Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Wulfric92 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:37:
[...]

Ik zat eigenlijk eerder te denken aan een fut modus free to play. Waarbij je alleen fut kan spelen en de volledige game kost 60 euro.

Een beetje zoals Cod nu is met warzone.
Dat zou ik geen slecht idee vinden, scheelt me weer 60 euro. Zelfs als het verschil met de tegenstanders in kwaliteit van team dan groter gaat worden. Uiteindelijk speel je toch tegen spelers met dezelfde winrate (in de WL) dus of je nu tegen slechtere spelers speelt met betere teams of betere spelers met slechtere teams maakt mij ook niet uit. Eigenlijk vind ik dat ook het leukst, een goed maar zo goedkoop mogelijk team samen te stellen. Hoe minder geld je zelf hebt hoe meer je kan genieten van een goedkope hidden gem.
Pompi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:12:
[...]

Alleen hebben ze de afgelopen jaren het spel compleet laten verloederen, bugs die al jaren in carriere zitten en verder weinig tot geen vernieuwingen. Dus niemand gaat daar 60 euro voor betalen, daarom zie ik het ook niet snel gebeuren want nu krijgen ze sowieso 60 euro binnen en daar bovenop nog een grote hoeveelheid FP's. CoD is elk jaar een compleet nieuw en ander spel, dat heeft Fifa niet dus zouden de meeste mensen die carriere enzo spelen gewoon bij een oudere versie blijven en niet nieuwe Fifa's kopen.
Denk dat het idee dan vooral is dat als het gratis is dat er meer veel spelers het spel gaan spelen en ze hierdoor uiteindelijk meer pakjes verkopen.

[ Voor 32% gewijzigd door sjakieman op 02-06-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
sjakieman schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:13:
[...]

Denk dat het idee dan vooral is dat als het gratis is dat er meer veel spelers het spel gaan spelen en ze hierdoor uiteindelijk meer pakjes verkopen.
Betwijfel het, er zijn nu al mensen die het spel delen omdat maar 1 persoon hem gekocht hoeft te hebben. Dus je activeert je account ook op iemand anders PS4 en dan kunnen beide spelen. Ze hebben daarnaast nu al bijna de volledige dominantie van voetbalspellen, want helaas stelt PES wat dat betreft nog niet genoeg voor (al gaat het wel de goede kant op).

Denk jij daarnaast dat mensen die geen 60 euro willen betalen voor het spel wel opeens packs gaan kopen met FP's? Ik denk namelijk van niet want dan hadden ze het ook nu al kunnen kopen en "gratis" kunnen spelen. En als ze het al zouden doen dan gaan ze vast ook niet meer dan die 60 euro besteden. Verder kan de architectuur het van EA nu al nauwelijks aan en met meer mensen gaat dat echt niet beter zijn want EA gaat niet meer geld daaraan besteden dan het nu al doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS Salah verkocht vond hem totaal niet goed en zeker niet voor dat bedrag. Hij was enorm wendbaar en een goed schot, maar hij voelde totaal niet snel aan. Voor de helft van het bedrag aan de andere kant staat TOTS Insigne die gewoon veel beter speelt, aanvoelt en nog eens meer scoort.

Hierro ook verkocht, die werd nu wel echt te traag tegen al die TOTS spelers.TOTS Fernandinho heb ik ook verkocht omdat ik die niet meer nodig had :) Heb van het bedrag van Salah,Hierro en Fernandinho TOTS Naingolan en TOTS Diego Carlo gehaald. James komt maar weer eens terug op de RM, hij heeft alle stats voor een goede flankspeler + vind hem gewoon lekker spelen :)

Start nu zo :
https://www.futbin.com/20/squad/16556378

En ingame switch ik naar :
https://www.futbin.com/20/squad/16556849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Pompi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:20:
[...]

Betwijfel het, er zijn nu al mensen die het spel delen omdat maar 1 persoon hem gekocht hoeft te hebben. Dus je activeert je account ook op iemand anders PS4 en dan kunnen beide spelen. Ze hebben daarnaast nu al bijna de volledige dominantie van voetbalspellen, want helaas stelt PES wat dat betreft nog niet genoeg voor (al gaat het wel de goede kant op).

Denk jij daarnaast dat mensen die geen 60 euro willen betalen voor het spel wel opeens packs gaan kopen met FP's? Ik denk namelijk van niet want dan hadden ze het ook nu al kunnen kopen en "gratis" kunnen spelen. En als ze het al zouden doen dan gaan ze vast ook niet meer dan die 60 euro besteden. Verder kan de architectuur het van EA nu al nauwelijks aan en met meer mensen gaat dat echt niet beter zijn want EA gaat niet meer geld daaraan besteden dan het nu al doet.
Juist door een aantal mensen hier denk ik van wel. Ik hoor namelijk regelmatig dat ze het spel in september gekocht hebben, het hele jaar gespeeld en er FIFA punten in gestopt hebben maar echt niet van plan zijn FIFA 21 te gaan kopen. Dit is voor mij onbegrijpelijk... Dat je nu het hele jaar speelt en er zelfs extra geld aan besteed maar volgend jaar helemaal niet wilt gaan spelen. Voor deze mensen neem je dan de drempel weg om toch weer te beginnen in september en daarnaast heb je nog de groep die FIFA niet geweldig denkt te vinden maar het gratis wel willen proberen. En als je er eenmaal in zit...

Maar goed ik kan me sowieso niet voorstellen dat je FIFA punten koopt dus ik ga alleen af op verhalen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Was van plan om Tevez TOTS op te pikken als ST naast CR7. Is hij ineens van 520k (gisteren) naar 670k gestegen! Ik wacht nog eventjes denk.

Heb nu onderstaand team, heb al even zitten azen op Zanetti PIM, die tot een paar dagen geleden nog 950k was, nu voor 700k opgepikt en die wisselt in game met TAA TOTY.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXCUqpDZUO798kF3c1lO-mnBa0w=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XC7qlGSx1bsuziAv7mlV3OGU.jpg?f=fotoalbum_small

Heb een budget van +- 750k voor een ST. Wie zouden jullie aanraden? CR7 blijft voorlopig nog wel in mijn team staan, aangezien hij mij wel bevalt. Zoek alleen een kleinere, behendige spits naast hem. Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
DeeleNL schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:17:
Was van plan om Tevez TOTS op te pikken als ST naast CR7. Is hij ineens van 520k (gisteren) naar 670k gestegen! Ik wacht nog eventjes denk.

Heb nu onderstaand team, heb al even zitten azen op Zanetti PIM, die tot een paar dagen geleden nog 950k was, nu voor 700k opgepikt en die wisselt in game met TAA TOTY.

[Afbeelding]

Heb een budget van +- 750k voor een ST. Wie zouden jullie aanraden? CR7 blijft voorlopig nog wel in mijn team staan, aangezien hij mij wel bevalt. Zoek alleen een kleinere, behendige spits naast hem. Tips?
Ik vind zelf Aguero een geweldige spits en hij zou ook zo in jouw team passen. Hij is alleen wel wat duurder, dus nog even sparen. Heb zelf wel goedkopere opties geprobeerd maar niemand scoort zo makkelijk als hem. Als je hem in het strafschopgebied aanspeelt met de rug naar het doel (en tegenstander) dan draait hij zo makkelijk weg (zonder skill moves) en maakt het bijna altijd af. Omdat jij fan was van Martinez verwacht ik ook dat je met hem goed kan spelen (maar Martinez zelf is natuurlijk ook een optie voor dezelfde prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
sjakieman schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:31:
[...]

Ik vind zelf Aguero een geweldige spits en hij zou ook zo in jouw team passen. Hij is alleen wel wat duurder, dus nog even sparen. Heb zelf wel goedkopere opties geprobeerd maar niemand scoort zo makkelijk als hem. Als je hem in het strafschopgebied aanspeelt met de rug naar het doel (en tegenstander) dan draait hij zo makkelijk weg (zonder skill moves) en maakt het bijna altijd af. Omdat jij fan was van Martinez verwacht ik ook dat je met hem goed kan spelen (maar Martinez zelf is natuurlijk ook een optie voor dezelfde prijs).
Ben zeker nog fan van Martinez, maar vooral in deze stage van de game vind ik het leuk om alternatieven uit te proberen! Misschien dat Agueroooo inderdaad een optie is! Had al wel naar zijn Scream zitten kijken, ook niet verkeerd, maar wel ‘achterhaald’ ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:33:
[...]

Ben zeker nog fan van Martinez, maar vooral in deze stage van de game vind ik het leuk om alternatieven uit te proberen! Misschien dat Agueroooo inderdaad een optie is! Had al wel naar zijn Scream zitten kijken, ook niet verkeerd, maar wel ‘achterhaald’ ondertussen.
TOTS Gomez, valt ook nog goed te linke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:51:
[...]

TOTS Gomez, valt ook nog goed te linke :)
Die had ik destijds gekocht voor veel te veel, een paar wedstrijden mee gespeeld, fijne speler maar weer verkocht om dat ik las over de ultimate TOTS crash, uiteindelijk met winst verkocht en nu is hij enorm gezakt. Ook een leuke om terug te halen. Aguero kan ook op 10 chem komen door zijn link met Zanetti, dus daar maak ik me niet druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
sjakieman schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:46:
[...]

Juist door een aantal mensen hier denk ik van wel. Ik hoor namelijk regelmatig dat ze het spel in september gekocht hebben, het hele jaar gespeeld en er FIFA punten in gestopt hebben maar echt niet van plan zijn FIFA 21 te gaan kopen. Dit is voor mij onbegrijpelijk... Dat je nu het hele jaar speelt en er zelfs extra geld aan besteed maar volgend jaar helemaal niet wilt gaan spelen. Voor deze mensen neem je dan de drempel weg om toch weer te beginnen in september en daarnaast heb je nog de groep die FIFA niet geweldig denkt te vinden maar het gratis wel willen proberen. En als je er eenmaal in zit...

Maar goed ik kan me sowieso niet voorstellen dat je FIFA punten koopt dus ik ga alleen af op verhalen van anderen.
Denk dat ze niet Fifa 21 gaan kopen meer komt doordat ze het bij tijden een heel frustrerend spel vinden dat aan elkaar hangt met DDA, rare AI acties etc. want heb tot nu toe niet echt de relatie met de kosten gezien. Meer dat ze weer willen gamen zonder frustraties of de vele potjes spelen in WL. Er moeten denk ik grote veranderingen plaats vinden willen deze spelers nog terug komen.

Maar we zullen gaan zien wat EA gaat doen nu ook de volgende generatie gameconsoles er aan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
sjakieman schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:46:
[...]

dat zijn frustraties schreeuwers, die kopen gewoon meteen vanaf dag 1 fifa weer hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
fuck nr 3000 van EA

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EZgb-ZDXgAIemf5?format=jpg&name=900x900

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EZgc8EzXYAE9khf?format=jpg&name=large

verkeerde persoon op de kaart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Heb 3x die Ligue 1 upgrade gedaan: TOTS Atal! Beste pull van het jaar. Nu nog een team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
bvbal79 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:43:
fuck nr 3000 van EA

[Afbeelding]

[Afbeelding]

verkeerde persoon op de kaart :)
Volgens mij gewoon de goede persoon hoor. Michael Rangel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Fraaank schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:48:
Heb 3x die Ligue 1 upgrade gedaan: TOTS Atal! Beste pull van het jaar. Nu nog een team...
Op pc of je nieuwe Xbox?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
PC. Op Xbox heb ik een aantal drafts gedaan en m'n eerste 5 wedstrijden Rivals gehaald. Dacht wel even nog de WL te halen...Ben in divisie 7 geplaatst waarbij je 20 punten voor een winst krijgt. Dat betekend 50(!) potten winnen voor WL plaatsing. Dus dat heb ik maar opgegeven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
fifanoob schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:25:
[...]

dat zijn frustraties schreeuwers, die kopen gewoon meteen vanaf dag 1 fifa weer hoor :>
Heb toch de afgelopen jaren altijd direct fifa gekocht, zelfs de edities zodat je eerder kon spelen. Dit jaar voor het eerst niet, omdat ik eerst wou zien of ze wat doen aan de servers en gameplay. Dat hebben ze zeker niet verbeterd.

Daarna ook niet meer gekocht, speel het alleen via de account van familie. En voor het eerst in jaren bijna geen WL gespeeld. Speel alleen wat drafts en daar heb je nog steeds dezelfde BS. Dus volgend jaar ga ik het gegarandeerd weer niet kopen of er moet dit keer echt wat fundamenteels veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Arwintju schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 15:49:
[...]

Volgens mij gewoon de goede persoon hoor. Michael Rangel.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EZgb-ZEXgAAlAdW?format=jpg&name=900x900

Rangel is de middelste, ze hebben de voorste op de kaart geplakt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fraaank schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:03:
[...]
Ben in divisie 7 geplaatst waarbij je 20 punten voor een winst krijgt. Dat betekend 50(!) potten winnen voor WL plaatsing. Dus dat heb ik maar opgegeven haha.
Moet je dus nagaan waarom ik zo lang er over deed in divisie 10 lol. Enfin, Cruyff begon goed. Een keer balcontact in 2min en hij lag in het doel de bal. Een keer kappen/draaien en schieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:19
Joosie200 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:18:
[...]

Moet je dus nagaan waarom ik zo lang er over deed in divisie 10 lol. Enfin, Cruyff begon goed. Een keer balcontact in 2min en hij lag in het doel de bal. Een keer kappen/draaien en schieten maar.
is in div 5 niet anders bij mij ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bint schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:37:
[...]

is in div 5 niet anders bij mij ;)
Als ik mij in het begin eerder op rivals had gestort ipv SB zat ik wss sneller in de zilver 1 flow. Want voor SB deed ik doodleuk 40 potten per week in het begin |:( op semi pro/pro max lol.

Ach ja, nu kap ik SB af op 10 potten op world class /legendary en ik vind het wel prima. Tien keer refreshen, tien keer bronzen/beginner gouden team selecteren en gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:12:
[...]

Alleen hebben ze de afgelopen jaren het spel compleet laten verloederen, bugs die al jaren in carriere zitten en verder weinig tot geen vernieuwingen. Dus niemand gaat daar 60 euro voor betalen, daarom zie ik het ook niet snel gebeuren want nu krijgen ze sowieso 60 euro binnen en daar bovenop nog een grote hoeveelheid FP's. CoD is elk jaar een compleet nieuw en ander spel, dat heeft Fifa niet dus zouden de meeste mensen die carriere enzo spelen gewoon bij een oudere versie blijven en niet nieuwe Fifa's kopen.
Met een subscription based model zou je dit probleem dus niet hebben aangezien er meer een "live" versie is.

Memphis uit L1 Player Pick :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Na 1,5 maand FUT maar weer gestart. Eerste paar potjes waren even wennen weer. Maar team speelde heerlijk, je vraagt je dan af waarom je gestopt was. Maar inmiddels speelt het weer als vanouds. Misschien dat ik toch te ingewikkeld ga spelen of zo...

Maar goed, met alle nieuwe kaartjes en dito lage prijzen heb ik m'n NL/Eredivisie team aardig kunnen upgraden naar:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7F7ZN1t_oqqWk7EcV5V833abxAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aZglxOcsabNJjYbKac5kbinl.png?f=fotoalbum_large

Alleen Idrissi krijg ik niet aan de praat op de linker vleugel. Hij zou snel moeten zijn, maar de meeste vleugelverdedigers lopen hem met gemak eruit. Hij is ook super snel van de bal te krijgen. En z'n pases zijn ook niet geweldig. Iemand anders die hem gebruikt en er tips voor heeft? Gezien zijn specs zou het een uitstekende speler moeten zijn toch?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 16:52:
[...]

Met een subscription based model zou je dit probleem dus niet hebben aangezien er meer een "live" versie is.

Memphis uit L1 Player Pick :X
Dat zie ik ook nog wel gebeuren, maar dat is iets anders dan een free2play model. Dan hoef je niet meer het spel elk jaar te kopen maar krijg je gewoon automatisch een update, een voordeel daarvan kan ook zijn dat de ontwikkelaars minder snel al naar Fifa 2X stappen en ze dus niet al in januari stoppen met bugs fixen zoals nu het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 18:02:
[...]

Dat zie ik ook nog wel gebeuren, maar dat is iets anders dan een free2play model. Dan hoef je niet meer het spel elk jaar te kopen maar krijg je gewoon automatisch een update, een voordeel daarvan kan ook zijn dat de ontwikkelaars minder snel al naar Fifa 2X stappen en ze dus niet al in januari stoppen met bugs fixen zoals nu het geval is.
idd, dan is het vooral een squad update/reset waarbij je oude team misschien nog naar een "legacy" mode kan geschoven worden voor friendlies ofzo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38
kw_nl schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 17:54:
Na 1,5 maand FUT maar weer gestart. Eerste paar potjes waren even wennen weer. Maar team speelde heerlijk, je vraagt je dan af waarom je gestopt was. Maar inmiddels speelt het weer als vanouds. Misschien dat ik toch te ingewikkeld ga spelen of zo...

Maar goed, met alle nieuwe kaartjes en dito lage prijzen heb ik m'n NL/Eredivisie team aardig kunnen upgraden naar:[Afbeelding]

Alleen Idrissi krijg ik niet aan de praat op de linker vleugel. Hij zou snel moeten zijn, maar de meeste vleugelverdedigers lopen hem met gemak eruit. Hij is ook super snel van de bal te krijgen. En z'n pases zijn ook niet geweldig. Iemand anders die hem gebruikt en er tips voor heeft? Gezien zijn specs zou het een uitstekende speler moeten zijn toch?
Zelfde verhaal met Idrissi. Zelfs als wissel in minuut 60 is het waardeloos. Heb het idee dat de stats gewoon niet kloppen.

Bij mij gaat ie straks in de Ligue 1 sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik voltooi nog even de friendly voor daily objectives. Zo krijg ik een player pack + genoeg xp voor lvl 30. Rara wat er uit die ene player pack uit komt? Standaard Gotze. Ik zeg, dit is een signaal van EA dat ik toch moet kiezen voor lvl 30 Storyline Gotze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Joosie200 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 19:08:
Ik voltooi nog even de friendly voor daily objectives. Zo krijg ik een player pack + genoeg xp voor lvl 30. Rara wat er uit die ene player pack uit komt? Standaard Gotze. Ik zeg, dit is een signaal van EA dat ik toch moet kiezen voor lvl 30 Storyline Gotze :P
Bij mij speelt die Götze dus écht lekkerder dan Havertz TOTS. Hij is iedere x optijd in de 16 en dribbelt fijn, zou hem zeker aanraden als hij in je team past. Havertz is bij mij wat slap, iedere x op een belangrijk moment wordt hij van de bal gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 02-06-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 20:42:
[...]

Bij mij speelt die Götze dus écht lekkerder dan Havertz TOTS. Hij is iedere x optijd in de 16 en dribbelt fijn, zou hem zeker aanraden als hij in je team past. Havertz is bij mij wat slap, iedere x op een belangrijk moment wordt hij van de bal gezet.
Ik kan TOTSSF Havertz ook nog geen succes noemen ondanks dat ik meerdere WL met zijn FB kaartje hebt gespeeld. Het verschil is wel dat ik nu 4231 speel en toendertijd 442.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markuss schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 20:42:
[...]

Hij past totaal niet in mijn la liga squad, maar voor Umtiti heb je Varane, Lenglet, Ramos tots, Eder Militao. En voor Pedro daar heeft Messi het monopolie op. Mijn bundesliga first owner squad is zwakzinnig slecht, dus batman Gotze is de eerste grote aanwinst voor dat team. Heb hem voor nu zelfs ipv Odegaard geprobeerd en dat wil prima op lage chem. Hij krijgt nog wat doordat ik Overmars PM en base Cruyff voorin heb staan.

https://www.futbin.com/squad/16568243

Tis een ratjetoe maar meer omdat ik in afwachting ben van 1 laatste win in Rivals met mijn FO Serie A team om 9 icon swaps te krijgen. Dus ik kan wel een goede CB gebruiken of CAM. In afwachting van die pack wacht ik met het halen van TOTS/icons.

Ik zit tegelijkertijd op skill 325, nog 1 win van promotie naar div 8 af. Dat is voor mij uncharted territory. :X

[ Voor 20% gewijzigd door Joosie200 op 02-06-2020 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Zo vanavond voor het eerst een paar keer Nani Tots tegenover mij gehad, wat een belachelijke kaart is dat!

Ik ga de sbc doen. Past moeilijk in mijn team maar kan wel een goede sub worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Besloten om toch nog even level 30 te worden in de komende dagen.

Vanavond i.c.m. spelers objectives. Vanavond van 25 naar 29 gegaan met nog maar 2200 over. Fuenzalida onlockt en golovin nog maar 1 sb spelen :) morgen als goed is dus binnen net zoals Pedro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist nog even PIM Owen opgepikt voor 300k, later deze week maar eens kijken of ik nog een leuke 442 kan bouwen met Owen, Dalglish en Coutinho :)

Muller speelt overigens ook heerlijk op CCAM in 4231.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Ik struggle nog een btje met m'n cam positie. Cazorla is het net niet, ga nu een poging doen met odegaard en anders door naar fekir :)

Cazorla had echt te weinig stamina. Met Pirlo speelde ik heerlijk met med/med dus misschien dat odegaard me goed aanspreekt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou ik snap meteen waarom mensen zeiden: pak eerst de prime icon pack en daarna een speler naar keuze. Prime icon logo, Nederlandse vlag... LM.... _O-

Ik heb Overmars prime direct in de mid icon geknald. Moet nu nog 1 totw / moments kaart om deze af te ronden. Hopelijk komt daar dan geen dubbele uitlopen lol.

Oke, moest ene Dennis kopen voor 8k en Onana 85 voor 7k. Maar toen was mijn mid icon ook klaar. Komt er gewoon Dalglish 90 CF uitlopen lololololo. 16 icon swaps waard, terwijl ik dus 9 swaps + prime Overmars + 7 untradeables en Onana/Dennis totw ervoor heb ingewisseld.

Toch een mooie optie want ik overwoog ook nog Laudrup.

[ Voor 69% gewijzigd door Joosie200 op 03-06-2020 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Iemand met een suggestie voor moment Litmanen? Rest van dit team speelt geweldig.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/h4hxksHs/17-DF96-C3-BD4-B-4-C61-83-E1-A7-F8-D1-EB8-CD9.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Mocht je het niet geloven.. toch een mooie uitkomst zo. Dalglish had ik sowieso niet kunnen grinden met mijn keuze voor PIM Overmars en de beschikbare hoeveelheid swaps. Prima deal nu ik Laudrup geskipt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 00:01:
Nou ik snap meteen waarom mensen zeiden: pak eerst de prime icon pack en daarna een speler naar keuze. Prime icon logo, Nederlandse vlag... LM.... _O-

Ik heb Overmars prime direct in de mid icon geknald. Moet nu nog 1 totw / moments kaart om deze af te ronden. Hopelijk komt daar dan geen dubbele uitlopen lol.

Oke, moest ene Dennis kopen voor 8k en Onana 85 voor 7k. Maar toen was mijn mid icon ook klaar. Komt er gewoon Dalglish 90 CF uitlopen lololololo. 16 icon swaps waard, terwijl ik dus 9 swaps + prime Overmars + 7 untradeables en Onana/Dennis totw ervoor heb ingewisseld.

Toch een mooie optie want ik overwoog ook nog Laudrup.
Tja dat is de kracht van gokken, en EA weet dat ;)

Ik heb het geluk gehad om prime Essien te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wulfric92 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 01:34:
[...]

Tja dat is de kracht van gokken, en EA weet dat ;)

Ik heb het geluk gehad om prime Essien te pakken
Ook niet verkeerd, heb Essien als leenspeler in mijn friendlies team. Ik ben nu wel Odegaard, Fred, praktisch alle wissels en 87-88 rated untradeables kwijt maar op dit moment in de game zal het me wat. De net gekozen storyline Gotze is nu mijn hoogste untradeable wissel. Nu nog wat aan mijn CB's doen.

Dalglish maar aan de tand gaan voelen in weekend league. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 08:08:
[...]

Ook niet verkeerd, heb Essien als leenspeler in mijn friendlies team. Ik ben nu wel Odegaard, Fred, praktisch alle wissels en 87-88 rated untradeables kwijt maar op dit moment in de game zal het me wat. De net gekozen storyline Gotze is nu mijn hoogste untradeable wissel. Nu nog wat aan mijn CB's doen.

Dalglish maar aan de tand gaan voelen in weekend league. Ben benieuwd.
Speel al een tijdje met Dalglish, niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al gespeeld met storyline Pedro ? Als alles normaal gaat kan ik hem vanavond on-locken dus ben benieuwd naar de meningen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik gebruik als back up RM fuenzalida en ben dus voor gotze gegaan (die ik overigens nog niet heel lekker aan de praat krijg, is t nou een spits of een CAM 🤣)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 12:34:
Ik gebruik als back up RM fuenzalida en ben dus voor gotze gegaan (die ik overigens nog niet heel lekker aan de praat krijg, is t nou een spits of een CAM 🤣)
CF ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Die 2 lunch wedstrijden sla ik voortaan ook maar over :') Div. 7 2x achter elkaar met rust 3-0 achter. Heb ‘s avonds over het algemeen veel minder moeite om wedstrijden te winnen dan ‘s middags. Wellicht omdat ‘s avonds meer voor de ‘casual gamer’ is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
DeeleNL schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:10:
Die 2 lunch wedstrijden sla ik voortaan ook maar over :') Div. 7 2x achter elkaar met rust 3-0 achter. Heb ‘s avonds over het algemeen veel minder moeite om wedstrijden te winnen dan ‘s middags. Wellicht omdat ‘s avonds meer voor de ‘casual gamer’ is? ;)
same here. Overdag grootse moeite om te winnen, 's avonds rol ik ze op met 4-0/5-0. Zit nu in div 5, daar blijf ik tot na de rewards zitten, dan heb ik volgende week div 5 rewards :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tijdens de lunch 1 potje gespeeld. Objective speler.. 4-4 en in blessuretijd schiet ik met Neymar op de paal 🤣 daar baalde ik even van

Maar klopt dat t overdag net even wat lastiger is

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 03-06-2020 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bint schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 13:38:
[...]

same here. Overdag grootse moeite om te winnen, 's avonds rol ik ze op met 4-0/5-0. Zit nu in div 5, daar blijf ik tot na de rewards zitten, dan heb ik volgende week div 5 rewards :D
Nou, ik had gisterenavond de grootste moeite om de laatste win te behalen. Zat 25 skillrating af van promotie naar div 8, sowieso als ik boven de 275 kom gaat het slecht oid. Daarvoor van de tien potjes er 7 gewonnen, sindsdien 3 verloren lol.

Zit nu weer op 175 skillrating, blijf maar mooi even in divisie 9 haha.

Zit nu aan deze setup te denken:
https://www.futbin.com/squad/16586545

Beter idee om voor Marquinos en Eder Militao te gaan boven Koeman/Eder Militao? HL Telles wil ik proberen ipv Reguilon voor de betere link met Neymar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joosie200 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:47:
[...]

Nou, ik had gisterenavond de grootste moeite om de laatste win te behalen. Zat 25 skillrating af van promotie naar div 8, sowieso als ik boven de 275 kom gaat het slecht oid. Daarvoor van de tien potjes er 7 gewonnen, sindsdien 3 verloren lol.

Beter idee om voor Marquinos en Eder Militao te gaan boven Koeman/Eder Militao? HL Telles wil ik proberen ipv Reguilon voor de betere link met Neymar.
Marquinos is niks mis mee met een schaduw kaartje er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Na er een poosje uit geweest te zijn, toch maar voorzichtig aan begonnen met spelen. Heb nu dit team: https://www.easports.com/...fId=edy9UkRgcjFC:FFA20XBO

Bevalt goed tot dusver. Ingame switch ik naar 4-2-3-1 of 4-2-2-2.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Depay uit de guaranteed, niet ontevreden :) Wilde eigenlijjk elke CAM of aanvallendere speler wel. Depay is ook leuk voor het Nederlandse linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier di Maria.

Maar is even kijken hoe we deze gaan inpassen.

Ben bang dat Messi z'n gouden kaart gaat sneuvelen tegenover hem.

Is er een opstelling met zowel RM als RB? Ik kan hem niet vinden namelijk maar misschien kijk ik erover heen

[ Voor 64% gewijzigd door Augy op 03-06-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:26:
Hier di Maria.

Is er een opstelling met zowel RM als RB? Ik kan hem niet vinden namelijk maar misschien kijk ik erover heen
Ehm 442, 41212?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nee beide niet helaas :(

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 03-06-2020 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
41212 wide wel, 442 ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dan ligt het vast aan mij 🤣

Zie of RM icm 2x SP.

Nja eerst even chillen met Netflix en daarna even lekker puzzelen :)

[ Voor 91% gewijzigd door Augy op 03-06-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Augy schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 19:55:
Dan ligt het vast aan mij 🤣

Zie of RM icm 2x SP.

Nja eerst even chillen met Netflix en daarna even lekker puzzelen :)
Zeker, https://www.futbin.com/squad-builder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
3-4-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ow sorry haha ik was niet duidelijk genoeg.

Rechtsvoor & rechtsmidden

Heb nu messi (RM) en Di Maria (RB) zat te kijken hoe ik deze samen in een opstelling kan krijgen op 10 chem :) dus dan zou k een rechtsmidden en een rechtsvoor moeten hebben.

Die is er volgens mij niet of iets met 3 verdedigers na natuurlijk zoals 3-4-3. Word alleen niet zo blij van drie verdedigers 🤣

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 03-06-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Augy schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 20:04:
Ow sorry haha ik was niet duidelijk genoeg.

Rechtsvoor & rechtsmidden

Heb nu messi (RM) en Di Maria (RB) zat te kijken hoe ik deze samen in een opstelling kan krijgen op 10 chem :) dus dan zou k een rechtsmidden en een rechtsvoor moeten hebben.

Die is er volgens mij niet of iets met 3 verdedigers na natuurlijk zoals 3-4-3
3-4-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo Pedro is ook binnen :) ff snel een wedstrijd met hem gespeeld eerste indruk is best goed :) heb nu wel 2 Super subs voor rm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om het interessant te houden en paar spelers verkocht, voornamelijk omdat dit goede spelers waren maar niet erg bijzonder leuk om mee te spelen.

Paar dribbeldwergen erbij om het seizoen af te sluiten :)
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Halaand, Rashford, Goretkza, Kimmich uiteraard gewoon op de bank als er iets meer geweld nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een draft met tots ben Ketser, Jezus wat is die vent goed niet normaal .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Joosie200 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:47:
[...]

Ik heb zelf ook Marquinos gekregen en heeft Ramos tots vervangen. Makkelijk 800k verdienen, en Marquinos vind ik een fijne verdediger.

Heb hem ook naast Militao staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
Team is hier wel compleet eigenlijk. Zou koeman nog kunnen vervangen door Boateng of Mukiele ofzo, misschien dat dat nog wat meer defensieve zekerheid geeft.

Mandanda uit de Tots sbc, niet heel best maar past wel precies in het team dus dat scheelt. Nu maar is even kijken of ik straks Reus ga proberen als vervanger van Haland. Kijken welke van de 2 het beste bevalt. Moet zeggen dat Haland prima speelt tot nu toe, probleem is vooral de combinatie met Muller, dat is net niet verassend genoeg voor tegenstanders omdat ze beide wat log zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_VBjmPpQirDziZeOMPQoGpcBOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPOJhfkGtRW8HhJOVSp0wFv6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ambianz schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 20:58:
Team is hier wel compleet eigenlijk. Zou koeman nog kunnen vervangen door Boateng of Mukiele ofzo, misschien dat dat nog wat meer defensieve zekerheid geeft.

Mandanda uit de Tots sbc, niet heel best maar past wel precies in het team dus dat scheelt. Nu maar is even kijken of ik straks Reus ga proberen als vervanger van Haland. Kijken welke van de 2 het beste bevalt. Moet zeggen dat Haland prima speelt tot nu toe, probleem is vooral de combinatie met Muller, dat is net niet verassend genoeg voor tegenstanders omdat ze beide wat log zijn.

[Afbeelding]
Je moet een engine op Muller zetten maakt een wereld van verschil bij hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 17:20
Wulfric92 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:11:
[...]

Ja helemaal mee eens!

Oh en heb ook Mandanda gepakt uit de l1 tots...
Hmm misschien kan ik Hummels 96 en Ter Stegen 95 inwisselen voor Upamecano tots en Mandanda.

[ Voor 14% gewijzigd door _Uploader_ op 03-06-2020 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Wulfric92 schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:11:
[...]

Ah goeie tip, moet ook nog een chemstyle op Witsel zetten. Meteen even doen allemaal. Thanks. Zal vooral voor de balance uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
_Uploader_ schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:12:
[...
Oh en heb ook Mandanda gepakt uit de l1 tots...
Daarom laat ik deze sbc maar even aan mij voorbij gaan. Teveel risico op een speler die ik niet kan gebruiken. Alleen Ben Yedder , Neymar of MBappe zou ik inpassen in het team. Die packed bijna niemand

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 17:20
Valandil schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:19:
[...]

Daarom laat ik deze sbc maar even aan mij voorbij gaan. Teveel risico op een speler die ik niet kan gebruiken. Alleen Ben Yedder , Neymar of MBappe zou ik inpassen in het team. Die packed bijna niemand
Ach als je het relatief goedkoop kan doen en van een gokje houdt, alleen dan zou ik het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben tevreden met Di Maria, kaart ziet er goed uit.

In te passen als k odegaard vervang door cazorla op CAM (met drama stamina) voordeel is wel dat ik Messi op de bank heb om hem te vervangen na 60 minuten.

Als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag :)

Zo speel k nu, ingame ga k naar 4-2-3-1 met odegaard op cam
https://www.futbin.com/20/squad/16195945
Tradeble zijn kroos, odegaard en Messi (en Neymar)

Doel is dus di Maria inpassen budget is de verkoopprijs van de spelers haha

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 03-06-2020 21:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bint
Na lang twijfelen heb ik Prime butra gehaald als vervanging van NIF mbappe. wat een speler zeg, heel erg blij mee. Zat nog te denken aan mid dalglish en suarez, maar ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw team kopen is 2-3 minuten en dan vervolgens een uur om je chem formatie te zetten, game-plan aanpassen en dan het zoeken naar alle benodigde chemstyles en position changes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 22:55:
Nieuw team kopen is 2-3 minuten en dan vervolgens een uur om je chem formatie te zetten, game-plan aanpassen en dan het zoeken naar alle benodigde chemstyles en position changes :(
Als je sommige chemstyles en position changement al kan krijgen. Die ca naar cam is er haast nooit zelfde geld voor schaduw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 23:23:
[...]

Als je sommige chemstyles en position changement al kan krijgen. Die ca naar cam is er haast nooit zelfde geld voor schaduw.
uiteindelijk toch twee potjes kunnen spelen en daarna de PS4 uitgezet.
Speelde echt supertraag, je geeft input..1..2 en de actie volgt, oftewel twee potjes toeschouwer geweest ipv speler :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Had weer poep uit de sbc. Morgen neymar en mbappe uit picks halen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Bint schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:56:
Na lang twijfelen heb ik Prime butra gehaald als vervanging van NIF mbappe. wat een speler zeg, heel erg blij mee. Zat nog te denken aan mid dalglish en suarez, maar ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt :D
Al ruim 900 potten met zijn baby icon gespeeld.
Blijft een hele fijne speler: fel, wendbaar en 5* weakfoot.

Zijn baby icon mist wat fysiek dus van de 1 vs 1 moet je het niet hebben :)

Kan ook als cam uit de voeten

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oshimen en Marquinhos. Puur toeval dat ik Marquinhos krijg terwijl ik die wou :) kan Diego Carlos verkocht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Geen wl voor mij, dat begint morgen. Wel 34k coins gekozen qua rivals. Zit ik alweer op de 900k met nog 100k op de transferlijst in totaal. En ik maak winst op Cruyff mocht ik hem willen verkopen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Je kan hem idd als CAM gebruiken, maar dan benut je hem verre van optimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doordat ik met Marquinhos achterin ga spelen samen met Militao heb ik een andere keeper nodig :) Ter stegen en Marquinhos en Trent komt anders op 7 chem :)

Nu heb ik 4 opties :

PIM VDS
PIM Yashin
PIM Lehmann
TOTY / TOTS Alisson.

Mijn persoonlijke voorkeur ligt bij PIM Lehman hoor veel youtubers hier goed verhalen over vertellen + hij is redelijk geprijst. Als laatste staat eigenlijk voor mij Alisson daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over :)

Iemand nog wat feedback ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:37:
Doordat ik met Marquinhos achterin ga spelen samen met Militao heb ik een andere keeper nodig :) Ter stegen en Marquinhos en Trent komt anders op 7 chem :)

Nu heb ik 4 opties :

PIM VDS
PIM Yashin
PIM Lehmann
TOTY / TOTS Alisson.

Mijn persoonlijke voorkeur ligt bij PIM Lehman hoor veel youtubers hier goed verhalen over vertellen + hij is redelijk geprijst. Als laatste staat eigenlijk voor mij Alisson daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over :)

Iemand nog wat feedback ?
Niets mis met Alisson, denk dat sommige mensen verwachten dat het doel dichtgemetseld is met een 97 rated keeper :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kies de goedkoopste en beste chem. Qua keepers: ik heb Handanovic, Alisson, Ter Stegen en VDS geprobeerd en ze hebben allemaal hun eigen capriolen. Mijn beste verdediging? Meer doelpunten maken dan ik incasseer. Sar wist gisteren in friendlies de meest gekke ballen uit het doel te houden, maar normaal gesproken issie niet zo. Toty nominee Alisson viel mij tegen, gouden Handanovic en Ter Stegen bevielen mij nog het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:44:
[...]

Niets mis met Alisson, denk dat sommige mensen verwachten dat het doel dichtgemetseld is met een 97 rated keeper :+
Nee mee eens :) Zelfde dat je met TOTS CR7 alleen op O hoeft te drukken volgens mensen. ( klopt wel zon beetje ).

Maar lees overal dat hij echt hele vage ketsers maakt vergeleken met andere keepers.
Joosie200 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:44:
[...]

Kies de goedkoopste en beste chem. Qua keepers: ik heb Handanovic, Alisson, Ter Stegen en VDS geprobeerd en ze hebben allemaal hun eigen capriolen. Mijn beste verdediging? Meer doelpunten maken dan ik incasseer. Sar wist gisteren in friendlies de meest gekke ballen uit het doel te houden, maar normaal gesproken issie niet zo. Toty nominee Alisson viel mij tegen, gouden Handanovic en Ter Stegen bevielen mij nog het beste.
Handanovic heb ik 2 versies van gebruikt en vond ik verre weg de beste keeper die ik dit jaar heb gehad. Totaal geen gekke fratsen en pakte gewoon alles degelijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Traeces op 04-06-2020 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:47:
[...]

Nee mee eens :) Zelfde dat je met TOTS CR7 alleen op O hoeft te drukken volgens mensen. ( klopt wel zon beetje ).

Maar lees overal dat hij echt hele vage ketsers maakt vergeleken met andere keepers.

[...]

Handanovic heb ik 2 versies van gebruikt en vond ik verre weg de beste keeper die ik dit jaar heb gehad. Totaal geen gekke fratsen en pakte gewoon alles degelijk.
Het is een sweeper keeper, daar maat je even aan wennen.

edit: Rivals rewards voor 2 nederlagen: Hunter, Engine, Anchor + ongeveer 5k aan fodder, tis voor niks :*)
edit: Transfermarkt heeft meerdere pagina's met CAM -> CF, dus als je die nog nodig hebt kun je ze nu ook daadwerkelijk halen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 04-06-2020 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-08 11:29
@Bean77

Tevez al gehaald? Ik heb vanochtend Salvio gepickt dus dat vraagt om Tevez in het team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Valandil schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Daar ben ik achter grkomen. Nu weer een luxe probleem 🙈:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4swaD03yIRfgN8tOVxZuzEm1X0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WCnKCQhdoiwplEZf3sqQhJTB.jpg?f=user_large

Alleen geen idee hoe ik deze kan inpassen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3RJbWc6YEpJ1lsdhW8ITJ8zE9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WeRuTf0uXVwjTJkleMcGJLAv.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik tevez opstel kan butra weer weg, maar dan zijn hij en Witsel niet op full chem (Witsel is fantastisch, op de valreep nog gehaald). Ik zou butra èn de jong kunnen verkopen en een argentijnse of een icon CM/CDM kunnen halen, er komt dan 1.8M beschikbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Bint schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:07:
[...]

Daar ben ik achter grkomen. Nu weer een luxe probleem 🙈:
[Afbeelding]

Alleen geen idee hoe ik deze kan inpassen:
[Afbeelding]

Als ik tevez opstel kan butra weer weg, maar dan zijn hij en Witsel niet op full chem (Witsel is fantastisch, op de valreep nog gehaald). Ik zou butra èn de jong kunnen verkopen en een argentijnse of een icon CM/CDM kunnen halen, er komt dan 1.8M beschikbaar :)
zou je team lekker zou houden en die tevez negeren. Tots stats lijken op papier sterk maar merk er maar weinig van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:50:
[...]
edit: Transfermarkt heeft meerdere pagina's met CAM -> CF, dus als je die nog nodig hebt kun je ze nu ook daadwerkelijk halen :)
Die zijn wel makkelijk te verkrijgen.
CF -> CAM echter nog steeds niet. Binnen 2 milliseconden al verkocht. Snap niet dat ze dat niet fixen!! Zet er even een factor 8 in de packs.
Er is niet aan te komen. Echt bullshit van EA!!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
fifanoob schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:16:
[...]

zou je team lekker zou houden en die tevez negeren. Tots stats lijken op papier sterk maar merk er maar weinig van.
thanks! ga denk ik toch salvio even voor erbij halen, dan heb ik een hyperlink met tevez, kan ik toch wat experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bint schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:32:
[...]

thanks! ga denk ik toch salvio even voor erbij halen, dan heb ik een hyperlink met tevez, kan ik toch wat experimenteren.
leuke combo die tevez-salvio denk dat je daar wel plezier van hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe de ligue 1 upgrade met de overige TOTS troep die ik nog had. Marquinhos....... Serieus EA ?

MID Icon upgrade gedaan met me overige coins / high rated kaarten. Mid Gerrard, die ik dus ook al eens heb gehad. ZUCHT

Volgend jaar ga ik echt nooit meer die upgrade / icon sbc's doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
Traeces schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:54:
Doe de ligue 1 upgrade met de overige TOTS troep die ik nog had. Marquinhos....... Serieus EA ?

MID Icon upgrade gedaan met me overige coins / high rated kaarten. Mid Gerrard, die ik dus ook al eens heb gehad. ZUCHT

Dat is het risico van een upgrade. Grootste gross krijgt er een Andre of die GK eruit...

Begrijp ook niet waarom je de mid icon doet? Die loopt morgen af. Kans en hoop is er dat tijdens Ultimate TOTS misschien er een prime icon SBC komt.

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 04-06-2020 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil

Niet zeuren! ;)

Ik kreeg uit prime icons Zanetti, maar had al untradable Zambrotta en uit TOTS kreeg ik Hakimi en had dus al Zanetti en Zambrotta... 3 x een rechtsback.

MidIcon daarentegen kreeg ik Vieira (88).

Slechts een paar hebben mazzel met een Ben Yedder, MBappe of Neymar. De rest krijgt voornamelijk GK's of een CM die je niet kan gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43

Je gaat hier serieus over lopen klagen?!
Ik kreeg André, had je die liever gehad?
Of Mandanda, Rajkovic, Abdelhamid?

Wel ff reëel blijven, de kans dat je Neymar, Mbappe etc uit zo'n pack trekt is minder dan 1%..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Vissert schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:57:
@Bean77

Tevez al gehaald? Ik heb vanochtend Salvio gepickt dus dat vraagt om Tevez in het team :+
Volgens mij speelt hij geen FIFA meer :)

Moet zeggen dat het ook wel een herhaling van zetten wordt, packluck zit er ook niet echt in. Heb nog een paar 100k nodig en hopelijk wat daling van TOTS Neymar en Mbappe volgende week en dan kunnen we dit team aanschaffen als eind team. Daarna is het bye bye FIFA, komt hier geen versie 21 meer.

https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de duidelijkheid ik had nog geen uur daarvoor Marquinhos uit me PP. Dus ja dan vind ik dat nogal irritant, van de 20 spelers die je kan krijgen precies de zelfde.

De mid icon pack is me eigen risico, gewoon proberen of je een keer geluk heb met een echte top icon. Want kopen kan ik ze helaas niet. Maar hoe bizar is het van de 5 icons die ik dit jaar gehad heb precies weer een zelfde pack ? Gelukkig was Gerrard wel 1 van me favo spelers vroeger dus dat scheelt.

Gaat mij meer om het percentage dat ik precies die 2 pack.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvbal79
Traeces schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:31:
Voor de duidelijkheid ik had nog geen uur daarvoor Marquinhos uit me PP. Dus ja dan vind ik dat nogal irritant, van de 20 spelers die je kan krijgen precies de zelfde.

De mid icon pack is me eigen risico, gewoon proberen of je een keer geluk heb met een echte top icon. Want kopen kan ik ze helaas niet. Maar hoe bizar is het van de 5 icons die ik dit jaar gehad heb precies weer een zelfde pack ? Gelukkig was Gerrard wel 1 van me favo spelers vroeger dus dat scheelt.

Gaat mij meer om het percentage dat ik precies die 2 pack.
Daarom wordt ook door iedereen al sinds week 1 TOTS geadviseerd om eerst je guaranteed TOTS SBC te doen (geen idee waarom je het upgrade noemt, want dat is het niet) en daarna je PP. Dus ook dat had je kunnen voorkomen, en heb je zelf bijgedragen aan je eigen irritatie, en was de kans dat je beide hetzelfde had nu 0% geweest

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 04-06-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:57:
[...]

Dat is het risico van een upgrade. Grootste gross krijgt er een Andre of die GK eruit...

Begrijp ook niet waarom je de mid icon doet? Die loopt morgen af. Kans en hoop is er dat tijdens Ultimate TOTS misschien er een prime icon SBC komt.
Of eentje die je al hebt. Waarom ik de mid deed? Omdat ik niet weet of er nog een prime icon sbc volgt binnen de komende twee weken. En ik moest wat met mijn 'overbodige' prime Overmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:38:
[...]

Daarom wordt ook door iedereen al sinds week 1 TOTS geadviseerd om eerst je guaranteed TOTS SBC te doen (geen idee waarom je het upgrade noemt, want dat is het niet) en daarna je PP. Dus ook dat had je kunnen voorkomen, en heb je zelf bijgedragen aan je eigen irritatie, en was de kans dat je beide hetzelfde had nu 0% geweest
Daar heb je wel een punt en misschien niet goed over nagedacht want was hem eigenlijk niet van plan.
Maar toch nog bizar hoe klein percentage en toch precies weer de zelfde.

Maarjah het is niet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-08 11:29
bvbal79 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:29:
[...]

Volgens mij speelt hij geen FIFA meer :)

Moet zeggen dat het ook wel een herhaling van zetten wordt, packluck zit er ook niet echt in. Heb nog een paar 100k nodig en hopelijk wat daling van TOTS Neymar en Mbappe volgende week en dan kunnen we dit team aanschaffen als eind team. Daarna is het bye bye FIFA, komt hier geen versie 21 meer.

https://www.futbin.com/20/squad/7912612
@Bean77 Quiter :+

Leuk team Bal! Maar ik snap dat je er mee stopt. Grote kans dat ik ook geen fifa meer haal hierna.

Kom je warzone spelen? :+
Pagina: 1 ... 160 ... 185 Laatste