Volgens mij ben ik de enige waarbij het lekker gaat. 5-0 nu en had al 2 potjes met 6ms verbinding, had ik nog nooit eerder gezien, en het liep inderdaad allemaal vloeiend.
Wat zijn jullie ervaringen met de TOTS spelers tot nu toe? Wie vallen er op? De uitblinker is ook deze week weer wissel Visca. Het is echt niet normaal hoe hij speelt. Nu zijn wissels altijd wel beter omdat ze nog fit zijn maar deze speler is tot nu toe met afstand de meest beslissende in al die FUT jaren! Lastig om in dit team in te bouwen maar hij komt zeker in mijn 2e team dat ik na afloop van TOTS ga maken.
Twijfel nog steeds om Aguero te verkopen omdat hij zo veel waard is, maar ben toch bang dat ik heel veel doelpunten in lever. Qua spel is hij niet bijzonder, hij draait gewoon mee in het team maar blinkt niet uit behalve dan met scoren! Hij scoort duidelijk het makkelijkst van alle spelers en dat is best belangrijk voor iemand zoals mij die altijd moeite heeft met het afmaken.
Van de nieuwe BL spelers doet Witsel het goed. Gnabry doet niet echt iets speciaals maar hij is echt bij elke aanval betrokken in tegenstelling tot Felipe Anderson die op de andere flank af en toe verstoppertje speelt...
Hakimi twijfel ik nog over, misschien dat ik 'm inwissel voor Da Costa maar hij krijgt deze WL nog de kans.
MadMoody schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:54:
Normaal speel ik er nooit zoveel op vrijdag, maar de vorige keren was zaterdag telkens veruit de slechtste/moeilijkste dag. Maar eigenlijk maakt het nu geen zak uit met vrijdag. Alleen de zondag lijkt ietsjes beter te gaan altijd. Maar ondanks dat stond ik vorige week op de vrijdag nog op 5 gewonnen en 5 verloren. Deze vrijdag daarentegen, sta ik nu op 2 gewonnen en 16 verloren. Er is geen pijl op te trekken. Maar ik verlies nu zo veel dat ik het wel echt zat begin te worden. Voor een deel komt het ook wel doordat ik al dat TOTS geweld niet echt bij kan houden als casual gamer (hoewel ik nog wel een 90 rated team heb). Dat is dan ook de voornaamste reden dat ik in een volgende FIFA graag een wat andere opzet zou zien van de WL. Bijv. kleinere toernooivormen om maar iets te noemen. Daarnaast hoop ik dat Rivals niet meer zo verziekt wordt als dit jaar. Online is de lol er voor mij wel af.
Voor weinig geld kan je al een compleet TOTS team neerzetten. Mix je gratis TOTS spelers met wat toppers uit minor leagues en je kan een geweldig team neerzetten. De verschillen tussen een miljoenen team en een vrij goedkoop team zijn een stuk kleiner geworden sinds TOTS als je maar gebruik maakt van de nieuwe spelers.
Waarom speel je 18 potjes op de eerste dag? Kan me het al niet voorstellen als het goed loopt maar als het slecht gaat dan kan je toch beter op een ander moment verder spelen? Nu ben je toch totaal niet scherp meer en juist gefrustreerd? Lijkt me niet bepaald het recept voor een winstreak.