Ja, dat is wel opvallend inderdaad!
Krijg je hopelijk wel een tweede keuze uit picks. Zoals goud 3 twee weken geleden bugged was toch?Bossie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:25:
[...]
Hier een 86 en 87 waarbij de 87 in beide picks zat; niets van de main leagues helaas.
Dat is bij Goud 2 en hoger. Bij Goud 3 heb je geen garantie op een pick van de main league.Joosie200 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:31:
[...]
Krijg je hopelijk wel een tweede keuze uit picks. Zoals goud 3 twee weken geleden bugged was toch?
idd, is gewoon pech aangezien ik bij G3 gestopt ben.lasharor schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:32:
[...]
Dat is bij Goud 2 en hoger. Bij Goud 3 heb je geen garantie op een pick van de main league.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ah ok. Dan heb ik mazzel gehad met zilver 1. Drie main leagues en ook nog eens drie betere spelers uit hun eigen league.lasharor schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:32:
[...]
Dat is bij Goud 2 en hoger. Bij Goud 3 heb je geen garantie op een pick van de main league.
Bedenk me net dat Carvajal ook op CB plek kan. In elk geval heeft die in vergelijking met Ramos de betere CB stats qua verdediging en fysiek.
Zo Benzema is een goede speler! Zijn normale workrate voor de aanval past ook goed in mijn team met Mbappe er naast!
Stuurt Mbappe makkelijk de diepte in en zijn schot slaat nergens op haha
Stuurt Mbappe makkelijk de diepte in en zijn schot slaat nergens op haha
Carvajal is wel een stukje kleiner he, namelijk 173cm (Carvajal) tegen 184cm (Ramos).Joosie200 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:45:
[...]
Ah ok. Dan heb ik mazzel gehad met zilver 1. Drie main leagues en ook nog eens drie betere spelers uit hun eigen league.
Bedenk me net dat Carvajal ook op CB plek kan. In elk geval heeft die in vergelijking met Ramos de betere CB stats qua verdediging en fysiek.
Ik vind het persoonlijk fijner als ik 2 lange CB's heb zodat de ballen fatsoenlijk weggekopt kunnen worden, maar goed, wellicht dat het voor jou goed werkt.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Die benzema weer in de SBC molen gegooid, toch einde fifa en zou hem niet gaan gebruiken
Krijg er mooi Slimani voor terug
wie niet waagt wie niet wint houden we het maar op
Enige speler die ik nog wil is TOTS CR7 de rest van me team kan ik nog vrij weinig aan doen
True, naja ze zijn voor mij nu inwisselbaar. Kan ze beide testen op CB en RB positie. Helaas bestaat er geen RB naar CB en andersom positie kaartje voor de extra chem.Partypooper schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:50:
[...]
Carvajal is wel een stukje kleiner he, namelijk 173cm (Carvajal) tegen 184cm (Ramos).![]()
Ik vind het persoonlijk fijner als ik 2 lange CB's heb zodat de ballen fatsoenlijk weggekopt kunnen worden, maar goed, wellicht dat het voor jou goed werkt.
Prijzen zijn vandaag al gigantisch aan het stijgen (tenminste, voor die spelers die ik aan het volgen ben
). Misschien omdat er in veel landen een feestdag is vandaag? Geloof dat ik maar even wacht tot begin volgende week met shoppen, anders kan ik een paar spelers van mijn verlanglijstje schrappen.
geen idee of het echt zo is, maar lijkt ook dat spelers in bepaalde slots zitten bij de player picks en het dus totaal niet random is.
https://twitter.com/MattF.../1271010893661429762?s=20
https://twitter.com/MattF.../1271010893661429762?s=20
Er zijn 2 opties.bebopper schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:14:
Prijzen zijn vandaag al gigantisch aan het stijgen (tenminste, voor die spelers die ik aan het volgen ben). Misschien omdat er in veel landen een feestdag is vandaag? Geloof dat ik maar even wacht tot begin volgende week met shoppen, anders kan ik een paar spelers van mijn verlanglijstje schrappen.
1. De trend is net als vorig jaar. Prijzen zullen blijven stijgen tot FUTTIES (vergelijk wel nu met 25 juni en niet met 11 juni)
2. Het feit dat er alsnog weer alleen Ultimate TOTS als major league reward in de picks zit doet mensen weer WL spelen en we hebben zondag weer een crash
Dan hoop ik heel hard op optie 2bvbal79 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:15:
[...]
Er zijn 2 opties.
1. De trend is net als vorig jaar. Prijzen zullen blijven stijgen tot FUTTIES (vergelijk wel nu met 25 juni en niet met 11 juni)
2. Het feit dat er alsnog weer alleen Ultimate TOTS als major league reward in de picks zit doet mensen weer WL spelen en we hebben zondag weer een crash
Net de deluxe SBC gedaan, kreeg Alisson TOTS. Gezien ik zijn normale kaart al had mag ik niet klagen.
Davies uit de deluxe SBC gekregen, eindelijk een vervanger voor futmas Mendy gevonden. W
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Afgelopen weekend Elite 3 geëindigd en ik mag niet klagen met de rewards
.
:fill(white):strip_exif()/f/image/uG8aACE6UHos2k9Yqk46zhFJ.png?f=user_large)
Neymar
:fill(white):strip_exif()/f/image/UFkAKIoq46i9HcY9udLAilur.png?f=user_large)
Ronaldo tradable uit TOTSSF 3 PLAYERS PACK
Nu nog Renato Sanches kopen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/uG8aACE6UHos2k9Yqk46zhFJ.png?f=user_large)
Neymar
:fill(white):strip_exif()/f/image/UFkAKIoq46i9HcY9udLAilur.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/pyAObvex7q021qj6DWgVv0pw.png?f=user_large)
Kon minder zeggen ze dan in GroningenRJNL schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:44:
Afgelopen weekend Elite 3 geëindigd en ik mag niet klagen met de rewards.
[Afbeelding]
Neymar
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik mis nog Messi en Mbappe
Iemand misschien nog een tip / aanpassing voor mij?
Dit is hem nu ook in game speel ik zo.
https://www.futbin.com/20/squad/16802339
Iedereen minimaal 8 chem.
2 helft komt witsel FB erin meestal voor fernandinho...en odegaard (92CM) voor esswein...
Heb nog ongeveer 220K over....
Spits zou ik misschien vervangen dan Kamada op cam ....en dan die esswein vervangen voor iemand.
Dit is hem nu ook in game speel ik zo.
https://www.futbin.com/20/squad/16802339
Iedereen minimaal 8 chem.
2 helft komt witsel FB erin meestal voor fernandinho...en odegaard (92CM) voor esswein...
Heb nog ongeveer 220K over....
Spits zou ik misschien vervangen dan Kamada op cam ....en dan die esswein vervangen voor iemand.
Burp
Team toch nog wat omgegooid
Speel nu met
Haland Benzema
Mbappe Promes Depay
Essien
Tagliafico Marquinos Militao Carvajal
https://www.easports.com/...Id=f9bdIVs6nTMWQ:FFA20PS4
Speel nu met
Haland Benzema
Mbappe Promes Depay
Essien
Tagliafico Marquinos Militao Carvajal
https://www.easports.com/...Id=f9bdIVs6nTMWQ:FFA20PS4
Paar TOTS spelers weer met winst verkocht. Mahrez en Aubameyang uitgezwaaid.
Nu Atal op de rechtervleugel en Prime Essien (van swap 2) naast Vieira gezet en De Bruyne even in de spits.
PIM Zambrotta ook even gekocht om te testen
Marco Alonso sbc gratis voltooid met wat untradables. Kijken of die vergelijkbaar is met PIM Roberto Carlos.
Nu Atal op de rechtervleugel en Prime Essien (van swap 2) naast Vieira gezet en De Bruyne even in de spits.
Marco Alonso sbc gratis voltooid met wat untradables. Kijken of die vergelijkbaar is met PIM Roberto Carlos.
[ Voor 20% gewijzigd door Hassiebassie op 11-06-2020 14:05 ]
11-06-2020 TAA TOTS (een van de betere RB in het spel), 120k
Heb die net in een SBC geflikkerd.bvbal79 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:30:
11-06-2020 TAA TOTS (een van de betere RB in het spel), 120k
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Alonso is een compleet ander type speler door zijn body-model dan Roberto Carlos.Hassiebassie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:04:
Paar TOTS spelers weer met winst verkocht. Mahrez en Aubameyang uitgezwaaid.
Had hem icm Azpilicueta maar later in een SBC gedaan ivm switch Davies/Boateng.
Alonso is overigens ook erg sterk op CDM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Thanks, zal Alonso straks eens op CDM proberen. Hij valt mij weinig op, ik heb het idee dat hij statischer is dan Carlos, die echt voor de bal gaat. Ze hebben beide dezelfde workrate, maar er is toch iets waardoor ik PIM RC beter vind aanvoelen. Overigens kan Alonso ook prima vrije trappen nemenBossie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:52:
[...]
Alonso is een compleet ander type speler door zijn body-model dan Roberto Carlos.
Had hem icm Azpilicueta maar later in een SBC gedaan ivm switch Davies/Boateng.
Alonso is overigens ook erg sterk op CDM.
Hij heeft alleen niet de power free kick trait, dus je moet niet verwachten dat hij hem er van 45 meter wel makkelijk even inrost. Bij Roberto Carlos is me dat nu vanaf 10 meter over de middellijn gelukt
Hoe bevallen Davies en Boateng? Ik ben zelf erg tevreden over het duo van flashback Eder en TOTS Ramos met Carlos dan op de linksback.
Heb Davies/Boateng aan de linkerkant en SBC Militao/Ramos rechts.Hassiebassie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:08:
[...]
Thanks, zal Alonso straks eens op CDM proberen. Hij valt mij weinig op, ik heb het idee dat hij statischer is dan Carlos, die echt voor de bal gaat. Ze hebben beide dezelfde workrate, maar er is toch iets waardoor ik PIM RC beter vind aanvoelen. Overigens kan Alonso ook prima vrije trappen nemen![]()
Hij heeft alleen niet de power free kick trait, dus je moet niet verwachten dat hij hem er van 45 meter wel makkelijk even inrost. Bij Roberto Carlos is me dat nu vanaf 10 meter over de middellijn gelukt
Hoe bevallen Davies en Boateng? Ik ben zelf erg tevreden over het duo van flashback Eder en TOTS Ramos met Carlos dan op de linksback.
Ik had overigens hetzelfde gevoel met Alonso, Davies voelt echt als een upgrade tov Swaps Roberto Carlos terwijl Alonso meer voelde als een CB qua agility etc
Hahahahaha weer geen Ultimate TOTS-SBC. Tuurlijk EA, geef ons nog een Deluxe SBC....wat een stel kneuzen jongen, echt waar. Niks wordt de community gegund. Vorig jaar had je een 87 rated squad nodig voor Ultimate TOTS SBC. Zit even een video terug te kijken. Of dat zelfde moment was er een 94 rated BB Iniesta voor een 84 rated squad....
2 wedstrijden rivals geprobeerd lekker gestopt
delay is weer insane en nog bizar hoe mensen try harden in deze fase van de game
geen zin daar in lekker netflix vanavond

Hangt er vanaf wat je gunnen vind, iedereen kan inmiddels een team vol met tots spelers hebben.Fraaank schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:06:
Hahahahaha weer geen Ultimate TOTS-SBC. Tuurlijk EA, geef ons nog een Deluxe SBC....wat een stel kneuzen jongen, echt waar. Niks wordt de community gegund. Vorig jaar had je een 87 rated squad nodig voor Ultimate TOTS SBC. Zit even een video terug te kijken. Of dat zelfde moment was er een 94 rated BB Iniesta voor een 84 rated squad....
Ik heb alleen de eerste van de 3 gedaan in ieder geval.
te veel kans op fodder.
2x gedaan en 2x Hradecky gepackt 👍👍Fraaank schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:06:
Totaal niet tevreden over PIM Zambrotta. Echt teleurgesteld. Volgens sommige de beste rechtsback in de game maar zijn medium defense rate killed hem echt voor mij. Blijft maar een beetje hangen en gaat niet echt hard voor de bal.
De meeste fullbacks hebben med def high att.Hassiebassie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:31:
Totaal niet tevreden over PIM Zambrotta. Echt teleurgesteld. Volgens sommige de beste rechtsback in de game maar zijn medium defense rate killed hem echt voor mij. Blijft maar een beetje hangen en gaat niet echt hard voor de bal.
Blijkbaar maakt het voor mij toch meer uit dan ik dachtbuurman3 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:21:
[...]
De meeste fullbacks hebben med def high att.
In het centrum van de verdediging heb ik sowieso graag een high rated staan. Momenteel in de vorm van fb Militão en 1 met medium en dat is bij mij Tots Ramos.
Ramos met zijn hoge agressie wordt een soort voorstopper en Militão laatste man.
Vorig jaar had ik Militão en Van Dijk, ook een sterk duo.
Wat zijn jullie ervaringen met de flashback Allan? Iemand die er nog mee speelt?
Middenveld casemiro (Stay back) modric (balanced) en kroos (balanced) lijkt simpelweg niet in balans bij mij. Zat te denken over te stappen naar:
Allan fb naast casemiro en dan modric ervoor (of misschien zelf Marcelo SS en dan modric op de plek van casemiro)
Of zelfs Secinha tots als cam. Iemand die ervaring heeft met hem?
https://www.futbin.com/20/squad/16031446
Dit is wat k untradeble heb met ongeveer 750k aan budget
Zat zelf hieraan te denken:
https://www.futbin.com/20/squad/16826265
Op 10 chem uiteraard.
Tips zijn welkom
Middenveld casemiro (Stay back) modric (balanced) en kroos (balanced) lijkt simpelweg niet in balans bij mij. Zat te denken over te stappen naar:
Allan fb naast casemiro en dan modric ervoor (of misschien zelf Marcelo SS en dan modric op de plek van casemiro)
Op 10 chem uiteraard.
Tips zijn welkom
[ Voor 43% gewijzigd door Augy op 12-06-2020 08:30 ]
Ligt ook echt aan de speler, ik vond Zambrotta ook echt verschrikkelijk spelen en was continu van ze plek af. TAA heeft de zelfde workrates maar staat wel altijd netjes op zijn plek. Mijn Alex Sandro SBC heeft dus het zelfde als Zambrotta, die blijft nog wel eens lekker op het middenveld hangen.Hassiebassie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:59:
[...]
Blijkbaar maakt het voor mij toch meer uit dan ik dacht
In het centrum van de verdediging heb ik sowieso graag een high rated staan. Momenteel in de vorm van fb Militão en 1 met medium en dat is bij mij Tots Ramos.
Ramos met zijn hoge agressie wordt een soort voorstopper en Militão laatste man.
Vorig jaar had ik Militão en Van Dijk, ook een sterk duo.
Modric werkt prima bij mij icm met Kimmich, beide zijn high/highAugy schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:01:
Wat zijn jullie ervaringen met de flashback Allan? Iemand die er nog mee speelt?
Op 10 chem uiteraard.
Tips zijn welkom
Kun je niet beter voor Fut Birthday Di Maria gaan? Die heeft een 5* WF namelijk.Augy schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:01:
Op 10 chem uiteraard.
Tips zijn welkom
TOTS is onverhandelbaar 
En moet zeggen dat ik tevreden ben over deze versie. Merk niks van z'n wf
En moet zeggen dat ik tevreden ben over deze versie. Merk niks van z'n wf
[ Voor 59% gewijzigd door Augy op 12-06-2020 10:40 ]
Dacht vandaag misschien weer eens weekend league te doen.
Keek naar de prijzen van mij spelers die ik onlangs gehaald heb, zag dat alles dik gestegen was.
Ik verkoop mijn team wel weer en koop het dan hopelijk goedkoop terug.
Geen zin in de frustratie die weekend league heet, heb met een god squad mogen spelen, het speelt goed maar dezelfde slechte dingen van fifa 20 blijf je tegenkomen
Keek naar de prijzen van mij spelers die ik onlangs gehaald heb, zag dat alles dik gestegen was.
Ik verkoop mijn team wel weer en koop het dan hopelijk goedkoop terug.
Geen zin in de frustratie die weekend league heet, heb met een god squad mogen spelen, het speelt goed maar dezelfde slechte dingen van fifa 20 blijf je tegenkomen
Kimmich heeft low/high worlratesBossie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:20:
[...]
Modric werkt prima bij mij icm met Kimmich, beide zijn high/high
Dit is een prima kaartje, speel er al mee sinds de SBC uit is.
De workrates zijn juist de reden om niet te upgraden naar zijn TOTS aangezien ik deze ook vaak als CDM gebruik.
Heb je trouwens ook Davies? Ik heb hem namelijk ook en heb hem gelinked met David, Canadese Cam uit de Belgische league. Echt een super speler
5* weakfoot
99 Passen
99 kracht
90+ agility en balans
93 versnelling en 99 sprintsnelheid
En hij is maar 80k
Speel hem op 8chem met een marksman
5* weakfoot
99 Passen
99 kracht
90+ agility en balans
En hij is maar 80k
Zal ff kijken, ik heb een gedeelte La Liga en een gedeelte BL.Wulfric92 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:57:
Heb je trouwens ook Davies? Ik heb hem namelijk ook en heb hem gelinked met David, Canadese Cam uit de Belgische league. Echt een super speler
5* weakfoot
99 Passen
99 kracht
90+ agility en balans
En hij is maar 80k
edit: lastig qua chem maar de stats van David zijn echt bizar.
Denk er eerder over om Davies te verkopen, Roberto Carlos, Luiz en Fred terug te zetten om vervolgens PIM Rush als spits te halen.
[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 12-06-2020 13:13 ]
Ja ik zat ook te puzzelen, packte hem gisteravond.Bossie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:05:
[...]
Zal ff kijken, ik heb een gedeelte La Liga en een gedeelte BL.
edit: lastig qua chem maar de stats van David zijn echt bizar.
Denk er eerder over om Davies te verkopen, Roberto Carlos, Luiz en Fred terug te zetten om vervolgens PIM Rush als spits te halen.
Dit hoe ik het nu heb gedaan, Davies op 7 chem en David op 8 chem. Er is helaas geen Canadese manager in het spel.
https://www.easports.com/...Id=goVKSK5tnTNoP:FFA20PS4
David Silva sbc, maar geen ultimate TOTS sbc....
[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 12-06-2020 19:20 ]
David Silva 3* wf....Hassiebassie schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:14:
David Silva sbc, maar geen ultimate TOTS sbc....
Kunnen wel concluderen dat TOTS uitging als een nachtkaars, wat een aanfluiting.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nou de delay is ook echt weer BIZAR. Verlies me eerste pot nou echt me spelers deden gewoon niks haha. 2de zo schaamteloos gewonnen. Hij was gewoon even goed , 1-1 zijn mbappe tots mist een kans doordat hij zo traag handeld bizar. Daarna knalt de bal door een bizar vage trap van zijn keeper tegen zijn cv in de voeten van Ronaldo 2-1simons schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:49:
[...]
David Silva 3* wf....
Kunnen wel concluderen dat TOTS uitging als een nachtkaars, wat een aanfluiting.
Heb ook maar me excuses aangeboden voor die kansloze win. Hij had dus ook bizarre delay waardoor ze pass zo vaag ging
Die hadden we vorig jaar toch ook al ?simons schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:49:
[...]
David Silva 3* wf....
Komt een nieuwe promo volgende week Summer Heat. Zal wel ipv de EK kaarten komen. Daarna pas de futies denk ik.
Hoop dat niemand hier de naam topgamer heeft, wat een ongelooflijk sneu gast na 1-0 voor heeft die 70 min lang achter rond gespeeld en wacht tot ik kwam, dan wil je wel erg graag winnen, mocht iemand hem tegen komen aub doe het zelfde
Maak je er niet druk om. Zo spelen mensen nu eenmaal. Had er net ook weer zo 1, kwam hij 1-0 achter uiteindelijk word het 5-0 omdat hij gaat drukken. Dan blijkt dat ze er geen klote van kunnen en vallen ze door de mand. Ze zijn er alleen maar op uit dat je geïrriteerd word en dan hebben ze je.
Klopt en dat lukt ze aardig, herhaling kijken en ook herhaling kijken van kans die ik mis bv, snap mensen niet dat je alles doet om te winnen, speel gewoon het is een spelletje
Is tots uit de pakketten? Dacht dat het nog een week doorging
Waar ik mijn hele team wilde omgooien door Allan SBC te doen en insigne op de flank te zetten ipv Neymar lijkt t na de aankoop van cesinha eindelijke te lopen. Deze beste man is continu in beweging naar voren waardoor de aanval weer in connectie staat met het middenveld! Dat icm 5* WF maakt t een heerlijke speler.
Nu is hij alleen 70k meer waar geworden vanacht.. verkopen of niet haha
Nu is hij alleen 70k meer waar geworden vanacht.. verkopen of niet haha
Silva? Volgens mij was vorig jaar 93 zijn hoogste rating met een 2* wf.
Alleen toen was wf een stuk minder belangrijk, nu is dat meta.
Nou ik kan mij team ook weer omgooien. Heb net de totssf sbc's gedaan waaruit Son en Rashford uit kwamen lopen! Wordt weer puzzelen.
Aaaarggghhhh.... net een enorme blunder gemaakt: Per ongeluk via de webapp 100.000 teveel betaald voor een speler, omdat ik een 2 voor een 1 aan zag kennelijk. Oeps....

Messi/Neymar ook gelist. Ik ga verder met mijn untradeable team en leenspelers friendlies team. Op naar de 3 mil aan coins en dan maar rustig afwachten tot ik mid Gullit/Cruyff kan binnen hengelen.
Vergeleken met vorig jaar mist ook nog Carnaball, aangezien carnaval al is geweest zullen ze die wel weg hebben gelaten voor het EK maar misschien gebruiken ze nu die selectie voor de Summer Heat. Want EA is lui en dan hoefden ze alleen een ander ontwerp te maken of alleen de naam de veranderen.Wulfric92 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:49:
Komt een nieuwe promo volgende week Summer Heat. Zal wel ipv de EK kaarten komen. Daarna pas de futies denk ik.
Iemand ervaring met insigne tots (ipv Neymar gold)
Yes ik, hij heeft bij mij Neymar vervangen. Ik vind hem totaal niet onderdoen voor Neymar. Ik vind hem zelf eigenlijk beter spelen want hij word minder snel van de bal gezet. Enige nadeel ten opzichte van Neymar is dat insigne maar 4* / 4* heeft.Augy schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:57:
Iemand ervaring met insigne tots (ipv Neymar gold)
Toevallig ook met Allan SBC gespeeld? Aangezien je altijd wel met serie a speelde?Traeces schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:26:
[...]
Yes ik, hij heeft bij mij Neymar vervangen. Ik vind hem totaal niet onderdoen voor Neymar. Ik vind hem zelf eigenlijk beter spelen want hij word minder snel van de bal gezet. Enige nadeel ten opzichte van Neymar is dat insigne maar 4* / 4* heeft.
Met de sbc niet , wel met rttf Allan. Die vond ik ook echt geweldig, dus zijn sbc kaart zal nog wel veel beter zijnAugy schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Toevallig ook met Allan SBC gespeeld? Aangezien je altijd wel met serie a speelde?
Als je een serie a cdm zoekt is tots Nainggolan ook echt geweldig.
Allan is geweldig, die moet je echt 3x voorbij! Goede combi met Milinkovic-Savic bij mij, die vullen elkaar perfect aan op de CDM of CM posities.Augy schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:36:
[...]
Toevallig ook met Allan SBC gespeeld? Aangezien je altijd wel met serie a speelde?
Alsnog een Ultimate TOTS SBC... Maar ja een 89 rated squad, sla 'm over denk ik. Zeker gezien de WL player picks die je bij iedereen zag.
Doe maar kreeg Trent Arnoldsjakieman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:05:
Alsnog een Ultimate TOTS SBC... Maar ja een 89 rated squad, sla 'm over denk ik. Zeker gezien de WL player picks die je bij iedereen zag.
Een 89 rated in juni..... wat een idioterie
Ik zie de SBC niet eens in de web app.
Had laatst 30 tots Acerbi ingeslagen van 65K per stuk op de xbox. Net voor 130K of meer verkocht. Even 1,5 miljoen winst.
Aangezien dit mijn laatste Fifa is zal ik het expert gedeelte van mijn coins verdienen guide afmaken om jullie verder te helpen
Aangezien dit mijn laatste Fifa is zal ik het expert gedeelte van mijn coins verdienen guide afmaken om jullie verder te helpen
Je had er zelfs meer dan het dubbele voor kunnen krijgen. Ik zette Acerbi en Romagoli net voor 9,5k op de transferlijst en verkocht ze binnen 1 seconde...Hassiebassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:38:
Had laatst 30 tots Acerbi ingeslagen van 65K per stuk op de xbox. Net voor 130K of meer verkocht. Even 1,5 miljoen winst.
Prijs is alweer hard gekelderd. Iedereen biedt ze nu aan wat de vraagprijs alweer doet dalen.sjakieman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:46:
[...]
Je had er zelfs meer dan het dubbele voor kunnen krijgen. Ik zette Acerbi en Romagoli net voor 9,5k op de transferlijst en verkocht ze binnen 1 seconde...
Ik had het trouwens over Tots, die zijn iets duurder dan 9,5K
Ahh ok.Hassiebassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:50:
[...]
Prijs is alweer hard gekelderd. Iedereen biedt ze nu aan wat de vraagprijs alweer doet dalen.
Ik had het trouwens over Tots, die zijn iets duurder dan 9,5K
Ik verkocht dus de NIF 83 versies direct, zo'n 10 minuten geleden. Dus als je die nog hebt dan is het wel nog de moeite om ze te listen. Het waren niet alleen die spelers trouwens, ook Asencio, Kampl nog een paar 83-ers verkocht ik direct voor 9,5k. Heb er nu nog een paar waarbij het niet lukt (spelers van PSG, Cillessen, Rddrigo).
Chill! Ik zal eens checken.sjakieman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:05:
Wow! Waar komt dit nu opeens vandaan? De prijzen van de bruikbare spelers zijn sinds die SBC opeens omlaag geklapt, nu zelfs onder het niveau van maandag!
Overigens Henderson uit de sbc
Ik kreeg Kimmich. Op zich leuk, maar kreeg laatst ook Naingollan. Ga die maar eens samen linken....sjakieman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 19:05:
PSN: Patrick_D
SanchoPatrick_D_GTS schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:11:
[...]
Ik kreeg Kimmich. Op zich leuk, maar kreeg laatst ook Naingollan. Ga die maar eens samen linken....
Misschien toch nog eens de PS4 starten later dit weekend.
Die sbc is echt een grote L! Doe hem niet. Zie voornamelijk bagger voorbij komen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ach, mn untradable bundesliga team ingeleverd. Heeft me niks gekost. En dat team stond toch te verstoffen.hmr schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:17:
Die sbc is echt een grote L! Doe hem niet. Zie voornamelijk bagger voorbij komen..
Wat is je budget?Markvd1984 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:25:
Ik speel 433 4 weet iemsnd een goede box to box speler
Achteraf blijkt het nogal mee te vallen mits ik een engelse icon inpas. Iemand ervaringen met Gerrard Prime of ander tips? Het budget is 650k._Uploader_ schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:16:
Nou ik kan mij team ook weer omgooien. Heb net de totssf sbc's gedaan waaruit Son en Rashford uit kwamen lopen! Wordt weer puzzelen.
Ik heb het nu zo staan https://www.futbin.com/20/squad/16702799
Eerder speelde ik 4312, maar denk dat ik 4231 eens zal gebruiken hoewel dat eerder moeizaam ging. 4312 vond ik wat behoudender spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 13-06-2020 21:31 ]
Wat een tip! Ben mijn hele club aan het leeg verkopen. Alles gaat instant voor max prijs weg. Marcelo 85? 30K bam!sjakieman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:55:
[...]
Ahh ok.
Ik verkocht dus de NIF 83 versies direct, zo'n 10 minuten geleden. Dus als je die nog hebt dan is het wel nog de moeite om ze te listen. Het waren niet alleen die spelers trouwens, ook Asencio, Kampl nog een paar 83-ers verkocht ik direct voor 9,5k. Heb er nu nog een paar waarbij het niet lukt (spelers van PSG, Cillessen, Rddrigo).
Inderdaad een toptip! Heb Asensio een keer voor 1.200 binnengehaald, Marcelo voor 14k en voor 30k eruit. Dat zijn fijne winsten!Hassiebassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:35:
[...]
Wat een tip! Ben mijn hele club aan het leeg verkopen. Alles gaat instant voor max prijs weg. Marcelo 85? 30K bam!
Stel ik Vinicius Jr. 79 nog wel wat vaker op als LB, speelt sowieso stukken fijner dan Asensio. Marcelo was al een flinke tijd vervangen voor Jordi Alba.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik heb net een bronzen 48 Chinese speler verkocht voor 10k lol. Prima. Ik blijf mijn transferlist aan het opschonen. Alleen Messi/Neymar hebben nog geen bod, Thiago wel.
Had nog een aantal 86 en 87 ingeslagen toen ze weggingen tegen bodemprijzen. Verder nog 85 en 84 in de club. Alles gaat bijna instant weg. Heb nu al 1,1 miljoen binnengehaaldallstarted1 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:50:
[...]
Inderdaad een toptip! Heb Asensio een keer voor 1.200 binnengehaald, Marcelo voor 14k en voor 30k eruit. Dat zijn fijne winsten!
Stel ik Vinicius Jr. 79 nog wel wat vaker op als LB, speelt sowieso stukken fijner dan Asensio. Marcelo was al een flinke tijd vervangen voor Jordi Alba.

Gewoon dik 2,5 miljoen op een avond.
En het mooie is dat je er ook veel meer voor kan kopen. Ik moest nog voor 1,45 miljoen inkopen vrijdag voor een nieuw team volgens futbin. Nu heeft het me minder dan 1,1 miljoen gekost.Hassiebassie schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:11:
[...]
Had nog een aantal 86 en 87 ingeslagen toen ze weggingen tegen bodemprijzen. Verder nog 85 en 84 in de club. Alles gaat bijna instant weg. Heb nu al 1,1 miljoen binnengehaald
Gewoon dik 2,5 miljoen op een avond.
Het lijkt wel alsof iedereen hun basisspelers verkoopt om toch maar die SBC te kunnen doen.

[ Voor 8% gewijzigd door sjakieman op 13-06-2020 22:21 ]
Ik heb nu 12 miljoen coins MAAR ik heb PIM Zidane en PIM Vieira al. Dus ik kan alles er om heen kopen.sjakieman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:20:
[...]
En het mooie is dat je er ook veel meer voor kan kopen. Ik moest nog voor 1,45 miljoen inkopen vrijdag voor een nieuw team volgens futbin. Nu heeft het me minder dan 1,1 miljoen gekost.
Het lijkt wel alsof iedereen hun basisspelers verkoopt om toch maar die SBC te kunnen doen.
Hopelijk komt er weer het punt dat de packluck weer enorm stijgt, TOTS weer terug in de packs komen en alle prijzen weer enorm dalen.
Ik kan nu alles weer terugkopen, maar ik wacht nog even. Dan kan ik straks nog meer icons proberen
Had nog wat untradable troep wat niet meer bruikbaar was. Dat maar even in de ultimate tots gegooid en haal er Benzema uit. Gelukkig geen keeper maar ook zeker geen hele beste pick
Vanavond al mijn 90t/m 84 verkocht. Een aantal totw waarvan ik geen zin had om ze te listen ook verkocht. Zelfs sommige van 81 gingen voor 15K weg 
Dik over de 3,5 miljoen winst vanavond. Geen zin meer om naar 83 te kijken.
Welterusten. Blij dat ik de weekend league geskipt.

Dik over de 3,5 miljoen winst vanavond. Geen zin meer om naar 83 te kijken.
Welterusten. Blij dat ik de weekend league geskipt.
[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 13-06-2020 23:41 ]
Iemand van jullie ook ultimate totss pack bij hun pakketjes staan vanochtend? Ik gister sbc gedaan, Trent gekregen, nu stond er pakketje klaar met Benzema, dat is in elk geval al ietsje beter. Zou EA weer geblunderd hebben?
Nee, hier niks, maar zit enkel op de app.Morgush schreef op zondag 14 juni 2020 @ 07:33:
Iemand van jullie ook ultimate totss pack bij hun pakketjes staan vanochtend? Ik gister sbc gedaan, Trent gekregen, nu stond er pakketje klaar met Benzema, dat is in elk geval al ietsje beter. Zou EA weer geblunderd hebben?
Maar lijkt me fijn
Met de winst die ik gisteren heb gemaakt heb ik maar een mooie nieuwe spits alvast gekocht. Wilde oorspronkelijk voor Ben Ketser gaan, maar mijn budget liet iets meer toe.
spoiler:
Welkom Prime R9 

[ Voor 20% gewijzigd door Hassiebassie op 14-06-2020 07:38 ]