Struggles eindelijk achter de rug. Icon pack. Portugal...... Deco. Waardeloos dus helaaasDeeleNL schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:08:
[...]
Ik word eigenlijk pas altijd pas zenuwachtig als ik volledig gouden teams tegenkom
Ik zit ook weer in 7 terwijl ik normaal boven in 6, onder in 5 hang! Niveau is laatste tijd erg gestegen in div. 7 heb ik het idee.
Ik weet niet meer precies hoe je speelt maar volgens mij rustig opbouwend.Traeces schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:50:
Even headliner Mertens verkocht en tots Adama. Beiden vrij aan de prijs en vond ze niet overtuigen. Klinkt heel gek maar de ss van Mertens speelt veel fijner. Adama , 99 pace , 99 strenght en je merkt er geen klote van. Hij voelt ook echt aan als een tank , oude vertrouwde James staat weer op zijn plek.
Voor Mertens heb ik Pim Hernandez gekocht met engine. Pace 98, agilty en balance 99 en ze shooting is meer dan prime. Ben benieuwd hoe hij als lm speeltals hij niet bevalt kan ik altijd wat anders zoeken
kan nu eventueel ook 4-4-2 of 4-1-2-1-2 spelen met een ziek spitsenduo
Probeer een Lm te vinden die vooral goed is in passen en agility ( Daar zijn er genoeg van). Redelijk verdedigen is leuk meegenomen, 70+. En zorgt voor meer balans in je team.
Pim Hernandez wordt een beetje verspild daar. Je kan kijken naar Muller met een engine.
:strip_exif()/f/image/WuLRn6rnzSmmsxd7EGZjeQSD.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen slechte reward uit de SBC, al baalde ik dat het promes niet was 😅. Heb Promes maar gekocht, màn, wat speelt die fijn! IMHO veel fijner dan NIF mbappe
Ps: ik speel op een PS4, sinds een weekje op een monitor ipv TV, dat scheelt echt enorm veel voor mijn prestaties
[ Voor 9% gewijzigd door Bint op 28-05-2020 07:24 ]
Memories of yesterday, will grow, but never die
De game is al een tijdje uit, dus zoals aangegeven zitten in Div10 ook spelers die ruim 500 potten achter hun naam hebben staan. Als je denkt als beginner gelijk in Div10 je tegenstander weg te kunnen tikken, helaas...KaiseRRuby schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:22:
Het is weinig aan dat FIFA. Ik start in Division 10. Ben ook echt een beginner. In die divisie zitten teams met allemaal icons, TOTS, miljoenenteams.
Snap er ook gewoon niks van.
Tegenstanders zitten constant op me, ik krijg de bal niet rustig rondgespeeld. Constant binnen 25 minuten 3 of 4-0 achter.
Slaat echt nergens op. Div10 is toch voor starters?
Daarnaast heeft EA 1 fout gemaakt deze editie: objective verdienen via rivals wedstrijden. Daardoor zijn er helaas teveel goede spelers die zich bewust laag houden in rivals om objectives te verdienen en vooral tijdens de weekend league zich makkelijk meten met div 5 of 6.
Ik zit zelf in div 9 (ruim 1000 potten) en speel veel liever tegen een tots + icon team dan een half brakke team die niet eens op full chemistry zit. Vooral de laatste zijn gewoon atsers die veel beter zijn dan ik, maar vooral spelen voor objectives. Zie het als Barcelona die zich bewust in de kelderklasse houdt voor de beloningen, maar wel 1 keer per week speelt in de champions league.
Kijk ook even wat tutorials op youtube. Er zitten echt bruikbare tips tussen die ik ook eerder had moeten weten. Voor nu helpen ze me en ben bezig om te promoveren naar 8. (ben zelf ook niet goed
Daarnaast zijn er een aantal "meta" spelers in fifa20. Zijn inmiddels niet meer zo duur, maar wel ongelooflijk goed om te gebruiken.
Vooral gewoon veel spelen en niet te snel opgeven
wijze woorden
Was het dan ook maar gewoon die 4 minuten en niet nog eens 2x zo lang...jerommeke96 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:55:
[...]
4 minuten......hier is iemand vreselijk aan het tijdrekken geweest.
Wegwerken rondje drukken, kan nooit een voorzet voor de tegenstander worden
Kleine correctie: Wegwerken rondje drukken, kan zou nooit een voorzet voor de tegenstander mogen worden
Het gebeurt namelijk wel
Nice pull! NIF Mbappe en TOTS Promes schelen ook nogal in prijs natuurlijk.Bint schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 07:22:
[Afbeelding]
Geen slechte reward uit de SBC, al baalde ik dat het promes niet was 😅. Heb Promes maar gekocht, màn, wat speelt die fijn! IMHO veel fijner dan NIF mbappe
Ps: ik speel op een PS4, sinds een weekje op een monitor ipv TV, dat scheelt echt enorm veel voor mijn prestaties
Iemand met kennis van de market enig idee of spelers als Dybala TOTSSF, Gomez TOTSSF, Insigne TOTSSF gaan stijgen in prijs of juist dalen? Ik wil ze voor het weekend oppikken.
Van 10 tot 11 vandaag kan je ze waarschijnlijk wel oppikken voor 100k onder de normale prijs. Dat lukte bij de BL vorige week wel iig.DeeleNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:33:
Iemand met kennis van de market enig idee of spelers als Dybala TOTSSF, Gomez TOTSSF, Insigne TOTSSF gaan stijgen in prijs of juist dalen? Ik wil ze voor het weekend oppikken.
Klopt speel opbouwend. Maar steek ook vaak me LM / RM weg om daarna naar naar binnen te komen. Ze zijn dus vooral me afleiders / assist verzorgers. Ik wacht ff op de rewards wat ik ga doen maar verwacht dit :Wulfric92 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:04:
[...]
Ik weet niet meer precies hoe je speelt maar volgens mij rustig opbouwend.
Probeer een Lm te vinden die vooral goed is in passen en agility ( Daar zijn er genoeg van). Redelijk verdedigen is leuk meegenomen, 70+. En zorgt voor meer balans in je team.
Pim Hernandez wordt een beetje verspild daar. Je kan kijken naar Muller met een engine.
https://www.futbin.com/20/squad/16397452
Witsel vind ik geweldig maar is echt zo slecht te linken in dit elftal zonder meerdere icons.
IF Ronaldo is geweldig maar dat vond ik zijn normale gold al. Als je het stats verschil zie dan zal je dat ingame amper merken.
Heb alle spelers al behalve Larsson. Iemand die hem al eens heeft gebruikt? Dit is het team, dat het nog moet worden. Rest van de spelers al in bezit.

Set your goals high, and don't stop till you get there.
Komt aardig overeen met mijn team, ingame wissel ik Vardy met Werner.Koning-Admiraal schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:58:
Heb alle spelers al behalve Larsson. Iemand die hem al eens heeft gebruikt? Dit is het team, dat het nog moet worden. Rest van de spelers al in bezit.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/fy8GwoKS2tcTVu5Y0Triko4L.png?f=user_large)
Merk dat Robertson eigenlijk net zo goed is als Davies, maar dan een stuk goedkoper.
Je hebt ook niks te klagen met pack luck / player pick luck laatste wekenDeeleNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:33:
Gekozen voor de untradeable rival rewards om de club te spekken, 4 mega packs. Altijd fijn voor de squad fitness kaartjes.
Daarna besloten om 2 van die 80+ player picks sbc’s te voltooien:
[Afbeelding]
lekker hoor!
Staat op de nominatie om gekocht te worden en Umtiti objective te vervangen. (die is slecht zeg...)
Het liefst Boateng flashback, maar niet genoeg coins daarvoor.
Staat op de nominatie om gekocht te worden en Umtiti objective te vervangen. (die is slecht zeg...)
Het liefst Boateng flashback, maar niet genoeg coins daarvoor.
wijze woorden
Er is hier wel eens een bepaald YouTube kanaal genoemd dat enorm veel tips en trucs geeft voor de beginnende speler. Kan het niet meer vinden, hoe heette dat kanaal?
Deed die 81+ player pick met untradeables: kon Hummels selecteren naast Morata en iemand anders. Nou niet de beste verdediger, maar hij moet 25k kosten en het is een mooie aanwinst voor mijn FO Bundesliga team.
Het was te verwachten... kut rewards
Sczdgfafgny en renate agusto uit playerpicks
De pakjes waren nog dramatischer met 86 rated als beste.
Weekend opofferen doen we niet meer.
Owja de gegarandeerde tots serie a was Handanovic terwijl ik dag er voor deze al untradeable uit pakje had gehaald.
EA doet echt aan klantenbinding.
Sczdgfafgny en renate agusto uit playerpicks
De pakjes waren nog dramatischer met 86 rated als beste.
Weekend opofferen doen we niet meer.
Owja de gegarandeerde tots serie a was Handanovic terwijl ik dag er voor deze al untradeable uit pakje had gehaald.
EA doet echt aan klantenbinding.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Inmiddels wedstrijd of 10 gespeeld met Butragueno 90 maar op de 1 of andere manier kan ik er nog niet helemaal mee overweg. Vorige fifa ook geeindigd met Butra en toen was hij zo ongelooflijk goed.
Hij wordt gewoon constant van de bal gezet door het aggresieve verdedigen. Je kan niet zoals met Neymar wel kan, even afschermen en dan door. Waarschijnlijk ga ik de keuze maken om Butra te vervangen door Haland 95. Benieuwd of die beter bevalt. Uiteindelijk komen er 2 dribbelaars omheen te staan met Havertz en Neymar dus dat zou alsnog goed moeten komen.
Voor de Rivals rewards maar even wachten tot vrijdag, verwacht dat die tots wat interessanter zal zijn dan wat er nu is.
Hij wordt gewoon constant van de bal gezet door het aggresieve verdedigen. Je kan niet zoals met Neymar wel kan, even afschermen en dan door. Waarschijnlijk ga ik de keuze maken om Butra te vervangen door Haland 95. Benieuwd of die beter bevalt. Uiteindelijk komen er 2 dribbelaars omheen te staan met Havertz en Neymar dus dat zou alsnog goed moeten komen.
Voor de Rivals rewards maar even wachten tot vrijdag, verwacht dat die tots wat interessanter zal zijn dan wat er nu is.
Ik had die Alex Teixeira uit de Eredivisie/CLS SBC. Helaas is hij in mijn team lastig in te passen, dan moet ik erg veel om gaan gooien. Maar ik heb 'm nu 2 wedstrijden als supersub gebruikt en 4 goals met 'm gescoord... dus ja... ik kan hem zo blijven gebruiken om iets te forceren indien nodig (zoals ik tot nu toe gedaan heb). Maar misschien toch maar eens kijken of ik 'm toch kan linken. Dilemma's.....
Ciro Immobile en weer Ilicic. Heb ik dus echt helemaal niks aan, Immobile kan eventueel nog op de bank. Packs was ook echt 3x niks dus weer een weekend voor niks gespeeld
Ilicic en Midtsjo, lekker weer voor gestreden!
Pack ik uit een untradable Mega Pack weer Midtsjo...Ik wil niet met Midstjo spelen EA, please!
Pack ik uit een untradable Mega Pack weer Midtsjo...Ik wil niet met Midstjo spelen EA, please!
Manolas en Tagliafico, had in eerste pick maar 1 CSL en geen Eredivisie en in tweede pick 1 Eredivisie en geen CSL dus wat dat betreft positief dat ondanks 2 minor leagues ik maar 1 pick per keer krijg. Alleen beetje jammer dat ik dus geen NL spelers kon kiezen of dat het goede Serie A spelers waren.
Daarna TOTSSF de Vrij uit mijn eerste 100k pakket dus wel meteen 100k bij kunnen schrijven en dus als nog de spelers kunnen kopen die ik wou.
Daarna TOTSSF de Vrij uit mijn eerste 100k pakket dus wel meteen 100k bij kunnen schrijven en dus als nog de spelers kunnen kopen die ik wou.
Ik heb op zich wel tijd om een keertje een potje te doen. Welke DIV speel je?KaiseRRuby schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:15:
Heeft er iemand op de PlayStation zin om eens een potje tegen mij te spelen en mij wat tips te geven? Gewoon puur als beginner?
Hmm Johnathan Aparecido Silva en Bizot gepakt.
Nice, Ik had Ilicic/De Vrij in de eerste dus Ilicic gekozen.
Vervolgens Ilicic and 2<90 in de tweede
Kunnen later vandaag in de SBC
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Franse komt morgrn uit toch?Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Vervolgens Ilicic and 2<90 in de tweede![]()
Gisteren de pack gedaan van de serie A; Dybala.
Uiteraard echt een top speler, alleen die had ik deze week dus al untradeable gepackt...
Vandaag in de G3 rewards Acerbi en Promes. Helemaal prima wat mij betreft, Promes lijkt me een fantastische supersub. Zet Ronaldo in de spits en Dybala op LAM.
Team ziet er nu als volgt uit:
Uiteraard echt een top speler, alleen die had ik deze week dus al untradeable gepackt...
Vandaag in de G3 rewards Acerbi en Promes. Helemaal prima wat mij betreft, Promes lijkt me een fantastische supersub. Zet Ronaldo in de spits en Dybala op LAM.
Team ziet er nu als volgt uit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZBqJi8mYtEK0ohe7DTtLUKBv.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door [MAUS] op 28-05-2020 10:33 ]
Dat ia altijd zo ruk hé, in je eerste de keuze uit 2 goede keuzes en dan kies je er één waarna je die ook nog als enigste goede in je volgende pick krijgt. Komt veel te vaak voor om het als iets natuurlijks te beschouwen.Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:30:
[...]
Vervolgens Ilicic and 2<90 in de tweede![]()
Speel geen Serie-a dus het was sowieso extra, maar 96+95 voor een SBC is natuurlijk beter dan 96+88 ofzoPompi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:33:
[...]
Dat ia altijd zo ruk hé, in je eerste de keuze uit 2 goede keuzes en dan kies je er één waarna je die ook nog als enigste goede in je volgende pick krijgt. Komt veel te vaak voor om het als iets natuurlijks te beschouwen.
Hetzelfde als met de season rewards, je pakt wel de objectives ff mee maar je krijgt maximaal een 2/3e wissel.
Ben benieuwd wat ze met seasons gaan doen na TOTS, nieuwe ronde icon swaps met mid-tier en 2-3 endgame rewards terwijl iedereen heel veel blauwe kaartjes heeft voor de FO objectives
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik verlies alles in Div10..Pompi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:29:
[...]
Ik heb op zich wel tijd om een keertje een potje te doen. Welke DIV speel je?
Kreeg Theo Hernandez en Manolas uit gold 3. Zowel player picks en guarantee 0 eredivisie spelers voorbij zien komen helaas. Wil Promes best graag maar zijn prijs is te absurd voor woorden nu 900k doe normaal kijk van het weekend nog wel is keertje
Heb maar FB Ziyech, Mitsjo (rood), FB Bakayoko, FB Sanchez, FB Jovic, (untr.) TOTS Kroos en nog wat FB en FUT Birthday-kaarten gebruikt om Premium Militao te halen. Ik blijf die spelers maar bewaren in m'n club en voor wie of wat? Objectives is niet eens leuk om te spelen met FO-spelers, dan maar een nieuwe squad bouwen. Heb wellicht nog genoeg voor Premium Allan ook.
Ik hoopte op CSL brazilianen maar bij alle 8 keuzes was geen enkele CSL speler. Mag verder niet klagen met Milinkovic-Savic en Manolas, al zijn die een stuk lastiger in te passen.
Uit de packs weer Griezman, net als vorige week.
Uit de packs weer Griezman, net als vorige week.
Hoe is Haland? Wellicht dat ik hem in de spits ga zetten of TOTTS Reus._Uploader_ schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:28:
[...]
Komt aardig overeen met mijn team, ingame wissel ik Vardy met Werner.
[Afbeelding]
Merk dat Robertson eigenlijk net zo goed is als Davies, maar dan een stuk goedkoper.
Even bezig geweest en nagedacht wat ik wou. Vond eigenlijk zonde om me middenveld overhoop te gooien terwijl dat echt goed liep
Nu dus zo opgelost
https://www.futbin.com/20/squad/16402640
Laudrup word in-game direct gewisseld voor Witsel die als CDM gaat spelen naar Fernandinho.
Me aanval heeft ieder geval een flinke upgrade gehad
Wissel toch meesstal maar 2x aangezien CR7 het toch makkelijk heel de wedstrijd volhoud. Neymar en Salah moet ook geen probleem zijn qua stamina
Nu dus zo opgelost
Laudrup word in-game direct gewisseld voor Witsel die als CDM gaat spelen naar Fernandinho.
Me aanval heeft ieder geval een flinke upgrade gehad
Wissel toch meesstal maar 2x aangezien CR7 het toch makkelijk heel de wedstrijd volhoud. Neymar en Salah moet ook geen probleem zijn qua stamina
Hij bevalt een stuk beter dat Lewa HL. Is best wel wendbaar (is natuurlijk niet te vergelijken met Neymar), erg snel en veel ballen die voor zijn linker komen, zijn instant goals. Zijn WF valt mij ook niet tegen. Dus over het algemeen ben ik erg te spreken over hem, zijn wendbaarheid kan wat te wensen over laten en geen 5*WF zijn de enige minpunten die ik kan bedenken.Koning-Admiraal schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:28:
[...]
Hoe is Haland? Wellicht dat ik hem in de spits ga zetten of TOTTS Reus.
Stuur maar een berichtje met je PSN, dan zullen we wel even kijken. Ik speel DIV 2 dus wel een groot skill gap maar we zullen het zien.
Wat is me aanval?Traeces schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:34:
Even bezig geweest en nagedacht wat ik wou. Vond eigenlijk zonde om me middenveld overhoop te gooien terwijl dat echt goed liep![]()
Nu dus zo opgelosthttps://www.futbin.com/20/squad/16402640
Me aanval heeft ieder geval een flinke upgrade gehad![]()
Gaan we nu al taalnazi's krijgen in dit topic of was het een oprechte vraag?
Klein taalfoutje doet me niet zoveel, krijg hier de kriebels vanFraaank schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:50:
[...]
Gaan we nu al taalnazi's krijgen in dit topic of was het een oprechte vraag?
Je weet precies wat ik bedoel leraar Nederlands. Als je inhoudelijk niks nuttig te melden heb zeg dan gewoon niks. Beetje triest mensen voor lul proberen te zetten op hun grammatica.
Volgens mij heb ik dit al eerder tegen jouw gezegd. Ik krijg de kriebels van jouw en je taal gezeik.Beavbusi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:52:
[...]
Klein taalfoutje doet me niet zoveel, krijg hier de kriebels van
Het is een fifa topic geen lesje Nederlands op school.
En geen in-game face_Uploader_ schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:42:
[...]
Hij bevalt een stuk beter dat Lewa HL. Is best wel wendbaar (is natuurlijk niet te vergelijken met Neymar), erg snel en veel ballen die voor zijn linker komen, zijn instant goals. Zijn WF valt mij ook niet tegen. Dus over het algemeen ben ik erg te spreken over hem, zijn wendbaarheid kan wat te wensen over laten en geen 5*WF zijn de enige minpunten die ik kan bedenken.
Heb je berichtje gestuurd, hier een mede div 10 speler die alles verliest (met wel een heel leuk team)
Je moet alle momenten aanpakken om te leren mijn jongen. Straks ben je te laatTraeces schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:52:
[...]
Je weet precies wat ik bedoel leraar Nederlands. Als je inhoudelijk niks nuttig te melden heb zeg dan gewoon niks. Beetje triest mensen voor lul proberen te zetten op hun grammatica.
Ik heb die 2 ook in mijn picks.Pompi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:26:
Manolas en Tagliafico, had in eerste pick maar 1 CSL en geen Eredivisie en in tweede pick 1 Eredivisie en geen CSL dus wat dat betreft positief dat ondanks 2 minor leagues ik maar 1 pick per keer krijg. Alleen beetje jammer dat ik dus geen NL spelers kon kiezen of dat het goede Serie A spelers waren.
Wat ga jij er mee doen? Tagliafico is in 433 opstelling prima te combineren met martines.
Ben al niet meer te redden dus helaas.Beavbusi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:16:
[...]
Je moet alle momenten aanpakken om te leren mijn jongen. Straks ben je te laat
We zijn hier om te leren over FIFA (en vooral te klagen), we zijn niet op scholieren-net hè.Beavbusi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:16:
[...]
Je moet alle momenten aanpakken om te leren mijn jongen. Straks ben je te laat
Ach, dat is wel het laatste waar ik mij/meKoning-Admiraal schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:04:
[...]
En geen in-game face. Best slordig van EA.
pack vanmorgen Naingollan TOTSS, untradeble
Leuk hoor! Zit je met je LaLiga Hybrid en NL team
Toch maar eens kijken of we omgebouwd kan worden.
Zou Dybala ook wel graag eens willen testen, en heb Messi vanuit LaLiga, komt vast een leuke mix uit van SerieA en LaLiga
Leuk hoor! Zit je met je LaLiga Hybrid en NL team
Zou Dybala ook wel graag eens willen testen, en heb Messi vanuit LaLiga, komt vast een leuke mix uit van SerieA en LaLiga
PSN: Patrick_D
Hybrid naar team van de Lage Landen?Patrick_D_GTS schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:01:
pack vanmorgen Naingollan TOTSS, untradeble
Leuk hoor! Zit je met je LaLiga Hybrid en NL team![]()
Doe een normale 2 player upgrade pack...TOTS Ziyech. Ben net naar Brazil-squad aan het bouwen!
Top, dat maakt hem alleen maar zeldzamer
Bizar dat zijn Shapeshifter precies overigens nog steeds 1M+ is
Klote meta kaart....
Gek wordt je van Ben Ketser als tegenstander; klein, wendbaar, 5* weakfoot.
Heb zelf Butragueno baby icon... soort vergelijkbaar: klein, wendbaar en 5*. Fysiek komen ze wel tekort en normaal kon hem nog wel uit balans brengen, maar dat gaat met deze kaart een stuk lastiger worden.
Heb zelf Butragueno baby icon... soort vergelijkbaar: klein, wendbaar en 5*. Fysiek komen ze wel tekort en normaal kon hem nog wel uit balans brengen, maar dat gaat met deze kaart een stuk lastiger worden.
wijze woorden
Het verschil is vaak dat WBY een dribbelaar is waarbij Butra ook nog eens heel agressief is en meteen de bal door het net knalt.Valandil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:50:
Klote meta kaart....
./rant EA is stom want vorig jaar had ik Prime Butra en nu zijn er geen icon SBCs
Ben Yedder, die ik voor Fifa niet echt kende, maar sinds Fifa weet ik dat hij de 'beste' spits ter wereld is.

Beter: een speler die ik voor FIFA niet echt kende, maar sinds FIFA intens HAAT!MadMoody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:55:
Ben Yedder, die ik voor Fifa niet echt kende, maar sinds Fifa weet ik dat hij de 'beste' spits ter wereld is.
Overigens doet ie het wel aardig in de Ligue 1: 26 wedstrijden:18 goals en 7 assists.
Veel spelers zijn in FIFA beter en populairder dan in het echt:MadMoody schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:55:
Militao (meta CV tijdens begin)
Morales (spits om mee te starten)
Ben Ketser
Joao Felix in het begin
Joe Gomez
Ake
de Jong (hoewel in het echt ook goed en bekend, was hij zeker in het begin in elk team terug te vinden)
En dan is het gek dat niemand gebruik maakte van spelers als Suarez, Kane, Pogba.
Alles boven de 1.85 en onder de 80 pace werd/wordt niet gebruikt of nauwelijks. Zeker niet in aanvallend opzicht.
wijze woorden
Pogba was altijd een powerhouse, maar elk jaar worden zijn stats weer anders.Valandil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:07:
[...]
Veel spelers zijn in FIFA beter en populairder dan in het echt:
Ben Ketser
Joao Felix in het begin
Joe Gomez
Ake
de Jong (hoewel in het echt ook goed en bekend, was hij zeker in het begin in elk team terug te vinden)
En dan is het gek dat niemand gebruik maakte van spelers als Suarez, Kane, Pogba.
Alles boven de 1.85 en onder de 80 pace werd/wordt niet gebruikt of nauwelijks. Zeker niet in aanvallend opzicht.
Het is gewoon een sloper/playmaker/skiller in een op je middenveld, zijn FB is blijkbaar nog steeds 1M+.
Helaas heeft hij altijd een paar upgrades nodig ivm zijn body-type icm agility.
Player picks waren teleurstellend, Berardi en Blind. Ik had bij de laatste ook voor de Vrij kunnen gaan, maar wil als tweede team een Ajax / La Liga hybrid maken, dus daar past Blind wel in. Ik hoop dat hij met Shadow een beetje mee kan in het pacefestijn dat TOTS is, 98 acceleration is prima, sprintspeed van 75 is wel aan de lage kant, op de lange afstand wordt hij er zo uitgelopen. Dit is het team wat ik in gedachten heb om te maken:
https://www.futbin.com/20/squad/16411500
Ingame speel ik dan met de volgende formatie:
https://www.futbin.com/20/squad/16411591
Er moeten eerst nog wat spelers verkocht gaan worden om coins vrij te maken voor Promes, vd Beek en Messi. Een tegenvaller is dat TOTS Haland die ik wil verkopen (heb nu Storyline Gotze voor hem in de plaats die het prima doet in de spits) zo'n 200K in waarde is gezakt in slechts een week tijd. Ook is TOTS Promes op dit moment extinct op PC. Het plan is om morgen na de Ligue 1 release de spelers te kopen, dan zullen wel weer een hoop packs geopend worden en de prijzen wat gaan zakken. Zelf heb ik ook nog wat packs bewaard voor een kleine kans op een mooie Ligue 1 / Eredivisie TOTS speler.
https://www.futbin.com/20/squad/16411500
Ingame speel ik dan met de volgende formatie:
https://www.futbin.com/20/squad/16411591
Er moeten eerst nog wat spelers verkocht gaan worden om coins vrij te maken voor Promes, vd Beek en Messi. Een tegenvaller is dat TOTS Haland die ik wil verkopen (heb nu Storyline Gotze voor hem in de plaats die het prima doet in de spits) zo'n 200K in waarde is gezakt in slechts een week tijd. Ook is TOTS Promes op dit moment extinct op PC. Het plan is om morgen na de Ligue 1 release de spelers te kopen, dan zullen wel weer een hoop packs geopend worden en de prijzen wat gaan zakken. Zelf heb ik ook nog wat packs bewaard voor een kleine kans op een mooie Ligue 1 / Eredivisie TOTS speler.
Morales "el comandante" werd gek van die vent ingame en dan nog sierd met zijn gebler. Militia en Gomez zelf ook gebeurd waren goede spelersValandil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:07:
[...]
Veel spelers zijn in FIFA beter en populairder dan in het echt:
Ben Ketser
Joao Felix in het begin
Joe Gomez
Ake
Vond Pogba vorig jaar echt GEWELDIG. Maar dit jaar heb ik hem heel snel weg gedaan en niet meer aangeraakt. Echt een tank qua bewegen, misschien is ze birthday kaar wel goed maar vind die beetje prijzigBossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:14:
[...]
Pogba was altijd een powerhouse, maar elk jaar worden zijn stats weer anders.
Het is gewoon een sloper/playmaker/skiller in een op je middenveld, zijn FB is blijkbaar nog steeds 1M+.
Helaas heeft hij altijd een paar upgrades nodig ivm zijn body-type icm agility.
Twee keer de serie A upgrade gedaan met mijn beste packluck tot nog toe ooit (not).
Uit de eerste Zapata 82 en Buffon 83, Zapata had ik al untradeble dus weggedaan (alternatief was eerst weer een SBC doen om de versie in mijn club kwijt te raken, maar daar had ik geen zin meer in).
Uit de 2e Cragno 81 en Belotti 82 en die heb ik allebei al untradable
Heb even geteld, ik heb in totaal 8 untradable serie A spelers 81 of hoger in mijn club zitten en dan lukt het toch om er 3 dubbele te pakken
Uit de eerste Zapata 82 en Buffon 83, Zapata had ik al untradeble dus weggedaan (alternatief was eerst weer een SBC doen om de versie in mijn club kwijt te raken, maar daar had ik geen zin meer in).
Uit de 2e Cragno 81 en Belotti 82 en die heb ik allebei al untradable
Heb even geteld, ik heb in totaal 8 untradable serie A spelers 81 of hoger in mijn club zitten en dan lukt het toch om er 3 dubbele te pakken

Wat ik zo irritant aan hem vind dat als je een keer hem van de bal krijgt met een van Dijk hij zonder te tackelen meteen weer de bal van je voeten pikt als hij langs je loopt. Dus je tackelt hem, dan heb je 1 seconden balbezit en omdat WBY nog doorloopt krijgt hij meteen weer de balValandil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:50:
Klote meta kaart....

Ik heb altijd het gevoel dat als de bal in die situaties wegstuiterd dat je dan ff een seconde geen controle hebt,alsof player switching je naar een andere speler wilt switchen en vervolgens weer teruggaat.Pompi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:24:
[...]
Wat ik zo irritant aan hem vind dat als je een keer hem van de bal krijgt met een van Dijk hij zonder te tackelen meteen weer de bal van je voeten pikt als hij langs je loopt. Dus je tackelt hem, dan heb je 1 seconden balbezit en omdat WBY nog doorloopt krijgt hij meteen weer de bal![]()
.
Het is allemaal een beetje vaag hoe dat werkt.
Wat mij daarin helpt is als je de bal dan afpakt, meteen l2 ingedrukt houden, dan schermt je verdediger ff de bal af en omdat de meeste hun spelers laten doorlopen, draait je verdediger ff om de bal heen om hem af te schermen en vervolgens kan je zo via het midden uit verdedigenPompi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:24:
[...]
Wat ik zo irritant aan hem vind dat als je een keer hem van de bal krijgt met een van Dijk hij zonder te tackelen meteen weer de bal van je voeten pikt als hij langs je loopt. Dus je tackelt hem, dan heb je 1 seconden balbezit en omdat WBY nog doorloopt krijgt hij meteen weer de bal![]()
.
Inmiddels een update we zijn 9 dagen verder:Mir64za schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:07:
Op dit moment mijn squad: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/16130135
Speel op de Ps4 haal gemiddeld elke week wel Goud 3 of Goud 2.
Geplande upgrades:
Fekir CAM
Op de plek van Fekir --> Vidal Flashback.
Messi RM.
Wellicht nog suggesties iemand?
https://www.futbin.com/20/squad/16415879
Fekir speelt ingame als CAM.
Rodrigo als SP.
Dembele standaard gewisseld door Adama.
Volgende upgrade plan:
Messi kopen - messi CAM - Fekir RM - Rodrigo SP
Playerpicks vandaag Luis Alberto 97 - Wojciech Szczesny 95
[ Voor 4% gewijzigd door Mir64za op 28-05-2020 17:27 ]
Ja zag het ook Max bin is nu 900k. Ik heb hem van de week voor 682k gekocht!
Oorspronkelijk was volgens mij zijn max bin 700k, toen waren ze al nauwelijks op de markt en toen kreeg hij een price range update naar 900k. Nu mensen Tagliafico hebben gehad of aan het voorbereiden zijn voor WL is hij weer extinct, dus zou mij niks verbazen als hij weer een price range update krijgt en hij dan beetje stijgt om dan te stabiliseren rond de 900k.Wulfric92 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:31:
[...]
Ja zag het ook Max bin is nu 900k. Ik heb hem van de week voor 682k gekocht!
Mijn vermoeden is dat veel spelers hun pack rewards bewaren voor de Ligue 1 TOTS release morgen om 19:00 uur, in de hoop een TOTS Neymar, Mbappe of Yedder te packen. Daardoor is het aanbod van TOTS Promes op dit moment beperkt. Waarschijnlijk dat morgenavond het aanbod wel weer aardig zal toenemen, daar gok ik in ieder geval zelf op en hoop hem dan voor een aardig prijsje te kunnen oppikken.
Hoihoi, kijken of jullie mij kunnen adviseren.
/f/image/iEuEP0koaZCJDn1kuIpE3LFM.png?f=fotoalbum_large)
Op dit moment is dit mijn elftal. Ingame wissel ik dit naar 4222/4-1-2-1-2 (2) om Kroos op een normale plek te hebben. Ik merk dat Hernandez en Werner wel goed kunnen afmaken, maar eigenlijk net te statisch zijn voor deze periode in de game. Ik heb op de bank nog Sabitzer, Donny (TOTS), Fred, Gotze(Season objective), Figo (prime icon player), Diaz (beetje de Kent van Tots, https://www.futbin.com/20/player/48307/luis-d%C3%ADaz), en Bellarabi. Binnen mn club heb ik nog een reeks aan 90/89/88 spelers, waarvan de meeste untradeable.
Ook heb ik bijvoorbeeld Mbappe nog voor 158k erbij gepakt, maar die past niet in dit team. Die gebruik ik wel voor mn Ligue 1 team, samen met FS Dembele en Ikone (allemaal tradeable). budget van ongeveer 500k. Daarnaast haal ik alle objectives vaak wel, dus Martinez heb ik ook nog
.
Mijn idee was om sowieso Lainer te wisselen voor TOTS Hakimi. Mendy gebruik ik bij gebrek aan beter, uiteindelijk wil ik Theo Hernandez of Davies erin zetten.
Spelers waarmee ik echt lekker speel:
- Alejandro Gomez (Base)
- Inaki (Base)
- Ousmane Dembele (base)
- Tolisso (die staat er daarom ook nog in
)
- Mbappe
Van deze elf zijn tradeable:
Hernandez (Begint nice, nu meh)
Tolisso (Nice to have))
Mendy (Nice to have)
Neuer (Zie geen reden om dit te wijzigen)
Brandt (Soso, had FB Havertz, allebei wel 7/10)
Iemand een leuke tip?
/f/image/iEuEP0koaZCJDn1kuIpE3LFM.png?f=fotoalbum_large)
Op dit moment is dit mijn elftal. Ingame wissel ik dit naar 4222/4-1-2-1-2 (2) om Kroos op een normale plek te hebben. Ik merk dat Hernandez en Werner wel goed kunnen afmaken, maar eigenlijk net te statisch zijn voor deze periode in de game. Ik heb op de bank nog Sabitzer, Donny (TOTS), Fred, Gotze(Season objective), Figo (prime icon player), Diaz (beetje de Kent van Tots, https://www.futbin.com/20/player/48307/luis-d%C3%ADaz), en Bellarabi. Binnen mn club heb ik nog een reeks aan 90/89/88 spelers, waarvan de meeste untradeable.
Ook heb ik bijvoorbeeld Mbappe nog voor 158k erbij gepakt, maar die past niet in dit team. Die gebruik ik wel voor mn Ligue 1 team, samen met FS Dembele en Ikone (allemaal tradeable). budget van ongeveer 500k. Daarnaast haal ik alle objectives vaak wel, dus Martinez heb ik ook nog
Mijn idee was om sowieso Lainer te wisselen voor TOTS Hakimi. Mendy gebruik ik bij gebrek aan beter, uiteindelijk wil ik Theo Hernandez of Davies erin zetten.
- Alejandro Gomez (Base)
- Inaki (Base)
- Ousmane Dembele (base)
- Tolisso (die staat er daarom ook nog in
- Mbappe
Tolisso (Nice to have))
Mendy (Nice to have)
Iemand een leuke tip?
[ Voor 13% gewijzigd door Messje op 28-05-2020 18:27 ]
idd, of dat zijn price simpelweg na vrijdag gdaat droppen omdat iedereen die niet kon wachten hem al heeft terwijl het aanbod stijgt door door lightening rounds.Pompi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:38:
[...]
Oorspronkelijk was volgens mij zijn max bin 700k, toen waren ze al nauwelijks op de markt en toen kreeg hij een price range update naar 900k. Nu mensen Tagliafico hebben gehad of aan het voorbereiden zijn voor WL is hij weer extinct, dus zou mij niks verbazen als hij weer een price range update krijgt en hij dan beetje stijgt om dan te stabiliseren rond de 900k.
Hetzelfde patroon was ook zichtbaar voor een paar andere spelers die in de eerste paar dagen na release niet te krijgen waren en na een price-range increase opeens onder de vorige price-range gingen zitten.
Omdat de prijs van de Brazilianen uit de CSL hoog bleef (en ik Manolas en Milinkovic-Savic als player picks had) heb ik wat anders bedacht voor mijn 2e team voor komende WL: achterin (2x CD en 2x CDM) 4 sterke spelers van minstens 1,85m (Manolas, Juan Jesus, Milinkovic-Savic en Gabriel), Dan daarvoor de meest beweeglijke dribbel dwergen (filter: 99 agility/balance, 95 acceleration, 90 stamina, 90 composure) van dit (TOTS) moment: Rafa, Visca en Giovinco om voor de afleiding te zorgen voor de afmaker Immobile.
Hopelijk is het net zo leuk (en vervelend voor de tegenstander) als het klinkt!
Hopelijk is het net zo leuk (en vervelend voor de tegenstander) als het klinkt!
Ik speel zelf ook met Bundesliga en ik kan je Hakimi zeker aanraden, erg goed (Edit: zie net dat ik hem ben vergeten erin te zetten). Als je veel (nutteloze) untradeables in je club hebt zou ik die Kamada proberen, leuke speler.Messje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:23:
Iemand een leuke tip?
Hoe is Götze Storyline? Wil hem wel halen straks (nog 13K) en dan op 10 plaatsen ten koste van Haverts TOTS (draait zwak). Of is dat geen goed idee, ik speel momenteel om en om met:
/f/image/qWERHwWVjkNemuSH35UTBdfR.png?f=fotoalbum_large)
Nkunku bevalt mij eigenlijk ontzettend goed, had dat echt niet verwacht. Speelt momenteel Goretzka en Kimmich dus uit de basis.
Kostic is wat lomp maar wel nuttig, laat vaak op zijn plek Messi SS 96 invallen of (nog steeds) James.
/f/image/qS2ETRheNb96aVm3B0zSl03z.png?f=fotoalbum_large)
Dit team speelt ook wel leuk maar (natuurlijk) wat minder, Werner is lomp he? Heb jij nog tips? Nog zo'n 600K over nu.
Ik vond Havertz als CAM ook tegenvallen, Goretzka doet dat veel beter ondanks de traits van Havertz.Markuss schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:35:
[...]
Ik speel zelf ook met Bundesliga en ik kan je Hakimi zeker aanraden, erg goed (Edit: zie net dat ik hem ben vergeten erin te zetten). Als je veel (nutteloze) untradeables in je club hebt zou ik die Kamada proberen, leuke speler.
Hoe is Götze Storyline? Wil hem wel halen straks (nog 13K) en dan op 10 plaatsen ten koste van Haverts TOTS (draait zwak). Of is dat geen goed idee, ik speel momenteel om en om met:
[Afbeelding]
Nkunku bevalt mij eigenlijk ontzettend goed, had dat echt niet verwacht. Speelt momenteel Goretzka en Kimmich dus uit de basis.
Kostic is wat lomp maar wel nuttig, laat vaak op zijn plek Messi SS 96 invallen of (nog steeds) James.
[Afbeelding]
Dit team speelt ook wel leuk maar (natuurlijk) wat minder, Werner is lomp he? Heb jij nog tips? Nog zo'n 600K over nu.
Heb zijn FB overigens een tijd als ST (tweede spits als F9) in 442 gebruikt en dat werkte dan weer prima.
Zit momenteel in een soortgelijke situatie, dus kan na dit weekend waarschijnlijk pas iets vertellen over Gotze.
Há, vergelijkbaar elftal, waar jij eerder bent begonnen
. FB Havertz beviel wel, hoe is TOTS Havertz? Ook zit ik weer over Reus na te denken ipv Brandt. Bij jou zou ik Tolisso erbij pakken en dan 2 gele linkjes maken met Nkunku/Tolisso/Mbappe
Gotze is soso. Wel prima, maar geen endgame,eigenlijk net te traag.
Gotze is soso. Wel prima, maar geen endgame,eigenlijk net te traag.
[ Voor 12% gewijzigd door Messje op 28-05-2020 18:42 ]
Hoe is TOTS Reus overigens, heb nu Goretzka als CAM en mid Mattheus als CDM in 4231.
Ik zou Mattheus kunnen verkopen en blijkbaar TOTS Reus kunnen terughalen.
Reus naar CAM, Goretzka naar CDM klink eigenlijk erg goed, hoewel juist de kracht van Goretzka erg veel brengt op CAM.
Reus naar CAM, Goretzka naar CDM klink eigenlijk erg goed, hoewel juist de kracht van Goretzka erg veel brengt op CAM.
Goretzka was erg goed als CAM maar als CDM (naast Witsel) is hij ook geweldig. Zelf vond ik Havertz zeker niet slecht (in combi met Aguero). Maar jij speelt toch met Haland? Die combi lijkt me ook een stuk minder. De 442 speelde ook geweldig met Goretzka en Witsel als CM's!Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:43:
Hoe is TOTS Reus overigens, heb nu Goretzka als CAM en mid Mattheus als CDM in 4231.
Hakimi viel bij mij heel erg tegen. Had ik niet verwacht want speel juist met aanvallende backs, een rol die hem wel past.
Promes is wel echt 1 van de beste spelers waar ik tegen gespeeld heb. Heeft gewoon alles en is daarnaast ook niet van de bal te zetten. Misschien dat ik de csl/eredivisie sbc eens ga proberen met als gokje een Promes of bijv Paulinho eruit te halen
We gaan het zien, ik heb mijne al eergister gekocht maar vind het wel interessant om te zien. Wat wel op viel is dat de droprate voor Promes volgens mij erg laag is, want de afgelopen dagen was er steeds max 1 pagina met Promes op de markt en de prijs zat steeds rond de 800k die dus na rewards naar 900k gegaan is. Je ziet niet vaak dat spelers twee keer een price range update naar boven krijgen dus ben benieuwd of dat nu ook met hem gaat gebeuren als hij de hele avond extinct blijft. Denk dat de prijs wel weer uiteindelijk stabiliseert rond de 800k want zijn stats zijn wel heel goed en ook 5*/4*Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:23:
[...]
idd, of dat zijn price simpelweg na vrijdag gdaat droppen omdat iedereen die niet kon wachten hem al heeft terwijl het aanbod stijgt door door lightening rounds.
Hetzelfde patroon was ook zichtbaar voor een paar andere spelers die in de eerste paar dagen na release niet te krijgen waren en na een price-range increase opeens onder de vorige price-range gingen zitten.
Bereid je maar voor op de Chineses CB's of Dessers/Bizot, dat zijn voornamelijk de spelers die ik online heb langs zien komen uit die SBC.Ambianz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:47:
Promes is wel echt 1 van de beste spelers waar ik tegen gespeeld heb. Heeft gewoon alles en is daarnaast ook niet van de bal te zetten. Misschien dat ik de csl/eredivisie sbc eens ga proberen met als gokje een Promes of bijv Paulinho eruit te halen
Gaat erg lekker, Goretzka/Haland winnen juist erg veel physieke duels in die posities waardoor de RCAM/LCAM ook veel in het spel betrokken worden.sjakieman schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:47:
[...]
Goretzka was erg goed als CAM maar als CDM (naast Witsel) is hij ook geweldig. Zelf vond ik Havertz zeker niet slecht (in combi met Aguero). Maar jij speelt toch met Haland? Die combi lijkt me ook een stuk minder. De 442 speelde ook geweldig met Goretzka en Witsel als CM's!
Hakimi viel bij mij heel erg tegen. Had ik niet verwacht want speel juist met aanvallende backs, een rol die hem wel past.
Mattheus is een gamechanger op het middenveld, vandaar dat ik het me afvraag of Reus het waard is.
Is de wl al begonnen vandaag ? Jezus wat een tegenstanders krijg ik in rivals. Laatste pot zelfs tots Ronaldo
Nou mijn ervaring is hetzelfde. Denk ik ga Sabitzer nog proberen te halen. Kom ik gewoon TOTS Ronaldo tegen in vijf potjes bovenin divisie 9.Waar ik nu dus niet meer zit. Kansloos vanavond.Traeces schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:57:
Is de wl al begonnen vandaag ? Jezus wat een tegenstanders krijg ik in rivals. Laatste pot zelfs tots Ronaldo
Heb je Muller tots al geprobeerd? Echt een beest op het veld en scoort ook best veel. Is ook een goede kopper.Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:50:
[...]
Gaat erg lekker, Goretzka/Haland winnen juist erg veel physieke duels in die posities waardoor de RCAM/LCAM ook veel in het spel betrokken worden.
Mattheus is een gamechanger op het middenveld, vandaar dat ik het me afvraag of Reus het waard is.
Die vent is ook gewoon echt niet te stoppen. Hij loopt gewoon door en niks kan hem stoppen. Hoop niet dat ik die deze wl vaak tegen kom.....Joosie200 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:06:
[...]
Nou mijn ervaring is hetzelfde. Denk ik ga Sabitzer nog proberen te halen. Kom ik gewoon TOTS Ronaldo tegen in vijf potjes bovenin divisie 9.Waar ik nu dus niet meer zit. Kansloos vanavond.
Edit : wat heeft die headliner salah een bizar fines schot. Al 2 mee gescoord, is wel lekker nu heb nu 4 spelers in en rond de 16 die een bizar goed schot hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 28-05-2020 20:21 ]
Pfffff inderdaad... ik speelde net tegen een gast die net als ik Raul Jimenez in de spits had, maar die van hem was 5x zo snel als die van mij. Raar.Traeces schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:57:
/f/image/bEtpipoRTtxylqEwWwrVhImW.png?f=fotoalbum_large)
Voor mijn 4de weekend league heb ik dit team gemaakt. In game switch ik naar 4231 met custom tactics waarbij Veron een soort CDM rol krijgt.
Ik vind Cazorla met target man tactics echt geniaal kan makkelijk de bal vasthouden en is erg behendig waardoor ik gewoon kan wegdraaien en schieten. Thiago is eigenlijk meer van hetzelfde dus die past ook prima bij de manier waarop ik speel.
Ik had vorige week Sommer in goal staan maar die laat het voor mij toch afweten. Ik denk dat het te maken heeft met een gebrek aan lengte. De potjes die ik met Handanovic heb gespeeld gaan me veel beter af. Ook zijn Manolas en Koulibaly wel een prima upgrade tegenover Ramos en Gunter.
Ik vind eigenlijk alleen Overmars slecht spelen. Maar ik heb geen budget voor een betere Icon en helaas zijn er geen andere spelers die in deze positie passen.
Ik verwacht dat Muller hetzelfde type speler is als Goretzka._Uploader_ schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 20:09:
[...]
Heb je Muller tots al geprobeerd? Echt een beest op het veld en scoort ook best veel. Is ook een goede kopper.
ik heb hem gisteren nog voor 800k gehaald, wat een beest zeg! hoe bevalt haland? Ik twijfel tussen hem en suarez, speel nu nog met mbappe op 8 chemWulfric92 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:40:
[...]
Kan beide hij is heel erg behendig. Ligt eraan wat voor type spits je wilt. Enige wat ik wel echt mis is de finnese schot. Maar hij scoort veel.
Ik heb naast hem Haland om een spits erbij te hebben met veel kracht.
Haland is bizar als target-man, mijn spel is zoveel rustiger geworden omdat hij simpelweg de bal met een verdediger in de rug kan vasthouden ipv veel andere spitsen die steeds ondersteboven worden gekegeldBint schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:26:
[...]
ik heb hem gisteren nog voor 800k gehaald, wat een beest zeg! hoe bevalt haland? Ik twijfel tussen hem en suarez, speel nu nog met mbappe op 8 chem
hmmm, herkenbaar! wat voor opstelling speel je?Bossie schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:36:
[...]
Haland is bizar als target-man, mijn spel is zoveel rustiger geworden omdat hij simpelweg de bal met een verdediger in de rug kan vasthouden ipv veel andere spitsen die steeds ondersteboven worden gekegeld
Donny is echt heel fijnMessje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:23:
Hoihoi, kijken of jullie mij kunnen adviseren.
[Afbeelding]
Ook heb ik bijvoorbeeld Mbappe nog voor 158k erbij gepakt, maar die past niet in dit team. Die gebruik ik wel voor mn Ligue 1 team, samen met FS Dembele en Ikone (allemaal tradeable). budget van ongeveer 500k. Daarnaast haal ik alle objectives vaak wel, dus Martinez heb ik ook nog.
- Alejandro Gomez (Base)
- Inaki (Base)
- Ousmane Dembele (base)
- Tolisso (die staat er daarom ook nog in)
- Mbappe
Tolisso (Nice to have))
Mendy (Nice to have)
Iemand een leuke tip?
4231, Halaand als STBint schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:42:
[...]
hmmm, herkenbaar! wat voor opstelling speel je?
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat je van die avonden hebt dat je gewoon niks wint, hoe goed je ook speelt, of wat je ook doet. Ik zie daar ook patronen in. Want hoe vaak het niet gebeurt dat er dan gescoord wordt in de tijd NA de blessuretijd. Vage penalties tegen, schoten op doel die op miraculeuze wijze mis gaan. Het blijft een raar spel.
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik afgelopen week ook 2 avonden had dat ik niks verloor. Vanavond haalde ik datzelfde niveau voor mijn gevoel alleen ik won nu niks. Blijft toch een beetje apart hoor!
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik afgelopen week ook 2 avonden had dat ik niks verloor. Vanavond haalde ik datzelfde niveau voor mijn gevoel alleen ik won nu niks. Blijft toch een beetje apart hoor!