Dat zou ik geen slecht idee vinden, scheelt me weer 60 euro. Zelfs als het verschil met de tegenstanders in kwaliteit van team dan groter gaat worden. Uiteindelijk speel je toch tegen spelers met dezelfde winrate (in de WL) dus of je nu tegen slechtere spelers speelt met betere teams of betere spelers met slechtere teams maakt mij ook niet uit. Eigenlijk vind ik dat ook het leukst, een goed maar zo goedkoop mogelijk team samen te stellen. Hoe minder geld je zelf hebt hoe meer je kan genieten van een goedkope hidden gem.Wulfric92 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:37:
[...]
Ik zat eigenlijk eerder te denken aan een fut modus free to play. Waarbij je alleen fut kan spelen en de volledige game kost 60 euro.
Een beetje zoals Cod nu is met warzone.
Denk dat het idee dan vooral is dat als het gratis is dat er meer veel spelers het spel gaan spelen en ze hierdoor uiteindelijk meer pakjes verkopen.Pompi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:12:
[...]
Alleen hebben ze de afgelopen jaren het spel compleet laten verloederen, bugs die al jaren in carriere zitten en verder weinig tot geen vernieuwingen. Dus niemand gaat daar 60 euro voor betalen, daarom zie ik het ook niet snel gebeuren want nu krijgen ze sowieso 60 euro binnen en daar bovenop nog een grote hoeveelheid FP's. CoD is elk jaar een compleet nieuw en ander spel, dat heeft Fifa niet dus zouden de meeste mensen die carriere enzo spelen gewoon bij een oudere versie blijven en niet nieuwe Fifa's kopen.
[ Voor 32% gewijzigd door sjakieman op 02-06-2020 13:15 ]