krijgen, nu hopen dat coutinho een paar IF's gaat pakken komende weken.

Speel 4-2-3-1 in game, blijf ik het fijnst vinden.

xavento wijzigde deze reactie 02-10-2019 09:47 (33%)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Nieuwevolger

Pff matig, op mahrez na
Bean77 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:38:
[...]

Niet in mijn scherm. Beetje vaag ook eigenlijk. Ik ga iets van 8-5 of 8-6.

Copy/paste van r/fifa

Bossie wijzigde deze reactie 05-10-2019 13:03 (4%)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik moest hier wel om lachen, van reddit.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 24-01 16:01
elke week in Division Rivals is een heel andere competitie, en je kunt aan het einde beloningen verdienen. Je wekelijkse score bepaalt je rang binnen de divisie, en een hogere rang betekent een betere keuze van beloningen wanneer de competitie eindigt.

FUT Division Rivals Guide voor FIFA 20 Ultimate Team
Je rang wordt bepaald door het totaal aantal punten dat je in één week krijgt. Dit hangt af van de resultaten van de wedstrijd en hoeveel doelpunten werden gemaakt.

https://tweakers.net/ext/f/vNhD8ELCMJ34hiAk8yNFQdAq/full.png

In de vorige tabel ziet u hoeveel weekpunten u kunt verdienen. Het is belangrijk op te merken dat je niet meer punten wint als je meer dan 5 doelpunten scoort.

Je moet ook weten dat het bedrag dat je verdient voor je weekscore die je krijgt van een FUT Weekend League-wedstrijd een vaste waarde is voor elke wedstrijd die je speelt tot voltooiing. Je krijgt 400 punten voor je Division Rivals Weekly Score voor elke gespeelde wedstrijd, of je nu de Weekend League-wedstrijd wint of niet.

Dat betekent dat als een wedstrijd eindigde met een 4-2 score, waarbij speler 1 de wedstrijd won, dan: speler 1 zou 860 krijgen voor zijn weekscore en speler 2 zou 330 krijgen.

• Pompi

Zo is het iets sneller te zien.

Voor mijn NL team was het handiger geweest als Bergwijn RV was maar kan hem nu wel als super sub gaan gebruiken en kan zijn normale versie verkocht worden want die zat toch al op de bank.

Die Wesley is mogelijk een mooie IF investering als hij niet te duur word door zijn 80 pace. Verder ook erg fijn dat Adama Traore RWB is en geen RV want nu gaat hij voornamelijk als sub gebruikt worden en niet als starter want weinig gaan hem als RA gebruiken met maar 40 def

Pompi wijzigde deze reactie 09-10-2019 16:24 (23%)

• Cheaque
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 21-10-2019
Mijn huidige team:

Subs: Lozano, Müller, Rashica, Oscar, Tielemans,

Verbeterideeën:

Alaba / Roussilon - LB
Manolas & Koulibaly - CB’s
Szczesny - GK
Allan / Delaney / Tolisso- CM

Maar daarvoor moet nog wel even gespaard worden :wink:

Iemand nog aanbevelingen / tips?

Cheaque wijzigde deze reactie 10-10-2019 09:23 (4%)

• Cheaque
Huidige team:
https://imgur.com/a/ilgxgAG

Eerste stapjes van een upgrade:
https://imgur.com/sMiOk1V

Voor de volgende posities ben ik nog zoekende naar een upgrade >:)

GK:
- Pavlenka / Burki / Gulacsi ?
- Neuer is aan de prijzige kant :P

CB
- Tah / Hernandez / Süle?
- Of gewoon doorspelen met Konáte?

CM:
- Tolisso / Witsel / Delaney (IF)?

Graag jullie aanbevelingen :)

Cheaque wijzigde deze reactie 10-10-2019 12:15 (20%)

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:05
Het feest is voorbij voor mij. Geen sbc meer op de app zonder fifa 20.

Edit : kennis van mij heeft fifa op pc, doet geen fut, misschien daar ff inloggen :)

Harribo wijzigde deze reactie 11-10-2019 11:56 (18%)

• Cheaque

Mijn huidige squad.

Ik zit nog wel te kijken naar de Chemistry Style, formatie en de keuzes
Gnabry - Sancho / Coman - Perisic

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:05
TOTW5 geen Depay:( wel Gini!

https://www.futbin.com/20/totw/TOTW5

Hopelijk straks niet al te duur. >:)

noodel1988 wijzigde deze reactie 16-10-2019 16:18 (25%)
Reden: aanvullende info

Trakt | Last.fm | discogs

• Julian-Intel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 25-01 19:47

Julian-Intel

"Intel speelt een mind-game"

Ultimate Scream met zieke boosts!

Julian-Intel wijzigde deze reactie 18-10-2019 19:10 (89%)

https://www.3dmark.com/fs/13714331 1080TI - 2.126MHZ OC LUCHT

• shoombak
  • Niet online

Dit is momenteel m'n team, maar vooral Hazard is vrij ruk, twijfel of ik hem zal verkopen en scream Rodriguez halen met nog een andere CM/CAM any ideas?

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Tweede week op rij dat ik nu FUT speel. Tweede week op rij dat ik bij elite 3 zit qua Squad Battles. Geeft je toch weer 12k coins en met een beetje slim inkopen mis ik nu alleen Frenkie, Virgil, Wijnaldum. (regular gold ofc dus geen specials)

Ik koop nu ook vaker spelers dubbel in puur om ze direct x1.5/x2 terug te verkopen. Je moet toch wat als je in Rivals weggetikt wordt, ik vertik om packs te kopen met geld. Doe ik liever dan ze direct te verkopen voor een habbekrats.

Moet wel wennen aan Fifa20. Laatste fifa was voor mij fifa 16. En toen deed ik alleen carrière modus. Dus tja dit is wel wat anders. SBC'S snapte ik eerst maar weinig van. Dus ik heb wss veel start spelers door de mallemolen gehaald zonder echt op te letten. Wel op die manier erin geslaagd om Pukki te halen. Lewandowski is maar een loan helaas, had hem wel permanent gewild. Wie weet wat ik maandag aantref in de premium gold packs.

Joosie200 wijzigde deze reactie 20-10-2019 01:50 (17%)

• Julian-Intel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 25-01 19:47

Julian-Intel

"Intel speelt een mind-game"

Uiteindelijk GOLD 1 geeindigt met nog 2 wedstrijden te gaan. Maar dit heb ik vooral te danken aan messi wat een kaart is dat :)

Verbeteringen voor onderstaand team?

https://tweakers.net/ext/f/iOw8fJbbYHfUsYC9kQ99UtH9/thumb.png

https://www.3dmark.com/fs/13714331 1080TI - 2.126MHZ OC LUCHT

• Cheaque

Bench:
Sancho - Deadeye
Coman - Deadeye
Delaney - Basis niet IF
Mbabu - Basis

Upgrades?
Budget +/- 150k (maar kan evt. nog sparen)

Cheaque wijzigde deze reactie 21-10-2019 10:02 (3%)

• Meneer iCy
Gezien het instagram bericht van Ben Yedder, denk dat het nu wel confirmed is dat die in de totw zit. Waarom zou hij anders op 22 oktober een "OTW" cadeautje van EA ontvangen.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 23-10-2019 10:22 (50%)

PSN/Steam: Xamsix

• Nieuwevolger
bassonn schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:27:
Ik ga voor Gerrard, naast Liverpool fan te zijn is het een heerlijk kaartje. Zanetti heb ik echt 0 gevoel bij niet echt een vette icon ofzo.

Dat is ook mijn plan, maar ben er nog niet helemaal uit, zal hem voornamelijk als playmaker CDM gebruiken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Ninodebest
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-01 19:53
Wat vinden we van de update?

De veranderingen wat betreft 'drop back' ben ik erg benieuwd naar.

Ninodebest wijzigde deze reactie 30-10-2019 14:14 (39%)

• Nieuwevolger

Met deze mbappe is de wedstrijd al over voor dat die begonnen is.

• Nieuwevolger

• allstarted1
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 15:35
Speel op dit moment een 4-3-1-2 formatie met voornamelijk (voormalig) Ajax/PSV-spelers.

Rating 82 en chemistry 100. Zijn er nog kansen voor een upgrade? Heb nu ruim 121.000 credits beschikbaar. Daarnaast valt me op dat tijdens Squad Battles de stamina wel een héél grote rol speelt. Is dat nieuw na de updates? Vooral de afgelopen twee weken zijn spelers al rond de 60ste minuut in het rood.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• xavento
kleine wijziging in me team aangebracht, nog 915k in de bank. Lekker door sparen voorlopig.
Speel 4-2-3-1 in game.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:48

Heb nu 500K voor een eventuele upgrade. Heb Neymar verkocht om Petit te kunnen financieren, maar kan hem in principe alweer terug kopen door Mané te verkopen. Echter wel heel tevreden over Mane in de spits samen met Mbappe.

• N2LSWw
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 21-01 18:49
Mitchell-CWD schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:30:
[...]

Dat soort acties zijn frusterend, maar het is nou niet dat dat elk potje gebeurd. Of ik speel een andere game. En op de lange termijn gebeuren dat soort rare dingen net zo vaak bij de tegenstander dan bij jezelf. En nee ik heb geen FIFA points uitgegeven.
Ik heb een stuk of 50 van zulke onzin goals tegen gekregen tegen mensen met maximaal 2 kansen. Van 12 om 2 naar uiteindelijk 14 winst met nog 4 games over. Ik merkte gewoon dat mijn spelers niet meer zo goed waren. Dit is mijn huidige team:
Het is niet het best haalbare team in FUT maar er zitten genoeg goede afmakers in en dan is het vreemd als je meerdere keren tegen de paal schiet terwijl je keeper dan weer de bal teruggeeft aan de tegenpartij. Maarja je moet er mee leren leven aangezien EA toch niks gaat veranderen en ik vermoed dat ze in de toekomst nog meer gaan doen voor slechte tegenstanders om ze een zetje in de rug te geven.
Sleeon schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:42:
Je bent gefrustreerd en gaat dan points kopen?
Dan kan je het beter misschien helemaal niet spelen.
Zodat je een beter team kunt kopen waarmee je wel gaat presteren. Terwijl het resultaat vaak toch hetzelfde is. Ik heb wel eens mega teams gezien die er echt niks van konden. Het lastige is wel dat goede spelers (FUT kaarten) natuurlijk wel meer kans hebben om vanuit een gekke positie te scoren.

N2LSWw wijzigde deze reactie 05-11-2019 11:04 (4%)

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 10:38
Geen Depay :(

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 10:38
Solotov schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:45:
[...]

Wel handig als je dan de juiste info post :9

2e ronde bestaat ook uit 12 tokens, dus je kan in totaal 24 van die icon swap players halen.
Ballack is 15 uit mn hoofd en Ferdinand is sowieso 16 swaps.

Verder zie ik nergens een eindtijd voor de huidige challenges om swaps te verdienen, dus ik denk dat deze niet verlopen.
Wel handig als je dan de juiste info post :9 Zie onderaan:

• Pompi
Bossie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:32:
[...]

Dat word een vervelende avond dan :X
Even van Reddit gejat.

Jammer dat ik weinig tijd had vorig weekend, dus krijg geloof ik maar 1 player pick met 3 spelers. Heeeeel klein kansje voor die Messi.

• Sleehond
POTM Toko Ekambi vanochtend maar even de SBC van gedaan. Benieuwd hoe hij speelt. Toch best aardige stats en daarbij high attack rating en 4 star weak foot. Hiervoor wisselde ik daar Inaki Williams met Morales af, eens kijken of het een verbetering is.

Volgend project is Gimenez voor Lenglet vervangen. Niet veel verschillend qua stats maar vooral net een tikkie sneller.

3-5-2 bevalt vooralsnog prima, zelfs met een RA en een LA in het centrum gaat het goed, mede door hun snelheid.

• LJZ
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21-01 14:13
Hoe denken jullie over de nieuwe POTM van Serge Gnabry?

Ik ga de weekend league rewards afwachten, maar mocht daar niet speciaals uitkomen verwacht ik hem toch te gaan doen ter vervanging van zijn normale kaart.

Mijn team momenteel:

• Gurbuh
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21-01 13:44

TOTW
Damn, eerste rare gold player pack uit mijn DR rewards.....
Ik heb slechtere packs gehad. 12 spelers en dan 2 IF's, Pogba, een 85 en een 84 rated speler.

• Ozz

Team een beetje aangepast. Ronaldo, Matuidi, Varane en Semedo eruit. In een 4-5-1 formatie ging het linken heel makkelijk.

Paulinho, Mbappe, Zambrotta en Militao ingepast. Ingame verander ik mijn formatie sowieos naar 3-5-2.

• N2LSWw
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 21-01 18:49
Vestendrie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:55:
[...]

Okee duidelijk. Maar denk je niet dat Allan ook nog een OTW-kaartje gaat krijgen dan? Zo'n zeer gewilde kaart wordt natuurlijk zoveel mogelijk gepromoot. Dus qua waarde voor zijn RTTF zal het weinig uitmaken. Bovendien is PSG in de CL al jaren bagger, ik zie hem meer IF's krijgen dan een eventuele upgrade door goede prestaties van PSG in de CL.
Neymar is volgens mij nog steeds geblesseerd en ik denk ook niet dat ze ook maar in de buurt komen van een finale ofzo. Het gaat mij er meer om dat je flink kunt cashen als Allan naar PSG gaat vanwege het feit dat het een perfecte link is tussen Allan en Neymar (+ Silva mocht je zo gek zijn om die SBC te doen). Je zou in theorie dus het volgende team kunnen bouwen wat nog maanden mee kan:

• Sleehond
Scream Trippier voor RA gekocht :) met anchor erop een interessante kaart!

4e Scream La Liga kaart d:)b
Pique helaas toen geen middelen gehad om de SBC te doen :(

Nu op naar Lenglet als vervanger links centraal achterin!

Sleehond wijzigde deze reactie 22-11-2019 13:50 (42%)

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-01 16:43
Leuke meevaller! ;)

• DeeleNL

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-01 19:02
Gisteren kwam Alba uit een 2 speler pack van de PL objective lopen. Daarnaast genoeg swap spelers voor Gerrard dus dit is het team voor komend weekend. Ingame een 4231 of 442.

Met op de bank nog SIF Naingollan, POTM Martinez en POTM Gnabry.

https://discord.gg/kSy2jqv

Vissert wijzigde deze reactie 26-11-2019 08:48 (50%)

• xavento
Mijn team ook maar geupgrade, 41212 (2) en 4231 in game:

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:05

Leuke TOTW voor mijn NL/Eredivisie hyb team :P

noodel1988 wijzigde deze reactie 27-11-2019 16:14 (4%)

Trakt | Last.fm | discogs

• Ozz

Harde peñor
Best of Team of the Week is hierrrrr.

• kraakie7
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 10:11
Mogelijk een player moments Wijnaldum opkomst

https://www.fifaultimatet...friday-event-live-update/

• Pompi
Pfffff, meestal sta ik na 15 wedstrijden op ongeveer 10-5 en eindig ik op G2 maar door nog rustiger op te bouwen en echt een 100% kans af te wachten ga ik dit weekend 13-2. De 2 loss partijen waren wedstrijden die ook zo mijn kant op hadden kunnen vallen dus jammer maar prima. Heb nu bijna elke wedstrijd rond de 67% balbezit en ik bepaal echt de wedstrijd, hopelijk gaat het morgen hetzelfde en dan kan ik voor het eerst een keer een Elite halen.

Dit is mijn team:

Pompi wijzigde deze reactie 30-11-2019 12:17 (10%)

Acties:
  • +22Henk 'm!
Hassiebassie Trading Tips / Fut Market

Inleiding
Eigenlijk ben ik als Fifa speler, echt heel erg jong. Pas vorig jaar met Black Friday kocht ik mijn Xbox One en pas een paar dagen voor kerst kocht ik Fifa 19 wat sinds '99 de eerste Fifa was die ik echt ging spelen.
Ik denk zelfs dat het tot de maand februari heeft geduurd voordat ik echt begon met handelen en Sbc's te doen!

Alles wat ik hier heb vertel is self-taught. Ik had destijds nog geen flauw benul van het youtubekanaal van NickRunTheFutMarket of een vermoeden dat de fut market ook echt grof geld betekent voor EA.
Toch heb ik hier en daar tips opgepikt van sommige medeTweakers nadat ik in het Fifa 19 topic voor het eerst een post had gemaakt. Wat voor mij het balletje heeft laten rollen is de youtubevideo van het kanaal Fifalosophy YouTube: VAN 0 NAAR 1.000.000 COINS IN 1 WEEK
Het klinkt natuurlijk superstom maar als Fifa noob had ik echt geen flauw idee. Er is nergens een handleiding of guide te vinden die alle dingen even uitlegt hoe het moet.

Terminologie
Ik gebruik voor mijzelf vaak een soort van begrippenlijst om sommige dingen aan te duiden. Geen idee of dat overeen komt met hoe het echt op internet heet maar soit.
Sommige begrippen zijn in bepaalde situaties van toepassing.
Transfer targets: Dit is een speler waar je relatief veel winst mee kan maken zonder dat je het echt verwacht. Op de Xboxmarket zijn sommige non-rare spelers een paar K waard terwijl ze maar 75-76 rating hebben en ook geen goede stats hebben. Misschien dat sommige spelers interessant zijn vanwege een sbc.
Sniping: Het snipen van een speler is eigenlijk continu het zoeken naar een bepaalde speler verversen en hopen dat je hem goedkoop kan oppikken. Stel een speler gaat voor 20K weg (dit zijn de laagste buy now) en jij pikt hem bijvoorbeeld op voor 17K.
Market Ban: 1 van de meest irritante dingen die je kan oplopen als je veel handelt. Wat je ook doet, je kan geen bids meer uitbrengen of buy now doen.

Deze tips zijn allereerst gesorteerd op het level. Het level is gebaseerd op de hoeveelheid coins die je zelf hebt. Zo heb ik het onderverdeeld in 3 niveau's.

Beginner - Intermediate - Expert

Beginner 10K - 100K
Intermediate 101K - 1000K
Expert 1000K en verder

Voordat alle delen beginnen zijn er nog enkele belangrijke opmerkingen:
- GEDULD Geduld is 1 van de belangrijkste aspecten van het handelen. Je moet er verstand van hebben wat bijvoorbeeld de impact is van de weekend league op de prijzen van meta spelers.
Zo kocht ik vorige week een leuk BPL team voor ongeveer 600K. Mane had ik gekocht voor 260K. Afgelopen vrijdag ging hij 's ochtends weg voor 280K. Met de 5% aftrek maak ik daar dus nog lekker een paar K winst mee :)
- Ik handel via de webapp. Dit gaat voor mij het snelste. Ik gebruik 2 monitors en op de 2e monitor gebruik ik futbin om bijvoorbeeld prijzen te checken. https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/#
- Open bids zijn de key. Heel veel spelers zijn goedkoper op te kopen via bidding. Zeker in tijden dat er veel pakketjes worden geopend zijn er soms zoveel spelers die op de TL worden geplaatst dat het bijna onmogelijk is om via open bids geen mooie slagjes te slaan.
- er staan 100 plaatsen normaal open op de transfer list! Maak hier zeker gebruik van!
- Mensen zijn lui en dom. Het grootste gedeelte van mensen op de markt hebben geen flauw idee en doen maar wat. Voor een sbc kijken ze naar de eerste oplossing op futbin en kopen via buy now. Hier voorzichtig maar strategisch mee omgaan is zeer lucratief.
- Investeren Dit is ook 1 van de meest belangrijke dingen. Spelers goedkoop inkopen om ze later weer te verkopen. Bedenk bijvoorbeeld nu al dat de league sbc van de premier league en La liga nog niet gedaan zijn! Ga die spelers kopen! Als de league sbc rewards tegenvallen kun je al die spelers in de hype weer met winst gaan verkopen :)
Ik had veel 84, 85, 86 en 87 spelers ingeslagen voordat de sbc van basic icon kwam.
Toen die uitkwam heb ik vrijwel alles voor de maximale prijs gekocht. Veel 85 had ik voor ongeveer 5K-6K gekocht maar gingen in de hype weg voor 15K! Het geduldig wachten en op het juiste moment verkopen werd dus weer beloond :)
Een andere investering die ik al heb gemaakt is dat ik ontzettend veel CL-kaartjes heb. Nu zijn die nauwelijks meer waard dan de normale spelers, maar als er sbc's komen waarvoor ze nodig zijn dan schieten die prijzen weer omhoog! Dan pak je soms voor een speler 4K terwijl je hem voor 700 coins hebt gekocht.

Beginner:
We hebben niet veel coins te besteden dus elke winst is welkom. Dit betekent dat elke speler die we bijvoorbeeld al voor een 300 coins winst kunnen verkopen goed is! De key is om zo veel mogelijk spelers op de transferlist te hebben en die aan de lopende band te verkopen.
Doordeweeks heb ik eigenlijk nooit tijd om uitgebreid te handelen dus daarom ga ik vaak terug naar deze methode zelfs als ik meer coins heb.

Meestal begin ik met al mijn spelers die ik heb de transferlist heb staan om die te verkopen.
Ik doe nooit quick sell, maar ik kijk hoeveel een speler per stuk waard is. Als er een speler uitspringt waarvan ik denk: Waarom kost deze speler zo veel? Dan is die speler door mij gemarkeerd als een transfer target.

https://tweakers.net/ext/f/kObIQB1gXAbXIVNrraDJZjdx/thumb.png
Nu is dat dus Pallois. Een rare 79 Franse CB uit de Ligue 1 die nooit in een team zal staan. SBC fodder dus. Maar toch relatief veel waard. Gaat weg voor 1600 coins.
Hier valt geld mee te verdienen!
Je zet voor het komende half uur alle Pallois op jouw lijst van targets, of je doet gelijk een bid.
Als je ze voor 1600 verkoopt houd je door middel van de 5% regeling dus 1520 coins over. Ik stel het target in voor max 1200 bids zodat we altijd wel wat winst kunnen maken.
Zoals je kunt zien ben ik continu bids aan het winnen en aan het sellen.

https://tweakers.net/ext/f/3stdPA9hJLtIEhuy99bv3QA4/thumb.png https://tweakers.net/ext/f/mNtsplxj2uf8sFXgUTiZITJm/thumb.png

Dus hoe meer je dit doet, hoe meer winst je maakt. Soms bied ik op 2-3 spelers voor een uurtje terwijl ik gewoon rustig muziek aan het luisteren ben of een filmpje kijk. Het continu handelen kan veel winst opleveren. Mijn record op deze manier staat op 260K in een uur. Dit kwam omdat ik 4 zeer goede transfer targets had. Ze gingen weg voor 1,5K terwijl ik ze soms voor max 800 wist op te pikken. Dan zie je bijna elke paar minuten er wel een paar duizend bijkomen :9~ Je moet je namelijk voorstellen dat ik nu voor het schrijven voor deze guide me beperkt heb tot 1 speler. Maar je kan er dus op veel meer spelers tegelijk bieden!

Helaas, ongetwijfeld waar je dan tegenaan gaat lopen is een irritante error:

Wat je ook doet, continu krijg je deze fout. Druk dan zo snel mogelijk op F5!!. Voor zover ik weet is dit de enige manier om dit te fixen. Op je telefoon moet je de app afsluiten en opnieuw opstarten en op de pc volstaat een druk op de knop om de pagina te verversen.
Soms moet je dan een irritante puzzel oplossen om aan te tonen dat je geen bot bent.
Wees voorzichtig, want als je teveel aan het bieden bent loop je op een gegeven moment tegen een tijdelijke market ban aan. Dan ga ik vaak even een potje Fifa doen en vervolgens na het potje weer verder handelen.

Word vervolgd!

• Pompi
https://pbs.twimg.com/media/EK6w6woXsAAUqpC.png

Waarschijnlijk kan deze Cillessen nog steeds niet keepen, blij dat ik Ed'je heb.

Pompi wijzigde deze reactie 04-12-2019 16:04 (42%)

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:01
Niets te klagen over pack luck.

Vorig jaar CR7 niet verhandelbaar waar ik lekker mee gespeeld heb in FIFA 19. Dit jaar had ik mijn eerste ICON Larsson 87 al binnen gehaald via SBC.

Vanmorgen doe ik de nieuwe over de doellijn SBC voor 6000 muntjes met geen enkele verwachting.

Ik open het pakketje en zie blauw van de UCL kaart en wederom CR7, maar nu wel verhandelbaar a 1,2 miljoen. :)

Jammer dat ik er verder wat betreft spel zo weinig van bak

M@cer wijzigde deze reactie 08-12-2019 10:54 (15%)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DeeleNL
Iemand tips voor mijn team? Ik speel meestal 4231 of 352 in game maar het gaat niet best. Zal uiteraard ook te maken hebben met de huidige tegenstanders in Rivals.

Bij 4231 zakt Nainggolan naar CDM met Allan, Martinez als ST en Costa, Dybala en Politano als CAM. Bij 352 gaat Zanetti naar CDM en Nainggolan naar CAM. Dybala en Martinez als ST.

Iemand ervaring met 41212? Lees ik ook goede berichten over en was in FUT 19 mijn favo formatie.

1

DeeleNL wijzigde deze reactie 11-12-2019 09:20 (6%)

Varane en Mané looking gooood.

Hier ook weinig goed. Kies zelf altijd voor de verhandelbare pakjes.
Playerpicks die dubravka en ook Depay. Niks bijzonders helaas, maar goed ik had ook geen verwachtingen.
Gold 1, dus 2 packs. 1e pack wat 85 en 85 rated spelers.

2e pack zie spoiler

Dadelijk eens zien wat de DR rewards zijn.
spoiler:

• Pompi
SH-FR schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:05:
Ik heb nog 200k over en ga Marco van Basten helaas verkopen denk ik, omdat met slechte servers (en die zijn er nogal vaak) hij gewoon niet geschikt is. Iemand een suggestie voor een icon CAM of ST voor zo rond de 650k? Of raden jullie aan Marco te houden?
Het is Baby van Basten toch? Dan nog even een weekje ofzo bewaren, want de baby Icons gaan ergens deze maand uit de packs om vervangen te worden door de Primes dus aanbod gaat sowieso kleiner worden qua baby Icons en mogelijk stijgt hij dan nog wat in prijs zeker ook omdat hij op het moment helemaal niet te krijgen is en daarna ook niet meer.

Pompi wijzigde deze reactie 14-12-2019 14:56 (29%)

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:01
sjakieman schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:22:
[...]

Het is makkelijker dan het lijkt:
2x CD + CDM (1 comp/1 nationaliteit) + GK (zelfde comp/andere nat.)
2x CM + ST (1 comp/1 nationaliteit)
LB + LM (zelfde nat/ander comp)
RB + RM (zelfde nat/ander comp)

Daar kwam ik alleen pas bij 4e poging achter (had niet naar oplossingen gekeken).
Ik kom er niet op deze manier, heb maar 84 chem, met 3 spelers loyaliteit. Mis ik iets, behalve de zesde zeldzaam.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DeeleNL
Vanavond een rival avondje gehad. 8 potjes waarvan 6W 1L en 1D. Het speelde verrassend soepel en hetgeen ik in gedachte had lukte ook nog eens, dat geeft het vertrouwen weer terug in het team. Speel 4231 of soms 433-2 in game. De verloren wedstrijd was er een met 3 afgekeurde buitenspelgoals van mij en de 0-1 na 93 minuten spelen, allicht.

De nieuwelingen Allan RTTF, Juan Jesus en Laxalt vielen me erg positief op. Iemand van jullie al ervaring Murillo Futmas uitgeprobeerd?

https://tweakers.net/ext/f/UQaxk3h9ZbeQ9l4UlRiCx3CW/thumb.jpg

• G4mert
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23-01 09:14
Ik was al aardig opweg maar nu toch mn droom team kunnen maken door enorme packluck gisteren tijdens de Diego Carlos SBC:

De speciale R7 kaart direct verkocht voor 1.5M en mijn huidige team geupgrade naar dit. Tagliafico gaat er minuut 1 in, normale R7 als ST. O+

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:08
Acuna is misschien interessanter, een speler met de hoogste in game stats (als je de icons niet meetelt) voor slechts 42k:

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-01 21:26
Ik heb Sissoko SBC redelijk goedkoop kunnen doen.. ik ben benieuwd hoe ie speelt.. heb nu dit team staan:

Benny wijzigde deze reactie 21-12-2019 22:05 (58%)

• Ozz
Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:32:
[...]

Is Theo Hernandez niet een optie geweest? Tenzij de competitie het verschil maakt voor je.

Maar bijna zelfde stats alleen is Theo 250k goedkoper en tradeable.
Helemaal niet naar gekeken eerlijk gezegd, maar Mendy linkt ook weer goed met RTTF Eder Militao.

https://pasteboard.co/IMzDeoa.png

Heb het momenteel zo staan. Ronaldinho is geniaal goed. Heb veel high rated spelers geprobeerd, maar Dinho is echt bizar goed. Heeft zijn eigen dribbel animatie waardoor die heel bewegelijk is.

Lucas wordt de volgende speler die ik ga vervangen. Moet alleen even kijken hoe en wat. Doet vooralsnog niet onder voor Mbappe die ik heel lang heb gebruikt.

• xavento
Dacht plaats even een update, gisteren mendy gedaan, bevalt meteen. Leuke upgrade tov ze nif.

• Meneer iCy
Helaas vandaag met de player picks Bauman als hoogste en higuan als duurste en hoogste mbt packs.

Ach meer geluk als gisteravond krijg ik de komende tijd toch niet meer. Krijg dit spelertje uit een futmas pack

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:08

Essien is relatief gezien het goedkoopst. (bron)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:47
Terranova schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:34:
Haha WL tegen Pele, Mbappe en Neymar. 1-0 achter gelijk quit. Tegen zulke spelers ga ik niet eens spelen. Hoe slecht de FIFA-speler ook is, ze krijgen alle kut dingen mee
Ah part 2

Altijd leuk zo tegen American Express United spelen. Gozer begon ook nog met dat hele wannabe pro gedoe met de dragbacks om vervolgens van 40 meter in de kruising te schieten. Quit dan maar weer, Pay2Win bullshit
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True