Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Hassiebassie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:35:
[...]

Nee, hier niks, maar zit enkel op de app.
Maar lijkt me fijn :)

Met de winst die ik gisteren heb gemaakt heb ik maar een mooie nieuwe spits alvast gekocht. Wilde oorspronkelijk voor Ben Ketser gaan, maar mijn budget liet iets meer toe.

spoiler:
Welkom Prime R9 <3
_/-\o_ _/-\o_

Ga jij die handelsguide beschikbaar maken hier op forum? Ik kom ook altijd heel eind qua team door te handelen in fut, maar R9 prime krijg ik budgettair gezien niet voor mekaar ;) benieuwd naar jouw ways of dealing *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:13
Vandaag insigne maar ophalen, die is ruim 100k gedaald 🤣

Verder maar even wachten met de 84 aankopen voor de sbc van Allan. De markt zal morgen wel weer een stuk stabieler zijn haha

Wat een bizarre crash zeg. Sommige top spelers zijn echt voor bijna niets meer op te halen waar de 83/84 voor 10k weggaan

[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 14-06-2020 07:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 15-09 21:55
Morgush schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:43:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Ga jij die handelsguide beschikbaar maken hier op forum? Ik kom ook altijd heel eind qua team door te handelen in fut, maar R9 prime krijg ik budgettair gezien niet voor mekaar ;) benieuwd naar jouw ways of dealing *O*
Het is de laatste 2 maanden dat ik echt doorkreeg hoe je makkelijk kan handelen. Ik ga Fifa 21 en verder waarschijnlijk niet meer spelen. Tenzij de demo van 21 (en de gameplay) zo goed is dat ik omver geblazen word, maar die kans acht ik heel klein ;)
Daarom vind ik het ook niet erg om die tips te delen.
De afgelopen maand heb ik bijna 9 miljoen winst gemaakt.
De grote tip die ik alvast kan geven is dat spelers die tijdelijk uit packs gaan, met name de gouden spelers soms flink kunnen stijgen in prijs. Waarom dat zo is begrijp ik niet goed.
Tijdens Premier League tots had ik 50x een gouden Robertson verkocht met ongeveer 10K winst per stuk.
Tijdens Bundesliga TOTS had ik ongeveer 300x Werner gekocht en ook soms met 12K winst verkocht. Dat tikt dan enorm aan ;)

Het is een bug dat je via bieden meer spelers kan vasthouden dan waarschijnlijk oorspronkelijk bedoelt is. Je moet het bod dus wel winnen. Je kan dan wel soms duizenden spelers vasthouden voordat je ze verkoopt. Het nadeel is dat je dan geen pakketjes kan openen, maar als je het goed aanpakt is de winst enorm.

Verder ben ik nu wat icons aan het flippen. Je maakt er ook makkelijk 10K-15K winst mee per kaart. Ik zal het allemaal wel iets uitgebreider opschrijven :) dus wees gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ga die Evander afronden vandaag en dan gooi ik hem naast Reguilon en Djene met een zooi 83/84 untradeable in de guaranteed tots SBC. Ben benieuwd of het Sommer, toch Sanchez of gewoon een dupe Carvajal gaat worden.

Reguilon moet toch plaats maken voor Telles, dus als er een goede CB uit komt rollen komt dat me alleen maar goed uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Hassiebassie De demo zal sowieso erg goed zijn, dat is namelijk elk jaar het geval.
Vaak is het de eerste patch die de game helemaal veranderd :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Nog een ultimate pack gekregen. Super chil.

Sommer.

Ben ook echt klaar met dit kut spel.

Je kan de WL beter de 4-2-3-1 20 man achterin league noemen. Wat een saaie bagger speel je tegen zeg.

[ Voor 57% gewijzigd door hmr op 14-06-2020 10:33 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Hier ook een extra Ult pakket, Carvaljal, gisteren had ik Alberto.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:19:

Sommer.

Je kan de WL beter de 4-2-3-1 20 man achterin league noemen. Wat een saaie bagger speel je tegen zeg.
Ja het is niks anders dan verdedigen. Maar vaak als je 1-0 Voor komt gaan ze aanvallen. Dan blijkt wel waarom ze alleen maar verdedigen omdat ze er geen klote van kunnen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
hmr schreef op zondag 14 juni 2020 @ 10:19:

Sommer.

Ik zat gisteren pro tegen pro te kijken. 1 of andere toernooi ofzo. Je wilt niet weten hoe triest ze daar spelen. Alleen maar bal bezit. En dan ging die ene gozer quiten bij 1-1 stand.. echter in dat toernooi kan je dan gewoon weer verder bij de gebleven minuut. Echter begin je dan weer met aftrap en daar ging het die ene tegenstander om, om zo de aftrap glitch te krijgen..
en dat zijn dan E sporters.. zo treurig.

Als fifa een game is waar je afhankelijk van bent zoals e sporters, dan ben je volgens mij echt fuckt. Je moet 100% serieus spelen, die lui hebben volgens mij echt 0.0 plezier tijdens toernooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB2JaYwba8zf2CsStvqLqvKqRV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gRmygagPyp668YoIcD1yCrAV.png?f=fotoalbum_large

ben opeens door alle sbc naar 3.4M gegaan. Nu een lastige voor upgraden.

PIM dalglish verkopen en daarvoor TOTS Yedder of TOTY Kante voor Essien (untradable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:32
Helaas hier ook geen pakketje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:18:
[Afbeelding]

ben opeens door alle sbc naar 3.4M gegaan. Nu een lastige voor upgraden.

PIM dalglish verkopen en daarvoor TOTS Yedder of TOTY Kante voor Essien (untradable)
Zou zelf voor kante gaan, verwacht niet dat Yedder een enorme upgrade zal zijn voor PIM Dalglish.
Hoe veel beter kan een speler worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
fifanoob schreef op zondag 14 juni 2020 @ 11:13:
[...]

Ik zat gisteren pro tegen pro te kijken. 1 of andere toernooi ofzo. Je wilt niet weten hoe triest ze daar spelen. Alleen maar bal bezit. En dan ging die ene gozer quiten bij 1-1 stand.. echter in dat toernooi kan je dan gewoon weer verder bij de gebleven minuut. Echter begin je dan weer met aftrap en daar ging het die ene tegenstander om, om zo de aftrap glitch te krijgen..
en dat zijn dan E sporters.. zo treurig.

Als fifa een game is waar je afhankelijk van bent zoals e sporters, dan ben je volgens mij echt fuckt. Je moet 100% serieus spelen, die lui hebben volgens mij echt 0.0 plezier tijdens toernooien..
Je merkt het ook al als je zelf meer wint. Als ik een keer een hele goede start heb in de WL dan lijkt elke wedstrijd minder op echt voetbal. Daarom is mijn motivatie om nog beter te worden (door me bijvoorbeeld te verdiepen in skill moves) dan nu ook niet al te groot. Speel liever leukere wedstrijden dan dat ik een paar keer meer win. Zit nu volgens mij in de ideale situatie, win altijd meer dan ik verlies en kan dat op een leuke aanvallende manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:35:
[...]

Je merkt het ook al als je zelf meer wint. Als ik een keer een hele goede start heb in de WL dan lijkt elke wedstrijd minder op echt voetbal. Daarom is mijn motivatie om nog beter te worden (door me bijvoorbeeld te verdiepen in skill moves) dan nu ook niet al te groot. Speel liever leukere wedstrijden dan dat ik een paar keer meer win. Zit nu volgens mij in de ideale situatie, win altijd meer dan ik verlies en kan dat op een leuke aanvallende manier doen.
Eens, het zijn vaak supersaaie potjes die vaker door een samenloop van omstandigheden worden beslist (een vertraagde switch naar CDM of juist naar je CB ipv CDM) dan door simpelweg een goede actie van een van beide spelers.

Juist in dit soort potjes zijn de patronen (of het gebrek aan) in het eerdere geposte vlog van Italian Stallion zichtbaar.

ik heb me dit weekend wel ingeschreven voor Champs, maar nog niet eens ingelogd in de game.

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 14-06-2020 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Dit dus. Begon 6-0, prima. Daarna alleen maar aidspotjes zwaar verdedigend en dan 1-0 verliezen door een counter. Lachen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
[...]

Het probleem is ook dat deze Fifa veel te statisch is. Iemand postte laatst een link waarbij Fifa 20 vergeleken werd met Fifa 17.
Ik ben pas met Fifa 19 begonnen, maar ik viel bijna van mijn stoel. Je kon blijkbaar gewoon vrije trappen instellen, corners instellen, bepaalde voorkeuren opslaan (wie staat er bij de 1ste of 2e paal bij een corner).
Ook zijn spelers nu veel te statisch; niemand loopt en praktisch iedereen staat stil als je de bal hebt. In Fifa 19 bewogen verdedigers nog uit zichzelf en werkte 2nd man press nog aardig.
Dit jaar zijn vrije trappen verbeterd (vind ik) en is het commentaar van Sierd toegevoegd maar dat is het wel qua verbeterpunten. Veel is slechter geworden en blijkbaar zit de reeks in een negatieve spiraal. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de responsiveness en het online spelen. Verder als ik een pass geef en ik zie dat ik naar een bepaalde speler wijs, dan nog gaat de ball vaak naar een andere speler. Eerst dacht ik dat dit te maken had met online spelen, maar in squad battles gebeurt het ook gewoon.
In de engine zit er gewoon iets wat niet goed werkt, dat moet eerst fundamenteel veranderen.
Ik ga na Fifa 20 ook stoppen, het is de frustratie niet waard. Ik heb met handelen gewoon een god squad bij elkaar gespeeld, maar de game blijft slecht.
Ik zie dit niet in Fifa 21 veranderen. Voor EA is het all about the money. Daarnaast gok ik dat er een soort strategie zit achter het stelselmatig blunderen met allerlei dingen.
Ik heb gelukkig nog nooit 1 hele euro in fifa punten gestopt, maar er zijn genoeg mensen die er geld insteken.
Ook grote youtubers zijn oorzaak van het probleem. Zij steken vaak duizenden euro's in punten met kwal Castro als toppunt. Tijdens TOTY knalde hij er volgens mij ruim $10.000 doorheen voordat hij de Jong packte.

De afgelopen tijd heb ik veel minder gespeeld en tijdens TOTS bijna niet. Af en toe Call of Duty met vrienden en dat bevalt me al veel meer. Gewoon gezellig wat kletsen en de game werkt grotendeels gewoon.

Ik ben een fan van voetbal en in mijn hoofd zie ik wel combinaties maar met de huidige gameplay is het gewoon niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 18:47
[...]

Precies dit van de eerste 14 potten heb ik er 10 gewonnen, dan weet je het al. 3x op rij anti voetbal alleen maar park the bus 4231 en dan skillmove spammen. Zo vermoeiend om tegen te spelen.

En pot 4 weer hetzelfde verhaal, als ik hem nu uitzet win ik er vanavond weer een paar op rij :+ dat staat ook al vast.

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-06-2020 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
Hassiebassie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:13:
[...]

Het probleem is ook dat deze Fifa veel te statisch is. Iemand postte laatst een link waarbij Fifa 20 vergeleken werd met Fifa 17.
Ik ben pas met Fifa 19 begonnen, maar ik viel bijna van mijn stoel. Je kon blijkbaar gewoon vrije trappen instellen, corners instellen, bepaalde voorkeuren opslaan (wie staat er bij de 1ste of 2e paal bij een corner).
Ook zijn spelers nu veel te statisch; niemand loopt en praktisch iedereen staat stil als je de bal hebt. In Fifa 19 bewogen verdedigers nog uit zichzelf en werkte 2nd man press nog aardig.
Dit jaar zijn vrije trappen verbeterd (vind ik) en is het commentaar van Sierd toegevoegd maar dat is het wel qua verbeterpunten. Veel is slechter geworden en blijkbaar zit de reeks in een negatieve spiraal. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de responsiveness en het online spelen. Verder als ik een pass geef en ik zie dat ik naar een bepaalde speler wijs, dan nog gaat de ball vaak naar een andere speler. Eerst dacht ik dat dit te maken had met online spelen, maar in squad battles gebeurt het ook gewoon.
In de engine zit er gewoon iets wat niet goed werkt, dat moet eerst fundamenteel veranderen.
YouTube: Why FIFA Stopped Being Fun

hier doel je op denk ik. Ja toen ik dit zag ging ik er in deze fifa ook meer opletten.. Het viel mij eerst nog niet eens zo op maar nu ik het zie.. Denk dat we alleen nog een jaartje moeten wachten voor grote veranderingen. Aangezien de nieuwe consoles op de markt komen. En als het goed is je fifa van de ps4 mee kan nemen naar je ps5 en dus verwacht ik niet al te veel veranderingen. Maar ja wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Evander unlocked: bleek ik een squad voor de deluxe pack te hebben samengesteld lol. Kon het al niet geloven dat ik zo een guaranteed totsf zou kunnen regelen. Dan zou ik Thiago terug moeten kopen samen met een stel 85/87 spelers: totaal 200k. Dat is mij de gok niet waard.

Wel mooi SB elite 3 klaar gespeeld en leenspeler Ronaldinho geunlocked. Prima voor in mijn friendlies team. Summer heat ga ik niet de game voor terug aanslingeren. Ik heb nu 8 maanden fut opgestart, eindig met 3 mil aan coins. Prima zonder ooit fifa points gekocht te hebben, wel door de mazzel te hebben gehad met toty kante in januari.

Sterker nog: ik neem een pauze, tijd om andere games te gaan spelen deze zomer. Ik heb nog een flinke backlog aan xbox one en PS4 games weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:17
Wat is deze? Ik log in op de app, heb blijkbaar vanwege de storing gister nog een Ultimate TOTSFF gekregen. Guess what? Luis Alberto, die ik al had gekregen :')

Wat een kutbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wanneer gaan ze eens die leenspelers in de wl afschaffen. Echt zo belachelijk , nu al 3x tegen dinho momentes gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:13

lasharor

7 december 2004

Met nog 7 wedstrijden te gaan Gold 3 gehaald. Dit is denk ik ook waar ik stop want ik heb geen zin meer :').

Moet wel toegeven dat het niveau veel lager lijkt te zijn dan vorige week. Toen had ik echt enorm veel moeite met alle tegenstanders. Nu zijn alle games echt heel erg close geweest. Volgens mij in het begin 1 spel verloren tegen iemand die veeeel beter was maar bij de rest van de potjes was het niveau verschil nog wel te overzien.

Moet zeggen dat ik Neymar en Mbappe heb gekocht en met die spelers veel meer scoor vergeleken met andere ST/LW combinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste weken waren de servers echt een drama maar de hele dag spelen ze echt al heerlijk. Nu maakt het geen bal uit dat ze park the bus spelen combineer ze toch helemaal kapot. Scoor echt heel veel dezelfde wl.

Snap overigens nu ook wel waarom Pim Ferdinand zo belachelijk duur is. Jezus wat heeft die een bizarre onderscheppingen soms. Samen met militao echt zo moeilijk langs te komen, krijg echt amper tegen doelpunten tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom krijgen sommige een 2e pack van ultimate tots? Ik heb de sbc om 19:15 voltooid gisteravond, maar ik heb geen 2e gekregen. Ik dacht dat je de 2e pack kreeg als je deze had voltooid in het eerste uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Legend11 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:58:
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom krijgen sommige een 2e pack van ultimate tots? Ik heb de sbc om 19:15 voltooid gisteravond, maar ik heb geen 2e gekregen. Ik dacht dat je de 2e pack kreeg als je deze had voltooid in het eerste uur?
Het is weer eens :( opgelost door EA:

- droprates SBC waren fout, het merendeel van de drops was Sancho
- EA heeft rond 20:00 de SBC offline gehaald om dit te fixen
- blijkbaar krijgt iedereen die de SBC voordat deze offline werd gehaald nog een TOTS pack om dit recht te zetten

Geen idee waarom je geen 2e hebt gekregen, heeft EA al iets gecommuniceerd ?

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 14-06-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Bossie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 16:27:
[...]

Het is weer eens :( opgelost door EA:

- droprates SBC waren fout, het merendeel van de drops was Sancho
- EA heeft rond 20:00 de SBC offline gehaald om dit te fixen
- blijkbaar krijgt iedereen die de SBC voordat deze offline werd gehaald nog een TOTS pack om dit recht te zetten

Geen idee waarom je geen 2e hebt gekregen, heeft EA al iets gecommuniceerd ?
Misschien komt dat omdat ik de pack pas na 20:00 heb geopend? Anders zou ik het ook niet weten. Ik heb er verder niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je tegenwoordig weer heel de wedstrijd met druk aanspelen ? Nu al de zoveelste deze wl die volle druk speelt maar amper stamina verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:10
Hoe zouden jullie de open plekken in mijn team opvullen? Heb een budget van 1.2mln coins.

Zit zelf aan 3 opties te denken:
- ICON CAM/ST bijv. Crespo PIM (al uitgeprobeerd en positief bevallen) en Nainggolan TOTS
- Gomez TOTS en ICON CM/CDM naast Allan FB (Seedorf PIM, of een beter alternatief)
- Gomez TOTS en Nainggolan TOTS en dan Mahrez op 8 chem spelen. Ik heb geen idee wat voor invloed dit heeft op zijn gameplay. Eventueel zou ik Walker of Cancelo als RB kunnen nemen voor 10 chem op Mahrez, maar dan heb ik liever deze Zanetti kaart denk ik.

Ik speel 442/4231en 41212 in game.

Eventueel in de komende tijd Anderson vervangen door Insigne TOTS en misschien Zanetti door Trent TOTY.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LVh60umRo-aHAwjQPYsVaUpgMQ=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWurigolRQI1ntpk3rykFLgp.jpg?f=fotoalbum_small

Hoop dat jullie mij kunnen adviseren, bedankt :*)

[ Voor 7% gewijzigd door DeeleNL op 14-06-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:45:
Hoe zouden jullie de open plekken in mijn team opvullen? Heb een budget van 1.2mln coins.

- ICON CAM/ST bijv. Crespo PIM (al uitgeprobeerd en positief bevallen) en Nainggolan TOTS
- Gomez TOTS en ICON CM/CDM naast Allan FB (Seedorf PIM, of een beter alternatief)
- Gomez TOTS en Nainggolan TOTS en dan Mahrez op 8 chem spelen. Ik heb geen idee wat voor invloed dit heeft op zijn gameplay.

Eventueel in de komende tijd Anderson vervangen door Insigne TOTS en misschien Zanetti door Trent TOTY.

[Afbeelding]

Andere formatie en dan kijken of je idd TAA/Henderson en Mertens kunt inpassen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 17:45:

- Gomez TOTS en Nainggolan TOTS en dan Mahrez op 8 chem spelen. Ik heb geen idee wat voor invloed dit heeft op zijn gameplay.

Ik speel 442/4231en 41212 in game.

[Afbeelding]

Zou voor gomez en Nainggolan gaan. Mahrez op 8 chem merk je geen drol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Bossie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:00:
[...]

Andere formatie en dan kijken of je idd TAA/Henderson en Mertens kunt inpassen ?
Die mogelijkheid zie ik zo snel niet haha. Mertens FB bedoel je? Lijkt mij een interessante kaart, maar dan lijkt mij Gomez TOTS tradeable een betere optie om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:13:
[...]

Die mogelijkheid zie ik zo snel niet haha. Mertens FB bedoel je? Lijkt mij een interessante kaart, maar dan lijkt mij Gomez TOTS tradeable een betere optie om eerlijk te zijn
idd, maar Mertens icm Allan/Insigne is waarschijnlijk weer makkelijk te linken icm Hendo/TAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben zeer benieuwd naar het duo allan/insigne.

Middenveld met Allan/modric/casemiro word ook een interessante om te kijken of deze bevalt. Gevoelsmatig te defensief maar met alle drie in een vrij rol hoop k dat de afstand tussen m'n aanval en middenveld niet te groot word.

Nu nog de zin vinden om überhaupt te spelen, die ontbreekt wat de laatste tijd

https://www.futbin.com/20/squad/16195945

Dit is hoe het eruit gaat zien. Misschien dat Casemiro nog een x vervangen gaat worden door een CAM/CF icon

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 14-06-2020 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wat is volgens jullie de beste /fijnste opstelling? Ik speel nu 352, wel fijn alleen verdedigend is lastig, ook omdat ik lewa99 en suarez 97 en ben yedder87 heb speel ik met 2 spitsen omdat ik het zonde vind ze op de bank te doen, iemand ideeën of wat de de fijnste opstelling is heb nu dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zq3bfGL-_uZOZ8VMPohANQxwH80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zHEhG5HzgIwp6jODJcSgyQuK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JIWOcdk6xewGBJDgQ_rLCqi-p28=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O0XmdxOzQWTc8gCdMsAy8Z33.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
G2 is binnen, ging vandaag redelijk gemakkelijk. Zeker ten opzichte van gisteren!

Ben van 6-5 naar 14-5 gegaan en uiteindelijk op 17-7 geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
@Markvd1984 probeer een van je CDM's drop between defenders te maken, dan los je dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:54:
Wat is volgens jullie de beste /fijnste opstelling? Ik speel nu 352, wel fijn alleen verdedigend is lastig, ook omdat ik lewa99 en suarez 97 en ben yedder87 heb speel ik met 2 spitsen omdat ik het zonde vind ze op de bank te doen, iemand ideeën of wat de de fijnste opstelling is heb nu dit
Spelers zoals TAA/Caudrado zouden prima als RM kunnen spelen in 352.
Eigenlijk wil je het volgende:
- verdedigend moet het als een 5ATB staan
- LM/RM moeten allround spelers zijn met veel pace, stamina en idealiter high/high workrates
- Bij balverlies zoveel mogelijk de tegenstander vertragen zodat je verdediging inclusief LM/RM de tijd heeft in positie te komen (counter is vaak dadelijk zeker tegen formaties met wingers)
- CBs met veel pace/stamina

352 is erg leuk om te spelen, maar als het verdedigend niet lukt kun je bijvoorbeeld ook eens naar 41212 wide kijken (4ATB maar nog steeds het driehoekje voorin icm wingers).

edit: heb nog even gepuzzeld, maar dat lijkt alsof je echt moet gaan kiezen tussen welke TOTSSF picks/untradeables je wilt gaan gebruiken. Vervelend luxe probleem, hoewel ik het merendeel van de opties wel Henderson meepak om te linken met TAA

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 14-06-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Messje schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:45:
@Markvd1984 probeer een van je CDM's drop between defenders te maken, dan los je dat op.
Oké, waar staat dat, heb nu alleen blijf achterin met aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Spelers zoals TAA/Caudrado zouden prima als RM kunnen spelen in 352.
Eigenlijk wil je het volgende:
- verdedigend moet het als een 5ATB staan
- LM/RM moeten allround spelers zijn met veel pace, stamina en idealiter high/high workrates
- Bij balverlies zoveel mogelijk de tegenstander vertragen zodat je verdediging inclusief LM/RM de tijd heeft in positie te komen (counter is vaak dadelijk zeker tegen formaties met wingers)
- CBs met veel pace/stamina

352 is erg leuk om te spelen, maar als het verdedigend niet lukt kun je bijvoorbeeld ook eens naar 41212 wide kijken (4ATB maar nog steeds het driehoekje voorin icm wingers).

edit: heb nog even gepuzzeld, maar dat lijkt alsof je echt moet gaan kiezen tussen welke TOTSSF picks/untradeables je wilt gaan gebruiken. Vervelend luxe probleem, hoewel ik het merendeel van de opties wel Henderson meepak om te linken met TAA
Ja heb smalling daarvoor gehaald en lampard om te matchen, omdat ik smalling niet met henderson kan matchen en smalling met alles matcht, 41212 geprobeerd maar central overlopen.. Wat bedoel je met 4atb met driehoekje wingers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 08-10 18:47
Goud 3 binnen, nog 8 potten over, maar kan me er niet meer toe zetten :D
Wel veel leuke gelijk opgaande potten gespeeld deze WL, relatief weinig toxic spelers. Wel wat geluk gehad met veel goals in mijn voordeel in de 90e minuut :)

[ Voor 52% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-06-2020 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Markvd1984 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:11:
[...]

Oké, waar staat dat, heb nu alleen blijf achterin met aanval
Als het goed is attacking support bij middenvelders bij Player Instructions onder custom tactics

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwp_-ZRKyPYDmwRs0MpZVwH4lnk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GDLfx52N6qoPAyqfpUhWm3HV.png?f=fotoalbum_large Ik gebruik Koeman als LCM in mn 4-1-2-1-2, waarbij hij dus tussen de verdegers valt in aanvallend opzicht. Backs mogen wel mee naar voren.

[ Voor 46% gewijzigd door Messje op 14-06-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Markvd1984 Met 41212-Wide heb je 4 spelers achterin maar ook zoals in 352 een aanvallendje driehoekje (CAM en 2ST) maar ook twee wingers om het veld breed te houden.

wil best ff een paar test potjes doen als je PS4 speelt, maar ik denk niet dat spelers zoals Lampard/Smalling de oplossing zijn :)

edit:
https://www.futbin.com/20/squad/16880426

Hiermee kun je meerdere systemen spelen. Je kan ook kiezen om bijvoorbeeld Lewandowski en Gnabry/Sancho ipv Suarez/Messie te doen. Garrincha is nu ook erg goedkoop maar ook weer een andere type speler.

LW vind ik lastiger, eventueel kun je Rijkaard ook nog upgraden met een Serie-A of Ajax kaartje.

[ Voor 37% gewijzigd door Bossie op 14-06-2020 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:23:
@Markvd1984 Met 41212-Wide heb je 4 spelers achterin maar ook zoals in 352 een aanvallendje driehoekje (CAM en 2ST) maar ook twee wingers om het veld breed te houden.

wil best ff een paar test potjes doen als je PS4 speelt, maar ik denk niet dat spelers zoals Lampard/Smalling de oplossing zijn :)

edit:
https://www.futbin.com/20/squad/16880426

Hiermee kun je meerdere systemen spelen. Je kan ook kiezen om bijvoorbeeld Lewandowski en Gnabry/Sancho ipv Suarez/Messie te doen. Garrincha is nu ook erg goedkoop maar ook weer een andere type speler.

LW vind ik lastiger, eventueel kun je Rijkaard ook nog upgraden met een Serie-A of Ajax kaartje.
Rijkaard is btw erg fijn moet ik zeggen, en vind ben y zo ongelooflijk haha maar mss idd maar is henderson en lampard eraf, zo jammer was gratis icon en mss van de beek ipv martinez, witsel ook fijn alleen moeilijk te linken en overmars op links is eigenlijk erg fijn.

Nog meer tips behalve henderson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Messje schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:21:
[...]

Als het goed is attacking support bij middenvelders bij Player Instructions onder custom tactics

[Afbeelding] Ik gebruik Koeman als LCM in mn 4-1-2-1-2, waarbij hij dus tussen de verdegers valt in aanvallend opzicht. Backs mogen wel mee naar voren.
Thnx dit wist ik niet, loopt het wel een cv op middenveld, wou in het begin rijkaard ook doorschuiven alleen teamgeest gaat naar de haaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Hebben veel van jullie de Guaranteed Ultimate TOTSSF SBC gedaan? Heb een 89 team klaar staan om in te leveren met vooral veel objective- en season reward spelers. Kans op troep is alleen wel heel groot.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:44:
Hebben veel van jullie de Guaranteed Ultimate TOTSSF SBC gedaan? Heb een 89 team klaar staan om in te leveren met vooral veel objective- en season reward spelers. Kans op troep is alleen wel heel groot.. haha
volgemikt met untradables, voornamelijke rode en objective kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Markvd1984 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:42:
[...]

Thnx dit wist ik niet, loopt het wel een cv op middenveld, wou in het begin rijkaard ook doorschuiven alleen teamgeest gaat naar de haaien
Dit is ook mn ultra attacking formatie he :) op balanced speel ik 5-3-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DeeleNL schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:44:
Ik zit ook te twijfelen. Moet Parejo en Thiago Silva kopen om een squad compleet te krijgen voor de Guaranteed Ultimate tots. Maar als ik youtube vids kijk zie ik Immobile, Carvajal of Hummels. Een beetje gelijk aan het beeld qua weekend league red player picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik kreeg eerst Sancho en in de rebound Benzema, net weer geen echte topper

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:12:
mwoah, Sancho tot nu toe is echt niet verkeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou ik had bij de red player picks de keuze uit: Carvajal, Immobile of Hummels. Koos voor Carvajal. Net voor 180k de ultimate tots guaranteed gedaan: hallo Immobile _O-

Net een potje gespeeld. In een opstelling met twee spitsen komt ie nog aardig mee als pure afmaker. Want lange passes of een tweetjes of dribbelen wil je niet met hem doen. Morgen maar zien wat ik nog uit mijn SB rewards trek. Doe eens gek en weer een icon zoals vorige week :*) kan ik op zoek naar een geschikte LB en CB als aanvulling. Want ik ben nu Reguilon en Djene kwijt. Van Djene vind ik het niet erg en voor Reguilon genoeg alternatieven.

En deze tots guaranteed was meer een gevalletje: yolo. Ben allang blij dat ik geen Sommer heb gepackt }:O Je hoopt toch bij die lucky 1% bastards te zitten en dat Yedder, Mbappe, Neymar, Messi, CR7 of VVD eruit komt lopen.

[ Voor 69% gewijzigd door Joosie200 op 14-06-2020 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goud 3 gezet met nog 12 wedstrijden over. Was moe en heb geen motivatie meer voor dit spel. Geen zin meer in dat zwaar irritante volk + zwaar onvoorspelbare gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Goud 2 en de rest weggegeven. Griezman birthday ook verkocht. Hij is gewoon de traag tegenwoordig...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:55
Ik speel bijna nooit de SB. Maar voor een objective dit weekend wat potjes gedaan.

Komt m’n eerst icon uit een pakje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGcntzbIwIrZ2Zwj7UvgLumzknE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HWgS6svLObooXYvPPZGS9qgN.png?f=fotoalbum_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Leuk experiment

YouTube: I PLAYED IN WEEKEND LEAGUE WITH A RANDOM BRONZE SQUAD + ATAL - FIFA ...

Ik heb hem gedaan met 9 bronzen engelsen, PIM Dalglish en FB Neuer op goal

div7 vs een TOTS team: 3-3

Dacht misschien een leuke FIFA challenge voor hier? Stel een team samen zoals BorasLegend en kijk hoe goed je het doet met de bronzen bagger spelers?

De game is natuurlijk op basis hiervan dus al niet meer geloofwaardig te noemen natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 22:25
bvbal79 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:33:
Leuk experiment

YouTube: I PLAYED IN WEEKEND LEAGUE WITH A RANDOM BRONZE SQUAD + ATAL - FIFA ...

Ik heb hem gedaan met 9 bronzen engelsen, PIM Dalglish en FB Neuer op goal

div7 vs een TOTS team: 3-3

Dacht misschien een leuke FIFA challenge voor hier? Stel een team samen zoals BorasLegend en kijk hoe goed je het doet met de bronzen bagger spelers?

De game is natuurlijk op basis hiervan dus al niet meer geloofwaardig te noemen natuurlijk....
Dit soort grappen vind ik altijd wel leuk. Ik heb zelf 1x mijn laatste WL potje (waarbij er niks meer op het spel stond) met 11 keepers gespeeld. Maar toen ging ik er toch nog wel met 12-0 af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
MadMoody schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:38:
[...]

Dit soort grappen vind ik altijd wel leuk. Ik heb zelf 1x mijn laatste WL potje (waarbij er niks meer op het spel stond) met 11 keepers gespeeld. Maar toen ging ik er toch nog wel met 12-0 af. :+
Als i Boras moet geloven dan is een bronzen keeper iig zinloos, dus daar zet je je beste keeper en in de spits je beste speler. Ik was dus vrij verbaasd dat dit dus klopt en een CB met 54 verdedigen TOTS werner van de bal afzette alsof hij bij de F'jes speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
bvbal79 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:43:
[...]

Als i Boras moet geloven dan is een bronzen keeper iig zinloos, dus daar zet je je beste keeper en in de spits je beste speler. Ik was dus vrij verbaasd dat dit dus klopt en een CB met 54 verdedigen TOTS werner van de bal afzette alsof hij bij de F'jes speelde
Als ik zin heb ga ik 't misschien ook wel een x proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:43:
[...]

Dat is niet zo heel vreemd toch? Ik kan met mijn aanvallers met nog veel minder dan 54 verdedigen ook elke speler van de bal zetten. En in het echt kan een verdediger uit de 4e divisie ook Werner in topvorm af en toe van de bal zetten. Het is alleen een stuk lastiger.

Verder is het wel interessant om te zien of de topspelers in zo'n bronzen team ook beter zijn. Ik heb dit vorig jaar ook wel eens getest met normale gouden spelers en dan een paar goede TOTS spelers op de belangrijke plekken in het veld maar merkte toen niet zoveel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Dat is niet zo heel vreemd toch? Ik kan met mijn aanvallers met nog veel minder dan 54 verdedigen ook elke speler van de bal zetten. En in het echt kan een verdediger uit de 4e divisie ook Werner in topvorm af en toe van de bal zetten. Het is alleen een stuk lastiger.

Verder is het wel interessant om te zien of de topspelers in zo'n bronzen team ook beter zijn. Ik heb dit vorig jaar ook wel eens getest met normale gouden spelers en dan een paar goede TOTS spelers op de belangrijke plekken in het veld maar merkte toen niet zoveel verschil.
Ik heb even vetgedrukt waar het hem dus om gaat...in game voelt het helemaal niet als lastiger dus....maar kan ook de placebo effect van de video zijn.

2 goals waren van Dalglish inderdaad, maar 1 was een header uit corner, van een CB die 40 koppen had....

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 15-06-2020 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
bvbal79 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:47:
[...]

Ik heb even vetgedrukt waar het hem dus om gaat...in game voelt het helemaal niet als lastiger dus....maar kan ook de placebo effect van de video zijn.

2 goals waren van Dalglish inderdaad, maar 1 was een header uit corner, van een CB die 40 koppen had....
Het voelt niet veel lastiger omdat de verschillen niet zo heel groot zijn. Als voorbeeld Kent, dat was een tijd lang mijn vaste wissel, normaal gesproken als aanvaller maar als ik echt alles of niets ging spelen dan bracht ik hem ook wel eens als back in. Hij heeft maar 27 defending (maar eigenlijk lager door zijn 41 heading accuracy), maar je kon er echt wel mee verdedigen. Hij was echt niet 3x zo slecht als een 90+ defender. Misschien dat hij 8 van de 10 keer de bal had als je een goede verdedigende actie deed en een goede verdediger 9 van de 10. Kwam ook deels omdat hij als fitte speler in het team kwam, maar laten we het houden op 7 van de 10 keer. Dan zou een speler met 54 defending deze 8 van de 10 keer moeten hebben, nauwelijks verschil dus met een top speler.

In Fifa 19 heb ik maanden gespeeld met 2 20k teams. Toen ik daarna wel mijn geld ging uitgeven en een redelijk top team kocht won ik niet meer dan daarvoor.

Degene achter de knoppen is zoveel belangrijker dan het aantal stats op het veld. Ik heb BorasLegend ook al vaker met zilveren of andere matige teams elite 1 zien halen.

Edit: Ik denk dat je het meer merkt aan de dingen waar je geen invloed op hebt. Een bronzen speler zal langzamer zijn en vaker op de verkeerde plek staan en de kansen moeilijker afmaken bijvoorbeeld.

Jaren geleden toen er nog geen FUT was (geloof ik) speelde ik ook vaak met halve ster teams (4e divisie Engeland bijvoorbeeld) tegen vrienden op de bank terwijl zij met Real Madrid speelden. Omdat ik beter was won ik meestal alsnog maar ik moest wel mijn spel aanpassen, namelijk heel veel passen tot ik echt een 100% kans had want op snelheid e.d. zou ik het nooit winnen.

[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 15-06-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 12:21

bebopper

I'm an absolute beginner...

Het is wel net echt he, net mijn eerste 3 potjes met Bergkamp en van Basten gespeeld (2 Rivals en 1 SB). Beiden werden continue doormidden geschopt (zonder kaarten overigens), ze kunnen mooi met saltos vliegen enzo. Bergkamp in eerste Rivals pot een armblessure en daarna in het SB potje opnieuw een armblessure. Denk dat ik in 500+ potjes in totaal misschien 3 of 4 blessures heb gehad. Is Bergkamp dan echt zo fragiel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
kw_nl schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:17:
Ik speel bijna nooit de SB. Maar voor een objective dit weekend wat potjes gedaan.

Komt m’n eerst icon uit een pakje:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvKCnrAZ7jybPDBbkgQpfj_weII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lkCpFoa4wIHtv8EmZ375Xw3u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Bossie schreef op zondag 14 juni 2020 @ 21:46:
[...]

volgemikt met untradables, voornamelijke rode en objective kaartjes.
Heb de gok gewaagd. Dit keer kwam TAA uit de SBC, vette L als je kijkt wat erin is gegaan. Ach, een prima RB die ook nog eens goed uit de voeten kan als CM/CDM en direct in mijn team kan als vervanger voor Zanetti Prime die ondertussen 1012 wedstrijden in de voeten heeft :) daarnaast was het nog de ultime laatste kans op TOTS CR7 :')

Iemand tips voor een Serie A CM/CDM of ICON CM/CDM die als RB uit de voeten kan? Dan kan ik misschien TAA doorschuiven naast Allan FB op het middenveld! (En dan bedoel ik niet Zanetti PIM ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
DeeleNL schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:23:
[...]

Heb de gok gewaagd. Dit keer kwam TAA uit de SBC, vette L als je kijkt wat erin is gegaan. Ach, een prima RB die ook nog eens goed uit de voeten kan als CM/CDM en direct in mijn team kan als vervanger voor Zanetti Prime die ondertussen 1012 wedstrijden in de voeten heeft :) daarnaast was het nog de ultime laatste kans op TOTS CR7 :')

Iemand tips voor een Serie A CM/CDM of ICON CM/CDM die als RB uit de voeten kan? Dan kan ik misschien TAA doorschuiven naast Allan FB op het middenveld! (En dan bedoel ik niet Zanetti PIM ;) )
FS Tonali of TOTS Milinkovic-Savic komen het best bij in de buurt. Je kunt ook voerwegen om TOTS Cuadrado op RM postitie te laten starten en dan naar RB te schuiven

Maar ik speel TAA gewoon als RB doet het prima daar,

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 16-06-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo besloten deze fifa geen WL meer te spelen :) Kost allemaal gewoon bizar veel tijd + merkte dit weekend echt dat ik er geen zin meer in heb. Ik heb nog nooit zo snel goud 3 gehaald, maar kan me niet meer motiveren om tegen stront vervelende tegenstanders te spelen. Het lijkt meer op schaken dan voetbal.

Ga me tijd lekkere in andere dingen steken + ben begonnen met Star Wars : Jedi fallen order welke me tot nu toe zeer goed bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik wacht het summer heat gebeuren af. Als je zoals de spoilers doen vermoeden oa een futmas Mendy kunt unlocken en die kunt upgraden naar een 92 rated Mendy ala future stars met Odegaard, James en Oshimen wil ik de game wel opstarten. Kan die Mendy wel benutten in mijn team atm. Maar als het rivals objectives zullen zijn laat ik het spel lekker voor wat het is. Sowieso doe ik geen WL meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:47:
Ik wacht het summer heat gebeuren af. Als je zoals de spoilers doen vermoeden oa een futmas Mendy kunt unlocken en die kunt upgraden naar een 92 rated Mendy ala future stars met Odegaard, James en Oshimen wil ik de game wel opstarten. Kan die Mendy wel benutten in mijn team atm. Maar als het rivals objectives zullen zijn laat ik het spel lekker voor wat het is. Sowieso doe ik geen WL meer.
Denk je serieus dat het objectives zijn die je NIET in Rivals hoeft te doen, maar een paar friendlies of SB? :) Denk dat Rivals ook weer naar de klote gaat (als het al niet was) door deze nieuwe objective players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Momenteel is het aardig te doen in Rivals, maar ik denk ook dat het weer bergafwaarts gaat als er weer nieuwe objectives komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:51:
[...]

Denk je serieus dat het objectives zijn die je NIET in Rivals hoeft te doen, maar een paar friendlies of SB? :) Denk dat Rivals ook weer naar de klote gaat (als het al niet was) door deze nieuwe objective players
EA kennende krijg je: score and assist 10 goals in 10 rivals matches. Assist with futmas Mendy in 7 Rivals wins en zulk gedoe. Daarom vond ik James fijner om te unlocken dan Odegaard. Kreeg de chip of was het lobbed through niet correct geregistreerd via Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
bvbal79 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:25:
[...]

FS Tonali of TOTS Milinkovic-Savic komen het best bij in de buurt. Je kunt ook voerwegen om TOTS Cuadrado op RM postitie te laten starten en dan naar RB te schuiven

Maar ik speel TAA gewoon als RB doet het prima daar,
Tonali is inderdaad een erg fijne CM/CDM. Milinkovic Savic geen ervaring mee, schijnt nogal log te zijn volgens reacties op Futbin? Nainggolan HL is ook nog een optie, heb zijn kaarten altijd erg fijn gevonden! En Trent gewoon als RB gebruiken kan ook heel goed inderdaad. Heb Witsel ook nog achter de hand als sub CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat ik, ondanks k de zin in FIFA helemaal verloren was, tog lekkere Rivals potjes heb gespeeld tegen speler van m'n niveau. Telkens gelijkspel of net winst/verlies. Dan kan het spelletje zo leuk zijn :)

Merk alleen het verschil tussen Neymar gold en insigne TOTS nauwelijks, behalve dat hij minder snel van de bal word gezet. Ben nog aan het beslissen of het het verschil in muntjes waard is :)

Allan uit de SBC is echt een beest, samen met casemiro en modric heersen ze over t middenveld :)

[ Voor 41% gewijzigd door Augy op 16-06-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 15:08:
Moet zeggen dat ik, ondanks k de zin in FIFA helemaal verloren was, tog lekkere Rivals potjes heb gespeeld tegen speler van m'n niveau. Telkens gelijkspel of net winst/verlies. Dan kan het spelletje zo leuk zijn :)

Merk alleen het verschil tussen Neymar gold en insigne TOTS nauwelijks, behalve dat hij minder snel van de bal word gezet. Ben nog aan het beslissen of het het verschil in muntjes waard is :)

Allan uit de SBC is echt een beest, samen met casemiro en modric heersen ze over t middenveld :)
Ja totdat er weer objectives komen zoals hierboven beschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 15:23:
[...]

Ja totdat er weer objectives komen zoals hierboven beschreven...
Klopt! Geniet ervan zolang je kan ;)

Doe sws geen Rivals op woensdagavond, das slecht te doen haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
peeweeherman schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:12:
Dat je durft te klagen zeg... ik had Hummels en Alexander Arnold..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
DeeleNL schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:23:
[...]

Ik had net voor TOTS begon TAA TOTY die ik op het middenveld liet spelen. Toen een geweldige optie, maar nu met al die TOTS spelers kan je hem beter op rechtsback laten staan.

Ik speel ook met Allan FB en dan Milinkovic-Savic TOTS ernaast die ik als player pick had. Erg goede combi! Hij is wel iets minder bewegelijk dan Goretzka en Witsel maar als duo vullen ze elkaar geweldig aan. Is ook niet duur! Zou er wel 1tje met shadow halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Solotov schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:29:
[...]

Dat je durft te klagen zeg... ik had Hummels en Alexander Arnold..
Maar het is al weer super lang geleden dat ik wat fatsoenlijks had, laatste was Koeman moments

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
peeweeherman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:58:
[...]

Maar het is al weer super lang geleden dat ik wat fatsoenlijks had, laatste was Koeman moments
Dus? Dan moet je CR7 of Neymar ofzo packen? Er zijn mensen met veel minder geluk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Solotov schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:59:
[...]

Dus? Dan moet je CR7 of Neymar ofzo packen? Er zijn mensen met veel minder geluk..
wind je niet op, ik was een beetje aan het uitdagen ;)
Maar meende wel serieus dat Sancho en Benzema het voor mij net niet zijn, net geen Ben Yedder, Mbappe of Ronaldo.
Overigens heb ik standaard CR7 in het begin al gepacked... helaas wel untradable :X

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 16-06-2020 22:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
peeweeherman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:20:
[...]

Maar meende wel sereus dat Sancho en Benzema het voor mij net niet zijn, net geen Ben Yedder, Mbappe of Ronaldo.
Overigens heb ik standaard CR7 in het begin al gepacked... helaas wel untradable :X
Maar de kans op Ben Yedder, Mbappe of Ronaldo is misschien 1% terwijl de kans op een slechtere dan Sancho of Benzema ongeveer 90% is.

Ik heb de SBC daarom niet gedaan. Maar voor Sancho of Benzema had ik het wel de moeite waard gevonden. Maar zelfs die kans is helaas al klein.

Je hebt dus geluk gehad (zeker omdat je er nog een goede gratis bij kreeg) maar niet de hoofdprijs gewonnen in de loterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
sjakieman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:35:
[...]

Ik had net voor TOTS begon TAA TOTY die ik op het middenveld liet spelen. Toen een geweldige optie, maar nu met al die TOTS spelers kan je hem beter op rechtsback laten staan.

Ik speel ook met Allan FB en dan Milinkovic-Savic TOTS ernaast die ik als player pick had. Erg goede combi! Hij is wel iets minder bewegelijk dan Goretzka en Witsel maar als duo vullen ze elkaar geweldig aan. Is ook niet duur! Zou er wel 1tje met shadow halen.
Heb hem gekocht voor 199k met shadow, eerste wedstrijden maakt hij een prima indruk. Niet de meest beweeglijke speler maar doet zijn ding op CDM, CM en zelfs CAM! Al heb ik daar Mahrez TOTS voor.
Omdat ik ook Witsel heb zou ik met Gattuso kunnen starten naast Allan en als ik merk dat het lastig wordt wisselen voor Witsel. (Dan wordt Savic overbodig)

Nou heb ik zitten kijken naar Ribery SS, maar die is nog 750k, wel 5* 5* want die prijs moet ergens vandaan komen. Iemand ervaring met hem?

CR7 NIF bevalt nog steeds erg goed als ST, zeker naast TOTS Martinez. CR7 is ook nog steeds erg fun om mee te spelen, heeft nog vaak van die ‘HOE dan’ momenten in zijn spel zitten. Vind hem echt meer waard dan die >200k die hij nu kost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
peeweeherman schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:20:
[...]

Maar meende wel serieus dat Sancho en Benzema het voor mij net niet zijn, net geen Ben Yedder, Mbappe of Ronaldo.
ik heb twee keer achter elkaar Luis Alberto gekregen. Wees blij met je pull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Gisteren hier ook een goeie dag in Rivals: 7 gespeeld, 7 gewonnen. Daardoor steeg ik ineens naar div. 6. Daar heb ik het makkelijker dan toen ik in div. 9 zat! ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou vanavond dus summer heat. Kennelijk komen zowel winter refresh, shapeshifters, headliners, IF en TOTW opnieuw in packs of we krijgen een soort van toty nominee erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:14:
Nou vanavond dus summer heat. Kennelijk komen zowel winter refresh, shapeshifters, headliners, IF en TOTW opnieuw in packs of we krijgen een soort van toty nominee erbij.
Dan zou de kans op een goede speler in theorie tog ook flink moeten stijgen.

Zou leuk zijn als ik nog een x wat leuks eruit haal. Veel meer als mbappe gold ben ik nog niet gekomen dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Augy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:32:
[...]

Dan zou de kans op een goede speler in theorie tog ook flink moeten stijgen.

Zou leuk zijn als ik nog een x wat leuks eruit haal. Veel meer als mbappe gold ben ik nog niet gekomen dit jaar
Zittern er dan nog veel leuke spelers in dan tov al het TOTS geweld van de afgelopen weken?

HL Neymar, SS Messi, SS Yedder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Vanavond waarschijnlijk 93 linksachter Mendy van Real Madrid als objective. Dat zou dan gelijk de beste linksachter van het spel worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Toch blijft het hoe je er mee omgaat: Ik speelde gisteren tegen iemand met Ronaldo TOTS 99 rated, maar die heeft de hele wedstrijd geen bal geraakt. Die gast kon er niks van! :P

Wat ik zelf het belangrijkste vind is dat je een team samenstelt wat past bij jouw speelstijl, evenals de taktiek die je instelt. Waarbij bij mij de door anderen hier geposte Youtube filmpjes erg geholpen hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Moody2204 op 17-06-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Wulfric92 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:59:
Vanavond waarschijnlijk 93 linksachter Mendy van Real Madrid als objective. Dat zou dan gelijk de beste linksachter van het spel worden!
Dat is en blijft Nico natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Messje schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:34:
[...]

Dat is en blijft Nico natuurlijk :P
Schulz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:59:
Ik kan die Mendy wel gebruiken nu Reguilon SBC fodder werd voor een TOTS Immobile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Haha, Tagliafico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Haha uiteraard ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb Davies en Boateng... maar wil die Mendy wel hebben. :P

Ach ja.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08-10 09:27
hmr schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:37:
Ik heb Davies en Boateng... maar wil die Mendy wel hebben. :P

Ach ja.
Leibold valt mij trouwens niet tegen en kost en fractie van wat Davies kost (58K om 388K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

_Uploader_ schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:51:
[...]

Leibold valt mij trouwens niet tegen en kost en fractie van wat Davies kost (58K om 388K).
Heb Davies als red.. :), gratis dus. Boateng gehaald met fodder en ben erg over hem te spreken. Donderdag vast weer Carvajal of andere puin uit mijn reds....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
hmr schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:08:
[...]

Heb Davies als red.. :), gratis dus. Boateng gehaald met fodder en ben erg over hem te spreken. Donderdag vast weer Carvajal of andere puin uit mijn reds....
Hoho! Heb zelf Carvajal, maar daar is niks mis mee hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

MadMoody schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Hoho! Heb zelf Carvajal, maar daar is niks mis mee hoor!
Heb hem ook rood. Prima verdediger, maar wel puin als reward..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08-10 09:27
hmr schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:08:
[...]

Ja, dan geldt mijn tip zeker niet voor jou :) . Boateng is inderdaad een eindbaas!
Pagina: 1 ... 165 ... 185 Laatste