Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:25
Na een paar potten met Marquinhos hem tog maar ingeruild voor Thiago Silva. Wat een beest is dat zeg. Die staat echt altijd goed en merk niks van z'n 'gebrek' aan snelheid.

Ook zeer tevreden over alisson tots, nog geen gekke dingen gezien terwijl VDS tog rare dingen stond te doen de laatste weken.

Zit nog te denken Neymar z'n gold kaart te vervangen maar zou niet weten met wie.. bovendien blijft hij goed bevallen los van t verdedigende geweld waardaar hij fysiek soms heel erg achter blijft

Mocht nog iemand een tip hebben rond de 300k let me know
https://www.futbin.com/20/squad/16195945
Ingame:
https://www.futbin.com/20/squad/16031446

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Augy schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:38:
Na een paar potten met Marquinhos hem tog maar ingeruild voor Thiago Silva. Wat een beest is dat zeg. Die staat echt altijd goed en merk niks van z'n 'gebrek' aan snelheid.

Ook zeer tevreden over alisson tots, nog geen gekke dingen gezien terwijl VDS tog rare dingen stond te doen de laatste weken.

Zit nog te denken Neymar z'n gold kaart te vervangen maar zou niet weten met wie.. bovendien blijft hij goed bevallen los van t verdedigende geweld waardaar hij fysiek soms heel erg achter blijft

Mocht nog iemand een tip hebben rond de 300k let me know
https://www.futbin.com/20/squad/16195945
Ingame:
https://www.futbin.com/20/squad/16031446
De makkelijkste upgrade is dan toch wel Militao,l voor Silva. Heb je gelijk 1 van de beste verdedigers is het spel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 22:52
https://www.nporadio1.nl/...loos-tegen-gokken-in-fifa
EA laat in een reactie weten de pakketjes niet als gokken te zien: "We zijn er heilig van overtuigd dat onze games leuk moeten zijn. Dat betekent dat ze veilig zijn, eerlijk en dat spelers het spel moeten kunnen spelen als onderdeel van een gezonde leefstijl."
EA _O- _O- _O- _O- _O-

Hoe durf je dat te communiceren. Dat je niet wil toegeven dat pakketjes wel degelijk gokken is, dat is logisch.
Maar dat ze daarna durven te beweren het spel veilig, eerlijk en dat het geschikt is voor een gezonde leefstijl _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Terranova schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:07:

[quote]EA laat in een reactie weten de pakketjes niet als gokken te zien: "We zijn er heilig van overtuigd dat onze games leuk moeten zijn. Dat betekent dat ze veilig zijn, eerlijk en dat spelers het spel moeten kunnen spelen als onderdeel van een gezonde leefstijl."[/[quote]

EA _O- _O- _O- _O- _O-

Hoe durf je dat te communiceren. Dat je niet wil toegeven dat pakketjes wel degelijk gokken is, dat is logisch.
Maar dat ze daarna durven te beweren het spel veilig, eerlijk en dat het geschikt is voor een gezonde leefstijl _O- _O-
Misschien, maar zoals ik het lees is het simpelweg het falen van het Kansspelautoriteit.
Als lootboxes/packs etc niet expliciet verboden worden, dan past EA uiteraard niets aan.

EA doet feitelijk niets verkeerd, dat het Kansspelautoriteit de regels niet dusdanig weet aan te passen waardoor dit verboden word is simpelweg een zwakte.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:13:
[...]

Misschien, maar zoals ik het lees is het simpelweg het falen van het Kansspelautoriteit.
Als lootboxes/packs etc niet expliciet verboden worden, dan past EA uiteraard niets aan.

EA doet feitelijk niets verkeerd, dat het Kansspelautoriteit de regels niet dusdanig weet aan te passen waardoor dit verboden word is simpelweg een zwakte.
Ja het is heel jammer dat de kansspelautoriteit faalt zeker omdat ze alleen lijken te falen omdat EA ze bedelven onder het werk en niet omdat EA niets fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Terranova schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:07:

[quote]EA laat in een reactie weten de pakketjes niet als gokken te zien: "We zijn er heilig van overtuigd dat onze games leuk moeten zijn. Dat betekent dat ze veilig zijn, eerlijk en dat spelers het spel moeten kunnen spelen als onderdeel van een gezonde leefstijl."[/[quote]

EA _O- _O- _O- _O- _O-

Ik heb gisteravond "niet gegokt" met 800k, 8* Jumbo zeldzame spelers pakket en alleen 1* tots keeper van Latijns Amerika.

De rest was allemaal 85 of lager haha

[ Voor 17% gewijzigd door Wulfric92 op 06-06-2020 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:59
Wulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:30:
[...]

Ik heb gisteravond "niet gegokt" met 800k, 8* Jumbo zeldzame spelers pakket en alleen 1* tots keeper van Latijns Amerika.

De rest was allemaal 85 of lager haha
Tegenwoordig als je ook een 86 of 87 krijgt in je pakje is hij maar 15k waard....hoezo de SBC fodder markt is dood

Ik heb gisteren tijdens LR gewoon 10x Navas voor 10k kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:59
Hassiebassie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 13:58:
Vorig jaar veranderde de packluck ergens juni gigantisch. Opeens was de kans op een tots opgeklommen naar 20%.

Heeft iemand een idee wanneer en of dit gaat gebeuren?
ergens juli, begin augustus bedoel je....

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fut19-futties

31 juli begonnen ze TOTS weer in packs te zetten.

Ik snap dat soms makkelijk is, maar heel veel info is gewoon met google al te vinden. Verder helpen vragen die glazen bol vereisen ook niet echt.

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 06-06-2020 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
bvbal79 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:53:
[...]

ergens juli, begin augustus bedoel je....

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/news/fut19-futties

31 juli begonnen ze TOTS weer in packs te zetten.

Ik snap dat soms makkelijk is, maar heel veel info is gewoon met google al te vinden. Verder helpen vragen die glazen bol vereisen ook niet echt.
Bij futbin kan je ook kijken naar de prijzen van FIFA 19 en eerder, dat zegt ook al veel. Nu was TOTS dit jaar wel 2 weken eerder dus het is mogelijk dat het ipv 31 juli nu half juli gaat worden... Of misschien doen ze het wel helemaal niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Nja je kan wachten tot je een ons weegt, als je nu een leuke speler ziet die je wilt kopen kan je hem beter gewoon halen. En er leuke wedstrijden mee hebben.

Dit seizoen duurt maar tot september, dan komt fifa 21 al uit.

Je kan ook wachten tot augustus dan een top team kopen voor weinig munten en er 4 weken mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:05

lasharor

7 december 2004

Zo ik had al mijn games nodig om de 14 te halen voor Gold 3 :/ slechtste weekend league tot nu toe. Gelukkig was de laatste wedstrijd wel een makkie dus dat zorgt voor wat minder stress :P

Di Maria TOTSSF speelt echt ruk, die gast kan bijna niet aan de bal blijven een verdediger hoeft maar te duwen en hij rolt al op de grond. Het enige wat écht mooi is aan die kaart is het schot en dan voornamelijk zonder zonder aanname. Dus uiteindelijk wel een paar potjes door een goal van hem gewonnen.

Ik heb ook die TOTSSF Verrati gebruikt in mijn team maar die speelt echt nog dramatischer dan Di Maria, wellicht is dat de slechtste TOTSSF kaart ooit. Als CAM in 30 potjes geen enkele goal en volgens mij is het aantal assists ook op een hand te tellen. Wat een dramakaart. Die gaat gelijk weer weg.

Voor de rest, ik was gisteren bezig; Krijg ik opeens een DC. Normaliter heb ik daar nooit last van. Dus ik weer inloggen blijkt dat het nieuwe seizoen actief was. Worden dan alle games onderbroken? Die timing was wel heel erg "toevallig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Door mijn eerste vijf WL potten heen. Mijn eerste game win ik: that's a first. Dat mag in de krant lol. Vervolgens volgen er drie potten waar ik 6-3, 6-4, 6-2 tegen verlies. En dan lijkt er een potje zoals de eerste erin te zitten: sta snel op 1-0 achterstand maar ik krijg meerdere kansen. Ram vlak voor rust de gelijkmaker erin. Komt er in de tweede helft een disconnect. Dus 1-4, het zou me niet verbazen als dat straks 2-8 is na tien potten zoals gewoonlijk. Die eerste pot viel voor mij goed uit, maar dan denk je in pot twee: nice en nu zo doorgaan en bam wat een zeperd was dat. Tegen een team met Sanchez, Messi/Neymar/Yedder, mid Gullit ik werd gewoon weggetikt. Als daar nu de DC zou optreden prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:13:
Door mijn eerste vijf WL potten heen. Mijn eerste game win ik: that's a first. Dat mag in de krant lol. Vervolgens volgen er drie potten waar ik 6-3, 6-4, 6-2 tegen verlies. En dan lijkt er een potje zoals de eerste erin te zitten: sta snel op 1-0 achterstand maar ik krijg meerdere kansen. Ram vlak voor rust de gelijkmaker erin. Komt er in de tweede helft een disconnect. Dus 1-4, het zou me niet verbazen als dat straks 2-8 is na tien potten zoals gewoonlijk. Die eerste pot viel voor mij goed uit, maar dan denk je in pot twee: nice en nu zo doorgaan en bam wat een zeperd was dat. Tegen een team met Sanchez, Messi/Neymar/Yedder, mid Gullit ik werd gewoon weggetikt. Als daar nu de DC zou optreden prima.
Het gaat hier ook erg raar, vanmiddag begonnen en gestop op 4-1. Het speelde erg traag (en vertraagd) maar niet klagen als je er op die manier doorloopt.

Vanavond het omgekeerde, maar nu gaat het ook constant mis door random en vertraagde passes.
Constant dat je een pass wilt geven en het gaat weer ergens anders heen, alsof ik alleen maar trage korte passes kan geven.

Het zal dadelijk wel weer eindigen op 5-5 :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk ga laat spelen dan zal er niet veel delay zijn. In tegendeel niet te spelen zeg denk de ergste delay die ik ooit heb meegemaakt.

Gelukkig dat ik kdb heb met een verwoestend afstand schot waardoor ik in de verlenging naar 3-1 uit loop.

Ga morgen ochtend vroeg beginnen en dan maar weer 25 op 1 dag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kreeg door die eerste pot wss valse hoop op een beter begin. Maar het feit dat ik die wel win met 4-2, in de verliespotten wel drie/twee goals kan maken geeft aan dat het wel er in zit. Heb vijf setups onder de knoppen. (4312, 4231, 41212, 41212(2) en 4222)Het gekke vind ik dat in de verliespotten de tactics pas begonnen te lopen toen ik al op 5-0 achter stond. Ik wil juist voorkomen bij aftrap zo snel achter te staan. Maar dat wil duidelijk nog niet echt lukken.

Ondanks Thiago Silva en Diego Carlos die stuk voor stuk zich op spitsen en cams werpen. De bal springt los van beide, aanvaller krabbelt weer op en krijgt als ware een rebound cadeau. Ook meegemaakt met VDS. Doet ie werkelijk alles goed (loopt op het juiste moment uit in een 1 op 1 situatie, blokt de eerste keer schieten op doel, maar dan mag de animatie van VDS niet aflopen oid hij wordt onderbroken, laat de bal los en again rebound.

[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 06-06-2020 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:33:
Denk ga laat spelen dan zal er niet veel delay zijn. In tegendeel niet te spelen zeg denk de ergste delay die ik ooit heb meegemaakt.

Gelukkig dat ik kdb heb met een verwoestend afstand schot waardoor ik in de verlenging naar 3-1 uit loop.

Ga morgen ochtend vroeg beginnen en dan maar weer 25 op 1 dag spelen :)
Dat wil ik juist voorkomen :)

@Joosie200
5 formaties of daadwerkelijk meerdere counters ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:42:
[...]

@Joosie200
Vijf formaties van ultra defensief, defensief, gebalanceerd, aanval, ultra aanval. Switch vooral tussen defensief, aanval en ultra aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:42:
[...]

@Joosie200
Nou dit speelt zo bizar slecht dat ik liever 25 potten morgen speel. Misschien is morgen zelfde verhaal maar dan is het niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:56:
[...]

Nou dit speelt zo bizar slecht dat ik liever 25 potten morgen speel. Misschien is morgen zelfde verhaal maar dan is het niet anders :)
6-4 nu, idd we zien wel weer hoe het morgen gaat.
Heb het voor de variatie een beetje omgegooid, FB Griezman voor Muller en nu ff een paar potjes 4222/41212-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:01:
[...]
en nu ff een paar potjes 4222/41212-2.
Dat zijn mijn ultra attacking en attacking formaties. Spelen super. Doe 41212 balanced voor de chemistry. Moet wss alleen mijn defensive en ultra defensive maar gaan omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 22:13:
De eerste 5 potten kan je iedereen tegenkomen van beginners tot ervaren spelers daarna zit je in jouw weekend League divisie.

Een win is +1 een verlies is -1. Tel ze bij elkaar op en dat is jouw weekend League tegenstander voor de volgende pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:28:
[...]

De eerste 5 potten kan je iedereen tegenkomen van beginners tot ervaren spelers daarna zit je in jouw weekend League divisie.

Een win is +1 een verlies is -1. Tel ze bij elkaar op en dat is jouw weekend League tegenstander voor de volgende pot.
Ja, dat merk ik duidelijk vanavond. Sta dus op elo -3. Heb mijn ultra defensive maar op 532 gegooid en defensief 4231 getweakt nav Neil tactics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:30:
[...]

Ja, dat merk ik duidelijk vanavond. Sta dus op elo -3. Heb mijn ultra defensive maar op 532 gegooid en defensief 4231 getweakt nav Neil tactics.
Het is misschien leuk om te kopiëren van Youtubers maar speel jij hetzelfde als hun?

Ik speel zonder trucs, geen drag backs of wat dan ook. Maar heb wel een eigen taktiek gevonden waarmee ik G1 haal en 3e divisie speel.

Kopiëren kan, maar dan moet je hun speelstijl precies over nemen zo niet zoek de speelstijl die bij JOUW past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:33:
[...]

Het is misschien leuk om te kopiëren van Youtubers maar speel jij hetzelfde als hun?

Ik speel zonder trucs, geen drag backs of wat dan ook. Maar heb wel een eigen taktiek gevonden waarmee ik G1 haal en 3e divisie speel.

Kopiëren kan, maar dan moet je hun speelstijl precies over nemen zo niet zoek de speelstijl die bij JOUW past.
Ik check de videos vooral voor uitleg waarom bepaalde instellingen werken met bepaalde formaties. Persoonlijk hou ik van 41212/41212(2)/4222 en 442 door breed op het veld driehoekjes te kunnen maken/een tweetjes op te zetten/voorzetten van de zijkant te kunnen geven. Alles naar gelang ik het wil inzetten, bijv een turbo omschakeling en dodelijke counter. Maar allemaal met aanval in gedachte omdat een tegendoelpunt zeker in WL er toch zo in ligt.

Defensief is niet mijn sterkste punt, dus ik hanteer het credo: de aanval is de beste verdediging. Boeiend die 0-2 achter, die buig ik om naar 3-2/4-2. Het is pas een onhaalbare zaak wanneer je al vrij snel op 0-4 of meer achter staat. In deze drie verliespotten vanavond dachten mijn tegenstanders vast: die gaat ragequitten. Nee, dat vertik ik. It ain't over till the fat lady sings. Wel ga ik dan meerdere tactieken uitproberen, kijken welke aanvallen werken/wat niet. Als mijn tegenstander er dan nog eentje weet te scoren. Boeiend, ik speel de game uit om zo met dingen te kunnen experimenteren wat voor mij werkt.

Dus denk niet dat ik mijn eigen speelstijl niet aan het zoeken ben. Dat doe ik juist door te experimenteren in verliespotten. Bedoel dat ik hem niet ga winnen is 1 ding: maar dan maar zien hoe ik mijn team kan omturnen mocht er toch een aansluiting in zitten. Die twintig minuten ben ik toch al kwijt. Ik ga pas quitten tegen zondagavond/maandagochtend vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:33:
[...]

Niks op toe te voegen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:45:
[...]

Ik check de videos vooral voor uitleg waarom bepaalde instellingen werken met bepaalde formaties. Persoonlijk hou ik van 41212/41212(2)/4222 en 442 door breed op het veld driehoekjes te kunnen maken/een tweetjes op te zetten/voorzetten van de zijkant te kunnen geven. Alles naar gelang ik het wil inzetten, bijv een turbo omschakeling en dodelijke counter. Maar allemaal met aanval in gedachte omdat een tegendoelpunt zeker in WL er toch zo in ligt.

Defensief is niet mijn sterkste punt, dus ik hanteer het credo: de aanval is de beste verdediging. Boeiend die 0-2 achter, die buig ik om naar 3-2/4-2. Het is pas een onhaalbare zaak wanneer je al vrij snel op 0-4 of meer achter staat. In deze drie verliespotten vanavond dachten mijn tegenstanders vast: die gaat ragequitten. Nee, dat vertik ik. It ain't over till the fat lady sings. Wel ga ik dan meerdere tactieken uitproberen, kijken welke aanvallen werken/wat niet. Als mijn tegenstander er dan nog eentje weet te scoren. Boeiend, ik speel de game uit om zo met dingen te kunnen experimenteren wat voor mij werkt.

Dus denk niet dat ik mijn eigen speelstijl niet aan het zoeken ben. Dat doe ik juist door te experimenteren in verliespotten. Bedoel dat ik hem niet ga winnen is 1 ding: maar dan maar zien hoe ik mijn team kan omturnen mocht er toch een aansluiting in zitten. Die twintig minuten ben ik toch al kwijt. Ik ga pas quitten tegen zondagavond/maandagochtend vroeg.
Dit is mijn aanvallende en enige tactiek die ik gebruik. Wanneer ik achter sta in de 60ste minuut zet ik diepte verdediging op 10.

41212 wijdt

Verdediging
Druk zetten bij fout tegenstander
Breedte 4
Diepte 7

Aanval
Gebalanceerd
Breedte 5
Spelers de 16 in 5

Verdediging op standaard laten qua instructies.

Cdm achterin blijven / dekking midden
Cam voorin blijven / dekking midden
Lm/ rm vrij spel
Spitsen in het centrum blijven/achter de linies kruipen.

Alles wat niet genoemd is op de default instellingen laten.

Succes! :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Omfg ik klaag dit jaar echt nooit meer over pack luck. Krijg even dit uit een 7,5k pakket als draft reward.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WlvjvALs58voNZZayi8PsluWZqA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WjBOWWioLEHpp9fNQdujwxhC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:24:
Omfg ik klaag dit jaar echt nooit meer over pack luck. Krijg even dit uit een 7,5k pakket als draft reward.

[Afbeelding]
WOOOOOOOOW nice, maar sinds wanneer is messi een rechtsback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:50:
[...]

WOOOOOOOOW nice, maar sinds wanneer is messi een rechtsback :+
Fifa staat bij mij in nl dus rb is rechtsbuiten :p

Weet alleen niet of ik hem hou of verkoop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 00:52:
[...]

Fifa staat bij mij in nl dus rb is rechtsbuiten :p

Weet alleen niet of ik hem hou of verkoop.....
i know, daarom de :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ga denk toty messi verkopen , ze mid / low workrates irriteer ik me na een potje al aan. Duurt een uur voordat hij voorin staat.... daar in tegen pomp hij er wel direct 2 vanaf afstand in. Ga er ff een nachtje over slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 01:13:
Ga denk toty messi verkopen , ze mid / low workrates irriteer ik me na een potje al aan. Duurt een uur voordat hij voorin staat.... daar in tegen pomp hij er wel direct 2 vanaf afstand in. Ga er ff een nachtje over slapen :)
K had Messi op voorin blijven en verder alles balanced. Dat ging wel goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:06
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 01:13:
Ik speel al sinds de herfst met Messi (94) onlangs geupgrade naar 99, heerlijke dribbelaar. Ik gebruik hem als linker spits in een 2 spitsen systeem met cam er achter. Met stay forward en get in behind werkt hij voor mij prima. Anders kun je de headliner eens proberen, die heeft h/l workrates. Ik vind het verschil tussen de 94 en 99 messi niet mega groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb tots Messi verkocht. Bij mij spelen me lm en rm vooral als bliksem afleider en geven assist. Vond 2,5 miljoen daarvoor een beetje teveel geld :)

Ga PIM Essien halen en daarna kijk ik even hoeveel coins er over blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Snap k.. had ik waarschijnlijk ook gedaan. Met 2,5m kan je je team leuk verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Iemand die Moments Rush heeft? Hoe speelt hij? Twijfel om hem te halen. Lijkt me wel een leuke icon om te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 07-06-2020 10:06 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:02:
Iemand die Moments Rush heeft? Hoe speelt hij? Twijfel om hem te halen. Lijkt me wel een leuke icon om te hebben.
Ik heb een tijdje met hem gespeeld om te bepalen wie ik zou nemen uit icon-swaps.
Rush is een net-machine, heeft alle traits en maakt vrijwel elke kans meteen af.

Dit was echter voordat het TOTSSF geweld losbarste, geen idee hoe hij het doet nu vrijwel iedereen blauwe kaartjes achterin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Net het typische voorbeeld waarom k Rivals niet leuk vind.

Had even kwartiertje over voordat k weg moest denk doe even potje.. speler tikt rustig achterin rond. Geeft 1 verkeerde pass Neymar pikt hem op en geeft diep aan icardi. Boem 1-0 in minuut 4. Gelijk RQ. Denk: je hebt nog een 86 minuten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verder gaan spelen vanochtend: 5:4 en 1 DC. Ben op 532 gaan spelen met mijn rechts en links back op overlap en heb 4 potten op rij gewonnen. Blijf gewoon aanvallen met Dalglish, Cruyff en Overmars maar deze setup werkt voor me. Bij het omschakelen na een block in een van mjjn counters heb ik de deur op slot staan. Gewonnen met 4/3/2-0 en voor de verandering telkens de 0 gehouden. Dit is een weekend league als nooit te voren. Niet langer 2-8/3-7 zoals gebruikelijk, maar 5-5. It's something.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou mag blij zijn als het goud 3 word deze week. Echt letterlijk alles zit tegen en niks valt mijn kant op. Laatste potje toch wel de toppunten van fifa 20. De Bruyne loopt vrij op het doel af en salah beslist ineens gewoon voor de Bruyne langs te lopen terwijl hij schiet. Bal geblokt... door me eigen speler......

Daarna loopt Marquinhos tegen militao op terwijl ik ze beide niet geselecteerd had. Son gratis vrije doortocht in het midden doelpunt.

Ben maar even gestopt want anders gaat er zo wat kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:44:
Nou mag blij zijn als het goud 3 word deze week. Echt letterlijk alles zit tegen en niks valt mijn kant op. Laatste potje toch wel de toppunten van fifa 20. De Bruyne loopt vrij op het doel af en salah beslist ineens gewoon voor de Bruyne langs te lopen terwijl hij schiet. Bal geblokt... door me eigen speler......

Daarna loopt Marquinhos tegen militao op terwijl ik ze beide niet geselecteerd had. Son gratis vrije doortocht in het midden doelpunt.

8-7 hier, vanavond ff kijken of G3 er zonder teveel frustratie in zit.

De potjes zitten vol met rare fratsen en randomness helaas, sommige potjes kan ik simpelweg niet verdedigen door de delays en andere potjes sta je zelf met 3-0 voor binnen 20 minuten omdat je dit dan bij de tegenstander ziet.

4222 speelt leuk tot nu toe, moet alleen nog een iets meer aanvallende preset hebben (@fifanoob had dacht ik laatst ook eentje gepost). FB Griezman is overigens een monster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het is wel weer een button lag festijn dit weekend af en toe. Ik ging gister heel lekker, g3 binnen. Nog 5 potten over voor g2, eerste 2 uiteraard kansloos verloren, had ik wel verwacht na gisteren...
Dus dat gaat niet meer lukken vrees ik.

Edit: uiteraard niet gelukt...
Nu zullen we wel Sommer en Oblak krijgen uit de player picks :+

[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-06-2020 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RJNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 21:48
Bedankt EA... 8)7

84e minuut. Hele partij de betere en dan doet de keeper dit, maar gelukkig nog wel gewonnen in de verlening.
Ik ga nu 14-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:44:
Nou mag blij zijn als het goud 3 word deze week. Echt letterlijk alles zit tegen en niks valt mijn kant op..

Ik heb te vroeg gejuicht. Loop net uit net zo'n sessie. Eerste potje ging gelijk op: 1-1, verlenging en penalties. Verlies ik met 5-4, waarbij VDS de bal voor de lijn tegen houdt, maar hij stuitert door over de lijn. Hele gekke animatie was dat. Toen ging ik door het lint. Daarna vijf beroerde potten gevoetbald. Beetje jouw verhaal, niks loopt mijn kant uit.

Sta nu op 5-10 daardoor :F Uit de resterende vijftien haal ik nooit 6 wins op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:34
Ik wil 4231 gaan spelen met 3 cam, speel nu 433-4 dus met vleugel aanvallers, iemand ervaring met de opstelling 4231, mijn team moet na de wl er zo uitzien Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QydCl1VMQOUB9t4Uu4ZN97RcIeE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SUAKrxcKE5I0h6ySru2UttZx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzRIqZZ0ZXp4P08LVrLnHriVIXs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cAF7vee1ei875TC9pP4rBPCV.png?f=fotoalbum_large

1 van deze 2 iemand tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:48:
Ik wil 4231 gaan spelen met 3 cam, speel nu 433-4 dus met vleugel aanvallers, iemand ervaring met de opstelling 4231, mijn team moet na de wl er zo uitzien [Afbeelding]

[Afbeelding]

1 van deze 2 iemand tips
90% van de spelers heeft ervaring met 4231 :)

Ik volg zelf al tijden zelonius mbt deze formatie:

mbt tot het team is het een lastige keuze als ik hardop denk:
- Geen ziyech ivm weakfoot als CCAM in 4231 -> kijk bijvoorbeeld of je Papu Gomez/Dybala kan pakken voor die positie eventuel icm TOTY De Ligt naast Cuadrado
- Optie met KDB/Witsel/Davies ziet er heel sterk uit, zeker nu ook Hendo/TAA nog enorm gaan dalen ivm Ultimate TOTSSF
- Zou sowieso kijken of je Nesta kan vervangen, misschien beide CB's.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 07-06-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Manolas TOTS is een geweldige vervanger voor Nesta. Had 'm als player pick maar hij is ook niet al te duur. De Bruyne 93 is ook niet al te best meer in dit TOTS geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:17:
Manolas TOTS is een geweldige vervanger voor Nesta. Had 'm als player pick maar hij is ook niet al te duur. De Bruyne 93 is ook niet al te best meer in dit TOTS geweld.
Als je wl speelt ligt het waarschijnlijk daar aan. Mijn 99 kdb is ook echt niet vooruit te branden en draait als een tank.

Het speelt echt bizar slecht vandaag. Net ook weer een pot win simpel 4-1 maar het had over de 10 kunnen zijn. Heb paar x voor het doel gestaan en me spelers weigeren weer om te schieten of het duurt zo lang dat er alweer een verdediger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:47:
[...]

Als je wl speelt ligt het waarschijnlijk daar aan. Mijn 99 kdb is ook echt niet vooruit te branden en draait als een tank.

Het speelt echt bizar slecht vandaag. Net ook weer een pot win simpel 4-1 maar het had over de 10 kunnen zijn. Heb paar x voor het doel gestaan en me spelers weigeren weer om te schieten of het duurt zo lang dat er alweer een verdediger is.
Draai het eens om, je tegenstander heeft een dusdanig slechte gameplay waardoor jij op deze manier zo eenvoudig kan winnen. Het is echt dramatisch dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:52:
[...]

Draai het eens om, je tegenstander heeft een dusdanig slechte gameplay waardoor jij op deze manier zo eenvoudig kan winnen. Het is echt dramatisch dit weekend.
Het is gewoon over het algemeen janken deze wl. Voor iedereen ook me tegenstanders. Alleen die gasten met 1 depth en die weigeren aan te vallen hebben met deze gameplay gewoon voordeel. Combinatie voetbal is soms gewoon onmogelijk. Heb een middenveld en aanval waar iedereen over de 95 short passing heb nou je merkt er soms niks van xD

Net weer een triest ventje , zo’n slotta kopie met ben yedder 69 , bellen met breuer als hij scoorde. Stond 2-0 achter alles afspelen etc , kom op 4-2 voorsprong uit eindelijk 4-3 gewonnen. Bericht dat ik een triest mannetje was omdat ik 3 min tijd rekte en dat ik meer tijd met me gezin moest door brengen omdat ik 32 ben etc. Wat een mafkezen heb op je deze wereld. Wist ook niet dat ik 32 was maar okey xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:34
Bossie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:07:
[...]

90% van de spelers heeft ervaring met 4231 :)

Ik volg zelf al tijden zelonius mbt deze formatie:
[YouTube: FIFA 20 BEST 4231 TACTICS FOR ULTIMATE TOTS FUT CHAMPS! CUSTOM TACTICS, INSTRUCTIONS + 4231 GAMEPLAY]

mbt tot het team is het een lastige keuze als ik hardop denk:
- Geen ziyech ivm weakfoot als CCAM in 4231 -> kijk bijvoorbeeld of je Papu Gomez/Dybala kan pakken voor die positie eventuel icm TOTY De Ligt naast Cuadrado
- Optie met KDB/Witsel/Davies ziet er heel sterk uit, zeker nu ook Hendo/TAA nog enorm gaan dalen ivm Ultimate TOTSSF
- Zou sowieso kijken of je Nesta kan vervangen, misschien beide CB's.
Bedoel je nu dat ik voor Davids witzel moet gaan of de tta/henderson beter?
Nesta eens die wil ik nog vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:16:
[...]

Bedoel je nu dat ik voor Davids witzel moet gaan of de tta/henderson beter?
Nesta eens die wil ik nog vervangen
ik geef vooral aan dat je erg veel opties hebt, beide keuzes zijn erg sterk.
Post anders je budget en welke spelers untradable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQVmlCsUXmmRFeCiec4iUKaTc7s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QLj188S7r4ktZbpjhgOeaFSe.png?f=fotoalbum_large

Omdat EA het vertikt op de consumables markt op te pikken moest ik Savanier gebruiken ipv Oshimen, en wat een mazzel is dat geweest. Bovenstaande squad zou je van verwachten dat Atal of Depay of misschien wel Simon eruit zou springen qua performance...

Top 3 in willekeurige volgorde: Kamara, Savanier en André The Giant! Dat zijn dus spelers die geen drol kostte en ik moest halen omdat de muntjes ook opwaren. Hierdoor ook Zanetti en Canavaro van stal moeten houden. Diego Carlos werd doorgeschoven naar CDM. Als CDM doet hij het ontzettend goed en Zanetti en Canavaro kunnen nog redelijk meekomen.

Had nog 1 overwinning nodig om Goud 2 te halen en nog 7 wedstrijden over. Ineens begon ELO blijkbaar z'n best te doen. Partijen werden alleen maar moeilijker, ook 5x op rij te hebben verloren. Uiteindelijk met de laatste(!) wedstrijd nog Goud 2 binnengehaald.

ELO bestaat, daar ben ik wel zeker van, maar het wordt niet alleen beïnvloed door je resultaten, het wordt ook bepaald door je plaatsing zelf. Laatste wedstrijd om Zilver 1 te halen en laatste wedstrijd om Goud 3 te halen waren ineens heel moeilijk (wel gewonnen) en de wedstrijd daarna was weer appeltje eitje. En nee, ik word echt niet zenuwachtig als ik zilver 1 kan halen, dat red zelfs ik nog met gemak.

Goud 2 dus binnen, zodat ik wel 2x een gegarandeerde Sömmer en Albertoooo kan oppikken donderdag en er vervolgens niks meer mee ga doen.

Overigens: Normale Ben Yedder en normale Neymar zijn nog steeds beter en meer OP dan 90% van alle spelers, inclusief een hele hoop TOTS-spelers helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Traeces schreef op zondag 7 juni 2020 @ 16:47:
[...]

Dat was een reactie op @Markvd1984, Speel zelf niet met de Bruyne. Vandaag nog niet gespeeld maar vrijdag later op de avond vond ik de gameplay best goed. Moet straks nog wel zo'n 7 wedstrijden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Fraaank Dat heb je speel gedaan op de Xbox :+

Die Kamara heb ik me al een paar maal stuk op gelopen in WL, snel blokje beton :)

Uiteraard heeft je ranking invloed op elo, voor een bepaalde ranking heb je simpelweg een bepaalde winratio nodig waardoor je ELO dus ook steeds hoger word als je ranking omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:44:
@Fraaank Dat heb je speel gedaan op de Xbox :+

Die Kamara heb ik me al een paar maal stuk op gelopen in WL, snel blokje beton :)

Uiteraard heeft je ranking invloed op elo, voor een bepaalde ranking heb je simpelweg een bepaalde winratio nodig waardoor je ELO dus ook steeds hoger word als je ranking omhoog gaat.
Sssst dit was nog op PC >:)

Volgende FIFA ben ik wel op console te vinden!

[ Voor 5% gewijzigd door Fraaank op 07-06-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

14 wedstrijden gewonnen, met nog 6 voor de boeg toch maar gestopt. Het spel was weer enorm toxic, komt de tegenstander op 2-0 dan worden de replays volledig bekeken, vingertje op de mond.... alleen dat moet je niet doen met nog 40 minuten op de klok. Als het dan 2-3 wordt dan moet er 3x gepauzeerd worden in de 89e minuut.
En dat voor een paar playerpicks van spelers die na volgende week passe zijn.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nog 8 potten te gaan, sta op zilver 2. Net een mooi open potje gespeeld tegen een team met KDB, Gullit mid, Alisson toty. Gewonnen met 5-3. Kreeg nog een berichtje achteraf: carried by a god squad, how much did you spend. Dat beschouw ik maar als compliment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Zelfde ervaring hier, veel vervelende gasten met vingertjes en vandaag bagger gameplay. Vrijdag was het een stuk beter, gisteren al wat minder, vanmiddag helemaal bagger traag.
Gisteren wel veel leuke potten gespeeld :) dat maakt weer een hoop goed. En het is nog altijd leuker dan division grinders... eh rivals :+

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-06-2020 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime icon moments Ferdinand gekocht ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modric is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus wat een kaart is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 31-08 20:35
Mertens, Modric, Mane? Voor de bundesliga is er niet echt iemand op Mukiele na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Messje schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:34:
Mertens, Modric, Mane? Voor de bundesliga is er niet echt iemand op Mukiele na.
Witsel, Goretzka, Kimmich, Boa, ook al genoeg cadeautjes gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Bossie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:34:
[...]

Witsel, Goretzka, Kimmich, Boa, ook al genoeg cadeautjes gehad :)
Ik bedoel natuurlijk een premium SBC waar de speler begint met een M :+

Voor Ligue 1 zou hij dan wel logisch zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:02
In tegenstelling tot velen hier, vandaag een topdag gehad met de WL, en nog Goud 3 (op een haar na zelfs bijna Goud 2) gehaald. En ik ben normaal toch onwijs kritisch op het spel, maar vandaag vond ik de WL echt leuk. Vandaag 10 van de 14 potjes gewonnen! En dat met onderstaand samenraapseltje (wat ingame uiteraard anders staat in een 4-2-3-1 opstelling), tussen al het TOTS geweld. Kortom, ik ben zeer tevreden met deze WL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nL3E36gJg1bWjDL3pFKVoxMIxks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B48DOLv1swpCuFry3B9wErue.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Driehoek met Militao en Ramos lijkt me best fijn....

Eens kijken of ik de grind op kan brengen

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er wel ontzettend klaar mee dat het merendeel van de potjes de tegenstander vol tempo pressure kan spelen en dat mijn spelers besluiten elke pass op halve kracht te geven en op wandelpas over het veld gaan:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goud 2 binnen :) ben er weer klaar mee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:48
Dit weekend voor het eerst weekend league gespeeld in FIFA 20. Heb 20 potjes gespeeld waarvan 8 gewonnen en 12 verloren. Ik vind het voor de eerste keer niet heel slecht.

De potjes die ik verloren had had voornamelijk te maken met eigen stomme foutjes die me dus duur kwamen te staan, maar dat is een kwestie van oefenen. :)

Ik heb met dit team gespeeld: https://www.futbin.com/20/squad/16709251

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:46:
Dit weekend voor het eerst weekend league gespeeld in FIFA 20. Heb 20 potjes gespeeld waarvan 8 gewonnen en 12 verloren. Ik vind het voor de eerste keer niet heel slecht.

De potjes die ik verloren had had voornamelijk te maken met eigen stomme foutjes die me dus duur kwamen te staan, maar dat is een kwestie van oefenen. :)

Ik heb met dit team gespeeld: https://www.futbin.com/20/squad/16709251
Niks mis mee zeker niet met dat team :) had er nog ff 3 proberen te winnen had je een player pick gehad :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:47
Modric 96 of odegaard 92 als cam?

Lenglet 85, umtiti 90, Diego Carlos 86 of Sergio Ramos 89 als duo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou nog twee potten te gaan voor 1 win. Vanavond kwam de klad erin, nul zin om op te bouwen, passen kwamen niet aan, Overmars weigerde voor open doel überhaupt te schieten na 10x rammen op B. Morgenvroeg maar try harden voor zilver 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Errieseeka schreef op zondag 7 juni 2020 @ 22:11:
Modric 96 of odegaard 92 als cam?

Lenglet 85, umtiti 90, Diego Carlos 86 of Sergio Ramos 89 als duo?
Modric
Diego Carlos - Sergio Ramos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier modric ook even meegepikt, kan er mooi in ipv Kroos.
Had een hele poos met de kerst Modric gespeeld, maar die kon niet meer mee qua snelheid en kracht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vI4h49twhojmwbkvWAmOB4P7DbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOJYbeizud7u5jIDcNk6y8B6.jpg?f=fotoalbum_large

Ik staat in 433(3) alles op 10 chem.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-06-2020 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier ook. Zag die kaart en wist dat dit de kaart was waar k op zat te wachten ipv cazorla 🤣

Welke chemstyle gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 juni 2020 @ 22:48:
[...]

Hier ook. Zag die kaart en wist dat dit de kaart was waar k op zat te wachten ipv cazorla 🤣

Welke chemstyle gebruik je?
Anchor, gebruik hem als CDM/CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die Modric is een mooie kaart. Het is dat ik mijn club volledig ben gaan legen door alle upgrade packs in de voorbij gane tots weken, dat ik zelfs niet hoog genoeg untradeables heb voor de 2 dagen geldige sbc voor Modric. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Met de modric sbc en een paar aankopen heb ik alvast een geraamte van mijn ultimate gekocht. Van de oorspronkelijke 18 miljoen dat het zou kosten, zitten nu PIM Vieira, PIM Zidane, TOTS de Bruyne, TOTS Mahrez en TOTS Ben Yedder er nog niet in.

TOTS ramos, TOTS Ter Stegen, PIM Roberto carlos, TOTS Sonaldo en Flashback Eder Militao vormen voorlopig het geraamte. Met alle resterende untradables wordt dit het team voor aankomende week: https://www.futbin.com/20/squad/16711471

Op de rechtsback positie heb ik nog 3 opties maar welke? Prime Zanetti gaat sowieso naar de bank.
PIM Zambrotta, TOTS Lala of TOTS Carvajal?

Morgen maar uitproberen :)

Nog 9,7 miljoen op de bank. Het moet kunnen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 07-06-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:22:
PIM Zambrotta, TOTS Lala of TOTS Carvajal?

Morgen maar uitproberen :)

Nog 9,7 miljoen op de bank. Het moet kunnen :+
Carvajal of Lala. En dan ken het net :+

Ik heb HL Telles verkocht met winst. Diego Carlos en Thiago gelist voor 6 uur. Kijken of ik die nog van de hand krijg. Na 28 potten WL vond ik Telles zijn meerwaarde bewijzen op zich. Diego Garlos had duidelijk fysiek vaak de overhand. Maar Thiago was in verhouding nogal een schim. Ik heb Ramos moments nu op CB en een gouden semedo op de RB positie voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
14-10 geindigd in WL, eigenlijk waren aan de laatste potjes vanavond zoals het hoort te zijn :)

4222 is leuk tot nu toe, ga daar nog even mee verder aan de slag, FB Griezman en Modric zijn merkbare versterkingen.
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Misschien later nog maar eens kijken of ik MATS terug kan halen, misschien Kimmich TOTS maar Goretzka blijft ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dalglish komt voor mij met engine in de CAM positie minder uit de verf. Misschien maar een hunter/catalyst proberen. Cruyff is Cruyff en de kinderlijke eenvoud hoe ie naast Messi/Neymar de ballen erin krijgt is gewoon geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:38:
Dalglish komt voor mij met engine in de CAM positie minder uit de verf. Misschien maar een hunter/catalyst proberen. Cruyff is Cruyff en de kinderlijke eenvoud hoe ie naast Messi/Neymar de ballen erin krijgt is gewoon geweldig.
Dalglish speelt bij mij ook regelmatig as RCAM in 4231 maar hij is zoveel beter als spits.
Zou een van de andere spelers op CAM zetten in Dalglish altijd in de spits proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:44:
[...]

Dalglish speelt bij mij ook regelmatig as RCAM in 4231 maar hij is zoveel beter als spits.
Zou een van de andere spelers op CAM zetten in Dalglish altijd in de spits proberen.
Dalglish is in CAM positie de ideale brug tussen mijn ratjetoe aan spelers (Neymar, Overmars, Cruyff, Messi en Gueye) voor chemistry. Merk dat ie loopvermogen mist, of ik moet hem gewoon niet langer inzetten als box to box speler maar stay forward erop knallen als instructie. Ga dat eens proberen en zet er een hawk kaartje op.

Kan Dalglish nog switchen met Cruyff, want Cruyff is denk ik de rol als cam meer op het lijf geschreven.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 07-06-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Joosie200 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:47:
[...]

Dalglish is in CAM positie de ideale brug tussen mijn ratjetoe aan spelers (Neymar, Overmars, Cruyff, Messi en Gueye) voor chemistry. Merk dat ie loopvermogen mist, of ik moet hem gewoon niet langer inzetten als box to box speler maar stay forward erop knallen als instructie. Ga dat eens proberen en zet er een hawk kaartje op.

Kan Dalglish nog switchen met Cruyff, want Cruyff is denk ik de rol als cam meer op het lijf geschreven.
Het helpt ook nog wel eens om conservative interceptions aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Messje schreef op maandag 8 juni 2020 @ 01:01:
[...]

Het helpt ook nog wel eens om conservative interceptions aan te zetten
Ik ga er eens mee testen.

Net mijn laatste win binnen gehengeld. Nog 1 game over en zilver 1 in de pocket. Prima zo. Het laatste potje was wel verdraaid lastig om over de streep te trekken. Stond met 11 tegen 10, hij kreeg rood omdat PIM Overmars op randje 16 neergehaald werd. Het lukte me niet om te scoren uit de vrije trap.

Ik kwam op 0-1, maakte in een minuut de 1-1. Minuut later 1-2 lol. Kick off boost kicks in oid. Werner slaslomde om mijn Thiago en Douglas heen alsof ze pionnen zijn. Vlak voor de rust 2-2 gemaakt. In tweede helft rond de 60e minuut 3-2, rq van de tegenstander en klaar. Het was een gekke weekend league. Begonnen met winst, maar de traditionele 2-8 volgde toch al snel na de 5-5 stand. Uiteindelijk toch 11 wins binnen geslepen wat prima is. En nu maar zien of ik Sommer als red player pick krijg of rest of the world spelers.

Whut.. ik open mijn gold 3 squad battle packs. Te beginnen met een jumbo premium gold pack. Komt er prime Keane 90 uit. Tradeable en al lol. 130k waard. Crappy specs maar hey ik vind het best. Ik heb sowieso nog nooit een icon gepackt uit reguliere packs.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2020 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08 13:28
Markt is flink aan het crashen zo te zien. Martinez TOTS 1.09 mln > 800k, Tevez 550k > 370k. Gomez ook flink gezakt. Dit doet mij meer twijfelen om Mertens wel te gaan halen. Want dat zou de zoveelste untradeable worden. Wel een leuke kaart, ook voor het oog tussen al die TOTS kaarten ;)

Ik denk er ook aan om Zanetti Prime (92 RB) te vervangen voor Trent TOTY, die kaart heb ik al in bezit. Heb nu 996 wedstrijden gespeeld met Zanetti. Lijkt me mooi om zijn PIM te halen, Trent op CM/CDM te zetten en Zanetti naar RB. Is nu zo’n 700k, dus wel prijzig voor een RB. Maar mij bevalt Trent zo goed vanwege zijn aanvallende instelling, pikt behoorlijk wat goals mee.

Of zouden jullie hiervoor Zanetti Prime laten staan op RB en dan Seedorf PIM te halen voor CM/CDM naast Allan 91?

[ Voor 46% gewijzigd door DeeleNL op 08-06-2020 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand ervaring met Ronaldo (95, Shapeshifter)? Ik twijfel tussen hem en Richarlison 93 voor in een twee spitsen systeem.

Richarlisong natuurlijk 5 star WF maar heb altijd het idee dat een Ronaldo iets extra's heeft.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27
Bizar dit. Open vanuit vakantieadresje even de app. Oja squad battles rewards. Had iets van zilver 2 gehaald ofzo. 800 munten en 2 pakketjes.

Staat daar tot mn grote verbazing ineeeeens m'n eerste gepackte icon ooit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nSRrWMh_vTwdBTtrgMq1PDHibqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eY9dcLAHlm5BCuPbpHYl9XpY.jpg?f=fotoalbum_large

PIM Hagi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ambianz schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:49:
Bizar dit. Open vanuit vakantieadresje even de app. Oja squad battles rewards. Had iets van zilver 2 gehaald ofzo. 800 munten en 2 pakketjes.

Staat daar tot mn grote verbazing ineeeeens m'n eerste gepackte icon ooit.

[Afbeelding]

PIM Hagi!
Das nog een betere pull dan mijn prime Keane. Maar ik stond er ook van te kijken vanochtend. Eerste keer dat ik überhaupt een icon uit zo'n pack trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:02
Haha geluksvogels! Hier Goud 3 squad battles, en als beste een zekere Charles van Eibar 80 rated als beste kaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:49:
Haha geluksvogels! Hier Goud 3 squad battles, en als beste een zekere Charles van Eibar 80 rated als beste kaartje.
Niet veel beter hier met gold 1 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08 13:28
Joosie200 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 10:31:
[...]

Das nog een betere pull dan mijn prime Keane. Maar ik stond er ook van te kijken vanochtend. Eerste keer dat ik überhaupt een icon uit zo'n pack trek.
Ik weet niet eens hoe het is om een icon te packen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DeeleNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:06:
[...]

Ik alleen voorheen uit de prime en mid icon sbc. Maar dan verwacht je ook een icon. Maakt zo'n pack opening vanochtend des te mooier. Keane is qua specs niet beter dan Gueye dus ik heb hem gelist.

offtopic:
Congrats met je taart vandaag d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

https://www.nporadio1.nl/...s-tegen-gokelementen-fifa

Hier kan je de uitzending naluisteren, bijzonder, echt een must-hear.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Even wat korte reviews van de nieuwe spelers die ik heb getest:

Militão premium flashback: wat een beest. Verdedigen is zijn taak en dat doet hij geweldig. Kan snel draaien en loopt ook met zijn tegenstanders mee.
Ramos TOTS: wat een agressie! Hij verdedigt echt door. Wel oppassen dat hij niet gepasseerd wordt want dan ligt er ruimte achter hem (voor Militão :+).
Ter stegen TOTS: gewoon goede keeper.
Son TOTS: geweldige dribbelaar, goed schot in de voeten. Je kan hem ook als spits gebruiken maar daar loopt hij ook wel eens uit vanwege zijn workrates. Zijn finesse shot is dodelijk effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 15:20

bebopper

I'm an absolute beginner...

Wat te doen... kan de Modric premium SBC doen met spelers uit mijn club (die ik niet meer nodig heb) + ~16k en em dan inzetten ipv Kroos. Maar gaat dat echt veel verandering brengen? Kroos bevalt eigenlijk prima en brengt nou ook niet echt heel veel op bij verkoop. Zou ook Saul kunnen vervangen, maar die is helaas untradeble en levert dan helemaal niks op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWbQjyvAzQW8NirazNCPshExbtQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T72yQIRtcEHv17B86xCi8ovk.png?f=fotoalbum_large

Dan misschien beter al die spelers nog even vasthouden en gebruiken voor een andere SBC (ervanuitgaande dat er nog wel een interessante gaat komen).

Dilemma 2 :)

Wat ga ik doen voor mijn 2e teampje, de Dutchies, met ongeveer 500k budget. Vooral de aanval kan wel wat upgrades gebruiken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/diV6cxIbOTvNTe-xNU0w5dNR5Mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xWKPkObMZIJN9bgqBBfJqYRt.png?f=fotoalbum_large

Waar zit ik aan te denken?
  • Promes 95
  • van Basten 94 + Bergkap 92
  • Depay 94 + Bergkamp 92
Iemand nog een gouden tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:06:
[...]

Happy cake day !

@bebopper Ik heb Kroos verkocht en Modric gehaald.
Ik zie modric vooral als agressieve maar voornamelijk verdedigende box to box waarby Kroos voornamelijk een tactische speler is die het vooral moet hebben van zijn positionering en passing (en de bonus goals van vrije traps).

Tot nu toe vind ik Modric een enorme upgrade, voornamelijk doordat het type Modric (boosted Kante met High/High) veel beter tot uiting komt in Fifa dan het type Kroos.

[ Voor 53% gewijzigd door Bossie op 08-06-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
@bebopper FS Malen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 15:20

bebopper

I'm an absolute beginner...

Bossie schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:00:
[...]
Ik heb Kroos verkocht en Modric gehaald.
Ik zie modric vooral als agressieve maar voornamelijk verdedigende box to box waarby Kroos voornamelijk een tactische speler is die het vooral moet hebben van zijn positionering en passing (en de bonus goals van vrije traps).

Tot nu toe vind ik Modric een enorme upgrade, voornamelijk doordat het type Modric (boosted Kante met High/High) veel beter tot uiting komt in Fifa dan het type Kroos.
Thanks, heb toch ook de neiging om de SBC te doen, begin van het seizoen de gewone gold van Modric gehad en vooral zijn high-high workrates bevallen mij wel. Enige jammere is die 5* WF van Kroos en zijn fantastische schoten van buiten de 16 die ik kwijt raak.

Edit: heb de SBC ondertussen gedaan en Luka in mijn teampje gezet 8)

[ Voor 4% gewijzigd door bebopper op 08-06-2020 14:57 ]

Pagina: 1 ... 162 ... 185 Laatste