Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Thanks, ook gefelicitaart!

Zou L. Martinez nog in prijs gaan zakken, miss komende donderdag? Ik moet hem in mijn team hebben. Als eerste icm CR7, daarna Mertens òf Gomez/Dybala :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
DeeleNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:26:
[...]

Thanks, ook gefelicitaart!

Zou L. Martinez nog in prijs gaan zakken, miss komende donderdag? Ik moet hem in mijn team hebben. Als eerste icm CR7, daarna Mertens òf Gomez/Dybala :)
Op een of andere manier vind er nu een rebound plaats, geen idee waarom. Vanavond en morgen even afwachten wat de prijzen doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:57:
[...]

Niks mis mee zeker niet met dat team :) had er nog ff 3 proberen te winnen had je een player pick gehad :) ?
Ik ben uiteindelijk Silver 2 geëindigd. :) Zover ik gisteren kon zien krijg ik nu ook 1 player pick.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
bvbal79 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:10:
[...]

Op een of andere manier vind er nu een rebound plaats, geen idee waarom. Vanavond en morgen even afwachten wat de prijzen doen....
Ik volgde Zanetti PIM ook al even. Van het weekend 880k, vanmorgen gekocht voor 650k en nu weer 750k, lekker aan het schommelen. De stijging voor ‘t weekend was al verwacht ivm de groene link met diverse Argentijnse TOTS spelers. Hoop Lautaro voor zo’n 800-850k op te kunnen pikken. Had ik vanmorgen kunnen doen maar helaas niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 12:55:

Dilemma 2 :)

Wat ga ik doen voor mijn 2e teampje, de Dutchies, met ongeveer 500k budget. Vooral de aanval kan wel wat upgrades gebruiken :)

[Afbeelding]

Waar zit ik aan te denken?
  • Promes 95
  • van Basten 94 + Bergkap 92
  • Depay 94 + Bergkamp 92
Iemand nog een gouden tip?
Van Basten prime, is bijna cheaten... Die legt ze er zo verschrikkelijk makkelijk in... dat ik me soms bijna schuldig voel...

Maar dan kom ik weer een Ben Yedder tegen en ben ik het kwijt :P

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:13:
[...]

Ik ben uiteindelijk Silver 2 geëindigd. :) Zover ik gisteren kon zien krijg ik nu ook 1 player pick.
Zie het indd, dacht pas bij silver 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17
bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:30:
[...]

Thanks, heb toch ook de neiging om de SBC te doen, begin van het seizoen de gewone gold van Modric gehad en vooral zijn high-high workrates bevallen mij wel. Enige jammere is die 5* WF van Kroos en zijn fantastische schoten van buiten de 16 die ik kwijt raak.

Edit: heb de SBC ondertussen gedaan en Luka in mijn teampje gezet 8)
Gooi er marksman op, dan kan hij ook ineens schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:23:
[...]

Van Basten prime, is bijna cheaten... Die legt ze er zo verschrikkelijk makkelijk in... dat ik me soms bijna schuldig voel...

Maar dan kom ik weer een Ben Yedder tegen en ben ik het kwijt :P
Ik vond de baby MVB al cheaten en overal lees je dat MvB toch de spits is als je graag met het target-man type speelt.

Heb een untradable Haland en als ik een stats compare doe zou ik een betere spits moeten hebben, maar een icon heeft toch altijd iets extra's ingame.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
bvbal79 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:10:
[...]

Ik vond juist de sterke daling een verrassing! Had juist gedacht dat de prijzen eerder nog iets zouden stijgen deze week (m.u.v. de spelers uit UT TOTS). Zie deze daling ook niet direct terug in eerdere jaren. De rebound lijkt me dus logisch.
DeeleNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:06:
[...]

Ik weet niet eens hoe het is om een icon te packen :')
Is mij ook nog niet gelukt in al die jaren. En ben ook 1 van de weinige die deze FIFA nog geen minuut met een icon gespeeld heeft waarschijnlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door sjakieman op 08-06-2020 17:04 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zagen over mijn gebrek aan packluck, dat is zojuist voor het hele seizoen helemaal goedgemaakt _/-\o_ :D 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRK_-dSOY7k2W1RkD_zB_Kv_K8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cX9yOlMtGdXIU6Vez6DVIef7.jpg?f=fotoalbum_large

Nu alleen mijn team nog aanpassen :P

En realiseer me nu ook nog eens dat ie tradeble is... en tegen de 5,4 miljoen waard is, holy shit... daar moet ik even goed over nadenken.

[ Voor 10% gewijzigd door bebopper op 08-06-2020 17:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:43:
Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zagen over mijn gebrek aan packluck, dat is zojuist voor het hele seizoen helemaal goedgemaakt _/-\o_ :D 8)

[Afbeelding]

En realiseer me nu ook nog eens dat ie tradeble is... en tegen de 5,4 miljoen waard is, holy shit... daar moet ik even goed over nadenken.
Verkopen, headliner terughalen en restant voor andere upgrades damn :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46

[Afbeelding]

Super! Geniet er van :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[Afbeelding]

Uit je SB rewards getrokken of heb je packs opgespaard? Hoe dan ook: congrats. Vond toty Kante al nice voor 2.2 mil, dit is wel baas boven baas haha.

Ik heb zelf net Keane verkocht voor 125k. Is Thiago Silva gratis in het team. Mooie deal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:55:
[...]

Uit je SB rewards getrokken of heb je packs opgespaard? Hoe dan ook: congrats. Vond toty Kante al nice voor 2.2 mil, dit is wel baas boven baas haha.

Ik heb zelf net Keane verkocht voor 125k. Is Thiago Silva gratis in het team. Mooie deal.
2,2 miljoen in januari is nog altijd wel beter dan 5,8 miljoen in juni. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Joosie200 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:55:
[...]

Uit je SB rewards getrokken of heb je packs opgespaard?
Weet ik niet eens zeker, volgens mij een pack uit de vorige season objectives die ik nog even had bewaard :)

Ben nog even aan het bijkomen LOL

Denk inderdaad dat ik em wel ga verkopen (wel eerst even proberen natuurlijk :D). Kan ik voor mijn gewone team en mijn Dutchies team hele leuke dingen mee doen. Krijg er bijna stress van, al die mogelijkheden opeens :P

Een van de dingen die nu zou kunnen is verkopen en dan Neymar 94 ervoor terughalen + Pele 98 8) Dan krijg ik ze allebei op 10 chem ingepast.

[ Voor 11% gewijzigd door bebopper op 08-06-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:05:
[...]
Weet ik niet eens zeker, volgens mij een pack uit de vorige season objectives die ik nog even had bewaard :)

Ben nog even aan het bijkomen LOL

Denk inderdaad dat ik em wel ga verkopen (wel eerst even proberen natuurlijk :D). Kan ik voor mijn gewone team en mijn Dutchies team hele leuke dingen mee doen. Krijg er bijna stress van, al die mogelijkheden opeens :P
Een beetje hoe ik mij voelde op een anders doodgewone maandag in januari haha. Ik kocht er uiteindelijk Neymar/Messi/Mbappe van, al bleef Cruyff het einddoel. En die heb ik dan eindelijk een weekje in mijn team ;)
sjakieman schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:00:
[...]

2,2 miljoen in januari is nog altijd wel beter dan 5,8 miljoen in juni. :)
Het zal prestatiegewijs wel zo zijn, maar van die 2.2 mil is 1.3 mil in Ney/Messi gegaan die nu gecombineerd nog niet eens 300k waard zijn. Dus 1 miljoen pooof aaaand it's gone. Getalsmatig heb ik liever 5.8 mil om stuk te slaan. Hell dan kun je Cruyff en Gullit gewoon combineren in 1 team _/-\o_

Ik heb mid Gullit dit weekend toch wel in drie champions potten tegen gekomen en hij blijft onverbiddelijk goed op het middenveld.

[ Voor 31% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]

Jezus wat een lekkere pack ! Wel bizar wat er ineens gepakt word laatste 3 dagen op het forum. Tots Messi, prime keane, Pim hadgi en nu tots Neymar.

Zou er indd goed over nadenken is een mega goede speler maar met 5,4 miljoen kan je heel veel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Mijn fantasie al maar eens de vrij loop gelaten en dan zou het onderstaand kunnen worden.

Team La Liga
Nieuwe gezichten in het team:
  • Griezmann
  • De Jong (gedeeld met team 2, heb toch genoeg player fitness kaartjes)
  • Varane
  • en als ie in prijs zakt of als ik wat muntjes bijspaar misschien Messi 94 inwisselen voor de TOTS variant
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9WGwCfh3VHfJpZe5D7tBryxRL0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ci25nNEUz08NpTUEUV3HjUvS.png?f=fotoalbum_large

Team Dutchies:
  • Bergkamp (kan ook invallen in team 1)
  • Van Basten (kan ook invallen in team 1)
  • De Jong (ook actief in team 1)
  • Berghuis
  • Promes
  • Van Aanholt
  • Bizot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KyJ7nn2xHaIsGBA89I0QKlY1Yhg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WwDrtjJC7cMAVKqEucWmAfM4.png?f=fotoalbum_large

Maar niet te snel beslissen met dit alles LOL

Zou Neymar TOTS nog in prijs gaan stijgen richting het weekend? Dan is ie ook uit de packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:44:
Mijn fantasie al maar eens de vrij loop gelaten en dan zou het onderstaand kunnen worden.

Team La Liga
  • Griezmann
  • De Jong (gedeeld met team 2, heb toch genoeg player fitness kaartjes)
  • Varane
  • en als ie in prijs zakt of als ik wat muntjes bijspaar misschien Messi 94 inwisselen voor de TOTS variant
[Afbeelding]

Team Dutchies:
  • Bergkamp (kan ook invallen in team 1)
  • Van Basten (kan ook invallen in team 1)
  • De Jong (ook actief in team 1)
  • Berghuis
  • Promes
  • Van Aanholt
  • Bizot
[Afbeelding]

Maar niet te snel beslissen met dit alles LOL

Zou Neymar TOTS nog in prijs gaan stijgen richting het weekend? Dan is ie ook uit de packs.
Ik zou deze doen, waarbij ik aangenomen heb dat je alleen SBC Ramos al hebt als untradable:
https://www.futbin.com/20/squad/16733546

SS Messie heeft aangepaste workrates ivm normale kaart, zowel Griezman/Hazard hebben een extraatje ivm hun normale upgrades (speel nu zelf met Griezman en hij is echt bizar goed). Daarnaast kun je beide net zo goed op de vleugel zetten als je bijvoorbeeld ook 442 in je gameplans hebt.

Ik bleef een beetje vastzitten op LB, weinig spannende opties daar hoewel Roberto Carlos heel leuk is om mee te spelen (turbo + vrije trappen :) ) Behalve Modric gingen er ook geruchten mbt een Moments Ferland Mendy dus misschien komt er nog verrassing later deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 18:59:
[...]

Ik zou deze doen, waarbij ik aangenomen heb dat je alleen SBC Ramos al hebt als untradable:
https://www.futbin.com/20/squad/16733546

SS Messie heeft aangepaste workrates ivm normale kaart, zowel Griezman/Hazard hebben een extraatje ivm hun normale upgrades (speel nu zelf met Griezman en hij is echt bizar goed). Daarnaast kun je beide net zo goed op de vleugel zetten als je bijvoorbeeld ook 442 in je gameplans hebt.

Ik bleef een beetje vastzitten op LB, weinig spannende opties daar hoewel Roberto Carlos heel leuk is om mee te spelen (turbo + vrije trappen :) ) Behalve Modric gingen er ook geruchten mbt een Moments Ferland Mendy dus misschien komt er nog verrassing later deze week :)
Carvajal kan ook makkelijk als linksback met 7 chem. En ik zou gewoon de normale Ter Stegen halen ipv de TOTS versie. Heb nog geen verschil gemerkt tussen de gewone top keepers en hun TOTS versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Na de verhalen van @bebopper ben ik ook maar los gegaan.

Welkom Zidane! Welkom Vieira!
Geen Ben Ketser maar Aubameyang lijkt me een prima alternatief. Laatste high rated spelers verkocht en nog 37K over :+

https://www.futbin.com/20/squad/16736019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Diego Carlos verkocht tegen EA tax. Sta weer op het miljoen en door Keane te verpatsen heb ik Thiago gratis. Cruyff ook gelist, gezien ie snel naar beneden duikelt. Verkoop ik hem ook dan behoud ik mijn 2.5 mil, terwijl storyline Gotze zijn plek inneemt.

En dan maar kijken wanneer ik Cruyff/Gullit kan halen voor dat bedrag. Waarschijnlijk ergens tegen oktober oid als iedereen al over is op fifa 21 :P Of wanneer kerst en Pasen op dezelfde dag vallen :+

Toch maar even gespiekt op Futbin van fifa 19. Baby Cruyff landde op 680k, mid Gullit op 2.3 mil. Hmm dan heb ik 3 mil nodig zo om en nabij. Challenge accepted. Ik merk dat nu met ultimate TOTS uit de spelduur van FUT wel klaar is bij mij. Dus leuk doel om naar toe te handelen om zo Gullit/Cruyff/Overmars/VDS in 1 team te hebben uiteindelijk.

Hm als de geschiedenis zich herhaalt droppen ze tijdelijk begin augustus: 500k voor Cruyff en 1.5 mil voor Gullit. Interesting :7

[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2020 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:58:
[...]

Dit is mijn aanvallende en enige tactiek die ik gebruik. Wanneer ik achter sta in de 60ste minuut zet ik diepte verdediging op 10.

41212 wijdt

Verdediging
Druk zetten bij fout tegenstander
Breedte 4
Diepte 7

Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5

Verdediging op standaard laten qua instructies.

Cdm achterin blijven / dekking midden
Cam voorin blijven / dekking midden
Lm/ rm vrij spel
Spitsen in het centrum blijven/achter de linies kruipen.

Alles wat niet genoemd is op de default instellingen laten.

Succes! :)
Deze is idd erg leuk, het lijkt haast op echt voetbal _/-\o_
Modric/Griezman zijn bizar goed op LM/RM met deze speelwijze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Man man man 8)7 8)7 8)7
Tijdens een draft heb ik eens prime Zidane geprobeerd maar zijn prime icon moments is van een andere wereld. Aubameyang TOTS in de spits is net als Fifa 19 gewoon OP. In combinatie met Mahrez en Son op de vleugels is het echt genieten geblazen. De stats zijn gewoon zo over de top dat iedereen er op los rent en gewoon kan scoren. Vieira is weer de CDM die gewoon verdedigen tot zijn hoofdtaak maakt. Geen fratsen, geen gekke dingen, gewoon uitschuifbare benen met zijn lengte :+

De Bruyne op de CDM positie voelt wat gek, ik zie hem niet zo vaak.

Prime moments Roberto Carlos blijft een absolute topper op de linksback, blij dat ik hem toch weer gehaald heb. Ik laat hem nu wat vaker opkomen en als hij hem voor zijn linker krijgt en een meter ruimte heeft buiten de 16 dan ramt hij hem kiezelhard in de kruising.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:02:
[...]

Ik vond juist de sterke daling een verrassing! Had juist gedacht dat de prijzen eerder nog iets zouden stijgen deze week (m.u.v. de spelers uit UT TOTS). Zie deze daling ook niet direct terug in eerdere jaren. De rebound lijkt me dus logisch.
Je moet de prijzen vorig jaar checken op 24/25 juni. Dat was de maandag na WL zoals we nu zitten. Je ziet de meeste kaarten daar de dip maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 23:18:
Man man man 8)7 8)7 8)7
Tijdens een draft heb ik eens prime Zidane geprobeerd maar zijn prime icon moments is van een andere wereld. Aubameyang TOTS in de spits is net als Fifa 19 gewoon OP. In combinatie met Mahrez en Son op de vleugels is het echt genieten geblazen. De stats zijn gewoon zo over de top dat iedereen er op los rent en gewoon kan scoren. Vieira is weer de CDM die gewoon verdedigen tot zijn hoofdtaak maakt. Geen fratsen, geen gekke dingen, gewoon uitschuifbare benen met zijn lengte :+

De Bruyne op de CDM positie voelt wat gek, ik zie hem niet zo vaak.

Prime moments Roberto Carlos blijft een absolute topper op de linksback, blij dat ik hem toch weer gehaald heb. Ik laat hem nu wat vaker opkomen en als hij hem voor zijn linker krijgt en een meter ruimte heeft buiten de 16 dan ramt hij hem kiezelhard in de kruising.
KDB op CDM is inderdaad niet zo goed als op CAM. Heb hem ook een tijd gebruikt op CVM maar snel weer naar CAM gezet. Hij heeft daar veel meer impact in de aanval en zeker met dat gruwelijke afstandsschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Zelf ook me team op de schop gegooid, na het hele jaar 4231 te hebben gespeeld maar eens 41212 gegaan. Ongelooflijk veel fun mee op het moment:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fHTQmWx7nQktzBWT0T_TliprVkM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xp6cWwGP9b5YFgy83islpcKO.jpg?f=fotoalbum_medium

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:36:
[...]

KDB op CDM is inderdaad niet zo goed als op CAM. Heb hem ook een tijd gebruikt op CVM maar snel weer naar CAM gezet. Hij heeft daar veel meer impact in de aanval en zeker met dat gruwelijke afstandsschot.
Ik vond KDB en vooral Mahrez/CR7 99 dit weekend echt verdomd lastig of beter gezegd niet te verdedigen. Nu heb ik met Cruyff, Messi, Neymar er ook drie van zulke rondlopen maar vooral het drietal TOTS spelers die ik noem waren best wel onstopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:15:
[...]

Ik vond KDB en vooral Mahrez/R9 99 dit weekend echt verdomd lastig of beter gezegd niet te verdedigen. Nu heb ik met Cruyff, Messi, Neymar er ook drie van zulke rondlopen maar vooral het drietal TOTS spelers die ik noem waren best wel onstopbaar.
Enige waar ik deze WL echt problemen mee had waren CR7 en Yedder TOTS. CR7 heeft echt alles en is net een tank op snelheid. Yedder spreekt voor zeg , die vent moet je 5x afschoppen en dan nog is hij sneller dan je verdedigers......

Die Mahrez is opzicht ook vrij irritant om tegen te spelen maar zelf kan ik er echt geen ene drol mee :P

Ik vraag me ook oprecht af waarom er zoveel mensen klagen op internet over TOTS / TOTY Alisson ik vind hem gewoon een serieus stabiele keeper. Eerste na Handanovic en in mindere maten Ter Stegen dat ik zoiets heb van goede keeper :)

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 09-06-2020 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
xavento schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:53:
Zelf ook me team op de schop gegooid, na het hele jaar 4231 te hebben gespeeld maar eens 41212 gegaan. Ongelooflijk veel fun mee op het moment:

[Afbeelding]
Waarom niet beide opstellingen (plus nog 2)? Door 1 opstelling te blijven spelen tijdens een wedstrijd beperk je zelf enorm. Ik draai zo vaak een kansloze wedstrijd om naar een makkelijke overwinning door de opstelling te veranderen.
Traeces schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:21:
[...]
Ik vraag me ook oprecht af waarom er zoveel mensen klagen op internet over TOTS / TOTY Alisson ik vind hem gewoon een serieus stabiele keeper. Eerste na Handanovic en in mindere maten Ter Stegen dat ik zoiets heb van goede keeper :)
Het probleem is dat mensen teveel verwachten van een TOTS keeper terwijl ze nauwelijks beter zijn dan de NIF versies. Daarnaast zijn de spelers wel beter geworden in het scoren waardoor de kwaliteit van de keepers in verhouding achteruit gegaan is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
sjakieman schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:41:
[...]

Waarom niet beide opstellingen (plus nog 2)? Door 1 opstelling te blijven spelen tijdens een wedstrijd beperk je zelf enorm. Ik draai zo vaak een kansloze wedstrijd om naar een makkelijke overwinning door de opstelling te veranderen.

[...]

Het probleem is dat mensen teveel verwachten van een TOTS keeper terwijl ze nauwelijks beter zijn dan de NIF versies. Daarnaast zijn de spelers wel beter geworden in het scoren waardoor de kwaliteit van de keepers in verhouding achteruit gegaan is.
Oh maar 4231 en 4222 blijven gewoon actief, ik begin echter als 41212. :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Won zojuist blijkbaar mijn 300ste rivals wedstrijd...

Ultimate pakket, dus dan hoop je op een mooie TOTS..
Komt daar zomaar prime icon moments Makélélé uitlopen. Untradable helaas en hij past niet in mijn team.

Ik vond de flares al zo raar: he, tots is toch blauw en niet wit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:42:

Komt daar zomaar prime icon moments Makélélé uitlopen. Untradable helaas en hij past niet in mijn team.

Wat vervelend zeg: een PIM waar je niks mee kunt ;w SBC FODDAH :+ Zit op 175 en ik ga onder geen beding 300 rival wedstrijden aantikken. Denk dat 200 al een gedoe gaat zijn, of ze moeten PIM icons als beloning geven door ze vrij te spelen via rivals zoals Reguilon en Gueye.

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 09-06-2020 12:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:42:

Een icon die niet past...best knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Haha, ja dat dacht ik ook. Maar ik heb dit FUT seizoen ook niet veel bijzonders gepackt. Hopelijk heb ik donderdag met mijn beloningen ook eindelijk eens een keer mazzel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:11:
[...]

Wat vervelend zeg: een PIM waar je niks mee kunt ;w SBC FODDAH :+ Zit op 175 en ik ga onder geen beding 300 rival wedstrijden aantikken. Denk dat 200 al een gedoe gaat zijn, of ze moeten PIM icons als beloning geven door ze vrij te spelen via rivals zoals Reguilon en Gueye.
idd, vreemd genoeg heb ik meer WL wedstijden gespeeld dan Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:07:
[...]

idd, vreemd genoeg heb ik meer WL wedstijden gespeeld dan Rivals.
Niet zo gek als je vanaf september 2000 pnt sprokkelt in rivals en je sindsdien in WL verder minimaal zilver 1 haalt. Dan kijk je niet meer om naar rivals want WL geeft je ook rivals punten en beloningen.

Ik ontdekte WL te laat en het grinden in Rivals duurde voor mij te lang. Dus in verhouding meer Rivals en vooral SB/friendlies potten. Sta nu op 1050 gespeelde wedstrijden waarvan 175 Rivals, 50 WL wedstijden, zo goed als dagelijks een friendly sinds oktober dus zeg 225 stuks hou ik 600 SB potten over want 300 SB rewards heb ik alweer enkele maanden achter me gelaten :P

Maakt ook dat ik er nu wel klaar mee ben. Het nieuwe seizoen bevat op lvl 15 en lvl 30 geen interessante story line spelers, in rivals nog grinden voor gratis tots kaarten zal me wat. WL is min/max zilver 3/1 en levert ook weinig soeps op. Griezzman in november uit een DR pack, toty kante uit een SB elite 3 pack in januari en prime Keane uit een goud 3 SB pack afgelopen maandag waren mijn leukste/meest boeiende pulls. Ik mag zeker niet klagen als divisie 9, zilver 1 casual.

En het mooiste door handelen Ney/Messi/Cruyff en straks Gullit kunnen combineren in een team is waar ik de companion app nog voor opstart. Het handelen blijft leuk, maar ik denk wel dat ik na de rewards op donderdag andere games meer de tijd ga geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB2JaYwba8zf2CsStvqLqvKqRV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gRmygagPyp668YoIcD1yCrAV.png?f=fotoalbum_large

Helaas net de boot gemist en gisteren was het iets goedkoper. Maar End game team is er. Moet alleen nog even kijken naar de LB positie, wrs PIM Roberto Carlos (heb nog 1.6M over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:47:
[Afbeelding]

Helaas net de boot gemist en gisteren was het iets goedkoper. Maar End game team is er. Moet alleen nog even kijken naar de LB positie, wrs PIM Roberto Carlos (heb nog 1.6M over)
Met overige coins kan je eventueel upgraden naar Pim Essien :) of is die un tradable ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:47:
[Afbeelding]

Hoezo kies je Varane eigenlijk boven Eder of Ramos? Ik zou Tots Ter Stegen ook nog even meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:02:
[...]

Hoezo kies je Varane eigenlijk boven Eder of Ramos? Ik zou Tots Ter Stegen ook nog even meepakken :)
Eder is untradable, Varane komt er uit de reviews beter uit dan Ramos. Keepers geloof ik niet zo in al die extra stats, met basic erop komt alles al aardig bij elkaar, maar als er coins over zijn gaan we wel even kijken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Net even 10x een 82-88 player pack gedaan, want einde FIFA, dus boeie...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VnX06zmLUdPBaSqr1jZdRIkYais=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5w5u2eSNCa8ac5bVIwe9gBgc.png?f=user_large

Dit is een search in m'n club van Recent Players. Als je nou denkt: hey Frank, dat zijn er maar 9. Dat klopt, want uiteraard kreeg ik Balotelli ook nog een keertje dubbel.

Noem die packs gewoon lekker 82 rated player pack. 1x een 83, en nu moet ik blij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:52:

[Afbeelding]

Dit is een search in m'n club van Recent Players. Als je nou denkt: hey Frank, dat zijn er maar 9. Dat klopt, want uiteraard kreeg ik Balotelli ook nog een keertje dubbel.

Noem die packs gewoon lekker 82 rated player pack. 1x een 83, en nu moet ik blij zijn?
Ik kon er slechts 5 doen, maar ook alleen Balottelli, Biglia ed. Daarom sla ik die deluxe SBC ook over. Heb je straks Sommer of een andere goalie in je club lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:01:
[...]

Ik kon er slechts 5 doen, maar ook alleen Balottelli, Biglia ed. Daarom sla ik die deluxe SBC ook over. Heb je straks Sommer of een andere goalie in je club lol.
Nee, die krijg je donderdag pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga die sbc ook niet doen.
Word de guarenteed sommer / oblak / hummels pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Nee hoor heb savanier gepakt, niet zo bijzonder dus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:49:
Nee hoor heb savanier gepakt, niet zo bijzonder dus haha
O dacht die guarnteed ultimate tots sbc xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Nee uit die sbc ga ik 1 van de 3 halen die jij opnoemde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Haha ik heb Rajkovic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okey bizar volg vaak Bryan hessing ze streams. Die heeft vaak over een bug dat als je op balance staat en je tegenstander enorm balbezit houd je spelers uit niet ineens naar voren gaan rennen om druk te zetten . Dacht dat altijd bullshit verhaal is want hij overdrijft soms graag. Maar het is dus echt waar, me spelers gaan uit het niets ineens vol naar voren en druk zetten :')

Had toen wel even een wtf momentje toen het gebeurde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zag pas ook zoiets: Ging Hummels ineens naar het middenveld helemaal weg uit het centrum van de verdediging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Had even een pittige troll uit die Guaranteed pack: Argentijns, RW, oohja bagger PSG.. Di Maria dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Markuss schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:04:
Had even een pittige troll uit die Guaranteed pack: Argentijns, RW, oohja bagger PSG.. Di Maria dus.
Dat dacht ik vrijdag ook maar toen was het wel echt de grote kleine man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:35:
[...]

Nee, die krijg je donderdag pas :)
Touchè ;)

Vanavond maar wat potten SB gedaan voor die ene tots Evander objective. Moet nog 2 assist en score en 4 finesse goals met Neymar. En een hunter gescoord. Wie: storyline Gotze of Dalglish heeft daar het meeste baat bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:45:
[...]

Touchè ;)

Vanavond maar wat potten SB gedaan voor die ene tots Evander objective. Moet nog 2 assist en score en 4 finesse goals met Neymar. En een hunter gescoord. Wie: storyline Gotze of Dalglish heeft daar het meeste baat bij?
Ik hem hunter op mijn Mid-Dalglish voor de pace. Gotze zit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:53:
[...]

Ik hem hunter op mijn Mid-Dalglish voor de pace. Gotze zit op de bank.
Gotze zat bij mij ook op de bank. Maar ik heb Cruyff weer ingewisseld voor geld bij de bank. Zit inmiddels weer op 2.5 miljoen in afwachting van de algehele daling van de transfermarkt. Dus Gotze neemt voor nu zijn plek in. Het idee is om met die 2.5 mil op een zeker punt van de zomer zowel mid Gullit als base Cruyff te kunnen kopen.

Vind ik zelf wel een mooie afsluiting van mijn ultimate team. Overmars, Cruyff, Gullit, Sar aan NL icons, Messi/Ney/Dalglish als aanvulling en verder hou ik het bij Reguilon/Ramos/Djene/Thiago Silva en Gueye. Al moet Djene nog een keertje wieberen. Wie weet welke CB er wellicht in mijn player pick of packs zit (dromen mag O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vandaag eens mijn gepackte PIM makélélé getest. Doet me denken aan Kanté maar niet zo goed als zijn TOTY, maar zeker niet verkeerd. Vieira voelt net iets fijner aan vanwege zijn uitschuifbenen.
Ook grappig is het commentaar van Sierd: Makéléléĺélélélé scoort! Je zou er zo je tong over breken :p

Ook had ik even De Bruyne op de rechter CDM positie gezet en opeens is hij overal bij betrokken 8)7

Alsof het enorm uitmaakt, als je in 4231, een CDM op gebalanceerde aanval zet of hij dan links of rechts staat.
Echt weer typisch EA. :F

[ Voor 11% gewijzigd door Hassiebassie op 10-06-2020 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Zit youtube filmpjes te kijken, van streamers, kom ik ineens een filmpje tegen, wat betreft ELO in weekend league.

De streamer staat 23-0 en komt een bekende van hem tegen, die op dat moment 17-10 staat!!! (PS4) 8)7

Nu begin ik het te snappen, waarom ik soms ineens hele goeien tegen kom en soms ook slechtere, die elo klopt gewoon voor geen meter! Je doet er ook niets aan, je moet het dan maar nemen zoals het is en gaat.

K maak ook altijd me verlies potjes af, in de hoop/gedachte, dat dat later ten goede komt van de ELO, maar dat idee kan dan eigenlijk wel in de prullenbak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Uiteindelijk nog wat wijzigingen doorgevoerd: https://www.futbin.com/20/squad/16777411

Heb ook baby Garrincha even geprobeerd, maar die kon ik met winst verkopen, afgezien van zijn dribbel vond ik hem niet speciaal. Verder de jong eruit gehaald (zit op de bank) en vervangen voor Casemiro TOTS. En Di Maria FUT Birthday gekocht ter vervanging voor baby Garrincha.

Vanavond of morgen maar even kijken hoe dit speelt. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Fraaank schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:52:

[Afbeelding]

een beetje zoals mijn packluck de laatste tijd....
Ik deed ook een aantal keer die dubbele 83 + sbc....kwam elke keer een 83 rated speler uit rollen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Neymar TOTS is verkocht en het grote speuren en bieden is begonnen voor onderstaande twee teams

Team 1

Met dank aan @Bossie voor de tips mbt Messi SS en Griezmann FB.
Moet nog even kijken of Varane gaat lukken of niet, heeft toch mijn voorkeur boven Militao omdat ie tradeable is en Militao niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/if0Qs2F1ISbLR1JUt3OvLoguAjY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5nauikQRYtoAWgmGUVOD84Ss.png?f=fotoalbum_large

Team 2 (Dutchies)

HIervan heb ik tot nog toe van Basten en Bizot al binnen, de anderen (zonder vinkjes) moeten nog volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBm_BDm195JueOIc9VzfP8RY5Yk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u0Wi6KawKHNrcTP6wvMWhjs0.png?f=fotoalbum_large

Waarom wil EA altijd in de laatste 30 seconden als ik net nog een hoger bod wil uitbrengen weten of ik een robot ben? |:( (en ik refresh mijn hele browser al expres even daarvoor om dit soort shit te voorkomen)

[ Voor 8% gewijzigd door bebopper op 10-06-2020 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
@bebopper is FB Bergwijn niet een betere kaart dan Berghuis (en dat zeg ik als Feyenoorder)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Er is geen gegarandeerde ultimate tots sbc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Huh weer die deluxe sbc? foutje? Past wel weer bij ea....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wulfric92 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:03:
Er is geen gegarandeerde ultimate tots sbc :(
Maar wel opnieuw Deluxe TOTSSF Guaranteed. Foutje misschien? Want waarom 2x dezelfde SBC?
Als het geen fout is dan verwacht ik ook geen Ultimate TOTS picks uit de WL rewards.

Was niet van plan om ROW guaranteed te doen, maar voor een 82 squad wel de moeite waard.
Edit: Trauner eruit. (90 rated, mooi SBC materiaal).

Verkoop gelijk ook 3x een 82 rated speler voor 7,5k per stuk. Als je zulke bedragen gaat uitgeven is de SBC het natuurlijk niet meer waard! 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door sjakieman op 10-06-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ach heb de deluxe sbc maar gedaan en heb gelukkig een Finse doelman uit de Bundesliga gekregen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:34:
Ach heb de deluxe sbc maar gedaan en heb gelukkig een Finse doelman uit de Bundesliga gekregen :p
Hradecky :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Het lukt me echt nooit om die naam goed te schrijven als ik 'm ga zoeken op de transferlijst. Hrd..har..hdr..had... en dan geef ik het op en moet ik weer uit het scherm om zijn naam na te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze wl zelfde beloningen als vorige wl. Nog een kans op tots cr7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Die Deluxe packs is de kans zo groot om bullshit te krijgen... wat een absolute middelvinger naar de fanbase...

Als morgen de rewards uit alle teams zijn en niet uit de ultimate tots ben ik wel klaar...

[ Voor 29% gewijzigd door hmr op 10-06-2020 19:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Lekker EA..
Je maakt een sbc kans op 60 kaarten krijg ik voor de TWEEDE keer savanier... Echt en uit de rdw sbc een 86 rated doelman..
Zit me dit seizoen ook niet mee

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
hmr schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:50:
Die Deluxe packs is de kans zo groot om bullshit te krijgen... wat een absolute middelvinger naar de fanbase...

Als morgen de rewards uit alle teams zijn en niet uit de ultimate tots ben ik wel klaar...
De kans is klein denk ik. Zal nu wel elke week TOTS spelers worden uit alle competities tot Fifa 21.

Het maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik denk niet dat ik meer dan 1% extra plezier heb in de volgende WL's met een gratis Ben Yedder terwijl ik tegen andere teams speel met hun eigen Ben Yedder bijvoorbeeld.

En die deluxe SBC is idd weggooid geld/untradables. Maar ook daar heb ik niet zo'n probleem mee. Laat anderen die maar doen en daarna hun geld uitgeven aan mijn te hoog geliste spelers die ze weer voor een andere SBC nodig hebben later.

[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 10-06-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:03:
[...]

De kans is klein denk ik. Zal nu wel elke week TOTS spelers worden uit alle competities tot Fifa 21.

Het maakt mij eigenlijk niet zo uit. Ik denk niet dat ik meer dan 1% extra plezier heb in de volgende WL's met een gratis Ben Yedder terwijl ik tegen andere teams speel met hun eigen Ben Yedder bijvoorbeeld.

En die deluxe SBC is idd weggooid geld/untradables. Maar ook daar heb ik niet zo'n probleem mee. Laat anderen die maar doen en daarna hun geld uitgeven aan mijn te hoog geliste spelers die ze weer voor een andere SBC nodig hebben later.
Op reddit kwam de vote voor de bundesliga POTM alweer langs, het merendeel van de genomineerde spelers heeft al een TOTSSF kaartje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:07:
[...]

Op reddit kwam de vote voor de bundesliga POTM alweer langs, het merendeel van de genomineerde spelers heeft al een TOTSSF kaartje |:(
Tsja... Ze kunnen het ook skippen omdat het voor ons en 95% van de spelers niet interessant is. Maar als je net begonnen bent dan kan het nog een leuke SBC zijn (voor bijvoorbeeld een goedkope Reus, Goretzka of Werner). Geen idee of dat opties zijn maar goed.

Edit: Werner dus wel, die is voor veel spelers niet te betalen. Als ze daar een goede versie van 150k van maken dan is die SBC nog best de moeite waard.

[ Voor 23% gewijzigd door sjakieman op 10-06-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Vorig jaar was toch ook rewards uit ultimate TOTS?

Niet dat het boeit, want ik krijg toch Sommer of Carvajal

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
hmr schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:13:
Vorig jaar was toch ook rewards uit ultimate TOTS?

Niet dat het boeit, want ik krijg toch Sommer of Carvajal
2 en 3 jaar geleden wel. Vorig jaar weet ik niet, toen speelde ik niet meer rond deze tijd (door een kapotte PS4).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:44:
[...]

Het lukt me echt nooit om die naam goed te schrijven als ik 'm ga zoeken op de transferlijst. Hrd..har..hdr..had... en dan geef ik het op en moet ik weer uit het scherm om zijn naam na te kijken.
Daarom zei ik ook maar Finse doelman uit de Bundesliga haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 12:53
Sancho gekregen. Past lastig in m'n LaLiga team.

Had Zanetti, Essien, Odegaard (92), Rodrigo (88) rondom Dembele (84) staan.

Nu zou dit kunnen -->

Zanetti, Essien, Deco (90), Rodrigo rondom Sancho (96).

Sancho op 8 chem.

Odegaard (92) > Deco (90) wat mij betreft maar toch Deco speelt ook wel aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Errieseeka schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:55:
Sancho gekregen. Past lastig in m'n LaLiga team.

Had Zanetti, Essien, Odegaard (92), Rodrigo (88) rondom Dembele (84) staan.

Nu zou dit kunnen -->

Zanetti, Essien, Deco (90), Rodrigo rondom Sancho (96).

Sancho op 8 chem.

.

Odegaard (92) > Deco (90) wat mij betreft maar toch Deco speelt ook wel aardig
Wow Sanchez is heel erg goed, een paar keer tegenover me gehad. Is heel sterk aan de bal, behendig en kan ook nog is verdedigen!

Je kan kijken naar Aouar ipv Deco. Weet niet hoe je chem dan is, maar op zich maakt het met tots niet heel veel uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Wulfric92 op 11-06-2020 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik had gisteren uit die gegarandeerde TOTS SBC Jan Oblak. Hartstikke mooi natuurlijk, maar met mijn verdediging van Schulz-Hummels-Militao-Wan Bissaka, komt hij (en Militao) op 8 chem. Maar zou je dat echt merken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
MadMoody schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:05:
Ik had gisteren uit die gegarandeerde TOTS SBC Jan Oblak. Hartstikke mooi natuurlijk, maar met mijn verdediging van Schulz-Hummels-Militao-Wan Bissaka, komt hij (en Militao) op 8 chem. Maar zou je dat echt merken?
Met het hele team op 7 chem en dan dus 84 team chem totaal dan merk je er nog zo goed als niets van! Chemistry is (vooral tijdens TOTS) echt overrated!
Soms zie je zelfs een team dat heeft gezorgd voor 100 TS en 10 per speler maar niet op elke speler een chem style heeft gezet (m.u.v. de spelers waarvoor de basic chem de beste is natuurlijk). Duidelijk dat ze het dan niet snappen..

En voor een TOTS keeper maakt het al helemaal 0,0 verschil.

[ Voor 22% gewijzigd door sjakieman op 11-06-2020 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:05:
Had CR7 gold, TOTS KDB, TTA op 7 chem je merkt er geen drol van. Daarbij moet je ook even goed kijken of je eventueel een goede manager kan gebruiken. Gebruikt nu die Portugese uit de PL hierdoor komen ze allemaal op 8 chem dus helemaal verwaarloosbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:48:
[...]

Had CR7 gold, TOTS KDB, TTA op 7 chem je merkt er geen drol van. Daarbij moet je ook even goed kijken of je eventueel een goede manager kan gebruiken. Gebruikt nu die Portugese uit de PL hierdoor komen ze allemaal op 8 chem dus helemaal verwaarloosbaar.
Speelde dit weekend ook met TOTS Alisson en Flashback Militao op 7 of 8 chem. Normaal ging ik altijd maar voor die 10 chem....maar in de praktijk merk je er niks van inderdaad. Wellicht dat je het nu ook helemaal niet merkt omdat de stats zo hoog zijn, maar met draft kom je ook wel eens teams tegen die niet eens de 100chem halen op teamgeest...spelers lopen alsof als een geoliede machine over het veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:58:
[...]

Speelde dit weekend ook met TOTS Alisson en Flashback Militao op 7 of 8 chem. Normaal ging ik altijd maar voor die 10 chem....maar in de praktijk merk je er niks van inderdaad. Wellicht dat je het nu ook helemaal niet merkt omdat de stats zo hoog zijn, maar met draft kom je ook wel eens teams tegen die niet eens de 100chem halen op teamgeest...spelers lopen alsof als een geoliede machine over het veld.
Militao heeft op 10 chem met anchor +5 op pace, op 8 chem is dat +4 en op 7 chem met maar 83 team chem is dat nog +2. Dat zijn echt kleine verschillen als je daardoor betere spelers in je team kan zetten.

En dan is dit nog een speler die met 10 chem nog niet op zijn max zit. Anders worden de verschillen nog kleiner.

[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 11-06-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:11:
[...]

Militao heeft op 10 chem met anchor +5 op pace, op 8 chem is dat +4 en op 7 chem met maar 83 team chem is dat nog +2. Dat zijn echt kleine verschillen als je daardoor betere spelers in je team kan zetten.

En dan is dit nog een speler die met 10 chem nog niet op zijn max zit. Anders worden de verschillen nog kleiner.
Maar met sommige spelers merk je het verschil wel. Ik heb bijvoorbeeld Haland, en zonder 10 chem wordt zijn balans een stuk lager. Voelt dan ook minder snel aan en struikelt makkelijker.

Maar ik heb Nani in mijn team op 5 chem en dat blijft een hele goede speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Wulfric92 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:19:
[...]

Maar met sommige spelers merk je het verschil wel. Ik heb bijvoorbeeld Haland, en zonder 10 chem wordt zijn balans een stuk lager. Voelt dan ook minder snel aan en struikelt makkelijker.

Maar ik heb Nani in mijn team op 5 chem en dat blijft een hele goede speler!
Ik denk dat het meer het idee is hoor. Misschien had je net een slechtere connectie toen hij op 8 chem stond. Want kan me heel moeilijk voorstellen dat je het verschil van 91 en 94 balance zal merken (dat is met engine, met een andere chem style wordt het verschil nog kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:29:
[...]

Ik denk dat het meer het idee is hoor. Misschien had je net een slechtere connectie toen hij op 8 chem stond. Want kan me heel moeilijk voorstellen dat je het verschil van 91 en 94 balance zal merken (dat is met engine, met een andere chem style wordt het verschil nog kleiner).
Ja dat zou kunnen had toen Muller voor Depay gewisseld waardoor Haland op 8 chem kwam. Maar sindsdien zorg ik ervoor dat Haland altijd op 10 chem komt :9

Heb trouwens gisteravond baby icon Ronaldo weer is geprobeerd ipv Haland maar die komt echt niet meer mee met de tots. Wordt te makkelijk van de bal gezet en voelt niet meer zo snel aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 11-06-2020 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:31:
[...]

Ja dat zou kunnen had toen Muller voor Depay gewisseld waardoor Haland op 8 chem kwam. Maar sindsdien zorg ik ervoor dat Haland altijd op 10 chem komt :9

Heb trouwens gisteravond baby icon Ronaldo weer is geprobeerd ipv Haland maar die komt echt niet meer mee met de tots. Wordt te makkelijk van de bal gezet en voelt niet meer zo snel aan.
Haaland heeft sowieso goede gameplay nodig anders kan de tank niet geladen worden :+
Als het lekker speelt dan is Haland de spits die ballen door het doel schiet, in slechte gameplay dan is de agility van Dalglish bij mij altijd weer bepalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Pfff je verwacht het niet heh.. uit de gegarandeerde TOTS SBC Hradecky gepackt :(
Echt te triest voor woorden. Daar offer je dan veel betere spelers voor op..
Ben wel klaar nu met dat ultimatie money (al krijgen ze van mij geen cent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Fonzerelli schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:50:
Pfff je verwacht het niet heh.. uit de gegarandeerde TOTS SBC Hradecky gepackt :(
Echt te triest voor woorden. Daar offer je dan veel betere spelers voor op..
Ben wel klaar nu met dat ultimatie money (al krijgen ze van mij geen cent)
Nou eigenlijk verwacht ik dat wel... Als je kijkt welke spelers je kan krijgen en weet dat de kans op een lagere rated speler veel hoger is dan weet je dat de kans dat je hier voordeel uit haalt gewoon heel klein is. En zelfs als je dit niet zelf wilt berekenen dan kan je ook van anderen kunnen horen dat dit een SBC is die je het best kan over slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Qua rival rewards gekozen voor untradeables. Helaas niks boeiends, maar ik wilde mijn club restocken, na de nodige bronzen/zilveren/gouden upgrade packs. Nu maar kijken wat mijn red player pick gaat worden.

Carvajal, Immobile en Hummels. Dat is voor het eerst eens een interessante pick op zilver 1. En geen enkele keeper haha.

[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 11-06-2020 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:06:
Qua rival rewards gekozen voor untradeables. Helaas niks boeiends, maar ik wilde mijn club restocken, na de nodige bronzen/zilveren/gouden upgrade packs. Nu maar kijken wat mijn red player pick gaat worden.

Carvajal, Immobile en Hummels. Dat is voor het eerst eens een interessante pick op zilver 1. En geen enkele keeper haha.
Die drie (+ Oblak) had ik ook bij goud 2. Gekozen voor Carvajal en Immobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:08:
[...]

Die drie (+ Oblak) had ik ook bij goud 2. Gekozen voor Carvajal en Immobile.
Ik kies maar voor Carvajal, heb ik een mooie backup voor Ramos. En kan die zelfs wel op CB door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Benzema! Haland is niet meer nodig :) 2e pick was Henderson

Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=g5SN0a2gnTMP2:FFA20PS4

[ Voor 48% gewijzigd door Wulfric92 op 11-06-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Gold 3: Carvajal en Hummels

Hummels is best slecht maar Carvajal gebruik ik al in mijn team dus kan ik de IF variant mooi verkopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ramos sbc moments naar CB plek, Carvajal op RB, past alleen Reguilon op LB niet meer op zijn plek want met Neymar en Thiago Silva op LM en CB positie moet HL Telles daar wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt weer allemaal player picks van spelers die ik al eerder heb gehad...... Maar voor de hoogste rating gegaan met Immobile en Oblak. Hierna de SBC gedaan met al me kansloze spelers. Benzema, die is zeker niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier bij de red player picks Henderson en Carvajal. Wordt weer ff puzzelen met mijn team want die wil ik beiden wel in gaan passen. Hummels red player pick had ik al. Mist wat snelheid (er moet een snelle naast in het centrum), maar verder een topverdediger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:23:
Hier bij de red player picks Henderson en Carvajal. Wordt weer ff puzzelen met mijn team want die wil ik beiden wel in gaan passen. Hummels red player pick had ik al. Mist wat snelheid (er moet een snelle naast in het centrum), maar verder een topverdediger!
Hier een 86 en 87 waarbij de 87 in beide picks zat; niets van de main leagues helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:25:
[...]

Hier een 86 en 87 waarbij de 87 in beide picks zat; niets van de main leagues helaas.
Hoe is dat mogelijk? Volgens mij had je sowieso een speler uit Ultimate TOTS team moeten hebben in beide keuzes. Bug?
Pagina: 1 ... 163 ... 185 Laatste