Ajax fan?kwdtje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:47:
Frenkie en Nico al een TOTW kaartje, dat gaat snel :-)
Malen zit er ook bij
Ajax fan?kwdtje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:47:
Frenkie en Nico al een TOTW kaartje, dat gaat snel :-)
Nee web app is sws vandaag. vanavond.fifanoob schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:49:
[...]
maar wel een dag eerder dan gezegd werd..
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Fijn dat je aan de lul van Gullit hebt gezetenpeeweeherman schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:15:
vorig jaar trok ik om 19.31u mijn eerste Icon...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hahaha, ik moest lachen met geluid😂simons schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:18:
[...]
Fijn dat je aan de lul van Gullit hebt gezeten
PSN: Maichel
Nee, prime Butragueno, met mijn five star weak hand 😂simons schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:18:
[...]
Fijn dat je aan de lul van Gullit hebt gezeten
Even gekeken, hij zegt dat hij op het "launch event" is en dat hij daarom kan streamen. Hij vroeg ook aan iemand van EA die er was of de webapp en EA access er waren maar beide kregen negatief antwoord. Nu alleen maar pakjes aan het openen.Fraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:46:
Bateson is al aan het streamen lees ik net. Straks thuis maar eens kijken of ook ik dezelfde rechten heb al elk ander willekeurig persoon. Oja behalve dat ik niet een bekende streamer ben die geld krijgt van EA.
Ik zit er nog in, transferlijst is wel leger dan leegLorenzoaliandro schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:09:
ja bewaren... maar ik kom er niet in.. web app weer down toevallig?
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/theman36 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:10:
de webapp is bij mij niet eens zichtbaar op de site?
[ Voor 44% gewijzigd door Pompi op 18-09-2019 19:17 ]
Ik had de OTW-pack wel, maar verkeerde speler kwam eruit. Dus ik denk dat EA nu pas een foutje heeft gemaakt (game is pas paar minuten beschikbaar, dus RUSTIG JONGENS!)theman36 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:21:
Beste speler Asensio... Naja het waren ook geen goede packs. Ik vraag me alleen af waar mijn OTW speler is? Had namelijk wel de Ultimate Edition gepreorderd
Enthousiaste jonge hondenFraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:23:
[...]
Ik had de OTW-pack wel, maar verkeerde speler kwam eruit. Dus ik denk dat EA nu pas een foutje heeft gemaakt (game is pas paar minuten beschikbaar, dus RUSTIG JONGENS!)
Denk het niet, vriend van mij zit er wel in en heeft geen FIFA 19 gespeeld...Edzeau schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:22:
Ik ben erg benieuwd hoe je al actief kunt zijn in de webapp. Ik krijg namelijk volgende melding:
[Afbeelding]
Komt dit omdat ik FIFA19 heb overgeslagen?
Thanks voor je reactie. Krijg je precies hetzelfde bericht?Jamesl schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:25:
[...]
Denk het niet, vriend van mij zit er wel in en heeft geen FIFA 19 gespeeld...
Ik heb gisteren voor het eerst FIFA 19 gespeeld (zat bij EA access) en kom er nog niet in
Jup...Edzeau schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:27:
[...]
Thanks voor je reactie. Krijg je precies hetzelfde bericht?
Ja. Met standaard Origin Access kun je vanaf morgen uurtje of 5 de game 10uur lang spelen tot release. Als je Origin Premier Access Non-Standard Deluxe hebt dan kun je de game onbeperkt spelen vanaf morgen.theman36 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:27:
Kan je morgen of overmorgen spelen als je vandaag Origin Acces aanschaft op de pc?
https://lmgtfy.com/?q=ea+access+ps4+fifa+20timano schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:31:
Kun je ook met de ps4 als je ea acces onbeperkt spelen ?
Leuk (en origineel!), maar het antwoord op die vraag krijg ik ook maar niet gevonden. Ik lees overal dat je met EA Access eerder kunt spelen (10 uur lang). Ik kan echter nergens vinden of de game in het "all inclusive" pakket zit van EA Access, zoals FIFA19 dat ook zit. Er staat op de website van EA "Binnenkort verkrijgbaar", maar dat kan 1 week zijn en 3 maanden. Uiteraard klinkt het ook onlogisch als je over een jaar maar EUR25 hoeft te betalen, dus het lijkt mij niet dat FIFA20 in EA Access zit.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Er is geen All Inclusive pakket voor de consoles van EA, die is er alleen voor PCEdzeau schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:37:
[...]
Leuk (en origineel!), maar het antwoord op die vraag krijg ik ook maar niet gevonden. Ik lees overal dat je met EA Access eerder kunt spelen (10 uur lang). Ik kan echter nergens vinden of de game in het "all inclusive" pakket zit van EA Access, zoals FIFA19 dat ook zit. Er staat op de website van EA "Binnenkort verkrijgbaar", maar dat kan 1 week zijn en 3 maanden. Uiteraard klinkt het ook onlogisch als je over een jaar maar EUR25 hoeft te betalen, dus het lijkt mij niet dat FIFA20 in EA Access zit.
Payet en een paar bruikbare 78-81 voor mijn starter squad.Goelan schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:58:
Beste speler Pablo Fornals (81) uit mijn pakketjes.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weer ouderwets: Geen zak! Pereyra was mijn beste speler.sten123 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:41:
Iemand al wat speciaals uit de pakketten?
@Bean77 ?FidoDido schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:05:
vind knap staat op ps 4 al 1 iemand die nu al 1,7 miljoen aan aan transferwinst heeftdie moet toch haast wel packluck hebben gehad haha
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar wie heeft de coins om dan die spelers te kopen?FidoDido schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:05:
vind knap staat op ps 4 al 1 iemand die nu al 1,7 miljoen aan aan transferwinst heeftdie moet toch haast wel packluck hebben gehad haha
Toevallig het team CreditCardUnited?FidoDido schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:05:
dat is een goede vraag maar kijk voor de grap maar is bij klassementen zie al 193 rated teams staan oa...Pompi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:08:
[...]
Maar wie heeft de coins om dan die spelers te kopen?
[ Voor 6% gewijzigd door FidoDido op 18-09-2019 20:09 ]
Dat zijn de lievelingetjes van EA en er was een glitch actief op console waarbij mensen met de demo ook de volledige game konden spelen.simons schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:14:
Wat ook erg lachen is, is dat er al mensen zijn met wedstrijd inkomsten..... hebben die met de teletijdmachine van Barabas zitten spelen?
Even wachten tot men ook daadwerkelijk kan spelen (en dan bedoel ik met Early-access), zodat er wat meer coins in omloop zijn.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:21:
Wat raden jullie mij aan om met griezman te doen? Gelijk verkopen of nog een paar dagen wachten?
zou hem dag voor de grote release van fifa officieel verkopen check futbin maar is, dan pieken deze spelers hoog dag erna zaken de prijzen even vanwege grote volume aantal spelers erbij.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:21:
Wat raden jullie mij aan om met griezman te doen? Gelijk verkopen of nog een paar dagen wachten?
PSN: Maichel
Misschien later vanavondMaichel schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:11:
Geen EA access vandaag dus, jammer.
Bron.With the Web App launching today I know everyone will be eager to get into the FUT Transfer Market.
For details around transfer market access we do have this article which I'd recommend reading.
The key points are this:
Not everyone will have access when the Web/Companion App launches
You should get a message telling you whether you can access in-game when the game launches, or whether you are banned completely (images are in the article above)
No-one on the forum team, or in the support team via EA Help can grant access. You will need to do whatever is mentioned in the message you receive.
Again, I fully understand that everyone is eager and awaiting transfer market access, but I wanted to set expectations around not only the fact that some players won't get in, but also that there isn't anything that can be done in terms of getting you in early, before the game is out.
Weet je zeker dat het account waar je mee inlogd gekoppeld is aan je fut club?Jamesl schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:07:
Ik heb nog steeds de melding dat ik geen FUT club heb...
Yes, heb vandaag nog ingelogd op FUT 19 companion via zelfde emailtukkerterror90 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:43:
[...]
Weet je zeker dat het account waar je mee inlogd gekoppeld is aan je fut club?
Ah.. nou ik hoop morgenochtend ofzo er dan in te kunnen, zou het mooie klote vinden als ik tot volgende week moet wachten. Dat zijn aardig wat daily rewards wat je dan mist...Edzeau schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:33:
Voor de mensen die, net als ik, (nog) niet in de webapp kunnen, zie onderstaande bericht:
[...]
Bron.
Na verder te Googlen, valt me op dat ook vorige jaren veel mensen precies dezelfde meldingen kregen. Toch geduld hebben dus.
[ Voor 18% gewijzigd door Jamesl op 18-09-2019 21:44 ]
Als ik morgen EA Acces haal dan kan ik ook morgen spelen of wordt dat dan vrijdag?Fraaank schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:30:
[...]
Ja. Met standaard Origin Access kun je vanaf morgen uurtje of 5 de game 10uur lang spelen tot release. Als je Origin Premier Access Non-Standard Deluxe hebt dan kun je de game onbeperkt spelen vanaf morgen.
Wachten tot de markt aantrekt. Je kan op sommige websites zien wanneer dat in 2018 was, en dan ongeveer op dat moment verkopen, of als hij eerder TOTW is, dan daarvoor net verkopen.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:21:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ook 4x die pack maar ook nog 2x een 12 Rare Gold pack. Alleen m'n OTW speler was dus een verkeerde...gewoon geen OTW-speler.DennisCle schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:16:
Beste speler was Coady (77). Wat voor packs hebben jullie gekregen? Ik 4x 12 spelers 1 rare 4 van elke rarity.
Wel bijna een volledig goud NL team al. Komt goed van pas als ik zondag ga beginnen met Early Access
Lijkt mij gewoon met de normale early access dan.theman36 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:46:
[...]
Als ik morgen EA Acces haal dan kan ik ook morgen spelen of wordt dat dan vrijdag?
Ik wil eigenlijk Serie A dit jaar, dus kies ook voor Italië voor je starter-squad...helemaal niks natuurlijk. Heb ondertussen wel Glick, Marquinios en Bakayoko...Ligue 1...beginnen we daar maar mee!Nieuwevolger schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:21:
Hummels is mijn beste speler, maar ik heb er eigenlijk geen plek voor in mijn team. Daarnaast wel een aardig goed team met leenspelers zoals van dijk, walker, sancho(die van dortmund) en een boel engelse spelers voor opvulling. Ik koop er nog wat leenspelers bij en ik ben er klaar voor.
Haha dat zal eerder @simons zijn want die had toch early access als lieveling van EA?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
De prijzen zijn natuurlijk relatief, in de huidige mark haal je meer nu voor 317k dan voor die 2miljoen in november.1987Michael1987 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:34:
Wie verkoopt er nou cr7 voor 317k dan wacht je toch tot je 2miljoen beurt of ben ik gek
Dan nog ongelooflijk dom om cr7 voor minder dan 1,7mln te verkopen.Bossie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:42:
[...]
De prijzen zijn natuurlijk relatief, in de huidige mark haal je meer nu voor 317k dan voor die 2miljoen in november.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als de de coins hebt gelijk kopen. Griezmann gaat echt nog wel flink stijgen.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:46:
Griezman is wel flink gezakt vanavond van 350k naar nog 100k op dit moment terwijl andere topspelers redelijk hetzelfde zijn gebleven, markt staat nog redelijk op de kop heb ik het idee.
.Edzeau schreef op woensdag 18 september 2019 @ 21:33:
Voor de mensen die, net als ik, (nog) niet in de webapp kunnen, zie onderstaande bericht:
[...]
Bron.
Na verder te Googlen, valt me op dat ook vorige jaren veel mensen precies dezelfde meldingen kregen. Toch geduld hebben dus.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bij de release schiet natuurlijk de vraag omhoog. Griezmann gaat echt wel voor 500>k straks. Als CR7 nu al voor minder dan 400k gaat. Even vasthouden dus.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:46:
Griezman is wel flink gezakt vanavond van 350k naar nog 100k op dit moment terwijl andere topspelers redelijk hetzelfde zijn gebleven, markt staat nog redelijk op de kop heb ik het idee.
I like how you keep the mouse running...
Ik verwacht wel weer zo’n 2500 potjes te spelenRTM93 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 05:31:
Spelen jullie eigenlijk alleen FUT om te handelen en geld te verdienen of om daadwerkelijk te spelen.......
Ik dacht om 19:00 NL tijd. Maar goed, ik vind het behoorlijk irritant dat ik als PS4 gebruiker de game niet kan preloaden. 42GB binnenhalen op mijn launch date PS4 gaat even duren.... Ik denk ook niet dat de servers het leuk gaan vinden voor de PS4 gebruikers.shoombak schreef op donderdag 19 september 2019 @ 06:52:
https://twitter.com/eaaccess/status/1174470719641571328?s=21
Pff, dat is ergens voor 20.00u vanavond..
Ja gisteren duurde het minuutje of 3-4. Daarna kreeg ik het per sms. Vervolgens wel de browser laten vertrouwen, zodat ik het niet nog een keer hoef te doen. Vanochtend probleemloos daily rewards ontvangen.Delano1992 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:51:
Meer mensen last van heel moeizaam een verificatiecode ontvangen? Gister heel lang gewacht en nu moet het ineens weer en ontvang ik niks
[ Voor 29% gewijzigd door chengbondkwok op 19-09-2019 07:53 ]
Ik gebruik daar een authenticator-app voor op m'n telefoon, nooit last van wachten op mailtjes.Delano1992 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:51:
Meer mensen last van heel moeizaam een verificatiecode ontvangen? Gister heel lang gewacht en nu moet het ineens weer en ontvang ik niks
Ik wacht hier nu ondertussen ook al een 10-15 minuten op. Nog steeds geen code. Toch eens kijken naar de auth app dan.Delano1992 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:51:
[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 19-09-2019 08:12 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Berichtje slaat nergens op. 12.00 in the pacific is 21.00 in Nederland, dus op zijn vroegst pas 21.00 maar verwacht dat het later zal zijn.shoombak schreef op donderdag 19 september 2019 @ 06:52:
https://twitter.com/eaaccess/status/1174470719641571328?s=21
Pff, dat is ergens voor 20.00u vanavond..
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hier precies hetzelfde. Ik weet nog dat vorig jaar die codes ook niet doorkwamen. Toen heb ik nog contact met EA gehad om het op te lossenDelano1992 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:51:
Die app gebruik ik ook, maar ik kan maar 3 manieren kiezen om de code te verzenden (2x hetzelfde telefoonnummer en mijn e-mail adres). Hoe pas je die hier toe dan?Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:53:
[...]
Ik gebruik daar een authenticator-app voor op m'n telefoon, nooit last van wachten op mailtjes.
[ Voor 36% gewijzigd door Goelan op 19-09-2019 08:26 ]
Een NL/Bundesliga coach zou je chem op 100% moeten krijgen.
I like how you keep the mouse running...
Ah dacht dat je ook de app kon gebruiken daarvoor, excuus! Of heb je twee factor nog niet ingesteld voor app-gebruik?Goelan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:23:
Die app gebruik ik ook, maar ik kan maar 3 manieren kiezen om de code te verzenden (2x hetzelfde telefoonnummer en mijn e-mail adres). Hoe pas je die hier toe dan?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq