Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En toch hecht ik meer waarde aan mijn 6/7 icons in mijn team straks dan al die TOTS squads. Gaat een fun team worden. Met tots krijg je meer waar voor je geld, maar zoals het Mbappe/Messi/Neymar/Yedder de afgelopen maanden was, zo zal het gedurende de zomerperiode volledig TOTS zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Ach icons zijn er ook veel te veel van.
Zijn er genoeg die ik voor fifa niet kende en worden er elk jaar meer.
En ook echt veel die niemand zal aanspreken.
Klose bijvoorbeeld zal ik echt nooit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Glasscar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:47:
[...]

Spelers niet beter maken dan ze zijn. De Vrij een hogere rating dan Koeman?

Het wordt meer een soort fantasy league nu en dat haalt de lol er voor mij een beetje af. In ieder geval de waarde van Legends. Voor mijn gevoel is een Legend niet voor niets een Legend. Een legendarische voetballer die zijn gelijke niet kent in de huidige voetballers. Maak ze maar zeldzamer.

Maar dat gaat in tegem het cashcow idee van Fut en dat snap ik ook wel. Mensen blijven geld stoppen in het kopen van pakjes.
ja helemaal mee eens. Snap de logica ook niet hoor. Ja geld mjah qua op voetbalgebied niet.
Baal zelf ook wel hoor want heb met heel veel moeite gullit90 bij elkaar gehandeld en nu zie je allemaal tots spelers met betere stats..

Mjah geld he, alles voor meer en meer geld in het laatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glasscar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:47:
[...]

Spelers niet beter maken dan ze zijn. De Vrij een hogere rating dan Koeman?

Het wordt meer een soort fantasy league nu en dat haalt de lol er voor mij een beetje af. In ieder geval de waarde van Legends. Voor mijn gevoel is een Legend niet voor niets een Legend. Een legendarische voetballer die zijn gelijke niet kent in de huidige voetballers. Maak ze maar zeldzamer.

Maar dat gaat in tegem het cashcow idee van Fut en dat snap ik ook wel. Mensen blijven geld stoppen in het kopen van pakjes.
Eens, hoewel icons nu hard in price droppen en je deze daardoor juist nu kan proberen.
De Vrij heeft leuke stats, maar het zou me verbazen als deze ingame beter is dan Koeman.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:39
Afgelopen weken een aantal rare gold Serie A spelers opgepikt voor de Serie A-upgrade SBC. Heb er 8 gedaan, uit het eerste pakketje kwam het onderstaande gelopen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BSQBAgGA8_Sklwl1nE4Ex7pNXDA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fB82TNtd5StbmlDmglc3IjZk.jpg?f=fotoalbum_medium

Heb Zanetti 92 op RB en De Vrij TOTSSF met De Ligt TOTY als CB’s, is Smalling beter dan De Vrij denken/vinden jullie?

Edit: open nog een pakketje, komt daar Handanovic uitgelopen, lol! Gisteren tradeable gepackt, die kan de verkoop in! :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeeleNL op 25-05-2020 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
cubert20 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 21:20:
Ach icons zijn er ook veel te veel van.
Zijn er genoeg die ik voor fifa niet kende en worden er elk jaar meer.
En ook echt veel die niemand zal aanspreken.
Klose bijvoorbeeld zal ik echt nooit kopen.
Jij misschien niet maar een Duitser dat weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:47
Wordt nu al paar dagen op rij van de FUT server gekickt tijdens een pot, super irritant. Kan daarna ook niet meer inloggen tenzij ik van account wissel. PSN blijft wel gewoon ingelogd, iemand enig idee/zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

De Promes prijzen op dit moment :').

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Hoe zou ik de laatste plek in de spits opvullen? Zit te denken aan Havertz tots maar lees wel veel wisselende berichten daarover.

Rechtsback wacht ik nog even op de ligue 1. Hopelijk wordt dat Atal. Anders moet ik even het een en ander om gaan gooien. Keeper ook nog twijfel tussen Neuer en Hradecky of eventueel Sommer. Wil eigenlijk Ter stegen niet kwijt maar zal toch moeten denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gknCvtI22wOi0gsMg1fqR_t4McY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZJdh12SZ0K1ljauv7MFbYQJD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Ambianz op 25-05-2020 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Upgrade pack van de serie a gedaan, mooi 96 Ilicic er uit :) Ga hem wel even proberen anders weer mooi SBC voer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
jerommeke96 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:37:
Wanneer worden de TOTSSF spelers toegevoegd aan de Eredivisie en CSL SBC's?
Vanavond. ook Serie A dan.
Woensdag is altijd Garantueed SBC ben benieuwd of we er dan 3 krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
jerommeke96 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:37:
Wanneer worden de TOTSSF spelers toegevoegd aan de Eredivisie en CSL SBC's?
Ja lekker kan niet wachten op die dikke Gong kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:58
Aangezien ik stukje bij beetje mijn team probeer te verbeteren dacht ik laat ik eens op de transfermarkt kijken.

Serdar 88 kunnen kopen voor 23K. Nou vind ik 1 ding vreemd. Wanneer ik prijzen vergelijk zie ik biedingen van 55K maar ook van 288K voorbij komen.

Nou is zijn waarde volgens FUTBin +/- 38K, dus dan is 22 al een koopje volgens mij maar hoe kan het dat er zo veel verschillend opgeboden word?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:33
Ugh wordt beetje moe van mensen die TOTSSF kaarten proberen te price fixen, als er minstens 10 kaarten op rij dezelfde minimale bid en BIN hebben kan je er wel redelijk vanuit gaan dat het allemaal van dezelfde persoon komt. Uiteraard koopt niemand ze want met gewoon bieden kan je de kaart voor 20k goedkoper krijgen, maar het zorgt er wel voor dat BIN wel onnodig hoog blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:52:
Ugh wordt beetje moe van mensen die TOTSSF kaarten proberen te price fixen, als er minstens 10 kaarten op rij dezelfde minimale bid en BIN hebben kan je er wel redelijk vanuit gaan dat het allemaal van dezelfde persoon komt. Uiteraard koopt niemand ze want met gewoon bieden kan je de kaart voor 20k goedkoper krijgen, maar het zorgt er wel voor dat BIN wel onnodig hoog blijft.
Hoezo blijft de BIN onnodig hoog? Dat zijn alleen de laagste 5 buy now prijzen op de hele transfermarkt. Het maakt niets uit dat een speler 10 of 1000x er met een hoger bedrag op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
sjakieman schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:55:
[...]

Hoezo blijft de BIN onnodig hoog? Dat zijn alleen de laagste 5 buy now prijzen op de hele transfermarkt. Het maakt niets uit dat een speler 10 of 1000x er met een hoger bedrag op staat.
Okay dan heb ik BIN verkeerd gebruikt, maar bedoelde uiteraard Buy Now. Hoe dan ook al mensen hun speler listen en ze zien op de eerste pagina alleen maar spelers met een bepaalde waarde denken zij dat dat de waarde is terwijl die een stuk lager ligt. Niet voor niets zijn de final bids steeds rond de 20k lager, wat dus betekend dat de echte waarde rond dat punt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:59:
[...]

Okay dan heb ik BIN verkeerd gebruikt, maar bedoelde uiteraard Buy Now. Hoe dan ook al mensen hun speler listen en ze zien op de eerste pagina alleen maar spelers met een bepaalde waarde denken zij dat dat de waarde is terwijl die een stuk lager ligt. Niet voor niets zijn de final bids steeds rond de 20k lager, wat dus betekend dat de echte waarde rond dat punt ligt.
De bin prijs op futbin zijn de 5 laagste buy it now prijzen op de transfermarkt. En niet, zoals veel hier denken, de laagste prijs waarvoor de spelers zijn verkocht. Dit is makkelijk te zien als je zoekt op een zeldzame speler op de transfermarkt. Elke paar minuten (meestal) kijkt futbin opnieuw naar de prijzen.

De prijs waarmee je een speler binnen kan halen is bijna altijd lager dan de bin prijs omdat mensen lui zijn en de speler gewoon snel willen hebben. Alleen met snipen kan je soms spelers met bin kopen voor een lagere prijs dan het bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
JoteW schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:44:
Aangezien ik stukje bij beetje mijn team probeer te verbeteren dacht ik laat ik eens op de transfermarkt kijken.

Serdar 88 kunnen kopen voor 23K. Nou vind ik 1 ding vreemd. Wanneer ik prijzen vergelijk zie ik biedingen van 55K maar ook van 288K voorbij komen.

Nou is zijn waarde volgens FUTBin +/- 38K, dus dan is 22 al een koopje volgens mij maar hoe kan het dat er zo veel verschillend opgeboden word?
Goede deal! En sowieso een leuke speler voor die prijs. Was er ook echt 55k en 288k geboden of was dat de minimale vraagprijs?

Zo niet dan kan 55k een luie koper zijn of die Serdar had een dure chemistry style (Shadow). Ik verkoop spelers van 30-50k ook regelmatig voor 10-20k meer. En 288k kan een coinseller zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 26-05-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Die valt op zich nog mee... De CSL prijzen voor de Brazilianen zijn nog erger. Paulinho was zelfs al uitverkocht voor 950k eerder vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:58
sjakieman schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:09:
[...]

Goede deal! En sowieso een leuke speler voor die prijs. Was er ook echt 55k en 288k geboden of was dat de minimale vraagprijs?

Zo niet dan kan 55k een luie koper zijn of die Serdar had een dure chemistry style (Shadow). Ik verkoop spelers van 30-50k ook regelmatig voor 10-20k meer. En 288k kan een coinseller zijn.
De vraagprijs stond op 288 en dat bedrag was ook daadwerkelijk geboden. Wat is dan een coinseller?

Sorry speel net 1,5 maand een beetje FUT dus zit er nog niet zo diep in als jullie!😜

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
JoteW schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:18:
[...]

De vraagprijs stond op 288 en dat bedrag was ook daadwerkelijk geboden. Wat is dan een coinseller?

Sorry speel net 1,5 maand een beetje FUT dus zit er nog niet zo diep in als jullie!😜
Kan ook iemand zijn die een tweede account heeft en zo coins van het ene naar het andere account verstuurd, maar dat en coinsellen zijn beide tegen de ToS dus kan zomaar dat diegene gebanned wordt als EA het door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Zondag begonnen met de Joao Pedro objective in rivals div 6, waar ik normaal ook in speel, ik wissel dit normaal gesproken af met div. 5. Gisteren avond had ik 6 van de 8 wins met assist+goal van een Serie A speler te pakken en dacht dit wel even te fixen vandaag.

Ik heb vandaag denk al 10 potten gespeeld en EINDELIJK is daar die 8e win. Wat een BIZAR niveau vandaag in div. 6 (ondertussen div. 7 want gedegradeerd natuurlijk....) Hoe is dat toch mogelijk, iedereen heeft ondertussen zijn Icon swaps toch wel binnen geharkt? :+ Wellicht het tijdstip? Normaal speel ik eigenlijk alleen in het weekend of ‘s avonds.

Ik had zo nu en dan nog lol in de rival game modus, maar dat is echt wel weg op deze manier. Daarnaast weer zeer verrassende gameplay met CR7 die 5x per wedstrijd de bal van z’n voeten laat springen, aanvallers die over elkaar heen struikelen waardoor de backs van de tegenstander vrij weg kunnen lopen, keeper van de tegenstander uit goal en af proberen te maken, bal raakt een eigen speler die spontaan is gaan liggen in buitenspel positie dus afgekeurd en ga zo nog maar even door. Het spel is nooit saai, zullen we maar zeggen :')

Iets anders:
Wat denken jullie dat de prijzen van CR7 95 Shapeshifters en TOTY De Ligt gaan doen de komende dagen? Ik wil De Ligt misschien vervangen door Manolas TOTSSF en CR7 als RM in mijn startopstelling, om op die manier wat meer Serie A toe te voegen. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door DeeleNL op 26-05-2020 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Online mysteryball, 19-14 wie verzint het :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Gisteravond Seedorf verkocht en Tagliafico en Promes gehaald. En promes is echt geniaal zo snel en behendig en dan ook nog een goed schot! Alleen geen finesse schot, wat jammer is.

Staat in de spits samen met Haland. Mbappe en Ronaldo op de flanken.

Heb hem kunnen oppikken voor 690k :)

Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=jG4U3KW7nTGIf:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
No offence naar Feyenoord supporters(@Traeces haat mij niet) maar wat is die Berghuis League SBC een waardeloze en zinloze kaart. 90 rated wat nog op zich kan al is het beetje laag, maar workrates die M/L zijn en zowel 3* WF en SM heb je op dit moment in het spel echt totaal niks aan. Voelt nu dus ook beetje als weg gegooide coins dat ik de Eredivisie SBC nog een keer heb gedaan, denk namelijk dat hij niet eens op de reservebank van mijn NL team komt want heb dan nog liever non-rare goud Lens die H/M en 4* WF en SM heeft.

Bij een Messi vergeeft je M/L nog, maar een rond sjokkende Berghuis die ook niet mee verdedigt vergeef je dat toch een stuk minder.

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 26-05-2020 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Het lijkt er op dat de Eredivisie de objective speler heeft gekregen en de CSL de SBC speler, beetje jammer dat ze het zo doen want alle andere minor leagues hebben volgens mij wel beide gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Wulfric92 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:54:
Gisteravond Seedorf verkocht en Tagliafico en Promes gehaald. En promes is echt geniaal zo snel en behendig en dan ook nog een goed schot! Alleen geen finesse schot, wat jammer is.

Staat in de spits samen met Haland. Mbappe en Ronaldo op de flanken.

Heb hem kunnen oppikken voor 690k :)

Dit is mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=jG4U3KW7nTGIf:FFA20PS4
Ik wil ze ook! Ga mbappe/Neymar en weg doen en daarvoor (met mijn gespaarde coins) Suarez, promes en taglifico terughalen. Zou hij beter in de spits zijn of op de flanken? Anders moet ik nog eens goed nadenken over Suarez ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:16:
No offence naar Feyenoord supporters(@Traeces haat mij niet) maar wat is die Berghuis League SBC een waardeloze en zinloze kaart. 90 rated wat nog op zich kan al is het beetje laag, maar workrates die M/L zijn en zowel 3* WF en SM heb je op dit moment in het spel echt totaal niks aan. Voelt nu dus ook beetje als weg gegooide coins dat ik de Eredivisie SBC nog een keer heb gedaan, denk namelijk dat hij niet eens op de reservebank van mijn NL team komt want heb dan nog liever non-rare goud Lens die H/M en 4* WF en SM heeft.

Bij een Messi vergeeft je M/L nog, maar een rond sjokkende Berghuis die ook niet mee verdedigt vergeef je dat toch een stuk minder.
Ik ga hem zelf als Feyenoord supporter ook niet doen. Die kaart is inderdaad te kansloos voor woorden , je kan er geen drol mee.

Serieus jammer na Ziyech vond ik berghuis toch wel 1 van de beste spelers dit seizoen en dan krijgt hij zijn belachelijke kaart.

Messi vind ik overigens ook echt klote spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dan zie ik een base Cruyff gelist worden voor 1,7mil wordt ie voor mijn neus weg gesniped. Ffffff :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Traeces schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:28:
[...]

Ik ga hem zelf als Feyenoord supporter ook niet doen. Die kaart is inderdaad te kansloos voor woorden , je kan er geen drol mee.

Serieus jammer na Ziyech vond ik berghuis toch wel 1 van de beste spelers dit seizoen en dan krijgt hij zijn belachelijke kaart.

Messi vind ik overigens ook echt klote spelen xD
Echt verbazingwekkend dat Idrissi 94 is en Berghuis 90, had ze dan op zijn minst gelijkwaardig gemaakt.

Ik moet zeggen dat mijn TOTSSF pick Messi heerlijk is, ondanks dat hij op de flank staat en door dat en zijn workrates weinig scoort is hij wel de perfecte bliksemafleider waardoor er vaak een speler vrij staat. En als hij dan eens goed naar binnen komt is zijn finesse schot echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:32:
[...]

Echt verbazingwekkend dat Idrissi 94 is en Berghuis 90, had ze dan op zijn minst gelijkwaardig gemaakt.

Ik moet zeggen dat mijn TOTSSF pick Messi heerlijk is, ondanks dat hij op de flank staat en door dat en zijn workrates weinig scoort is hij wel de perfecte bliksemafleider waardoor er vaak een speler vrij staat. En als hij dan eens goed naar binnen komt is zijn finesse schot echt perfect.
Nou inderdaad idrissi was zeker niet slecht dit seizoen maar berghuis was veel beslissender.

Moet zeggen vind de kaarten van blind en promes ook vrij bizar. Blind heeft best veel
Wedstrijden nog gemist en na zijn hart problemen nou ook niet echt goed. Promes was nou ook niet zo goed dat hij 95 verdiend.

De rest van de kaarten valt wat voor te zeggen en ben ik het opzicht wel mee eens.

Blijft ea he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Serie a sbc is met gosens ook niks. Work rates is niks voor mij.. sbc voer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nick van Runthefutmarket heeft in pack 7 CR7 gepakt. Hoe kan het ook anders :o

[Twitter: https://twitter.com/bennii_jr/status/1265329351979122692?s=19]

[Embed: https://m.twitch.tv/clip/PolishedArborealTraySwiftRage]

[ Voor 51% gewijzigd door Joosie200 op 26-05-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:46:
Nick van Runthefutmarket heeft in pack 7 CR7 gepakt. Hoe kan het ook anders :o
Niet heel gek als hij gister 350+ packs heeft gemaakt, hij zit dus al een heel aantal packs in die hoeveelheid. Volgens mij zei Nick gister dat hij voor 10M coins aan rares had gekocht, dus dan heeft hij dat er nu bijna uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 26-05-2020 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:47:
[...]

Niet heel gek als hij gister 350+ packs heeft gemaakt, hij zit dus al een heel aantal packs in die hoeveelheid.
True: hij begon met 465 packs oid. Vanavond begon ie met 320 over en na een stuk of 50 packs kwam ie naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er wat aangepast aan overtreding beoordelen ofzo ? Ik krijg echt voor de meeste belachelijke dingen een vrijetrap tegen. Maar je mag wel een speler finaal door midden schoppen :')

Overigens aan 2 kanten. Trap net echt vol met Trent zijn speler omver in de 16 denk kut penalty . Maar helemaal niks :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bint schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Ik wil ze ook! Ga mbappe/Neymar en weg doen en daarvoor (met mijn gespaarde coins) Suarez, promes en taglifico terughalen. Zou hij beter in de spits zijn of op de flanken? Anders moet ik nog eens goed nadenken over Suarez ;)
Kan beide hij is heel erg behendig. Ligt eraan wat voor type spits je wilt. Enige wat ik wel echt mis is de finnese schot. Maar hij scoort veel.

Ik heb naast hem Haland om een spits erbij te hebben met veel kracht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:28
Pas kreeg ik hier wat tips van forumleden over opstellingen etc.

Daar ben ik me afgelopen zondag eens in gaan verdiepen. Speel nu 4-2-3-1 en heb onder de knoppen o.a. nog een aanvallende 4-4-2. Verder nog wat andere spelers gekocht en opgesteld.

Resultaat: al 2 avonden NIETS verloren en in 2 avonden van div. 9 naar div. 7 gegaan! Er is een wereld voor me open gegaan...

Nogmaals dank jongens voor jullie tips! Het loopt echt een stuk beter nu!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:51:

Daar ben ik me afgelopen zondag eens in gaan verdiepen. Speel nu 4-2-3-1 en heb onder de knoppen o.a. nog een aanvallende 4-4-2. Verder nog wat andere spelers gekocht en opgesteld.

Resultaat: al 2 avonden NIETS verloren en in 2 avonden van div. 9 naar div. 7 gegaan! Er is een wereld voor me open gegaan...

Zo zie je maar wat een verschil kleine tips kunnen maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob

geen idee of je het al hebt maar die 2 cvm kan je nog instellen op midden afdekken ipv vleugels. Scheelt een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:29:
Dan zie ik een base Cruyff gelist worden voor 1,7mil wordt ie voor mijn neus weg gesniped. Ffffff :-(
Er kan dadelijk nog een price-dip met Ultimate TOTS, die Cruyff komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:15:
[...]

geen idee of je het al hebt maar die 2 cvm kan je nog instellen op midden afdekken ipv vleugels. Scheelt een hoop :)
Ja dat heb ik al zo staan inderdaad. Heb ook al 2 wedstrijden gehad dat ik 2-0 achter stond, toen geswitcht naar de aanvallende 4-4-2 variant en ze beiden alsnog gewonnen! Er zal best wel weer een keer een verliesreeks komen, maar het loopt gewoon een stuk beter nu! Grappig wel: tussen al het TOTS geweld is 1 van mijn meest nuttige spelers Griezmann gouden kaartje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:21:
Het lijkt er op dat de Eredivisie de objective speler heeft gekregen en de CSL de SBC speler, beetje jammer dat ze het zo doen want alle andere minor leagues hebben volgens mij wel beide gekregen.
Dat kan toch nog steeds?
Hebben ze tot nu toe bij elke competitie gedaan lijkt me.
Volgens mij ontbreekt bijvoorbeeld Talisca nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:04:
[...]

Ja dat heb ik al zo staan inderdaad. Heb ook al 2 wedstrijden gehad dat ik 2-0 achter stond, toen geswitcht naar de aanvallende 4-4-2 variant en ze beiden alsnog gewonnen! Er zal best wel weer een keer een verliesreeks komen, maar het loopt gewoon een stuk beter nu! Grappig wel: tussen al het TOTS geweld is 1 van mijn meest nuttige spelers Griezmann gouden kaartje. 8)
Veel tegenstanders spelen met pressure/hoge lijn in het begin in de hoop iets te kunnen forceren of zelfts een RQ af te dwingen. Lekker inzakken, ze uit laten razen en vervolgens in het laatste halfuurtje de wedstrijd naar je toe trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:24:
[...]

Er kan dadelijk nog een price-dip met Ultimate TOTS, die Cruyff komt wel :)
Fair enough. Had ik hem gekocht, bleef ik op 250 coins steken nadien. Dus tja, beter wachten op de onvermijdelijke dip die gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:42:
[...]

Veel tegenstanders spelen met pressure/hoge lijn in het begin in de hoop iets te kunnen forceren of zelfts een RQ af te dwingen. Lekker inzakken, ze uit laten razen en vervolgens in het laatste halfuurtje de wedstrijd naar je toe trekken :)
Ik vind het tot nu toe echt bizar dat ik die 2 wedstrijden waarin ik achterstond door voor een andere taktiek te kiezen nog volledig kon laten kantelen. Die aanvallende 4-4-2 werkt erg goed voor mijn gevoel. Met die 4-2-3-1 merk ik vooral dat je zoveel afspeelmogelijkheden hebt, dat ik daardoor rustiger kan spelen en dus geduldiger. Dat blijkt voor mij goed te werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
K heb hetzelfde met bovenstaande. Tenminste ik win niet alles maar het speelt wel een stuk beter!

De key blijft inderdaad gewoon rustig blijven rond tikken tot je de opening vind en niet te snel voor de steekpass gaan. Want met de high pace spelers van nu loopt je direct tegen een counter aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
dutchgio schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:07:
[...]

Dat kan toch nog steeds?
Hebben ze tot nu toe bij elke competitie gedaan lijkt me.
Volgens mij ontbreekt bijvoorbeeld Talisca nog.
Kwamen die niet altijd op hetzelfde moment als de SBC's? Het is sowieso opvallend dat opeens de CSL wel meteen een player SBC krijgt en de Eredivisie de objective en niet allebei hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Traeces schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:37:
[...]

Nou inderdaad idrissi was zeker niet slecht dit seizoen maar berghuis was veel beslissender.

Moet zeggen vind de kaarten van blind en promes ook vrij bizar. Blind heeft best veel
Wedstrijden nog gemist en na zijn hart problemen nou ook niet echt goed. Promes was nou ook niet zo goed dat hij 95 verdiend.

De rest van de kaarten valt wat voor te zeggen en ben ik het opzicht wel mee eens.

Blijft ea he :p
Ik ben er denk ik achter waarom hij zo'n flut kaart heeft gekregen. Het viel mij op in de laatste upload van Nepenthez waar hij een aantal goede punten heeft over het TOTSSF tot nu toe dat alle League SBC's TOTSSF speler max 90 waren, dat nog even gechecked en inderdaad hebben alle competities die het al hebben gehad een max 90 speler. Hij verdiende dus hoger maar omdat EA heeft besloten dat deze spelers max 90 mochten zijn kon hij niet hoger worden. Best triest dat als je dit jaar niet met Engels/Premier League of Braziliaans team speelt je in SBC's in verhouding een beetje achtergesteld wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Bossie schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:33:
Online mysteryball, 19-14 wie verzint het :D
haha, echt he?

Ik zou bijna zeggen dat je tegen mij speelde, had gisteren (in de avond weliswaar) ook zo'n uitslag.

Ik vind dat overigens wel echt een leuke game modus, speel die ook al tegen mijn kinderen :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:16:

Berghuis :r

als er toch iemand is in de eredivisie aan wie ik een hekel heb. en dan krijgt ie nog zo'n knakenkaart ook. Gelukkig heb ik deSBC al af en op PEC na, en kan die daarna lekker in de SerieA SBC vanavond. Doei! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
Voor iemand die net begint, wat is een fatsoenlijk team van rond de 60k om mee te beginnen?

En qua custom tactics, iemand nog tips?

Speel niet online, dat frustreert me teveel en ben ik veel te slecht voor. Wil eerst flink oefenen met squad battles en vind vooral packs openen het leukst. Heb alle sbc's helaas al gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:57:
[...]

Berghuis :r

als er toch iemand is in de eredivisie aan wie ik een hekel heb. en dan krijgt ie nog zo'n knakenkaart ook. Gelukkig heb ik deSBC al af en op PEC na, en kan die daarna lekker in de SerieA SBC vanavond. Doei! :w
Het is inderdaad een kaart waar je gewoon niks mee kunt in deze fase van FIFA, erg jammer gewoon. Buiten het feit dat ik Feyenoord supporter ben en graag deze kaart met hogere rating zou zien denk ik ook dat hij recht had op een betere kaart gezien zijn prestaties dit seizoen.

Aan de andere kant zal EA ook meer coins zien in bijv. een 95 rated Promes, alleen al gezien de hype rondom zijn OTW kaart destijds, waarvan ook iedereen dacht dat hij een aantal upgrades zou krijgen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16

Ga de youtube zo ook maar even kijken die hier een paar pagina's terug stond.
Blijf nog in div 9 hangen. Weg is wel omhoog. Gisteren 4x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 13:47
@KaiseRRuby Ik zelf heb ook nog een beginnersteampje wat zeker nog verbeterd moet worden. Echter voor mij is dit een leuke start, speelt best lekker, en elke speler is niet slecht.

Ik ben zelf geen goede speler, maar kan af en toe nog best winnen tegen een team met betere spelers hiermee: https://www.futbin.com//20/squad/16372970

Mochten er nog mensen zijn die ideeen hebben hierover waarbij verbeterpunten niet teveel kosten, dan hoor ik die graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe duur was de gemiddeld TOTS Upgrade SBC ? Wil hem gaan doen van de Serie A i.v.m. een extra kans op CR7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
DeeleNL schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:24:
[...]

Het is inderdaad een kaart waar je gewoon niks mee kunt in deze fase van FIFA, erg jammer gewoon. Buiten het feit dat ik Feyenoord supporter ben en graag deze kaart met hogere rating zou zien denk ik ook dat hij recht had op een betere kaart gezien zijn prestaties
90 kaart is toch altijd makkelijk voor een sbc.
Is hij al te halen of pas vanavond? Niet dat ik mn laatste team ga inleveren en hem niet krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
JMaster schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:11:
@KaiseRRuby Ik zelf heb ook nog een beginnersteampje wat zeker nog verbeterd moet worden. Echter voor mij is dit een leuke start, speelt best lekker, en elke speler is niet slecht.

Ik ben zelf geen goede speler, maar kan af en toe nog best winnen tegen een team met betere spelers hiermee: https://www.futbin.com//20/squad/16372970

Mochten er nog mensen zijn die ideeen hebben hierover waarbij verbeterpunten niet teveel kosten, dan hoor ik die graag.
Je hebt nu 1/3 van je budget in de keeper zitten, zou dat veranderen door een andere speler!
Bijvoorbeeld Mahrez voor Willian. Interessante spelers op het middenveld verder nog: Ndidi 86, Maddison 86, Bruno Fernandez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Mahrez is wel een fijne speler voor je startselectie.
Voordeel is dat in deze tijd de reguliere meta spelers vrij goedkoop zijn (zoals Rashford, Ben Yedder, Militao etc.)

Gabriel Jesus was ook wel een fijne spits. Niet de beste stats, maar ingame zorgt hij toch voor veel dreiging.

Je club aanvullen kan je doen door de basis SBC's te doen. (mocht je die nog niet gedaan hebben)
Speel op vrij goedkope wijze wat packs vrij en hopen op wat packluck wat weer extra coins oplevert.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 13:47
@Ambianz Helemaal waar. Meest interessante is om lingard te vervangen voor een betere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Wat is het toch heerlijk om iemand op zijn plek te zetten.
Speler met zijn "grind-objective-team" in div 9 brengt snel zijn 3 toppers binnen de lijnen komt op 1-0 na 10 minuten en besluit te shushen...

88ste minuut maak ik de winnende 2-1 en uiteraard, shush... uitgebreide replay als laatste 5 minuten met 1 depth en 5 verdedigers uitspelen. hahahaha d:)b

Blij om zoiets af te straffen. Heerlijk!
Had nog twee time-outs over...had ik ook nog kunnen gebruiken, maar niet gedaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 07:39
Traeces schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:33:
Hoe duur was de gemiddeld TOTS Upgrade SBC ? Wil hem gaan doen van de Serie A i.v.m. een extra kans op CR7.
Verschild per League gok dat deze 200 / 300 k zal zijn daar tussen.

Wil Promes hebben maar zijn prijs is echt absurd hoog mooie hyperlink met tagliafico :)

[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 27-05-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Blijkbaar zit de Serie A/Eredivisie/CSL Guaranteed SBC nog steeds niet in de code, hierdoor denken mensen dat die morgen pas komt. Als dat zo is verpest EA het in 1 week wel heel erg, eerst wordt de kans op een goede Serie A pick verkloot door een extra minor league toe te voegen en daarna geef je de guaranteed SBC na de player picks waardoor je je picks niet van de SBC kan laten afhangen en je misschien dus de speler dubbel krijgt. Nu het EK er niet is en FIFA bijna dood is hadden ze beter TOTSSF kunnen verlengen en vast kunnen houden aan 1 major League en 1 minor League. Dan had je bijvoorbeeld Rest of the World als major League genomen en had je meer goede spelers uit een grotere poule van landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
FidoDido schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:00:
[...]
Wil Promes hebben maar zijn prijs is echt absurd hoog mooie hyperlink met tagliafico :)
Ik heb hem net maar voor 793k gekocht en dan moeten Dumfries en van de Beek maar later komen, want ik zie de prijs vanaf morgenochtend tot na het weekend stijgen als blijkt dat maar weinig mensen hem uit de player picks of guaranteed SBC krijgen. De vraag naar hem is naast de hyperlink ook door zo'n goede stats ongekend hoog en zijn prijs is sinds hij uit is gekomen alleen maar gestegen met maar een klein aanbod, dus volgens mij is hij ook nog eens lastig te packen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Pompi schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:10:
Blijkbaar zit de Serie A/Eredivisie/CSL Guaranteed SBC nog steeds niet in de code, hierdoor denken mensen dat die morgen pas komt. Als dat zo is verpest EA het in 1 week wel heel erg, eerst wordt de kans op een goede Serie A pick verkloot door een extra minor league toe te voegen en daarna geef je de guaranteed SBC na de player picks waardoor je je picks niet van de SBC kan laten afhangen en je misschien dus de speler dubbel krijgt. Nu het EK er niet is en FIFA bijna dood is hadden ze beter TOTSSF kunnen verlengen en vast kunnen houden aan 1 major League en 1 minor League. Dan had je bijvoorbeeld Rest of the World als major League genomen en had je meer goede spelers uit een grotere poule van landen.
In de eerste week dachten we ook dat hij pas donderdag kwam. Toen was hij er ook woensdag al zonder in de code te zitten. Zegt dus niet zoveel nog...gewoon tot 19h wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bvbal79 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:20:
[...]

In de eerste week dachten we ook dat hij pas donderdag kwam. Toen was hij er ook woensdag al zonder in de code te zitten. Zegt dus niet zoveel nog...gewoon tot 19h wachten
Community kwam ook pas op donderdag hoor, Futbin laat zien dat hij er was op donderdag 30 april tot vrijdag 1 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Pompi schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:10:
Dat is gewoon heel bewust.
Vooral mensen packs laten kopen totdat ze hun gewilde TOTTS speler hebben.
Ze gaan je echt niet zo makkelijk belonen met alleen maar TOTTS uit topcompetities.

Zo zat de turkse competitie ook tussen twee toppers in etc.
FUT is de grootste cashcow }:O van EA. Dat buiten ze ook zonder enige schaamte maximaal uit.

Als ze merken dat er te weinig packs worden gekocht, maken ze de SBC untradable. Dan verdient men geen coins en gaan ze toch weer packs kopen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Valandil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:40:
[...]

Ze gaan je echt niet zo makkelijk belonen met alleen maar TOTTS uit topcompetities.

FUT is de grootste cashcow }:O van EA. Dat buiten ze ook zonder enige schaamte maximaal uit.

Als ze merken dat er te weinig packs worden gekocht, maken ze de SBC untradable. Dan verdient men geen coins en gaan ze toch weer packs kopen.
Er zit altijd een minor league tussen de major leagues, dus dat is helemaal niet raar maar het is voor het eerst in alle jaren dat er opeens 2 minor leagues tegelijk worden uitgegeven naast een major league. EA is inderdaad erg geld belust en af en toe redelijk duivels maar overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Valandil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:40:
[...]

Er kunnen toch nooit veel mensen zijn die nu nog FIFA punten gaan kopen? Kan het me sowieso al niet voorstellen dat je FIFA punten koopt maar dit is wel echt het meest onlogische moment, doe het dan bij de start. En heb je het al bij de start gedaan dan heb je inmiddels zo'n goed team of zoveel geld dat je elke TOTS speler al kunt kopen en heb je al helemaal niets meer aan pakjes nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
sjakieman schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:05:
[...]

Er kunnen toch nooit veel mensen zijn die nu nog FIFA punten gaan kopen? Kan het me sowieso al niet voorstellen dat je FIFA punten koopt maar dit is wel echt het meest onlogische moment, doe het dan bij de start. En heb je het al bij de start gedaan dan heb je inmiddels zo'n goed team of zoveel geld dat je elke TOTS speler al kunt kopen en heb je al helemaal niets meer aan pakjes nu.
verbaas je niet...je wil niet weten hoe snel elke vrijdag en zaterdag de lighting rounds er door heen zijn... en die worden echt niet allemaal met coins gekocht, want dan was de markt nu droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Pompi schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:26:
[...]

Community kwam ook pas op donderdag hoor, Futbin laat zien dat hij er was op donderdag 30 april tot vrijdag 1 mei
rest assured, hij zit in de code:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EZB6KJLXkAUOtbr?format=png&name=small

Dus Eredivisie en CSL wordt 1 SBC

Door de paniek heeft iedereen net al zijn 83 /84 rated gedumpt :)

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 27-05-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05:57
Niet een gegarandeerde eredivisie speler dus. Lekker dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
bvbal79 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:10:
[...]

rest assured, hij zit in de code:

[Afbeelding]

Dus Eredivisie en CSL wordt 1 SBC

Door de paniek heeft iedereen net al zijn 83 /84 rated gedumpt :)
Dat is dus zelfs nog kutter, want als je specifiek een bepaalde competitie wil kan dat opeens niet meer waar Liga NOS, Turkse competitie, EFL het nog wel kon. Zelfs een flut competitie als de Saudi League kreeg een eigen SBC.... |:( Echt schandalig hoe ze staats hun "spelregels" aan blijven passen ten nadele van de spelers.
Ik zat al klaar voor een Eredivisie SBC maar ga deze dus niet doen, want heb echt totaal niks aan CSL spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door Pompi op 27-05-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Met excuses aan eventueel beledigde FIFA aanhangers :)

spoiler: Alleen lezen als je PES geen vies woord vind
Het mag natuurlijk niet, daarom heel voorzichtig en onopvallend. Als je, net als ik, toch wel nieuwsgierig bent naar het enige mogeljike alternatieve voetbal spel = PES, dan is er goed nieuws. Het is nu flink in de aanbieding icm een PS+ abonnement. 5,99 voor de gewone editie en 7,99 voor de legend editie. Voor die prijs ga ik het iig een keertje proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bebopper schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:40:
Met excuses aan eventueel beledigde FIFA aanhangers :)

spoiler: Alleen lezen als je PES geen vies woord vind
Het mag natuurlijk niet, daarom heel voorzichtig en onopvallend. Als je, net als ik, toch wel nieuwsgierig bent naar het enige mogeljike alternatieve voetbal spel = PES, dan is er goed nieuws. Het is nu flink in de aanbieding icm een PS+ abonnement. 5,99 voor de gewone editie en 7,99 voor de legend editie. Voor die prijs ga ik het iig een keertje proberen :)
Dacht dat er ook een free to play variant was, die heb ik in ieder geval ff geprobeert toen iedereen een gratis maradonna kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een misselijk volk zijn die Duitsers toch in fifa.

Edit : wat een belachelijk slechte gameplay vandaag zeg. Echt sinds weken niet zo’n klote verbinding gehad alles is echt mega traag.

[ Voor 56% gewijzigd door Traeces op 27-05-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tots serie a upgrade : Pellegrini serieus WTF pfffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Lekker hoor! Blind uit de gegarandeerde eredivisie/china en Pellegrini uit die van de Serie A! Worthhhh itttt

Als morgen de rewards wéér tegenvallen is het wel klaar dit jaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Fraaank op 27-05-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Denk doe eens een avondje Rivals met een FO Bundesliga team. Kan ik en online swaps doen en Sabitzer fixen. Kom ik tegen een team met shapeshifter Messi, IF Yedder, red player pick Mbappe. Nou hier lag het niet aan de lag, slome gameplay, of dat ik te graag hapte. Maar ik legde het puur af op kwaliteit van mijn spelers vs zijn spelers. Het verschil in pace, wendbaarheid, schiet/verdedigensvermogen was gewoon onoverbrugbaar. Dus kansloos verloren met 3-1.

Ook meteen gestopt met FO objective. Ain't no fun in that. Even wat eten en ik stof Messi/Neymar/Overmars af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Acerbi en Alex Teixeira uit de packs. De laatste lijkt nog wel een leuke supersub, maar ik had liever een eredivisie speler gehad. Beetje jammer dat EA de CSL en Eredivisie gecombineerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:34:
Lekker hoor! Blind uit de gegarandeerde eredivisie/china en Pellegrini uit die van de Serie A! Worthhhh itttt

Ik doe denk ik morgen wel ff een gokje mbv untradeable rivals rewards en overbodige rode kaartjes.
Heh wel de Moments SBC gedaan, had nog nooit van deze speler gehoord maar past prima in mijn BL team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Het is weinig aan dat FIFA. Ik start in Division 10. Ben ook echt een beginner. In die divisie zitten teams met allemaal icons, TOTS, miljoenenteams.

Snap er ook gewoon niks van.

Tegenstanders zitten constant op me, ik krijg de bal niet rustig rondgespeeld. Constant binnen 25 minuten 3 of 4-0 achter.

Slaat echt nergens op. Div10 is toch voor starters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
KaiseRRuby schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:22:
Het is weinig aan dat FIFA. Ik start in Division 10. Ben ook echt een beginner. In die divisie zitten teams met allemaal icons, TOTS, miljoenenteams.

Snap er ook gewoon niks van.

Tegenstanders zitten constant op me, ik krijg de bal niet rustig rondgespeeld. Constant binnen 25 minuten 3 of 4-0 achter.

Slaat echt nergens op. Div10 is toch voor starters?
je begint net en je speelt vaak al tegen lui die 500+ wedstrijden hebt gespeeld.. Tjah.. Geduld en dit gebruiken als een leerperiode voor fifa21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Waarom zitten die mensen dan in Div10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
KaiseRRuby schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:27:
Waarom zitten die mensen dan in Div10?
waarom niet? Als je 250 potten wint en 350 potten verliest en 50 gelijk. Denk je dat je dan in div 7 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik kan mij niet voorstellen dat je met zo'n team dat moyenne hebt wat jij opgeeft. Dan zouden ze toch tegen mij niet 4-0 voor staan binnen 20 minuten. Dat betekent dat de rest in Div10 nog veel beter is, dan vraag ik me af waarom het Div10 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

De tijdwaarneming is denk ik kapot vandaag. 2 wedstrijden in Rivals verloren, een in de 9e en de andere in de 10e minuut van de aangekondigde 4 minuten verlenging. Lijkt wel of de wedstrijd nog door moet gaan zodat mijn tegenstander tenminste nog even kan scoren, want ook de goals zijn om te huilen, van die bizarre wegwerkballen die meer op voorzetten voor de tegenstander lijken en hoppakee hij ligt erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi

Nice, ik heb ook maar gegokt met Eredivisie/CSL. Kreeg wel een Eredivisie speler maar was Belgisch dus Dessers, waardeloos maar gelukkig met alleen maar untradeables gedaan.

Hopelijk krijg ik morgen wel Nederlanders uit mijn picks.

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 27-05-2020 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik voel je die kut pellegrini. Lever er een 96 speler voor in xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
t mac schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:09:
Acerbi en Alex Teixeira uit de packs. De laatste lijkt nog wel een leuke supersub, maar ik had liever een eredivisie speler gehad. Beetje jammer dat EA de CSL en Eredivisie gecombineerd heeft.
Hier ook Texeira. Had ook liever Eredivisie gehad. Denk dat het hier ook een supersub wordt want ik kan hem echt niet goed linken.

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 27-05-2020 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heeft er iemand op de PlayStation zin om eens een potje tegen mij te spelen en mij wat tips te geven? Gewoon puur als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Even een tip wat voor mij werkt met trage Gameplay.

De verdediging op 1 of 2 breedte zetten. Op de 1 of andere manier werkt dit goed met trage gameplay. Bij snelle Gameplay ben je snel gezien met deze taktiek.

Diepte verdediging staat bij mij op 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Cuadrado uit de guaranteed Serie A TOTSSF sbc.. laat ik die nou van de week uit een 2 speler pack gekregen hebben. Big L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
De SerieA SBC ga ik nog wel doen straks, maar die van ERE/CSL laat ik lekker links liggen. Al die moeite voor ie 84 Chinees? Nee dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
bebopper schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:45:
De tijdwaarneming is denk ik kapot vandaag. 2 wedstrijden in Rivals verloren, een in de 9e en de andere in de 10e minuut van de aangekondigde 4 minuten verlenging. Lijkt wel of de wedstrijd nog door moet gaan zodat mijn tegenstander tenminste nog even kan scoren, want ook de goals zijn om te huilen, van die bizarre wegwerkballen die meer op voorzetten voor de tegenstander lijken en hoppakee hij ligt erin.
4 minuten......hier is iemand vreselijk aan het tijdrekken geweest.
Wegwerken rondje drukken, kan nooit een voorzet voor de tegenstander worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Ik heb alle sbc’s die toegevoegd zijn vanavond voltooid.

Als hoogste een 82 rated keeper, op de Serie A sbc na, wat bizar matig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Wat een teams in Rivals zeg. Gaat echt nergens over. probeer wat objectives te doen en kom alleen maar teams tegen van 10M +

Heeft weinig zin om tegen te spelen. Zit nu divisie 7 waar ik normaal altijd in 5 zat. (Niet bewust af laten zakken) maar niveau is hier hoger dan die 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Ambianz schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:03:
Wat een teams in Rivals zeg. Gaat echt nergens over. probeer wat objectives te doen en kom alleen maar teams tegen van 10M +

Heeft weinig zin om tegen te spelen. Zit nu divisie 7 waar ik normaal altijd in 5 zat. (Niet bewust af laten zakken) maar niveau is hier hoger dan die 5
Ik word eigenlijk pas altijd pas zenuwachtig als ik volledig gouden teams tegenkom ;)

Ik zit ook weer in 7 terwijl ik normaal boven in 6, onder in 5 hang! Niveau is laatste tijd erg gestegen in div. 7 heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:48:
De SerieA SBC ga ik nog wel doen straks, maar die van ERE/CSL laat ik lekker links liggen. Al die moeite voor ie 84 Chinees? Nee dankje
Cuadrado eruit, niet ontevreden denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even headliner Mertens verkocht en tots Adama. Beiden vrij aan de prijs en vond ze niet overtuigen. Klinkt heel gek maar de ss van Mertens speelt veel fijner. Adama , 99 pace , 99 strenght en je merkt er geen klote van. Hij voelt ook echt aan als een tank , oude vertrouwde James staat weer op zijn plek.

Voor Mertens heb ik Pim Hernandez gekocht met engine. Pace 98, agilty en balance 99 en ze shooting is meer dan prime. Ben benieuwd hoe hij als lm speelt :) als hij niet bevalt kan ik altijd wat anders zoeken :) kan nu eventueel ook 4-4-2 of 4-1-2-1-2 spelen met een ziek spitsenduo :)
Pagina: 1 ... 156 ... 185 Laatste