Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:42
Hier ga ik 14-2 waarvan 2 gewonnen en k stop er ook mee voor vandaag.

Liep voor geen meter vandaag.

Uit frustratie pirlo 90 verkocht, voor hetzelfde bedrag z'n 92 versie terug gehaald 🤣

Morgen weer een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:07:
Hier ga ik 14-2 waarvan 2 gewonnen en k stop er ook mee voor vandaag.

Liep voor geen meter vandaag.

Uit frustratie pirlo 90 verkocht, voor hetzelfde bedrag z'n 92 versie terug gehaald 🤣

Morgen weer een dag
Hier Havertz/Muller in de verkoop gedaan, ga toch weer verder met Gnabry/Sane.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
Bossie schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:59:
[...]

Nou voor mij het heeft het niets met TOTS te maken, ik loop simpelweg tegen EA te worstelen.
Mijn verdediging lijkt gewoon uit te staan of ik krijg constant vrije trappen tegen.

Maar het echte probleem is passing, alles gaat vertraagd icm heavy touches waardoor je dan al meteen onder druk staat. Maar de passes zelf zijn vaak onnodig langzaam en bijzonder vaak simpelweg niet naar de bedoelde speler waardoor je meteen weer in een omschakelsituatie terecht komt.
Ja dat 'stroperige' gevoel had ik vandaag ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Hier ook, snap niet dat elke bal van de voet springt tegenstander zet alles vast heb geen moment tijd überhaupt een bal aan te nemen, elke keer weer blok tegen met geluk, word er zo ongelooflijk moe van, mensen die vanaf min 75 achterin rond spelen, echt ongelooflijk zielige trieste fifa spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Volgens mij ben ik de enige waarbij het lekker gaat. 5-0 nu en had al 2 potjes met 6ms verbinding, had ik nog nooit eerder gezien, en het liep inderdaad allemaal vloeiend.

Wat zijn jullie ervaringen met de TOTS spelers tot nu toe? Wie vallen er op? De uitblinker is ook deze week weer wissel Visca. Het is echt niet normaal hoe hij speelt. Nu zijn wissels altijd wel beter omdat ze nog fit zijn maar deze speler is tot nu toe met afstand de meest beslissende in al die FUT jaren! Lastig om in dit team in te bouwen maar hij komt zeker in mijn 2e team dat ik na afloop van TOTS ga maken.

Twijfel nog steeds om Aguero te verkopen omdat hij zo veel waard is, maar ben toch bang dat ik heel veel doelpunten in lever. Qua spel is hij niet bijzonder, hij draait gewoon mee in het team maar blinkt niet uit behalve dan met scoren! Hij scoort duidelijk het makkelijkst van alle spelers en dat is best belangrijk voor iemand zoals mij die altijd moeite heeft met het afmaken.

Van de nieuwe BL spelers doet Witsel het goed. Gnabry doet niet echt iets speciaals maar hij is echt bij elke aanval betrokken in tegenstelling tot Felipe Anderson die op de andere flank af en toe verstoppertje speelt...

Hakimi twijfel ik nog over, misschien dat ik 'm inwissel voor Da Costa maar hij krijgt deze WL nog de kans.
MadMoody schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:54:
Normaal speel ik er nooit zoveel op vrijdag, maar de vorige keren was zaterdag telkens veruit de slechtste/moeilijkste dag. Maar eigenlijk maakt het nu geen zak uit met vrijdag. Alleen de zondag lijkt ietsjes beter te gaan altijd. Maar ondanks dat stond ik vorige week op de vrijdag nog op 5 gewonnen en 5 verloren. Deze vrijdag daarentegen, sta ik nu op 2 gewonnen en 16 verloren. Er is geen pijl op te trekken. Maar ik verlies nu zo veel dat ik het wel echt zat begin te worden. Voor een deel komt het ook wel doordat ik al dat TOTS geweld niet echt bij kan houden als casual gamer (hoewel ik nog wel een 90 rated team heb). Dat is dan ook de voornaamste reden dat ik in een volgende FIFA graag een wat andere opzet zou zien van de WL. Bijv. kleinere toernooivormen om maar iets te noemen. Daarnaast hoop ik dat Rivals niet meer zo verziekt wordt als dit jaar. Online is de lol er voor mij wel af.
Voor weinig geld kan je al een compleet TOTS team neerzetten. Mix je gratis TOTS spelers met wat toppers uit minor leagues en je kan een geweldig team neerzetten. De verschillen tussen een miljoenen team en een vrij goedkoop team zijn een stuk kleiner geworden sinds TOTS als je maar gebruik maakt van de nieuwe spelers.

Waarom speel je 18 potjes op de eerste dag? Kan me het al niet voorstellen als het goed loopt maar als het slecht gaat dan kan je toch beter op een ander moment verder spelen? Nu ben je toch totaal niet scherp meer en juist gefrustreerd? Lijkt me niet bepaald het recept voor een winstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sjakieman Aguero lijkt me leuk om mee te spelen maar voor 1.5m heb je erg veel leuke andere opties:
https://www.futbin.com/20...=3&ps_price=50000-1500000

Denk bijvoorbeeld aan Prime Owen, Zola en evt een derde upgrade.
Daarnaast is het in deze phase gewoon leuk om een aantal van dit soort spelers gewoon een WL te proberen en dan de week later weer 2 andere te pakken.

Mbt tot TOTSSF spelers die mij opvallen. Rashford is een monster qua workrates/kracht. Davies is een cheat code achterin. Kroos als spelverdeler en regelmatig een vrije trap binnenwerkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 23-05-2020 00:16 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:12:
@sjakieman Aguero lijkt me leuk om mee te spelen maar voor 1.5m heb je erg veel leuke andere opties:
https://www.futbin.com/20...=3&ps_price=50000-1500000

Denk bijvoorbeeld aan Prime Owen, Zola en evt een derde upgrade.
Daarnaast is het in deze phase gewoon leuk om een aantal van dit soort spelers gewoon een WL te proberen en dan de week later weer 2 andere te pakken.

Mbt tot TOTSSF spelers die mij opvallen. Rashford is een monster qua workrates/kracht. Davies is een cheat code achterin. Kroos als spelverdeler en regelmatig een vrije trap binnenwerkt.
Ja ik zou Aguero zelf nooit gekocht hebben. Maar packte 'm en zulke spelers vind ik dan altijd wat lastiger om weer te verkopen, zeker als ze het goed doen. En ben eigenlijk ook niet zo van de Icons. Vind het maar een saaie toevoeging aan het spel en heb geen enkele wedstrijd met een icon gespeeld dit jaar.

Rashford had ik ook naar gekeken, maar Felipe Anderson is gratis dus dan is het toch een makkelijke keus. Is Davies echt veel beter dan zijn moments kaart? Vond het een beetje zonde om die te upgraden aangezien de moments kaart untradable is. Linksback en linksbuiten zijn wat mij betreft ook de minst belangrijke posities dus daar probeer ik wat geld uit te sparen.

Kroos had ik zelfs gekocht in de hoop dat hij in mijn team zou passen als de BL tots uit zo zijn. Maar was toch lastig en toen kwam Witsel en verkocht ik Kroos weer met winst zonder dat hij een wedstrijd had gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 23-05-2020 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:25:
[...]

Ja ik zou Aguero zelf nooit gekocht hebben. Maar packte 'm en zulke spelers vind ik dan altijd wat lastiger om weer te verkopen, zeker als ze het goed doen. En ben eigenlijk ook niet zo van de Icons. Vind het maar een saaie toevoeging aan het spel en heb geen enkele wedstrijd met een icon gespeeld dit jaar.

Rashford had ik ook naar gekeken, maar Felipe Anderson is gratis dus dan is het toch een makkelijke keus. Is Davies echt veel beter dan zijn moments kaart? Vond het een beetje zonde om die te upgraden aangezien de moments kaart untradable is. Linksback en linksbuiten zijn wat mij betreft ook de minst belangrijke posities dus daar probeer ik wat geld uit te sparen.

Kroos had ik zelfs gekocht in de hoop dat hij in mijn team zou passen als de BL tots uit zo zijn. Maar was toch lastig en toen kwam Witsel en verkocht ik Kroos weer met winst zonder dat hij een wedstrijd had gespeeld.
Rashford heb ik Rood, Davies SBC heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, prime Koeman voor 260k gehaald. Nu nog Yedder zien te slijten zodat ik prime Seedorf kan halen en nog genoeg geld overhou voor Cruyff. I love it when a plan comes together :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat een verschil tussen Pirlo zijn mid-icon en z'n prime zeg. Beste man zit overal tussen, is wendbaar, passes zijn briljant en met Hunter ook nog eens snel en een goed schot.

Zowaar mijn derde win, met een kleine aanpassing in tactiek (Neymar alles op balanced ipv vrij spel) van dit weekend 🤣 nog 12 potjes te gaan.

Achteraf gisteren gefrustreerd veel te veel potjes gespeeld. Kijken of ik het nog kan redden dit weekend en anders word het een beste uitdaging om nog 2000 punten binnen te fietsen in div 9

Wel bijna de maand doelstelling af.. nu de keuze tussen gotze en Pedro. Neymar en Pirlo willen nog wel eens met een lage stamina zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 21:25
Bossie schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:59:
[...]

Nou voor mij het heeft het niets met TOTS te maken, ik loop simpelweg tegen EA te worstelen.
Mijn verdediging lijkt gewoon uit te staan of ik krijg constant vrije trappen tegen.

Maar het echte probleem is passing, alles gaat vertraagd icm heavy touches waardoor je dan al meteen onder druk staat. Maar de passes zelf zijn vaak onnodig langzaam en bijzonder vaak simpelweg niet naar de bedoelde speler waardoor je meteen weer in een omschakelsituatie terecht komt.
Heb precies hetzelfde zoals jij nu omschrijft. Mijn verdediging is 1 grote gatenkaas terwijl ik de tactiek gebruik die ik het hele jaar al gebruik.
Mijn passes komen gewoon totaal niet aan.
Tegenstanders alles komt aan zijn verdediging een blok beton totaal het tegenovergestelde
En speel tegen matige teams en mijn tots zijn kansloos.

Leuk een tots team ga nu gewoon 1-7 heb echt nog nooit zo slechte start gehad überhaupt in fifa altijd goud 2/3 ik ga zo geen eens zilver halen :p oke speel ook wel is slecht natuurlijk maar dit is te extreem het verschil.

Het is ook alleen maar pure frustratie momenteel nog geen enkel leuk potje gehad. Andere WL was dit totaal anders. Denk dat ik de eer aan mezelf houd en fuck die player picks en wl deze fifa, speel een game voor mijn plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga nu 7-3 natuurlijk weer 2 domme potjes verloren wat totaal niet nodig was. Moet ik zeggen dat ter stegen me het eerste potje flink naaide, door gewoon de bal in ze doel te slaan. Was echt bizar hij duikt zo achteruit ze doel in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:13:
Ga nu 7-3 natuurlijk weer 2 domme potjes verloren wat totaal niet nodig was. Moet ik zeggen dat ter stegen me het eerste potje flink naaide, door gewoon de bal in ze doel te slaan. Was echt bizar hij duikt zo achteruit ze doel in :+
Heb nu ook MATS ivm chem maar Allison had regelmatig ook leuke flaters:
- 30 meter uit doel rennen om een lobbed through ball te onderscheppen om vervolgens de bal te missen :+
- 20 meter uit doel rennen om een mislukte lange pass op een winger 2 meter voor de zijlijn te onderscheppen om hem vervolgens keihard uit te trappen :+

Ik ga vandaag koppig verder met 352; ging prima in Rivals eerder deze week dus het zou moeten kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
MadMoody schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:45:
[...]

Is goed, maar hou er rekening mee dat ik nu op 1 uit 16 sta, en dus 'voor' sta op jou ;-)
Ga nu 5 uit 16. Twee onterecht verloren. Bal wilde er gewoon niet in, maar ook een keer onterecht gewonnen. Ik had 3 kansen en 1 goal. Hij 10 en bijna 60% balbezit

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ik ga nu 6-2. Laatste potje kwam ik 2-0 voor, maar vanaf minuut 70 had zijn TOTS Odegaard ineens alles op 99. Kan gebeuren. Gaat tot nu toe nog aardig. Heb het idee dat ik m'n beste spel speel de laatste 2 weken van het hele jaar. TOTS Vardy is zo goed voor mij. Voor het eerst in jaren dat ik rond de 1 op 1 goals zit met een speler. Toch zou ik wel willen switchen naar een all-brazil Squad. Zeker nu met de Allan en Militao SBCs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Eerste 20 potjes erop, 3 wins.. conclusie: ben gewoon niet goed genoeg op dit moment 🤪

Blijf me verbazen dat de spitsen van de tegenstander alles meepakken in de 16 en langs/door mm verdedigers lopen terwijl er bij mij geen enkele bal doorheen komt.

Zowel mbappe als icardi, en dan vooral mbappe, raken geen pepernoot terwijl k in de Rivals alles win dit weekend 😁

Ach k speel lekker casual deze WL uit en ik zie wel waar k eindig, zilver 1 word tog niks meer 👍 hopelijk haal ik er dan nog wat plezier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:06:
Eerste 20 potjes erop, 3 wins.. conclusie: ben gewoon niet goed genoeg op dit moment 🤪

Blijf me verbazen dat de spitsen van de tegenstander alles meepakken in de 16 en langs/door mm verdedigers lopen terwijl er bij mij geen enkele bal doorheen komt.

Zowel mbappe als icardi, en dan vooral mbappe, raken geen pepernoot terwijl k in de Rivals alles win dit weekend 😁

Ach k speel lekker casual deze WL uit en ik zie wel waar k eindig, zilver 1 word tog niks meer 👍 hopelijk haal ik er dan nog wat plezier uit :)
Speel je ps4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik ging gisteren 11-8 maar veel potten weer gewoon dom door de cpu weggegeven passen etc, had suarez 97 en kostic 94 kon er niet aan wennen dus hernendez 87 en overmars 90 maar terug gehaald en toen ging winnen wat makkelijker, rots leuk maar suarez 91 is echt minder dan ben yedder 88 bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:06:

Precies zoals het hier ook gaat. In het begin haalde ik meestal Goud 3, maar de laatste 2x slechts resp. 11 winst en 10 winst. En nu nog minder als het zo doorgaat (2-16).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
TOTS rewards dus meer mensen gaan WL spelen.
Daarnaast corona, dus iedereen is toch thuis.
Na de TOTS zal het waarschijnlijk rustiger zijn in de WL.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
Mijn packs gaan beter dan WL uit frustratie 5 Jumbo rare player packs geopend haha komen daar Theo Hernandez en Gomes uitgelopen 1 miljoen profit minus de pack kosten. Dat ga ik deze WL niet halen haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Yes!

Ben ook gewoon geen goede speler 🤣 teveel happen als verdediger, slecht in verdedigen skillmoves en daarbij speel ik soms te snel naar voren en krijg ik geen enkele skillmove onder de knie. Los van FIFA ligt het gelukkig ook gewoon grotendeels aan mezelf 😁👍

Maar ik haal overal het algemeen veel pzier en ontspanning uit het spelletje. Speel vooral SB en Rivals en daar blijf k maar bij denk dit jaar.

Fifa20 is mijn eerste en is ook echt een leerjaar in t spel gebleken. Waar stop ik m'n coins in, welke sbc zijn handig enz enz

fifa21 gaan we anders aanpakken 👍

[ Voor 33% gewijzigd door Augy op 23-05-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:16:
[...]

Heb nu ook MATS ivm chem maar Allison had regelmatig ook leuke flaters:
- 30 meter uit doel rennen om een lobbed through ball te onderscheppen om vervolgens de bal te missen :+
- 20 meter uit doel rennen om een mislukte lange pass op een winger 2 meter voor de zijlijn te onderscheppen om hem vervolgens keihard uit te trappen :+

Ik ga vandaag koppig verder met 352; ging prima in Rivals eerder deze week dus het zou moeten kunnen.
Nou ter stegen heeft zelfde irritante als een de gea. Het wegduwen van de bal recht in de voeten van de tegenstander en hele vage ballen doorlaten. Ook de meeste bizarre ballen pakken en daarna een bal zo doorlaten.

Handanovic is de enige keeper dit jaar die ik serieus goed en betrouwbaar vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:52:
[...]

Yes!

Ben ook gewoon geen goede speler 🤣 teveel happen als verdediger, slecht in verdedigen skillmoves en daarbij speel ik soms te snel naar voren en krijg ik geen enkele skillmove onder de knie. Los van FIFA ligt het gelukkig ook gewoon grotendeels aan mezelf 😁👍

Maar ik haal overal het algemeen veel pzier en ontspanning uit het spelletje. Speel vooral SB en Rivals en daar blijf k maar bij denk dit jaar.

Fifa20 is mijn eerste en is ook echt een leerjaar in t spel gebleken. Waar stop ik m'n coins in, welke sbc zijn handig enz enz

fifa21 gaan we anders aanpakken 👍
wil best wel een paar friendlies doen, dadelijk is WL toch onspeelbaar tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heeft iemand de Allan sbc gedaan? Zit er aan te twijfelen om hem te halen ter vervanging voor prime Essien.

Maar weet alleen niet of het echt een verbetering zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Bij mij lijkt elke weekend league hetzelfde te gaan.

Eerste 10 potjes win ik vrij veel (was dit keer 7-3). De 10 potjes daarna gaan niet zo goed waardoor ik op 11-9 eindig en de laatste 10 potjes is het dan gewoon een race naar de 14 zonder al te veel moeite. Heb de laatste 3 potjes weggegeven omdat ik gold 3 al had gehaald.

Moet wel zeggen dat ik mijn opstelling naar 4-5-1 heb veranderd en in game naar 4-3-2-1 (of in ieder geval, die meta opstelling) en dat gaat behoorlijk goed! Eigenlijk beter dan verwacht, nadat ik die opstelling heb veranderd ging het een stuk makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Wulfric92 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:00:
Heeft iemand de Allan sbc gedaan? Zit er aan te twijfelen om hem te halen ter vervanging voor prime Essien.

Maar weet alleen niet of het echt een verbetering zal zijn
Heb hem gedaan is een serie a kante, ik vind hem goed en fijn. Nooit met essien gespeeld dus kan niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
wat is het toch met deze game? Ik heb er geen cent ingestoken en wil gewoon wat rivals spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders, maar kom alleen maar teams tegen met alleen maar met TOTSSF spelers en icons..
Hoe kan dat in hemelsnaam? Smijten deze mensen met poen ofzo? en waarom spelen ze niet lekker weekend league? en komen ze in mijn (lage) divisie?

Daarnaast speelt iedereen op de counter met tig man achter de bal.. kom op man wat is hier nou voor lol aan?? De community is ook aardig verrot met al dat juichen en herhalingen aan laten staan.

Hoe doen ze uberhaupt dat counteren? Ik wil dat wel tegen die mensen zelf gebruiken als ze dit flikken, echter speel ik denk altijd met te veel balbezit en tikken ofzo..

zo moest even stoom afblazen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier de eerste 20 WL potjes gespeeld nu. En wat een resultaat tot dusver! Wel 2 overwinningen en 18 nederlagen! Volledig kansloos in vrijwel alle wedstrijden. Zo slecht is het nog nooit geweest. Sinds Fifa 20 begin ik een aardig minderwaardigheidscomplex te ontwikkelen. Maar goed, dan maar genoegen nemen met Brons 2 want ik verwacht geen complete ommekeer in de laatste 10 wedstrijden morgen. Dan maar mijn plezier uit Rivals halen. Of nee, toch niet. Want Rivals is dit jaar ook verziekt. Er is dus eigenlijk geen leuke online spelmodus meer over. Bedankt voor deze troep EA!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:48:
Hier de eerste 20 WL potjes gespeeld nu. En wat een resultaat tot dusver! Wel 2 overwinningen en 18 nederlagen! Volledig kansloos in vrijwel alle wedstrijden. Zo slecht is het nog nooit geweest. Sinds Fifa 20 begin ik een aardig minderwaardigheidscomplex te ontwikkelen. Maar goed, dan maar genoegen nemen met Brons 2 want ik verwacht geen complete ommekeer in de laatste 10 wedstrijden morgen. Dan maar mijn plezier uit Rivals halen. Of nee, toch niet. Want Rivals is dit jaar ook verziekt. Er is dus eigenlijk geen leuke online spelmodus meer over. Bedankt voor deze troep EA!
:( Badmoody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:27
Ik heb goud3 binnen, nog 8 potjes over. :) Als de eredivisie deze week komt is het denk ik mijn laatste WL geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
lasharor schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:04:
Bij mij lijkt elke weekend league hetzelfde te gaan.

Eerste 10 potjes win ik vrij veel (was dit keer 7-3). De 10 potjes daarna gaan niet zo goed waardoor ik op 11-9 eindig en de laatste 10 potjes is het dan gewoon een race naar de 14 zonder al te veel moeite. Heb de laatste 3 potjes weggegeven omdat ik gold 3 al had gehaald.

Moet wel zeggen dat ik mijn opstelling naar 4-5-1 heb veranderd en in game naar 4-3-2-1 (of in ieder geval, die meta opstelling) en dat gaat behoorlijk goed! Eigenlijk beter dan verwacht, nadat ik die opstelling heb veranderd ging het een stuk makkelijker.
Wat bedoel je met dat laatste in game naar 4321 meta opstelling?

Hoe gaat dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Beetje finetunen aan mijn icon squad in progress: https://www.futbin.com/20/squad/16261116

Nog te kopen:
base Cruyff
prime Seedorf
prime Rijkaard
HL Telles ipv Reguilon.

Nog te grinden:
base Gullit al zit er helaas een groot gat tussen zijn ondermaatse base en OP mid.

En zo hou ik nog een doelstelling voor mezelf in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Fonzerelli schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:39:
wat is het toch met deze game? Ik heb er geen cent ingestoken en wil gewoon wat rivals spelen tegen gelijkwaardige tegenstanders, maar kom alleen maar teams tegen met alleen maar met TOTSSF spelers en icons..
Hoe kan dat in hemelsnaam? Smijten deze mensen met poen ofzo? en waarom spelen ze niet lekker weekend league? en komen ze in mijn (lage) divisie?

Daarnaast speelt iedereen op de counter met tig man achter de bal.. kom op man wat is hier nou voor lol aan?? De community is ook aardig verrot met al dat juichen en herhalingen aan laten staan.

Hoe doen ze uberhaupt dat counteren? Ik wil dat wel tegen die mensen zelf gebruiken als ze dit flikken, echter speel ik denk altijd met te veel balbezit en tikken ofzo..

Als je in de WL elke week goud 3 hebt gehaald dan heb je al 10 TOTS spelers gratis. Als je dan ook nog de guaranteed SBC's hebt gedaan dan heb je er nog 8 bij. En daarnaast zijn er nog zoveel geweldige goedkope TOTS spelers! Als ik vorige maand was begonnen met een nieuw team en alleen WL had gespeeld dan zou ik nu ook al een volledig TOTS team kunnen maken zonder er een cent in te steken.

Verder eens over rivals hoor, ik speel dat allang niet meer. Vind de tegenstanders in de WL vele malen leuker om tegen te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:53
Fonzerelli schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:39:

Is gewoon deze periode van de game. Iedereen die de game wat langer speelt kan (zelfs zonder weekend league) heel makkelijk een goed team krijgen. Ik heb zelf nu het volgende team (met een beetje packluck en misschien voor 20 euro punten):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/voZd4TLKqwMij0w0ArkEO_kZYR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i8hiByaJyH0EtIG070R5uz3o.jpg?f=fotoalbum_large met op debank nog TOTSSF Alisson, Sabitzer, wan bissaka, visca, ginter. SS Mahrez, PIM Overmars, POTM Werner.

Dit team heb ik gehaald door het hele seizoen een beetje objectives te doen in Rivals en Squad Battles. Daarnaast wat SBC's (MM, guaranteed SBC's) en 1x WL (tijdens PL TOTSSF).

Ik ben helaas ook geen goede speler (div8, G3), maar t is dit jaar weer wat makkelijker om belachelijk goede teams te maken door te spelen naar mijn mening. :9

PS: deze week uit de upgrade packs alleen al Kostic, Ginter, Kimmich en 2x Niederlechner en uit de guaranteed SBC dan Reus. Dat is dan ook de grootste packluck tot nu toe, de rest van het jaar geen hele bijzondere spelers gepackt (sowieso untradeables allemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:48:
2 wins uit 20..... dan doe je toch iets verkeerd....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Is goed, maar hou er rekening mee dat ik nu op 1 uit 16 sta, en dus 'voor' sta op jou ;-)
7 uit 18... zilver 1 gaat nog spannend worden

Check even nealguides op YouTube op defending. Die tips helpen mij ook... een beetje dan

[ Voor 15% gewijzigd door Valandil op 23-05-2020 15:57 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:44:
[...]

wil best wel een paar friendlies doen, dadelijk is WL toch onspeelbaar tot vanavond.
Leuk! Alleen vandaag ben ik in de dierentuin in Leeuwarden. Gezinsuitje met vrouw en zoon :)

Speel nu 4-1-3-2, zit er aan te denken op dit te switchen naar 4-2-3-1, ben alleen niet zo van de 1 spits

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 23-05-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
buurman3 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:31:
[...]

2 wins uit 20..... dan doe je toch iets verkeerd....?
Ja ik loop achteruit en speel met 1 verdediger. Nee grapje uiteraard.

Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar het gaat steeds slechter de laatste keren WL. In Rivals hou ik me (ondanks de objectives teams die zich hebben laten zaken) redelijk staande. Maar ik heb in de WL ook weleens Goud 2 gehaald, maar de laatste 3x WL niet verder gekomen dan zilver. Waar het 'm precies in zit snap ik ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:24:
[...]

Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar het gaat steeds slechter de laatste keren WL. In Rivals hou ik me (ondanks de objectives teams die zich hebben laten zaken) redelijk staande. Maar ik heb in de WL ook weleens Goud 2 gehaald, maar de laatste 3x WL niet verder gekomen dan zilver. Waar het 'm precies in zit snap ik ook niet helemaal.
Welke opstelling en tactiek gebruik je? En welke spelers? Heb je meerdere formaties zodat je kan wisselen als het niet loopt? Wat is jouw speelstijl?

Welke camera instelling gebruik je? En je andere instellingen?

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 23-05-2020 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:24:
[...]

ik presteer de laatste 2 a 3 wl ook duidelijk minder dan voorheen. Waar ik voorheen nog wel eens 10-0 ging ga ik nu 11-8 :D |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Ik word na een verlies reeks gewoon compleet weggetikt door een B team.... hoe dan?
A. Hoe kunnen zijn spelers zo enorm dynamisch zijn
B. Waarom lopen mijn topklasse spelers met betonblokken aan hun benen
C. Hoe the F is matchmaking gemaakt

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
He mannen een vraag of meer advies:

Op dit moment speel ik 4-1-3-2. Dat is zelfmoord gebleken 🤣
https://www.futbin.com/20/squad/16031446

Nu ga k waarschijnlijk switchen naar 4-2-3-1
https://www.futbin.com/20/squad/16195945
Deze lijkt me verdedigend stabieler.

Maar zouden jullie dan voor mbappe (tradeble en dus te verkopen voor een goede cvm) gaan of voor icardi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:29:

Maar zouden jullie dan voor mbappe (tradeble en dus te verkopen voor een goede cvm) gaan of voor icardi?
Icardi tots ? Zo ja zou ik inderdaad mbappe verkopen en voor een goede cvm gaan.

Je krijgt enorm veel doelpunten tegen dus dat moet je eerst fixen. Die Pirlo is ook totaal niet geweldig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:35:
[...]

Icardi tots ? Zo ja zou ik inderdaad mbappe verkopen en voor een goede cvm gaan.

Je krijgt enorm veel doelpunten tegen dus dat moet je eerst fixen. Die Pirlo is ook totaal niet geweldig......
Wat zou je adviseren met ongeveer 470k op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:27
Misschien Tonali, je middenveld is redelijk traag. Ik weet niet of Pirlo tradeable is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:29:

Mijn tips, ik gebruik zelf vaak de tactics van Zelonius; zorg ervoor dat je team hebt waarmee je sowieso 4231/442 kan spelen (dus wingers en een CM duo die zowel als CDMs als CMs kan spelen).

Mbt tot je gameplans; pak voor ultra-def en defensive (dit word je start formatie) de 4231-2/4231 van deze video:

Voor offensive en ultra-offensive, gebruik de 442 van deze

Je balanced blijft dan je chem formatie (low-depth/wid/come-back on defence) en switch je ingame meteen naar je defensive.

Als het met 4231 niet lukt, kun je altijd switchen naar 442 (offensive) random de 60e minuut.
Als je de laatste 20 minuten denkt dat je tegenstander kan overlopen of je moet een gelijkmaker forceren switch dan naar de 442 ultra attacking. Omgekeerd, als de tegenstander de laatste 10 minuten enorm gaat pressen omdat je bijvoorbeeld met een goal voor staat, pak dan de 4231-2 (ultra-defensive).

edit: team is lastig ivm linken Neymar met La Liga icm Mbappe of Icardi.

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 23-05-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
sjakieman schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 17:29:
[...]

Welke opstelling en tactiek gebruik je? En welke spelers? Heb je meerdere formaties zodat je kan wisselen als het niet loopt? Wat is jouw speelstijl?

Welke camera instelling gebruik je? En je andere instellingen?
Ik speel 4-3-3(3). De variant met 2 cvm's dus. Dus genoeg verdedigende mankracht zou je zeggen. Ik heb onder de knoppen wat taktieken voor zowel wat aanvallender als verdedigender.

Camera staat op televisie uitzending uit mijn hoofd.

Verder verdedigend op gebalanceerd, breedte 6, diepte 3

Aanvallend ook gebalanceerd, 8 breedte

Team nu:

Ansu Fati - Mariano - Messi (goud)

Odegaard (future star)

Casemiro ( totssf) - Gattuso

Telles (oranje, wat is dat ook alweer?) - Luiz Felipe (future star) - Godin (totssf) - Hateboer (shapeshifter)

Donnarumma (sif)

Dat is het wel zo'n beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:59:
[...]

Ik speel 4-3-3(3). De variant met 2 cvm's dus. Dus genoeg verdedigende mankracht zou je zeggen. Ik heb onder de knoppen wat taktieken voor zowel wat aanvallender als verdedigender.

Aanvallend ook gebalanceerd, 8 breedte

Team nu:

Ansu Fati - Mariano - Messi (goud)

Odegaard (future star)

Casemiro ( totssf) - Gattuso

Telles (oranje, wat is dat ook alweer?) - Luiz Felipe (future star) - Godin (totssf) - Hateboer (shapeshifter)

Donnarumma (sif)

Dat is het wel zo'n beetje.
Kan je niet beter 4231 spelen? Dat is dat wel vergelijkbaar met jouw opstelling alleen staat het wat dichter bij elkaar. Jij speelt al 433 maar dan ook nog eens een hoge width. Je spelers staan echt heel ver van elkaar af, lijkt me erg lastig om te combineren. Daarnaast loopt de tegenstander er op de counter waarschijnlijk zo doorheen.
Laat jij je spelers met een knop de diepte inlopen? Zo niet dan zou ik long ball als tactic kiezen. Dat betekend niet dat de lange bal gaat spelen maar alleen dat je spelers uit zichzelf meer de diepte zoeken. Daarnaast zou ik nog minstens 2 andere tactieken instellen, bijvoorbeeld een 442 en een 41212. Verder zijn je instellingen per speler ook belangrijk. Als je interesse hebt kan ik wel wat opsturen wat voor mij werkt.

Tele broadcast is op zich een goede keus. Als kan je coop met 20 height en 0 zoom ook eens proberen. Voor sommige spelers werkt dat veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Volgens mij is de kick off glitch ook weer terug. In 5 wedstrijden vanaf de aftrap ligt alles open met 1 pass. Zat ondertussen wat streams te kijken gebeurde precies hetzelfde.
Sta je dan met je Militao, Diego Carlos, Ramos en Telles :p en cdm Allan en Witsel dat zijn toch goede spelers? :)

Nog andere taktieken geprobeerd maar het maakt deze WL echt niet uit. Uit eigenwijsheid toch blijven proberen maar krijg totaal geen grip op geen enkele wedstrijd 2-3 vandaag en 1-6 gister. Kijken of morgen 8 wins gaat lukken.
Had 2 kansen voor open goal geen keeper en richarlison schiet 2x mis... Was toch wel de druppel vandaag :+

[ Voor 10% gewijzigd door FidoDido op 23-05-2020 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MadMoody
Zie mijn post hierboven, ik link echter de video's omdat ik geen zin om alles als hapklare brokken uit te schrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
sjakieman schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 19:12:
[...]

Kan je niet beter 4231 spelen? Dat is dat wel vergelijkbaar met jouw opstelling alleen staat het wat dichter bij elkaar. Jij speelt al 433 maar dan ook nog eens een hoge width. Je spelers staan echt heel ver van elkaar af, lijkt me erg lastig om te combineren. Daarnaast loopt de tegenstander er op de counter waarschijnlijk zo doorheen.
Laat jij je spelers met een knop de diepte inlopen? Zo niet dan zou ik long ball als tactic kiezen. Dat betekend niet dat de lange bal gaat spelen maar alleen dat je spelers uit zichzelf meer de diepte zoeken. Daarnaast zou ik nog minstens 2 andere tactieken instellen, bijvoorbeeld een 442 en een 41212. Verder zijn je instellingen per speler ook belangrijk. Als je interesse hebt kan ik wel wat opsturen wat voor mij werkt.

Tele broadcast is op zich een goede keus. Als kan je coop met 20 height en 0 zoom ook eens proberen. Voor sommige spelers werkt dat veel beter.
Dank voor je reactie. Deze WL laat ik maar gaan, wordt toch niks meer. Maar ik ga je tips zeker uitproberen deze week. Ik heb mijn instellingen puur op gevoel gemaakt van wat ik dacht dat voor mij zou werken. Soms lukt dat maar meestal niet. Ik ben zeker geïnteresseerd in jouw instellingen. Wat ik al eerder schreef ben ik maar gewoon een casual gamer. Dan zijn alle tips welkom in dit WL geweld!

@Bossie Jouw geposte filmpjes ga ik ook zeker nog bekijken. Ik ben al neal guides gaan volgen die je ook al eerder getipt hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 23-05-2020 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Eindstand 10 van de 30 |:( |:( |:( |:(
Laatste 3 potten helaas verloren. Dacht zilver 1 te halen, maar dus niet.

Ter Stegen, normaal solide, stond te schutteren. Bij de tegenstander had de keeper echt alles!
Afstand, finesse, meerder keren 1 op 1.... werd er echt helemaal gek van.
Laatste wedstrijd; ik was beter, maar kom krijg al naar paar minuten penalty tegen. Tegenstander schiet en komt vervolgen tegen mijn verdediger..... dat ze dat nog niet gefixt hebben. 1-0.
Zeldzame uitbraak van hem, buiten de 16 schot en goal.... 2-0 zwak optreden van Ter Stegen.
Inmiddels had ik al meedere 100% kansen, maar Alisson had de dag van zijn leven.
Ik kom terug naar 1-2 en terwijl ik alles op alles zet maakt hij 1-3 (wel goede goal).
Om de 85ste minuut nog 2-3.... maar het mocht niet meer baten.

Echt balen. Laatste keer WL weer voor mij.
Verliezen vind ik niet erg, 16 potten compleet weggetikt te worden wel.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 18:59:
[...]

zet de breedte maar naar 4 of 3. Je hoeft de cornervlag niet te verdedigen, de 16 moet je afdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 19:53:
[...]

Eindstand 10 van de 30 |:( |:( |:( |:(
Laatste 3 potten helaas verloren. Dacht zilver 1 te halen, maar dus niet.

Ter Stegen, normaal solide, stond te schutteren. Bij de tegenstander had de keeper echt alles!
Afstand, finesse, meerder keren 1 op 1.... werd er echt helemaal gek van.
Laatste wedstrijd; ik was beter, maar kom krijg al naar paar minuten penalty tegen. Tegenstander schiet en komt vervolgen tegen mijn verdediger..... dat ze dat nog niet gefixt hebben. 1-0.
Zeldzame uitbraak van hem, buiten de 16 schot en goal.... 2-0 zwak optreden van Ter Stegen.
Inmiddels had ik al meedere 100% kansen, maar Alisson had de dag van zijn leven.
Ik kom terug naar 1-2 en terwijl ik alles op alles zet maakt hij 1-3 (wel goede goal).
Om de 85ste minuut nog 2-3.... maar het mocht niet meer baten.

Echt balen. Laatste keer WL weer voor mij.
Verliezen vind ik niet erg, 16 potten compleet weggetikt te worden wel.
Ja ik begin het nu ook zat te worden. In het begin zat ik in de WL rond Goud 3 en een enkele keer Goud 2, daar had ik wel vrede mee. Maar nu al 2x zilver 1, en dit weekend is het heel erg dramatisch. Het is duidelijk dat ik de game nu in de eindfase kennelijk niet meer kan bijbenen, terwijl het een paar weken geleden nog een stuk beter ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:07:
[...]

zet de breedte maar naar 4 of 3. Je hoeft de cornervlag niet te verdedigen, de 16 moet je afdekken :)
Dat heb ik meteen aangepast, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
@Bossie heb de tactieken in gebruik en gelijk wat winnend afgesloten, super bedankt. Speelt erg lekker vooral de tactieken waar je naar toe wisseld :)

Verassend genoeg cazorla tots op de CDM plek gezet met een shadow. Kleine kereltje zit overal tussen en heeft een heerlijk pass in de benen.

Nu nog pirlo vervangen voor een 'echte' CAM. Ongeveer 270k te besteden en moet helaas een icon zijn. Miss dat ik pirlo wel hou, is erg beslissend voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

7 winst 7 verlies.
Ben op de 14 wedstrijden na heel lang geen WL gespeeld te hebben.

Moet toegeven dat het een stuk minder toxic is dan rivals, tegenstanders na het scoren skippen direct na de aftrap. Wel gaat men na de 80e minuut als ze voor staan consolideren, snap ik ergens wel doe ik ook.

Hoop dat men iets bedenkt voor fifa 21, de druk om 30 potjes te doen in 3 dagen te verlichten, misschien een champions-week ofzo, waar je niet in een divisie zit maar 30 wedstrijden in een week waar je vooraf niet bekende rewards kan verdienen. En vooral geen objectives aan koppelen.
Dan wordt het nog eens wat.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik denk dat ik deze WL maar gewoon opgeef, dit is simpelweg niet te doen.
Het is elk potje gewoon met de dobbelsteen gooien of je normaal kan spelen of dat het vertraagde *** is

@Augy top :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Had net ook flink last van haperend beeld..

Moet nog 5 potjes. Sta nu op 5 wins. Zilver 3 is al mooi meegenomen na deze deceptie.

Ben wel een hoop wijzer geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Leeft @Bean77 eigenlijk nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
simons schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:37:
7 winst 7 verlies.
Ben op de 14 wedstrijden na heel lang geen WL gespeeld te hebben.

Moet toegeven dat het een stuk minder toxic is dan rivals, tegenstanders na het scoren skippen direct na de aftrap. Wel gaat men na de 80e minuut als ze voor staan consolideren, snap ik ergens wel doe ik ook.
Je zit nog op op 7 wins. Wacht maar tot je richtinig zilver 1/gold 3 komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja hoor haha. Alleen al een aantal weken fifa20 loos haha.
Lees hier ook gewoon mee ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
15 wins nu nog 2 potjes over, hopelijk naar goud 2, wel ongelovige beesten teams, en neymar blijf het niet begrijpen als op doel vliegt erin, en James is gewoon echt niet leuk tegen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Welke speler gaan jullie voor?

Gotze, Pedro of Umtiti.

Ik twijfel nog wat tussen Gotze of Pedro. Die 5* wf spreekt me wel aan bij Pedro maar een goede ca op de bank is nooit weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 24 mei 2020 @ 07:25:

Gotze, Pedro of Umtiti.

Ik twijfel nog wat tussen Gotze of Pedro. Die 5* wf spreekt me wel aan bij Pedro maar een goede ca op de bank is nooit weg
Pedro, leuke speler en geeft chem of Ramos in mijn hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Bean77 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 01:42:
[...]

Ja hoor haha. Alleen al een aantal weken fifa20 loos haha.
Lees hier ook gewoon mee ;)
Ah top. Ik ben namelijk ook zo'n meelezer en opeens mis je dan toch de vaste bijdragers.... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ga tog nog voor zilver 2. 2 wedstrijden te spelen, nog 1 win nodig.

Jammer dat k vrijdag zoveel verneukt heb 🤣 duurt weer een eeuwigheid om die 1000 punten te verzamelen in divisie 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 24 mei 2020 @ 07:25:

Gotze, Pedro of Umtiti.

Twijfel tussen Gotze en Umtiti.
Pedro heb ik niet nodig aangezien ik al 3 spelers voor de flanken op de bank heb zitten: James, Orsic HL en Hakimi (TOTS) Ja de back... werkt goed op de flank).

Achterin heb ik Varane (gold) en Hierro (86 icon). Ik zie Umtiti niet echt als een verbetering dus meer voor de breedte.

Voorin heb ik als sub Suarez (91). Prima sub, maar mist wel wat snelheid.

Kortom Gotze of Umtiti zijn beide voor de breedte.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ik kwam van de zaterdag af met 7-2 denk ik. Vandaag kan ik net zo goed m'n ogen dichtdoen met passen. Het blijft gokken waar de pass aan gaat komen. Ach, heb besloten om er maar om te gaan lachen zo grappig wordt het onderhand. Sta nu 10-8 geloof ik. Op naar Goud 3. Goud 2 heeft me telkens een lage extra pick gegeven van de minor league. Dan maar een eredivisiespeler extra ertussen (hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 potjes gespeeld alle 4 gewonnen. Zilver 1 is al binnen ga nu 11-3 :) Ronaldo en kdb zijn weer in vorm :)

Nu ff een pauze die laatste pot had ik het serieus moeilijk tegen een team met tots kdb , Suarez , mahrez , Yuri, Diego Carlos en aantal icons :)

[ Voor 41% gewijzigd door Traeces op 24-05-2020 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:01:
Ik kwam van de zaterdag af met 7-2 denk ik. Vandaag kan ik net zo goed m'n ogen dichtdoen met passen. Het blijft gokken waar de pass aan gaat komen. Ach, heb besloten om er maar om te gaan lachen zo grappig wordt het onderhand. Sta nu 10-8 geloof ik. Op naar Goud 3. Goud 2 heeft me telkens een lage extra pick gegeven van de minor league. Dan maar een eredivisiespeler extra ertussen (hopelijk).
idd, ik probeer nog ff S1 aan te tikken zodat ik in ieder geval weer token heb.
game voelt weer compleet anders dan eerder dit weekend maar dit maal in positieve zin (voor hoelang het duurt).

Heb inmiddels Halaand in de spits staan, Dalglish naar CAM in 4231. Coutinho speelt op verschillende plekken afhankelijk van de opstelling maar is echt bizar goed (de acties van Garrincha met de agressiviteit van Fred :+)

Ik vond Kroos erg goed maar miste vooral het type Fred op het middenveld, dus Gnabry+Kroos verkocht en mid Lothar teruggehaald.

2 games tot nu toe, 2 maal RQ, voornamelijk omdat mijn dribbelaars nu weer responsief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:30:
[...]

game voelt weer compleet anders dan eerder dit weekend maar dit maal in positieve zin (voor hoelang het duurt).

Heb inmiddels Halaand in de spits staan, Dalglish naar CAM in 4231. Coutinho speelt op verschillende plekken afhankelijk van de opstelling maar is echt bizar goed (de acties van Garrincha met de agressiviteit van Fred :+)

Ik vond Kroos erg goed maar miste vooral het type Fred op het middenveld, dus Gnabry+Kroos verkocht en mid Lothar teruggehaald.

2 games tot nu toe, 2 maal RQ, voornamelijk omdat mijn dribbelaars nu weer responsief zijn.
Ik weet niet of je het hier al een x gepost hebt, maar met welk team speel jij als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:37:
[...]

Ik weet niet of je het hier al een x gepost hebt, maar met welk team speel jij als ik vragen mag?
https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Ik start met 4231, maar kan probleemloos naar 352 of met een wissel naar 442 (Goretzka/Kimmich voor een winger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

Kroos houd bij mij echt heerlijk de deur dicht samen met casemiro. En idd wat een verschil met de afgelopen dagen. Spelers bewegen zowaar weer op t veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:40:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/13250710

Ik start met 4231, maar kan probleemloos naar 352 of met een wissel naar 442 (Goretzka/Kimmich voor een winger)
Netjes, hoe bevalt Ter Stegen? Die is nog redelijk betaalbaar (voor mijn budget dan he?). Je leest zoveel verschillende verhalen over keepers. De een vindt die en die niks en de ander vindt dezelfde keeper weer geweldig. Keepers blijft een ding in Fifa volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Kroos houd bij mij echt heerlijk de deur dicht samen met casemiro. En idd wat een verschil met de afgelopen dagen. Spelers bewegen zowaar weer op t veld.
Casemiro heb ik ook, maar zat ook juist te denken om Kroos te halen. Met welk team speel jij als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:44:
[...]

Casemiro heb ik ook, maar zat ook juist te denken om Kroos te halen. Met welk team speel jij als ik vragen mag?

Pirlo staat nog op de nominatie om te vervangen maar hij speelt zo goed de laatste wedstrijden. Die legt de ballen echt briljant weg en is enorm wendbaar.

Vd sar wil ik op termijn nog een keer vervangen voor alisson. Die is erg goed als k tegen hem speel. maar dat is alles behalve noodzaak aangezien vd sar tot op heden de enige keeper is die ook daadwerkelijk ballen vang en klemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 02:59
[...]

Hoe bevalt Haaland voor jou? Bij mij is hij erg wisselvallig, de ene wedstrijd is hij fantastisch, de andere is hij onzichtbaar. Zal ook wel met de kwaliteit van de tegenstander te maken hebben, bij een goede tegenstander is het lastig om hem in schietposities te krijgen. Mooiste wedstrijd van de WL tot dusver was tegen een tegenstander met Prime R9 in de spits. Hij scoort 1x met R9, ik 4x met Haaland. Hij zal TOTS wel vervloekt hebben die wedstrijd. >:)

Ik sta iets van 12-5, maar vind het wel mooi geweest als ik Goud 3 haal. Serie A heb ik dit jaar weinig mee, in het begin wel nog met een hybrid gespeeld met een Napoli driehoekje voorin Mertens, Insigne, Allan, en achterin Juan Jesus en Alex Sandro. Daarna nooit meer terug gekomen bij Serie A. Enige reden om mijn team om te bouwen zou een CR7 pick zijn, maar we weten hier allemaal hoe groot die kans is.

Dan hoop ik liever op zo veel mogelijk Eredivisie picks. Met name een mooi kaartje voor Promes zou top zijn, heb een tijd lang nog gespeeld met zijn 84 versie als red player pick. Echt een heerlijke speler, ik zag dat Nick van RTFM hem niet zo lang geleden nog als supersub gebruikte. Hoop dat ik hem opnieuw in de TOTS als playerpick mag ontvangen van EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Netjes, hoe bevalt Ter Stegen? Die is nog redelijk betaalbaar (voor mijn budget dan he?). Je leest zoveel verschillende verhalen over keepers. De een vindt die en die niks en de ander vindt dezelfde keeper weer geweldig. Keepers blijft een ding in Fifa volgens mij.
Ter Stegen is er simpelweg voor chem, niet mis mee.
@mar101 hij is zeker een goede finisher maar ook een goed aanspeelpunt (Coutinho/Dalglish worden nog al eens omver gekegeld). Gisteren in slechte gameplay deed Sane het veel beter als spits :X

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 24-05-2020 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Overigens een suggestie voor FIFA21: Zet alsjeblieft een fitness-penalty op het gebruik van eindeloze drag-backs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Fraaank schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:02:
Overigens een suggestie voor FIFA21: Zet alsjeblieft een fitness-penalty op het gebruik van eindeloze drag-backs...
Echt dit ja, hoe vaak zie je het ook in het echt gebeuren? Zelden! Sowieso moet FIFA het veel moeilijker maken om een reeks trucs achter elkaar te doen. Het is nu soms weleens FIFA Street op het veld, loopt totaal niet synchroon met de realiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:43:
[...]

mijn mening/ervaring over keepers is dat ze eigenlijk allemaal hetzelfde zijn. Ik heb verschillende keepers in mijn team en ze doen in principe allemaal hetzelfde. Op den duur speel je tegen tegenstanders die de bal in de korte hoek schieten wat vaak een goal is. Daar doet geen enkele keeper in fifa wat tegen. Idem dito met de verre hoek soms. Ik heb nu de gea 92 heb alison tots op de bank. Puur omdat ik de Gea meer een baas vindt in het echt. In fifa zit er echt geen verschil in tussen die 2. Idem dito met ter stegen tots die ik ook heb gehad. Soms laten ze ballen door dan denk je echt.. come on.. Maar dat hebben ze allemaal.
Ik zou je daarom absoluut niet druk maken over keepers. Gewoon diegene opstellen die het beste met je team linkt. Ter stegen, de gea neuer oblak van der sar etc. Al die keepers met dat soort stats keepen in principe hetzelfde.
Althans dat is hoe ik het ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:10:
[...]

mijn mening/ervaring over keepers is dat ze eigenlijk allemaal hetzelfde zijn. Ik heb verschillende keepers in mijn team en ze doen in principe allemaal hetzelfde. Op den duur speel je tegen tegenstanders die de bal in de korte hoek schieten wat vaak een goal is. Daar doet geen enkele keeper in fifa wat tegen. Idem dito met de verre hoek soms. Ik heb nu de gea 92 heb alison tots op de bank. Puur omdat ik de Gea meer een baas vindt in het echt. In fifa zit er echt geen verschil in tussen die 2. Idem dito met ter stegen tots die ik ook heb gehad. Soms laten ze ballen door dan denk je echt.. come on.. Maar dat hebben ze allemaal.
Ik zou je daarom absoluut niet druk maken over keepers. Gewoon diegene opstellen die het beste met je team linkt. Ter stegen, de gea neuer oblak van der sar etc. Al die keepers met dat soort stats keepen in principe hetzelfde.
Althans dat is hoe ik het ervaar.
Letterlijk de sluitpost van je team in ieder geval ;-)
Ik zie ook nog veel spelers 'gewoon' met een gouden keeper spelen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:53
Dit weekend maar weer eens weekend league gedaan. Vrijdag 12 potten, maar wel op het gemakje, 4-8. Gisteren er vervolgens 's ochtends en 's avonds echt even voor gaan zitten en uiteindelijk goud 3 gehaald in 27 wedstrijden, wat prima is voor mijn doen. Blijkt toch weer dat het voor mij niet uit lijkt te maken hoe ik start, ik land meestal op goud 3 met een w/l ratio van 1.

Vandaag echt bizarre packluck. Uit zon normaal goud pakketje (met 1 rare) van de objective speler komt gewoon Dybala lopen 8)7 . Wel untradeable natuurlijk, maar nu toch maar weer gaan sleutelen aan het team na de guaranteed pack en de rewards volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:12:
[...]

Letterlijk de sluitpost van je team in ieder geval ;-)
Ik zie ook nog veel spelers 'gewoon' met een gouden keeper spelen inderdaad.
Enige keeper die me dit jaar extreem positief opviel was handanovic, totaal geen vage ketsers en gewoon een stabiele keeper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Na 2 jaar FIFA FUT dit weekend voor het eerst WL gedaan.. En het viel me niet tegen, uiteindelijk zilver 2 gehaald... Wedstrijden zijn over het algemeen leuker dan de meeste Rival wedstrijden vond ik, geen onnodige lange herhalingen en geen rare fratsen tegen gekomen,.

Sommige tegenstanders zijn echt veeeel beter, maar er waren toch wel wat wedstrijden waar ik de bovenliggende partij was. Alleen bizar hoe sommige echt alle ballen goed weten te passen en de bal gelijk weer afpakken, terwijl mijn spelers zoveel moeite hebben om de bal goed naar elkaar te passen :)

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 24-05-2020 13:59 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ter stegen slaat weer toe, 85 min meneer komt uit bij een corner mis volledig de bal. Loopt militao omver en tegenstander kan zo vrij inkoppen. Bedankt 2-1 verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:13:
En ter stegen slaat weer toe, 85 min meneer komt uit bij een corner mis volledig de bal. Loopt militao omver en tegenstander kan zo vrij inkoppen. Bedankt 2-1 verlies.
Blijft irritant dat je verliest, juist door die interacties waar je zelf geen invloed op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Iemand enig idee hoeveel XP je per week zo'n beetje kan halen met de bronzen, zilveren en gouden doelstellingen? Als ik de laatste 4 van de gouden van deze week doe kom ik nog op 17K te gaan. Is dat haalbaar met nog één week te gaan aan doelstellingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
MadMoody schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:44:
[...]

Kroos bevalt goed hoor !
Verwacht geen agressieve pitbull achterin maar wel een hele fijne spelverdeler en solide CDM. Wint heel veel tackles, 5* weakfoot en 99 passing. Veel mijn spel gaat via Kroos. Verder onvermoeibaar en erg lage prijs voor zo’n speler d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 24-05-2020 14:35 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:35:
[...]

Kroos bevalt goed hoor !
Verwacht geen agressieve pitbull achterin maar wel een hele fijne spelverdeler en solide CDM. Wint heel veel tackles, 5* weakfoot en 99 passing. Veel mijn spel gaat via Kroos. Verder onvermoeibaar en erg lage prijs voor zo’n speler d:)b
Ik denk dat Kroos ook wel in mijn team gaat komen, thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpSgjRPd_RWMT40uE0GFabtV0g4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G9Y77Pf4M1KzO3E5MYyQP899.jpg?f=fotoalbum_large

Zo staat het momenteel bij mij.
Parejo kreeg ik (helaas) een de sbc LaLiga en dus untradable. Degelijke speler maar gaat vervangen worden voor Thiago TOTS. Die lijkt mij beter en erg betaalbaar voor 90k.

Muller sinds kort toe kunnen voegen na lang sparen. Wel een fijne CAM met H/H workrates , 4* / 4* , en een stamina waarmee hij 120 minuten voluit kan.

Merk wel een bizar verschil na 30 potten WL en nu weer terug in Div 9. Nog wel steeds lastig tegen de “grind teams” , maar normale div 9 tegenstanders speel ik van de mat met minimaal 3 goals verschil. Jammer dat door de objectives heel divisie 9 en ook 8 verkloot is. Je blijft daar te lang hangen omdat je niet tegen gelijkwaardige spelers speelt. Vaak spelers die een hun team laag houden voor de objectives maar tijdens WL makkelijk goud halen.

Ben je 2x de pineut voor een casual gamer zoals ik.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
FidoDido schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 19:13:
Volgens mij is de kick off glitch ook weer terug. In 5 wedstrijden vanaf de aftrap ligt alles open met 1 pass. Zat ondertussen wat streams te kijken gebeurde precies hetzelfde.
Sta je dan met je Militao, Diego Carlos, Ramos en Telles :p en cdm Allan en Witsel dat zijn toch goede spelers? :)

Nog andere taktieken geprobeerd maar het maakt deze WL echt niet uit. Uit eigenwijsheid toch blijven proberen maar krijg totaal geen grip op geen enkele wedstrijd 2-3 vandaag en 1-6 gister. Kijken of morgen 8 wins gaat lukken.
Had 2 kansen voor open goal geen keeper en richarlison schiet 2x mis... Was toch wel de druppel vandaag :+
Net de eerste 5 potjes gedaan voor vandaag en het loopt veel beter ga nu 5-0 speel exact hetzelfde als vrijdag en zaterdag :+ ga van 3-9 naar 8-9 mijn Richarlison lijkt er dit weekend wel in 1x geen ene zak van te kunnen beweegt als een truck is normaal mijn top speler. Zal gezien de win streak nu wat anders gaan lopen ben ik bang voor haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er weer klaar mee. Echt niks lukt meer Ineens. Hoevaak wel niet mijn spelers omver geramd worden in de 16 en er word gewoon niks geven echt bizar.

Ook echt alles is weer park de bus waar ik tegen kom. Mensen spelen nu zelf met cvms op 10 en maar 1 echte aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:00:
Ben er weer klaar mee. Echt niks lukt meer Ineens. Hoevaak wel niet mijn spelers omver geramd worden in de 16 en er word gewoon niks geven echt bizar.

Ook echt alles is weer park de bus waar ik tegen kom. Mensen spelen nu zelf met cvms op 10 en maar 1 echte aanvaller.
Ja wat een feest zijn dat soort spelers.
Park the bus, 1 a 2 99pace en dribbeling voorin en counteren maar.

Allemaal Mourinho’s als je het mij vraagt.
Ook totaal geen reet aan.

Wat soms hierbij helpt is opkomende backs. Je hoeft dan niet 4 man achterin te houden voor 1 aanvaller die ook nog eens op eigen helft staat. Je zal zien dat je backs bijna nooit allebei opstomen en vaak een C(v)M nog wat blijft hangen, dus genoeg man achterin, maar wel wat extra afspeelmogelijkheden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:07:
[...]

Ja wat een feest zijn dat soort spelers.
Park the bus, 1 a 2 99pace en dribbeling voorin en counteren maar.

Allemaal Mourinho’s als je het mij vraagt.
Ook totaal geen reet aan.

Wat soms hierbij helpt is opkomende backs. Je hoeft dan niet 4 man achterin te houden voor 1 aanvaller die ook nog eens op eigen helft staat. Je zal zien dat je backs bijna nooit allebei opstomen en vaak een C(v)M nog wat blijft hangen, dus genoeg man achterin, maar wel wat extra afspeelmogelijkheden.
Dat park de bus ben ik wel gewend onderhand , maar vanochtend ging alles normaal.

Er zit nu weer een delay in niet normaal. Ik kan er normaal zonder problemen doorheen combineren of skillen. Maar duurt wil allemaal een uur en dan staat die muur er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:14
Sjonge jonge ik kom maar niet uit die divisie 10 bij Rivals.. Bloed irritant. Krijg tegenstanders die volgens mij in divisie 3 mee kunnen bewijze van.

Op deze manier duurt het een eeuwigheid om die 2000 punten voor WL bij elkaar te garderen. Als ik er bij 1 overwinning maar 20 krijg schiet dat echt geen ruk op.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JoteW schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:16:
Sjonge jonge ik kom maar niet uit die divisie 10 bij Rivals.. Bloed irritant. Krijg tegenstanders die volgens mij in divisie 3 mee kunnen bewijze van.

Op deze manier duurt het een eeuwigheid om die 2000 punten voor WL bij elkaar te garderen. Als ik er bij 1 overwinning maar 20 krijg schiet dat echt geen ruk op.
Als je niet uit divisie 10 kom heb je ook vrij weinig te zoeken in de WL.....
Pagina: 1 ... 154 ... 185 Laatste