Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Augy schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:01:
Ik heb de objective op wereldklasse moeten doen. Had ik gisteravond ook al gepost :)
Thread gaat redelijk rap, houd niet alles bij hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Shevchenko en Reus verkocht en Gnabry, Insigne en Zola voor gehaald. Dit team speelt fijn :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/c0cX8zSn/C1358-B57-26-C0-4824-9872-F849-E9785530.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Markuss schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:40:
[...]

Hoe speelt Hummels? Vond z'n Flashback echt al geweldig maar die moest ik inruimen voor Upamecano TOTS untradeable (naast Boateng FB). Echter is Hummels wel een persoonlijke favoriet dus mogelijk ga ik hem toch nog halen.

Reus z'n kaart ziet er top uit, 900K zie ik. Mogelijk haal ik hem ook wel dan, kan jou die Japanse SBC-speler van Frankfurt wel aanraden. Leuke sub.
Speelt goed maar zou wel wat sneller mogen zijn. Maar hij is zeer sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Is Kamada het echt waard? Ik zie hem best vaak in BD squads langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik deed hem gratis met untradeables, dus dan is het het zeker waard. En het is gewoon een hele goede aanvaller met snelheid en een goed schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:30:
Ik deed hem gratis met untradeables, dus dan is het het zeker waard. En het is gewoon een hele goede aanvaller met snelheid en een goed schot.
Dat is waar. Toch maar gepakt, untradeables en alleen Jimenez was jammer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Lucas gedaan en gediscard. Als wraak.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlecq
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-09-2020
Goedenavond mensen, ik ben nieuw hier sinds vandaag omdat ik een vraag heb. Speel al best lang FIFA, maar sinds een weer tijdje fut. Heb volgens mij een redelijk team bij elkaar gespeeld, maar om één of andere reden heb ik sinds een week extreme vertraging. Spelers staan stil, lopen niet meer diep, verdedigen niet meer uit zichzelf, passes gaan ongeveer 7 a 8 keer van de 10 verkeerd.. Snap er niks van. Heb dit een half jaar geleden ongeveer ook gehad, toen gestopt en een tijd niet gespeeld en nu doet ie dit weer.. Internet speciaal aangepast hiervoor, van provider gewisseld zelfs.. Heb volgens mn ps4 100 mb down en 30 mb up.. zou meer dan genoeg moeten zijn. Tv op games modus. Heeft iemand een idee? Zou er erg mee geholpen zijn :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dus4Yd6R9F9Jj4oUGZZsRtCQkG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jj6hRmlGJiIupGcEkRzPsm54.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Jlecq schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:52:
Goedenavond mensen, ik ben nieuw hier sinds vandaag omdat ik een vraag heb. Speel al best lang FIFA, maar sinds een weer tijdje fut. Heb volgens mij een redelijk team bij elkaar gespeeld, maar om één of andere reden heb ik sinds een week extreme vertraging. Spelers staan stil, lopen niet meer diep, verdedigen niet meer uit zichzelf, passes gaan ongeveer 7 a 8 keer van de 10 verkeerd.. Snap er niks van. Heb dit een half jaar geleden ongeveer ook gehad, toen gestopt en een tijd niet gespeeld en nu doet ie dit weer.. Internet speciaal aangepast hiervoor, van provider gewisseld zelfs.. Heb volgens mn ps4 100 mb down en 30 mb up.. zou meer dan genoeg moeten zijn. Tv op games modus. Heeft iemand een idee? Zou er erg mee geholpen zijn :-)

[Afbeelding]
wat is extreme vertraging? neem je gameplay anders eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlecq
Zal dat eens doen inderdaad. Het lijkt erop alsof mijn spelers later reageren dan hoe het spel gaat. Als de bal naar links gaat bijvoorbeeld dan gaan ze er een halve seconde / hele seconde pas heen. Tot die tijd rennen ze de verkeerde kant op. Passen, schieten, wat dan ook heeft dezelfde vertraging. Sinds een paar dagen gaat ongeveer elke pass tegen een tegenstander omdat ze makkelijk de tijd hebben om er naar toe te lopen. Eén tweetje gaat sowieso niet meer. Eerste pass lukt nog, de pass terug is altijd achter de man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik heb Agüero in mijn club en wil hem gebruiken voor Martinez tots. Maar ca cam kaarten zijn bijna niet te krijgen.

Werkt het ook al ik Agüero op cm start terwijl hij een spits positie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Jlecq schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:52:

[Afbeelding]
Begin alleen wedstrijden met een ping van lager dan 20 scheelt al heel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Solotov schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:28:
[...]

Dat is een origin bug, heeft niks met FIFA zelf te maken. FF de bugfix hanteren, dan is het opgelost.
Ik word gealt+tabt in FIFA, ja een bug in Origin, telkens als Origin een update heeft gehad. Maar aangezien EA alt+tab nog steeds bestraft heb ik er gewoon helemaal genoeg van op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
sjakieman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:13:
[...]

Heb zelfs speciaal een 2e team gemaakt voor deze weekend league om hem een basisplaats te kunnen geven. En daarnaast nog 2 semi Visca's (Rafa en Giovinco) toegevoegd voor een compleet dribbeldwergen festijn! ;)

https://www.futbin.com/20/squad/16401996
Aii wat was dit een misser zeg! Visca was geweldig zoals verwacht maar voor de rest liep het echt totaal niet. Heb wel vaker goedkopere 2e teams gehad maar nog nooit zo'n groot verschil als met dit team. De helft alweer (met winst ondanks EA tax) verkocht.
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:22:
Shevchenko en Reus verkocht en Gnabry, Insigne en Zola voor gehaald. Dit team speelt fijn :).
[Afbeelding]
Gisteren was je toch nog zo enthousiast over Reus? Viel uiteindelijk toch tegen? Het plan bij mij was om Havertz later te vervangen voor Reus als de prijzen wat gedaald waren maar Havertz begon al niet slecht en gaat steeds beter spelen. Merkte ook dat ik een type Havertz miste in mijn 2e team. Twijfel dus of ik Reus nog wel moet halen.
Augy schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:32:
Wat is die Gabriel trouwens een bizar goede cdm voor dat geld zeg
Ik had 'm ook met shadow en hij is zeker niet slecht. Maar als je hem (en Milinkovic-Savic) vergelijkt met Witsel en Goretzka dan is er echt een wereld van verschil. Gabriel en Milinkovic-Savic zijn dan echt wel houten klazen in vergelijking met de andere 2. De prijs is natuurlijk wel wat lager maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

sjakieman schreef op zondag 31 mei 2020 @ 01:16:
[...]

[...]

Gisteren was je toch nog zo enthousiast over Reus? Viel uiteindelijk toch tegen? Het plan bij mij was om Havertz later te vervangen voor Reus als de prijzen wat gedaald waren maar Havertz begon al niet slecht en gaat steeds beter spelen. Merkte ook dat ik een type Havertz miste in mijn 2e team. Twijfel dus of ik Reus nog wel moet halen.

[...]
Reus is goede speler maar te duur in mijn ogen (voor nu). Binnenkort zal hij een stuk goedkoper zijn en dan koop ik hem wel weer, heb hem namelijk met winst verkocht. En met dat geld een Gnabry en Insigne kunnen halen. Twee van de beste vleugelspelers in het spel, ook zodat ik daarmee in-game naar 4231 kan en dat bevalt mij wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 31-05-2020 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Jlecq schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:58:
Zal dat eens doen inderdaad. Het lijkt erop alsof mijn spelers later reageren dan hoe het spel gaat. Als de bal naar links gaat bijvoorbeeld dan gaan ze er een halve seconde / hele seconde pas heen. Tot die tijd rennen ze de verkeerde kant op. Passen, schieten, wat dan ook heeft dezelfde vertraging. Sinds een paar dagen gaat ongeveer elke pass tegen een tegenstander omdat ze makkelijk de tijd hebben om er naar toe te lopen. Eén tweetje gaat sowieso niet meer. Eerste pass lukt nog, de pass terug is altijd achter de man..
Ervaar helaas meestal hetzeflde met online potjes en het ligt ben ik bang gewoonweg aan mijn verbinding. De snelheid is het probleem niet (200 down, 20-30 up), maar mijn ping is gewoon :r (zit zelf bij Telenet in Belgie met het zwaarste abonnement)

Ik word al blij als ik een rivals match heb met een ping onder de 30, maar ook dat komt helaas bij mij weinig voor. En dan ervaar je dus precies wat jij schrijft, je rent continue achter de feiten aan en je tegenstander lijkt op een of andere manier vantevoren te weten wat jij gaat doen.

Welke ping waardes zie jij normaal bij je rivals matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op zondag 31 mei 2020 @ 10:44:
[...]

Reus is goede speler maar te duur in mijn ogen (voor nu). Binnenkort zal hij een stuk goedkoper zijn en dan koop ik hem wel weer, heb hem namelijk met winst verkocht. En met dat geld een Gnabry en Insigne kunnen halen. Twee van de beste vleugelspelers in het spel, ook zodat ik daarmee in-game naar 4231 kan en dat bevalt mij wel.
Mijn Reus is ook inmiddels ook weer verkocht.
Had hem een WL willen testen maar stom genoeg vergeten in te schrijven.

De ervaringen waren overigens positief hoewel mijn voorkeur dadelijk ging naar mijn vorige setup (Mattheus CDM/Goretzka CAM). Vooral het gemis van Mattheus was meer merkbaar dan wat Reus toevoegde.

Daarnaast zou Reus nog een behoorlijke drop kunnen krijgen tijdens Ultimate TOTS.

@bebopper
Vrijwel alles is hier <20ms, wat overigens geen indicator mbt smooth gameplay.
Wat wel een indicator is de enige keer dat ik een rode ping heb gehad in FUT, de friendly was die jij hoste.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 31-05-2020 11:35 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Bossie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:33:
[...]
@bebopper
Vrijwel alles is hier <20ms, wat overigens geen indicator mbt smooth gameplay.
Wat wel een indicator is de enige keer dat ik een rode ping heb gehad in FUT, de friendly was die jij hoste.
Ja, ben bang dat er weinig aan te doen is (wisselen van provider is helaas geen optie, kan alleen naar een ADSL die nog veel dramatischer is).

Heb het inderdaad bij meerdere friendlies ervaren en ook bevestigd gekregen van de tegenstander. Vrienden die ik als we bij elkaar zijn zeer goed kan verslaan hebben in een online friendly opeens heel veel meer kansen om mij te verslaan (zij vinden dat dan wel weer leuk :+ ).

Helaas voor mij is het hele online spelen zeer frustrerend geworden.

Natuurlijk probeer ik het nog wel en op een of andere manier lukt het soms ook nog wel, ik moet vooral tikkie takkie doen en niet nadenken, dan heb ik soms eens geluk en rolt het balletje goed, maar met name met verdedigen is het dramatisch, ben gewoon altijd te laat of ren nog vrolijk 5 meter door terwijl ik dacht al gestopt te zijn, krijg die vertraging niet ingebouwd in mijn spelen (controller input) zodat ik er rekening mee houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:44:
[...]

Ja, ben bang dat er weinig aan te doen is (wisselen van provider is helaas geen optie, kan alleen naar een ADSL die nog veel dramatischer is).

Heb het inderdaad bij meerdere friendlies ervaren en ook bevestigd gekregen van de tegenstander. Vrienden die ik als we bij elkaar zijn zeer goed kan verslaan hebben in een online friendly opeens heel veel meer kansen om mij te verslaan (zij vinden dat dan wel weer leuk :+ ).

Helaas voor mij is het hele online spelen zeer frustrerend geworden.
Het enige advies is waarschijnlijk een open deur namelijk om je console met een kabeltje in je modem/router etc te verbinden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Bossie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:05:
[...]

Het enige advies is waarschijnlijk een open deur namelijk om je console met een kabeltje in je modem/router etc te verbinden.
Thanks, ben een tijd terug al door die open deur heen gerend ;)

Hij hangt al een hele tijd met een kabeltje direct in de telenet router/modem, maar dat maakt helaas weinig uit. Of ik em nou in mijn ubiquiti wifi netwerk hang of direct bekabeld aansluit, de pings die ik zie verschijnen bij rivals blijven eigenlijk nagenoeg hetzelfde.

Dat is dan wel weer positief nieuws voor mijn wifi netwerk, dat zorgt iig niet voor extra vertraging :)

Maar, om zeker te zijn, hangt de PS4 wel nog steeds bekabeld direct aan de telenet modem/router.

@Jlecq - dit is misschien wel nog iets voor jou om te veranderen in je setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlecq
Bebopper is dat iets wat bij jou continu is? Ik heb namelijk ook wel dagen dat het prima gaat en dat alles goed reageerd. Er zijn alleen ook vaak dagen dat het niet lukt. Soms zelfs midden in een potje.
Ik heb sowieso mijn ps4 direct aangesloten via een kabel aan de router. Ook geprobeerd upnp aan/ uit te zetten, poorten open / niet open, dmz wel / niet, statisch ip.. Maakt eigenlijk gaan verschil. Contact gehad met helpdesk van ea en zij zien ook geen rare dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Door one club wonders en world beaters te combineren in Rivals zit ik straks op 8 swaps. Moet ik alleen op vrijdag nog 6 fut wl games zien te winnen. Tot hoe laat zijn de swaps nog actief? Is dat tot vrijdagavond 18u59? Zo ja, dan moet het nog te doen zijn om van 6 swaps nu naar 9 te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Zilver 1...niet te filmen dit weekend. Met 2 highlights eigenlijk. 84 IF Pereira die mijn TOTS Johnathan met alle gemak telkens van de bal afzet, terwijl hij me natuurlijk ook prima kan bijhouden. Laatste tegenstander stopte gewoon met spelen halverwege mijn helft totdat ik met een middenvelder bewoog...Sneue bedoening wel, als je gewoon niet DURFT te voetballen.

Overigens heb ik zelf dit weekend ook slecht gespeeld, dacht het eens te proberen met een leuk team...Deze week proberen te plaatsen voor WL op Xbox.

[ Voor 17% gewijzigd door Fraaank op 31-05-2020 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 31 mei 2020 @ 13:51:
Zilver 1...niet te filmen dit weekend. Met 2 highlights eigenlijk. 84 IF Pereira die mijn TOTS Johnathan met alle gemak telkens van de bal afzet, terwijl hij me natuurlijk ook prima kan bijhouden. Laatste tegenstander stopte gewoon met spelen halverwege mijn helft totdat ik met een middenvelder bewoog...Sneue bedoening wel, als je gewoon niet DURFT te voetballen.

Overigens heb ik zelf dit weekend ook slecht gespeeld, dacht het eens te proberen met een leuk team...Deze week proberen te plaatsen voor WL op Xbox.
Zilver 1 word nog een uitdaging , zit lekker heel
De dag al te tanken in de zin. Beter te doen dan fifa nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
K raak met dit weer sws nagenoeg geen controller aan 🤣👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

jeetje, het is echt onmogelijk om aan een cf->cam kaart te komen. Ongelooflijk dat ze daar nog steeds niet de buy now prijsstelling van hebben aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 31-05-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Vorige week 8-0 nu 9-8 pff, echt niets lukt, zien uit die slechte reeks te komen :o
Vorige week en weken ervoor nog ca 17-10.

Pauze, moed en zin verzamelen voor minimaal 14 wins en misschien nog de 17 wins :+

[ Voor 12% gewijzigd door NLoldebroek op 31-05-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Koning-Admiraal schreef op zondag 31 mei 2020 @ 16:11:
jeetje, het is echt onmogelijk om aan een cf->cam kaart te komen. Ongelooflijk dat ze daar nog steeds niet de buy now prijsstelling van hebben aangepast.
Dat zullen ze wel bewust doen he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Messje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:14:
[...]

Dat zullen ze wel bewust doen he? :)
Wat? Ze hebben de price range van meerdere kaarten al eens aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Koning-Admiraal schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:25:
[...]

Wat? Ze hebben de price range van meerdere kaarten al eens aangepast.
Als ze de pricerange aanpassen kan je er indirect voor zorgen dat er meer CF>CAM op de markt komen, ergo elke ST wordt dan voor chemistry op CM gezet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Beste 200k in de tijden uitgegeven en dat is de rebuy van Ben Ketser OTW.
Had hem weken geleden verkocht met het oog op TOTS.
Veel coins gereserveerd maar 7ml is mij te gortig. Dus zijn otw terug gekocht en ben easy naar 14 overwinning gegaan.
Ben begonnen met het idee dat elke win bonus is, zeer relaxte mindset en het gaat goed. Zilver 1 was doel, met nog 8 wedstrijden te gaan vind ik goud 3 genoeg.
Ben otw en futbirth Griesman zijn weer herenigd! Vreemd genoeg het koppel Rashford en Richarlison draaide voor geen meter, Griesman/Ben doen het voor mij.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

[rant]
Zal vast wel te horen krijgen dat ik een aluhoedje op heb, maar het is niet normaal dat ik 5 Rivals wedstrijden op rij goed speel en ook echt beter ben, voorsta met 1 tot zelfs 3 doelpunten en alle 5 na de 85/86e minuut toch verlies doordat opeens mijn verdedigers gewoonweg niets meer doen en mijn tegenstander heel rustig wandelend (geen skills, trucjes niks) door het midden een piel balletje in het doel legt (want Ter Stegen zou toch eens weer normaal gaan keepen zoals de rest van de wedstrijd, nee, hij stapt dan liever opzij). Niks werkt meer. Het heeft ook niks te maken met fysiek, want ze zijn nog lekker groen. Ik switch ook niet opeens van tactiek. Dit zijn echt de statistieken en algoritmes van EA die het nodig vinden om het mijn tegenstander wat makkelijker te maken.

En nu ik toch mijn gal aan het spugen ben, ze mogen al die eikels uit hogere divisies die met hun objectives bezig zijn naar mars schieten met die raket van Elon. Wat een gezeik.
[/rant]

Waarheid gebied met te zeggen dat ik dit zelf ook nog wel eens meemaak en opeens miraculeus 1 of zelfs 2x scoor in extra tijd. Ook dan is het belachelijk. Maar wel minder frustrerend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Messje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:28:
[...]

Als ze de pricerange aanpassen kan je er indirect voor zorgen dat er meer CF>CAM op de markt komen, ergo elke ST wordt dan voor chemistry op CM gezet :P
Dat is ver gezocht. Als ze dat liever niet hebben, hadden ze het ook niet moeten aanbieden als mogelijkheid.

[ Voor 9% gewijzigd door Koning-Admiraal op 31-05-2020 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Misschien moet EA de consumables markt gewoon eens compleet aanpakken. 25k voor een shadow? Mega pack is rendabeler dan een Rare Mega Jumbo Rare Players packs omdat je kans hebt op consumables en bij een 100k pack je mazzel hebt met een 83 rated.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, 8 swaps in de pocket en geregistreerd voor de weekend league van komende vrijdag. Kijken of ik op vrijdag nog 6 wins kan fixen voor de laatste swap. Het was me een ratjetoe aan spelers in mijn world beaters team. En dan maar een gok nemen met de prime icon pack. Laudrup komt me nu wel uit zonder Cruyff, maar zal daarna snel bankhanger gaan worden zelfs met deadeye erop. En afhankelijk van wat er uit mijn prime icon komt wordt het sowieso een wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 31 mei 2020 @ 21:15:
Zo, 8 swaps in de pocket en geregistreerd voor de weekend league van komende vrijdag. Kijken of ik op vrijdag nog 6 wins kan fixen voor de laatste swap. Het was me een ratjetoe aan spelers in mijn world beaters team. En dan maar een gok nemen met de prime icon pack. Laudrup komt me nu wel uit zonder Cruyff, maar zal daarna snel bankhanger gaan worden zelfs met deadeye erop. En afhankelijk van wat er uit mijn prime icon komt wordt het sowieso een wissel.
De kans is zeer groot dat Laudrup > dan datgene wat je uit je icon pack komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 21:22:
[...]

De kans is zeer groot dat Laudrup > dan datgene wat je uit je icon pack komt :)
Hoogstwaarschijnlijk wel ja. Kan er zo 20 noemen waar ik niks mee kan. Of eerder noemen waar ik meer aan heb.

Gullit
Cruyff
Bergkamp
Pele
Maradonna
Garincha
Zidane
Ronaldinho
Ronaldo
Dalglish
Butrageno

Maar het zit er meer in dat geen van bovenstaande uit de pack kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat een kut weekend. Komt weer even een opsomming:
  1. Eerste game 6-0 voor, word ik uit FIFA geflikkerd zonder reden (nee het was niet mijn internet)
  2. 70% doelpunten tegen zijn rare rebounds of verdedigende acties die 'goed' zijn, maar alsnog in de benen van een spits vallen.
  3. Verdedigers die worden gepoort terwijl ik in de passlijn sta.
  4. Hakjes terwijl ik andere passes geef.
  5. Park the bus godsquads met TOTS Werner, Adama, Kent die wachten tot een corner tegen of andere lame ass counter.
  6. Mijn spelers worden super 'zenuwachtig' als er iemand in komt stormen en geven een flut bal.
  7. En waarom kan je in godsnaam niet kiezen wie je bij een corner naar voren wilt hebben.
Ik ben maar gestopt bij Gold 2 en heb de rest als wins weggeven.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:36
bebopper schreef op zondag 31 mei 2020 @ 18:01:
[rant]
Zal vast wel te horen krijgen dat ik een aluhoedje op heb, maar het is niet normaal dat ik 5 Rivals wedstrijden op rij goed speel en ook echt beter ben, voorsta met 1 tot zelfs 3 doelpunten en alle 5 na de 85/86e minuut toch verlies doordat opeens mijn verdedigers gewoonweg niets meer doen en mijn tegenstander heel rustig wandelend (geen skills, trucjes niks) door het midden een piel balletje in het doel legt (want Ter Stegen zou toch eens weer normaal gaan keepen zoals de rest van de wedstrijd, nee, hij stapt dan liever opzij). Niks werkt meer. Het heeft ook niks te maken met fysiek, want ze zijn nog lekker groen. Ik switch ook niet opeens van tactiek. Dit zijn echt de statistieken en algoritmes van EA die het nodig vinden om het mijn tegenstander wat makkelijker te maken.

En nu ik toch mijn gal aan het spugen ben, ze mogen al die eikels uit hogere divisies die met hun objectives bezig zijn naar mars schieten met die raket van Elon. Wat een gezeik.
[/rant]

Waarheid gebied met te zeggen dat ik dit zelf ook nog wel eens meemaak en opeens miraculeus 1 of zelfs 2x scoor in extra tijd. Ook dan is het belachelijk. Maar wel minder frustrerend O-)
Potverdrie! Ruig verhaal!

Dan zal ik wel goed bevriend zijn met EA, want ik heb er zelden last van. En al helemaal niet bij 3 doelpunten voorsprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Bijzondere weekend league achter de rug.
Vorige weekend nog 8-0 en geleidelijk naar 17-10.
Dit weekend van 9-8 naar weer 17-10.
Ik dacht dat de verbinding dit weekend wel redelijk ging, maar dat was helemaal niet, gisteravond ging het echt weer heerlijk vloeiend.

Icon swaps seizoen 5+6, gekozen voor prime icon pack 9 tokens (Eusebio 93!!!) Wat een luck met die prime icon pack + Kaka 15 tokens. Gekozen voor die prime icon pack omdat niemand uit die lijst in de basis zou komen, maar nu wel erg veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
hmr schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:05:
  1. En waarom kan je in godsnaam niet kiezen wie je bij een corner naar voren wilt hebben.
Hier heb ik me ook wel eens over verbaasd. CB 1 staat soms randje 16 en die anders staat ergens op de middenlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een goede rw / rm voor rond de 800k ?

Heb momenteel tots salah hij is niet slecht maar ook niet zo goed dat ik hem het bedrag waard vind. Zeker niet als je het met insigne vergelijk om lm die ik veel beter vind spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Traeces schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:17:
Iemand een goede rw / rm voor rond de 800k ?

Heb momenteel tots salah hij is niet slecht maar ook niet zo goed dat ik hem het bedrag waard vind. Zeker niet als je het met insigne vergelijk om lm die ik veel beter vind spelen :)
Atal TOTS zit rondom te 950K momenteel, Sancho TOTS (900K), Figo PIM (780K). Andere opties zijn nog IF Messi, FUT Birthday Bale, Garrincha (Mid), Best (Mid) en Mahrez (TOTS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb m'n team wat aangepast en voetbalt tot op heden lekker..

Santi cazorla is echt een lekkere speler, jammer van z'n stamina. Daar ga k nog even verder puzzelen. Verder de flanken met Messi en Neymar die continu voor de 16 zijn is echt heerlijk rond tikken met Icardi als target man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
hmr schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:05:
Wat een kut weekend. Komt weer even een opsomming:

Verdedigers die worden gepoort terwijl ik in de passlijn sta.
Vooral als je stil staat en ze plotseling wijdbeens gaan staan.
Hakjes terwijl ik andere passes geef.
Het is zo ontzettend irritant dat ze deze Fifa hebben in gesteld dat je verplicht een hakje moet doen, waar er vorige Fifa's nog gewoon een pass werd gegeven waarbij het ene been voorlangs het andere gaat. Dus als je de bal naar links van je wil geven dat je rechter been gewoon voor je lichaam langs gaat, nu krijg je dan eerst uit het niks zo'n geforceerde pirouette voordat hij een hakje doet waardoor die bal nooit aan komt. Die pirouetten komen sowieso veel te vaak voor, want kan soms pas een bal aannemen als mijn mannetje eerst een heel rondje heeft gedraaid in plaats van er direct naar te bewegen.
Ik ben maar gestopt bij Gold 2 en heb de rest als wins weggeven.
Hopelijk heb je wel gescoord of hem laten scoren voordat je quitte, want ik had vanochtend om 8 uur 2x achter elkaar spelers die de aftrap namen en de bal meteen over de zijlijn schoten en quitten met een 0-0 stand na 2 ingame minuten. Erg frustrerend was dat, want behalve dat het mij tijd kost kost het ook contracten. Ga dan lekker niet een potje beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand ervaring met fekir tots of odegaard tots.

Maak me wat zorgen over hun chocolade been

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Pompi schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:28:
\

[...]

Hopelijk heb je wel gescoord of hem laten scoren voordat je quitte, want ik had vanochtend om 8 uur 2x achter elkaar spelers die de aftrap namen en de bal meteen over de zijlijn schoten en quitten met een 0-0 stand na 2 ingame minuten. Erg frustrerend was dat, want behalve dat het mij tijd kost kost het ook contracten. Ga dan lekker niet een potje beginnen...
Er staat dat ik wins heb weggegeven. Waarom zou ik quiten zonder te laten scoren? Dan ben ik toch alleen maar mijn eigen tijd aan het verdoen? |:(

*Ik ga er maar even vanuit dat je weet dat ik WL bedoel.

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 01-06-2020 11:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
hmr schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:35:
[...]

Er staat dat ik wins heb weggegeven. Waarom zou ik quiten zonder te laten scoren? Dan ben ik toch alleen maar mijn eigen tijd aan het verdoen? |:(

*Ik ga er maar even vanuit dat je weet dat ik WL bedoel.
Was ook niet echt op jouw gericht hoor, maar meer om aan te geven dat niet iedereen zo sportief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:22:
[...]

Atal TOTS zit rondom te 950K momenteel, Sancho TOTS (900K), Figo PIM (780K). Andere opties zijn nog IF Messi, FUT Birthday Bale, Garrincha (Mid), Best (Mid) en Mahrez (TOTS).
Iemand ervaring met tots mahrez of mid garrincha ? Daar zat ik namelijk ook naar te kijken :) die Figo heb ik de prime mee gespeeld daar kan ik echt echt niet mee omgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:55:
[...]

Iemand ervaring met tots mahrez of mid garrincha ? Daar zat ik namelijk ook naar te kijken :) die Figo heb ik de prime mee gespeeld daar kan ik echt echt niet mee omgaan :)
Vorig jaar met Prime Figo gespeeld, maar door zijn passing skills vaak op CAM gezet.

Tot TOTS erg veel met baby Garrincha gespeeld, bijzondere combinatie van pace, skills, dribbeling en passing. Zeer bepalend zeker met Hunter. Zijn pace is een wapen op de vleugel, maar hij is nog veel beter als CAM of Side-cam in 4231.

Heb Mahrez untradable uit rewards, prima speler maar vind Garrincha beter. Mahrez heeft de stats etc, maar ik denk dat med/med mij simpelweg niet ligt.

Pedro uit season rewards heeft ook prima stats, 5*WF, dribbeldwerg etc maar ook high/hgh wat zeer prettig is als winger/side-cam in 4231.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zola en Insigne gisteren aangeschaft. Zonder ermee te spelen met winst door verkocht. Nu even wachten tot Promes onder de 500k ga zitten en Bergkamp erbij halen (die is nu al voor 480 op te pikken) :).
Team komt er dan zo uit te zien.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/mBK86pQt/8-F5295-D0-ABF1-4-B0-A-ABF8-ED8-BA5-CFD230.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-06-2020 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55
Wat denken jullie? Is dit niet het het meest zieke team dat je kan opstellen op R9 na?

https://www.futbin.com/20/squad/16530128

Ik speel dan 4231 in de volgende opstelling. Roberto Carlos neemt de vrije trappen en corners en zorgt er voor dat Eder op 10 chem speelt. Verder staan er Ramos, Ter Stegen en Zambrotta in de verdediging. Of dat het beste is weet ik niet. Misschien toch Van Dijk, Alisson en Trent?

CDM zijn Vieira (hoge defensieve workrate en medium aanval) als de echte CDM en De Bruyne als inschuivende speler, die ook kan verdedigen.

Zidane op 10 want die kan alles en is ook wel een jeugdsentiment. Mahrez op de rechtervleugel die ik verkies boven Atal omdat ik van mening ben dat die extra composure net dat extra geeft + hij heeft flair shot. Of toch Messi hier neerzetten?

Links op de vleugel staat Son. Hoge dribbling stats, hoge composure, hoge effect flair shot. Kortom deze kerel kan naast goede passing waarschijnlijk ook alles binnen schieten. Neymar zou ook kunnen.

In de spits staat Ben Ketser. Deze kleine dribbeldwerg komt waarschijnlijk overal tussendoor en past perfect als afmaker.
Lewa lijkt mij ook een prima spits.

De prijs op xbox is nu nog 18,7 miljoen dus als het nog 8,7 miljoen zakt wordt dit waarschijnlijk mijn team.
Suggesties hoor ik heel graag :) met een klein beetje uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Hassiebassie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:27:
Wat denken jullie? Is dit niet het het meest zieke team dat je kan opstellen op R9 na?

Ik speel dan 4231 in de volgende opstelling. Roberto Carlos neemt de vrije trappen en corners en zorgt er voor dat Eder op 10 chem speelt. Verder staan er Ramos, Ter Stegen en Zambrotta in de verdediging. Of dat het beste is weet ik niet. Misschien toch Van Dijk, Alisson en Trent?

CDM zijn Vieira (hoge defensieve workrate en medium aanval) als de echte CDM en De Bruyne als inschuivende speler, die ook kan verdedigen.

Zidane op 10 want die kan alles en is ook wel een jeugdsentiment. Mahrez op de rechtervleugel die ik verkies boven Atal omdat ik van mening ben dat die extra composure net dat extra geeft + hij heeft flair shot. Of toch Messi hier neerzetten?

Links op de vleugel staat Son. Hoge dribbling stats, hoge composure, hoge effect flair shot. Kortom deze kerel kan naast goede passing waarschijnlijk ook alles binnen schieten. Neymar zou ook kunnen.

In de spits staat Ben Ketser. Deze kleine dribbeldwerg komt waarschijnlijk overal tussendoor en past perfect als afmaker.
Lewa lijkt mij ook een prima spits.

De prijs op xbox is nu nog 18,7 miljoen dus als het nog 8,7 miljoen zakt wordt dit waarschijnlijk mijn team.
Jouw team is 21x meer waard dan mijn team, hahaha! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Het is nog niet zijn team hè. Er moet nog bijna 9 miljoen vanaf zegt hij. Lijkt me overigens sterk dat dat gaat gebeuren. Zo'n grote waardevermindering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:27:

Mooi dreamteam. Al mis ik de hand van god en nr 14 ;) Die zouden mijn voorkeur in elk geval hebben naast Ben Ketser, Ney, Messi.

Ney voor Son, Messi voor Mahrez, Maradonna en Cruyff voor Zizou en KDB. Maargoed dat ben ik dan. Niet dat KDB, Mahrez, Son of Zizou op zich geen plek verdienen meer persoonlijke voorkeur. Miss KDB ipv Vieira voor je CDM. Of gewoon Gullit man als je toch bezig bent met dreamteam :P

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 01-06-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Was mijn team zat dus heb er maar een Ajax tintje aan gegeven :) maakt het spelen toch weer leuker.
https://www.futbin.com/20/squad/10439444

Miljoen coins over voor nog wat fun sbc's of ik moet uit de guarentee wat geks gaan packen komende 2 weken nog :p

[ Voor 29% gewijzigd door FidoDido op 01-06-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
@FidoDido is Promes het geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Ja, hier loop ik nu dus ook tegenaan. Zowel op de PS4, als via de app, en ook zelfs geprobeerd op pc ---> Onmogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
CR7 is inmiddels op te pikken voor 275k :)
Toegevoegd aan mijn team.

Park the bus is weer helemaal hot vandaag de dag.

Vandaag ook een pot tegen een zeer vaardige tegenstander. Die ging ik niet winnen. Hij kwam met alle tricks en flicks en sombrero’s al snel op 1-0 en ging met 11 man voor het doel. Ik maakte begin tweede helft met mazzel 1-1. Ook maar 532 park the bus gedaan. 74% balbezit en 1-1 wat voor
mij winst was aangezien hij veel beter was...

Overigens bleef hij ook bij 1-1 alles achterin houden. Maar doelloos de bal rondgetikt tot de 90ste minuut.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Solotov schreef op maandag 1 juni 2020 @ 03:24:
[...]

Potverdrie! Ruig verhaal!

Dan zal ik wel goed bevriend zijn met EA, want ik heb er zelden last van. En al helemaal niet bij 3 doelpunten voorsprong.
Dankje voor de bevestiging, had ik echt nodig deze reactie :*) Goed om te horen dat jij er zelden last van hebt, gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTS MLS & LATAM blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Net 2 potjes gespeeld, persoonlijk vind ik wel. Had alleen uur moeten wachten nu weer 50k gezakt :+ toch nog te ongeduldig.
Als Ajax supporter moet ik er gewoon mee spelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En ligue 1 player picks 1 uit 5 voor 11 rare ligue 1 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Is het weer een glitch? ik haal die nieuwe Chileense objective in 5 potjes SB op professional :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A__yae0eVCOSw8On1kQobAHFyPU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pcgGkVPqgrJCTqVS7JDEB5MU.jpg?f=user_large

Zo, nr. 14 in da club. Als ik nu zijn prime versie uit mijn prime icon pack krijg zou dat geweldig zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Leuke deal :) hoe ben je aan je coins gekomen? Handelen? een paar keer tradeable packluck?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ga lekker stoppen met Rivals spelen dit jaar. Echt wat is dat een verschrikkelijke game mode geworden. Lijkt wel wl 2.0 try hards, alleen maar met 11 man voor de pot hangen, al die kut celebrations helemaal afspelen.

Ga wel lekker drafts spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Messje schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:15:
Leuke deal :) hoe ben je aan je coins gekomen? Handelen? een paar keer tradeable packluck?
Ik had 1x tradeable packluck in januari: toty Kante. Die leverde me 2.1 mil op. In januari stopte ik dat in Neymar/Messi/Mbappe om mijn team te versterken. Neymar/Messi heb ik nog steeds, Mbappe heb ik in de tussentijd ingewisseld voor Ben Ketser otw (die ik nu een week geleden verkocht heb) om uit te proberen.

Na de komst van Neymar/Messi/Mbappe stond ik op 200k, al had ik toen nog Virgil en Semedo headliners in mijn team. Beide heb ik verkocht, toen ik op 700k stond ben ik gewoon Rivals/SB gaan spelen en handelen. Vooral in squad fitness kaartjes, maar door de tots ook in gouden rares. Ik had me voorgenomen op een dag Cruyff in mijn team te verwelkomen want ik speelde al sinds november met hem als leenspeler in friendlies.

Met het resterende geld ga ik de plekken opvullen naast Neymar/Messi/Cruyff/PM Overmars/VDS/Reguilon en sbc Ramos. Afhankelijk van wat ik uit mijn prime icon pack krijg heb ik wellicht maar 3 andere NLse icons nodig.

https://www.futbin.com/squad/16538272

De plek van Odegaard 87 en Koeman staan nog vrij om op te vullen. Dus ik zoek nog naar een CB/CM, idealiter pack ik zoiets uit mijn prime icon pack. Als lvl 30 storyline kies ik voor Umtiti.

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 01-06-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Augy schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:30:
Iemand ervaring met fekir tots of odegaard tots.

Maak me wat zorgen over hun chocolade been
Heb ze beide untradable.

Fekir staat al sinds hij in TOTS is bij me op CAM, linkerbeen alles onhoudbaar, rechts ook 9 van de 10 raak!
Odegaard vaak op LAM gebruikt, kan er geen goed oordeel over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Messje schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:38:
Is het weer een glitch? ik haal die nieuwe Chileense objective in 5 potjes SB op professional :P
Kan je een foto van je team sturen?

Vind het altijd verschrikkelijk, om zo'n team ingame in elkaar te knutselen.
(using CONMEBOL players = sudamericana, Libertadores, Libertadores Kick-Off, Libertadores MOTM)

Dit vind ik zo vreemd, zo'n mega bedrijf als EA, ze verdienen zo gruwelijks veel geld met die FUT mode.
Ze kunnen nog niet een filter maken, voor bovenstaande spelers of nog ergens was dat, iets met filteren van verdedigers/middenvelders/aanvallers ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door NLoldebroek op 01-06-2020 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
NLoldebroek schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:29:
[...]

(using CONMEBOL players = sudamericana, Libertadores, Libertadores Kick-Off, Libertadores MOTM)

Dit vind ik zo vreemd, zo'n mega bedrijf als EA, ze verdienen zo gruwelijks veel geld met die FUT mode.
Ze kunnen nog niet een filter maken, voor bovenstaande spelers of nog ergens was dat, iets met filteren van verdedigers/middenvelders/aanvallers ofzo.
Ik heb gewoon mn bundesliga team gebruikt, hierin kan je Aranguiz nog gebruiken. Verder als wissel Alexis Sanchez en van de COMNEBOL spelers Zaracho gepakt. 5 potjes SB op professional. Nog nooit zo weinig moeite gedaan voor zo'n kaart. 10 keer scoren met Kamada/Gotze/Brandt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Joosie200 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:23:
[...]

https://www.futbin.com/squad/16538272

De plek van Odegaard 87 en Koeman staan nog vrij om op te vullen. Dus ik zoek nog naar een CB/CM, idealiter pack ik zoiets uit mijn prime icon pack. Als lvl 30 storyline kies ik voor Umtiti.
Ik zou kijken naar Cazorla tots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Messje schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:37:
[...]

Ik zou kijken naar Cazorla tots :)
Ja, of evt Kroos/Casemiro tots. Idem qua CB. Dacht aan Eder Militao, al kost me dat een hoop centen om die sbc te kunnen voltooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mK_3pvoXwPESMXWWohfYcAyyjPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V4i87bic4ncjj9w0N2IbESBc.png?f=fotoalbum_large

Zo begin ik :P

ingame wissel ik vrij snel naar 41212 en draaien Litmanen en Kroos van plekje. Ik moet nog wat verzinnen om Donny en Nico te kunnen laten beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Messje op 01-06-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Messje schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:50:
[...]

[Afbeelding]

Zo begin ik :P

ingame wissel ik vrij snel naar 41212 en draaien Litmanen en Kroos van plekje. Ik moet nog wat verzinnen om Donny en Nico te kunnen laten beginnen.
Heuh, zie ik daar nou Kroos TOTS als ST? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen (van CM naar ST)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 13:38
[...]

In de app kan je daar wel op filteren. Dus even via de app een conmebol team maken en dan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
bebopper schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:32:
[...]

Heuh, zie ik daar nou Kroos TOTS als ST? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen (van CM naar ST)?
Met de position change kaartjes.

De meeste ervaren FUT spelers, hebben een andere 'start' opstelling, zodra de wedstrijd gaat beginnen, dat heeft te maken om alle spelers zoveel mogelijk op full chemistry te krijgen.
Ingame schakelt iedereen direct over naar de costum tactic 'defensief' of 'aanvallend'.
Hij start met standaard balanced/balans 4312 en schakelt ingame direct over op 41212 .
Aan de chemistry style van Kroos te zien anchor/anker, staat daar op een ST maar wordt door de tactic switch gebruikt als CM en Litmanen andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Ambianz schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:11:
[...]

In de app kan je daar wel op filteren. Dus even via de app een conmebol team maken en dan spelen!
Apart toch, dat het in de app wel kan en niet ingame, voor zo'n mega bedrijf, gewoon simpel een filter regel erbij maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55
Koning-Admiraal schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:38:
Het is nog niet zijn team hè. Er moet nog bijna 9 miljoen vanaf zegt hij. Lijkt me overigens sterk dat dat gaat gebeuren. Zo'n grote waardevermindering.
'Gelukkig' drukken Zidane, Vieira, ben Yedder en de Bruyne zwaar op de begroting. Die zijn namelijk allemaal 2 miljoen of meer. Als ik er goede vervanging voor kan vinden moet het wel lukken. Ben Yedder zie ik nog wel minstens een miljoen in prijs dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Joosie200 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:23:
[...]

Dus ik zoek nog naar een CB/CM, idealiter pack ik zoiets uit mijn prime icon pack. Als lvl 30 storyline kies ik voor Umtiti.
Ik had echt spijt van umtiti.
Wat is die slecht. Altijd uit positie. Stapt uit zichzelf steeds in (en altijd mis uiteraard)
Verloor echt wedstrijden door deze speler.

In sbc gedaan voor FB Boateng :P

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
NLoldebroek schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:11:
[...]

De meeste ervaren FUT spelers, hebben een andere 'start' opstelling, zodra de wedstrijd gaat beginnen, dat heeft te maken om alle spelers zoveel mogelijk op full chemistry te krijgen.
Ingame schakelt iedereen direct over naar de costum tactic 'defensief' of 'aanvallend'.
Hij start met standaard balanced/balans 4312 en schakelt ingame direct over op 41212 .
Aan de chemistry style van Kroos te zien anchor/anker, staat daar op een ST maar wordt door de tactic switch gebruikt als CM en Litmanen andersom.
Precies :). Inmiddels al iets anders, namelijk zo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf_G2hz2H6KzRt6Gtnb4dBhKqQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3kBRwbPpzjNcQ0r2KIgm8PwB.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand Nani al geprobeerd? Kan er dit voor inleveren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/trvp_U02-Z2QclNZHdcOVPZl-wc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sVPRCDVP7aLjO9icSJDs67YE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Messje op 02-06-2020 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:36
Messje schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:55:
[...]

Precies :). Inmiddels al iets anders, namelijk zo

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Doen! 5* combo, goede workrates en met hunter chemstyle is ie idioot snel.
Ik gebruik 'm nu als spits met insigne erachter. Zoveel beweging dat mn tegenstanders met regelmaat aan het doodschoppen gaan uit frustratie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Messje schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:55:
[...]

volgens mij is iedereen voor overhyped vanwege 5* / 5*
Reviews gezien, ze zijn positief, maar hij is niet meta als je dat zoekt.

Denk dat je je 80k beter kan bewaren en gratis TOTS Fuenzalida kan doen als je Nani als supersub gaat gebruiken. Die heeft weliswaar 4* weakfoot, maar ook outside foot shot trait.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Valandil schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:50:
[...]

Ik had echt spijt van umtiti.
Wat is die slecht. Altijd uit positie. Stapt uit zichzelf steeds in (en altijd mis uiteraard)
Verloor echt wedstrijden door deze speler.

In sbc gedaan voor FB Boateng :P
Ik zou nog Pedro kunnen kiezen maar niet echt nodig om iemand extra daar te hebben. Idem voor Gotze. Al ziet mr Batman er wel het beste uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Joosie200 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:15:
[...]

Ik zou nog Pedro kunnen kiezen maar niet echt nodig om iemand extra daar te hebben. Idem voor Gotze. Al ziet mr Batman er wel het beste uit 8)
Enige voordeel aan umtiti is dat hij een high rated CV is met Franse nationaliteit.

Een CV is altijd nodig in een sbc en Frans linkt vrij makkelijk.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Valandil schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:26:
[...]

Enige voordeel aan umtiti is dat hij een high rated CV is met Franse nationaliteit.

Een CV is altijd nodig in een sbc en Frans linkt vrij makkelijk.
Jup en voor nu is de CB positie mijn zwakste schakel in het geheel dus vandaar mijn keuze voor Umtiti al zijn er betere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Met Anchor was hij een drama.
Misschien kan je hem met shadow proberen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Zo net voordat ultimate fut komt:

EA Net Revenue from Ultimate Team

FY 2020: $1.49bn
FY 2019: $1.37bn
FY 2018: $1.18bn
FY 2017: $775m
FY 2016: $660m
FY 2015: $587m

https://www.sportbible.co...om-ultimate-team-20200521

Ik begrijp die game en de dingen die er gebeuren steeds beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
simons schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:21:

Verdubbeld in drie, verdrievoudigd in vijf jaar. Ja, net zoals GTA Online voor Rockstar is. De kip met de gouden eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

NLoldebroek schreef op maandag 1 juni 2020 @ 23:11:
[...]

Dat wist ik al wel (doe ik zelf ook), maar had nooit gedacht dat je van een CM een ST kon maken, maar inderdaad het kan: CM --> CAM --> CF --> ST 8)

Weer wat geleerd en weer wat mogelijkheden erbij om te puzzelen :P
Jammer dat het niet lukt om van de flanken naar het midden te veranderen met position change kaartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Joosie200 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:25:
[...]
Verdubbeld in drie, verdrievoudigd in vijf jaar. Ja, net zoals GTA Online voor Rockstar is. De kip met de gouden eieren.
Er zijn veel verschillen tussen de twee, de grootste voor mij: GTA = PEGI 18

Acties:
  • +1 Henk 'm!
simons schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:21:

idd, ik had deze een tijdje terug al gezien.
Keep in mind dat het getal voor FY2020 gemeten is op opgeveer 2/3 van het FY.

Ik verwacht dat je FUT21 de seasons ook achter een paywal ahem season pass komen.
Misschien is het omdat ik "oudere" gamer ben, maar vind het sowieso jammer dat tegenwoordig het merendeel van de games (die ik speel tenminste) een betaal element hebben.

Vroegah, in de NES/SNES tijd etc kocht je een game waarmee je gewoon echt een tijd bezig was.

Geen gezeur met accounts/subscriptions of simpelweg aftikken om online te kunnen (PS Plus). De game was een hardcopy dus je kom je uitlenen voor andere games.

Daarnaast herinner ik me een lokale gameshop met bakken vol "gebruikte" games die je voor weinig kon kopen en waar jezelf ook je oude games kon verkopen.

Veel games waren misschien veel simpeler dan nu, maar wel degelijker met een veel hogere playtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:10:
[...]

Ik verwacht dat je FUT21 de seasons ook achter een paywal ahem season pass komen.
Misschien is het omdat ik "oudere" gamer ben, maar vind het sowieso jammer dat tegenwoordig het merendeel van de games (die ik speel tenminste) een betaal element hebben.
Jammer? ja ben ik met je eens. Maar ook sommige van die transacties kan ik wel billijken. Speel ook WOT en daar moet je ook abonnement voor hebben anders bij hogere tiers is het niet rendabel om te spelen. Grote verschil, wat je koopt hou je ook in lengte van jaren.
Bij FIFA huur je het feitelijk, na 10-11 maanden ben je het eigenlijk gewoon kwijt.
Vroegah, in de NES/SNES tijd etc kocht je een game waarmee je gewoon echt een tijd bezig was.

Geen gezeur met accounts/subscriptions of simpelweg aftikken om online te kunnen (PS Plus). De game was een hardcopy dus je kom je uitlenen voor andere games.

Daarnaast herinner ik me een lokale gameshop met bakken vol "gebruikte" games die je voor weinig kon kopen en waar jezelf ook je oude games kon verkopen.

Veel games waren misschien veel simpeler dan nu, maar wel degelijker met een veel hogere playtime.
De games waar ik de meest warme herinneringen aan heb zijn games van misschien wel 30 jaar terug. Ooit een gok genomen met een spel wat ik zag liggen in de game winkel in Tilburg, secret of monkey Island.
Voor het 2e deel ben ik letterlijk voor de winkel gaan liggen om de post naar binnen zien te gaan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:10:
[...]

Ik snap wat je bedoeld als "oudere" gamer. Er zijn veel spellen die ik niet eens probeer vanwege die redenen. Maar bij FIFA heb ik daar eigenlijk helemaal geen probleem mee. Heb nog nooit voor maar 1% de behoefte gehad om er zelf geld in te steken en heb er ook totaal geen probleem mee als tegenstanders dat wel doen. Als ik direct in september de beste spelers zou hebben zou ik het spel misschien maar een maandje gespeeld hebben en het nu al zat zijn.

Dan blijft PS plus nog over, maar op zich vind ik dat voor de spellen ook niet zo'n slechte deal. Voor zo'n 40 euro per jaar heb je toch minstens 24 gratis spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/13OYNXi0uTM6vS/giphy.gif

in de pocket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:47:
[...]

Ik snap wat je bedoeld als "oudere" gamer. Er zijn veel spellen die ik niet eens probeer vanwege die redenen. Maar bij FIFA heb ik daar eigenlijk helemaal geen probleem mee. Heb nog nooit voor maar 1% de behoefte gehad om er zelf geld in te steken en heb er ook totaal geen probleem mee als tegenstanders dat wel doen. Als ik direct in september de beste spelers zou hebben zou ik het spel misschien maar een maandje gespeeld hebben en het nu al zat zijn.

Dan blijft PS plus nog over, maar op zich vind ik dat voor de spellen ook niet zo'n slechte deal. Voor zo'n 40 euro per jaar heb je toch minstens 24 gratis spellen.
PS Plus is idd geen slechte deal, maar het is weer een dingetje waarvoor er weer muntjes in moeten :)

Mbt top tier spelers, ik weet zeker dat EA dit principe ge-live-test heeft met de World Cup addon in Fifa 18.
De game werd kapot gespeeld en vervolgens bloedde het in no-time dood aangezien iedereen binnen twee weken zijn "ultimate team" had.

Ik speel overigens vrijwel alleen Fifa op de console, alle andere games blijven vaak beperkt tot 1 a 2 avonden muv South Park en God of War. GTA/Civ zijn potentiele timesinks, maar die heb ik ook op de pc.

Fifa 21 gaat sowieso wel weer in de pre-order, laat maar komen. Ik hoef geen nieuwe features (ze mogen juist veel dingen versimpeleren), maar online gameplay moet echt verbeterd worden (ook als hiervoor de hele engine over de kop moeit).

@simons
Mbt tot de opmerking over huren, het zou mij niet verbazig als EA naar een monthly subscription model zou gaan icm season passes etc. Eigenlijk hebben ze dat nu al met de jaarlijke content/feature patch met kleine bugfixes in between. Hierdoor kunnen ook meteen eventuele support voor legacy versions killen.

Waarschijnlijk levert het huidige model meer op terwijl hierdoor de jaarlijkse reset ook overduidelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:33:
[...]

PS Plus is idd geen slechte deal, maar het is weer een dingetje waarvoor er weer muntjes in moeten :)

Mbt top tier spelers, ik weet zeker dat EA dit principe ge-live-test heeft met de World Cup addon in Fifa 18.
De game werd kapot gespeeld en vervolgens bloedde het in no-time dood aangezien iedereen binnen twee weken zijn "ultimate team" had.

Ik speel overigens vrijwel alleen Fifa op de console, alle andere games blijven vaak beperkt tot 1 a 2 avonden muv South Park en God of War. GTA/Civ zijn potentiele timesinks, maar die heb ik ook op de pc.

Fifa 21 gaat sowieso wel weer in de pre-order, laat maar komen. Ik hoef geen nieuwe features (ze mogen juist veel dingen versimpeleren), maar online gameplay moet echt verbeterd worden (ook als hiervoor de hele engine over de kop moeit).

@simons
Mbt tot de opmerking over huren, het zou mij niet verbazig als EA naar een monthly subscription model zou gaan icm season passes etc. Eigenlijk hebben ze dat nu al met de jaarlijke content/feature patch met kleine bugfixes in between. Hierdoor kunnen ook meteen eventuele support voor legacy versions killen.

Waarschijnlijk levert het huidige model meer op terwijl hierdoor de jaarlijkse reset ook overduidelijk is.
Ik zat eigenlijk eerder te denken aan een fut modus free to play. Waarbij je alleen fut kan spelen en de volledige game kost 60 euro.

Een beetje zoals Cod nu is met warzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
bebopper schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Dat wist ik al wel (doe ik zelf ook), maar had nooit gedacht dat je van een CM een ST kon maken, maar inderdaad het kan: CM --> CAM --> CF --> ST 8)

Weer wat geleerd en weer wat mogelijkheden erbij om te puzzelen :P
Jammer dat het niet lukt om van de flanken naar het midden te veranderen met position change kaartjes.
je kan zelfs van een cvm een spits maken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
Die positie kaarten zijn handig, maar je moet ze ook niet maar zo gebruiken, want sommige kaarten zijn nooit op de transfer markt (cam > cf ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Wulfric92 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 11:37:
[...]

Ik zat eigenlijk eerder te denken aan een fut modus free to play. Waarbij je alleen fut kan spelen en de volledige game kost 60 euro.

Een beetje zoals Cod nu is met warzone.
Alleen hebben ze de afgelopen jaren het spel compleet laten verloederen, bugs die al jaren in carriere zitten en verder weinig tot geen vernieuwingen. Dus niemand gaat daar 60 euro voor betalen, daarom zie ik het ook niet snel gebeuren want nu krijgen ze sowieso 60 euro binnen en daar bovenop nog een grote hoeveelheid FP's. CoD is elk jaar een compleet nieuw en ander spel, dat heeft Fifa niet dus zouden de meeste mensen die carriere enzo spelen gewoon bij een oudere versie blijven en niet nieuwe Fifa's kopen.
Pagina: 1 ... 159 ... 185 Laatste