ik wordt al misselijk van een shooter na 3 minutenVissert schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:02:
[...]
@Bean77 Quiter![]()
Leuk team Bal! Maar ik snap dat je er mee stopt. Grote kans dat ik ook geen fifa meer haal hierna.
Kom je warzone spelen?
Ik word het ook wel een beetje zat om altijd maar weer Ben Yedder, Neymar, Mbappe etc. tegen te komen. Ik vind het veel leuker als iemand iets origineels doet. Zo speelde ik pas tegen een gast die had een heel team met alleen maar TOTSSF spelers van Portugal (behalve de keeper, v.d. Sar ;-) ). Hij had geloof ik 7 Benfica spelers en 3 FC Porto spelers. Dat vond ik wel grappig. Dat ik ook nog verloor vond ik minder grappig. Soms zitten er best mooie verborgen pareltjes in het spel, die door weinig mensen gebruikt worden. Ik zit zelf ook weleens te broeden op toch een leuk team, maar met minder voor de hand liggende spelers. Het wordt allemaal zo serieus genomen! Pas speelde ik mijn laatste WL (ik kon toch niet meer hoger komen) met 11 keepers. Dat wilde ik gewoon eens uit proberen. Mijn tegenstander won 12-0. Gaat hij mij verrot schelden....
Pff spel staat op comedy stand lachwekkende goals gaat echt nergens over. Zowel voor als tegen 6-5 standen continu. Af en toe de bal helemaal kwijt omdat hij totaal de andere kant op gaat als ik doe...kan ook zonder keeper spelen die kijkt alleen maar doet helemaal niks, verdedigers kan je gewoon doorheen lopen zo erg als vandaag nog niet meegemaakt
[ Voor 27% gewijzigd door jerommeke96 op 04-06-2020 14:04 ]
Ja logisch toch, die spelers spelen het best, je speelt toch om te winnen dan ga je toch niet spelen met een speler die de bal naast schiet ipv erin.MadMoody schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:34:
Ik word het ook wel een beetje zat om altijd maar weer Ben Yedder, Neymar, Mbappe etc. tegen te komen. Ik vind het veel leuker als iemand iets origineels doet. Zo speelde ik pas tegen een gast die had een heel team met alleen maar TOTSSF spelers van Portugal (behalve de keeper, v.d. Sar ;-) ). Hij had geloof ik 7 Benfica spelers en 3 FC Porto spelers. Dat vond ik wel grappig. Dat ik ook nog verloor vond ik minder grappig. Soms zitten er best mooie verborgen pareltjes in het spel, die door weinig mensen gebruikt worden. Ik zit zelf ook weleens te broeden op toch een leuk team, maar met minder voor de hand liggende spelers. Het wordt allemaal zo serieus genomen! Pas speelde ik mijn laatste WL (ik kon toch niet meer hoger komen) met 11 keepers. Dat wilde ik gewoon eens uit proberen. Mijn tegenstander won 12-0. Gaat hij mij verrot schelden....
Dat ligt nog altijd aan jezelf. Een van mijn beste spelers is nog wel Griezmann 89 rated gouden kaartje voor nog niet eens 30.000!jerommeke96 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:47:
[...]
Ja logisch toch, die spelers spelen het best, je speelt toch om te winnen dan ga je toch niet spelen met een speler die de bal naast schiet ipv erin.
Mijn Depay is alweer in een SBC verdwenenMarkvd1984 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:50:
Helaas niet de beste 3 wl rewards maar [Afbeelding]
Volgende opruiming zal binnenkort ook wel komen voor Allan.
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 04-06-2020 14:52 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
aparte redenering...MadMoody schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:01:
[...]
Dat ligt nog altijd aan jezelf. Een van mijn beste spelers is nog wel Griezmann 89 rated gouden kaartje voor nog niet eens 30.000!
Als het aan je zelf ligt is dat toch de constante factor? Dan hoort een 2 x eigen kunnen altijd beter te zijn dan 1x eigen kunnen.
Nou kan je toch zeggen dat mbappe 92 hem echt makkelijk scoort draait enz als suarez bijvoorbeeld dus daarom kies ik en vele andere voor mbappe. Logisch dus dat je die veel tegen komtMadMoody schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:01:
[...]
Dat ligt nog altijd aan jezelf. Een van mijn beste spelers is nog wel Griezmann 89 rated gouden kaartje voor nog niet eens 30.000!
Ja tuurlijk is dat logisch, maar ik hou er niet zo van om alleen maar die spelers tegen te komen.jerommeke96 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:01:
[...]
Nou kan je toch zeggen dat mbappe 92 hem echt makkelijk scoort draait enz als suarez bijvoorbeeld dus daarom kies ik en vele andere voor mbappe. Logisch dus dat je die veel tegen komt
Dan moet je drafts gaan spelenMadMoody schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:05:
[...]
Ja tuurlijk is dat logisch, maar ik hou er niet zo van om alleen maar die spelers tegen te komen.
Ik speelde drie maanden lang met het meest onoriginele trio en kort quatrro. Nu verder zonder Yedder en Mbappe, maar wel met Messi/Neymar. En beide doe ik niet weg, het zijn zelfs als gouden kaartjes degene die bij een potje voor het verschil zorgen wat andere spelers niet lukt.
Met Cruyff en Dalglish heb ik er dan weer twee bij die in dezelfde categorie vallen. Maar vaker zie je dat anderen kiezen voor R9/Ronaldinho/CR7. Het heeft een reden waarom juist die zo vaak gekozen worden. Eenzelfde zie je op andere posities. Voor de bundesliga kom je steevast Havertz, Mueller, Gotze, Kimmich, Haaland ed tegen. Of Promes/Zychech/Tagliafico. Je houdt niet tegen dat het leeuwendeel van de gamerbase uiteindelijk dezelfde spelers selecteert en opstelt: het werkt gewoon.
Maargoed ik ga zoals het er naar uit ziet een WL in zonder Eder Militao, Ramos, Varane of überhaupt een team vol TOTS. Gueye, Reguilon zijn de enige twee waar ik bewust voor gegrind heb. Al het andere heb ik me voorbij laten gaan. Ik kom dan weer volledige TOTS teams tegen: be it Premier League, Bundlesliga, La Liga of crossovers. Daar tegen leg ik het vaak af in Rivals. Ook niet origineel maar wel doeltreffend.
Met Cruyff en Dalglish heb ik er dan weer twee bij die in dezelfde categorie vallen. Maar vaker zie je dat anderen kiezen voor R9/Ronaldinho/CR7. Het heeft een reden waarom juist die zo vaak gekozen worden. Eenzelfde zie je op andere posities. Voor de bundesliga kom je steevast Havertz, Mueller, Gotze, Kimmich, Haaland ed tegen. Of Promes/Zychech/Tagliafico. Je houdt niet tegen dat het leeuwendeel van de gamerbase uiteindelijk dezelfde spelers selecteert en opstelt: het werkt gewoon.
Maargoed ik ga zoals het er naar uit ziet een WL in zonder Eder Militao, Ramos, Varane of überhaupt een team vol TOTS. Gueye, Reguilon zijn de enige twee waar ik bewust voor gegrind heb. Al het andere heb ik me voorbij laten gaan. Ik kom dan weer volledige TOTS teams tegen: be it Premier League, Bundlesliga, La Liga of crossovers. Daar tegen leg ik het vaak af in Rivals. Ook niet origineel maar wel doeltreffend.
Daar heb je een punt, heb dat geloof ik 1x gedaan, maar is volgens mij best een leuke spelmodus.
Tuurlijk, weet ik ook wel, maar ik vind een originele invalshoek juist leuk. En ik heb ook Messi (gouden kaartje) overigens in mijn team. Dat is ook het spel. Maar daarom kan ik het des te meer waarderen als iemand gewoon lekker iets anders doet (zoals dat team wat ik eerder omschreef met enkel spelers uit de Portugese competitie).Joosie200 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:15:
Ik speelde drie maanden lang met het meest onoriginele trio en kort quatrro. Nu verder zonder Yedder en Mbappe, maar wel met Messi/Neymar. En beide doe ik niet weg, het zijn zelfs als gouden kaartjes degene die bij een potje voor het verschil zorgen wat andere spelers niet lukt.
Ja dat is zeker leuk om af en toe tegen te komen idd. Ik zelf heb nu een best leuke hybrid maar wel met de META spelers. Komend weekend wordt dit mijn team:MadMoody schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:21:
[...]
Tuurlijk, weet ik ook wel, maar ik vind een originele invalshoek juist leuk. En ik heb ook Messi (gouden kaartje) overigens in mijn team. Dat is ook het spel. Maar daarom kan ik het des te meer waarderen als iemand gewoon lekker iets anders doet (zoals dat team wat ik eerder omschreef met enkel spelers uit de Portugese competitie).
https://www.futbin.com//20/squad/9140766
Best META maar wel een leuke hybrid vond ik zelf.
Abdelhamid hier uit de Ligue 1 TOTS SBC.Solotov schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:11:
[...]
Je gaat hier serieus over lopen klagen?!
Ik kreeg André, had je die liever gehad?
Of Mandanda, Rajkovic, Abdelhamid?
Wel ff reëel blijven, de kans dat je Neymar, Mbappe etc uit zo'n pack trekt is minder dan 1%..
Ik ga er ook niet eens over klagen. Weet dat het een gok is die ik neem, heb een paar high rated untradables gebruikt die verder toch geen nut hebben, heeft weinig gekost. Vorige Fifa had ik wat meer mazzel met dit soort SBC's, maakt die laatste fase nog wel leuker als je een aanvallende TOTS speler gratis krijgt, toen had ik in ieder geval TOTS Sonaldo.
In de player picks heb ik Di Maria en Thiago Silva. Ben nu van plan het volgende team te maken:
https://www.futbin.com/20/squad/16619096
Als laatste team wou ik een team met Promes en Depay voorin, gelukkig gaat dat qua budget lukken. Het voordeel is dat Memphis vanwege z'n 3* WF nog best betaalbaar is. Ik denk dat het in de praktijk niet zo'n groot probleem gaat zijn, zowel hij als Di Maria hebben de Outside Foot Shot trait. Ben de laatste tijd wat meer 5* skillmoves aan het oefenen, alle drie de voorhoede spelers zijn 5* skillers dus dat komt goed van pas. Ben ook wel benieuwd hoe Verratti speelt. Zijn strength is opvallend laag, maar ik hoop dat zijn balance dat compenseert, als ik de comments op Futbin mag geloven is dat wel het geval. Anders kan ik altijd nog de switch naar TOTS Aouar maken.
Ingame ga ik voornamelijk switchen tussen mijn eigen 4-3-1-2 tactiek en die Bossie laatst had gepost, de 4-1-2-1-2 (2) van Neal's Guides. Die laatste bevalt me in aanvallend opzicht erg goed, veel aanspeelpunten voorin met de opkomende backs en veel beweging in het team, maar defensief wel kwetsbaar op de counter. Als ik merk dat de tegenstander specifiek speelt op een snelle counter via de flanken met snelle buitenspelers, dan switch ik naar mijn vertrouwde 4-3-1-2.
Leuk team inderdaad. Met De Beek zoals ze 'm in futbin noemen, haha!Arwintju schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:39:
[...]
Ja dat is zeker leuk om af en toe tegen te komen idd. Ik zelf heb nu een best leuke hybrid maar wel met de META spelers. Komend weekend wordt dit mijn team:
https://www.futbin.com//20/squad/9140766
Best META maar wel een leuke hybrid vond ik zelf.
Ik doe ook een poging voor een origineel team. Deze WL ga ik met dit team spelen: https://www.futbin.com/20/squad/16587552MadMoody schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:34:
Die MLS spelers zien er op papier echt heel leuk uit! Wel een paar zwakke plekken, daar heb ik mijn serie A picks voor gebruikt. En Szcesny en Mariano had ik nog over van mijn mislukte poging voor een origineel team van vorige week.
Qua chemistry krijg ik het zo natuurlijk niet helemaal op 100 maar met de stats die al die TOTS spelers hebben boeit dat eigenlijk nog maar weinig (qua percentage van het totaal).
Opara (CD) heeft met guardian alle def stats op 99, agility 99, balance 94, reactions 99, composure 96, strength 98, aggression 95, short passing 99, long passing 95, acceleration 90 en sprint speed 99. Hij is ook nog 1,88 en power header. Er is geen enkele centrale verdediger in het spel die hierbij in de buurt komt.
Dan Pozuelo met 5wf (4 skills) met outside foot shot, flair en finesse shot, Nani met 5 wf en 5 skills met outside foot shot en flair en Carlos Vela met vergelijkbare stats als Messi YOTS en met outside foot shot, flair en finesse shot. Enige nadeel is zijn 3 wf, maar kan hem eventueel nog vervangen voor Visca. En Martinez kent iedereen nog wel van FIFA 19, toen was dat mijn beste supersub van het spel!
Misschien valt het weer tegen maar het enige risico dat ik loop is dat ik goud 2 ipv goud 1 haal. En door zo'n team te maken heb ik weer veel zin om te spelen dit weekend!
[ Voor 22% gewijzigd door sjakieman op 04-06-2020 18:03 ]
Speel voor de eerste keer FUT op het eind van het seizoen.
Wat komt er in seizoen 7+8, ook weer icon swaps???
Wat gebeurde er vorig jaar in seizoen 7+8???
Wat komt er in seizoen 7+8, ook weer icon swaps???
Wat gebeurde er vorig jaar in seizoen 7+8???
Ik kan Butra niet halen dus ben voor andere kleine spaanse dribbeldwergen gegaan;sjakieman schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:36:
[...]
Ik doe ook een poging voor een origineel team. Deze WL ga ik met dit team spelen: https://www.futbin.com/20/squad/16587552
Die MLS spelers zien er op papier echt heel leuk uit! Wel een paar zwakke plekken, daar heb ik mijn serie A picks voor gebruikt. En Szcesny en Mariano had ik nog over van mijn mislukte poging voor een origineel team van vorige week.
Qua chemistry krijg ik het zo natuurlijk niet helemaal op 100 maar met de stats die al die TOTS spelers hebben boeit dat eigenlijk nog maar weinig (qua percentage van het totaal).
Opara (CD) heeft met guardian alle def stats op 99, agility 99, balance 94, reactions 99, composure 96, strength 98, aggression 95, short passing 99, long passing 95, acceleration 90 en sprint speed 99. Hij is ook nog 1,88 en power header. Er is geen enkele centrale verdediger in het spel die hierbij in de buurt komt.
Dan Pozuelo met 5wf (4 skills) met outside foot shot, flair en finesse shot, Nani met 5 wf en 5 skills met outside foot shot en flair en Carlos Vela met vergelijkbare stats als Messi YOTS en met outside foot shot, flair en finesse shot. Enige nadeel is zijn 3 wf, maar kan hem eventueel nog vervangen voor Visca. En Martinez kent iedereen nog wel van FIFA 19, toen was dat mijn beste supersub van het spel!
Misschien valt het weer tegen maar het enige risico dat ik loop is dat ik goud 2 ipv goud 1 haal. En door zo'n team te maken heb ik weer veel zin om te spelen dit weekend!
https://www.futbin.com/20/squad/13250710
Start formatie is 4222 voor chem, ook meteen de 4222 van Neilsguide eraan gekoppeld maar speel nog steeds voornamelijk 4231/442.
Benieuw, misschien dat ik Gabriel nog inruil voor Fred/Allan. Kan altijd nog saai terugswitchen naar mijn untradeable BL team.
@NLoldebroek
Dit is het eerste jaar met Icon-Swaps, ben zelf ook wel beniewd wat er vrijdag gaat komen.
In de info-graphic van EA met de uitleg over swaps staan echter maar drie swaps.
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 04-06-2020 18:14 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je noemt mij een quitter maar geeft zelf aan dat je mogelijk geen fifa meer kooptVissert schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:02:
[...]
@Bean77 Quiter![]()
Leuk team Bal! Maar ik snap dat je er mee stopt. Grote kans dat ik ook geen fifa meer haal hierna.
Kom je warzone spelen?
Ik heb het denk ik al een maand niet meer gespeeld. Nog wel TOTS de bruyne en TOTS Aguero o o o en TOTS Richarlison gekocht, maar geen wedstrijd mee gespeeld lol. Ik heb wel even TOTS tevez gekocht, maar geen idee of ik ermee ga spelen.
Als ik soms streams kijk met fifa zie ik precies dat dit geen spel voor mij meer is.
Ik ben ook niet zo toxic dat ik dan in dit topic alleen maar blijf klagen, want daar irriteerde ik mij vroeger ook altijd aan.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik probeerde het vorige week met Rafa, Giovinco en Visca maar dat waren echt teveel dribbeldwergen in 1 team. De tegenstander hoefde maar te blazen en ze vlogen de tribune in. Als je met 1 zo'n speler speelt werkt het wel maar 3 helaas niet. Maar bij jou hebben ze wel wat meer strenght dus dat werkt wel beter denk ik.Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:10:
[...]
Ik kan Butra niet halen dus ben voor andere kleine spaanse dribbeldwergen gegaan;
Start formatie is 4222 voor chem, ook meteen de 4222 van Neilsguide eraan gekoppeld maar speel nog steeds voornamelijk 4231/442.
Benieuw, misschien dat ik Gabriel nog inruil voor Fred/Allan. Kan altijd nog saai terugswitchen naar mijn untradeable BL team.
@NLoldebroek
Dit is het eerste jaar met Icon-Swaps, ben zelf ook wel beniewd wat er vrijdag gaat komen.
In de info-graphic van EA met de uitleg over swaps staan echter maar drie swaps.
idd, Haland, Goretkza en Rashford zitten keurig op de bank te wachten indien nodig.sjakieman schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:23:
[...]
Ik probeerde het vorige week met Rafa, Giovinco en Visca maar dat waren echt teveel dribbeldwergen in 1 team. De tegenstander hoefde maar te blazen en ze vlogen de tribune in. Als je met 1 zo'n speler speelt werkt het wel maar 3 helaas niet. Maar bij jou hebben ze wel wat meer strenght dus dat werkt wel beter denk ik.
Ja, leuk inderdaad. En echt geen slecht team hoor!sjakieman schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:36:
[...]
Ik doe ook een poging voor een origineel team. Deze WL ga ik met dit team spelen: https://www.futbin.com/20/squad/16587552
iemand die nog een paar tips heeft voor 4222 ?
zoals? ik speel al heel lang 4222 vanaf week 2.Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:37:
heb veel op balance staan. Behalve mijn cvm en mijn backs ene cvm gaat mee naar voren andere blijft achter en ze dekken bij het midden af. backs op stay back. De rest balance.
bij balverlies sta ik 3 wijdt en 6 diep.
bij balbezit sta ik 6 breed.
5 balkjes spelers in de 16
3 balkjes hoekschoppen
1 balkje vrije trap
vrij basic. ik pas mij ook meer aan hoe de speler lopen. Komt een spits in de bal speel ik hem in de voeten, en ga ik 1-2 aan en stuur ik hem zelf diep.. Sommige kiezen voor spits achter de linies kruipen maar daar doe ik niet aan.
ik heb nu 4222 als chem formatie, maar er is niets mis mee om daar om gewoon een leuk tactic aan voor in te stellen. Heb nu eentje van youtube gepakt maar daar loop ik zelfs in Squad battles mee te worstelenfifanoob schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:41:
[...]
zoals? ik speel al heel lang 4222 vanaf week 2.
heb veel op balance staan. Behalve mijn cvm en mijn backs ene cvm gaat mee naar voren andere blijft achter en ze dekken bij het midden af. backs op stay back. De rest balance.
bij balverlies sta ik 3 wijdt en 6 diep.
bij balbezit sta ik 6 breed.
5 balkjes spelers in de 16
3 balkjes hoekschoppen
1 balkje vrije trap
vrij basic. ik pas mij ook meer aan hoe de speler lopen. Komt een spits in de bal speel ik hem in de voeten, en ga ik 1-2 aan en stuur ik hem zelf diep.. Sommige kiezen voor spits achter de linies kruipen maar daar doe ik niet aan.
Squad battles is ook gewoon 4321 met aanvallers voorin blijven, dat heeft bij mij altijd simpel gewerkt.Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:45:
[...]
ik heb nu 4222 als chem formatie, maar er is niets mis mee om daar om gewoon een leuk tactic aan voor in te stellen. Heb nu eentje van youtube gepakt maar daar loop ik zelfs in Squad battles mee te worstelen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
klopt, maar als ik squad battles al vastloop met een formatie dan is dat vaak een teken dat het tegen echte tegenstanders helemaal geen succes gaat wordenBean77 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:23:
[...]
Squad battles is ook gewoon 4321 met aanvallers voorin blijven, dat heeft bij mij altijd simpel gewerkt.
anyway, einde experiment, terug naar de 4231 met ze germans
Oh nee 4321 is idd niks voor tegen een andere speler. Maar squad battles en tegen een speler zijn een totaal andere wereld. Dus ook totaal andere tactieken.Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:31:
[...]
klopt, maar als ik squad battles al vastloop met een formatie dan is dat vaak een teken dat het tegen echte tegenstanders helemaal geen succes gaat worden
anyway, einde experiment, terug naar de 4231 met ze germans
Persoonlijk vond ik 442 altijd erg fijn spelen alleen gevoelsmatig stonden mijn spelers nooit echt lekker op de flanken. 4231 zou qua spelers het best uitkomen, maar alleen 1 voorin werkte nooit lekker met mijn 1-2 tjes en lopende spelers. Eigenlijk heb ik nooit een echt ideale tactiek gehad zoals ik die in eerdere fifa's wel had.
eens, het is deze fifa is idd een worsteling geweest met constant veranderende tactieken.Bean77 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:37:
[...]
Oh nee 4321 is idd niks voor tegen een andere speler. Maar squad battles en tegen een speler zijn een totaal andere wereld. Dus ook totaal andere tactieken.
Persoonlijk vond ik 442 altijd erg fijn spelen alleen gevoelsmatig stonden mijn spelers nooit echt lekker op de flanken. 4231 zou qua spelers het best uitkomen, maar alleen 1 voorin werkte nooit lekker met mijn 1-2 tjes en lopende spelers. Eigenlijk heb ik nooit een echt ideale tactiek gehad zoals ik die in eerdere fifa's wel had.
Eigenlijk is dat best jammer, want een tactiek is natuurlijk belangrijk maar het heeft vaak veel meer impact dan degene die achter de knoppen zit.
Dan heb je vast deze geprobeerd?Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:37:
YouTube: FIFA 20: 4222 BEST CUSTOM TACTICS AND INSTRUCTIONS - OP FORMATIONS I...
Mijn ervaring is dat het in Squad Battles niet zo lekker loopt. Online wel (iets) beter.....
Heb uit gold 3: Di Maria én Fernandes. Volgens mij wel netjes alhoewel ik niet zo goed weet wat ik met Fernandes moet 
Anyways, Met dit team ga ik dan de weekend league in: https://www.futbin.com/20/squad/16644628
Veratti is dan CAM en Santi Cazorla als ST in een 4231 opstelling.
Ben benieuwd. Zal toch wel weer Gold 3 eindigen dus maak me niet al te druk.
Anyways, Met dit team ga ik dan de weekend league in: https://www.futbin.com/20/squad/16644628
Veratti is dan CAM en Santi Cazorla als ST in een 4231 opstelling.
[ Voor 12% gewijzigd door lasharor op 05-06-2020 09:21 ]
Mooi team voor 398klasharor schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:17:
Heb uit gold 3: Di Maria én Fernandes. Volgens mij wel netjes alhoewel ik niet zo goed weet wat ik met Fernandes moet
https://www.futbin.com/squad/16644971
Atm heb ik geen zin om 400k te laten verdwijnen in premium Eder Militao (ben mijn hoge untradeables kwijt in de mid icon voor Dalglish en mijn lage zooi in de bronze/silver/gold upgrades) en die er niet meer uit krijgen zo pre ultimate tots / futties. En dan in game switchen naar 41212 (2) en de Neil tactics.
Hoe bevalt Marquinhos? Wil hem graag Miranda laten vervangen namelijkJoosie200 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:36:
[...]
Mooi team voor 398kZitten een paar mooie red player picks tussen. Ik heb Marquinhos en Diego Carlos gehaald voor achterin en ga hiermee WL in:
https://www.futbin.com/squad/16644971
Atm heb ik geen zin om 400k te laten verdwijnen in premium Eder Militao (ben mijn hoge untradeables kwijt in de mid icon voor Dalglish en mijn lage zooi in de bronze/silver/gold upgrades) en die er niet meer uit krijgen zo pre ultimate tots / futties. En dan in game switchen naar 41212 (2) en de Neil tactics.
Iemand ervaring met Haaland TOTS? Wil hem kopen voor Werner POTM 90 omdat ik zoveel mogelijk naar een Dortmund team toe wil werken (speel toch voor fun). Daarnaast wil ik Reus TOTS er ook nog ingooien, dus ook nog iemand ervaring met hem? In FIFA19 was Reus echt heerlijk, dit jaar vond ik z'n normale kaart maar slapjes.
Die van Neilsguides, maar ben alweer terug naar mijn vorige setup.LukeSpangas schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 03:53:
[...]
Dan heb je vast deze geprobeerd?
YouTube: FIFA 20: 4222 BEST CUSTOM TACTICS AND INSTRUCTIONS - OP FORMATIONS I...
Mijn ervaring is dat het in Squad Battles niet zo lekker loopt. Online wel (iets) beter.....
@Markuss
Ik heb Haland untradeable, gebruik hem vooral als aanspeelpunt in 4231 zodat mijn CAMs in het spel betrokken kunnen worden, daarnaast heeft hij een bizar hard schot. Prima spits icm met een paar dribbelaars.
Reus heb ik ook getest, die heeft simpelweg alles echter heb ik liever een ander type speler op zijn positie.
[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 05-06-2020 10:41 ]
Nog niet echt een beeld van. Heb daar te weinig potjes gespeeld gisteren. Ik had hiervoor Djene FB en Koeman. Marquinhos voelt als iemand met betere stats als Djene (zoals Koeman 91) en reageert daardoor ook beter. Merk dat Djene/Koeman/Donk die ik eerder had gewoon net iets minder vlot reageren zodra ik ze wil aansturen en tegen rappe aanvallers ben je dan al snel het bos ingestuurd.Augy schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:07:
[...]
Hoe bevalt Marquinhos? Wil hem graag Miranda laten vervangen namelijk
Daarom besloot ik ook beide TOTS te halen: want hoewel ik nog steeds van mening ben dat het verdedigen knudde is in FUT wil je toch het gevoel hebben iets te kunnen bijsturen. Dat lukt me nu nog het beste door mijn CDM Gueye erop af te sturen als Kante type als ze via het middenveld opstormen. Met Ramos/Reguilon lukt het me beter om spelers op de vleugel af te stoppen dan met mijn CB's tot nog toe.
Bedankt voor je bericht! Moet dit hem gaan worden, iemand nog tips? Zal denk ik wel starten met Kostic TOTS en mogelijk Nkunku of Goretzka op de plek van Brandt.Bossie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:36:
[...]
@Markuss
Ik heb Haland untradeable, gebruik hem vooral als aanspeelpunt in 4231 zodat mijn CAMs in het spel betrokken kunnen worden, daarnaast heeft hij een bizar hard schot. Prima spits icm met een paar dribbelaars.
Reus heb ik ook getest, die heeft simpelweg alles echter heb ik liever een ander type speler op zijn positie.
/f/image/mezFUYXEiizXaLf7DFh0sCcy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IeRxVyvRm9uh5r5KJMNS3LeC.png?f=fotoalbum_large)
Gisteren als gok de Guaranteed TOTSSF van Ligue 1 gedaan. Kreeg ik Osimhen er uit. Niet slecht, maar paste niet echt in mijn team. Maar ik wilde hem eigenlijk toch wel gebruiken, omdat hij beter is dan mijn vorige spits. Dus met een beetje puzzelen dit er van gemaakt (waarbij ik ingame switch naar 4-2-3-1 met Savanier en Gattuso als CDM's en Osimhen als spits uiteraard). Was bang voor de 'snelheid' van mijn centrale verdedigers, maar met shadow op Blind als chem, valt het nog niet tegen, hij heeft erg veel onderscheppingen. Verder zit er nog wel wat ruimte voor upgrades hier en daar, maar de muntjes waren ff zo goed als op. Is 't wat zo?
:strip_exif()/f/image/LUNdzUse62oLaqEmTGuXFTML.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik start zelf in 4231 maar ik heb ook geen SanchoMarkuss schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:51:
[...]
Bedankt voor je bericht! Moet dit hem gaan worden, iemand nog tips? Zal denk ik wel starten met Kostic TOTS en mogelijk Nkunku of Goretzka op de plek van Brandt.
[Afbeelding][Afbeelding]
Heb Kroos als CDM (ivm Ramos/Militoa), ondanks de vele opties blijf ik steeds terugvallen op Moments Kimmich naast Kroos (Mattheus is overigens bizar goed als CDM).
Als Central CAM, had ik eerst Goretzka nu Muller (Havertz speelt niet echt lekker, maar dat heb ik met veel Med/Med aanvallers). Hun physiek is echt een wapen aangezien mijn CCAM ook verdedigend inzakt tov een puur aanvallende speler zoals Reus.
Aan de zijkanten heb ik vervolgens Mid-Dalglish van swaps en Coutinho. Zou beide niet willen inruilen voor Reus.
Ik quit nadat het spel is afgelopen. Jij bent sjaak afhaak halverwegeBean77 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:11:
[...]
Je noemt mij een quitter maar geeft zelf aan dat je mogelijk geen fifa meer koopt![]()
Ik heb het denk ik al een maand niet meer gespeeld. Nog wel TOTS de bruyne en TOTS Aguero o o o en TOTS Richarlison gekocht, maar geen wedstrijd mee gespeeld lol. Ik heb wel even TOTS tevez gekocht, maar geen idee of ik ermee ga spelen.
Als ik soms streams kijk met fifa zie ik precies dat dit geen spel voor mij meer is.
Ik ben ook niet zo toxic dat ik dan in dit topic alleen maar blijf klagen, want daar irriteerde ik mij vroeger ook altijd aan.
Het spel klopt idd mechanisch gewoon niet. Het is niet eens scripting, het is gewoon slecht gemaakt. Je zit nu lekker aan de fortnite of zijn dat de kids die de PS jatten?
De kids hebben mijn ps4 gegijzeld hahaVissert schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:25:
[...]
Ik quit nadat het spel is afgelopen. Jij bent sjaak afhaak halverwege![]()
Het spel klopt idd mechanisch gewoon niet. Het is niet eens scripting, het is gewoon slecht gemaakt. Je zit nu lekker aan de fortnite of zijn dat de kids die de PS jatten?
Eigenlijk moet ik wel een paar potjes gaan spelen met die nieuwe spelers. Baas Tevez moet ook eens getest gaan worden
Komt vanavond ultimate tots uit?
Oh zie al dat het vanavond uitkomt. Heb besloten om al mijn munten in de lightning round te gooien, 800k.
Team is al compleet en heb nog meer dan genoeg high rated kaarten om sbc te doen
Oh zie al dat het vanavond uitkomt. Heb besloten om al mijn munten in de lightning round te gooien, 800k.
Team is al compleet en heb nog meer dan genoeg high rated kaarten om sbc te doen
[ Voor 75% gewijzigd door Wulfric92 op 05-06-2020 12:17 ]
YES !Wulfric92 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:11:
Komt vanavond ultimate tots uit?
Vraag me alleen af hoe het met de PP zit ? Krijg je nog steeds bij Gold 2 b.v. een bepaalde rated pick ?
Weet ik niet maar ik ben de afgelopen 2 weekenden tot G3 gegaan en heb betere spelers dan daarvoor gekregen.Traeces schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:21:
[...]
YES !
Vraag me alleen af hoe het met de PP zit ? Krijg je nog steeds bij Gold 2 b.v. een bepaalde rated pick ?
Gisteren Depay en Verrati
Heb juist bij Goud 2 me beste rewards gekregenWulfric92 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:23:
[...]
Weet ik niet maar ik ben de afgelopen 2 weekenden tot G3 gegaan en heb betere spelers dan daarvoor gekregen.![]()
Gisteren Depay en Verrati
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xgU1XZkC9GR2PlWR7b4mTEEv.jpg?f=user_large)
Scratch that: Marquinhos eruit, Thiago Silva met shadow erin: onderling uitwisselbaar met 100k verschil. Met die 100k verschil kan ik HL Semedo halen voor Messi op 10 chem. Lijkt me een beter idee.
Ben ik wel platzak voor de rest, maar zo heb ik alle belangrijke spelers op 10 chem. Kom maar op met weekend league. En ja CF naar CAM is de dealbreaker voor Dalglish atm. Als ze er al zijn zijn ze zo uitverkocht voor 5k.
[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 05-06-2020 12:47 ]
Pozuela al geprobeerd? Daar ga je veel plezier aan beleven! Speelt echt lekker, die 110k is echt een koopje! Opora en Nani bevallen ook. Martinez is ook niet slecht maar ik kan ook een serie a spits daar neerzetten, twijfel nog. Vela is eigenlijk de enige MLS speler die tegen valt ondanks al zijn stats, gelukkig kan ik die makkelijk vervangen voor Visca!Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:10:
[...]
Ik kan Butra niet halen dus ben voor andere kleine spaanse dribbeldwergen gegaan;
@NLoldebroek
Sowieso speelt mijn MLS team erg lekker. Er zit veel meer beweging in dan in mijn BL team lijkt het en het koppel achterin Opora/Manolas is zo snel/bewegelijk en sterk!
Ik denk dat we hier allemaal wat te veel gefocust zijn op 100 team chemistry want ik speel nu met dit team met 83 tc en het speelt geweldig. Tot nu toe speelde ik wel vaker met spelers op 7-8 chem maar zorgde altijd wel dat het totaal op 100 kwam. Maar dat lijkt totaal niet nodig. Als je op futbin kijkt dan zie je ook dat 83 of 100 team chem helemaal niet zoveel uit maakt, zeker nu al die TOTS spelers toch al zo hoog in de stats zitten zodat de chem kaartjes minder verschil maken.
[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 05-06-2020 13:01 ]
Ja prima speler is wel een sub bij mij, valt vaak in voor Nani op de cam positie.Traeces schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:43:
[...]
Heb juist bij Goud 2 me beste rewards gekregenBevalt depay een beetje ?
@sjakieman Pozuela is idd prima, meerdere goals/assists in de paar potjes die ik met hem gespeeld had.
Echter was het teveel dribbeldwergen waarbij ik mijn untradables uiteraard heb gehouden (Dalglish, Coutinho).
Echter was het teveel dribbeldwergen waarbij ik mijn untradables uiteraard heb gehouden (Dalglish, Coutinho).
Veranderd nilks te op zichte van alle vorige weken.Traeces schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:21:
[...]
YES !
Daarnaast haal je dingen door elkaar
de afgelopen weken was Gold 2 een gegarandeerde major league pick, geen bepaalde rating.
Gok dat hij zilver2 bedoeld. Daar zat toch een max van rating 88 op ofzo? (voorheen 84).bvbal79 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:33:
[...]
Veranderd nilks te op zichte van alle vorige weken.
Daarnaast haal je dingen door elkaar
de afgelopen weken was Gold 2 een gegarandeerde major league pick, geen bepaalde rating.
Maar ultimate tots begint pas bij rating 92 denk ik, dus dan zou een max 88 wel lastig worden.
Omdat naast Ultimate TOTS ook ROTW TOTS bij de picks zit....Laan1988 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:47:
[...]
Gok dat hij zilver2 bedoeld. Daar zat toch een max van rating 88 op ofzo? (voorheen 84).
Maar ultimate tots begint pas bij rating 92 denk ik, dus dan zou een max 88 wel lastig worden.
Dat wist ik nietbvbal79 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:49:
[...]
Omdat naast Ultimate TOTS ook ROTW TOTS bij de picks zit....
Dat wist ik niet van ROTW TOTS, en bedoelde indd de major l pick.bvbal79 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:49:
[...]
Omdat naast Ultimate TOTS ook ROTW TOTS bij de picks zit....
Marquinhos kan mij 2 potjes later nog niet echt bekoren. Miranda lijkt btr te staan en te verdedigen. Ik geef hem nog even de kans anders idd Thiago Silvia is proberenJoosie200 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:44:
[Afbeelding]
Scratch that: Marquinhos eruit, Thiago Silva met shadow erin: onderling uitwisselbaar met 100k verschil. Met die 100k verschil kan ik HL Semedo halen voor Messi op 10 chem. Lijkt me een beter idee.
Ben ik wel platzak voor de rest, maar zo heb ik alle belangrijke spelers op 10 chem. Kom maar op met weekend league. En ja CF naar CAM is de dealbreaker voor Dalglish atm. Als ze er al zijn zijn ze zo uitverkocht voor 5k.
Had ik gister met na z'n 10 potten pim Lehman, die maakte een partij vage ketsers en liet ballen door waar ik nogal serieuze bedenkingen bij had.... Nu maar TOTS Alisson gehaald kijken of dat wat is.Augy schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:50:
[...]
Marquinhos kan mij 2 potjes later nog niet echt bekoren. Miranda lijkt btr te staan en te verdedigen. Ik geef hem nog even de kans anders idd Thiago Silvia is proberen
Ik heb hem in een friendlies en SB potje getest voor de daily objective. Maar dat is niet echt een goede impressie, bij rivals/wl krijg je een beter idee hoe een speler presteert vind ik. Het was bij mij meer een simpele rekensom en had nog niet gezien hoe vergelijkbaar Thiago Silva en Marquinhos eigenlijk zijn.Augy schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:50:
[...]
Marquinhos kan mij 2 potjes later nog niet echt bekoren. Miranda lijkt btr te staan en te verdedigen. Ik geef hem nog even de kans anders idd Thiago Silvia is proberen
DAcht vanmiddag nog een poging te doen om Gueye te halen. Moest alles nog doen, en dus even inkopen gedaan Ben Yedder 85, Neymar, Verratti, Di Maria TOTS, Mane (als wissel)
man, wat speelde dat heerlijk en won fluitend de 6 benodigde potten met alles wat er nodig was.
Di Maria en Neymar blijven denk ik wel, eens kijken wie we daar allemaal om heen gaan zetten.
Schmeichel PIM is keeper, REguilon links back, Gueye op het middenveld. Cuadrado TOTS rechtsback.
Vooral CVs zijn nog open, speel uiteindelijk 4-2-3-1 gemixt met 4-2-2-2
Heb al met al denk ik 1 miljoen te besteden.
wie heeft tips?
Dacht zelf oa aan Marquinhos achterin
man, wat speelde dat heerlijk en won fluitend de 6 benodigde potten met alles wat er nodig was.
Di Maria en Neymar blijven denk ik wel, eens kijken wie we daar allemaal om heen gaan zetten.
Schmeichel PIM is keeper, REguilon links back, Gueye op het middenveld. Cuadrado TOTS rechtsback.
Vooral CVs zijn nog open, speel uiteindelijk 4-2-3-1 gemixt met 4-2-2-2
Heb al met al denk ik 1 miljoen te besteden.
wie heeft tips?
Dacht zelf oa aan Marquinhos achterin
[ Voor 8% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 05-06-2020 16:08 ]
PSN: Patrick_D
Ik wil vanavond mijn munten gaan uitgeven in de lightning rounds maar is dat nu om 7 uur of 8 uur? Ik lees verschillende berichten.
Nieuwe season rewards zijn wel een beetje teleurstellend 
Heb even in FUT en EA Twitter rondgekeken, maar moest via google ontdekken welke spelers in ultimate TOTSSF zaten.
Heb even in FUT en EA Twitter rondgekeken, maar moest via google ontdekken welke spelers in ultimate TOTSSF zaten.
Doe ff zelf googleMarkvd1984 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:29:
En welke spelers zijn dat
https://external-preview....dae85b06fa17fc7d2370a987d
Mooi... EA geeft ons een 91 Jesus in juli cadeau.. thks man.
Enige positieve lijkt FB Mertens. Voor 500k en al je onzin fodder heb je een leuk kaartje.
Enige positieve lijkt FB Mertens. Voor 500k en al je onzin fodder heb je een leuk kaartje.
[ Voor 43% gewijzigd door bvbal79 op 05-06-2020 20:31 ]
800k lichter!
En wat heb ik gekregen.
Keeper tots Latijns Amerika, en verder geen enkele walkout haha
En wat heb ik gekregen.
Ik denk dat ik die wel mee ga pakken voor de link met Allan FB!bvbal79 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:29:
wat heb je gedaan dan??Wulfric92 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:35:
800k lichter!
En wat heb ik gekregen.
8* Jumbo zeldzame spelers pakket gekocht a 100k per stuk
vind hem qua stats nogal een magere upgrade voor een 95 rated spelerDeeleNL schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:36:
[...]
Ik denk dat ik die wel mee ga pakken voor de link met Allan FB!
Tja.. ik wacht dit weekend toch af wat de prijzen gaan doen van bijv tots gomez, tevez en dybala. Heb geen tijd om fifa te doenBossie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:47:
[...]
vind hem qua stats nogal een magere upgrade voor een 95 rated speler
Heb alvast Eder Militao gratis binnengehaald 
Als de prijzen nog hard gaan zakken moet het haalbaar zijn om mijn complete dream team te kopen
En anders maar besparen op Zidane en Vieira
Als de prijzen nog hard gaan zakken moet het haalbaar zijn om mijn complete dream team te kopen
En anders maar besparen op Zidane en Vieira
Haha het is toch ongekend he, ze gunnen je gewoon echt niks. Het wordt eigenlijk ieder jaar beroerder qua markt, icon's zijn ongekend duur, league sbc packs en spelers zijn enorm gedowngrade en packs die je terugkrijgt van sbc's zijn untradeable.bvbal79 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:29:
Dan zit je in juni en geef je de spelers die straks nog wel spelen een 91 Jesus in Juli.
Nou als me eerste pot wl voorspeld hoe de hele wl gaat worden maak ik hem echt niet af.
Ga me echt niet weer een weekend kapot ergeren omdat mensen weigeren aan te vallen en ik weer door een klutsgoal 1-0 verlies
Ga me echt niet weer een weekend kapot ergeren omdat mensen weigeren aan te vallen en ik weer door een klutsgoal 1-0 verlies
Ik had gehoopt op een nieuwe ronde swaps, hoeft niet meteen end tier PIM's te zijn etc.Markuss schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:10:
[...]
Haha het is toch ongekend he, ze gunnen je gewoon echt niks. Het wordt eigenlijk ieder jaar beroerder qua markt, icon's zijn ongekend duur, league sbc packs en spelers zijn enorm gedowngrade en packs die je terugkrijgt van sbc's zijn untradeable.
Dan zit je in juni en geef je de spelers die straks nog wel spelen een 91 Jesus in Juli.
Kaartjes zoals mid-mattheus, Blanc, Makelele zijn altijd leuk en vaak ook bruikbaar.
Iedereen heeft toch zijn hele club leeggegooid in upgrade SBC's, dus het zouden waarschijnlijke rare FO potjes worden met fodder icm untradeable rewards
Zou je de rewards Zilver 2,1 en Gold 3 willen posten?Traeces schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:14:
Nou als me eerste pot wl voorspeld hoe de hele wl gaat worden maak ik hem echt niet af.
Misschien dat ik ook weer eens WL wil spelen.
Merci!
PSN: Patrick_D
Ik weet niet of je ze volgt...ik zat te azen op tots Varane dacht die zakt wel onder de miljoen....zat hij boven de 1,3 miljoen nu...wacht dus wel weer ffDeeleNL schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:54:
[...]
Tja.. ik wacht dit weekend toch af wat de prijzen gaan doen van bijv tots gomez, tevez en dybala. Heb geen tijd om fifa te doen
Hoe bedoel je dat qua coins / packs rewards ? Dat kan je zo op internet vinden weet dat niet uit me hoofdPatrick_D_GTS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:24:
[...]
Zou je de rewards Zilver 2,1 en Gold 3 willen posten?
Misschien dat ik ook weer eens WL wil spelen.
Merci!
Jep. L. Martinez is van 940k naar 1.09mln gegaanjerommeke96 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:35:
[...]
Ik weet niet of je ze volgt...ik zat te azen op tots Varane dacht die zakt wel onder de miljoen....zat hij boven de 1,3 miljoen nu...wacht dus wel weer ff

Wacht gewoon ff het is wl dan stijgen prijzen altijd. Rond dinsdag / woensdag zijn ze altijd veel lager. Zeker nu fifa een beetje dood begin te bloeden dit jaar.DeeleNL schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:31:
[...]
Jep. L. Martinez is van 940k naar 1.09mln gegaan
Het is voornamelijk Ultimate TOTS kaartjes die redelijk stevig crashen, Henderson + TAA gaat een populair linkje worden voor 300kTraeces schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:34:
[...]
Wacht gewoon ff het is wl dan stijgen prijzen altijd. Rond dinsdag / woensdag zijn ze altijd veel lager. Zeker nu fifa een beetje dood begin te bloeden dit jaar.
Nog 2 goede kaarten ook. Heb zelf rode taa vind hem echt geweldig. Hoevaak die ook een bepalende assist geeft van achteruit.Bossie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:53:
[...]
Het is voornamelijk Ultimate TOTS kaartjes die redelijk stevig crashen, Henderson + TAA gaat een populair linkje worden voor 300k
Had overigens tots Allison genomen ipv van Lehman ( Lehman verkocht van het echt een drama ). Nou vind tot nu toe hen totaal niet tegen vallen, pakt serieus goede ballen
[ Voor 26% gewijzigd door Traeces op 05-06-2020 23:30 ]
Nee, dat ze Eusebio, Cruijff, Ronaldo, Maradona PIM moments niet beschikbaar maken kan ik nog wel een beetje inkomen hoor. Overigens zou het, als je ze eenmaal kan unlocken, al half Juli zijn voordat je ermee kan spelen.Bossie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:17:
[...]
Ik had gehoopt op een nieuwe ronde swaps, hoeft niet meteen end tier PIM's te zijn etc.
Kaartjes zoals mid-mattheus, Blanc, Makelele zijn altijd leuk en vaak ook bruikbaar.
Iedereen heeft toch zijn hele club leeggegooid in upgrade SBC's, dus het zouden waarschijnlijke rare FO potjes worden met fodder icm untradeable rewards
Maar okee, begrijpelijk. Dat ze dan nog met 91 + 92 kaarten komen die écht maar 1% gaat gebruiken is weer typisch EA. Ze gunnen je gewoon echt 0,0. Daar kan ik slecht tegen, de liefde (centen) moet echt van één kant komen en omgekeerd krijg je daar niks voor terug.
Zat er aan te denken (zie paar posts terug) om een volledig Borussia Dortmund team te gaan maken met de laatste centen die ik over heb (2.4 mln zo'n beetje). Echter heb ik geen zin meer om hier tijd in te steken, ik ga nog hooguit 5 potjes per week spelen met een untradeable team en [Edit ...].
Toet toet boing boing.
[ Voor 29% gewijzigd door Hassiebassie op 06-06-2020 13:59 ]
Nou volgens mij is dat niet echt voor dit forum bedoelt, zal het wel even weghalen.Hassiebassie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:48:
[...]
Waar kan dat? Ik heb nog 10 miljoen voor xbox
Vorig jaar veranderde de packluck ergens juni gigantisch. Opeens was de kans op een tots opgeklommen naar 20%.
Heeft iemand een idee wanneer en of dit gaat gebeuren?
Weet ff niet of dat met FoF of Futties is, verwacht niet dat dat meteen na TOTSSF is?Hassiebassie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 13:58:
Vorig jaar veranderde de packluck ergens juni gigantisch. Opeens was de kans op een tots opgeklommen naar 20%.
edit: wow - 1-2 seconde inputlag in WL
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 06-06-2020 14:51 ]
Pffff... het is vandaag weer zo'n dag dat FC Bal op het Dak 8 kan winnen van FC Barcelona. Dat kan ook alleen in Fifa hoor...

Was pas ergens in juli, maar 9f ze dat nu weer gaan doen weer je natuurlijk nooitHassiebassie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 13:58:
Er is echt iets vaags aan de hand met de matchmaking deze WL. Ik blijf maar tegen goede tegenstanders gematched worden, terwijl ik relatief veel games verlies. De laatste tegenstander is wel een mooi voorbeeld, dan sta ik 8-6, kom ik tegen het volgende team:
https://www.futbin.com/20/squad/16679956
Ik weet niet of deze guy extreem lucky is met de mid icon packs of dat hij z'n creditcard geplunderd heeft. Waarschijnlijk een Nederlandse speler, hij heeft een Fortuna Sittard badge. Dit zijn niet het soort teams die je verwacht tegen te komen als je op 8-6 staat. Het was ook geen slechte speler, dus dan is het lastig. Ik kwam nog wel op voorsprong, maar zijn Cruyff, Gullit en R9 maakten het verschil.
Ik weet niet of deze guy extreem lucky is met de mid icon packs of dat hij z'n creditcard geplunderd heeft. Waarschijnlijk een Nederlandse speler, hij heeft een Fortuna Sittard badge. Dit zijn niet het soort teams die je verwacht tegen te komen als je op 8-6 staat. Het was ook geen slechte speler, dus dan is het lastig. Ik kwam nog wel op voorsprong, maar zijn Cruyff, Gullit en R9 maakten het verschil.
team != spelermar101 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:26:
Er is echt iets vaags aan de hand met de matchmaking deze WL. Ik blijf maar tegen goede tegenstanders gematched worden, terwijl ik relatief veel games verlies. De laatste tegenstander is wel een mooi voorbeeld, dan sta ik 8-6, kom ik tegen het volgende team:
Ik kwam vorige week dit team tegen in de wl :mar101 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:26:
:strip_exif()/f/image/4M47AFuF0mGV6RKH7GLJUdEq.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al veel vaker zeg, teams zeggen helemaal niks. Maar de gene aan de controller. Die gozer kon er werkelijk waar geen ene klote van. Je kan zoveel miljoen team hebben maar hij stond na 25 min al 3-0 achter rq.
Hoe gaat overigens hier in de WL ?
Ik weet dat het team niks zegt over de kwaliteit van de speler. Maar wat ik deze WL meemaak is dat ik goede teams tegenkom met goede spelers achter de controller. Dan merk je wel dat die top tier Icons het verschil maken in een wedstrijd. Ik verbaas me dan dat ik zulke tegenstanders tegenkom als ik 8-6 sta.Traeces schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:49:
[...]
Ik kwam vorige week dit team tegen in de wl :
[Afbeelding]
Wat ik al veel vaker zeg, teams zeggen helemaal niks. Maar de gene aan de controller. Die gozer kon er werkelijk waar geen ene klote van. Je kan zoveel miljoen team hebben maar hij stond na 25 min al 3-0 achter rq.
Op 9-7 hetzelfde verhaal, een team met TOTY Ronaldo, TOTY Kante, mid Gullit en nog wat topspelers. Weer geen slechte speler achter de controller, en dan merk je wel dat een TOTY CR7 lastig af te stoppen is. Het was een close game die ik met 3-2 verloor, uiteindelijk heel zuur door een penalty wat geen overtreding was, ik zat met Ter Stegen in de goede hoek bij die penalty, maar CR7 schoot te hard en de keeper duwt de bal het doel in. Om eerlijk te zijn heb ik liever dit soort tegenstanders dan spelers die er niks van kunnen en alleen maar drop back spelen met 10 man achterin en loeren op 1 countergoal.
Gisteren gespeeld 6-1 nu. Gameplay was goed ga vanavond na het eten weer wat potjes spelen.
Speel met dit team:
https://www.easports.com/...Id=pHxzsYEknTLeK:FFA20PS4
Speel met dit team:
Hoe speel je ingame ?Wulfric92 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:10:
Gisteren gespeeld 6-1 nu. Gameplay was goed ga vanavond na het eten weer wat potjes spelen.
Speel met dit team:
Tja, dat herken ik wel. Zeker als je maar een casual speler bent zoals ik. Ik ben al blij dat ik Kroos TOTSSF in mijn team heb, maar ja dan kom je tegen dit soort geweld. En ik ben zelf ook geen topspeler. Dan is de WL niet zo heel leuk meer. Ben tegenwoordig al blij met zilver 1.mar101 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 17:03:
[...]
Ik weet dat het team niks zegt over de kwaliteit van de speler. Maar wat ik deze WL meemaak is dat ik goede teams tegenkom met goede spelers achter de controller. Dan merk je wel dat die top tier Icons het verschil maken in een wedstrijd. Ik verbaas me dan dat ik zulke tegenstanders tegenkom als ik 8-6 sta.
Op 9-7 hetzelfde verhaal, een team met TOTY Ronaldo, TOTY Kante, mid Gullit en nog wat topspelers. Weer geen slechte speler achter de controller, en dan merk je wel dat een TOTY CR7 lastig af te stoppen is. Het was een close game die ik met 3-2 verloor, uiteindelijk heel zuur door een penalty wat geen overtreding was, ik zat met Ter Stegen in de goede hoek bij die penalty, maar CR7 schoot te hard en de keeper duwt de bal het doel in. Om eerlijk te zijn heb ik liever dit soort tegenstanders dan spelers die er niks van kunnen en alleen maar drop back spelen met 10 man achterin en loeren op 1 countergoal.
41212 wijd
Haland Mbappe
Promes Nani Muller
Essien
Tagliafico Marquinos Militao Carvajal
7 diepte
4 breedte