Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MadMoody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:01:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat je van die avonden hebt dat je gewoon niks wint, hoe goed je ook speelt, of wat je ook doet. Ik zie daar ook patronen in. Want hoe vaak het niet gebeurt dat er dan gescoord wordt in de tijd NA de blessuretijd. Vage penalties tegen, schoten op doel die op miraculeuze wijze mis gaan. Het blijft een raar spel.

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik afgelopen week ook 2 avonden had dat ik niks verloor. Vanavond haalde ik datzelfde niveau voor mijn gevoel alleen ik won nu niks. Blijft toch een beetje apart hoor!
Vanavond heb ik dezelfde ervaring gehad. Voelde voor mij als een doordeweekse weekend league aan. Na vijf verloren wedstrijden heb ik de xbox maar uitgezet en Netflix aangezet. Geen van mijn setups onder de knoppen deden iets qua tactics/opstellingen om het om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:56:
[...]

Ik verwacht dat Muller hetzelfde type speler is als Goretzka.
Muller is aanvallender veel sterker, goretzka meer een allround en verdedigend sterk. Verschil merk ik zeker wel! Positioning en finishing ed maakt Muller geschikter als een cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik ben nu al een tijdje gestopt en het bevalt prima :) via Futbin houd ik het in de gaten en gelukkig zie ik de prijzen steeds verder dalen. Met 10 miljoen op de bank kan ik straks een godsquad opstellen :)

Lewandowski in de spits, Son en Mahrez op de vleugels en Zidane er achter. Alleen hopen dat die laatste nog wat in prijs gaat zakken :+

De Bruyne en Essien als CDM met Robertson, Trent, gomez en Ogbonna als verdediging en in het doel alisson

[ Voor 15% gewijzigd door Hassiebassie op 29-05-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:02:
Ik ben nu al een tijdje gestopt en het bevalt prima :) via Futbin houd ik het in de gaten en gelukkig zie ik de prijzen steeds verder dalen. Met 10 miljoen op de bank kan ik straks een godsquad opstellen :)
Ga je dan wachten tot na TOTS ultimate met kopen? En doe je dat iedere FUT editie opnieuw? Gewoon een lentebreak nemen en instappen in juni/juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

lasharor schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:26:
[Afbeelding]

Voor mijn 4de weekend league heb ik dit team gemaakt. In game switch ik naar 4231 met custom tactics waarbij Veron een soort CDM rol krijgt.

Ik vind Cazorla met target man tactics echt geniaal kan makkelijk de bal vasthouden en is erg behendig waardoor ik gewoon kan wegdraaien en schieten. Thiago is eigenlijk meer van hetzelfde dus die past ook prima bij de manier waarop ik speel.

Ik had vorige week Sommer in goal staan maar die laat het voor mij toch afweten. Ik denk dat het te maken heeft met een gebrek aan lengte. De potjes die ik met Handanovic heb gespeeld gaan me veel beter af. Ook zijn Manolas en Koulibaly wel een prima upgrade tegenover Ramos en Gunter.

Ik vind eigenlijk alleen Overmars slecht spelen. Maar ik heb geen budget voor een betere Icon en helaas zijn er geen andere spelers die in deze positie passen.
Bedacht mij dat ik wel van Overmars af kan! Dus toch maar dit team gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WKK06avCIT9D8NVEiZjaIWrTVs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bQzp4e6mTbMP2YzHvVcM1tBs.png?f=fotoalbum_large

Taarabt is best wel goed! Hij heeft echt een heel sterk schot. Had die een tijd geleden uit een gold upgrade pakje gekregen. Maar is nogal moeilijk om hem in je team te passen.

In game, met tactics is dit dan de opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvLJcX5K7S1A35jCvmiuQ8jZ4s8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aXk3IQA4N6O4zqp73jrpiRFO.png?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Bossie schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:12:
[...]

Het is bij mij pas echt gaan lopen met twee physiek sterke spelers op CCAM en ST.
Gebruikte mijn spits vooral om in scorings posities te komen dmv combinaties of acties wat redelijk ging.

Nu gebruik mijn spits vooral als aanspeelpunt om dan vervolgens een combinatie aan te gaan met een van de CAMs. Als de spits ff het balletje vast kan houden tegen een CB zie je meteen dat de CAMs de ruimtes gaan benutten. Dat kun je of deze aanspelen of zelf een actie maken de andere kant op.

Griezman zou prima wide kunnen, Mahrez scoorde bij mij wel zijn goals maar Rashford had veel impact op het speel (workrates + pace/physiek).

Haal anders twee sterkere spelers voor CAM/ST (bijvoorbeeld PIM Socrates/Rush), Griezmann RCAM en Cazorla (LCAM).

Blijf vooral rustig passen, als de tegenstander de bus heeft geparkeerd, dan terug naar je CDM en via de zijkanten opnieuw proberen. Balbezit houden is het belangrijkste, je wilt dat mislukte steekballetje waardoor je tank CB opeens achter TOTS Vardy aan moet rennen zoveel mogelijk voorkomen :+
Heel de week geëxperimenteerd met deze tactiek en loopt perfect eigenlijk. 10 potjes gespeeld waarvan maar 1 verloren in div 5. Ben benieuwd naar de wl.

Vanochtend eindelijk Promes kunnen binnen halen na een week traden

Squad is nu;
Ter stegen tots, semedo(effe geen coins meer), tots ramos, fb militao, tots tagilafico
Goretzka fb frenkie tots
Werner tots gnabry tots promes tots
Haland tots

Moet zeggen dat haland enorm sterk is maar niet heel veel afmaakt helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:16:
[...]

Ga je dan wachten tot na TOTS ultimate met kopen? En doe je dat iedere FUT editie opnieuw? Gewoon een lentebreak nemen en instappen in juni/juli?
Vorig jaar was er een periode dat je met elk pakketje bijna 3 tots pakte. Toen dropte de prijs gigantisch. Daar wacht ik op :)

En nee, vorig jaar pas begonnen met Fifa en na Fut birthday had ik er gewoon even genoeg van. Met TOTS op komst en de kennis dat alles dan hard in prijs zou dalen heb ik alles verkocht. De volgende Fifa ga ik niet meer doen, tenzij ik hoor dat de gameplay flink verbeterd wordt, maar daar heb ik weinig hoop voor. Het liefst zou ik in 21 een mix zien van gameplay van 19 en 20, met goede online gameplay maar EA kennende wordt het weer bagger.

[ Voor 36% gewijzigd door Hassiebassie op 29-05-2020 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:38:
[...]

Vorig jaar was er een periode dat je met elk pakketje bijna 3 tots pakte. Toen dropte de prijs gigantisch. Daar wacht ik op :)
Aha, inmiddels heb ik vier van de elf nog tradeable in mijn team. Messi/Ney hou ik gewoon aan, ze maken het verschil en om voor 450k ze nu weg te doen in totaal is niet de moeite waard. Prime Seedorf/Koeman kan ik met winst van de hand doen. Misschien een beter idee. En dan doorspelen met 9 untradeables om zulke packs af te wachten.

Merk wel het effect van TOTS in rivals en zelfs SB. Ea be like Oprah: en jij krijgt een TOTS en jij krijgt een TOTS. Als dit nog meer gaat worden is het evenwicht weg. Maarja zal wel te maken hebben met het end game idee. Dat simpele TOTS tig icons overklassen, wat is er dan nog iconisch aan de prime/moments versies hmm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:49:
[...]

Aha, inmiddels heb ik vier van de elf nog tradeable in mijn team. Messi/Ney hou ik gewoon aan, ze maken het verschil en om voor 450k ze nu weg te doen in totaal is niet de moeite waard. Prime Seedorf/Koeman kan ik met winst van de hand doen. Misschien een beter idee. En dan doorspelen met 9 untradeables om zulke packs af te wachten.

Merk wel het effect van TOTS in rivals en zelfs SB. Ea be like Oprah: en jij krijgt een TOTS en jij krijgt een TOTS. Als dit nog meer gaat worden is het evenwicht weg. Maarja zal wel te maken hebben met het end game idee. Dat simpele TOTS tig icons overklassen, wat is er dan nog iconisch aan de prime/moments versies hmm?
Vind persoonlijk dat sommige "icons" ook wel weg mogen. B.V. Essien was een leuke speler maar Icon ? Zo heb ik er nog wel een paar Overmars, Wright, Hernandez, Laudrup, Kluivert, Trezeguet, Riquelme, Pires, Veron, Campbell, Rui Costa, Barnes. Allemaal goede spelers geweest maar bij Icons denk ik aan Cruijf, Gullit, Van Baste, Pele, Zidane etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:00:
[...]

Vind persoonlijk dat sommige "icons" ook wel weg mogen. B.V. Essien was een leuke speler maar Icon ? Zo heb ik er nog wel een paar Overmars, Wright, Hernandez, Laudrup, Kluivert, Trezeguet, Riquelme, Pires, Veron, Campbell, Rui Costa, Barnes. Allemaal goede spelers geweest maar bij Icons denk ik aan Cruijf, Gullit, Van Baste, Pele, Zidane etc.
Ik snap wel dat EA de categorie icons breder heeft getrokken dan enkel de Cruyff, Gullit, Maradonna, Pele, Zidane. Maar niet elke speler verdient een prime moments kaart zou ik dan zeggen. Houd die groep beperkt.

Je zou kunnen werken met een hele zooi aan base icons, iets minder mid, nog minder prime's en een handjevol prime moments. Bedoel drie pagina's op futbin aan prime moments is best wel veel.

Koeman/Seedorf beide gelist, zie dat prime Seedorf weinig gelist is de afgelopen tijd. Wss omdat menigeen liever voor zijn mid versie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:36:
[...]

Heel de week geëxperimenteerd met deze tactiek en loopt perfect eigenlijk. 10 potjes gespeeld waarvan maar 1 verloren in div 5. Ben benieuwd naar de wl.

Vanochtend eindelijk Promes kunnen binnen halen na een week traden

Squad is nu;
Ter stegen tots, semedo(effe geen coins meer), tots ramos, fb militao, tots tagilafico
Goretzka fb frenkie tots
Werner tots gnabry tots promes tots
Haland tots

Moet zeggen dat haland enorm sterk is maar niet heel veel afmaakt helaas
Hou er rekening mee dat Haland links is als je acties maakt om in schot positie te komen.
Een-tweetjes met double-tap passjes zodat je meteen een volley kan doen etc.

Hij heeft bij mij al meermaals de bal via de keeper in het doel geramd, vind hem erg vergelijkbaar met Ibra in voorgaande jaren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Joosie200 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:09:
[...]

Ik snap wel dat EA de categorie icons breder heeft getrokken dan enkel de Cruyff, Gullit, Maradonna, Pele, Zidane. Maar niet elke speler verdient een prime moments kaart zou ik dan zeggen. Houd die groep beperkt.

Je zou kunnen werken met een hele zooi aan base icons, iets minder mid, nog minder prime's en een handjevol prime moments. Bedoel drie pagina's op futbin aan prime moments is best wel veel.

Koeman/Seedorf beide gelist, zie dat prime Seedorf weinig gelist is de afgelopen tijd. Wss omdat menigeen liever voor zijn mid versie gaat?
Is ook wel lastig die icons. Persoonlijk had ik deze Fifa niemand liever dan Davids de pitbull gewild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:16:
[...]

Is ook wel lastig die icons. Persoonlijk had ik deze Fifa niemand liever dan Davids de pitbull gewild.
Mee eens maar b.v. Deco serieus een icon xD ? Dat vind ik echt een grap gewoon.

Persoonlijk zie ik graag volgend jaar van Bronkhorst een kaartje krijgen en van Persie :)
Beckham zou ook wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:02:

Lewandowski in de spits, Son en Mahrez op de vleugels en Zidane er achter. Alleen hopen dat die laatste nog wat in prijs gaat zakken :+

De Bruyne en Essien als CDM met Robertson, Trent, gomez en Ogbonna als verdediging en in het doel alisson
De duurste spelers zijn niet altijd ook het best, het heeft ook met het aanbod te maken. Lewandowski is erg duur omdat hij 99 rated is maar er zijn echt wel betere spitsen (voor veel minder).

En Ogbonna? Volgens mij kan je beter voor een niet PL verdediging en keeper kiezen, dan heb je voor minder geld meer kwaliteit (of veel meer kwaliteit voor iets meer geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
De term 'icon' is natuurlijk ook wel op meerdere manieren interpreteerbaar. Een icon hoeft in mijn ogen niet de beste speler te zijn, het kan ook een speler zijn die een bijzondere persoonlijkheid heeft, of op een bepaalde manier invloed heeft gehad op het voetbalspel.

Zoals overmars, echt niet de beste speler, maar was in zijn tijd wel een bijzondere snelle dribbelaar met het vermogen naar binnen te komen en te schieten. Een specialiteit die niet veel voorkwam, maar tegenwoordig betere voor te vinden zijn.

Vinnie Jones bijvoorbeeld had ook wel een icon verdiend (niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten), puur vanwege zijn kleurrijke en controversiele verschijning. Zo zijn er meer die dat al hebben of nog zouden kunnen krijgen. Gatusso, Davids, Stam, Nesta etc

Van Persie is topscorer van het nederlands elftal, lijkt mij ook een goede icon, maar zal echt geen goede stats hoeven hebben.

Voor mij geldt een icon ook puur als extra, een nostalgische waarde, wat niet zozeer de beste stats hoeft te hebben. Soms is het ook leuk om het te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
sjakieman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:39:
[...]

De duurste spelers zijn niet altijd ook het best, het heeft ook met het aanbod te maken. Lewandowski is erg duur omdat hij 99 rated is maar er zijn echt wel betere spitsen (voor veel minder).

En Ogbonna? Volgens mij kan je beter voor een niet PL verdediging en keeper kiezen, dan heb je voor minder geld meer kwaliteit (of veel meer kwaliteit voor iets meer geld).
Ik hoor graag aanbevelingen :) Ogbonna is nu nog de optie omdat van Dijk nog niet in het budget past :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:42:
[...]

Ik hoor graag aanbevelingen :) Ogbonna is nu nog de optie omdat van Dijk nog niet in het budget past :+
Zal binnenkort een keer puzzelen, welke opstelling wil je er mee spelen en heb je nog interessante untradables? Wel handig om de Franse competitie ook nog af te wachten, daar zit ook nog genoeg leuks bij. En dan nog Ultimate TOTS waarbij juist een beperkt aantal topspelers nog in prijs gaat dalen door een hoger aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
sjakieman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:52:
[...]

Zal binnenkort een keer puzzelen, welke opstelling wil je er mee spelen en heb je nog interessante untradables? Wel handig om de Franse competitie ook nog af te wachten, daar zit ook nog genoeg leuks bij. En dan nog Ultimate TOTS waarbij juist een beperkt aantal topspelers nog in prijs gaat dalen door een hoger aanbod.
4231 wil ik spelen. Heb nog wel veel untradables maar niet die het gewenste niveau aantikken. Ik zou ze dus later in sbc's kunnen stoppen.
Lewa lijkt mij een geweldige spits. Met 98 curve, Finesse en alle belangrijke shotattributen op 99, hoge composure zal er wel veel invliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:42:
[...]

Toch alvast snel wat gemaakt: https://www.futbin.com/20/squad/16440246

De prijzen moeten nog iets zakken en dan Yedder vervangen voor de TOTS versie. :)

Visca is mijn persoonlijke TOTS favo dus die heb ik ook een plekje gegeven. Beste speler die ik tot nu toe gebruikt heb! Heb zelfs speciaal een 2e team gemaakt voor deze weekend league om hem een basisplaats te kunnen geven. En daarnaast nog 2 semi Visca's (Rafa en Giovinco) toegevoegd voor een compleet dribbeldwergen festijn! ;)

https://www.futbin.com/20/squad/16401996

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Woooooow wat heeft dit spel echt toxic mensen. Speel ik voor de Martinez objectives. Kom ik terug van een achterstand, quit die lamlul van een tegenstander bij een gelijk spel en stuurt ie een bericht met: Haha no objectives for you…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Terranova schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:25:
Woooooow wat heeft dit spel echt toxic mensen. Speel ik voor de Martinez objectives. Kom ik terug van een achterstand, quit die lamlul van een tegenstander bij een gelijk spel en stuurt ie een bericht met: Haha no objectives for you…
Word echt eens tijd dat de community een wall of shame gaat maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:25:
ik ook vorige keer...gelijk opgaand potje 0-0 kansen over en weer....80ste minuut krijg ik gewoon een hele terechte penalty...quit die gast....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:32:
[...]

Word echt eens tijd dat de community een wall of shame gaat maken.
Het probleem is dat er echt miljoenen spelers zijn, dus dat gaat niet werken. Een systeem zoals bij CSGO waar "klootzakken"/cheaters een lagere trustrating krijgen en daardoor tegen anderen met een zelfde rating spelen gaat ook niet werken bij FIFA want dit spel wekt veel frustratie op bij mensen, dus iedereen gaat elkaar dan rapporteren en blijkbaar vind EA ook mensen die een potje quitten bij een achterstand ook "klootzakken" gezien de message na een potje en de coin modifier loss. Dus dan blijf je een klote situatie houden

Edit: Als goedmakertje krijg ik een zilveren Norwich CB. 13k binnen 1 seconde verdiend :+ 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 29-05-2020 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Het probleem is dat er echt miljoenen spelers zijn, dus dat gaat niet werken. Een systeem zoals bij CSGO waar "klootzakken"/cheaters een lagere trustrating krijgen en daardoor tegen anderen met een zelfde rating spelen gaat ook niet werken bij FIFA want dit spel wekt veel frustratie op bij mensen, dus iedereen gaat elkaar dan rapporteren en blijkbaar vind EA ook mensen die een potje quitten bij een achterstand ook "klootzakken" gezien de message na een potje en de coin modifier loss. Dus dan blijf je een klote situatie houden

Edit: Als goedmakertje krijg ik een zilveren Norwich CB. 13k binnen 1 seconde verdiend :+ 8)7
Het is sowieso bizar dat een disconnect nog steeds geen auto-win oplevert.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:54:
[...]

Het is sowieso bizar dat een disconnect nog steeds geen auto-win oplevert.
Gefrustreerde spelers zijn eerder geneigd om geld te geven aan het spel(iets wat EA zelf heeft beschreven in een octrooi wat ze hebben). Dus ja dat zal wel zo blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
MadMoody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:01:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat je van die avonden hebt dat je gewoon niks wint, hoe goed je ook speelt, of wat je ook doet. Ik zie daar ook patronen in. Want hoe vaak het niet gebeurt dat er dan gescoord wordt in de tijd NA de blessuretijd. Vage penalties tegen, schoten op doel die op miraculeuze wijze mis gaan. Het blijft een raar spel.

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik afgelopen week ook 2 avonden had dat ik niks verloor. Vanavond haalde ik datzelfde niveau voor mijn gevoel alleen ik won nu niks. Blijft toch een beetje apart hoor!
Is ook geen peil op te trekken. Ik won gisteren mijn laatste 5 potjes en ook nog eens met dikke cijfers tegen topteams. (Een keer 7-1)

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Die Reus is mij toch een partij goed. Veel eerder moeten halen.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/GbQy37Sm/532-A2-DA3-A40-D-4-EB3-BA4-D-1997-BDF7-AE4-B.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier al met Prime Cannavaro gespeeld ? Zit te twijfel om hem te nemen i.p.v. PIM Hierro, hij is namelijk veel wendbaarder en verdedigend haast het zelfde. Alleen twijfel ik over ze lengte en kracht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Laatst online: 26-07-2023
Met dit team proberen een goed resultaat te halen in deze WL, 4 op 5 gewonnen, Elite 3 is het doel.
Bij Rivals bungel ik continu tussen Div 1 en Div 2, de spelopvatting van veel tegenstanders in Div 1 vind ik echt afschuwelijk. Als ze een doelpunt maken, wordt het tikkie breed spelen en park de bus..

Ik hoop op een Ben Ketser RW voor in mijn team te passen, maar ik zag op de leaks dat het een ST wordt. Dan moet ik de boel weer gaan verbouwen en mijn NL linkerkant mss van de hand doen. Mijn voorhoede is nu echt dodelijk, al die 5* skillers en Mbappé met 5x WF en Cruyff scoren uit zowat elke positie. Messi 99 heb ik op de bank gezet, op de 1 of andere manier krijg ik daar niet het maximale uit, aan de rechterkant maakt hij mij te weinig doelpunten en Mbappe vind ik in de spits een betere afmaker. Promes nu een potje of tien gebruikt, die bevalt mij ook wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKi9lzCyZB9bR2kx0s_wRBd8-jk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FcFVcEoK465u44UzmmxXZ8Yt.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Morgush op 29-05-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Morgush schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:08:
Met dit team proberen een goed resultaat te halen in deze WL, 4 op 5 gewonnen, Elite 3 is het doel.
Bij Rivals bungel ik continu tussen Div 1 en Div 2, de spelopvatting van veel tegenstanders in Div 1 vind ik echt afschuwelijk. Als ze een doelpunt maken, wordt het tikkie breed spelen en park de bus..

Ik hoop op een Ben Ketser RW voor in mijn team te passen, maar ik zag op de leaks dat het een ST wordt. Dan moet ik de boel weer gaan verbouwen en mijn NL linkerkant mss van de hand doen. Mijn voorhoede is nu echt dodelijk, al die 5* skillers en Mbappé met 5x WF en Cruyff scoren uit zowat elke positie. Messi 99 heb ik op de bank gezet, op de 1 of andere manier krijg ik daar niet het maximale uit, aan de rechterkant maakt hij mij te weinig doelpunten en Mbappe vind ik in de spits een betere afmaker. Promes nu een potje of tien gebruikt, die bevalt mij ook wel.

[Afbeelding]
Beetje een mager team heb je daar ;)

Hoe bevalt van de Beek? Speel je hem op cdm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Looooooooooooooooooooooooooooolll

dacht doe eens zo'n Serie A upgrade pack.

Krijg een TOTSS speler! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nainggolan untradeable.
Dit had ik gister ook untradeable uit een ander pack |:( |:( |:( |:(

;w ;w ;w

Ik bewaar hem maar voor de guaranteed Ligue 1 volgende week.....

[ Voor 11% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 29-05-2020 14:32 ]

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 16-09 16:33
Donny speelt heel lekker, ben wel bang dat ik minimaal Frenkie en Dumfries nodig heb om hem passend te maken :{

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Traeces schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:00:
Iemand hier al met Prime Cannavaro gespeeld ? Zit te twijfel om hem te nemen i.p.v. PIM Hierro, hij is namelijk veel wendbaarder en verdedigend haast het zelfde. Alleen twijfel ik over ze lengte en kracht.....
Ik al een aantal weken. Prima verdediger! Kon voor mij (goud-speler) nog prima mee in de WL, al moet hij dit weekend wel het veld ruimen voor m'n nieuwe squad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJGEZb-oucOsuDf6GZTj6xNPnak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/izZzfoafw4H2SvYmXttn3cZt.png?f=fotoalbum_large

Vinicius moet nog zeker vervangen worden, maar de munten zijn op! Uiteraard pack ik Neymar deze week die daar dan weer prima tussenpast. En ik noem het een Braziliaans team, want Grimaldo ziet eruit als ie een Braziliaan zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 22:22
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:51:
Nice! Beetje vergelijkbaar met welk type speler moet ik dan aan denken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
80 + upgrade sbc gedaan , komt daar even Insigne TOTS uitwandelen :D Die kan ik nog perfect gebruiken ook dus helemaal mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:57:
[...]

Ik al een aantal weken. Prima verdediger! Kon voor mij (goud-speler) nog prima mee in de WL, al moet hij dit weekend wel het veld ruimen voor m'n nieuwe squad:

[Afbeelding]

Vinicius moet nog zeker vervangen worden, maar de munten zijn op! Uiteraard pack ik Neymar deze week die daar dan weer prima tussenpast. En ik noem het een Braziliaans team, want Grimaldo ziet eruit als ie een Braziliaan zou kunnen zijn.
Het geld zit wel vooral in de centrale verdediging en de aanval valt tegen. Die Johnathan is wel aardig maar nu heb je 2 lange statische spelers voorin. Je CAM is wel wat sneller maar de 3 WF is niet ideaal. Is het niet beter om een hybrid te maken tot de goede Brazilianen wat goedkoper worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morgush
  • Laatst online: 26-07-2023
Wulfric92 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:25:
[...]

Beetje een mager team heb je daar ;)

Hoe bevalt van de Beek? Speel je hem op cdm?
Ik speel vd Beek en Frenkie idd als cdm. Ik heb prime Vieira verkocht om Hollandse connectie te kunnen maken met Cruyff, maar tot nu toe valt hij mij niet tegen. Zijn interceptions en defensive awareness zijn hoog genoeg, hij staat meestal op de juiste plek en physical en agression maken hem ook lastig om voorbij te lopen. Ik vind het voor wat hij kost eigenlijk een prima speler, dan investeer ik liever 4 mln coins in Cruyff die aanvallend onderscheidend is dan 4 mln in een Vieira prime, die dan mss wel net nog iets beter is defensief, maar dat verschil in prijs maakt het een no brainer. En vd Beek pikt ook aardig wat doelpunten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Zo inmiddels een stuk of 30 packs klaarstaan voor vanavond. Ben er nu toch wel vrij zeker van dat ik 1 van de grote 3 ga packen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo nieuwe spelers in me elftal : https://www.futbin.com/20/squad/16445540

Salah is momenteel nog de headliner maar als die verkocht is kan ik de TOTS versie kopen :)
Start met laudrup in het elftal en wissel dan direct Witsel er in. Alleen Ronaldo begint op 8 chem maar dat zal je niet merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:37
Mijn team voor dit jaar is af:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiiLHMUcprpuyiKQp07kRZEVj9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tjFKzy1X9i1rXSgq1hntbBkm.jpg?f=fotoalbum_large

Messi en Frenkie moeten nog omgedraaid worden, maar die positiekaarten krijg ik niet gesniped :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 18:06
Wat is volgens jullie een echte fijne spits? Beetje ben yedder achter ivm snel draaien en behendig heb ong 6 ton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:59
Gisteren Gomez en Insigne TOTSSF in mijn elftal geplaatst.
Vandaag nog een 15-tal van die Serie A (premium) upgrade packs gedaan met als resultaat:
2x Handanovic
2x De Vrij
1x Pellegrini
1x Berardi

Ik had Manolas nog als tradeable in mijn team dus die kunnen verkopen en De Vrij op zijn plek gezet :)
Wie zouden jullie als Icon nemen i.p.v. Gattuso? Het liefst een soort Nainggolan-achtige CM/CDM voor naast Allan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zxbw-BeUJl2wqeb29xWRBy-wlZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JOKNBRvK7YuRB0IXSCV5tm0q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Lachwekkend, net 7-4 verloren tegen Depay 84 on speed, hij heeft in zijn eentje al die zeven doelpunten gemaakt. Twee van een meter of 25-30 in de kruising. Maakte niet uit wat ie deed, alles ging goed, hij liep door Ramos en Diego Carlos TOTS heen alsof ze niet bestonden. Geen hele goede speler verder, ook geen skills ofzo, ik kon gewoon tegen Depay niets inbrengen. Hij had ook Yedder 88, maar tegen hem kon ik tenminste, met moeite, nog iets doen.

[ Voor 10% gewijzigd door bebopper op 29-05-2020 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:16:
Gisteren Gomez en Insigne TOTSSF in mijn elftal geplaatst.
Vandaag nog een 15-tal van die Serie A (premium) upgrade packs gedaan met als resultaat:
2x Handanovic
2x De Vrij
1x Pellegrini
1x Berardi

Ik had Manolas nog als tradeable in mijn team dus die kunnen verkopen en De Vrij op zijn plek gezet :)
Wie zouden jullie als Icon nemen i.p.v. Gattuso? Het liefst een soort Nainggolan-achtige CM/CDM voor naast Allan.

[Afbeelding]
Hoeveel coins heb je te besteden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
bebopper schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:18:
Lachwekkend, net 7-4 verloren tegen Depay 84 on speed, hij heeft in zijn eentje al die zeven doelpunten gemaakt. Twee van een meter of 25-30 in de kruising. Maakte niet uit wat ie deed, alles ging goed, hij liep door Ramos en Diego Carlos TOTS heen alsof ze niet bestonden. Geen hele goede speler verder, ook geen skills ofzo, ik kon gewoon tegen Depay niets inbrengen. Hij had ook Yedder 88, maar tegen hem kon ik tenminste, met moeite, nog iets doen.
moet je nagaan als TOTS Depay vanavond komt, hoe hard die wel niet gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:27:
[...]

Hoeveel coins heb je te besteden ?
Excuus. Dacht dat dat op de screenshot stond ;)
Zo’n 1mln coins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Fifa19 begon ik met een Serie A team om langzaam om te bouwen naar Premier League en te eindigen met Bundesliga.

Fifa20 speel ik voornamelijk met een LaLiga team, maar als zodra ik Boateng kan halen komt de 2e bundesliga al in mijn squad en heb zo'n vermoeden dat het niet de laatste zal zijn.

Ligt het aan mij, of zijn die bundesliga TOTS gewoon fijne spelers?

Anderzijds ben ik wel blij dat Icons nu eindelijk toegankelijker zijn geworden.
De manier waarop kan nog iets aangepast worden waardoor je minder goede spelers in lage divisies hebt, maar het concept van icons verdienen spreekt met wel aan. Mogen ze in Fifa21 erin houden, mits het de constructie wordt aangepast.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ambianz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:08:
[...]

Nice! Beetje vergelijkbaar met welk type speler moet ik dan aan denken?
Zola, super behendig en een goed schot in de benen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:10:
[...]

Zola, super behendig en een goed schot in de benen.
Ik ziet zelf ook over Reus na te denken, maar waarom in dit geval Reus ipv Zola ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:51:
[Afbeelding]
Hoe speelt Hummels? Vond z'n Flashback echt al geweldig maar die moest ik inruimen voor Upamecano TOTS untradeable (naast Boateng FB). Echter is Hummels wel een persoonlijke favoriet dus mogelijk ga ik hem toch nog halen.

Reus z'n kaart ziet er top uit, 900K zie ik. Mogelijk haal ik hem ook wel dan, kan jou die Japanse SBC-speler van Frankfurt wel aanraden. Leuke sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:53:
[...]

Excuus. Dacht dat dat op de screenshot stond ;)
Zo’n 1mln coins!
Prime icon moments Petit ?

Grrr is die salah headliner ineens gezakt met 20k en tots gestegen met 10k kan ik hem niet meer kopen.

Edit : probleem opgelost ik pack ook nog tots de vrij :>

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 29-05-2020 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Traeces schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 17:51:
[...]

Prime icon moments Petit ?

Grrr is die salah headliner ineens gezakt met 20k en tots gestegen met 10k kan ik hem niet meer kopen.
Ja dat zou een optie kunnen zijn, altijd een lastige om tegen te spelen. Iemand ervaring met PIM Petit?
PIM Seedorf zou misschien ook kunnen na de WL.

Ik las net ook ergens dat volgend weekend (?) de Ultimate TOTSSF verwacht wordt, dit zou een nieuwe daling van de TOTSSF spelers prijzen kunnen betekenen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:04:
[...]

Ja dat zou een optie kunnen zijn, altijd een lastige om tegen te spelen. Iemand ervaring met PIM Petit?
PIM Seedorf zou misschien ook kunnen na de WL.

Ik las net ook ergens dat volgend weekend (?) de Ultimate TOTSSF verwacht wordt, dit zou een nieuwe daling van de TOTSSF spelers prijzen kunnen betekenen. Klopt dat?
In drafts vind ik hem geweldig, echt sterk aan de bal ook.

Denk dat inderdaad wel een daling gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
sjakieman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:31:
[...]

Het geld zit wel vooral in de centrale verdediging en de aanval valt tegen. Die Johnathan is wel aardig maar nu heb je 2 lange statische spelers voorin. Je CAM is wel wat sneller maar de 3 WF is niet ideaal. Is het niet beter om een hybrid te maken tot de goede Brazilianen wat goedkoper worden?
Diego Carlos is een Red Player-pick en Militao heb ik met veel high rated kaarten die ik in m'n club had al kunnen doen. Ja ik zou een hybrid kunnen maken met de meta, weer de meta, altijd de meta. Of ik ga de laatste weken van FIFA in met een squad die me leuk lijkt. Met zulke dribbling-stats zal het statische wel meevallen hoop ik. Ik weet dat Vinicius slecht is, maar heb nog een leuke bank (oa. Fekir en Ziyech).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Fraaank schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 18:33:
[...]

Diego Carlos is een Red Player-pick en Militao heb ik met veel high rated kaarten die ik in m'n club had al kunnen doen. Ja ik zou een hybrid kunnen maken met de meta, weer de meta, altijd de meta. Of ik ga de laatste weken van FIFA in met een squad die me leuk lijkt. Met zulke dribbling-stats zal het statische wel meevallen hoop ik. Ik weet dat Vinicius slecht is, maar heb nog een leuke bank (oa. Fekir en Ziyech).
Hoeft niet met de meta spelers, je kan ook zonder al te veel moeite Ziyech of Fekir erin zetten met wat leuke spelers erbij. Maar je hebt gelijk hoor, beter met teams spelen die je leuk lijken dan altijd maar proberen het beste team te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand nog idee? Spits zoals ben yedder kwa wegdraaien enzo, heb 600 k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
bebopper schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:18:
had ie niet toevallig een trainingsitem op depay gezet? Dat kan je zien als ie scoort en je zijn kaart in beeld ziet. Zo kan je het ook zien in de beginopstelling. Wellicht had ie dat gedaan en had je het niet door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:01:
[...]

had ie niet toevallig een trainingsitem op depay gezet? Dat kan je zien als ie scoort en je zijn kaart in beeld ziet. Zo kan je het ook zien in de beginopstelling. Wellicht had ie dat gedaan en had je het niet door?
Als het in WL was gaat dit sowieso niet op, daar mag je geen trainingitems gebruiken. Rivals inderdaad (gek genoeg) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Ambianz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:49:
Zo inmiddels een stuk of 30 packs klaarstaan voor vanavond. Ben er nu toch wel vrij zeker van dat ik 1 van de grote 3 ga packen :+
Helaas geen Neymar, Mbappe of Ben Yedder.

Toch wel wat aardigs gepackt:
- Tots idrissi
- Tots rajkovic
- Ter stegen
- Alderweireld
- Witsel

Niet heel veel waard allemaal maar beter dan niks zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De usual suspects maar verder een oeh lala tots team.

Even los van Neymar, Mbappe en Ben Ketser (die zelf notabene reageerde op zijn kaartje met die tag :+) ook nog een freebee Gueye semi gratis Kante in de pocket. En oh zelfs Depay tots voor de Nederlandse link met andere tots spelers.

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 29-05-2020 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even me nieuwe aanval geprobeerd in Rivals. Jezus wat zijn die tots insigne en tots salah snel en wendbaar. Nog een bizar goed ( afstand ) schot ook. Eerste die nu op nominatie staat voor vervanging is Hierro, die werd net ff kapot gemaakt door tots Mane, die scoorde 2x :+ gelukkig ik 3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Even een vraagje, ik heb al een weekje of 2 niet FUT gespeeld tot vandaag. Heeft de laatste patch het verdedigen compleet aangepast oid? Ik heb nu 7 potjes gespeeld vandaag met m'n normale team en in geen enkel potje had ik het gevoel dat ik ook maar een beetje grip had in de verdediging.

Nou zou dat logisch zijn als ik tegen TOTS spelers zou komen, maar ik ben rivals aan het grinden om nog WL te kunnen doen dus ik ben alleen maar tegen objective teams gekomen met over het algemeen normale spelers van voor de TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Terranova schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:41:
Even een vraagje, ik heb al een weekje of 2 niet FUT gespeeld tot vandaag. Heeft de laatste patch het verdedigen compleet aangepast oid? Ik heb nu 7 potjes gespeeld vandaag met m'n normale team en in geen enkel potje had ik het gevoel dat ik ook maar een beetje grip had in de verdediging.

Nou zou dat logisch zijn als ik tegen TOTS spelers zou komen, maar ik ben rivals aan het grinden om nog WL te kunnen doen dus ik ben alleen maar tegen objective teams gekomen met over het algemeen normale spelers van voor de TOTS.
Volgens mij is er niets aangepast? Ik merk in ieder geval geen verandering.

10 potjes weekend league en 8 gewonnen :). Eentje was gewoon een stuk beter dan ik en die andere kwam terug van een 3-0 achterstand en won uiteindelijk door te scoren in minuut 117 :/.

Alle overige potjes heb ik vrij weinig kansen weg gegeven. Er is echt een aanzienlijk verschil tussen CB's met 70 pace en versies met 90 pace. Veel makkelijker om snelle aanvallers tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is heavy touch en overload ball side weer zonder problemen te gebruiken ? Viel me van de week op in rivals en nu ook me eerste wl pot. Verlening alles en zijn spelers nog niet over de helft stamina terwijl ze alleen maar aan het rennen en vliegen waren. Voor de rest deed hij eigenlijk niks qua aanvallen.

Wel heerlijk met penalty’s die pot binnen gehaald. Volgens mij voor het eerst alle 5 mijn penalty’s gescoord xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
lasharor schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:11:
[...]

Volgens mij is er niets aangepast? Ik merk in ieder geval geen verandering.

10 potjes weekend league en 8 gewonnen :). Eentje was gewoon een stuk beter dan ik en die andere kwam terug van een 3-0 achterstand en won uiteindelijk door te scoren in minuut 117 :/.

Alle overige potjes heb ik vrij weinig kansen weg gegeven. Er is echt een aanzienlijk verschil tussen CB's met 70 pace en versies met 90 pace. Veel makkelijker om snelle aanvallers tegen te houden.
Dat dacht ik al. Blijkt dus typische amateuristische handelen van EA te zijn, zoals gewoonlijk. Ik speelde de afgelopen 2 weken gewoon bijna elke dag FIFA, meestal offline, soms pro clubs. Gewoon prima te spelen, amper frustrerend. Maar na zo'n 10 potjes FUT ben ik weer zo ongelofelijk gefrustreerd dat ik met pijn en moeite mijn controller in leven heb gehouden.

Ik ben ooit uit frustratie bewust naar div 10 gedegradeerd van div 4. Maar daar kom je dus amper meer uit omdat blijkbaar iedereen dat doet voor de objectives. Ik eindig altijd ergens tussen Gold 1 en 3, maar ik kom amper div 9 meer uit. De helft van de potjes zijn tegen mensen die echt in div 9 horen en de helft is tegen mensen die zitten voor de objectives. EA moet echt een objective game mode toevoegen aan FUT, want dit slaat echt helemaal nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Best opvallend dat Neymar in vergelijking met vorig jaar bijna -20 fysiek heeft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pX2mWaZWmDmoLqrvn_bmSZEQQMA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rFDTxe0KPzCxw7rcIPd6ibHz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Moet zeggen dat bij mij alles redelijk soepel speelt. Win tot op heden alles.

Ben wel onder de indruk van gosens.. k dacht dat t niks was met z'n workrate maar man wat een speler😁

Zit overigens een fout in de objective gaolovin. Die moet je op wereldklasse halen. Kaart ziet er prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
3 wedstrijden op PC 3x een disconnect gekregen voor alt+tab... Goed hoor EA, goed! Ik zit inderdaad volgend seizoen op console, omdat jullie je zaakjes niet op orde kunnen krijgen, want is maar PC. Alle cheaters krijg je er de game niet mee uit, wel de trouwe spelers.

Edit: en dat was wedstrijd 4. Continue ergens rond minuut 20.

[ Voor 10% gewijzigd door Fraaank op 29-05-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8IMROzo7DOsc8MthO2OfckQ03U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mn3aLwFzWt2RDWkmX6eGx7xV.jpg?f=fotoalbum_large

Echt krijg net dit team tegen en wat een ongelofelijk pisvlek was het ook weer. Het hele arsenaal met irritant shit werd weer uit de kast getrokken.

Scoort met een afstand schot met natuurlijk tots cr7 1-0. Ik maak 1-1 , hij 2-1 natuurlijk cr7 weer die vent is niet te stoppen , 2-2 door salah, 3-2 met natuurlijk cr7 rent hele velt over om me te sushen.

Echt wees trots op je zelf met zo’n team. Hij had zelfs tots griezmann, visca en richarlison als wissels pfff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Wat is die Gabriel trouwens een bizar goede cdm voor dat geld zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik kwam net ook die 99 C7 tegen. Hij scoorde wel twee keer maar heb niet echt het idee dat het een bizar goede kaart is.

2de goal viel heel erg laat, ging hij daarna tijd rekken. Toen ik het opgegeven had en een eigen goal maakte begon hij te dabben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lasharor schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:11:
Ik kwam net ook die 99 C7 tegen. Hij scoorde wel twee keer maar heb niet echt het idee dat het een bizar goede kaart is.

2de goal viel heel erg laat, ging hij daarna tijd rekken. Toen ik het opgegeven had en een eigen goal maakte begon hij te dabben :')
Nou heb zelf met cr7 gold en if gespeeld . Hij is een enorme killer maar niet echt wendbaar. Deze versie beweegt ook nog eens als Neymar....... scoorde met de if cr7 al 30+ doelpunten in de wl en dan werd ik heel vaak geblokt door ze trage handelen. Wil niet weten hoe deze versie mensen kapot maakt .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Probleem was wéér de licensefile van Origin die ervoor zorgde dat de game steeds alt+tab deed, alleen nu stond de file op een andere plek.

Uit woede maar een Xbox One X besteld, zodat ik in ieder geval FIFA21 op console ga spelen, misschien dat ik 20 nog wel begin te spelen ook. PC is echt erger geworden met de jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Waardeloos weer op vrijdag spelen wl is echt niks, speelt tegen zulke goede spelers demk op zondag maar spelen als al die junkys uit divisie 1 hun 30 wedstrijden hebben gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:39
Open gister en vandaag voor een miljoen coins aan Jumbo rare player en ultimate packs. O totssf kaarten... Volgens mij als je dat aan fifa punten omrekend is 300 euro. 2x een 89 rated speler rest allemaal troep.
Dat is best triest eigenlijk.

Mis icon redelijk geluk kreeg ik van der sar uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door FidoDido op 30-05-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vanochtend Rivals opgestart voor Gueye met Kouyate als middenvelder heeft ie 3 weak foot en 3 skills plus is van Senegal. Moet nu nog met hem twee doelpunten scoren en met Neymar assist en score in tien winnende Rivals potjes. Rival potjes liepen nu wel lekker: vijf potten gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Zo irritant dat soms spelers die vrij staan precies op het moment dat jij passt achter hun tegenstander gaan staan. Net een WL wedstrijd verloren doordat 1 van mijn CM's net voorbij de middenlijn 3 meter naar achter stapt en daardoor achter zijn tegenstander komt op het moment dat ik naar hem pass, waarna de tegenstander in de 85 countert en scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg net een e-mail van PlayStation dat ik een schending van de gedragscode heb begaan. Iemand ging mij zelf gister berichten sturen en irritant doen nadat ik won.Stuur alleen (k) love you terug xD meestal houden ze dan gelijk hun mond. Schijnbaar is dat een schending van de regels echt wtf xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blijkbaar vergeten in te schrijven voor WL.
Gisteren ingame nog wel ff ingelogd hiervoor, maar omdat het al gestart was later alsnog vergeten dit te doen in de webapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Fraaank schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:16:
3 wedstrijden op PC 3x een disconnect gekregen voor alt+tab... Goed hoor EA, goed! Ik zit inderdaad volgend seizoen op console, omdat jullie je zaakjes niet op orde kunnen krijgen, want is maar PC. Alle cheaters krijg je er de game niet mee uit, wel de trouwe spelers.

Had ik ook heel vaak, in full screen ,k speel nu al heel lang Window mode (niet Windows borderless) en nooit meer vanaf mijn kant disconnect gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
FidoDido schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:08:
Open gister en vandaag voor een miljoen coins aan Jumbo rare player en ultimate packs. O totssf kaarten... Volgens mij als je dat aan fifa punten omrekend is 300 euro. 2x een 89 rated speler rest allemaal troep.
Dat is best triest eigenlijk.

Mis icon redelijk geluk kreeg ik van der sar uit :)
300€ uitgeven , k geef er echt geen euro extra aan uit!

Al had je wel wat uit de packs, met eventueel 2 leuke spelers extra wordt je niet veel beter, het gaat echt om degene met de controller in de handen! Van de week youtuber fifa analyst gekeken, gouden team en elite 3 halen tegen al die tots God squads, dat is echt gaaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ow9yK-4QdhGNEI1uwSFyJC6a2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAQZ3hFajnJPSm0AXn5rRxxY.jpg?f=fotoalbum_large

Huidige elftal, 0 euro, goud 2 speler

Nog veel aardige spelers in club, een greep ongebruikte spelers vanaf 92:
Muller 95 tots
Kostic 94 tots
Insigne 93 tots
De Vrij 95 tots
Smalling 94 tots
Cuadrado 92 tots
Godin 93 tots
Szczesny 95 tots
Kroos 96 tots (dubbel)
Oblak 96 tots
Witsel 93 sbc
Ginter 92 tots
(Kaka 91 icon swaps)

Vorige week begin ik 8-0 in weekend league, nu 3-3 8)7 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door NLoldebroek op 30-05-2020 15:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Xbox One X gekocht, ook nog maar even FIFA20 erbij gehaald. Wellicht nog maar 20 euro storten en dan gaan draften. Denk niet dat het nog veel nut heeft om me nu in de WL te storen op console.

Aan de andere kant worden mijn TOTS Diego Carlos en Premium Flashback Militao nog steeds van de bal afgezet door normale gouden Son...Dus wellicht voor de memes een meta-gouden squad in elkaar flansen.

[ Voor 34% gewijzigd door Fraaank op 30-05-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:39
NLoldebroek schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 15:12:
[...]

300€ uitgeven , k geef er echt geen euro extra aan uit!

Al had je wel wat uit de packs, met eventueel 2 leuke spelers extra wordt je niet veel beter, het gaat echt om degene met de controller in de handen! Van de week youtuber fifa analyst gekeken, gouden team en elite 3 halen tegen al die tots God squads, dat is echt gaaf.

[Afbeelding]

Huidige elftal, 0 euro, goud 2 speler

Nog veel aardige spelers in club, een greep ongebruikte spelers vanaf 92:
Muller 95 tots
Kostic 94 tots
Insigne 93 tots
De Vrij 95 tots
Smalling 94 tots
Cuadrado 92 tots
Godin 93 tots
Szczesny 95 tots
Kroos 96 tots (dubbel)
Oblak 96 tots
Witsel 93 sbc
Ginter 92 tots
(Kaka 91 icon swaps)

Vorige week begin ik 8-0 in weekend league, nu 3-3 8)7 8)7
Voor de duidelijkheid heb er geen geld aan uit gegeven haha, 1 miljoen coins alleen omgerekend is dat 300 euro aan fifa punten ;)
Meer om het punt aan te geven wat je zegt je zou er 300 euro aan hebben uitgegeven en dan dit als spelers krijgen ;)

En het maakt mij zeker te weten niet beter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLoldebroek
FidoDido schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 18:59:
[...]

Voor de duidelijkheid heb er geen geld aan uit gegeven haha, 1 miljoen coins alleen omgerekend is dat 300 euro aan fifa punten ;)
Meer om het punt aan te geven wat je zegt je zou er 300 euro aan hebben uitgegeven en dan dit als spelers krijgen ;)

En het maakt mij zeker te weten niet beter ;)
Precies, zo zonde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Om nog even wat zout in de wonden van de Ajax fans (en andere nederlandse voetbal-fans) te gooien:

5* WF volgens Futbin
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/728 -> 1,5M ofzo minimaal ?

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 30-05-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:08:
Om nog even wat zout in de wonden van de Ajax fans (en andere nederlandse voetbal-fans) te gooien:
[Twitter]

5* WF volgens Futbin
Wat een dikke kaart pfff wow.

5* WF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:08:
[Twitter]
5* WF volgens Futbin
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/728 -> 1,5M ofzo minimaal ?
Op 1 juni vorig jaar wonnen ze niet, dat maakt het dan weer een beetje goed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Potjes 10 tot 20 gingen echt weer dramatisch. Iedereen meeste potjes echt super veel schoten op doel maar uiteindelijk ging er gewoon vaak niets in. Uiteindelijk ook twee keer dat mijn controller (DS4Windows :/) opeens zijn verbinding verliest en ik hem niet meer kan verbinden zonder alt-tab te doen. 2 potjes zo verloren terwijl ik voorstond :(.

Uiteindelijk weer Gold 3 :/ Heb de rest van mijn potjes maar weer weggegeven. Had echt geen zin meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLoldebroek schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:12:
[...]

5* WF
Weet je ook meteen wat je moet doen met alle je objective players en overbodige player picks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

NLoldebroek schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:12:
[...]

5* WF
1 mlj kost dat dan, EA is de kolder in de kop geslagen.
Of ach die zijn al tijden de weg kwijt.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 19:54:
[...]

1 mlj kost dat dan, EA is de kolder in de kop geslagen.
Of ach die zijn al tijden de weg kwijt.
prima prijs toch voor dit type speler, of wil je hier dadelijk 2/3 potjes online tegen spelen ?
Voor 500-800k had ik hem waarschijnlijk wel ff gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 20:57:
[...]
prima prijs toch voor dit type speler, of wil je hier dadelijk 2/3 potjes online tegen spelen ?
Voor 500-800k had ik hem waarschijnlijk wel ff gedaan.
Kijk daar zeg je het al voor 500k had ik de speler ook wel gehaald. 3 segmenten was meer dan genoeg geweest.
Prijs is in deze fase van de game bezopen, voor dat geldt haal je een goedkoper en tradable alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Fraaank schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:16:

Dat is een origin bug, heeft niks met FIFA zelf te maken. FF de bugfix hanteren, dan is het opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:12:
[...]

Kijk daar zeg je het al voor 500k had ik de speler ook wel gehaald. 3 segmenten was meer dan genoeg geweest.
Prijs is in deze fase van de game bezopen, voor dat geldt haal je een goedkoper en tradable alternatief.
Had toch even gekeken, maar dit is er eentje in de category Yedder.
Denk dat je dan bij PIM Del Piero, Prime Dalglish ofzo iets komt, die zijn echter wel tradable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:35:
[...]
Had toch even gekeken, maar dit is er eentje in de category Yedder.
Denk dat je dan bij PIM Del Piero, Prime Dalglish ofzo iets komt, die zijn echter wel tradable.
Futbirth Hazard, TOTY Mane, 2 spelers die ik sowieso boven Lucas verkies.
Alleen al vanwege dat EA zo'n sbc dropped om je club leeg te trekken zodat spelers voor Ultimate TOTS weer pakjes gaan kopen, het is zo doorzichtig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:42:
[...]

Futbirth Hazard, TOTY Mane, 2 spelers die ik sowieso boven Lucas verkies.
Alleen al vanwege dat EA zo'n sbc dropped om je club leeg te trekken zodat spelers voor Ultimate TOTS weer pakjes gaan kopen, het is zo doorzichtig...
Je hoeft hem toch ook niet te doen ?
Ik zie liever dit soort SBCs dan de middelmaat die normaal langskomt.

Na TOTS heb ik bijvoorbeeld iets van 10 overbodige untradable TOTSSF, die kunnen dan in ieder geval nuttig gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:45:
[...]
Je hoeft hem toch ook niet te doen ?
Ik niet nee, maar anderen zullen er met boter en suiker in gaan.
Ik zie liever dit soort SBCs dan de middelmaat die normaal langskomt.
Ik zie liever SBC's van spelers die het verschil maken en een beetje te doen zijn, ook voor diegene die er geen geld in steken.
Na TOTS heb ik bijvoorbeeld iets van 10 overbodige untradable TOTSSF, die kunnen dan in ieder geval nuttig gebruikt worden.
Als je het met 10 kan doen zou ik dat prima vinden.
Echter dat lukt je niet.
Na TOTS is het spel wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58

2 potten voor niks gespeeld |:( Voortaan maar eerst die app open en dán objectives proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 16-09 16:33
Gurbuh schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:55:
[Twitter]

2 potten voor niks gespeeld |:( Voortaan maar eerst die app open en dán objectives proberen.
Ik heb hier alles kunnen halen op professioneel, weird :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb de objective op wereldklasse moeten doen. Had ik gisteravond ook al gepost :)
Pagina: 1 ... 158 ... 185 Laatste