Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat valt echt wel mee, divisie 10 zitten echt heel veel spelers die er niet thuishoren.. Ik vond het makkelijker spelen in WL dan in Divisie 9 en 10 van Rivals..Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:24:
[...]
Als je niet uit divisie 10 kom heb je ook vrij weinig te zoeken in de WL.....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik versla menig persoon uit hogere divisies (vrienden/familie/kennissen) en versla regelmatig tegenstanders met zere ruime cijfers dus die opmerking slaat kant noch wal (Y). Die punten wat je er voor krijgt levert gewoon helemaal geen ene fuck op.. En net wanneer je de stijgende lijn weer te pakken hebt krijg je tegenstanders met teams 92+ (gemiddeld genomen) en word je finaal van de mat getikt uit het niets.Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:24:
[...]
Als je niet uit divisie 10 kom heb je ook vrij weinig te zoeken in de WL.....
Daarnaast blijf ik het bijzonder vinden hoe sommige spelers met een pace van 94 (of hoger) er gewoon uitgerend worden op cruciale momenten door spelers met een 80 pace.
[ Voor 3% gewijzigd door JoteW op 24-05-2020 15:29 ]
Twente komt eraan!
Laatste potje was verlenging en de tegenstander gaat hoog/druk spelen. Na een onderschepping stuur ik Halaand diep en deze kan vrij doorlopen op de keeper maar moet nog 30m.
Tegenstander komt uiteindelijk nog wel dichterbij en besluit Halaand een stap voor de 16 vanachteren onderuit te sliden (boefje!). Dat kan natuurlijk, maar het bizarre was dat er niet eens een kaart voor kwam waar ikzelf donkerrood had verwacht.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gister Campbell moments gepakt en verkocht. Hakimi gehaald en denk erover na om Davies 86in te ruilen voor de tots variant. Afhankelijk van de opstelling zou ik eventueel bv Haverts tots erbij kunnen zetten naast ozil FB en Muller tots of hebben jullie andere goede ideeen?
Muller bevalt mij uitstekend trouwens, goede loopacties en knalt de bal regelmatig hard in de goal.
Met 4231, wie gaan je RCAM/LCAM worden?_Uploader_ schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:01:
WL gaat een stuk beter dan gisteren, alleen mis ik de aansluiting met de voorhoede met 4312, zou dit met 4231 beter zijn? Ik speel het nu zo https://www.futbin.com/20/squad/14951130.
Gister Campbell moments gepakt en verkocht. Hakimi gehaald en denk erover na om Davies 86in te ruilen voor de tots variant. Afhankelijk van de opstelling zou ik eventueel bv Haverts tots erbij kunnen zetten naast ozil FB en Muller tots of hebben jullie andere goede ideeen?
Muller bevalt mij uitstekend trouwens, goede loopacties en knalt de bal regelmatig hard in de goal.
Ik heb het zelf ook met Muller/Havertz geprobeerd maar miste toch de pace/agility van de spelers die ik daar normaal heb.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Euh Muller en Havertz inderaadBossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:11:
[...]
Met 4231, wie gaan je RCAM/LCAM worden?
Ik heb het zelf ook met Muller/Havertz geprobeerd maar miste toch de pace/agility van de spelers die ik daar normaal heb.
Mbappe en Ben Ketser zouden ook nog kunnen, https://www.futbin.com/20/squad/14889631. Haaland in de spits, maar dan is het denk ik beter om Mbappe lcam en Muller rcam te zetten. Werner potm op een cam positie gaat het niet worden omdat zij passing niet best is.
Ik zou het gewoon proberen_Uploader_ schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:21:
[...]
Euh Muller en Havertz inderaad.
Mbappe en Ben Ketser zouden ook nog kunnen, https://www.futbin.com/20/squad/14889631. Haaland in de spits, maar dan is het denk ik beter om Mbappe lcam en Muller rcam te zetten. Werner potm op een cam positie gaat het niet worden omdat zij passing niet best is.
Bizar hoe het kan verschillen de gameplay, heb nergens last van gister en vanochtend. Net was dus echt totaal niet te spelen. Me tots kdb was net een tank , Ronaldo zelfde verhaal. Adama kwam een lantarenpaal nog niet voorbij.Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:50:
5 uit 5 tot nu, het verschil ivm de eerste twee dagen is simpelweg de gameplay
Laatste potje was verlenging en de tegenstander gaat hoog/druk spelen. Na een onderschepping stuur ik Halaand diep en deze kan vrij doorlopen op de keeper maar moet nog 30m.
Tegenstander komt uiteindelijk nog wel dichterbij en besluit Halaand een stap voor de 16 vanachteren onderuit te sliden (boefje!). Dat kan natuurlijk, maar het bizarre was dat er niet eens een kaart voor kwam waar ikzelf donkerrood had verwacht.
Net log ik weer in gelijk eerste pot winst speelt weer normaal.
Iemand ervaring met Pim wright ? Mertens heeft de hele wl nog niet gescoord als aanvaller. Zelfs Witsel heeft er 5 gescoord als cvm. Heb een cam nodig die daarna als lm kan spelen.
Gotze of Umtiti?
Met umtiti kan ik varane verkopen wat weer 35k oplevert. Weet alleen niet of umtiti goed genoeg is.
Gotze zal in principe op de bank plaats nemen.
wijze woorden
Beste keeper in het spel imo.Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:54:
Echt wie tots ter stegen wil kopen doe het niet. Die gozer kost je zoveel punten met ze achterlijk ketsers. Hij komt net uit en duikt volledig over de bal hen . Bedankt weer 2-1 achter.
16-7, nog 1 win nodig en dan is het klaar voor mij.
Van mijn 4 aanvallers hebben ze alle 4 niet echt een indruk gemaakt, Richarlison was echt niet te doen dit weekend, is toch ronduit belachelijk speel 3 weken langs werelds voor mij en dit weekend elke wedstrijd gewisseld
Ga mijn team niet veranderen best happy me dit team met WL bepaalt het spel toch of je speler goed is met momenten. Op telles na alles untreadable dus ja
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
[ Voor 17% gewijzigd door FidoDido op 24-05-2020 18:09 ]
De enige twee keepers waar ik veel wedstrijden mee gespeeld heb deze Fifa zijn Handanovic en Neuer. Allebei vrij degelijk, weinig rare fouten. Maar Neuer was toch echt veel beter. Lang gedacht dat Ter Stegen de beste keeper was van het spel maar speel nu al langer dan 6 maanden met Neuer NIF en zou niet meer willen ruilen. Hij maakt misschien niet veel onmogelijke reddingen maar hij maakt ook bijna geen rare fouten.Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:50:
[...]
Enige keeper die me dit jaar extreem positief opviel was handanovic, totaal geen vage ketsers en gewoon een stabiele keeper.
Zou deze 4231 en 442 instellen: YouTube: FIFA 20 - Meta ELITE 4231/442 Tactics Set up for TOTS To Get More Wi...MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 19:39:
[...]
Dank voor je reactie. Deze WL laat ik maar gaan, wordt toch niks meer. Maar ik ga je tips zeker uitproberen deze week. Ik heb mijn instellingen puur op gevoel gemaakt van wat ik dacht dat voor mij zou werken. Soms lukt dat maar meestal niet. Ik ben zeker geïnteresseerd in jouw instellingen. Wat ik al eerder schreef ben ik maar gewoon een casual gamer. Dan zijn alle tips welkom in dit WL geweld!
@Bossie Jouw geposte filmpjes ga ik ook zeker nog bekijken. Ik ben al neal guides gaan volgen die je ook al eerder getipt hebt.
en deze 41212: YouTube: Why 41212(2) is the META attacking formation for TIKI-TAKA/Wins Post...
Ik heb een totaal andere mening , die gozer kost mij echt continu punten.
Met dat team goud 3? In welke divisie zit je bij Rivals?FidoDido schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:07:
Lol heb goud 3 zelfs nog binnen weten te halen met 4 games over. Slechtste WL start ooit maar ook meteen mijn beste win streak ooit neer gezet van 8 wedstrijden op een rijvandaag 11-3 met 14-12 nu maar gestopt geen slechte comeback vanaf 3-9 dat had ik vandaag ook niet verwacht
Van mijn 4 aanvallers hebben ze alle 4 niet echt een indruk gemaakt, Richarlison was echt niet te doen dit weekend, is toch ronduit belachelijk speel 3 weken langs werelds voor mij en dit weekend elke wedstrijd gewisseldzijn aannames waren ronduit triest en zijn afwerking ook voor de fun is een niet WL pot gespeeld en wie scoort er een hattrick en speelt als een beest Richarlison.
Ga mijn team niet veranderen best happy me dit team met WL bepaalt het spel toch of je speler goed is met momenten. Op telles na alles untreadable dus jaen die 2,5 miljoen ga ik voor de fun met ligue 1 wel packs openen je weet niet
![]()
https://www.futbin.com//20/squad/10439444
Divisie 5, maar speel eigenlijk alleen squad battles af en toe in de week. 3 weken terug WL gespeeld was eerste online pot sinds december en nu dan dit weekend weer. Altijd wel goud 2/3 ranking gehaald dat is mijn limiet. Ben een casual/matige fifa spelerMeru94 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:12:
[...]
Met dat team goud 3? In welke divisie zit je bij Rivals?
Zit meer in de menu's en handelen dan dat ik speel Packs openen vind ik leuker haha wel raar voor een voetbalspel..
En bij mij is het een lifesaver serieus. Vooral met snel uitkomen en zijn reflexen abnormaal. Denk dat iedere fifa speler zijn eigen favoriete keeper heeft.Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:11:
[...]
Ik heb een totaal andere mening , die gozer kost mij echt continu punten.
Vorig jaar had ik Alison of de Gea en deze fifa zijn het kneuzen voor mij.
Had laatst Courtois geprobeerd die liet alles door als ik hem tegenkom onverslaanbaar.
Nou hij pakt soms inderdaad bizarre ballen daar ben ik het zeker mee eens. Maar waar ik schijt ziek van word is die vage dingen die hij heeft. Deze wl heeft hij nu al meerdere keren over een bal gedoken. Mist bij een corner een bal en ramt volledig me cv omver waardoor me tegenstander zo kan inkoppen. Duwt iedere keer de bal precies in me tegenstander zijn voeten.FidoDido schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:36:
[...]
En bij mij is het een lifesaver serieus. Vooral met snel uitkomen en zijn reflexen abnormaal. Denk dat iedere fifa speler zijn eigen favoriete keeper heeft.
Vorig jaar had ik Alison of de Gea en deze fifa zijn het kneuzen voor mij.
Had laatst Courtois geprobeerd die liet alles door als ik hem tegenkom onverslaanbaar.
Heb dat gezeik ook gehad met de gea , precies de zelfde soort fratsen.
If handanovic en zijn rttf kaart waren enorm degelijk pakte misschien niet spectaculaire ballen maar deed wat hij moest doen. Kan hem helaas totaal niet in me team kwijt dus moet het doen met ter stegen.
Die foot triat is soms ook leuk, maar sommige ballen laat hij daardoor gewoon door en als hij zou duiken weet ik zeker dat hij hem wel heeft.
Maarjah het is niet anders.
Het zijn vaak de animaties die het er raar uit laten zien, Halaand schiet dusdanig hard dat de ondanks dat de keeper de bal raakt deze gewoon binnen knalt.
klinkt voornamelijk als confirmation bias, elke keepers in het algemeen hebben issues.
Heb het e.e.a. aangepast. Benieuwd hoe dat gaat werken voor mij. Maar dat is kwestie van uitproberen, thx voor je hulp in ieder geval![b]sjakieman in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"sjakieman schreef op zondag 24
[...]
Zou deze 4231 en 442 instellen: YouTube: FIFA 20 - Meta ELITE 4231/442 Tactics Set up for TOTS To Get More Wi...
en deze 41212: YouTube: Why 41212(2) is the META attacking formation for TIKI-TAKA/Wins Post...
:strip_exif()/f/image/efiyTVjZZgKaJTEB5qi27ibg.jpg?f=fotoalbum_large)
Memories of yesterday, will grow, but never die
Zo, dat heb ik weer even kunnen luchten. Kom hier (divisie 10) denk ik gewoon nooit meer weg, het is niet te doen.
Gisten beetje hoop gekregen doordat ik toen zo'n 5 potjes heb gehad die gewoon leuk waren, gelijk op gingen (2 van verloren en 3 gewonnen). Dacht hehe, eindelijk zoals het hoort te zijn. Maar nee dus.
Divisie 9 is niet anders hoor.bebopper schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:05:
Bezig met Rivals in divisie 10 waar ik echt een keer uitwil, kom alleen maar (iig de laatste 3 wedstrijden) objectives teams tegen die direct 2-3 rode player picks erin gooien en gewoon veel beter zijn, eikels zijn het, rot op naar de divisie waar je thuishoort en ga daar je objectives doen.
Zo, dat heb ik weer even kunnen luchten. Kom hier (divisie 10) denk ik gewoon nooit meer weg, het is niet te doen.
Gisten beetje hoop gekregen doordat ik toen zo'n 5 potjes heb gehad die gewoon leuk waren, gelijk op gingen (2 van verloren en 3 gewonnen). Dacht hehe, eindelijk zoals het hoort te zijn. Maar nee dus.
Op papier sterke team win ik van. Objective teams niet of nauwelijks.
Ga zelf wel een objective doen. Mooie 92 rated speler vrijspelen voor een sbc voer en mooie manier om weer te oefenen tegen betere tegenstanders.
Kijken of ik sbc boateng kan doen moet minimale coins
wijze woorden
Heel wat anders: morgen komt toch Eredivisie TOTSSF?
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 24-05-2020 20:14 ]
Van de week CR7 NIF gepackt, leuke speler maar geen blijvertje in het TOTS geweld. Mahrez TOTSSF op RM is ook fijn maar bij gebrek aan een vergelijkbare Serie A RM (op Politano 89 na) laat ik hem staan, is wel wat moeilijk te linken. Gattuso PIM gebruik ik daar nu nog voor, maar is niet je van het.
Wat zouden jullie doen? Ik ben erg benieuwd naar Immobile, Dybala/Gomez TOTSSF voor de CAM en ST posities. Aan de ene kant vind ik het zonde om Mahrez en Anderson op te geven, maar Anderson is weer gemakkelijk te linken met Sandro en Allan.
Dit is mijn huidige team, ik heb nog 1.6mln coins;
:strip_exif()/f/image/mWA2ocvcTEXDI8gDkguM6kRb.jpg?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 5% gewijzigd door DeeleNL op 24-05-2020 20:31 ]
Heb hem untreadable gepacked vrijdag en WL mee gespeeld op de lam, vrij onzichtbaar maar dat waren wel meer spelers dit weekend. En mijn lam en ram scoren sowieso weinig.DeeleNL schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:29:
Iemand al ervaring met Insigne TOTSSF? Ik heb zijn Scream gehad wat ik echt een geweldige kaart vond. Jammer dat het nu een LM/LW kaart is. Ik heb Felipe Anderson TOTSSF uit de player picks gehaald maar die bevalt op CAM lang niet zo goed als Insigne Scream dat deed. Ik wil wat meer Serie A spelers gaan toevoegen aan mijn team.
Van de week CR7 NIF gepackt, leuke speler maar geen blijvertje in het TOTS geweld. Mahrez TOTSSF op RM is ook fijn maar bij gebrek aan een vergelijkbare Serie A RM (op Politano 89 na) laat ik hem staan, is wel wat moeilijk te linken. Gattuso PIM gebruik ik daar nu nog voor, maar is niet je van het.
Wat zouden jullie doen? Ik ben erg benieuwd naar Immobile, Dybala/Gomez TOTSSF voor de CAM en ST posities. Aan de ene kant vind ik het zonde om Mahrez en Anderson op te geven, maar Anderson is weer gemakkelijk te linken met Sandro en Allan.
Dit is mijn huidige team, ik heb nog 1.6mln coins;
[Afbeelding]
Wellicht dat die op cam of St meer tot zijn recht komt maar daar heb ik al betere staan.
Hij is wel ontzettend snel en wendbaar dat is erg fijn en heeft een kanonskogel in zijn benen.
Wel snel van de bal te zetten maar dat is met alle kleine wendbare spelers. Omdat die zo snel is is het terug rennen met verdedigen weer fijn. En kan 90 minuten volgas geven
Ja die komt morgen, was mijn reden en gok om wl te spelenMadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:12:
Het is gewoon te hopen dat bij FIFA21 het anders wordt en je bij Rivals weer tegenstanders tegenkomt van je eigen niveau. Als je nu een casual gamer bent, dan is de WL vaak niet leuk, maar Rivals ook niet! Dan blijft er weinig leuks over als je toch online wilt spelen!
Heel wat anders: morgen komt toch Eredivisie TOTSSF?
Hier het zelfde mijn lm en rm scoren echt amper. Me spits en cam verzorgen haast altijd alle doelpunten.FidoDido schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:43:
[...]
Heb hem untreadable gepacked vrijdag en WL mee gespeeld op de lam, vrij onzichtbaar maar dat waren wel meer spelers dit weekend. En mijn lam en ram scoren sowieso weinig.
Wellicht dat die op cam of St meer tot zijn recht komt maar daar heb ik al betere staan.
Hij is wel ontzettend snel en wendbaar dat is erg fijn en heeft een kanonskogel in zijn benen.
Wel snel van de bal te zetten maar dat is met alle kleine wendbare spelers. Omdat die zo snel is is het terug rennen met verdedigen weer fijn. En kan 90 minuten volgas geven
Dit dus, beetje leuk spelen online met FIFA20 is er voor mij niet bij. Hoop inderdaad dat ze dat bij FIFA21 anders gaan doen (hoewel ik het spel niet ga kopen, 1x was genoeg).MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:12:
Het is gewoon te hopen dat bij FIFA21 het anders wordt en je bij Rivals weer tegenstanders tegenkomt van je eigen niveau. Als je nu een casual gamer bent, dan is de WL vaak niet leuk, maar Rivals ook niet! Dan blijft er weinig leuks over als je toch online wilt spelen!
Op basis van de potjes een tijdje terug, denk ik dat jouw probleem simpelweg je verbinding isbebopper schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:50:
[...]
Dit dus, beetje leuk spelen online met FIFA20 is er voor mij niet bij. Hoop inderdaad dat ze dat bij FIFA21 anders gaan doen (hoewel ik het spel niet ga kopen, 1x was genoeg).
@Traeces
Daar zijn je LAM/RAM toch ook niet voor, ik zie ze meer als wingers.
@sjakieman
Ik had de laatste van Neil nog niet gezien, zal deze weer eens onder de knoppen zetten.
Heb je ook al met zijn 532 gespeeld ?
[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 24-05-2020 20:53 ]
Ik speel vaak 4231 en dan is Anderson als LAM ook vrij onzichtbaar. Ik heb ook simpelweg het idee dat zijn stats op het kaartje niet helemaal is wat je ingame ervoor terug krijgt. Probleem is, als ik Mahrez wil behouden dat ik een Icon moet hebben om hem te linken, waar ik nu Gattuso voor gebruik, wat een pure CDM is. Ik heb Allan naast hem staan op CDM maar zou daar graag een snellere CDM (Tonali oid) voor terug plaatsen.FidoDido schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:43:
[...]
Heb hem untreadable gepacked vrijdag en WL mee gespeeld op de lam, vrij onzichtbaar maar dat waren wel meer spelers dit weekend. En mijn lam en ram scoren sowieso weinig.
Zo zie ik ze ook niet , moeten gewoon aangever zijn en soms een goal meepakken .Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:51:
[...]
Op basis van de potjes een tijdje terug, denk ik dat jouw probleem simpelweg je verbinding is
@Traeces
@sjakieman
Ik had de laatste van Neil nog niet gezien, zal deze weer eens onder de knoppen zetten.
De nieuwe Allan lijkt me redelijk goedkoop voor zijn stats.DeeleNL schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:59:
[...]
Ik speel vaak 4231 en dan is Anderson als LAM ook vrij onzichtbaar. Ik heb ook simpelweg het idee dat zijn stats op het kaartje niet helemaal is wat je ingame ervoor terug krijgt. Probleem is, als ik Mahrez wil behouden dat ik een Icon moet hebben om hem te linken, waar ik nu Gattuso voor gebruik, wat een pure CDM is. Ik heb Allan naast hem staan op CDM maar zou daar graag een snellere CDM (Tonali oid) voor terug plaatsen.
Ronaldo duidelijk de mvp met 29 goals. Adama ze eerste wl en weet niet wat ik er van moet denken. Hij voelt helemaal niet zo snel wendbaar en sterk aan. Zeker niet als je kent er tegenover zet.
Ik begin me wel enorm te irriteren aan ter stegen en Alex Sandro. Die Sandro staat zovaak ver van de man af te dekken. Dat was eerst niet zo heel erg , maar die 99 pace tots spelers kan ik niet meer bijhouden dan.
Witsel en kdb blijven echt het middenveld domineren. echt 2 geweldige spelers.
Kan zo in de 24h failed gameplay. Maakte zojuist met mijn Star en Stripes crap elftal een eigen doelpunt in mijn voordeel mee omdat Altidore vanuit een onmogelijke hoek op doel schiet die via de verdediger, keeper en paal toch in het doel beland..
Kan nu verder met Conmebol en championship squad.
Die heb ik inderdaad ook al, heb een screenshot van mijn team gepost paar berichten terugBossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:03:
[...]
De nieuwe Allan lijkt me redelijk goedkoop voor zijn stats.
Verkeerd gelezen, upgrade voor GatussoDeeleNL schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:27:
[...]
Die heb ik inderdaad ook al, heb een screenshot van mijn team gepost paar berichten terug
Lastig, dat word idd een icon tenzij er donderdag nog leukere opties uit de rewards komen.
Heb ook al aan 4231 zitten denken, zonder wingers. Dan belanden Anderson en Mahrez beide op de bank, dat is ook wel weer wat teveel van het goede denk ik haha. Ik ga gewoon wat experimenteren, en inderdaad hopen dat er nog wat leuks uit de rewards of sbc’s komt gelopen.Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:50:
[...]
Verkeerd gelezen, upgrade voor Gatusso
Lastig, dat word idd een icon tenzij er donderdag nog leukere opties uit de rewards komen.
ik heb Mahrez, Rashford, Vardy op de bank. Prima spelers daar niet van, maar ga niet mijn hele team over de kop gooien om ze in te passen. Rashford/Mahrez komen er regelmatig in de tweede helft om de klus te klaren.DeeleNL schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:53:
[...]
Heb ook al aan 4231 zitten denken, zonder wingers. Dan belanden Anderson en Mahrez beide op de bank, dat is ook wel weer wat teveel van het goede denk ik haha. Ik ga gewoon wat experimenteren, en inderdaad hopen dat er nog wat leuks uit de rewards of sbc’s komt gelopen.
Haland: 29 gespeeld, 15G/12A
Coutinho: 31 gespeeld 14G/17A
Daarnaast heeft Kaiser Lothar het middenveld bezet
Vandaag niet verloren
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 24-05-2020 23:22 ]
Dat zijn niet superveel goals en assists.Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:14:
Van 0-5 op vrijdag, nog een reeks waardeloze potjes op zaterdag uiteindelijk vandaag alsnog G3 met 14-8
Haland: 29 gespeeld, 15G/12A
Coutinho: 31 gespeeld 14G/17A
Vandaag niet verloren
Of heb je nog andere topscorers
Ik speel 4231, dit zijn de twee spelers die nieuw waren deze WL.cubert20 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:15:
[...]
Dat zijn niet superveel goals en assists.
Of heb je nog andere topscorers
Heb de stats niet van Sane, Dalglish en Goretzka die voornamelijk het aanvallend werk deden.
Scheids zijn spuitbus moest leeg denk ik:
:strip_exif()/f/image/s0Y4oi97SgELUQ7R6WrZClLZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat gebeurt hier dan? Struck by lightning?

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 25-05-2020 00:02 ]
Die 4-4-2 van Neil speelt vooral lekker. Voor het eerst deze Fifa dat 4-4-2 mij goed bevalt, al ligt dat ook wel aan de andere spelers die ik nu heb. De 532 heb ik genoeg kansen gegeven maar ik kan er niets mee. Fast buildup is het sowieso niet voor mij, elke opstelling met fast buildup werkt bij mij niet.Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:51:
[...]
Op basis van de potjes een tijdje terug, denk ik dat jouw probleem simpelweg je verbinding is
@Traeces
@sjakieman
Dit is mij van het weekend ook 2x overkomen. Laatste man tackelt mijn speler. 1x geel, 1x niks waarna er een goal van de tegenstander uit voorkomt. Wellicht zijn de scheidsrechters door de corona ook de regels vergeten, I dunno.Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:50:
Enfin: packs en coins voor SB elite 3 weer binnen. Genoeg golden rares van serie A/Ligue 1, dus dat word leuk cashen. Maar zo leuk als een toty Kante heb ik niet meer mogen meemaken sinds januari. Het wil maar niet om otw Yedder te verpatsen zodat ik daar Rijkaard of gedeeltelijk Seedorf voor terug kan halen. Ondertussen heb ik net niet genoeg coins voor base Cruyff. Doorsparen tot ik een mid Gullit kan betalen is zinloos. Ik vind het al heel wat dat ik nu op de 1.75 mil sta nadat ik de Ramos SBC deed in april en eindigde op 300k.
Iemand tips?
Mijn team is tot nu toe:
Ter stegen tots
arnold/carvajal tots, ramos tots, militao fb, mendy futmas
Goretzka in game wissel
Frenkie tots
Het is bij mij pas echt gaan lopen met twee physiek sterke spelers op CCAM en ST.Delano1992 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:35:
Ik zit al een week in dubio mannen. De 4231 van zelonius loopt nog niet helemaal bij mij. Ik heb 3mil budget voor de voorste 4 maar kom er niet uit. Mahrez, Griezmann en Fekir passne meer centraal dan aan de buitenkant denk ik.
Iemand tips?
Mijn team is tot nu toe:
Ter stegen tots
arnold/carvajal tots, ramos tots, militao fb, mendy futmas
Goretzka in game wissel
Frenkie tots
Gebruikte mijn spits vooral om in scorings posities te komen dmv combinaties of acties wat redelijk ging.
Nu gebruik mijn spits vooral als aanspeelpunt om dan vervolgens een combinatie aan te gaan met een van de CAMs. Als de spits ff het balletje vast kan houden tegen een CB zie je meteen dat de CAMs de ruimtes gaan benutten. Dat kun je of deze aanspelen of zelf een actie maken de andere kant op.
Griezman zou prima wide kunnen, Mahrez scoorde bij mij wel zijn goals maar Rashford had veel impact op het speel (workrates + pace/physiek).
Haal anders twee sterkere spelers voor CAM/ST (bijvoorbeeld PIM Socrates/Rush), Griezmann RCAM en Cazorla (LCAM).
Blijf vooral rustig passen, als de tegenstander de bus heeft geparkeerd, dan terug naar je CDM en via de zijkanten opnieuw proberen. Balbezit houden is het belangrijkste, je wilt dat mislukte steekballetje waardoor je tank CB opeens achter TOTS Vardy aan moet rennen zoveel mogelijk voorkomen
[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 25-05-2020 11:20 ]
Hier ook een paar zeer discutabele beslissingen van de scheids deze WL. Bizarste was toch wel Ronaldo die vol van achter met een sliding word neergehaald. Doorspelen niks aan de handFraaank schreef op maandag 25 mei 2020 @ 09:13:
[...]
Dit is mij van het weekend ook 2x overkomen. Laatste man tackelt mijn speler. 1x geel, 1x niks waarna er een goal van de tegenstander uit voorkomt. Wellicht zijn de scheidsrechters door de corona ook de regels vergeten, I dunno.

Daarna loopt hij zelf met zijn spits op tegen Hierro gebeurd niks , penalty tegen
Dit maar dan met Neymar/Messi of achterin met Koeman lol. Andere keer ook: ramt mijn Ramos moments een aanvaller tegen de vlakte ala Nigel de Jong karatekick, scheids: niks aan de hand, doorspelen maar.Traeces schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:20:
[...]
Hier ook een paar zeer discutabele beslissingen van de scheids deze WL. Bizarste was toch wel Ronaldo die vol van achter met een sliding word neergehaald. Doorspelen niks aan de hand![]()
Daarna loopt hij zelf met zijn spits op tegen Hierro gebeurd niks , penalty tegen

Verwijderd
Sommigen waren ook gewoon beter, maar heb een paar wedstrijden gehad, waarbij je verliest met 12 schoten op doel, letterlijk 4x de paal geraakt en 1x de lat. Tegenstander 4 schoten op doel en dan verliezen met 3-2.
Tegen een monsterteam in eerste helft 5-1 voorsprong en dan tweede helft ineens geen normale pass meer kunnen geven. Verlies je 5-6. Echt ongelooflijk.
Nu wel 30 packs + Silver 1 rewards, om hopelijk mijn Serie A teampje uit te breiden.
Mega pack 1 - David Silva 88
Mega pack 2 - Handanovic TOTSSF
Gold player premium pack - Ter Stegen 90
Nog nooit 3 walkouts gehad achter elkaar, lol. Handanovic stond op het lijstje om aan te schaffen, dat hoeft dus mooi niet meer!

Wilde eigenlijk Gnabry halen, maar hij is het niet waard voordat bedrag. Voor 50K Visca gekocht en OMG wat is hij goed en snel.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Kom maar met die 99 Ronaldo donderdag
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 25-05-2020 13:13 ]
Eredivise
Cam: Ziyech 96
LM: Promes 95
LB: Tagliafico 93
CDM: Van De Beek 94
LW: Idrissi 94
CB: Blind 92
RB: Dumfries 90
ST: Dessers 89
CM: Midtsjo 89
CDM: Koopmeiners 88
GK: Bizot 88
[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 25-05-2020 13:50 ]
Ik speel divisie 6 tegen veel 84 teams ofzo, alleen is het zo dat fifa deze spelers meer boost geeft? Als ik tegen een team onder de 88 speel verlies en komt er niks aan vliegt alles erin en hun krijgen elke bal precies mee, tegen betere heb ik dit niet, word ik gestraft omdat ik een goed team heb dat vind ik dan beetje lomp
Voorspelling of officiele ratings? Opvallend wel dat Berghuis er niet in zit. En Onana ipv Bizot als snap ik opzich de keuze voor Bizot nog wel. Daarnaast Dumfries??bvbal79 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:50:
Eredivisie vanavond
Eredivise
[Afbeelding]

Worden er twee leagues tegelijk gereleased?bvbal79 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:50:
Eredivisie vanavond
Eredivise
[Afbeelding]
Driehoekje Promes, Van de Beek en Tagliafico lijkt me heerlijk om mee te gaan spelen!
Boadu had er ook wel ingemogen en zelfs als Ajax fan vind ik het gebrek aan Feyenoord spelers wel opvallend, die waren wel met een goede opmars bezig onder Advocaat.
Vind vooral berghuis heel vaag dat hij er niet bij zit. Senesi had ook wel een plekje gemogen.mar101 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:08:
[...]
Worden er twee leagues tegelijk gereleased?
Driehoekje Promes, Van de Beek en Tagliafico lijkt me heerlijk om mee te gaan spelen!
Boadu had er ook wel ingemogen en zelfs als Ajax fan vind ik het gebrek aan Feyenoord spelers wel opvallend, die waren wel met een goede opmars bezig onder Advocaat.
Zou net als Lukaku achteraf nog kunnen komen als SBC of objective.Arwintju schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:05:
[...]
Voorspelling of officiele ratings? Opvallend wel dat Berghuis er niet in zit. En Onana ipv Bizot als snap ik opzich de keuze voor Bizot nog wel. Daarnaast Dumfries??![]()
Die hoort er echt niet in!
Dit zijn de leaks, meestal zijn die correct van deze twitter bronArwintju schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:05:
[...]
Voorspelling of officiele ratings? Opvallend wel dat Berghuis er niet in zit. En Onana ipv Bizot als snap ik opzich de keuze voor Bizot nog wel. Daarnaast Dumfries??![]()
Die hoort er echt niet in!
Ik verwacht dat Berghuis de objective of SBC wordt...maar dat is nog niet geleakedmar101 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 14:08:
[...]
Worden er twee leagues tegelijk gereleased?
Heh, EA doet zijn best om ook de lagere competities te boostenbvbal79 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:50:
Eredivisie vanavond
Eredivise
[Afbeelding]
@Markvd1984
Verbaast me meer dat je na de eerste en tweede keer het bent blijven proberen
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 25-05-2020 14:51 ]
Alex Teixeira!! Die heb in FIFA 19 maanden gebruikt ondanks dat hij maar 700 waard was! En nu heb ik precies een Braziliaanse aanvaller nodig voor mijn 2e team, ideaal! En Johnathan kan met zijn 5 wf ook heel interessant zijn! Dan moet ik wel een geweldig team kunnen maken van de Portugese en Turkse competitie met Brazilianen er tussen in!bvbal79 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:51:
En dit wordt CSL vanavond:
CM: Paulinho 95
RW: Hulk 94
ST: Alex Teixeira 91
ST: Johnathan 91
CM: Renato Augusto 94
CM: Oscar 93
ST: Zahavi 92
CB: Kim Min Jae 88
RB: Tang Miao 86
CB: Li Ang 84
GK: Liu Dianzuo 84
Dat sowieso. Volgens mij is die Gabriel uit Liga NOS ook goed. En dan heb je nog de die TOTS objective uit de Saudi, die heb ik gebruikt voor de objectives van Joao Pedro (ook een braziliaan)sjakieman schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:06:
[...]
Alex Teixeira!! Die heb in FIFA 19 maanden gebruikt ondanks dat hij maar 700 waard was! En nu heb ik precies een Braziliaanse aanvaller nodig voor mijn 2e team, ideaal! En Johnathan kan met zijn 5 wf ook heel interessant zijn! Dan moet ik wel een geweldig team kunnen maken van de Portugese en Turkse competitie met Brazilianen er tussen in!
Gabriel had ik gisteren al binnen gehaald, die ziet er op papier ook heel goed uit. Joao Pedro had ik ook in mijn toekomstige team gezet tot ik erachter kwam dat het een objective was... En ik heb nog geen enkele speler uit een objective gehaald dus deze gaat dat ook niet worden. Maar genoeg TOTS Brazilianen tot nu toe maar geen goede spitsen of aanvallende middenvelder die ik juist nog nodig had. Gelukkig komt dat nu helemaal goed!bvbal79 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:23:
[...]
Dat sowieso. Volgens mij is die Gabriel uit Liga NOS ook goed. En dan heb je nog de die TOTS objective uit de Saudi, die heb ik gebruikt voor de objectives van Joao Pedro (ook een braziliaan)
Dan kunnen al die overbodige player-picks ook meteen in de Sandro/Militao SBCsjakieman schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:06:
[...]
Alex Teixeira!! Die heb in FIFA 19 maanden gebruikt ondanks dat hij maar 700 waard was! En nu heb ik precies een Braziliaanse aanvaller nodig voor mijn 2e team, ideaal! En Johnathan kan met zijn 5 wf ook heel interessant zijn! Dan moet ik wel een geweldig team kunnen maken van de Portugese en Turkse competitie met Brazilianen er tussen in!
Zie daar een paar die zo in mijn NL team passen, wordt dus beetje hopen op CR7 en verder alleen maar Nederlanders uit mijn picks op donderdag.bvbal79 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:50:
Eredivisie vanavond
Eredivise
[Afbeelding]
Ik ken je probleem me eerste 15 potten verlies ik altijd zulke nutteloze wedstrijd gewoon omdat ik er te makkelijk over denk. Weet niet of dat jouw probleem ook is ?Pompi schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:44:
Voor de zoveelste week op rij net naast mijn eerste keer Elite 3 gegrepen. Scheelt steeds maar 1 of 2 wedstrijden en dat zijn vaak "onterechte" en onnodige verliespartijen in de eerste 15 wedstrijden, want in de laatste 15 wedstrijden zijn het vaak maar 2 of 3 verliespartijen dus die zitten wel soort van op schema. Beetje frustrerend dat het steeds maar net niet lukt, zeker nu je met zo'n TOTSSF 3 speler pack toch al snel minimaal 150k pakt.
Vanaf gold 1 t/m goud 2 verlies ik eigenlijk amper.
Het zijn meer potten waar ik echt op een kasteelmuur aan het rammen ben en de tegenstander er met 1 of 2 snelle counters scoort. Potjes waar je 65+% balbezit hebt en rond de 90% pass nauwkeurigheid hoor/hoef je niet te verliezen. Of het zijn potjes waar mijn middenveld gewoon totaal geen aanvallende fut heeft en gewoon stil blijft staan terwijl ze in andere potjes wel uit zichzelf aanvallende loopacties maken, om ze dan toch nog enigszins in beweging te krijgen zet ik dan vaak die aanvallende optie "ga de 16 in" aan maar dan ligt je verdediging ook weer redelijk open.Traeces schreef op maandag 25 mei 2020 @ 16:55:
[...]
Ik ken je probleem me eerste 15 potten verlies ik altijd zulke nutteloze wedstrijd gewoon omdat ik er te makkelijk over denk. Weet niet of dat jouw probleem ook is ?
Vanaf gold 1 t/m goud 2 verlies ik eigenlijk amper.
Er zijn maar weinig wedstrijden waarin ik gedomineerd word, meestal dus in de 60-70% balbezit maar dan moet je nog een gaatje vinden in het penalty gebied en de overige zijn rond de 50% balbezit dus redelijk gelijkwaardig. Ik speel ook niet in een meta opstelling of met meta spelers dus dat zorgt er misschien ook voor, maar ik speel het voor mijn plezier en niet om aan een meta te voldoen.
Misschien dus nog meer mijn wedstrijden spreiden maar vind dan nog maar een extra moment waar de servers goed zijn, wordt dus gewoon hopen dat het binnenkort eens mee zit en het lukt.
Serie A:
- De Vrij - 129k
- Ryan Donk - 21k
- Promes - ? (kan ik ook prima als super sub gebruiken in mijn 1e team, kan ik tussendoor mooi al die bronzen player fitness kaartjes gebruiken om em weer op 100% te krijgen)
- Van De Beek - ?
- Blind - ?
- Dumfries - ?
Damn, dat is wel een heel leuk prijsje, gesniped? Welke chem style heb jij em gegeven? (zit zelf aan Hawk te denken, krijgt bij mij als sub chem 7, dus helaas niet zo heel veel impact)Koning-Admiraal schreef op maandag 25 mei 2020 @ 12:22:
Voor 50K Visca gekocht en OMG wat is hij goed en snel.
[ Voor 37% gewijzigd door bebopper op 25-05-2020 18:03 ]
Blijf ver maar dan ook heel heel ver weg van Donk, hij is zo goedkoop met een reden. Zijn 42 balance is heel erg laag terwijl het in dit spel een heel belangrijke stat is. Dan kan je beter die 21k in een betere/andere Nederlandse verdediger stoppen.bebopper schreef op maandag 25 mei 2020 @ 17:41:
Ongeveer 670k in kas en buiten nog 1 super sub aankoop voor mijn 1e team (waarschijnlijk Visca) wil ik deze coins vooral besteden aan mijn 2e NL team. Zie leuke kandidaten verschijnen in de diverse TOTS en veelal ook best leuke geprijst :-)
Serie A:Super Lig:
- De Vrij - 129k
Eredivisie
- Ryan Donk - 21k
Dus ik hoop op een beetje packluck (wie weet) en vooral (omdat ik het al lang weet met mijn packluck) op leuke prijzen voor de eredivisie TOTS spelers.
- Promes - ? (kan ik ook prima als super sub gebruiken in mijn 1e team, kan ik tussendoor mooi al die bronzen player fitness kaartjes gebruiken om em weer op 100% te krijgen)
- Van De Beek - ?
- Blind - ?
- Dumfries - ?
[...]
Damn, dat is wel een heel leuk prijsje, gesniped? Welke chem style heb jij em gegeven? (zit zelf aan Hawk te denken, krijgt bij mij als sub chem 7, dus helaas niet zo heel veel impact)
dat is er elk jaar in begin van het seizoenGlasscar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:43:
Een 95 Promes?? Man die ratings zijn helemaal gestoord. Waar is de tijd gebleven dat je in FUT alleen Messi of Ronaldo als 95+ had?
eens, snap dat EA alles "playable"probeert te houden maar zou 88 al te veel vindenGlasscar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 18:43:
Een 95 Promes?? Man die ratings zijn helemaal gestoord. Waar is de tijd gebleven dat je in FUT alleen Messi of Ronaldo als 95+ had?
Pace
Acceleration 96
Sprint Speed 98
Shooting
Positioning 92
Finishing 96
Shot Power 98
Long Shots 95
Volleys 82
Penalties 88
Passing
Vision 96
Crossing 94
FK. Accuracy 89
Short Passing 93
Long Passing 85
Curve 88
Dribbling
Agility 99
Balance 91
Reactions 93
Ball Control 94
Dribbling 98
Composure 91
Physicality
Jumping 99
Stamina 99
Strength 75
Aggression 81
En inderdaad... Visca... de gewone gold versie

Kan natuurlijk ook niet anders, is al uit de packs, maar toch...
Leuke rivals match net, de ping van te voren was 24 (voor mijn verbinding heel goed), maar helaas bleek dat in de praktijk nogal tegen te vallen, het was voor mijn tegenstander erg goed te voorspellen wat ik ging doen. Toch nog wat leuke kansen gecreerd, o.a. Messi voor een leeg doel vanaf ongeveer 8 meter naast en Neymar die dacht, dat kan ik ook en vanaf ongeveer 2 meter een volley naast. Toch knap
Leukste moment was echter toch wel onderstaand, even voor de duidelijkheid, dit is mijn Ter Stegen bij mijn doel en ik speel in het wit. Wat mijn tegenstander daar in dat muurtje voor mijn doel doet... geen idee...
:strip_exif()/f/image/5xsy7R8hYN5uerSifXDv31dh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door bebopper op 25-05-2020 19:39 ]
In de beginjaren van FUT waren dit soort ratimgs echt alleen weggelegd voor de echte topspelers. Maar daar is EA in de loop der jaren vanaf gestapt. Jammer. In mijn ogen kan het nooit zo zijn dat Eredivisiespelers hoger scoren dan legends.
Ik snap je punt maar nogmaals dat doen ze omdat het fifa jaar bijna afgelopen is. En ze nu nog voor de overblijfvers wat fantasie kaartjes droppen zodat je meer variatie krijgt in teams. Waar je voorheen teams met allemaal TOTY kaartjes + icons had heb je nu TOTS spelers. En ja de prijzen zijn flink gedaald maar ook dat is een beetje vraag en aanbod op de transfermarkt.Glasscar schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:44:
[...]
In de beginjaren van FUT waren dit soort ratimgs echt alleen weggelegd voor de echte topspelers. Maar daar is EA in de loop der jaren vanaf gestapt. Jammer. In mijn ogen kan het nooit zo zijn dat Eredivisiespelers hoger scoren dan legends.
Ik snap je wel hoor maar anders hadden ze bv de prime icons later moeten uitbrengen met hogere raitings dan TOTS spelers nu krijgen. Met andere woorden dan moet je dus tot het eind fifa blijven spelen en dan kan je ff 1 maandje nog met die prime icons spelen en begint het nieuwe fifa jaar weer?
Het is maar een hele korte periode dat dit soort spelers beter zijn omdat ze relatief heel laat pas in de game komen.
Van mij hadden die raitings ene kant ook wel lager gemogen maar dan had je er vrijwel niks aan gehad. Want iedereen die je dan al hebt is hoger in raiting dan deze TOTS spelers?
Hoe had jij het graag gezien dan?
Volgens mij woensdag als ik het correct herinner van de afgelopen weken. Ik heb heel de Eredivisie klaar staan, hoef nog maar 1 team in te leveren dus ben ook aan het wachten.jerommeke96 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:37:
Wanneer worden de TOTSSF spelers toegevoegd aan de Eredivisie en CSL SBC's?
Thx, heb ze inderdaad klaar staan voor beide competities.Pompi schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:38:
[...]
Volgens mij woensdag als ik het correct herinner van de afgelopen weken. Ik heb heel de Eredivisie klaar staan, hoef nog maar 1 team in te leveren dus ben ook aan het wachten.
Niet zozeer om de spelers te gebruiken maar die 90 rated spelers zijn super handig op SBC's te voltooien.
Spelers niet beter maken dan ze zijn. De Vrij een hogere rating dan Koeman?fifanoob schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:03:
[...]
Ik snap je punt maar nogmaals dat doen ze omdat het fifa jaar bijna afgelopen is. En ze nu nog voor de overblijfvers wat fantasie kaartjes droppen zodat je meer variatie krijgt in teams. Waar je voorheen teams met allemaal TOTY kaartjes + icons had heb je nu TOTS spelers. En ja de prijzen zijn flink gedaald maar ook dat is een beetje vraag en aanbod op de transfermarkt.
Ik snap je wel hoor maar anders hadden ze bv de prime icons later moeten uitbrengen met hogere raitings dan TOTS spelers nu krijgen. Met andere woorden dan moet je dus tot het eind fifa blijven spelen en dan kan je ff 1 maandje nog met die prime icons spelen en begint het nieuwe fifa jaar weer?
Het is maar een hele korte periode dat dit soort spelers beter zijn omdat ze relatief heel laat pas in de game komen.
Van mij hadden die raitings ene kant ook wel lager gemogen maar dan had je er vrijwel niks aan gehad. Want iedereen die je dan al hebt is hoger in raiting dan deze TOTS spelers?
Hoe had jij het graag gezien dan?
Het wordt meer een soort fantasy league nu en dat haalt de lol er voor mij een beetje af. In ieder geval de waarde van Legends. Voor mijn gevoel is een Legend niet voor niets een Legend. Een legendarische voetballer die zijn gelijke niet kent in de huidige voetballers. Maak ze maar zeldzamer.
Maar dat gaat in tegem het cashcow idee van Fut en dat snap ik ook wel. Mensen blijven geld stoppen in het kopen van pakjes.