Geen coins meerEl Profesor schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:29:
[...]
Een NL/Bundesliga coach zou je chem op 100% moeten krijgen.
Ja dat vind ik dus raar want een vriend van mij heeft ook geen FIFA 19 gespeeld (net als ik) en heeft wel toegang tot webapp...Oxigeon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:06:
[...]
Ik wacht hier nu ondertussen ook al een 10-15 minuten op. Nog steeds geen code. Toch eens kijken naar de auth app dan.
EDIT: Code ontvangen, maar helaas geen club beschikbaar voor mij (geen fifa19 gespeeld). Dus ik gok dat dat het punt is. Dan maar wachten tot vrijdag tot we online kunnen.
Ik gebruik hem om mijzelf te kunnen inloggen op de e-mail bijvoorbeeld (bij een onbekend apparaat). Dan heb ik altijd de app nodig.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:31:
[...]
Ah dacht dat je ook de app kon gebruiken daarvoor, excuus! Of heb je twee factor nog niet ingesteld voor app-gebruik?
Gewoon je Authenticator instellen. Dan zit je er gewoon direct in. Zodra ik mijn accountinstellingen ging aanpassen kreeg ik direct de code via de sms/mail. Heb dit nu omgezet naar de authenticator.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Maar wel een leuk starters team.
I like how you keep the mouse running...
Is volgens mij 20:00 of 21:00 NL tijd, maar denk eens aan mensen in het Oosten die krijgen hem dus pas op 20 september in plaats van de beloofde 19de omdat EA voor dit opeens de westkust van de VS aan houd maar bij alle andere dingen van Fifa kiest voor het VK. En inderdaad als ze gister al 2 x een gecrashte server hadden terwijl de trail nog niet eens te downloaden was, dan mag je eerst hopen dat EA Access hub overeind blijft en daarna dat de 42GB niet met 80 b/s binnen gaan komen.chengbondkwok schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:51:
[...]
Ik dacht om 19:00 NL tijd. Maar goed, ik vind het behoorlijk irritant dat ik als PS4 gebruiker de game niet kan preloaden. 42GB binnenhalen op mijn launch date PS4 gaat even duren.... Ik denk ook niet dat de servers het leuk gaan vinden voor de PS4 gebruikers.
Dit doe je zeker op de site van EA waar ik nu niet in kom?Oxigeon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:37:
Gewoon je Authenticator instellen. Dan zit je er gewoon direct in. Zodra ik mijn accountinstellingen ging aanpassen kreeg ik direct de code via de sms/mail. Heb dit nu omgezet naar de authenticator.
Als je met ze belt en wel de beveiligingsvraag kan beantwoorden, kunnen ze de 2FA uitzetten. Ze hebben dit een aantal jaar geleden voor mij gedaanGoelan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:58:
[...]
Dit doe je zeker op de site van EA waar ik nu niet in kom?
*edit staat er ondertussen bij.
[ Voor 76% gewijzigd door El Profesor op 19-09-2019 09:02 ]
Staat niet dat je hem om 21.00 NL tijd krijgt. Staat dat die sowieso niet voor 21.00 NL tijd komt, maar de verwachting is dat die voor 03:00 NL (20 september) live is.Pompi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:52:
[...]
Is volgens mij 20:00 of 21:00 NL tijd, maar denk eens aan mensen in het Oosten die krijgen hem dus pas op 20 september in plaats van de beloofde 19de omdat EA voor dit opeens de westkust van de VS aan houd maar bij alle andere dingen van Fifa kiest voor het VK. En inderdaad als ze gister al 2 x een gecrashte server hadden terwijl de trail nog niet eens te downloaden was, dan mag je eerst hopen dat EA Access hub overeind blijft en daarna dat de 42GB niet met 80 b/s binnen gaan komen.
Tenminste zo lees ik het bericht.
Daarnaast kan je preloaden als je de standaard editie al hebt aangeschaft (tenminste op de xbox wel)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Op de PS4 kan je hem volgens mij helemaal niet preloaden, althans dat lees ik overal want ik ga/heb hem fysiek preorderen. Stel hij is om 03:00 live, dan moet je hem nog samen met de rest van de wereld downloaden dus gaat ook nog wel een tijdje duren dan.Meneer iCy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:05:
[...]
Staat niet dat je hem om 21.00 NL tijd krijgt. Staat dat die sowieso niet voor 21.00 NL tijd komt, maar de verwachting is dat die voor 03:00 NL (20 september) live is.
Tenminste zo lees ik het bericht.
Daarnaast kan je preloaden als je de standaard editie al hebt aangeschaft (tenminste op de xbox wel)
Ja, de webapp kwam ik ook niet in. Maar als je naar ea.com gaat en je wil inloggen met je account en dan accountinstellingen kreeg ik de codes direct via mail/sms. Dus hier lijkt het niet zo druk te zijn. In de instellingen heb ik mijn instellingen omgezet naar de authenticatorGoelan schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:58:
[...]
Dit doe je zeker op de site van EA waar ik nu niet in kom?
Ai das dan wel erg jammer. Zelf hoop ik dat die direct in de middag live is in the pacific, dat zou dan om 21.00 nederlandse tijd zijn.Pompi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:07:
[...]
Op de PS4 kan je hem volgens mij helemaal niet preloaden, althans dat lees ik overal want ik ga/heb hem fysiek preorderen. Stel hij is om 03:00 live, dan moet je hem nog samen met de rest van de wereld downloaden dus gaat ook nog wel een tijdje duren dan.
Maar verwacht dat die pas na middennacht beschikbaar is, gezien EA geen harde tijd durft te noemen.
Ik snap de verwarring of boosheid bij sommige mensen niet die boos zijn dat ze nog neet kunnen spelen. In Origin staat er toch echt duidelijk een datum en tijd in. Wat ik dan wel snap: waarom zijn er wel een zooi spelers die wél al mogen spelen. Dat is gewoon valsspelen. Dat zijn ook al vaak de spelers die er honderden euros tegenaan gooien. Dan is het gek dat je als leek nooit in de top 100 komt met WL...
Lukt helaas ook niet. Ik geef het op. Komt vanavond wel weerOxigeon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:11:
[...]
Ja, de webapp kwam ik ook niet in. Maar als je naar ea.com gaat en je wil inloggen met je account en dan accountinstellingen kreeg ik de codes direct via mail/sms. Dus hier lijkt het niet zo druk te zijn. In de instellingen heb ik mijn instellingen omgezet naar de authenticator
Welke authenticator app gebruiken jullie?
Google AuthenticatorNLoldebroek schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:31:
Welke authenticator app gebruiken jullie?
EDIT: Volgens mij ben je dat vanuit EA ook verplicht. Je moet een QR code scannen
[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 19-09-2019 09:31 ]
Dit dus. Vriendjes die wel een voorsprong kunnen opbouwen, zie in de webapp de leaderboards en het gewone volk dat maar mag afwachten bij gratie van EA wanneer zij erin mogen.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:16:
Ik snap de verwarring of boosheid bij sommige mensen niet die boos zijn dat ze nog neet kunnen spelen. In Origin staat er toch echt duidelijk een datum en tijd in. Wat ik dan wel snap: waarom zijn er wel een zooi spelers die wél al mogen spelen. Dat is gewoon valsspelen. Dat zijn ook al vaak de spelers die er honderden euros tegenaan gooien. Dan is het gek dat je als leek nooit in de top 100 komt met WL...
Iedereen of niemand lijkt mij.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dit vind ik ook niet echt eerlijk. Zelf heb ik de gewone editie besteld. Echter met eerdere toegang heb je een flink voordeel. Door een match te spelen nu krijg je direct 400 coins???? Dit is toch een lekkere bijkomstigheid zo vroeg in het spel als alles nog lekker aan het starten isBean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:38:
[...]
Dit dus. Vriendjes die wel een voorsprong kunnen opbouwen, zie in de webapp de leaderboards en het gewone volk dat maar mag afwachten bij gratie van EA wanneer zij erin mogen.
Ach , ik ben momenteel nog in Hawaii en kom pas een week na de launch terug. Moet je nagaan wat een achterstand ik heb. Maar toch, heb ik echt zin aan een nieuw seizoen. In 19 alleen maar pro clubs gespeeld, maar in 20 toch weer focussen op fut. (Maar nooit geen WL meer.)
Het verklaard wel waarom ze gamechangers genoemd worden, want ze voegen niks toe aan de verandering van het spel maar de regels worden voor hun dus wel aangepast.Bean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:38:
[...]
Dit dus. Vriendjes die wel een voorsprong kunnen opbouwen, zie in de webapp de leaderboards en het gewone volk dat maar mag afwachten bij gratie van EA wanneer zij erin mogen.
In het begin heb je nog die flinke coin boosts die je aan kunt zetten, dus het verschil is snel heel groot.Oxigeon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:50:
[...]
Dit vind ik ook niet echt eerlijk. Zelf heb ik de gewone editie besteld. Echter met eerdere toegang heb je een flink voordeel. Door een match te spelen nu krijg je direct 400 coins???? Dit is toch een lekkere bijkomstigheid zo vroeg in het spel als alles nog lekker aan het starten is
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat is ook wel iets te makkelijk. Gamechangers doen genoeg voor de game.Pompi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:00:
[...]
Het verklaard wel waarom ze gamechangers genoemd worden, want ze voegen niks toe aan de verandering van het spel maar de regels worden voor hun dus wel aangepast.
Het aanzetten bestaat niet meer. Je kunt ze wel verdienen met de objectives.Bean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:12:
[...]
In het begin heb je nog die flinke coin boosts die je aan kunt zetten, dus het verschil is snel heel groot.
Dus niet meer semi-afk squadbattles/offline seasons in het begin om in een middag 50k bijelkaar te spelenVissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:13:
[...]
Het aanzetten bestaat niet meer. Je kunt ze wel verdienen met de objectives.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh echt, nou tijd voor ea acces danVissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:13:
[...]
Het aanzetten bestaat niet meer. Je kunt ze wel verdienen met de objectives.
Mijn team......en toen waren de coins op
[ Voor 103% gewijzigd door El Profesor op 19-09-2019 10:34 ]
Je kan alle objectives al zien in de webapp. Leuk geïmplementeerd.
webapp is idd weer ietsjes beter. Ook qua filters.Vissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:29:
[...]
Je kan alle objectives al zien in de webapp. Leuk geïmplementeerd.
Kijk eens op futbin. Tot op heden gewoon netjes de prijzen zoals altijd.simons schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:25:
[...]
Ja inderdaad leuk om naar te kijken, alleen voor de echte EA-FIFA 20 database spelers moet je bij FUTHEAD en FUTWIZ zijn. Die twee hebben naar overeenkomst met EA de database toegang gekregen voor dit jaar.
Nice.... Met 2 spelers ga je echter geen wedstrijd winnen lijkt mijEl Profesor schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:26:
Met de untradable spelers speel ik wat SQ battles, en van de opbrengst daarvan maak ik het team af. En vanuit daar rustig verder bouwenOxigeon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:38:
[...]
Nice.... Met 2 spelers ga je echter geen wedstrijd winnen lijkt mij
Hebben ze je gevraagd de prijzen in te typen?Bean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:33:
[...]
Kijk eens op futbin. Tot op heden gewoon netjes de prijzen zoals altijd.
Naast vriendje van EA ook nog vriendje van futbin…
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nee hoor, ze hebben gewoon een link naar de database.simons schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:06:
[...]
Hebben ze je gevraagd de prijzen in te typen?
Naast vriendje van EA ook nog vriendje van futbin…
En hoe bevalt de game? Al 40 a 50k match income gehaald?
Hahaha en nog van futbin ook!!Bean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:09:
[...]
Nee hoor, ze hebben gewoon een link naar de database.
En hoe bevalt de game? Al 40 a 50k match income gehaald?
https://twitter.com/i/status/1171838415324753922
Ben jij dat???
Zijn er hier ook mensen die een normale gold card uit hun OTW pack hebben gekregen? Ik kreeg een 77 Walcott... (PC)
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Futbin haalt de informatie via een script uit de database van EA. Alle features zijn er net als voorgaande jaren.simons schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:18:
[...]
Hahaha en nog van futbin ook!!
https://twitter.com/i/status/1171838415324753922
Ben jij dat???
Ja had ik ook, ook Walcott! Maar niet boos worden op EA, de game is pas uit hè...Mitchell-CWD schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:21:
Zijn er hier ook mensen die een normale gold card uit hun OTW pack hebben gekregen? Ik kreeg een 77 Walcott... (PC)

[ Voor 9% gewijzigd door Fraaank op 19-09-2019 11:30 ]
Potverdorie, ik heb dat gezanik dat er een verificatiecode naar mn mail gestuurd word. Deze vervolgens 2 uur duurt voordat hij binnen komt en dan verlopen is.... Kan ik dit omzeilen?
Een post of 20 geleden is hier ook al naar gevraagd waarna ik ook antwoord heb gegeven.RemkoDJ schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:30:
Potverdorie, ik heb dat gezanik dat er een verificatiecode naar mn mail gestuurd word. Deze vervolgens 2 uur duurt voordat hij binnen komt en dan verlopen is.... Kan ik dit omzeilen?
Corey (als ik het goed onthouden heb) heeft gister/vannacht op twitter gezegd dat het niet de bedoeling was dat spelers al hun pre-order pakketten zouden krijgen en dat bij release je als nog de correcte pakketten krijgt. Dus die OTW krijg je volgende week.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:29:
[...]
Ja had ik ook, ook Walcott! Maar niet boos worden op EA, de game is pas uit hè...
Cool, thanks!Pompi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:32:
[...]
Corey (als ik het goed onthouden heb) heeft gister/vannacht op twitter gezegd dat het niet de bedoeling was dat spelers al hun pre-order pakketten zouden krijgen en dat bij release je als nog de correcte pakketten krijgt. Dus die OTW krijg je volgende week.
Ik was ook ff flink pissed toen normale Camacho uit die pack kwam.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:29:
[...]
Ja had ik ook, ook Walcott! Maar niet boos worden op EA, de game is pas uit hè...
Overigens zie ik mijn fifa points nog niet op de webapp, terwijl ik ze al wel gekocht heb...
Hoe dan? Als je bedoeld punten overzetten van 19 naar 20, dat kan alleen in game geloof ik, niet via de app.Solotov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:42:
[...]
Ik was ook ff flink pissed toen normale Camacho uit die pack kwam.
Overigens zie ik mijn fifa points nog niet op de webapp, terwijl ik ze al wel gekocht heb...
PSN: Maichel
Had gehoopt met wat korte SBC wat geinigs op te kunnen vissen.
Resultaat: 54 coins over... voor de rest vrij weinig.
Wel inmiddels een startteampje gemaakt.
https://www.futbin.com/20/squad/8100182
Vinicius en Sancho uiteraard leenspelers.
Nu wachten op de aftrap en snel coins vergaren.
Dit startteam gaat zo snel mogelijk compleet op de schop. Fred blijft nog wel even.
Beviel in FIFA19 best wel goed in het begin... beetje OP.
Resultaat: 54 coins over... voor de rest vrij weinig.
Wel inmiddels een startteampje gemaakt.
https://www.futbin.com/20/squad/8100182
Vinicius en Sancho uiteraard leenspelers.
Nu wachten op de aftrap en snel coins vergaren.
Dit startteam gaat zo snel mogelijk compleet op de schop. Fred blijft nog wel even.
Beviel in FIFA19 best wel goed in het begin... beetje OP.
wijze woorden
Snap er geen tering van, app google authenticator gedownload maar en dan?Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:53:
[...]
Ik gebruik daar een authenticator-app voor op m'n telefoon, nooit last van wachten op mailtjes.
Valt niet mee, het grote internet:Delano1992 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:48:
[...]
Snap er geen tering van, app google authenticator gedownload maar en dan?
https://lmgtfy.com/?q=google+authenticator+fifa
Ben jij een google bot van beroep?Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:49:
[...]
Valt niet mee, het grote internet:
https://lmgtfy.com/?q=google+authenticator+fifa
Via de website kan je ze al kopen.Maichel schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:43:
[...]
Hoe dan? Als je bedoeld punten overzetten van 19 naar 20, dat kan alleen in game geloof ik, niet via de app.
Zal vast niet zijn creditcard account zijnVissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:56:
Uniek moment. Laatste dag van deze FIFA 20. Ik sta boven @Bean77 met transferprofit.
Wat ik ook doe overal moet ik eerst verifiëren voor dat ik wat kan aanpassen. Allang zelf opgezocht maar als ik er niet uit kom mag ik het vragen toch? Het spijt me dat ik zoiets vraagDelano1992 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:48:
[...]
Snap er geen tering van, app google authenticator gedownload maar en dan?
Op PS Store iig niet...Denk dat je sowieso keer in game geweest moet zijn.
Even voor de duidelijkheid
For players on PC that received some of their Pre-Order content on FUT Web (which shouldn't happen), for anything that wasn't working as expected, we will identify and make good at the appropriate time, message will come in game/web app to those impacted.
— Joel Doonan (@DoonansNDragons) 18 september 2019
Thanks.
EA Access lijkt live te zijn!

EDIT: Ohnee, vervolgens gaat ie de demo weer downloaden ipv full game...wazig

[ Voor 33% gewijzigd door Maichel op 19-09-2019 12:26 ]
fake news!Vissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:56:
Uniek moment. Laatste dag van deze FIFA 20. Ik sta boven @Bean77 met transferprofit.
[Afbeelding]
SweetMaichel schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:20:
EA Access lijkt live te zijn!
[Afbeelding]
Ik ben vandaag begonnen op de web app zonder dat ik FIFA20 al heb gekocht. Alle begin pakketten geopend en alle spelers direct verkocht. Heb nu net als El Profesor voor 11,000 IF Malen gehaald ervan uitgaande dat deze de komende weken wel zal stijgen in prijs. Komende week maar wachten tot ik kan gaan spelen en dan beginnen met een untradeable Eredivisie / Ligue 1 hybrid en sparen voor Depay. Ik denk dat het spitsen duo Depay - Malen best een tijdje mee kan.El Profesor schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:26:
Trouwens al beste speler Bamba (78) gepacked.
[ Voor 3% gewijzigd door lwd-kevin op 19-09-2019 13:05 ]
Denk dat ik maar eens met dit team ga beginnen https://www.futbin.com/20/squad/8102842
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wil ook graag beginnen, FIFA20 standard in pre-order op PS4 en hiervoor alleen FIFA18 gespeeld.
Krijg helaas in de web app alleen maar de volgende melding:

lwd-kevin schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:04:
[...]
Ik ben vandaag begonnen op de web app zonder dat ik FIFA20 al heb gekocht. Alle begin pakketten geopend en alle spelers direct verkocht. Heb nu net als El Profesor voor 11,000 IF Malen gehaald ervan uitgaande dat deze de komende weken wel zal stijgen in prijs. Komende week maar wachten tot ik kan gaan spelen en dan beginnen met een untradeable Eredivisie / Ligue 1 hybrid en sparen voor Depay. Ik denk dat het spitsen duo Depay - Malen best een tijdje mee kan.
Deze melding krijg ik ook nog steeds. Als ik Reddit lees ligt dit eraan dat we FIFA19 niet hebben gespeeld. Of althans. Alle personen die deze melding krijgen hebben 19 niet gespeeld. Diegene wat hem WEL hebben gespeeld en deze melding hebben gekregen hadden de game VOOR 1 augustus 2019 moeten spelen.bebopper schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:44:
Wil ook graag beginnen, FIFA20 standard in pre-order op PS4 en hiervoor alleen FIFA18 gespeeld.
[Afbeelding]
[...]
Ik kreeg een DM van @simons met wat cheatcodes. Gelijk maar gebruikt om de verhoudingen weer te krijgen zoals ze horenVissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:56:
[Afbeelding]

Ik ben met brazilianen begonnen. Uit de packs wel wat lekkere serie A spelers gekregen. (80-82 rated). Ik ga eens even lekker tobben over hoe ik ga starten. Dinsdag ligt hij op de deurmat
ik krijg een 91 teamgeast bij een een 5-4-1 opstelling, dat belooft wat.
Ik heb nu met de verkoop van de spelers in mijn loyalty packs en de starter spelers een basis NL team kunnen samenstellen
Promes - Locadia - Lens
Duarte - Clasie - Til
Haps - vDijk (leen) - Viergever - Dumfries
Cilessen
Valt me tegen hoe duur sommige van die spelers nog zijn. van Aanholt is gewoon 4k Dumfries 1.5k Promes 4k etc.
Ik twijfel of ik vanavond met dit team vast 2 uur early access ga doen. Is het weer net als vorig jaar dat je 5 plaatsingswedstrijden moet spelen? Huiverig om dat tegen de hardcore spelers te doen met zo'n matig elftal.
Mijn doel is om dit weekend met early access genoeg munten bij elkaar te sparen voor Malen IV.
Promes - Locadia - Lens
Duarte - Clasie - Til
Cilessen
Valt me tegen hoe duur sommige van die spelers nog zijn. van Aanholt is gewoon 4k Dumfries 1.5k Promes 4k etc.
Ik twijfel of ik vanavond met dit team vast 2 uur early access ga doen. Is het weer net als vorig jaar dat je 5 plaatsingswedstrijden moet spelen? Huiverig om dat tegen de hardcore spelers te doen met zo'n matig elftal.
Mijn doel is om dit weekend met early access genoeg munten bij elkaar te sparen voor Malen IV.
[ Voor 8% gewijzigd door DennisCle op 19-09-2019 15:03 ]
Hoe kom je in godsnaam aan het geld om die spelers te kopen?DennisCle schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:02:
Ik heb nu met de verkoop van de spelers in mijn loyalty packs en de starter spelers een basis NL team kunnen samenstellen
Promes - Locadia - Lens
Duarte - Clasie - Til
Cilessen
mis ik iets? Ik heb ingelogd en kreeg een paar packs met max 4 gouden spelers en 1 rare.
Van deze spelers kan ik nog niet bouwen wat jij hebt staan.
Heb je play first trial?
Ik heb Promes voor 3k en Cilessen voor 2k gesniped, Dumfries en Haps voor 1.5k per stuk. Die 8000 heb ik met het verkopen van de spelers in de 4 starter packs die ik kreeg (zelfde als jij: 12 spelers, 4 goud, 1 rare) bij elkaar gekregen. De rest zat bij mijn starter spelers, omdat ik in het begin NL had gekozen bij het maken van mijn squad.
Heb nu verder ook geen cent meer. Binnenkort maar eens kijken wat ik met de bronzen/zilveren spelers aan SBC's voor mekaar kan spelen.
Heb nu verder ook geen cent meer. Binnenkort maar eens kijken wat ik met de bronzen/zilveren spelers aan SBC's voor mekaar kan spelen.
Kan ik beter Marquinios al gaan verkopen vanavond denken jullie of niet?
En waar is @Harribo eigenlijk?
Ik verwacht dat de prijzen de eerste dagen alleen maar zullen stijgen.
Zou nog niet verkopen. Plus Marquinhos is volgens mij best wel een fijne speler om te hebben.
Zou nog niet verkopen. Plus Marquinhos is volgens mij best wel een fijne speler om te hebben.
wijze woorden
ssstt hij zit in het pes topic.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:17:
Kan ik beter Marquinios al gaan verkopen vanavond denken jullie of niet?
Hij en Bean zijn toch dezelfde?
Ik snap er ook geen zak meer van. Weet wel dat ik bijna 90 euro betaal voor Fifa 20 CL waarmee je een paar dagen eerder mag spelen, maar schijnbaar mogen andere nog eerder beginnen...DeBers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:44:
Ik lees veel in de comments over mensen die nu al mogen spelen. Wat moet je doen om al te kunnen spelen?
Ik kan alleen in de webapp een beetje rondklikken en simpele SBCs doen lijkt het.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
SBC's doen zijn wel leuk

Kolere @Bean77 .... Het spel moet nu uitkomen en je hebt gelijk al een straatlengte voorsprong.
Doe ons een plezier en klik op "quick sell"
wijze woorden
Vriendje van EA.Valandil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:11:
Kolere @Bean77 .... Het spel moet nu uitkomen en je hebt gelijk al een straatlengte voorsprong.
Bedankt voor de cheatcodes! Ze werken goed. Nog meer inside tips?
hou me ook aanbevolen voor de cheatcodes..
DM?
automation fanboy
ctrl+alt+delBean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:16:
[...]
Bedankt voor de cheatcodes! Ze werken goed. Nog meer inside tips?
Dat lukken er maar weinigBean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:40:
[...]
Het lukt je slecht om grappiger te zijn dan @Vissert
Precies. Er is er maar 1 koning van de grappen hier en dat ben jij
Ergens hoop ik dat ze dat EA acces ook eens snel vrijgeven.
edit: ander pakje haal ik dele alli, handig voor vriend keane
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 19-09-2019 16:34 ]
Goed gesnipt die malen, ik heb 13.5k betaald. Ik verwacht ook wel dat Malen flink gaat stijgen. Depay heb ik ook op het lijstje staan, hoewel ik er nog niet uit ben of ik met 1 of 2 spitsen ga spelen.lwd-kevin schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:04:
[...]
Ik ben vandaag begonnen op de web app zonder dat ik FIFA20 al heb gekocht. Alle begin pakketten geopend en alle spelers direct verkocht. Heb nu net als El Profesor voor 11,000 IF Malen gehaald ervan uitgaande dat deze de komende weken wel zal stijgen in prijs. Komende week maar wachten tot ik kan gaan spelen en dan beginnen met een untradeable Eredivisie / Ligue 1 hybrid en sparen voor Depay. Ik denk dat het spitsen duo Depay - Malen best een tijdje mee kan.
Let’s go!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ja inderdaad deel het maar met meer, eventueel achter Member only tags.Punkbuster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:18:
hou me ook aanbevolen voor de cheatcodes..DM?
Op de PS4 is het 46GB voor wie het wou weten
[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 19-09-2019 17:08 ]
pay to win jongens daarom wint bean!! en ja ik ga dit jaar ook betalen ffs
huh? hey @simons hef mijn ban ff op daar op het EA HQ, ik zie de fifa20 niet in ea accesshoombak schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:04:
pc en ps4 zijn uit, maar xbox kan ik nog niet vinden.
PS4 store heeft hem als je op de standaard editie zoekt, ik had hetzelfdeBean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:10:
[...]
huh? hey @simons hef mijn ban ff op daar op het EA HQ, ik zie de fifa20 niet in ea acces
Pff ik ook al in alle paniek de PS4 aangezetBean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:10:
[...]
huh? hey @simons hef mijn ban ff op daar op het EA HQ, ik zie de fifa20 niet in ea acces
Fifa 20 ea acces staat erop, je moet naar de ps store gaan.
Yup hier ook aan het downloaden,Nieuwevolger schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:13:
Fifa 20 ea acces staat erop, je moet naar de ps store gaan.
En ik heb me starters team bijelkaar gekregen de afgelopen uren:
https://www.futbin.com/20/squad/8095874
De download gaat bij mij 2 uur duren.... 46 gb
Niet store is broken blijkbaar. Kom daarna de je hele tijd op een probeer het opnieuw pagina.shoombak schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:11:
hoe stop je in vredesnaam die autoplay video in de xbox store?
nog 25 min en dan hebben we hem binnen 500mbit ftw ;d
Welke sbc's kun je in het begin het beste doen?
We hebben allemaal een chatban van hem gehadVissert schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:11:
[...]
Pff ik ook al in alle paniek de PS4 aangezet
Maar zoals @Pompi aangaf idd in de store te vinden.
Ik heb hybrid nations gedaan, maar je moet goed de prijzen in de gaten houden en soms geduld hebben als ze te hoog zijn.gaizka schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:27:
[...]
Welke sbc's kun je in het begin het beste doen?
Hier ook 500mb, daarom geen button delay in fifafifanoob schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:26:
nog 25 min en dan hebben we hem binnen 500mbit ftw ;d
[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 19-09-2019 17:31 ]
Als ik het zo op Reddit lees heeft EA de glitch op de XBOX gefixed en kan je niet meer oneindig spelen, wordt dus slim met de 10 uur om gaan.