Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaap. schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:21:
[...]

Damn, 2x mijn ongelijk bekennen in nog geen kwartier.. ;w

Ik had het niet helemaal verkeerd, hij heeft PC overwogen;
https://gathering.tweaker...message/59964518#59964518
Idd, u gaat door voor de koelkast :)
Ik speel op de PS4, maar op basis van reddit/hier heb ik ook de demo op mijn PC geinstalleerd waarbij de gameplay op de PC merkbaar meer responsive was.

Mijn PC is eigenlijk een laptop en aangezien deze een GTX 1070 max-q icm een 144hz panel heeft, zal de gameplay meer responsief aanvoelen ivm de tragere PS4 Pro op een TV.

Ik ga geen monitor aanschaffen voor mijn PS4, maar zijn er dan echt geen goede "game" TV's ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:42:
[...]

Ik speel op de PS4, maar op basis van reddit/hier heb ik ook de demo op mijn PC geinstalleerd waarbij de gameplay op de PC merkbaar meer responsive was.

Mijn PC is eigenlijk een laptop en aangezien deze een GTX 1070 max-q icm een 144hz panel heeft, zal de gameplay meer responsief aanvoelen ivm de tragere PS4 Pro op een TV.

Ik ga geen monitor aanschaffen voor mijn PS4, maar zijn er dan echt geen goede "game" TV's ?
zijn genoeg goede gametvs! ik heb zelf een LG oled 55c8. dat gaat als de brandweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:45:
[...]

zijn genoeg goede gametvs! ik heb zelf een LG oled 55c8. dat gaat als de brandweer!
Reactietijd = 21,1ms icm 120hz.
Dat is niet slecht, maar toch niet vergelijkbaar met een goede gaming monitor?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:42:
[...]

Je hebt nu die BFG-televies (Big Format Display), waarbij de HP Omen X de eerste "TV" is met een 144Hz paneel met Nvidia-certificering blabla

5000euro is wel een beetje overdreven denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:48:
[...]

Nee gamemonitor is 1ms waarschijnlijk. Alle pro FIFA spelers spelen ook op kleine 24 inch schermpjes volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:49:
[...]

Je hebt nu die BFG-televies (Big Format Display), waarbij de HP Omen X de eerste "TV" is met een 144Hz paneel met Nvidia-certificering blabla

5000euro is wel een beetje overdreven denk ik...
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Speel zelf trouwens op een Sony 4K TV van 1/10de van dat bedrag ongeveer, maar merk weinig van inputlag in de demo van FIFA20 momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:20:
[...]

Speel zelf trouwens op een Sony 4K TV van 1/10de van dat bedrag ongeveer, maar merk weinig van inputlag in de demo van FIFA20 momenteel.
ik denk dat de echte test pas komt als we dadelijk Fifa 20 online gaan spelen, het merendeel van de lag is waarschijnlijk meer van de EA servers dan van input/screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:28:
[...]

ik denk dat de echte test pas komt als we dadelijk Fifa 20 online gaan spelen, het merendeel van de lag is waarschijnlijk meer van de EA servers dan van input/screen.
Precies dit dus, en met CoD ofzo merk ik wel echt verschril tussen monitor en grote TV maar met FIFA maakt het mij niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:48:
[...]

Ps4 gaat niet hoger dan 60 hz?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Heb ook een game monitor gekocht, 1ms en 144 hz . Overgestapt van Telfort naar ziggo. Maar begin me helaas steeds meer te beseffen dat ik gewoon een hele slechte gamer ben. Gaf vaak mijn internet en grote tv de schuld, maar blijf tegen zelfde problemen aan lopen. Misschien dat spelen met deze gedachte mij deze fifa wel met plezier laat spelen. Niet meer ragen en accepteren dat ik 50/50 speel. Heb er wel weer zin aan. Vooral het traden en opbouwen van het team zonder verdere aanschaf van fifa points. Vorig jaar veel packluck gehad in het begin, hopelijk nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
michi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:52:
Heb ook een game monitor gekocht, 1ms en 144 hz . Overgestapt van Telfort naar ziggo. Maar begin me helaas steeds meer te beseffen dat ik gewoon een hele slechte gamer ben. Gaf vaak mijn internet en grote tv de schuld, maar blijf tegen zelfde problemen aan lopen. Misschien dat spelen met deze gedachte mij deze fifa wel met plezier laat spelen. Niet meer ragen en accepteren dat ik 50/50 speel. Heb er wel weer zin aan. Vooral het traden en opbouwen van het team zonder verdere aanschaf van fifa points. Vorig jaar veel packluck gehad in het begin, hopelijk nu weer.
Voor een hoop hier is het spelen ook 50% wat FUT leuk maakt. Het traden, sparen, teams vormen en SBCs zijn de andere 50%, bij sommige is het percentage zelfs nog hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:28:
[...]

Ik dacht dat WL enkel via de servers van EA ging en division rivals en friendly P2P?

Ik heb altijd het idee dat WL wel veel langzamer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
begin wel ongeduldig te worden hoor. Breng die app uit dan kunnen we in elk geval alvast een beetje aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:30
fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:35:
begin wel ongeduldig te worden hoor. Breng die app uit dan kunnen we in elk geval alvast een beetje aan de slag!
"De FUT-webapp en andere FIFA-webfuncties zijn momenteel offline voor onderhoud terwijl we ons voorbereiden op FIFA 20. De nieuwe webapp komt 18 september uit."

Morgen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Als je EA Access op de PS4 voor een maand koopt en je hebt nog geld in je wallet, wordt het dan van wallet afgetrokken of via de creditcard/paypal? Want heb nog wel geld in de wallet maar niet een gekoppelde cc of paypal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:09
Jaap. schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:07:
[...]

"De FUT-webapp en andere FIFA-webfuncties zijn momenteel offline voor onderhoud terwijl we ons voorbereiden op FIFA 20. De nieuwe webapp komt 18 september uit."

Morgen dus..
Dat is de officiële aankondiging, in de praktijk zullen ze we webapp eerder uitbrengen, om de servers te ontzien. Ik geloof dat dit vorig jaar of het jaar ervoor ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Jaap. schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:07:
[...]

Morgen dus..
Weet ik...
Ik zeg alleen dat het van mij nu al mag. Ik verwacht hem eigenlijk al in de loop van de avond. Gebeurde volgens mij vorig jaar ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:38:
Als je EA Access op de PS4 voor een maand koopt en je hebt nog geld in je wallet, wordt het dan van wallet afgetrokken of via de creditcard/paypal? Want heb nog wel geld in de wallet maar niet een gekoppelde cc of paypal
heb hier ook mee gezeten. Als je het via de ps4 zelf afsluit moet je een gekoppelde paypal account hebben of deze maken.

Maar als je via de browser ( mobiel/pc ) inlogt je psn account dan kan je het daar als goed is ook afsluiten maar dan zonder gekoppelde paypal account en gewoon van je wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
EA is officieel de weg kwijt:
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/inbox/icon-timeline.jpg.adapt.1456w.jpg
https://www.ea.com/en-gb/...s/pitch-notes-fut20-icons
Want wie wil nou wachten totdat EA bepaald wanneer jij een prime of een moments mag hebben.

fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:03:
[...]

heb hier ook mee gezeten. Als je het via de ps4 zelf afsluit moet je een gekoppelde paypal account hebben of deze maken.

Maar als je via de browser ( mobiel/pc ) inlogt je psn account dan kan je het daar als goed is ook afsluiten maar dan zonder gekoppelde paypal account en gewoon van je wallet.
Heb je daar ervaring mee of heb je dat gelezen?

[ Voor 45% gewijzigd door Pompi op 17-09-2019 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:13:
[Afbeelding]
Want wie wil nou wachten totdat EA bepaald wanneer jij een prime of een moments mag hebben.

[...]

Ervaring mee. Want wou me paypal account koppelen aan me psn account dit deed ik op de ps4 zelf en het lukte met geen mogelijkheid. Elke x gaf ie aan ww of gebruikersnaam niet correct of iets in die trend. Terwijl die gegevens gewoon kloppen. Schijnt een probleem te zijn waar meerder mensen last van hadden.
Vervolgens las ik iets dat je ps4 primair ingesteld moest worden en dat lukte me niet via de ps4.
Ben ik in gaan loggen via de laptop omdat uit te voeren. Vervolgens zag ik dat ik daar ook EA acces kon afnemen klikte er op. Dacht dat ik weer gezeik zou krijgen met paypal maar opeens was het gelukt.. En was er geld uit me wallet.
Weet het nog steeds niet helemaal 100% zeker maar t kan bijna niet anders. Heb in elk geval ea acces nu :)
Ben er wel tijdje mee bezig geweest wachtwoorden veranderd en weet ik veel wat man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:13:
[Afbeelding]

[...]

Geen individuele ICON sbc's
Voor alle icons een Prime Moments versie
ICON Swaps waarbij je tokens moet verzamelen via objectives die je kan inleveren voor een icon.

Ik vind het niet zo heel gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Laatst online: 03-09 11:20
Er zijn al mensen die via de fifa 20 demo, fifa 20 hebben kunnen downloaden én spelen.
https://twitter.com/i/status/1173975628258914304

Is helaas alweer gepatched..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
chengbondkwok schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:37:
[...]

ICON Swaps waarbij je tokens moet verzamelen via objectives die je kan inleveren voor een icon.

Die swaps zijn wel tijdelijk, afgelopen jaar heb ik ook al een aantal tokens gemist voor die swaps omdat ik geen tijd had voor de objectives of omdat ik de sbc voor een token had gemist. Kan dus zo maar zijn dat ik dan dit keer niet de Icon kan krijgen die ik wil omdat de tijd verlopen is of omdat ik niet genoeg tokens heb, daarnaast vind ik het ook wel irritant dat zij bepalen wanneer ik met een bepaalde speler kan/wil spelen als ze gewoon al in het spel aanwezig zijn in tegenstelling tot TOTW of promo spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:37:
[...]

Zijn icons ook upgradeable ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:40:
[...]

Die swaps zijn wel tijdelijk, afgelopen jaar heb ik ook al een aantal tokens gemist voor die swaps omdat ik geen tijd had voor de objectives of omdat ik de sbc voor een token had gemist. Kan dus zo maar zijn dat ik dan dit keer niet de Icon kan krijgen die ik wil omdat de tijd verlopen is of omdat ik niet genoeg tokens heb, daarnaast vind ik het ook wel irritant dat zij bepalen wanneer ik met een bepaalde speler kan/wil spelen als ze gewoon al in het spel aanwezig zijn in tegenstelling tot TOTW of promo spelers.
Dat durf ik niet te zeggen. Dit jaar hebben we ook monthly objectives waar je gewoon naar toe werkt. Ik hoop en denk dat Icons hetzelfde zijn.
Bossie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:40:
[...]

Zijn icons ook upgradeable ?
Zoals het ernaar uit ziet niet. Zou anders bad business voor EA zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:27:
[...]

Ervaring mee. Want wou me paypal account koppelen aan me psn account dit deed ik op de ps4 zelf en het lukte met geen mogelijkheid. Elke x gaf ie aan ww of gebruikersnaam niet correct of iets in die trend. Terwijl die gegevens gewoon kloppen. Schijnt een probleem te zijn waar meerder mensen last van hadden.
Vervolgens las ik iets dat je ps4 primair ingesteld moest worden en dat lukte me niet via de ps4.
Ben ik in gaan loggen via de laptop omdat uit te voeren. Vervolgens zag ik dat ik daar ook EA acces kon afnemen klikte er op. Dacht dat ik weer gezeik zou krijgen met paypal maar opeens was het gelukt.. En was er geld uit me wallet.
Weet het nog steeds niet helemaal 100% zeker maar t kan bijna niet anders. Heb in elk geval ea acces nu :)
Ben er wel tijdje mee bezig geweest wachtwoorden veranderd en weet ik veel wat man man
Helaas, werkt niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/91qwvKLzUtqR6mN7vpbe23MG/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Er is blijkbaar een glitch waarbij je vanuit de demo de EA access game kan downloaden. Inmiddels schijnen de FIFA 20 servers doengebracht te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Doe je dit via je playstation of via je telefoon bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:33:
[...]

Doe je dit via je playstation of via je telefoon bv?
Dit was via de website op mijn computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:33:
[...]

Dit was via de website op mijn computer.
Hm vaag.. Dan weet ik het ook niet.. Sorry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:35:
[...]

Hm vaag.. Dan weet ik het ook niet.. Sorry :(
No worries, heb het anders opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shoombak schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:09:
Er is blijkbaar een glitch waarbij je vanuit de demo de EA access game kan downloaden. Inmiddels schijnen de FIFA 20 servers doengebracht te zijn
Glitch (connection test na de "aankoop" vanuit de demo) werkt alleen in USA/Canada.
Fut server echter offline gehaald door EA.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff1989
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07-2022
Hallo
Ik vroeg me af als ik fifa 20 koop via origin acces premier (zodat ik de full game kan spelen)
En ik het abbonement na 1 maand weer cancel.
Zou ik dan de basic fifa 20 kunnen kopen en de voortgang kunnen behouden,of begin je dan weer opnieuw?
Alvast bedankt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
jeff1989 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:55:
Hallo
Ik vroeg me af als ik fifa 20 koop via origin acces premier (zodat ik de full game kan spelen)
Zou ik dan de basic fifa 20 kunnen kopen en de voortgang kunnen behouden,of begin je dan weer opnieuw?
Lijkt me wel. Je club is je club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff1989
Oke bedankt !
Want die 10 uur trial is ook zo voorbij denk ik.
Hoop alleen dat ik de voortgang behoud, maar dat zal denk ik ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:49

Oxigeon

En zo is dat!

jeff1989 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:09:
Oke bedankt !
Want die 10 uur trial is ook zo voorbij denk ik.
Hoop alleen dat ik de voortgang behoud, maar dat zal denk ik ook wel.
Ik heb geen ea acces guru ofzo. Maar heb toevallig eens ergens gelezen dat als je pauzeerd/gaat schijten/gaat eten je gewoon de game moet afsluiten. De tijd telt gewoon door.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

jeff1989 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:55:
Hallo
Klopt, je kunt gewoon verder met de gekochte versie.
Heb ik vorig jaar ook gedaan, en doe ik nu waarschijnlijk weer.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff1989
Oke want ik twijfelde omdat het de ultimate versie betreft met origin premier,en ik toch gewoon de basic versie wilde kopen nadat ik het abonnement cancel.
Bedankt voor de reacties !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:25
cubert20 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:32:
[...]

Dus jij koopt fifa gewoon niet.
Ik ben overigens ook van plan om alleen fifa basisversie te kopen zonder early acces(of heel misschien pes)
En dan kijken waar het schip strand. Had afgelopen jaar vrij rap een team van 3 a 4 miljoen bij elkaar.
Vind het bouwen van het team eigenlijk het leukste.
Na de tots waanzin en ik echt mijn ultimate team bij elkaar had heb ik nog 1 of 2 WL gespeeld en daarna een mooie pauze van fifa.
Ja, ik koop Fifa wel, maar ben echt een tegenstander van het extra geld er aan uitgeven voor spelerspakketjes. Ik vind dat je dat gewoon moet verdienen met het spelen van wedstrijdjes en niet met euro's.

• Er!k
  • Laatst online: 20:18
Krijgt FUT in FIFA 20 ook weer speciale CL spelers? D.w.z. de blauwe kaartjes met een rating +1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:13:
[...]

Ja, ik koop Fifa wel, maar ben echt een tegenstander van het extra geld er aan uitgeven voor spelerspakketjes. Ik vind dat je dat gewoon moet verdienen met het spelen van wedstrijdjes en niet met euro's.
Ik vind dat die keuze aan de (volwassen) speler zelf moet zijn, misschien dat je deze opties eventueel nog kan linken aan bepaalde controles (e.g. parental access, leeftijdcheck, ingame setting om store niet weer te geven etc) ivm wetgeving etc.

Misschien is de store niet eens het probleem, maar vooral dat de algorithmes/modellen om engagement te verhogen om spelers te frustreren/triggeren tot uitgaven.

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Vandaag de lancering van de web app zie ik?

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
gaizka schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:13:
Vandaag de lancering van de web app zie ik?
Ja, maar tijd onbekend ;) .

PSN: Maichel

• Fraaank
Dilemma dus! Webapp is awesome, maar niet om packs te openen. Ik wil die animatie zien en enthousiast worden bij een walkout. Aan de andere kant wil ik ook niet "achterlopen" op de rest door nog een dag extra te wachten.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
Voorgaande keren was het om 16:00, dus dat zal vandaag ook wel zo zijn.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Fraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:19:
Dilemma dus! Webapp is awesome, maar niet om packs te openen. Ik wil die animatie zien en enthousiast worden bij een walkout. Aan de andere kant wil ik ook niet "achterlopen" op de rest door nog een dag extra te wachten.
Gewoon openen... je krijgt nog genoeg pakketjes ;)

• shoombak
  • Niet online
Vandaag webapp rond 16.00u als TOTW bekend wordt gemaakt, vervolgens uurtje later EA Access.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:49

Oxigeon

En zo is dat!

Bossie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:12:
[...]

Ik vind dat die keuze aan de (volwassen) speler zelf moet zijn, misschien dat je deze opties eventueel nog kan linken aan bepaalde controles (e.g. parental access, le eftijdcheck, ingame setting om store niet weer te geven etc) ivm wetgeving etc.

Misschien is de store niet eens het probleem, maar vooral dat de algorithmes/modellen om engagement te verhogen om spelers te frustreren/triggeren tot uitgaven.
Kun je nog wel met die points pakjes kopen? Of is dit niet waar zoon ophef over is geweest ivm kansspelen?

Edit: ben trouwens benieuwd of ik toegang heb tot de web app. Heb fifa 19 nooit gespeeld. Voorheen kon je er alleen in indien je de voorgaande editie had

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 18-09-2019 09:37 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Fraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:19:
De 10 uur Access zijn te kostbaar om packs te openen, die moet je effectief gebruiken om te spelen. :)
Er!k schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:50:
Krijgt FUT in FIFA 20 ook weer speciale CL spelers? D.w.z. de blauwe kaartjes met een rating +1?
Het is niet te hopen, een +1 op elke stat voegt niets toe ten opzichte van de gewone kaart.
Speciale UCL kaarten op basis van de echte prestaties en Road to the Final zijn wel goede toevoegingen.

[ Voor 31% gewijzigd door dutchgio op 18-09-2019 09:52 ]

• Vissert
  • Laatst online: 13-08 11:29
dutchgio schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:50:
[...]

De 10 uur Access zijn te kostbaar om packs te openen, die moet je effectief gebruiken om te spelen. :)

[...]

Het is niet te hopen, een +1 op elke stat voegt niets toe ten opzichte van de gewone kaart.
Speciale UCL kaarten op basis van de echte prestaties en Road to the Final zijn wel goede toevoegingen.
Eens! Even snel inloggen voor het laden van fifa punten en daarna via de webapp je packs openen.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

shoombak schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:34:
Vandaag webapp rond 16.00u als TOTW bekend wordt gemaakt, vervolgens uurtje later EA Access.
Is dat al zeker dat je vanavond kunt spelen met Origin premium?

• Fraaank
dutchgio schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:50:
[...]
Origin Premier EA Access (of hoe het ook heet), dus geen last van een max van 10uur. Gewoon vol spelen vanaf deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:16
Fraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:21:
[...]

Origin Premier EA Access (of hoe het ook heet), dus geen last van een max van 10uur. Gewoon vol spelen vanaf deze week.
Alleen voor PC helaas, ik mezelf al helemaal lekker gemaakt (X1 speler).. :9

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Dan kan jij ook meer dan de genoemde uren spelen ;-)

Meneer iCy in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Fraaank
AntraXxX schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:28:
[...]

Alleen voor PC helaas, ik mezelf al helemaal lekker gemaakt (X1 speler).. :9
Sorry maat haha

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
shoombak schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:34:
Bron?

• shoombak
  • Niet online

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Huh? voor PC geen 10 uur maar ongelimiteerd?
Waar heb je dit gelezen? ik kan het echt niet vinden....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Maichel
  • Laatst online: 16:22
simons schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:24:
[...]

Huh? voor PC geen 10 uur maar ongelimiteerd?
Waar heb je dit gelezen? ik kan het echt niet vinden....
EA Acces/EA premiere...verschillende dingen

PSN: Maichel

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Ik heb 2 vraagjes

Als je Fifa via de store heb gekocht klopt het dan dat die maandag nacht om 12 uur automtisch gaat downloaden terwijl je ps4 uit staat ?

2.
Kan je tijdens je carrière mode ook gewoon met de coach spelen die ook gewoon echt coach is bijvoorbeeld frank lampard dat je die ook echt als coach hebt in carrière mode ?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben blij dat ik dit jaar geen FUT ga spelen, ik beloof het mij zelf :>

Zijn jullie er al klaar voor, een Nederlandse "bekende" speler wel...

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/m6if9h8.jpeg

Iedereen evenveel kans toch ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Pompi
Mars18 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:41:

[Afbeelding]

Geen idee wie dit zou moeten zijn maar volgens mij valt het nog mee wat Bateson heeft gedaan. Die zit volgens mij over het miljoen, mensen hadden berekend dat hij er voor ongeveer 15.000 pond aan punten er op had gezet.

• Vissert
Pompi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:43:
[...]

Geen idee wie dit zou moeten zijn maar volgens mij valt het nog mee wat Bateson heeft gedaan. Die zit volgens mij over het miljoen, mensen hadden berekend dat hij er voor ongeveer 15.000 pond aan punten er op had gezet.
Is toch weer 2 weken werken voor Batseon :+

• Pompi
Vissert schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:44:
[...]

Is toch weer 2 weken werken voor Batseon :+
Ieder zijn eigen ding maar ik weet genoeg andere leuke dingen die ik kan doen/kopen voor dat geld.

• Vissert
Pompi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:45:
[...]

Ieder zijn eigen ding maar ik weet genoeg andere leuke dingen die ik kan doen/kopen voor dat geld.
Tja als FIFA je bron van inkomsten is en nogal een goede bron is dan moet je daar ook in investeren. Hij verdiend die 15k met gemak terug.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik kan niet meer terug. Fifa 20 standard gepreorderd en vanavond even aan de bak.

Kijken of de glitch ook werkt @ fifa, wat mij bij nhl is gelukt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
Is toch morgen ea access?
Oxigeon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:36:
[...]

Kun je nog wel met die points pakjes kopen? Of is dit niet waar zoon ophef over is geweest ivm kansspelen?

Edit: ben trouwens benieuwd of ik toegang heb tot de web app. Heb fifa 19 nooit gespeeld. Voorheen kon je er alleen in indien je de voorgaande editie had
Idd

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:42
Ik zelf ben een beetje de weg kwijt...

Ik speel op pc, de demo kan ik al spelen, wanneer kan ik de volledige game spelen, met name FUT? Iemand die hier wat meer helderheid over kan laten schijnen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Klojet schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:17:
Ik zelf ben een beetje de weg kwijt...

Ik speel op pc, de demo kan ik al spelen, wanneer kan ik de volledige game spelen, met name FUT? Iemand die hier wat meer helderheid over kan laten schijnen.
27 september, maar je moet hem wel kopen ergens, of heb je dat al

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:42
Nee nog niet gekocht, twijfel om voorlopig even ea acces te nemen, komen ook wat andere spellen uit die ik wil gaan uitproberen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Fraaank
Topic stroomt dus ook vanaf dat tijdstip vol met klagende mensen waarbij het niet werkt.

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30

[Afbeelding]

tja

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wniedd4nvbn31.jpg

• fifanoob
Launch die webbapp nou eens.. Straks om 17:00 als ze hem online zetten dan knallen de servers van EA er zeker weer uit...

• Marmo
  • Laatst online: 16:09
fifanoob schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:52:
Launch die webbapp nou eens.. Straks om 17:00 als ze hem online zetten dan knallen de servers van EA er zeker weer uit...
ja inderdaad, snap niet dat ze hem even iets eerder launchen, vanavond zijn de meeste mensen wel thuis, wat dus drukte betekent op de servers, waardoor de servers eruit zullen liggen.

Snap niet dat EA dit niet inziet...

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Jamesl
En dan zo'n redelijke slechte win-loss ratio hebben , met het best mogelijke team in het spel waarschijnlijk :p

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
je kan toch nog niet fifa punten kopen als straks de web app online gaat? ik speel fifa op de ps4. weet iemand dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Met zoveel FIFA punten ben ik de rest van het jaar pakketjes aan het openen in plaats van FIFA spelen...

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43
Jamesl schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:17:
[...]

En dan zo'n redelijke slechte win-loss ratio hebben , met het best mogelijke team in het spel waarschijnlijk :p
Heb jij een betere win-loss ratio dan?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Nah das niet correct, vorige keer was gewoon de web app release savonds rond 19 uur.

Maar hoop dat je gelijk hebt hoor :9

[ Voor 7% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 18-09-2019 14:31 ]

• Jamesl
Solotov schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:28:
[...]

Heb jij een betere win-loss ratio dan?
In FIFA 19 ben ik nog ongeslagen (niet gekocht :p) maar in FIFA 18 had ik ongeveer hetzelfde qua win-loss maar ik had geen volledig elftal met TOTYs en weet ik het wat. Weet niet of ik mijn exacte games terug kan vinden zonder het spel op te starten (ben nu niet thuis)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43
Jamesl schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:32:
[...]

In FIFA 19 ben ik nog ongeslagen (niet gekocht :p) maar in FIFA 18 had ik ongeveer hetzelfde qua win-loss maar ik had geen volledig elftal met TOTYs en weet ik het wat. Weet niet of ik mijn exacte games terug kan vinden zonder het spel op te starten (ben nu niet thuis)
Je weet dat Fuji met dat account echt vanalles en nog wat probeert he? Die heeft nog niet eens de helft van de potjes met een volledig P2W team gespeeld.
Die gebruikt de coins en spelers enkel voor content creation.
Als je zijn RTG kijkt zijn de statistieken heel anders, en daar gebruikt ie geen euro voor.

• fifanoob
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:30:
[...]

Nah das niet correct, vorige keer was gewoon de web app release savonds rond 19 uur.

Maar hoop dat je gelijk hebt hoor :9
maar wel een dag eerder dan gezegd werd..

• shoombak
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/irq1dj19mcn31.png

• Jamesl
Solotov schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:36:
[...]

Je weet dat Fuji met dat account echt vanalles en nog wat probeert he? Die heeft nog niet eens de helft van de potjes met een volledig P2W team gespeeld.
Die gebruikt de coins en spelers enkel voor content creation.
Als je zijn RTG kijkt zijn de statistieken heel anders, en daar gebruikt ie geen euro voor.
Nee dat weet ik niet want ik kijk Fuji niet, sowieso dit hele jaar geen FIFA Youtubers gevolgd. Baseerde het alleen op zijn FIFA points en dat Youtubers altijd dikke teams hebben en anders gebruiken ze idd een RTG account.

• fifanoob

[Afbeelding]

Sick hoor... ea verdient meer met fifa punten dan met de verkoop van de game..
Maarja ga het dit jaar zelf ook doen, puur om extra coins te vergaren en daardoor in begin snel kan investeren en handelen in kaartjes, want wil dit jaar ook de echte toppers een x in me team hebben zoals een Cruijff en Gullit heb sowieso nog nooit een Gullit in me team gehad en vorig jaar Cruijff ( 91?? ) pas op t laatst toen de game al verziekt was door YouTube nerds die je een manier van scoren aanleren wat ze dan non stop doen 😴😴
Hoop daarom dit jaar eerder een wat beter team te hebben want vanaf feb ben ik er vaak al helemaal klaar mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:57:
[...]

Sick hoor... ea verdient meer met fifa punten dan met de verkoop van de game..
Maarja ga het dit jaar zelf ook doen, puur om extra coins te vergaren en daardoor in begin snel kan investeren en handelen in kaartjes, want wil dit jaar ook de echte toppers een x in me team hebben zoals een Cruijff en Gullit heb sowieso nog nooit een Gullit in me team gehad en vorig jaar Cruijff ( 91?? ) pas op t laatst toen de game al verziekt was door YouTube nerds die je een manier van scoren aanleren wat ze dan non stop doen 😴😴
Hoop daarom dit jaar eerder een wat beter team te hebben want vanaf feb ben ik er vaak al helemaal klaar mee..
Zet gewoon Aké op het middenveld, Modric in de spits en verstop de spelersnamen. Net echt!

• fifanoob
Fraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:59:
[...]

Zet gewoon Aké op het middenveld, Modric in de spits en verstop de spelersnamen. Net echt!
Ja idd..
Ake moet eerst 30 kilo aankomen voordat hij ingame qua playermodel op Gullit gaat lijken.
Vervolgens duurt het nog 3-4 jaar voordat EA het model van Ake eens zou gaan updated, tenzij hij een transfer na de absolute top maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:24:
[...]

Ake moet eerst 30 kilo aankomen voordat hij ingame qua playermodel op Gullit gaat lijken.
Vervolgens duurt het nog 3-4 jaar voordat EA het model van Ake eens zou gaan updated, tenzij hij een transfer na de absolute top maakt.
Fair enough....Renato Sanches dan maar? Is alleen twee turven kleiner.

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Heb Fifa 20 nog niet gekocht, maar kan je dan al wel FUT starten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

NLoldebroek schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:37:
Heb Fifa 20 nog niet gekocht, maar kan je dan al wel FUT starten?
ja, dat kan gewoon

vorig jaar om 17.00u ging het los, ben benieuwd wat het vandaag wordt

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:51
Frenkie en Nico al een TOTW kaartje, dat gaat snel :-)

• ajaxalex
  • Laatst online: 14-09 19:23
Morgen kan je pas starten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5V7ZCuKb9l2ELgVvF85thhza/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
kwdtje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:47:
Frenkie en Nico al een TOTW kaartje, dat gaat snel :-)
lekker hoor

Afbeeldingslocatie: https://www.fifplay.com/img/public/fifa-20-team-of-the-week-01.jpg
Pagina: 1 ... 6 ... 185 Laatste