Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Kan iemand mij uitleggen waarom de normale kaarten zoals Ramos, Pogba en Varane ineens in een week zo'n 35% duurder zijn?
Het spel is toch onderhand een beetje doodgebloed met al die TOTS kaarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
joenes30 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:28:
Kan iemand mij uitleggen waarom de normale kaarten zoals Ramos, Pogba en Varane ineens in een week zo'n 35% duurder zijn?
totssf ultimate sbc

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
joenes30 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:28:
hype naar Mendy kaart die geleaked is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Daar stop je geen 85 rated varane in van 40k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 12:10
bvbal79 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:32:
[...]

Daar stop je geen 85 rated varane in van 40k
Nee maar je linked er wel je vers gepackte Carvajal uit de TOTSSF Ultimate SBC aan. Zal een beetje metbeide te maken hebben gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Arwintju schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:34:
[...]

Nee maar je linked er wel je vers gepackte Carvajal uit de TOTSSF Ultimate SBC aan. Zal een beetje metbeide te maken hebben gok ik.
Tja, en dat doet een Rodriguez 85 rated van 15k natuurlijk, of een 88 rated kroos voor 34k, en met isco 86 heb je zelfs een perfect link...

er zal vast iemand zijn die varane in de sbc gooit, maar dat is m.i. niet de reden van een prijsstijging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 12:10
bvbal79 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:52:
[...]

Tja, en dat doet een Rodriguez 85 rated van 15k natuurlijk, of een 88 rated kroos voor 34k, en met isco 86 heb je zelfs een perfect link...

er zal vast iemand zijn die varane in de sbc gooit, maar dat is m.i. niet de reden van een prijsstijging.
Die spelers linken ook wel maar zijn niet bruikbaar. Varane is de enigste die je op zich nu nog zou kunnen gebruiken als je weinig budget hebt. Door die sbc zal varane niet gestegen zijn nee. Althans er zijn altijd gekken die nergens naar kijken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 15:53
bvbal79 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:36:
[...]

Zittern er dan nog veel leuke spelers in dan tov al het TOTS geweld van de afgelopen weken?

HL Neymar, SS Messi, SS Yedder.
Dan wil ik graag SS CR7! Die is ook al gedaald van 1.6 naar 1.25mln coins. Nog even en ik pik hem op denk :)

[ Voor 24% gewijzigd door DeeleNL op 17-06-2020 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mendy objectives zien er leuk uit. Ben sowieso klaar met WL, maar Rivals grinden kan natuurlijk altijd :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:13:
De mendy objectives zien er leuk uit. Ben sowieso klaar met WL, maar Rivals grinden kan natuurlijk altijd :)
Clean sheet succes wordt de lastigste denk ik voor mij. Hou de nul en win met 2 verschil in Rivals.

Kreeg verder als tier 4 een ultimate pack. Zie uit zulke packs alleen crap spul komen nu.

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 17-06-2020 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Ndombele 93. Dat is wel zo'n beetje de missende schakel tussen spelers als griezman, upamecano, Mukiele etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Banguero: whodafuq is dat lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambianz schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:29:
Ndombele 93. Dat is wel zo'n beetje de missende schakel tussen spelers als griezman, upamecano, Mukiele etc
Krijg je Matuidi ook nog deze maand :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:33
Geen gekke promo dit kwa leuke objectives ed ben benieuwd hoe het de komende 2 weken zal zijn.

Rivals was nu al niet meer te doen met haperende schermen en dikke vertraging. Snel maar weer uitgezet haha

https://www.ea.com/games/...mer-heat?isLocalized=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:23
Weet iemand wat de rewards zijn van de WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prins32 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:57:
Weet iemand wat de rewards zijn van de WL?
in de link in de post boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
Bossie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:01:
[...]

in de link in de post boven je
Damn, was net gestopt bij zilver 1, kon gold 3 makkelijk halen, maar had er echt geen zin meer in.. kom maar op met die 84 player :+
Ach ja, niet klagen als je gestopt bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Prins32 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:10:
[...]

Damn, was net gestopt bij zilver 1, kon gold 3 makkelijk halen, maar had er echt geen zin meer in.. kom maar op met die 84 player :+
Goud 3 had je ook een 84 speler... Pas bij goud 2 wordt het 90+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Prins32 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:10:
[...]

Ach ik heb me ingeschreven en daar is het bij gebleven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
sjakieman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:12:
[...]

Goud 3 had je ook een 84 speler... Pas bij goud 2 wordt het 90+
Oh, niet goed gekeken. Wat een belachelijke rewards dan zo voor het einde van het seizoen... |:( Wie zit er nu te wachten op een 85 speler...... Die kan je zelfs nauwelijks in een sbc stoppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik bewaar mijn pakketjes, heb er inmiddels alweer flink wat voor als de packluck omhoog schiet. Ik gok op na de summer heat.

En anders heb ik pech :+

Nog wat Sergio Ramos Tots geflipt. Toch weer 150K winst sinds maandag :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hassiebassie op 17-06-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Lekker dit, spelers worden super goedkoop. Ik zou nu nog geen nieuwe speler halen want anders ga je veel coins missen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:07:
Lekker dit, spelers worden super goedkoop. Ik zou nu nog geen nieuwe speler halen want anders ga je veel coins missen.
Vorig jaar stegen de prijzen tot 31 juli en daalden daarna hard omdat alle TOTS spelers weer in pakjes zaten. Ten eerste is het de vraag of dit weer gebeurd en ten tweede kan dit dus nog anderhalve maand duren... Dus ik geef mijn geld gewoon uit als ik een leuke speler voor mijn teams zie. Wie weet speel ik tegen die tijd niet eens meer, dan heb je al helemaal niets aan dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:50:
[...]

Vorig jaar stegen de prijzen tot 31 juli en daalden daarna hard omdat alle TOTS spelers weer in pakjes zaten. Ten eerste is het de vraag of dit weer gebeurd en ten tweede kan dit dus nog anderhalve maand duren... Dus ik geef mijn geld gewoon uit als ik een leuke speler voor mijn teams zie. Wie weet speel ik tegen die tijd niet eens meer, dan heb je al helemaal niets aan dat geld.
Je kunt de prijzen niet met vorig jaar vergelijken. En er zijn zat spelers die op dit moment aan het kelderen zijn en dan is het nog niet eens zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:10:
[...]
Je kunt de prijzen niet met vorig jaar vergelijken. En er zijn zat spelers die op dit moment aan het kelderen zijn en dan is het nog niet eens zondag.
Ja de spelers die opnieuw in de packs zitten en voor 99% niet meer interessant zijn nu iedereen een team vol TOTS spelers heeft. De goede TOTS spelers kelderen zeker niet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:25:
[...]

Ja de spelers die opnieuw in de packs zitten en voor 99% niet meer interessant zijn nu iedereen een team vol TOTS spelers heeft. De goede TOTS spelers kelderen zeker niet nu.
Je vergeet even dat je voor jezelf spreekt. Wellicht dat het voor jou niet interessant is maar voor anderen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 01:01:
[...]

Je vergeet even dat je voor jezelf spreekt. Wellicht dat het voor jou niet interessant is maar voor anderen wel.
Ik denk dat iedereen die regelmatig speelt en niet net begonnen is al betere spelers heeft. En zelfs al begin je net en heb je weinig budget dan zou ik waarschijnlijk nog steeds voor voornamelijk goedkope TOTS spelers kiezen. Bijvoorbeeld de MLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 07:47:
[...]

Ik denk dat iedereen die regelmatig speelt en niet net begonnen is al betere spelers heeft. En zelfs al begin je net en heb je weinig budget dan zou ik waarschijnlijk nog steeds voor voornamelijk goedkope TOTS spelers kiezen. Bijvoorbeeld de MLS.
Dan denk je dat verkeerd. Een shapeshifter Messi, Ronaldo, headliner Lewandowski om als voorbeeld te noemen zijn prima spelers die je ook nu kunt gebruiken en die nu een stuk goedkoper zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:25
Minder duur, kun je ook zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Walkout... :)
Groene SS flares... :*)
Portugal... >:)
LB... :|

Sanches

Toch was daar even die hoop op CR7 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Koning-Admiraal schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:04:
[...]
Dan denk je dat verkeerd. Een shapeshifter Messi, Ronaldo, headliner Lewandowski om als voorbeeld te noemen zijn prima spelers die je ook nu kunt gebruiken en die nu een stuk goedkoper zijn geworden.
Daarom zei ik toch 99%. Veel meer voorbeelden zijn er namelijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DeeleNL schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:24:
Walkout... :)
Groene SS flares... :*)
Portugal... >:)
LB... :|

Sanches

Toch was daar even die hoop op CR7 haha
Zo ging mijn prime icon pack:
Walk out :+
Prime flares }:O
Nederlandse vlag :)F
Kom maar door CF, CAM, CM, CDM, CB O-)...
LM :(
Prime Overmars. :F (ik had al zijn prime moments gekozen bij mijn eerste tien swaps)

Gisteren was het in mijn ultimate pack:
walkout :)
Copa flares :|
Colombiaanse vlag :/
LB :O
Banguero :(

Vervolgens de throwback marquee matchups gedaan: kreeg daar Rakitic, een otw speler en een IF kaart uit. Goed voor 35k extra. Allemaal met untradeables in mijn club gedaan dus mooi wat overbodige zooi kunnen cashen.

Rivals niet aangeraakt verder. Dus ik ben benieuwd welke rewards jullie hebben gekozen/gekregen uit WL en Rivals.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 18-06-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Benzema en Henderson als goud 2 player picks! Ben ik wel blij mee. Passen niet direct in mijn teams maar ik verwacht dat ik binnenkort wel weer wat om wil gooien en dan zijn dit leuke opties om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:13

lasharor

7 december 2004

Ik had me dit weekend toch niet helemaal in kunnen houden en heb uiteindelijk wel al mijn games afgemaakt. Met G2 als gevolg.

Krijg ik Immobile en Kimmich :/ Niks nuttigs uit de overige packs.

Denk niet dat ik dit weekend ga spelen. Je moet wel heel veel geluk hebben om een speler in je picks te krijgen die nog daadwerkelijk nuttig is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lasharor schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:23:
Ik had me dit weekend toch niet helemaal in kunnen houden en heb uiteindelijk wel al mijn games afgemaakt. Met G2 als gevolg.

Krijg ik Immobile en Kimmich :/ Niks nuttigs uit de overige packs.

Denk niet dat ik dit weekend ga spelen. Je moet wel heel veel geluk hebben om een speler in je picks te krijgen die nog daadwerkelijk nuttig is ook.
Ik heb al voor de 3de keer dit jaar die Immobile :+ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:13

lasharor

7 december 2004

Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:36:
[...]

Ik heb al voor de 3de keer dit kaar die Immobile :+ :F
Als ik de topics op reddit moet geloven krijgt bijna iedereen dezelfde spelers. Carvajal, Immobile, Hummels, Sommer etc.

Je ziet het ook terug in de waarde van die spelers. 96 Immobile die geeneens 100k waard is :S? Ik snap dat het geen "meta" speler is maar die prijs slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zat net een filmpje te kijken over het vrijspelen van Mendy, en dat je dan de gouden 84 rated gouden Ousmane Dembele kan gebruiken (heeft 5* weak foot). Is dus gewoon al niet meer te krijgen via de transfermarkt he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MadMoody schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:38:
Zat net een filmpje te kijken over het vrijspelen van Mendy, en dat je dan de gouden 84 rated gouden Ousmane Dembele kan gebruiken (heeft 5* weak foot). Is dus gewoon al niet meer te krijgen via de transfermarkt he?
Omdat Demebele zelf een SBC heeft die 2x een 84 squad vereist. En dat ie nuttig is in de Mendy objectives.. dubbel prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Daarom zei ik toch 99%. Veel meer voorbeelden zijn er namelijk ook niet.
Dat is niet wat je zei. En dit was overigens een kleine greep aan spelers die interessant kunnen zijn. Zo zijn er wel meer. Maar goed, uiteindelijk komt het erop neer dat je enkel voor jezelf kunt spreken. En dat geldt voor iedereen. Sommige vinden het aanbod wel interessant, anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Joosie200 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:25:
[...]

Omdat Demebele zelf een SBC heeft die 2x een 84 squad vereist. En dat ie nuttig is in de Mendy objectives.. dubbel prijs.
Dat is Ndombele, niet die van Barca. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:40:
[...]

Dat is Ndombele, niet die van Barca. :)
Nevermind, zat niet op te letten :O

Wie is er al aan de Mendy grind begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ben er nog niet echt aan begonnen, vanavond denk ik. Heb zelf wel Moses Simon met 5* weak foot. Dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:43:
[...]

Nevermind, zat niet op te letten :O

Wie is er al aan de Mendy grind begonnen?
Met dit weer is de kans aanwezig dat ik er misschien aan ga beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
MadMoody schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:59:
Ben er nog niet echt aan begonnen, vanavond denk ik. Heb zelf wel Moses Simon met 5* weak foot. Dat scheelt.
Ik heb niet gekeken hoe lang hij duurt maar wij pakken hem wel even mee.
5* weakfoot mag geen probleem zijn Neymar/Nani/Rashford/Bergwijn/Bellarabi/Cazorla dus dan is 87 al binnen zonder al te veel moeite, die goal van buiten de 16 met een franse speler (mendy zelf dus of Bakayoko) gaat erg lastig worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
jerommeke96 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:11:
[...]

Ik heb niet gekeken hoe lang hij duurt maar wij pakken hem wel even mee.
5* weakfoot mag geen probleem zijn Neymar/Nani/Rashford/Bergwijn/Bellarabi/Cazorla dus dan is 87 al binnen zonder al te veel moeite, die goal van buiten de 16 met een franse speler (mendy zelf dus of Bakayoko) gaat erg lastig worden denk ik.
Ben yedder if kopen zijn 85 rated versie daarmee heb ik het ook gedaan. Is rond de 60k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Wulfric92 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:18:
[...]

Ben yedder if kopen zijn 85 rated versie daarmee heb ik het ook gedaan. Is rond de 60k
oeeeh er waren er meer die dat dachten zie ik...van 43k nu al 70k.
Heb je Mbappe TOTY heeft hij niet eens 5* weak foot, wat een teleurstelling zeg :+ :+

[ Voor 13% gewijzigd door jerommeke96 op 18-06-2020 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb mijn De Bruyne gebruikt. Werkte ook prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 14:25
code:
1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piamvTIcdRy_6n2rrHEScDFMkUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4dBjuyJQ3mDCaydqyAOenVlq.jpg?f=fotoalbum_large

Endgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Pff bijna Mendy binnen... 5 wedstrijden winnen met een assist van hem. Speel nu 6e divisie en wat een saaie bedoening, echt letterlijk iedereen speelt ultra defensief.

Ben blij als weer omhoog kan kijken

Héb ook de prime sbc gedaan en kreeg Crespo. Kan slechter :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wulfric92 op 18-06-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Wulfric92 op 18-06-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime icon pack : nakata was te verwachten na die zieke pack luck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik zou zelf Son op linksbuiten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 14:25
Die Rafa is goddelijk. Heb Mane toty en Rashford tots gehad. Maar Rafa voelt aan als een geüpgraded Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:59:
Prime icon pack : nakata was te verwachten na die zieke pack luck :+
Gerrard... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08-10 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gerrard is gewoon nuttig en kan je nog
Gebruiken. Die nakata is echt een drama 88 rated prime icon :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:26
gerrard en daarna die ook in de icon sbc gegooid vieri.
Maar lekker boeiend jongens.
Je doet hem om te gokken op de top 10
en bent content met ongeveer 25% van de icons denk ik.

Fifa loopt op zijn eind.
Ga lekker icon craften komende periode denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:03:

Fifa loopt op zijn eind.
Heb ook gewoon gegokt voor de lol. Ga toch nog amper fifa spelen :) vermaakt me zeer goed met star wars momenteel , tenminste niet die frustratie die ik van fifa krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Mendy is binnen! Team is nu wel aardig compleet. Heb Sancho uit de weekend League rewards gekregen.

https://www.easports.com/...Id=fFbj0iInnTPou:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:04:
[...]

Heb ook gewoon gegokt voor de lol. Ga toch nog amper fifa spelen :) vermaakt me zeer goed met star wars momenteel , tenminste niet die frustratie die ik van fifa krijg.
Op dit moment is het grote degradatiefeest weer bezig in Rivals, dus goeie keus. Echt geen reet aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Met swap 3 had ik de icon pack gedaan, toen had ik Wright er uit. Heb er weinig vertrouwen in en heb zelf van de week prime R9 gekocht :+
Toch met de verschrikkelijk online gameplay kom ik niet verder dan divisie 6 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb ingeleverd voor het prime icon pack: player pick Carvajal, Gotze storyline, Banguero, tots Immobile en kreeg als prime: Ferdinand. Ach ja: tis gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:22:
Ik heb ingeleverd voor het prime icon pack: player pick Carvajal, Gotze storyline, Banguero, tots Immobile en kreeg als prime: Ferdinand. Ach ja: tis gokken.
Ach ik hem hem 3* gedaan. Crespo, rui Costa en Nesta.

Maar ga het ook blijven doen totdat ik iets leuks krijg ;)

Edit 4* Hernandez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:38:
[...]

Ach ik hem hem 3* gedaan. Crespo, rui Costa en Nesta.

Maar ga het ook blijven doen totdat ik iets leuks krijg ;)

Edit 4* Hernandez
Het is mooi dat ie voor herhaling vatbaar is deze SBC. Als ik maar genoeg untradeables nog over had op dit moment in het spel. Heb nog als een malle 82 - 88 upgrades erdoorheen gejaagd vanavond maar allemaal in de 82 - 84 categorie.

Dus tja: probeer vooral zoveel mogelijk packs als het kan. Check net 20 packs bij Runthefutmarket. Desailly en Vieira als beste. Hij kreeg zelf Lehman lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Veron uit sbc en imobile en Carlos Alberto uit WL rewards. F*ck deze game.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08-10 09:27
Tweede keer Bergkamp, ik stop maar met de icon sbc's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Vind die beelden van Fifa 21 niet echt verschillen met de beelden van vorig jaar voor Fifa 20, dat kan goed en slecht uit pakken. Of ze hebben bijna al hun energie gestoken in het verbeteren van de gameplay en de rest van het spel of ze hebben weer iets "nieuws" bedacht waardoor Fifa 21 nog meer wordt verpest. EA kennende zal het wel weer het laatste worden. Want hoeveel man speelde Volta nog na de eerste maand...., volgens mij erg weinig maar heeft wel manuren gekost die ze vorig jaar ook in de echte game hadden kunnen stoppen.

Hopelijk gaan ze ook zo snel mogelijk van die Frostbite engine af, want iedereen heeft wel kunnen zien en ervaren dat sinds ze die gebruiken Fifa stukken slechter speelt. Ook niet gek aangezien Frostbite meer voor de shooters was gemaakt en dat echt totaal iets anders is dan sport spellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Pompi op 19-06-2020 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
cubert20 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:03:

Fifa loopt op zijn eind.
Maakt me ook niet veel meer uit hoor, wat je zegt het blijft een gok. De spelers die ik gebruikt heb waren allemaal untradeables van SBC’s, Season rewards en Objectives waar ik toch niets (meer) mee doe.

Daarnaast altijd leuk om een icon uit te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Pompi schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 07:31:
Vind die beelden van Fifa 21 niet echt verschillen met de beelden van vorig jaar voor Fifa 20, dat kan goed en slecht uit pakken. Of ze hebben bijna al hun energie gestoken in het verbeteren van de gameplay en de rest van het spel of ze hebben weer iets "nieuws" bedacht waardoor Fifa 21 nog meer wordt verpest. EA kennende zal het wel weer het laatste worden. Want hoeveel man speelde Volta nog na de eerste maand...., volgens mij erg weinig maar heeft wel manuren gekost die ze vorig jaar ook in de echte game hadden kunnen stoppen.

Hopelijk gaan ze ook zo snel mogelijk van die Frostbite engine af, want iedereen heeft wel kunnen zien en ervaren dat sinds ze die gebruiken Fifa stukken slechter speelt. Ook niet gek aangezien Frostbite meer voor de shooters was gemaakt en dat echt totaal iets anders is dan sport spellen.
Het was vooral een marketing filmpje, ze hebben helemaal niets laten zien.
Uit deze beelden kun je geen conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
dutchgio schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:00:
[...]

Snap ik, maar als je geen verschil kan zien in dit soort beelden met die van vorig jaar betekend het wel dat mogelijk de engine niet is aangepakt terwijl juist die voor problemen zorgde. En zoals ik al zei als de engine niet is aangepast zou je kunnen stellen dat de tijd die je daar anders voor uit had getrokken nu op een andere manier gebruikt is, dan hoop ik dus dat ze het voor echte verbeteringen hebben gebruikt en niet om weer een zinloze modus toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Als je Diego Carlos pakt ipv Varane scheelt je dat een hoop coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Dacht even wat 81+ upgrade packs te openen om de volgende prime sbc te doen. 11 stuks gedaan.

Salah HL 94
Werner HL 90
Tevez 92
Wan bissaka otw 84

Iets beter dan ik had verwacht haha

Edit prime sbc Nedved

[ Voor 6% gewijzigd door Wulfric92 op 19-06-2020 09:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 21:46
4x prime icon gedaan was te verwachten dit resultaat :p
Gatusso
Socrates
Guardiola
Giggs

Edit: lol open een premiem gold pack van de marquee komt daar Moments Viera uit :) wtf

[ Voor 33% gewijzigd door FidoDido op 19-06-2020 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
FidoDido schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 10:17:
4x prime icon gedaan was te verwachten dit resultaat :p
Gatusso
Socrates
Guardiola
Giggs

Edit: lol open een premiem gold pack van de marquee komt daar Moments Viera uit :) wtf
Netjes! Geluk moet je soms afdwingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:00:
[...]

Ook lekker lui een filmpje maken voor zowel Madden & Fifa :X

Misschien dat de PS5 minder traag laat aanvoelen, verwacht daar meer impact van dan wat EA zelf doet.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 19-06-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Denken jullie dat de gehele TOTS van alle grote competities opnieuw aangeboden gaat worden? Want dan wacht ik met het aanschaffen van Reus. Die wil ik namelijk opnieuw gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 21:46
Wulfric92 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:45:
[...]

Netjes! Geluk moet je soms afdwingen ;)
Ja zoiets van alle guarentee tots sbc ellende:p wel by far de beste gepackte ooit van alle FIFA's speel alleen niet meer echt haha, zag dat die 3.5 Mil was dan maar verkopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Nou jongens de full team press meta is weer terug hoor, 4 potjes gespeeld en 3 gewonnen maar was best lastig om onder de druk vandaan te voetballen als je bijna geen seconde krijgt. De teams van tegenstander waren na 90 minuten al bijna helemaal zonder conditie balkje, zelfs de CV's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Pompi schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:31:
Nou jongens de full team press meta is weer terug hoor, 4 potjes gespeeld en 3 gewonnen maar was best lastig om onder de druk vandaan te voetballen als je bijna geen seconde krijgt. De teams van tegenstander waren na 90 minuten al bijna helemaal zonder conditie balkje, zelfs de CV's
Wat ik wel eens doe is tijdens zo'n wedstrijd de camera wisselen naar Coop 17-3. Dan kan je een stuk makkelijker onder de druk uit voetballen. Je ziet dan de gehele breedte van het veld en als iemand zoveel druk zet dan is er altijd ergens anders ruimte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
sjakieman schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:14:
[...]

Wat ik wel eens doe is tijdens zo'n wedstrijd de camera wisselen naar Coop 17-3. Dan kan je een stuk makkelijker onder de druk uit voetballen. Je ziet dan de gehele breedte van het veld en als iemand zoveel druk zet dan is er altijd ergens anders ruimte.
Ik sta al op Coop en uit gezoomd, is dus niet zo zeer dat ik de ruimte niet zie maar meer krijg je de bal daar wel als je speler langzaam draait of de bal van zijn voet laat springen door een beetje vertraging. Vaak genoeg gaan de ballen dan net te langzaam of komen ze niet aan bij de (juiste) speler. Daar mag EA wat mij betreft wel iets aan doen want nu als je "team press" aanzet gaan de spelers van jou of de tegenstander automatisch pass fouten maken ook al staan ze niet direct onder druk, maar meer druk van 5 meter. Ik denk dat bijna geen enkele van de 84+ spelers in het echt beinvloed zullen worden door druk die niet op 1 meter afstand is en dat gebeurd nu wel.
Conclusie: kon er dus wel onderuit voetballen maar alle passes en draaicirkels gingen maar net goed, terwijl de aanvallers van de tegenstander nog niet eens dichtbij mijn verdedigers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pffff ik krijg ineens teams tegen me met Braziliaanse Ronaldo, Pele, etc. Spelers die ik vrijwel het hele jaar nog niet tegen ben gekomen. Het zijn ook nog eens goede spelers. Dus inmiddels weer gedegradeerd naar div. 7.

Wat iemand al voorspelde hier: Rivals is wederom verziekt.

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:20:
[...]

Ik sta al op Coop en uit gezoomd, is dus niet zo zeer dat ik de ruimte niet zie maar meer krijg je de bal daar wel als je speler langzaam draait of de bal van zijn voet laat springen door een beetje vertraging. Vaak genoeg gaan de ballen dan net te langzaam of komen ze niet aan bij de (juiste) speler. Daar mag EA wat mij betreft wel iets aan doen want nu als je "team press" aanzet gaan de spelers van jou of de tegenstander automatisch pass fouten maken ook al staan ze niet direct onder druk, maar meer druk van 5 meter. Ik denk dat bijna geen enkele van de 84+ spelers in het echt beinvloed zullen worden door druk die niet op 1 meter afstand is en dat gebeurd nu wel.
Conclusie: kon er dus wel onderuit voetballen maar alle passes en draaicirkels gingen maar net goed, terwijl de aanvallers van de tegenstander nog niet eens dichtbij mijn verdedigers waren.
Zo herkenbaar dit, nog ietsje meer lag en je bent 90 minuten constant een stap te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Inderdaad, dat had ik nog niet eens genoemd in mijn vorige opmerking. Steeds meer twijfel of ik überhaupt wel aan Fifa21 ga beginnen.

Na een avond waarin ik 7x op rij won, win ik nu helemaal NIETS meer. Kennelijk kan ik het niet meer, of zou het iets anders zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2020 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00
Bergkamp 92 uit prime :|

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 09:00
Als fifa21 weer een paceh#%ren game wordt, dan haak ik af en de zieke community helpt ook niet echt bij de keuze.

Goede spelers in lage divisies.
Topspelers die redelijk onbruikbaar zijn
Shushen voor de RQ
1 depth tactieken
Slechte servers etc

De game (met name de spelers) is gewoon verziekt. Vroagah speelde je om de lol, het voetbal en gewoon plezier. Ik geen enkel spel waar frustratie en plezier zo dicht op elkaar zitten.

Alles voor de win... helaas

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:32
Ook prime icon SBC gedaan helaas Laudrup 😴

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
Ik ben wel blij dat ik zo goed als al mijn tots untradables (van de player picks) heb bewaard tot toe en ze niet in die guaranteed tots/icon SBC's heb gegooid. Nu komen de goedkope maar toch interessante SBC's als Ndombele en Perisic. En daarnaast heb ik er nu zoveel dat ik inmiddels genoeg teams kan maken zonder maar een speler te hoeven kopen.

Dit heb ik bijvoorbeeld gemaakt voor deze WL: https://www.futbin.com/20/squad/16973706
Veel slechter dan mijn 1e team is dat niet en het is leuk voor de afwisseling. Eindelijk de kans om Fekir, Cazorla, Carvajal en de nieuwe spelers Benzema, Henderson en Ndombele uit te proberen! :)

En als een speler tegen valt dan kan ik 'm zo weer in de Modric SBC gooien die ook perfect in dit team zou passen. Zo blijft Fifa toch een stuk langer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik vind de objective voor Kessie ook een leuke! Die ga ik wel toevoegen aan mijn Serie A team als vervanger voor Milinkovic Savic TOTS. Wat afwisseling in card design binnen je selectie is ook leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 19:50:
Ik ben wel blij dat ik zo goed als al mijn tots untradables (van de player picks) heb bewaard tot toe en ze niet in die guaranteed tots/icon SBC's heb gegooid. Nu komen de goedkope maar toch interessante SBC's als Ndombele en Perisic. En daarnaast heb ik er nu zoveel dat ik inmiddels genoeg teams kan maken zonder maar een speler te hoeven kopen.

Dit heb ik bijvoorbeeld gemaakt voor deze WL: https://www.futbin.com/20/squad/16973706
Veel slechter dan mijn 1e team is dat niet en het is leuk voor de afwisseling. Eindelijk de kans om Fekir, Cazorla, Carvajal en de nieuwe spelers Benzema, Henderson en Ndombele uit te proberen! :)

En als een speler tegen valt dan kan ik 'm zo weer in de Modric SBC gooien die ook perfect in dit team zou passen. Zo blijft Fifa toch een stuk langer leuk!
Perisic ook binnen, komt op de plek van FB Griezman die voor 575k de transfermarkt op is gegaan.
Het vervelende was dat ik wel rode kaartjes heb maar geen 82+ IF |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
DeeleNL schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:01:
Ik vind de objective voor Kessie ook een leuke! Die ga ik wel toevoegen aan mijn Serie A team als vervanger voor Milinkovic Savic TOTS. Wat afwisseling in card design binnen je selectie is ook leuk ;)
Ja Kessie is elk jaar weer 1 van de spelers die ik de 1e maand veel gebruik. Jammer voor mij dat het een objective is want ga er geen rivals of squad battles voor spelen. Maar gelukkig zijn er ook genoeg SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:02:
[...]

Perisic ook binnen, komt op de plek van FB Griezman die voor 575k de transfermarkt op is gegaan.
Het vervelende was dat ik wel rode kaartjes heb maar geen 82+ IF |:(
Goede deal! Ik had juist zo veel mogelijk mijn rode TOTS kaartjes gebruikt en de echte untradable TOTS spelers bewaard voor de SBC's waarin ze echt nodig waren. Dus deze was voor mij ook heel goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Perisic gratis kunnen doen. Super goede kaart natuurlijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Koning-Admiraal op 19-06-2020 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

4-2-3-1 in-game.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fMGsmtCY/EBA26-B26-AE5-D-4-CFB-BFC3-DDDF321-E43-B5.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Koning-Admiraal op 20-06-2020 01:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:55
Vraagje, deze meneer zat net in een pakje. Maar geen walkout of zo, gewoon bij het openen van de poorten direct de afbeelding van de speler. Krijgt iedereen zoiets? Of heb ik geluk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJ7PBAXOHy1YqWWa3-dPNJj00ec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/upm9OQczbsDUhUC6DmIw0hMq.jpg?f=user_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:36:
Perisic gratis kunnen doen. Super goede kaart natuurlijk.
Heb mijn Davies verkocht, Perisic linkt met Modric en Modric dan weer met Ferland Mendy.
Een potje gespeeld, vervolgens na afloop hoofdschuddend ondanks de win de PS4 weer uitgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Kessie al voor de helft binnen :)
Aardige gast op Fifa, liet mij al mn goals met serie A goals maken. Nog een paar wedstrijden en dan is 89 Mendy ook binnen.
Gelukkig de assist met 87 al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Twaalf potten met mijn 6 Fransen in het team en dan heb ik 89 Mendy binnen. En ik ben nog niet eens afgezakt naar divisie tien. Rank 1 veilig gesteld in Rivals, ga die Kessie ook maar meepakken.

Ik hou het bij de 89 versie, heb al weer genoeg gekke dingen in Rivals meegemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 19-06-2020 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:43
Valandil schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 18:48:
Als fifa21 weer een paceh#%ren game wordt, dan haak ik af en de zieke community helpt ook niet echt bij de keuze.

Goede spelers in lage divisies.
Topspelers die redelijk onbruikbaar zijn
Shushen voor de RQ
1 depth tactieken
Slechte servers etc

De game (met name de spelers) is gewoon verziekt. Vroagah speelde je om de lol, het voetbal en gewoon plezier. Ik geen enkel spel waar frustratie en plezier zo dicht op elkaar zitten.

Alles voor de win... helaas
Ik hoop ook dat ze hier iets aan doen. Persoonlijk vind ik ook dat het met de speciale kaartjes uit de klauwen gelopen is. Het zijn er veel te veel.

Ik koop 21 wel maar dat is alleen omdat ik proclubs speel. FuT speel ik al maanden niet en twijfel of ik het volgend jaar überhaupt ga aanraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vanmorgen mijn storyline Perisic ingewisseld voor zijn summer heat versie.

Heerlijke speler, misschien in de basis of als supersub :)

Voor Mendy heb ik de 2-0 ook binnen. Dus de assists en goals moeten ook wel lukken :D dan is zijn laatste versie ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Aaaaarrrrrggggghhhh, scoren van buiten de 16... al 5x de paal geraakt, maar nog 0x het doel.
Pagina: 1 ... 166 ... 185 Laatste