Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +16Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:34

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter

Algemene informatie

Welkom in het FIFA 20 Ultimate Team topic! Sinds FIFA 09 zit FIFA Ultimate Team (FUT) in het spel. Het is een online omgeving waarbij je met behulp van kaartjes je eigen team kan samenstellen. De populariteit van dit spelmodus is ongekend en tegenwoordig zijn er zelfs esports toernooien voor dit spel.

Verschillende edities

Standard edition
Champions edition
Ultimate edition
Aantal Rare Gold Packs
Tot 3 stuks
Tot 12 stuks
Tot 24 stuks
1 uit 5 Loan Icon spelers (Mid versie) voor 5 wedstrijden
Special Edition FUT Kits
3 dagen early access
Untradeable OTW speler bij pre-order voor 5 augustus

Nieuwe features

Icons

Uiteraard zijn er weer nieuwe icons te zien. Voorlopig zijn Zidane, Pirlo, Drogba, Wright, Koeman en Carlos Alberto de nieuwelingen. Zo op het oog worden er nog eens 9 nieuwe icons toegevoegd.
Ones to Watch & Design

De volgende vier spelers zijn in ieder geval verzekerd van een Ones to Watch (OTW) kaartje. Daarmee is ook de vormgeving van de rare kaarten te zien.
Season objectives

Season Objectives is een van de vernieuwingen in het Objectives systeem in FUT 20, waarbij objectives niet meer alleen dagelijks of wekelijks zijn. De eerste Season Objectives zullen op 19 september starten, zodat mensen met EA Access Trial alvast kunnen starten. De eerste Season Objective zal doorlopen tot het einde van oktober.

Er zullen vier vormen van objectives zijn:
  • Daily objectives zijn simpele taken die dagelijks gereleased worden en XP opleveren.
  • Weekly objectives zijn een groep van objectives die rewards en XP hebben per individuele objective op week basis. Als je een subonderdeel van de wekelijkse objective hebt gemist, dan blijft het in het spel voor een tweede week, met uitzondering van de weekly objectives in de laatste week van het seizoen.
  • Season objectives zijn objectives voor een langere termijn (seizoen) en blijven actief tot het einde van het seizoen.
  • Dynamic objectives zijn objectives die dynamisch zijn en vaak gekoppeld zijn aan real life evenementen en kennen daarmee ook geen reguliere release schema.
Door het voltooien van objectives en het daarmee krijgen van XP boek je vooruitgang in je level voor de Season. In het eerste seizoen zijn er 30 levels, elk met een eigen Season reward of Reward keuze.

Daarnaast zijn er ook Foundation Objectives voor nieuwe spelers om de fijne kneepjes van FUT te leren kennen en Milestones Objectives voor de lange termijn die niet Season gebonden zijn.
Nieuwe Customizations

Je kan nu ook je speciale celebration, station thema, banners toevoegen aan je club zodat het nog persoonlijker wordt (en nog meer pack fodder :X )
FUT Friendlies

Je kan nu ook vriendschappelijke wedstrijden spelen met of zonder House Rules, waarbij dit niet ten koste van je Fitness of Contracten gaat. Dit kan zowel lokaal als Online. Naast de standaard FIFA 20 opties zijn er ook nog vier speciaal voor FUT gebouwde opties:
  • Max Chemistry zorgt ervoor dat je team en spelers de maximale chemistry krijgen, ongeacht de positie en links.
  • Swaps zorgt ervoor dat bij de start van het spel er drie spelers van elk team geswapped worden met het andere team.
  • Mystery ball zorgt ervoor dat de speler met balbezit random boosts krijgt in de stats.
  • King of the hill moet je de bal binnen een bepaalde zone brengen en het ook vasthouden, waarbij het gebied steeds kleiner en kleiner wordt. Je moet daar 3 punten scoren en dan proberen een doelpunt te maken.
Nieuwe Squad Management

Vanaf nu als je een speler selecteert op een positie en je drukt op R1 / RB, dan wordt je naar een scherm gebracht met spelers uit je club gefilterd op die positie. Vanaf daar kan je met Driehoekje / Y je filter nog verder verfijnen.

Door op L1 / LB te drukken ga je naar de Transfermarkt met spelers op die positie en waarbij de Buy It Now (BIN) niet hoger is dan je saldo. Mocht je nog meer details willen bij het filteren, dan is de gehele transfermarkt ook in de zoekfunctie geïntegreerd.

Ook het menu voor spelers heeft een nieuw likje verf gekregen. Daarnaast zit de manager naast je reservespelers.
Squad Battles

Squad Battles laat voortaan nu de top 3 spelers zien van je AI tegenstander, met custom tactics. Daarnaast is het hele proces wat anders geworden. De time refreshes zijn nu verdwenen; in plaats daarvan kan je zelf de teams refreshen, totdat je een limiet van 10 refreshes (40 wedstrijden) hebt bereikt. Deze eerste 10 refreshes tellen mee voor je Squad Battles rewards. Daarna kan je verder refreshen om objectives te halen, waarbij je dus geen punten meer krijgt voor je Squad Battles rewards.
Andere dingetjes
  • Je kan nu voortaan Consumables in Bulk gaan quick sellen.
  • FUT Champions SBC zal vanaf nu standaard actief zijn. Je kan vijf FUT Champions spelers inleveren voor een 83-86 rated FUT Champions speler.
Division Rivals heeft nieuwe skill ratings gekregen per divisie:
Divisie 1: 1900
Divisie 2: 1700
Divisie 3: 1500
Divisie 4: 1250
Divisie 5: 1000
Divisie 6: 750
Divisie 7: 550
Divisie 8: 350
Divisie 9: 115
Divisie 10: 0

Daarnaast zal er in Divisie 1 voor matchmaking een skill cap gelden van 2200. Je kan een skill rating hebben van meer dan 2200, maar voor matchmaking blijft dat 2200.
Companion App
  • De app heeft voortaan de mogelijkheid om custom tactics aan te maken.
  • De app heeft ook de mogelijkheid om spelers te beschermen tegen SBC's, zodat je die niet per ongeluk kan inleveren. Bij het toch selecteren van een beschermde SBC speler, krijg je nog een additionele waarschuwing.
  • De app heeft ook de mogelijkheid om spelers die in de basis staan, te excluden van de zoekresultaten tijdens de SBC.

Handige links en begrippen

Futhead - Site om spelers op te zoeken en squads te maken.
Futbin - Site om spelers op te zoeken en squads te maken. Ook real time prijzen.
FUT Webapp - Webapp om FUT via de browser te benaderen.

OTW = One to watch, gaat mee met de IF die hij krijgt. Gebaseerd op de transfers in de zomer en winter periode
IF = in form, zwarte kaart die geupgradet is. Gebaseerd op de TOTW (zie volgende)
TOTW = Team Of The Week. Een wekelijks team van spelers die die week boven niveau hebben gepresteerd.
SIF = second inform, tweede inform en zo verder.
PTG = Path to Glory; zelfde als OTW, alleen dan andere kleur kaarten en splers.
TOTY = Team of the Year, komt wss in januari uit dit zijn spelers die afgelopen jaar goed speelde. Gebaseerd op een heel jaar. Slechts 11 spelers.
TOTS = Team of the Season, spelers dit seizoen goed speelde. Zijn er vaak veel. Van elke competitie een 20tal spelers.
TOTGS = Team of the Group stage, Groupsfase Champions league spelers die goed hebben gespeeld.
POTM = Player of the Month, altijd uit de Engelse en Duitse competitie die gekozen wordt dmv stemmen op de website.
WL = Weekend League, het toernooi dat in het weekend plaats vindt voor goede rewards.
UCL = UEFA Champions League speler. Spelers die vanwege hun deelname aan de CL een speciale kaart krijgen.

Ondanks dat er een boel informatie is aangekondigd, zijn er nog genoeg elementen die nog mysterieus en vaag zijn. Zodra die bekend zijn, zal dit topic geüpdatet worden.

Mis je iets en vind je dat een waardevolle toevoeging? Stuur dan een DM :)

MY GAME IS FAIR PLAY

Zoals elk jaar gebruikelijk is het niet toegestaan om te verwijzen naar sites die coins verkopen. Hiermee riskeer je degene die het koopt, maar ook diegene die het verkoopt om gebanned te worden van Ultimate Team.

chengbondkwok wijzigde deze reactie 17-09-2019 14:21 (100%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Mooie OP inclusief nieuwe details

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:57
Jammer, gemiste kans om weer de optie van "Man Marking" terug te stoppen in de opties. Met 19 al vaak genoeg gehad dat de verkeerde CV de aanvaller van de tegenstander verdedigde, liever gehad dat ik zoals vroeger een speler aan kon wijzen die dat doet.
harrybeuker schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:11:
Prachtige OP. Wat ik jammer vind is dat fifa20 nog geen VR mogelijkheid heeft. Die kant zal het toch wel een keer op moeten gaan? Ook een pluspunt dat je geen fitnesskaart hoeft te gebruiken bij friendlies.
Fitness en contract kaartjes zouden sowieso beide moeten verdwijnen, totaal zinloos.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Nu online
038Zwolle schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:56:
In FIFA 19 nauwelijks fut gespeeld en moet zeggen dat het best lekker voelde om geen WL etc te spelen. Nu FIFA 20 uitkomt , begint het toch weer te jeuken. Ik ga uit geen geld meer uitgeven aan packs. (Alhoewel ik dat ook eerder gezegd heb)
Heb zelf wel fut 19 gespeeld maar twijfel of ik fut 20 ga spelen, blijft toch een beetje pay 2 win, In de weekend League bijna iedereen met Veira en Gullit op het middenveld, voorin ronaldo of mbappe team of the year enzo, je bent natuurlijk niet verplicht om er geld in te stoppen maar als je een beetje leuk wil mee doen in de weekend League ben je haast wel verplicht anders ga je het niet redden.

• yoris
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:06

yoris

Data-analist
Goede post man! Lekker duidelijk allemaal. Ben je vast veel tijd mee kwijt geweest. Ik ben nog steeds niet van plan hem te gaan kopen, maar het begint wel een beetje te kriebelen nu :P

Enig idee of ze iets met de VAR gaan doen?

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:13

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Waarom is er weer een FUT topic en weer geen Fifa 20 algemeen topic ?
Er zijn ook mensen die niet aan FUT doen.

Ik lees liever ervaringen mbt Gameplay, Volta, Carreer, Player carreer, opstellingen die ze doen etc.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Pykow schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:29:
Waarom is er weer een FUT topic en weer geen Fifa 20 algemeen topic ?
Er zijn ook mensen die niet aan FUT doen.

Ik lees liever ervaringen mbt Gameplay, Volta, Carreer, Player carreer, opstellingen die ze doen etc.
Ik zie hier een kans voor je om een Fifa 20 topic op te zetten :>

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12:33
Maichel schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:37:
[...]

Die is alleen digitaal geloof ik :)
En ik hoop voor Bassie dat hij die voor 5 augustus al heeft gekocht ivm OTW speler. :9

Ik koop gewoon de standaard editie.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Meneer iCy
LuckyLuke schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

NL competitie zit er al in? De Kuip moet er sws in. GelreDome lijkt me ook vet.
De oude Meerdijk moet er ook gewoon in 8)

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 24-01 11:32

Falastine

Think about my signature...

Ga dit jaar toch voor PES2020 te weinig vernieuwend FIFA en sinds ik het document gelezen heb over de scripting Ben ik helemaal klaar met EA. Het is 1 grote cashcow geworden.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:39
Toch stiekem wel weer zin in een nieuwe FIFA. De oude nu al een paar weken niet aangeraakt, wat ook heerlijk voelt. Wat een vrije tijd in m'n weekend...Straks weer de koude herfst en wintermaanden waar ik me heerlijk kan irriteren en opwinden over een voetbalspelletje.
theman36 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:13:
[...]

De verschillen weet ik wel, alleen ik zit een overweging te maken tussen de standaard editie en 30 euro aan fifa punten of de ultimate edition. Als het namelijk 7,5k pakketjes zijn dan neem ik de eerste keuze, alleen als het pakketjes zijn met een hogere waarde dan neem ik de ultimate edition. Ik kan namelijk niet afleiden welke pakketjes je nu wekelijks krijgt...
Staat letterlijk in de tabel

• Pompi

Ben nu wel meer benieuwd en hoopvoller voor een goed spel, als zelfs de professionele speler Kurt die vorig jaar Fifa en EA echt helemaal heeft afgebrand het een hele verbetering vind.
Goelan schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:27:
Als Kurt al positief is dan moet het wel een goede FIFA worden, haha. Ik moet zeggen dat ik vaak naar zijn filmpjes kijk. Hij is altijd uiterst kritisch, maar wel fair.

Hij slaat de spijker op zijn kop overigens. Een pro die alle exploits gebruikte (El tornado voorzetten etc.) wat nu niet meer lukte die FIFA 19 beter vond 8)7
Ik baseer mijn mening liever op de versie van Fifa die we een maand na de release gaan zien.
In het begin zijn alle reviews altijd positief en vervolgens volgt er een patch waardoor alles weer anders is.

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15:56
Bossie schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:13:
[...]

Ik baseer mijn mening liever op de versie van Fifa die we een maand na de release gaan zien.
In het begin zijn alle reviews altijd positief en vervolgens volgt er een patch waardoor alles weer anders is.
idd de eerste 5 patches afwachten en op 31-12 nog eens beoordelen :)
Zelfs als ze een goede game bij de start hebben, dan weten ze het nog te verkloten met alle updates die erna komen.
En laten we eerlijk zijn. Elke keer als er een nieuwe fifa gelanceerd werd zaten er vreselijke abuse mechanics in. Ik verwacht niet anders dan het in fifa 20 ook aanwezig zal zijn bij de start.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:54
Bean77 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:26:
Zelfs als ze een goede game bij de start hebben, dan weten ze het nog te verkloten met alle updates die erna komen.
En laten we eerlijk zijn. Elke keer als er een nieuwe fifa gelanceerd werd zaten er vreselijke abuse mechanics in. Ik verwacht niet anders dan het in fifa 20 ook aanwezig zal zijn bij de start.
Klopt... naar iedere update is het weer afwachten welke move/shoot/trick overpowered is.
Vervolgens slopen ze dat in de volgende update er weer uit.

Zelf ben ik niet van de moves, krijg ze simpelweg niet onder de knie.
Hou zelf meer van een echt voetbalpotje, tikken en zoeken naar een opening.

Grootste verbeterpunt blijft de factor "pace". Fifa18 vond ik echt geen ene reet meer aan, met een trucje erlangs en dan is de speler niet meer in te halen en had vrij baan naar het doel. Dat mogen ze wat mij betreft in Fifa20 onveranderd laten zoals het nu is bij Fifa19... aan de bal is pace minder belangrijk.

wijze woorden

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:28
Wat voor mij echt dikke prima is dat skillmoves hun effectiviteit verliezen bij herhaling. Dus dat hele lacroqueta gedoe, hoekschop kort en dan lekker kroketteren tot aan het doel om vervolgens te scoren is voorbij.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 25-01 07:21
Fraaank schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:40:
Iedereen er al een beetje over uit met welke League ze gaan beginnen dit jaar? Of wachten jullie op de eerste paar pakketten? Ik ga een Road to Ronaldo (CR7) doen dit jaar. Hopen dat ie er na de eerste paar packs al opzit haha.
Ik zat vorig jaar op La Liga, maar ik denk dat ik dit jaar hybride ga maar wel met Premier League weer erin.

• LukeSpangas
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 12:12
Ik ga komende editie weer voor Ligue 1/ Frans gok ik zo.... (afhankelijk van mn eerste packs)
Goed betaalbaar en uiteindelijk een behoorlijk team kunnen bouwen....

En misschien hier wat vaker reageren ipv alles alleen maar mee te lezen zoals een waar reagluurder betaamt... ;)

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 24-01 11:32

Falastine

Think about my signature...

risse schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Ik heb de PES demo geprobeerd. Vond het echt een verschrikking.
Dat heb ik dus nu met FIFA. Je bent FIFA gewend. Gewend elk geplaatst schot vliegt erin. Gewend elke paas komt aan. Ja dan is PES idd echt kut.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 03-01 09:33
risse schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Ik heb de PES demo geprobeerd. Vond het echt een verschrikking.
In welk opzicht dan? Ik heb nog nooit zulke heerlijke potjes voetbal gespeeld.
Goh het enige voorbeeldje. Zegt genoeg als je hiermee je punt moet behalen., ook daarom dus gewoon Fifa. Er is geen serieus alternatief voor veel fifa spelers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:59
bvbal79 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:23:
Mensen met EA Access:
1. hoe koop je de punten met korting in EA Access?
2. is de webapp/companion app op 19 september ook al online?

Edit punt 2: Zie dat webapp 18 september online gaat
Gewoon ingame. Korting wordt daar ook getoond. Of via de Xbox store (ook in de App alleen dan zie je de korting niet verrekend worden. Hij wordt wel toegepast zie ik.). Je hoeft niets in de EA Access app zelf te doen gelukkig.

exactor it wijzigde deze reactie 27-08-2019 18:21 (5%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Falastine schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:22:
[...]

Ik mag als FIFA speler sinds 1996 en PES speler gewoon mijn mening geven hier. Probeer ze beide jaarlijks gewoon uit.
Alleen is dit het fifa 20 ultimate team topic. Niks met pes te maken dus ;)
Misschien moet je in het pes topic schrijven dat het zo'n verschrikkelijk goed spel is, dan zullen er misschien wel spelers over gaan stappen.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:59
Discussies over welk spel of console beter is werken niet zo goed als er fans van series met elkaar in discussie gaan. Het loopt vrijwel altijd uit op gebash en ingegraven stellingen. Daarom zien we het liever niet. Zelfs al zou er een nette discussie ontstaan dan is het topic over een gamemode van fifa niet de plek ervoor.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14:28
Sleehond schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:14:
Zo, FIFA 20 besteld d:)b

Haat/liefde relatie gehad met 19, maar kan het niet laten. Krijgen wederom het voordeel van de twijfel.

Nog een maandje... pff :9
Hier nog 1........ 8)7

• Yogibeer
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 24-01 09:28

Haat/liefde relatie gehad met 19, maar kan het niet laten. Krijgen wederom het voordeel van de twijfel.

Same! Kan niet wachten om weer FUT te knallen.

Wanneer komt de webapp uit?

• jerommeke96
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 24-01 10:55

Haha ik nog steeds niet, meer haat dan liefde dus nog steeds niet overtuigd...maar uiteindelijk zal ook fifa 20 wel een kansje krijgen idd

• Fraaank
Valandil schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Ik zit toch nog echt in dubio.

Vroegah altijd PES gespeeld.
Vervolgens overgestap naar Fifa 17, met name vanwege de licenties.
Fifa 18 was echt een draak van een spel. Hier voor het eerst begonnen met FUT, maar al vrij snel mee gestopt vanwege het "pace" issue..
Fifa19 was in dat opzicht een enorme verbetering, maar het "arcade" gehalte is vrij hoog.

Fifa 20 vind ik op dit moment nog niet echt een verbetering tov Fifa 19. Spelers bewegen min of meer het zelfde, ze bewegen sneller dan de realiteit en wederom is het "arcade" gehalte vrij hoog. Hier ben ik minder goed in, dus met FUT heb ik het altijd lastig.

Het is gewoon Fifa 19 met een speler update qua stats en clubs.... ik mis nog echt de vernieuwing waardoor ik bang ben dat ik straks voor met gevoel al 2 jaar exact hetzelfde spel aan het spelen ben.

PES ziet er wat realistischer uit, maar vind ik weer minder qua:
- FUT systeem
- Menu structuur etc.
- Community omvang
- Licentiegebruik
- Grafisch iets minder

Kortom... ik ben er nog niet uit.
FIFA 18 was een prima spel wat mij betreft, maar dit topic gaat over FUT 20. Iedereen weet dat FIFA arcade-achtig is. Meeste mensen noemen het inderdaad "een upgrade van de vorige FIFA". Totdat je veel tijd FIFA steekt en merkt dat het allemaal net weer iets anders werkt.

• risse
  • Laatst online: 15:56
AntraXxX schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:36:
Pace was in Fifa 19 echt niet zo belangrijk hoor, je 90 pace spits wordt over 20 meter gewoon bijgehaald door een verdediger met 65 pace..
Dat is zeker niet altijd het geval. Sprinten en afschermen met L2 icm een steekpass en een spitsen met high attacking workrate..... die rennen echt hard :)

• simons
Grudgie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:44:
Krijg Fifa 20 van mijn vriendin :P.
Ik zou mij zorgen maken over je relatie....

• MadMoody
Ik vond Fifa 19 vooral slecht omdat je (te) veel wedstrijden had waarin je duidelijk de bovenliggende partij was, maar toch verloor. Heb zelfs een paar wedstrijden verloren waarbij mijn tegenstander 0 schoten op doel had (en geen eigen doelpunten van mijn kant). Sommige wedstrijden kon ik voor mijn gevoel onmogelijk winnen, wat ik ook deed. Ik hoop dat ik vooral DAT gevoel minder heb bij Fifa 20!
MadMoody schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:50:
Ik vond Fifa 19 vooral slecht omdat je (te) veel wedstrijden had waarin je duidelijk de bovenliggende partij was, maar toch verloor. Heb zelfs een paar wedstrijden verloren waarbij mijn tegenstander 0 schoten op doel had (en geen eigen doelpunten van mijn kant). Sommige wedstrijden kon ik voor mijn gevoel onmogelijk winnen, wat ik ook deed. Ik hoop dat ik vooral DAT gevoel minder heb bij Fifa 20!
Ik snap je, maar ergens ben ik het toch niet helemaal met je eens. Ja, er waren zeker partijen waarbij ik ook de bovenliggende partij was maar de bal er maar niet in wilde. En dan via de kluts schiet de tegenstander hem er wel in bij zijn enige doelpoging... David verslaat Goliath en in het echte voetbal zitten ze er soms ook zulke wedstrijden tussen.

Waar ik wel een hekel aan heb zijn wedstrijden waarbij hij gewoon een goede volle verbinding aangeeft maar ik wel enorme button delay heb. Dit resulteert dan in enorm slechte wedstrijden en dan kan toch anno 2019 echt niet meer met een miljardenbedrijf als EA.

EDIT: volledige Icon list bekend! Dit zijn de toegevoegde spelers:
Zinedin Zidane – France
Didier Drogba – Côte d’Ivoire
Ronald Koeman – Holland
Ian Wright – England
Andrea Pirlo – Italy
Carlos Alberto – Brazil
Ian Rush – Wales
John Barnes – England
Hugo Sánchez – Mexico
Pep Guardiola – Spain
Kaká – Brazil
Gianluca Zambrotta – Italy
Michael Essien – Ghana
Garrincha – Brazil

Geen Davids ;w

Hassiebassie wijzigde deze reactie 01-09-2019 18:51 (16%)

MadMoody schreef op zondag 1 september 2019 @ 19:27:
Wel leuk lijstje Icons. Sommige spelers heb je al zo lang niks van gehoord dat je denkt: O ja! (Ian Rush, John Barnes)
Als ze zo doorgaan kunnen ze fifa 21 the icon edition van gaan maken met alleen maar icon spelers uit het verleden. Of je krijgt het garnituur ala David Ginola etc.
Volgens mij hebben we het aantal icons in een game wel bereikt.

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-09-2019
Hi hi, ff een vraagje. Ik heb een belgisch psn account maar ik woon in nederland. Als ik bijvoorbeeld een duurdere editie wil kopen bij bol dan staat er niet beschikbaar in Belgie. Is dat dan alleen dat ze niet naar Belgie leveren of is dat ook dat de disc niet werkt op een belgisch account?

Alvast bedankt!

Psn: stone-face-lock

• shameblaster
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 25-01 23:27

shameblaster

BB4E^Cons

Toch maar een maandje EA acces genomen. 10% korting op FP. En vanaf de 19e kan ik de futmarkt verzieken en starten met SB ;)

Cons:::BB4E

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 15:32
Hassiebassie schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:38:
[...]

Ik snap je, maar ergens ben ik het toch niet helemaal met je eens. Ja, er waren zeker partijen waarbij ik ook de bovenliggende partij was maar de bal er maar niet in wilde. En dan via de kluts schiet de tegenstander hem er wel in bij zijn enige doelpoging... David verslaat Goliath en in het echte voetbal zitten ze er soms ook zulke wedstrijden tussen.

Waar ik wel een hekel aan heb zijn wedstrijden waarbij hij gewoon een goede volle verbinding aangeeft maar ik wel enorme button delay heb. Dit resulteert dan in enorm slechte wedstrijden en dan kan toch anno 2019 echt niet meer met een miljardenbedrijf als EA.

EDIT: volledige Icon list bekend! Dit zijn de toegevoegde spelers:
Zinedin Zidane – France
Didier Drogba – Côte d’Ivoire
Ronald Koeman – Holland
Ian Wright – England
Andrea Pirlo – Italy
Carlos Alberto – Brazil
Ian Rush – Wales
John Barnes – England
Hugo Sánchez – Mexico
Pep Guardiola – Spain
Kaká – Brazil
Gianluca Zambrotta – Italy
Michael Essien – Ghana
Garrincha – Brazil

Geen Davids ;w
Het is toch schandalig dat sommige spelers als “icons” worden toegevoegd. Zambrotta, Essien, Sanchez, Barnes en Carlos Alberto mogen geen icon genoemd worden. Het waren goede voetballers, meer ook niet. Ze mogen wel wat zorgvuldiger omgaan met de term icon.
Solotov schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:00:
[...]

Het is toch schandalig dat sommige spelers als “icons” worden toegevoegd. Zambrotta, Essien, Sanchez, Barnes en Carlos Alberto mogen geen icon genoemd worden. Het waren goede voetballers, meer ook niet. Ze mogen wel wat zorgvuldiger omgaan met de term icon.
Ik snap wat je bedoelt. Icons zijn voor mij spelers die echt enorm uitmuntend hebben gepresteerd. Spelers waar je vroeger een shirt van wilde hebben of de speler die jij wilde zijn op het pleintje.
Zambrotta, tsja, daar kan ik enigszins nog iets bij voorstellen. Maar Essien? Kan me niet herinneren dat iemand ooit zijn naam noemde.

Beckham sta ik ook volledig achter. Davids de pitbull had ik graag willen zien. Of Jaap Stam, maar dat is natuurlijk door een Oranjebril bekeken.

• Meneer iCy
RR21 schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:04:
Er is al het e.e.a. gezegd over EA Access maar ik heb nog een aantal vragen:

- Ik heb de normale FIFA 20 versie al besteld via bol.com. Als ik EA Access voor een maand neem. Kan ik dan 10 uur spelen vóór de release datum van 27 september 2019?

- Op het begin van FIFA haal ik altijd voor € 100 euro Fifa Points voor pakjes. Krijg je daar dan 10% korting op met EA Access? Als dat het geval is heb ik € 10,- korting en heb ik mijn EA Acces er al uit voor die maand.

Ik hoor het graag, alvast bedankt.
YouTube: het antwoord op je vraag is ja

Ja ja ja ja en ja :-)

Was per ongeluk vergeten ea access. Je kan met ea access ook de digitiale versie kopen met 10% korting :+

• Fraaank
Supreme schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:41:
Laatste keer dat ik fifa heb gespeeld is Fifa 15 denk ik. FUT lijkt me erg leuk maar heb een aantal vragen, misschien dat jullie ze kunnen verduidelijken:
1. FUT is een online gamemode, maar je kan ook tegen de AI spelen voor quests/packs/coins?
Je kunt ook Squad Battles spelen. Daarbij speel je tegen squads van andere spelers, maar bestuurd door AI. Aan het einde van de week krijg je aan de hand van je plaatsing daarin packs toebedeeld. Ook heb je Squad Building Challenges (SBCs), wat eigenlijk een soort puzzles zijn waarbij je spelers moet inleveren voor packs.

2. Jullie hebben het telkens over LaLiga/Bundesliga teams. Is dit omdat je dan goeie chemistry hebt? Ik zie wel eens op streams van tournooien dat die pro's gewoon de beste spelers bij elkaar hebben geplaatst. Dit gaat dan ook vaak mega snel.
Teams moeten inderdaad goede chemistry hebben. Die krijg je op basis van club/competitie/land. Als je dus allemaal spelers uit 1 competitie hebt, heb je automatisch goede chemistry (indien ze ook over de juiste positie e.d. beschikken)

3. Blijft je FUT gewoon bestaan tot de volgende fifa komt? of zijn er "seizoenen" waarna de boel gereset wordt?
Mijn FUT-account bestaat al sinds 2011, echter begin je bij elke FIFA weer vanaf 0.

4. Is het zonder geld te investeren voor packs leuk genoeg?
Prima te doen. Dit jaar bijvoorbeeld maar 1x voor 20 euro aan packs gekocht aan het begin, verder niks.

5. Hoeveel tijd van je leven kost het om een beetje een leuk team te hebben met een aantal leuke spelers als Messi, Ronaldo of Neymar? Of moet op zulke spelers als casual speler niet hopen.
Ligt er compleet aan hoeveel tijd je investeert en hoe goed je bent. Dat kan goed zijn qua skill in de game, maar ook met bijvoorbeeld het verhandelen van spelers (traden). Ben je goed in FIFA, dan haal je met Squad Battles betere rewards/packs binnen dan iemand die niet zo goed is. In het oude FIFA-topic vind je nog wel eens tips over handelen op de transfer-market. Het kan zeker hoor, want vanaf FIFA 18 en zeker in FIFA 19 is het binnenhalen van coins best goed te doen en kun je in potentie zeker na een paar maanden wel Neymar of Messi halen. Ronaldo ligt daar dan vaak nog weer wat boven in aanschafprijs.

6. Loop je achter als je niet direct begint bij de release? Of merk je dat niet.
Zeker als je alleen offline gaat spelen, merk je daar niet veel van. Er zijn ook zat mensen die een paar maanden later instappen. Het niveau an sich ligt dan misschien niet veel hoger, maar men beschikt dan vaak wel over betere/duurdere spelers.

• Meneer iCy
Supreme schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:41:
4. Is het zonder geld te investeren voor packs leuk genoeg?
0 euro ingestoken, ben in december ergens begonnen en had door goed te handelen relatief snel een aardig team bij elkaar.

Uiteraard ook een beetje luck zo nu en dan, maar luck wordt niet afgekocht door het met echt geld te kopen.

• Fraaank
Bean77 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:08:
[...]

Agressie 99 zou ik mij nog kunnen voorstellen, maar 99 head acc? Zo zie je maar weer dat er aan gesleuteld is. Maar ik vergeef het EA als hij netjes in mijn pakjes zit :P
Die kopstoot was anders toch goed raak

Fraaank schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:13:
[...]

Die kopstoot was anders toch goed raak

[Afbeelding]
Mwa qua techniek kan het wel veel beter.

Maar belangrijker..... nog 2 weken. Kan niet snel genoeg beginnen.

cubert20 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:20:
Ik ben van plan om voor mijn verjaardag eens een monitor voor de ps4pro aan te schaffen.
Nu zet ik hem in dit topic omdat ik er toch vooral veel fifa op ga spelen.

Ik hoef niet perse aanraders qua merken enzo, maar zou iemand me op weg kunnen helpen welke specificaties vooral belangrijk zijn.
@Lorenzoaliandro Was jij niet een tijdje geleden met een monitor voor oa fifa?

• Fraaank
Bean77 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:28:
Welke console gaat iedereen spelen? Ik gewoon weer op de ps4 in ieder geval.
Console is voor katjes, PC is waar het gebeurd!

• Solotov
Fraaank schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:55:
[...]

Vorig jaar nog niet in ieder geval, niet zonder had. Heb daar ook een keer naar zitten kijken.

[...]

Ja en volgens mij ja.
Speel zelf met 21:9 ultrawide 3440x1440p monitor. Werkt perfect voor Fifa.

• bvbal79
Leoleo schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:25:
Waar blijft die rating count down?
vanavond
Nog 2 uur. Ze worden om 16:00 bekend gemaakt :)
Veel is echter al geleaked hier en daar.

Overigens is Zidane 5 star/ 5 star.

Dus hopelijk is Cruijff straks minstens 97 :+
bvbal79 schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:06:
[...]

tuurlijk, Zidane is gewoon overpowerd door die sponsorship
itt tot Cruyff heeft Zidane ook natuurlijk nogal wat gewonnen met het Franse team.
Vind die hele discussie een beetje raar, netzoals met Kaka.

Beavbusi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:03:
[...]

Hoe wil je dit team gelijk al krijgen dan :/
Ik gooi er wat fifa points tegenaan. Maar dat zal voor dit team zeker niet genoeg zijn.
Ik vind zelf prettig om een focus te hebben waar je naartoe wilt werken. Dat voorkomt dat je veel en eindeloos van team wisselt. En dat scheelt heel veel EA belasting. En dat is wel heel erg zonde.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Met alle upgrades die in het seizoen volgen is het totaal onnodig om in de eerste weken euro's uit te geven, behalve als je van plan bent om de rest van het jaar met dat team te blijven spelen.
Door de diverse rewards en sbc's is het zo eenvoudig om je team te verbeteren. Verder is het inmiddels duidelijk dat iedereen uiteindelijk eindigt met de beste spelers in juni/juli dankzij Futties.

Ik heb jarenlang serieus geld in dit spel gepompt (500 euro per jaar ofzo) maar dat is sinds vorig jaar echt overbodig

• bvbal79
Kanters85 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:43:
Hoi..
Nee hoor, maar als je een team maakt uit een competitie is het wel saai om maar 2 teams te gebruiken.
Ofja 80% Ajax.
Jij noemt t moeilijk doen, ik geef slechts mijn mening

[...]
Dat komt dan ook omdat Ajax er toren hoog boven uitsteekt en er geen betere spelers voor die positie zijn. Hij geeft gewoon het beste Eredivisie team. Dat blijft een feit, saai of niet saai

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:23
Kanters85 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:52:
Dit zie ik ook als mening..
Bedankt voor je bijdrage

[...]
Gezien de prestaties vorig jaar is dat niet echt een mening, maar een feit. Er is wel een erg leuke hybrid te maken met Ajacieden en ex Ajacieden.

Dat zal dan ook mijn startpunt zijn. Vorig jaar voor het eerst FUT gedaan en weet wel dat het begin erg moeizaam was :-)

kwdtje wijzigde deze reactie 10-09-2019 14:11 (15%)

• bvbal79
kwdtje schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:10:
[...]

Gezien de prestaties vorig jaar is dat niet echt een mening, maar een feit. Er is wel een erg leuke hybrid te maken met Ajacieden en ex Ajacieden.

Dat zal dan ook mijn startpunt zijn. Vorig jaar voor het eerst FUT gedaan en weet wel dat het begin erg moeizaam was :-)
Inderdaad niet de moeite meer om mee in discussie te gaan als je dit als een mening ziet ipv een feit :)

• Valandil
fifanoob schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:02:
[...]

Ik gok weer vele teleurstellingen maar ja we gaan het zien. in fifa 18 regelmatig x voor 20 euro packs gekocht en elke x was het een teleurstelling en voelde ik mij genaaid door fifa. Ja weet wel dat het aan me zelf ligt maar het gevoel had ik toch. Ben erg benieuwd hoe dat dit jaar gaat.
Nee hoor... dat ligt echt niet aan jezelf. EA verdient een veelvoud aan alle fifa coins dan uit de verkoop van het spel zelf. Dit is HET verdienmodel van EA. Wij blijven onze centen uitgeven. Vorig jaar de ultimate editie gekocht en ik denk een 50 a 70 euro aan fifacoins. Ga ik dit jaar niet meer doen. Van alle gekochte packs kwam alleen maar prut uit. Beste picks kwamen uit verdiende packs ipv gekochte.

wijze woorden

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:12
De FIFA 20 Demo is er al trouwens al voor de liefhebbers:)
We wonen helaas niet allemaal in Winterswijk :+
Hier in de randstad is het meer dringen geblazen :P

• MisterMarcFR
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 28-12-2019
Demo gespeeld.

Gameplay oogt wat langzamer, prima. AI lijkt gevarieerder aan de bal en daardoor is het iets moeilijker.

Verder naar mijn idee weinig veranderd. Net FIFA 19 met een nieuwe patch..

• MadMoody
Zo, net de demo op de PS4 gespeeld, maar ik moest wel erg wennen aan het lagere tempo. Verder voelde het wel goed vond ik.
Zo even een paar potjes gedaan. Was in het begin wel even wennen. Moet zeggen dat spelers wel veel betere loopacties maken dan in 19 heb ik het idee. Ik speelde met liverpool puur om van Dijk te testen bij corners. Gek genoeg lukte dat me nog niet.
Firmino was het eindstation en die tikte ze wel steeds lekker binnen, al had ik wel het idee dat keepers ook iets beter duiken.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:35
Ik heb ook even gespeeld en heb idd ook gemerkt dat spelers betere loopacties maken. Het lagere tempo bevalt mij wel prima. Wat me ook opviel is dat je met spelers die goed kunnen dribbelen veel korter en sneller kunt draaien (Salah bijv.).
Over het algemeen is het gewoon fifa 19 met wat kleine tweaks. Ben benieuwd of de gameplay zo blijft, EA kennende weten ze het wel weer te verzieken met patches in de loop van het jaar :+

Daarbij speelt fifa 19 offline ook 10x beter dan online (speelde laatst weer eens 1vs1 tegen een vriend van me, dat speelt zoveel beter dan online), dat zal hier niet verschillen gok ik.

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 11-09-2019 08:28 (18%)

Goelan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:25:
Ik begin toch wel heel erg te twijfelen.

Ik heb de hele tijd geroepen dat ik PES zou gaan halen. Nu puntje bij paaltje komt nijg ik toch naar FIFA. Dit heeft met name te maken met Ultimate Team. De rest ga ik toch niet spelen op een potje Volta na (ze zullen de career mode wel weer niet hebben aangepast). Ik ga nog even wat reviews afwachten en dan waarschijnlijk toch kiezen voor FIFA :') O-)
Volta is hetzelfde als de Journey en word voornamelijk gebruikt voor als nieuwe feature voor marketing.
Zonder Volta was het idd Fifa 17.4.3

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 24-01 16:01
Pykow schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:46:
Je moet er geld in stoppen om FUT te kunnen spelen.
Vorig jaar heb ik FIFA 19 toch echt gewoon de basis versie aangeschaft en zonder er verder euros tegenaan te gooien divisie 1 gehaald.

Dit jaar wordt het overigens wel PES (of misschien sla ik een jaartje footies over).

• simons
MadMoody schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:54:
Dat tragere vind ik niet zo erg. Dat vind ik wel lekker eigenlijk. Waar ik me meer zorgen om maak is, of ik nog steeds te vaak het gevoel heb dat je sommige potjes onmogelijk kunt winnen. En of ik deze editie meer packluck heb :P
Packluck, al de voorgaande edities mag ik van geluk spreken met mijn pakjes. Op blackfriday vorig jaar pakte ik CR7 bijvoorbeeld dus geen klagen.

Dynamic difficulty zal er in zitten, dus ja de bron van frustratie zal er zijn. Moet wel zeggen sinds FIFA 14 en nu een wezenlijk groot verschil, ik ben zelden nog boos hierom, komt ook omdat je dan hier heerlijk kan zeiken :)

• simons
MadMoody schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:12:
Ik moet wel zeggen dat ik ook gewoon slecht tegen mijn verlies kan.
Ik ook, ik bedoel als je vrouw op een gegeven moment naar de man-cave komt om te zeggen dat ik de hele bijbel er uit aan het gooien ben en ze het door het Netflixen heen kan horen.... niet dat ik controllers kapot gooi maar ik ben ook een heel slecht verliezer. Maar ik weet nu al dat ik diverse keren gewoon genaaid wordt en heb mij er bij neer gelegd. Waar ik meer problemen mee heb is dat ik weet dat WL gewoon de manier is om goede spelers te krijgen, alleen ik vind het ZO zonde om vrijdagavond, zaterdag en zondag bezig te zijn om 17-20 potjes te winnen.... het beheerst op een of andere manier je weekend

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 24-01 13:13
Ik ga dit jaar sowieso weer voor een Nederlands team. Spelers zijn nu echt heel leuk. Vorig jaar geëindigd met

Mid-Van Basten
Promes IV - Mid-Bergkamp - Depay SBC
Frenkie FS - Wijnaldum IV
vAanholt X-mas - vDijk - deLigt IV - Tete IV
Cilessen IV

Behaald zonder er geld in te stoppen en sporadisch maar WL, maar voor het eerst echt pack-luck met prime Kluivert (1miljoen).

Was een leuk team, dit jaar zou het nog beter moeten zijn. Misschien kan ik nog wel iets meer Icons bij elkaar sparen als ik er vanaf het begin voor ga. Ben namelijk constant gewisseld van PL -> La Liga -> PL/La Liga hybrid -> NL team.

Vervelende is dat in de end-game het team eigenlijk niet meer mee kan in div2 als iedereen TOTS/TOTY spelers heeft en sowieso uiteindelijk allemaal voor de beste spelers gaan.

Misschien als ik dit jaar vanaf het begin erop focus (en weer een beetje pack-luck heb) dat ik ook mijn NL team nog sterker kan maken (wederom zonder er geld in te stoppen).

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

peeweeherman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:41:
[...]

Volgens mij staat bij mij in origin toch echt 18 september om 5u CEST spelen
bewijs

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

MisterMarcFR schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:08:
[...]

Hoe bevalt de Master League je tov carrière in FIFA?
Speel pas net 1 dag en kan dus niet zeggen of het nu veel beter is.
Maar lijk wel het gevoel te hebben dat Teamgeest een rol speelt in je team.
Dat heb ik in de carreer mode van fifa niet gemerkt.

ben nog aan het leren ;)

• Solotov
fifanoob schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:10:
Demo speelt wel lekker, iets langzamer, weinig verandering die ik echt merk om eerlijk te zijn. Maar heb er alsnog veel zin in :)
Ik heb een aantal potjes gespeeld op legendarisch om alvast Squad Battles te kunnen inschatten.
Tuurlijk spelen er dadelijk zaken als chemistry mee, maar tot op heden lijkt het erop dat pace minder relevant is. Dit zou ook verklaren waarom ze verschillende spelers een behoorlijke pace drop hebben gekregen.
Zo kwam ik bijv met Kane en Alli makkelijk achter de verdediging, en was het verdedigen met Sanchez, Hummels etc tegen een Sancho of Lucas ook prima te doen. Vooralsnog draait het nu om timing en het tactisch gebruiken van de voordelen van je eigen verdediger/aanvaller tegenover de nadelen van de tegenstander.

Bijv: Kane is sneller dan Hummels, waardoor je tegen Hummels beter de bal diep kan geven dan in de voet.
Speel je met Kane tegen Azpi dan is het verstandiger om de bal in de voet te spelen waarna je de bal afschermt en er zo voorbij drukt.

Tot op heden lijkt het er dus op dat spelers als Costa, Kane, Lukaku, Batshuayi, Cavani etc. vanaf het begin af aan bruikbaar zullen zijn zonder enkel voor te hoeven geven.

Dit kan natuurlijk bij de eerste beste patch compleet verkracht worden, maar laten we dit jaar hopen op verbetering.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 24-01 16:01
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:17:
Iedereen al bezig met het orienteren op leuke start teams?

Op youtube word je wel doodgegooid met content met leuke OP spelers.
Jij doet het eerste week puur op pack luck wat je starters team wordt?

• Pompi
Bean77 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:17:
Iedereen al bezig met het orienteren op leuke start teams?

Op youtube word je wel doodgegooid met content met leuke OP spelers.
Ja wel een beetje maar omdat ik toch weer voor een Nederlands team ga in 433 aanvallend ligt het al redelijk vast. Dus ik ga gelukkig niet zoveel last hebben van prijs beïnvloedingen door die filmpjes op youtube, persoonlijk vind ik mensen die zo'n filmpje volgen ook niet heel slim want 1. de prijs voor die spelers gaan stukken hoger liggen omdat veel mensen het kopiëren en 2. omdat je als je zelf een beetje rond kijkt en slim nadenkt je ook prima andere spelers kunt vinden die misschien even goed zijn of beter en dus minder gaan kosten.

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 25-01 13:26
Jamesl schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:43:
[...]

Je gaat alleen maar bagger packen :P
Tenzij je er een absurd bedrag tegenaan gooit haha
Dat realiseer ik mij maar al te goed, haha. Daarom zie ik het tegen die tijd wel ;) Zou wel lekker zijn als je iets packt wat 10k waard is. Kan je toch een redelijk basis teampje maken.

• Valandil
fifanoob schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:17:
merk wel heel erg dat als je van die halve lobpasses geeft in de loop. Die balletjes die beetje knie hoogte gaan.. Als je zulke ballen daarna in 1x op de pantoffel neemt is het 90% van de tijd goal? Vond het eerst wel kicken om zo te scoren en dacht echt wow knap, maar tis eigenlijk vet easy en je scoort er wel heel makkelijk mee.. Doet me beetje denken aan die rare flikflaks op de vleugel en dan voorgeven die ook bijna altijd goal was..
En binnenkant voet verre hoek is ook weer terug. Maar goed, daar zullen ze met de patches wel wat aan gaan veranderen. Net zoals die firsttouch goals vanuit de draai vorig jaar in begin van fifa19..

Youtube zal er straks wel weer mee vol staan en dus gaat iedereen weer zo spelen.. Best jammer.. Doordat ea het zo competitief maakt gaan veel mensen ook echt zakelijk spelen en boeit het ze niet als ze 5x op dezelfde manier scoren omdat ze weten dat dat OP is..
Najah ik blijf lekker 433 hollandse school spelen. Zoals ik al 20 jaar fifa speel :D

Ben ook benieuwd wanneer hier weer de mensen gaan vragen naar welke opstelling is het "best " ..
Nee speel dit spel zoals JEZELF het fijnst vind spelen..
klopt.. je moet je afvragen; wil je voetbalspelletje spelen of wil je spelen voor de winst...

De pro's zoeken steeds na de patch op wat de volgende "one-trick-pony" is, halen veel coins en passen hun team na de volgende patch weer aan op het volgende OP stukje.

Of ze echt plezier hebben, ik betwijfel het.
Moet zeggen dat ik al een paar maanden niet meer online ben geweest en vooral offline career heb gespeeld. Daar heb ik me echt weer ouderwets mee vermaakt. Dus de irritatie is daarmee ook weg. Gewoon lekker voetballen op een stevig niveau en niet steeds 4x dezelfde goal om je oren krijgen.

Kortom; koop je FIFA 20 alleen voor FUT, dan moet je je ook voorbereiden op een hoop frustratie.
Ik kocht FIFA19 voor FUT, maar uiteindelijk meeste offline gespeeld. FIFA 20 ga ik dan ook kopen in eerste instantie voor offline, maar zal zeker ook FUT spelen, echter niet meer met die enorme drang naar meer en beter team en packs dan daarvoor.

wijze woorden

• Solotov
Harribo schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:01:
FIFA 20 demo op de pc, zelfde als FIFA 19 wat ik in eerste instantie. Alleen andere kleurtjes.
Ziet en speelt prima. Beter dan de PES demo vind ik.

Alleen...als de ai dit jaar weer zo overheersend is als vorige editie, dan maakt het dus niet veel uit welke speler je haalt en met wat voor rating en stats, dan bepaalt ea weer hoe het spel verloopt in mijn geval aangezien ik geen pro ben. Dus al dat geouwehoer over geweldige eigenschappen van een bepaalde speler kunnen dan aardig de prullenbak in.
Dat is eigenlijk de enige no-go factor voor mij. Heb mij in decennia niet zo geërgerd aan een voetbalspel dan FIFA 19. EA heeft mi met zijn commerciële bedoelingen de gameplay aardig de nek weten om te draaien. Vraag me dan ook af hoe dit in FIFA 20 zal zijn. Neem aan dat ze wel wat kritiek hebben gehad (?).
Als je Fifa 20 al gaat starten met je aluminium hoedje over EA invloeden dan kan je beter PES gaan spelen. Hoop sowieso over t algemeen gezien, minder negativiteit in dit topic tegen te komen. Al die theorieën over scripting, voordeel voor youtubers etc is gewoon onzin. Momentum is een feit, dat wel.
nvt

Bean77 wijzigde deze reactie 13-09-2019 20:20 (99%)

• Delano1992
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15:20
Zojuist een paar potjes met spurs gespeeld, valt me op dat Kane echt een heerlijke speler is veel beweeglijker dan voorheen. En het franse blok op het middenveld is ook lekker. Heel snel maar voor kane en son sparen

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-01 10:06
Beste lezers, die 10 speeluren hoe kan je dat doen als het spel pas de 24e kan downloaden .
Is dat via de ea acces app ofzo ?
En wanneer wordt de webapplicatie gelanceerd ?

• Fraaank
Kanters85 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:59:
Beste lezers, die 10 speeluren hoe kan je dat doen als het spel pas de 24e kan downloaden .
Is dat via de ea acces app ofzo ?
En wanneer wordt de webapplicatie gelanceerd ?
Je kunt zoeken in dit topic. Deze vragen staan hier al zeker 10x beantwoord. Wat dacht je om te beginnen van de openingspost?

Fraaank wijzigde deze reactie 14-09-2019 15:05 (6%)

• bvbal79
Fraaank schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:05:
[...]

Je kunt zoeken in dit topic. Deze vragen staan hier al zeker 10x beantwoord. Wat dacht je om te beginnen van de openingspost?
Pas maar zometeen is dat alleen maar jouw mening en niet een feit :) :) :)
simons schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:25:
[...]

Ja inderdaad leuk om naar te kijken, alleen voor de echte EA-FIFA 20 database spelers moet je bij FUTHEAD en FUTWIZ zijn. Die twee hebben naar overeenkomst met EA de database toegang gekregen voor dit jaar.
Jammer is dat, ivm Futbin zijn die twee kwalitatief toch een stuk minder.

simons schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:45:
[...]

Toegang tot de database maakt alles uit... en futbin is helemaal niet de beste keus. Je zet mensen op het verkeerde been. Misschien dat voor nu het nog voor futbin is bij te houden maar straks gaat het sneller en bovendien de prijzen komen dadelijk bij release ook om de hoek kijken. Dan is futbin (ondanks dat ze qua layout en keuzemogelijkheden echt beter zijn) niet correct meer en dus niet meer betrouwbaar.
Vooralsnog is op futbin alle info te halen zoals alle jaren. Nergens gelezen dat dit niet meer het geval gaat zijn. Dus totaal geen noodzaak om te veranderen. Kan me ook niet voorstellen dat futbin niet actueel gaat blijven. Tot op heden had geen enkele website een overeenkomst en toch waren ze up to date.
We zien het wel. Mocht het zo zijn dat ze niet meer actueel zijn dan switch ik wel over. Tot op heden gebruiken al mijn bronnen nog steeds futbin als basis.

• bvbal79
Bean77 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:37:
[...]

Vooralsnog is op futbin alle info te halen zoals alle jaren. Nergens gelezen dat dit niet meer het geval gaat zijn. Dus totaal geen noodzaak om te veranderen. Kan me ook niet voorstellen dat futbin niet actueel gaat blijven. Tot op heden had geen enkele website een overeenkomst en toch waren ze up to date.
We zien het wel. Mocht het zo zijn dat ze niet meer actueel zijn dan switch ik wel over. Tot op heden gebruiken al mijn bronnen nog steeds futbin als basis.
Er is nu wel een wezenlijk verschil dat er geen EA database meer is waar ze info uit kunnen halen..ze zullen altijd 1 stap achterlopen...alhoewel ze recent getweet hebben dat ze met EA praten.

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-01 19:02
Bean77 schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:43:
[...]

TOTW komt toch normaal altijd donderdag om 19:00 uur? Of de eerste keer verschoven?
Jij als EA medewerker moet toch weten dat woensdag TOTW dag is. 16:00 bekend op Twitter en 19:00 in packs.

• simons
Vissert schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:14:
[...]
Jij als EA medewerker moet toch weten dat woensdag TOTW dag is. 16:00 bekend op Twitter en 19:00 in packs.
Hahaha bustes! Bean zal wel weer anders beweren maar goed te zien dat meerdere mensen hem als de verpersoonlijking van EA zien😂

• Fraaank
simons schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:57:
[...]

Hahaha bustes! Bean zal wel weer anders beweren maar goed te zien dat meerdere mensen hem als de verpersoonlijking van EA zien😂
You can't spell @Bean77 Bean without EA...
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:49:
[...]

En je gaat hoeveel geld er deze week inpompen?

Ben overigens ook benieuwd wat de rest er voor geld in gaat stoppen in deze eerst week.

Ik neig zelf naar zo'n euro of 20 als de initiële packs me niks opleveren. Overigens hoop ik dat de loyalty-packs dit jaar weer eens goed worden verdeeld. Volgens mij kreeg de afgelopen jaren zo'n beetje iedereen die de game langer dan 3 jaar speelt dezelfde packs. Ik ben trots op m'n club met de Est. 2011, hoop dat ik daar ook eens voor wordt beloond.
0 euro. Het is iets om naar toe te werken. Niet dat gelijk vanaf dag 1 dat team er moet staan :p

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-01 10:06
Bedankt voor u reactie..
Fraaank schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:05:
[...]

Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:19:
[...]

Lijstjes voor? Teams? Ik wil Serie A gaan doen dit jaar, maar als ik Mbappe gelijk uit een loyalty-pack krijg ga ik natuurlijk Ligue 1.
Lijstjes welke spelers vasthouden om te verkopen op de piek. Lijstjes met spelers om in te investeren. Lijstjes om te investeren in spelers in de dip. Lijstjes met lange termijn investeringen. Richtlijnen voor investeren in IF's/OTW's. Richtlijnen minimale verkoopprijzen hoge rated spelers.
Dat soort lijstjes dus.

Teams is wel leuk om naar te kijken en om te puzzelen, maar is teveel afhankelijk wat er uit de packs komt of niet. Ik zie dat dan wel.

Dus als er mensen zijn die dadelijk gaan afvragen hoe ik aan mijn team ga komen. Investeren met wat FP en vervolgens slim en efficient handelen. En ja je moet er wat moeite voor doen om je erin te verdiepen.
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]

Erg scherp ;) haha.

johnBot schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:21:
200 euro samen met een vriend van me. Verder steken we er geen euro meer in de rest van het seizoen. Met een beetje geluk heb je meteen zo'n voorsprong op het gros van de spelers.

[...]
Precies, goed investeren en je bent snel coins aan het verdienen.
Wel weer wennen aan die kansloze packs in het begin. Jammer genoeg geen speciale packs in de store(buiten sbc's, rewards).

Ik heb de openingspost tweemaal doorgelezen aangezien ik dezelfde vraag had, het is niet dat het erg duidelijk vermeld word.

Ik heb vrijdagmiddag, dus toch maar EA Access aangevinkt om even met Fifa 20 aan de slag te kunnen, hopelijk ben ik niet de vrijdag kwijt met het downloaden zelf :/

• Fraaank
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:39:
[...]

je kunt niet pre downloaden in EA access zelf. Dus pas vanuit EA access komt de trailversie te staan en die moet je dan downloaden. De trailversie komt trouwens al donderdag btw
Toch maar PC spelen hè jongens:

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-01 00:14
[...]

Ik neig zelf naar zo'n euro of 20 als de initiële packs me niks opleveren. Overigens hoop ik dat de loyalty-packs dit jaar weer eens goed worden verdeeld. Volgens mij kreeg de afgelopen jaren zo'n beetje iedereen die de game langer dan 3 jaar speelt dezelfde packs. Ik ben trots op m'n club met de Est. 2011, hoop dat ik daar ook eens voor wordt beloond.
Neig er ook naar, of iig een 10je voor wat drafts ofzo.

Ben ook benieuwd of ik nog iets van loyality krijg, heb FIFA 19 geskipt maar mijn club is Est. 2012 dacht ik :)

• MadMoody
[...]

En je gaat hoeveel geld er deze week inpompen?

Ben overigens ook benieuwd wat de rest er voor geld in gaat stoppen in deze eerst week.

Ik ga er precies 0 euro in stoppen.

• cubert20
  • Laatst online: 25-01 00:39
MadMoody schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:12:
[...]

Ik ga er precies 0 euro in stoppen.
Dus jij koopt fifa gewoon niet.
Ik ben overigens ook van plan om alleen fifa basisversie te kopen zonder early acces(of heel misschien pes)
En dan kijken waar het schip strand. Had afgelopen jaar vrij rap een team van 3 a 4 miljoen bij elkaar.
Vind het bouwen van het team eigenlijk het leukste.
Na de tots waanzin en ik echt mijn ultimate team bij elkaar had heb ik nog 1 of 2 WL gespeeld en daarna een mooie pauze van fifa.

• simons
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]
Ik rust mijn kaas!

• Meneer iCy
De EA Acces glitch lijkt voor de xbox one users nog te werken. Heb dit zelf getest met NHL20. Heb 4+ uren op de teller en ea access zegt dat ik nog 10 uur mag spelen.

Kwestie van sluiten/starten totdat er geen ea access bij het logo linksboven staat ingame.
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:52:
[...]
Klopt helemaal 10 uur uitproberen tot release date
Unlimited! :9

Meneer iCy wijzigde deze reactie 16-09-2019 21:44 (26%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:12
De app krijgt een update, voor 19 is geen support meer.
Tot aan de update kun je ook een snelkoppeling van de mobiele webpagina gebruiken.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Fraaank
Maichel schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:51:
Maandag(nacht...) de fysieke Champions Editie ophalen. Zin in!
Wilde alvast een start team bedenken, maar heeft eigenlijk weinig nut, want hangt allemaal af van wat ik pack in t begin natuurlijk.
*draait zich dan nog een keertje om en heeft er dan al een aantal dagen FUT erop zitten*
Pagina: 1 2 3 ... 24

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True