• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bean77 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:37:
[...]

Vooralsnog is op futbin alle info te halen zoals alle jaren. Nergens gelezen dat dit niet meer het geval gaat zijn. Dus totaal geen noodzaak om te veranderen. Kan me ook niet voorstellen dat futbin niet actueel gaat blijven. Tot op heden had geen enkele website een overeenkomst en toch waren ze up to date.
We zien het wel. Mocht het zo zijn dat ze niet meer actueel zijn dan switch ik wel over. Tot op heden gebruiken al mijn bronnen nog steeds futbin als basis.
Ben zelf altijd meer fan geweest van de interface van futhead. Prijzen van PC is toch altijd al een dingetje voor al die sites in het begin, die zijn er meestal niet.

Ben sowieso iemand die eigenlijk te weinig met prijzen bezig is. Alleen in het begin is het oppassen. Daarna maar 1k meer of minder betalen voor een speler vaak niet meer uit met de hoeveel coins die je makkelijk kunt verdienen.
Fraaank schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:49:
[...]

Ben zelf altijd meer fan geweest van de interface van futhead. Prijzen van PC is toch altijd al een dingetje voor al die sites in het begin, die zijn er meestal niet.

Ben sowieso iemand die eigenlijk te weinig met prijzen bezig is. Alleen in het begin is het oppassen. Daarna maar 1k meer of minder betalen voor een speler vaak niet meer uit met de hoeveel coins die je makkelijk kunt verdienen.
Ik ben juist altijd zeer intensief bezig met prijzen. Futbin voorziet daarin voor mij (ps4) het beste in. Maar je moet nooit blind op een website uitgaan, er zit altijd wel wat verschil in. Ik hoop dat het script er weer gaat komen, daar heb ik super veel aan gehad.

Het is bijna zover :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Fraaank
Bean77 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:54:
[...]

Ik ben juist altijd zeer intensief bezig met prijzen. Futbin voorziet daarin voor mij (ps4) het beste in. Maar je moet nooit blind op een website uitgaan, er zit altijd wel wat verschil in. Ik hoop dat het script er weer gaat komen, daar heb ik super veel aan gehad.

Het is bijna zover :)
Kan me voorstellen dat het voor fanatieke traders inderdaad super handig! Futbin is ook wel grappig om de verloop van de prijzen te zien en in de gaten te houden.

Kan ook niet wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Bean77 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:37:
[...]

Vooralsnog is op futbin alle info te halen zoals alle jaren. Nergens gelezen dat dit niet meer het geval gaat zijn. Dus totaal geen noodzaak om te veranderen. Kan me ook niet voorstellen dat futbin niet actueel gaat blijven. Tot op heden had geen enkele website een overeenkomst en toch waren ze up to date.
We zien het wel. Mocht het zo zijn dat ze niet meer actueel zijn dan switch ik wel over. Tot op heden gebruiken al mijn bronnen nog steeds futbin als basis.
Er is nu wel een wezenlijk verschil dat er geen EA database meer is waar ze info uit kunnen halen..ze zullen altijd 1 stap achterlopen...alhoewel ze recent getweet hebben dat ze met EA praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 15 september 2019 @ 00:38:
[...]

Er is nu wel een wezenlijk verschil dat er geen EA database meer is waar ze info uit kunnen halen..ze zullen altijd 1 stap achterlopen...alhoewel ze recent getweet hebben dat ze met EA praten.
We gaan het zien. Zolang futbin actueel is blijft dat mijn bron en anders gaan we ergens anders heen.
Hoop wel dat het script dit jaar weer geupdate gaat worden. Zal misschien nu ook makkelijker worden omdat de info zo van websites te halen zou moeten zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:05
Net de demo gespeeld. Fifa street is back, super tof. Heb de ballen verstand van voetbal maar op de ps3 enorm vermaakt met fifa street. Speel regelmatig de tracks van fifa street af op spotify. top dit. instant buy op xbox one s.

Normaal voetbal ook wel grappig voor erbij maar ben superslecht :P

4k voegt niet veel toe las ik dus upgraden naar xbox one x schiet niet op wss? Of toch wel?

Neem aan dat Volta lekker uitgebreid is met campgaign enzo? zag dat er genoeg speelmodus zijn, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
TweakerVincent schreef op zondag 15 september 2019 @ 02:06:
Net de demo gespeeld. Fifa street is back, super tof. Heb de ballen verstand van voetbal maar op de ps3 enorm vermaakt met fifa street. Speel regelmatig de tracks van fifa street af op spotify. top dit. instant buy op xbox one s.

Normaal voetbal ook wel grappig voor erbij maar ben superslecht :P

4k voegt niet veel toe las ik dus upgraden naar xbox one x schiet niet op wss? Of toch wel?

Neem aan dat Volta lekker uitgebreid is met campgaign enzo? zag dat er genoeg speelmodus zijn, leuk!
Dat 4k verhaal viel mij ook al op. Heb niet het idee dat ik ineens meer zie op het veld. Misschien dat FIFA op de One X wel wat beter loopt kwa FPS (constant 60?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vroeg mezelf af of de kans dat je een icon Ronaldo etc packed nu niet veel kleiner is geworden? Je hebt een x percentage geloof ik dat je een icon packed, maar er zijn natuurlijk meer icons bijgekomen. Weet iemand of daarmee ook het percentage dat je een prime Ronaldo packed nu ook veel kleiner is geworden? Of heeft het aantal icons geen invloed op het percentage?

Heb mij er nooit in verdiept, maar eigenlijk wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heeft Frenkie de Jong een OTW kaart eigenlijk? Ik gok dat hij woensdag een IF krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
shoombak schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:37:
Heeft Frenkie de Jong een OTW kaart eigenlijk? Ik gok dat hij woensdag een IF krijgt
Waarom denk je dat we weten wie een OTW kaart heeft als dat nog niet bekend voor behoudens een aantal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:02:
[...]

Waarom denk je dat we weten wie een OTW kaart heeft als dat nog niet bekend voor behoudens een aantal?
Jij bent toch zo ervaren en weet dat toch gewoon ;) :P

TOTW gaat erg leuk worden. Ik ga met packs wel even wachten totdat die er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:41:
[...]

Jij bent toch zo ervaren en weet dat toch gewoon ;) :P

TOTW gaat erg leuk worden. Ik ga met packs wel even wachten totdat die er in zitten.
Die zitten er toch sowieso in...of mag jij eerder starten met FIFA20 dan de rest :) of bedoel je de web app dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 16-09-2019 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
nog 2 dagen!! hoop zo dat die bug die er vorig jaar was op de xbox met ea acces ook op de ps4 is en we dus langer dan 10 uur kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 00:04:
[...]

Die zitten er toch sowieso in...of mag jij eerder starten met FIFA20 dan de rest :) of bedoel je de web app dingen.
De ea access is toch ietsjes eerder beschikbaar dan dat de totw uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:27:
[...]

De ea access is toch ietsjes eerder beschikbaar dan dat de totw uitkomt?
Nope 19 september pas. TOTW komt 18 sept

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 16-09-2019 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
fifanoob schreef op maandag 16 september 2019 @ 03:21:
nog 2 dagen!! hoop zo dat die bug die er vorig jaar was op de xbox met ea acces ook op de ps4 is en we dus langer dan 10 uur kunnen spelen :D
3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:39:
[...]

Nope 19 september pas. TOTW komt 18 sept
TOTW komt toch normaal altijd donderdag om 19:00 uur? Of de eerste keer verschoven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-08 11:29
Bean77 schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:43:
[...]

TOTW komt toch normaal altijd donderdag om 19:00 uur? Of de eerste keer verschoven?
Jij als EA medewerker moet toch weten dat woensdag TOTW dag is. 16:00 bekend op Twitter en 19:00 in packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
Offtopic, maar grappig om te zien:

https://www.ad.nl/video/r...uw-in-fifa-street~p100843

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:14:
[...]

Jij als EA medewerker moet toch weten dat woensdag TOTW dag is. 16:00 bekend op Twitter en 19:00 in packs.
Je bent in de war met @simons ? Ik dus kennelijk duidelijk niet :P Is dat ook gelijk ontkracht haha.
Maar nu je het zegt herinner ik het mij weer idd. Ik heb echt 2 a 3 maanden nagenoeg geen fifa meer aangeraakt. Wel druk bezig met lijstjes voor fifa20. Het is bijna zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:12:
[...]

Je bent in de war met @simons ? Ik dus kennelijk duidelijk niet :P Is dat ook gelijk ontkracht haha.
Maar nu je het zegt herinner ik het mij weer idd. Ik heb echt 2 a 3 maanden nagenoeg geen fifa meer aangeraakt. Wel druk bezig met lijstjes voor fifa20. Het is bijna zover :)
Lijstjes voor? Teams? Ik wil Serie A gaan doen dit jaar, maar als ik Mbappe gelijk uit een loyalty-pack krijg ga ik natuurlijk Ligue 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Heb even gekeken naar spelers via futbin. Wilde misschien een bundesliga team maken maar Havertz heeft geen 5 star weakfoot meer :/
Zonde, want zo'n speler is voor mij wel een must.
Achja, Son en de Bruyne laten me niet de steek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:46:
Heb even gekeken naar spelers via futbin. Wilde misschien een bundesliga team maken maar Havertz heeft geen 5 star weakfoot meer :/
Zonde, want zo'n speler is voor mij wel een must.
Achja, Son en de Bruyne laten me niet de steek :+
En je gaat hoeveel geld er deze week inpompen?

Ben overigens ook benieuwd wat de rest er voor geld in gaat stoppen in deze eerst week.

Ik neig zelf naar zo'n euro of 20 als de initiële packs me niks opleveren. Overigens hoop ik dat de loyalty-packs dit jaar weer eens goed worden verdeeld. Volgens mij kreeg de afgelopen jaren zo'n beetje iedereen die de game langer dan 3 jaar speelt dezelfde packs. Ik ben trots op m'n club met de Est. 2011, hoop dat ik daar ook eens voor wordt beloond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vissert schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:14:
[...]
Hahaha bustes! Bean zal wel weer anders beweren maar goed te zien dat meerdere mensen hem als de verpersoonlijking van EA zien😂

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
simons schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:57:
[...]

Hahaha bustes! Bean zal wel weer anders beweren maar goed te zien dat meerdere mensen hem als de verpersoonlijking van EA zien😂
You can't spell @Bean77 Bean without EA...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:49:
[...]

Ben overigens ook benieuwd wat de rest er voor geld in gaat stoppen in deze eerst week.

Ik neig zelf naar zo'n euro of 20 als de initiële packs me niks opleveren. Overigens hoop ik dat de loyalty-packs dit jaar weer eens goed worden verdeeld. Volgens mij kreeg de afgelopen jaren zo'n beetje iedereen die de game langer dan 3 jaar speelt dezelfde packs. Ik ben trots op m'n club met de Est. 2011, hoop dat ik daar ook eens voor wordt beloond.
0 euro. Het is iets om naar toe te werken. Niet dat gelijk vanaf dag 1 dat team er moet staan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Bedankt voor u reactie..
Fraaank schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:05:
[...]

Je kunt zoeken in dit topic. Deze vragen staan hier al zeker 10x beantwoord. Wat dacht je om te beginnen van de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnBot
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-05 23:18
200 euro samen met een vriend van me. Verder steken we er geen euro meer in de rest van het seizoen. Met een beetje geluk heb je meteen zo'n voorsprong op het gros van de spelers.
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:19:
[...]

Lijstjes voor? Teams? Ik wil Serie A gaan doen dit jaar, maar als ik Mbappe gelijk uit een loyalty-pack krijg ga ik natuurlijk Ligue 1.
Lijstjes welke spelers vasthouden om te verkopen op de piek. Lijstjes met spelers om in te investeren. Lijstjes om te investeren in spelers in de dip. Lijstjes met lange termijn investeringen. Richtlijnen voor investeren in IF's/OTW's. Richtlijnen minimale verkoopprijzen hoge rated spelers.
Dat soort lijstjes dus.

Teams is wel leuk om naar te kijken en om te puzzelen, maar is teveel afhankelijk wat er uit de packs komt of niet. Ik zie dat dan wel.

Dus als er mensen zijn die dadelijk gaan afvragen hoe ik aan mijn team ga komen. Investeren met wat FP en vervolgens slim en efficient handelen. En ja je moet er wat moeite voor doen om je erin te verdiepen.
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]

Erg scherp ;) haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
johnBot schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:21:
200 euro samen met een vriend van me. Verder steken we er geen euro meer in de rest van het seizoen. Met een beetje geluk heb je meteen zo'n voorsprong op het gros van de spelers.

[...]
Precies, goed investeren en je bent snel coins aan het verdienen.
Wel weer wennen aan die kansloze packs in het begin. Jammer genoeg geen speciale packs in de store(buiten sbc's, rewards).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de openingspost tweemaal doorgelezen aangezien ik dezelfde vraag had, het is niet dat het erg duidelijk vermeld word.

Ik heb vrijdagmiddag, dus toch maar EA Access aangevinkt om even met Fifa 20 aan de slag te kunnen, hopelijk ben ik niet de vrijdag kwijt met het downloaden zelf :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:28:
[...]

Ik heb de openingspost tweemaal doorgelezen aangezien ik dezelfde vraag had, het is niet dat het erg duidelijk vermeld word.

Ik heb vrijdagmiddag, dus toch maar EA Access aangevinkt om even met Fifa 20 aan de slag te kunnen, hopelijk ben ik niet de vrijdag kwijt met het downloaden zelf :/
Volgens mij gaan ze dit jaar voor een soft launch door in de nacht het spel al vrij te geven zodat het meer verspreid gedownload wordt over de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
[...]

je kunt niet pre downloaden in EA access zelf. Dus pas vanuit EA access komt de trailversie te staan en die moet je dan downloaden. De trailversie komt trouwens al donderdag btw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:39:
[...]

je kunt niet pre downloaden in EA access zelf. Dus pas vanuit EA access komt de trailversie te staan en die moet je dan downloaden. De trailversie komt trouwens al donderdag btw
Toch maar PC spelen hè jongens:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/njaWMAd.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
[...]

Neig er ook naar, of iig een 10je voor wat drafts ofzo.

Ben ook benieuwd of ik nog iets van loyality krijg, heb FIFA 19 geskipt maar mijn club is Est. 2012 dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Jamesl schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:20:
[...]

Neig er ook naar, of iig een 10je voor wat drafts ofzo.

Ben ook benieuwd of ik nog iets van loyality krijg, heb FIFA 19 geskipt maar mijn club is Est. 2012 dacht ik :)
Mijn club is Est. 2011, weet je dan ongeveer wat je kan verwachten qua pakketjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
joey1990 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:23:
[...]

Mijn club is Est. 2011, weet je dan ongeveer wat je kan verwachten qua pakketjes?
Waarschijnlijk dezelfde bende als vorig jaar! Kan het zo snel niet meer vinden wat het was.

Overigens: Als je FIFApunten wilt hebben, kun je ze nu ook nog (goedkoper?) kopen voor FIFA19. Die kun je dan meenemen naar FIFA20. Je krijgt dan als het goed is 1x de vraag of je punten wilt verhuizen naar FIFA20. Dit werkt al 100 jaar zo gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:33:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde bende als vorig jaar! Kan het zo snel niet meer vinden wat het was.

Overigens: Als je FIFApunten wilt hebben, kun je ze nu ook nog (goedkoper?) kopen voor FIFA19. Die kun je dan meenemen naar FIFA20. Je krijgt dan als het goed is 1x de vraag of je punten wilt verhuizen naar FIFA20. Dit werkt al 100 jaar zo gelukkig.
https://www.fifauteam.com/fifa-20-daily-gifts-guide/
Here it is what you can get in a daily gift:

BRONZE REWARD PACK
A mix of 4 items, all bronze with at least one player. Former ‘Bronze Gift Pack’.

SILVER REWARD PACK
A mix of 4 items, all silver with at least one player. Former ‘Silver Gift Pack’.

GOLD REWARD PACK
A mix of 4 items, all silver with at least one player. Former ‘Gold Gift Pack’.

COINS PACK
Minimum of 2,000 coins to spend in whatever you want.

PREMIUM COINS PACK
Minimum of 4,000 coins to spend in whatever you want.

[ Voor 33% gewijzigd door Maichel op 16-09-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Dit zijn de daily-gifts. Ik had het over de packs die je krijgt omdat je al een aantal jaar FIFA speelt. Je krijgt dan bij de eerste keer FIFA starten wat bonus-packs. Ik noem ze loyalty-packs, maar EA is zo lief geweest om de packs die gratis kreeg door een x-aantal keer in te loggen in FIFA ook zo te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:39:
[...]

Dit zijn de daily-gifts. Ik had het over de packs die je krijgt omdat je al een aantal jaar FIFA speelt. Je krijgt dan bij de eerste keer FIFA starten wat bonus-packs. Ik noem ze loyalty-packs, maar EA is zo lief geweest om de packs die gratis kreeg door een x-aantal keer in te loggen in FIFA ook zo te noemen.
ahja, klopt. Die waren ook ruk weet ik nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Ik had het ook doorgelezen maar voor mij was het ook onduidelijk, omdat het pas te downloaden is vanaf de 24e.
Ik heb zelf geen ervaring met ea acces, dit is het 1e jaar dus was gewoon benieuwd naar de werking.
Het is dus afwachten.
Zal het forum in de gaten houden ;)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Kanters85 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:45:
Ik had het ook doorgelezen maar voor mij was het ook onduidelijk, omdat het pas te downloaden is vanaf de 24e.
Ik heb zelf geen ervaring met ea acces, dit is het 1e jaar dus was gewoon benieuwd naar de werking.
Het is dus afwachten.
Zal het forum in de gaten houden ;)

[...]
ja mochten er mensen al pre loaden voor ea acces , laat dit dan even weten.. dan slinger ik me ps4 ook even aan. ( en anders wacht ik netjes tot de 19e) ( vorig jaar was ie 1 dag te vroeg al vrijgegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:39:
[...]

Ja en die 'trailversie' is dan gratis ofzo toch?

Ik heb nl. FIFA 20 bij Mediamarkt besteld, maar voor die €4 van EA access wil ik best wat korting op FIFA punten en 10 uur speeltijd hebben.

Als ik het topic goed heb doorzocht dan kan ik het alsnog 10 uur spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Slim, scheelt 20 % als je toch fifa punten wil kopen kun je die het best in een keer inslaan.
Jamesl schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:14:
[...]

Ik heb nl. FIFA 20 bij Mediamarkt besteld, maar voor die €4 van EA access wil ik best wat korting op FIFA punten en 10 uur speeltijd hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:21
[...]

Ik ga er precies 0 euro in stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
MadMoody schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:12:
[...]

Ik ga er precies 0 euro in stoppen.
Dus jij koopt fifa gewoon niet.
Ik ben overigens ook van plan om alleen fifa basisversie te kopen zonder early acces(of heel misschien pes)
En dan kijken waar het schip strand. Had afgelopen jaar vrij rap een team van 3 a 4 miljoen bij elkaar.
Vind het bouwen van het team eigenlijk het leukste.
Na de tots waanzin en ik echt mijn ultimate team bij elkaar had heb ik nog 1 of 2 WL gespeeld en daarna een mooie pauze van fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik ga ook geen geld stoppen in fifa punten, sowieso dat ik dan extra teleurgesteld ben in de packs. Weet elk jaar toch wel met casual spelen een leuk team bij elkaar te spelen. Misschien dat ik wel EA Access neem omdat ik het weekend vd release er niet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ben ook erg benieuwd nr die trailversie en hoe dat werkt. Als iemand door meer over kan vertellen; dank alvast!

[ Voor 3% gewijzigd door Leoleo op 16-09-2019 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Fraaank schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]
Ik rust mijn kaas!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Kanters85 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:40:
Slim, scheelt 20 % als je toch fifa punten wil kopen kun je die het best in een keer inslaan.

[...]
20%? volgens mij krijg je gewoon 10% korting
Jamesl schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:14:
[...]

Klopt helemaal 10 uur uitproberen tot release date

[ Voor 46% gewijzigd door bvbal79 op 16-09-2019 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:30
Ik heb de ultimate versie tgv PC EA Access lidmaatschap, en verder ga ik hopelijk weer via de bronze pack method mijn club opbouwen :) Geen verdere investering dus hopen dat mijn welcome back packs nog wat opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:36
Fifa 19 kun je trouwens inleveren bij de gamemania inruilactie. (2 games, fifa20 voor 25,-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

De EA Acces glitch lijkt voor de xbox one users nog te werken. Heb dit zelf getest met NHL20. Heb 4+ uren op de teller en ea access zegt dat ik nog 10 uur mag spelen.

Kwestie van sluiten/starten totdat er geen ea access bij het logo linksboven staat ingame.
bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:52:
[...]
Klopt helemaal 10 uur uitproberen tot release date
Unlimited! :9

[ Voor 26% gewijzigd door Meneer iCy op 16-09-2019 21:44 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Meneer iCy schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:29:
De EA Acces glitch lijkt voor de xbox one users nog te werken. Heb dit zelf getest met NHL20. Heb 4+ uren op de teller en ea access zegt dat ik nog 10 uur mag spelen.

Kwestie van sluiten/starten totdat er geen ea access bij het logo linksboven staat ingame.
Vorig jaar werkte dit ook, maar ik moest vaak wel 10-15x de game stoppen en starten om dit voor elkaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 14-09 10:37
Hopelijk op de ps4 ook..
Ik wacht er nog even mee, zodra de app live is eerst een team zien samen te stellen waar je squad battles mee kunt spelen, en verwacht nog wel even zoet te zijn met de COD beta. :)
Mocht de glitch niet werken strooi ik die 10 uur over volgende week uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Komt er trouwens een nieuwe app of word de fifa 19 companion app gewoon omgezet naar fifa 20 companion app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
De app krijgt een update, voor 19 is geen support meer.
Tot aan de update kun je ook een snelkoppeling van de mobiele webpagina gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

shoombak schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:48:
[...]

Vorig jaar werkte dit ook, maar ik moest vaak wel 10-15x de game stoppen en starten om dit voor elkaar te krijgen
Klopt, maar lijkt nu beter te glitchen. Wel een kwestie van heel snel stoppen en starten van de game. Dat lijkt het beste te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Meneer iCy schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:13:
[...]

Klopt, maar lijkt nu beter te glitchen. Wel een kwestie van heel snel stoppen en starten van de game. Dat lijkt het beste te werken.
Wat bedoel je met snel.....voor ik in het menu ben waar ik kan zien dat er NHL20 staat ipv EAaccess ben ik al 1 minuut verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

bvbal79 schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:28:
[...]

Wat bedoel je met snel.....voor ik in het menu ben waar ik kan zien dat er NHL20 staat ipv EAaccess ben ik al 1 minuut verder
Bij de xbox kan je een game afsluiten en direct starten. Dat stukje voer ik snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07 09:44
De demo toch even gedownload en gespeeld, en moet zeggen dat ik positief verrast ben. De snelheid is beduidend lager waardoor er een betere balans is tussen spelers. Ook spelers met minder snelheid lijken zo van waarde te worden, dus meer variatie in de keuze die je hebt aan spelers. Ook de passing gaat minder assisted, als je een bal vanuit een verkeerde positie wilt doorspelen komt de pass minder goed aan. Als de demo representatief is voor de definitieve game vind ik dat EA echt gewoon goed werk geleverd heeft.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:14:
De demo toch even gedownload en gespeeld, en moet zeggen dat ik positief verrast ben. De snelheid is beduidend lager waardoor er een betere balans is tussen spelers. Ook spelers met minder snelheid lijken zo van waarde te worden, dus meer variatie in de keuze die je hebt aan spelers. Ook de passing gaat minder assisted, als je een bal vanuit een verkeerde positie wilt doorspelen komt de pass minder goed aan. Als de demo representatief is voor de definitieve game vind ik dat EA echt gewoon goed werk geleverd heeft.
Hetzelfde als vorige demos, je speelt sowieso FIFA i.p.v. FUT dus het is nog ff afwachten wat dadelijk de impact van chem kaartjes is op de gameplay.

Ik ben in ieder positief, hoop dat ze de trend van FIFA 19 doorzetten qua content en patches en niet dat de game weer compleet anders is over 4-6 weken zoals in voorgaande jaren.

Pre-load staat in ieder geval in de queue :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Maandag(nacht...) de fysieke Champions Editie ophalen. Zin in!
Wilde alvast een start team bedenken, maar heeft eigenlijk weinig nut, want hangt allemaal af van wat ik pack in t begin natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Maichel schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:51:
Wilde alvast een start team bedenken, maar heeft eigenlijk weinig nut, want hangt allemaal af van wat ik pack in t begin natuurlijk.
*draait zich dan nog een keertje om en heeft er dan al een aantal dagen FUT erop zitten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:53:
[...]

*draait zich dan nog een keertje om en heeft er dan al een aantal dagen FUT erop zitten*
Haha ja goed punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:05
Vandaag 65 inch kopen, yeah! Volta kom maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
dutchgio schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:48:
Hopelijk op de ps4 ook..
Ik wacht er nog even mee, zodra de app live is eerst een team zien samen te stellen waar je squad battles mee kunt spelen, en verwacht nog wel even zoet te zijn met de COD beta. :)
Mocht de glitch niet werken strooi ik die 10 uur over volgende week uit.
Hoezo uitsmeren over volgende week? Je kan vanaf dinsdag al spelen toch? Mijn idee is eerst via de app wat packs openen en een teampje samenstellen en als ik fifa via de PlayStation opstart alleen voor potjes spelen, zou toch dom zijn als je je team gaat samenstellen via de PlayStation dat gaat allemaal van je speel tijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
tukkerterror90 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:50:
[...]

Hoezo uitsmeren over volgende week? Je kan vanaf dinsdag al spelen toch? Mijn idee is eerst via de app wat packs openen en een teampje samenstellen en als ik fifa via de PlayStation opstart alleen voor potjes spelen, zou toch dom zijn als je je team gaat samenstellen via de PlayStation dat gaat allemaal van je speel tijd af.
Doet de webapp het al zonder dat je een keer ingelogd bent op FIFA op de console/PC dan? Dacht dat dat meestal niet zo goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
EA Access release was vorig jaar woensdag 17:00u, hopelijk morgenmiddag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:45
shoombak schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:19:
Las ook al dat bij NHL20 het werkte dat als je het spel steeds herstartte totdat het EA Access logo er niet meer was je langer kon spelen, stond alleen niet bij over welk platform dit ging. Dus wie weet werkt dit ook voor Fifa 20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:21:
[...]

Las ook al dat bij NHL20 het werkte dat als je het spel steeds herstartte totdat het EA Access logo er niet meer was je langer kon spelen, stond alleen niet bij over welk platform dit ging. Dus wie weet werkt dit ook voor Fifa 20
Klopt, heb het getest op de xbox en het truukje lijkt te werken op de xbox.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xLpBJgY/622e51f6-f9c0-4f2d-8a21-a08d57879e7c.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xLH1XRn/c75c905a-584e-4e75-8230-946e206823e8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:45
Meneer iCy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:24:
[...]

Klopt, heb het getest op de xbox en het truukje lijkt te werken op de xbox.

[Afbeelding] [Afbeelding]
Ah is dus alleen Xbox, nou pech voor alle PS4 spelers zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:27:
[...]

Ah is dus alleen Xbox, nou pech voor alle PS4 spelers zoals ik.
Op de discord channel is het de PS4 players niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Once you finished the 10 hours on your main account, create a new one with the same region as your main account. You should see FIFA 20 as a game with a lock on it, click on it, and select the " go to the Playstation Store" option. Once the playstation store loads, click on DOWNLOAD TRIAL. After it gives you an error, click on START TRIAL. Once the game loads up the main menu, switch to your main account and it should give you a switch controllers option. This works as of 14/09/2019.
Dit schijnt op de ps4 te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Mooi dat die glitch, waarschijnlijk, weer werkt op de Xbox! Ga in de eerste periode voornamelijk Squad Battles spelen om die pakketjes maandag direct te ontvangen. Ik ga overigens geen points kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
t mac schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:50:
Fifa 19 kun je trouwens inleveren bij de gamemania inruilactie. (2 games, fifa20 voor 25,-)
Zaterdag 8x FIFA 19 ingeleverd, nu kan ik 4x FIFA 20 voor 25 euro per stuk halen.
2 maanden geleden 8x FIFA 19 ingeleverd en kreeg er toen 80 euro aan waardebonnen voor. Helaas te vroeg ingeruild.

Verder is de Gamemania wel duur, heb 24x FIFA 20 nodig, MediaMarkt is 55 euro, Game Mania is 65 euro.

Donderdag maar eens EA Access op de ps4 installen :)

Al ben ik nu PES 20 aan het spelen :+
Maichel schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:51:
Waar heb jij een nachtopening? De MediaMarkt's rond Rotterdam doen er niet aan

[ Voor 24% gewijzigd door Mars18 op 17-09-2019 10:45 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
shoombak schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:19:
Staat bij mij toch echt pas op donderdag vanaf 17:00uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:45:
[...]

Staat bij mij toch echt pas op donderdag vanaf 17:00uur.
Vorig jaar stond de release ook op donderdag 20 september, maar dat werd dus woensdag 19 september 17.00u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
shoombak schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:53:
[...]

Vorig jaar stond de release ook op donderdag 20 september, maar dat werd dus woensdag 19 september 17.00u
Toch een dag te laat vrij genomen dan. Heb alleen vrijdag vrij omdat de release op donderdag 17:00uur stond. Ach we zien het wel! Anders dagje webappen, ik bedoel werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Mars18 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:43:
[...]

Zaterdag 8x FIFA 19 ingeleverd, nu kan ik 4x FIFA 20 voor 25 euro per stuk halen.
2 maanden geleden 8x FIFA 19 ingeleverd en kreeg er toen 80 euro aan waardebonnen voor. Helaas te vroeg ingeruild.

Verder is de Gamemania wel duur, heb 24x FIFA 20 nodig, MediaMarkt is 55 euro, Game Mania is 65 euro.

[...]

Game Shock Oss, ik woon in Denbosch dus easy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Mars18 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:43:
[...]

[...]

Jij koopt FIFA voor het goede doel voor kansarme jongeren begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Zou ook graag Fifa 20 willen kopen op PC.
Maar nu zie ik iets van Origin Access Premier... Hoe moet ik dit ongeveer zien?
Je betaalt 15€ per maand en je kan dan gratis Fifa 20 spelen die maanden die je betaald?
Wanneer je stopt met betalen per maand kan je ook geen Fifa 20 meer spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:14:
[...]

Jij koopt FIFA voor het goede doel voor kansarme jongeren begrijp ik?
Gezien zijn onderschrift gok ik dat hij toernooien organiseert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
frye schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:19:
Zou ook graag Fifa 20 willen kopen op PC.
Maar nu zie ik iets van Origin Access Premier... Hoe moet ik dit ongeveer zien?
Je betaalt 15€ per maand en je kan dan gratis Fifa 20 spelen die maanden die je betaald?
Wanneer je stopt met betalen per maand kan je ook geen Fifa 20 meer spelen?
Klopt. Ik betaal 100euro per jaar om alle EA-games te kunnen spelen. Heb dus voor die 100euro FIFA20 Ultimate Edition, maar bijvoorbeeld ook BF1 en BFV, plus bijvoorbeeld de nieuwe NFS straks.
Jaap. schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:21:
[...]

Gezien zijn onderschrift gok ik dat hij toernooien organiseert ;)
Ah scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:24:
[...]

Klopt. Ik betaal 100euro per jaar om alle EA-games te kunnen spelen. Heb dus voor die 100euro FIFA20 Ultimate Edition, maar bijvoorbeeld ook BF1 en BFV, plus bijvoorbeeld de nieuwe NFS straks.

[...]

Ah scherp!
Hmmm, intressant want meestal laat ik Fifa na nieuwjaar toch links liggen >:)
Dan kan ik dus nu genieten van alle free packs en dergelijke, aangezien het dan gaat over de ultimate edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
frye schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:27:
[...]

Hmmm, intressant want meestal laat ik Fifa na nieuwjaar toch links liggen >:)
Dan kan ik dus nu genieten van alle free packs en dergelijke, aangezien het dan gaat over de ultimate edition?
Ja. Je mist denk ik wel de extra OTW-speler die hoort bij de Ultimate-editie, want daarvoor moest je de game voor een bepaalde datum al hebben gepreorderd.

Maarrrrrr als je alleen FIFA speelt, is het misschien wat veel geld (persoonlijke mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:33:
[...]

Ja. Je mist denk ik wel de extra OTW-speler die hoort bij de Ultimate-editie, want daarvoor moest je de game voor een bepaalde datum al hebben gepreorderd.

Maarrrrrr als je alleen FIFA speelt, is het misschien wat veel geld (persoonlijke mening).
Klopt wel. Maar, Fifa is bij mij telkens een bevlieging.
Leuk voor enkele maanden en dan is de interesse weg.
Als ik 4 maanden speel heb ik het eigenlijk terug verdient en wie weet kan ik dan nog leuke andere games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:17:
[...]

Hetzelfde als vorige demos, je speelt sowieso FIFA i.p.v. FUT dus het is nog ff afwachten wat dadelijk de impact van chem kaartjes is op de gameplay.

Ik ben in ieder positief, hoop dat ze de trend van FIFA 19 doorzetten qua content en patches en niet dat de game weer compleet anders is over 4-6 weken zoals in voorgaande jaren.

Pre-load staat in ieder geval in de queue :)
Voor wat ik me kan herinneren was de gameplay van de demo vorig jaar redelijk representatief voor de gameplay van fut 19.

De demo heeft mij dusdanig weten te overtuigen dat ik fifa 20 toch ga halen. Hopen dat ea idd niet gaat patchen en we na een week of 4 een compleet andere gameplay hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Weet iemand of er webshops zijn die de game vaak een dag eerder dan de release leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
El Profesor schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:53:
Weet iemand of er webshops zijn die de game vaak een dag eerder dan de release leveren?
Bij FIFA lijkt me die kans heel erg klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Zojuist FIFA besteld. Er is geen weg meer terug ;) Het begint ook wel weer te kriebelen moet ik zeggen. Het leukste is toch wel de eerste 2 maanden met het samenstellen van je team. Hopen dat je wat beters packt dan die maat van je die altijd geluk heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:24:
[...]

[...]

Ah scherp!
Nooit over nagedacht, dus ik zou dus better EA Access kunnen nemen omdat je dan en Fifa maar ook alle andere EA games krijgt voor de prijs van Fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Even een noob vraag, op veel websites die tips geven om snel coins te verdienen staat dat je nooit goude pakketjes moet kopen. Maar geldt dat advies ook als Fifa net uit is? Heeft het dan meer zin, of is het nog steeds beter om alleen bronze pakketjes te kopen om daarmee te handelen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:24:
[...]

Nooit over nagedacht, dus ik zou dus better EA Access kunnen nemen omdat je dan en Fifa maar ook alle andere EA games krijgt voor de prijs van Fifa?
Niet helemaal; een jaar kost 100 euro (90 als je al Access hebt, je krijgt dan immers 10% korting op aankopen). Maar in feite heb ik wel net zo geredeneerd als jij nu doet: eigenlijk hoef je buiten Fifa maar 1 game in Origin's Access te spelen om de aanschafwaarde 'eruit' te krijgen.

Let op: je bezit de games zolang als je Access member bent! Stop je dit, stopt je toegang. Je bezit games dus niet meer zelf, maar wat FIFA betreft is dat voor mij prima. Zodra de volgende versie uit is, is de replay waarde voor mij toch nihil, waardoor het mij niet uitmaakt dat ik de game niet zelf bezit.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 17-09-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Moet je Fifa 20 gekocht hebben via de store om 10 uur gratis te spelen of maakt dat niet uit ? Ik heb hem via bol.com gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:24:
[...]

+@Jaap.

Er is een verschil tussen EA Access en Origin Access Premier! Die laatste is enkel voor PC en geeft die all-you-can-eat variant. EA Access is alleen eerder toegang en 10% korting op games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
timano schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:12:
Moet je Fifa 20 gekocht hebben via de store om 10 uur gratis te spelen of maakt dat niet uit ? Ik heb hem via bol.com gekocht.
Je kunt 10 uur spelen met een EA access abonnement (van 3,99 per maand die je morgen kunt starten en na de 10 uur kunt cancellen om een refund te krijgen) dus stiekem toch gratis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:14:
[...]

+@Jaap.

Er is een verschil tussen EA Access en Origin Access Premier! Die laatste is enkel voor PC en geeft die all-you-can-eat variant. EA Access is alleen eerder toegang en 10% korting op games.
Eh right, je hebt gelijk. Ik speel alleen op PC en als ik het goed herinner @Bossie ook, vandaar mijn ietwat beknopte post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Jaap. schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:16:
[...]

Eh right, je hebt gelijk. Ik speel alleen op PC en als ik het goed herinner @Bossie ook, vandaar mijn ietwat beknopte post.
Wij moeten @Bossie niet in onze mooie PC-community

Lees: Volgens mij speelt ie PS4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap.
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:19:
[...]

Wij moeten @Bossie niet in onze mooie PC-community

Lees: Volgens mij speelt ie PS4
Damn, 2x mijn ongelijk bekennen in nog geen kwartier.. ;w