Thanks, ook gefelicitaart!
Zou L. Martinez nog in prijs gaan zakken, miss komende donderdag? Ik moet hem in mijn team hebben. Als eerste icm CR7, daarna Mertens òf Gomez/Dybala
Op een of andere manier vind er nu een rebound plaats, geen idee waarom. Vanavond en morgen even afwachten wat de prijzen doen....DeeleNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:26:
[...]
Zou L. Martinez nog in prijs gaan zakken, miss komende donderdag? Ik moet hem in mijn team hebben. Als eerste icm CR7, daarna Mertens òf Gomez/Dybala
Ik ben uiteindelijk Silver 2 geëindigd.Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:57:
[...]
Niks mis mee zeker niet met dat teamhad er nog ff 3 proberen te winnen had je een player pick gehad
?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik volgde Zanetti PIM ook al even. Van het weekend 880k, vanmorgen gekocht voor 650k en nu weer 750k, lekker aan het schommelen. De stijging voor ‘t weekend was al verwacht ivm de groene link met diverse Argentijnse TOTS spelers. Hoop Lautaro voor zo’n 800-850k op te kunnen pikken. Had ik vanmorgen kunnen doen maar helaas niet gedaan.bvbal79 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:10:
[...]
Op een of andere manier vind er nu een rebound plaats, geen idee waarom. Vanavond en morgen even afwachten wat de prijzen doen....
Van Basten prime, is bijna cheaten... Die legt ze er zo verschrikkelijk makkelijk in... dat ik me soms bijna schuldig voel...bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:55:
Dilemma 2
Wat ga ik doen voor mijn 2e teampje, de Dutchies, met ongeveer 500k budget. Vooral de aanval kan wel wat upgrades gebruiken
[Afbeelding]
Waar zit ik aan te denken?Iemand nog een gouden tip?
- Promes 95
- van Basten 94 + Bergkap 92
- Depay 94 + Bergkamp 92
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Zie het indd, dacht pas bij silver 1Partypooper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:13:
[...]
Ik ben uiteindelijk Silver 2 geëindigd.Zover ik gisteren kon zien krijg ik nu ook 1 player pick.
Gooi er marksman op, dan kan hij ook ineens schietenbebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:30:
[...]
Thanks, heb toch ook de neiging om de SBC te doen, begin van het seizoen de gewone gold van Modric gehad en vooral zijn high-high workrates bevallen mij wel. Enige jammere is die 5* WF van Kroos en zijn fantastische schoten van buiten de 16 die ik kwijt raak.
Edit: heb de SBC ondertussen gedaan en Luka in mijn teampje gezet
Ik vond de baby MVB al cheaten en overal lees je dat MvB toch de spits is als je graag met het target-man type speelt.kw_nl schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:23:
[...]
Van Basten prime, is bijna cheaten... Die legt ze er zo verschrikkelijk makkelijk in... dat ik me soms bijna schuldig voel...
Maar dan kom ik weer een Ben Yedder tegen en ben ik het kwijt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vond juist de sterke daling een verrassing! Had juist gedacht dat de prijzen eerder nog iets zouden stijgen deze week (m.u.v. de spelers uit UT TOTS). Zie deze daling ook niet direct terug in eerdere jaren. De rebound lijkt me dus logisch.bvbal79 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:10:
[...]
Op een of andere manier vind er nu een rebound plaats, geen idee waarom. Vanavond en morgen even afwachten wat de prijzen doen....
Is mij ook nog niet gelukt in al die jaren. En ben ook 1 van de weinige die deze FIFA nog geen minuut met een icon gespeeld heeft waarschijnlijk.DeeleNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:06:
[...]
Ik weet niet eens hoe het is om een icon te packen
[ Voor 24% gewijzigd door sjakieman op 08-06-2020 17:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door bebopper op 08-06-2020 17:46 ]
Verkopen, headliner terughalen en restant voor andere upgrades damnbebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:43:
Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zagen over mijn gebrek aan packluck, dat is zojuist voor het hele seizoen helemaal goedgemaakt![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Nu alleen mijn team nog aanpassen
En realiseer me nu ook nog eens dat ie tradeble is... en tegen de 5,4 miljoen waard is, holy shit... daar moet ik even goed over nadenken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Super! Geniet er vanbebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:43:
Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zagen over mijn gebrek aan packluck, dat is zojuist voor het hele seizoen helemaal goedgemaakt![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
En realiseer me nu ook nog eens dat ie tradeble is... en tegen de 5,4 miljoen waard is, holy shit... daar moet ik even goed over nadenken.
Uit je SB rewards getrokken of heb je packs opgespaard? Hoe dan ook: congrats. Vond toty Kante al nice voor 2.2 mil, dit is wel baas boven baas haha.bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:43:
![]()
![]()
[Afbeelding]
2,2 miljoen in januari is nog altijd wel beter dan 5,8 miljoen in juni.Joosie200 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:55:
[...]
Uit je SB rewards getrokken of heb je packs opgespaard? Hoe dan ook: congrats. Vond toty Kante al nice voor 2.2 mil, dit is wel baas boven baas haha.
Ik heb zelf net Keane verkocht voor 125k. Is Thiago Silva gratis in het team. Mooie deal.
Weet ik niet eens zeker, volgens mij een pack uit de vorige season objectives die ik nog even had bewaardJoosie200 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:55:
[...]
Uit je SB rewards getrokken of heb je packs opgespaard?
[ Voor 11% gewijzigd door bebopper op 08-06-2020 18:08 ]
Een beetje hoe ik mij voelde op een anders doodgewone maandag in januari haha. Ik kocht er uiteindelijk Neymar/Messi/Mbappe van, al bleef Cruyff het einddoel. En die heb ik dan eindelijk een weekje in mijn teambebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:05:
[...]
Weet ik niet eens zeker, volgens mij een pack uit de vorige season objectives die ik nog even had bewaard
Ben nog even aan het bijkomen LOL
Denk inderdaad dat ik em wel ga verkopen (wel eerst even proberen natuurlijk). Kan ik voor mijn gewone team en mijn Dutchies team hele leuke dingen mee doen. Krijg er bijna stress van, al die mogelijkheden opeens
Het zal prestatiegewijs wel zo zijn, maar van die 2.2 mil is 1.3 mil in Ney/Messi gegaan die nu gecombineerd nog niet eens 300k waard zijn. Dus 1 miljoen pooof aaaand it's gone. Getalsmatig heb ik liever 5.8 mil om stuk te slaan. Hell dan kun je Cruyff en Gullit gewoon combineren in 1 teamsjakieman schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:00:
[...]
2,2 miljoen in januari is nog altijd wel beter dan 5,8 miljoen in juni.
[ Voor 31% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2020 18:15 ]
Jezus wat een lekkere pack ! Wel bizar wat er ineens gepakt word laatste 3 dagen op het forum. Tots Messi, prime keane, Pim hadgi en nu tots Neymar.bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:43:
![]()
![]()
[Afbeelding]
Ik zou deze doen, waarbij ik aangenomen heb dat je alleen SBC Ramos al hebt als untradable:bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:44:
Mijn fantasie al maar eens de vrij loop gelaten en dan zou het onderstaand kunnen worden.
Team La Liga
Nieuwe gezichten in het team:[Afbeelding]
- Griezmann
- De Jong (gedeeld met team 2, heb toch genoeg player fitness kaartjes)
- Varane
- en als ie in prijs zakt of als ik wat muntjes bijspaar misschien Messi 94 inwisselen voor de TOTS variant
Team Dutchies:
Nieuwe gezichten in het team:[Afbeelding]
- Bergkamp (kan ook invallen in team 1)
- Van Basten (kan ook invallen in team 1)
- De Jong (ook actief in team 1)
- Berghuis
- Promes
- Van Aanholt
- Bizot
Maar niet te snel beslissen met dit alles LOL
Zou Neymar TOTS nog in prijs gaan stijgen richting het weekend? Dan is ie ook uit de packs.
Carvajal kan ook makkelijk als linksback met 7 chem. En ik zou gewoon de normale Ter Stegen halen ipv de TOTS versie. Heb nog geen verschil gemerkt tussen de gewone top keepers en hun TOTS versie.Bossie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:59:
[...]
Ik zou deze doen, waarbij ik aangenomen heb dat je alleen SBC Ramos al hebt als untradable:
https://www.futbin.com/20/squad/16733546
SS Messie heeft aangepaste workrates ivm normale kaart, zowel Griezman/Hazard hebben een extraatje ivm hun normale upgrades (speel nu zelf met Griezman en hij is echt bizar goed). Daarnaast kun je beide net zo goed op de vleugel zetten als je bijvoorbeeld ook 442 in je gameplans hebt.
Ik bleef een beetje vastzitten op LB, weinig spannende opties daar hoewel Roberto Carlos heel leuk is om mee te spelen (turbo + vrije trappen) Behalve Modric gingen er ook geruchten mbt een Moments Ferland Mendy dus misschien komt er nog verrassing later deze week
[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2020 21:14 ]
Deze is idd erg leuk, het lijkt haast op echt voetbalWulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:58:
[...]
Dit is mijn aanvallende en enige tactiek die ik gebruik. Wanneer ik achter sta in de 60ste minuut zet ik diepte verdediging op 10.
41212 wijdt
Verdediging
Druk zetten bij fout tegenstander
Breedte 4
Diepte 7
Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5
Verdediging op standaard laten qua instructies.
Cdm achterin blijven / dekking midden
Cam voorin blijven / dekking midden
Lm/ rm vrij spel
Spitsen in het centrum blijven/achter de linies kruipen.
Alles wat niet genoemd is op de default instellingen laten.
Succes!
Je moet de prijzen vorig jaar checken op 24/25 juni. Dat was de maandag na WL zoals we nu zitten. Je ziet de meeste kaarten daar de dip makensjakieman schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:02:
[...]
Ik vond juist de sterke daling een verrassing! Had juist gedacht dat de prijzen eerder nog iets zouden stijgen deze week (m.u.v. de spelers uit UT TOTS). Zie deze daling ook niet direct terug in eerdere jaren. De rebound lijkt me dus logisch.
KDB op CDM is inderdaad niet zo goed als op CAM. Heb hem ook een tijd gebruikt op CVM maar snel weer naar CAM gezet. Hij heeft daar veel meer impact in de aanval en zeker met dat gruwelijke afstandsschot.Hassiebassie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 23:18:
Man man man![]()
![]()
Tijdens een draft heb ik eens prime Zidane geprobeerd maar zijn prime icon moments is van een andere wereld. Aubameyang TOTS in de spits is net als Fifa 19 gewoon OP. In combinatie met Mahrez en Son op de vleugels is het echt genieten geblazen. De stats zijn gewoon zo over de top dat iedereen er op los rent en gewoon kan scoren. Vieira is weer de CDM die gewoon verdedigen tot zijn hoofdtaak maakt. Geen fratsen, geen gekke dingen, gewoon uitschuifbare benen met zijn lengte
De Bruyne op de CDM positie voelt wat gek, ik zie hem niet zo vaak.
Prime moments Roberto Carlos blijft een absolute topper op de linksback, blij dat ik hem toch weer gehaald heb. Ik laat hem nu wat vaker opkomen en als hij hem voor zijn linker krijgt en een meter ruimte heeft buiten de 16 dan ramt hij hem kiezelhard in de kruising.
Ik vond KDB en vooral Mahrez/CR7 99 dit weekend echt verdomd lastig of beter gezegd niet te verdedigen. Nu heb ik met Cruyff, Messi, Neymar er ook drie van zulke rondlopen maar vooral het drietal TOTS spelers die ik noem waren best wel onstopbaar.Traeces schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:36:
[...]
KDB op CDM is inderdaad niet zo goed als op CAM. Heb hem ook een tijd gebruikt op CVM maar snel weer naar CAM gezet. Hij heeft daar veel meer impact in de aanval en zeker met dat gruwelijke afstandsschot.
Enige waar ik deze WL echt problemen mee had waren CR7 en Yedder TOTS. CR7 heeft echt alles en is net een tank op snelheid. Yedder spreekt voor zeg , die vent moet je 5x afschoppen en dan nog is hij sneller dan je verdedigers......Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:15:
[...]
Ik vond KDB en vooral Mahrez/R9 99 dit weekend echt verdomd lastig of beter gezegd niet te verdedigen. Nu heb ik met Cruyff, Messi, Neymar er ook drie van zulke rondlopen maar vooral het drietal TOTS spelers die ik noem waren best wel onstopbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 09-06-2020 10:24 ]
Waarom niet beide opstellingen (plus nog 2)? Door 1 opstelling te blijven spelen tijdens een wedstrijd beperk je zelf enorm. Ik draai zo vaak een kansloze wedstrijd om naar een makkelijke overwinning door de opstelling te veranderen.xavento schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:53:
Zelf ook me team op de schop gegooid, na het hele jaar 4231 te hebben gespeeld maar eens 41212 gegaan. Ongelooflijk veel fun mee op het moment:
[Afbeelding]
Het probleem is dat mensen teveel verwachten van een TOTS keeper terwijl ze nauwelijks beter zijn dan de NIF versies. Daarnaast zijn de spelers wel beter geworden in het scoren waardoor de kwaliteit van de keepers in verhouding achteruit gegaan is.Traeces schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:21:
[...]
Ik vraag me ook oprecht af waarom er zoveel mensen klagen op internet over TOTS / TOTY Alisson ik vind hem gewoon een serieus stabiele keeper. Eerste na Handanovic en in mindere maten Ter Stegen dat ik zoiets heb van goede keeper
Oh maar 4231 en 4222 blijven gewoon actief, ik begin echter als 41212.sjakieman schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:41:
[...]
Waarom niet beide opstellingen (plus nog 2)? Door 1 opstelling te blijven spelen tijdens een wedstrijd beperk je zelf enorm. Ik draai zo vaak een kansloze wedstrijd om naar een makkelijke overwinning door de opstelling te veranderen.
[...]
Het probleem is dat mensen teveel verwachten van een TOTS keeper terwijl ze nauwelijks beter zijn dan de NIF versies. Daarnaast zijn de spelers wel beter geworden in het scoren waardoor de kwaliteit van de keepers in verhouding achteruit gegaan is.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Wat vervelend zeg: een PIM waar je niks mee kuntHassiebassie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:42:
Won zojuist blijkbaar mijn 300ste rivals wedstrijd...
Ultimate pakket, dus dan hoop je op een mooie TOTS..
Komt daar zomaar prime icon moments Makélélé uitlopen. Untradable helaas en hij past niet in mijn team.
Ik vond de flares al zo raar: he, tots is toch blauw en niet wit?
[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 09-06-2020 12:12 ]
Een icon die niet past...best knapHassiebassie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:42:
Won zojuist blijkbaar mijn 300ste rivals wedstrijd...
Ultimate pakket, dus dan hoop je op een mooie TOTS..
Komt daar zomaar prime icon moments Makélélé uitlopen. Untradable helaas en hij past niet in mijn team.
Ik vond de flares al zo raar: he, tots is toch blauw en niet wit?
idd, vreemd genoeg heb ik meer WL wedstijden gespeeld dan Rivals.Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:11:
[...]
Wat vervelend zeg: een PIM waar je niks mee kuntSBC FODDAH
Zit op 175 en ik ga onder geen beding 300 rival wedstrijden aantikken. Denk dat 200 al een gedoe gaat zijn, of ze moeten PIM icons als beloning geven door ze vrij te spelen via rivals zoals Reguilon en Gueye.
Niet zo gek als je vanaf september 2000 pnt sprokkelt in rivals en je sindsdien in WL verder minimaal zilver 1 haalt. Dan kijk je niet meer om naar rivals want WL geeft je ook rivals punten en beloningen.Bossie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:07:
[...]
idd, vreemd genoeg heb ik meer WL wedstijden gespeeld dan Rivals.
Met overige coins kan je eventueel upgraden naar Pim Essienbvbal79 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:47:
[Afbeelding]
Helaas net de boot gemist en gisteren was het iets goedkoper. Maar End game team is er. Moet alleen nog even kijken naar de LB positie, wrs PIM Roberto Carlos (heb nog 1.6M over)
Hoezo kies je Varane eigenlijk boven Eder of Ramos? Ik zou Tots Ter Stegen ook nog even meepakkenbvbal79 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:47:
[Afbeelding]
Helaas net de boot gemist en gisteren was het iets goedkoper. Maar End game team is er. Moet alleen nog even kijken naar de LB positie, wrs PIM Roberto Carlos (heb nog 1.6M over)
Eder is untradable, Varane komt er uit de reviews beter uit dan Ramos. Keepers geloof ik niet zo in al die extra stats, met basic erop komt alles al aardig bij elkaar, maar als er coins over zijn gaan we wel even kijkenHassiebassie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:02:
[...]
Hoezo kies je Varane eigenlijk boven Eder of Ramos? Ik zou Tots Ter Stegen ook nog even meepakken
Ik kon er slechts 5 doen, maar ook alleen Balottelli, Biglia ed. Daarom sla ik die deluxe SBC ook over. Heb je straks Sommer of een andere goalie in je club lol.Fraaank schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:52:
Net even 10x een 82-88 player pack gedaan, want einde FIFA, dus boeie...
[Afbeelding]
Dit is een search in m'n club van Recent Players. Als je nou denkt: hey Frank, dat zijn er maar 9. Dat klopt, want uiteraard kreeg ik Balotelli ook nog een keertje dubbel.
Noem die packs gewoon lekker 82 rated player pack. 1x een 83, en nu moet ik blij zijn?
Nee, die krijg je donderdag pasJoosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:01:
[...]
Ik kon er slechts 5 doen, maar ook alleen Balottelli, Biglia ed. Daarom sla ik die deluxe SBC ook over. Heb je straks Sommer of een andere goalie in je club lol.
O dacht die guarnteed ultimate tots sbc xDWulfric92 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:49:
Nee hoor heb savanier gepakt, niet zo bijzonder dus haha
Dat dacht ik vrijdag ook maar toen was het wel echt de grote kleine manMarkuss schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:04:
Had even een pittige troll uit die Guaranteed pack: Argentijns, RW, oohja bagger PSG.. Di Maria dus.
Touchè
Ik hem hunter op mijn Mid-Dalglish voor de pace. Gotze zit op de bank.Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:45:
[...]
Touchè
Vanavond maar wat potten SB gedaan voor die ene tots Evander objective. Moet nog 2 assist en score en 4 finesse goals met Neymar. En een hunter gescoord. Wie: storyline Gotze of Dalglish heeft daar het meeste baat bij?
Gotze zat bij mij ook op de bank. Maar ik heb Cruyff weer ingewisseld voor geld bij de bank. Zit inmiddels weer op 2.5 miljoen in afwachting van de algehele daling van de transfermarkt. Dus Gotze neemt voor nu zijn plek in. Het idee is om met die 2.5 mil op een zeker punt van de zomer zowel mid Gullit als base Cruyff te kunnen kopen.Bossie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:53:
[...]
Ik hem hunter op mijn Mid-Dalglish voor de pace. Gotze zit op de bank.
[ Voor 11% gewijzigd door Hassiebassie op 10-06-2020 09:21 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
een beetje zoals mijn packluck de laatste tijd....Fraaank schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:52:
Net even 10x een 82-88 player pack gedaan, want einde FIFA, dus boeie...
[Afbeelding]
Dit is een search in m'n club van Recent Players. Als je nou denkt: hey Frank, dat zijn er maar 9. Dat klopt, want uiteraard kreeg ik Balotelli ook nog een keertje dubbel.
Noem die packs gewoon lekker 82 rated player pack. 1x een 83, en nu moet ik blij zijn?
Burp
[ Voor 8% gewijzigd door bebopper op 10-06-2020 18:12 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Maar wel opnieuw Deluxe TOTSSF Guaranteed. Foutje misschien? Want waarom 2x dezelfde SBC?
[ Voor 44% gewijzigd door sjakieman op 10-06-2020 19:33 ]
HradeckyWulfric92 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:34:
Ach heb de deluxe sbc maar gedaan en heb gelukkig een Finse doelman uit de Bundesliga gekregen
Het lukt me echt nooit om die naam goed te schrijven als ik 'm ga zoeken op de transferlijst. Hrd..har..hdr..had... en dan geef ik het op en moet ik weer uit het scherm om zijn naam na te kijken.
[ Voor 29% gewijzigd door hmr op 10-06-2020 19:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Burp
De kans is klein denk ik. Zal nu wel elke week TOTS spelers worden uit alle competities tot Fifa 21.hmr schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:50:
Die Deluxe packs is de kans zo groot om bullshit te krijgen... wat een absolute middelvinger naar de fanbase...
Als morgen de rewards uit alle teams zijn en niet uit de ultimate tots ben ik wel klaar...
[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 10-06-2020 20:05 ]
Op reddit kwam de vote voor de bundesliga POTM alweer langs, het merendeel van de genomineerde spelers heeft al een TOTSSF kaartjesjakieman schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:03:
[...]
De kans is klein denk ik. Zal nu wel elke week TOTS spelers worden uit alle competities tot Fifa 21.
Het maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik denk niet dat ik meer dan 1% extra plezier heb in de volgende WL's met een gratis Ben Yedder terwijl ik tegen andere teams speel met hun eigen Ben Yedder bijvoorbeeld.
En die deluxe SBC is idd weggooid geld/untradables. Maar ook daar heb ik niet zo'n probleem mee. Laat anderen die maar doen en daarna hun geld uitgeven aan mijn te hoog geliste spelers die ze weer voor een andere SBC nodig hebben later.
Tsja... Ze kunnen het ook skippen omdat het voor ons en 95% van de spelers niet interessant is. Maar als je net begonnen bent dan kan het nog een leuke SBC zijn (voor bijvoorbeeld een goedkope Reus, Goretzka of Werner). Geen idee of dat opties zijn maar goed.Bossie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:07:
[...]
Op reddit kwam de vote voor de bundesliga POTM alweer langs, het merendeel van de genomineerde spelers heeft al een TOTSSF kaartje
[ Voor 23% gewijzigd door sjakieman op 10-06-2020 20:13 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
2 en 3 jaar geleden wel. Vorig jaar weet ik niet, toen speelde ik niet meer rond deze tijd (door een kapotte PS4).hmr schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:13:
Vorig jaar was toch ook rewards uit ultimate TOTS?
Niet dat het boeit, want ik krijg toch Sommer of Carvajal
Daarom zei ik ook maar Finse doelman uit de Bundesliga hahasjakieman schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:44:
[...]
Het lukt me echt nooit om die naam goed te schrijven als ik 'm ga zoeken op de transferlijst. Hrd..har..hdr..had... en dan geef ik het op en moet ik weer uit het scherm om zijn naam na te kijken.
Wow Sanchez is heel erg goed, een paar keer tegenover me gehad. Is heel sterk aan de bal, behendig en kan ook nog is verdedigen!Errieseeka schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:55:
Sancho gekregen. Past lastig in m'n LaLiga team.
Had Zanetti, Essien, Odegaard (92), Rodrigo (88) rondom Dembele (84) staan.
Nu zou dit kunnen -->
Zanetti, Essien, Deco (90), Rodrigo rondom Sancho (96).
Sancho op 8 chem.
.
Odegaard (92) > Deco (90) wat mij betreft maar toch Deco speelt ook wel aardig
[ Voor 10% gewijzigd door Wulfric92 op 11-06-2020 00:29 ]
Met het hele team op 7 chem en dan dus 84 team chem totaal dan merk je er nog zo goed als niets van! Chemistry is (vooral tijdens TOTS) echt overrated!MadMoody schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:05:
Ik had gisteren uit die gegarandeerde TOTS SBC Jan Oblak. Hartstikke mooi natuurlijk, maar met mijn verdediging van Schulz-Hummels-Militao-Wan Bissaka, komt hij (en Militao) op 8 chem. Maar zou je dat echt merken?
[ Voor 22% gewijzigd door sjakieman op 11-06-2020 08:45 ]
Had CR7 gold, TOTS KDB, TTA op 7 chem je merkt er geen drol van. Daarbij moet je ook even goed kijken of je eventueel een goede manager kan gebruiken. Gebruikt nu die Portugese uit de PL hierdoor komen ze allemaal op 8 chem dus helemaal verwaarloosbaar.MadMoody schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:05:
Ik had gisteren uit die gegarandeerde TOTS SBC Jan Oblak. Hartstikke mooi natuurlijk, maar met mijn verdediging van Schulz-Hummels-Militao-Wan Bissaka, komt hij (en Militao) op 8 chem. Maar zou je dat echt merken?
Speelde dit weekend ook met TOTS Alisson en Flashback Militao op 7 of 8 chem. Normaal ging ik altijd maar voor die 10 chem....maar in de praktijk merk je er niks van inderdaad. Wellicht dat je het nu ook helemaal niet merkt omdat de stats zo hoog zijn, maar met draft kom je ook wel eens teams tegen die niet eens de 100chem halen op teamgeest...spelers lopen alsof als een geoliede machine over het veld.Traeces schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:48:
[...]
Had CR7 gold, TOTS KDB, TTA op 7 chem je merkt er geen drol van. Daarbij moet je ook even goed kijken of je eventueel een goede manager kan gebruiken. Gebruikt nu die Portugese uit de PL hierdoor komen ze allemaal op 8 chem dus helemaal verwaarloosbaar.
Militao heeft op 10 chem met anchor +5 op pace, op 8 chem is dat +4 en op 7 chem met maar 83 team chem is dat nog +2. Dat zijn echt kleine verschillen als je daardoor betere spelers in je team kan zetten.Fraaank schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:58:
[...]
Speelde dit weekend ook met TOTS Alisson en Flashback Militao op 7 of 8 chem. Normaal ging ik altijd maar voor die 10 chem....maar in de praktijk merk je er niks van inderdaad. Wellicht dat je het nu ook helemaal niet merkt omdat de stats zo hoog zijn, maar met draft kom je ook wel eens teams tegen die niet eens de 100chem halen op teamgeest...spelers lopen alsof als een geoliede machine over het veld.
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 11-06-2020 09:12 ]
Maar met sommige spelers merk je het verschil wel. Ik heb bijvoorbeeld Haland, en zonder 10 chem wordt zijn balans een stuk lager. Voelt dan ook minder snel aan en struikelt makkelijker.sjakieman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:11:
[...]
Militao heeft op 10 chem met anchor +5 op pace, op 8 chem is dat +4 en op 7 chem met maar 83 team chem is dat nog +2. Dat zijn echt kleine verschillen als je daardoor betere spelers in je team kan zetten.
En dan is dit nog een speler die met 10 chem nog niet op zijn max zit. Anders worden de verschillen nog kleiner.
Ik denk dat het meer het idee is hoor. Misschien had je net een slechtere connectie toen hij op 8 chem stond. Want kan me heel moeilijk voorstellen dat je het verschil van 91 en 94 balance zal merken (dat is met engine, met een andere chem style wordt het verschil nog kleiner).Wulfric92 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:19:
[...]
Maar met sommige spelers merk je het verschil wel. Ik heb bijvoorbeeld Haland, en zonder 10 chem wordt zijn balans een stuk lager. Voelt dan ook minder snel aan en struikelt makkelijker.
Maar ik heb Nani in mijn team op 5 chem en dat blijft een hele goede speler!
Ja dat zou kunnen had toen Muller voor Depay gewisseld waardoor Haland op 8 chem kwam. Maar sindsdien zorg ik ervoor dat Haland altijd op 10 chem komtsjakieman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:29:
[...]
Ik denk dat het meer het idee is hoor. Misschien had je net een slechtere connectie toen hij op 8 chem stond. Want kan me heel moeilijk voorstellen dat je het verschil van 91 en 94 balance zal merken (dat is met engine, met een andere chem style wordt het verschil nog kleiner).
[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 11-06-2020 09:35 ]
Haaland heeft sowieso goede gameplay nodig anders kan de tank niet geladen wordenWulfric92 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:31:
[...]
Ja dat zou kunnen had toen Muller voor Depay gewisseld waardoor Haland op 8 chem kwam. Maar sindsdien zorg ik ervoor dat Haland altijd op 10 chem komt
Heb trouwens gisteravond baby icon Ronaldo weer is geprobeerd ipv Haland maar die komt echt niet meer mee met de tots. Wordt te makkelijk van de bal gezet en voelt niet meer zo snel aan.
Nou eigenlijk verwacht ik dat wel... Als je kijkt welke spelers je kan krijgen en weet dat de kans op een lagere rated speler veel hoger is dan weet je dat de kans dat je hier voordeel uit haalt gewoon heel klein is. En zelfs als je dit niet zelf wilt berekenen dan kan je ook van anderen kunnen horen dat dit een SBC is die je het best kan over slaan.Fonzerelli schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:50:
Pfff je verwacht het niet heh.. uit de gegarandeerde TOTS SBC Hradecky gepackt![]()
Echt te triest voor woorden. Daar offer je dan veel betere spelers voor op..
Ben wel klaar nu met dat ultimatie money (al krijgen ze van mij geen cent)
[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 11-06-2020 10:07 ]
Die drie (+ Oblak) had ik ook bij goud 2. Gekozen voor Carvajal en Immobile.Joosie200 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:06:
Qua rival rewards gekozen voor untradeables. Helaas niks boeiends, maar ik wilde mijn club restocken, na de nodige bronzen/zilveren/gouden upgrade packs. Nu maar kijken wat mijn red player pick gaat worden.
Carvajal, Immobile en Hummels. Dat is voor het eerst eens een interessante pick op zilver 1. En geen enkele keeper haha.
Ik kies maar voor Carvajal, heb ik een mooie backup voor Ramos. En kan die zelfs wel op CB door.sjakieman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:08:
[...]
Die drie (+ Oblak) had ik ook bij goud 2. Gekozen voor Carvajal en Immobile.
[ Voor 48% gewijzigd door Wulfric92 op 11-06-2020 10:14 ]
Hier een 86 en 87 waarbij de 87 in beide picks zat; niets van de main leagues helaas.MadMoody schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:23:
Hier bij de red player picks Henderson en Carvajal. Wordt weer ff puzzelen met mijn team want die wil ik beiden wel in gaan passen. Hummels red player pick had ik al. Mist wat snelheid (er moet een snelle naast in het centrum), maar verder een topverdediger!
Hoe is dat mogelijk? Volgens mij had je sowieso een speler uit Ultimate TOTS team moeten hebben in beide keuzes. Bug?Bossie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:25:
[...]
Hier een 86 en 87 waarbij de 87 in beide picks zat; niets van de main leagues helaas.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq